VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Scotty
    20:43 10.04.2022

    Vyjádření MO: Americká základna na území ČR je otevřená otázka do budoucnosti i vzhledem k bezpečnostní situaci v Evropě. Zatím však není na stole konkrétní plán nebo žádost ze ...Zobrazit celý příspěvek

    Vyjádření MO:
    Americká základna na území ČR je otevřená otázka do budoucnosti i vzhledem k bezpečnostní situaci v Evropě. Zatím však není na stole konkrétní plán nebo žádost ze strany Spojených států, proto se v tuto chvíli nejedná o konkrétních lokalitách.
    Česká republika však vítá obnovený zvýšený zájem Spojených států o posílení východního křídla NATO.
    Ministryně obrany na návštěvě v USA potvrdí zájem ČR jednat s USA o Dohodě o obranné spolupráci.
    Ta má právně zastřešit dlouhodobou obrannou spolupráci mezi oběma zeměmi a posílit spolupráci s USA i atlantickou vazbu. Jednání budou trvat několik měsíců.
    Podobnou smlouvu mají Spojené státy aktuálně s 24 ze 30 spojenců NATO, včetně všech zemí na východním křídle.
    Dohoda bude sloužit jako právní rámec, který ČR využije mimo jiné i při modernizaci armády, jejímž cílem je vyměnit zastaralou sovětskou techniku za moderní od spolehlivých spojenců.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      20:55 10.04.2022

      nejdulezitejsi slova jsou na konci "od spolehlivych spojencu"

      nejdulezitejsi slova jsou na konci "od spolehlivych spojencu"

      • Magister_Peditum
        20:59 10.04.2022

        Takže víceméně jenom USA, možná ještě Británie.

        Takže víceméně jenom USA, možná ještě Británie.

        • Fiagy
          21:01 10.04.2022

          Tak nezavrhoval bych sever.

          Tak nezavrhoval bych sever.

          • Danik
            21:04 10.04.2022

            I Izraelcům bych dal ještě šanci, přece jen co jsem tak zaslechl tak nás tam mají ve velké oblibě.

            I Izraelcům bych dal ještě šanci, přece jen co jsem tak zaslechl tak nás tam mají ve velké oblibě.

          • Magister_Peditum
            21:20 10.04.2022

            Danik: To sice jo, ale zároveň neváhají blokovat využití jejich zbraní proti Rusku, takže momentálně je moc jako spolehlivé partnery nevnímám.

            Danik: To sice jo, ale zároveň neváhají blokovat využití jejich zbraní proti Rusku, takže momentálně je moc jako spolehlivé partnery nevnímám.

          • Danik
            21:31 10.04.2022

            Tak už máme Madry, Spiky a budeme mít SPYDERY.

            Tak už máme Madry, Spiky a budeme mít SPYDERY.

          • Scotty
            21:48 10.04.2022

            Izraelci nic konkrétního neblokují, ale také se nechtějí zapojit. Z jejich pohledu pochopitelné.

            Izraelci nic konkrétního neblokují, ale také se nechtějí zapojit. Z jejich pohledu pochopitelné.

          • Magister_Peditum
            22:50 10.04.2022
          • Scotty
            23:28 10.04.2022

            To prodali do USA ne na Ukrajinu a ani se nedivím že tam nechtějí předat pro ně klíčový systém (navíc když prodej do USA skončil fiaskem). Nechtějí jim dodávat zbraně a není na ...Zobrazit celý příspěvek

            To prodali do USA ne na Ukrajinu a ani se nedivím že tam nechtějí předat pro ně klíčový systém (navíc když prodej do USA skončil fiaskem).
            Nechtějí jim dodávat zbraně a není na tom nic špatného. To není žádná povinnost.Skrýt celý příspěvek

        • Danik
          21:03 10.04.2022

          Hihihi, Daník se bude jezdit dívat na AH-1Y a F-35 s nápisem Czech Air Force :-)))

          Potom sednu k počítači, dám si kafčo a budu se culit nad brekem a slzami naší rudé úderky.

          Hihihi, Daník se bude jezdit dívat na AH-1Y a F-35 s nápisem Czech Air Force :-)))

          Potom sednu k počítači, dám si kafčo a budu se culit nad brekem a slzami naší rudé úderky.

      • Scotty
        22:10 10.04.2022

        Což jsou všechny státy NATO plus pár dalších.

        Což jsou všechny státy NATO plus pár dalších.

        • Jura99
          22:18 10.04.2022

          to jsou spojenci. A pak existuji i spolehlivi spojenci.

          to jsou spojenci. A pak existuji i spolehlivi spojenci.

          • Scotty
            22:27 10.04.2022

            Kteří jsou nespolehlivý?

            Kteří jsou nespolehlivý?

          • Magister_Peditum
            22:52 10.04.2022

            Momentálně třeba Němci.

            Momentálně třeba Němci.

          • Scotty
            23:09 10.04.2022

            Čím jsou nespolehliví spojenci? Udělali/neudělali nám/pro nás něco?

            Čím jsou nespolehliví spojenci? Udělali/neudělali nám/pro nás něco?

          • Torong
            08:37 11.04.2022

            Nic. Stejně jako Rusové nám nic neudělali. Ale stejně jako v případě Ruska je vidět co by Němci udělali, kdyby šlo o naši republiku. Udělali by totéž. V německém zájmu není silná ...Zobrazit celý příspěvek

            Nic. Stejně jako Rusové nám nic neudělali. Ale stejně jako v případě Ruska je vidět co by Němci udělali, kdyby šlo o naši republiku. Udělali by totéž. V německém zájmu není silná střední a východní Evropa, protože ta nebude poslouchat Německo. Proto ta nelibost Německa s cestou premiérů ČR, Polska a Slovinska do Kyjeva. Proto neochota posílat zbraně, Proto mají Němci osypky z Trojmoří. Trojmoří totiž může znamenat úpadek Německa a Francie.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            13:07 11.04.2022

            to torong
            Přesně tak. Proto tak zuřivě bojují na půdě EU proti národním státům, čímž samozřejmě nemyslí ten svůj, ale ty naše.

            to torong
            Přesně tak. Proto tak zuřivě bojují na půdě EU proti národním státům, čímž samozřejmě nemyslí ten svůj, ale ty naše.

  • Silver
    20:35 10.04.2022

    Info k dodávke 100ks samohybných húfnic Ukrajine s PzH 2000 od KMW:

    https://defence-blog.com/kraus...

    Info k dodávke 100ks samohybných húfnic Ukrajine s PzH 2000 od KMW:

    https://defence-blog.com/kraus...

    • Fiagy
      20:39 10.04.2022

      Aha, prvních 30ks za 30měsíců po podpisu smlouvy. To je super :-(

      Aha, prvních 30ks za 30měsíců po podpisu smlouvy. To je super :-(

      • jj284b
        20:41 10.04.2022

        nj, na Nemcov sa vzdy dalo spolahnut...

        nj, na Nemcov sa vzdy dalo spolahnut...

      • Magister_Peditum
        20:42 10.04.2022

        Bohužel by je museli teprve vyrobit. Scholz odmítl poslat to, co má už armáda.

        Bohužel by je museli teprve vyrobit. Scholz odmítl poslat to, co má už armáda.

        • alter01
          21:20 10.04.2022

          A to je problém ? Práve na PzH 2000 postavili v Maďarsku novú zbrojovku ! Nepočítal german už pred pár rokmi , že tie PzH2000 bude sekať ako Baˇťa cvičky ?

          A to je problém ? Práve na PzH 2000 postavili v Maďarsku novú zbrojovku ! Nepočítal german už pred pár rokmi , že tie PzH2000 bude sekať ako Baˇťa cvičky ?

          • Charlie
            10:06 11.04.2022

            To je na LYNXy...

            To je na LYNXy...

      • Jan Grohmann
        20:50 10.04.2022

        Defence Blogu moc nevěřit. Neověřuje informace.

        Defence Blogu moc nevěřit. Neověřuje informace.

    • Danik
      20:41 10.04.2022

      "prvních 30 houfnic bude dodáno 30 měsíců po podepsání smlouvy." No....tak asi dobrý? Němci si zajišťují nový trh nebo chtějí pomoct?

      "prvních 30 houfnic bude dodáno 30 měsíců po podepsání smlouvy." No....tak asi dobrý? Němci si zajišťují nový trh nebo chtějí pomoct?

      • MATRIX
        20:53 10.04.2022

        Citaj s porozumením, 100ks dodá armáda, nové pre armádu budú za 30 mesiacov

        Citaj s porozumením, 100ks dodá armáda, nové pre armádu budú za 30 mesiacov

        • Danik
          21:01 10.04.2022

          Joj už to vidím, díky.

          Joj už to vidím, díky.

