VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • damik
    13:56 26.03.2022

    https://twitter.com/MrKovalenk... The Russian Army command is failing to reinforce troops in #Ukraine with workable tanks and APCs from the storages ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/MrKovalenk...

    The Russian Army command is failing to reinforce troops in #Ukraine with workable tanks and APCs from the storages because optics, electronics, engine parts on the majority of them were stolen. Source: Intel. Dept. of Ukr. MoD. [Thread⬇️]

    2] According to the Intel. Dept. of #Ukraine MoD, only 1 out of 10 battle tanks in the storages of the 4th #Russian tank division is battle-ready. Because of this, a commander of the 13th regiment of the 4th Rus. tank division committed suicide.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      13:58 26.03.2022

      Už to tu bylo

      Už to tu bylo

  • Rošťák
    13:43 26.03.2022

    Plán druhé fáze speciální operace běží ..... níže i mapa :D
    https://twitter.com/ZdenekKlou...

    Plán druhé fáze speciální operace běží ..... níže i mapa :D
    https://twitter.com/ZdenekKlou...

    • otecko
      16:13 26.03.2022

      ¨Kur*a, fakt jsem tam v první chvíli hledal Mauripol a další města, pak čumím, a "Moskva" ....

      ¨Kur*a, fakt jsem tam v první chvíli hledal Mauripol a další města, pak čumím, a "Moskva" ....

      • Rošťák
        16:45 26.03.2022

        Jo, já taky....... a jestli tohle fakt někde prezentovaly tak už se nedivím ničemu

        Jo, já taky....... a jestli tohle fakt někde prezentovaly tak už se nedivím ničemu

  • Petr xx
    13:29 26.03.2022

    Zajatá elitní sniperka- údajně v roce 2014 měla zabíjet zajaté vojáky

    https://twitter.com/CrimeaSmot...

    Zajatá elitní sniperka- údajně v roce 2014 měla zabíjet zajaté vojáky

    https://twitter.com/CrimeaSmot...

    • Ján Paliga
      13:42 26.03.2022

      Doživotie v base ...

      Doživotie v base ...

  • ruleta
    13:28 26.03.2022
    • marecino
      13:36 26.03.2022

      nevies dat vycuc? :P

      nevies dat vycuc? :P

      • ruleta
        13:42 26.03.2022

        Je to strasne dlouhe, dej si preklad.

        Je to strasne dlouhe, dej si preklad.

      • Mortles
        14:05 26.03.2022

        Já to četl: Polsko je v bezpečí, NATO funguje. Rusové udělali významné chyby. V blízké budoucnosti Rusové vyřeší své interní problémy a nastane další ofenzíva. K ukončení invaze ...Zobrazit celý příspěvek

        Já to četl: Polsko je v bezpečí, NATO funguje. Rusové udělali významné chyby. V blízké budoucnosti Rusové vyřeší své interní problémy a nastane další ofenzíva. K ukončení invaze možná budou potřeba územní ústupky.Skrýt celý příspěvek

        • Upgrade
          14:21 26.03.2022

          Nic moc borec.

          Podla mna Rusi dostanu vyprask a bud sa radikalne zmenia alebo to bude koniec Ruska.

          Nic moc borec.

          Podla mna Rusi dostanu vyprask a bud sa radikalne zmenia alebo to bude koniec Ruska.

          • ruleta
            14:42 26.03.2022

            tvl :D cece mas dost.

            tvl :D cece mas dost.

          • Mortles
            14:50 26.03.2022

            Já bych tak optimistický nebyl. Schopnosti "druhé vlny", no to nevím, ale v Rusku není jasná vlastně skupina, která by usilovala o systémovou změnu. Občas říkám, že kdo chce udělat ...Zobrazit celý příspěvek

            Já bych tak optimistický nebyl. Schopnosti "druhé vlny", no to nevím, ale v Rusku není jasná vlastně skupina, která by usilovala o systémovou změnu. Občas říkám, že kdo chce udělat převrat, měl by si připravit aspoň 40 mm granátomet, jinak to nemyslí vážně (například v kontextu Katalánska). Kdo je v tomhle kontextu ten, kdo ten granátomet má a mířil by jím na Kreml?

            Co se výprasku Ruska týče: to hrozně závisí na situaci na zemi. Dokud budou rusové mít jednotky na sever od Kyjeva, tak se nedá očekávat jejich porážka v jiných oblastech. Samozřejmě doufám, že Rusové dostanou výprask a to povede k pádu Putina, ale nesmíme čekat příliš.

            Z našeho "úzkého" pohledu je dělat všechno, co podkopá bojeschopnost ruských jednotek, technologie, ekonomika, všechno. Němci říkají, že když se vzdáme ruského plynu, tak není cesty zpět a já říkám: Skvělé! Aspoň to nikdo nebude chtít v budoucnu vrátit. Je mi jasné, že dodávky inzulínu do Ruska jeho schopnost válčit příliš neovlivní, ale když ho tak chtějí, mohli by prvně přestat vyhrožovat "denacifikací" polovině zemí evropy...Skrýt celý příspěvek

          • Upgrade
            15:17 26.03.2022

            ruleta: kludne by som sa stavil :)

            ruleta: kludne by som sa stavil :)

  • Cernysip
    13:16 26.03.2022

    https://www.youtube.com/watch?... "Mají můj respekt, že se nevzdávají" – nahraný rozhovor útočníka (s manželkou) dne 26.03.2022 Ruský voják: „Myslel jsem, že bude ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.youtube.com/watch?...

    "Mají můj respekt, že se nevzdávají" – nahraný rozhovor útočníka (s manželkou)
    dne 26.03.2022

    Ruský voják: „Myslel jsem, že bude všechno jednodušší, a oni se nevzdávají, my je tady neporazíme, sakra, nevzdávají se. Upřímně řečeno, začal jsem si jich vážit… Když by k nám přišli, do mé země, taky bych se rval, chlapíci (молодцы) nevzdávají se ani hovno (нихуя). No, kurva (блядь), nepřítel je nepřítel…“.

    Manželka: „Bože, kdy to všechno skončíte…?“

    Ruský voják: „No, měli jsme informaci, jednu, že to všechno skončí brzy, ale tomu – do prdele (нихуя) se nechce věřit. Když se díváš na telku, říkají jedno – my říkáme něco úplně jiného, běží ohromná informační válka jedni kecaj (пиздуют) víc než druhý, a ti, kurva ještě to překrucují, je to v prdeli (пиздец) stučně řečeno...

