VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • arrow
    11:14 11.04.2022

    Finsko a Švédsko v červnu v nato.vitejte...

    Finsko a Švédsko v červnu v nato.vitejte...

    • Danik
      12:01 11.04.2022

      Ruská speciální operace na demilitarizaci Ukrajiny a zastavení rozrůstání NATO jde vskutku výborně. Jen tak dál soudruzi a za chvíli tam bude i Gruzie.

      Ruská speciální operace na demilitarizaci Ukrajiny a zastavení rozrůstání NATO jde vskutku výborně. Jen tak dál soudruzi a za chvíli tam bude i Gruzie.

      • CerVus
        14:34 11.04.2022

        Ta Gruzie je problémová. Více než Ukrajina. Stát, který v době vstupu do NATO má územní požadavky vůči sousední zemi není zrovna vítaným partnerem. Ukrajina má alespoň obří zásoby ...Zobrazit celý příspěvek

        Ta Gruzie je problémová. Více než Ukrajina.
        Stát, který v době vstupu do NATO má územní požadavky vůči sousední zemi není zrovna vítaným partnerem.
        Ukrajina má alespoň obří zásoby nerostných surovin, úrodné zemědělské půdy a obrovský pracovní trh. Ale co z toho může nabídnout Gruzie?Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          16:10 11.04.2022

          Strategickú polohu a pekné hory na rekreáciu.

          Strategickú polohu a pekné hory na rekreáciu.

          • Jan Padesátýpátý
            18:05 11.04.2022

            Gruzie může nabídnout plynovody a ropovody. Strategická pozice

            Gruzie může nabídnout plynovody a ropovody. Strategická pozice

        • Wakantanka
          18:48 11.04.2022

          Víno a koňak? :)

          Víno a koňak? :)

  • jj284b
    11:14 11.04.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    koordinacia ATGM, Drony a Delostrelectvo:

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    koordinacia ATGM, Drony a Delostrelectvo:

  • Анатолий
    11:07 11.04.2022

    Na video je prý raketový systém Grad, Rusové ho noci vysadili na střechu paneláku.
    https://t.me/c/1795199366/808...

    Na video je prý raketový systém Grad, Rusové ho noci vysadili na střechu paneláku.
    https://t.me/c/1795199366/808...

    • ImreSVK
      11:34 11.04.2022

      Nejde otvorit, len pre súkromnú skupinu abo čo.

      Nejde otvorit, len pre súkromnú skupinu abo čo.

  • Fiagy
    11:05 11.04.2022

    Ruští vojáci odmítají přejít do útoku a sabotují rozkazy vedení Některé z jejich jednotek jsou již na pokraji vzpoury. Svědčí o tom četná odposlechy SBU. Zde je záznam, jak ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruští vojáci odmítají přejít do útoku a sabotují rozkazy vedení Některé z jejich jednotek jsou již na pokraji vzpoury. Svědčí o tom četná odposlechy SBU. Zde je záznam, jak „popírač“ mluvil se svou matkou.
    https://twitter.com/ServiceSsu... Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      11:26 11.04.2022

      V dobe socialnich siti uz nemuzes s vojaky zachazet jako za druhy svetovy

      V dobe socialnich siti uz nemuzes s vojaky zachazet jako za druhy svetovy

      • HansHanz
        11:39 11.04.2022

        Asi bys mohl, ale bylo by potřeba nechat zemřít pár milionů lidí hlady, popravit pár tisíc důstojníků a za záda vojákům postavit závěrné oddíly, aby bylo vidět, že to s tou ...Zobrazit celý příspěvek

        Asi bys mohl, ale bylo by potřeba nechat zemřít pár milionů lidí hlady, popravit pár tisíc důstojníků a za záda vojákům postavit závěrné oddíly, aby bylo vidět, že to s tou přípravou na válku myslíš vážně.Skrýt celý příspěvek

        • fanúšik
          12:54 11.04.2022

          presne tak

          presne tak

        • Ján Paliga
          13:24 11.04.2022

          Zaverne oddiely Kadyrovcov budú mať prácu ...

          Zaverne oddiely Kadyrovcov budú mať prácu ...

  • Studebaker
    10:44 11.04.2022

    co si myslite jako to bude s francuzskymi volbami...

    co si myslite jako to bude s francuzskymi volbami...

    • mudry.udrzbar
      10:51 11.04.2022

      volici od ostatných kandidatov (napr. soc-dem) prejdu urcite vo vacsej miere k Macronovi nez k Le Pen, takže pohodlne vyhra, ale mal by to brat ako vystrahu najma v otazke ...Zobrazit celý příspěvek

      volici od ostatných kandidatov (napr. soc-dem) prejdu urcite vo vacsej miere k Macronovi nez k Le Pen, takže pohodlne vyhra, ale mal by to brat ako vystrahu najma v otazke pristahovalectva, ktora najviac prihrava Le Pen volicovSkrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        10:53 11.04.2022

        záleží kdo přijde a kdo zůstane doma

        záleží kdo přijde a kdo zůstane doma

    • Magister_Peditum
      10:58 11.04.2022

      Ostatní kandidáti už vyjádřili Macronovi podporu, tak snad je jejich voliči budou následovat.

      Ostatní kandidáti už vyjádřili Macronovi podporu, tak snad je jejich voliči budou následovat.

      • Mortles
        11:28 11.04.2022

        Jediné, čeho se musíme bát je, že voliči radikální levice podpoří radikální pravici jenom proto, aby nevyhrál neoliberální centrista Macron. Jinak je zajímavé, že zatímco Le ...Zobrazit celý příspěvek

        Jediné, čeho se musíme bát je, že voliči radikální levice podpoří radikální pravici jenom proto, aby nevyhrál neoliberální centrista Macron.

        Jinak je zajímavé, že zatímco Le Penová svůj image "odradikalizovala", Macron hlavně ke konci mandátu naopak nabíral image člověka, který bojuje s islamisty a nelegální imigrací. Macron je v tomhle trochu jako Babiš, nesvazují ho příliš nějaké ideologické věci, takže může překabátit od pravice až po levici podle toho, co mu zrovna přinese podporu. Jenom přídomku "prezidenta bankéřů" se nezbaví.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          11:38 11.04.2022

          To není vůbec pravděpodobné. Ti kteří volili Melenchona nebudou nikdy volit Le Penovou.

          To není vůbec pravděpodobné. Ti kteří volili Melenchona nebudou nikdy volit Le Penovou.

          • liberal shark
            12:34 11.04.2022

            A přitom jsou to všechno levičáci z jednoho hnízda :-).

            A přitom jsou to všechno levičáci z jednoho hnízda :-).

    • Poly
      11:24 11.04.2022

      Spíš Macron

      Spíš Macron

    • CerVus
      14:36 11.04.2022

      Tak LePenová stejně jako Miloš také nevěděla jak hluboko Putinovi vlézt do ***, takže tady se rozumná část voličů chtě nechtě přikloní k Macronovi. Jo, kdyby ta válka nebyla, tak ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak LePenová stejně jako Miloš také nevěděla jak hluboko Putinovi vlézt do ***, takže tady se rozumná část voličů chtě nechtě přikloní k Macronovi. Jo, kdyby ta válka nebyla, tak věřím, že to skončí opačně.Skrýt celý příspěvek

  • Misonek 76
    10:30 11.04.2022

    Tak pani kolegove vsak vime jak to je. Od konce studene valky byla armada vsech evropskych zemi pro obcany vlastne sprosta nadavka. Vime jak na tom je napr. Nemecko. Vlastne uplne ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak pani kolegove vsak vime jak to je. Od konce studene valky byla armada vsech evropskych zemi pro obcany vlastne sprosta nadavka. Vime jak na tom je napr. Nemecko. Vlastne uplne nefuncni armada, nefunkcni namornictvo nefunkcni letectvo. Francie uplne rezignovala na tezke zbrane. Velka Britanie se opet chce soustredit na lodstvo. Italskou a Spanelskou armadu moc nesleduju. Ale nemyslim ze by to tam bylo jine. Takze zaplat panbuh za NATO protoze nezbejva nic jineho aby se to aleapon pri tom mnozstvi clenskych statu nascitalo. A uprime ano valka na Ukraine stav tehle armad moc nezlepsi. I pres kecy ktere ruzni statnici v evrope vedou. Kecy totiz nic nestojej. A ted jedou jen na vlnw zajmu obcanu. Jednorazove navysime rozpocty a tim to konci. Max se trochu zalataj nejake diry. Lidi jsou porad stejny cim dyl to bude na Uraine trvat tim vic to lidem bude jedno. Bohuzel. Proste je bude vic zajimat proc chleba stoji napr. 100 a proc teda prachy na armadu nejdou do ekomomiky. Tak to bylo je a bohuzel asi i bude. A uz to pomalu i zaciname videt ve verejnem prostoru. Mesic po invazi byl klid a ted cim dal casteji vydime ten lidskej odpad kecat ty nehorazne sra.ky. Moc bych se chtel mejlit a tohle uz tu vse ale parkrat bylo. Dejiny se proste porad opakuji a porad se znich nejsme schopni poucit.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      10:55 11.04.2022

