VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • dusan1
    15:26 03.04.2022

    https://lostarmour.info/afloss... Takže potvrdené "Su-35S dole" ... Síce je lostarmour proruský čo jasne deklaruje tým "Z" momentálne v názve, tak čo sa týka strát je ...Zobrazit celý příspěvek

    https://lostarmour.info/afloss...

    Takže potvrdené "Su-35S dole" ...

    Síce je lostarmour proruský čo jasne deklaruje tým "Z" momentálne v názve, tak čo sa týka strát je presnejší ako oryx.

    Síce pokrýva menšiu časť techniky a ruskú pozemnú mu zakázali úrady štatisticky dokladovať (i keď ich prináša fotkami a videami) tak je to najpresnejší zdroj strát v tomto konflikte. Len zverejˇňujú Ukrajincov a "opolčenvov" ... ale i tak je to prínos.

    Pri leteckej technike zverejňuje všetko ... takže toto je najpresnejší zdroj a ani Oryx sa s ním nedokáže porovnávať.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      15:41 03.04.2022

      Fajn, zase je demilitarizace Ruska o jeden stroj dál.

      Fajn, zase je demilitarizace Ruska o jeden stroj dál.

  • Fiagy
    15:22 03.04.2022

    Vojáci ozbrojených sil Ukrajiny zničili jednotku ruských okupantů a několikaletých
    https://twitter.com/ArmedForce...

    Vojáci ozbrojených sil Ukrajiny zničili jednotku ruských okupantů a několikaletých
    https://twitter.com/ArmedForce...

  • StandaBlabol
    15:21 03.04.2022

    V Rusku je dneska veselo. V Moskvě hoří klinika a v podlažích, kde zuří požár, je prý hodně lidí. V Tomarovce u Bělgorodu byl výbuch s následným dopadem trosek. Je to u ...Zobrazit celý příspěvek

    V Rusku je dneska veselo. V Moskvě hoří klinika a v podlažích, kde zuří požár, je prý hodně lidí.
    V Tomarovce u Bělgorodu byl výbuch s následným dopadem trosek. Je to u ukrajinské hranice, zatím neuvedli důvod.
    Obojí podle agentury TASS, takže potvrzeno.Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      17:19 03.04.2022

      A sakra. Aby se to později neobjevilo jako "útok zákeřných Ukrajinských nacistů"...

      A sakra. Aby se to později neobjevilo jako "útok zákeřných Ukrajinských nacistů"...

  • Fiagy
    15:20 03.04.2022

    Nehodnotím článek, ale ta diskuse pod ním si s tou na topwaru moc ...Zobrazit celý příspěvek

    Nehodnotím článek, ale ta diskuse pod ním si s tou na topwaru moc nezadá.
    https://ekonomika.pravda.sk/en...
    https://debata.pravda.sk/debat... Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      17:33 03.04.2022

      To si nevedel, že tamojší diskutéri sú z viac ako polovice putinofili ?

      To si nevedel, že tamojší diskutéri sú z viac ako polovice putinofili ?

  • ABC123
    15:01 03.04.2022

    Podľa generálporučíka vo výslužbe, bývalého veliteľa amerických ozbrojených síl v Európe Bena Hodgesa, ak Ukrajine nepomôžeme teraz šliapnuť Kremľu na krk a zlomiť ho, o 2-3 roky ...Zobrazit celý příspěvek

    Podľa generálporučíka vo výslužbe, bývalého veliteľa amerických ozbrojených síl v Európe Bena Hodgesa, ak Ukrajine nepomôžeme teraz šliapnuť Kremľu na krk a zlomiť ho, o 2-3 roky budeme mať dočinenia s ruskou vojnou. Najbližšie tri týždňe budú rozhodujúce.

    https://tsn.ua/ru/exclusive/es... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      15:37 03.04.2022

      Řešení je prosté, z Polska, od nás, Slovenska, Rumunska a Pobaltských států poslat na Ukrajinu maximum sovětské bojové techniky. I z aktivní výzbroje. Polsko má například 1000 ...Zobrazit celý příspěvek

      Řešení je prosté, z Polska, od nás, Slovenska, Rumunska a Pobaltských států poslat na Ukrajinu maximum sovětské bojové techniky. I z aktivní výzbroje. Polsko má například 1000 tanků T- 72 několik stovek modernizovaných na PT-91.
      Naše armády samozřejmě pomocí výhodných úvěrů nebo darů nakoupí / získají západní (americkou) techniku.
      Současně, než dorazí nová technika, musí americká armáda u nás (resp. v Polsku) rozmístit několik obrněných brigád.
      Můžeme tak skutečně vystrnadit Rusko z Evropy. Otázka ale je, ti, kteří velí na Západě, chtějí to skutečně?Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        15:42 03.04.2022

        Souhlasím s tím, že každý kus techniky na Ukrajině má pro bezpečnost zemí NATO mnohem větší přínos, než v Polsku nebo u nás.

        Souhlasím s tím, že každý kus techniky na Ukrajině má pro bezpečnost zemí NATO mnohem větší přínos, než v Polsku nebo u nás.

      • ruleta
        15:51 03.04.2022

        A myslite, ze nechteji? Wolskego komentare znate a ten rikal - dalsi krok je valka s Ruskem. Zapad je obcas pomaly, vyjednava - ale tak to je, neni to despocie jednoho muze, ktery ...Zobrazit celý příspěvek

        A myslite, ze nechteji? Wolskego komentare znate a ten rikal - dalsi krok je valka s Ruskem. Zapad je obcas pomaly, vyjednava - ale tak to je, neni to despocie jednoho muze, ktery rozhodne a ostatni poslouchaj, ale x statu, ktere se musi domluvit.

        https://twitter.com/DawidKamiz... Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          17:24 03.04.2022

          Tak Německo to nechce určitě. To pomáhá Ukrajině z donucení veřejnosti. Francii Ukrajina prakticky nezajímá a angažuje se pouze "ze slušnosti". Jediná šance je, že se spojí ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak Německo to nechce určitě. To pomáhá Ukrajině z donucení veřejnosti. Francii Ukrajina prakticky nezajímá a angažuje se pouze "ze slušnosti". Jediná šance je, že se spojí východoevropské země a dohodnou se s Američany napřímo. a to i bez NATO.Skrýt celý příspěvek

      • juhelak
        16:13 03.04.2022

        Říkám si že by u strnada mohli předělávat uloženky na verzi scarab.. Stát to mohl zaplatit a vyvézt na ukr.. Akorát to by bylo zřejmě na měsíce nebo týdny.. Pak tu jsou ještě ...Zobrazit celý příspěvek

        Říkám si že by u strnada mohli předělávat uloženky na verzi scarab.. Stát to mohl zaplatit a vyvézt na ukr.. Akorát to by bylo zřejmě na měsíce nebo týdny.. Pak tu jsou ještě uložené bvp2 nebo vyřazené defendery..Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          16:18 03.04.2022

          To se deje, ted budou opravovat a posilat 56 ks BVP1, mozna nektere uz poslali.