    Manželka: Podepsali jsme, že kdo bude na internet dávat nedůvěryhodné infromace – toho zavřou, mnoho různých videí tam bylo, je to prostě v prdeli (пиздец)…

    Ruský voják: „Ano…“ (Да...)Skrýt celý příspěvek

  • Jan Padesátýpátý
    13:06 26.03.2022

    Na proruských videích na youtube jsem si udělal obrázek o tom, co je ruský národ zač. Neměl jsem o něm žádné extra mínění, ale stejně mě to šokovalo. (teď nemluvím o každém ...Zobrazit celý příspěvek

    Na proruských videích na youtube jsem si udělal obrázek o tom, co je ruský národ zač. Neměl jsem o něm žádné extra mínění, ale stejně mě to šokovalo. (teď nemluvím o každém jednotlivci, čest výjimkám v Rusku)

    Nikdo se v ruské proputinovské bublině ani nezamyslí, jestli je válka dobře, když v ní umírají civilisté. (A to je na tento fakt upozorňuju. Ignorují to.) Všichni jsou nadšení z toho, že probíhá válka a že Rusko útočí na neposlušného souseda.
    Jeden říká: "říkali jste že Rusko je zlé, ale tohle je teprve čajíček. Teprve uvidíte, jak zlé Rusko může být". Pod tím hromada lajků.
    Oni moc dobře vědí, co to byl gulag, a těší se na něj - jeden mě už do něj posílal.
    Jiného Čechovi co se tam odvážil nesouhlasit, napsali že vědí kde bydlí jeho žena a jeho dítě, a ať se připravuje na odvetu.

    Nejsem historik, ale mám pocit že ani Němci na začátku 2. sv. války nebyli takhle zlí. Pokud si pamatuju, Hitlerova popularita mezi Němci extrémně narostla poté, co mírově připojil Sudety. Nebyla tam ta fascinace válkou jako je v Rusku, a Hitler vystupoval jako mírotvorce. A když válka začala, už to Němce semlelo přestože velká část lidí z války asi nebyla nadšená.

    Termín "zlo" a "čisté zlo" mi až doteď připadal nereálný, vždy jsem si myslel, že zlo a dobro spolu vždy nějak koexistují, jsou do sebe propletené.
    Připadám si teď jak v nějakém fantasy světě. Jako by nálady Rusů ovládal nějaký nižší bůh, nějaký Sauron, šířící kolem sebe neředěné, čisté zlo, které prostupuje celou zemí. Je to fascinující (to slovo je nadužívaná blbá fráze, ale tady opravdu sedí)Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      13:11 26.03.2022

      nebol Youtube v rusku zablokovany?

      nebol Youtube v rusku zablokovany?

      • Cernysip
        13:17 26.03.2022

        mají tohle: https://rutube.ru...

        mají tohle: https://rutube.ru...

      • Jan Padesátýpátý
        13:20 26.03.2022

        Nebyl. FB, twitter, instagram byly zablokované. Youtube zůstal.
        Včera jsem četl článek o tom, že o blokaci youtube Rusko uvažuje, ale že by se tím střelilo do vlastní nohy.

        Nebyl. FB, twitter, instagram byly zablokované. Youtube zůstal.
        Včera jsem četl článek o tom, že o blokaci youtube Rusko uvažuje, ale že by se tím střelilo do vlastní nohy.

        • Mortles
          14:16 26.03.2022

          Myslím, že youtube masivně demonetizoval, takže za to autoři nedostávají od youtube zaplaceno, ale sledovat se může dál.

          Myslím, že youtube masivně demonetizoval, takže za to autoři nedostávají od youtube zaplaceno, ale sledovat se může dál.

    • Upgrade
      13:44 26.03.2022

      To tam nemusi byt reprezentativna vzorka. Kto nesuhlasi, tak proste nic nepise, lebo sa boji. Pripadne uz to tam funguje ako u nas za komancov, ze kto je proti, tak uz to vobec ...Zobrazit celý příspěvek

      To tam nemusi byt reprezentativna vzorka. Kto nesuhlasi, tak proste nic nepise, lebo sa boji. Pripadne uz to tam funguje ako u nas za komancov, ze kto je proti, tak uz to vobec nesleduje ani nic, len si zije svoj zivot v svojej komunite a ked sa ho priamo opytaju tak prikyvne ale mysli si svoje. Ze u mladsich rocnikov to tam funguje takto, akoby si to vytesnili v hlavach uplne.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        14:03 26.03.2022

        já vím, že se v Rusku bojí ale v cizině žije hodně rusů, pokud by polovina nebo aspoň třetina z nich byla rozumná, čekal bych, že se to těch diskuzích projeví vím, že funguje ...Zobrazit celý příspěvek

        já vím, že se v Rusku bojí
        ale v cizině žije hodně rusů, pokud by polovina nebo aspoň třetina z nich byla rozumná, čekal bych, že se to těch diskuzích projeví
        vím, že funguje princip uzavřených bublin, ale tak jako ruská invaze aktivovala mě a přiměla mě vydat se do proputinovských bublin, čekal bych že aktivuje i rozumné Rusy co jsou v zahraničíSkrýt celý příspěvek

        • Upgrade
          14:39 26.03.2022

          Opozicia na to ide hlavne velmi zle. Putin zakazal uz aj samotne protesty, takze teraz len chodia po ulicach ako ovecky. Akonahle vytiahnu transparent alebo zacnu skandovat, tak ...Zobrazit celý příspěvek

          Opozicia na to ide hlavne velmi zle. Putin zakazal uz aj samotne protesty, takze teraz len chodia po ulicach ako ovecky. Akonahle vytiahnu transparent alebo zacnu skandovat, tak ich zbalia, dostanu pokutu a pri opakovanom zatknuti idu za mreze (ze vraj na roky). A rezim ma na to uz vraj 400-tisicovu Narodnu gardu, ktorych ked sa ludia len dotknu tak vyfasuju tak, ze ked neostanu ochrnuti, tak mozu byt radi. Na protesty v Rusku treba velku odvahu a tu nema kazdy a ak aj ma, tak po case bez vysledku sa zlomi.

          Rusi musia prestat protestovat a zacat strajkovat. Na to odvahu netreba, staci ostat doma a Omon je z hry. Proste vyhlasi sa datum a nejde sa do roboty. Potom po tyzdni znova, potom 2x za tyzden atd. . Toto, ak ich je dost, zase nema sancu vyhrat rezim.Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            14:55 26.03.2022

            tam stačí držet na ulici v rukách prázdný papír, a seberou je kolik z nich nepodporuje Putinova, 30%? Kolik je vysloveně proti němu, 10%? Kolik z nich by bylo připraveno přijít o ...Zobrazit celý příspěvek

            tam stačí držet na ulici v rukách prázdný papír, a seberou je

            kolik z nich nepodporuje Putinova, 30%? Kolik je vysloveně proti němu, 10%? Kolik z nich by bylo připraveno přijít o práci, 1-2%?
            To není jako u nás v roce 1989, kdy by šla do generální stávky většina.Skrýt celý příspěvek

          • Upgrade
            15:21 26.03.2022

            Rusko je diktatura, tie prezentovane cisle nemusia znamenat vobec nic. Keby u nas v roku 1988 robila KSC prieskum podpory KSC, tak by to asi tiez vyzeralo impozantne.

