VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • otecko
    09:31 30.01.2023

    Zdravím všechny, včera jsem se dobýval na diskuzi s dotazem ,ale marně. Chci se informovaných zeptat- proběhlo zprávami, že Ukrajinci odpálili u Melitopolu HIMArSem, raketou ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdravím všechny, včera jsem se dobýval na diskuzi s dotazem ,ale marně.

    Chci se informovaných zeptat- proběhlo zprávami, že Ukrajinci odpálili u Melitopolu HIMArSem, raketou GMLRS železniční most i s právě projíždějícím vojenským ešalonem, prý je tam spousta Gruz 200 i zničené techniky. Víte o tom něco?
    Díky za info.

    https://www.unian.net/war/pod-... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      09:33 30.01.2023

      videl som len fotky a video z ruskej strany a ukazovali len poskodeny most.. ziadnu techniku tam vidiet nebolo, no samozrejme, ak k tomu doslo tak by sa tym urcite nechceli ...Zobrazit celý příspěvek

      videl som len fotky a video z ruskej strany a ukazovali len poskodeny most.. ziadnu techniku tam vidiet nebolo, no samozrejme, ak k tomu doslo tak by sa tym urcite nechceli chvalit..Skrýt celý příspěvek

    • Pilgrim
      10:13 30.01.2023

      Tipnul bych si na promýchání dvou zpráv o útoku na nádraží v Ilovansku a ten most. V obou případech hlavní podezřelý HIMARS.

      Tipnul bych si na promýchání dvou zpráv o útoku na nádraží v Ilovansku a ten most. V obou případech hlavní podezřelý HIMARS.

    • Pilgrim
      10:25 30.01.2023

      Ten most nebyl v provozu. Jasně je vidět opravovaný úsek, okolo třícáté sekundy je rezavá kolejnice, pravděpodobně čerstvě vyměněná. Buď skřeti mlží, a jde o jiný most (ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten most nebyl v provozu. Jasně je vidět opravovaný úsek, okolo třícáté sekundy je rezavá kolejnice, pravděpodobně čerstvě vyměněná. Buď skřeti mlží, a jde o jiný most (ale geolokace sedí), anebo žádný ešalon ani nemohl konat.Skrýt celý příspěvek

    • Pilgrim
      10:45 30.01.2023

      A trošku delší video. Na začátku je jasně vidět, že tento úsek je nejspíš fungl nový. Po těch kolejnicích se moc nejezdilo (nejspíš vůbec) a svršek celkově vypadá ...Zobrazit celý příspěvek

      A trošku delší video. Na začátku je jasně vidět, že tento úsek je nejspíš fungl nový. Po těch kolejnicích se moc nejezdilo (nejspíš vůbec) a svršek celkově vypadá nově.
      https://twitter.com/DefMon3/st... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    09:29 30.01.2023

    M55S - to pridavne pancierovanie vyzera celkom slusne... ta hrubka je celkom slusna.. podla mna, co sa tyka pancierovania, M55S sa kludne vyrovna T72M1 a urcite prekonava ...Zobrazit celý příspěvek

    M55S - to pridavne pancierovanie vyzera celkom slusne... ta hrubka je celkom slusna.. podla mna, co sa tyka pancierovania, M55S sa kludne vyrovna T72M1 a urcite prekonava T62M..


    https://twitter.com/Osinttechn... Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      10:05 30.01.2023

      Jsem rád, že jsou o nich konečně nějaké zprávy, od dodání Slovinskem jsem o nich neslyšel.

      Jsem rád, že jsou o nich konečně nějaké zprávy, od dodání Slovinskem jsem o nich neslyšel.

  • Misonek 76
    09:26 30.01.2023

    Copak FSB uradovala?

    Copak FSB uradovala?

    • Magister_Peditum
      09:32 30.01.2023

      Už jsem měl po těch dvou dnech docela absťák!

      Už jsem měl po těch dvou dnech docela absťák!

  • Wirbelwind
    13:19 29.01.2023

    Inak co prieskume drony nizsich kategorii (*koptery)? Vsetky tie DJI a ostatne cinske alternativy...ludia sa skladaju v zbierkach a cerveny medvedik Pu si sucha rucicky. Je to ...Zobrazit celý příspěvek

    Inak co prieskume drony nizsich kategorii (*koptery)? Vsetky tie DJI a ostatne cinske alternativy...ludia sa skladaju v zbierkach a cerveny medvedik Pu si sucha rucicky. Je to relativne lahko zarusitelne a obsluha zranitelna...

    Tie "lietadlove" kategorie su zrejme lepsie pokryte "zapadnou" vyrobou, napr. nemecke Quantym boli zaplatene v nejakom 100+ mnozstve, aj samotna UA nieco vyraba...

    https://twitter.com/deaidua/st... Skrýt celý příspěvek

  • bently
    13:10 29.01.2023

    Nejvyšší představitel NATO vyzval členské státy, aby přešly na „válečnou ekonomiku“ Šéf Vojenského výboru NATO admirál Rob Bauer se domnívá, že členské státy NATO by měly přejít ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejvyšší představitel NATO vyzval členské státy, aby přešly na „válečnou ekonomiku“

    Šéf Vojenského výboru NATO admirál Rob Bauer se domnívá, že členské státy NATO by měly přejít na "válečnou ekonomiku", aby mohly uspokojit potřeby Ukrajiny v souvislosti s probíhající ruskou invazí.