          To se deje, ted budou opravovat a posilat 56 ks BVP1, mozna nektere uz poslali.

          • Miroslav
            16:34 03.04.2022

            Mám informáciu, že cez košickú stanicu prefrčal vlak s BVP asi týždeň dozadu

            Mám informáciu, že cez košickú stanicu prefrčal vlak s BVP asi týždeň dozadu

          • flanker.jirka
            20:45 03.04.2022

            Už tam ty BVP z Německa mohly být, kdyby to Merkel v roce 2019 nestopla.

            Už tam ty BVP z Německa mohly být, kdyby to Merkel v roce 2019 nestopla.

        • Scotty
          17:37 03.04.2022

          Strnad má tanků víc než dost.

          Strnad má tanků víc než dost.

        • Rošťák
          17:51 03.04.2022

          žádné uložené dvojky nejsou......

          žádné uložené dvojky nejsou......

      • Miroslav
        16:31 03.04.2022

        To je skôr otázka na EÚ ako na USA. Postoj USA je dosť zdržanlivý. V podstate sa tá vojna odohráva mimo sféru ich záujmu a teda ani nie sú nejak tlačení do toho investovať do ...Zobrazit celý příspěvek

        To je skôr otázka na EÚ ako na USA. Postoj USA je dosť zdržanlivý. V podstate sa tá vojna odohráva mimo sféru ich záujmu a teda ani nie sú nejak tlačení do toho investovať do vyzbrojenia východoeurópskych štátov.Skrýt celý příspěvek

        • PavolR
          17:10 03.04.2022

          Tak áno, veď aj keby povedzme Holanďania dali Slovensku svoju rezervnú batériu Patriotu výmenou S-300 pre Ukrajinu, americkí zbrojári by tým hneď "stratili" miliardu USD. :-/

          Tak áno, veď aj keby povedzme Holanďania dali Slovensku svoju rezervnú batériu Patriotu výmenou S-300 pre Ukrajinu, americkí zbrojári by tým hneď "stratili" miliardu USD. :-/

        • Torong
          17:26 03.04.2022

          Jenže porážka Ruska není v současném zájmu EU, tedy Německa a Francie. Tyto státy by mohly dělat daleko víc, ale nedělají. Proč?

          Jenže porážka Ruska není v současném zájmu EU, tedy Německa a Francie. Tyto státy by mohly dělat daleko víc, ale nedělají. Proč?

          • Miroslav
            18:23 03.04.2022

            Lebo Rusko priamo nikdy nebude ohrozovať Francúzsko ani Nemecko.

            Lebo Rusko priamo nikdy nebude ohrozovať Francúzsko ani Nemecko.

          • Torong
            19:52 03.04.2022

            Přesně tak!

            Přesně tak!

      • PavolR
        17:06 03.04.2022

        Obávam sa, že zo všetkej "postsovietskej" techniky v našich krajinách je okamžite bojaschopných možno tak 25-30%. Ale aj to určite pomôže ... budúci týždeň už iste niečo pôjde.

        Obávam sa, že zo všetkej "postsovietskej" techniky v našich krajinách je okamžite bojaschopných možno tak 25-30%. Ale aj to určite pomôže ... budúci týždeň už iste niečo pôjde.

      • samoempire
        17:38 03.04.2022

        Těch našich 100 Dan může být rozhodujících při bitvě o Cherson ale zbytečných při bitvě u Brna.

        Těch našich 100 Dan může být rozhodujících při bitvě o Cherson ale zbytečných při bitvě u Brna.

  • Nesher
    15:00 03.04.2022

    Něco pro zasmání, údajně je to z FB ruské ambasády v Bratislavě. Nejlepší na tom je, že oni tomu, že vymysleli televizi, rádio a anestezii doopravdy věří. "Rusko. Najväčšia ...Zobrazit celý příspěvek

    Něco pro zasmání, údajně je to z FB ruské ambasády v Bratislavě.
    Nejlepší na tom je, že oni tomu, že vymysleli televizi, rádio a anestezii doopravdy věří.
    "Rusko. Najväčšia krajina na svete. Obrovská, silná, nezávislá! A preto je tak nemilovaná ostatnými. Nechcú nás považovať za Európu a nazývajú nás barbarmi. Ale nám je to jedno. Sme dobrí, pohostinní, nepahltní. Zdieľame to, čo nám dala príroda: zdroje a skvelé mysle. A jediné, čo na oplátku žiadame, je rešpektovať nás tak, ako my rešpektujeme vás. Lídri rôznych krajín navrhujú izolovať Rusko. Čo však urobíte s ruským príspevkom do literatúry, umenia a vedy? V tomto sme uspeli rovnako ako vy.
    Svet v súčasnosti by nebol takovým bez našich objavov v minulosti. Nedali sme ľudstvu elektrické lampy, elektromagnetický telegraf, elektromotor, rádio, televíziu, padák a farebnú fotografiu? V tom všetkom je „ruská stopa“, ktorej sa tak bojíte. Dnes nás nazývate agresormi a nechcete oceniť naše úspechy. WHO ešte neuznala Sputnik V, prvú vakcínu proti koronavírusu na svete. Ale zároveň ste spokojný s tým, čo dali naši vedci medicíne – sadrové obväzy, anestéziu, umelé srdce, prístroj umelého krvného obehu, techniky v mikrochirurgii oka. A čo matematika a geometria, fyzika a chémia? Lomonosov, Lobačevskij, Kovalevskaja, Mendelejev, Landau, Kapica... Treba opustiť aj ich objavy a prínosy pre svetovú vedu, keďže ste dali do pohybu kultúru zrušenia? Dobývate vesmír a snívate o prieskume Marsu. Ale kto vám otvoril okno do vesmíru? Teoretik Ciolkovskij a inženier Korolev, Gagarin a Titov, Tereškova a Leonov.
    Ctíme a vážime si to, čo vytvorili iní. Obdivujeme, uchovávame a rozvíjame. Vzniká tak úžasná symbióza. Teraz sú už neoddeliteľne spojené váš balet a Čajkovskij, Glinka, Musorgskij, Rimskij-Korsakov, Rachmaninov, Stravinskij, Prokofiev, Šostakovič - v tomto zozname môžeme pokračovať dlho.
    Vo vašich múzeách sú vystavení ruskí maliari: Repin v Prahe, Kandinskij v Mníchove, Malevič, Šagal, Rerich v New Yorku. Prechádzate mimo ich obrazov len preto, že sú naše? Alebo obdivujete napriek tomu, že sú naše?
    Sme Rusi, máme širokú dušu. My, ako každý iný národ, milujeme svoju krajinu a fandíme našim úspechom. A vy sa nás bojíte. Tak veľmi sa nás bojíte, že dokonca bojkotujete našich športovcov: žalujete gymnastky, vyvíjate tlak na krasokorčuliariek. Hoci, ak za vás hrá silný športovec, zatvárate oči nad jeho národnosťou.
    Ďakujeme, Európa. Ďakujeme, Západ . Za vaše pokrytectvo a selektivitu. Za to, že svojimi krokmi nás len viac spájate. Sme Rusi, sme silní!
    A nikdy sa nevzdávame. Prekonali sme najväčšie zlo 20. storočia, hoci to teraz popierate a prepisujete historické knihy, aby ste zľahčovali úlohu sovietskych vojakov. Ale pamätáme. Aby sme dali svetu mier, 11 miliónov našich starých rodičov položilo životy. Na ich hrdinstvo nikdy nezabudneme. Čudujete sa, prečo každý rok organizujeme prehliadku na počesť #Víťazstva. Nechápeme, ako je možné dnes viesť pochody SSákov. Chválite sa svojou toleranciou. Tak prečo nám to neukážete? Nie je tolerancia k inému svetonázoru vaším novým kultom? Bojíte sa nás. Nenávidíte nás. Vymýšľate ďalšie a ďalšie spôsoby, ako nás obmedziť. Ďakujeme aj za toto. Ďakujeme svetovým lídrom. Svojím konaním ukazujete svojim občanom, že nie je možné zakázať všetko ruské a vymazať Rusko zo sveta."Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      15:05 03.04.2022

