VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • marosj
    22:47 10.04.2022

    Špeciálna vojenská operácia pokračuje podľa plánu. Od 11. apríla bude v regióne Kursk zavedený vysoký stupeň teroristického ...Zobrazit celý příspěvek

    Špeciálna vojenská operácia pokračuje podľa plánu. Od 11. apríla bude v regióne Kursk zavedený vysoký stupeň teroristického ohrozenia.
    https://tass.ru/proisshestviya...
    https://vk.com/kurskadm?w=wall...
    Na vk.com v komentároch revolúcia matiek školopovinných detí, ktoré sa prebrali zo Z opojenia a žiadajú distančné vyučovanie v školách.Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      23:54 10.04.2022

      Čo už začali ruskí vojaci znásilňovať deti aj doma?
      "Občania, pozor! Bola videná dodávka s výrazným bielym nápisom Z, ktorá kradne deti!"

      Čo už začali ruskí vojaci znásilňovať deti aj doma?
      "Občania, pozor! Bola videná dodávka s výrazným bielym nápisom Z, ktorá kradne deti!"

    • liberal shark
      12:54 11.04.2022

      A hele ! Někdo četl můj námět ohledně Kurského nádraží :-)).

      A hele ! Někdo četl můj námět ohledně Kurského nádraží :-)).

  • ImreSVK
    22:37 10.04.2022

    https://www.startitup.sk/s-300...

    Tak uz nam vraj rusi znicili nasu S300 poslanu do Ukrajiny

    https://www.startitup.sk/s-300...

    Tak uz nam vraj rusi znicili nasu S300 poslanu do Ukrajiny

    • Magister_Peditum
      22:39 10.04.2022

      Ty naše T-72 měli údajně taky zničit chvíli potom, co překročili ukrajinskou hranici... Rusák toho už nakecal...

      Ty naše T-72 měli údajně taky zničit chvíli potom, co překročili ukrajinskou hranici... Rusák toho už nakecal...

    • zenker
      22:39 10.04.2022

      neboj se, ta bude zničena minimálne 3-5x stejně jak UA letectvo, tank, atd...

      neboj se, ta bude zničena minimálne 3-5x stejně jak UA letectvo, tank, atd...

    • Kfir
      22:43 10.04.2022

      Zničili ju a hneď potom obsadili Kyjev.

      Zničili ju a hneď potom obsadili Kyjev.

    • Harvest
      22:45 10.04.2022

      Je to lož, ako všetko co rusák vypustí z huby.


      https://twitter.com/eduardhege...

      Je to lož, ako všetko co rusák vypustí z huby.


      https://twitter.com/eduardhege...

    • Pepe81
      22:57 10.04.2022

      To bolo na topwar dnes ráno s ilustračnou fotkou.
      Asi nemali iné fotky...
      Putlerovci. Ale zato podporili upadajúcu morálku v rUSKU.

      To bolo na topwar dnes ráno s ilustračnou fotkou.
      Asi nemali iné fotky...
      Putlerovci. Ale zato podporili upadajúcu morálku v rUSKU.

      • Kfir
        23:17 10.04.2022

        Podľa posledných správ na topwar našu S-300 zničil pilot SU-35 pri Odese. Pilota jej zničenie tak motivovalo, že pristál kúsok za Odesou, ktorú následne obsadil.

        Podľa posledných správ na topwar našu S-300 zničil pilot SU-35 pri Odese. Pilota jej zničenie tak motivovalo, že pristál kúsok za Odesou, ktorú následne obsadil.

    • Silver
      23:11 10.04.2022

      Zničili S-300 cca 8km juhozápadne od Charkova. Predpokladám, že Slovenská S300 tam ešte nestihla dôjsť. Skôr si myslím, že našu S300 poslali najskôr niekde ku Kyjevu.

      Zničili S-300 cca 8km juhozápadne od Charkova. Predpokladám, že Slovenská S300 tam ešte nestihla dôjsť. Skôr si myslím, že našu S300 poslali najskôr niekde ku Kyjevu.

      • alter01
        23:32 10.04.2022

        8 km od Charkova ? Čo bol na ceste do Ruska ? Keby 80 km ....

        8 km od Charkova ? Čo bol na ceste do Ruska ? Keby 80 km ....

    • mudry.udrzbar
      09:38 11.04.2022

      lož, rovnaká ako keď mali 1. den zastrelit Waliho a ten sa im potom vysmial na facebooku. Potrebuju nakrmit propagandu a splnit zavazok, ze kazdu techniku znicia okamzite po ...Zobrazit celý příspěvek

      lož, rovnaká ako keď mali 1. den zastrelit Waliho a ten sa im potom vysmial na facebooku. Potrebuju nakrmit propagandu a splnit zavazok, ze kazdu techniku znicia okamzite po prechode hranic.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      12:55 11.04.2022

      Heger to dementoval.

      Heger to dementoval.

  • Silver
    22:22 10.04.2022

    Takže, Srbsko nakupuje protilietadlový systém v Číne: "Čínsky protilietadlový systém bol dodaný ruskému spojencovi Srbsku v utajenej operácii tento víkend, uprostred obáv Západu, ...Zobrazit celý příspěvek

    Takže, Srbsko nakupuje protilietadlový systém v Číne: "Čínsky protilietadlový systém bol dodaný ruskému spojencovi Srbsku v utajenej operácii tento víkend, uprostred obáv Západu, že hromadenie zbraní na Balkáne počas vojny na Ukrajine by mohlo ohroziť krehký mier v regióne.":
    https://twitter.com/AP/status/... Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      22:29 10.04.2022

      Ukoncit process pristupu do EU nebo ne ? Potrebuje EU dalsi Madarsko ? Nebo ukoncenim posleme Srby definitivne do naruci Ruska ?

      Ukoncit process pristupu do EU nebo ne ? Potrebuje EU dalsi Madarsko ? Nebo ukoncenim posleme Srby definitivne do naruci Ruska ?

      • Kfir
        23:05 10.04.2022

        Srbsko je mentálne na ruskej vlne a vždy bolo. Západ ich láka, pretože eurá im nesmrdia. Prídu sem za lepším životom, zarobiť lepšie peniaze, ale žiť by u nás chceli tak ako sa ...Zobrazit celý příspěvek

        Srbsko je mentálne na ruskej vlne a vždy bolo. Západ ich láka, pretože eurá im nesmrdia. Prídu sem za lepším životom, zarobiť lepšie peniaze, ale žiť by u nás chceli tak ako sa žije u nich doma.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        23:12 10.04.2022

        V dnešní době si umím dřív představit Turecko v eú než Srbsko.

        V dnešní době si umím dřív představit Turecko v eú než Srbsko.

