VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Tino
    16:27 15.02.2023

    dobre informovany artur potvrdzuje, ze ua podnikli niekolko uspecnych protiutokov a vytlacaju RUS, ktori maju byt aktualne v ...Zobrazit celý příspěvek

    dobre informovany artur potvrdzuje, ze ua podnikli niekolko uspecnych protiutokov a vytlacaju RUS, ktori maju byt aktualne v defenzive.

    https://twitter.com/Artur_Mice... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      17:01 15.02.2023

      No neviem.. protiutok pri Ivanivskom potvrdeny bol, no nie protiutok pri M03

      No neviem.. protiutok pri Ivanivskom potvrdeny bol, no nie protiutok pri M03

      • Tino
        17:11 15.02.2023

        pockame a uvidime:-) medzicasom bolo zverejnene toto, nie je mi jasny cas kedy bol zaber robeny. ...Zobrazit celý příspěvek

        pockame a uvidime:-) medzicasom bolo zverejnene toto, nie je mi jasny cas kedy bol zaber robeny.

        https://twitter.com/SputnikATO... Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        18:07 15.02.2023

        Aktuálne uzatvárajú Paraskovivku. Podarilo sa im ovládnuť cestu na Slovjansk. To zrejme bude ďalší cieľ

        Aktuálne uzatvárajú Paraskovivku. Podarilo sa im ovládnuť cestu na Slovjansk. To zrejme bude ďalší cieľ

    • Miroslav
      18:04 15.02.2023

      No neviem. Keď si pozriem Deep state map a prechádzam to v čase tak Rus postupuje. Veľmi pomaly ale postupuje. Hlavne na západ od Krasne gory získali nejaké územia. Ale celkovo je ...Zobrazit celý příspěvek

      No neviem. Keď si pozriem Deep state map a prechádzam to v čase tak Rus postupuje. Veľmi pomaly ale postupuje. Hlavne na západ od Krasne gory získali nejaké územia. Ale celkovo je to statické

      https://deepstatemap.live/#11/... Skrýt celý příspěvek

  • major
    16:23 15.02.2023

    Generálne opravy T-64 v ČR:

    https://mocr.army.cz/informacn...

    Generálne opravy T-64 v ČR:

    https://mocr.army.cz/informacn...

    • Scotty
      16:42 15.02.2023

      Spíš by mě zajímalo co je to zmiňované protiletadlové dělo. Doufám že takhle honosně nenazývají Viktor.

      Spíš by mě zajímalo co je to zmiňované protiletadlové dělo. Doufám že takhle honosně nenazývají Viktor.

      • mexir
        17:09 15.02.2023

        Vzhledem k tomu že se na něm podílejí finančně Nizozemci tak na stoprocentně jde o Vikiho.

        Vzhledem k tomu že se na něm podílejí finančně Nizozemci tak na stoprocentně jde o Vikiho.

      • Marty96
        17:10 15.02.2023

        Bohužel asi ano. Protiletadlové dělo zní lépe než "Toyota s kulometem".

        Čekám až se z té věci stane "vysoce mobilní systém komplexní protidronové ochrany" nebo něco podobného:)

        Bohužel asi ano. Protiletadlové dělo zní lépe než "Toyota s kulometem".

        Čekám až se z té věci stane "vysoce mobilní systém komplexní protidronové ochrany" nebo něco podobného:)

      • Ján Paliga
        17:19 15.02.2023

        Jesterky chýbajú...

        Jesterky chýbajú...

      • otecko
        18:35 15.02.2023

        Flak 88mm, myslím, že by ho ještě v českých muzeích našli :)

        Flak 88mm, myslím, že by ho ještě v českých muzeích našli :)

      • starej
        18:38 15.02.2023

        To nebude Viktor. Viktoři jsou prakticky hotovy na hale a čeká se na podvozky od Toyoty. A platili se ze sbírky. Holandani sanovali krom tanků ještě něco jiného, co to nevím, já ...Zobrazit celý příspěvek

        To nebude Viktor. Viktoři jsou prakticky hotovy na hale a čeká se na podvozky od Toyoty.
        A platili se ze sbírky.
        Holandani sanovali krom tanků ještě něco jiného, co to nevím, já jen řešil svařovacího robota
        Všichni jsou tajemny jak hrad v Karpatech.Skrýt celý příspěvek

        • torong1
          18:48 15.02.2023

          Holanďani měli Gepardy, ne?

          Holanďani měli Gepardy, ne?

        • Marty96
          18:59 15.02.2023

          Nizozemci zaplatili navic k těm crowdfundovaným 15 další stovku.
          (Snad dostali více odpovídající cenu než těch původních šest mega za kus co byla ve sbírce)

          Nizozemci zaplatili navic k těm crowdfundovaným 15 další stovku.
          (Snad dostali více odpovídající cenu než těch původních šest mega za kus co byla ve sbírce)

          • xspike
            13:45 16.02.2023

            Předpokládám, že chápete, že to bylo i za krmení pro ty viktory, a za zbytek peněz se koupí ostatní zbraně, které nejsou tak sexy. Garantem je přímo ambasáda ukrajiny a naše ...Zobrazit celý příspěvek

            Předpokládám, že chápete, že to bylo i za krmení pro ty viktory, a za zbytek peněz se koupí ostatní zbraně, které nejsou tak sexy. Garantem je přímo ambasáda ukrajiny a naše ministerstvo obrany.Skrýt celý příspěvek

        • mexir
          19:00 15.02.2023

          Ze sbírek má být pořízeno 15 kusů. Předpoklad další výroby je pro letošek 100kusů.
          https://www.youtube.com/watch?...

          Ze sbírek má být pořízeno 15 kusů. Předpoklad další výroby je pro letošek 100kusů.
          https://www.youtube.com/watch?...

  • Dash80
    15:44 15.02.2023

    O tejto teme sme sa tu bavili uz viackrat, je to ten typicky priklad televizie Dozd… https://dennikn.sk/3238432/dob... Moze to bit zaujimavy ...Zobrazit celý příspěvek

    O tejto teme sme sa tu bavili uz viackrat, je to ten typicky priklad televizie Dozd…

    https://dennikn.sk/3238432/dob...

    Moze to bit zaujimavy clanok, nevie niekto odblokovat?
    Vopred dikSkrýt celý příspěvek

    • Dash80
      15:45 15.02.2023

      Pardon zabudol som opic takze doplnam: „Dobrí Rusi“ nevidia ruský imperializmus, píše Edward Lucas. „Vzťahy Ruska so susednými krajinami sú (mierne povedané) zaťažené imperiálnymi ...Zobrazit celý příspěvek

      Pardon zabudol som opic takze doplnam:

      „Dobrí Rusi“ nevidia ruský imperializmus, píše Edward Lucas. „Vzťahy Ruska so susednými krajinami sú (mierne povedané) zaťažené imperiálnymi ambíciami a neurózami. Rozumie tomu ruská opozícia? Nie veľmi.“Skrýt celý příspěvek

    • Sakul
      15:49 15.02.2023

      Prejsť na obsah Denník N 15. februára 2023 8:52 Vladimir Putin Vojna na Ukrajine „Dobrí Rusi“ nevidia ruský imperializmus EDWARD LUCAS Postaviť sa proti Putinovej vojne je ...Zobrazit celý příspěvek

      Prejsť na obsah
      Denník N

      15. februára 2023 8:52
      Vladimir Putin
      Vojna na Ukrajine
      „Dobrí Rusi“ nevidia ruský imperializmus
      EDWARD LUCAS


      Postaviť sa proti Putinovej vojne je lepšie než opak. Skutočná politická reforma v Rusku si však vyžaduje hlbšiu diagnózu a bolestivejší recept.

      Autor je britský novinár a spisovateľ

      Nedávno som bol na konferencii v jednom z pobaltských štátov, kde som diskutoval o demokracii a ľudských právach v Rusku, Bielorusku a na Ukrajine. Na pódiu sa ocitol aj významný ruský emigrant, tvrdý nepriateľ Putinovho režimu s vynikajúcou kariérou. Konferencia nebola verejná, tak ho budem volať Andrej. Okrem iných sa objavila aj téma budúcnosti Ruska: mohla by sa najväčšia krajina sveta rozpadnúť? Napokon, akékoľvek postruské štáty by mohli byť ľahšími susedmi. Andrej otázku vyhodnotil ako irelevantnú a neužitočnú. Jednoducho, ak budete obhajovať zničenie krajiny, budete mať problém presvedčiť Rusov, aby sa postavili proti Putinovmu režimu.

      Je ľahké pochopiť, ako by sa Bielorusko (v princípe) mohlo stať normálnou európskou krajinou. Potrebovalo by sa len zbaviť Lukašenkovej diktatúry a vymaniť sa z pazúrov Kremľa. Je aj ľahké si predstaviť, ako by sa mohla stať normálnou krajinou Ukrajina. Napokon, predtým, ako sa pred rokom začala plnoformátová vojna, bola na dobrej ceste. Ak boje ustanú a Európska únia a NATO jej ponúknu členstvo, Ukrajina sa môže stať šťastnou, stabilnou, prosperujúcou a demokratickou.

      Ale Rusko? To je iná otázka. Ako tvrdí historik Alexandr Etkind v knihe Vnútorná kolonizácia, stáročia sa ruskí vládcovia správali k svojim vlastným územiam tak, ako sa iné krajiny správali k svojim kolóniám. Drsný, svojvoľný výkon centrálnej štátnej moci je koreňom ruských domácich problémov. Vzťahy so susednými krajinami sú (mierne povedané) zaťažené imperiálnymi ambíciami a neurózami.