      Spíše to ukazuje jak moc rozdílné pohledy mezi Ruskem a západem jsou. A to není vůbec dobré.

      Spíše to ukazuje jak moc rozdílné pohledy mezi Ruskem a západem jsou. A to není vůbec dobré.

      • Nesher
        15:07 03.04.2022

        To, že severoasijští barbaři věří podobným blbostem ukazuje jak moc mimo realitu žijí. Velmi to připomíná blouznění nacistů.

        To, že severoasijští barbaři věří podobným blbostem ukazuje jak moc mimo realitu žijí. Velmi to připomíná blouznění nacistů.

        • cejkis
          15:14 03.04.2022

          To je dílo tamních sdělovacích prostředků. Jedou tuhle linku stále.

          To je dílo tamních sdělovacích prostředků. Jedou tuhle linku stále.

          • Nesher
            15:17 03.04.2022

            Opět špatně, to mají v genech. Jsou mentálně a kulturně cca 400 za námi. V podstatě jsou mentálně stále ve středověku.

            Opět špatně, to mají v genech. Jsou mentálně a kulturně cca 400 za námi. V podstatě jsou mentálně stále ve středověku.

          • Janicekmac
            15:18 03.04.2022

            máš nějaký plán, jak toto vyřešit?

            máš nějaký plán, jak toto vyřešit?

          • Hawk
            15:45 03.04.2022

            vysvobozením pro psychopata (a hlavně jeho okolí) je až smrt...

            vysvobozením pro psychopata (a hlavně jeho okolí) je až smrt...

          • Takeda
            16:03 03.04.2022

            No a ty sdělovací prostředy se vzaly jaksi taky ve vzduchoprázdnu, ne? To jsou prostě sračky, kterým chtěj věřit a který jim cpe jejich vedení. Navíc vytvářej munici pro bytosti ...Zobrazit celý příspěvek

            No a ty sdělovací prostředy se vzaly jaksi taky ve vzduchoprázdnu, ne? To jsou prostě sračky, kterým chtěj věřit a který jim cpe jejich vedení. Navíc vytvářej munici pro bytosti tvého formátu, který pak můžou moudře plkat kecy o tom, jak je pravda někde uprostřed.Skrýt celý příspěvek

    • Kraken
      15:35 03.04.2022

      Jen ze zájmu jsem se kouknul na Wikipedii na televizor. Na Ruské Wikipedii je naprosto geniální věta, která Ruské myšlení docel vystihuje. Překlad: Navíc první v historii (po ...Zobrazit celý příspěvek

      Jen ze zájmu jsem se kouknul na Wikipedii na televizor.

      Na Ruské Wikipedii je naprosto geniální věta, která Ruské myšlení docel vystihuje.
      Překlad:
      Navíc první v historii (po Logie Bairdovi v roce 1926) přenos pohyblivého obrazu pomocí katodové trubice provedli 26. července 1928 v Taškentu sovětští vynálezci B. P. Grabovsky a I. F. Beljanskij [1] .Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        15:45 03.04.2022

        Tohle ještě ujde. Kdysi tvrdili, že se Možajský proháněl na svém parním (ano, skutečně parním) letadle okolo Moskvy dvacet let před bratry Wrightovymi.

        Tohle ještě ujde. Kdysi tvrdili, že se Možajský proháněl na svém parním (ano, skutečně parním) letadle okolo Moskvy dvacet let před bratry Wrightovymi.

      • Hawk
        15:50 03.04.2022

        jak s oblibou tvrdím, první člověk ve vesmíru byl Alan Shepard.... Gagarin byl první komunista... :-D

        jak s oblibou tvrdím, první člověk ve vesmíru byl Alan Shepard.... Gagarin byl první komunista... :-D

    • hurvo
      15:45 03.04.2022

      Rusi to s tymi sankciami vzali vazne, chcel som si ist kúpiť nejaký ruský vyrobok a nikde nič...

      Rusi to s tymi sankciami vzali vazne, chcel som si ist kúpiť nejaký ruský vyrobok a nikde nič...

      • Hawk
        16:09 03.04.2022

        jsem se fakt zasmál :-D :-D už žádný robot Bělka...

        jsem se fakt zasmál :-D :-D už žádný robot Bělka...

    • Upgrade
      16:02 03.04.2022

      So zdielanim prirodnych zdrojov oni maju skusenosti, to je fakt.

      So zdielanim prirodnych zdrojov oni maju skusenosti, to je fakt.

  • Cenzor
    14:49 03.04.2022

    Ještě malá úvaha k tomuto: https://refresher.cz/112860-Ho... Draken má přes 20 ...Zobrazit celý příspěvek

    Ještě malá úvaha k tomuto:

    https://refresher.cz/112860-Ho...

    Draken má přes 20 L-159E, které mimochodem dostaly upgrade radaru. Po technické stránce jsou připravené pro použití AIM-120, jen nedošlo k jejich integraci do výzbroje. Má APU, generátor kyslíku a dusíku na palubě a zvedne se i z trávy. Pro provoz z nějakého záložního letiště jí de facto stačí cisterna s kerosinem a náklaďák s municí. Je to zkrátka taková snadno podcenitelná mrcha, která je schopná na 50km zachytit a sestřelit cokoliv, co si AMRAAM najde. Při vhodné spolupráci s Migy (návnada - lovec) by to možná mohlo fungovat ... Navíc to není stíhačka, tak by to nemuselo Putina tolik dráždit.