  • Danik
    20:30 10.04.2022

    Pozitivním na tomhle konfliktu je, že se demaskuje celá pátá kolona. Jak jsem dával to video ze Slovenska ze Slavína, ten jeden z Vašich kokotů tam vyzývá k poděkování Ruskému ...Zobrazit celý příspěvek

    Pozitivním na tomhle konfliktu je, že se demaskuje celá pátá kolona. Jak jsem dával to video ze Slovenska ze Slavína, ten jeden z Vašich kokotů tam vyzývá k poděkování Ruskému národu, za osvobození Slovenska. Eeeeh...nebylo takhle náhodou SSSR i Ukrajina?

    Je krásné jak se to snaží maskovat tou snahou o mír, zlý západ eskaluje a oni chtějí mír, to že od začátku konfliktu se západ snaží o zastavení palby, neee to vynecháme.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      20:34 10.04.2022

      okrem toho, Slovensko oslobodil Ukrajinsky front... v ktorom bojovalo najviac Rumunov... no tym nikto nedakuje...

      okrem toho, Slovensko oslobodil Ukrajinsky front... v ktorom bojovalo najviac Rumunov... no tym nikto nedakuje...

      • Danik
        20:37 10.04.2022

        Zrovna to Rumunsko je zajímavé. Rumunské království bylo jediné, co chtělo dostát spojenecké smlouvě v roce 38. Jsem rád, že naše armáda s nimi teď spolupracuje.

        Zrovna to Rumunsko je zajímavé. Rumunské království bylo jediné, co chtělo dostát spojenecké smlouvě v roce 38. Jsem rád, že naše armáda s nimi teď spolupracuje.

        • Rase
          21:08 10.04.2022

          U nás v Prostějově byli na oslavě konce WW2 i tuzemští reneaktoři rumunské královské armády a to i s tančíkem. Fotky se nějakou náhodou dostaly až k, řádně zmateným, Rumunům ...Zobrazit celý příspěvek

          U nás v Prostějově byli na oslavě konce WW2 i tuzemští reneaktoři rumunské královské armády a to i s tančíkem. Fotky se nějakou náhodou dostaly až k, řádně zmateným, Rumunům :-D

          https://prostejovsky.denik.cz/... Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        21:09 10.04.2022

        Aj mňa to prekvapuje , ale "udajne" Liptovský Mikuláš oslobodili Rumuni?

        Aj mňa to prekvapuje , ale "udajne" Liptovský Mikuláš oslobodili Rumuni?

        • Ján Paliga
          22:51 10.04.2022
        • montecasino1
          23:15 10.04.2022

          určite nie,po nich ani stopa,ale tento rok ma napadla taká kacírska myšlienka,kde sa podeli tí osloboditelia z ČA,ktorý tu zahynuli,lebo na vojenskom cintoríne nenajdete ani ...Zobrazit celý příspěvek

          určite nie,po nich ani stopa,ale tento rok ma napadla taká kacírska myšlienka,kde sa podeli tí osloboditelia z ČA,ktorý tu zahynuli,lebo na vojenskom cintoríne nenajdete ani jedného.Je zaujímavé že zmienku o počte padlých príslušníkoch nikde nenájdete až mám podozrenie že tu nepadol ani jeden,preháňam,ale tie informácie by som chcel vedieť.Pri oslavách sa však akosi spomínajú viac tí z ČA,netuším prečo.Skrýt celý příspěvek

      • Sergej7490
        22:05 10.04.2022

        V Piestanoch pri letisku maju Rumuni celkom velky pomnik.

        V Piestanoch pri letisku maju Rumuni celkom velky pomnik.

    • Blake
      20:34 10.04.2022

      a to vsetko na pamatniku, kde vacsinu pochovanych tvoria ukrajinci a rumuni

      a to vsetko na pamatniku, kde vacsinu pochovanych tvoria ukrajinci a rumuni

      • Studebaker
        21:00 10.04.2022

        a to este kebyze sa dezolati dozvedia ze v stalinovskom sojuze neruske narody predstavovali vyse polovicu obyvatelstva.. to by uz ozaj nepredychali.

        a to este kebyze sa dezolati dozvedia ze v stalinovskom sojuze neruske narody predstavovali vyse polovicu obyvatelstva.. to by uz ozaj nepredychali.

    • Magister_Peditum
      20:37 10.04.2022

      Kdyby to nebylo smutné, tak je to legrační. Před válkou to bylo samé "Putin není blázen aby na Ukrajinu zaútočil, to jenom straší váleční štváči!" po invazi "Putin k tomu byl ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdyby to nebylo smutné, tak je to legrační. Před válkou to bylo samé "Putin není blázen aby na Ukrajinu zaútočil, to jenom straší váleční štváči!" po invazi "Putin k tomu byl donucen válečnými štváči ze Západu!" po masakrech na civilistech "To si všechno vymysleli sami Ukrajinci!", a po tom, co jsou důkazy už v podstatě nezvratné, tak se omezili už hlavně na "Nedrážděte Putina, jinak nebudeme mít čím topit, bééé!"Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        20:54 10.04.2022

        Je komické jak tito rádoby vlastenci ani neznají vlastní historii.

        Je komické jak tito rádoby vlastenci ani neznají vlastní historii.

      • Jirka318
        20:55 10.04.2022

        "Nedrážděte Putina, jinak nebudeme mít čím topit, bééé!" „Diogenes večeřel čočku s chlebem. Viděl ho Aristippos, filozof, který si žil pohodlně díky tomu, že lichotil králi. ...Zobrazit celý příspěvek

        "Nedrážděte Putina, jinak nebudeme mít čím topit, bééé!"

        „Diogenes večeřel čočku s chlebem. Viděl ho Aristippos, filozof, který si žil pohodlně díky tomu, že lichotil králi. Aristippos řekl: Kdyby ses naučil podbízet se králi, nemusel by ses živit čočkou. Diogenes odpověděl: Nauč se živit se čočkou a nebudeš muset věnovat takovou péči králi.“Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      20:40 10.04.2022

      Musim uznat ze i me se mnohe vyjasnilo, trikolora nebo SPD, byl jsem hloupy a plne jsem si neuvedomoval co jsou zac, ty reci ze je SPD financovana moskvou jsem bral jako ...Zobrazit celý příspěvek

      Musim uznat ze i me se mnohe vyjasnilo, trikolora nebo SPD, byl jsem hloupy a plne jsem si neuvedomoval co jsou zac, ty reci ze je SPD financovana moskvou jsem bral jako konkurencni boj a kec. Jsem rad ze uz vim na cem jsem.Skrýt celý příspěvek

      • Michal12345
        20:47 10.04.2022

        Mám to stejně, minule jsem to hodil Trikolóře.

        Mám to stejně, minule jsem to hodil Trikolóře.

      • Magister_Peditum
        20:50 10.04.2022

        Nejen tyhle obskurní straničky. Bůh ví, jestli neměli zaháčkovanou i Merkelovou a německá SPD se s odklonem od Ruska, zdá se, taky jenom obtížně smiřuje.

        Nejen tyhle obskurní straničky. Bůh ví, jestli neměli zaháčkovanou i Merkelovou a německá SPD se s odklonem od Ruska, zdá se, taky jenom obtížně smiřuje.

        • daniel78
          21:07 10.04.2022

          to je otázka nebo pokus o vtip? Soudím dle činů a ... spíš se ptám, čím jimi manipulovali.

          to je otázka nebo pokus o vtip? Soudím dle činů a ... spíš se ptám, čím jimi manipulovali.

          • Magister_Peditum
            21:26 10.04.2022

            Německá SPD má bohatou historii velkorysé spolupráce s Kremlem. A vláda Merkelové zase zapříčinila současnou německou lapálii - dlouhodobé kálení na armádu a závislost na ruském ...Zobrazit celý příspěvek

            Německá SPD má bohatou historii velkorysé spolupráce s Kremlem. A vláda Merkelové zase zapříčinila současnou německou lapálii - dlouhodobé kálení na armádu a závislost na ruském plynu.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      20:50 10.04.2022

      Blaha aj vo svojich príspevkoch na facebooku ľabdá, že nás oslobodil ruský národ. Typické boľševické ohýbanie dejín.

      Blaha aj vo svojich príspevkoch na facebooku ľabdá, že nás oslobodil ruský národ. Typické boľševické ohýbanie dejín.