    Podle listu Evropeiska Pravda se tak Bauer vyjádřil v rozhovoru pro portugalskou televizi RTP.

    "Potřebujeme zvýšit produkci obranného průmyslu, o čemž se stále více diskutuje na státní úrovni. To může znamenat upřednostnění určitých surovin a výrobních kapacit potřebných pro obranný průmysl před civilním. Tyto priority by měly být projednány zejména ve vztahu k vojenskému hospodářství v době míru," uvedl.

    Nejvyšší představitel NATO poznamenal, že v uplynulém čtvrtstoletí fungovala globální ekonomika na bázi "just in time", ale značné materiální a technické ztráty během ruské války proti Ukrajině odhalily slabiny tohoto přístupu.

    "Obě strany vynakládají velké množství munice a vojenské techniky: tanků a letadel. Obě strany musí nakupovat spoustu surovin a munice, aby mohly pokračovat v boji. Problémem pro obě strany je, že obranný průmysl na Západě i v Rusku potřebuje zvýšit výrobu," říká Bauer.

    Podle něj bude realizace přechodu na "válečnou ekonomiku" vyžadovat změnu postojů obyvatel zemí NATO, což označil za "obtížné".

    "Musíme zajistit, aby Rusové na Ukrajině nevyhráli válku. Pokud se tak stane, budeme mít mnohem větší problém, pokud jde o peníze a obranu: Rusové budou na našich hranicích," varoval předseda Vojenského výboru NATO.

    Připomeňme, že předseda Evropské lidové strany, největší frakce v Evropském parlamentu, Manfred Weber se rovněž domnívá, že Evropská unie musí v souvislosti s válkou na Ukrajině vytvořit "jakousi formu válečné ekonomiky".

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

  • bently
    13:06 29.01.2023

    V roce 2022 vstoupilo do řad polské armády nejvíce lidí od doby zrušení branné povinnosti Podle listu Evropeiska Pravda to v sobotu oznámil místopředseda polské vlády a ministr ...Zobrazit celý příspěvek

    V roce 2022 vstoupilo do řad polské armády nejvíce lidí od doby zrušení branné povinnosti

    Podle listu Evropeiska Pravda to v sobotu oznámil místopředseda polské vlády a ministr národní obrany Mariusz Blaszczak.

    "V loňském roce vstoupil do polské armády rekordní počet vojáků. Mám na mysli profesionální vojáky - 13 742 příslušníků. To byl rekord od zrušení povinné vojenské služby," řekl Blaszczak v Lublinu při slavnostní přísaze vojáků Teritoriální obrany.

    "Toto je pouze první etapa, protože v tomto roce, v roce 2023, naše kampaň 'Staň se vojákem Polské republiky' teprve nabere na obrátkách. Díky tomu se již přihlásilo více dobrovolníků k dobrovolné vojenské službě," dodal polský ministr.

    Podle Blaszczaka mají polské ozbrojené síly v současnosti 164 000 vojáků a dalších 36 000 slouží v Silách teroristické obrany.

    "Naším cílem je, aby polská armáda měla nejméně 300 000 vojáků, z toho 50 000 vojáků WTO a 250 000 profesionálních vojáků," řekl.

    Jak víte, Polsko začalo na pozadí války na Ukrajině podnikat kroky k posílení svých obranných schopností.

    Na jaře 2022 byl přijat zákon o obraně vlasti, který zavedl nový typ vojenské služby - dobrovolnou vojenskou službu. Může se jí zúčastnit každý, kdo nikdy předtím nesloužil v armádě. Umožňuje absolvovat vojenský výcvik a zůstat v záloze nebo v budoucnu vstoupit do profesionální armády.

    Polsko navíc plánuje zdvojnásobit své výdaje na obranu - nejprve ze současných 2,4 % hrubého domácího produktu na 3 % a poté na 5 % HDP.

    https://www.eurointegration.co... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      13:09 29.01.2023

      To jsi překládal sám, nebo udělal z teritoriální obrany teroristickou Google?

      To jsi překládal sám, nebo udělal z teritoriální obrany teroristickou Google?

      • bently
        13:11 29.01.2023

        Máš pravdu, to jsem přehlédl.
        Je to čistý překlad skrze DeepL.

        Máš pravdu, to jsem přehlédl.
        Je to čistý překlad skrze DeepL.

  • bently
    12:50 29.01.2023

    Ukrajinský pohled: Volby v Česku přinesly Ukrajině vítězství - jak důležité je zvolení generála Pavla prezidentem Prezidentka sousední země, která nečekaně přijede do sídla ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinský pohled: Volby v Česku přinesly Ukrajině vítězství - jak důležité je zvolení generála Pavla prezidentem

    Prezidentka sousední země, která nečekaně přijede do sídla vítěze voleb, aby mu poblahopřála? To se stává velmi zřídka - a ukazuje to, jak důležité byly české prezidentské volby.

    Přestože má český prezident poměrně omezené pravomoci, bylo vítězství Petra Pavla mimořádně důležitou událostí pro celý východoevropský region včetně Ukrajiny.