        • mudry.udrzbar
          09:40 11.04.2022

          prašť jako uhoď

          prašť jako uhoď

    • Conquer
      22:31 10.04.2022

      Tam uz je to utajenie v pohode. Ale ked my dodavame S300 na UA, tak je to vlastizrada a referuje o tom opozicny poslanec NRSR online... Taku by som pridrbal tej spine hranatej, ...Zobrazit celý příspěvek

      Tam uz je to utajenie v pohode. Ale ked my dodavame S300 na UA, tak je to vlastizrada a referuje o tom opozicny poslanec NRSR online... Taku by som pridrbal tej spine hranatej, ACH.Skrýt celý příspěvek

      • MaminCecok
        23:56 10.04.2022

        Už je naňho podané trestné oznámenie. Teraz sa budú upierať oči k agentovi 363.

        Už je naňho podané trestné oznámenie. Teraz sa budú upierať oči k agentovi 363.

    • Harvest
      22:33 10.04.2022

      To zrejme aj znamena, že Srbom nikto zo západu nepredá žiadne stíhačky. Neviem si predstaviť, že by im teraz Francúzi predali rafale, keď budu mat cinsky protilietadlovy systém.

      To zrejme aj znamena, že Srbom nikto zo západu nepredá žiadne stíhačky. Neviem si predstaviť, že by im teraz Francúzi predali rafale, keď budu mat cinsky protilietadlovy systém.

      • jj284b
        22:35 10.04.2022

        kupia Cinske.. myslim ze Cinsky vojensky export zacne nahradzovat ten Rusky... Rusi nebudu schopni doplnat vlastnu armadu, nie to este exportovat zbrane...

        kupia Cinske.. myslim ze Cinsky vojensky export zacne nahradzovat ten Rusky... Rusi nebudu schopni doplnat vlastnu armadu, nie to este exportovat zbrane...

        • Adanedhel
          22:41 10.04.2022

          Kdo by ty sovětské šroty chtěl? Vždyť jejich zbraně jsou naprostý odpad.

          Kdo by ty sovětské šroty chtěl? Vždyť jejich zbraně jsou naprostý odpad.

          • s2pi
            09:52 11.04.2022

            Kazdy zbranovy system je len clanok v retazci. Nedovolil by som si tvrdit, ze sovietske sroty. Napr. UA pouziva sovietske sroty celkom efektivne, preto nepredpokladam, ze je to az ...Zobrazit celý příspěvek

            Kazdy zbranovy system je len clanok v retazci. Nedovolil by som si tvrdit, ze sovietske sroty. Napr. UA pouziva sovietske sroty celkom efektivne, preto nepredpokladam, ze je to az tak problem techniky, ako ostatnych problemov(rozkradnuta, zkorumpovana a otupena ruska arm ... vlastne asi vascina ruska je takto v p.c.i :-) ).Skrýt celý příspěvek

        • Harvest
          22:43 10.04.2022

          Asi to tak bude.

          Asi to tak bude.

    • Karol.Melichercik
      22:34 10.04.2022

      Mna by zaujimalo odkial na to Srbi vzali.

      Mna by zaujimalo odkial na to Srbi vzali.

      • Falko
        22:36 10.04.2022

        Čína ich podporila, tak ako jedného času čiernu horu.... S tohto sa už Srbi nevyvleču.

        Čína ich podporila, tak ako jedného času čiernu horu.... S tohto sa už Srbi nevyvleču.

      • liberal shark
        12:56 11.04.2022

        Malinký úvěr s několika nepatrnými podmínkami :-).

        Malinký úvěr s několika nepatrnými podmínkami :-).

    • Poly
      22:41 10.04.2022

      Nenakupuje obvykle v Rusku?

      Nenakupuje obvykle v Rusku?

      • Magister_Peditum
        22:45 10.04.2022

        Rusko bude rádo, když bude nějak nahrazovat vlastní ztráty, natož ještě uspokojovat zahraniční poptávku. Navíc, potom, co jejich technika předvádí teď na Ukrajině, se objednávky ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusko bude rádo, když bude nějak nahrazovat vlastní ztráty, natož ještě uspokojovat zahraniční poptávku. Navíc, potom, co jejich technika předvádí teď na Ukrajině, se objednávky asi zrovna nepohrnou.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      22:55 10.04.2022

      Čínskej krám, bude to fungovat tak měsíc, pak to bude pořád rozbitý a za pár let to vyhodí:)

      Čínskej krám, bude to fungovat tak měsíc, pak to bude pořád rozbitý a za pár let to vyhodí:)

      • matus
        00:32 11.04.2022

        Tak neviem, Corona funguje cez 2 roky, a zatial sa nepokazila.

        Tak neviem, Corona funguje cez 2 roky, a zatial sa nepokazila.

        • mudry.udrzbar
          09:42 11.04.2022

          tiež už to nie je čo to bývalo :)

          tiež už to nie je čo to bývalo :)

  • dusan1
    22:19 10.04.2022

    Tanky T-80U a T-80UE-1 (T-80BV s vežou T-80UD) má vo výzbroji len 12. a 13. tankový pluk 4. tankovej divízie. Na severnej fronte bol zdecimovaná a stratila asi 50 ...Zobrazit celý příspěvek

    Tanky T-80U a T-80UE-1 (T-80BV s vežou T-80UD) má vo výzbroji len 12. a 13. tankový pluk 4. tankovej divízie.

    Na severnej fronte bol zdecimovaná a stratila asi 50 tankov
    https://www.youtube.com/watch?...
    https://www.youtube.com/shorts...
    https://www.youtube.com/watch?...

    ... teraz sa presunula na juh ...

    https://www.youtube.com/watch?...

    ...a znovu utŕžila straty ...

    https://postimg.cc/rzbh1yCb...
    https://postimg.cc/75B1fM18...

    Podlľa oryxblog dodnes spolu zničených:
    57 x T-80U
    1 x T-80UM2 (experimentálny s aktívnou ochranou Drozd)
    2 x T-80UK (veliteľské)

    To je spolu potvrdených 60 tankov ... ak prepočítam štatisticky neunifikovateľné tanky, kde má T-80U asi 12 % podiel, tak to vychádza na cca minimálne 65 tankov stratených v boji.