    • Studebaker
      20:59 10.04.2022

      ano demaskuje. A ostavaju tam ozaj len ti ozaj zli, ukazuje sa kdo je kdo. Ja hovorim ze stejne jak na rusaka plati len hruba vojenska sila, tak isto na tieto piate kolony odkedy ...Zobrazit celý příspěvek

      ano demaskuje. A ostavaju tam ozaj len ti ozaj zli, ukazuje sa kdo je kdo. Ja hovorim ze stejne jak na rusaka plati len hruba vojenska sila, tak isto na tieto piate kolony odkedy je vojna plati len poslat ich kade lahsie slovne niekam ze sa nespamataju, pripadne im poriadnu vylepit ked je to mozne. Kedze z vrtulnikov vyhadzovat nejak moznost neni. Nemaju zmysel jakekolvek argumenty. Ked na mna reaguje nekdo komu vidim v profile sracky automaticky to nahlasujem a blokujem. To je skoda nervov. Dneska na mna reagoval dement vychodniarsky ze mam dobry matros, pricom on stary retard vychlastany mal profilovku z baru. Oni su ale vacsinou odvazni len cez tie zapadne klavesnice, nazivo si vacsinou nedovolia. A keby si dovolili tak za seba nerucim.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      21:02 10.04.2022

      Je cas to tzv. "osvobozeni" zacit nazyvat pravym jmenem. Zkratka konkurencni boj dvou totalit a my jako obet jedne a pak druhe. Pamatniky jako Slavin to chce nove architektonicky ...Zobrazit celý příspěvek

      Je cas to tzv. "osvobozeni" zacit nazyvat pravym jmenem. Zkratka konkurencni boj dvou totalit a my jako obet jedne a pak druhe. Pamatniky jako Slavin to chce nove architektonicky zpracovat, zabiraji moc pozemku a nesmi tam byt kosaky, kladiva atd.Skrýt celý příspěvek

      • Blake
        21:11 10.04.2022

        slavinu staci premalovat tu vlajku na vrchu na ukrajinsku, ked teda teraz bojuju za nas

        slavinu staci premalovat tu vlajku na vrchu na ukrajinsku, ked teda teraz bojuju za nas

  • Cimbi
    20:28 10.04.2022

    Další jednotky, co poskládali z těch od Kyjeva. https://liveuamap.com/en/2022/... Doufám, že Ukrajinci dostanou ...Zobrazit celý příspěvek

    Další jednotky, co poskládali z těch od Kyjeva.

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Doufám, že Ukrajinci dostanou info, kde hodlají nocovat :-)Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    20:12 10.04.2022

    Článek o veliteli AFU Zaluzhnyy. https://www.politico.com/news/...

    Překladač pro AJ méně znalé
    https://www.deepl.com/translat...

    Článek o veliteli AFU Zaluzhnyy. https://www.politico.com/news/...

    Překladač pro AJ méně znalé
    https://www.deepl.com/translat...

  • V.Karasek
    20:11 10.04.2022

    Kazachstan - je nevdecny, jsou tam protirusti nacionaliste, americke biolaboratore a bylo by nejlepsi, kdyby si jeho uzemi rozdelilo Rusko a ...Zobrazit celý příspěvek

    Kazachstan - je nevdecny, jsou tam protirusti nacionaliste, americke biolaboratore a bylo by nejlepsi, kdyby si jeho uzemi rozdelilo Rusko a Cina...

    https://topcor.ru/24935-kazahs... Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      20:15 10.04.2022

      To jsem tuhle četl komentáře pod článkem o Kazachstánu na topwar.ru. Orci ho už prakticky dobývali. Všichni jsou tam nacisti, neváží si toho co pro ně bratrské Rusko dělá, ...Zobrazit celý příspěvek

      To jsem tuhle četl komentáře pod článkem o Kazachstánu na topwar.ru. Orci ho už prakticky dobývali. Všichni jsou tam nacisti, neváží si toho co pro ně bratrské Rusko dělá, spolupracují s hnusným západem. Mordor je prostě nemocnej.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      20:19 10.04.2022

      Nikdo je nemá chudinky rád....:-(

      Nikdo je nemá chudinky rád....:-(

    • HansHanz
      20:22 10.04.2022

      Hm, oni si fakt ještě asi myslí, že po tom fiasku na Ukrajině jsou stále partnerem k jednání a že se s nimi někdo bude dělit po vzájemné dohodě. Třeba Čína, ha, ha...

      Hm, oni si fakt ještě asi myslí, že po tom fiasku na Ukrajině jsou stále partnerem k jednání a že se s nimi někdo bude dělit po vzájemné dohodě. Třeba Čína, ha, ha...

      • Falko
        20:38 10.04.2022

        Kazachstan s Čínou si rozdelia rusko a ukrajina si zoberie západné ruské pohraničie

        Kazachstan s Čínou si rozdelia rusko a ukrajina si zoberie západné ruské pohraničie

    • Miroslav
      20:27 10.04.2022

      Ma fascinuje ako sa v niektorých krajinách zrazu objavia nacisti a biolaboratória. Väčšinou hneď po tom, ako odmietnu ruské požiadavky

      Ma fascinuje ako sa v niektorých krajinách zrazu objavia nacisti a biolaboratória. Väčšinou hneď po tom, ako odmietnu ruské požiadavky

      • fanúšik
        20:46 10.04.2022

        Vaše komentáre mám v mimoriadnej obľube

        Vaše komentáre mám v mimoriadnej obľube

        • Miroslav
          20:55 10.04.2022

          To ma mimoriadne teší. Ďakujem.

          To ma mimoriadne teší. Ďakujem.

          • Storm
            22:26 10.04.2022

            Jj... Jsi hotový zdejší maskot ;) :D

            Jj... Jsi hotový zdejší maskot ;) :D

    • Rase
      20:31 10.04.2022

      V případě že by se Rusko o něco pokoušelo, vyslání neznačených mužíčků nebo okupaci, předpokládám že by se Čína opravdu naštvala (už minule byli velmi naštvaní) a skončilo by to ...Zobrazit celý příspěvek

      V případě že by se Rusko o něco pokoušelo, vyslání neznačených mužíčků nebo okupaci, předpokládám že by se Čína opravdu naštvala (už minule byli velmi naštvaní) a skončilo by to jak vykopnutím rusů z Kazachstánu, ale i Přímořského kraje atd.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    20:06 10.04.2022

    https://www.youtube.com/watch?... Rozhovor s exvíceguvernérem České národní banky. "Putina jsme si vykrmili, dělali jsme víc než appeasment, lezli jsme mu do zadku, ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.youtube.com/watch?...

    Rozhovor s exvíceguvernérem České národní banky.

    "Putina jsme si vykrmili, dělali jsme víc než appeasment, lezli jsme mu do zadku, podívejme se na ty sociálně demokratické proruské strejce."Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      20:35 10.04.2022

      nejde jenom o socdem: máme tady jednotu krajní levice a pravice, od Klause až po Konečnou. Všichni, kteří nenávidí globalizovaný liberální svět si myslí, že nový fašismus je ...Zobrazit celý příspěvek

      nejde jenom o socdem: máme tady jednotu krajní levice a pravice, od Klause až po Konečnou. Všichni, kteří nenávidí globalizovaný liberální svět si myslí, že nový fašismus je řešení. Dá se mluvit o teorii podkovy v politice, ale já bych mluvil o potlačení rozdílů za společným cílem: rozesrat co se dá.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        20:46 10.04.2022

        Souhlasím, jak to vůbec vypadá v Japonsku, už by měli být Rusové nervózní? :-)

        Souhlasím, jak to vůbec vypadá v Japonsku, už by měli být Rusové nervózní? :-)

    • Misonek 76
      20:53 10.04.2022

      No socdemaci jsou jen takovi komousi 2.0

      No socdemaci jsou jen takovi komousi 2.0

      • Adanedhel
        21:18 10.04.2022

        Ksčm - Komunisti-
        ČSSD -komunisti light.

        Ksčm - Komunisti-
        ČSSD -komunisti light.

      • Magister_Peditum
        21:31 10.04.2022

        Tak naši komouši se původně od socanů trhli, takže je to spíš naopak. Komouši jsou socani 2.0 :-D

        Tak naši komouši se původně od socanů trhli, takže je to spíš naopak. Komouši jsou socani 2.0 :-D

        • liberal shark
          14:54 11.04.2022

          A Piráti jsou komunisti 4.0 :-).

          A Piráti jsou komunisti 4.0 :-).

  • Jan Grohmann
    20:03 10.04.2022

    Tak vypadá ukrajinská nenávist vůči Rusům.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Tak vypadá ukrajinská nenávist vůči Rusům.
    https://www.youtube.com/watch?...

    • Cimbi
      20:11 10.04.2022

      Ty vole! To je fakt Valkýra... Tohle vidět před tím, než mě dovezou na frotnu, tak se poseru už ve vlaku.

      Fakt dobrý!

      Ty vole! To je fakt Valkýra... Tohle vidět před tím, než mě dovezou na frotnu, tak se poseru už ve vlaku.

      Fakt dobrý!

      • Cimbi
        21:47 10.04.2022

        Pardon. Samozřejmě to není Valkýra. Je to bohyně plodnosti a úrody (ve zdejších krajích jí říkali Živa.

        Ale když se nasere, jde strach i z ní...

        Pardon. Samozřejmě to není Valkýra. Je to bohyně plodnosti a úrody (ve zdejších krajích jí říkali Živa.

