VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Silver
    09:27 26.03.2022

    Ničenie ruskej techniky: https://twitter.com/heroofthed...

    Ničenie ruskej techniky: https://twitter.com/heroofthed...

    • Dovi
      09:33 26.03.2022

      Co je prosím za pancéřovku v čase 0:18? Děkuju

      Co je prosím za pancéřovku v čase 0:18? Děkuju

      • SeaWolf
        09:46 26.03.2022

        RPG-26

        RPG-26

    • mexir
      10:06 26.03.2022

      Co je to za vozidlo co vyhazují? Podle kanónu bmp2?

      Co je to za vozidlo co vyhazují? Podle kanónu bmp2?

  • PavolR
    09:24 26.03.2022

    V oblasti Poltava skonfiškovala miestna polícia civilom 11 ukoristených tankov, 2 obrnené vozidlá, ako aj zbrane a muníciu: https://www.pravda.com.ua/news...

    V oblasti Poltava skonfiškovala miestna polícia civilom 11 ukoristených tankov, 2 obrnené vozidlá, ako aj zbrane a muníciu: https://www.pravda.com.ua/news...

  • Cajk
    09:22 26.03.2022

    Jaktože tento web není ještě na seznamu proruských tedy dezinformačních webů? ...Zobrazit celý příspěvek

    Jaktože tento web není ještě na seznamu proruských tedy dezinformačních webů?
    https://zivotvcesku.cz/vojensk... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      10:59 26.03.2022

      jsou tam i normální ...Zobrazit celý příspěvek

      jsou tam i normální články
      https://zivotvcesku.cz/putin-n... Skrýt celý příspěvek

    • Hugo557
      11:40 26.03.2022

      štefec mne učil na akademii v Brně, už tehdy to byl samolibý náfuka a blb

      štefec mne učil na akademii v Brně, už tehdy to byl samolibý náfuka a blb

    • otecko
      11:46 26.03.2022

      Jestli ten debil byl ředitelem Národního úřadu pro vyzbrojování, tak se nedivím, proč je AČR v takovém technickém marasmu, jakém je!

      Jestli ten debil byl ředitelem Národního úřadu pro vyzbrojování, tak se nedivím, proč je AČR v takovém technickém marasmu, jakém je!

      • Ján Paliga
        14:02 26.03.2022

        Možno to dostal rozkazom :)

        Možno to dostal rozkazom :)

    • flanker.jirka
      16:23 26.03.2022

      Možná dobře, že existuje možnost, kde se ten idiot může ještě více znemožnit. Abychom si o něm udělali přesnější mínění.

      Možná dobře, že existuje možnost, kde se ten idiot může ještě více znemožnit. Abychom si o něm udělali přesnější mínění.

  • Petr xx
    09:15 26.03.2022

    Ne všichni rusky generálové jsou úplni blbci.....tohle je z února 2022 PARTIZÁNI A PODZEMÍ A nakonec o délce trvání hypotetické kampaně. V ruské expertní komunitě se hovoří o ...Zobrazit celý příspěvek

    Ne všichni rusky generálové jsou úplni blbci.....tohle je z února 2022
    PARTIZÁNI A PODZEMÍ

    A nakonec o délce trvání hypotetické kampaně. V ruské expertní komunitě se hovoří o několika hodinách, někdy i několika desítkách minut. Jaksi se přitom zapomíná, že tím vším jsme si už prošli. Věta „vezměte město s jedním výsadkovým plukem za dvě hodiny“ se již stala klasikou žánru.

    Za připomenutí také stojí, že mocná stalinistická NKVD a mnohamilionová sovětská armáda bojovaly s nacionalistickým podzemím na západní Ukrajině více než 10 let. A teď je tu varianta, že do partyzánů může klidně jít celá Ukrajina. Navíc tyto formace mohou snadno začít působit již na území Ruska.

    Ozbrojený boj ve velkých ukrajinských městech je obecně těžko předvídatelný. Je všeobecně známo, že velké město je nejlepším bojištěm pro slabou a technicky méně vyspělou stranu ozbrojeného konfliktu.

    Seriózní experti zdůrazňují, že v metropoli je možné nejen soustředit seskupení tisíců a dokonce desetitisíců bojovníků, ale také je skrýt před přesilovou palebnou silou nepřítele. A také ji dlouhodobě zásobovat materiálními prostředky a dohánět ztráty na lidech a technice. Ani hory, ani lesy, ani džungle dnes takovou příležitost neposkytují.


    Obecně platí, že žádný ukrajinský blitzkrieg nebude. Prohlášení některých odborníků jako „Ruská armáda porazí většinu jednotek Ozbrojených sil Ukrajiny za 30-40 minut“, „Rusko je schopno porazit Ukrajinu za 10 minut v případě totální války“ „Rusko porazí Ukrajinu za osm minut“ nemají žádné vážné důvody.

    A nakonec to nejdůležitější. Ozbrojený konflikt s Ukrajinou v současnosti zásadně není v národním zájmu Ruska. Pro některé přebuzené ruské experty je proto nejlepší zapomenout na své nenávistné fantazie. A abyste předešli dalším ztrátám na reputaci, už nikdy nevzpomína


    Předpovědi krvelačných politologů
    verze pro tisk
    Diskutujte na fóru
    O nadšených jestřábách a zbrklých kukačkách
    Michail Chodarenok

    O autorovi: Michail Michajlovič Chodarenok - bývalý náčelník skupiny 1. směru 1. ředitelství hlavního operačního ředitelství Generálního štábu ozbrojených sil RF plk.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      09:27 26.03.2022

      Toto by sa mal Šojgu a Gerasimov naučiť naspamäť a vždy pred zasadnutím Putinovského GenŠtabu mu to odrecitovať !
      A nie tie kecy o víťazstvách za 10 minút.

      Toto by sa mal Šojgu a Gerasimov naučiť naspamäť a vždy pred zasadnutím Putinovského GenŠtabu mu to odrecitovať !
      A nie tie kecy o víťazstvách za 10 minút.

  • Fiagy
    08:52 26.03.2022

    Andrej Poleščuk @andrewofpolesia Melitopol. Vypadá to, že se Rusové stáhli odkud jen mohli. Tenhle tank je z Jižního Osetie. Šance pro Gruzii. ...Zobrazit celý příspěvek

    Andrej Poleščuk
    @andrewofpolesia
    Melitopol. Vypadá to, že se Rusové stáhli odkud jen mohli. Tenhle tank je z Jižního Osetie. Šance pro Gruzii. :)
    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

  • V.Karasek
    08:13 26.03.2022

    https://www.scmp.com/economy/c...

    Cina asi zacina doplacet na svuj postoj/nepostoj

    https://www.scmp.com/economy/c...