    V těchto volbách utrpěl drtivou porážku populista, který viní ze zhoršení životní úrovně Čechů politiku EU vůči Rusku a vyzývá k hledání porozumění s Vladimirem Putinem.

    Vítězství Andreje Babiše by posílilo pozici maďarského premiéra Viktora Orbána a usnadnilo by nástup podobných populistů k moci v dalších zemích.

    To se naštěstí nestalo. A proto má Ukrajina všechny důvody slavit vítězství Petra Pavla jako své vlastní. Vždyť současné volby v České republice byly v podstatě referendem o zahraniční politice země. A naprostá většina voličů hlasovala pro další podporu Ukrajiny.

    https://www.eurointegration.co... Skrýt celý příspěvek

  • Wirbelwind
    12:43 29.01.2023
    • DanCZer
      13:19 29.01.2023

      Třepe se to jak drahý pes. A to jen pro chybnou polohu úsťových brzd...

      Třepe se to jak drahý pes. A to jen pro chybnou polohu úsťových brzd...

      • otecko
        09:33 30.01.2023

        Kdo ví, z čeho jsou hlavně....

        Kdo ví, z čeho jsou hlavně....

    • Misonek 76
      09:41 30.01.2023

      Zasah ciste nahodnej?

      Zasah ciste nahodnej?

    • Storm
      09:51 30.01.2023

      To vůbec nechápete... To není chyba... To je nejvic nejlepší fičura... Tyhlety takzvané hadicové hlavně slouží ke zvýšení šance na zásah cíle i podprůměrně vycvičenému pidlookému ...Zobrazit celý příspěvek

      To vůbec nechápete... To není chyba... To je nejvic nejlepší fičura... Tyhlety takzvané hadicové hlavně slouží ke zvýšení šance na zásah cíle i podprůměrně vycvičenému pidlookému okupantovi... Někde se dočetli, že u hlavňové výzbroje bojových letadel není zrovna žádoucí aby šly střely po stejné trajektorii, ale je naopak výhoda při určitém rozptylu střel... Protože to zvyšuje plošný účinek střelby... Ale nějak jim nedošlo že to pro pozemní techniku nebude zrovna vončo... Mysleli to dobře ale dopadlo to jako vždycky...

      A nebo to možná bude průmyslová fičura na unifikaci výroby tenkostěnných trubek... Z jedné linky jdou trubky na stoupačky i na hlavně...Skrýt celý příspěvek

  • Gabo
    11:54 29.01.2023

    Niečo k rozsahu útokov v Iráne...

    https://twitter.com/just_whate...

    o. i. aj rafinérie.

    Niečo k rozsahu útokov v Iráne...

    https://twitter.com/just_whate...

    o. i. aj rafinérie.

    • Gabo
      12:05 29.01.2023

      Sorry, teraz som si všimol, že tá správa už prišla, aj keď z iného zdroja. Prosím zmazať.

      Sorry, teraz som si všimol, že tá správa už prišla, aj keď z iného zdroja. Prosím zmazať.

  • Žvejkal
    11:42 29.01.2023

    Bělorusové si docela zahrávaji s ohněm, Poláky bych teď nechtěl ...Zobrazit celý příspěvek

    Bělorusové si docela zahrávaji s ohněm, Poláky bych teď nechtěl naštvat..
    https://mobile.twitter.com/Sev... Skrýt celý příspěvek

    • leir
      12:05 29.01.2023

      Typická provokace. V tuto chvíli už jde o útok zbraní.

      Typická provokace. V tuto chvíli už jde o útok zbraní.

    • SpiritWar
      12:40 29.01.2023

      Neviem ale to sklo by malo byt specialne, len daky sutrik by to nerozbil

      Neviem ale to sklo by malo byt specialne, len daky sutrik by to nerozbil

      • Nezmar
        13:09 29.01.2023

        Pokud uz toho belorusa natacel dron, tak ma cenu tu diru tam dodat i dodatecne. Fakturu si druhy den prevezme belorusky diplomat a bude klid.

        Pokud uz toho belorusa natacel dron, tak ma cenu tu diru tam dodat i dodatecne. Fakturu si druhy den prevezme belorusky diplomat a bude klid.

  • ABC123
    11:20 29.01.2023

    ISW: Konvenčné #ruské sily pravdepodobne nahradia vyčerpané sily #Wagnerovej skupiny, aby udržali ofenzívu v #Bakhmute po tom, čo ofenzíva Wagnerovej skupiny v Bakhmute ...Zobrazit celý příspěvek

    ISW:
    Konvenčné #ruské sily pravdepodobne nahradia vyčerpané sily #Wagnerovej skupiny, aby udržali ofenzívu v #Bakhmute po tom, čo ofenzíva Wagnerovej skupiny v Bakhmute vyvrcholila dobytím #Soledar okolo 12. januára. w/
    @kritické hrozby
    : http://

    https://mobile.twitter.com/The... Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      11:48 29.01.2023

      Táto snaha okradnúť Wagnerov o prípadné dobytie Bahmutu by mohla byť šancou na úspešnú ukrajinskú protiofenzívu, pokiaľ tam pošlú mobikov.