    Oba pluky majú cca 190 tankov, čiže už stratili asi 35 % techniky. Treba povedať, že T-80U resp. T-80UE-1 je pomerne málo rozšírený a ak ich budú Rusi dopĺňať 4. tankovú divíziu, tak budú musieť siahnuť po starých T-80BV ....Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      22:34 10.04.2022

      bych doplnil že 4. tanková má v sestavě i 423. motostřelecký pluk, který měl ve výzbroji 21 tanků BVM a 20 BV …… Nechtěl bych se plést, ale těch 19 BVM ztracených na severu bych ...Zobrazit celý příspěvek

      bych doplnil že 4. tanková má v sestavě i 423. motostřelecký pluk, který měl ve výzbroji 21 tanků BVM a 20 BV …… Nechtěl bych se plést, ale těch 19 BVM ztracených na severu bych připočítal této jednotce a dnes na jihu byla hlášena ztráta dalších 2 BVM na celkový počet 21 …..Skrýt celý příspěvek

      • machotka.r
        00:20 11.04.2022

        Stejně jako u typu T-80U (viz můj příspěvek níže) bych doplnil, že stejně jako T-80U ani T-80BV/BVM si nevede moc dobře. Dle ORYX 2/3 tanků opuštěny nebo zajmuty, pouze 1/3 zničena ...Zobrazit celý příspěvek

        Stejně jako u typu T-80U (viz můj příspěvek níže) bych doplnil, že stejně jako T-80U ani T-80BV/BVM si nevede moc dobře. Dle ORYX 2/3 tanků opuštěny nebo zajmuty, pouze 1/3 zničena (T-80BV 3 zničené z 12 ztracených, T-80BVM 6 zničených z 21 ztracených).
        Osobně v tom vidím problémy s nedostatkem paliva. Ta turbína asi žere víc než by podle tabulek měla. Často opuštěné dva a více kusů na jednom místě.Skrýt celý příspěvek

        • Charlie
          09:03 11.04.2022

          Nebo je to starý "bolístko" jako v čečně - osádky nechávaj spuštěnou turbínu "na volnoběh" a neuvědomujou si, že žere i v tomhle režimu hrozně moc (T-72/90 dokáže "klapat" hodiny). ...Zobrazit celý příspěvek

          Nebo je to starý "bolístko" jako v čečně - osádky nechávaj spuštěnou turbínu "na volnoběh" a neuvědomujou si, že žere i v tomhle režimu hrozně moc (T-72/90 dokáže "klapat" hodiny). Přijde rozkaz připravit se k přesunu, tak se naskáče do techniky, nastartuje se aby se "ohřál" motor (páč neví že u turbíny je to zbytečný) a když po půl hodině konečně přijde rozkaz, tak už je hladinka o dost níž...Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      22:35 10.04.2022

      Jinak, moc díky za informace :) Je radost číst informace od takové studnice znalostí :)

      Jinak, moc díky za informace :) Je radost číst informace od takové studnice znalostí :)

    • machotka.r
      22:45 10.04.2022

      Jen doplním, že z těch 60 tanků, bylo dle ORYXu jen 17 zničeno, další dva byly zajaté po poškození. Zbylé, tj. více než 2/3 buď opuštěné nebo zajaté (vesměs bez viditelného ...Zobrazit celý příspěvek

      Jen doplním, že z těch 60 tanků, bylo dle ORYXu jen 17 zničeno, další dva byly zajaté po poškození. Zbylé, tj. více než 2/3 buď opuštěné nebo zajaté (vesměs bez viditelného poškození).
      Přitom v celkových číslech ztracených tanků Ruska je aktuálně vedeno jako zničeno (destroyed) více nž polovina všech ztrát (zničeno 231 ze 467 ztracených tanků).
      Nabízí se otázka: Proč si T-80 vedou tak špatně? Proč jsou tak často ztraceny bez bojového poškození?
      Napadají mne 3 možná vysvětlení:
      1. Mají větší spotřebu a tak vesměs zůstanou bez paliva.
      2. Jsou poruchové
      3. 12. a 13. tankový pluk vyniká obzvlášť neschopným velitelským kádrem.
      Co typujete?Skrýt celý příspěvek

      • mexir
        23:08 10.04.2022

        1. Turbína v akci. Spotřeba jak letadlo a jede to po zemi :-)

        1. Turbína v akci. Spotřeba jak letadlo a jede to po zemi :-)

        • mudry.udrzbar
          09:45 11.04.2022

          preto sa divim Poliakom, ze do tych Ambramsov nechcu diesel power packy, vyrobca tuto moznost myslim oficialne zaviedol

          preto sa divim Poliakom, ze do tych Ambramsov nechcu diesel power packy, vyrobca tuto moznost myslim oficialne zaviedol

      • Rošťák
        23:09 10.04.2022

        Poruchovost nebude o moc horší jak ostatní tanky, spotřeba udělá své, ale, každý štáb si dokáže vyhodnotit průměrnou spotřebu na plnění zadaného úkolu…… Podle mě je to součet všech ...Zobrazit celý příspěvek

        Poruchovost nebude o moc horší jak ostatní tanky, spotřeba udělá své, ale, každý štáb si dokáže vyhodnotit průměrnou spotřebu na plnění zadaného úkolu…… Podle mě je to součet všech bodů, ale vycvičenost bude hrát podstatnou roly…..Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          08:19 11.04.2022

          Tipuji poruchovost turbíny

          Tipuji poruchovost turbíny

      • SeaWolf
        23:13 10.04.2022

        Já sázím na extremně nízkou morálku a špatný výcvik posádek.

        Já sázím na extremně nízkou morálku a špatný výcvik posádek.

    • Wirbelwind
      22:54 10.04.2022

      na T-80BV je pridana hodnota snad len schopnost strielat ATGM, inak je to cista pomsta...turbina, pomerne primitivny strelecky system, ziadny termal... pravda, v rukach dobre ...Zobrazit celý příspěvek

      na T-80BV je pridana hodnota snad len schopnost strielat ATGM, inak je to cista pomsta...turbina, pomerne primitivny strelecky system, ziadny termal... pravda, v rukach dobre vyskolenej a zohranej posadky to vie byt za vhodneho pouzitia stale silna a niciva zbran, ale je to 40 rocna vykopavka. Ano, stale to ma v niecom navrch nad T-64BV, ale uz to nie je ina liga, ako modernejsie verzie.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        23:15 10.04.2022

        Skutečný důvod proč rusové opět nasazují tip je ten že mají problém vyrábět střelecké počítače. Podle mého názoru nejlepší upgrade pro všechny tečka je lepší pozorovací a ...Zobrazit celý příspěvek

        Skutečný důvod proč rusové opět nasazují tip je ten že mají problém vyrábět střelecké počítače.
        Podle mého názoru nejlepší upgrade pro všechny tečka je lepší pozorovací a střelecké vybavení.
        Pokud se podíváte jak Abrams sám může sledovat cíl, pomocí s identifikace a podobně. Ruské tanky vypadají jako muzeální kousky.Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    22:11 10.04.2022

    Dnešní Arestovyč: Ofenzíva na Donbasu je už 5 dnem. Ne že začne za pár dní, ale už dávno probíhá. Ukrajina směřuje k Izraelskému modelu země. S Mordorem nikdy trvalý mír nebude. ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnešní Arestovyč: Ofenzíva na Donbasu je už 5 dnem. Ne že začne za pár dní, ale už dávno probíhá. Ukrajina směřuje k Izraelskému modelu země. S Mordorem nikdy trvalý mír nebude. Očekává i po válce občasné pohraniční střety mezi zeměmi.