    Cina asi zacina doplacet na svuj postoj/nepostoj

    • Inflex
      08:21 26.03.2022

      To pravděpodobně nesouvisí s Ukrajinou, Čína je strašlivým způsobem předlužená, drolí se tam pyramidové firmy, strana a vláda si vyskakuje na každého kdo má nějaký zisk. Čína je ...Zobrazit celý příspěvek

      To pravděpodobně nesouvisí s Ukrajinou, Čína je strašlivým způsobem předlužená, drolí se tam pyramidové firmy, strana a vláda si vyskakuje na každého kdo má nějaký zisk. Čína je teď naprosto neinvestovatelnou zemí ve vývrtce a je to výsledek mravenčí práce tamních komunistů a nikoho jiného.Skrýt celý příspěvek

      • V.Karasek
        08:25 26.03.2022

        Ano, koreny jsou hlubsi, k tomu jeste coronavirus, ale situace s Ukrajinou tomu jeste prida...

        Ano, koreny jsou hlubsi, k tomu jeste coronavirus, ale situace s Ukrajinou tomu jeste prida...

      • jj284b
        08:26 26.03.2022

        prave preto je asi posledne co potrebuju nejaka forma sankcii..

        prave preto je asi posledne co potrebuju nejaka forma sankcii..

  • stroup
    07:55 26.03.2022

    klavír za zvuků leteckého poplachu, Lvov
    https://t.me/ukrainenowenglish...

    klavír za zvuků leteckého poplachu, Lvov
    https://t.me/ukrainenowenglish...

  • Torong
    07:35 26.03.2022

    Ukrajinské PSYOPS. Myslím, že to Běloruské armádě docela pozvedne morálku...
    https://twitter.com/andrewofpo...

    Ukrajinské PSYOPS. Myslím, že to Běloruské armádě docela pozvedne morálku...
    https://twitter.com/andrewofpo...

    • Ján Paliga
      07:45 26.03.2022

      Profesionálna práca. Chlapci a dievčatá si zaslúžia dobrú odmenu a hlavne slobodnú Ukrajinu.

      Profesionálna práca. Chlapci a dievčatá si zaslúžia dobrú odmenu a hlavne slobodnú Ukrajinu.

      • Torong
        08:05 26.03.2022

        Jj, tohle zvládli špičkově.

        Jj, tohle zvládli špičkově.

    • Jan Padesátýpátý
      11:18 26.03.2022

      trochu se mi nelíbí, jak tam zmiňují že vědí kde žije vojákova rodina
      sice jenom říkají, že rodině pošlou informace o jeho smrti, ale má to trochu výhrůžný podtext

      trochu se mi nelíbí, jak tam zmiňují že vědí kde žije vojákova rodina
      sice jenom říkají, že rodině pošlou informace o jeho smrti, ale má to trochu výhrůžný podtext

      • otecko
        11:54 26.03.2022

        Ano, je to celé vyhrůžné PR, které říká, nechoď bojovat s námi, Ukrajinci, zemřeš! To má smysl.

        Ano, je to celé vyhrůžné PR, které říká, nechoď bojovat s námi, Ukrajinci, zemřeš! To má smysl.

        • Jan Padesátýpátý
          12:41 26.03.2022

          v podtextu je to mířené na tu rodinu

          stačilo by napsat "tvoji rodinu vyrozumíme o tvé smrti"
          je zbytečné tam přidávat "víme kde žije tvoje rodina"

          v podtextu je to mířené na tu rodinu

          stačilo by napsat "tvoji rodinu vyrozumíme o tvé smrti"
          je zbytečné tam přidávat "víme kde žije tvoje rodina"

      • Mortles
        11:57 26.03.2022

        Vyvolat strach je myslím dost cílem. Tak co jim mají říkat, že jejich rodina dostane životní pojištění?

        Vyvolat strach je myslím dost cílem. Tak co jim mají říkat, že jejich rodina dostane životní pojištění?

  • Upgrade
    07:16 26.03.2022

    Sucko zostrelene Stingrom
    https://twitter.com/heroofthed...

    Sucko zostrelene Stingrom
    https://twitter.com/heroofthed...

  • stroup
    06:58 26.03.2022

    Tak na sítích se nám objevuje že Sergeje trefil šlak... prý leží v nemocnici..

    Tak na sítích se nám objevuje že Sergeje trefil šlak... prý leží v nemocnici..

    • Ján Paliga
      07:49 26.03.2022

      Hmmm. Spojitosť so záhadnou smrťou starostu Sobcaka, pre ktorého Vodca pracoval?

      Hmmm. Spojitosť so záhadnou smrťou starostu Sobcaka, pre ktorého Vodca pracoval?

    • Mr.Tomas
      07:52 26.03.2022

      To sa ale stále bavíme o Šojguovi však? To už pár krát bolo, ja som sa potešil že sa k nemu pridal aj S. Lavrov, ale to by som asi chcel veľa :D

      To sa ale stále bavíme o Šojguovi však? To už pár krát bolo, ja som sa potešil že sa k nemu pridal aj S. Lavrov, ale to by som asi chcel veľa :D

    • mikojan29
      08:15 26.03.2022

      Oficiálne tvrdia že infarkt.

      Oficiálne tvrdia že infarkt.

    • flanker.jirka
      08:44 26.03.2022

      Ten to má spočítané, ještě si bude přát, aby ho zavřeli do nějakého sanatoria, aby zmizel z očí. Uvidíme, kolik takových "infarktů" se vyskytne u zbytku přeživší generality armády. ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten to má spočítané, ještě si bude přát, aby ho zavřeli do nějakého sanatoria, aby zmizel z očí. Uvidíme, kolik takových "infarktů" se vyskytne u zbytku přeživší generality armády. :-)Skrýt celý příspěvek

  • febrik
    06:56 26.03.2022

    Zdravím, nenarazil někdo na info, jak to vypadá s dronama Akinci, resp. jestli někde neprosáklo, že budou skutečně dodané Ukrajině? Zatím jsem našel jen info o dodávkách turecké ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdravím, nenarazil někdo na info, jak to vypadá s dronama Akinci, resp. jestli někde neprosáklo, že budou skutečně dodané Ukrajině? Zatím jsem našel jen info o dodávkách turecké armádě, k Ukrajině jen dohady a spekulace. Předem díky.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      08:28 26.03.2022

      Nemají ještě spuštěnou sériovou výrobu. Je mi líto ale tito na Ukrajině neuvidíme.

      Nemají ještě spuštěnou sériovou výrobu. Je mi líto ale tito na Ukrajině neuvidíme.

      • febrik
        09:23 26.03.2022

        Díky, já měl za to, že výroba byla spuštěná už loni. To je škoda, vypadají "drobátko" namakanější, než TB2 a na Ukrajině by nejspíš našly velké uplatnění.

        Díky, já měl za to, že výroba byla spuštěná už loni. To je škoda, vypadají "drobátko" namakanější, než TB2 a na Ukrajině by nejspíš našly velké uplatnění.

  • stroup
    06:52 26.03.2022

    domácí dron bombarduje ruské pěšáky...
    https://www.reddit.com/r/Comba...

    domácí dron bombarduje ruské pěšáky...
    https://www.reddit.com/r/Comba...

    • otecko
      11:58 26.03.2022

      to je pecka!

      to je pecka!

    • flanker.jirka
      16:27 26.03.2022

      Asi proto chtějí u nás zavést zálohu na PET lahve, abychom si takto nez
      ačali hrát.