      Táto snaha okradnúť Wagnerov o prípadné dobytie Bahmutu by mohla byť šancou na úspešnú ukrajinskú protiofenzívu, pokiaľ tam pošlú mobikov.

      • roboSE
        12:11 29.01.2023

        No tie straty Wagnerovcov musia byť, ako sa písalo značné. Ani nie straty väzňov ale tých, či naozaj vedia, teda profi žoldákov. A musia byť natoľko veľké, že sa už nevedia ...Zobrazit celý příspěvek

        No tie straty Wagnerovcov musia byť, ako sa písalo značné. Ani nie straty väzňov ale tých, či naozaj vedia, teda profi žoldákov. A musia byť natoľko veľké, že sa už nevedia prestriedať. Tak preto asi príde namiesto nich armáda a asi to najlepšie, čo má k dispozícii (predsa len, treba to postavenie udržať). Bude zaujímavé sledovať,ako to pôjde ďalej. Môže sa stať, že to ruská armáda neudrží a vyženie frontu naspäť preč z Bachmutu a Soledaru. To už len bude ,,nenávistné theatro,, v Kremli...Skrýt celý příspěvek

      • greenBelt
        12:29 29.01.2023

        Pokud by to tak bylo, tak Severodoneck II se povedl. Sice postoupili, ale pak uz nezbyli sili, aby pokracovali dal.

        Pokud by to tak bylo, tak Severodoneck II se povedl. Sice postoupili, ale pak uz nezbyli sili, aby pokracovali dal.

      • daxik
        13:16 29.01.2023

        prighozin je urcite rad :D

        prighozin je urcite rad :D

  • Iruka
    10:46 29.01.2023

    "Pokud to byl Izrael, jak se všichni domnívají, a pokud byla vážně poškozena íránská zařízení na výrobu dronů a balistických raket, což se zdá být pravda, má to mnohem větší cenu ...Zobrazit celý příspěvek

    "Pokud to byl Izrael, jak se všichni domnívají, a pokud byla vážně poškozena íránská zařízení na výrobu dronů a balistických raket, což se zdá být pravda, má to mnohem větší cenu než 14 tanků."

    https://twitter.com/yarotrof/s... Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      10:58 29.01.2023

      Na AN neustále probíhá kritika Izraele za "nedostatečnou" pomoc UA. Pokud se potvrdí účast Izraele na útocích v Iránu zjistíme že stále platí "tichá voda břehy mele". I když na ...Zobrazit celý příspěvek

      Na AN neustále probíhá kritika Izraele za "nedostatečnou" pomoc UA. Pokud se potvrdí účast Izraele na útocích v Iránu zjistíme že stále platí "tichá voda břehy mele". I když na zničení vojenských provozů má Izrael vlastní bytostné zájmy jde o obrovskou pomoc UA.Skrýt celý příspěvek

      • Dash80
        11:15 29.01.2023

        Smutne je len to, ze kym to oni nemali v zaujme, ukrajinci zomierali a zomieraju.

        Smutne je len to, ze kym to oni nemali v zaujme, ukrajinci zomierali a zomieraju.

        • torong1
          12:21 29.01.2023

          Jak dlouho asi tak trvá příprava takovéto operace, aby klapla na první dobrou?

          Jak dlouho asi tak trvá příprava takovéto operace, aby klapla na první dobrou?

          • Nezmar
            13:14 29.01.2023

            Pokud to byl skutecne Izrael, tak bych rekl, ze priprava byla kontinualni: 1./ Najit a ohodnotit potencionalni cil 2./ Zaradit na seznam cilu 3./ Prubezne cvicit typove ulohy a ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokud to byl skutecne Izrael, tak bych rekl, ze priprava byla kontinualni:
            1./ Najit a ohodnotit potencionalni cil
            2./ Zaradit na seznam cilu
            3./ Prubezne cvicit typove ulohy a hledat dalsi potencionalni cil
            4./ Prubezne nabizet politikum seznam ciluSkrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        11:16 29.01.2023

        Izrael sleduje své vlastní zájmy. A nemáte jistotu, že to byl Izrael. Írán v současnosti vede spory s Azerbajdžánem a do toho všudypřítomná přítomnost USA na středním východě, ...Zobrazit celý příspěvek

        Izrael sleduje své vlastní zájmy. A nemáte jistotu, že to byl Izrael. Írán v současnosti vede spory s Azerbajdžánem a do toho všudypřítomná přítomnost USA na středním východě, které tyto továrny zajímají více než Izrael.
        Může jít i o záměr eskalace situace a pokus o vtažení Izraele do více věcí.Skrýt celý příspěvek

        • TN12
          12:18 29.01.2023

          Izraeli nic jiného než sledovat vlastní zájmy nezbývá. Heslo "Už nikdy jako ovce!" je pochopitelné a obdivuhodně naplňované. I když se nám konsekvence líbit nemusí, máme k Ukrajině ...Zobrazit celý příspěvek

          Izraeli nic jiného než sledovat vlastní zájmy nezbývá. Heslo "Už nikdy jako ovce!" je pochopitelné a obdivuhodně naplňované. I když se nám konsekvence líbit nemusí, máme k Ukrajině geograficky blíž než Izrael.