      Trochu som teda pritlačil a spýtal som sa Andreja, ako diskusia o minulom imperializme a možnej budúcej dekolonizácii zapadá do svetonázoru ruskej
      Odpoveď ma zaskočila. Imperializmus, tvrdil Andrej, je len nedávnym produktom propagandy Putinovho režimu. V ruskom myslení nemá korene. Zmizol by tak rýchlo, ako prišiel. Svoje tvrdenie ruský opozičník podporil aj osobnou skúsenosťou. Povedal, že keď žil za sovietskej éry v Moskve, nebol svedkom takéhoto imperializmu.

      To nevzbudzovalo veľkú dôveru. Andrejova generácia zažila sovietsku inváziu do Československa, stanné právo v Poľsku, inváziu do Afganistanu, krvavé šarvátky v Litve, Lotyšsku a Gruzínsku v čase rozpadu Sovietskeho zväzu i dve čečenské vojny vedené postsovietskym Ruskom. Ešte dôležitejšie je, že to Andrej hovoril v krajine, ktorá bola násilne okupovaná, ilegálne anektovaná a desaťročia zažívala zámerné vymazávanie svojej kultúry, histórie, jazyka a etnickej identity.

      Chytil som preto mikrofón. „Hovoríte, že ste neboli svedkom žiadneho imperializmu. Ale ja myslím, že svedkami sú miestni ľudia.“

      Môj partner vyzeral mierne zahanbene. Uznal, že v Pobaltí možno existuje určitý imperializmus, hoci ho nevidel na vlastné oči. Ale túto epizódu považoval skôr za výpadok pamäti než za hrubé ignorovanie skúsenosti krajiny, ktorá mu poskytla útočisko pred prenasledovaním. Neverím v kolektívnu vinu, ale myslím si, že každý, kto sa profesionálne zaoberá cudzou krajinou, by si mal dať tú námahu a naučiť sa príslušné historické fakty. Keď som v pobaltskom regióne, pohotovo vyzdvihnem anglo-nemeckú námornú dohodu z roku 1935. Po tejto dohode s Hitlerom Británia stiahla kráľovské námorníctvo z regiónu a poslala ho do pazúrov dvoch vražedných diktatúr.

      Postaviť sa proti Putinovej vojne (alebo aspoň v nej nechcieť bojovať) je lepšie než opak. Skutočná politická reforma v Rusku si však vyžaduje hlbšiu diagnózu a bolestivejší recept. Cudzinci – najmä ľudia z krajín, ktoré sa stali obeťami ruského alebo sovietskeho imperializmu – tomu veľmi dobre rozumejú. Ale ruská opozícia? NieSkrýt celý příspěvek

      • Dash80
        15:50 15.02.2023

        dakujem pekne za promptnu reakciu

        dakujem pekne za promptnu reakciu

      • Dash80
        16:08 15.02.2023

        Obratom sa vraciam k dovodom, ze slovensko je najviac exponovanou krajinou co sa tyka dezinfa, a nadviazem na starsiu diskusiu zpred par dni… Toto je clanok ktory bolo nutne ...Zobrazit celý příspěvek

        Obratom sa vraciam k dovodom, ze slovensko je najviac exponovanou krajinou co sa tyka dezinfa, a nadviazem na starsiu diskusiu zpred par dni… Toto je clanok ktory bolo nutne uzamknut? Za toto mam platit? Nieje v tom ziadna vlastna tvorba iba citacie, clanok nieje ani nijak extra rozsiahli. Niet sa co cudovat, ze ludia odmietli platit za toto.Skrýt celý příspěvek

        • pepo75
          16:32 15.02.2023

          A je aj škoda, že aspoň články približujúce "rusky svet" nie sú zadarmo. Nikto zo sympatizantov ruska čo poznám si noviny neplatia. Keby mali možnosť si to prečítať, snáď by aspoň ...Zobrazit celý příspěvek

          A je aj škoda, že aspoň články približujúce "rusky svet" nie sú zadarmo. Nikto zo sympatizantov ruska čo poznám si noviny neplatia. Keby mali možnosť si to prečítať, snáď by aspoň niektorí začali používať mozog.Skrýt celý příspěvek

          • major
            17:15 15.02.2023

            Pochybujem, že niekto zo sympatizantov Ruska by si niekedy prečítal nejaký článok z Deníku N, ani keby bol zadarmo. Ale občas sa to deje - na českom Denníku N boli články k ...Zobrazit celý příspěvek

            Pochybujem, že niekto zo sympatizantov Ruska by si niekedy prečítal nejaký článok z Deníku N, ani keby bol zadarmo.

            Ale občas sa to deje - na českom Denníku N boli články k prezidentským voľbám zdarma.Skrýt celý příspěvek

          • Wakantanka
            20:45 15.02.2023

            Si si istý že zvládnu prečítať celý článok? Týmto ľuďom stačia perexy a následná diskusia pod článkom...

            Si si istý že zvládnu prečítať celý článok? Týmto ľuďom stačia perexy a následná diskusia pod článkom...

        • Sergej7490
          17:03 15.02.2023

          Zvykajte si na slovensku “premiovu zurnalistiku”.
          Na druhu stranu, aj ten prekladatel chce dostat zaplatene…

          Zvykajte si na slovensku “premiovu zurnalistiku”.
          Na druhu stranu, aj ten prekladatel chce dostat zaplatene…

        • major
          17:22 15.02.2023

          Platíš sa nezávislú žurnalistiku. Niektoré články sú slabšie, iné lepšie. Iná možnosť je natrafiť na partiu nadšencov, čo to robia zdarma vo voľnom čase alebo je to platené ...Zobrazit celý příspěvek

          Platíš sa nezávislú žurnalistiku. Niektoré články sú slabšie, iné lepšie.

          Iná možnosť je natrafiť na partiu nadšencov, čo to robia zdarma vo voľnom čase alebo je to platené reklamami (click-bait články priťahujúce kohokoľvek), príp. "investorom", ktorý má často nejaký cieľ (napr. Babiš).

          A mimochodom Denník N skončil minulý rok v pluse:
          https://e.dennikn.sk/3230984/l... Skrýt celý příspěvek

        • montecasino1
          18:33 15.02.2023

          Trochu OT, ale DenníkN a SMEčko sú týmto známe, podľa môjho názoru tam v Nku, ale v Smečku viac prevažuje novinársky diletantizmus, tkzv novinári sú mizerný až na pár výnimiek, ...Zobrazit celý příspěvek

          Trochu OT, ale DenníkN a SMEčko sú týmto známe, podľa môjho názoru tam v Nku, ale v Smečku viac prevažuje novinársky diletantizmus, tkzv novinári sú mizerný až na pár výnimiek, bohužiaľ. Tomuto trendu sa samozrejme nevyhli ani iné periodiká, ba tam je to ešte horšie.Skrýt celý příspěvek

          • Marw
            18:57 15.02.2023

            N aspon opravi chybu ked ich clovek upozorni a este aj podakuju, ale SME cista arogancia, do oci bijuce hovadiny nechaju neopravene alebo opravia az po x dnoch ked uz je to jedno a ...Zobrazit celý příspěvek

            N aspon opravi chybu ked ich clovek upozorni a este aj podakuju, ale SME cista arogancia, do oci bijuce hovadiny nechaju neopravene alebo opravia az po x dnoch ked uz je to jedno a podakovania sa tam clovek nedockal nikdy. Korunou je technicka podpora na urovni "ano mame tam chybu v systeme ale je nam to fuk, hlavne nam zaplat a neotravuj". Keby sme na Jezika pripojili alternator tak tromfne aj Mochovce jak sa musi v hrobe tocit.Skrýt celý příspěvek

  • Анатолий
    15:30 15.02.2023

    I v balónech rusko zaostává za Čínou...
    https://t.me/DailyUkrainianNew...

    I v balónech rusko zaostává za Čínou...
    https://t.me/DailyUkrainianNew...

    • Mr.Tomas
      18:11 15.02.2023

      Ak je to zostrelený kútový odrážač slúžiaci na zahltenie PVO, tak svoju úlohu splnil na jednotku.

      Ak je to zostrelený kútový odrážač slúžiaci na zahltenie PVO, tak svoju úlohu splnil na jednotku.

  • Desertfremen
    15:15 15.02.2023

    "Daník" napísal na Discorde: Ukrajina formuje nové jednotky Vzhledem k vzrůstající hrozbě nové ruské mohutné ofenzívy Ukrajina jen za leden zmobilizovala 30 000 mužů, což je ...Zobrazit celý příspěvek

    "Daník" napísal na Discorde:

    Ukrajina formuje nové jednotky

    Vzhledem k vzrůstající hrozbě nové ruské mohutné ofenzívy Ukrajina jen za leden zmobilizovala 30 000 mužů, což je výrazný nárůst oproti předchozím měsícům. Tyto nově formované jednotky budou primárním příjemcem příchozí západní techniky jako jsou tanky Leopard nebo PBVP CV-90 atd. Tito branci budou převážně cvičeni v zahraničí.

    Vzniká tak:

    21. mechanizovaná brigáda, 33. mechanizovaná brigáda, 47 dělostřelecká brigáda, 116. mechanizovaná brigáda, 118. mechanizovaná brigáda, 23 mechanizovaná brigáda, 31. mechanizovaná brigáda, 32. mechanizovaná brigáda, 48 dělostřelecká brigáda a 117 mechanizovaná brigáda

    Tudíž je potvrzen vznik 8 mechanizovaných brigád a dvou dělostřeleckých a jsou zprávy, že vznikají další tankové, námořně pěchotní a vzdušně úderné brigády.Skrýt celý příspěvek

    • krizzdenek
      15:38 15.02.2023

      Pokud chtějí v létě na jihu útočit, potřebují k dosavadním cirka 35 mech a tank. brigádám tak dalších 12-15 brigád.
      Takže z toho vyvozuji, že útočit chtějí.

