VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • DuPo
    20:24 17.04.2022

    Šéf vývoja a zároveň generálny riaditeľ DKKB Luč Oleg Korostelov v rozhovore pre Defense Express uviedol, že vývoj celého komplexu RK-360MC "Neptún" vrátane riadených striel a ...Zobrazit celý příspěvek

    Šéf vývoja a zároveň generálny riaditeľ DKKB Luč Oleg Korostelov v rozhovore pre Defense Express uviedol, že vývoj celého komplexu RK-360MC "Neptún" vrátane riadených striel a všetkých komponentov stál Ukrajinu iba 40 miliónov dolárov:
    https://defence-ua.com/weapon_...
    To je jednoducho neuveriteľné, lebo aj keby to bolo hneď 10x viac, stále sú to na západné cenové pomery iba drobné.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      20:36 17.04.2022

      Tak otázka z čeho vycházely ...... Asi ten projekt nejel nezačaly budovat na zelené louce ......

      Tak otázka z čeho vycházely ...... Asi ten projekt nejel nezačaly budovat na zelené louce ......

      • Danik
        20:40 17.04.2022

        Já jsem četl, že se jedná o upgrade nějaké sovětské protilodní střely, ale rád se nechám vyvrátit z omylu.

        Já jsem četl, že se jedná o upgrade nějaké sovětské protilodní střely, ale rád se nechám vyvrátit z omylu.

      • IS-3
        20:42 17.04.2022

        Ano, vycházelo se z Ch-35, což vývoj rozhodně usnadnilo.

        Ano, vycházelo se z Ch-35, což vývoj rozhodně usnadnilo.

        • StandaBlabol
          20:47 17.04.2022

          Jo, jo, podle Rusů je to nepodařená kopie Ch-35 a proto je jejich PVO snadno zneškodní. Dřív v tom měli jasno, poslední týden už tohle tvrzení moc do světa nevytrubujou..

          Jo, jo, podle Rusů je to nepodařená kopie Ch-35 a proto je jejich PVO snadno zneškodní. Dřív v tom měli jasno, poslední týden už tohle tvrzení moc do světa nevytrubujou..

          • Ján Paliga
            23:45 17.04.2022

            A nakoniec vyjde najavo, že Ch-35 je nepodarená kópia Neptúna... :)

            A nakoniec vyjde najavo, že Ch-35 je nepodarená kópia Neptúna... :)

        • demagog
          03:07 18.04.2022

          a z pozemnej verzie Ch-35 "Uran" je odvodene aj meno.

          a z pozemnej verzie Ch-35 "Uran" je odvodene aj meno.

  • csincsung66
    20:16 17.04.2022

    Páni páni, žijete tu vo veľkej optimistickej bubline, ktorá je dokrmovaná často neoverenými a prehnanými západnými názormi a informáciami. V Mariopole ukrajinci stratili najlepšie ...Zobrazit celý příspěvek

    Páni páni, žijete tu vo veľkej optimistickej bubline, ktorá je dokrmovaná často neoverenými a prehnanými západnými názormi a informáciami. V Mariopole ukrajinci stratili najlepšie jednotky. Rusi raketovými útorki systematicky ničia ukrajinskú logistiku. Najničujúce ruské útoky prídu až teraz na východe, kde terén vyhovuje práve im. Majú prevahu v delostreletve a to využijúc - vynechajú veľké mestá - postupne rozdrtia každý odpor.Skrýt celý příspěvek

    • DanCZer
      20:19 17.04.2022

      Ahoj, už máš chlapa?

      Ahoj, už máš chlapa?

    • Georges
      20:19 17.04.2022

      Sputnik ti skončil, blbý co?

      Sputnik ti skončil, blbý co?

    • mudry.udrzbar
      20:20 17.04.2022

      je to tak, podobne uspesne tuto taktiku Rusi pouzili na severnom fronte pri Kyjeve a zrodilo sa z toho slavne vitazstvo :)

      je to tak, podobne uspesne tuto taktiku Rusi pouzili na severnom fronte pri Kyjeve a zrodilo sa z toho slavne vitazstvo :)

    • Upgrade
      20:23 17.04.2022

      Objavili sa videa s navadzanou municiou. Pokial maju Ukrajinci navadzanu municiu, tak Rusi ziadnu prevahu v delostrelectve nemaju. Skor naopak.

      Objavili sa videa s navadzanou municiou. Pokial maju Ukrajinci navadzanu municiu, tak Rusi ziadnu prevahu v delostrelectve nemaju. Skor naopak.

    • Toomk
      20:26 17.04.2022

      S podporou EU a USA nemůže Ukrajina nikdy prohrát, už to pochop soudruhu. Naproti tomu Rusko je každým dnem blíž většímu a většímu průšvihu a dobám CCCP, jak si vrchní skřet přeje ...Zobrazit celý příspěvek

      S podporou EU a USA nemůže Ukrajina nikdy prohrát, už to pochop soudruhu. Naproti tomu Rusko je každým dnem blíž většímu a většímu průšvihu a dobám CCCP, jak si vrchní skřet přeje :) Domy se postaví, mosty se postaví, ostuda pro Rusko zůstane zapsaná do historie pro další generace ....Skrýt celý příspěvek

      • csincsung66
        20:52 17.04.2022

        a čo ak odpojí plyn čo bude s európou? čo bude s ukrajinou ak odpoja plyn? s čím tam budú kúriť?

        a čo ak odpojí plyn čo bude s európou? čo bude s ukrajinou ak odpoja plyn? s čím tam budú kúriť?

        • Poly
          21:20 17.04.2022

          A proč už ho dávno pro výstrahu neodpojili? Ani ruble nejde tisknout do nekonečna. Už jsou s těmi nevyplněnými výhrůžkami trapní. Teď jim to žerou jen to hloupí - rusáci.

          A proč už ho dávno pro výstrahu neodpojili? Ani ruble nejde tisknout do nekonečna. Už jsou s těmi nevyplněnými výhrůžkami trapní. Teď jim to žerou jen to hloupí - rusáci.

        • Toomk
          21:21 17.04.2022

          Neboj se, neodpojí, protože skřeti nemají alternativu a ty peníze potřebují. Ten proces náhrady už běží a místo, aby si skřeti udělali fin polštář na horší časy co jistě přijdou, ...Zobrazit celý příspěvek

          Neboj se, neodpojí, protože skřeti nemají alternativu a ty peníze potřebují. Ten proces náhrady už běží a místo, aby si skřeti udělali fin polštář na horší časy co jistě přijdou, tak je rozpustí v nesmyslný válce a pak budou mit kůlový a pohádka o velmoci bude u konce :)Skrýt celý příspěvek

        • MaminCecok
          21:57 17.04.2022

          Takými ako ty sa bude kúriť.

          Takými ako ty sa bude kúriť.

        • Ján Paliga
          23:47 17.04.2022

          Neboj, nech už konečne neplačú a ten plyn konečne zastavia.... Uľaví sa vám a nám tiež...

          Neboj, nech už konečne neplačú a ten plyn konečne zastavia.... Uľaví sa vám a nám tiež...

    • sgaba
      20:28 17.04.2022

      Nebreč, to bude dobrý, máma ti koupí novou Moskvu.

      Nebreč, to bude dobrý, máma ti koupí novou Moskvu.

    • darkstyle
      20:30 17.04.2022

      Vďaka hrdinskej prevahe v delostrelectve a zničenej logistike dnes získali Ukrajinci 10 nových dedín. Vďaka najhorším ukrajinským jednotkám prišlo Rusko o Moskvu.. Hrdinský Rusko ...Zobrazit celý příspěvek

      Vďaka hrdinskej prevahe v delostrelectve a zničenej logistike dnes získali Ukrajinci 10 nových dedín.

      Vďaka najhorším ukrajinským jednotkám prišlo Rusko o Moskvu..

      Hrdinský Rusko ničí každý odpor.. hlavne teda doma na námestiach - v tom sú majstri sveta..

      Maladec idi vieš kam..Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        20:45 17.04.2022

        Nejlepší jsou ty Ka52 co úspěšně ničí MANPADy prohnile dodané západem .....

        Nejlepší jsou ty Ka52 co úspěšně ničí MANPADy prohnile dodané západem .....

        • Ján Paliga
          23:49 17.04.2022

          A v reáli Stugny Kamovy... :)

          A v reáli Stugny Kamovy... :)

    • Hetzer
      20:31 17.04.2022

      Ještě, že ty v bublině nežiješ, oni tam sice ztráty mít budou, ale udrží se už kolik dní a koušou, rusák tak krvácí fest, navíc to v podstatě zabránilo postupu k Oděse po souši.

      Ještě, že ty v bublině nežiješ, oni tam sice ztráty mít budou, ale udrží se už kolik dní a koušou, rusák tak krvácí fest, navíc to v podstatě zabránilo postupu k Oděse po souši.

    • Danik
      20:34 17.04.2022

      Ehm...ne? Ale pokus dobrý cením. V Mariupolu pokud padnou i zbylé jednotky tak Ukrajinci ztratí část Azova, část jedné mechanizované brigády, nějaké pohraničníky, nějaké síly ...Zobrazit celý příspěvek

      Ehm...ne? Ale pokus dobrý cením. V Mariupolu pokud padnou i zbylé jednotky tak Ukrajinci ztratí část Azova, část jedné mechanizované brigády, nějaké pohraničníky, nějaké síly teritoriální obrany (opět jen část jedné brigády) a pak pouze část jedné brigády námořní pěchoty. Mariňáků jim i tak zbývá většina, to samé paragáni a specky. Sorry Ivane bude to těžký boj, ale velmoc nejste, slavná ruská armáda ztratila tu auru té nezastavitelné síly no a s dalšími dodávkami přesné munice bude pokračovat to peklo co Vaše síly zažívaly doteď. Jak to vůbec vypadá s tou vaší logistikou? Sakra mi to připomíná sbírku na chudé jak jezdí ty rozpadlý minivany s taškami z Ikei a vozí vašim vojákům jídlo, ale co dělat, že když se dedikovaná vojenská logistika dostavila na grilovací párty UA dělostřelectva :-)

      BTW víš co to jsou palety? Nevíš vole.Skrýt celý příspěvek

      • Hetzer
        20:46 17.04.2022

        Hele, palety, to je těžká podpásovka...