    Zajímavá debata o ruském letectvu. Ze začátku sestřelovali plukovníky, majory a kapitány(velitelé letek a nejzkušenější piloti) Něco umřelo a něco zajali. Teď je to samý poručík nebo nadporučík co vylezl z letecké akademie. Ti jsou rádi, že se nezabijí přes den. Noční lety a bombardování jsou pro orky nemožné. To samé podpora pozemních vojsk. Piloti mají dovoleno letět maximálně 20km od fronty. Letadel mají ještě dost, ale posádky prostě došli. Nemohou si dovolit ztratit další piloty.

    Cílem Ukrajiny je dosažení stažení orků do situace před 23.únorem. Dobytí Krymu by stálo podle odhadů 15000 životů Ukrajnců. Důležité bude co se stane až padne Chreston. Když to vyjde podle jejich plánu může se orkům zhroutit jih fronty. Jinak v Chrestonu orci mají 3sklepy ve kterých vraždí a mučí svoje odpůrce. Stepní horda hadr!Skrýt celý příspěvek

    • damik
      22:34 10.04.2022

      nemusi cely Krym dobyt; staci i blokada a nechat proudit do Sevastopolu jen jidlo, leky a vodu.

      nemusi cely Krym dobyt; staci i blokada a nechat proudit do Sevastopolu jen jidlo, leky a vodu.

      • Magister_Peditum
        22:37 10.04.2022

        Hlavně jim zničit ten most v Kerči.

        Hlavně jim zničit ten most v Kerči.

        • zenker
          22:43 10.04.2022

          tady je to jako v Římském senátu - ostatně soudím, že Kerčský most musí být zničen

          a já souhlasím

          tady je to jako v Římském senátu - ostatně soudím, že Kerčský most musí být zničen

          a já souhlasím

        • skelet
          22:45 10.04.2022

          Na to by musela Ukrajina osvobodit Melitopol a k tomu má daleko.

          Na to by musela Ukrajina osvobodit Melitopol a k tomu má daleko.

          • damik
            23:05 10.04.2022

            prave ze blokace Krymu z horsi Ruskou logistiku do Melitopolu

            prave ze blokace Krymu z horsi Ruskou logistiku do Melitopolu

          • samoempire
            23:17 10.04.2022

            Daleko má také s osvobození Cherson. Raději mírnit optimismus. Pokud Ukrajinci vydrží až budou zelené lesy tak můžou získat značnou převahu.

            Daleko má také s osvobození Cherson. Raději mírnit optimismus. Pokud Ukrajinci vydrží až budou zelené lesy tak můžou získat značnou převahu.

    • RiMr71
      22:51 10.04.2022

      ...Chreston?

      ...Chreston?

  • ABC123
    22:07 10.04.2022

    Pri Volgograde stratili rusi raketu. Spadla na dom, ale nevybuchla… :-)

    https://161.ru/text/incidents/...

    https://161.ru/text/incidents/...

    Pri Volgograde stratili rusi raketu. Spadla na dom, ale nevybuchla… :-)

    https://161.ru/text/incidents/...

    https://161.ru/text/incidents/...

    • alter01
      23:44 10.04.2022

      Sami si rozbijú príbytok prasiatok raketou . Všimnite si pred tým prasčníkom ten splacovací zateplený záchod a pri ňom letná automatická pračka .....Potom sa nedivme , že Žeňa ...Zobrazit celý příspěvek

      Sami si rozbijú príbytok prasiatok raketou . Všimnite si pred tým prasčníkom ten splacovací zateplený záchod a pri ňom letná automatická pračka .....Potom sa nedivme , že Žeňa dostane kultúrny šok a teperí trofejnú ukrajinskú automatické práčku na poštu ako darček pre mamušku !Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    22:04 10.04.2022

    Co to asi tak může být? :-)

    https://twitter.com/space_osin...

    Co to asi tak může být? :-)

    https://twitter.com/space_osin...

    • Silver
      22:06 10.04.2022

      hmm...:
      ‘SOCOM NSW’ likely stands for ‘Special Operations Command Naval Special Warfare.’

      hmm...:
      ‘SOCOM NSW’ likely stands for ‘Special Operations Command Naval Special Warfare.’

      • The Pale Emperor
        22:08 10.04.2022

        Navy Seals :-)

        Navy Seals :-)

        • Magister_Peditum
          22:19 10.04.2022

          Myslím, že teprve až po válce vyjde najevo skutečný rozsah západní pomoci. Zatím jenom kloužeme po povrchu.

          Myslím, že teprve až po válce vyjde najevo skutečný rozsah západní pomoci. Zatím jenom kloužeme po povrchu.

          • The Pale Emperor
            22:39 10.04.2022

            Hned mi přišel na mysl Krymský most, ale to je sci-fi. Ale představa to je krásná:)

            Hned mi přišel na mysl Krymský most, ale to je sci-fi. Ale představa to je krásná:)

      • alter01
        23:49 10.04.2022

        Odpovedal si , cvičia tam ukrajinských vojakov . Prečo ? aby vedeli "niečo" obsluhovať . Bolo by smutné aby to vyčvirikali dopredu . Až potom , keď sa rusom Ropuchy začnú kaziť a ...Zobrazit celý příspěvek

        Odpovedal si , cvičia tam ukrajinských vojakov . Prečo ? aby vedeli "niečo" obsluhovať . Bolo by smutné aby to vyčvirikali dopredu . Až potom , keď sa rusom Ropuchy začnú kaziť a z neznámych dôvodov potápať !Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    22:01 10.04.2022

    Hele Miroslave, když jsi teď ten emisar za AN CZ/SK na Topwaru. Napiš tam těm zoufalcům ať se koukaj uklidnit, nechaj těch prasáren a zalezou zpátky do Ruska, nebo nám zas jebne ...Zobrazit celý příspěvek

    Hele Miroslave, když jsi teď ten emisar za AN CZ/SK na Topwaru.