      Pokud chtějí v létě na jihu útočit, potřebují k dosavadním cirka 35 mech a tank. brigádám tak dalších 12-15 brigád.
      Takže z toho vyvozuji, že útočit chtějí.

      • jj284b
        16:03 15.02.2023

        niekde som cital ze Ukrajina ma uz v zbrani cca 90 brigad..

        niekde som cital ze Ukrajina ma uz v zbrani cca 90 brigad..

        • Tino
          16:25 15.02.2023

          theiner o tom pisal.

          theiner o tom pisal.

        • daxik
          18:37 15.02.2023

          Najsilnejsia armada v Europe. kinda crazy.

          Najsilnejsia armada v Europe. kinda crazy.

          • DanCZer
            21:46 15.02.2023

            Nejsilnější asi ne, ale nejpočetnější ano.

            Nejsilnější asi ne, ale nejpočetnější ano.

  • Jirka33
    14:49 15.02.2023

    Trochu ot. Soud potvrdil půl miliardovou pokutu pro ministerstvo obrany za chyby v tendru na vrtulníky. Zdá se mi to a nebo opravdu obrana ty tendry dlouhodobě nezvládá? ...Zobrazit celý příspěvek

    Trochu ot. Soud potvrdil půl miliardovou pokutu pro ministerstvo obrany za chyby v tendru na vrtulníky. Zdá se mi to a nebo opravdu obrana ty tendry dlouhodobě nezvládá?
    https://www.idnes.cz/zpravy/do... Skrýt celý příspěvek

    • kazd
      15:00 15.02.2023

      321 ted ...a nejmene Scotty a Jirosi vyvetli, ze je to spiknuti. Urcite se jeste MO odvolaji a budou dal prudit. Pak jeste vyjde clanek, ze Leonardo neumi na vrtulnik namontovat ...Zobrazit celý příspěvek

      321 ted ...a nejmene Scotty a Jirosi vyvetli, ze je to spiknuti. Urcite se jeste MO odvolaji a budou dal prudit. Pak jeste vyjde clanek, ze Leonardo neumi na vrtulnik namontovat PTŘS a bude to komplet. Tresnickou pak bude az Polaci vrtule od Leonarda koupi.Skrýt celý příspěvek

      • toustr
        15:10 15.02.2023

        Nákup AW byl od prvopočátku klasické DoDo úředníků, kteří chtěli jen ušetřit... nic víc, nic míň.

        Nákup AW byl od prvopočátku klasické DoDo úředníků, kteří chtěli jen ušetřit... nic víc, nic míň.

        • toustr
          15:18 15.02.2023

          Ještě pro pobavení připomenu tento rozhovor s "expertem", aneb hoď na sebe něco s vz.95 a vystupuj "chytře" :)
          https://youtu.be/SWw0I4WeI34...

          Ještě pro pobavení připomenu tento rozhovor s "expertem", aneb hoď na sebe něco s vz.95 a vystupuj "chytře" :)
          https://youtu.be/SWw0I4WeI34...

          • Talvi
            17:28 15.02.2023

            To je tak, když ti kanál na You Tube a velení mech. družstvu u AZ vleze na mozek, páč seš přece tím pádem ten vodborník :D

            To je tak, když ti kanál na You Tube a velení mech. družstvu u AZ vleze na mozek, páč seš přece tím pádem ten vodborník :D

      • skelet
        15:14 15.02.2023

        a mohl bych tu létající ozbrojenou verzi AW139M vidět?

        a mohl bych tu létající ozbrojenou verzi AW139M vidět?

        • Misonek 76
          15:59 15.02.2023

          Zadna nebyla ale to prece nezabrani urednikum vystavit pokutu ne. Proste to bylo levnejsi :)

          Zadna nebyla ale to prece nezabrani urednikum vystavit pokutu ne. Proste to bylo levnejsi :)

      • Scotty
        16:20 15.02.2023

        Ano je.

        Ano je.

        • flanker.jirka
          17:09 15.02.2023

          Spiknutí? Jen trest za procesní pochybení. To je z toho jak se celou dobu snaží politici s jejich nosiči vody ohýbat zakázky, aby to vyšlo tím "správným směrem." Leonardo patřilo ...Zobrazit celý příspěvek

          Spiknutí? Jen trest za procesní pochybení. To je z toho jak se celou dobu snaží politici s jejich nosiči vody ohýbat zakázky, aby to vyšlo tím "správným směrem."
          Leonardo patřilo mezi výrobce, kteří odepsali MO ČR, že požadavky, které kladlo na vrtulníky, žádný vrtulník zcela nesplní. Tj. buď bitevní nebo přepravní víceúčelový. Výběr UH 1 a AH 1 tomu dává za pravdu.Skrýt celý příspěvek

      • torong1
        16:32 15.02.2023

        Á jé... Obhajoba Italské voňavky, kterou ani ti Italové nemají nasazenu u bojových jednotek a vědí dobře proč. I s tou půlmiliardovou pokutou je H1 řádově lepší než AW139. ...Zobrazit celý příspěvek

        Á jé... Obhajoba Italské voňavky, kterou ani ti Italové nemají nasazenu u bojových jednotek a vědí dobře proč. I s tou půlmiliardovou pokutou je H1 řádově lepší než AW139. Mimochodem kazde... Kdypak Italové integrovali PTŘS na AW139?Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        18:34 15.02.2023

        Kazd: Možná by bylo dobré přečíst si ten článek. Pokuta nebyla za výběr, ale za nedodržení zákona. Tzn. Měli odpovědět, a následně podepsat. O tom zda Italové vyrábí vhodné ...Zobrazit celý příspěvek

        Kazd: Možná by bylo dobré přečíst si ten článek.
        Pokuta nebyla za výběr, ale za nedodržení zákona. Tzn. Měli odpovědět, a následně podepsat.
        O tom zda Italové vyrábí vhodné vrtulníky ten soud fakt nebyl.Skrýt celý příspěvek

    • alexa123
      15:10 15.02.2023

      Načo sú dobré takéto pokuty preboha? Ministerstvo dotované zo štátneho rozpočtu iba presunie "miliardu" na iný úrad dotovaný z rovnakého štátneho rozpočtu. Je to iba komédia určená ...Zobrazit celý příspěvek

      Načo sú dobré takéto pokuty preboha? Ministerstvo dotované zo štátneho rozpočtu iba presunie "miliardu" na iný úrad dotovaný z rovnakého štátneho rozpočtu. Je to iba komédia určená pre plebs. Kým niekto zodpovedný nedostane osobnú pokutu vo výške XXL platov tak je to o ničom. Je to iba Bla, Bla, BlaSkrýt celý příspěvek

      • conservative carp
        15:33 15.02.2023

        Kdybyste byl státem placenou osobou, budete vykazovat jakoukoliv činnost, která zdůvodní nepostradatelnost vaší funkce v systému :-)

        Kdybyste byl státem placenou osobou, budete vykazovat jakoukoliv činnost, která zdůvodní nepostradatelnost vaší funkce v systému :-)

        • flanker.jirka
          17:10 15.02.2023

          Myslíte nepostradatelnost netáhel na MO ČR na celé věci se podílející?

          Myslíte nepostradatelnost netáhel na MO ČR na celé věci se podílející?

          • conservative carp
            17:50 15.02.2023

            Výlev osobního zoufalství spíše :-) . Myslím tím obecně efektivitu jakýchkoliv činnosti, ve kterých figuruje tento stát. Vyjímkám čest. Min.obrany na podnět soudu zaplatí pokutu - ...Zobrazit celý příspěvek

            Výlev osobního zoufalství spíše :-) . Myslím tím obecně efektivitu jakýchkoliv činnosti, ve kterých figuruje tento stát. Vyjímkám čest. Min.obrany na podnět soudu zaplatí pokutu - asi minis. financí. Takové kolečko. A všichni účastníci jsou za to v klidu a míru placeni z daní, několik let mimochodem.V soukromém sektoru scifi, resp. konec firmy, v eráru standard. Hlava XXII.Skrýt celý příspěvek

      • kazd
        15:56 15.02.2023

        Protoze bud soutezite a berete penize za organizaci souteze nebo kupujete vlada vlada. Pokud zivite stovky uredniku na soutez i pripravu podkladu a ve vysledku nejste schopen ...Zobrazit celý příspěvek

        Protoze bud soutezite a berete penize za organizaci souteze nebo kupujete vlada vlada. Pokud zivite stovky uredniku na soutez i pripravu podkladu a ve vysledku nejste schopen splnit ani trivialni podminky zakona.. tak si toho asi nekdo vsimne. Zvlast pokud se to stane trikrat do roka. Starosta obce co opravi soucasne asfalt i kanalizaci a nema na to VR jde natvrdo sedet. Nerikam ze je to spravne ale MO neni nic vic, zvlaste pokud jim zakon jasne umoznuje cestou souteze nejit.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          17:39 15.02.2023

          Nech si MO najme dobrých právnikov, ktorí spravia analýzu, či plánované čachre s tendrom sú aspoň podľa zákona. Na tisíce úradníkov majú ale pár právnikov, čo sa venujú tendrom ...Zobrazit celý příspěvek

          Nech si MO najme dobrých právnikov, ktorí spravia analýzu, či plánované čachre s tendrom sú aspoň podľa zákona.
          Na tisíce úradníkov majú ale pár právnikov, čo sa venujú tendrom nie.Skrýt celý příspěvek

          • conservative carp
            20:52 15.02.2023

            Neznám počty právníků na MO, ale předpokládám, že jich tam nebude nedostatek, k tomu bych si tipl outsorcing exter. právních služeb (oblíbená domácí praxe k vytahování peněz ze ...Zobrazit celý příspěvek

            Neznám počty právníků na MO, ale předpokládám, že jich tam nebude nedostatek, k tomu bych si tipl outsorcing exter. právních služeb (oblíbená domácí praxe k vytahování peněz ze státu). Navíc u obří zakázky za cca 17 mld bych 100% právní pokrytí bral jako samozřejmost. A výsledek: obří pokuta 500 mil za čistě procesní, formální chyby vůči evidentně formálně obstruujícímu Leonardu - mají tam asi lepší, resp. za výsledky zodpovědné právníky.Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          18:36 15.02.2023

          Pokutu mají, že včas neodpověděly na připomínky poslané poslední ten termínu... zcela nezaměrně..