        Ale když se nasere, jde strach i z ní...

        • Rase
          22:04 10.04.2022

          Slovanští bohové (pokud budu vycházet z těch Lužických a Polabských) většinou byli mírumilovní, ale když hrozila válka tak se rychle měnili na válečné verze. Předpokládám že to ...Zobrazit celý příspěvek

          Slovanští bohové (pokud budu vycházet z těch Lužických a Polabských) většinou byli mírumilovní, ale když hrozila válka tak se rychle měnili na válečné verze. Předpokládám že to bylo stejné i u Keltů a dalších kultur.Skrýt celý příspěvek

    • Verdon
      20:12 10.04.2022

      Mrazí

      Mrazí

    • pjaro77
      20:25 10.04.2022

      Tak to je drsné. Rusi budú pekne peniť. Keby tam žili japonci miesto ukrajincov, urobili by štýlové useknutie hlavy s katanou a striekajúcou krvou. Dosť už, lebo mi tá vojna ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak to je drsné. Rusi budú pekne peniť.
      Keby tam žili japonci miesto ukrajincov, urobili by štýlové useknutie hlavy s katanou a striekajúcou krvou. Dosť už, lebo mi tá vojna tiež lezie na mozog.Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        20:30 10.04.2022

        Rusové v komentářích taky hned, že jde o důkaz nacismu na Ukrajině atd...

        Rusové v komentářích taky hned, že jde o důkaz nacismu na Ukrajině atd...

        • Danik
          20:33 10.04.2022

          To mi bylo jasné už jak jsem to viděl. Dojdu za sousedem, zabiju mu ve spaní syna, ženu, znásilním dceru a pak až mě přizabije začnu brečet a křičet vidíte, já Vám vždycky ...Zobrazit celý příspěvek

          To mi bylo jasné už jak jsem to viděl.

          Dojdu za sousedem, zabiju mu ve spaní syna, ženu, znásilním dceru a pak až mě přizabije začnu brečet a křičet vidíte, já Vám vždycky tvrdil, že je to násilníkSkrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        21:59 10.04.2022

        je to proruský web, a v diskuzi na dotaz kde je originál nikdo neodpověděl
        takže kdo ví kdo to stvořil

        je to proruský web, a v diskuzi na dotaz kde je originál nikdo neodpověděl
        takže kdo ví kdo to stvořil

    • Rase
      20:45 10.04.2022

      Tohle je děsivější než koukat na fotky rusů rozežrané lesními zvířátky (pejsci se mstí za svoje snědené kamarády). Ten klidný hlas je opravdu kulervoucí. Nechtěl bych být v kůži ...Zobrazit celý příspěvek

      Tohle je děsivější než koukat na fotky rusů rozežrané lesními zvířátky (pejsci se mstí za svoje snědené kamarády). Ten klidný hlas je opravdu kulervoucí. Nechtěl bych být v kůži ruského vojáka, nebo jeho příbuzných... a chápu, proč se tam nechce Bělorusům.Skrýt celý příspěvek

    • arrow
      20:59 10.04.2022

      Vypadá to děsivěji než projev Semelový

      Vypadá to děsivěji než projev Semelový

    • Cimbi
      21:50 10.04.2022

      Jestli někdo zná někoho od Anonymous, zkuste domluvit, aby zase hekli RT a místo hlavních zpráv jim tam pustili tohle.

      Prosím, prosím, smutně koukám...

      Jestli někdo zná někoho od Anonymous, zkuste domluvit, aby zase hekli RT a místo hlavních zpráv jim tam pustili tohle.

      Prosím, prosím, smutně koukám...

    • ArcheologJD
      22:45 10.04.2022

      Našel jsem její sestřenku Galju ta sežene slušnou koledu i tam kde rusáci sežrali všechny slepičky :-)
      https://www.facebook.com/sroub...

      Našel jsem její sestřenku Galju ta sežene slušnou koledu i tam kde rusáci sežrali všechny slepičky :-)
      https://www.facebook.com/sroub...

    • liberal shark
      13:16 11.04.2022

      Pěkné. Ono si stačí vzpomenout na strašlivá povstání záporožských kozáků a krutou pohraniční válku s Tatary. Ukrajinci nejsou žádní plyšoví medvídci.

      Pěkné. Ono si stačí vzpomenout na strašlivá povstání záporožských kozáků a krutou pohraniční válku s Tatary. Ukrajinci nejsou žádní plyšoví medvídci.

  • Danik
    19:54 10.04.2022

    Ježíši to je ale parta hic, úplná elita národa. Slovenští přátelé, nemáme se bát toho co u Vás přijde po volbách? ...Zobrazit celý příspěvek

    Ježíši to je ale parta hic, úplná elita národa. Slovenští přátelé, nemáme se bát toho co u Vás přijde po volbách? :-(((

    https://www.youtube.com/watch?...

    Už i mladí :-(

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:02 10.04.2022

      "Zase se mi chce zvracet"

      "Zase se mi chce zvracet"

      • Ján Paliga
        23:09 10.04.2022

        Nie si v tom sám, mne tiež :)

        Nie si v tom sám, mne tiež :)

    • Blake
      20:08 10.04.2022

      bojte sa, aj my sa bojime

      bojte sa, aj my sa bojime

    • jj284b
      20:10 10.04.2022

      to len stale ti isti... banda co tu 12 rokov kolaborovala s Putinom...

      to len stale ti isti... banda co tu 12 rokov kolaborovala s Putinom...

    • tomySVK
      20:11 10.04.2022

      Je to strašné, aj tie prieskumy momentálne - ja to nechápem. Shooty to celkom dobre vystihol:
      https://dennikn.sk/2805186/sho...

      Je to strašné, aj tie prieskumy momentálne - ja to nechápem. Shooty to celkom dobre vystihol:
      https://dennikn.sk/2805186/sho...

    • HansHanz
      20:14 10.04.2022

      Mě úplně fascinuje ta naprostá absence jakéhokoliv logického uvažování těchto blbů, částečně daná zvykem relativizovat vše, co jde. Oni prostě nikdy nepochopí nebo nepřiznají, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Mě úplně fascinuje ta naprostá absence jakéhokoliv logického uvažování těchto blbů, částečně daná zvykem relativizovat vše, co jde. Oni prostě nikdy nepochopí nebo nepřiznají, že ruský útok na Ukrajinu je a bude zločinem bez ohledu na to, kolik válek rozpoutali Amíci, a byla by zločinem i tehdy, jestliže by na Manhattanu stál koncentrák. Jejich uvažování má styl : Kájínek zavraždil 2 lidi, tak já můžu alespoň jednoho ( nebo i tři, když se budu cítit víc v právu ), protože hranice toho, co je ještě vražda ( nebo jiný základní princip ) se mění podle toho, jak se mi to zrovna hodí.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        13:18 11.04.2022

        Aristotelovská logika je západní vynález. V Ruskom Miru neexistuje.

        Aristotelovská logika je západní vynález. V Ruskom Miru neexistuje.

    • Roko
      20:31 10.04.2022

      Ano tento vikend ma pachut “piata kolona vracia uder” , nemecko, izrael, madarsko, a este sa caka na francuzsko, tradicne “neutralne” rakusko .. slovenska hokejova liga, dnipro :( ...Zobrazit celý příspěvek

      Ano tento vikend ma pachut “piata kolona vracia uder” , nemecko, izrael, madarsko, a este sa caka na francuzsko, tradicne “neutralne” rakusko .. slovenska hokejova liga, dnipro :( ale ak je toto najsilnejsie co zmozu tak su ruzzi v prdeli anyway :)Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      20:33 10.04.2022

      Mám dosť. S týmto národom to bude vážne o rok alebo dva. Kľudne môžu vzniknúť občianske nepokoje. Odporná krysa Blaha, čo do poslednej chvíle sa vysmieval, že Rusko nezaútočí ...Zobrazit celý příspěvek

      Mám dosť. S týmto národom to bude vážne o rok alebo dva. Kľudne môžu vzniknúť občianske nepokoje.
      Odporná krysa Blaha, čo do poslednej chvíle sa vysmieval, že Rusko nezaútočí bliaka ako fuhrer na zhromaždeniach. Na jeho mieste by som chodil po kanáloch.Skrýt celý příspěvek

    • fanúšik
      20:50 10.04.2022

      u nás je to stále roky rovnako 40% za prefarbených komoušov , 40% za demokraciu , a vždy rozhodne ostávajucich 20% podĺa toho kto ich naserie menej

      u nás je to stále roky rovnako 40% za prefarbených komoušov , 40% za demokraciu , a vždy rozhodne ostávajucich 20% podĺa toho kto ich naserie menej