      Teď by se mělo kout železo dokud je žhavé. Politici by měli v médiích nonstop hustit do lidí, co potřebujeme a co je nezbytné a že to bude stát tolik a některé sektory bude třeba ...Zobrazit celý příspěvek

      Teď by se mělo kout železo dokud je žhavé. Politici by měli v médiích nonstop hustit do lidí, co potřebujeme a co je nezbytné a že to bude stát tolik a některé sektory bude třeba osekat. Že se tomu prostě vyhnout nedá. Lidem neříkat nic o procentech DPH, ale uvádět konkrétní potřeby.Skrýt celý příspěvek

      • Misonek 76
        11:07 11.04.2022

        To ano jenze lidi politikum ze zasady neverej takze je jedno co budou rikat. Lidi verej tomu co do nich nahustej novinari a co si prectou. A koukli jste se nekdy ted posledni dobou ...Zobrazit celý příspěvek

        To ano jenze lidi politikum ze zasady neverej takze je jedno co budou rikat. Lidi verej tomu co do nich nahustej novinari a co si prectou. A koukli jste se nekdy ted posledni dobou na prurez internetem co se tam pise? Mam obavu ze nejen na slovensku ale i u nas to pristi volby muze vypadat stejne jako v madarsku. Lidi chteli slyset keci o tom jak je ta vlada spatna a ta nova bude lepsi. Slibit mraky penez za nic a kde se vezmou nikoho nezajima. To vidime ted po Babisove vlade. Problemy se neresili a jen se ladovalo do lidi drzhubne. No a s armadou to bude stejne 30 let se tqdy na ni kaslalo a ted se do ni naladuje trochu penez a mam obavu ze to bude vse. Ostatne i soucasna vlada pred tim nez zacala valka chtela i pres sve reci ve volbach armadu opet okrouhat na penezich.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      11:24 11.04.2022

      Mimo jiné se ukázalo (v tomto století už po několikáté), že těžké mechanizované síly, dělostřelectvo a PVO nejsou zdaleka takový přežitek, jak někteří m´odní "odborníci" hlásali. ...Zobrazit celý příspěvek

      Mimo jiné se ukázalo (v tomto století už po několikáté), že těžké mechanizované síly, dělostřelectvo a PVO nejsou zdaleka takový přežitek, jak někteří m´odní "odborníci" hlásali. Takže současná koncepce AČR není zas tak špatná. Máme (skoro) všechny potřebné druhy jednotek v různém stádiu výstavby. Jediné, co nám chybí, je lehká pěchota a raketové síly.Skrýt celý příspěvek

      • Misonek 76
        11:41 11.04.2022

        S tim souhlasim. Jen se bojim aby ti sami odbornici z valky neprijali zcela milne zavery. Uz i tady na AN jsem videl nazory ze tanky, BVP A OT jsou vlastne naprosto armade k nicemu ...Zobrazit celý příspěvek

        S tim souhlasim. Jen se bojim aby ti sami odbornici z valky neprijali zcela milne zavery. Uz i tady na AN jsem videl nazory ze tanky, BVP A OT jsou vlastne naprosto armade k nicemu pod dojmem par obrazku. Ze drony vyresi vse. Coz je podle me naprosta blbost.Skrýt celý příspěvek

      • HansCartman
        11:50 11.04.2022

        Lehkou pěchotu máme.. 44. prapor v JH.. Rychlá rota Chipp and Dale :))) ale pravda je, že by to chtělo trochu víc..

        Lehkou pěchotu máme.. 44. prapor v JH.. Rychlá rota Chipp and Dale :))) ale pravda je, že by to chtělo trochu víc..

        • Danik
          12:03 11.04.2022

          44 lmopr se bude transformovat na mpr a dostane Pandury. Jedinou lehkou pěchotou v AČR budou výsadkáři.

          44 lmopr se bude transformovat na mpr a dostane Pandury. Jedinou lehkou pěchotou v AČR budou výsadkáři.

          • HansCartman
            12:28 11.04.2022

            Nebude dostávat pandury.. Dostal je hned v první vlně, když se nakupovaly.. :))) Ale pořád frčí v rámci brnky jako lehká pěchota..

            Nebude dostávat pandury.. Dostal je hned v první vlně, když se nakupovaly.. :))) Ale pořád frčí v rámci brnky jako lehká pěchota..

          • liberal shark
            12:38 11.04.2022

            Výsadkového pluku je na práci lehké pěchoty škoda. A Černochová oznámila doplnění dalších Pandurů, takže se snad podaří dokončit celou 4. brn jako lehkou mechanizovanou se třemi ...Zobrazit celý příspěvek

            Výsadkového pluku je na práci lehké pěchoty škoda. A Černochová oznámila doplnění dalších Pandurů, takže se snad podaří dokončit celou 4. brn jako lehkou mechanizovanou se třemi prapory.
            https://mocr.army.cz/informacn... Skrýt celý příspěvek

          • HansCartman
            12:49 11.04.2022

            LS: Ohledně používání výsadkářů jako lehké pěchoty je teď krásný článek na armywebu, kde rozebírají to, jak to dopadá, když elitní výsadkáře používáte jako pěchotu.. A ukazují to ...Zobrazit celý příspěvek

            LS: Ohledně používání výsadkářů jako lehké pěchoty je teď krásný článek na armywebu, kde rozebírají to, jak to dopadá, když elitní výsadkáře používáte jako pěchotu.. A ukazují to na příkladu ruských VDV na Ukrajině.. Cesta do pekel..Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            13:57 11.04.2022

            HansCartman No dobře, začnou používat Pandury místo Iveco., nebo ne? :-D měl by z nich být mechanizovaný prapor ne? Ad Používaní výsadkářů jako lehké pěchoty, všechno je to o ...Zobrazit celý příspěvek

            HansCartman

            No dobře, začnou používat Pandury místo Iveco., nebo ne? :-D měl by z nich být mechanizovaný prapor ne?

            Ad Používaní výsadkářů jako lehké pěchoty, všechno je to o doktríně a výzbroji/vybavení. RM Commandos a USMC pochopili, že lehká pěchota je efektivnější když funguje více jako komando jednotka, než řadová lehká pěchota. Štěstí, že 43 je tímhle způsobem budován.Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            13:57 11.04.2022

            @HansCartman nechci kecat, ale nedostal pandury jen pro 1 rotu? Zbytek je na LOV

            @HansCartman nechci kecat, ale nedostal pandury jen pro 1 rotu? Zbytek je na LOV

          • HansCartman
            14:14 11.04.2022

            No, kecal bych esli jich teď mají jen na jednu rotu a nebo víc.. V první vlně dostali jen pro jednu rotu s tím, že pak mají dostat další.. Ale jak to nakonec dopadlo nevím.. Už s ...Zobrazit celý příspěvek

            No, kecal bych esli jich teď mají jen na jednu rotu a nebo víc.. V první vlně dostali jen pro jednu rotu s tím, že pak mají dostat další.. Ale jak to nakonec dopadlo nevím.. Už s nima nemám nic dočinění.. Krom toho teda, že z okna bytu koukám na kasino a když chodí na střelby a nebo dlouhé procházky, tak mi pochodují pod okny v práci :D

            Ale asi těch pandurů víc nemají, uznávám.. Mnohem víc jsou vidět iveca než pinďouři.. A na všechn posledních misích, kde byli, tak sebou taky pandury neměli..

            A k té lehké pěchotě/paragánům.. Ano, vše je o doktríně.. Západ víc dbá na flexibilitu a schopnost fungovat všestranně jako malá jednotka.. Zatímo východ stále jede sovětskou doktrínu ze studené války (no.. prakticky druhoválečnou) a ta zrovna nasazení paragánů jako lehké pěchoty nepřeje.. Navíc neschopnost menších jednotek jejich lehké pěchoty pracovat nezávisle a převzít na bojišti iniciativu je až do nebe volající.. Naštěstí..Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            16:39 11.04.2022

            Rošťák
            Do budoucna se počítá s kompletním přezbrojením na Pandury.

            Rošťák
            Do budoucna se počítá s kompletním přezbrojením na Pandury.

      • pjaro77
        11:58 11.04.2022

        Chýba vám aj poriadny SRP. Niečo ako poľský TOPAZ. O raketových silách som viackrát písal, apeloval na ne, ale vraj sú iné priority.

        Chýba vám aj poriadny SRP. Niečo ako poľský TOPAZ. O raketových silách som viackrát písal, apeloval na ne, ale vraj sú iné priority.

        • Danik
          12:09 11.04.2022

          SRP je v plánu pořídit, asi rovnou k novým houfnicím. Dále se plánuje pořízení samohybných minometů a do budoucna i obnovení raketových sil. Vyřadit RM-70 byla chyba, Vampiry pro ...Zobrazit celý příspěvek

          SRP je v plánu pořídit, asi rovnou k novým houfnicím. Dále se plánuje pořízení samohybných minometů a do budoucna i obnovení raketových sil. Vyřadit RM-70 byla chyba, Vampiry pro začátek by byly super.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            12:17 11.04.2022

            Vampir je minulost. Když už tak něco pořádného. Ovšem to není na pořadu dne.

