VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • ABC123
    17:28 11.04.2022

    V dôsledku neúspechov ruskej armády bol odstránený vysoký generál a 150 dôstojníkov ...Zobrazit celý příspěvek

    V dôsledku neúspechov ruskej armády bol odstránený vysoký generál a 150 dôstojníkov FSB

    https://www.polsatnews.pl/wiad... Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      17:29 11.04.2022

      a není to málo? :D

      a není to málo? :D

      • Miroslav
        18:07 11.04.2022

        Na ruské pomery taký bežný deň s trochou smoly

        Na ruské pomery taký bežný deň s trochou smoly

      • Centaur
        18:39 11.04.2022

        A byli před popravou mučeni všichni, anebo jen ta více provinilá část?

        A byli před popravou mučeni všichni, anebo jen ta více provinilá část?

        • Storm
          19:01 11.04.2022

          Těžko říct... To víš slipy s novičkoem a polónium v buchtě není pro každého...

          Těžko říct... To víš slipy s novičkoem a polónium v buchtě není pro každého...

        • lukas000
          19:10 11.04.2022

          V Rusku je to naopak, tam se muci ta mene prohnila cast.

          V Rusku je to naopak, tam se muci ta mene prohnila cast.

      • Ján Paliga
        22:27 11.04.2022

        To bude prvá várka čistiek... teraz asi hľadajú nového Blochina....

        To bude prvá várka čistiek... teraz asi hľadajú nového Blochina....

  • Sergej7490
    17:24 11.04.2022

    Tak MIG29 nakoniec asi pojdu na UA: https://domov.sme.sk/c/2288277... Premier Heger: Ak niekde má táto technika poslúžiť, tak je to práve na ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak MIG29 nakoniec asi pojdu na UA:
    https://domov.sme.sk/c/2288277...
    Premier Heger:
    Ak niekde má táto technika poslúžiť, tak je to práve na Ukrajine. My už tieto stíhačky nevieme využiť v takom rozsahu, a to vysvetlil práve pán minister obrany. Je to aj v záujme Slovenska. Ak by sa, nedajbože, Ukrajine nepodarilo poraziť ruské vojská, vieme, kto je ďalší na rade.

    Potvrdili ste práve, že migy pôjdu na Ukrajinu?

    Potrebujeme pomôcť Ukrajine čo najrýchlejšie odvrátiť ruské vojská a áno, urobíme pre to všetko, čo bude v našich silách a čo si môžeme dovoliť.Skrýt celý příspěvek

    • IvnB
      17:27 11.04.2022

      Yessss!!! Máme k tým migom aj nejaké rakety?

      Yessss!!! Máme k tým migom aj nejaké rakety?

      • Sergej7490
        17:39 11.04.2022

        R60, R73, R27… vsetko kratky dosah :-(

        R60, R73, R27… vsetko kratky dosah :-(

        • SeaWolf
          17:45 11.04.2022

          Při troše vůle nebude munice problém, jenom za ty Ka-52 sežene CIA létající zlatý prase.

          Při troše vůle nebude munice problém, jenom za ty Ka-52 sežene CIA létající zlatý prase.

          • Kartmen
            18:55 11.04.2022

            Už jsou Ka-52 potvrzené?

            Už jsou Ka-52 potvrzené?

        • Cimbi
          18:53 11.04.2022

          To neni zlý. R60 klasika (cca Sidewinder, R73 dosah cca 20 km, R27 až 42 km při head on, což znamená, že je all aspect)

          To neni zlý. R60 klasika (cca Sidewinder, R73 dosah cca 20 km, R27 až 42 km při head on, což znamená, že je all aspect)

          • Hawk
            19:47 11.04.2022

            no to asi ne... R-60 má dosah 4 km, má slabou hlavici, točí 9G, zcela zastaralá... R-73 je na úrovni starších verzí Sidewinderu (AIM-9L), dolet 18 - 20 km, R-27 je zcela ...Zobrazit celý příspěvek

            no to asi ne... R-60 má dosah 4 km, má slabou hlavici, točí 9G, zcela zastaralá... R-73 je na úrovni starších verzí Sidewinderu (AIM-9L), dolet 18 - 20 km, R-27 je zcela zastaralá poloaktivní raketa, do které jsem měl možnost nahlédnout a málem padnout naznak... Kondenzátory zabalené v hnědém mastném papíru jako ve 30./20.stol. Sry, to je zhmotněná bída...Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        17:51 11.04.2022

        na CAF psaly že rakety nejsou, pač se vytloukl jejich result ( raket se smí údajně projít pouze 30 starty a přistáními )

        na CAF psaly že rakety nejsou, pač se vytloukl jejich result ( raket se smí údajně projít pouze 30 starty a přistáními )