    Napiš tam těm zoufalcům ať se koukaj uklidnit, nechaj těch prasáren a zalezou zpátky do Ruska, nebo nám zas jebne v kouli, probudí se běločechoslováci a začne mazec. Dobudeme Transsibiřskou magistrálu, ukradneme zlato, způsobíme státní převrat (stejně Rusové říkají, že za to můžeme my), potopíme nějakou kocábku na Bajkalu (a potvrdíme statut nejúspěšnějšího námořnictva s nejlepším K/D na světě) pak pro tentokrát jako bonus vypálíme Kreml, ve Vladivostoku zničíme Pacifickou flotilu a terazky se žádný zlato vracet nebude, protože Ukrajina dostane reparace.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      22:04 10.04.2022

      magistrála :) Jako malej jsem se tam chtěl kouknout :)

      magistrála :) Jako malej jsem se tam chtěl kouknout :)

      • Storm
        22:12 10.04.2022

        No tak teď máš pravděpodobně utrum :D

        No tak teď máš pravděpodobně utrum :D

        • Rošťák
          22:15 10.04.2022

          kdo ví :D Ale mít na vlaku napsáno Orlík, taky musí bejt fotogenický :D

          kdo ví :D Ale mít na vlaku napsáno Orlík, taky musí bejt fotogenický :D

      • Ján Paliga
        22:20 10.04.2022

        Urobili by z Teba Bieločecha, či ako to oni nazývajú... :)

        Urobili by z Teba Bieločecha, či ako to oni nazývajú... :)

      • lukas000
        22:22 10.04.2022

        nekde se da dohledat video o delce nekolika dni, nesestrihany prujezd, pokud mas zajem

        nekde se da dohledat video o delce nekolika dni, nesestrihany prujezd, pokud mas zajem

        • Rošťák
          22:36 10.04.2022

          nee, to není ono :)

          nee, to není ono :)

      • alter01
        23:54 10.04.2022

        A na čo ? Tam sa od čias jej staviteľa cára Mikuláš veľa nezmenilo . Dokonca ani do Vladivostoku neprídeš rýchlejšie . Na tej trati majú prednosť nákladné vlaky , a tie sú aj 2km ...Zobrazit celý příspěvek

        A na čo ? Tam sa od čias jej staviteľa cára Mikuláš veľa nezmenilo . Dokonca ani do Vladivostoku neprídeš rýchlejšie . Na tej trati majú prednosť nákladné vlaky , a tie sú aj 2km dlhé a majú 3 lokomotívy .Skrýt celý příspěvek

      • Kanaďan
        07:01 11.04.2022

        Rošťáku, ta jízda po magistrále je docela nuda. Z vlaku vidíš většinou jen louky, slumy, lesy, louky, slumy. A jede to docela pomalu. Na cvičení v červnu o tom můžeme pokecat ;-)

        Rošťáku, ta jízda po magistrále je docela nuda. Z vlaku vidíš většinou jen louky, slumy, lesy, louky, slumy. A jede to docela pomalu. Na cvičení v červnu o tom můžeme pokecat ;-)

    • pjaro77
      22:49 10.04.2022

      :D :D :D

      :D :D :D

    • Rase
      22:57 10.04.2022

      Mají i nějaký ten obrněný vlak, tak ten je potřeba ukořistit a až pak se vydat na výlet! :-D

      Mají i nějaký ten obrněný vlak, tak ten je potřeba ukořistit a až pak se vydat na výlet! :-D

    • Pepe81
      23:17 10.04.2022

      Napište sami a všichni. Já jsem se tam registroval jako Cejkis a napsal. Tak proč ne vy všichni ostatní?
      Hodně jsem se krotil, ale hned ban...

      Napište sami a všichni. Já jsem se tam registroval jako Cejkis a napsal. Tak proč ne vy všichni ostatní?
      Hodně jsem se krotil, ale hned ban...

  • Falko
    21:45 10.04.2022

    https://www.instagram.com/tv/C...

    Rusi chodia na Ukrajinu na safari.

    https://www.instagram.com/tv/C...

    Rusi chodia na Ukrajinu na safari.

  • Rase
    21:42 10.04.2022

    K houfnicím PzH 2000: Všechno do sebe neskutečně zapadá, velitel litevských ozbrojených sil generál Valdemaras Rupšys dnes řekl, že Litva bude v blízké budoucnosti organizovat ...Zobrazit celý příspěvek

    K houfnicím PzH 2000:
    Všechno do sebe neskutečně zapadá, velitel litevských ozbrojených sil generál Valdemaras Rupšys dnes řekl, že Litva bude v blízké budoucnosti organizovat školení pro ukrajinské vojáky. Cílem výcviku bude naučit Ukrajince používat Západní vojenskou techniku, kterou mohou v blízké budoucnosti obdržet v rámci vojenské pomoci. Připomeňme, že právě Litva provozuje samohybné houfnice PzH 2000. V podstatě i pokud by se cukalo samotné Německo, tak je docela dost států, které tyto houfnice provozuje a pár kusů by mohlo přeposlat.Skrýt celý příspěvek

  • Magister_Peditum
    21:41 10.04.2022

    Tady je to k německému problému se zbraněmi shrnuté:
    https://echo24.cz/a/SLNDH/neme...

    Tady je to k německému problému se zbraněmi shrnuté:
    https://echo24.cz/a/SLNDH/neme...

    • Karol.Melichercik
      22:07 10.04.2022

      Človek by si myslel že ten Olaf bude nejaká alternatíva ale vyzerá že je neschopný šašo ktorý nemá ani na Merkelovu.

      Človek by si myslel že ten Olaf bude nejaká alternatíva ale vyzerá že je neschopný šašo ktorý nemá ani na Merkelovu.

      • Ján Paliga
        22:22 10.04.2022

        Čo čakať od socialistu?

        Čo čakať od socialistu?

  • dusan1
    21:34 10.04.2022

    Ukrajinské lesy sú nebezpečné ...

    https://www.youtube.com/watch?...

    Źeby svorka vlkodlakov : )

    Ukrajinské lesy sú nebezpečné ...

    https://www.youtube.com/watch?...

    Źeby svorka vlkodlakov : )

  • Adanedhel
    21:33 10.04.2022

    V dnešním televizním vysílání se věnovali údadjně nefunkčním sankcím vůči sovetsku. Já bych na to řekl jen toto: lidé, nic není hned a sankce nejsou vypínač na pračce. Rusko něco ...Zobrazit celý příspěvek

    V dnešním televizním vysílání se věnovali údadjně nefunkčním sankcím vůči sovetsku. Já bych na to řekl jen toto: lidé, nic není hned a sankce nejsou vypínač na pračce. Rusko něco vydrží. Ale už teď je to svinsky bolí.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      21:58 10.04.2022

      hlavne ten kurz rublu je umely, ten "expert" tam nemel pravdu. Spravny kurz je na cernem trhu.

      hlavne ten kurz rublu je umely, ten "expert" tam nemel pravdu. Spravny kurz je na cernem trhu.