            Vampir je minulost. Když už tak něco pořádného. Ovšem to není na pořadu dne.

          • pjaro77
            12:22 11.04.2022

            Prečo sú podľa vás vampiry minulosť? Rusi aj ukrajinci používajú aj grady a od nich odvodené novšie raketomety.

            Prečo sú podľa vás vampiry minulosť? Rusi aj ukrajinci používajú aj grady a od nich odvodené novšie raketomety.

          • liberal shark
            12:42 11.04.2022

            Mně by se líbila nějaká univerzální platforma, která by se dala konvertovat na 122 Grad, 220 Burevij, 227 MLRS, 300 Uragan a 300 Vilcha. Jen by se v dílnách vyměnila raketnice a ...Zobrazit celý příspěvek

            Mně by se líbila nějaká univerzální platforma, která by se dala konvertovat na 122 Grad, 220 Burevij, 227 MLRS, 300 Uragan a 300 Vilcha. Jen by se v dílnách vyměnila raketnice a vybralo z menu v SŘP :-).Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            17:07 11.04.2022

            pjaro77
            Protože západní systémy jsou po všech stránkách jinde?

            pjaro77
            Protože západní systémy jsou po všech stránkách jinde?

      • Scotty
        12:14 11.04.2022

        Lehké pěchoty se staví celý pluk.

        Lehké pěchoty se staví celý pluk.

        • Danik
          12:24 11.04.2022

          Není už 43 dostavená?

          Není už 43 dostavená?

          • Scotty
            15:29 11.04.2022

            Plných operačních schopností mají dosáhnout až v roce 2026.

            Plných operačních schopností mají dosáhnout až v roce 2026.

        • liberal shark
          12:39 11.04.2022

          Výsadkový pluk snad nebude plnit tuto úlohu ?

          Výsadkový pluk snad nebude plnit tuto úlohu ?

          • Danik
            13:58 11.04.2022

            No doktrinálně by neměl, ale je branný jako elitní lehká pěchota.

            No doktrinálně by neměl, ale je branný jako elitní lehká pěchota.

          • liberal shark
            14:44 11.04.2022

            to Danik
            No právě že elitní. Takže vysypat ze vzduchu, zničit cíl a zdrhnout.
            Na to, aby se jím nasytilo nějaké město a lovili tanky Javelinem je jich škoda.

            to Danik
            No právě že elitní. Takže vysypat ze vzduchu, zničit cíl a zdrhnout.
            Na to, aby se jím nasytilo nějaké město a lovili tanky Javelinem je jich škoda.

          • Scotty
            15:31 11.04.2022

            Jsou lehká pěchota. Jak se dopraví k cíli už nehraje takovou roli.

            Jsou lehká pěchota. Jak se dopraví k cíli už nehraje takovou roli.

          • Danik
            17:23 11.04.2022

            Na dopravě i způsobu nasazení záleží dost. Struktura, výzbroj, výcvik doktrinální nasazení.

            Na dopravě i způsobu nasazení záleží dost. Struktura, výzbroj, výcvik doktrinální nasazení.

          • Scotty
            18:56 11.04.2022

            No vlastně ani ne. Minimálně u našeho vp.

            No vlastně ani ne. Minimálně u našeho vp.

    • CerVus
      14:38 11.04.2022

      Jako by se něco změnilo. Jak se začnou v médiích propírat ceny za pořízení F-35, tanků a BVP, tak se to ruku v ruce s téměř 20% inflací vrátí do starých kolejí.

      Jako by se něco změnilo. Jak se začnou v médiích propírat ceny za pořízení F-35, tanků a BVP, tak se to ruku v ruce s téměř 20% inflací vrátí do starých kolejí.

  • MATRIX
    10:27 11.04.2022

    Toto ste videli? horsie ako Bucha https://twitter.com/CanadianUk... Smrt kazdemu ruZZovi aj kazdemu co ma niekde Z, ...Zobrazit celý příspěvek

    Toto ste videli? horsie ako Bucha

    https://twitter.com/CanadianUk...

    Smrt kazdemu ruZZovi aj kazdemu co ma niekde Z, rozjebat cele ruZZko, nasrať.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      10:36 11.04.2022

      Tohle video na Twitteru uz koluje nejakou dobu s oznacenim, ze je z Mariupolu.

      Tohle video na Twitteru uz koluje nejakou dobu s oznacenim, ze je z Mariupolu.

    • Cernysip
      10:36 11.04.2022

      ježíšikriste...

      ježíšikriste...

    • CerVus
      14:40 11.04.2022

      Nemocnice v Mariupolu tak dva týdny nazpátek.

      Nemocnice v Mariupolu tak dva týdny nazpátek.

  • Анатолий
    10:17 11.04.2022

    Luhansk. Teroriské nahánějí místní, aby je mobilizovali do řad "národní milice". https://t.me/kazansky2017/2442... Poté jim dají přilby 41 roku, a pošlou jako maso proti vlastních ...Zobrazit celý příspěvek

    Luhansk. Teroriské nahánějí místní, aby je mobilizovali do řad "národní milice".
    https://t.me/kazansky2017/2442...
    Poté jim dají přilby 41 roku, a pošlou jako maso proti vlastních bratrů. Toto je opravdový genocid Donbasu.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      10:37 11.04.2022

      A čo čakali ?

      A čo čakali ?

    • lukas000
      10:47 11.04.2022

      Nemalo tech obyvatel z techto lokaci jsou za vsechno co se deje spolu-zodpovedni. Stejne jako si rikam ze nemalo z tech, kteri neodesli dokud mohli z oblasti obsazanych rusakama ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemalo tech obyvatel z techto lokaci jsou za vsechno co se deje spolu-zodpovedni.

      Stejne jako si rikam ze nemalo z tech, kteri neodesli dokud mohli z oblasti obsazanych rusakama si na zacatku myslelo ze rusaky opravdu bude vitat jako osvoboditele. Jenze pote co jejich spoluobcane zacali telefonama privolavat na rusaky palbu, hazet molotovovi, otravovat jidlo apod. tak se zloba obratila na vsechny bez rozdilu.

      Valka je proste svinstvo a z lidi se stavaji zvirata, i z tech co byli na zacatku v pravu, za chvili je tech krivd a nespravedlnosti tolik, ze je tezke se udzet imo, pak pachate neskutecne veci a jeste si myslite ze vykonavate dobro.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      10:57 11.04.2022

      Rozumní zdrhli, prázdné hlavy zůstaly, nemohoucí staříci do boje nepůjdou. Jen ať je nahánějí.
      Holt zavedení ruštiny a lezení Putinovi do zádale něco stojí.

      Rozumní zdrhli, prázdné hlavy zůstaly, nemohoucí staříci do boje nepůjdou. Jen ať je nahánějí.
      Holt zavedení ruštiny a lezení Putinovi do zádale něco stojí.

    • Standa
      11:05 11.04.2022

      V pořádku, nezávislost Luhanské a Doněcké republiky si musí uhájit se zbraní v ruce stejně jako Ukrajina. Takhle to chtěli, v roce 2014 to měli na salámu a viděli se v bohatém ...Zobrazit celý příspěvek

      V pořádku, nezávislost Luhanské a Doněcké republiky si musí uhájit se zbraní v ruce stejně jako Ukrajina. Takhle to chtěli, v roce 2014 to měli na salámu a viděli se v bohatém ruzzku, tak teď si tu nezávislost musí uhájit.Skrýt celý příspěvek

  • Cajk
    10:14 11.04.2022

    Nový Zéland pošle do Evropy jeden C130 Hercules spolu s 50 členou obsluhou. Letoun by měl působit v Evropě a převážet zbraně, munici atd, tak aby Ukrajina měla tento materiál u ...Zobrazit celý příspěvek

    Nový Zéland pošle do Evropy jeden C130 Hercules spolu s 50 členou obsluhou. Letoun by měl působit v Evropě a převážet zbraně, munici atd, tak aby Ukrajina měla tento materiál u sebe co nejdřív.
    Kromě toho premiérka Ardenová uvedla, že přispěje dalších 7,5 milionu novozélanských dolarů na zbraně zakoupené v Anglii.
    https://apnews.com/article/rus... Skrýt celý příspěvek

    • MeV6
      11:29 11.04.2022

      50ti členná obsluha? Vau. Jako chápu, vícenásobně posádek, možná nějací styční důstojníci a něco málo techniků. Ale 50? C130tek po Evropě nelítá málo, servis a obsluhu jim mohl ...Zobrazit celý příspěvek

      50ti členná obsluha? Vau. Jako chápu, vícenásobně posádek, možná nějací styční důstojníci a něco málo techniků. Ale 50?
      C130tek po Evropě nelítá málo, servis a obsluhu jim mohl dělat někdo jiný.Skrýt celý příspěvek

      • Dusanh
        11:43 11.04.2022

        Třeba mají v letadle popisky v maorštině ;-) Ba ne, já to vidím jako příležitost na "ostrý" výcvik v podmínkách blížících se bojovému nasazení. Proč to nevyužít? A taky - proč ...Zobrazit celý příspěvek

        Třeba mají v letadle popisky v maorštině ;-)
        Ba ne, já to vidím jako příležitost na "ostrý" výcvik v podmínkách blížících se bojovému nasazení. Proč to nevyužít?
        A taky - proč odčerpávat kapacity "někomu jinému"?Skrýt celý příspěvek

        • MeV6
          12:24 11.04.2022

          No, taky mě to napadlo.
          A to odčerpávání kapacit - třeba UK by servis jedné C130 navíc v pohodě zvládla. Norsko, Švédsko, Polsko určitě taky.