    • Falko
      20:56 10.04.2022

      Ten mladí pomatenec je Erik kalinak, také hovädko výchované smerom. Trištvrtina môjho okolia neverí, že na Ukrajine umierajú ľudia a Ukrajinci prišli, len za lepším životom. A ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten mladí pomatenec je Erik kalinak, také hovädko výchované smerom.
      Trištvrtina môjho okolia neverí, že na Ukrajine umierajú ľudia a Ukrajinci prišli, len za lepším životom. A navyše vraj ich psy serú v bytovke na chodbe, dokonca som videl ukrajinského psa očurat pieskovisko(to keby, som povedal mojim kolegom, tak by ich poslali späť na Ukrajinu) Darmo iná kultúra, ale na Slovensku sme na to precitliveny . No strašné. Cigáň na železničnej stanici sa mi sťažoval, že im Ukrajinci berú prácu. Nechápal som.
      Rozprával som sa s kolegom Moravakom a potvrdil mi moju úvahu, že sme mi Slováci sme živočíšnejši a akčnejší národ od Čechov a Moravakov. To, že sa tie hovädá s toho videa dostanú k moci je veľmi pravdepodobné. Snáď sa znovu podarí zázrak, ako s terajším parlamentom a prezidentkou, inak nás nečaká nič dobré .Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        21:43 10.04.2022

        Ono taky mám ten pocit, že častěji startujete na první dobrou. My jsme spíš klidní dokud nás někdo nepřetlačí za hranu a nám jebne v palici. No a pak se proti nám marně posílají ...Zobrazit celý příspěvek

        Ono taky mám ten pocit, že častěji startujete na první dobrou. My jsme spíš klidní dokud nás někdo nepřetlačí za hranu a nám jebne v palici. No a pak se proti nám marně posílají křížové výpravy nebo obsazujeme transsibiřskou magistrálu a kradneme Ruské zlato.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          13:21 11.04.2022

          JJ, už starý dobrý Bismarck říkal Vilémovi: Buď rád, že strategickou Českou kotlinu drží mírumilovní Češi a raději je moc ne..ser, aby se neprobudili. I Hitler se tím celkem řídil, ...Zobrazit celý příspěvek

          JJ, už starý dobrý Bismarck říkal Vilémovi: Buď rád, že strategickou Českou kotlinu drží mírumilovní Češi a raději je moc ne..ser, aby se neprobudili. I Hitler se tím celkem řídil, alespoň do Atentátu, protože si z doby WW1 pamatoval Legie.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      21:22 10.04.2022

      V tej skvadre chýba už len Danko a Vasky - roxorový revolucionár.

      V tej skvadre chýba už len Danko a Vasky - roxorový revolucionár.

    • Ján Paliga
      23:09 10.04.2022

      Mladý Kaliňák je len klon starého Kaliňáka, ktorý sa pekne vyfarbil ako minister vnútra....

      Boja sa papalášikovia, ochrancovia mafiánskeho štátu....

      Mladý Kaliňák je len klon starého Kaliňáka, ktorý sa pekne vyfarbil ako minister vnútra....

      Boja sa papalášikovia, ochrancovia mafiánskeho štátu....

  • robo254
    19:49 10.04.2022

    Moznost dat Migy potvrdil aj minister vnutra Mikulec (v porovnani s Poliakmi teda ina odvaha... ak Migy prejdu, dufam ze ano, tak TOP 3 celosvetovo su US, U.K., SVK ! ;-) ...Zobrazit celý příspěvek

    Moznost dat Migy potvrdil aj minister vnutra Mikulec (v porovnani s Poliakmi teda ina odvaha... ak Migy prejdu, dufam ze ano, tak TOP 3 celosvetovo su US, U.K., SVK ! ;-) (samozrejme aj Zuzany)

    Interviewed on “V Politike”, Slovak Interior Minister Roman Mikulec said Slovakia could send its 11 MiG-29 jets to Ukraine.

    Zdroj:
    https://mobile.twitter.com/vis... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      19:59 10.04.2022

      A naše S-10 / 72 a bevka jsou jako vzduch jo? :D
      A to nemluvím o těch divných kubech, co jeli kamsi :D

      A naše S-10 / 72 a bevka jsou jako vzduch jo? :D
      A to nemluvím o těch divných kubech, co jeli kamsi :D

      • robo254
        20:07 10.04.2022

        nie, je to tiez dolezita pomoc (urcite viac nez nemci), dufam ze CZ a SK budu aj opravovat UA techniku.... nebranim sa konstatovaniu, ze v TOP 3 je/bude Ceskoslovensko

        nie, je to tiez dolezita pomoc (urcite viac nez nemci), dufam ze CZ a SK budu aj opravovat UA techniku.... nebranim sa konstatovaniu, ze v TOP 3 je/bude Ceskoslovensko

        • robo254
          20:09 10.04.2022

          oprava: "v TOP 3"

          oprava: "v TOP 3"

        • Rošťák
          20:09 10.04.2022

          Bych udělal TOP 6 a zahrnul tam Poláky a celé pobaltí jako jeden stát

          Bych udělal TOP 6 a zahrnul tam Poláky a celé pobaltí jako jeden stát

        • Danik
          20:22 10.04.2022

          Myslím, že pokud dáme Československo tak TOP 3 skutečně jsme. Zuzany, S-300, Kuby, S-10, Dany, BVP, T-72, Strely, Pancéřovky, Breny, TSR, Škorpiony, P-10, Kosy, UK59, Falcony, SVD ...Zobrazit celý příspěvek

          Myslím, že pokud dáme Československo tak TOP 3 skutečně jsme. Zuzany, S-300, Kuby, S-10, Dany, BVP, T-72, Strely, Pancéřovky, Breny, TSR, Škorpiony, P-10, Kosy, UK59, Falcony, SVD a hromada munice.Skrýt celý příspěvek

        • TN12
          20:35 10.04.2022

          Hlavně ať Ukrajina vyhraje!

          Hlavně ať Ukrajina vyhraje!

    • DolphinXXL
      20:33 10.04.2022

      Jako sorry, zatím jste dali z těžké techniky "jen" S-300 a to bylo ještě keců okolo a už prý TOP 3. :-D :-D Jako my nic? Poláci nic? Pobaltí nic? A mám jmenovat dále? Ostatně u nás ...Zobrazit celý příspěvek

      Jako sorry, zatím jste dali z těžké techniky "jen" S-300 a to bylo ještě keců okolo a už prý TOP 3. :-D :-D Jako my nic? Poláci nic? Pobaltí nic? A mám jmenovat dále? Ostatně u nás jen sbírka prostřednictvím UA ambasády je už skoro 1 mld.Skrýt celý příspěvek

      • robo254
        20:37 10.04.2022

        Nechcel som sa nikoho dotknúť ani znižovať význam pomoci ostatných štátov, pomoc CZ, PL, Pobaltia je samozrejme tiež významná, a to tak v absolútnom objeme, ako aj v prepočte na ...Zobrazit celý příspěvek

        Nechcel som sa nikoho dotknúť ani znižovať význam pomoci ostatných štátov, pomoc CZ, PL, Pobaltia je samozrejme tiež významná, a to tak v absolútnom objeme, ako aj v prepočte na počet obyvateľov / HDP.

        Ten TOP 3 ber s "nadsázkou", dostala by nás tam (veľmi teoreticky) kombinácia stíhačiek, s-300 a zuzán (stíhačky nedal nikto na svete) ...Skrýt celý příspěvek

    • robo254
      20:33 10.04.2022

      Zial, clanok na HN vyznieva menej optimisticky nez sprava Visegradu24 na Twitteri: "Stíhačky MIG-29 podľa neho už na Slovensku dávno nemali byť. Ako tvrdí, Slovensko by ich ...Zobrazit celý příspěvek

      Zial, clanok na HN vyznieva menej optimisticky nez sprava Visegradu24 na Twitteri:

      "Stíhačky MIG-29 podľa neho už na Slovensku dávno nemali byť. Ako tvrdí, Slovensko by ich teoreticky mohlo poslať na Ukrajinu, nemyslí si však, že je to momentálne v hre."

      Zdroj:
      https://slovensko.hnonline.sk/... Skrýt celý příspěvek

    • fanúšik
      20:52 10.04.2022

      trojka budú asi poliaci, za tie vlaky munície a ani nevieme čoho všetkého, takisto pobaltie zaslúži úctu

      trojka budú asi poliaci, za tie vlaky munície a ani nevieme čoho všetkého, takisto pobaltie zaslúži úctu

    • Falko
      21:08 10.04.2022

      Súťaž o to, kto ďalej dočúra o 3.2.1

      Súťaž o to, kto ďalej dočúra o 3.2.1

    • Cheddar
      07:01 11.04.2022

      Či sme v top 3/6/10 alebo nie je úplne nepodstatné. Stále málo. Hlavne nech to pomôže Ukrajine ubrániť sa minimálne v hraniciach z 2/22, ideálne 2014.