        Hele, palety, to je těžká podpásovka...

        • Danik
          00:14 18.04.2022

          Já vím, to jsem přehnal :-(

          Já vím, to jsem přehnal :-(

      • Rošťák
        20:46 17.04.2022

        Ticho, nebo si zjistí, co jsou palety a uvidíme .....

        Ticho, nebo si zjistí, co jsou palety a uvidíme .....

        • Danik
          21:08 17.04.2022

          No je pravda, že musíme dávat bacha, vždyť ještě nedávno si ovazovali nohy hadrem a pak jim někdo poradil, co jsou ponožky. Progress prostě nezastavíš, ani v Rusku.... Co teprve ...Zobrazit celý příspěvek

          No je pravda, že musíme dávat bacha, vždyť ještě nedávno si ovazovali nohy hadrem a pak jim někdo poradil, co jsou ponožky. Progress prostě nezastavíš, ani v Rusku....

          Co teprve až zjistí, že existuje zabezpečená komunikace...Skrýt celý příspěvek

          • febrik
            21:36 17.04.2022

            Žádné strachy, pokud by to dneska nakrásně zjistili, vzhledem k časový anomálii, ve který se Rusko prostě musí vyskytovat, se to projeví až za půl století, času habaděj..

            Žádné strachy, pokud by to dneska nakrásně zjistili, vzhledem k časový anomálii, ve který se Rusko prostě musí vyskytovat, se to projeví až za půl století, času habaděj..

    • The Pale Emperor
      20:37 17.04.2022

      V Kremlu ho nenávidí! Tento bývalý herec zjistil, jak se stát oblíbeným a respektovaným po celém světě jen díky těmto jednoduchým krokům. Buďte jako on, pošlete ruskou fašistickou ...Zobrazit celý příspěvek

      V Kremlu ho nenávidí!
      Tento bývalý herec zjistil, jak se stát oblíbeným a respektovaným po celém světě jen díky těmto jednoduchým krokům. Buďte jako on, pošlete ruskou fašistickou loď na chuj!Skrýt celý příspěvek

    • Edo79
      20:38 17.04.2022

      Na toto sa nedá reagovať ináč len... Ruskij troll idi na chuj !

      Na toto sa nedá reagovať ináč len... Ruskij troll idi na chuj !

    • Falko
      20:40 17.04.2022

      ,, Kamarát " translator ti zle prekladá , slovenčina je ťažká a tiež sa v nej veľa vecí povie inak, ako v ruštine :) Choď domov na Topwar, tu si na smiech.

      ,, Kamarát " translator ti zle prekladá , slovenčina je ťažká a tiež sa v nej veľa vecí povie inak, ako v ruštine :) Choď domov na Topwar, tu si na smiech.

      • 5uldo
        20:51 17.04.2022

        Tiez som mal pocit ze ta slovencina je nejaka kostrbata

        Tiez som mal pocit ze ta slovencina je nejaka kostrbata

        • Danik
          21:09 17.04.2022

          Tady jsem to poznal i já a to jsem Čehún :-D

          Tady jsem to poznal i já a to jsem Čehún :-D

          • Ján Paliga
            23:53 17.04.2022

            Čehúň, prídi na slovenské pivo Kamzík... :)

            Už sa zlepšilo od poslednej návštevy Miloša... Neveril som vlastným chuťovým bunkám...

            Čehúň, prídi na slovenské pivo Kamzík... :)

            Už sa zlepšilo od poslednej návštevy Miloša... Neveril som vlastným chuťovým bunkám...

          • Danik
            00:17 18.04.2022

            Sakra to jsem ani neměl, musím okoštovat při příští návštěvě :-) docela mi chutnal Smadny Mnich

            Sakra to jsem ani neměl, musím okoštovat při příští návštěvě :-) docela mi chutnal Smadny Mnich

          • Ján Paliga
            12:12 18.04.2022

            Pridi. Kamzík v Poprade kedysi nebolo dobré pivo. Ale dnes je výborné. Najhoršie pivo ale bol Konbier z Ilavy .... :) Odporúčam Ti aj Zlatý bažant '73. Ten je tiež výborný.

            Pridi. Kamzík v Poprade kedysi nebolo dobré pivo. Ale dnes je výborné. Najhoršie pivo ale bol Konbier z Ilavy .... :) Odporúčam Ti aj Zlatý bažant '73. Ten je tiež výborný.

    • damra
      21:16 17.04.2022

      Zamyslete se nad jednou otazkou: Muze si zapad dovolit aby ukrajina prohrala ? (zejmena po techto dodavkach) Odpovim Vam - nemuze! a tedy verte ze zapad nakonec na ukrajinu ...Zobrazit celý příspěvek

      Zamyslete se nad jednou otazkou: Muze si zapad dovolit aby ukrajina prohrala ?
      (zejmena po techto dodavkach)

      Odpovim Vam - nemuze! a tedy verte ze zapad nakonec na ukrajinu dorazi, byt to mozna bude na posledni chvili ci dokonce 1 minutu po dvanacte....ale rusko tam zcela jiste nevyhraje.Skrýt celý příspěvek

      • csincsung66
        21:45 17.04.2022

        maš pravdu západ to nemôže dovoliť a bude bojovať do posledného muža, lepšie povedané do posledného ukrajinca...

        maš pravdu západ to nemôže dovoliť a bude bojovať do posledného muža, lepšie povedané do posledného ukrajinca...

        • majales
          22:04 17.04.2022

          Nekrmte trolla..

          Nekrmte trolla..

        • damra
          23:36 17.04.2022

          My budeme bojovat do posledniho rusa....

          My budeme bojovat do posledniho rusa....

        • demagog
          03:27 18.04.2022

          Zapad sice dodava zbrane, ale vola bojovat vychadza z ukrajincov.

          Zapad sice dodava zbrane, ale vola bojovat vychadza z ukrajincov.

    • viktor.sieger
      23:11 17.04.2022

      Je hezký vidět, že tady soudruh nedostal jediný palec nahoru. Čekal bych podporu aspoň pár jeho spoluhráčů.

      Je hezký vidět, že tady soudruh nedostal jediný palec nahoru. Čekal bych podporu aspoň pár jeho spoluhráčů.

    • Ján Paliga
      23:46 17.04.2022

      Zdravstvuj tavárišč... :)

      A ty neslaváckij.... :)

      Zdravstvuj tavárišč... :)

      A ty neslaváckij.... :)

    • Cimbi
      05:54 18.04.2022

      Zdravím do Moskvy: velká města zasypávají municí přednostně, ty lháři. Táhni se přihlásit na vojenskou správu, ať svým kámošům pomůžeš v jejich "svaté válce"

      Zdravím do Moskvy: velká města zasypávají municí přednostně, ty lháři. Táhni se přihlásit na vojenskou správu, ať svým kámošům pomůžeš v jejich "svaté válce"

  • febrik
    20:01 17.04.2022

    Dron footage pocuchané ruské techniky v parádní kvalitě - 93. mechanizovaná brigáda Cholodnyj Jar.

    https://www.facebook.com/93OMB...

    Dron footage pocuchané ruské techniky v parádní kvalitě - 93. mechanizovaná brigáda Cholodnyj Jar.

    https://www.facebook.com/93OMB...

    • Rošťák
      20:17 17.04.2022

      Takže 1 SPH / 1x velitelské APC, 1x tygr nebo LMW, 5 tanků (3x T-80 ... ),2 BVP-2, TZM ( na fotografiích z 27.3. ) a asi 10 nákladáků .....
      Nod bad ....

      Takže 1 SPH / 1x velitelské APC, 1x tygr nebo LMW, 5 tanků (3x T-80 ... ),2 BVP-2, TZM ( na fotografiích z 27.3. ) a asi 10 nákladáků .....
      Nod bad ....

      • Ilawar
        20:44 17.04.2022

        Což o to, kouká se na to pěkně.
        Podle sněhu a vegetace je to video nejméně měsíc staré.

        Což o to, kouká se na to pěkně.
        Podle sněhu a vegetace je to video nejméně měsíc staré.

        • febrik
          21:32 17.04.2022

          Novinka to určitě není, zveřejnění je z 6.4.2022, zaujala mě hlavně ta kvalita, většinou jsou videa maximálně v 720p. Na to datum jsem možná měl upozornit předem, omlouvám se.

          Novinka to určitě není, zveřejnění je z 6.4.2022, zaujala mě hlavně ta kvalita, většinou jsou videa maximálně v 720p. Na to datum jsem možná měl upozornit předem, omlouvám se.

          • Ilawar
            22:58 17.04.2022

            V poho, kvalita videa je suprová, možná nejlepší z toho co jsem viděl na Redit nebo YT. Je dobře, že se Ukrajincům daří zachovávat operační bezpečnost, alespoň většinou. Obvykle se ...Zobrazit celý příspěvek

            V poho, kvalita videa je suprová, možná nejlepší z toho co jsem viděl na Redit nebo YT.
            Je dobře, že se Ukrajincům daří zachovávat operační bezpečnost, alespoň většinou.
            Obvykle se tu objevují videa pár dní až týden stará, tohle je ale o hodně starší, tak jsem na to raději upozornil.