          No, taky mě to napadlo.
          A to odčerpávání kapacit - třeba UK by servis jedné C130 navíc v pohodě zvládla. Norsko, Švédsko, Polsko určitě taky.

        • Ján Paliga
          13:33 11.04.2022

          To sú ideálne minuté prostriedky na výcvik. Nepalia palivo naprázdno.

          To sú ideálne minuté prostriedky na výcvik. Nepalia palivo naprázdno.

  • liberal shark
    09:57 11.04.2022

    Tady máte něco analytického ke čtení a k ...Zobrazit celý příspěvek

    Tady máte něco analytického ke čtení a k zamyšlení:
    https://dfens-cz.com/vsechno-c... Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      10:16 11.04.2022

      docela dobrý, ale autor tam v jedné části nekriticky hodnotí ten výsadek u Hostomelu, že nebýt zničení dráhy, že by přistály Il-76 a výsadkáři obsadili Kijev. To je samozřejmě ...Zobrazit celý příspěvek

      docela dobrý, ale autor tam v jedné části nekriticky hodnotí ten výsadek u Hostomelu, že nebýt zničení dráhy, že by přistály Il-76 a výsadkáři obsadili Kijev. To je samozřejmě nesmysl. Akorát by přibylo ruských křížků po cestě do města.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        11:18 11.04.2022

        Tak jinde se píše, že UA o tom ruském plánu na aeromobilní útok přes Hostomel věděla předem od Američanů, takže to zas takový zázrak nebyl. Spíš mně vrtá hlavou, jak vykouřit ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak jinde se píše, že UA o tom ruském plánu na aeromobilní útok přes Hostomel věděla předem od Američanů, takže to zas takový zázrak nebyl. Spíš mně vrtá hlavou, jak vykouřit rusáky z jejich postavení, pokud se válka změní na poziční. Jak autor správně píše, lehká pěchota nemůže účinně útočit na mechanizované formace. Třeba by pomohly FAE a samonaváděcí PT munice ?Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          12:01 11.04.2022

          Útoky zhora - drony, loitering munícia, minomety, navigované delostrelecké granáty a rakety. Automatické granátomety proti pechote.

          Útoky zhora - drony, loitering munícia, minomety, navigované delostrelecké granáty a rakety. Automatické granátomety proti pechote.

    • jj284b
      10:38 11.04.2022

      len taky maly detail, tu cast kde ma oznacenu step, nie je to uplne tak, a cela zona medzi Severodoneckom a Izjumom je tiez zalesnena...

      len taky maly detail, tu cast kde ma oznacenu step, nie je to uplne tak, a cela zona medzi Severodoneckom a Izjumom je tiez zalesnena...

    • sgaba
      11:31 11.04.2022

      Za mě, nic moc.

      Za mě, nic moc.

  • Desertfremen
    09:49 11.04.2022

    Priatelia, myslím že po tom ako sa správajú DE, FR a pod v tejto situácii - nič od nich nekupovať čo sa týka vojenskej techniky, ani od Izraela ktorý ma na celej čiare sklamal. . ...Zobrazit celý příspěvek

    Priatelia, myslím že po tom ako sa správajú DE, FR a pod v tejto situácii - nič od nich nekupovať čo sa týka vojenskej techniky, ani od Izraela ktorý ma na celej čiare sklamal. . Mali by sme sa zamerať na Švédske, Fínske, Poľské, GB, a USA zbrane.

    Ďalej by sme mali zrušiť Vyšegrád a urobiť spolok Slovensko, Česko, Poľsko, Ukrajina a pobaltské štáty. Tento spolok, vyznávajúci rovnaké hodnoty, by mal váhu a bol by protipól spolku DE+FR. Maďarsko izolovať.Skrýt celý příspěvek

    • IvnB
      09:59 11.04.2022

      U nás stačia jedny dalšie voľby a zrazu budeme vyznávať rovnaké hodnoty ako Maďarsko za Orbána. Tá hranica je veľmi tenká. Jedine Poliakom a Pobaltiu toto nehrozí, tí budú svorne ...Zobrazit celý příspěvek

      U nás stačia jedny dalšie voľby a zrazu budeme vyznávať rovnaké hodnoty ako Maďarsko za Orbána. Tá hranica je veľmi tenká. Jedine Poliakom a Pobaltiu toto nehrozí, tí budú svorne Rusko nenávidieť ešte sto rokov. Vďaka bohu za to.Skrýt celý příspěvek

      • Studebaker
        10:36 11.04.2022

        to nehovorte ani zo srandy toto. Podla mna slovac nemoze byt az tak sprosta. Ved ficove vlady sa takto nechovali jak orbanistan, tiez sa snazili aj o urcitu prozapadnu politiku...

        to nehovorte ani zo srandy toto. Podla mna slovac nemoze byt az tak sprosta. Ved ficove vlady sa takto nechovali jak orbanistan, tiez sa snazili aj o urcitu prozapadnu politiku...

        • raven66
          11:38 11.04.2022

          Slovac sprosta je, ved HlaZ a Zder maju spolu uz cez 30% hlasov podla prieskumov. Ja sa na vychode nestracim cudovat, kolko je tu degesov, co veria Rusku (cca 70% obyvatelstva nad ...Zobrazit celý příspěvek

          Slovac sprosta je, ved HlaZ a Zder maju spolu uz cez 30% hlasov podla prieskumov. Ja sa na vychode nestracim cudovat, kolko je tu degesov, co veria Rusku (cca 70% obyvatelstva nad 50 rokov) a kolko dalsich ich este bude hajit, lebo NATO je zle a chudaci Rusi sa iba brania. K tomu je dobry vtip:
          Stazuje sa Rus Svajciarovi: "No my sme na tu Ukrajinu museli zautocit. Ved NATO nas obklucuje, chapes?" A Svajciar na to: "Ono to nie je az tak hrozne, ked nie si kreten."
          Sprosty narod sme a sprosty este dlho budeme. Lebo prirucka Ako sa stat uspesnym politikom na Slovensku hovori:
          1. Ludia veria slubom.
          2. Ludia miluju klamstva.
          3. Lebo ludia maju kratku pamat.Skrýt celý příspěvek

          • Studebaker
            11:53 11.04.2022

            dobre ale jak som pisal hlasosmer ked boli ve vlade nikdy nemali nejaku vyslovene prorusky postoj jak orbanistan. Aj taka SNS co je prototalitna a proruska velice vyjednavala ...Zobrazit celý příspěvek

            dobre ale jak som pisal hlasosmer ked boli ve vlade nikdy nemali nejaku vyslovene prorusky postoj jak orbanistan. Aj taka SNS co je prototalitna a proruska velice vyjednavala americke F16... jakoze uz stacilo, totalitu tu uz nikdy nemozme mat inak padam prec...Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            12:15 11.04.2022

            Hlasosmer kope za obe strany. Je tam mnoho politikov, ktorí nepokryte hlásajú ruskú propagandu dokonca z presvedčenia. Sú im dobré peniaze z EU a keď bude treba tak aj z ...Zobrazit celý příspěvek

            Hlasosmer kope za obe strany. Je tam mnoho politikov, ktorí nepokryte hlásajú ruskú propagandu dokonca z presvedčenia. Sú im dobré peniaze z EU a keď bude treba tak aj z Ruska.Skrýt celý příspěvek

          • raven66
            17:43 11.04.2022

            SNS nebola proruska? Oni boli prorusky odjakziva. V tom ich dokazal prekonat iba Carnogursky. Ved kpt. Danko lietal po rozumy pravidelne na vychod. Podla mna ta zlodejska banda ...Zobrazit celý příspěvek

            SNS nebola proruska? Oni boli prorusky odjakziva. V tom ich dokazal prekonat iba Carnogursky. Ved kpt. Danko lietal po rozumy pravidelne na vychod.
            Podla mna ta zlodejska banda hladala riesenia ako zarobit a zaroven pri tom spomalit modernizaciu OSSR, lebo to dostali prikazom z Moskvy. Zasa nepodcenujme Fica, on je celkom dobry strateg a vie vymysliet taketo obojstranne vyhodne obchody.
            Uz len nakup Blackhawkov to potvdzuje. Nakupene bez vystroje a ochrany. V podstate pouzitelne max. ako vrtulniky na prevoz politikov, specialnych policajnych jednotiek a pri zachrannych operacia pocas zivelnych nestasti. Prakticky armadne nepouzitelne.
            A vezmime si samotny tender na 8x8 ci izraelske radary. Predrazene, aby sa to stoplo. A nakoniec ich aj tak kupime za takmer rovnaku cenu. Cize asi predrazene nie su, ci azda aj Nad potrebuje financnu injekciu?Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          13:38 11.04.2022