        • Tovarik
          18:26 11.04.2022

          Včera jsi v odpovědi na komentář o české a slovenské pomoci psal "včetně těch "divných Kubů", které sem někdo dával." Pochopil jsem správně, že na té fotce to vlastně žádné Kuby ...Zobrazit celý příspěvek

          Včera jsi v odpovědi na komentář o české a slovenské pomoci psal "včetně těch "divných Kubů", které sem někdo dával." Pochopil jsem správně, že na té fotce to vlastně žádné Kuby nebyly?Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            19:46 11.04.2022

            Nee, podle mě to byly KUBy, ale nemyslím si, že by šli z útvarů, nebo uloženek ....
            A tu si někdo pamatuje, co píšu jo? :D

            Nee, podle mě to byly KUBy, ale nemyslím si, že by šli z útvarů, nebo uloženek ....
            A tu si někdo pamatuje, co píšu jo? :D

          • Tovarik
            21:10 11.04.2022

            Díky za upřesnění. Normálně si příspěvky samozřejmě nepamatuju, ale včera jsem si to přečetl, a pak nemohl usnout, protože jsem bál, že jsem tu byl za „blbce“, když jsem to na ...Zobrazit celý příspěvek

            Díky za upřesnění. Normálně si příspěvky samozřejmě nepamatuju, ale včera jsem si to přečetl, a pak nemohl usnout, protože jsem bál, že jsem tu byl za „blbce“, když jsem to na fotce nazval Kubem. :-) V technice se nevyznám. I když zrovna velitelským Kubem jsem se jako dítě svezl v kasárnách z garáží na buzerplac, když je chystali na přísahu.Skrýt celý příspěvek

    • Rosik
      17:59 11.04.2022

      Jen tak přemýšlím-kolik ještě techniky je schopné dat Slovensko aby se totálně odzbrojilo? Bez vlastních letadel a PVO. Putin chtěl odzbrojit Ukrajinu, ale stal se úplný opak. Za ...Zobrazit celý příspěvek

      Jen tak přemýšlím-kolik ještě techniky je schopné dat Slovensko aby se totálně odzbrojilo? Bez vlastních letadel a PVO.
      Putin chtěl odzbrojit Ukrajinu, ale stal se úplný opak. Za to jiné státy se odzbrojuji dobrovolně. Vím, že jsou to už jsou starší kusy, ale než se nakoupí a pak za dlouhou dobu vyrobí moderní PVO a letadla tak bude plná závislost na ostatních státech NATO a věřit, že budou bojovat za násSkrýt celý příspěvek

      • jj284b
        18:01 11.04.2022

        to co sme tam poslali, by slo do srotu tak ci tak... S-300 sa uz nedala udrziavat (Rusi by nam nahradne diely nepredali), MiGy rovnako... a Zuzany 2000 aj tak len stoja niekde v ...Zobrazit celý příspěvek

        to co sme tam poslali, by slo do srotu tak ci tak... S-300 sa uz nedala udrziavat (Rusi by nam nahradne diely nepredali), MiGy rovnako... a Zuzany 2000 aj tak len stoja niekde v hangari a cakaju na predaj...Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          18:10 11.04.2022

          Z2000 mali ďalej slúžiť popri Z2. V pláne bolo vytvorenie nového delostreleckého oddielu

          Z2000 mali ďalej slúžiť popri Z2. V pláne bolo vytvorenie nového delostreleckého oddielu

          • jj284b
            18:13 11.04.2022

            ano, plan taky bol... no realita?? takto pojde o testovanie bojom... a tym ze Europa bude musiet vyzbrojit, Konstrukta moze v buducnosti ziskat novych zakaznikov... napr Ukrajinu.. Zobrazit celý příspěvek

            ano, plan taky bol... no realita?? takto pojde o testovanie bojom... a tym ze Europa bude musiet vyzbrojit, Konstrukta moze v buducnosti ziskat novych zakaznikov... napr Ukrajinu..Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            18:21 11.04.2022