    Pokud by k nám kvůli "servisu" přiletěli nějaké Albatrosy z UA a vrátili se místo nich Alky, myslíte, že by to rusáci na radarech odhalili, kdyby za letu nic nevysílaly?Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      15:12 03.04.2022

      Nicemu to nepomuze. 20 letadel - realne bude litat kolik? 5? jak dlouho? do prvnich sestrelu? Takove kombinace jsou mimo. Dle meho je dulezite mit promyslenou exit strategii a ...Zobrazit celý příspěvek

      Nicemu to nepomuze. 20 letadel - realne bude litat kolik? 5? jak dlouho? do prvnich sestrelu? Takove kombinace jsou mimo.

      Dle meho je dulezite mit promyslenou exit strategii a ted minim z pohledu Ukrajiny, z pohledu NATO a z pohledu RF. Smeruje to k druhemu kolu zamrznuteho konfliktu a dalsimu treba za nekolik let. Je tohle pro vsechny strany prijatelne? Pokud ne, konflikt bude pokracovat. Pokud chce Ukrajina vyhrat na plne care - tak musi NATO zatahnout do konfliktu, minimalne letectvo, ktere bude game changer (neresim jestli je to pravdepodobne anebo ne).Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        15:25 03.04.2022

        Jen jeste cisla. Posledni cisla co jsem zaznamenal jsou z poloviny mesice. RF delala 200 bojovych vzletu denne, Ukrajina 20. Aby se tato cisla vyrovnala, tak Ukrajina by ...Zobrazit celý příspěvek

        Jen jeste cisla. Posledni cisla co jsem zaznamenal jsou z poloviny mesice. RF delala 200 bojovych vzletu denne, Ukrajina 20. Aby se tato cisla vyrovnala, tak Ukrajina by potrebovala nasadit vyssi desitky letadel denne, tzn. mit k dispozici k operacnimu pouziti 100+ letadel na zemi.Skrýt celý příspěvek

        • Cenzor
          15:36 03.04.2022

          Nebo přimět RF, aby dělali taky jen 20.

          Nebo přimět RF, aby dělali taky jen 20.

          • ruleta
            15:53 03.04.2022

            No, ale to nevyresite nasazenim L-159 :D, ale spise lepsi cestou a to cestou totalniho nasyceni Ukrajiny PVO.

            No, ale to nevyresite nasazenim L-159 :D, ale spise lepsi cestou a to cestou totalniho nasyceni Ukrajiny PVO.

    • CerVus
      15:34 03.04.2022

      Bez šance. 159 se hodí leda tak na výcvik nebo házení hloupých bomb na cíle, které nechrání PVO. Potkat SU, tak s ní zamete, absence pancéřování a rychlosti jí zase brání létat ...Zobrazit celý příspěvek

      Bez šance. 159 se hodí leda tak na výcvik nebo házení hloupých bomb na cíle, které nechrání PVO. Potkat SU, tak s ní zamete, absence pancéřování a rychlosti jí zase brání létat nízko. A pro Draken je to zdroj příjmů, který levně nakoupili, má levný provoz a jen těžko by za něho hledali náhradu.
      Na světě je na prodej spousta jiných opravdových stíhacích letounů.Skrýt celý příspěvek

      • Cenzor
        18:02 03.04.2022

        Ta úvaha s L-159 byla reakcí na rozhovor s ukrajinským pilotem, který říkal, že je staré Mig-29 nevytrhnou, protože většina soubojů je BVR a oni tahají za kratší konec ...Zobrazit celý příspěvek

        Ta úvaha s L-159 byla reakcí na rozhovor s ukrajinským pilotem, který říkal, že je staré Mig-29 nevytrhnou, protože většina soubojů je BVR a oni tahají za kratší konec (předpokládám jejich R-27 proti R-77). Chtěly by proto F-16 a AMRAAMy. Jenže F-16 nikdy nedostanou (ani export ani reexport), protože se USA bojí, že by v rukou narychlo přecvičených ukrajinských pilotů mohly ztratit aureolu neporazitelnosti, která vyplynula zejména z vycvičenosti Američanů i Izraelců. Pak už těch dostupných letadel schopných odpálit AMRAAMy či podobné zas tolik není. Leda, že by se pochlapila Francie s Mirage-2000.Skrýt celý příspěvek

        • CerVus
          18:34 03.04.2022

          Kuwait by se rád zbavil téměř 40ti FA-18, Izrael přinejmenším dvou stovek F-16, UAE prodává 36 Mirrage-2000, které plánuje vyřadit i Taiwan. A další stovky F-16 nebo desítky FA-18 ...Zobrazit celý příspěvek

          Kuwait by se rád zbavil téměř 40ti FA-18, Izrael přinejmenším dvou stovek F-16, UAE prodává 36 Mirrage-2000, které plánuje vyřadit i Taiwan. A další stovky F-16 nebo desítky FA-18 stojí v poušti v USA. Takže není zas takový problém sehnat letadla. Horši je, že ten prodej bude mít i určitá politická rizika. A všechny státy budou chtít něco na oplátku.
          Asi je jednodušší sáhnout do inventáře soukromníků, ale i tak by je na Ukrajinu musely přepravit Americká vojenská letadla a na místě by je museli dát opět dohromady buď vojáci nebo pracovníci mateřských firem.
          Každopádně se stačí podívat jaký problém je s předáním Polských stíhaček a hned musí být jasné, že tohle bude ještě komplikovanější.Skrýt celý příspěvek

          • Cenzor
            19:35 03.04.2022

            Reexport F-16, F-18 USA nepovolí. Francouzi se také budou bát, když se bojí i Polsko s Migy. Předpokládám, že povolení reexportu starých BVP-1 Německem bylo důsledkem až tvrdého ...Zobrazit celý příspěvek

            Reexport F-16, F-18 USA nepovolí. Francouzi se také budou bát, když se bojí i Polsko s Migy. Předpokládám, že povolení reexportu starých BVP-1 Německem bylo důsledkem až tvrdého politického nátlaku, když se to povedlo až po měsíci ( a to jde o staré křápy). Jinak než pololegálně přes soukromníky se tam nic nedostane. Imho ty bvp zřejmě znamenají, že už jsou všechny uloženky z ČR v UA a že už není kde brát...Skrýt celý příspěvek

          • CerVus
            20:31 03.04.2022

            No jo, ale ty L-159 jsou také plné západní technologie. Navíc se dá čekat, že Draken to dotáhl ještě krapet dál než ty naše 159 zamrzlé v devadesátkách.

            No jo, ale ty L-159 jsou také plné západní technologie. Navíc se dá čekat, že Draken to dotáhl ještě krapet dál než ty naše 159 zamrzlé v devadesátkách.