          Pozri si na voľby na Slovensku od roku 1989 a na život okolo nás. Osobne nemám pocit, že sme rozumní. Väčšinou na Slovensku volia obyvatelia proti sebe ... Nechajú sa opantať ...Zobrazit celý příspěvek

          Pozri si na voľby na Slovensku od roku 1989 a na život okolo nás. Osobne nemám pocit, že sme rozumní. Väčšinou na Slovensku volia obyvatelia proti sebe ... Nechajú sa opantať ilúziou o pečených holuboch do huby ...Skrýt celý příspěvek

      • lukas000
        10:54 11.04.2022

        Bohuzel jak dopadnou pristi volby v Cesku se take neda jakkoliv predvidat, klidne tu muzem mit babise s SPD. Pred Fialou stoji temer nemozny ukol, udrzet vetsina v obdobi covidu, ...Zobrazit celý příspěvek

        Bohuzel jak dopadnou pristi volby v Cesku se take neda jakkoliv predvidat, klidne tu muzem mit babise s SPD. Pred Fialou stoji temer nemozny ukol, udrzet vetsina v obdobi covidu, valky a ekonomicke recese. Ne nadarmo je zde obava ze nadchazejici ekonomicka recese kterou budeme tezko odvracet (jeste kdyz do hrnce pridame situaci v Cine) bude voda na mlyn extremistickym/populistickym stranam. Mozna budeme mit poprve v historii prime volby dobreho prezidenta, ale pristi parlamentni volby se opravdu velmi obavam.Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          13:01 11.04.2022

          u nás už je v parlamentu jen jedna politická strana, která je proruská, a to SPD.
          ANO je spíše prozápadní. Takový hejtman MSK se už jasně vyjádřil pro základnu NATO v Mošnově.

          u nás už je v parlamentu jen jedna politická strana, která je proruská, a to SPD.
          ANO je spíše prozápadní. Takový hejtman MSK se už jasně vyjádřil pro základnu NATO v Mošnově.

        • Ján Paliga
          13:42 11.04.2022

          Dúfam, že premiér Fiala to ustojí so cťou. Bude to mať ťažké, ale držím mu palce. Populisti, ktorým bude o moc a peniaze a nie o dobro ČR mu budú isto hádzať polená pod nohy.

          Dúfam, že premiér Fiala to ustojí so cťou. Bude to mať ťažké, ale držím mu palce. Populisti, ktorým bude o moc a peniaze a nie o dobro ČR mu budú isto hádzať polená pod nohy.

    • liberal shark
      10:00 11.04.2022

      Projekt Trojmoří pod US bezpečnostním patronátem, ekonomicky víceméně soběstačný a zabezpečený nejen před Rusy, ale i před Němci. Tak nějak se z toho stává reálná potřeba. ...Zobrazit celý příspěvek

      Projekt Trojmoří pod US bezpečnostním patronátem, ekonomicky víceméně soběstačný a zabezpečený nejen před Rusy, ale i před Němci. Tak nějak se z toho stává reálná potřeba. Podstatné bude otevření vlastních námořních cest ke světové obchodní výměně, nezávislých na libovůli západní Evropy.Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        10:02 11.04.2022

        problém je, že zrovna ekonomická oblast jde Slovanům dost špatně, pokud nemají nad sebou nějakou řídící ruku od Anglosasů. Mají více než ostatní sklon k nepořádku, korupci a ...Zobrazit celý příspěvek

        problém je, že zrovna ekonomická oblast jde Slovanům dost špatně, pokud nemají nad sebou nějakou řídící ruku od Anglosasů. Mají více než ostatní sklon k nepořádku, korupci a lenosti.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          11:09 11.04.2022

          To je pravda. Chtělo by to nějakého královského guvernéra, ovšem nikoliv současného, ale tak z přelomu XIX a XX století :-). Osobně dost dám na anglosaský project management a ...Zobrazit celý příspěvek

          To je pravda. Chtělo by to nějakého královského guvernéra, ovšem nikoliv současného, ale tak z přelomu XIX a XX století :-). Osobně dost dám na anglosaský project management a design procedures, ovšem v tom našem bordelu to vlastně nikdo nezná a nechce ?-(.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        11:21 11.04.2022

        Pro existenci trojmoří je ale potřeba jeden Černý Petr - Maďarsko. Spojnice do Bulharska a Rumunska. A k tomu Rakousko, kde je početná pátá kolona Ruska.

        Pro existenci trojmoří je ale potřeba jeden Černý Petr - Maďarsko. Spojnice do Bulharska a Rumunska. A k tomu Rakousko, kde je početná pátá kolona Ruska.

        • Janicekmac
          11:53 11.04.2022

          Jen taková srandička - škoda, že Masaryk nedotáhl koridor ala Západní Zadunajsko.
          https://cs.m.wikipedia.org/wik...

          Jen taková srandička - škoda, že Masaryk nedotáhl koridor ala Západní Zadunajsko.
          https://cs.m.wikipedia.org/wik...

        • Torong
          17:10 11.04.2022

          Poly:
          Už ani moc ne, protože se rýsuje nový člen - Ukrajina.

          Poly:
          Už ani moc ne, protože se rýsuje nový člen - Ukrajina.

    • Magister_Peditum
      10:17 11.04.2022

      Němci alespoň něco posílají a bohužel jim jako obvykle všechno trvá. Ve Francii momentálně reálně hrozí, že volby vyhraje proruská strana. Na Rusku jsme všichni dost závislí. My na ...Zobrazit celý příspěvek

      Němci alespoň něco posílají a bohužel jim jako obvykle všechno trvá. Ve Francii momentálně reálně hrozí, že volby vyhraje proruská strana. Na Rusku jsme všichni dost závislí. My na ruském plynu ještě víc než Němci, a ze bychom se nějak hrnuli do okamžitého odpojení se říct nedá, takže bych zrovna tohle Němcům za zlé neměl.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        11:10 11.04.2022

        V tom napoleonsko-bolševickém bordelu jsou všechny strany proruské. Le Pen není žádná vyjímka.

        V tom napoleonsko-bolševickém bordelu jsou všechny strany proruské. Le Pen není žádná vyjímka.

    • ruleta
      10:28 11.04.2022

      CR jako mala zeme nebo jinak"stredne velka" by mela prave naopak byt aktivni ve vsech politickych spolcich ve kterych je a nikoho na zaklade jednoho premiera neostrakizovat. Snadno ...Zobrazit celý příspěvek

      CR jako mala zeme nebo jinak"stredne velka" by mela prave naopak byt aktivni ve vsech politickych spolcich ve kterych je a nikoho na zaklade jednoho premiera neostrakizovat. Snadno se muze stat, ze budeme stat ve stejnem postaveni az tu nejakej populista vyhraje volby. Visegrad neni nejaka dulezita organizace ani vlastne vojenska - i kdyz jsou pokusy o vojenskou spolupraci, ale je to jedna z platforem k tomu, aby tu ve stredni evrope byl klid.

      Vubec bych nezamenoval "hodnoty" za to, ze nepritelem je Ruska Federace - jsou to naprosto odlisne veci. Ostratne konzervativnejsi Polsko a ostrakizace ustavniho soudu, propagandistickou TVP, ultra konzervativnim pohledem na rodinu/zenu a pravo na potrat - by se horko tezko pasovalo na nase "hodnoty" - at je to cokoliv. To same plati pro Velkou Britanii a jeji post Brexit eru - to, ze se postavila za Ukrajinu jenom znamena, ze haji sve zajmy - nic vice.

      V Nemecku jsou sraci co se tyce zbrani a podpory Ukrajiny, ale opet - zbrane za ktere plati EU jsou defacto placeny z vetsi casti Nemeckem a navic z podstaty NATO/EU se jedna o organizace vice zemi, ktere se domlouvaji a maji spolecne vedeni - neni to diktat, takze mnohdy je dohoda tezka, ale presto - i v tom Nemecku se veci pohnuly a postupne meni.Skrýt celý příspěvek

      • lukas000
        10:51 11.04.2022

        Toto muze napsat jedine nekdo kdo pouziva mozek a nenasloucha sdci, odporne logicke. Souhlasim.

        Toto muze napsat jedine nekdo kdo pouziva mozek a nenasloucha sdci, odporne logicke. Souhlasim.

      • Danik
        11:58 11.04.2022

        Úvaha dobrá, ale má jednu vadu na kráse, toto není záležitost jen jednoho premiéra, ale už dlouhodobý trend, Němci se budou dívat jinam dokud potečou finance a nedotkne se to přímo ...Zobrazit celý příspěvek

        Úvaha dobrá, ale má jednu vadu na kráse, toto není záležitost jen jednoho premiéra, ale už dlouhodobý trend, Němci se budou dívat jinam dokud potečou finance a nedotkne se to přímo jich.