            Určite je to len pozitívum. Záležať bude asi od toho, či si vyberú dvojky alebo Z2000. Ak dvojky, vidím to na predaj súčasných nových a OS SR si budú objednávať nové Z2. Ak pôjdu ...Zobrazit celý příspěvek

            Určite je to len pozitívum. Záležať bude asi od toho, či si vyberú dvojky alebo Z2000. Ak dvojky, vidím to na predaj súčasných nových a OS SR si budú objednávať nové Z2. Ak pôjdu 2000-ky, tak možno sa pár Z2 ešte prikúpiť dá, ale 1:1 to asi nebudeSkrýt celý příspěvek

          • Upgrade
            18:49 11.04.2022

            Na tie Zuzany treba promo video ako bolo jedno nedavno, co strela to zasah. 64 km ma mat max dostrel.

            Na tie Zuzany treba promo video ako bolo jedno nedavno, co strela to zasah. 64 km ma mat max dostrel.

          • Sergej7490
            18:58 11.04.2022

            Upgrade: to promo UA video s priamym zasahom boli laserom navadzane projektily. Z2 s ERFB-BB ma dostrel cca 42km, ale rozptyl (CEP) su uz stovky m. To je fajn ak mas 2 baterie a ...Zobrazit celý příspěvek

            Upgrade: to promo UA video s priamym zasahom boli laserom navadzane projektily. Z2 s ERFB-BB ma dostrel cca 42km, ale rozptyl (CEP) su uz stovky m. To je fajn ak mas 2 baterie a potrebujes rozorat velku plochu. Ale na nicenie bodovych cielov to moc nieje.Skrýt celý příspěvek

          • Upgrade
            21:59 11.04.2022

            Pri navadzani by ten rozptyl nevadil a spominali niekde 64 s urychlovanou municiou.

            Pri navadzani by ten rozptyl nevadil a spominali niekde 64 s urychlovanou municiou.

          • Ján Paliga
            22:30 11.04.2022

            Bude jednoduchšia logistika, ak budú len Z2... Takže vcelku je to fajn.

            Bude jednoduchšia logistika, ak budú len Z2... Takže vcelku je to fajn.

      • Rošťák
        19:48 11.04.2022

        u MIGů se beztak mluvilo, že se kuli letuschopnosti budou muset uzemnit.
        A odvezla se jedna baterie S-300 a místo ní jsou na Slovensku 3 baterie Patriotů a 4 dorazí ......

        u MIGů se beztak mluvilo, že se kuli letuschopnosti budou muset uzemnit.
        A odvezla se jedna baterie S-300 a místo ní jsou na Slovensku 3 baterie Patriotů a 4 dorazí ......

  • Veraxx
    17:15 11.04.2022

    Opravdu by jsme neměli být na západě naivní v tom že se s Putinovým koncem něco změní

    https://mobile.twitter.com/MC2...

    Opravdu by jsme neměli být na západě naivní v tom že se s Putinovým koncem něco změní

    https://mobile.twitter.com/MC2...

    • damik
      17:24 11.04.2022

      anylytici si mysli, ze tvrde sankce zpusobi de-industrializaci Ruska; ktera pak zpusobi rozpad Ruske federace, protoze geograficke a ekonomicko-politicke tlaky

      anylytici si mysli, ze tvrde sankce zpusobi de-industrializaci Ruska; ktera pak zpusobi rozpad Ruske federace, protoze geograficke a ekonomicko-politicke tlaky

      • Danik
        17:27 11.04.2022

        Když se to povede ruskému vedení dobře podat, mohou ten vzniklý hněv nasměřovat proti západu.

        Když se to povede ruskému vedení dobře podat, mohou ten vzniklý hněv nasměřovat proti západu.

        • Studebaker
          18:12 11.04.2022

          to by urobili se vseckym. Vzdy vsecko proti zapadu. Hlavneze na videu policajne auto ford focus. To uz je o inom samozrejme...

          to by urobili se vseckym. Vzdy vsecko proti zapadu. Hlavneze na videu policajne auto ford focus. To uz je o inom samozrejme...