          Pokutu mají, že včas neodpověděly na připomínky poslané poslední ten termínu... zcela nezaměrně..

          • Arthur
            18:44 15.02.2023

            Čiže podali to v lehote tudiž je absolútne irelevantné či to bolo v prvý alebo posledný deň lehoty.

            Čiže podali to v lehote tudiž je absolútne irelevantné či to bolo v prvý alebo posledný deň lehoty.

          • Jirosi
            19:37 15.02.2023

            Je i není. Pokud účelem toho podání byla tahel soudní tahanice, ej to minimálně, nesplňují jedním.

            Ale z pohledu litery zákona máte pravdu.

            Je i není. Pokud účelem toho podání byla tahel soudní tahanice, ej to minimálně, nesplňují jedním.

            Ale z pohledu litery zákona máte pravdu.

      • Arthur
        16:27 15.02.2023

        A tam nie je škodní komise Ministerstva ?

        A tam nie je škodní komise Ministerstva ?

        • liberal shark
          08:35 16.02.2023

          Působnost škodní komise obvykle končí na úrovni řadového referenta :-))

          Působnost škodní komise obvykle končí na úrovni řadového referenta :-))

          • conservative carp
            10:00 16.02.2023

            ...projednáním a odložením případu z důvodu např. neprokázání úmyslu

            ...projednáním a odložením případu z důvodu např. neprokázání úmyslu

  • alansi
    13:55 15.02.2023

    Zločinec Igor Girkin od potenciálu rozsáhlé ruské ofenzívy

    https://wartranslated.com/igor...

    Zločinec Igor Girkin od potenciálu rozsáhlé ruské ofenzívy

    https://wartranslated.com/igor...

    • Tonda
      14:25 15.02.2023

      Není z toho vůbec jasný, co by ten fašoun udělal na jejich místě. Zdá se, že jeho jediná mantra je "naprostá mobilizace". Akorát nevím čeho. Že by nakonec šli na zteč s lopatami? ...Zobrazit celý příspěvek

      Není z toho vůbec jasný, co by ten fašoun udělal na jejich místě. Zdá se, že jeho jediná mantra je "naprostá mobilizace". Akorát nevím čeho. Že by nakonec šli na zteč s lopatami? Nebo by chtěl zaútočit atomovkami? ...psychopat....Skrýt celý příspěvek

      • PavolR
        14:35 15.02.2023

        Atomovkami na Ukrajine určite nie. Vyjadril sa, že použiť atomovky na Ukrajine by bol neodpustiteľný hriech - chcel by ich však použiť proti Západu ...

        Atomovkami na Ukrajine určite nie. Vyjadril sa, že použiť atomovky na Ukrajine by bol neodpustiteľný hriech - chcel by ich však použiť proti Západu ...

        • Tonda
          14:37 15.02.2023

          Říkám.....psychopat....

          Říkám.....psychopat....

        • Pampuch
          14:39 15.02.2023

          Prečo si rusi myslia, že západ nepošle atomovky naspäť?

          Prečo si rusi myslia, že západ nepošle atomovky naspäť?

          • oskark
            15:49 15.02.2023

            fakt si myslíte, že keby Rusko naviedlo jadrový úder napríklad na Poľsko, Česko, Slovensko že by USA, Británia, Francúzi odpovedali vlastnými jadrovými zbraňami riskujúc úder na ...Zobrazit celý příspěvek

            fakt si myslíte, že keby Rusko naviedlo jadrový úder napríklad na Poľsko, Česko, Slovensko že by USA, Británia, Francúzi odpovedali vlastnými jadrovými zbraňami riskujúc úder na samotné USA, Britániu, Francúzsko?Skrýt celý příspěvek

          • jj284b
            16:06 15.02.2023

            ano, lebo ak by to nespravili, tak by riskovali ze dalsi uder pojde priamo na nich.. okrem toho, na tom je postaveny cely princip jadroveho odstrasenia..

            ano, lebo ak by to nespravili, tak by riskovali ze dalsi uder pojde priamo na nich.. okrem toho, na tom je postaveny cely princip jadroveho odstrasenia..

          • oskark
            16:11 15.02.2023

            jj: keby to nespravili tak by možno riskovali s výsledkom príde/nepríde jadrový úder aj na nich. Ak by to spravili, tak by to mali garantované na 100% že by odveta zasiahla práve ...Zobrazit celý příspěvek

            jj: keby to nespravili tak by možno riskovali s výsledkom príde/nepríde jadrový úder aj na nich.
            Ak by to spravili, tak by to mali garantované na 100% že by odveta zasiahla práve USA, Britániu, Francúzsko...
            Takže ak by si mali vybrať medzi vlastným zničením s otáznikom a garantovaným zničením, som presvedčený o tom, že budú voliť variantu s otáznikom a snažiť sa aby k tomu zničeniu nedošlo...aj keby mali východné štáty eu obetovať.Skrýt celý příspěvek

          • Elisiak
            16:38 15.02.2023

            Nemusi ich posielat naspat, staci ze budu zaparkovane pri hranici dotknuteho statu, alebo priletia odkialkolvek z nizkej orbity

            Nemusi ich posielat naspat, staci ze budu zaparkovane pri hranici dotknuteho statu, alebo priletia odkialkolvek z nizkej orbity

          • damra
            16:52 15.02.2023

            @oskark.
            ano protoze jinak by celé nato skončilo svojí diskreditací....

            @oskark.
            ano protoze jinak by celé nato skončilo svojí diskreditací....

          • oskark
            17:02 15.02.2023

            @damra akému celému NATO? však už by to bolo NATO - východná európa... A predpokladám, že ako v 1938/39 by naši spojenci len pokrčili plecami, vymenili by vládu a spokojne by si ...Zobrazit celý příspěvek

            @damra akému celému NATO? však už by to bolo NATO - východná európa... A predpokladám, že ako v 1938/39 by naši spojenci len pokrčili plecami, vymenili by vládu a spokojne by si obchodovali s rusmi ďalej...Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            17:53 15.02.2023

            Oskar, nikto nebude robiť mrtveho chrobáka, keď susedom začnú padať na hlavu atomové rakety. Celý svet je prepojený od diplomacie po ekonomiku. Jadrové útoky by prekročili ...Zobrazit celý příspěvek

            Oskar, nikto nebude robiť mrtveho chrobáka, keď susedom začnú padať na hlavu atomové rakety. Celý svet je prepojený od diplomacie po ekonomiku.
            Jadrové útoky by prekročili akúkoľvek hranicu príčetnosti.
            Dala by sa do pohybu obrovská mašinéria v medzinárodných organizáciách a armádach, diplomati a politici by behali ako splašené sliepky.

            Armády a CO prakticky každej krajiny v Eurázii, Amerike aj inde by sa ocili razom v najvyššej pohotovosti. Nezabúdaj, že tu je 6 štátov, ktoré majú atomové zbrane a niektoré medzi sebou animozity. Ďalšie štáty bez nich (Japonsko, Korea, Nemecko ... ) by sa okamžite dožadovali ochrany od USA, Británie, Číny, Indie....

            Tvoj predpoklad, že by naši spojenci len pokrčili plecami, vymenili by vládu a spokojne by si obchodovali s rusmi ďalej je len fantázia, šelest v hlave blázna.
            Ty si ani nevieš predstaviť ten cirkus, čo by sa po celom svete dial.Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            17:57 15.02.2023

            Oskar, ešet doplním - pozri si film Najhoršie obavy https://www.csfd.sk/film/10227... . Získaš určitú predstavu o tom cirkuse čo spomínam. A to je len ...Zobrazit celý příspěvek

            Oskar, ešet doplním - pozri si film Najhoršie obavy https://www.csfd.sk/film/10227... . Získaš určitú predstavu o tom cirkuse čo spomínam. A to je len odvar toho čo by sa dialo.Skrýt celý příspěvek

          • oskark
            18:03 15.02.2023

            @pjaro77: ide o to, či by po jadrovom útoku na východné štáty NATO, USA, Británia a Francúzsko odpovedali jadrovým úderom na rusko... To čo píšeš, že by diplomati behali ako ...Zobrazit celý příspěvek

            @pjaro77: ide o to, či by po jadrovom útoku na východné štáty NATO, USA, Británia a Francúzsko odpovedali jadrovým úderom na rusko...
            To čo píšeš, že by diplomati behali ako splašení, že boli prekočené všetky medze je jasné. Ide však o to, či by to dotiahli k jadrovej odvete na Rusko s vedomím vzájomného sebazničenia...Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            18:34 15.02.2023

            Možno áno, možno nie. Možno by nastali iné veletoče - bezletová zona nad ukrajinou by bola tá najmenšia vec. Rusi by sa odpísali definívne ekonomicky aj vojensky. Ani Čína by ...Zobrazit celý příspěvek

            Možno áno, možno nie. Možno by nastali iné veletoče - bezletová zona nad ukrajinou by bola tá najmenšia vec.