      Asi proto chtějí u nás zavést zálohu na PET lahve, abychom si takto nez
      ačali hrát.

  • Upgrade
    06:51 26.03.2022

    Clanok o Vilchach na Technete. Neviem, ci to tu zu bolo.
    https://www.idnes.cz/technet/v...

    Clanok o Vilchach na Technete. Neviem, ci to tu zu bolo.
    https://www.idnes.cz/technet/v...

  • toustr
    06:44 26.03.2022

    Není zde prosím někdo s Premium? Toto mě dost zajímá, ale odmítám si kvůli jednomu článku platit premium. Byl bych velmi rád a vděčný i jen za stručné ...Zobrazit celý příspěvek

    Není zde prosím někdo s Premium? Toto mě dost zajímá, ale odmítám si kvůli jednomu článku platit premium. Byl bych velmi rád a vděčný i jen za stručné shrnutí.
    https://www.idnes.cz/zpravy/do... Skrýt celý příspěvek

      • toustr
        07:13 26.03.2022

        Děkuji převelice ;)

        Děkuji převelice ;)

        • febrik
          07:42 26.03.2022

          Rádo se stalo :)

          Rádo se stalo :)

      • petres
        07:41 26.03.2022

        Díky za odemčení. Nějak mi v článku chybí zmínka o znovuzavedení raketových systémů a posílení PVO. To se o tom neuvažuje?

        Díky za odemčení. Nějak mi v článku chybí zmínka o znovuzavedení raketových systémů a posílení PVO. To se o tom neuvažuje?

        • Scotty
          08:44 26.03.2022

          Raketomety v dohledné době kupovat s největší pravděpodobností nebudou. Prostě na ně nebude.
          U PVO je plánovaná akvizice C-RAM systémů.

          Raketomety v dohledné době kupovat s největší pravděpodobností nebudou. Prostě na ně nebude.
          U PVO je plánovaná akvizice C-RAM systémů.

          • flanker.jirka
            09:17 26.03.2022

            Raketomet není raketový systém PVO. A určitě by se měly najít prostředky alespoň na jednu baterii Himarsu. Když si to mohou dovolit v pobaltí, ...

            Raketomet není raketový systém PVO. A určitě by se měly najít prostředky alespoň na jednu baterii Himarsu. Když si to mohou dovolit v pobaltí, ...

          • Scotty
            09:35 26.03.2022

            Nemyslím že něco takového píšu. Možná bude lepší si prvně přečíst na co reaguju. Raketomety nejsou v plánu nákupů do roku 2030 a vzhledem k avizovaným akvizicím na mě prostě ...Zobrazit celý příspěvek

            Nemyslím že něco takového píšu. Možná bude lepší si prvně přečíst na co reaguju.
            Raketomety nejsou v plánu nákupů do roku 2030 a vzhledem k avizovaným akvizicím na mě prostě nebude.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            09:43 26.03.2022

            Scotty To ani válka v dosahu nedonutí ten "skvělý" systém plánu akvizic ke změnám na základě toho co se nyní děje na východě? Vždyť naše území je v dosahu zbraní, které tam ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty
            To ani válka v dosahu nedonutí ten "skvělý" systém plánu akvizic ke změnám na základě toho co se nyní děje na východě? Vždyť naše území je v dosahu zbraní, které tam používají obě strany konfliktu.
            Stačí se podívat třeba na to, že jen omylem ulétl bezpilotní prostředek Tu 141 až do Chorvatska, ten bezpiloťák má dolet až 1000 km. Inu, máme štěstí, že neletěl na západ, že? :-DSkrýt celý příspěvek

          • petres
            09:54 26.03.2022

            Že raketomety nejsou v plánu do roku 2030 :-). Jaký ještě větší budíček než Ukrajinu chcete? Prostě plány se dají změnit a peníze se musí najít. Což nebude vůbec jednoduché, těch ...Zobrazit celý příspěvek

            Že raketomety nejsou v plánu do roku 2030 :-). Jaký ještě větší budíček než Ukrajinu chcete? Prostě plány se dají změnit a peníze se musí najít. Což nebude vůbec jednoduché, těch několik set miliard vnitřního dluhu armády se nedá snížit během tří let. A peníze budou potřeba i na změnu dodavatelů ropy a plynu, nenahrává tomu i pokles výkonu hospodářství. Prostě mimořádná doba si žádá mimořádná opatření a ne zkostnatělé trvání na plánu.Skrýt celý příspěvek

          • segal7
            10:26 26.03.2022

            Všechny plány sepsané před 24.2. 2022 už nejsou aktuální

            Všechny plány sepsané před 24.2. 2022 už nejsou aktuální

          • Scotty
            10:33 26.03.2022

            Pánové, tak si vezměte co je opravdu nezbytně potřeba nenakoupit a začněte počítat. Jen přezbrojení letectva vyjde na vyšší desítky miliard (F-35 určitě přes sto). Raketomety jsou ...Zobrazit celý příspěvek

            Pánové, tak si vezměte co je opravdu nezbytně potřeba nenakoupit a začněte počítat. Jen přezbrojení letectva vyjde na vyšší desítky miliard (F-35 určitě přes sto). Raketomety jsou v naší situaci luxus.
            KVAČR počítá s rozpočtem 2% HDP a přesto tam na raketomety není místo.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            10:34 26.03.2022

            segal7
            Limitace rozpočtu pořád aktuální jsou. Z obláčku zpátky na zem.

            segal7
            Limitace rozpočtu pořád aktuální jsou. Z obláčku zpátky na zem.

          • flanker.jirka
            12:04 26.03.2022

            Scotty Ono by to šlo, kdyby se chtělo, ale to by obnášelo práci :-D Z fleku bych zrušil Ondráš a Duklu a hned by se nějaké finance uvolnily, to jsou kategorie, které pod obranou ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty
            Ono by to šlo, kdyby se chtělo, ale to by obnášelo práci :-D Z fleku bych zrušil Ondráš a Duklu a hned by se nějaké finance uvolnily, to jsou kategorie, které pod obranou mít nemusíme.
            Finové také nekupují vše nové, BMP 2 modernizovali, RM 70 mají od nás už pěkně použité a stejně jim to stálo za to je mít.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            12:54 26.03.2022

            Možná by bylo tak na jednu raketu.

            Možná by bylo tak na jednu raketu.

        • Malarkey
          08:45 26.03.2022

          Uvažuje, ale k tomu je potřeba vytvořit nové jednotky a nabrat nové zaměstnance. Chtějí teď urychlit výměnu techniky. Až znovu vytvoří raketové vojsko a jeho strukturu mohou ...Zobrazit celý příspěvek

          Uvažuje, ale k tomu je potřeba vytvořit nové jednotky a nabrat nové zaměstnance. Chtějí teď urychlit výměnu techniky. Až znovu vytvoří raketové vojsko a jeho strukturu mohou uvažovat o nákupu techniky.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            09:44 26.03.2022

            Nemáte dobrou personální situaci v existujícíh útvarech, jak budete nové specialozované útvary stavět? S bídou vychová Vyškov pár bigošů.