        • Veraxx
          18:16 11.04.2022

          Také si myslím ze jsou už propagandou a vlastním imperiálním myšlením mimo dosah našeho uvažování.Pro Rusy nic jiného než vítězství na Ukrajině nepřichází v úvahu. A když nevyhrají ...Zobrazit celý příspěvek

          Také si myslím ze jsou už propagandou a vlastním imperiálním myšlením mimo dosah našeho uvažování.Pro Rusy nic jiného než vítězství na Ukrajině nepřichází v úvahu.
          A když nevyhrají teď tak to z boží pomocí překonají a za nějaký čas to zkusí znovu.Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      17:25 11.04.2022

      Už zase je mi z toho Ruska smutno, jak ubozí, hloupí, bez špetky rozumu a důstojnosti k lidstvu musíte být, když jste schopni vymyslet, udělat a natočit tuhle sračku?

      Už zase je mi z toho Ruska smutno, jak ubozí, hloupí, bez špetky rozumu a důstojnosti k lidstvu musíte být, když jste schopni vymyslet, udělat a natočit tuhle sračku?

    • Mortles
      17:33 11.04.2022

      Cílem je omezit ruské možnosti vést válku. Pokud v Nižném Tagilu nebudou vyrábět nové tanky (což se myslím povedlo více méně zařídit, aspoň prozatím) nemáme se čeho více méně ...Zobrazit celý příspěvek

      Cílem je omezit ruské možnosti vést válku. Pokud v Nižném Tagilu nebudou vyrábět nové tanky (což se myslím povedlo více méně zařídit, aspoň prozatím) nemáme se čeho více méně bát.

      Jinak otázka Putinova konce a konce války: No, to je jako klasická historiografická otázka, jestli jsou dějiny produktem velkých mužů, nebo třeba nějakých společenských proudů. Ono je to asi od obého trochu: situace ve společnosti produkuje velké muže a ti zase ovlivňují situaci ve společnosti. Nedá se to jedno od druhého oddělit. Ale opravdu "star wars teze," že stačí zabít "imperátora" a říše temna padne, je nesmysl.Skrýt celý příspěvek

      • ImreSVK
        17:50 11.04.2022

        Ake problemy maju v Niznom Tagile s vyrobou? Neviem, ci tu alebo na aktualnikonflikty som zahliadol, ze nemaju nejake ferozliatiny a ze im nejakym zazrakom zmyzli ovladacie ...Zobrazit celý příspěvek

        Ake problemy maju v Niznom Tagile s vyrobou?

        Neviem, ci tu alebo na aktualnikonflikty som zahliadol, ze nemaju nejake ferozliatiny a ze im nejakym zazrakom zmyzli ovladacie programi na CNCcka. Neviem, ci tam maju nieco od Fanuc alebo Sinumeric.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          18:17 11.04.2022

          Vraj nemajú ložiská, čo si myslím rýchlo vyriešia. To vyrába kadekto. Taktiež majú vraj problémy s CNC software. Ale ani to ich dlho nezastaví. Heknutý SW je aj na uložto. Alebo to ...Zobrazit celý příspěvek

          Vraj nemajú ložiská, čo si myslím rýchlo vyriešia. To vyrába kadekto. Taktiež majú vraj problémy s CNC software. Ale ani to ich dlho nezastaví. Heknutý SW je aj na uložto. Alebo to budú robiť v manuálnom móde. Skôr zváracie roboty budú problém, ale asi aj to zvládnu. S čím budú mať problémy sú špeciálne materiály. Hlavne kvalitné plátky na obrábanieSkrýt celý příspěvek

          • Veraxx
            18:21 11.04.2022

            Vždycky se někdo najde kdo jim to prodá nebo přeprodá, jen je to bude stát víc peněz.

            Vždycky se někdo najde kdo jim to prodá nebo přeprodá, jen je to bude stát víc peněz.

          • Sergej7490
            19:00 11.04.2022

            To su vsetko len docasne problemy, Cina ma vsetkeho dostatok. Nie sice tak kvalitne, ale nahrada bude.