            Rusi by sa odpísali definívne ekonomicky aj vojensky. Ani Čína by s psychopatmi nechcela mať nič spoločné.
            Ostali by im na spoluprácu len tyranie ako Irán a Severná Korea a "nikdy proti Rusku" magori ako Maduro.
            Takže na nejaké pokrčenie plecami zabudni.Skrýt celý příspěvek

          • daxik
            19:01 15.02.2023

            oskark-Ja aj ty sme ozbrojeni. Obaja mame plny zasobnik. Pred tvojimi ocami ti zastrelim zenu/dieta/mamu (alebo vsetkych naraz). Hned ako tvoj/i mrtvy/i pribuzny/i padne/u ...Zobrazit celý příspěvek

            oskark-Ja aj ty sme ozbrojeni. Obaja mame plny zasobnik. Pred tvojimi ocami ti zastrelim zenu/dieta/mamu (alebo vsetkych naraz). Hned ako tvoj/i mrtvy/i pribuzny/i padne/u bezvladne na zem na teba zarevem, ze v poho bracho. Slubim ti, ze odkracam prec a tebe sa nic nestane, ale ak na mna vytiahnes zbran a ja budem mat moznost odvety zastrelim aj teba.

            Pokusis sa ma zabit?

            Princip jadroveho odstrasenia spociva v tom, ze utocnik bude bombardovany atomom ak napadne stat NATO JZ.
            Ak by rus zacal rozmyslat ako ty do par mesiacov tu neprezije na zemi nikto.Skrýt celý příspěvek

      • SpiritWar
        16:40 15.02.2023

        Tonda lopatami urcite nie, lopat je v rusku nedostatok. Podla mna je v rusku uplna mobilizacia, vsrf nabera tolko kolko potrebuje, to ze to nazvali ciastocnou mobilizaciou jen len ...Zobrazit celý příspěvek

        Tonda lopatami urcite nie, lopat je v rusku nedostatok.
        Podla mna je v rusku uplna mobilizacia, vsrf nabera tolko kolko potrebuje, to ze to nazvali ciastocnou mobilizaciou jen len hra zo slovickami, lebo keby vyhlasili uplnu mobilizaciu museli by vyhlasit aj vojkovy stav a potom by to uz nebolo svo... atdSkrýt celý příspěvek

    • alexa123
      14:27 15.02.2023

      Nerozumiem jednej veci - že po svojich X vyjadreniach ešte nevypadol z okna.

      Nerozumiem jednej veci - že po svojich X vyjadreniach ešte nevypadol z okna.

      • DanCZer
        14:49 15.02.2023

        Bydlí v přízemí?

        Bydlí v přízemí?

        • StandaBlabol
          15:07 15.02.2023

          A čaj pije?

          A čaj pije?

        • Wakantanka
          20:54 15.02.2023

          Skôr v podzemí :)

          Skôr v podzemí :)

      • jj284b
        16:07 15.02.2023

        lebo je FSB.. a tak ma hore krytie..

        lebo je FSB.. a tak ma hore krytie..

        • Closer24
          20:55 15.02.2023

          RuSSäci to nazývají "střecha".

          RuSSäci to nazývají "střecha".

  • jj284b
    13:47 15.02.2023

    putinov vnutorny kruh sa vraj snazi o vyjednavanie s Ukrajinou

    https://twitter.com/Maks_NAFO_...

    putinov vnutorny kruh sa vraj snazi o vyjednavanie s Ukrajinou

    https://twitter.com/Maks_NAFO_...

    • Miroslav
      13:52 15.02.2023

      Všetci pseudopacifisti a alibisti tvrdia, že netreba bojovať ale vyjednávať. Lenže nikto nepovedal o čom vlastne. Ukrajina chce späť svoje územia, Rusko nechce. Kde teda nájsť ...Zobrazit celý příspěvek

      Všetci pseudopacifisti a alibisti tvrdia, že netreba bojovať ale vyjednávať. Lenže nikto nepovedal o čom vlastne. Ukrajina chce späť svoje územia, Rusko nechce. Kde teda nájsť kompromis? Ako keď muž chce ženu ktorá jeho nie. Kde sa nájde kompromis?Skrýt celý příspěvek

      • Cernysip
        14:18 15.02.2023

        V ruském pojetí by tím kompromisem bylo znásilnění.

        V ruském pojetí by tím kompromisem bylo znásilnění.

        • Dash80
          14:43 15.02.2023

          A este k tomu vyrabovanie zeninho domu a zabitie jej deti aby sme nezabudli a boli vecni.

          A este k tomu vyrabovanie zeninho domu a zabitie jej deti aby sme nezabudli a boli vecni.

      • Marlow
        14:20 15.02.2023

        Stazeni armad a referendum? Donbas byval pred valkou spise orientovany na Rusko. O kolik od valky zmenilinlide nazor tezko rict. Ale uzavrelo bu to pozdejsi zpochybnovani vysledku. Zobrazit celý příspěvek

        Stazeni armad a referendum? Donbas byval pred valkou spise orientovany na Rusko. O kolik od valky zmenilinlide nazor tezko rict. Ale uzavrelo bu to pozdejsi zpochybnovani vysledku.Skrýt celý příspěvek

        • PavolR
          14:31 15.02.2023

          Kto chce žiť v Rusku, môže sa kedykoľvek zbaliť a do Ruska odísť.
          Každá piaď ukrajinského územia patrí všetkým obyvateľom Ukrajiny, takže o ňom môže rozhodnúť iba celá Ukrajina.

          Kto chce žiť v Rusku, môže sa kedykoľvek zbaliť a do Ruska odísť.
          Každá piaď ukrajinského územia patrí všetkým obyvateľom Ukrajiny, takže o ňom môže rozhodnúť iba celá Ukrajina.

          • Tonda
            14:35 15.02.2023

            Není to tak jednoduché. Myslím, že se Donbas až zarážejícím způsobem podobá našim Sudetům....
            A doporučuji se o orientaci obyvatel něco dozvědět z příspěvku v 9:33.

            Není to tak jednoduché. Myslím, že se Donbas až zarážejícím způsobem podobá našim Sudetům....
            A doporučuji se o orientaci obyvatel něco dozvědět z příspěvku v 9:33.

          • mudry.udrzbar
            14:44 15.02.2023

            Tonda bejvávalo pred rokom 2014. Na rodziel od Sudet medzi Ukrajincami a Rusmi nie je velky etnicky a jazykovy rozdiel, takže aj vačšina rusko hovoriacich obyvatelov vychodnej ...Zobrazit celý příspěvek

            Tonda

            bejvávalo pred rokom 2014. Na rodziel od Sudet medzi Ukrajincami a Rusmi nie je velky etnicky a jazykovy rozdiel, takže aj vačšina rusko hovoriacich obyvatelov vychodnej Ukrajiny rychlo zo svojho proruskeho narativu vytriezvela. Poznam vela Ukrajincov z vychodu a Putina nenavidia kompletne vsetci aj ked je ich materinskym jazykom Rustina, dokonca jeden aj cisty etnicky Rus (obaja rodicia tam prisli na Ukrajinu za Sojuzu) a ten ich nenavidi uplne najviac. Ved aj batalion Azov je ruskojazycny.Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          14:31 15.02.2023

          Invazí se sami o referendum připravili. Jediným dobrým řešením je vypadnout kompletně pryč z celé UA + reparace. Cokoliv jiného je zadělávání na budoucí geopolitickou nestabilitu ...Zobrazit celý příspěvek

          Invazí se sami o referendum připravili. Jediným dobrým řešením je vypadnout kompletně pryč z celé UA + reparace. Cokoliv jiného je zadělávání na budoucí geopolitickou nestabilitu nejen na východě Evropy. Teď "jen" to UA+západ dokázat prosadit v praxi.Skrýt celý příspěvek

        • Harvest
          14:42 15.02.2023

          V tom pripade musí prebehnúť aj referendum v Rusku a to v Čečne, Buriatsku, Tatarstane a dalsich republiakch ci chcú zotrvať vo federácii. To by bolo fér

          V tom pripade musí prebehnúť aj referendum v Rusku a to v Čečne, Buriatsku, Tatarstane a dalsich republiakch ci chcú zotrvať vo federácii. To by bolo fér

          • Talvi
            17:47 15.02.2023

            Rusové ? Fér jednání ? Nejedl jsi něco špatnýho ? Rusko a fér jednání .. to snáz najdeš ctnostnou šlapku.

            Rusové ? Fér jednání ? Nejedl jsi něco špatnýho ? Rusko a fér jednání .. to snáz najdeš ctnostnou šlapku.

          • Jirosi
            18:39 15.02.2023

            Hlavně v Kralovci, a na Krymu.
            Přitom o tom Krymu bude hlasovat pouze vláda UA.

            Hlavně v Kralovci, a na Krymu.
            Přitom o tom Krymu bude hlasovat pouze vláda UA.

        • GlobeElement007
          14:54 15.02.2023

          Referendum tam bylo při rozpadu SSSR.
          Pokud Rusko tolik touží po referendech, mohlo by začít tím, že uzná to v Čečně z roku 1991.

          Referendum tam bylo při rozpadu SSSR.
          Pokud Rusko tolik touží po referendech, mohlo by začít tím, že uzná to v Čečně z roku 1991.

        • Misonek 76
          15:13 15.02.2023

          Prijal by jste Vy pane kolego referendum o sudetech kdyby tam stali nemecke jednotky?

          Prijal by jste Vy pane kolego referendum o sudetech kdyby tam stali nemecke jednotky?