            Rusko je diktatura, tie prezentovane cisle nemusia znamenat vobec nic. Keby u nas v roku 1988 robila KSC prieskum podpory KSC, tak by to asi tiez vyzeralo impozantne.

          • flanker.jirka
            16:13 26.03.2022

            Upgrade
            Tak takový průzkum by byl možná podobný i 16. listopadu 1989 :-)

            Upgrade
            Tak takový průzkum by byl možná podobný i 16. listopadu 1989 :-)

        • Falko
          18:21 26.03.2022

          Rozumný rus je oxymoron.

          Rozumný rus je oxymoron.

    • Mortles
      14:16 26.03.2022

      No, co se podpory války týče, rád bych upozornil, že i v Německu NSDAP volila jen třetina lidí. Odtržení USA od británie taky podporovala jen třetina lidí. To je pro mne taková ...Zobrazit celý příspěvek

      No, co se podpory války týče, rád bych upozornil, že i v Německu NSDAP volila jen třetina lidí. Odtržení USA od británie taky podporovala jen třetina lidí. To je pro mne taková pracovní teorie třetin: když máme rozhodující dějinný bod, tak třetina je pro, třetina je proti a třetině je to jedno (možná vám to připomene také preference Babiše) a pak jde o to, která třetina je silnější (má institucionální/kapitálovou podporu a podobně).

      Co se Tolkiena a zla týče: Tolkien byl společník velkého teologa Chestertona, a i když si odmyslíme inspiraci první a druhou světovou válkou, tak prostě měl dobré představy o tom, co pro něj znamená zlo a podle toho taky psal. Pán prstenů je doopravdy silně katolicky teologické dílo (u Narnie jeho kamaráda Lewise je to významně jasnější, Aslan je Ježíš). To jenom malá tolkienologická (oni mají i vlastní konference!) poznámka :D

      Jinak přesně takhle prostě funguje fašismus, co na to říct. Rozumí jenom síle, takže nyní musíme být silní. Je to jako šikana ve škole, ti, co nechtějí mít problémy a nebrání se, trpí nejvíc.

      Jinak mě osobně takové diskuse nestojí zato. Přesvědčit se nedají a diskutovat nechtějí, tak proč ztrácet čas. A to neplatí jenom u těchhle fašistů, ale i u mírnějších případů...Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        16:29 26.03.2022

        > Jinak mě osobně takové diskuse nestojí zato. Možná stojí, teď jsem věci vysvětlil jedné Rusce: napsal jsem, že se historie opakuje, že hitler chtěl dosáhnout míru na celém světě ...Zobrazit celý příspěvek

        > Jinak mě osobně takové diskuse nestojí zato.

        Možná stojí, teď jsem věci vysvětlil jedné Rusce:
        napsal jsem, že se historie opakuje, že hitler chtěl dosáhnout míru na celém světě jako putin
        ona odpověděla, že asi tenkrát nikdo nezabíjel němce v zahraničí ani nepřipravoval chemické zbraně jako ukrajinci
        vysvětlil jsem jí Sudety a Glivice, že se historie opravdu opakuje
        řekla že pak nás opravdu čeká armagedon

        Je fakt že předtím mi rukama prošlo tak 15 Rusů co absolutně nechtěli o ničem přemýšlet, a když jsem jim argumentačně naboural jejich svět, jenom mi začali nadávatSkrýt celý příspěvek

        • Mortles
          16:40 26.03.2022

          Moje zkušenost s kamarádkou z Tuvy byla jinačí, ale ta byla na naší straně už od začátku (a ono se nedá čekat, že je někdo vysokoškolák na prestižním stipendiu v Japonsku a má ...Zobrazit celý příspěvek

          Moje zkušenost s kamarádkou z Tuvy byla jinačí, ale ta byla na naší straně už od začátku (a ono se nedá čekat, že je někdo vysokoškolák na prestižním stipendiu v Japonsku a má vymytej mozek, i Íránci tady jsou v pohodě). Když jsem se jí zeptal asi před rokem, jak se vyvíjí situace v Rusku, řekla mi: "tam to bude ještě trvat, než se něco změní." A když to začalo, tak samozřejmě jsem se ptal na situaci doma a řekla mi: všichni se bojí, lidi utíkají ze země, ona se za žádnou cenu nevrátí (takže hledá práci v japonských firmách a tak), a že ani domů nemůže z Japonska poslat poštu.

          Jinak já bych ani neřekl, že se historie opakuje, jenom jí vládnou stále stejné síly a my si rádi hledáme klíč k tomu, jak ji interpretovat v minulosti.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    13:03 26.03.2022

    "Ruskí nacisti sa pokúsili vylodiť sabotážnu a prieskumnú skupinu na breh v Odeskej oblasti. Zároveň použili vysokorýchlostné člny , povedal Vladislav Nazarov , dôstojník ...Zobrazit celý příspěvek

    "Ruskí nacisti sa pokúsili vylodiť sabotážnu a prieskumnú skupinu na breh v Odeskej oblasti.

    Zároveň použili vysokorýchlostné člny , povedal Vladislav Nazarov , dôstojník operačného veliteľstva Yug .

    Nepriateľ dostal dôstojné odmietnutie, sabotéri boli zničení.

    Nepriateľ pokračuje v prieskume pobrežia a Čierneho mora pomocou lietadiel, ale aktívne im čelí ukrajinská protivzdušná obrana."
    https://t.me/dumskaya_net/3361... Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    12:22 26.03.2022

    "Střílíme sami na sebe" - zachycení rozhovoru okupantů https://www.youtube.com/watch?... dne 25.03.2022 Mě do ráje nepustí, Zklamal jsem lidi , tady je zasraný ...Zobrazit celý příspěvek

    "Střílíme sami na sebe" - zachycení rozhovoru okupantů

    https://www.youtube.com/watch?...
    dne 25.03.2022

    Mě do ráje nepustí, Zklamal jsem lidi , tady je zasraný případ. Jeden náš tank byl zničen, prostě PTURem to dostal pod věž. Posádka je pryč, kurva, tam mínus posádka, zde mínus posádka. Zatím nás Bůh chrání, kurva (блять).

    Své vlastní, ostatní, obecně, kurva, jebat do huby, naši, cizí, všechny pojebat do držky...
    Zhruba řečeno, včera po nás sakra začal střílet minomet, náš tank jel vlevo, no, jeden aktivní tank. Zkrátka velitel praporu, zástupce pro techniku /зампотех/ a velitel tanku, kurva.