            To su vsetko len docasne problemy, Cina ma vsetkeho dostatok. Nie sice tak kvalitne, ale nahrada bude.

          • samoempire
            19:11 11.04.2022

            Oni výrobu obnoví. Budou to asi jednodušší verze modelů, co prodávají teď. Problém bude ten, že ta výroba nebude rentabilní a určitě nebude vhodná na vývoz mimo Rusko. Západ není ...Zobrazit celý příspěvek

            Oni výrobu obnoví. Budou to asi jednodušší verze modelů, co prodávají teď. Problém bude ten, že ta výroba nebude rentabilní a určitě nebude vhodná na vývoz mimo Rusko. Západ není jenom o kvalitě ale také ceně za kterou můžeš vyrobit věci. Ruský stát bude muset tuto výrobu dotovat, protože náhrady z číny jednak nebuou tak levné a tak dlouho nevydrží.
            Psali jsme to několikrát. Sankce se začnou projevovat až tak za 6 mesiců.Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            19:54 11.04.2022

            Nechci bejt hnusnej, ale jasně že se dá všechno překonat, ale vemte si, kolik těch tanků dokázaly vyrábět za posledních 8 let a kolik zmodernizovat. A to bylo všechno easy. A co ...Zobrazit celý příspěvek

            Nechci bejt hnusnej, ale jasně že se dá všechno překonat, ale vemte si, kolik těch tanků dokázaly vyrábět za posledních 8 let a kolik zmodernizovat. A to bylo všechno easy. A co teď? Pomalejší práce, horší nářadí, problémy s dodávkami komponentů atd. atd .?Skrýt celý příspěvek

          • Mortles
            20:29 11.04.2022

            Ad Čína: ono to taky s ní není zrovna tak slavné momentálně. Krach na trhu s nemovitostmi a zavřená Šanghai, kde málem lidé umírají hlady (totální lockdown 26 milionů lidí se dělá ...Zobrazit celý příspěvek

            Ad Čína: ono to taky s ní není zrovna tak slavné momentálně. Krach na trhu s nemovitostmi a zavřená Šanghai, kde málem lidé umírají hlady (totální lockdown 26 milionů lidí se dělá špatně, tak mají neustálé problémy se zásobováním, konec v nedohlednu). Ono se o tom třeba tolik nemluví, ale rozhodně bych neřekl, že prostředky a ochota Číny pomáhat Rusku jsou bezedné. Ale jestli jde o prodej, no tak co mají tak to výhodně prodají, ještě těm spojencům pustí žilou :)Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      17:34 11.04.2022

      PutinJungen

      PutinJungen

      • Vrata
        17:43 11.04.2022

        Vzal jste mi to z klavesnice: Hitlerjungend

        Vzal jste mi to z klavesnice: Hitlerjungend

    • Roko
      19:27 11.04.2022

      Rusko neni je len moskva alebo leningrad, ked prestane tiect z inych xyzStanov poslu tam zveda a zistia ze bud to uz vlastni cina alebo tam vsetci pomreli od hladu ..

      Rusko neni je len moskva alebo leningrad, ked prestane tiect z inych xyzStanov poslu tam zveda a zistia ze bud to uz vlastni cina alebo tam vsetci pomreli od hladu ..

    • Ján Paliga
      22:34 11.04.2022

      Rezervy potravy pre kanóny.... ve´ď sa oni o pár rokov zbadajú...

      Rezervy potravy pre kanóny.... ve´ď sa oni o pár rokov zbadajú...

  • ABC123
    17:04 11.04.2022

    Super nástroj. Nový nástroj s otvoreným zdrojom na lokalizáciu aktívnych vojenských radarových ...Zobrazit celý příspěvek

    Super nástroj.
    Nový nástroj s otvoreným zdrojom na lokalizáciu aktívnych vojenských radarových systémov.
    Popis:
    https://www.bellingcat.com/res...

    Mapa:
    https://ollielballinger.users.... Skrýt celý příspěvek

  • StepRebel
    16:52 11.04.2022

    Vazeni a mili kolegove, chtel jsem vam vsem (az na nekolik specialnich vyjimek) podekovat. Velice rad si ctu mistni diskuze, ktere maji uroven co do formy, tak i do obsahu. ...Zobrazit celý příspěvek

    Vazeni a mili kolegove,

    chtel jsem vam vsem (az na nekolik specialnich vyjimek) podekovat. Velice rad si ctu mistni diskuze, ktere maji uroven co do formy, tak i do obsahu. Vnimam to jako oazu v zaplave diskuzi typu novinky.cz , kde se clovek nestaci divit a je mu z toho zle.