          Ázerbájdžán bych z úvah o útocích na Írán vypustil. Na americké základny tuším v oblasti byly nedávno zaměřené dronové útoky. Ale nejpravděpodobnější je Izrael.Skrýt celý příspěvek

    • Cenzor
      11:50 29.01.2023

      Vzhledem k tomu, že Írán nedodává rakety jen Rusku, tak ten útok bude souviset spíš s něčím ...Zobrazit celý příspěvek

      Vzhledem k tomu, že Írán nedodává rakety jen Rusku, tak ten útok bude souviset spíš s něčím jiným:

      https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      12:37 29.01.2023

      Z jednoho IZ prohlaseni: Izrael oznámil, že podporuje Ukrajinu více, než si kdokoli myslí. Me toto staci, nepotrebuji seznam dodavek. IZ je megamaximalne pragmaticky a jim ...Zobrazit celý příspěvek

      Z jednoho IZ prohlaseni:

      Izrael oznámil, že podporuje Ukrajinu více, než si kdokoli myslí.

      Me toto staci, nepotrebuji seznam dodavek.
      IZ je megamaximalne pragmaticky a jim silny prorusky Blizky vychod neni jistotne po chuti.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        10:58 30.01.2023

        Dogma je super věc. Slepá víra nezavazuje. Horší je to pro ty, kteří vidí, že Izrael umí perfektně pletichařit a lhát. Nemám jim v jejich situaci takový přístup za zlý, jen bych se ...Zobrazit celý příspěvek

        Dogma je super věc. Slepá víra nezavazuje. Horší je to pro ty, kteří vidí, že Izrael umí perfektně pletichařit a lhát. Nemám jim v jejich situaci takový přístup za zlý, jen bych se NIKDY nespoléhal na tvrzení, které vypouštějí ven.
        Dělají v zahraniční politice chyby jako každý jiný stát. A válku s UA buď nezvládli a nebo neměli možnost zvládnout. Nicméně je evidentní, že stávající vývoj události je pro ně pořádným průserem. Úzké spojenectví fašistánu a Íránu je pro ně minimálně velkým průserem. To vzniklo díky tomu, že nechali Ivanovi volné ruce.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      10:52 30.01.2023

      Hm, jo no. Takže země, která úspěšně ničí nepřátelskou PVO provedla super veleúspěšný tah tím, že poslala pár sebevražedných dronů na továrnu. Nikdo neudává, že továrna byla ...Zobrazit celý příspěvek

      Hm, jo no. Takže země, která úspěšně ničí nepřátelskou PVO provedla super veleúspěšný tah tím, že poslala pár sebevražedných dronů na továrnu. Nikdo neudává, že továrna byla zničena, pouze na ni bylo zaútočeno a došlo k nevýznamným škodám. To UA fakt helfne v porovnání s tím, jaké mají schopnosti.Skrýt celý příspěvek

    • Comorous
      14:31 30.01.2023

      Vypadá to, že si íránská PVO ani neškrtla. Při tak rozsáhlém útoku mě to teda docela překvapilo. Klobouk dolů.

      Vypadá to, že si íránská PVO ani neškrtla. Při tak rozsáhlém útoku mě to teda docela překvapilo. Klobouk dolů.

  • StatusQuo
    08:41 29.01.2023

    https://twitter.com/osinttechn... Už se rýsuje nová brigáda postavená na technice od NATO. Kombo Slovinských T-55 a ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/osinttechn...

    Už se rýsuje nová brigáda postavená na technice od NATO. Kombo Slovinských T-55 a Bradley je chytré. Bradley se postará pomocí TOW o Ruské tanky a modernizované T-55 se 105 mm kanónem na pěchotu, IFV, APC a opevnění stačí.

    Mardery asi půjdou ke “svým” Leopardům.Skrýt celý příspěvek

    • SpiritWar
      10:15 29.01.2023

      Skor by som povedal ze t55s nieje nic moc, preto to musi vykopenzovat bradley. Ua potrebuje cca 10 novych brigad a mali byt co najviac univerzalne. I ked mozno 2-3 budu lepsie ala ...Zobrazit celý příspěvek

      Skor by som povedal ze t55s nieje nic moc, preto to musi vykopenzovat bradley. Ua potrebuje cca 10 novych brigad a mali byt co najviac univerzalne. I ked mozno 2-3 budu lepsie ala utocneSkrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        11:23 29.01.2023

        Mají pro 10 dalších brigád dost personálu schopného brigádu obsadit i na velitelských a organizačních místech? Každá brigáda určená k boji bude potřebovat patřičně rozšířit i ...Zobrazit celý příspěvek

        Mají pro 10 dalších brigád dost personálu schopného brigádu obsadit i na velitelských a organizačních místech? Každá brigáda určená k boji bude potřebovat patřičně rozšířit i logistické schopnosti, nejen tanky a OT.Skrýt celý příspěvek

    • wlko
      10:31 29.01.2023

      Podľa mňa sú T-55 iba prechodným riešením na dobu výcviku, majú totiž 4 člennú osádku a je to momentálne to najbližšie k tankom západného typu na UA. Bradley budú neskôr ...Zobrazit celý příspěvek

      Podľa mňa sú T-55 iba prechodným riešením na dobu výcviku, majú totiž 4 člennú osádku a je to momentálne to najbližšie k tankom západného typu na UA.