            Přeci jenom tu fandíme Ukrajině a každé video se zničenou rusáckou technikou je dobrá zpráva - tak jsem jenom upozornil, že tato dobrá zpráva je měsíc stará a nijak se netýká aktuální situace na východě Ukrajiny. .
            Technika už asi bude dávno započítaná v Oryxu.Skrýt celý příspěvek

  • Inflex
    19:45 17.04.2022

    https://liveuamap.com/en/2022/...
    Jestli to je úder na Kupjansk, tak to je teda hodně odvážný krok.

    https://liveuamap.com/en/2022/...
    Jestli to je úder na Kupjansk, tak to je teda hodně odvážný krok.

    • damik
      19:54 17.04.2022

      idealni ja odriznout Rusaky pod Iziem ...

      idealni ja odriznout Rusaky pod Iziem ...

      • Inflex
        19:59 17.04.2022

        No Ukrajinci ani nemusí Kupjansk dobýt; stačí zablokovat provoz skrz něj a celej ten cirkus u Izjumu padne na hubu. Ale rusi to přeci musí zatraceně dobře vědět.

        No Ukrajinci ani nemusí Kupjansk dobýt; stačí zablokovat provoz skrz něj a celej ten cirkus u Izjumu padne na hubu. Ale rusi to přeci musí zatraceně dobře vědět.

        • jj284b
          20:00 17.04.2022

          Kupjansk je odtial este dost daleko... 50km..

          Kupjansk je odtial este dost daleko... 50km..

          • damik
            20:05 17.04.2022

            jenze Rusaci jsou hlavne na hrotech a v tylu; po tech cestach moc toho na hlidani nenechavaji; BTG ma jenom do 800 vojaku, takze musi byt dost blizsko pri sobe a budou ...Zobrazit celý příspěvek

            jenze Rusaci jsou hlavne na hrotech a v tylu; po tech cestach moc toho na hlidani nenechavaji; BTG ma jenom do 800 vojaku, takze musi byt dost blizsko pri sobe a budou kontrololovat tam maximalne okreskySkrýt celý příspěvek

        • stroup
          20:30 17.04.2022

          stojí jim v cestě ruský 173 výsadkový pluk, 106 gardová výsadková divize, 144 motostřelecká divize,...

          stojí jim v cestě ruský 173 výsadkový pluk, 106 gardová výsadková divize, 144 motostřelecká divize,...

      • StandaBlabol
        20:15 17.04.2022

        Trochu brzděte, oni nejdou po té hlavní silnici, ale severně od ní. A teď moc nemají kam dál, před nima jsou bažiny. Spíš bych to viděl, že si čistí okolí Charkova a nutí Rusy ...Zobrazit celý příspěvek

        Trochu brzděte, oni nejdou po té hlavní silnici, ale severně od ní. A teď moc nemají kam dál, před nima jsou bažiny. Spíš bych to viděl, že si čistí okolí Charkova a nutí Rusy přisunout víc jednotek na obranu. Nebude to průlom směrem na východ.Skrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          20:16 17.04.2022

          No a dostali Krupjanks na dosah Switchblade 600. Doufám, že proto to dělají:)

          No a dostali Krupjanks na dosah Switchblade 600. Doufám, že proto to dělají:)

        • damik
          21:00 17.04.2022

          jo; asi tak 5km severne od okresky H-26; jestli to je lehka pechota na 4x4/8x8 tak proc ne

          jo; asi tak 5km severne od okresky H-26; jestli to je lehka pechota na 4x4/8x8 tak proc ne

        • Cimbi
          22:29 17.04.2022

          Podle mě tlačí Rusa od Charkova. Když nedostřelí dělostřelectvo, na Charkov bude padat tak 1/3 munice, co padá teď

          Podle mě tlačí Rusa od Charkova. Když nedostřelí dělostřelectvo, na Charkov bude padat tak 1/3 munice, co padá teď

      • Cenzor
        20:19 17.04.2022

        Myslím, že se hraje o obránce Mariupolu...výměnou za obklíčené z Izjumu. Snad to vyjde.

        Myslím, že se hraje o obránce Mariupolu...výměnou za obklíčené z Izjumu. Snad to vyjde.

    • lukas000
      20:00 17.04.2022

      No tak bylo by opravdu do ucebnic kdyby ted 14 dni rusaci navazeli zasoby kolem Iziumu a Ukrajinci si pak pro ne prisli :-)

      No tak bylo by opravdu do ucebnic kdyby ted 14 dni rusaci navazeli zasoby kolem Iziumu a Ukrajinci si pak pro ne prisli :-)

    • Upgrade
      20:01 17.04.2022

      Arestovic pred casom hovoril, ze o 3 tyzdne nieco uvidime. Bolo to nieco, ako ze o par dni uvidime v malom to, co o 3 tyzdne uvidime vo velkom. Par dni na to sa zacali Rusi ...Zobrazit celý příspěvek

      Arestovic pred casom hovoril, ze o 3 tyzdne nieco uvidime. Bolo to nieco, ako ze o par dni uvidime v malom to, co o 3 tyzdne uvidime vo velkom. Par dni na to sa zacali Rusi stahovat zo severu.Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      20:03 17.04.2022

      Tohle dával Illia Ponomarenko 3.dubna na Twitter. Tenhle směr útoku je na ní zakreslen.
      https://twitter.com/IAPonomare...

      Tohle dával Illia Ponomarenko 3.dubna na Twitter. Tenhle směr útoku je na ní zakreslen.
      https://twitter.com/IAPonomare...

    • The Pale Emperor
      20:12 17.04.2022

      Kupjansk je momentálně ruský FOB, ale je to ještě daleko, takže spíš předpokládám, že tím chtějí donutit rusy hlídat si tento směr a přesunout tam nějaký jednotky, takže uleví ...Zobrazit celý příspěvek

      Kupjansk je momentálně ruský FOB, ale je to ještě daleko, takže spíš předpokládám, že tím chtějí donutit rusy hlídat si tento směr a přesunout tam nějaký jednotky, takže uleví obraně u Izjumu.
      Ideálně by to tam chtělo poslat na jejich shromaždiště nějaký Vilchy, Točky…Skrýt celý příspěvek

      • damik
        21:04 17.04.2022

        jo mneli by Rusaky napadat po cele delce fronty a v tylu; protoze Rusaci s BTGs na to nemaj dost lidi (jen asi 800 vojaku na BTG)

        jo mneli by Rusaky napadat po cele delce fronty a v tylu; protoze Rusaci s BTGs na to nemaj dost lidi (jen asi 800 vojaku na BTG)

    • Hetzer
      20:29 17.04.2022

      Většinou to omrknu ještě tady, přijde mi to dobré na srovnání. V podstatě se drží cest, jedni jako druzí. https://deepstatemap.live/#9/4...

      Většinou to omrknu ještě tady, přijde mi to dobré na srovnání. V podstatě se drží cest, jedni jako druzí. https://deepstatemap.live/#9/4...

  • faraonamumu
    19:43 17.04.2022

    Proč Ukrajině ČR neposkytne vybavení rovnou od AČR? Např. naše Mi-24, které stejně budeme vyřazovat a nemůžeme dostatečně servisovat. Nebo třeba Dingo 2 společně s RBS-70 a místo ...Zobrazit celý příspěvek

    Proč Ukrajině ČR neposkytne vybavení rovnou od AČR? Např. naše Mi-24, které stejně budeme vyřazovat a nemůžeme dostatečně servisovat. Nebo třeba Dingo 2 společně s RBS-70 a místo nich nakoupit RBS 70NG třeba na podvozku Mars 4x4 atd.. Na jednu stranu velký respekt, že ČR patří mezi top 5 dodavatelů těžké techniky, ale mohli bychom dělat víc.Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      19:52 17.04.2022

      RBS budou pod smlouvou se Švédskem, Mi-24 se to tady probíralo a armáda je potřebuje na cvičení než přijde H1.

      RBS budou pod smlouvou se Švédskem, Mi-24 se to tady probíralo a armáda je potřebuje na cvičení než přijde H1.

      • faraonamumu
        19:58 17.04.2022

        Švédsko už zbraně na Ukrajinu dodává, tak nechápu, kde by mohl být problém. A ohledně Mi-24 tak cvičit můžeme třeba na 2-5 vrtulnících. Dle tabulky na stránkách AČR disponují 17 ...Zobrazit celý příspěvek

        Švédsko už zbraně na Ukrajinu dodává, tak nechápu, kde by mohl být problém.
        A ohledně Mi-24 tak cvičit můžeme třeba na 2-5 vrtulnících. Dle tabulky na stránkách AČR disponují 17 kusy "úderných vrtulníků" , takže by jich třeba 10 mohli poslat. Ohledně Mi-24 mi to připomíná trochu debatu nad S-300 kde jsme Slovákům psali, ať je pošlou na Ukrajinu a sami si teď syslíme naše vrtulníky pro sebe. Takže respekt OSSR a AČR ať se učí.Skrýt celý příspěvek

        • mexir
          20:07 17.04.2022

          Otázka je kolik Mi-24 je letuschopných a není to moje rozhodnutí ani názor, jenom se tady prudíme asi popátý, zbytečná diskuse.

          Otázka je kolik Mi-24 je letuschopných a není to moje rozhodnutí ani názor, jenom se tady prudíme asi popátý, zbytečná diskuse.

          • Nesher
            21:03 17.04.2022

            Už se to tu řešilo, cca 6. Navíc UA o naše "úžasné" Mi 24 V nestojí. Sami používají modernizované Mi 24P a jediné no co mají zájem jsou ty kyperské Mi 35M.