        Tak to, že je Polsko větší konzerva než my je známé, hodnoty našeho prostoru, ale pořád zůstávají víceméně stejné. Británie se za Ukrajinu stavět nemusela, je ještě dál než Němci a nemá historickou negativní zkušenost s Ruskem, v podstatě by jim to mohlo být ještě více jedno než Němcům, ale není, protože Britové dobře přečetli geopolitiku a nejsou okurky. Aktivně se snaží budovat obranu a jsou dlouhodobě aktivní v regionu Pobaltí a Ukrajiny.

        Já bych neřekl, že v Německu jsou sráči, prostě jsou vychcaní a jedou těžce sobeckou a čistě pragmatickou politiku. V Německu je teď změna v tom, že přestanou kálet na svoje ozbrojené síly, jestli se tento trend udrží do příštích voleb uvidíme. Na to jestli došlo ke změně, která nyní bude pokračovat, to si myslím je brzo soudit. To samé ČR, teprve až skutečně dojde k navýšení obranného rozpočtu a budou se pravidelně vyhrazovat peníze na potřebné zakázky, teprve poté se můžeme plácat po ramenou, že politici skutečně pochopili (taky aby to pochopila i populace a začnu věřit na zázraky).

        U nás v Česku si rádi do Německa kopneme a není se moc čemu divit, někdy jsou ty kopance zbytečně silné a někdy zbytečné, ale tentokrát si ho plně zaslouží.Skrýt celý příspěvek

    • MATRIX
      10:31 11.04.2022

      to tvrdim od prveho tyzdna, zasa zarobí USA UK =)

      to tvrdim od prveho tyzdna, zasa zarobí USA UK =)

      • liberal shark
        11:12 11.04.2022

        Jako vždycky, když si kontinentální Evropa svou blbostí zavaří nějaký prů...ser.

        Jako vždycky, když si kontinentální Evropa svou blbostí zavaří nějaký prů...ser.

      • raven66
        11:44 11.04.2022

        Aj my zarobime. Vezmi si len usetrene peniaze za likvidaciu municie a SA-58, za likvidaciu S-300, kedze jej koncila zivotnost. A z 520 mil. co dame z europskych penazi (Eurofondy ...Zobrazit celý příspěvek

        Aj my zarobime. Vezmi si len usetrene peniaze za likvidaciu municie a SA-58, za likvidaciu S-300, kedze jej koncila zivotnost. A z 520 mil. co dame z europskych penazi (Eurofondy co sa mali vracat) na utecencov a po odratani nasej casti sa nam na daniach a odvodoch vrati mozno aj 300 mil. do statneho rozpoctu. Pokial to ale niekto niekde nerozkradne.
        Ona ta slovanska vzajomnost (rusmi vymyslena fantasmagoria) asi spociva v rovnakych vlastnostiach: zavist, kradnutie, alkoholizmus.Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      11:07 11.04.2022

      Ještě bych tam asi doplnil Rumunsko a je otázka, zda Bulharsko.....zkrátka pás zemí ohrožených ruzzkým plebsem.

      Ještě bych tam asi doplnil Rumunsko a je otázka, zda Bulharsko.....zkrátka pás zemí ohrožených ruzzkým plebsem.

    • Maximus
      11:12 11.04.2022

      Ten houf statu stredni a vychodni Evropy, jako ochranu pred nebezpcim z vychodu i západu, jak si jej predstavoval TGM by měl v aktuální konszelaci mimo ČR, SR obsahovat Polsko, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten houf statu stredni a vychodni Evropy, jako ochranu pred nebezpcim z vychodu i západu, jak si jej predstavoval TGM by měl v aktuální konszelaci mimo ČR, SR obsahovat Polsko, Pobaltí, Slovinsko (dlouho chteli do V4 a kdo jel s Cechy a Polaky do oblezeneho Kyjeva?) a nemelo by se zapominat na jediny stát, ktery nezradil ve 20. stoleti Ceskoslovensko a tim je Rumunsko. Jedini deklarovali pri mnichovske zrade bojovat po nasem boku, spousty Rumunu padly pri osvobozovani nasich zemí od nemeckeho nacismu a v roce 1968 se odmitlo podilet na okupaci "bratrskymi armadami".

      Dle meho nazoru Ukrajina spolu se zahranicni podporouruske okupanty z vetsiny sveho území vyžene - když tlak i na okupovanych uzemich bude dlouhodoby, tak Rusko vykrvaci financne i fakticky jako SSSR v AFG a bude muset vcas odejit, jinak ho ceka rozpad SSSR ver. 2.0. Ukrajina ma obrovsky potenciál jak surovinovy, tak lidsky. Ti lide, co teď bojuji za svou zemi, uz nebudou chtít svoji zem, kterou naplnilo a jeste náplní svou krvi tolik ukrajinskych vlastencu, nechat rozkradat a korumpovat jako doposud. Pomoc spojenců bude paka nejen pro rekonstrukci Ukrajiny v nove kvalitě, ale i pro ekonomicky rozvoj spojencu. Věřím, že ukrajinsti politici nezapomenou, kdo skutečně pomahal a kdo jen žvanil či přímo škodil.
      Výše zmíněné staty spolu s Ukrajinou a uzkou vojenskou ekonomickou a vojenskou spolupraci s USA a GB maji sanci na ekonomicky a geopoliticky rozkvět, kdy ekonomické těžiště Evropy bude presunuto vice na vychod.

      Georg Friedman to ve sve knize predpovida a nazyva "Velkopolsky blok" - je jen na nás, jak to bude ve skutecnosti vypadat a jak se to bude vlastně nazývat.

      Dovolim si parafrazovat K. H. Borovskeho - „Kéž by nám Pán Bůh všeliké to hospodské teoretizovaní a politikaření z huby do rukou vraziti ráčil!“Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        12:48 11.04.2022

        A to mám ještě jeden takový šílený sen - Lukašenko jako správný chytrý diktátor změní strany a Severní Asie zůstane sama jako kůl v plotě :-). Všimněte si, jak je potichu a jak ...Zobrazit celý příspěvek

        A to mám ještě jeden takový šílený sen - Lukašenko jako správný chytrý diktátor změní strany a Severní Asie zůstane sama jako kůl v plotě :-). Všimněte si, jak je potichu a jak kolem něj všichni opatrně našlapují.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      11:16 11.04.2022

      A tak ten Izrael chápu. Je plný Rusů, vztahy s Ruskem potřebuje. Mu nejde o prachy jako Němcům, ale téměř o přežití. Německo, to jsou jen prachy a prachy a plyn. Za závislost si ...Zobrazit celý příspěvek

      A tak ten Izrael chápu. Je plný Rusů, vztahy s Ruskem potřebuje. Mu nejde o prachy jako Němcům, ale téměř o přežití. Německo, to jsou jen prachy a prachy a plyn. Za závislost si mohou sami. Jejich politici si plnili kapsy a německá nabubřelost a vidina zisku pod rouškou ekologie ovlivnila cenou Evropu.
      Že V4 je k hov... jsem tu psal snad milionkrát. Už nápad vzniku V4 byl absurdní. Jeho existence je nefér vůči ostatním členům EU.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        12:50 11.04.2022

        Ehm, chcete snad tvrdit, že uvnitř EU nejsou jiné zájmové bloky ? Co třeba Benelux nebo Osa Paříž - Berlín - (Moskva) ? Ty jsou k ostatním členům fér ?

        Ehm, chcete snad tvrdit, že uvnitř EU nejsou jiné zájmové bloky ? Co třeba Benelux nebo Osa Paříž - Berlín - (Moskva) ? Ty jsou k ostatním členům fér ?

        • Poly
          14:48 11.04.2022

          Takže, když to dělá někdo jiný, tak my taky? Takhle nějak se řídí aktuálně Rusko. A nemluvě pak o tom, že politika V4 v EU je především politikou negování. Výjimečně navrhují ...Zobrazit celý příspěvek

          Takže, když to dělá někdo jiný, tak my taky? Takhle nějak se řídí aktuálně Rusko. A nemluvě pak o tom, že politika V4 v EU je především politikou negování. Výjimečně navrhují nějaké schůdně změny a modifikace. Jaký že to komický název mají v Bruselu pro ČR? Cirkus Praha...Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      11:16 11.04.2022

      O nemcoch som si nič dobré z hľadiska geopolitiky nemyslel. Ich idelogické záchvaty sú podobné ako ruské. Kľudne by darovali celú strednú Europu Putinovi a k tomu aj bedne koňaku. ...Zobrazit celý příspěvek

      O nemcoch som si nič dobré z hľadiska geopolitiky nemyslel. Ich idelogické záchvaty sú podobné ako ruské. Kľudne by darovali celú strednú Europu Putinovi a k tomu aj bedne koňaku.
      Ale čo francúzi ? Aký je problém s nimi ? Nesledujem francúzku geopolitiku po druhej svetovej, len viem, že raz chcú byť v NATO, potom nechcú.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    09:12 11.04.2022

    https://twitter.com/Militaryla...

    Cecensky BTG po navsteve Ukrajincov:

    https://twitter.com/Militaryla...