  • Fiagy
    14:47 03.04.2022

    Polsko je připraveno rozmístit americké jaderné zbraně na svém území – Kaczynski
    https://prm.ua/polshcha-hotova...

    Polsko je připraveno rozmístit americké jaderné zbraně na svém území – Kaczynski
    https://prm.ua/polshcha-hotova...

  • ruleta
    14:38 03.04.2022

    Zprava Human Right Watch, tohle jsou zdokumentovane veci.

    https://www.hrw.org/news/2022/...

    Zprava Human Right Watch, tohle jsou zdokumentovane veci.

    https://www.hrw.org/news/2022/...

    • ruleta
      14:56 03.04.2022

      Mimochodem jsou tam take zdokumentovane pripady z Buce. Strileli muze ve vojenskem veku a hledali vsechny ty co byli v teritorialni obrane a strileli je. "At one point they ...Zobrazit celý příspěvek

      Mimochodem jsou tam take zdokumentovane pripady z Buce. Strileli muze ve vojenskem veku a hledali vsechny ty co byli v teritorialni obrane a strileli je.

      "At one point they brought in one young man, then four more. The soldiers ordered them [to] take off their boots and jackets. They made them kneel on the side of the road. Russian soldiers pulled their T-shirts, from behind and over their heads. They shot one in the back of the head. He fell. Women screamed. (...)Other people in the basement told him that she had been shot the day before, when Russian soldiers stormed that same basement and threw a smoke grenade inside. Several people panicked and ran outside, where Russian soldiers fired at them. The woman was wounded, and the people in the basement told him that a 14-year-old child was shot in the head and killed. Dmytro said that the woman died the next day, on March 8."Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      15:09 03.04.2022

      Nechutná zvěrstva.

      Nechutná zvěrstva.

      • Torong
        17:29 03.04.2022

        Ale Cejkísku... Dostal jsi strach, že by si zdejší diskuzi mohl přečíst někdo kompetentní, tak teď nahonem jakože odsuzuješ Ruská zvěrstva? Zkoušíš Zemanovu taktiku?

        Ale Cejkísku... Dostal jsi strach, že by si zdejší diskuzi mohl přečíst někdo kompetentní, tak teď nahonem jakože odsuzuješ Ruská zvěrstva? Zkoušíš Zemanovu taktiku?

  • montecasino1
    14:37 03.04.2022

    Rusi musia znižovať ťažbu ropy,nakoľko ju nemajú kde skladovať a samozrejme ju potom musia predávať pod cenu,lode s ruskou ropou sa stali plávajúcimi zásobníkmi ktoré nechce nikto ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusi musia znižovať ťažbu ropy,nakoľko ju nemajú kde skladovať a samozrejme ju potom musia predávať pod cenu,lode s ruskou ropou sa stali plávajúcimi zásobníkmi ktoré nechce nikto vyložiť a moc im nepomôže predaj ropy do Indie,lebo tú je tam treba dopraviť a bude to horšie,tým pádom ani peniaze za tú ropu nie sú.Doprava spotrebného tovaru do Ruska klesa teraz presne neviem či o 59%,alebo na 59% zo stavu pred vojnou.Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      14:45 03.04.2022

      Vrátí se k tradicím :-) Místo rychlovarné konvice čajovar, místo vložek nastříhaný noviny. Super práce. Ještě , že je drží nad vodou hrdost a historie :-)

      Vrátí se k tradicím :-) Místo rychlovarné konvice čajovar, místo vložek nastříhaný noviny. Super práce. Ještě , že je drží nad vodou hrdost a historie :-)

      • Ján Paliga
        15:07 03.04.2022

        Upravená verzia histórie :)

        Upravená verzia histórie :)

  • a.giertl
    14:34 03.04.2022

    Na obveselenie - Gruzinci v dobrej nalade...ruska vlajka ani horiet nechce

    Na obveselenie - Gruzinci v dobrej nalade...ruska vlajka ani horiet nechce

  • ruleta
    14:30 03.04.2022

    NATO/Svedske vyzvedne/spionazni letadla v jednom casosbernem snimku, ktery pojima poslednich 14 dni. Docela ...Zobrazit celý příspěvek

    NATO/Svedske vyzvedne/spionazni letadla v jednom casosbernem snimku, ktery pojima poslednich 14 dni. Docela impressive.

    https://twitter.com/DawidKamiz... Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      16:44 03.04.2022

      Otázka: Prečo nelietajú aj ponad Ukrajinu? Ten vzdušný priestor je predsa Ukrajinský a isto by neboli proti. A "náhodný" zostrel lietadla NATO sa môže považovať za eskaláciu.

      Otázka: Prečo nelietajú aj ponad Ukrajinu? Ten vzdušný priestor je predsa Ukrajinský a isto by neboli proti. A "náhodný" zostrel lietadla NATO sa môže považovať za eskaláciu.

      • yellec
        17:55 03.04.2022

        Řekni to posádce těch letadel. Kluci budem riskovat vaše krky. Když vás zabijou, nebojte, umně toho využijem.

        Řekni to posádce těch letadel. Kluci budem riskovat vaše krky. Když vás zabijou, nebojte, umně toho využijem.

  • jj284b
    14:23 03.04.2022

    https://twitter.com/OSINTua/st...

    tu toho nechali celkom dost.. zaujimavy je hlavne ten radar.. ten nebude lacny.. snad ho Ukrajinci budu moct pouzit.

    https://twitter.com/OSINTua/st...

    tu toho nechali celkom dost.. zaujimavy je hlavne ten radar.. ten nebude lacny.. snad ho Ukrajinci budu moct pouzit.

    • Rošťák
      14:37 03.04.2022

      v radarech se moc neorientuju, ale podle mě je o schodnej jako tenhle a ten byl zničenej :)
      https://twitter.com/UAWeapons/...

      v radarech se moc neorientuju, ale podle mě je o schodnej jako tenhle a ten byl zničenej :)
      https://twitter.com/UAWeapons/...

      • Malarkey
        14:41 03.04.2022

        Jsou to dvě rozdílná místa.

        Jsou to dvě rozdílná místa.

        • Rošťák
          14:43 03.04.2022

          myšleno typologicky, né že se jedná o strejnej stroj ......

          myšleno typologicky, né že se jedná o strejnej stroj ......

      • ruleta
        14:41 03.04.2022

        To je jinej, vsimni si toho okoli a zeme, nejsou tam rozjezdene stopy.

        To je jinej, vsimni si toho okoli a zeme, nejsou tam rozjezdene stopy.

        • Rošťák
          14:43 03.04.2022

          myšleno typologicky, né že se jedná o strejnej stroj ......

          myšleno typologicky, né že se jedná o strejnej stroj ......

  • Upgrade
    13:47 03.04.2022

    Na Ukrajinu treba ihned dodat najmodernejsie delostreletctvo podla platnych zmluv o nesireni JZ a okamzite prestrielat koridor na Mariupol.