    Vlevo jede kolona se 4 BTR, on ji vidí, najednou na nás pálí minomet, kolona nějaká přijíždí tak nějak zleva, v deset v noci kurva, on otáčí kanón,... vypálil podél tyče (?) ... Ukázalo se, že je to naše kolona...

    Ta kolona to po nás práskla na oplátku, a svými minomety nás začala mrdat (ебашить). Ve výsledku u Guljalpole nás mrdají naši a naše minomety s náma vyjebávaj …. tank nám jednu mrdnul…Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      13:04 26.03.2022

      Díky za překlad.

      Díky za překlad.

  • damra
    11:56 26.03.2022

    pripada mi, ze v ru uz vsichni zesileli: ... by je Moskva použila i v případě ohrožení existence některého ze spojenců konvenčním ...Zobrazit celý příspěvek

    pripada mi, ze v ru uz vsichni zesileli:
    ... by je Moskva použila i v případě ohrožení existence některého ze spojenců konvenčním útokem....


    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • skelet
      12:03 26.03.2022

      Nezešíleli. Bojí se.

      Nezešíleli. Bojí se.

    • Miroslav
      12:06 26.03.2022

      Už skôr som popisoval ruskú doktrínu použitia jadrových zbraní. Tie body sú 4 a v dvoch sa hovorí aj o spojencoch Ruska

      Už skôr som popisoval ruskú doktrínu použitia jadrových zbraní. Tie body sú 4 a v dvoch sa hovorí aj o spojencoch Ruska

    • Upgrade
      12:33 26.03.2022

      Najskor myslia Bielorusko a bude to smerovat k Poliakom. Takze podla ich predstavy, ked oni pojdu dvaja na jedneho tak to bude OK ale dvaja na dvoch, uz pre nich nie je fer - ...Zobrazit celý příspěvek

      Najskor myslia Bielorusko a bude to smerovat k Poliakom. Takze podla ich predstavy, ked oni pojdu dvaja na jedneho tak to bude OK ale dvaja na dvoch, uz pre nich nie je fer - klasicke ruske rozmyslanie, my sme nieco extra a hotovo.

      Leda ze by to bolo mierene na Ukrajincov, aby ich v pripade utoku Bielorusov na Ukrajinu (alebo aj bez neho) ani nenapadlo v pripade protiutoku ist na uzemie Bieloruska. To by tiez bolo take klasicky ruske.

      Ale je to inak zaujimave: My na vas mozme zautocit a podmanit si vas ale vy sa opovazte prekrocit nasu hranicu lebo tam mate atomovky... zapad proste nemoze nechat Ukrajinu prehrat za ziadnu cenu, lebo ak im toto prejde, tak zbohom civilizacia.Skrýt celý příspěvek

      • PavolR
        12:56 26.03.2022

        Mňa zasa napadlo, že teraz vlastne takmer úplne vypratali vojská z Abcházka a Južného Osetska ...

        Mňa zasa napadlo, že teraz vlastne takmer úplne vypratali vojská z Abcházka a Južného Osetska ...

    • Jan Padesátýpátý
      12:36 26.03.2022

      Největší fór je v tom, že Rusko naznačuje, že její neúspěch na Ukrajině ohrožuje existenci Ruska :D (bylo to tu cca před 3 dny) To nejhorší co můžeme udělat, je dávat Rusku najevo ...Zobrazit celý příspěvek

      Největší fór je v tom, že Rusko naznačuje, že její neúspěch na Ukrajině ohrožuje existenci Ruska :D
      (bylo to tu cca před 3 dny)

      To nejhorší co můžeme udělat, je dávat Rusku najevo že se jeho jaderných zbraní bojíme. Protože právě to zvýší pravděpodobnost že je Putin použije.
      70 let fungoval princip jaderného odstrašení takto: "můžete nás zničit, ale pak budete zničeni taky". A jinak to prostě fungovat nebude. A je třeba se smířit s tím, že absolutní 100% jistota že nedojde k jaderné válce není možná.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        12:40 26.03.2022

        Myslim ze im to je na zapade jasne, Biden pred par dnami vyhlasil, ze su pripraveni pouzit JZ aj preventivne, alebo nieco v tom zmysle.

        Myslim ze im to je na zapade jasne, Biden pred par dnami vyhlasil, ze su pripraveni pouzit JZ aj preventivne, alebo nieco v tom zmysle.

      • Mortles
        12:42 26.03.2022

        Jo, oni ty atomovky můžou použít za jakýchkoli podmínek. Za takových podmínek nejlépe ignorovat. Co neovlivním, toho nemá smysl se bát, klasický stoický přístup. Příště můžou ...Zobrazit celý příspěvek

        Jo, oni ty atomovky můžou použít za jakýchkoli podmínek. Za takových podmínek nejlépe ignorovat. Co neovlivním, toho nemá smysl se bát, klasický stoický přístup. Příště můžou říkat, že použijí jaderné zbraně, když jim nebudeme platit za plyn v rublech, tak co. Mě osobně štve, že takovéhle postavení logicky může vést jenom k proliferaci jaderných zbraní: takhle je bude chtít každý (Japonsko, Polsko) jenom aby jim Rusové nemohli vyhrožovat.Skrýt celý příspěvek

        • Adanedhel
          12:53 26.03.2022

          K tomu stejně dojde. Brzy bude mít jadernou zbraň každý. ICBM jen ti akčnější.

          K tomu stejně dojde. Brzy bude mít jadernou zbraň každý. ICBM jen ti akčnější.

        • Upgrade
          12:56 26.03.2022

          Presne tak, takto ako na Ukrajinu, akoze konvence utok a v obrane atomovky, tak takto mozu obsadit postupne vsetky staty v dosahu, ktore nie su v NATO a nemaju atomovky. Lebo oni ...Zobrazit celý příspěvek

          Presne tak, takto ako na Ukrajinu, akoze konvence utok a v obrane atomovky, tak takto mozu obsadit postupne vsetky staty v dosahu, ktore nie su v NATO a nemaju atomovky. Lebo oni mozu takto utocnu vojnu s kymkolvek nevyhrat lubovolnekrat a zase to skusit znova a to bez strachu, ze mozu prehrat - na takuto hru sa neda odpovedat inak, len ju odmietnut - teda prvy krat ich porazit tak, aby druhu sancu uz nikdy nedostali. Myslim, ze strategom na zapade toto musi byt jasne. Cudne je, ze Putinovi nebolo jasne, ze zapadu to jasne bude.Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            13:17 26.03.2022

            Souhlas, stačí jednou hodně důrazně dát Rusku najevo, že jaderným vyhrožováním cesta nevede. Nebezpečí jaderného útoku se tím minimalizuje na příštích desítky let. Až bude Putin ...Zobrazit celý příspěvek

            Souhlas, stačí jednou hodně důrazně dát Rusku najevo, že jaderným vyhrožováním cesta nevede. Nebezpečí jaderného útoku se tím minimalizuje na příštích desítky let.