      • montecasino1
        22:35 10.04.2022

        kto ešte pamätá socík tak presne tak to bolo,kurz v banke bol len administratívny a platil len pre valuty,ktoré človek dostal na devízový prísľub,čo bola smiešna čiastka.Rozdiel ...Zobrazit celý příspěvek

        kto ešte pamätá socík tak presne tak to bolo,kurz v banke bol len administratívny a platil len pre valuty,ktoré človek dostal na devízový prísľub,čo bola smiešna čiastka.Rozdiel medzi čiernym trhom bol priepastný a tak je to aj v Rusku.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        00:03 11.04.2022

        Mladenci asi nezažili Tuzex a vekslákov , Oni jediní vedeli v akej kondícii je ekonomika ČSSR ! presne na halier stanovili kurz USD ! Obyčajne to bol +- 300% oproti oficálnemu ...Zobrazit celý příspěvek

        Mladenci asi nezažili Tuzex a vekslákov , Oni jediní vedeli v akej kondícii je ekonomika ČSSR ! presne na halier stanovili kurz USD ! Obyčajne to bol +- 300% oproti oficálnemu .
        Tak aj rubeľ má dnes kurz 1USD =234 rb , resp. 1 zlatý červonec.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      22:17 10.04.2022

      Rusi len naťahujú čas, skôr či neskôr ich to dobehne a bude to bolestnejšie: Inak veľmi jednoducho vysvetlím: - Rusko má rezervy zlata v hodnote cca 130mld.USD pri hodnote ceny ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusi len naťahujú čas, skôr či neskôr ich to dobehne a bude to bolestnejšie:
      Inak veľmi jednoducho vysvetlím:
      - Rusko má rezervy zlata v hodnote cca 130mld.USD pri hodnote ceny zlata 2000USD/oz a 90Rub/UDS
      - Rusko naviazalo Rubeľ na zlato v hodnote 5000 Rub za gram zlata,
      - Cena zlata na trhoch je teraz po naviazaní Rubľa na zlato 2000USD/oz, čo je 70USD/gram
      - Teda Rusko predáva zlato pri kurze 90Rub/USD za cenu za 55USD/gram zlata, či je o viac ako 20% nižšia cena zlata na svetových trhoch
      .
      Prečo to Rusko robí?:
      - v momente keď Rubeľ začne oslabovať, tak zľava na Ruské zlato začne rásť, a investori začnú skupovať Ruské zlato. Tým sa vytvorí brzda na pokles ceny Rubľa a hodnota Rubľa sa stabilizuje.
      .
      Aké to má, resp. bude mať následky?:
      - Spôsobuje to stabilizáciu, resp. pokles ceny zlata. Ak by Rusi nenaviazali Rubeľ na zlato, tak zlato má dnes aj o 20% vyššiu cenu. Od začiatku konfliktu začala prudko stúpať cena zlata na svetových trhoch. Ihneď po naviazaní Rubľa na zlato sa cena zlata prepadla (keďže Rusi ho začali predávať pod cenu) a odvtedy je stabilná, resp. mierne klesá.
      - Týmto tempom sa zlato Rusku skôr či neskôr minie a neskôr dôjde k vytriezvenie. Síce Rusi toto budú môcť robiť možno aj dva roky, ale skôr, či neskôr dôjde k vytriezveniu a prejaví sa skutočná hodnota Rubľa.Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        22:38 10.04.2022

        Finanční intervence do měny maskuje reálné ceny peněz a zdánlivě funguje.... do okamžiku, kdy se to prostě všechno zhroutí.... Zbytečně rozhází úspory a stejně jen oddálí pád...

        Finanční intervence do měny maskuje reálné ceny peněz a zdánlivě funguje.... do okamžiku, kdy se to prostě všechno zhroutí.... Zbytečně rozhází úspory a stejně jen oddálí pád...

        • alter01
          00:08 11.04.2022

          Do bankrotu z holou riťou ! Tak si to myslel ? Tých 130 miliárd USD v zlate im vydrží na vedenie vojny asi tak do 9. mája ....a čo potom , Putina mužici zaženú do kanála ako ...Zobrazit celý příspěvek

          Do bankrotu z holou riťou ! Tak si to myslel ? Tých 130 miliárd USD v zlate im vydrží na vedenie vojny asi tak do 9. mája ....a čo potom , Putina mužici zaženú do kanála ako Muamara Kadaffího ?Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      23:10 10.04.2022

      Sankce jsou i nastavení topení u nás doma. Já doma udržuju teplotu 15-20 stupňů, 20 jenom když je třeba něco usušit.

      Sankce jsou i nastavení topení u nás doma. Já doma udržuju teplotu 15-20 stupňů, 20 jenom když je třeba něco usušit.

  • Karol.Melichercik
    21:26 10.04.2022

    By ma velice zaujimalo na co su Srbom dodavky zbrani z Číny? Toto veľmi nie je v súlade so snahou o začlenenie sa do štruktúra EU a Nato, či?

    By ma velice zaujimalo na co su Srbom dodavky zbrani z Číny? Toto veľmi nie je v súlade so snahou o začlenenie sa do štruktúra EU a Nato, či?

    • jj284b
      21:39 10.04.2022

      oni do NATO nikdy nechceli.. a vyzera ze uz ani do EU

      oni do NATO nikdy nechceli.. a vyzera ze uz ani do EU

      • The Pale Emperor
        21:49 10.04.2022

        Naštěstí. rusko light nemá v západních strukturách co dělat.

        Naštěstí. rusko light nemá v západních strukturách co dělat.

    • Ján Paliga
      22:32 10.04.2022

      Podľa mňa dostali veľmi dobrú ponuku od Číny, zbrane za politický vplyv....

      Podľa mňa dostali veľmi dobrú ponuku od Číny, zbrane za politický vplyv....

    • alter01
      00:12 11.04.2022

      Miloševič nebol srb? Už je všetko odpustené ? Potom aj Rusko niekedy v roku 2042 môžeme prijať do EU a NATO , už bude zabudnuté ?

      Miloševič nebol srb? Už je všetko odpustené ? Potom aj Rusko niekedy v roku 2042 môžeme prijať do EU a NATO , už bude zabudnuté ?

  • Danik
    21:26 10.04.2022

    Pro ty flastence co pořád melou o velkém ruském národě co nás zachránil a osvobodil. Jebu na osvobození, kdy sem místo jedné totality dovalí jiná, zničili život několika mým ...Zobrazit celý příspěvek

    Pro ty flastence co pořád melou o velkém ruském národě co nás zachránil a osvobodil.

    Jebu na osvobození, kdy sem místo jedné totality dovalí jiná, zničili život několika mým rodinným příslušníkům, znepříjemnili život i mé matce. Jeden dobrý známý, hodný člověk co měl vždycky zásobu vtipů pár let zpátky zemřel, rakovina, ty svině ho poslaly do uranových dolů na Příbramsku, protože se jim nelíbilo co říkal. Zničili ekonomiku, kulturu a donutili utéct inteligenci mojí vlasti. Pošramotili myšlení mého národa, zabíjeli ho, potlačovali ho a vzali mu na dlouhou dobu budoucnost. Kde jsme teď my, Češi a Slováci mohli být se západem a Marshalovým plánem??? Místo toho jsme schytali tohle hovno z východu. Ne, žádné osvobození. Řekne Vám to každý kastelán, že České hrady a zámky nikdy nezažili v novodobé historii větší peklo, než když přijela slavná Rudá armáda. Kolik let jsem věřil tomu, že Prahu hrdinsky dobili ruské tanky, ani hovno. Jen nás dobyli a vyměnili jedno zlo za druhé. Z bláta do louže.