            Nemáte dobrou personální situaci v existujícíh útvarech, jak budete nové specialozované útvary stavět? S bídou vychová Vyškov pár bigošů.

          • HEKTOR
            10:24 26.03.2022

            flanker.jirka - máte úplnú pravdu...podobne ide aj ossr,vytváranie nových útvarov,len sa nejak zabúda kde zoženieme personál...a následne sa už nerobí výber,ale nábor...

            flanker.jirka - máte úplnú pravdu...podobne ide aj ossr,vytváranie nových útvarov,len sa nejak zabúda kde zoženieme personál...a následne sa už nerobí výber,ale nábor...

          • Scotty
            11:03 26.03.2022

            Raketové vojsko netřeba. V Jincích by se pouze obnovila raketometná baterie, ale právě na tu techniku obávám se nebude.

            Raketové vojsko netřeba. V Jincích by se pouze obnovila raketometná baterie, ale právě na tu techniku obávám se nebude.

          • flanker.jirka
            12:06 26.03.2022

            Scotty
            Pro začátek by šlo pořídit MLRS z druhé ruky. Finové taky od nás kupovali RM 70 již opotřebované. USA má ve skladech pořád dost materiálu.

            Scotty
            Pro začátek by šlo pořídit MLRS z druhé ruky. Finové taky od nás kupovali RM 70 již opotřebované. USA má ve skladech pořád dost materiálu.

          • flanker.jirka
            12:07 26.03.2022

            Scotty
            Na jednu stranu se pořád tvrdí, že rychlý nárůst rozpočtu nemá armáda za co utratit/investovat a na druhé straně peníze chybí? :-D :-D :-D

            Scotty
            Na jednu stranu se pořád tvrdí, že rychlý nárůst rozpočtu nemá armáda za co utratit/investovat a na druhé straně peníze chybí? :-D :-D :-D

          • Scotty
            12:59 26.03.2022

            To rozhodně není nedostatkem projektů, ale schopností ty projekty dovést do konce.

            To rozhodně není nedostatkem projektů, ale schopností ty projekty dovést do konce.

          • flanker.jirka
            16:29 26.03.2022

            Scotty
            Tak že posledních 10 let byli na SVA MO určitě bez odměn, že? :-D

            Scotty
            Tak že posledních 10 let byli na SVA MO určitě bez odměn, že? :-D

          • Scotty
            18:42 26.03.2022

            Ne všechno byl problém čistě sekce akvizic.

            Ne všechno byl problém čistě sekce akvizic.

        • flanker.jirka
          09:15 26.03.2022

          Raketové systémy PVO přece používáme, naopak nemáme žádný kanonový nebo hybridní systém. Posílit PVO o schopnosti proti raketám je potřeba, ale asi to v Praze nepochopí dříve než ...Zobrazit celý příspěvek

          Raketové systémy PVO přece používáme, naopak nemáme žádný kanonový nebo hybridní systém.
          Posílit PVO o schopnosti proti raketám je potřeba, ale asi to v Praze nepochopí dříve než se stane něco podobného jako v Záhřebu, kam si frnknul ukrajinský TU 141 vybavený náloží.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            09:36 26.03.2022

            /znovuzavedení raketových systémů A posílení PVO/

            /znovuzavedení raketových systémů A posílení PVO/

          • flanker.jirka
            09:50 26.03.2022

            Scotty Aha, no na taktické balistické rakety v podobě Točky, Oky nebo Scudu asi můžeme zapomenout. Ale MLRS v podobě HIMARS by to chtělo co nejdrříve. O blbosti zbavit se RM 70 se ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty
            Aha, no na taktické balistické rakety v podobě Točky, Oky nebo Scudu asi můžeme zapomenout. Ale MLRS v podobě HIMARS by to chtělo co nejdrříve. O blbosti zbavit se RM 70 se dál už rozepisovat nebudu, komu není rady, tomu ...
            Posílit PVO lze jednodušším způsobem. AČR kupuje multi mission radary ELM 2084. Tam se příležitosti sami nabízí.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            10:38 26.03.2022

            Až bude alespoň základně vyřešená těžká brigáda, letectvo, drony, Pandury, ženijní vojsko a nákladní auta můžeme začít uvažovat co dál. To bude zhruba v tom roce 2030 (pokud se ...Zobrazit celý příspěvek

            Až bude alespoň základně vyřešená těžká brigáda, letectvo, drony, Pandury, ženijní vojsko a nákladní auta můžeme začít uvažovat co dál. To bude zhruba v tom roce 2030 (pokud se tedy dodrží přislíbené financování).Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            12:14 26.03.2022

            Scotty My si asi nerozumíme. Ono nejde pouze o pár systémů MLRS. AČR je v troskách, zkuste si jen představit, že by měla provést pouze odvody, bez dalšího výcviku nebo ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty
            My si asi nerozumíme. Ono nejde pouze o pár systémů MLRS. AČR je v troskách, zkuste si jen představit, že by měla provést pouze odvody, bez dalšího výcviku nebo mobilizování. Systém s OVS byl zrušen a kapacitně se armáda hroutila i při pouhém hlídání Vrbětic nebo výpomoci skrze Covid. Už k očkování se začaly povolávat zálohy jen k tomu aby někde postávali jak bezďáci a mávali lidem, kterým směrem mají jít. Na KVV se uklízí trosky schopné akorát dosloužit roky nebo uspořádat setkání s důchodci, nic víc.
            Pokud se situace na Ukrajině neuklidní, tak máme úplně jiné problémy než jen výstavba uskupení. S logistikou jsme také tak akorát na přehlídku a nic víc.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            13:15 26.03.2022

            Ono v roce 2014 byla personálně armáda také v jiné situaci než dnes. KVV už dnes nemají takový význam. Od doby co vzniklo velitelství teritoria.

            Ono v roce 2014 byla personálně armáda také v jiné situaci než dnes. KVV už dnes nemají takový význam. Od doby co vzniklo velitelství teritoria.

          • flanker.jirka
            16:31 26.03.2022

            Scotty
            A to velitelství teritoria má k dispozici kolik vojáků a jaké reálné schopnosti? ...kromě trafiky v Táboře.

            Scotty
            A to velitelství teritoria má k dispozici kolik vojáků a jaké reálné schopnosti? ...kromě trafiky v Táboře.

          • flanker.jirka
            16:41 26.03.2022

            Scotty Jak to, že nemají KVV význam, když jsou přímo podřízené tomu velitelství teritoria? https://acr.army.cz/scripts/de... A mají tyto úkoly: (mimo jiné i ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty
            Jak to, že nemají KVV význam, když jsou přímo podřízené tomu velitelství teritoria? https://acr.army.cz/scripts/de...
            A mají tyto úkoly: (mimo jiné i mobilizační)
            https://acr.army.cz/scripts/de... Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            18:45 26.03.2022

            Dnes už jsou KVV jen vykonavatelem rozhodnutí Velitelství teritoria. Význam mají, ale doba kdy bylo KVV "svým pánem" je naštěstí pryč.