      Bradley budú neskôr spárované s Abramsami.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        10:47 29.01.2023

        Ony ty slovinské T-55S mají i západní kanón, moderní systém řízení palby, přístroje pro noční vidění, atd. Takže jako "příprava na Abrams" jsou ideální. Budou to lepší tanky než ...Zobrazit celý příspěvek

        Ony ty slovinské T-55S mají i západní kanón, moderní systém řízení palby, přístroje pro noční vidění, atd. Takže jako "příprava na Abrams" jsou ideální. Budou to lepší tanky než nemodernizované T-72.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          12:23 30.01.2023

          Přesně tak... vychází totiž z izraelských přestaveb T-54, T-55 a T-62 na typ "Tiran"...

          Přesně tak... vychází totiž z izraelských přestaveb T-54, T-55 a T-62 na typ "Tiran"...

  • Sunakashi
    07:24 29.01.2023

    Vypadá to že v Íránu se něco děje... Jeden účet na Twitteru dokonce tvrdí že byli napadeny výrobny dronu a jiného vojenského vybaveni... ...Zobrazit celý příspěvek

    Vypadá to že v Íránu se něco děje... Jeden účet na Twitteru dokonce tvrdí že byli napadeny výrobny dronu a jiného vojenského vybaveni...
    https://twitter.com/TheDeadDis...

    https://twitter.com/TheDeadDis...

    https://twitter.com/TheDeadDis...

    https://twitter.com/officejjsm...

    Jen taková konspiracka...Rusko jako duha největší armáda a spojenec Íránu je v kómatu...Írán podporuje Rusko zbraněmi a vidí že jeho "ochrance" dostává na držku tak se asi nebude chtít pouštět do velkých odvetných akcí.... Jestli to teda v těch twitech je pravda :-)Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      08:25 29.01.2023

      Tu je zaujimave vlakno https://twitter.com/walter_rep... Vasu konspiraciu este rozviniem, ukazuju sa videa o zemetraseni v ...Zobrazit celý příspěvek

      Tu je zaujimave vlakno https://twitter.com/walter_rep...

      Vasu konspiraciu este rozviniem, ukazuju sa videa o zemetraseni v oblasti kde sa udajne nachadzal iransky jadrovy program, navsteva riaditela CIA v izraeli asi tiez nebude nahoda, je dost mozne ze dostali zelenu na znicenie iranskeho JP a cele je to subezna operacia zalozena na zniceni vyrobnych a odvetnych kapacit iranu.. plus iransky odboj je opat v uliciach ale tento krat ozbrojeny (wtf)..Skrýt celý příspěvek

      • Sunakashi
        08:41 29.01.2023

        Útoky na jaderná zařízení se bez účasti Američanů a spojenců v oblasti neobejdou...myslím že to jasný signál jak to dopadne jestli nedají pokoj

        Útoky na jaderná zařízení se bez účasti Američanů a spojenců v oblasti neobejdou...myslím že to jasný signál jak to dopadne jestli nedají pokoj

      • Pilgrim
        08:50 29.01.2023

        Samozřejmě. Spojení zemětřesení a jaderný program je lákavé. Ale dokážete si představit nálož, která udělá 5 stupňů Richtera? To neklapne.

        Samozřejmě. Spojení zemětřesení a jaderný program je lákavé. Ale dokážete si představit nálož, která udělá 5 stupňů Richtera? To neklapne.

        • Jirosi
          09:40 29.01.2023

          Stačí přivést k dekorací nakou část techlogickego procesů. Od bomby se to pak tolik neliší. Současně pokud dojde k zhroucení několika pater nad, tak už to může mít zajímavé ...Zobrazit celý příspěvek

          Stačí přivést k dekorací nakou část techlogickego procesů. Od bomby se to pak tolik neliší. Současně pokud dojde k zhroucení několika pater nad, tak už to může mít zajímavé následky.Skrýt celý příspěvek

        • Pilgrim
          09:47 29.01.2023

          Takže podle USGS webu by to mělo být pouze 4,1 Richtera, což je na menší atomovku možné. Ale hloubka 10 km je příliš a vědci by měli být schopni odlišit výbuch od zemětřesení.

          Takže podle USGS webu by to mělo být pouze 4,1 Richtera, což je na menší atomovku možné. Ale hloubka 10 km je příliš a vědci by měli být schopni odlišit výbuch od zemětřesení.

          • Pilgrim
            10:06 29.01.2023

            Zase na druhou stranu .... lokace jednoho místa nočních explozí v městě Khoy sedí s epicentrem zemětřesení.

            Zase na druhou stranu .... lokace jednoho místa nočních explozí v městě Khoy sedí s epicentrem zemětřesení.

          • greenBelt
            10:34 29.01.2023

            Správně. Jde to určit na základe vlnové délky s vysokou pravděpodobností. Před pár lety jsem viděl analýzu na toto téma, zkouška v Sev. Korei.

            Správně. Jde to určit na základe vlnové délky s vysokou pravděpodobností. Před pár lety jsem viděl analýzu na toto téma, zkouška v Sev. Korei.