    Co slovo to lež, co čin to zločin a je tomu tak dodnes.

    A za tohle by jsme měli být Rusům vděční??? Ani náhodou, ať si vyserou oko, uchlastají se vodkou a dál si plkají o tom jak jsou úžasní a nejlepší i když žijí v zemljamkách.

    Hlavně ať nechají východní a střední Evropu na pokoji, už jsme tu kvůli jejich "dobrotě" trpěli dost dlouho.Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      21:41 10.04.2022

      Tohle ti podepisuju.... lépe bych to neřekl...

      Tohle ti podepisuju.... lépe bych to neřekl...

    • Adanedhel
      22:16 10.04.2022

      Úplně to samé říkám i já. Nemělo by se učit o osvobození, ale o tom, že druhá válka skončila tím, že nacistické německo, spojenec SSSR bylo vystřídáno v roli kata a lupiče českého ...Zobrazit celý příspěvek

      Úplně to samé říkám i já. Nemělo by se učit o osvobození, ale o tom, že druhá válka skončila tím, že nacistické německo, spojenec SSSR bylo vystřídáno v roli kata a lupiče českého národa. Nebořil bych pomníky rudé armády, ale přetvořil bych je v pomníky sovětské okupace.Skrýt celý příspěvek

    • MeV6
      22:20 10.04.2022

      Souhlas.

      Souhlas.

    • Conquer
      22:23 10.04.2022

      Vidim to podobne. Komunisti zobrali mojim pradedom skoro vsetko - statky, polia, hospodarske stroje, zivnosti, obchody... Laskavo im dovolili byvat v ich vlstnych domoch. Cast ...Zobrazit celý příspěvek

      Vidim to podobne. Komunisti zobrali mojim pradedom skoro vsetko - statky, polia, hospodarske stroje, zivnosti, obchody... Laskavo im dovolili byvat v ich vlstnych domoch. Cast rodiny skoncili ako kulaci v lagri niekde v Cechach a potom ich odlifrovali do ZSSR a uz o nich nikto nikdy nepocul. My im nic nedlzime za oslobodenie. My sme mali akurat tu smolu, ze sme lezali na ich ceste do Berlina.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        23:15 10.04.2022

        Měli jsme štěstí že jsme v roce 1939 neleželi v jejich cestě do Polska a nezažili jsme Katyň.

        Měli jsme štěstí že jsme v roce 1939 neleželi v jejich cestě do Polska a nezažili jsme Katyň.

        • Conquer
          23:47 10.04.2022

          Tak to nie som si celkom isty, ze sme vlastnu Katyn nezazili. V tej dobe (50te roky) boli Jachymovske bane najhodnotnejsi zdroj uranu na svete. A tak tam otrocili nasi reholnici a ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak to nie som si celkom isty, ze sme vlastnu Katyn nezazili. V tej dobe (50te roky) boli Jachymovske bane najhodnotnejsi zdroj uranu na svete. A tak tam otrocili nasi reholnici a disidenti, aby v sojuze mohli mat atomove zbrane.Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          08:28 11.04.2022

          No, Katyň sice ne, ale po "osvobození" Rusové odvlekli z území ČSR sto až stopadesát tisíc občanů. Nejvíce samozřejmě z Podkarpatské Rusi, ale i z ostatních území.

          No, Katyň sice ne, ale po "osvobození" Rusové odvlekli z území ČSR sto až stopadesát tisíc občanů. Nejvíce samozřejmě z Podkarpatské Rusi, ale i z ostatních území.

    • alter01
      00:14 11.04.2022

      Ale komunisti nás dokázali zjednotiť , všetci sme boli rovnako chudobní , intelgent bola nadávka a demokracia buržoázna zvrátenosť!

      Ale komunisti nás dokázali zjednotiť , všetci sme boli rovnako chudobní , intelgent bola nadávka a demokracia buržoázna zvrátenosť!

  • Ilawar
    21:21 10.04.2022

    Video s vysvětlením proč NLAW vystřelený z okna v horním patře v Mariupolu nezničil T-72. Možná, pokud by střelec měl obyčejnou hloupou RPG a trefil kryt motoru nebo strop věže, ...Zobrazit celý příspěvek

    Video s vysvětlením proč NLAW vystřelený z okna v horním patře v Mariupolu nezničil T-72.

    Možná, pokud by střelec měl obyčejnou hloupou RPG a trefil kryt motoru nebo strop věže, tak by tank zapálil nebo zničil.

    Jestli to tu už bylo, tak sry.

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      22:36 10.04.2022

      ...posádka se dočká příště...

      ...posádka se dočká příště...

    • Jan Padesátýpátý
      23:16 10.04.2022

      bylo to tu už dávno
      NLAW na tak blízkou vzdálenost nefunguje, IIRC minimum je 20m

      bylo to tu už dávno
      NLAW na tak blízkou vzdálenost nefunguje, IIRC minimum je 20m

  • Praskot
    21:07 10.04.2022

    Ukrajina si dělá nárok na 20000 rusáků.
    https://mobile.twitter.com/nex...

    Ukrajina si dělá nárok na 20000 rusáků.
    https://mobile.twitter.com/nex...

  • Silver
    21:04 10.04.2022

    Oslavný tanec Ukrajincov pri získaní trofeje:
    https://twitter.com/CanadianUk...

    A to som si myslel, že "Hej sokoli" je Slovenská pesnička.

    Oslavný tanec Ukrajincov pri získaní trofeje:
    https://twitter.com/CanadianUk...

    A to som si myslel, že "Hej sokoli" je Slovenská pesnička.

  • Miroslav
    20:52 10.04.2022

    Tak som si dal tú námahu a zaregistroval som sa na Topwar. Na moje milé prekvapenie som zatiaľ nedostal BAN. Aké dostal som už prvú odpoveď na môj komentár: ,,Miroslav, ty ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak som si dal tú námahu a zaregistroval som sa na Topwar. Na moje milé prekvapenie som zatiaľ nedostal BAN. Aké dostal som už prvú odpoveď na môj komentár:

    ,,Miroslav, ty nechápeš, že teraz Ukrajina nie je pre Ruskú federáciu to hlavné.
    Teraz nastáva globálne prerozdelenie sveta. Slovensko aj celá EÚ môžu zhorieť v ohni jadrovej vojny, ale vaši politici to nechápu."Skrýt celý příspěvek

    • Studebaker
      20:54 10.04.2022

      jojo lebo len rusak ma JZ... ach tito cvoci retardovani

      jojo lebo len rusak ma JZ... ach tito cvoci retardovani

    • Praskot
      20:57 10.04.2022

      Už jsem to psal několikrát. Mordor je těžce nemocnej. Celý národ totálně zešílel.