      Či sme v top 3/6/10 alebo nie je úplne nepodstatné. Stále málo. Hlavne nech to pomôže Ukrajine ubrániť sa minimálne v hraniciach z 2/22, ideálne 2014.

  • Nevím
    19:44 10.04.2022

    Letiště Dnipro zcela zničeno.

    https://twitter.com/aw_journal...

    Letiště Dnipro zcela zničeno.

    https://twitter.com/aw_journal...

    • Dovi
      20:03 10.04.2022

      Co se dá dělat :(
      Tím víc UA potřebuje těžké zbraně...

      Co se dá dělat :(
      Tím víc UA potřebuje těžké zbraně...

    • Malarkey
      20:40 10.04.2022

      To není vojenské letiště ne?

      To není vojenské letiště ne?

      • Rošťák
        21:12 10.04.2022

        Ex vojenské resp. smíšené, maj tam dva rozptyli, ale na stojánkách civilní mašiny ( ale u jednoho hangáru jsou MIčka )

        Ex vojenské resp. smíšené, maj tam dva rozptyli, ale na stojánkách civilní mašiny ( ale u jednoho hangáru jsou MIčka )

  • Magister_Peditum
    19:37 10.04.2022

    Rakouský kancléř Nehammer letí za Putinem do Moskvy. https://www.idnes.cz/zpravy/za... Další ...Zobrazit celý příspěvek

    Rakouský kancléř Nehammer letí za Putinem do Moskvy.
    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    Další prázdné gesto. Macron kvůli volbám nestíhá Putinovi telefonovat, tak to Nehammer vezme za něj a dokonce s osobním přístupem?Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      20:02 10.04.2022

      Pevně věřím, že má kancléř Covid nebo alespoň falešný zub se smrtelným jedem... Pokud jede na výlet za kamarádem a nehodlá jej zabít, tak je to velký, ale fakt velký úlet! Velká ...Zobrazit celý příspěvek

      Pevně věřím, že má kancléř Covid nebo alespoň falešný zub se smrtelným jedem...
      Pokud jede na výlet za kamarádem a nehodlá jej zabít, tak je to velký, ale fakt velký úlet!
      Velká hanba na rakouské hlavy.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        20:17 10.04.2022

        prípadne má bombu v kufríku a nenechá ju pod silným dubovym stolom :) ... no nič to tu už bolo

        prípadne má bombu v kufríku a nenechá ju pod silným dubovym stolom :) ... no nič to tu už bolo

        • Ján Paliga
          23:19 10.04.2022

          V dnešnej dobe dlhým stolom, nie silným dubovým :)

          V dnešnej dobe dlhým stolom, nie silným dubovým :)

      • Misonek 76
        21:04 10.04.2022

        No asi to berou tak ze kdyz jsou vojensky neuttalni muzou se pokusit vyjednavat. To ze s nacistanem vyjednavat nelze je druha strana. A myslim ze tam jede s vedomim EU i Ukrainy. ...Zobrazit celý příspěvek

        No asi to berou tak ze kdyz jsou vojensky neuttalni muzou se pokusit vyjednavat. To ze s nacistanem vyjednavat nelze je druha strana. A myslim ze tam jede s vedomim EU i Ukrainy. Pochybuju ze by to pri navsteve Zelenskemu nerekl.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          13:24 11.04.2022

          JJ, je to po předchozí dohodě. Ale bude to na nic. Dokud nebude UA klepat v Kursku nebo v Rostově na dveře, není o čem jednat.

          JJ, je to po předchozí dohodě. Ale bude to na nic. Dokud nebude UA klepat v Kursku nebo v Rostově na dveře, není o čem jednat.

  • jj284b
    19:35 10.04.2022

    A joke from Russia:
    "Mom, I'm in Ukraine. What a meat grinder!"
    "We don't need a meat grinder. Send home a blender instead!"

    A joke from Russia:
    "Mom, I'm in Ukraine. What a meat grinder!"
    "We don't need a meat grinder. Send home a blender instead!"

  • Fiagy
    19:31 10.04.2022

    Fotka co potěší :-)
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Fotka co potěší :-)
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

  • jj284b
    19:12 10.04.2022

    THAAD je uz v Rumunsku:

    https://twitter.com/wipljw/sta...

    THAAD je uz v Rumunsku:

    https://twitter.com/wipljw/sta...

    • Cimbi
      19:25 10.04.2022

      Link nefunguje...

      Link nefunguje...

      • jj284b
        19:30 10.04.2022

        autor to zmazal.

        autor to zmazal.

  • Praskot
    19:07 10.04.2022

    Můžete někdo naložit toho německýho hňupa do vlaku a ukázat mu hroby na Ukrajině, aby pochopil o co tu jde! https://mobile.twitter.com/mhm... Scholz ...Zobrazit celý příspěvek

    Můžete někdo naložit toho německýho hňupa do vlaku a ukázat mu hroby na Ukrajině, aby pochopil o co tu jde!
    https://mobile.twitter.com/mhm...
    Scholz opět všechno blokuje. To je taková hromada .....Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      19:16 10.04.2022

      On to právěže moc dobře chápe, o to je to horší.

      On to právěže moc dobře chápe, o to je to horší.

    • Magister_Peditum
      19:21 10.04.2022

      Tohle, pokud se nemýlím, proběhlo už den/dva dozadu a Ukrajině mají dodat zbraně přímo němečtí výrobci, ne?

      Tohle, pokud se nemýlím, proběhlo už den/dva dozadu a Ukrajině mají dodat zbraně přímo němečtí výrobci, ne?

      • Cimbi
        19:24 10.04.2022

        Já si nejsem jist - píše se tam, že "koupí".

        Před tím se řešily dary, nebo se pletu?

        Já si nejsem jist - píše se tam, že "koupí".

        Před tím se řešily dary, nebo se pletu?

      • GlobeElement007
        19:25 10.04.2022

        Je to tak, ale Mardery i tak nebudou, musel by je dodat Bundeswehr a čekat na nové.

        Je to tak, ale Mardery i tak nebudou, musel by je dodat Bundeswehr a čekat na nové.

    • Cimbi
      19:22 10.04.2022

      ..... hromada hnoje. Jo, je. Ať zaleze do své kuchyně a postí si tam ruský plyn! Doufám, že mu v průběhu přijde návštěva... :-(

      ..... hromada hnoje. Jo, je. Ať zaleze do své kuchyně a postí si tam ruský plyn! Doufám, že mu v průběhu přijde návštěva... :-(

      • jj284b
        19:38 10.04.2022

        tak ale oni nemci na tom plyne makaju.. podpisuju kontrakty s novymi dodavatelmi.. niekde bolo ze uz znizili zavislost na plyne z 55% na 38%.. co nie je malo. no samozrejme, tie ...Zobrazit celý příspěvek

        tak ale oni nemci na tom plyne makaju.. podpisuju kontrakty s novymi dodavatelmi.. niekde bolo ze uz znizili zavislost na plyne z 55% na 38%.. co nie je malo. no samozrejme, tie ich tanceky okolo zbrani su dost trapne.Skrýt celý příspěvek

    • HansHanz
      19:25 10.04.2022

      K nákupu zbraní ze západu obecně : Nevím, jestli jediní Němci jsou ten problém. Protože pokud se Ukrajinci už rozhodli nakoupit západní techniku a jediní Němci jim to nechtějí ...Zobrazit celý příspěvek

      K nákupu zbraní ze západu obecně : Nevím, jestli jediní Němci jsou ten problém. Protože pokud se Ukrajinci už rozhodli nakoupit západní techniku a jediní Němci jim to nechtějí prodat, mají dalších x možností na výběr, tak proč ten povyk, zbraní mít mohou hromadu. K postoji Německa z hlediska "morálky" : Myslím, že od dob studené války dost vyměkli a za tu demokracii a lidská práva, kterou všude tak vehementně řeší, se jim vlastně až tak moc bojovat nechce.Skrýt celý příspěvek

      • Torong
        19:34 10.04.2022

        Kdepak. To není o nějakém vyměknutí. To je záměr. Poslední co Němci potřebují je silná a sebevědomá střední a východní Evropa. Celá jejich tzv. Ostpolitik byla o tom, jak si s ...Zobrazit celý příspěvek

        Kdepak. To není o nějakém vyměknutí. To je záměr. Poslední co Němci potřebují je silná a sebevědomá střední a východní Evropa. Celá jejich tzv. Ostpolitik byla o tom, jak si s Ruskem rozdělit prostor mezi sebou.Skrýt celý příspěvek

        • HansHanz
          19:52 10.04.2022

          Kdyby jim šlo o zóny vlivu, proč by si s Ruskem něco dělili, když to mohou mít pro sebe. Ukrajina může být třeba z pohledu vojenského silná, ale ekonomicky je proti Německu ...Zobrazit celý příspěvek

          Kdyby jim šlo o zóny vlivu, proč by si s Ruskem něco dělili, když to mohou mít pro sebe. Ukrajina může být třeba z pohledu vojenského silná, ale ekonomicky je proti Německu trpaslík. Tak bych z pohledu Němců viděl jako racionální udělat si z Ukrajinců dodávkami zbraní přátele, a pak toho využít pro své hospodářství.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            08:54 11.04.2022

            Dobře to vysvětluje Fridmann ve své předpovědi pro 21 století.