            Už se to tu řešilo, cca 6. Navíc UA o naše "úžasné" Mi 24 V nestojí. Sami používají modernizované Mi 24P a jediné no co mají zájem jsou ty kyperské Mi 35M.

      • tomaskult
        20:00 17.04.2022

        Jenom by se zadupalo a uz bychom se vzdali. Jsme banda sr.cu. Nasi bezpecnosti nejvic poslozime, kdyz dame vse ukrajincum.

        Jenom by se zadupalo a uz bychom se vzdali. Jsme banda sr.cu. Nasi bezpecnosti nejvic poslozime, kdyz dame vse ukrajincum.

        • Danik
          20:02 17.04.2022

          To je zase kec...

          To je zase kec...

          • tomaskult
            20:06 17.04.2022

            Je to tak. Se prober. Promluv si s par lidma ze sveho okoli, jaky maji nazor na obranu a zvedne se Ti pajsl.

            Je to tak. Se prober. Promluv si s par lidma ze sveho okoli, jaky maji nazor na obranu a zvedne se Ti pajsl.

          • Danik
            20:14 17.04.2022

            Tak asi každý máme trochu jinou sociální bublinu. Já už jsem jen alergický na ty kecy o tom jaký jsou Češi srabi a přizdisráči co mají holubičí povahu a vždy se vzdají. Historie na ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak asi každý máme trochu jinou sociální bublinu. Já už jsem jen alergický na ty kecy o tom jaký jsou Češi srabi a přizdisráči co mají holubičí povahu a vždy se vzdají. Historie na to má trochu jiný názor a vše je jen věc doby a elit. Chápu, že syndrom roku 38 a 68 je silný, chápu, že tenhle pocit a myšlenky tu u nás vesele rozvíjeli a podporovali jak nacisti tak komunisti, aby jsme nekladli odpor, ale je to taková lež, že až...Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            20:18 17.04.2022

            tomaskult: klidek, znam asi 50 Ukrajincu ve vojenskem veku, z nich je na fronte doslova par.

            tomaskult: klidek, znam asi 50 Ukrajincu ve vojenskem veku, z nich je na fronte doslova par.

          • Rošťák
            20:20 17.04.2022

            @tomaskult
            Jo bavil jsem se, ale ani jeden by to nevzdaly.....
            Hodl asi o "socialnich bublinach"

            @tomaskult
            Jo bavil jsem se, ale ani jeden by to nevzdaly.....
            Hodl asi o "socialnich bublinach"

      • Nesher
        21:07 17.04.2022

        No hlavně RBS 70 není Manpad. Je to složitý systém, výcvik je dlouhý a komplikovaný. Operátor musí absolvovat 5 000 navedení na simulátoru na pak ostré střelby.

        No hlavně RBS 70 není Manpad. Je to složitý systém, výcvik je dlouhý a komplikovaný. Operátor musí absolvovat 5 000 navedení na simulátoru na pak ostré střelby.

    • Rošťák
      19:56 17.04.2022

      Armáda musí být stále připravena k zasazení, proto nemůže pustit všechno, můžeme stát na straně ukrajiny, ale nesmíme zapomenout na to, že máme svoje závazky, vůči vlastní zemi a ...Zobrazit celý příspěvek

      Armáda musí být stále připravena k zasazení, proto nemůže pustit všechno, můžeme stát na straně ukrajiny, ale nesmíme zapomenout na to, že máme svoje závazky, vůči vlastní zemi a vůči zbytku aliance.......Skrýt celý příspěvek

      • Ilawar
        20:33 17.04.2022

        Tak třeba Černochová příští týden překvapí a dojedná nějakou formu dočasné zápůjčky vyřazovaných AH-1 od USMC. Když naše Mi-24 stejně za rok končí, tak co už s nimi, poslat UA ať ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak třeba Černochová příští týden překvapí a dojedná nějakou formu dočasné zápůjčky vyřazovaných AH-1 od USMC.

        Když naše Mi-24 stejně za rok končí, tak co už s nimi, poslat UA ať odvedou nějakou práci.
        UA je urgentně potřebuje teď.
        Letový výcvik mohou tento rok provádět přinejhorším i na jiných typech vrtulníků.Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          21:09 17.04.2022

          UA je nechce, jsou horší než ty jejich. Většina jejich pilotů ani Mi 24V nezná.

          UA je nechce, jsou horší než ty jejich. Většina jejich pilotů ani Mi 24V nezná.

          • Ilawar
            23:06 17.04.2022

            Byl by zdroj? Četl jsem, že ty Mi-17 původně pro Afg. Ukrajinci nechtěli, ale nechtěli dělat amíkům vlny, tak je nakonec akceptovali. Měl jsem za to že Mi-35 jsou celkem na ...Zobrazit celý příspěvek

            Byl by zdroj?
            Četl jsem, že ty Mi-17 původně pro Afg. Ukrajinci nechtěli, ale nechtěli dělat amíkům vlny, tak je nakonec akceptovali.

            Měl jsem za to že Mi-35 jsou celkem na úrovni.
            https://www.army.cz/scripts/de... Skrýt celý příspěvek

          • Nesher
            23:42 17.04.2022

            Ilawar Link na co? Na ten počet letuschopných? Tak to ne, vím od kamaráda co pracuje v Náměšti. Už několik let se jich udržovalo letuschopných jen 10 (to lze dohledat), z původních ...Zobrazit celý příspěvek

            Ilawar
            Link na co? Na ten počet letuschopných? Tak to ne, vím od kamaráda co pracuje v Náměšti. Už několik let se jich udržovalo letuschopných jen 10 (to lze dohledat), z původních tuším 15. A poslední rok už se v podstatě doletavají.
            Jinak naše Mi 35 (ruské exportní značení) nejsou nic jiného než kosmeticky "modernizované" Mi 24 V. Ta modernizace spočívala v přípravě na ruské NVG (naprosto nepoužitelné) a chlazení horkých plynů od motorů. Zbytek ruská technologie první poloviny 80. let. Ta ruská značení často klamou, to co máš asi na mysli je Mi 35M, tedy celkem výrazná modernizace Mi 24P (motory, pevný podvozek, avionika....) Ale to není náš případ.Skrýt celý příspěvek

          • Ilawar
            08:41 18.04.2022

            @Nesher Dík za odpověď. Měl jsem na mysli zdroj, že UA naše Mi-24V/35 nechce. Právě proto, že se ty vrtulníky dolétávají a za rok budou stejně uzemněné, tak mi přišlo užitečnější ...Zobrazit celý příspěvek

            @Nesher
            Dík za odpověď. Měl jsem na mysli zdroj, že UA naše Mi-24V/35 nechce.

            Právě proto, že se ty vrtulníky dolétávají a za rok budou stejně uzemněné, tak mi přišlo užitečnější je teď darovat UA, než je za rok poslat do šrotu.

            Podle stránek AČR mají mít naše Mi-35 tohle:

            The Mi-35 is the export version of the Mi-24V helicopter of Russian make, manufactured by the Rostvertol Company based in Rostov on Don. The Czech Air Force takes delivery of the Mi-35, with several of its upgrade packages.
            Improvements applied to the Mi-35:

            Engines: TV3-117VMA
            EVU exhaust cooling system
            Modification of the cockpit and outer lights to facilitate night vision systems, including personal night vision goggles
            Satellite navigation system GPS (type Garmin-155 XL)
            Standby horizon (type LUN 1241, of the Czech make)
            Storage batteries VARTA
            Civilian Identification Friend or Foe (IFF) responder system
            New systems for signalling and flight data recording
            Altimeter (measuring in feet)

            Upgrading the Mi-35 for the ACR:
            Stabilised platform with optoelectronic FLIR night vision system
            Multifunctional displays with a sliding map system
            Upgraded communication and navigation equipment
            NATO-standard flight responder
            Camouflage in accordance with ACR and NATO standards
            Planning and combat support systemSkrýt celý příspěvek

        • Scotty
          22:34 17.04.2022

          Už se zbavte té myšlenky že za darovanou techniko nám někdo něco dá na oplátku. S tímhle nesmyslem přišli Poláci a podívejte se jak to u nich dopadlo. Američani nikomu nic přímo ...Zobrazit celý příspěvek

          Už se zbavte té myšlenky že za darovanou techniko nám někdo něco dá na oplátku. S tímhle nesmyslem přišli Poláci a podívejte se jak to u nich dopadlo. Američani nikomu nic přímo kompenzovat nebudou.Skrýt celý příspěvek

          • Ilawar
            23:21 17.04.2022

            Píšu snad něco o přímých kompenzacích? Psal jsem: "dojedná nějakou formu dočasné zápůjčky vyřazovaných AH-1 od USMC." Za tu bychom samozřejmě zaplatili a až by došly vrtulníky co ...Zobrazit celý příspěvek

            Píšu snad něco o přímých kompenzacích?
            Psal jsem: "dojedná nějakou formu dočasné zápůjčky vyřazovaných AH-1 od USMC."
            Za tu bychom samozřejmě zaplatili a až by došly vrtulníky co jsme objednali, tak by se ty zapůjčené/pronajaté vrátily.

            Jestli by na něco takového amíci kývli je otázka. Já budu spokojený pokud se navýší počty UH-1/AH-1 na 12+12.
            Pokud ale UA nemá zájem o naše Mi-35, tak je to bezpředmětné.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            08:18 18.04.2022

            Tak ne. Nedojedná.

            Tak ne. Nedojedná.

    • Scotty
      20:28 17.04.2022

      Protože jsou zařazené u jednotek které je používají? Třeba.

      Protože jsou zařazené u jednotek které je používají? Třeba.