            Dnes už jsou KVV jen vykonavatelem rozhodnutí Velitelství teritoria. Význam mají, ale doba kdy bylo KVV "svým pánem" je naštěstí pryč.

    • Malarkey
      07:26 26.03.2022

      Letos chtějí rozhodnout typ nadzvuku. To jsem tedy zvědav.
      Navíc dokoupit a modernizovat pandury.

      Letos chtějí rozhodnout typ nadzvuku. To jsem tedy zvědav.
      Navíc dokoupit a modernizovat pandury.

      • Upgrade
        07:44 26.03.2022

        Finsko ma HDP ako Cesko a kupuje 64 ks F-35 - nemaju co riesit.

        Finsko ma HDP ako Cesko a kupuje 64 ks F-35 - nemaju co riesit.

        • Clanek
          08:07 26.03.2022

          Finsko nema obrovsky vnitrni dluh jako ACR, ktera musi menit hned a skoro vsechno. Pokud by CR vzala dve letky F-35, bude to veleuspech.

          Finsko nema obrovsky vnitrni dluh jako ACR, ktera musi menit hned a skoro vsechno. Pokud by CR vzala dve letky F-35, bude to veleuspech.

          • Malarkey
            08:10 26.03.2022

            Pokud ČR vezme dvě letky čehokoliv moderního bude to veleúspěch.

            Pokud ČR vezme dvě letky čehokoliv moderního bude to veleúspěch.

          • Ilawar
            08:30 26.03.2022

            Doufám že na MO a GŠ nikdo neuvažuje o ničem jiném než o F-35.
            Pokud Finsko může mít 64 F-35, nevidím jediný důvod proč bychom neuživili 3 letky po 12 kusech.

            Doufám že na MO a GŠ nikdo neuvažuje o ničem jiném než o F-35.
            Pokud Finsko může mít 64 F-35, nevidím jediný důvod proč bychom neuživili 3 letky po 12 kusech.

          • Torong
            08:34 26.03.2022

            Taky si myslím, že 36 ks F35 je naprosto reálných.

            Taky si myslím, že 36 ks F35 je naprosto reálných.

          • flanker.jirka
            08:49 26.03.2022

            Clanek S Finskem to nelze srovnávat, mají hodně branců tak, že některé druhy nákladů na vojenskou službu jsou menší než u nás, když musíte každé lopatě dávat plat a nebo dokonce po ...Zobrazit celý příspěvek

            Clanek
            S Finskem to nelze srovnávat, mají hodně branců tak, že některé druhy nákladů na vojenskou službu jsou menší než u nás, když musíte každé lopatě dávat plat a nebo dokonce po skončení služby platit rentu.
            Ale jsou oblasti ve které se chopili příležitostí, napřklad od nás koupili raketomety, které jsme s úspěchem vyřadili, místo toho, aby se do nich koupily střely s GPS navedením a dostřelem až 40 km. :-)Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            08:50 26.03.2022

            Torong
            Když už F 35, tak rovnou s IBCS, aby to mělo zajištěnou provázanost se spojenci v multi domain operacích.

            Torong
            Když už F 35, tak rovnou s IBCS, aby to mělo zajištěnou provázanost se spojenci v multi domain operacích.

          • Malarkey
            08:50 26.03.2022

            36ks F-35 by byl gól. Jen mám trochu obavu aby v naší české realitě, takto velký počet letadel s drogou údržbou a nedostatkem náhradních dílů nemělo za následek neboje schopnost ...Zobrazit celý příspěvek

            36ks F-35 by byl gól. Jen mám trochu obavu aby v naší české realitě, takto velký počet letadel s drogou údržbou a nedostatkem náhradních dílů nemělo za následek neboje schopnost letectva. Radši uvidím dvě bojeschopné letky než tři, kde za pár let nebude nic letuschopné kvůli zanedbané údržbě.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            09:56 26.03.2022

            Malarkey V případě konfliktu by se hodně rychle všichni snažili mít dodávky náhradních dílů co nejrychlejší. Hlavně to tu mít a mít připravené piloty. Vyšší počet je třeba právě z ...Zobrazit celý příspěvek

            Malarkey
            V případě konfliktu by se hodně rychle všichni snažili mít dodávky náhradních dílů co nejrychlejší. Hlavně to tu mít a mít připravené piloty. Vyšší počet je třeba právě z důvodu predikované technické dostupnosti a také z důvodu možných ztrát a poškození.
            Se zavedením systému F 35 pak můžete efektivně podporovat i spojence se stejným typem letadla.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            16:34 26.03.2022

            Malarkey Nadzvuk je na 90% jasný. Ale co ty Pandury, sotva je dostali, už se musí modernizovat? Za mně, bylo by lepší rozhodnout nejdříve o BMP a jejich výbavě a na základě toho ...Zobrazit celý příspěvek

            Malarkey
            Nadzvuk je na 90% jasný. Ale co ty Pandury, sotva je dostali, už se musí modernizovat? Za mně, bylo by lepší rozhodnout nejdříve o BMP a jejich výbavě a na základě toho Pandury k tomu přizpůsobit.Skrýt celý příspěvek

      • juhelak
        08:27 26.03.2022

        Ty pandury.. To jsem zvědav. Mě to prostě přijde už jako low cost.. I když se ukazuje že proti východu by to stačilo. Ale ten pandur nový by musel být hodně jiný od těch ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty pandury.. To jsem zvědav. Mě to prostě přijde už jako low cost.. I když se ukazuje že proti východu by to stačilo. Ale ten pandur nový by musel být hodně jiný od těch stávajících. U bojové verze určitě jina věž.Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          08:34 26.03.2022

          Věž se už řeší s Rafaelem, ten se chopil šance a začal inzerovat Samson II. Na Panduru už ostatně Samson II funguje.

          Věž se už řeší s Rafaelem, ten se chopil šance a začal inzerovat Samson II. Na Panduru už ostatně Samson II funguje.

        • Malarkey
          08:52 26.03.2022

          Pandury co teď vyrábí TDV je modernizovaný. To co nabízí Slovensku má úplně jiné parametry než využívá AČR.

          Pandury co teď vyrábí TDV je modernizovaný. To co nabízí Slovensku má úplně jiné parametry než využívá AČR.

          • Martinos
            09:21 26.03.2022

            To sa ti snivalo?

            To sa ti snivalo?

          • flanker.jirka
            09:57 26.03.2022

            To jse četl asi jen nějaký marketingový leták, kde se výrobce sám pochlubí jen tím co si myslí, že má "dobré" realita tomu bývá vzdálená.

            To jse četl asi jen nějaký marketingový leták, kde se výrobce sám pochlubí jen tím co si myslí, že má "dobré" realita tomu bývá vzdálená.

          • Nesher
            11:38 26.03.2022

            Ty pro SK asi těžko, slovenští generálové jsou pořád v zajetí ruské školy, tak se požadovalo plovoucí vozidlo. Spíše by to vycházelo z těch 20 nedávno dodaných Pandurů do AČR. Ty ...Zobrazit celý příspěvek

            Ty pro SK asi těžko, slovenští generálové jsou pořád v zajetí ruské školy, tak se požadovalo plovoucí vozidlo.
            Spíše by to vycházelo z těch 20 nedávno dodaných Pandurů do AČR. Ty neplavou, zato jsou odolnější.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            12:16 26.03.2022

            Nesher
            :-) i v zajetí ruských tajných služeb :-) Prorektor vojenské školy, ...