            Až bude Putin JZ vyhrožovat opravdu ostře, udělal bych úplný opak:
            - Putin: přestante dodávat na Ukrajinu zbraně, jinak zítra taktický úder na Polsko
            - odpověď NATO: vjede na západní Ukrajinu a ustanoví tam bezpečnou zónu

            Vlastně už Kennedy něco podobného udělal, a následujících 40 let Rusy nenapadlo vyhrožovat JZ. Z kolektivní paměti ale karibská krize už asi vymizela, potřebujeme zřejmě další dávku jaderné krize. Takové očkování :)Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:45 26.03.2022

      Mna tesi ze dostali odpoved od Bidena v zmysle ze amerika si na oplatku narokuje preventivny jadrovy uder na akukolvek hrozbu zo strany ktorejkolvek krajiny.. lookin at you kim too ...Zobrazit celý příspěvek

      Mna tesi ze dostali odpoved od Bidena v zmysle ze amerika si na oplatku narokuje preventivny jadrovy uder na akukolvek hrozbu zo strany ktorejkolvek krajiny.. lookin at you kim too winkSkrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    11:47 26.03.2022

    Na Vladimíra Putina spomína Mikuláš Dzurinda: ,,V roku 2005 keď bolo v Bratislave stretnutie Bush - Putin som s Vladimirom Putinom ostal chvíľu sám. Aby neostalo trápne ticho, ...Zobrazit celý příspěvek

    Na Vladimíra Putina spomína Mikuláš Dzurinda:

    ,,V roku 2005 keď bolo v Bratislave stretnutie Bush - Putin som s Vladimirom Putinom ostal chvíľu sám. Aby neostalo trápne ticho, spýtal som sa ho na možnosť vytvoriť hokejovú súťaž kde by štartovali slovenské, ruské, bieloruské, ukrajinské, české a poľské mužstvá. Vladimír Putin sa zamračil a povedal len: ,,Net, Ukrajina net". Bolo jasné, že s Ukrajinou má celkovo nejaký osobný problém"Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      11:51 26.03.2022

      posadnutosť by som nenazýval "osobným problémom" - už vyše mesiac sa tento "problém" netýka len jeho, ale vyše 40mil. ľudí

      posadnutosť by som nenazýval "osobným problémom" - už vyše mesiac sa tento "problém" netýka len jeho, ale vyše 40mil. ľudí

    • Conquer
      11:53 26.03.2022

      To bolo uz po tom, ked otravil Juscenka a on nie, ze nezomrel, ale este aj vyhral volby.

      To bolo uz po tom, ked otravil Juscenka a on nie, ze nezomrel, ale este aj vyhral volby.

    • Mr.Tomas
      12:00 26.03.2022

      Myslím, že to bolo v tomto rozhovore, ktorý je vynikajú ako každý iný rozhovor s Drurindom či Miklošom. Mám dojem, že Dzurinda vymyslel KHL ktorá sa začala hrať 2-3 roky potom ako ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že to bolo v tomto rozhovore, ktorý je vynikajú ako každý iný rozhovor s Drurindom či Miklošom. Mám dojem, že Dzurinda vymyslel KHL ktorá sa začala hrať 2-3 roky potom ako túto myšlienku vnukol putinovi :D

      https://open.spotify.com/episo... Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        12:09 26.03.2022

        Tiež mi to tak prišlo:-)

        Ja som takto koncom 90-tych rokoch vymyslel USB kľúč

        Tiež mi to tak prišlo:-)

        Ja som takto koncom 90-tych rokoch vymyslel USB kľúč

        • Ján Paliga
          13:52 26.03.2022

          A určite si si to nedal patentovať... ;)

          A určite si si to nedal patentovať... ;)

          • Miroslav
            15:42 26.03.2022

            Vtedy končila éra MC kaziet a prichádzali CD. Tak sme len tak premýšľali s kamarátmi, že čo bude ďalej. A ja som povedal, že si to predstavujem ako tyčinku alebo hranolku ktorú ...Zobrazit celý příspěvek

            Vtedy končila éra MC kaziet a prichádzali CD. Tak sme len tak premýšľali s kamarátmi, že čo bude ďalej. A ja som povedal, že si to predstavujem ako tyčinku alebo hranolku ktorú zasunieš do konektora hocikde a to bude konečný dizajn, už sa bude navyšovať len kapacita. Splnilo sa...Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    11:42 26.03.2022

    Rusko pořádá manévry na Kurilských ostrovech, o které vede spor s ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko pořádá manévry na Kurilských ostrovech, o které vede spor s Japonskem
    https://ct24.ceskatelevize.cz/... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      11:49 26.03.2022

      Najprv manévre aby zastrašili Japonsko a potom ich hneď pošlú na Ukrajinu aby nesedeli na tých troch skalách zbytočne

      Najprv manévre aby zastrašili Japonsko a potom ich hneď pošlú na Ukrajinu aby nesedeli na tých troch skalách zbytočne

      • Dovi
        12:00 26.03.2022

        Ony ty 3 skály mají díky námořnímu právu, vcelku velkou hodnotu....

        Ony ty 3 skály mají díky námořnímu právu, vcelku velkou hodnotu....

        • Mortles
          12:10 26.03.2022

          Ono to není ani zas tak malé, viděl jsem nějaké pravicové materiály, které říkaly něco jako "tady jde o území velikosti prefektury Čiba (to je na západ od Tokia)."

          Ono to není ani zas tak malé, viděl jsem nějaké pravicové materiály, které říkaly něco jako "tady jde o území velikosti prefektury Čiba (to je na západ od Tokia)."

    • flanker.jirka
      16:19 26.03.2022

      Japonsko by mělo držet hubu, měli by si tam uvědomit co provedli v celé východní, jihovýchodní Asii a tichomoří v průběhu 30. a 40. let.

      Japonsko by mělo držet hubu, měli by si tam uvědomit co provedli v celé východní, jihovýchodní Asii a tichomoří v průběhu 30. a 40. let.

      • Adanedhel
        21:49 26.03.2022

        To už je dávno pryč. Nemá smysl se rejpat v událostech, u kterých už je většina účastníků po smrti.

        To už je dávno pryč. Nemá smysl se rejpat v událostech, u kterých už je většina účastníků po smrti.