    Cecensky BTG po navsteve Ukrajincov:

    • Jura99
      09:16 11.04.2022

      takto jim to sluší. Snímky rozbité ruské techniky jsou už nyní mementem pro několik dalších generací a zcela jistě už svým významem dorovnaly záběry rozbité techniky wehrmachtu. ...Zobrazit celý příspěvek

      takto jim to sluší. Snímky rozbité ruské techniky jsou už nyní mementem pro několik dalších generací a zcela jistě už svým významem dorovnaly záběry rozbité techniky wehrmachtu. Všichni známe zasněžené rozbité trosky německé techniky od Stalingradu a záběry německých zajatců s nepřítomným pohledem. Totéž se nyní přihodilo rusákovi.Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        09:31 11.04.2022

        Myslím, že Uralvagonzavod a GAZ by měli tyto fotky doplnit do svých prospektů tanků, BMD a BRM... pro zvýšení prodeje .

        Myslím, že Uralvagonzavod a GAZ by měli tyto fotky doplnit do svých prospektů tanků, BMD a BRM... pro zvýšení prodeje .

    • MATRIX
      09:43 11.04.2022

      zmazane

      zmazane

      • jj284b
        09:45 11.04.2022

        uz je tam iny link

        uz je tam iny link

    • Lars
      10:00 11.04.2022

      Tohle nevypadá na Čečence, tohle je banda opičáků s výstrojí poskládanou bůhví z čeho.

      Tohle nevypadá na Čečence, tohle je banda opičáků s výstrojí poskládanou bůhví z čeho.

  • Cajk
    09:06 11.04.2022

    Jedna z největších francouszkých bank Societe Generale odchází z Ruska. Pozdě, ale přece.
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Jedna z největších francouszkých bank Societe Generale odchází z Ruska. Pozdě, ale přece.
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • Dovi
      10:09 11.04.2022

      Ono to není pozdě. Některé věci se snadno napíší na počítači, ale hůř provádí ve skutečnosti.

      Ono to není pozdě. Některé věci se snadno napíší na počítači, ale hůř provádí ve skutečnosti.

  • otecko
    09:03 11.04.2022

    Ty Německé tanečky jsou už směšné: https://twitter.com/SocialPoli... Němci stojí v uplynulých sto letech 3x za roz*ebáním Evropského ...Zobrazit celý příspěvek

    Ty Německé tanečky jsou už směšné:

    https://twitter.com/SocialPoli...

    Němci stojí v uplynulých sto letech 3x za roz*ebáním Evropského míru, 1.Sv, 2.Sv, a nyní na Ukrajině. Vždy to bylo kvůli jejich hamžitnosti, vlastního prospěchu a povýšenosti. Opravdu není radno mít s Ruskem a Němci cokoliv společného. to, že jsme dnes nyní na Němcích tak závislí je chyba, která se nám, myslím, vymstí.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      09:09 11.04.2022

      Amen. V zájmu evropského míru by se Německo a Rusko měly rozpustit.

      Amen. V zájmu evropského míru by se Německo a Rusko měly rozpustit.

      • Jura99
        09:30 11.04.2022

        a hned za nimi Francie

        a hned za nimi Francie

        • Cajk
          09:59 11.04.2022

          Malá evropská osa zla Vichistická Francie, Maďarsko a Německo. Itálii bych z toho zatím vynechal. Ta alespoň nedělá vyloženě naschvály a v minulosti Rusku také moc technologií nebo ...Zobrazit celý příspěvek

          Malá evropská osa zla Vichistická Francie, Maďarsko a Německo. Itálii bych z toho zatím vynechal. Ta alespoň nedělá vyloženě naschvály a v minulosti Rusku také moc technologií nebo zbraní neprodávala. Pokud ano, tak mě opravte.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            12:13 11.04.2022

            Itálie aspoň nejde až na dřeň, zkusí třeba nějakou špinavost, ale docela rychle je to přestane bavit, prostě splachovací jižani. Rusák nebo Němec bude bojovat/vraždit až do konce.

            Itálie aspoň nejde až na dřeň, zkusí třeba nějakou špinavost, ale docela rychle je to přestane bavit, prostě splachovací jižani. Rusák nebo Němec bude bojovat/vraždit až do konce.

        • skelet
          13:15 11.04.2022

          uvidíme jak se Francie projeví po volbách

          uvidíme jak se Francie projeví po volbách

    • Vrata
      09:31 11.04.2022

      Nic proti vasi stiznosti ale vsiml jste si, ze Italove a Francouzi jsou daleko horsi? Pokud vim, francouzi na Ukrajinu poslali jen par desitek starych PTRS a u Italu si na nic ...Zobrazit celý příspěvek

      Nic proti vasi stiznosti ale vsiml jste si, ze Italove a Francouzi jsou daleko horsi? Pokud vim, francouzi na Ukrajinu poslali jen par desitek starych PTRS a u Italu si na nic nevzpominam. Proti nim se mi Nemci zdaji byt frajeri.Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        09:38 11.04.2022

        Němci blokují jakékoliv energetické sankce v EU( teď mylsím uhlí a ropu, když už díky nim plyn omezit zatím nejde), stejně tak blokují i dodávky zbraní na UA. Němci včele s A. ...Zobrazit celý příspěvek

        Němci blokují jakékoliv energetické sankce v EU( teď mylsím uhlí a ropu, když už díky nim plyn omezit zatím nejde), stejně tak blokují i dodávky zbraní na UA. Němci včele s A. Merkelovou po dobu 16 let udávali politiku appeasementu vůči V. Putinovi - ten byl Merkelové jediný partner- Merkelová jen v Moskvě byla 28x za tu dobu, jak spočítali novináři. Mají na sobě více, než morální chybu za současnou rusko- ukrajinskou válku, není národa v EU, který by se s Putinem více zapletl.Skrýt celý příspěvek

        • HansHanz
          10:00 11.04.2022

          A co brání všem ostatním včetně nás, abychom přestali od Rusů odebírat zdroje na vlastní triko? Proč čekáme na sankce? Btw. naše vláda dala odhad 5 let na odpoutání se od ruských ...Zobrazit celý příspěvek

          A co brání všem ostatním včetně nás, abychom přestali od Rusů odebírat zdroje na vlastní triko? Proč čekáme na sankce? Btw. naše vláda dala odhad 5 let na odpoutání se od ruských zdrojů. V pozici usmiřovačů byla skoro celá Evropa včetně nás a na Poláky a Li/Lo/Est se koukalo jako na problémové exoty.Skrýt celý příspěvek

          • otecko
            10:16 11.04.2022

            U plynu je to jednoduché naše plynovody a zásobníky jsou prodané německé RWE. U ropy je to tak, že Kralupy patří PK Orlen- tam už ruská ropa dle Poláků od dubna neproudí, a další ...Zobrazit celý příspěvek

            U plynu je to jednoduché naše plynovody a zásobníky jsou prodané německé RWE. U ropy je to tak, že Kralupy patří PK Orlen- tam už ruská ropa dle Poláků od dubna neproudí, a další rafinerka ( Slovnaft)patří MOL, kde naopak Maďaři kupují zlevněnou ropu od Putina. Stejné je to i se zásobníky, myslím. České je jen Čepro a to myslím, žádnou rafinerii nemá, jen produktovody.Skrýt celý příspěvek

          • HansHanz
            10:44 11.04.2022

            Takhle to asi nefunguje, počítám, že většina energetických firem bude minimálně zčásti soukromých. Jestli to chápu správně, jde o embargo - tedy vyhlašují ho tedy státy a firmy ...Zobrazit celý příspěvek

            Takhle to asi nefunguje, počítám, že většina energetických firem bude minimálně zčásti soukromých. Jestli to chápu správně, jde o embargo - tedy vyhlašují ho tedy státy a firmy musí respektovat a dodržovat.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    09:00 11.04.2022

    Ministr obrany Lloyd J. Austin III @SecDef Dnes ráno, měl jsem to potěšení mluvit s ukrajinskými vojáky cvičícími v USA, kteří se dnes vracejí domů na Ukrajinu. Jejich odvaha a ...Zobrazit celý příspěvek

    Ministr obrany Lloyd J. Austin III
    @SecDef
    Dnes ráno, měl jsem to potěšení mluvit s ukrajinskými vojáky cvičícími v USA, kteří se dnes vracejí domů na Ukrajinu. Jejich odvaha a dovednosti jsou úžasné. Jasně jsem dal najevo, že USA jim budou i nadále poskytovat pomoc, kterou potřebují.
    https://twitter.com/SecDef/sta... Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    08:49 11.04.2022

    Pan Peskov je nějaký smutný

    https://twitter.com/SputnikATO...

    A čistky v FSB.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Pan Peskov je nějaký smutný

    https://twitter.com/SputnikATO...

    A čistky v FSB.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • Inflex
      09:59 11.04.2022

      > Pan Peskov je nějaký smutný
      Asi došlo hulení...

      > Pan Peskov je nějaký smutný
      Asi došlo hulení...

  • The Pale Emperor
    08:48 11.04.2022

    Vyvážení sběrného odpadu. Kolik je teď za 1 kg?