      Už jsem to psal několikrát. Mordor je těžce nemocnej. Celý národ totálně zešílel.

    • Danik
      21:00 10.04.2022

      Hlavně, že ve vlastní zemi mají bordel, až do prdele, ve většině jejich vesnic ještě nemají položené ani asfaltové cesty, ale budou mnohem vyvinutějším zemím diktovat jak má ...Zobrazit celý příspěvek

      Hlavně, že ve vlastní zemi mají bordel, až do prdele, ve většině jejich vesnic ještě nemají položené ani asfaltové cesty, ale budou mnohem vyvinutějším zemím diktovat jak má vypadat rozložení světa. Ta hloupost mne už začíná urážet. Teď vážně, umí si tu někdo představit, že by jsme se zítra třeba jako Češi a Slováci dohodli a zaútočili na Rakousko? Prostě proto, že se "cítíme ohrožení" a jsme "nadřazené národy". Jediné co mě napadá, když dojedu do Rakouska je, že ať nám dají návod jak se co nejrychleji mít tak jako se tam mají. Rusko ale asi přemýšlí jinak.

      Fakt amor, holá prdel, ústa plné lásky, ale v ruce zbraň.Skrýt celý příspěvek

    • Edo79
      21:02 10.04.2022

      Nič iné nedokážu len za vyhrážať JZ !! Môj odkaz pre nich: RUS IDI NA CHUJ !!!

      Nič iné nedokážu len za vyhrážať JZ !! Môj odkaz pre nich: RUS IDI NA CHUJ !!!

    • Jura99
      21:04 10.04.2022

      bravo ! Dej jim do kožichu, Miroslave.

      bravo ! Dej jim do kožichu, Miroslave.

    • pjaro77
      21:10 10.04.2022

      Asi neostane nič iné, len vráti

      Asi neostane nič iné, len vráti

      • pjaro77
        21:13 10.04.2022

        Odoslalo to skôr ako som chcel. Možno neostane iné, len vyrobiť balistické rakety krátkeho a stredného doletu v Europe.

        Odoslalo to skôr ako som chcel. Možno neostane iné, len vyrobiť balistické rakety krátkeho a stredného doletu v Europe.

    • alter01
      21:12 10.04.2022

      Oni naozaj tomu veria , že všetko zhorí atomovom ohni ich víťazných zbraní a oni konečne po 77 rokoch čakania ovládnu Europu po Lisabon !

      Oni naozaj tomu veria , že všetko zhorí atomovom ohni ich víťazných zbraní a oni konečne po 77 rokoch čakania ovládnu Europu po Lisabon !

    • Jan Grohmann
      21:16 10.04.2022

      To je argumentace psychopata. Nechte nás zabíjet ženy a děti, nebo zničíme celý svět.

      To je argumentace psychopata. Nechte nás zabíjet ženy a děti, nebo zničíme celý svět.

    • pjaro77
      21:17 10.04.2022

      Skúsil by som sa ich spýtať, či si myslia, že Čína sa len tak bude dívať ako rusi jadrovými zbraňami rozbíjajú kontinenty, kde má čína hlavný biznis.

      Skúsil by som sa ich spýtať, či si myslia, že Čína sa len tak bude dívať ako rusi jadrovými zbraňami rozbíjajú kontinenty, kde má čína hlavný biznis.

      • pjaro77
        21:19 10.04.2022

        A či by sa rusom ľúbilo keby čína zabrala východnú sibír vrámci toho veľkého prerozdeľovania.

        A či by sa rusom ľúbilo keby čína zabrala východnú sibír vrámci toho veľkého prerozdeľovania.

    • Jan Padesátýpátý
      21:23 10.04.2022

      S neruským e-mailem a bez VPN? Neskryvas ze jsi Slovak?

      S neruským e-mailem a bez VPN? Neskryvas ze jsi Slovak?

      • Miroslav
        21:31 10.04.2022

        Nie, normálne som sa podpísal ako Miroslav zo Slovenska

        https://topwar.ru/194725-v-slo...

        Nie, normálne som sa podpísal ako Miroslav zo Slovenska

        https://topwar.ru/194725-v-slo...

        • Lalco
          21:47 10.04.2022

          Mirec, naložil si bolševikovi do válova, no pochodíš ako s našim kapitáňom - nepochopí, intelekt mu na to nebude stačiť. Mňa to však potešilo ako aj ostatných.

          Mirec, naložil si bolševikovi do válova, no pochodíš ako s našim kapitáňom - nepochopí, intelekt mu na to nebude stačiť. Mňa to však potešilo ako aj ostatných.

    • tombo
      21:26 10.04.2022

      Rusko je sfanatizovane ako fašistické Nemecko v 30’tych rokoch.

      Rusko je sfanatizovane ako fašistické Nemecko v 30’tych rokoch.

    • Pepe81
      21:26 10.04.2022

      Gratulujem, mňa blokli hneď.
      Musel som zmazať históriu v prehliadači, aby som sa tam mohol dostať znova. Výborne!

      Gratulujem, mňa blokli hneď.
      Musel som zmazať históriu v prehliadači, aby som sa tam mohol dostať znova. Výborne!

      • Jan Padesátýpátý
        23:01 10.04.2022

        Všiml jsem si, že toho mažou dost, ale něco zůstává. Asi je třeba psát "chytře"
        uvidíme jestli tam zítra ještě budou Miroslavovy příspěvky.

        Všiml jsem si, že toho mažou dost, ale něco zůstává. Asi je třeba psát "chytře"
        uvidíme jestli tam zítra ještě budou Miroslavovy příspěvky.

        • Pepe81
          23:38 10.04.2022

          .

          .

          • Pepe81
            23:46 10.04.2022

            .

            .

    • Silver
      21:34 10.04.2022

      Miro, skús im vysvetliť porovnaním cieľov pri jadrovej vojne - počet miest nad 1 mil. obyvateľov v Rusku a počet miest v štátoch NATO nad 1 mil. obyvateľov: - počet cieľov v Rusku ...Zobrazit celý příspěvek

      Miro, skús im vysvetliť porovnaním cieľov pri jadrovej vojne - počet miest nad 1 mil. obyvateľov v Rusku a počet miest v štátoch NATO nad 1 mil. obyvateľov:
      - počet cieľov v Rusku - 8 (Moskva, Petrohrad, Nižný Novgorod, Jekaterinburg, Novosibirsk, Vogograd, Čeljabinsk, Rostov na Done)
      - počet cieľov NATO - 98

      No a na Slovensku myslím nemáme zaujímavé ciele pre jadrovú vojnu.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...