            Dobře to vysvětluje Fridmann ve své předpovědi pro 21 století.

        • Magister_Peditum
          20:09 10.04.2022

          https://www.spiegel.de/interna... Spíš to ...Zobrazit celý příspěvek

          https://www.spiegel.de/interna...

          Spíš to vypadá na typický německý problém s byrokracií.Skrýt celý příspěvek

  • irbis
    19:00 10.04.2022

    Minister Naď, dnes okolo obeda beseda na RTVS: - systém S-300 je aj tak nefunkčný Keďže to dal takto na plnú hubu, môžem doplniť. Rusi nikdy nedodali S-300 komplet. Niektoré ...Zobrazit celý příspěvek

    Minister Naď, dnes okolo obeda beseda na RTVS:
    - systém S-300 je aj tak nefunkčný
    Keďže to dal takto na plnú hubu, môžem doplniť.
    Rusi nikdy nedodali S-300 komplet. Niektoré dôležité komponenty sa vozili počas cvičenia z Ruska a po cvičení sa vracali späť.
    Takže zhrniem v prípade napadnutia Ruskom:
    - PVO nefunkčná
    - letectvo nefunkčné
    - vrtule bez výbroje
    Je to málo na obvinenie z vlastizrady???Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      19:11 10.04.2022

      Ktoré komponenty ? Boli nevyhnutné pre paľbu ?

      Ktoré komponenty ? Boli nevyhnutné pre paľbu ?

    • mudry.udrzbar
      19:29 10.04.2022

      To je blbost, nedavno boli ostre strelby v Bulharsku. Pred odvozom na Ukrajinu bolo vsetko plne fuknce, ale zaroven to vraj bolo naposledy co sa im to podarilo do takeho stavu ...Zobrazit celý příspěvek

      To je blbost, nedavno boli ostre strelby v Bulharsku. Pred odvozom na Ukrajinu bolo vsetko plne fuknce, ale zaroven to vraj bolo naposledy co sa im to podarilo do takeho stavu dostat.Skrýt celý příspěvek

      • Sergej7490
        22:27 10.04.2022

        Lenze do BG sa viezli len rakety. Strielali sme z BG systemu.

        Lenze do BG sa viezli len rakety. Strielali sme z BG systemu.

      • Ján Paliga
        23:26 10.04.2022

        Ak si dobre pamätám z článku v Obrane, strieľalo sa z bulharskej S-300, nie zo slovenskej.

        Ak si dobre pamätám z článku v Obrane, strieľalo sa z bulharskej S-300, nie zo slovenskej.

    • ABC123
      20:09 10.04.2022

      PVO:
      S300 vs teraz 4x Patriott

      PVO:
      S300 vs teraz 4x Patriott

    • Silver
      20:14 10.04.2022

      Myslíš obvinenie Mečiara z vlastizrady? Lebo za jeho vlády sa riešila deblokácia Ruského dlhu formou dodania S300.

      Myslíš obvinenie Mečiara z vlastizrady? Lebo za jeho vlády sa riešila deblokácia Ruského dlhu formou dodania S300.

      • Sergej7490
        22:31 10.04.2022

        Za toto zrovna Meciar nemoze, bol ato jedna z mala veci co nepokaslal. Objednany bol system v novsej modifikacii. Bohuzial to nas ekonomicky odbornik na vsetko Miklos zrusil. Dobre ...Zobrazit celý příspěvek

        Za toto zrovna Meciar nemoze, bol ato jedna z mala veci co nepokaslal. Objednany bol system v novsej modifikacii. Bohuzial to nas ekonomicky odbornik na vsetko Miklos zrusil. Dobre si pamatam odovodnenie:
        System nieje vhodny pre hornate Slovensko, je navrhovany pre ruske siroke stepi... A aj tak pojdeme do NATO a kupime si lepsi...
        (Zrovna S300 ma stoziar s plosinou pre sledovanie nizkoletiacich cielov v hornatom terene...)
        Takze z dodania prakticky zadarmo (za deblokacie dlhu) sme museli este navyse zaplatit penale a rusi system predali do Grecka.Skrýt celý příspěvek

    • janusinko
      20:31 10.04.2022

      Pozeral som ten rozhovor a Naď povedal niečo iné, že systém S-300 nebol zapojený a teda nechránil vzdušný priestor SR a nie, že je nefunkčný. Aspoň vidieť ako málo stačí k ...Zobrazit celý příspěvek

      Pozeral som ten rozhovor a Naď povedal niečo iné, že systém S-300 nebol zapojený a teda nechránil vzdušný priestor SR a nie, že je nefunkčný. Aspoň vidieť ako málo stačí k dezinterpretácii a obsah má úplne iný význam, keď sa zamení jediné slovíčko.Skrýt celý příspěvek

    • Sergej7490
      22:26 10.04.2022

      Kompletnost systemu S300 sa riesila pri dodavke druheho systemu, ktory sme nakoniec neprebrali. Co som pochopil, tak system, tak ako nam ho dodali, vedel fungovat v ostrovnej ...Zobrazit celý příspěvek

      Kompletnost systemu S300 sa riesila pri dodavke druheho systemu, ktory sme nakoniec neprebrali.
      Co som pochopil, tak system, tak ako nam ho dodali, vedel fungovat v ostrovnej prevadzke. Chybal centralny system riadenia palby (Sanež, Poljana, Bajkal) a napojenie do systemu velenia PVOS.
      Plus samozrejme pravidelne servisne prehliadky a repasy. To sa vsetko robilo na kolene, pripadne s pomocou neoriginalnych komponentov - niekdajsia afera s dodavkou bieloruskych ND. Takze bojaschopnost systemu cca 70%.Skrýt celý příspěvek

    • Bordza
      01:19 11.04.2022

      Nad mlzil pred dodanim, pocas dodania a mlzi opat po dodani. A robi dobre.Nezavzdusnovat sa, pravdu sa dozvieme bud od znamych z armady , alebo o 30 rokov z nejakej utlej knizky.

      Nad mlzil pred dodanim, pocas dodania a mlzi opat po dodani. A robi dobre.Nezavzdusnovat sa, pravdu sa dozvieme bud od znamych z armady , alebo o 30 rokov z nejakej utlej knizky.

  • Danik
    18:48 10.04.2022

    Kdyby tu ještě byl někdo, kdo nevěří, že v Rusku je něco na způsob fašismu a že naše kroky proti tomuto režimu jsou více než oprávněné. Pohleďte prosím do duše ruských ...Zobrazit celý příspěvek

    Kdyby tu ještě byl někdo, kdo nevěří, že v Rusku je něco na způsob fašismu a že naše kroky proti tomuto režimu jsou více než oprávněné. Pohleďte prosím do duše ruských "elit"

    https://www.youtube.com/watch?...

    A výsledek

    https://www.youtube.com/watch?...

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    18:47 10.04.2022

    Někde jsem četl, že Ukrajinci ukořistili pár systémů Iskander. Pokud se je povede odpálit (což je s ohledem na údajnou spolehlivost ruských raket 40-60% otázka), tak satelity jim ...Zobrazit celý příspěvek

    Někde jsem četl, že Ukrajinci ukořistili pár systémů Iskander. Pokud se je povede odpálit (což je s ohledem na údajnou spolehlivost ruských raket 40-60% otázka), tak satelity jim obnažily ukázkový cíl - letiště s nejméně 32 Su-27 určenýma pro akce nad Ukrajinou:

    https://liveuamap.com/en/2022/... Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      18:52 10.04.2022

      Marna snaha, vsude jsou S400, neprojde ani mys! Ani mys!

      Marna snaha, vsude jsou S400, neprojde ani mys! Ani mys!

      • Cimbi
        18:58 10.04.2022

        Určitě?Myslím, že ty S-400 mají hlavně u hranic. Podle místa odpalu tam už může výt Iskander výš, než těch 30 km, kam S-400 dostřelí. Aspoň jim otestujou protiraketovou obranu ve ...Zobrazit celý příspěvek

        Určitě?Myslím, že ty S-400 mají hlavně u hranic. Podle místa odpalu tam už může výt Iskander výš, než těch 30 km, kam S-400 dostřelí.
        Aspoň jim otestujou protiraketovou obranu ve vnitrozemí (to letiště je cca 250 km od hranic).