            Nesher
            :-) i v zajetí ruských tajných služeb :-) Prorektor vojenské školy, ...

        • flanker.jirka
          16:35 26.03.2022

          juhelak
          Pandury by bylo lepší modernizovat až na základě toho co bude mít za zbraně a výbavu nové BMP a pak to přizpůsobit.

          juhelak
          Pandury by bylo lepší modernizovat až na základě toho co bude mít za zbraně a výbavu nové BMP a pak to přizpůsobit.

      • toustr
        09:10 26.03.2022

        Zde není co řešit, nic jiného než F-35 se nesmí koupit. Ideálně 3 letky, akorát bych je po zkušenostech z Ukrajiny rozmístil na 2 letiště (osobně bych se nebál dislokace jedné ...Zobrazit celý příspěvek

        Zde není co řešit, nic jiného než F-35 se nesmí koupit. Ideálně 3 letky, akorát bych je po zkušenostech z Ukrajiny rozmístil na 2 letiště (osobně bych se nebál dislokace jedné letky u Plzně/ČB... je to přeci jen kousek dál od východních hranic než je Čáslav).Skrýt celý příspěvek

        • tomaskult
          09:33 26.03.2022

          Gripen ma taky svoje vyhody a na rusaky by stacil. Napriklad je na rozdil od F35 od zacatku projektovan na konflikt, kde je vlastni uzemi bez letecke prevahy. To by se ted ukrajine ...Zobrazit celý příspěvek

          Gripen ma taky svoje vyhody a na rusaky by stacil. Napriklad je na rozdil od F35 od zacatku projektovan na konflikt, kde je vlastni uzemi bez letecke prevahy. To by se ted ukrajine hodilo vic nez neviditelnost, ale ta je pro lajky desne sexy, ze?Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            09:59 26.03.2022

            Po plánované modernizaci Gripenů výrobcem pro rok 2025 bude i z verze C/D slušné letadlo, bude postrádat stealth, ale i jako takové má malou odraznou plochu. Jen by se musel někdo ...Zobrazit celý příspěvek

            Po plánované modernizaci Gripenů výrobcem pro rok 2025 bude i z verze C/D slušné letadlo, bude postrádat stealth, ale i jako takové má malou odraznou plochu. Jen by se musel někdo probrat a začít uvažovat na systému rozptýlení letounů, tak jak to bylo projektováno výrobcem.Skrýt celý příspěvek

          • darkstyle
            10:06 26.03.2022

            Takže Ukrajine, by sa nehodilo stealth lietadlo, ktoré by bolo schopné ničiť Iskanderi a čiernomorskú flotilu? Vďaka REB možnostiam schovať MiG-29 a Su-30 pred radarmi ...Zobrazit celý příspěvek

            Takže Ukrajine, by sa nehodilo stealth lietadlo, ktoré by bolo schopné ničiť Iskanderi a čiernomorskú flotilu?

            Vďaka REB možnostiam schovať MiG-29 a Su-30 pred radarmi nepriateľov..

            Navádzať delostreleckú paľbu..

            A to všetko robiť naraz bez potreby, aby pilot robil nič iné okrem pilotovania..

            Laik ako vy, vlastne ani nepozná možnosti lietadlá..Skrýt celý příspěvek

          • matu
            10:10 26.03.2022

            Zkuste ty "vyhody" oproti F-35 popsat, fakt by me zajimaly.

            Zkuste ty "vyhody" oproti F-35 popsat, fakt by me zajimaly.

          • tomaskult
            11:28 26.03.2022

            Vyhody Gripenu oproti f35. Nekolikanasobne nizsi cena za letovou hodinu. Domnivam se, ze v pripade setrive CR by naklady na f35 mohly znamenat nizsi nalety, nizsi vycvicenost, ...Zobrazit celý příspěvek

            Vyhody Gripenu oproti f35. Nekolikanasobne nizsi cena za letovou hodinu. Domnivam se, ze v pripade setrive CR by naklady na f35 mohly znamenat nizsi nalety, nizsi vycvicenost, odstaveni casti stroju. F35 se nevejde do stavajicich ulu. Musely by se zbourat a postavit nove. F35 nema system rozptyleni a moznost provozovani po cca 4 kusech ze zaloznich letist. Gripen ma diky kachne kratky vzlet. To se po bombardovani hodi. F35 ma kvuli tvarovani stealth horsi aerodynamiku, manevrovatelnost (ikdyz uz o tom piloti nesmi mluvit), prehrivaji se mu nektere casti draku, takze tepelne zari jako bejk,.Steaths holt neni zadarmo. Grif verze E ma dokonce delsi dolet. Vyhoda Leasingu, kdy jsou dopredu zasmluvneny modernizace je jasna. Diky male velikosti, je Gripen hur zameritelny nez vetsi stihacky - viz cviceni Thajska a Ciny. Jestli jsem na neco nekap, tak mi pomozte. DikSkrýt celý příspěvek

          • Scotty
            11:52 26.03.2022

            tomaskult Ta cena letové hodiny je absolutně nevypovídající údaj. Připočtěte si k tomu co platíme ročně za pronájem letových hodin a budete na absolutně jiných číslech. Navíc ...Zobrazit celý příspěvek

            tomaskult
            Ta cena letové hodiny je absolutně nevypovídající údaj. Připočtěte si k tomu co platíme ročně za pronájem letových hodin a budete na absolutně jiných číslech. Navíc neexistuje žádná mezinárodně uznávaná metodika na takový výpočet proto se s ní dá krásně kouzlit.
            Letištní infrastruktura se bude muset modernizovat tak jako tak. V případě F-35 by to byl náročnější, ale nic nerealizovatelného.
            Standardní verzi A se nic nepřehřívá. Horší manévrovatelnost je vyvrácený nesmysl. F-35 se samozřejmě může rozptýlit po různých letištích také. To není žádná jedinečná vlastnost Gripenu. Gripen má pouze po nějaký čas možnost fungovat s minimálním zázemím. Ovšem jen do první vážnější poruchy nebo bojového poškození.
            Žádné modernizace v rámci pronájmu samozřejmě nejsou. Ty jsou placeny zvlášť.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            12:19 26.03.2022

            darkstyle "Vďaka REB možnostiam schovať MiG-29 a Su-30 pred radarmi nepriateľov.." Nějak jsem si nevšimnul, že by UA měli i SU 30. Opravdu má F 35 systém aktivního REB ...Zobrazit celý příspěvek

            darkstyle
            "Vďaka REB možnostiam schovať MiG-29 a Su-30 pred radarmi nepriateľov.."
            Nějak jsem si nevšimnul, že by UA měli i SU 30.
            Opravdu má F 35 systém aktivního REB takširokopásmový, že by se mohla pokusit schovat rušením nějaké cíle ve frekvenčních pásmech pozemní PVO nebo A 50?Skrýt celý příspěvek

  • Jan Padesátýpátý
    01:03 26.03.2022

    co se vlastně stalo se seznamem? změnili tam systém diskuzí? dělám úklid otevřených oken ve svém browseru a našel jsem tři měsíce starou ...Zobrazit celý příspěvek

    co se vlastně stalo se seznamem? změnili tam systém diskuzí?

    dělám úklid otevřených oken ve svém browseru a našel jsem tři měsíce starou diskuzi
    https://www.seznamzpravy.cz/di...