    • starej
      20:29 17.04.2022

      Ohledně Mi24 počkejme až se vrátí Černochova z USA. Předem hlásí že chce víc Venomů a Viperů, ohlásila že ví o odložených Viperech od Marines. Možná jí moc fandím, ale uměl bych si ...Zobrazit celý příspěvek

      Ohledně Mi24 počkejme až se vrátí Černochova z USA. Předem hlásí že chce víc Venomů a Viperů, ohlásila že ví o odložených Viperech od Marines. Možná jí moc fandím, ale uměl bych si představit návrh, "prodejte nám hned 6 Viperu a 6 Venomu ze zasob, my pustime Mi24 hned Ukrajincum ".
      Byly by to vrtule starsi ale funkční, na zacvik dokonaly. A pak idealnich 12+12 novych.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        20:44 17.04.2022

        Já jsem spoko, že řekla minimálně dvojnásobek toho co bylo domluveno.

        Já jsem spoko, že řekla minimálně dvojnásobek toho co bylo domluveno.

      • Nesher
        21:13 17.04.2022

        V USA je pořád těch 12 Viperů původně pro Pákistán, ty jsou úplně nové (ve smyslu nepoužité), jen by bylo nutné doplnit některé systémy k nimž Pákistán jako nečlen NATO nemá ...Zobrazit celý příspěvek

        V USA je pořád těch 12 Viperů původně pro Pákistán, ty jsou úplně nové (ve smyslu nepoužité), jen by bylo nutné doplnit některé systémy k nimž Pákistán jako nečlen NATO nemá přístup.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        22:31 17.04.2022

        I kdyby je tam hned objednala (jako že ne). Tak dodání zabere nějaký čas (zvlášť pokud by to byla novovýroba). Reálně přijdou nejdřív ty už objednané a to příští rok. Dřív se ...Zobrazit celý příspěvek

        I kdyby je tam hned objednala (jako že ne). Tak dodání zabere nějaký čas (zvlášť pokud by to byla novovýroba). Reálně přijdou nejdřív ty už objednané a to příští rok. Dřív se nebudou dát ty Mi-24 vyřadit.Skrýt celý příspěvek

    • Nezmar
      20:40 17.04.2022

      Ohledně Mi-24: Podle mě je jeden z hlavních důvodů i prostě to, že o ně Ukrajina nepožádala (pokud kouknete na oryxs tak UK tam má jednu ztrátu Mi-24). A samozřejmě platí i to, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Ohledně Mi-24: Podle mě je jeden z hlavních důvodů i prostě to, že o ně Ukrajina nepožádala (pokud kouknete na oryxs tak UK tam má jednu ztrátu Mi-24). A samozřejmě platí i to, že AČR musí s Mi-24 ještě nějakou dobu fungovat!Skrýt celý příspěvek

  • Poly
    19:42 17.04.2022

    https://cnn.iprima.cz/ukrajina... Pro zmírnění ...Zobrazit celý příspěvek

    https://cnn.iprima.cz/ukrajina...

    Pro zmírnění narůstajícího optimismu....Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      19:49 17.04.2022

      Co to je za chlapa? Po pěti minutách co ho poslouchám tak mi přijde, že žije v jiné dimenzi.

      Co to je za chlapa? Po pěti minutách co ho poslouchám tak mi přijde, že žije v jiné dimenzi.

      • Poly
        20:00 17.04.2022

        Profesor na OSU se zaměřením na geopolitiku.

        Profesor na OSU se zaměřením na geopolitiku.

      • samoempire
        20:07 17.04.2022

        Ale má pravdu. Jsou jenom 2 způsoby vývoje. 1. Západ začne posílat těžkou techniku. Podobným stylem například jako sovětský svaz Vietnamu. 2. Nebo Ukrajina postupně prohraje. A ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale má pravdu. Jsou jenom 2 způsoby vývoje.
        1. Západ začne posílat těžkou techniku. Podobným stylem například jako sovětský svaz Vietnamu.
        2. Nebo Ukrajina postupně prohraje. A budeme svědky největší genocidy od druhé světové války.
        A Rusko zjistí, že to jde.Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          20:15 17.04.2022

          On se totiž vyjadřuje zcela napřímo, bez politikaření a diplomatických serepetiček. Funguje podobně jak rusák a pouze takové jednání na ty fašisty zabere...

          On se totiž vyjadřuje zcela napřímo, bez politikaření a diplomatických serepetiček. Funguje podobně jak rusák a pouze takové jednání na ty fašisty zabere...

    • Scotty
      20:32 17.04.2022

      Odskočil si od řešení opravdových problémů dnešní doby? Jako třeba jestli se má říkat Česká republika nebo ...Zobrazit celý příspěvek

      Odskočil si od řešení opravdových problémů dnešní doby? Jako třeba jestli se má říkat Česká republika nebo Česko.
      https://blog.aktualne.cz/blogy...
      Odborník na slovo vzatý.Skrýt celý příspěvek

  • Ilawar
    19:32 17.04.2022

    O německé podpoře, nechtějí být terčem:

    https://echo24.cz/a/Sui7M/neme...

    O německé podpoře, nechtějí být terčem:

    https://echo24.cz/a/Sui7M/neme...

    • mexir
      19:48 17.04.2022

      Sorry, jsou to přizdisráči.

      Sorry, jsou to přizdisráči.

    • daniel78
      20:15 17.04.2022

      Upřímně doufám, že se Německu tenhle zbrojní přístup vrátí v budoucích (ne)prodejích zbraní. Mohli nyní částečně odčinit to, co svými činy v minulosti umožnili. Z mého pohledu již ...Zobrazit celý příspěvek

      Upřímně doufám, že se Německu tenhle zbrojní přístup vrátí v budoucích (ne)prodejích zbraní. Mohli nyní částečně odčinit to, co svými činy v minulosti umožnili. Z mého pohledu již nejsou zbrojní partner, na kterého je spolehnutí. Kdokoli od nich něco koupí, může se důvodně obávat, že v budoucnosti ze sebe nebudou chtít udělat terč. I to Turecko se nebojí ho ze sebe udělat, aˇč má Rusko na dostřel.Skrýt celý příspěvek

      • mexir
        20:28 17.04.2022

        Ode mne zbytečný komentář, ale prostě napsal jsi to přesně. Bohužel zbrojní zakázky rozhodujou politici. Bůhví kdo přijde příště, prohlédnou(prašulky do kapsičky) a Němci budou ...Zobrazit celý příspěvek

        Ode mne zbytečný komentář, ale prostě napsal jsi to přesně. Bohužel zbrojní zakázky rozhodujou politici. Bůhví kdo přijde příště, prohlédnou(prašulky do kapsičky) a Němci budou zázračně očištěni.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      23:41 17.04.2022

      Prostě ten pakt Putin -Merkelová o rozdělení Střední a Východní Evropy, tentokráte ovšem jde jen o busines , platí i po odchodu kancléřky. Němci jsou zrádci a až zase ...Zobrazit celý příspěvek

      Prostě ten pakt Putin -Merkelová o rozdělení Střední a Východní Evropy, tentokráte ovšem jde jen o busines , platí i po odchodu kancléřky. Němci jsou zrádci a až zase budou mluvit o "společných evropských hodnotách" tak doufám, že ji na to naši a další středoevropani neskočí!
      Naše bezpečnost na Něměcku nesmí do buoucna vůbec záviset, doufám, že si to vláda ČR uvědomuje a nové BVP budou jen začátek.Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        23:43 17.04.2022

        to "jen" mělo být v úvozovkách...

        to "jen" mělo být v úvozovkách...

  • Fiagy
    19:11 17.04.2022

    "Ruský bankrot je jen otázkou času" Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová chce rychlé dodávky zbraní na Ukrajinu a chce zpřísnit sankce proti ...Zobrazit celý příspěvek

    "Ruský bankrot je jen otázkou času"
    Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová chce rychlé dodávky zbraní na Ukrajinu a chce zpřísnit sankce proti Rusku
    https://www.bild.de/politik/in... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:20 17.04.2022

      recicky recicky, kym Ukrajincom uteka cas... cele EU je dobre akurat tak na kecy, no k cinom sa nerozhybe.. francuzi nemaju cas lebo volby a nemci nechcu lebo co ak nahodou by rusi ...Zobrazit celý příspěvek

      recicky recicky, kym Ukrajincom uteka cas... cele EU je dobre akurat tak na kecy, no k cinom sa nerozhybe.. francuzi nemaju cas lebo volby a nemci nechcu lebo co ak nahodou by rusi prezradili kto z nich bral z moskvy peniaze...Skrýt celý příspěvek

      • damik
        19:25 17.04.2022

        cas bezi pro Rusko; Ukrajinska armada ma casu habadej a jeji sila roste kazdym dnem Ruska armada ztraci techniku a lidi (protoze jeste nemobilizovali); i kdyby mobilizovali tak jim ...Zobrazit celý příspěvek

        cas bezi pro Rusko; Ukrajinska armada ma casu habadej a jeji sila roste kazdym dnem
        Ruska armada ztraci techniku a lidi (protoze jeste nemobilizovali); i kdyby mobilizovali tak jim to bude trvat minimalne 6 mesicu; ale techniku a vybaveni od NATO nedostanou

        Ukrajinci maji asi 300,000 vojaku; trenuji je kazdy den; vsechno co potrebuji dostavaji od NATOSkrýt celý příspěvek

        • lukas000
          20:02 17.04.2022

          Ja jsem presveceny o tom ze jestli rusko vyhlasi mobilizaci tak se rozpadne

          Ja jsem presveceny o tom ze jestli rusko vyhlasi mobilizaci tak se rozpadne

          • mexir
            20:17 17.04.2022

            Jsou to ruský gumy nevěř tomu. Věrchuška je postrčí nějakou to protiruskou zprávou a půjdou.