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    Vyvážení sběrného odpadu. Kolik je teď za 1 kg?

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    • lukas000
      08:56 11.04.2022

      Ja bych to vsechno navozil ke kazde ceste u hranic s Ruskem aby to tam zustalo jako memento pro kazdyho z nich kterej kdy prejede hranice.

      Ja bych to vsechno navozil ke kazde ceste u hranic s Ruskem aby to tam zustalo jako memento pro kazdyho z nich kterej kdy prejede hranice.

      • Fiagy
        09:31 11.04.2022

        Jj, hlavně k cestám , kterýma jezdí na Ukrajinu ruští nováčci. To by bylo výborné pro jejich morálku :-)

        Jj, hlavně k cestám , kterýma jezdí na Ukrajinu ruští nováčci. To by bylo výborné pro jejich morálku :-)

    • otecko
      09:05 11.04.2022

      No, je to smesné- hliník + ocel, to budeš mít levnější.... chtělo by to separovat :)

      No, je to smesné- hliník + ocel, to budeš mít levnější.... chtělo by to separovat :)

      • otecko
        09:05 11.04.2022

        ..směsné..

        ..směsné..

    • MATRIX
      09:46 11.04.2022

      po vojne cena dobre klesne =)

      po vojne cena dobre klesne =)

  • ArcheologJD
    08:31 11.04.2022

    Ať se nám líp pracuje v tom dalším válečném dni.
    Ой, у лузі червона калина. Ukrainian patriotic folk song
    https://www.youtube.com/watch?...

    Ať se nám líp pracuje v tom dalším válečném dni.
    Ой, у лузі червона калина. Ukrainian patriotic folk song
    https://www.youtube.com/watch?...

    • Technista
      12:38 11.04.2022

      Krásná píseň. Tak jsem googloval a zajímavý text a historie. Vznikla v roce 1914 pro ukrajinskou divadelní hru (a používá lidové motivy) [1]. Za svou ji přijali Ukrajinští Sičští ...Zobrazit celý příspěvek

      Krásná píseň. Tak jsem googloval a zajímavý text a historie. Vznikla v roce 1914 pro ukrajinskou divadelní hru (a používá lidové motivy) [1]. Za svou ji přijali Ukrajinští Sičští střelci (1914-18) [2] - Ukrajinská dobrovolnická legie v rakousko-uherské armádě. Historicky slovo Sič označovalo centrum (nebo celé území) záporožských kozáků [3]. Z legie vznikl Haličsko-bukovinský Sičský střelecký sbor Armády Ukrajinské lidové republiky (listopad 1919 - květen 1918), který bojoval proti moskevským bolševikům [4]. Samostatnost Ukrajina nezískala, ale píseň zlidověla. Z písně vychází i nově vzniklá skladba „Hey Hey Rise Up“ od Pink Floyd + Andrij Chlivnjuk, která tu na AN již byla [5]. Ale i verzí textů původní písně je více. Výše uvedené podání od dívky má velmi aktuální text druhé a třetí sloky [6]:
      Oh, na louce červená kalina se skláněla
      Cosi naší slavnou Ukrajinu vzrušilo
      A my tu červenou kalinu vzbudíme
      A my naši slavnou Ukrajinu, hej, hej, rozveselíme

      Povstávají naši dobrovolníci v krvavý tanec
      Osvobodit rodnou Ukrajinu z moskevských pout
      A my ty moskevská pouta rozerveme
      A my naší rodnou Ukrajinu, hej, hej, rozveselíme

      Hej na poli jarní pšenice zlatý lán
      Načali střelci ukrajinští s nepřáteli tanec
      A my tu jarní pšenici sklidíme
      A my naši slavnou Ukrajinu, hej, hej, rozveselíme

      Jak vane prudký vítr z širých stepí
      Bude oslavovat všude Ukrajinské sičské střelce
      A my tuto střeleckou slávu udržíme
      A my naši slavnou Ukrajinu, hej, hej, rozveselíme

      [1]https://ru.wikipedia.org/wiki/...
      [2]https://uk.wikipedia.org/wiki/...
      [3]https://uk.wikipedia.org/wiki/...
      [4]https://uk.wikipedia.org/wiki/...
      [5] https://www.youtube.com/watch?...

      [6] https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

      • ArcheologJD
        20:46 12.04.2022

        Moc díky za opravdu fundované info a překlad. Bohužel jak chodím do práce tak je dost běsný najít zpětně i vlastní příspěvky. No snad se k vám moje poděkovaní nějakým zázrakem ...Zobrazit celý příspěvek

        Moc díky za opravdu fundované info a překlad.
        Bohužel jak chodím do práce tak je dost běsný najít zpětně i vlastní příspěvky.
        No snad se k vám moje poděkovaní nějakým zázrakem dostane :-)Skrýt celý příspěvek

        • Technista
          00:59 13.04.2022

          Díky, ale vy jste mi nasadil brouka do hlavy :). Fakt mě ta píseň vzala.

          Díky, ale vy jste mi nasadil brouka do hlavy :). Fakt mě ta píseň vzala.

  • Trifid_XX
    08:08 11.04.2022

    Jaký máte názor na tohoto proruského vojenského analitika?

    https://www.youtube.com/watch?...

    Jaký máte názor na tohoto proruského vojenského analitika?

    https://www.youtube.com/watch?...

    • SeaWolf
      08:26 11.04.2022

      Pokud se názvu analytikem, ještě to neznamená, že analytik jsem.

      Pokud se názvu analytikem, ještě to neznamená, že analytik jsem.

    • Sustr
      08:30 11.04.2022

      Aktivně přispívá pro dezinformační web Novarepublika.cz jejíž vlastníkem je Ivan David "... zastánce konspiračních ...Zobrazit celý příspěvek

      Aktivně přispívá pro dezinformační web Novarepublika.cz jejíž vlastníkem je Ivan David "... zastánce konspiračních teorií"
      https://cs.wikipedia.org/wiki/...
      Mimo jiné dnešní komentář od The Pale Emperor v 07:40 na pana Davida:
      https://twitter.com/NEOVLIVNIC...

      Jinak Koller je pro zajímavost bývalý agent STB s přezdívkou TANK - dá se to dohledat v archivu bezpečnostních složek. Viděl jsem s ním dva rozhovory a jede úplný ruský narativ o fašistech a banderovcích na UA, atd..
      Nevěřil bych mu ani tu bradavici na obličeji.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      08:35 11.04.2022

      je to debil. Parkrat jej omylem pustili do radia, vsiml jsem si ho uz v 2014, ze to je ruska štěnice.

      je to debil. Parkrat jej omylem pustili do radia, vsiml jsem si ho uz v 2014, ze to je ruska štěnice.

    • jiri.jez
      08:44 11.04.2022

      RF - ruská f....a ...

      RF - ruská f....a ...

    • montecasino1
      08:48 11.04.2022

      čo ma zaujalo je.že údajne je absolventom okrem iného Vysokej vojensko-velitelskej školy v Martine.Taká škola v Martine nikdy nebola.O úrovni jeho analýz vypovedá kde sa potuluje v ...Zobrazit celý příspěvek

      čo ma zaujalo je.že údajne je absolventom okrem iného Vysokej vojensko-velitelskej školy v Martine.Taká škola v Martine nikdy nebola.O úrovni jeho analýz vypovedá kde sa potuluje v akom prostredí,nie žeby aj tam nemohol byť človek schopný,ale toto skôr byzerá na človeka schopného všetkého.Na istom slovenskom webe som včera našiel info že americký odborník na chemické a biologické zbrane potvrdil že na UA boli resp. sú vraj biologické zbrane.Tento človek je prosím vyštudovaný právnik,ktorý okrem iného vypracoval údajne Miloševičovi obžalobu.Človek bez patričného vzdelania a praxe sa pasuje do pozície experta.Uvedenému webu samozrejme vôbec neprekáža že dotyčný je absolútny pako,ale kedže potvrdzuje ich pohľad tak je expert.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      13:00 11.04.2022

      Martin Koller je hlavně bývalý velmi aktivní udavač Stb

      Martin Koller je hlavně bývalý velmi aktivní udavač Stb

    • peter792
      13:53 11.04.2022

      z mojho pohladu len anal.. aj podla slovnika...

      z mojho pohladu len anal.. aj podla slovnika...

    • otecko
      09:22 11.04.2022

      Je skvělé si rozšířit obzory dodáním konkrétních jmen a údajů, díky!

      Je skvělé si rozšířit obzory dodáním konkrétních jmen a údajů, díky!

    • Technista
      09:29 11.04.2022

      Ty upřímné názory dětí z "Horní Země" (Slovenska) mě přeci jenom zarazily.

      Ty upřímné názory dětí z "Horní Země" (Slovenska) mě přeci jenom zarazily.

    • Ján Paliga
      13:55 11.04.2022

      Názov stránky môže inšpirovať nejaký pornoserver ... nociupyje ... :)

      Názov stránky môže inšpirovať nejaký pornoserver ... nociupyje ... :)

Načítám diskuzi...