    Na Ukrajinu treba ihned dodat najmodernejsie delostreletctvo podla platnych zmluv o nesireni JZ a okamzite prestrielat koridor na Mariupol.

  • jj284b
    13:45 03.04.2022

    ..

    ..

  • Fiagy
    13:37 03.04.2022

    Alexandr Mitrofanov @AlexandrMitrofa · 36s Putinův mluvčí Peskov: Nepřátelské země budou i nadále platit za náš plyn v eurech, ale my budeme dostávat ruble. (Neptejte se mě, ...Zobrazit celý příspěvek

    Alexandr Mitrofanov
    @AlexandrMitrofa
    ·
    36s
    Putinův mluvčí Peskov: Nepřátelské země budou i nadále platit za náš plyn v eurech, ale my budeme dostávat ruble.

    (Neptejte se mě, co chtěl básník říci...)
    https://twitter.com/AlexandrMi... Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      13:42 03.04.2022

      To bude interní převod v Gazprombance.

      To bude interní převod v Gazprombance.

      • Fiagy
        14:02 03.04.2022

        No to asi ano, ale čeho tím dosáhnou ? To mohli dělat celou dobu. Ale za ten svůj bordel nikde nic nekoupí.

        No to asi ano, ale čeho tím dosáhnou ? To mohli dělat celou dobu. Ale za ten svůj bordel nikde nic nekoupí.

        • marosj
          14:08 03.04.2022

          Budú ďalej predávať plyn a inkasovať zaň peniaze. A pred domácim publikom budú tvrdiť, že donútili západ platiť za plyn v rubľoch, teda že došlo k naplneniu Putinových dekrétov. ...Zobrazit celý příspěvek

          Budú ďalej predávať plyn a inkasovať zaň peniaze. A pred domácim publikom budú tvrdiť, že donútili západ platiť za plyn v rubľoch, teda že došlo k naplneniu Putinových dekrétov. Ďalšia Potemkinova dedina.Skrýt celý příspěvek

          • Fiagy
            14:26 03.04.2022

            No, pravda je, že bych se ani nedivil. Že mu to ta banda vypitých mužíků sežere.

            No, pravda je, že bych se ani nedivil. Že mu to ta banda vypitých mužíků sežere.

        • Miroslav
          14:26 03.04.2022

          Pravdepodobne umelo zvyšovať hodnotu Rubľu

          Pravdepodobne umelo zvyšovať hodnotu Rubľu

        • Inflex
          14:40 03.04.2022

          Koupí si za to sami od sebe eura. :D

          Koupí si za to sami od sebe eura. :D

    • brin
      14:33 03.04.2022

      Propaganda s cílem zvýšit hodnotu rublu.

      Propaganda s cílem zvýšit hodnotu rublu.

      • Hawk
        16:19 03.04.2022

        další fáze této speciální finanční operace bude: rubly už máme, jdeme si za ně koupit... oh, wait

        další fáze této speciální finanční operace bude: rubly už máme, jdeme si za ně koupit... oh, wait

  • Jan Padesátýpátý
    13:33 03.04.2022

    Co se vlastně děje na sever od Kyjeva?
    Některé mapy ukazují jako by tam už Rusové nebyli
    https://deepstatemap.live/#8/4...
    https://liveuamap.com/...

    Co se vlastně děje na sever od Kyjeva?
    Některé mapy ukazují jako by tam už Rusové nebyli
    https://deepstatemap.live/#8/4...
    https://liveuamap.com/...

    • StandaBlabol
      13:37 03.04.2022

      Žádní živí Rusové už tam nejsou. Ti, co to stihli, tak utekli. Pardon, ustoupili do předem připravených pozic.

      Žádní živí Rusové už tam nejsou. Ti, co to stihli, tak utekli. Pardon, ustoupili do předem připravených pozic.

    • Cajk
      14:48 03.04.2022

      Na severu vlají ukrajinské vlajky. Dnes ukrajinské jednotky vstoupili do města Pripjať.
      https://www.facebook.com/photo...

      Na severu vlají ukrajinské vlajky. Dnes ukrajinské jednotky vstoupili do města Pripjať.
      https://www.facebook.com/photo...

  • Rošťák
    13:31 03.04.2022

    tady fotografie dalšího vraku…. otázka, zda je to ten, co sem ráno dal jj284b
    https://twitter.com/sputnikato...

    tady fotografie dalšího vraku…. otázka, zda je to ten, co sem ráno dal jj284b
    https://twitter.com/sputnikato...

    • StandaBlabol
      13:35 03.04.2022

      Že by konečně Su-35?

      Že by konečně Su-35?

      • Rošťák
        13:48 03.04.2022

        Taky nad tím uvažuju, na SU-30 mi tam chybí ty přední kachní plochy, na 34 to nevypadá, pač ten kokpit je úzký, takže podlě mě bud nějaká 27 nebo 35 ......

        Taky nad tím uvažuju, na SU-30 mi tam chybí ty přední kachní plochy, na 34 to nevypadá, pač ten kokpit je úzký, takže podlě mě bud nějaká 27 nebo 35 ......

        • a.giertl
          14:25 03.04.2022

          Skôr by som tipoval Su-27. Kamuflazny vzor skôr zodpovedá tým, ktoré sa používajú na SU-27. Ale to môže a nemusí byť pravda..

          Skôr by som tipoval Su-27. Kamuflazny vzor skôr zodpovedá tým, ktoré sa používajú na SU-27. Ale to môže a nemusí byť pravda..

      • jj284b
        13:48 03.04.2022

        toto je ten od Izjumu vraj

        toto je ten od Izjumu vraj

      • Rošťák
        14:12 03.04.2022
        • jj284b
          14:15 03.04.2022

          btw, pilota zajali

          btw, pilota zajali

          • Rošťák
            14:22 03.04.2022

            Nechtěl bych být v jeho kůži ....

            Nechtěl bych být v jeho kůži ....

      • Fiagy
        14:27 03.04.2022

        Illia Ponomarenko
        Ruský Suchoj Su-35 sestřelil poblíž Izjumu.
        https://twitter.com/IAPonomare...

        Illia Ponomarenko
        Ruský Suchoj Su-35 sestřelil poblíž Izjumu.
        https://twitter.com/IAPonomare...

  • StandaBlabol
    13:25 03.04.2022

    Na Oryxu nám přibyl další ruský Su-25. Opět bez fotky vraku, jen informace z pohřbu, který tentokrát proběhl v utajení. Zástupce velitele pluku, podplukovník Oleg Červov z ...Zobrazit celý příspěvek

    Na Oryxu nám přibyl další ruský Su-25. Opět bez fotky vraku, jen informace z pohřbu, který tentokrát proběhl v utajení. Zástupce velitele pluku, podplukovník Oleg Červov z Voroněže, padl 7.3.