        Pokud vysypou 4 kousky najednou, to by v tom byl čert, aby jedna neprošla...Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          19:04 10.04.2022

          jedna nesie 6 klamnych cielov, takze pre S-400 by to bolo ostrelovanie 14 cielov naraz..

          jedna nesie 6 klamnych cielov, takze pre S-400 by to bolo ostrelovanie 14 cielov naraz..

        • Bordza
          01:21 11.04.2022

          ja som to pochopil ako sarkazmus... ludaaa, sak sa kus bavte.

          ja som to pochopil ako sarkazmus... ludaaa, sak sa kus bavte.

      • Cimbi
        19:19 10.04.2022

        Něco z od tety Wiki: "According to some rumors, in flight, the missile follows a quasi-ballistic path, performing evasive maneuvers in the terminal phase of flight and releasing ...Zobrazit celý příspěvek

        Něco z od tety Wiki:
        "According to some rumors, in flight, the missile follows a quasi-ballistic path, performing evasive maneuvers in the terminal phase of flight and releasing decoys in order to penetrate missile defense systems (American officials have confirmed the use of decoys in at least some versions)."

        Tedy, v terminální fázi pravděpodobně manévruje pro ztížení práce PVO + minimálně některé verze mají klamné cíle, jak píše níže jj284b.

        Pokud jde o přelet hranic natuty střežených systémy S-400, Wiki říká toto:
        "The Russian Iskander-M travels at a hypersonic speed of 2100–2600 m/s (Mach 6–7) and an altitude of 50 km"

        Tedy max. výška letu je kolem 50 km, takže při střelbě z prostoru řekněme poblíž Poltavy by slavné S-400 jen přihlížely, jak jim to hučí nad hlavou.Skrýt celý příspěvek

        • Sergej7490
          19:28 10.04.2022

          Ak som dobre pochopil komentare a fotky zostrelenej spadnutej strely Iskander, tak nevie robit uhybne manevre. Jedinou obranou v plnotucnej verzii (nie “E”) su tie klamne ciele.

          Ak som dobre pochopil komentare a fotky zostrelenej spadnutej strely Iskander, tak nevie robit uhybne manevre. Jedinou obranou v plnotucnej verzii (nie “E”) su tie klamne ciele.

      • MATRIX
        21:20 10.04.2022

        Ako vieš?, zatiaľ to tak nevyzerá.

        Ako vieš?, zatiaľ to tak nevyzerá.

      • Lars
        22:50 10.04.2022

        Zdá se, že ruské zbraně jsou reálnou ukázkou starého paradoxu: "Co se stane, pokud všeprobíjející kulka narazí na neprůstřelný štít?! Odpověď zní, že obojí najednou existovat ...Zobrazit celý příspěvek

        Zdá se, že ruské zbraně jsou reálnou ukázkou starého paradoxu:

        "Co se stane, pokud všeprobíjející kulka narazí na neprůstřelný štít?!

        Odpověď zní, že obojí najednou existovat nemůže. Jenže to autor asi neslyšel o Rusku, kde je možné úplně všechno.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      19:33 10.04.2022

      Tak o tom bych si dovolil značně pochybovat.

      Tak o tom bych si dovolil značně pochybovat.

  • The Pale Emperor
    18:35 10.04.2022

    Nebudu sem postovat video, ale proběhlo na twitteru, jak v Charkově v továrně jsou seřazené pravděpodobně T-64BV. Možná nově modernizované/opravené, možná kořistní... Snad to tu ...Zobrazit celý příspěvek

    Nebudu sem postovat video, ale proběhlo na twitteru, jak v Charkově v továrně jsou seřazené pravděpodobně T-64BV. Možná nově modernizované/opravené, možná kořistní... Snad to tu nebylo už:-)Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:41 10.04.2022

      Doufám, že v době zveřejnění už byly pryč...

      Doufám, že v době zveřejnění už byly pryč...

    • Rošťák
      19:03 10.04.2022

      Link by nebyl?

      Link by nebyl?

      • The Pale Emperor
        19:33 10.04.2022

        Vypadá to na T-72AMT? Jak velká pravděpodobnost je, že ty "naše" Téčka už jsou v Charkově, kde na ně najebali era bloky? ...Zobrazit celý příspěvek

        Vypadá to na T-72AMT? Jak velká pravděpodobnost je, že ty "naše" Téčka už jsou v Charkově, kde na ně najebali era bloky?

        https://twitter.com/tinso_ww/s... Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          19:41 10.04.2022

          V Charkově? Jestli se tam někdy dostanou tak tam budou bojovat. Opravdu si myslíte že je charkovský závod ještě funkční?

          V Charkově? Jestli se tam někdy dostanou tak tam budou bojovat. Opravdu si myslíte že je charkovský závod ještě funkční?

          • Rošťák
            19:53 10.04.2022

            Charkov nedopadl tak hrozně jako Mariupol, a strojírenských provozů tam je mraky, vždyť jen areál CHTZ má na délku nějaké 3 km a na šířku skoro kilák..... Vemte si jak je obrovská ...Zobrazit celý příspěvek

            Charkov nedopadl tak hrozně jako Mariupol, a strojírenských provozů tam je mraky, vždyť jen areál CHTZ má na délku nějaké 3 km a na šířku skoro kilák.....
            Vemte si jak je obrovská Škodovka v plzní, nebo areál Tatry .....
            A takových provozů je v Charkově několik.....
            Ale to video může být i starší .....Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            19:55 10.04.2022

            Kecám, na dálku má areál CHTZ 6 km a šířku 1,2 km

            Kecám, na dálku má areál CHTZ 6 km a šířku 1,2 km

          • Scotty
            20:01 10.04.2022

            Nic co by se nedalo naprosto zničit. Celé je to stále v pohodlném dosahu dělostřelectva.
            To že ten závod nechali Rusové funkční je dost naivní představa.

            Nic co by se nedalo naprosto zničit. Celé je to stále v pohodlném dosahu dělostřelectva.
            To že ten závod nechali Rusové funkční je dost naivní představa.

          • The Pale Emperor
            20:03 10.04.2022

            Scotty, tak vidíte na tom videu, že ty budovy stojí nepoškozené, až na střechu. Třeba si rusové mysleli, že Charkov rychle obsadí a továrnu získají nepoškozenou pro sebe.

            Scotty, tak vidíte na tom videu, že ty budovy stojí nepoškozené, až na střechu. Třeba si rusové mysleli, že Charkov rychle obsadí a továrnu získají nepoškozenou pro sebe.

          • Scotty
            20:13 10.04.2022

            Jo, vypadá to že se tam maká naplno....

            Jo, vypadá to že se tam maká naplno....

          • Rošťák
            20:15 10.04.2022

            @Scotty, ale jo, všechno se dá polním dělostřelectvem zničit, ale musíš na to mít na místě dostatek munice. nejsem dělostřelec, ale na to bay jsi tohle celé srovnal se zemí ( a to ...Zobrazit celý příspěvek

            @Scotty, ale jo, všechno se dá polním dělostřelectvem zničit, ale musíš na to mít na místě dostatek munice. nejsem dělostřelec, ale na to bay jsi tohle celé srovnal se zemí ( a to mluvím o jednom závodě ) budeš potřebovat stovky granátu / raket. A to jen na plnění tohodle palebného zadání ...... A logistika ( díky bohu ) není nejsilnější stránkou RF. A dělostřelectvo plní zadání ve prospěch manévrových prvků .....Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            20:40 10.04.2022

            Budov kde se montují tanky tam rozhodně nejsou desítky. Ani budov které jsou pro takový průmyslový komplex klíčové.

            Budov kde se montují tanky tam rozhodně nejsou desítky. Ani budov které jsou pro takový průmyslový komplex klíčové.

          • The Pale Emperor
            20:41 10.04.2022

            Scotty

            Tak továrna je opuštěná a tanky tam asi nechali jen tak stát v tom případě :-)

            Scotty

            Tak továrna je opuštěná a tanky tam asi nechali jen tak stát v tom případě :-)

          • fanúšik
            20:57 10.04.2022

            určite je funkčný, rusi to chceli pre seba, vraj sú zničené iba dielne na opravu techniky

            určite je funkčný, rusi to chceli pre seba, vraj sú zničené iba dielne na opravu techniky

          • Scotty
            21:25 10.04.2022

            Nevíme kdy to bylo točené. Nevíme jak dlouho ani proč to tam stojí. Ani v jakém stavu ty tanky jsou. Ovšem jsem rád že vy máte jasno. O.K. jistě to tam jede naplno a Ukrajinci tam ...Zobrazit celý příspěvek

            Nevíme kdy to bylo točené. Nevíme jak dlouho ani proč to tam stojí. Ani v jakém stavu ty tanky jsou. Ovšem jsem rád že vy máte jasno.
            O.K. jistě to tam jede naplno a Ukrajinci tam vyrábějí stovky tanků.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      19:42 10.04.2022

      Evidentní kravina.

      Evidentní kravina.

Načítám diskuzi...