            Jsou to ruský gumy nevěř tomu. Věrchuška je postrčí nějakou to protiruskou zprávou a půjdou.

          • Upgrade
            20:19 17.04.2022

            Tiez si myslim, ze Kremel sa boji vyzbrojit velku armadu, aby sa nakoniec neotocila proti nemu. Z tych ich kampani o zomknuti sa okolo Putina a vsetci za Rossiju az srsi strach ...Zobrazit celý příspěvek

            Tiez si myslim, ze Kremel sa boji vyzbrojit velku armadu, aby sa nakoniec neotocila proti nemu. Z tych ich kampani o zomknuti sa okolo Putina a vsetci za Rossiju az srsi strach kremelskych potentatov o svoje pozicie.Skrýt celý příspěvek

        • daniel78
          20:25 17.04.2022

          a v dostatečných počtech? Všechno? Už někde trénují na F16 nebo HIMARSech či Paladinech? Jsem rád za cokoli, co dostanou, také jim posílám peníze na nákupy. Ano, kdyby v minulosti ...Zobrazit celý příspěvek

          a v dostatečných počtech? Všechno? Už někde trénují na F16 nebo HIMARSech či Paladinech? Jsem rád za cokoli, co dostanou, také jim posílám peníze na nákupy. Ano, kdyby v minulosti sami líp hospodařili... ale... možná, kdyby jim bylo pomoženo víc a dřív, tak už mohlo být po válce. Když si představím, že kdyby se UA nepřiklonila k západu, tak mohli být teď tady nebo na Slovensku a v EU by vedli debaty, zakazovali dovoz sardinek a kaviáru z Ruska v 38. sankčním balíčku...Skrýt celý příspěvek

        • DanCZer
          20:27 17.04.2022

          Rusko mobilizuje, byť tomu tak neříká. Zatím...

          Rusko mobilizuje, byť tomu tak neříká. Zatím...

      • Upgrade
        19:34 17.04.2022

        EU nic ine ako sankcie a peniaze poskytnut nemoze. Dodavka samotnej techniky je na statoch.

        EU nic ine ako sankcie a peniaze poskytnut nemoze. Dodavka samotnej techniky je na statoch.

    • Miroslav
      19:21 17.04.2022

      Reálne v čase vojny je to ak tak bezpredmetné. Dobré to znie na titulkoch aké reálne by to nič nezmenilo

      Reálne v čase vojny je to ak tak bezpredmetné. Dobré to znie na titulkoch aké reálne by to nič nezmenilo

    • Jan Grohmann
      19:22 17.04.2022

      Není nic přesvědčivějšího, než být součástí reality přímo na místě.

      Není nic přesvědčivějšího, než být součástí reality přímo na místě.

      • Miroslav
        19:28 17.04.2022

        Ďalší diel zo série ,,Sankcie nás posilňujú" Odborník radí ako nahradiť nedostatkovú kávu. Recept pozostáva z koreňa púpavy, žaluďov a machu. Ja radšej ostanem pri Tassime. Dobrú ...Zobrazit celý příspěvek

        Ďalší diel zo série ,,Sankcie nás posilňujú"

        Odborník radí ako nahradiť nedostatkovú kávu. Recept pozostáva z koreňa púpavy, žaluďov a machu. Ja radšej ostanem pri Tassime. Dobrú chuť súdruhovia.

        Zdroj: Komsomoľskaja pravda

        https://ibb.co/NTw1Qmp... Skrýt celý příspěvek

        • Pavel J.
          20:16 17.04.2022

          Tento "recept" na skvělou "kávu" asi v Kremlu nebo ve vilách oligarchů pít nebudou, to je jen pro dolních 130 mil. obyvatel RF.

          Tento "recept" na skvělou "kávu" asi v Kremlu nebo ve vilách oligarchů pít nebudou, to je jen pro dolních 130 mil. obyvatel RF.

          • Miroslav
            20:32 17.04.2022

            Návrat k prírode. Ani rakovina už v Rusku nebude

            Návrat k prírode. Ani rakovina už v Rusku nebude

        • Ján Paliga
          00:05 18.04.2022

          V našich krajoch robili náhradkovú kávu tuším z praženého čakankového koreňa....

          V našich krajoch robili náhradkovú kávu tuším z praženého čakankového koreňa....

    • mexir
      19:27 17.04.2022

      Mělo být + sorry.

      Mělo být + sorry.

    • Mortles
      19:28 17.04.2022

      To je hezký, že se snaží, ale prostě dokud budou mít němci žábu na prameni, tak nevím, kolik toho bude možné vykonat. Prostě zbraně, vybavení, všechno potřeba tady a teď. A jak ...Zobrazit celý příspěvek

      To je hezký, že se snaží, ale prostě dokud budou mít němci žábu na prameni, tak nevím, kolik toho bude možné vykonat. Prostě zbraně, vybavení, všechno potřeba tady a teď. A jak tady bylo řečeno: tak Rusko zbankrotuje, ale jeho schopnost vést válečné operace tohle může poškodit až za velmi dlouhou dobu, několik let.Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    18:45 17.04.2022

    Ulice Sviatohirsku potom, co byla poškozena přehrada. https://twitter.com/twmcltd/st... Na Sviatohirsk, Rubizhne a ...Zobrazit celý příspěvek

    Ulice Sviatohirsku potom, co byla poškozena přehrada.

    https://twitter.com/twmcltd/st...

    Na Sviatohirsk, Rubizhne a Kremninnu zahájilo UAF dnes protiofenzívu.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:02 17.04.2022

      ano, ale ta priehrada bola prelomena 2.aprila..

      ano, ale ta priehrada bola prelomena 2.aprila..

  • The Pale Emperor
    18:41 17.04.2022

    Zničený Tor-M2 u Charkova

    https://twitter.com/girkingirk...

    Zničený Tor-M2 u Charkova

    https://twitter.com/girkingirk...

    • Rošťák
      18:43 17.04.2022

      Co THOR... Ale ta roztrhaná 72/80 tam .....

      Co THOR... Ale ta roztrhaná 72/80 tam .....

    • Sustr
      18:56 17.04.2022

      Připadá mi, že v popředí toho snímku vpravo nahoře je vojačka - ale co já vím :)

      Připadá mi, že v popředí toho snímku vpravo nahoře je vojačka - ale co já vím :)

    • Cimbi
      21:40 17.04.2022

      Jo, v armádě i domobraně tam slouží hodně ženskejch...

      Jo, v armádě i domobraně tam slouží hodně ženskejch...

      • Ján Paliga
        00:07 18.04.2022

        Ako v Izraeli....

        Ako v Izraeli....

  • Rošťák
    18:32 17.04.2022

    Tak dnes údajně dva vrtáky ....
    1) Mi-8/17
    https://twitter.com/UAWeapons/...
    2) Ka-52
    https://twitter.com/ArmedForce...

    Tak dnes údajně dva vrtáky ....
    1) Mi-8/17
    https://twitter.com/UAWeapons/...
    2) Ka-52
    https://twitter.com/ArmedForce...

    • Rošťák
      18:39 17.04.2022

      Jen nevim, zda ta 52 není stejná jako z 15.4.2022
      https://i.postimg.cc/9FYNT6vW/...

      Jen nevim, zda ta 52 není stejná jako z 15.4.2022
      https://i.postimg.cc/9FYNT6vW/...

      • febrik
        19:49 17.04.2022

        Dneska jsem někde taky narazil na info o dalším sestřelu Ka-52, jenže už to nemůžu najít. Pokud by ten na odkazu níž měl být novější sestřel, než z 15.4., pak by to měla na ...Zobrazit celý příspěvek

        Dneska jsem někde taky narazil na info o dalším sestřelu Ka-52, jenže už to nemůžu najít.

        Pokud by ten na odkazu níž měl být novější sestřel, než z 15.4., pak by to měla na svědomí ta samá jednotka, 93. mechanizovaná brigáda Cholodnyj Jar, ale mám dojem, že jde o jeden a ten samý případ, jen braný dronem přes den, víceméně bych to tak pochopil i ze strojovýho překladu popisu.

        https://www.facebook.com/93OMB... Skrýt celý příspěvek

        • Talvi
          22:14 17.04.2022

          Mám v tom krapet zmatek- tanková rota Cholodnyj jar je uváděna na militaryland. net jako součást pluku Azov. 93. mechanizovaná brigáda je zde uvedena jako samostatná jednotka ...Zobrazit celý příspěvek

          Mám v tom krapet zmatek- tanková rota Cholodnyj jar je uváděna na militaryland. net jako součást pluku Azov. 93. mechanizovaná brigáda je zde uvedena jako samostatná jednotka vyššího řádu. V případě té roty jde o detašovanou jednotku přičleněnou k Azovu ?Skrýt celý příspěvek

      • Hetzer
        20:15 17.04.2022

        Vypadá to tak.

        Vypadá to tak.

    • Miroslav
      18:57 17.04.2022

      Zaujímavé ako často počuť o Ka-52 ale Mi-28 minimálne. To ich nasadzujú tak málo alebo sú úspešnejšie v prežití na bojisku?

      Zaujímavé ako často počuť o Ka-52 ale Mi-28 minimálne. To ich nasadzujú tak málo alebo sú úspešnejšie v prežití na bojisku?

      • Rošťák
        19:13 17.04.2022

        Někdo tu historicky zmiňoval, že 28 maj problém s kolektorem ( ať je to co je to, já jsem blátošlap ) a že modernizovaných, co problém nemají je pár ...... Myslím si, že 28 ...Zobrazit celý příspěvek

        Někdo tu historicky zmiňoval, že 28 maj problém s kolektorem ( ať je to co je to, já jsem blátošlap ) a že modernizovaných, co problém nemají je pár ...... Myslím si, že 28 nasazují méně než 52 .....Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:22 17.04.2022

          Celkovo sa mi zdá, že 28 je problematický projekt keď ho ani ruské letectvo nechce nakupovať vo väčších počtoch.