        • damra
          16:54 15.02.2023

          pokud referendum, tak dle ua ustavy na celem uzemi ukrajiny.
          nikdo nebrani rusum ani ukrajinskym rusum odejit do zeme zaslíbené.

          pokud referendum, tak dle ua ustavy na celem uzemi ukrajiny.
          nikdo nebrani rusum ani ukrajinskym rusum odejit do zeme zaslíbené.

          • Jirosi
            18:40 15.02.2023

            Dost už jich odešlo na věčnost

            Dost už jich odešlo na věčnost

        • montecasino1
          18:51 15.02.2023

          Nedávno som sem dával link na video z Krymu, kde ľudia, nie celkom obyčajný v zmysle postavenia v municipalitách hovorili o tom čo im vlastne vstup do RF priniesol, uvádzam ...Zobrazit celý příspěvek

          Nedávno som sem dával link na video z Krymu, kde ľudia, nie celkom obyčajný v zmysle postavenia v municipalitách hovorili o tom čo im vlastne vstup do RF priniesol, uvádzam citáciu: ˇ" Sľúbili nám najlepšie kádre, ale to čo prišlo... Teraz už chápem prečo je RF v takom zadku a viem kto je za to zodpovedný, Kremeľ"
          No a kto by sa toho referenda zúčastnil, vrátili by sa tí čo odišli do Ruska, alebo tí z UA. Viete čo sa stalo na okupovanom území? Nehnuteľnosti, byty, dače, pozemky boli rozdané tým čo tam ostali, to je krádež, ako u nás keď okradli židov. Všetci títo ľudia nemajú záujem aby sa vrátili späť do UA, lebo by museli tieto veci vrátiť. Žiadne referendum by nebolo spravodlivé, lebo aj tieto veci majú na to vplyv.Skrýt celý příspěvek

  • Jirka33
    13:44 15.02.2023

    Trochu ot. Posílám každý měsíc peníze Ukrajině na účet velvyslanectví. Nevíte jestli se to dá odečíst od základu daně? Vrátili by mi peníze a mohl bych přispět o to víc. Na jejich ...Zobrazit celý příspěvek

    Trochu ot. Posílám každý měsíc peníze Ukrajině na účet velvyslanectví. Nevíte jestli se to dá odečíst od základu daně? Vrátili by mi peníze a mohl bych přispět o to víc. Na jejich stránkách píší, že firmy si dar mohou odečíst z daně, ale o jednotlivcích se tam nepíše.Skrýt celý příspěvek

    • Tonda
      13:50 15.02.2023

      Můžeš si ho odečíst. Požádej si na konzulat@volny.cz o potvrzení, v něm uveď seznam plateb (datum, částka, z kterého účtu), svoje jméno, bydliště a datum narození. Mě potvrzení ...Zobrazit celý příspěvek

      Můžeš si ho odečíst. Požádej si na konzulat@volny.cz o potvrzení, v něm uveď seznam plateb (datum, částka, z kterého účtu), svoje jméno, bydliště a datum narození. Mě potvrzení poslali takřka obratem.Skrýt celý příspěvek

      • Tonda
        13:52 15.02.2023

        ....nebo spíše na emb_cz@mfa.gov.ua

        ....nebo spíše na emb_cz@mfa.gov.ua

    • Miroslav
      13:54 15.02.2023

      Sponzorstvo a podpora sa vždy dajú uplatniť do daňového základu. Samozrejme treba to mať doložené niečím. Odporúčam kontaktovať útočníka (nie Fantozziho)

      Sponzorstvo a podpora sa vždy dajú uplatniť do daňového základu. Samozrejme treba to mať doložené niečím. Odporúčam kontaktovať útočníka (nie Fantozziho)

      • conservative carp
        14:33 15.02.2023

        ...to jsou ale rusáci ne?

        ...to jsou ale rusáci ne?

        • Misonek 76
          15:15 15.02.2023

          On myslel uctovnika :) ucetniho

          On myslel uctovnika :) ucetniho

    • Blejk
      14:03 15.02.2023

      Dar poskytnutý na zveřejněný účet č. 304452700/0300 Velvyslanectví Ukrajiny v České republice lze prokázat výpisem z účtu, případně ústřižkem složenky. podle ...Zobrazit celý příspěvek

      Dar poskytnutý na zveřejněný účet č. 304452700/0300 Velvyslanectví Ukrajiny v České republice lze prokázat výpisem z účtu, případně ústřižkem složenky.

      podle https://www.financnisprava.cz/... Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        15:09 15.02.2023

        Jojo, tohle mi na daních ušetří docela dost peněz...

        Jojo, tohle mi na daních ušetří docela dost peněz...

      • kohy
        15:35 15.02.2023

        A nevíš jak je to v případě, že jsem poslal peníze přímo na ukrajinský účet jejich armády? Na začátku česká ambasáda český účet neměla zveřejněný.

        A nevíš jak je to v případě, že jsem poslal peníze přímo na ukrajinský účet jejich armády? Na začátku česká ambasáda český účet neměla zveřejněný.

        • Blejk
          15:50 15.02.2023

          Já bych nesjpíš požádal vyyslanectví o potvrzení o daru a doložil žádost výpisem z účtu potvrzujícím ten prvotní dar.

          Já bych nesjpíš požádal vyyslanectví o potvrzení o daru a doložil žádost výpisem z účtu potvrzujícím ten prvotní dar.

    • damra
      16:58 15.02.2023

      pokud je to ucet ua ambasady, pak by vam mel stacit vypis bankovniho uctu resp. potvrzeni platby z vasi ...Zobrazit celý příspěvek

      pokud je to ucet ua ambasady, pak by vam mel stacit vypis bankovniho uctu resp. potvrzeni platby z vasi banky
      https://www.financnisprava.cz/... Skrýt celý příspěvek

  • conservative carp
    13:37 15.02.2023

    https://www.e15.cz/valka-na-uk... Článek o stavu ekonomik UA a RU. Škody na domech a ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.e15.cz/valka-na-uk...
    Článek o stavu ekonomik UA a RU. Škody na domech a infrastruktuře UA značné-cca 90 mld$, oproti tomu 13mld $ na průmyslu a podnicích relativně "nízké". Otázka je, jak moc jsou ta čísla objektivní.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      13:51 15.02.2023

      tak oni rusi tych zabavenych 300 miliard USD uz nikdy nedostanu.. budu pouzite na obnovu Ukrajiny..

      tak oni rusi tych zabavenych 300 miliard USD uz nikdy nedostanu.. budu pouzite na obnovu Ukrajiny..

      • Danieeel
        14:31 15.02.2023

        Jasne, to proste neexistuje, ze by z nich nieco este uvideli. Tie peniaze sa minu do posledneho haliera. Zabavene Ruske rezervy budu vyznamna polozka noveho "Marsallovho planu" ...Zobrazit celý příspěvek

        Jasne, to proste neexistuje, ze by z nich nieco este uvideli. Tie peniaze sa minu do posledneho haliera.
        Zabavene Ruske rezervy budu vyznamna polozka noveho "Marsallovho planu" pre Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

    • roboSE
      13:53 15.02.2023

      To nie je vôbec problém. Nové investície na Ukrajine by dokázali naštartovať ekonomiku EU do veľkých obratok. Ukrajina má suroviny, EU technológie a peniaze. Možnosť investovania ...Zobrazit celý příspěvek

      To nie je vôbec problém. Nové investície na Ukrajine by dokázali naštartovať ekonomiku EU do veľkých obratok. Ukrajina má suroviny, EU technológie a peniaze. Možnosť investovania je tu nekonečná. Win-Win situácia pre oboch. Za 20-30 rokov môže byť v pohode z Ukrajiny moderný štát s hi-tech technológiami vo všetkých oblastiach s modernými mestami a rozvinutým priemyslom.

      Treba na to otvorenosť Ukrajiny doslova v rozpredaji surovín, jednoduchšiu legislatívu pre budovanie infraštruktúry, ale prísnejšiu legislatívu na ochranu majetku a práva (i cudzieho). V podstate postaviť ekonomiku na zahraničných firmách a dať im možnosť budovať. Vždy je totiž niečo za niečo.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      13:55 15.02.2023

      Cynicky řečeno, ty ukrajinské socialistické baráky udělaly místo novým, mnohem hezčím.
      Historických budov je samozřejmě škoda.

      Cynicky řečeno, ty ukrajinské socialistické baráky udělaly místo novým, mnohem hezčím.
      Historických budov je samozřejmě škoda.

  • danny
    13:17 15.02.2023

    Já to celé považoval za hoax, ale z tohoto jsem dost na rozpacích. Jedna věc je dát si do znaku kytičku, byť to může připomínat ledasco, ale pojmenovat horskou brigádu ...Zobrazit celý příspěvek

    Já to celé považoval za hoax, ale z tohoto jsem dost na rozpacích. Jedna věc je dát si do znaku kytičku, byť to může připomínat ledasco, ale pojmenovat horskou brigádu „Edelweiss“?
    https://www.president.gov.ua/d...

    Překlad přes google translator: VYHLÁŠKA PREZIDENTA UKRAJINY č. 80/2023
    O udělení čestného názvu 10. samostatné horské útočné brigádě Pozemních sil Ozbrojených sil Ukrajiny

    S přihlédnutím k příkladnému plnění svěřených úkolů při ochraně územní celistvosti a nezávislosti Ukrajiny příslušníky 10. samostatné horské útočné brigády Pozemních sil Ozbrojených sil Ukrajiny vyhlašuji:

    1. Přidělit 10. samostatné horské útočné brigádě Pozemních sil Ozbrojených sil Ukrajiny čestný název „Edelweiss“ a v budoucnu ji nazývat 10. samostatná horská útočná brigáda „Edelweiss“ Pozemních sil ozbrojených sil. Ukrajiny.