  • jj284b
    11:36 26.03.2022

    niekolko zajatych rusov vo Vilchivke


    https://twitter.com/AndrijBile...

    niekolko zajatych rusov vo Vilchivke


    https://twitter.com/AndrijBile...

    • SeaWolf
      11:41 26.03.2022

      Chovej se k zajatců tak, jak by jsi chtěl, aby se oni chovali k tobě. Rozhodně nepřátelskou morálku podkolenky víc začátečníky co dostane čaj, sušenku a telefon mámě, než zajatec v ...Zobrazit celý příspěvek

      Chovej se k zajatců tak, jak by jsi chtěl, aby se oni chovali k tobě. Rozhodně nepřátelskou morálku podkolenky víc začátečníky co dostane čaj, sušenku a telefon mámě, než zajatec v trenkách ponížený na zemi.Skrýt celý příspěvek

      • spesl
        12:06 26.03.2022

        Nedával bych raději tyhle moudra od klávesnice. Když ti zabijou agresoři kámoše ,nebo dokonce někoho z rodiny, pak bys měl možná jiný pohled na sušenku a čaj pro vrahy.To se nám to ...Zobrazit celý příspěvek

        Nedával bych raději tyhle moudra od klávesnice. Když ti zabijou agresoři kámoše ,nebo dokonce někoho z rodiny, pak bys měl možná jiný pohled na sušenku a čaj pro vrahy.To se nám to moralizuje, když takovou situaci vidíme v minutovém záběru bez souvislostí.Skrýt celý příspěvek

        • SeaWolf
          12:49 26.03.2022

          To je úhel pohledu kámo. Já bych zase od klávesnice šmahem nedehonostoval a netýral zajatce. To co píšeš ty, tak tím se přesně oháněl Givi s Motorolou, když donutili kapitulovat ...Zobrazit celý příspěvek

          To je úhel pohledu kámo. Já bych zase od klávesnice šmahem nedehonostoval a netýral zajatce. To co píšeš ty, tak tím se přesně oháněl Givi s Motorolou, když donutili kapitulovat terminátory na Doněckém letišti. Takže řešením je chovat se jako hovado a za aktuální situace je to v pořádku ?

          Scény s ukrajinskými zajatci v Doněcku 2014 - 2015
          https://www.youtube.com/watch?...

          https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

          • ArcheologJD
            13:42 26.03.2022

            Bohužel v týhle válce je pro Ukrajince už od začátku nerozumnější se Zmrdum nevzdávat.

            Bohužel v týhle válce je pro Ukrajince už od začátku nerozumnější se Zmrdum nevzdávat.

          • The Pale Emperor
            13:52 26.03.2022

            Mám pocit, že od té doby pravděpodobně v Doněcku ti lidi trošku vystřízlivěli :-) Každopádně se stačí podívat, co to tam ty zajatce bije - důchodci - putinova největší zbraň. Tak ...Zobrazit celý příspěvek

            Mám pocit, že od té doby pravděpodobně v Doněcku ti lidi trošku vystřízlivěli :-) Každopádně se stačí podívat, co to tam ty zajatce bije - důchodci - putinova největší zbraň. Tak fanatické je možná tak ISIS... Není se čemu divit, v rusku ten fanatizmus pěstují už od říjnové revoluce...Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          13:06 26.03.2022

          Ale no tak. Rusové se chovají stejně možná hůře k zajatcům. Spomínate na začátku jak se chovali k ukrajinským pohraničníkům? Prostě žijí. Dostanou pásky na oči. Občas si do nich ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale no tak. Rusové se chovají stejně možná hůře k zajatcům. Spomínate na začátku jak se chovali k ukrajinským pohraničníkům? Prostě žijí. Dostanou pásky na oči. Občas si do nich někdo stochne. Ale po všem půjdu domů.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            13:26 26.03.2022

            Nikdo neví konkrétní kontext dané situace, ale základní fakta jsou jasná. Porušují Ženevské konvence a hůře tyto videa pak slouží ruské propagandě. Takže i když je to valčící ...Zobrazit celý příspěvek

            Nikdo neví konkrétní kontext dané situace, ale základní fakta jsou jasná. Porušují Ženevské konvence a hůře tyto videa pak slouží ruské propagandě. Takže i když je to valčící strana na které stojíme a podporujeme - tak tohle je špatně. Fakt nechápu, že se vůbec na tohle téma tady polemizuje.Skrýt celý příspěvek

          • ArcheologJD
            13:50 26.03.2022

            polemizuje se proto, že jedna strana na všechny ženevský konvence z vysoka ser.. pardon kašle a jako propagandu klidně použije svým dělostřelectvem roztřílený města. A lidi jako ...Zobrazit celý příspěvek

            polemizuje se proto, že jedna strana na všechny ženevský konvence z vysoka ser.. pardon kašle a jako propagandu klidně použije svým dělostřelectvem roztřílený města.
            A lidi jako Ruleta chtějí po druhý straně aby všechno dodržovala do puntíku.
            Bohužel v prvním týdnu kafíčko a telefon domů mámě po čtvrtým týdnu nakládačka a slečení do trenek.
            Čím dýl tohle vraždění bude trvat, tím víc budou Zmrdi potíraný Ohněm a mečem zajatec nezajatec.Skrýt celý příspěvek

      • Knightrider
        12:09 26.03.2022

        Tož dobře se to radí u ranní kávy krátce před obědem. Možná by se to jinak komentovalo, kdyby ti už měsíc ostrelovali sídliště v tvém městě, zabíjeli civilisty ve frontě na vodu. A ...Zobrazit celý příspěvek

        Tož dobře se to radí u ranní kávy krátce před obědem. Možná by se to jinak komentovalo, kdyby ti už měsíc ostrelovali sídliště v tvém městě, zabíjeli civilisty ve frontě na vodu. A ty by jsi nachytal po měsíci bojů, kdy jsi ztratil kamarady tyhle pupiky jak vezou další munici pro děla, co přeorali místo kam jezdíš na chatu i s lidmi, co tam žili...možná by jsi je čajem a chlebem nepohostil jak navrhuješ. Čím déle válka trvá, čím více nesmyslně zabíjejí Rusové lidi tím méně slitování k nim budou Ukrajinci cítit. Zůstat v trenclich je ještě velká výhra.Skrýt celý příspěvek

        • SeaWolf
          12:52 26.03.2022

          Odpověděl jsem o status víš. Ty když píšeš svůj komentář. tak je to ze zákopu pod palbou nebo kde teď zrovna bojuješ ? Děkuji za upřímnou odpověď

          Odpověděl jsem o status víš. Ty když píšeš svůj komentář. tak je to ze zákopu pod palbou nebo kde teď zrovna bojuješ ? Děkuji za upřímnou odpověď

          • The Pale Emperor
            13:56 26.03.2022

            Chápu tvůj point, ale oni fakt nedělají nic špatného. Vždyť tam je klečí s páskou na očích a dva borci jsou v trenkách, kdoví proč. Třeba je prohledávali, třeba měli hadry mokré, ...Zobrazit celý příspěvek

            Chápu tvůj point, ale oni fakt nedělají nic špatného. Vždyť tam je klečí s páskou na očích a dva borci jsou v trenkách, kdoví proč. Třeba je prohledávali, třeba měli hadry mokré, roztrhané...Skrýt celý příspěvek

          • SeaWolf
            15:09 26.03.2022

            The Pale Emperor mimoto že souhlasím, jenže přemýšlí tak běžný Rus který to video sleduje ? Koukám na to takto, když budu já ruský voják na frontě, kde se kolem mě všechno hroutí ...Zobrazit celý příspěvek

            The Pale Emperor
            mimoto že souhlasím, jenže přemýšlí tak běžný Rus který to video sleduje ?