          Celkovo sa mi zdá, že 28 je problematický projekt keď ho ani ruské letectvo nechce nakupovať vo väčších počtoch.

          • Falko
            20:13 17.04.2022

            Mi - 28 majú brutálny problém s transmisiou resp. reduktormi,ktoré sa po veľmi nízkom nalete zničia.Inak aj čo sa týka elektroniky výrazne zaostávajú za už pôvodným KA-50. Hovorí ...Zobrazit celý příspěvek

            Mi - 28 majú brutálny problém s transmisiou resp. reduktormi,ktoré sa po veľmi nízkom nalete zničia.Inak aj čo sa týka elektroniky výrazne zaostávajú za už pôvodným KA-50. Hovorí sa o tom cirka od 2015-16 tého roku a bol to jeden z hlavných dôvodov vývoja a významného zvýšenia nákupov KA-52.Jedine čo ešte pribrzdilo Kamova bolo, že nemal dvojmiestnu posádku to bolo požiadavka Ruska. Inak taká pikoška Mi-28,pri vojskových skúškach nedosahoval ani parametre Mi-35.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            21:24 17.04.2022

            To je aké psycho keď evolučná náhrada nedosahuje ani kvality pôvodného systému

            To je aké psycho keď evolučná náhrada nedosahuje ani kvality pôvodného systému

        • Cimbi
          21:36 17.04.2022

          Kolektor je zjednodušeně řečeno "ovládání nahoru a dolů"

          Kolektor je zjednodušeně řečeno "ovládání nahoru a dolů"

          • PaSt
            00:33 18.04.2022

            Jen drobnost, myslím, že se to nazývá "kolektiv" (úhel nastavení rotorových listů). Ale výše zmiňuje Falko, že problém je prý v reduktorech, což mi dává trochu větší smysl vzhledem ...Zobrazit celý příspěvek

            Jen drobnost, myslím, že se to nazývá "kolektiv" (úhel nastavení rotorových listů). Ale výše zmiňuje Falko, že problém je prý v reduktorech, což mi dává trochu větší smysl vzhledem k technologické náročnosti...Skrýt celý příspěvek

  • Nezmar
    18:17 17.04.2022

    Dovolil jsem si "zkopirovat" statistiku tanku "google.sheet" a provest vlastni analyzu: rozdelil jsem tanky na Moderni(T-64BV, T-72B3M-2016, T-80U/U-E1/UK/UM2, T-80BVM, T90*), a ...Zobrazit celý příspěvek

    Dovolil jsem si "zkopirovat" statistiku tanku "google.sheet" a provest vlastni analyzu: rozdelil jsem tanky na Moderni(T-64BV, T-72B3M-2016, T-80U/U-E1/UK/UM2, T-80BVM, T90*), a stare a vytvoril graf ztrat po jednotlivych tydnech. Vypada to, ze ztraty jde rozdeli na 2 vlny: ztrata novych tanku a po 2 tydnech pak ztrata starsich typu. Asi by to bylo mozne prolozit nejakou regresni krivkou, aby ten graf byl hladky, ale na vyznamu to moc nezmeni. Neidentifikovane tanky jsem do grafu nezahrnul a nemyslim si, ze maji nejaky vyznamny vliv na vysledek.

    https://docs.google.com/spread... Skrýt celý příspěvek

    • Nezmar
      18:19 17.04.2022

      A samozrejme dekuji autorovi puvodnich dat, bez nej bych to nedal!

      A samozrejme dekuji autorovi puvodnich dat, bez nej bych to nedal!

      • Rošťák
        18:29 17.04.2022

        príma, můžu nasdílet na drive?

        príma, můžu nasdílet na drive?

        • Nezmar
          18:42 17.04.2022

          Rozhodne! Muzes sdilet/kopirovat co chces!

          Rozhodne! Muzes sdilet/kopirovat co chces!

      • Rošťák
        18:40 17.04.2022

        Data jsou na google sheetu proto, aby se s nima dalo pracovat :)
        A víc hlav, víc ví :)

        Data jsou na google sheetu proto, aby se s nima dalo pracovat :)
        A víc hlav, víc ví :)

    • StandaBlabol
      18:30 17.04.2022

      Pěkně sis s tím pohrál, díky. Potvrzuje to, že nejdřív nasadili modernější typy a tak to, co jim zbylo. Nemyslím, že už toho víc nemají, ale v tom prvním náporu už jim asi nějaké ...Zobrazit celý příspěvek

      Pěkně sis s tím pohrál, díky. Potvrzuje to, že nejdřív nasadili modernější typy a tak to, co jim zbylo. Nemyslím, že už toho víc nemají, ale v tom prvním náporu už jim asi nějaké větší rezervy nezbyly a nasazovali, co bylo.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    17:55 17.04.2022

    Pre priateľov historie

    - Ako Slováci bojovali o Mariupoľ
    - Paralely roku 1968 s 2022

    https://www.youtube.com/watch?...

    Pre priateľov historie

    - Ako Slováci bojovali o Mariupoľ
    - Paralely roku 1968 s 2022

    https://www.youtube.com/watch?...

  • The Pale Emperor
    17:41 17.04.2022

    Guys, nevíte, co se děje s Cohenem? Už skoro týden nic…

    https://twitter.com/barbarian_...

    Guys, nevíte, co se děje s Cohenem? Už skoro týden nic…

    https://twitter.com/barbarian_...

    • Rošťák
      17:52 17.04.2022

      Teoreticky můžou bejt nasazani a v tý době se kuli zaměření mobily nepoužívaj..... Už hodněkrát podle nich dokázaly rusové lokalizovat jednotky a poslat jim jako pozdrav palebnej ...Zobrazit celý příspěvek

      Teoreticky můžou bejt nasazani a v tý době se kuli zaměření mobily nepoužívaj.....
      Už hodněkrát podle nich dokázaly rusové lokalizovat jednotky a poslat jim jako pozdrav palebnej přepad od 122/152 mmSkrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        18:28 17.04.2022

        To vím, a tak nějak v to doufám, čekal jsem aspoň nějaký rozloučení před akcí, panuje tam na tom profilu takový přátelský, skoro rodinný vibe:)

        To vím, a tak nějak v to doufám, čekal jsem aspoň nějaký rozloučení před akcí, panuje tam na tom profilu takový přátelský, skoro rodinný vibe:)

    • Hetzer
      20:18 17.04.2022

      Sleduji ještě https://twitter.com/zakazky21... a ten se loučil dneska.

      Sleduji ještě https://twitter.com/zakazky21... a ten se loučil dneska.

  • Fiagy
    17:37 17.04.2022

    17. dubna ve všech zemích EU, které mají námořní nebo říční přístavy, vstoupila v platnost směrnice Evropské unie o zákazu vjezdu ruských lodí do přístavů. Podle normy obsažené ...Zobrazit celý příspěvek

    17. dubna ve všech zemích EU, které mají námořní nebo říční přístavy, vstoupila v platnost směrnice Evropské unie o zákazu vjezdu ruských lodí do přístavů.

    Podle normy obsažené v pátém balíčku sankcí EU je vstup do námořních a říčních přístavů zakázán všem lodím registrovaným pod vlajkou Ruské federace.

    Podle Evropské komise je v současnosti 2873 obchodních plavidel plujících pod ruskou vlajkou, sankce se vztahují na každé z nich a změna registrace po 24. únoru 2022 nepomůže k jejich obcházení.
    https://prm.ua/vidsohodni-rosi... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    17:21 17.04.2022

    Ukrajinští zajatci, snad budou v pořádku... https://www.youtube.com/watch?... A Kadyrovovi klauni v ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinští zajatci, snad budou v pořádku...

    https://www.youtube.com/watch?...

    A Kadyrovovi klauni v Mariupolu

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      17:36 17.04.2022

      Takhle dopadají chlapi, co se vzdají rusům. Radši si ponechat jednu pro sebe a vzít s sebou do pekla co nejvíc ...Zobrazit celý příspěvek

      Takhle dopadají chlapi, co se vzdají rusům. Radši si ponechat jednu pro sebe a vzít s sebou do pekla co nejvíc mongoloidů.

      https://twitter.com/aosmanzeyn... Skrýt celý příspěvek

    • Werewolf
      17:41 17.04.2022

      Ja nevie... Vždy keď vidím tieto "elitné" jednotky s arabskými či len moslimskými koreňmi, krútim nechápavo hlavou. Oni ako by naozaj sa chceli čo najskôr pobrať za tými svojimi ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja nevie... Vždy keď vidím tieto "elitné" jednotky s arabskými či len moslimskými koreňmi, krútim nechápavo hlavou. Oni ako by naozaj sa chceli čo najskôr pobrať za tými svojimi pannami.
      Elementárne chyby pri pohybe, rozmiestnení, krytí o nejakej mierenej streľbe sa ani nemusíme baviť. Čisté plytvanie muníciou, technikou, palivom.... V ich prípade nebudem dodávať ľudskými zdrojmi. Ja ich nepovažujem za ľudí. A to nie som rasista ani náhodouSkrýt celý příspěvek

      • Hawk
        18:14 17.04.2022

        roli hraje mentální limit... a také vymývání mozků náboženstvím, absolutní neexistence logiky a vědomostního rozhledu... to samé popisovali izraelští piloti při studiu v GB na ...Zobrazit celý příspěvek

        roli hraje mentální limit... a také vymývání mozků náboženstvím, absolutní neexistence logiky a vědomostního rozhledu... to samé popisovali izraelští piloti při studiu v GB na přeškolení na Gloster Meteory. Byli tam s Egypťany v jedné třídě. Nejlepší Egypťan ani zdaleka nedosahoval kvalit nejhoršího Izraelce...Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          18:46 17.04.2022

          A pak narazili na Jordánce a museli si poupravit názor. To samé platí třeba pro Maročany. A jedno z nejlepších letectev na světě má muslimský Singapur. Ani Pákistánci nejsou žádná ...Zobrazit celý příspěvek

          A pak narazili na Jordánce a museli si poupravit názor. To samé platí třeba pro Maročany. A jedno z nejlepších letectev na světě má muslimský Singapur. Ani Pákistánci nejsou žádná ořezávátka. Ono spíše než o náboženství jde lokální kulturu a hlavně nepotismus. A ten byl vždy v zemích jako Egypt nebo Sýrie rozhodující.Skrýt celý příspěvek

          • StandaBlabol
            18:58 17.04.2022

            Co je na Singapuru muslimského?