    Tak jeste jednou diky :)Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    16:41 11.04.2022

    Ministr zemědělství: Ukrajině posíláme potravinovou pomoc, kamiony s jídlem odjedou už zítra 11.4.2022 Tisková zpráva – Trvanlivé potraviny v hodnotě 14 milionů korun poskytne ...Zobrazit celý příspěvek

    Ministr zemědělství: Ukrajině posíláme potravinovou pomoc, kamiony s jídlem odjedou už zítra
    11.4.2022

    Tisková zpráva – Trvanlivé potraviny v hodnotě 14 milionů korun poskytne Česká republika na pomoc lidem na Ukrajině. O dodávku potravin požádal nedávno při schůzce velvyslanec Ukrajiny Jevhen Perebyjnis ministra zemědělství Zdeňka Nekulu (KDU-ČSL). Poskytnutí pomoci odsouhlasila minulý týden vláda, konkrétní specifikaci intenzivně řešilo Ministerstvo zemědělství ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí a Ministerstvem vnitra. Potraviny, které uvolní Správa státních hmotných rezerv, budou zítra odvezeny na místo předání ukrajinské straně.
    https://twitter.com/MZeCr/stat... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    16:36 11.04.2022

    Nevím co dělá diplomat bez velvyslanectví, ale v rusku jich teď bude určitě víc, než dokážou uplatnit :-) Chorvatsko vyhostilo 24 pracovníků ruské ambasády v Záhřebu. Je mezi nimi ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím co dělá diplomat bez velvyslanectví, ale v rusku jich teď bude určitě víc, než dokážou uplatnit :-)
    Chorvatsko vyhostilo 24 pracovníků ruské ambasády v Záhřebu. Je mezi nimi 18 diplomatů.
    Sousední Slovinsko se nenechá zahanbit a vyhostí 33 ruských diplomatů.
    https://twitter.com/Poslednisk... Skrýt celý příspěvek

    • Pavel J.
      16:59 11.04.2022

      2/3 jsou vyzvědači, krytí diplomatickou imunitou. Ruskou praxi je, že většinu administrativních a technických prací dělají občané RF, a ne místní síly, jak je obvyklé u jiných ...Zobrazit celý příspěvek

      2/3 jsou vyzvědači, krytí diplomatickou imunitou. Ruskou praxi je, že většinu administrativních a technických prací dělají občané RF, a ne místní síly, jak je obvyklé u jiných dipl. musí. Nikomu nevěří a asi mají důvody. To poskytuje spoustu možností pro špionáž a takový počet potenciálních vyzvědačů je obtížné uhlídat.

      Třeba v Moskvě projdou rekvalifikaci, nevím ale na jaký obor. Pár šéfů mají ve vazbě nebo v domácím vězení.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        17:14 11.04.2022

        Pravdu píšeš, len by sa patrilo dodať že podobne fungujú v podstate všetky ambasády relevantných svetových hráčov od Británie po Čínu. Aj keď je fakt, že početnosť ruských ...Zobrazit celý příspěvek

        Pravdu píšeš, len by sa patrilo dodať že podobne fungujú v podstate všetky ambasády relevantných svetových hráčov od Británie po Čínu. Aj keď je fakt, že početnosť ruských diplomatov je nad obvyklý priemer.Skrýt celý příspěvek

        • Pavel J.
          17:34 11.04.2022

          Souhlas. Stačí se podívat na Diplomatickou listinu na www.mzv.cz... nebo v jiných státech a porovnat počet diplomatů na misi RF a např. USA, VB nebo Německa a hostitelské země. V ...Zobrazit celý příspěvek

          Souhlas. Stačí se podívat na Diplomatickou listinu na www.mzv.cz... nebo v jiných státech a porovnat počet diplomatů na misi RF a např. USA, VB nebo Německa a hostitelské země. V Praze RF mělo před kauzou Vrbětice více než 2-3x tolik diplomatů, a to např. USA, Německo nebo VB jsou naši spojenci a náš obchod s nimi je několikanásobně vyšší než s RF ( cca jen 3 %).Skrýt celý příspěvek