    Rolca Dostál
    Před 3 měsíci
    Tak přestaňte provokovat velkého medvěda, přestaňte vyhrožovat válkou Rusku a bude třeba klid. Jo vy jste si mysleli, že půjdete do války s Ruskem a v záloze budete mít USA, Anglii a další země NATO a nakonec jste zůstali sami. USA se bojí Ruska, protože jejich rakety doletí i na jejich území. Jinak to bylo v Iráku, Libyi, Jugoslávii, Sýrii, Vietnamu, Afganistánu a mohl bych jmenovat další země. Prosím vás, važte si míru, pokud se bude chrastit jen zbraněmi, tak na to doplatí jen a jen Evropa. Teď už vidíte, kam se šplhá cena energií....

    pod tím 267 srdíček a žádný jiný smajlíkSkrýt celý příspěvek

    • Kartmen
      06:17 26.03.2022

      Od té doby co se začalo psát o možnosti stíhání proruských komentářů, které schvalují invazi, tak to tam vypadá už celkem normálně. Což je celkem fajn rozdíl oproti stavu, kdy ...Zobrazit celý příspěvek

      Od té doby co se začalo psát o možnosti stíhání proruských komentářů, které schvalují invazi, tak to tam vypadá už celkem normálně. Což je celkem fajn rozdíl oproti stavu, kdy libovolná blbost, nebo rovnou lež opěvující Rusko, nebo Putina měla stovky srdíček a komentáře proti tam skoro nebyly.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        08:32 26.03.2022

        Lidi si moc neuvědomují jak moc tento typ diskuze ovlivňuje propaganda. Typický příklad bylo cirkus kolem zprávy o Vrbětice v prezidentské kanceláří. Lidi si možná řekli. Jo ...Zobrazit celý příspěvek

        Lidi si moc neuvědomují jak moc tento typ diskuze ovlivňuje propaganda. Typický příklad bylo cirkus kolem zprávy o Vrbětice v prezidentské kanceláří. Lidi si možná řekli. Jo typický bordel Zemana. Jenomže když jste se v té době podívali do Ruska, tak zmizení zprávy bylo řešeno jako důkaz že Češi něco udělali špatně a raději chtějí zapomenout na Vrbětice. Celkově Češi by se měli omluvit Rusku.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          08:53 26.03.2022

          Moc se nemluví o tom, že Vrbětice jsou i případem toho, jak špatně se prověřují lidé z tuzemských firem kšeftujících se zbraněmi. Bez jejich přičinění by se tam rusáci nedostali. ...Zobrazit celý příspěvek

          Moc se nemluví o tom, že Vrbětice jsou i případem toho, jak špatně se prověřují lidé z tuzemských firem kšeftujících se zbraněmi. Bez jejich přičinění by se tam rusáci nedostali. Stát by si měl více hlídat jakou cestou a přes koho vyváží to co kdysi zaplatili daňoví poplatníci.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        11:08 26.03.2022

        no jo, ale proč pod tím příspěvkem od "Rolca Dostál" aspoň nebylo pár nesouhlasných komentářů?

        no jo, ale proč pod tím příspěvkem od "Rolca Dostál" aspoň nebylo pár nesouhlasných komentářů?

  • Upgrade
    00:57 26.03.2022

    translator: "Spýtal som sa ho (Johnsona) na rozhovory s tureckým prezidentom Recepom Tayyipom Erdoganom o poskytovaní vojenskej pomoci Ukrajine. Boris Johnson bez veľkého ...Zobrazit celý příspěvek

    translator: "Spýtal som sa ho (Johnsona) na rozhovory s tureckým prezidentom Recepom Tayyipom Erdoganom o poskytovaní vojenskej pomoci Ukrajine. Boris Johnson bez veľkého upresňovania povedal, že sa s Erdoganom dohodli takto: Británia poskytuje Ukrajine protibatériové systémy na ničenie ruského ďalekonosného delostrelectva, z ktorého strieľajú na Mariupol. Toto britské delostrelectvo bude tiež schopné ničiť ruské lode na veľkú vzdialenosť. Turecko tiež dodá na Ukrajinu sériu Bayraktarov, ako aj výkonné kolesové traktory s plošinami, ktoré budú naložené britským ťažkým diaľkovým delostrelectvom a doručené na správne miesta."
    https://bukinfo.com.ua/mizhnar...
    Ma niekto predstavu o co by mohlo ist?Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      06:45 26.03.2022

      Hmm.: ..."Potom tu bol francúzsky prezident Macron. Zabil ma na mieste. „... Francúzsko neposkytne Ukrajine ťažké zbrane, pretože sa nechceme zapojiť do vojny a stať sa stranou ...Zobrazit celý příspěvek

      Hmm.:
      ..."Potom tu bol francúzsky prezident Macron. Zabil ma na mieste. „... Francúzsko neposkytne Ukrajine ťažké zbrane, pretože sa nechceme zapojiť do vojny a stať sa stranou vojny.... Macron túto tézu zopakoval päťkrát.“ ... Francúzsko je za koniec vojny a my chceme byť sprostredkovateľom pri urovnaní tohto hrozného ozbrojeného konfliktu, ale Francúzsko nechce byť stranou vojny.“ Macron túto tézu zopakoval päťkrát."Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        08:26 26.03.2022

        No keďže toľko kvaka s Vodcom a snaží sa ho presvedčiť o ukončení zabíjania Ukrajincov, jeho zdranlivost chápem v tomto duchu ... Čas ukáže pravdu ...

        No keďže toľko kvaka s Vodcom a snaží sa ho presvedčiť o ukončení zabíjania Ukrajincov, jeho zdranlivost chápem v tomto duchu ... Čas ukáže pravdu ...

    • Scotty
      08:34 26.03.2022

      Až tedy na to že tam Johnson nic takového neřekl. Čili je to bulshit.

      Až tedy na to že tam Johnson nic takového neřekl. Čili je to bulshit.

  • The Pale Emperor
    00:18 26.03.2022

    Podle zpráv na LiveUAMap to vypadá, že Azeři asi začnou nějaké to peklo zase. Údajně už i použili Bayraktary a Arménské síly v Karabachu jsou v bojové pohotovosti.

    Podle zpráv na LiveUAMap to vypadá, že Azeři asi začnou nějaké to peklo zase. Údajně už i použili Bayraktary a Arménské síly v Karabachu jsou v bojové pohotovosti.

