BEML a PRIMOCO UAV uzavřeli dohodu o spolupráci pro bezpilotní technologie v Indii
- 3. 2. 2021
- 9 komentářů
- Tisková zpráva
Přední technologická indická společnost BEML a česká inovační společnost Primoco UAV se dohodly na spolupráci v oblasti bezpilotních vzdušných technologií. Obě společnosti podepsaly protokol o porozumění během výstavy Aero India 2021 a dohodly se na spolupráci s cílem vytvořit středisko excelence pro bezpilotní technologie v Indii.
Obě strany plně podporují politiku Make in India a vidí široký potenciál pro rychlý rozvoj spolupráce, který jim umožní implementovat společná řešení v několika segmentech indické ekonomiky a oblastí ochrany práva a obrany.
Ladislav Semetkovský, zakladatel a generální ředitel společnosti Primoco UAV SE, vyzdvihl potenciál spolupráce: „Jsme nadšeni možnostmi spolupráce. Současné široké portfolio BEML přirozeně podporuje myšlenku implementace bezpilotních technologií prostřednictvím našeho modelu bezpilotního letadla One 150. Díky schopnostem našeho indického partnera jsme si jisti, že naše bezpilotní letadlo bude obrovským přínosem pro civilní sektory, jako je sledování železniční tratě nebo skenování těžebních oblastí, a také pro ochranu práv, dozor nad hranicemi a monitorovací mise. Očekáváme, že náš společný projekt bude atraktivní pro celý region. Chtěl bych poděkovat vedení BEML, že si nás vybrali jako partnera pro vývoj bezpilotních technologií v Indii.“
Bezpilotní letadlo Primoco One 150 je schopné středního doletu s užitečným zatížením až 30 kg v rámci své maximální vzletové hmotnosti 150 kg. Díky letovým parametrům, jako je výdrž 15 hodin, přímý radiový dosah až 200 km s možností připojení SatCom, doletu 2 000 km a úplné automatizace vzletu, samotného letu a přistání jej činí perfektní platformou pro širokou škálu účelů.
Pan ředitel Shri Ajit Kumar Srivastav ze společnosti BEML rovněž komentoval tento projekt: „Pro společnost BEML je krok vstupu na trh bezpilotních letadel přirozeným směrem pokroku. Jsme nadšeni z příležitosti vybudovat v Indii středisko excelence schopné provádět montáž, výrobu, plný letový provoz, přizpůsobení, údržbu a školení podle nejnovějších standardů. Skutečnost, že společnost Primoco UAV je schválena jako organizace pro výrobu a design podle pravidel EMAR a je v souladu s pravidly EASA SORA, poskytuje záruku zavedení nejnovější dostupné technologie. Kombinace všech certifikátů a mandátů společnosti Primoco UAV je podmínkou pro úspěšný přenos technologie. V současné době již diskutujeme o počátečních projektech s potenciálními zákazníky a vidíme obrovský potenciál pro bezpilotní letadla vyrobená v Indii plnit nejrůznější úkoly jak v této zemi, tak v regionu. Chceme se stát lídrem v oblasti technologií, které budou schopné zajistit na nejvyšší úrovni znalostí bezpečný provoz bezpilotních prostředků ve vzdušném prostoru Indie.“
One 150 na Aero India 2021; větší foto / Primoco UAV
Podle protokolu o porozumění bude středisko excelence postaveno na nejnovějších evropských standardech a jeho cílem bude se stát měřítkem provozu bezpilotních letadel střední třídy v regionu. Poskytne celou škálu služeb od montáže, podpory až po dodání a zajištění školení provozu modelu One 150 pro indické a regionální zákazníky.
O společnosti Primoco UAV
Česká společnost Primoco UAV vyvíjí a vyrábí civilní a vojenské bezpilotní letouny One 150, schopné létat zcela nezávisle podle naprogramovaných letových plánů. Klíčovými vlastnostmi letadla jsou jeho velikost, maximální vzletová hmotnost 150 kg, výdrž až 15 hodin, dolet 2 000 km, cestovní rychlost 100–150 km/h, užitečné zatížení 30 kg a plně automatický vzlet a přistání. Společnost se zaměřuje na civilní a vojenské využití bezpilotního letadla, zejména v oblasti energetiky, pohraniční a pobřežní bezpečnosti, monitorování požáru a pátracích a záchranných operací. Letadla společnosti jsou v provozu na třech kontinentech. Primoco UAV je veřejně obchodovaná společnost na pražské burze cenných papírů na trhu PX START.