    Většinou jsou to samí plukovníci a podplukovníci, vypadá to, že piloti mají opravdu malé nálety hodin a do akce posílají hlavně ty nejzkušenější.

    Jak se objevuje víc a víc potvrzení o padlých pilotech bez fotek vraku, začínám věřit, že toho Ukrajinci sestřelili víc, jen to spadlo na druhé straně fronty. Možná se jednou potvrdí i nějaký ten Il-76.Skrýt celý příspěvek

  • Jirka33
    13:14 03.04.2022

    Tak doufám, že vyšetřování v Buče k něčemu bude a když už nic jiného tak jasně ukáží světové veřejnosti jak se rusové na Ukrajině chovají. ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak doufám, že vyšetřování v Buče k něčemu bude a když už nic jiného tak jasně ukáží světové veřejnosti jak se rusové na Ukrajině chovají.
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      13:33 03.04.2022

      Jelikož to stále někteří nechápou, tak zde doplním komentář. Je to překlad uživatele uvedeného níže. Pohled do ruského diskusního fóra. EDIT: ruské video bylo prokázáno jako fake, ...Zobrazit celý příspěvek

      Jelikož to stále někteří nechápou, tak zde doplním komentář. Je to překlad uživatele uvedeného níže. Pohled do ruského diskusního fóra.

      EDIT: ruské video bylo prokázáno jako fake, viz dno tohoto vlákna @Harvest


      (https://t.me/warfakes/1896):... "Mrtvola" vpravo pohybuje rukou. Ve zpětném zrcátku sedí "mrtvola".
      Zdá se, že těla na videu byla záměrně naaranžována tak, aby vytvořila dramatičtější obraz.
      https://t.me/boris_rozhin/3921... Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        13:38 03.04.2022

        what? To jakoze tam ta ziva "mrtvola" lezi furt, cely den a ceka na novinare? protoze tohle neni jedno video a pak utrum nikoho tam nepustime? Jsou tam novinari. A mimochodem ta ...Zobrazit celý příspěvek

        what? To jakoze tam ta ziva "mrtvola" lezi furt, cely den a ceka na novinare? protoze tohle neni jedno video a pak utrum nikoho tam nepustime? Jsou tam novinari. A mimochodem ta ruka? se vubec nepohybuje. Navic - je zjevne, ze ty mrtvoly jsou z ruznych dnu, nektere jsou uz fakt zcernale, hnede...takze tyden+ stare, nektere jsou ze vcerejska. Tohle proste tak jednoduse nezpochybnis.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          13:41 03.04.2022

          Pohled z druhé strany diskuzních fór. Bez pořádného vyšetření těžko dělat závěry. A ta ruka se fakt hýbe…

          Pohled z druhé strany diskuzních fór. Bez pořádného vyšetření těžko dělat závěry. A ta ruka se fakt hýbe…

          • ruleta
            13:48 03.04.2022

            Vidis tam typka na kole, babku s nakupem, chlapka v monterkach v gumakach, dedu na chodniku...nemusis byt zadnej myslitel, ze tohle jsou civilisti, v nevojenskem veku bud ...Zobrazit celý příspěvek

            Vidis tam typka na kole, babku s nakupem, chlapka v monterkach v gumakach, dedu na chodniku...nemusis byt zadnej myslitel, ze tohle jsou civilisti, v nevojenskem veku bud zastreleni anebo mrtvi po nejakem delostreleckem, minometnem prepadu - ostatne zbytky minometnych min tam muzes videt (treba u te zenske co ma nalakovane cervene nehty).Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            13:58 03.04.2022

            To nepopírám. Je to jen kopie příspěvku na ruských fórech.

            To nepopírám. Je to jen kopie příspěvku na ruských fórech.

          • Janicekmac
            14:30 03.04.2022

            tvl, dobrý bait. Cejkis nahazuje celý den udičky a snaží se něco chytit. Máš na to vůbec ruský rybářský lístek?

            tvl, dobrý bait. Cejkis nahazuje celý den udičky a snaží se něco chytit. Máš na to vůbec ruský rybářský lístek?

      • waggon
        13:38 03.04.2022

        copak, nesedi ti to do tve zkreslene reality a zacinas nam tu opet se sirenim narativu ruské propagandy?
        Mimochodem kolik platí?

        copak, nesedi ti to do tve zkreslene reality a zacinas nam tu opet se sirenim narativu ruské propagandy?
        Mimochodem kolik platí?

        • PavolR
          13:43 03.04.2022

          Zlá otázka. Tu už sa treba pomaly začať pýtať, koľko mu za to vymeria súd ... ;-)

          Zlá otázka. Tu už sa treba pomaly začať pýtať, koľko mu za to vymeria súd ... ;-)

          • waggon
            13:51 03.04.2022

            Jeho jedinym poslaním je evidentne snazit se rozbít diskuzy za jakoukoliv cenu.
            Ale timhle to prehnal, stavi se do stejne role jako popírači holokaustu.

            Jeho jedinym poslaním je evidentne snazit se rozbít diskuzy za jakoukoliv cenu.
            Ale timhle to prehnal, stavi se do stejne role jako popírači holokaustu.

          • cejkis
            13:51 03.04.2022

            Informování o pohledu z druhé strany není schvalování.

            Informování o pohledu z druhé strany není schvalování.

          • Ján Paliga
            15:16 03.04.2022

            Nevymeria. On určite nie je z našich luhov a hájov :)

            Nevymeria. On určite nie je z našich luhov a hájov :)

        • cejkis
          13:49 03.04.2022

          To je pohled z ruských diskuzních fór. A nemám k tomu žádný komentář.

          To je pohled z ruských diskuzních fór. A nemám k tomu žádný komentář.

          • waggon
            14:10 03.04.2022

            Jisteze, presne podle hesla "ja nic, ja muzikant". Neboj, jsi tu uz naprosto citelný a známý...

            "To je pohled z ruských diskuzních fór" to mluví samo za sebe....

            Jisteze, presne podle hesla "ja nic, ja muzikant". Neboj, jsi tu uz naprosto citelný a známý...

            "To je pohled z ruských diskuzních fór" to mluví samo za sebe....