    • juhelak
      05:59 26.03.2022

      To mě štve tohle.. A někteří si to i přeji protože to oslabí Rusko.. Evropa tam neudělá nic protože AZ může pomoci řešit dodávky surovin pro Evropu.. Ale já mám armence hrozně rád. ...Zobrazit celý příspěvek

      To mě štve tohle.. A někteří si to i přeji protože to oslabí Rusko.. Evropa tam neudělá nic protože AZ může pomoci řešit dodávky surovin pro Evropu..
      Ale já mám armence hrozně rád. Jejich země je krásná, jsou nám kulturně blízko a teď je tam budou muslimové opět likvidovat..Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        06:20 26.03.2022

        Souhlasím, ale nechtíc jsi dostal minus místo plus :D. Zrovna Arménů je mi fakt líto. Snad se bude jednat pouze o Náhorní Karabach. Kde bych si to já přál je Gruzie, ta by si měla ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlasím, ale nechtíc jsi dostal minus místo plus :D.
        Zrovna Arménů je mi fakt líto. Snad se bude jednat pouze o Náhorní Karabach.
        Kde bych si to já přál je Gruzie, ta by si měla vzít zpátky co jí patří. To samé Moldavsko.Skrýt celý příspěvek

        • juhelak
          08:32 26.03.2022

          Já už tu mám mínusy předplacené

          Já už tu mám mínusy předplacené

        • GlobeElement007
          08:59 26.03.2022

          Mezi Gruzií a Arménií jsou územní spory. Bohužel platí že podporou jednoho naštveš druhého.

          Mezi Gruzií a Arménií jsou územní spory. Bohužel platí že podporou jednoho naštveš druhého.

      • Mortles
        12:07 26.03.2022

        Je to na hovno, no. Bohužel prostě jedni stojí na jedné straně a druzí na druhé. Pokud se situace Arménům nelíbí, můžou si stěžovat v Moskvě. Je mi jich líto (já jsem zase léta ...Zobrazit celý příspěvek

        Je to na hovno, no. Bohužel prostě jedni stojí na jedné straně a druzí na druhé. Pokud se situace Arménům nelíbí, můžou si stěžovat v Moskvě. Je mi jich líto (já jsem zase léta poslouchal System of a Down), ale tady se mnoho dalšího udělat nedá.Skrýt celý příspěvek

      • Rase
        14:19 26.03.2022

        Neboj, Ázerové si jenom chtějí doobsadit Karabach, žádný pokus o obsazení Arménie se nekoná.

        Neboj, Ázerové si jenom chtějí doobsadit Karabach, žádný pokus o obsazení Arménie se nekoná.

  • The Pale Emperor
    23:49 25.03.2022

    Ukrajinské úspěchy u Charkova. Byly osvobozeny vesnice Mala Rohan a Vilkhivka. V Khersonské oblasti byla osvobozena vesnice Novovorontsovka. V Mariupolu se to neskutečně řeže ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinské úspěchy u Charkova. Byly osvobozeny vesnice Mala Rohan a Vilkhivka.

    V Khersonské oblasti byla osvobozena vesnice Novovorontsovka.

    V Mariupolu se to neskutečně řeže a rusáci budou mít obrovské ztráty.

    https://twitter.com/polk_azov/... Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      23:52 25.03.2022

      1. tanková brigáda (UA) jede bomby. A mariňáci společně s Azovem Mariupol zadarmo nedají.

      1. tanková brigáda (UA) jede bomby. A mariňáci společně s Azovem Mariupol zadarmo nedají.

  • The Pale Emperor
    23:35 25.03.2022

    Běloruští dobrovolníci mají k dispozici i Breny 2.

    https://twitter.com/war_noir/s...

    Běloruští dobrovolníci mají k dispozici i Breny 2.

    https://twitter.com/war_noir/s...

    • The Pale Emperor
      23:38 25.03.2022

      Podle videa to bude jedna z jejich hlavních dlouhých zbraní. Budou jich mít desítky…

      Podle videa to bude jedna z jejich hlavních dlouhých zbraní. Budou jich mít desítky…

      • Danik
        23:46 25.03.2022

        Pale myslím, že jsi to byl ty kdo byl překvapený, proč ty Breny 2 na jedné z těch prvních fotek u dobrovolníků měli červené značení u selektoru střelby, že jo? Tady je ...Zobrazit celý příspěvek

        Pale myslím, že jsi to byl ty kdo byl překvapený, proč ty Breny 2 na jedné z těch prvních fotek u dobrovolníků měli červené značení u selektoru střelby, že jo?

        Tady je odpověď

        https://www.youtube.com/watch?...

        Původně jsem myslel, že CZ 807 je Bren 2 v 7,62, ale očividně je to low-cost verze zbraně, kterou už ani nevyrábí.Skrýt celý příspěvek

        • Danik
          23:50 25.03.2022

          Ještě doplním, že ne všechny Breny jsou tyhle 807. Mají tam i klasické Breny 2 tak jak je známe v ráži 5,56 NATO a to jak ve verzi 14´ tak 11´´ palce. CZUB asi dalo co zrovna ...Zobrazit celý příspěvek

          Ještě doplním, že ne všechny Breny jsou tyhle 807. Mají tam i klasické Breny 2 tak jak je známe v ráži 5,56 NATO a to jak ve verzi 14´ tak 11´´ palce. CZUB asi dalo co zrovna mělo, takže jim hodilo část toho a část toho (jak 5,56 tak 7,62x39)Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            08:21 26.03.2022

            Žádná Bren 7,62x39 jsem na žádné fotce tedy neviděl.

            Žádná Bren 7,62x39 jsem na žádné fotce tedy neviděl.

          • Danik
            16:04 27.03.2022

            Já už jeden ano, co měl dost zahnutý zásobník

            Já už jeden ano, co měl dost zahnutý zásobník

        • The Pale Emperor
          23:58 25.03.2022

          Jojo, byl jsem to já:-) Tak na tom bylo něco pravdy:-) ještě závěr mě trošku mátl… Tak se nejedná o Bren 1, ani o Bren 2, ale o Bren 1,5, no:D

          Jojo, byl jsem to já:-) Tak na tom bylo něco pravdy:-) ještě závěr mě trošku mátl… Tak se nejedná o Bren 1, ani o Bren 2, ale o Bren 1,5, no:D

          • Danik
            00:08 26.03.2022

            Já jsem si právě byl jistý, že 805 to není, ale tu červenou jsme tam viděli všichni. Tak jsme zase o něco chytřejší, člověk se pořád učí :-)

            Já jsem si právě byl jistý, že 805 to není, ale tu červenou jsme tam viděli všichni. Tak jsme zase o něco chytřejší, člověk se pořád učí :-)

        • sgaba
          07:31 26.03.2022

          CZ 807 byla verze pro tendr do Indie.

          CZ 807 byla verze pro tendr do Indie.

          • Jura99
            07:38 26.03.2022

            nebyl to Pákistán ?

            nebyl to Pákistán ?

      • Danik
        00:09 26.03.2022

        Tak až tam úspěšně udělají tu revoluci, tak CZUB nebude vyvážet jen na Ukrajinu ale i tam :-D

        Tak až tam úspěšně udělají tu revoluci, tak CZUB nebude vyvážet jen na Ukrajinu ale i tam :-D

Načítám diskuzi...