O společnosti BEML
Společnost BEML Limited (dříve Bharat Earth Movers Limited) byla založena v květnu 1964 jako podnik veřejného sektoru pro výrobu železničních vozů, jejich náhradních dílů a těžebních zařízení v komplexu Bangalore. V současné době 54% celkového kapitálu vlastní indická vláda a zbylých 46% drží veřejnost, finanční instituce, zahraniční institucionální investoři, banky a zaměstnanci. BEML Limited, společnost „Schedule-A“, hraje klíčovou roli a slouží klíčovým indickým sektorům, jako je obrana, železnice, energetika, těžba a infrastruktura.
Související články
Primoco UAV: Bezpilotní letadlo z České republiky
Společnost Primoco UAV představuje největší bezpilotní letoun pro komerční užití ve střední a ...
- 05.08.2015
- 4 komentářů
- Tisková zpráva
Primoco UAV – český bezpilotní letoun se světovými technologiemi
Primoco UAV, autor Bezpilotní letouny české společnosti Primoco UAV SE v poslední době vídáme na ...
- 05.09.2020
- 7 komentářů
- JUDr. Jakub Fojtík, Ph.D.
Rodina víceúčelových dronů Heron
Na základě pozitivních zkušeností s první generací taktických UAS (Unmanned Aircraft Systems) začali ...
- 02.12.2020
- 16 komentářů
- Komerční sdělení
Drony pro Armádu ČR: Heron vs. Tactical Heron
Ministerstvo obrany ČR (MO ČR) hodlá v letech 2023 až 2027 získat taktické bojové drony za 1,5 ...
- 08.10.2020
- 109 komentářů
- Jan Grohmann
Paráda. To je fakt bomba. Velká gratulace pro Primoco!
Paráda. To je fakt bomba. Velká gratulace pro Primoco!
A to možná nevíte, že už to funguje i se SAR radarem.
https://uav-stol.com/cs/blog/n...A to možná nevíte, že už to funguje i se SAR radarem.
https://uav-stol.com/cs/blog/n...Asi to fakt myslí vážně, samotnej IMSAR má na svých stránkách fotku One 150.
https://youtu.be/AOjXdOehIio...Asi to fakt myslí vážně, samotnej IMSAR má na svých stránkách fotku One 150.
https://youtu.be/AOjXdOehIio...
Tuší někdo, proč se tato firma na burze obchoduje pouze ve Start Days a pouze v lotech? Akcie jsem chtěl pořídit hned při jejich vstupu na burzu, ale ani jedno není zrovna ...Zobrazit celý příspěvek
Tuší někdo, proč se tato firma na burze obchoduje pouze ve Start Days a pouze v lotech? Akcie jsem chtěl pořídit hned při jejich vstupu na burzu, ale ani jedno není zrovna přívětivé. Zvlášť ty loty jsou pro drobného hráče jako jsem já dost omezující.Skrýt celý příspěvek
Jedná se o primární úpisy akcií, ty se obchodují pouze na Startu. Primoco tím nahrazuje upisování dluhopisů nebo získávání prostředků z bankovních úvěrů. Máš pravdu, že loty jsou ...Zobrazit celý příspěvek
Jedná se o primární úpisy akcií, ty se obchodují pouze na Startu. Primoco tím nahrazuje upisování dluhopisů nebo získávání prostředků z bankovních úvěrů. Máš pravdu, že loty jsou pro nás, šmudly, trochu nedostupné:-)Skrýt celý příspěvek
Hmm, minimum je 500 akcií po 250 - 350 Kč.
Hmm, minimum je 500 akcií po 250 - 350 Kč.
Většinou je to vše rychle pryč a po větších balících, takže když přijdeš se svými 150 tis, že by sis taky jeden koupil, máš většinou smůlu. A musíš sledovat termíny úpisu.
Většinou je to vše rychle pryč a po větších balících, takže když přijdeš se svými 150 tis, že by sis taky jeden koupil, máš většinou smůlu. A musíš sledovat termíny úpisu.
Některý tituly ze Startu se obchodují i na RM-System. On ten Start je spíš pro IPO malých firem pro usnadnění vstupu na burzu. Dneska se v tom už alespoň obchoduje každý den. Dřív ...Zobrazit celý příspěvek
Některý tituly ze Startu se obchodují i na RM-System. On ten Start je spíš pro IPO malých firem pro usnadnění vstupu na burzu. Dneska se v tom už alespoň obchoduje každý den. Dřív to byl tak jeden den v měsíci.Skrýt celý příspěvek
Načítám diskuzi...