    • tosomjapeter
      09:22 29.01.2023

      v izraeli je nova vlada. novy miniser bezpecnosti, novy premier ...

      v izraeli je nova vlada. novy miniser bezpecnosti, novy premier ...

      • PavolR
        10:31 29.01.2023

        ... v Turecku je zasa supervolebný rok a rozdiely v preferenciách nie sú také, aby mohol byť Erdogan pokojný. Čím by asi tak mohol zvýšiť svoju popularitu?

        ... v Turecku je zasa supervolebný rok a rozdiely v preferenciách nie sú také, aby mohol byť Erdogan pokojný. Čím by asi tak mohol zvýšiť svoju popularitu?

    • PavolR
      09:31 29.01.2023

      Šíria sa správy, že dronový útok prišiel z Azerbajdžanu.
      Ich iránske veľvyslanectvo vraj evakuovali:
      https://twitter.com/L_Team10/s...

      Šíria sa správy, že dronový útok prišiel z Azerbajdžanu.
      Ich iránske veľvyslanectvo vraj evakuovali:
      https://twitter.com/L_Team10/s...

    • alansi
      09:47 29.01.2023

      Drony Shahíd se vrací na dovolenou do Iránu ;)

      Drony Shahíd se vrací na dovolenou do Iránu ;)

    • HumInt
      09:50 29.01.2023

      Iránci asi začali fajčiť vo vojenských objektoch podobne ako Rusi.

      Iránci asi začali fajčiť vo vojenských objektoch podobne ako Rusi.

    • montecasino1
      10:52 29.01.2023

      Keď je už reč o Iráne dám sem odkaz na rozhovor s Agajov, podľa všetkého je to žena, ktorá je narodená v Iráne a má dobré info o súčasnosti. Porovnáva situáciu Iránu pod sankciami ...Zobrazit celý příspěvek

      Keď je už reč o Iráne dám sem odkaz na rozhovor s Agajov, podľa všetkého je to žena, ktorá je narodená v Iráne a má dobré info o súčasnosti. Porovnáva situáciu Iránu pod sankciami a Rusko pod sankciami oplatí sa to pozrieť. Je to v ruštine bohužiaľ pre tých čo nerozumejú.
      https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    00:45 29.01.2023

    Skoro rok sleduji různé důstojníky UA a jejích cestu konfliktem. A občas mě ptěší podobné zmínky o ČR nebo SR ...Zobrazit celý příspěvek

    Skoro rok sleduji různé důstojníky UA a jejích cestu konfliktem. A občas mě ptěší podobné zmínky o ČR nebo SR https://twitter.com/PidlisnyiA... Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      00:56 29.01.2023

      Vtipná jsou ta různá srovnání s Tomem Cruisem, ale víc mě potěšilo blahopřání přímo od Zelenského! "Upřímně blahopřeji @general_pavel k přesvědčivému vítězství ve volbách ...Zobrazit celý příspěvek

      Vtipná jsou ta různá srovnání s Tomem Cruisem, ale víc mě potěšilo blahopřání přímo od Zelenského!
      "Upřímně blahopřeji @general_pavel k přesvědčivému vítězství ve volbách prezidenta České republiky. Oceňuji Vaši podporu Ukrajině a našemu boji proti ruské agresi. Těším se na naši úzkou osobní spolupráci ve prospěch národů Ukrajiny a České republiky a v zájmu sjednocené Evropy."
      https://twitter.com/ZelenskyyU... Skrýt celý příspěvek

  • Dash80
    00:37 29.01.2023

    Mozno na prvy pohlad OT, video z najvacsich leteckich opravovni... ale je tam velmi zaujimava cast o tom, ako sa ucia novi technici pomocou virtuálnej reality... A podla mnaje to ...Zobrazit celý příspěvek

    Mozno na prvy pohlad OT, video z najvacsich leteckich opravovni... ale je tam velmi zaujimava cast o tom, ako sa ucia novi technici pomocou virtuálnej reality... A podla mnaje to jeden z klucov k zvladnutiu zapadnej techniky AFU. Dovolím si dokonca tvrdit, ze servis je tazsi oriesok ako zohnat pilotov a vytrenovat ich.

    https://youtu.be/SXBdw1Ty38g... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      03:58 29.01.2023

      A má aj 2. najsilnejšia armáda sveta takéto letecké opravovne? Ale si povedal soudruzi v kremli , že pre tie 2-3 lietadlá , ktoré si prejdu takúto tortúru sa to ani neoplatí .

      A má aj 2. najsilnejšia armáda sveta takéto letecké opravovne? Ale si povedal soudruzi v kremli , že pre tie 2-3 lietadlá , ktoré si prejdu takúto tortúru sa to ani neoplatí .

      • Comorous
        09:11 29.01.2023

        Rusáci jsou pochopitelně dál. Oni letadla virtuálně nejenom opravují, ale vyrábějí a dokonce i používají. :)

        Rusáci jsou pochopitelně dál. Oni letadla virtuálně nejenom opravují, ale vyrábějí a dokonce i používají. :)

        • HumInt
          09:49 29.01.2023

          Dokonca aj virtuálne zostreľujú tie ukrajinské. Ukrajinské letectvo napríkla zničili kompletne už niekoľkokrát.