    2. Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem vyhlášení.

    Prezident Ukrajiny V. ZELENSKY

    14. února 2023Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      13:20 15.02.2023

      A preco by nemohli?

      A preco by nemohli?

      • danny
        14:24 15.02.2023

        Samozřejmě, že můžou. Ale považuji to za poněkud hloupé. A argument, že se ten název používal již dříve, ok, ale je to asi stejná argumentace, že hákáč se taky používal ve ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozřejmě, že můžou. Ale považuji to za poněkud hloupé. A argument, že se ten název používal již dříve, ok, ale je to asi stejná argumentace, že hákáč se taky používal ve starověku a staré indické památky jsou jich plné. No.Skrýt celý příspěvek

        • Upgrade
          16:30 15.02.2023

          Nacisti dali tanku nazov Panther, sucasne Nemecko dalo ten isty nazov dalsiemu, tak sucasne Nemecko je nacisticke. OK.

          Nacisti dali tanku nazov Panther, sucasne Nemecko dalo ten isty nazov dalsiemu, tak sucasne Nemecko je nacisticke. OK.

        • Wakantanka
          21:02 15.02.2023

          Edelweiss je bylina, majú vôbec pre jej pomenovanie vlastný názov ako máme trebárs my poniklec? Ak nemajú nevidím v tom žiaden problém.

          Edelweiss je bylina, majú vôbec pre jej pomenovanie vlastný názov ako máme trebárs my poniklec? Ak nemajú nevidím v tom žiaden problém.

          • Wakantanka
            21:03 15.02.2023

            Edit: nie poniklec ale plesnivec. :)

            Edit: nie poniklec ale plesnivec. :)

    • jj284b
      13:24 15.02.2023

      plesnivec bol pouzivany ako odznak pre horsku pechotu davno pred WW2...

      plesnivec bol pouzivany ako odznak pre horsku pechotu davno pred WW2...

    • major
      13:24 15.02.2023

      tak si skús preložiť do ukrajinčiny české "protěž" -> едельвейс

      tak si skús preložiť do ukrajinčiny české "protěž" -> едельвейс

      • GlobeElement007
        13:42 15.02.2023

        Ono je to edelweis i rusky :)

        Obecně ruština je plná cizích slov, je to až komické. Víte, jak se rusky řekne "puška"? A víte proč?
        A nádraží?

        Ono je to edelweis i rusky :)

        Obecně ruština je plná cizích slov, je to až komické. Víte, jak se rusky řekne "puška"? A víte proč?
        A nádraží?

        • Marty96
          13:55 15.02.2023

          Tak pokud bych mel dělat ďáblova advokáta - tohle je běžné u všech většich jazyků které neměly potřebu se uměle "národně obrozovat". Lidi si často ani neuvědomují jak velká část ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak pokud bych mel dělat ďáblova advokáta - tohle je běžné u všech většich jazyků které neměly potřebu se uměle "národně obrozovat".

          Lidi si často ani neuvědomují jak velká část českého jazyka jsou Jungmannovy výmysly :) Jasně, každý se pousmeje u tech co se nechytly, ale už se nepozastaví u vsech těch neologismů které jsou stejne tak umělé ale uchytily se. A pár jich bylo převzato i z ruštiny.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          13:57 15.02.2023

          Funguje to aj naopak. Napríklad bistro je ruské slovo ktoré sa udomácnilo u nás.

          Funguje to aj naopak. Napríklad bistro je ruské slovo ktoré sa udomácnilo u nás.

          • GlobeElement007
            15:00 15.02.2023

            Není. Je to z francouzštiny a legenda o ruském původu je mylná. (Podobně jako legenda o pojmenování Ameriky po Amerigo Vespuccim).

            Není. Je to z francouzštiny a legenda o ruském původu je mylná. (Podobně jako legenda o pojmenování Ameriky po Amerigo Vespuccim).

        • liberal shark
          18:22 15.02.2023

          Jj, nejlepší je parikmacher a butterbrody :-).

          Jj, nejlepší je parikmacher a butterbrody :-).

        • Ilja Murovec
          18:30 15.02.2023

          hovorová ruština a ruské typické slová: železničná závora = šlagbaum ohňostroj = fejerverk lacný žel.vagón = plackarta úradník = buchgálter zemiak = kartófeľ a hranolky .. no čo ...Zobrazit celý příspěvek

          hovorová ruština a ruské typické slová:
          železničná závora = šlagbaum
          ohňostroj = fejerverk
          lacný žel.vagón = plackarta
          úradník = buchgálter
          zemiak = kartófeľ a hranolky .. no čo myslíte ... predsa kartófeľ frí
          a rusi nik inde nechodia na dovolenky ako na kurort ... tj. na letovisko
          podložie = grunt
          výťah = lift
          hadica = šlang
          stolička = Stul
          hádajte ako volajú Petrohrad = Sankt Peterburg
          a moje obľúbené a typické ruské: chleba s maslom = buterbrodSkrýt celý příspěvek

          • Ilja Murovec
            18:36 15.02.2023

            a prieniky zabraných národov od kaukazu do ruštiny: ceruzka=karandaš (čierny kameň) kôň/kůň = lóšaď ˇ(ale rozumejú aj koň) posťeľ = kraváť (ale rozumejú aj pasteľ) oči = glaza ...Zobrazit celý příspěvek

            a prieniky zabraných národov od kaukazu do ruštiny:
            ceruzka=karandaš (čierny kameň)
            kôň/kůň = lóšaď ˇ(ale rozumejú aj koň)
            posťeľ = kraváť (ale rozumejú aj pasteľ)
            oči = glaza (ale rozumejú aj oči .. oči čornyje, oči žgučije .. )
            pes = sabaka (ale rozumejú aj pjos)Skrýt celý příspěvek

    • Marw
      13:28 15.02.2023

      Ako neviem čo sa tu rieši, rakúsky turistický spolok do ktorého sa kvôli poistke hlásia ľudia naprieč celou Európou sa volá Alpenverein Edelweiss. Funguje boh vie ako dlho. Sám som ...Zobrazit celý příspěvek

      Ako neviem čo sa tu rieši, rakúsky turistický spolok do ktorého sa kvôli poistke hlásia ľudia naprieč celou Európou sa volá Alpenverein Edelweiss. Funguje boh vie ako dlho. Sám som členom.
      https://www.alpenverein-edelwe... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      13:30 15.02.2023

      The edelweiss was established in 1907 as the sign of the Imperial-Royal Mountain Troops by Emperor Franz Joseph I. These original three Regiments wore their edelweiss on the collar ...Zobrazit celý příspěvek

      The edelweiss was established in 1907 as the sign of the Imperial-Royal Mountain Troops by Emperor Franz Joseph I. These original three Regiments wore their edelweiss on the collar of their uniform. Before 1918 there were also innumerable edelweiss badges in the Habsburg army. These include, for example, the military mountain guide award (ice ax with edelweiss and winding mountain rope), edelweiss emblems on the collar and cap or badges from alpine patrol companies. Many alpine units, commandos and soldiers proudly wore unofficial edelweiss badges.Skrýt celý příspěvek

      • demagog
        13:43 15.02.2023

        Svastika je symbol používaný prakticky vo všetkých filozoficko-náboženských učeniach indického pôvodu – v budhizme, hinduizme aj v džinizme (dharmové náboženstvá). Vo všetkých ...Zobrazit celý příspěvek

        Svastika je symbol používaný prakticky vo všetkých filozoficko-náboženských učeniach indického pôvodu – v budhizme, hinduizme aj v džinizme (dharmové náboženstvá). Vo všetkých týchto náboženstvách je to mnohoznačný symbol, všeobecne je chápaná ako symbol šťastia.Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          13:52 15.02.2023

          keby len svastika.. nacisti ukradli kopec slovanskych a severskych symbolov a vydavali ich za svoje..

          keby len svastika.. nacisti ukradli kopec slovanskych a severskych symbolov a vydavali ich za svoje..

          • Ján Paliga
            16:46 15.02.2023

            A viete, že takí boľševici mali svastiku na bankovkách z roku 1918... :) Môžeme teda smelo tvrdiť, že boľševici a nacisti majú rovnaký ...Zobrazit celý příspěvek

            A viete, že takí boľševici mali svastiku na bankovkách z roku 1918... :) Môžeme teda smelo tvrdiť, že boľševici a nacisti majú rovnaký základ...
            https://notafilia-kp.com/250-r... Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            18:24 15.02.2023

            Symbol mírového hnutí je satanisticky symbol pro Bafometa :-).

            Symbol mírového hnutí je satanisticky symbol pro Bafometa :-).

        • mabc
          13:52 15.02.2023

          A napriek rozhorceniu Indov je v Europe chapany ako zakazany (viac ci menej) symbol nenavisti a utrpenia.
          Co to znamena? Ze kazda kultura ma vlastnych demonov, tak to respektujme.

          A napriek rozhorceniu Indov je v Europe chapany ako zakazany (viac ci menej) symbol nenavisti a utrpenia.
          Co to znamena? Ze kazda kultura ma vlastnych demonov, tak to respektujme.

    • Marty96
      13:41 15.02.2023

      Na povazeni by to samozrejme bylo kdyby se jednalo o narazku na SS, ale to celkem jasne neni- protez nejenom ze je dlouholety symbol pro horskou pechotu a horolezectvi obecne, ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Na povazeni by to samozrejme bylo kdyby se jednalo o narazku na SS, ale to celkem jasne neni- protez nejenom ze je dlouholety symbol pro horskou pechotu a horolezectvi obecne, ale navic se jí i v Ukrajinstine rekne Edelweis.