            Co je na Singapuru muslimského?

          • Wakantanka
            19:33 17.04.2022

            Aj na Turkov si zabudol, tí pokiaľ viem sú/boli tiež špička.

            Aj na Turkov si zabudol, tí pokiaľ viem sú/boli tiež špička.

          • The Pale Emperor
            19:38 17.04.2022

            V Singapuru je víc jak polovina obyvatel Buddhistická, Islám je až druhé náboženství, cca 10-20 % populace.

            V Singapuru je víc jak polovina obyvatel Buddhistická, Islám je až druhé náboženství, cca 10-20 % populace.

          • Nesher
            19:52 17.04.2022

            The Pale
            Velká část obyvatel nejsou občané, získat singapurské občanství je mimořádně obtížné.
            Státní náboženství je islám, stačí se podívat na singapurskou vlajku.

            The Pale
            Velká část obyvatel nejsou občané, získat singapurské občanství je mimořádně obtížné.
            Státní náboženství je islám, stačí se podívat na singapurskou vlajku.

        • Nesher
          19:03 17.04.2022

          Standa
          Islám je v Singapuru státní náboženství, ostatní víry jsou tolerovány, ale nikoliv podporovány.
          Ostatně tak je to i v Malajsii z níž se Singapur po dekolonizaci odtrhl.

          Standa
          Islám je v Singapuru státní náboženství, ostatní víry jsou tolerovány, ale nikoliv podporovány.
          Ostatně tak je to i v Malajsii z níž se Singapur po dekolonizaci odtrhl.

          • StandaBlabol
            20:22 17.04.2022

            Byl jsem tam několikrát a opravdu to NENÍ muslimská země. Člověk si tam připadá jako v bohatém evropském městě. Jen je tam čistěji. Malajsie je úplně jiné kafe, hned si člověk ...Zobrazit celý příspěvek

            Byl jsem tam několikrát a opravdu to NENÍ muslimská země. Člověk si tam připadá jako v bohatém evropském městě. Jen je tam čistěji.

            Malajsie je úplně jiné kafe, hned si člověk všimne, že ženy chodí často zahalené.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    17:16 17.04.2022

    Destrukce Mariupolu...

    https://www.youtube.com/watch?...

    2:18 co je to za kopec?

    Destrukce Mariupolu...

    https://www.youtube.com/watch?...

    2:18 co je to za kopec?

    • Hetzer
      20:22 17.04.2022

      Nejspíš haldy.

      Nejspíš haldy.

  • Danik
    17:14 17.04.2022

    Myslím, že pokud teď tato ruská ofenzíva posilněná o jednotky z Kyjevského směru nedosáhne větších úspěchů. Rusové prostě zavelí konec, řeknou že DLR a LLR byly ochráněny před ...Zobrazit celý příspěvek

    Myslím, že pokud teď tato ruská ofenzíva posilněná o jednotky z Kyjevského směru nedosáhne větších úspěchů. Rusové prostě zavelí konec, řeknou že DLR a LLR byly ochráněny před úderem nacistů i díky slavnému klamnému úderu na Kyjev, ze kterého potom hrdinní ruští gerojové zvládli perfektně ustoupit, dokonce se od nacistů povedlo osvobodit i pár vesnic a Mariupol no a teď nabízí Ukrajině mír. Do toho hodí pár těchto videí jak je někde lidé vítají,

    https://www.youtube.com/watch?...

    pak jak rozdávají ve zničeném Mariupolu jídlo a deky, těm chudákům utlačovaných nacisty, kteří si to město takhle sami zničili a vlastně se ještě opovážili bránit a nechtěli se nechat tím mírumilovným Ruskem zachránit a tak přišel spravedlivý trest. Tohle začnou házet i do světa, takže úderky po Evropě se toho samozřejmě chytí, u nás v republice budeme od rudých noků další rok poslouchat jak ten Putin a Rusko je skvělý a západ podporuje nacismus a jak Rusové zase museli zachraňovat svět no a v Rusku se to samozřejmě chytne na první dobrou. Logicky je to blbost, ale logikou Rusů a lidí co je podporují to bude dávat dokonalý smysl.

    Otázka co na to Ukrajinci.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      18:08 17.04.2022

      Omyl pro obyvatele Mariupol to není konec. Rusové už oznámili že vytvoří filtrační tábory. To co to znamená víme z Čečenska. Téměř všechny obyvatelé které projdou táborem budou ...Zobrazit celý příspěvek

      Omyl pro obyvatele Mariupol to není konec. Rusové už oznámili že vytvoří filtrační tábory. To co to znamená víme z Čečenska. Téměř všechny obyvatelé které projdou táborem budou alespoň zbití, mužové mučeni, častokrát popraveni. V Čečensku těmito tábory prošlo asi 200 tisíc lidí. Rusové zabili možná až 10% z nich.
      Upozorňuji že tady mluvíme o etnických Rusech. Neumím si představit co by udělali u nás nebo v Polsku.
      Samozřejmě celé je to válečný zločin ale protože má Rusko jaderné zbraně...Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        18:37 17.04.2022

        Samozřejmě k ruskému nebo světovému obyvatelstvu se dostane trochu jiná verze příběhu...
        Šílený, přiznám se, že jsem o těchto táborech v Čečensku ještě neslyšel.

        Samozřejmě k ruskému nebo světovému obyvatelstvu se dostane trochu jiná verze příběhu...
        Šílený, přiznám se, že jsem o těchto táborech v Čečensku ještě neslyšel.

        • samoempire
          08:59 18.04.2022

          Ono je vidět jak silná je ruská propaganda. Já si také myslel že Čečensko je jenom banda teroristů. Áno mají teroristy ale to mají i Rusové. O Rusech se ale mluví o jako chudáčku ...Zobrazit celý příspěvek

          Ono je vidět jak silná je ruská propaganda. Já si také myslel že Čečensko je jenom banda teroristů. Áno mají teroristy ale to mají i Rusové. O Rusech se ale mluví o jako chudáčku kterým pořád někdo ubližuje. Prostě propagandu umí.
          https://en.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    17:04 17.04.2022

    https://www.youtube.com/watch?...

    Ruská úderná brigáda útočí na Popasna

    https://www.youtube.com/watch?...

    Ruská úderná brigáda útočí na Popasna

    • Janicekmac
      17:25 17.04.2022

      To je z dneška nebo ze včerejška? Včera tam totiž ukrajinci hlásili toto:
      https://liveuamap.com/en/2022/...

      To je z dneška nebo ze včerejška? Včera tam totiž ukrajinci hlásili toto:
      https://liveuamap.com/en/2022/...

      • Danik
        17:28 17.04.2022

        Vložení na yt je dnes. Ale jestli je to video dnes i pořízené. Bůh ví.

        Vložení na yt je dnes. Ale jestli je to video dnes i pořízené. Bůh ví.

    • Rošťák
      17:49 17.04.2022

      To video kolovalo na TW už v pátek, / sobotu ráno , mam ten pocit

      To video kolovalo na TW už v pátek, / sobotu ráno , mam ten pocit

  • Danik
    17:01 17.04.2022

    Rusáci objevili "nacistickou kancelář" https://www.youtube.com/watch?... T-72 v městském ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusáci objevili "nacistickou kancelář"

    https://www.youtube.com/watch?...

    T-72 v městském boji

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      17:18 17.04.2022

      Že jim to není už trapný, natáčet takové píčoviny:D Schválně, kolik z toho tam už bylo, než přišel štáb?:)

      Frajeři v civilu jsou kolaboranti, FSB..?

      Že jim to není už trapný, natáčet takové píčoviny:D Schválně, kolik z toho tam už bylo, než přišel štáb?:)

      Frajeři v civilu jsou kolaboranti, FSB..?

      • Danik
        17:24 17.04.2022

        Bych se nedivil kdyby jim tam v jednom z těch videí na chvíli vylezl Adolfek...

        Bych se nedivil kdyby jim tam v jednom z těch videí na chvíli vylezl Adolfek...

    • ArthurHarris
      17:38 17.04.2022

      to vyzera ako klasicka internet cafe/herna CSka ake tu v '90tych boli na kazdom druhom rohu... ibaze po pocitacoch potom rozhadzali nejake papieriky a doniesli nejake skartovane ...Zobrazit celý příspěvek

      to vyzera ako klasicka internet cafe/herna CSka ake tu v '90tych boli na kazdom druhom rohu... ibaze po pocitacoch potom rozhadzali nejake papieriky a doniesli nejake skartovane papiere :)Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      00:20 18.04.2022

      Tragédi.... :)

      Tragédi.... :)

Načítám diskuzi...