          Dokonca aj virtuálne zostreľujú tie ukrajinské. Ukrajinské letectvo napríkla zničili kompletne už niekoľkokrát.

          • Dash80
            11:12 29.01.2023

            Oplati sa pozriet aj dalsie videa chalana. Bol v zavode Raytheonu pozriet ako sa vyrabaju radary pre system Aegis (SPY6), Bol na navsteve Lockheedu ukazat ako stavaju F35, ma videa ...Zobrazit celý příspěvek

            Oplati sa pozriet aj dalsie videa chalana. Bol v zavode Raytheonu pozriet ako sa vyrabaju radary pre system Aegis (SPY6), Bol na navsteve Lockheedu ukazat ako stavaju F35, ma videa venovane HIMARSom, AC130 Gunship, CH 53 atd atd…Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      10:04 29.01.2023

      Před časem se na internetu obejvilo pár záběrů. Údajně z výroby Su 57.
      https://www.youtube.com/watch?...
      https://www.youtube.com/watch?...

      Před časem se na internetu obejvilo pár záběrů. Údajně z výroby Su 57.
      https://www.youtube.com/watch?...
      https://www.youtube.com/watch?...

    • montecasino1
      11:20 29.01.2023

      V Oklahome je veľká letecká základňa, parkujú tam aj tankovacie lietadlá okrem iného, na jednom z nich lieta zať môjho priateľa.

      V Oklahome je veľká letecká základňa, parkujú tam aj tankovacie lietadlá okrem iného, na jednom z nich lieta zať môjho priateľa.

  • dapperdanman
    00:10 29.01.2023

    SpaceX už se tu řešil, bohužel to s Marsem nejde tak dobře, jak jsme si přáli ...

    https://twitter.com/cb_doge/st...

    SpaceX už se tu řešil, bohužel to s Marsem nejde tak dobře, jak jsme si přáli ...

    https://twitter.com/cb_doge/st...

    • Blejk
      08:55 29.01.2023

      Naštěstí s HIMARSEM se to docela dobře povedlo :-).

      Naštěstí s HIMARSEM se to docela dobře povedlo :-).

  • Miroslav
    23:58 28.01.2023

    Tak dnes som už videl fakt všetko...

    Prigozin píše list americkej ministerke aby umožnila vznik pobočky Vagner group v USA

    https://ria.ru/20230128/vagner...

    Tak dnes som už videl fakt všetko...

    Prigozin píše list americkej ministerke aby umožnila vznik pobočky Vagner group v USA

    https://ria.ru/20230128/vagner...

    • Theokotos
      00:24 29.01.2023

      WTF? :-o (od začátku do konce)

      WTF? :-o (od začátku do konce)

    • Sansera
      08:34 29.01.2023

      Tou poslednou vetou vlastne priznáva ruské vojenské aktivity na Donbase

      Tou poslednou vetou vlastne priznáva ruské vojenské aktivity na Donbase

    • Marian Kechlibar
      09:25 29.01.2023

      V amerických věznicích už teď působí Crips, Bloods, Mara Salvatrucha a Aryan Brotherhood, tak tam holt chtějí mít své lidi taky :) Ale nějak si spletli proceduru, o to se úřady ...Zobrazit celý příspěvek

      V amerických věznicích už teď působí Crips, Bloods, Mara Salvatrucha a Aryan Brotherhood, tak tam holt chtějí mít své lidi taky :)

      Ale nějak si spletli proceduru, o to se úřady nežádají.Skrýt celý příspěvek

    • JanCorvinus
      12:36 29.01.2023

      Skvely napad. Vsichni americky tankies muzou odejit bojovat na Ukrajinu.

      Skvely napad. Vsichni americky tankies muzou odejit bojovat na Ukrajinu.

  • jj284b
    23:56 28.01.2023

    Zeby sa nam nastval Izrael?

    https://twitter.com/igorsushko...

    Zeby sa nam nastval Izrael?

    https://twitter.com/igorsushko...

    • Theokotos
      00:25 29.01.2023

      Možné je všelicos, je spousta věcí a zájmů pod povrchem mediálního mainstreamu.

      Možné je všelicos, je spousta věcí a zájmů pod povrchem mediálního mainstreamu.

    • HumInt
      00:26 29.01.2023

      Iránsky dron nad Ukrajinou zmutoval na bumerang a vracia sa domov.

      Iránsky dron nad Ukrajinou zmutoval na bumerang a vracia sa domov.

    • liberal shark
      06:26 29.01.2023

      Asi vítr nebo co :-).

      Asi vítr nebo co :-).

    • flanker.jirka
      11:29 29.01.2023

      Někdo potřebuje z Izraele dostat jeho zásoby jinam. Naposledy byla snaha o uskladněné PVO systémy Hawk.

      Někdo potřebuje z Izraele dostat jeho zásoby jinam. Naposledy byla snaha o uskladněné PVO systémy Hawk.

  • Анатолий
    23:56 28.01.2023

    Rekapitulace ruských hybridních konfliktů, od Podněstří do Donbasu od žurnalistů Bihus
    https://www.youtube.com/watch?...

    Rekapitulace ruských hybridních konfliktů, od Podněstří do Donbasu od žurnalistů Bihus
    https://www.youtube.com/watch?...

Načítám diskuzi...