      • samoempire
        13:44 03.04.2022

        No a takto začne. Vidím že přeskakuje první fáze. Ta je špatná kvalita video záznamu. Teď se přejde rovnou k tomu že to mají Ukrajinci naaranžované. Další fáze bude že se jedná o ...Zobrazit celý příspěvek

        No a takto začne. Vidím že přeskakuje první fáze. Ta je špatná kvalita video záznamu. Teď se přejde rovnou k tomu že to mají Ukrajinci naaranžované. Další fáze bude že se jedná o nacisty nebo o lidi co vítali rudí, tak je Ukrajinci zabili sami. Poslední fáze bude, že celé je to nějak nepřehledné a preto se je tím lepší vůbec nezabývat.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          13:54 03.04.2022

          Je možné, že ruská strana k tomu scénáři přistoupí. A je klidně možné, že tam Ukrajinci naaranžovali sesbírané mrtvoly. Bez pořádného vyšetřování nezávislými institucemi pravdu ...Zobrazit celý příspěvek

          Je možné, že ruská strana k tomu scénáři přistoupí. A je klidně možné, že tam Ukrajinci naaranžovali sesbírané mrtvoly. Bez pořádného vyšetřování nezávislými institucemi pravdu znát nebudeme. Každopádně mrtví lidé jsou reální a celá ruská agrese se tragédie pro Ukrajince.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            13:58 03.04.2022

            Čo si predstavuješ pod pojmom "Nezávislé instituce"? Prečo Rusko nevolalo nezávislé instituce keď pár dní pred inváziou odhalili masové hroby na Donbase?

            Čo si predstavuješ pod pojmom "Nezávislé instituce"? Prečo Rusko nevolalo nezávislé instituce keď pár dní pred inváziou odhalili masové hroby na Donbase?

      • Pavel J.
        13:45 03.04.2022

        Odstěhujte se do Ruska, země "šťastných lidí", tam vám bude blaze. Je jen podivné, že to tak dokonalé země, jako je Putinova RF, se nehrnou davy lidí z celého světa, aby si to ...Zobrazit celý příspěvek

        Odstěhujte se do Ruska, země "šťastných lidí", tam vám bude blaze. Je jen podivné, že to tak dokonalé země, jako je Putinova RF, se nehrnou davy lidí z celého světa, aby si to štěstí také užili. Nemíří tam ani emigranti z Afriky a Asie (zde jistě RF podporuje pašeráky, aby udělala co nejvíce problémů EU a oslabila ji). Do RF emigrují zdá se jen podivné existence a ti, kteří už nemají kam jinam uprchnout před spravedlností.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          14:05 03.04.2022

          Proč se při hledání pravdy o konfliktech vždy najde někdo, kdo vyzívá k emigraci? Stojí vám takové příspěvky za to ?

          Proč se při hledání pravdy o konfliktech vždy najde někdo, kdo vyzívá k emigraci? Stojí vám takové příspěvky za to ?

          • Pavel 1
            15:14 03.04.2022

            Při "přežvykování rusáckých žvástů, které pravdu neviděly ani z rychlíku" jsi chtěl říct, cejkisi. Pak se ovšem nediv, že budeš vyzýván, abys se s tím přežvykováním přemístil do ...Zobrazit celý příspěvek

            Při "přežvykování rusáckých žvástů, které pravdu neviděly ani z rychlíku" jsi chtěl říct, cejkisi. Pak se ovšem nediv, že budeš vyzýván, abys se s tím přežvykováním přemístil do své země zaslíbené.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        13:47 03.04.2022

        Ja vôbec nechápem prečo sa nemajú Slováci a Česi lepšie keď sme tak šikovní. Toho času nezamestnaný kachličkár z pohodlia obývačky a jedným prstom v nose odhaľuje sprisahania CIA, ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja vôbec nechápem prečo sa nemajú Slováci a Česi lepšie keď sme tak šikovní. Toho času nezamestnaný kachličkár z pohodlia obývačky a jedným prstom v nose odhaľuje sprisahania CIA, Mossadu a Sorosa pomocou analýzy videí z YouTube.Skrýt celý příspěvek

      • McCoolie16
        13:49 03.04.2022

        Nekrmit trola.

        Nekrmit trola.

      • damra
        13:55 03.04.2022

        Nekrmit trola

        Nekrmit trola

      • Jan Padesátýpátý
        13:56 03.04.2022

        Skutečně to vypadá, jako by se mrtvola ve 30. vteřině ve zpětném zrcátku hýbala. Ale může to být i nedokonalostí obrazu. V každém případě se tam bude vyšetřovat, a je tam i EU, ...Zobrazit celý příspěvek

        Skutečně to vypadá, jako by se mrtvola ve 30. vteřině ve zpětném zrcátku hýbala. Ale může to být i nedokonalostí obrazu.
        V každém případě se tam bude vyšetřovat, a je tam i EU, takže pravdu se dozvíme.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          14:05 03.04.2022

          Z teho oblasti jsou mnohem kvalitnejsi videa a nic se tam nehybe.

          Z teho oblasti jsou mnohem kvalitnejsi videa a nic se tam nehybe.

      • Cenzor
        14:05 03.04.2022

        http://zakony.centrum.cz/trest...

        Policie podnět dostala, tak snad si vás najdou.

        Přeji příjemnou neděli...

        http://zakony.centrum.cz/trest...

        Policie podnět dostala, tak snad si vás najdou.

        Přeji příjemnou neděli...

        • cejkis
          14:10 03.04.2022

          Kdyžtak pan Grohman má i telefon. Stačí zavolat. Rád podám vysvětlení.

          Kdyžtak pan Grohman má i telefon. Stačí zavolat. Rád podám vysvětlení.

        • Jan Padesátýpátý
          14:37 03.04.2022

          Tomu vážně nerozumím. Cejkis informoval co se říká na proruských fórech. Nechápu, proč by ho kvůli tomu měla buzerovat policie.

          Tomu vážně nerozumím. Cejkis informoval co se říká na proruských fórech. Nechápu, proč by ho kvůli tomu měla buzerovat policie.

          • demagog
            15:21 03.04.2022

            Hovori sa tomu udavacstvo. Udavacov nestvoril byvaly rezim, ako si mnoho ludi mysli, ale ich urcite perconto sa v populaci vyskytuje trvalo a teraz im zacina znovu doba priat. ...Zobrazit celý příspěvek

            Hovori sa tomu udavacstvo. Udavacov nestvoril byvaly rezim, ako si mnoho ludi mysli, ale ich urcite perconto sa v populaci vyskytuje trvalo a teraz im zacina znovu doba priat. Dnesny udavac sa sam nepovazuje za rovnakeho ako bol ten za byvaleho rezimu, prave naopak, ale typovo sa jedna tie iste osoby.

            Tolko moj nazor.Skrýt celý příspěvek

          • Badysak
            17:46 03.04.2022

            Udavač posílá lidi na smrt, oznamovatel posílá prasata do basy soudruju.

            Udavač posílá lidi na smrt, oznamovatel posílá prasata do basy soudruju.

      • Harvest
        14:07 03.04.2022

        Žiadna ruka sa nehýbe, je to len kvapka vody na prednom skle auta.

        https://twitter.com/beglaryan_...

        Žiadna ruka sa nehýbe, je to len kvapka vody na prednom skle auta.

        https://twitter.com/beglaryan_...

        • cejkis
          14:29 03.04.2022

          Díky. Diskuze běží aktuálně všude.

          Díky. Diskuze běží aktuálně všude.

Načítám diskuzi...