      Psal jsem jiz nize - samozrejme ze ukrajinska armada ma problem s extremistickou symbolikou (spise na urovni jednotlivcu), ale tohle fakt neni jeden z tech případů.Skrýt celý příspěvek

    • Pampuch
      13:47 15.02.2023

      Fašistické keksíky....
      https://sedita.sk/produkty/hor...

      Fašistické keksíky....
      https://sedita.sk/produkty/hor...

      • Misonek 76
        13:52 15.02.2023

        Ale no tak :) a ja je mel tak rad a copak si ted muzu dat ty fasisticke oplatky ? Co by na to rekl ten velky vseslovansky bratr :) Pane kolego tohle mi nedelejte :)

        Ale no tak :) a ja je mel tak rad a copak si ted muzu dat ty fasisticke oplatky ? Co by na to rekl ten velky vseslovansky bratr :) Pane kolego tohle mi nedelejte :)

    • Анатолий
      14:37 15.02.2023

      Ano, rusové v tom samozřejmě našli nacizmus, jenže zapomněli, že mají vlastní speciální horskou jednotku, která se jmenuje stejně) https://t.me/alexandrshtefanov... Teď o ní ...Zobrazit celý příspěvek

      Ano, rusové v tom samozřejmě našli nacizmus, jenže zapomněli, že mají vlastní speciální horskou jednotku, která se jmenuje stejně)
      https://t.me/alexandrshtefanov...
      Teď o ní panicky mazají všechny zmínky v své wiki :)
      https://t.me/grighammer/2465... Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        19:03 15.02.2023

        Á , znova prepisujú minulosť, aby mohli s kľudom v srdci vyčítať ostatným, že rusi nič také nerobili, nemali, nepodieľali sa....
        V podstate nevinný to národ.

        Á , znova prepisujú minulosť, aby mohli s kľudom v srdci vyčítať ostatným, že rusi nič také nerobili, nemali, nepodieľali sa....
        V podstate nevinný to národ.

        • pjaro77
          19:04 15.02.2023

          Po vzore mafie by sa to dalo nazvať pranie špinavej histórie.

          Po vzore mafie by sa to dalo nazvať pranie špinavej histórie.

  • Upgrade
    13:09 15.02.2023

    Podľa britského ministra obrany Bena Wallacea je v súčasnosti asi 97 % ruských ozbrojených síl na Ukrajine.
    https://twitter.com/MoscowTime...

    Podľa britského ministra obrany Bena Wallacea je v súčasnosti asi 97 % ruských ozbrojených síl na Ukrajine.
    https://twitter.com/MoscowTime...

    • GlobeElement007
      13:43 15.02.2023

      A značná část z nich tam zůstane už navždy.

      A značná část z nich tam zůstane už navždy.

    • Marty96
      13:46 15.02.2023

      Ne úplně šťastné vyjádření. Nejspíš tím myslel jen 97% bojových uskupení a spíše jen pozemních vojsk (námořníků z pacifické flotily nebo ajťáků z ruských vesmírných sil na Donbase ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne úplně šťastné vyjádření. Nejspíš tím myslel jen 97% bojových uskupení a spíše jen pozemních vojsk (námořníků z pacifické flotily nebo ajťáků z ruských vesmírných sil na Donbase moc nebude)Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      18:26 15.02.2023

      Taková příležitost udělat pořádek na Dalnem východě :-).

      Taková příležitost udělat pořádek na Dalnem východě :-).

  • Wolf:81
    13:09 15.02.2023

    Toto mi niekto vysvetli? hodia z dronu granat, toci sa okolo a nakoniec padne presne cez otvor do ...Zobrazit celý příspěvek

    Toto mi niekto vysvetli? hodia z dronu granat, toci sa okolo a nakoniec padne presne cez otvor do tanku

    https://twitter.com/markito017... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      13:10 15.02.2023

      bol na drotiku...

      bol na drotiku...

    • bheid
      13:12 15.02.2023

      Mě to připadá že jsou na drátu.

      Mě to připadá že jsou na drátu.

    • viktor.sieger
      13:40 15.02.2023

      Geniální :)

      Geniální :)

    • Verdon
      14:00 15.02.2023

      Něco jako rybaření

      Něco jako rybaření

    • Tonda
      14:03 15.02.2023

      Akorát, že ten tank tam už zjevně stál dlouho a pravděpodobně byl poškozený.... Dokonce se mi zdálo, že tam, kam spadl granát jsem viděl záda možná mrtvého, možná zraněného....

      Akorát, že ten tank tam už zjevně stál dlouho a pravděpodobně byl poškozený.... Dokonce se mi zdálo, že tam, kam spadl granát jsem viděl záda možná mrtvého, možná zraněného....

      • Talvi
        18:04 15.02.2023

        No a co ? Otázka nezněla, jak dlouho tam ten tank stojí, Wolf se ptal na ten granát. A když už teda to pro tebe znamená problém .. co je lepší, dorazit nepřátelský tank za cenu ...Zobrazit celý příspěvek

        No a co ? Otázka nezněla, jak dlouho tam ten tank stojí, Wolf se ptal na ten granát. A když už teda to pro tebe znamená problém .. co je lepší, dorazit nepřátelský tank za cenu ručního granátu v řádu tisícikoruny nebo na něj vyplácat AT střelu za cca. 180 000 US peněz ?Skrýt celý příspěvek

  • Wolf:81
    13:02 15.02.2023

    Zhimarsovane tanky, zaujimalo by ma ci to vybuchlo nad tankom ?? diery su vedľa tankov

    https://twitter.com/markito017...

    Zhimarsovane tanky, zaujimalo by ma ci to vybuchlo nad tankom ?? diery su vedľa tankov

    https://twitter.com/markito017...

    • Marty96
      13:09 15.02.2023

      11:45

      11:45

  • Wolf:81
    12:53 15.02.2023

    Estimate of current

    Estimate of current

    • Wolf:81
      12:53 15.02.2023

      Estimated of current

      Estimated of current

      • Wolf:81
        12:54 15.02.2023

        vymazte to =) neulozilo to co som sem dal

        vymazte to =) neulozilo to co som sem dal

  • jj284b
    12:47 15.02.2023

    Thomas to vystihol: https://twitter.com/noclador/s... russia: Our Palantin electronic warfare system is the best in the world! Palantin "detects enemy ...Zobrazit celý příspěvek

    Thomas to vystihol:

    https://twitter.com/noclador/s...

    russia: Our Palantin electronic warfare system is the best in the world! Palantin "detects enemy drones by intercepting their signal and shoots them down by jamming them" and it "impedes the use of precision-guided munitions".Skrýt celý příspěvek

    • LAMP
      15:55 15.02.2023

      Takovéhle věci samozřejmě neběží neustále. Vysíláním totiž prozrazují svoji polohu.

      Takovéhle věci samozřejmě neběží neustále. Vysíláním totiž prozrazují svoji polohu.

  • Wolf:81
    12:46 15.02.2023

    Kadyrovci zostali doslova zosrotovany a nieco sa v tom aute este stale hybe. Brutal ...Zobrazit celý příspěvek

    Kadyrovci zostali doslova zosrotovany a nieco sa v tom aute este stale hybe. Brutal video

    https://twitter.com/markito017... Skrýt celý příspěvek

  • Wolf:81
    12:40 15.02.2023

    Darceky uz vezu zevraj na vychod

    https://twitter.com/Tendar/sta...

    Darceky uz vezu zevraj na vychod

    https://twitter.com/Tendar/sta...

    • Tino
      12:48 15.02.2023

      Techniku okamzite vagonovali, zaber predpokladam minimalne 48 hodin stary, mozno aj viac vlak je uz imho v PL/zapad UA neprekvapilo by ma keby aj vylozeny.Predpokladam, ze toto ...Zobrazit celý příspěvek

      Techniku okamzite vagonovali, zaber predpokladam minimalne 48 hodin stary, mozno aj viac vlak je uz imho v PL/zapad UA neprekvapilo by ma keby aj vylozeny.Predpokladam, ze toto nebol klasicky vojensky zeleznicny transport s nizkou prioritou, ked sa vlak pomaly vlecie.Skrýt celý příspěvek

  • pjanyska
    12:37 15.02.2023

    Takhle se rusi satelitni komunikace
    https://twitter.com/i/status/1...

    Takhle se rusi satelitni komunikace
    https://twitter.com/i/status/1...

    • Wolf:81
      12:48 15.02.2023

      aspon padol do vody

      aspon padol do vody

    • Sergej7490
      12:53 15.02.2023

      To vyzera, ze tam mali aj elektrocentralu s kopou paliva.

      To vyzera, ze tam mali aj elektrocentralu s kopou paliva.

  • Tino
    12:08 15.02.2023

    Z USA sa zvaza pomoc pre UA aj civilnymi lietadlami, posledne dni mi to pripada, ako keby vojenske kapacity nestacili toto by mal byt 3. dnesny prilet . ...Zobrazit celý příspěvek

    Z USA sa zvaza pomoc pre UA aj civilnymi lietadlami, posledne dni mi to pripada, ako keby vojenske kapacity nestacili toto by mal byt 3. dnesny prilet .

    https://www.flightradar24.com/... Skrýt celý příspěvek

    • leir
      12:12 15.02.2023

      To ale dělají běžně, že si najímají i soukromé firmy, ne?

      To ale dělají běžně, že si najímají i soukromé firmy, ne?

      • Tino
        12:15 15.02.2023

        podla mna ano, vozi sa toho do aleluje do Rzesova, mna zaujala frekvencia tychto letov v poslednych dnoch.

        podla mna ano, vozi sa toho do aleluje do Rzesova, mna zaujala frekvencia tychto letov v poslednych dnoch.

Načítám diskuzi...