            Koukám na to takto, když budu já ruský voják na frontě, kde se kolem mě všechno hroutí a kouknu na internet kde uvidím dvě videa:

            1. Ruský zajatec který si myslí, že bojuje proti "neonacistům a zfetovaným fašistům" najednou dostane slušné zacházení, nikdo ho evidentně zásadně neohrožuje, dostane drobné benefity jako jídlo, telefon a nikdo ho nijak nedehonostuje.

            2. Ruského zajatce který si myslí, že bojuje proti "neonacistům a zfetovaným fašistům" zajme tlupa zakompleksovanech idiotů co ho hodí ve slipech na korbu Pick-upu ( to video tu bylo včera ) a chová se k nim jako právě to hovado.

            U kterého videa budu bojovat, i když blbě do samého konce a u kterého videa se rád vzdám ?

            PS: Asi si rozumíme považuj to za řečnickou otázku.Skrýt celý příspěvek

          • Knightrider
            15:51 26.03.2022

            Nerozumím jakou má tvoje otázka souvislost s komentářem. Nevidíš kontext, co se tam událo, zajatcům se nic nestalo, takže prostě na sušenky a čaj není vždycky čas. To je válka. ...Zobrazit celý příspěvek

            Nerozumím jakou má tvoje otázka souvislost s komentářem. Nevidíš kontext, co se tam událo, zajatcům se nic nestalo, takže prostě na sušenky a čaj není vždycky čas. To je válka. Jestli si myslíš, že ruská propaganda bude dávat tyto čajové dýchánky v TV tak určitě ne. Podívej se co posílají Ukrajinci za klipy Bělorusu. Zpráva není Neblbnete buďte rozumní lidé. Ta zpráva je: budete zabiti v první chvíli, kdy překročite naše hranice. Vaše roztrhana těla nafotime a pošleme vaším příbuzným!
            Opakuji nic se jim nestalo, jsou normálně zadrženi. Tohle je válka, vedou se tam bojové operace a to že dáš ruce nahoru tě nezbavuje odpovědnosti a rizika...Skrýt celý příspěvek

      • montecasino1
        12:46 26.03.2022

        lenže tu nevieš ako ich našli,nemyslím že im prikázali resp. ich vyzliekli,to by boli vyzlečený všetci.

        lenže tu nevieš ako ich našli,nemyslím že im prikázali resp. ich vyzliekli,to by boli vyzlečený všetci.

      • SeaWolf
        12:54 26.03.2022

        OPRAVA: * "Rozhodně nepřátelskou morálku podkope víc zajatec co dostane čaj, sušenku a telefon mámě, než nahý zajatec v trenkách ponížený na zemi."

        Přestanu psát z mobilu :-D

        OPRAVA: * "Rozhodně nepřátelskou morálku podkope víc zajatec co dostane čaj, sušenku a telefon mámě, než nahý zajatec v trenkách ponížený na zemi."

        Přestanu psát z mobilu :-D

  • Fiagy
    11:21 26.03.2022

    Ministerstvo vnitra @vnitro ·19m V rámci programu #MEDEVAC se do ČR podařilo z Ukrajiny evakuovat 18 měsíční holčičku, která utrpěla popáleniny na 60 % těla. Do péče českých ...Zobrazit celý příspěvek

    Ministerstvo vnitra
    @vnitro
    ·19m
    V rámci programu #MEDEVAC se do ČR podařilo z Ukrajiny evakuovat 18 měsíční holčičku, která utrpěla popáleniny na 60 % těla. Do péče českých lékařů se dostává v kritickém, ale stabilizovaném stavu. Na Ukrajině by nebylo možné kvůli válce poskytnout náročnou péči.
    https://twitter.com/ArmadaCR/s... Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:41 26.03.2022

      Narod ktory pomaha je narod chvalyhodny

      Narod ktory pomaha je narod chvalyhodny

    • Ján Paliga
      13:55 26.03.2022

      Držím palce lekárom, aby sa im to chudatko podarilo zachrániť.

      Držím palce lekárom, aby sa im to chudatko podarilo zachrániť.

  • Cernysip
    11:16 26.03.2022

    https://www.youtube.com/watch?... Dne 26.03.2022 Překlad ruskojazyčného komentáře Ázerbájdžán dokonale rozumí problémům Kremlu, a proto současné problémy řeší bez větší ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.youtube.com/watch?...
    Dne 26.03.2022

    Překlad ruskojazyčného komentáře
    Ázerbájdžán dokonale rozumí problémům Kremlu, a proto současné problémy řeší bez větší sentimentality. (MixNews , 335 tisíc odběratelů)

    Překlad ruskojazyčného komentáře:

    Na pozadí války v Ukrajině, došlo k zostření situace v Karabachu, Azerbajdžánci tam obsadili několik vesnic. Arméni zveřejnili video o tom, že k postupu azerbajdžánských vojáků došlo nedaleko od tzv. Ruských mírotvorců, kteří nijak nereagovali. O vážnosti situace hovoří to, že se hned objevila informace o tom, že Šojgu se naléhavě spojil s azerbajdžánským kolegou. Jestli s ním hovořil přímo Šojgu nebo někdo jeho jménem není v tomto případě důležité. Důležité je, že daleko od Kremlu se nyní, mimochodem, vytváří druhý front, ať již kdekoli. Azerbajdžan tomu určitě rozumí a proto logicky zaujal pozici výhodnou pro další jednání. Obecně to příměří, které bylo v Karabachu realizováno po tříměsíční válce, mělo jen dočasný charakter. Takzvaní ruští mírotvůrci, byli v Karabachu umístěni jen s velmi omezeným statusem, který je garantován pouze trojstranným prohlášením, stačí tak jen jednomu z účastníků ho vypovědět, a mandát mírotvůrců vyprší. Azerbajdžan velmi dobře rozumí nynějším potížím Kremlu a tak bez velkého sentimentu řeší aktuální úkoly. V první řadě jde o ukončení karabašské otázky přímo teď. O tom, že je to nevyhnutelné, nelze pochybovat.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    11:01 26.03.2022

    https://twitter.com/MrKovalenk...

    preco vytahuju stare tanky..

    https://twitter.com/MrKovalenk...

    preco vytahuju stare tanky..