    • Veraxx
      18:40 11.04.2022

      Za chvíli z nich můžou postavit další battlegroup

      Za chvíli z nich můžou postavit další battlegroup

  • Scotty
    16:02 11.04.2022

    /Ředitel BIS Michal Koudelka varoval, že mezi statisíci migrantů z Ukrajiny mohou být i spící agenti vyslaní Ruskem. „Musíme do budoucna počítat s tím, že Rusové mohou na našem ...Zobrazit celý příspěvek

    /Ředitel BIS Michal Koudelka varoval, že mezi statisíci migrantů z Ukrajiny mohou být i spící agenti vyslaní Ruskem. „Musíme do budoucna počítat s tím, že Rusové mohou na našem území provést nějaký teroristický útok v souvislosti s válkou na Ukrajině,“ varoval Koudelka./Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      16:06 11.04.2022

      No, já předpokládám, že bezpečnostní složky posílili ostrahu a s tímto počítají od chvíle, co jsme poslali tu dělostřeleckou munici.

      No, já předpokládám, že bezpečnostní složky posílili ostrahu a s tímto počítají od chvíle, co jsme poslali tu dělostřeleckou munici.

    • SeaWolf
      16:12 11.04.2022

      Už se těším na komentář z Hradu :-D

      Už se těším na komentář z Hradu :-D

      • HansCartman
        16:14 11.04.2022

        No, dozvíme se jen, že je to nějakej čůčkař, co tomu houby rozumí a zbytečně plaší po vzoru těch západních čůčkařů :D

        No, dozvíme se jen, že je to nějakej čůčkař, co tomu houby rozumí a zbytečně plaší po vzoru těch západních čůčkařů :D

        • Cimbi
          16:26 11.04.2022

          Myslím, že tentokrát ne... Vypadá to (mě to tak přijde), že prezident vystoupil ze stínu svých poradců a přerušil vztahy s Putinem... Uvědomte si podstatnou věc - po začátku ...Zobrazit celý příspěvek

          Myslím, že tentokrát ne... Vypadá to (mě to tak přijde), že prezident vystoupil ze stínu svých poradců a přerušil vztahy s Putinem...

          Uvědomte si podstatnou věc - po začátku invaze snad poprvé za své působení na hradě řekl "mýlil jsem se". Já věřím, že otevřel oči.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            16:43 11.04.2022

            A aj v Rusku ho zosmiesnuju. Takže jeho ospravedlnenie je uveriteľné. Náš Fico a jeho chaska toho schopní nie sú.

            A aj v Rusku ho zosmiesnuju. Takže jeho ospravedlnenie je uveriteľné. Náš Fico a jeho chaska toho schopní nie sú.

          • Poly
            16:45 11.04.2022

            Přesně tak, Zeman si cítí zrazený a představa jeho velké úlohy se vypařila na počkání. Pochopil, že ho Putin odkopnul jak mnohé další. Podobné pohořel i s Čínou.

            Přesně tak, Zeman si cítí zrazený a představa jeho velké úlohy se vypařila na počkání. Pochopil, že ho Putin odkopnul jak mnohé další. Podobné pohořel i s Čínou.

          • Dzin_CZ
            20:16 11.04.2022

            Jestli otevřením očí máte na mysli nějakou formu sebereflexe, tak bych si iluze nedělal. Jednak nevyvodil žádnou politickou odpovědnost a pak udělil milost odsouzenému ...Zobrazit celý příspěvek

            Jestli otevřením očí máte na mysli nějakou formu sebereflexe, tak bych si iluze nedělal. Jednak nevyvodil žádnou politickou odpovědnost a pak udělil milost odsouzenému podvodníkovi. Já myslím, že Zeman je stále stejný a ohledně Putina jen manévruje.