    • Rošťák
      11:19 26.03.2022

      Potřebují nahradit ztráty, ale jak to vypadá, není čím ....

      Potřebují nahradit ztráty, ale jak to vypadá, není čím ....

      • Miroslav
        11:55 26.03.2022

        To je ten ťažký život skorumpovaných skladníkov. Súdruh proste nerátal, že príde veľká vojna a bude treba zo zúfalstva mobilizovať starú techniku. Pripomína to príklad slovenského ...Zobrazit celý příspěvek

        To je ten ťažký život skorumpovaných skladníkov. Súdruh proste nerátal, že príde veľká vojna a bude treba zo zúfalstva mobilizovať starú techniku. Pripomína to príklad slovenského súdruha Kičuru ktorý bol šéfom štátnych hmotných rezerv. Prišla pandémia ktorá chodí raz za 100 rokov a zrazu sa zistilo, že sklady sú rozkradnuté, ale súdruh mal doma zlaté tehly.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      16:21 26.03.2022

      Někdo má ve skladech nikým nekontrolavné staré železo, někdo tam nemá ani to.

      Někdo má ve skladech nikým nekontrolavné staré železo, někdo tam nemá ani to.

  • Petr xx
    10:51 26.03.2022

    okupanti v Mauriupolu zlikvidováni pomocí odstřelovačů
    a minometů-práce Azova

    https://twitter.com/GalileoArm...

    okupanti v Mauriupolu zlikvidováni pomocí odstřelovačů
    a minometů-práce Azova

    https://twitter.com/GalileoArm...

  • stroup
    10:33 26.03.2022

    A na této fotografii můžeme vidět dravce pronásledujícího svou kořist, kořist se marně snaží skrýt za překážku :
    https://twitter.com/LunaAnier/...

    A na této fotografii můžeme vidět dravce pronásledujícího svou kořist, kořist se marně snaží skrýt za překážku :
    https://twitter.com/LunaAnier/...

  • jj284b
    10:28 26.03.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    vcerajsie lokalne protiutoky vychodne od Charkova, obsadene mesta Vilchivka a Mala Rohan

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    vcerajsie lokalne protiutoky vychodne od Charkova, obsadene mesta Vilchivka a Mala Rohan

    • SeaWolf
      10:58 26.03.2022

      Ukrajinci létají v noci, proč se promenádovat nad nepřítelem zbytečně přes den ? Spíš nějaký nervózní operátor rozhání hejno ptáků :-D

      Ukrajinci létají v noci, proč se promenádovat nad nepřítelem zbytečně přes den ? Spíš nějaký nervózní operátor rozhání hejno ptáků :-D

      • Arthur
        11:11 26.03.2022

        Možno preto aby sa pripomenuli nad svojím okupovaným územím, že "My tut"

        Možno preto aby sa pripomenuli nad svojím okupovaným územím, že "My tut"

  • Fiagy
    10:14 26.03.2022

    Poslední skaut™ @Posledniskaut · 13m Miluju ruské pohádky. Výsadková četa poručíka Iljazova zničila prapor neonacistů. 28 výsadkářů při obraně přechodu zničilo 12 tanků, ...Zobrazit celý příspěvek

    Poslední skaut™
    @Posledniskaut
    ·
    13m
    Miluju ruské pohádky.
    Výsadková četa poručíka Iljazova zničila prapor neonacistů.
    28 výsadkářů při obraně přechodu zničilo 12 tanků, osm BVP, vrtulník MI-8, dvě minometné baterie, ukořistili několik houfnic a ukořistěnými zbraněmi zabili 500 ukrajinských nacionalistů.
    https://twitter.com/Poslednisk... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      10:35 26.03.2022

      Super je komentář: “ Poručík Iljazov pak ještě s průstřelem srdce stačil zachránit tři babičky a dvě dítka a rozdat tři metráky humanitární pomoci...” Mimochodem se v tom trošku ...Zobrazit celý příspěvek

      Super je komentář:
      “ Poručík Iljazov pak ještě s průstřelem srdce stačil zachránit tři babičky a dvě dítka a rozdat tři metráky humanitární pomoci...”

      Mimochodem se v tom trošku ztrácím. Jsou teda ti Ukrajinci Nacisti, neo-nacisti, fašisti, Banderovci, Nacionalisti, Satanisti nebo “junkies”?Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        11:45 26.03.2022

        Oni jsou bratři. Jeden národ s Rusami. Neplést si to.

        Oni jsou bratři. Jeden národ s Rusami. Neplést si to.

        • Mr.Tomas
          12:04 26.03.2022

          Prečo klamete, žiaden ukrajinský národ neexistuje, tak ako môžem byť brat s niekym kto neexistuje? /s

          Prečo klamete, žiaden ukrajinský národ neexistuje, tak ako môžem byť brat s niekym kto neexistuje? /s

    • HansHanz
      10:35 26.03.2022

      Kde už jsem něco takového jenom četl... Aha, vím. Na předměstí Oděsy německo-rumunské jednotky po dělostřelbě dvakrát zaútočily na jeden z obranných sektorů. Útok odrazily naše ...Zobrazit celý příspěvek

      Kde už jsem něco takového jenom četl... Aha, vím. Na předměstí Oděsy německo-rumunské jednotky po dělostřelbě dvakrát zaútočily na jeden z obranných sektorů. Útok
      odrazily naše baterie, kterým veleli poručíci Taran a Lysij. Nepřítel ustoupil, ztratil 500 vojáků i důstojníků zabitých a zraněných. - Sovinformbyro 1941. Takovéto zprávy pak byly doplněny poznámkou ve stylu : "Jo a mimochodem, ztratili jsme Minsk."Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      10:47 26.03.2022

      28 Panfilovcev ... :) z roku 2022

      28 Panfilovcev ... :) z roku 2022

    • montecasino1
      12:58 26.03.2022

      ale nebuďte prosím taký prísny,niekto proste len začal písať scenár k 20 dielnemu seriálu "Kak mi sražalis v boju s nacistkymi Benderovcami"

      ale nebuďte prosím taký prísny,niekto proste len začal písať scenár k 20 dielnemu seriálu "Kak mi sražalis v boju s nacistkymi Benderovcami"

Načítám diskuzi...