            Jediné co by Zeman mohl ještě udělat ve prospěch České republiky je odstoupit či zemřít. Ale na to je příliš škodolibý.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      16:15 11.04.2022

      Rusko malo alebo možno má špeciálne diverzné jednotky, ktoré fungujú ako spiaci agenti v zahraničí. Dostanú signál a začnú škodiť. Veľa o tom kedysi písal Marek Chlíbek vo svojej ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusko malo alebo možno má špeciálne diverzné jednotky, ktoré fungujú ako spiaci agenti v zahraničí. Dostanú signál a začnú škodiť. Veľa o tom kedysi písal Marek Chlíbek vo svojej knihe aj na specnaz.cz .Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        16:25 11.04.2022

        Chlíbka považuji spíš za pohádkáře. Ovšem to že různé ruské služby budují sítě svých věrných je jístě pravda.

        Chlíbka považuji spíš za pohádkáře. Ovšem to že různé ruské služby budují sítě svých věrných je jístě pravda.

      • mudry.udrzbar
        16:42 11.04.2022

        na druhej strane vidime ako rusakom vsetko (ne)funguje, na kazdu trochu sofistikovanejsiu misiu museli posielat prevarenych Čepigu s Miškinom a z niekolkych otrav super ucinnym a ...Zobrazit celý příspěvek

        na druhej strane vidime ako rusakom vsetko (ne)funguje, na kazdu trochu sofistikovanejsiu misiu museli posielat prevarenych Čepigu s Miškinom a z niekolkych otrav super ucinnym a nezistitelnym novicokom sa im nepodarila ani jedna zato k odhaleniu došlo vždy :DSkrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          10:32 12.04.2022

          Po koľkých rokoch ? OK, keby sa chcelo, tak ich odhalia skôr, v tomto prípade úradoval šlendrián.

          Po koľkých rokoch ? OK, keby sa chcelo, tak ich odhalia skôr, v tomto prípade úradoval šlendrián.

    • Jura99
      16:15 11.04.2022

      v tomto se Koudelka trochu v úvaze nejspíš seknul, rusesesák má mnoho jednodušších možností, agentů tu má určitě habaděj a zrovna dát mezi ženský a děti nějakého útočníka, vždyť ...Zobrazit celý příspěvek

      v tomto se Koudelka trochu v úvaze nejspíš seknul, rusesesák má mnoho jednodušších možností, agentů tu má určitě habaděj a zrovna dát mezi ženský a děti nějakého útočníka, vždyť není snadné jej dostat z Ruska na UA, aby mohl předstírat útěk a chlap 18-60let ani neprojde přes UA hranici.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        16:31 11.04.2022

        Vy jste asi na Ukrajině nikdy nebyl, že?
        Navíc nechodí sem jen ženy a děti.

        Vy jste asi na Ukrajině nikdy nebyl, že?
        Navíc nechodí sem jen ženy a děti.

        • Jura99
          16:49 11.04.2022

          to víte že nebyl, nikdy :-). Akorát hned po začátku války, to se ještě slovenští celníci křižovali, když jsem jim řekl, že jedu na druhou stranu a německý ministr čekal pád UA v ...Zobrazit celý příspěvek

          to víte že nebyl, nikdy :-). Akorát hned po začátku války, to se ještě slovenští celníci křižovali, když jsem jim řekl, že jedu na druhou stranu a německý ministr čekal pád UA v řádu hodin. Na tom ale nezáleží, zkrátka jsem přesvědčený, že vozit do ČR agenty v uprchlících je vožení dříví do lesa a ještě dost komplikovanou cestou. V ČR je mraky loajálních a zřejmě i spících agentů, je zde dlouhodobě pár desítek tisíc Rusů. Tak či onak je od BIS kontraproduktivní si přisazovat s dalším "rizikem" na účet uprchlíků.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            17:02 11.04.2022

            Tak jistě víte že za prachy je tam možné dosáhnout ladasčeho. Třeba bezproblémového přechodu hranic.

            Tak jistě víte že za prachy je tam možné dosáhnout ladasčeho. Třeba bezproblémového přechodu hranic.

          • Jan Padesátýpátý
            17:06 11.04.2022

            agent potřebuje splynout s davem
            úplatkem riskuje že na sebe upozorní

            agent potřebuje splynout s davem
            úplatkem riskuje že na sebe upozorní

          • ruleta
            17:10 11.04.2022

            Tak zase bych vychazel z toho, ze Koudelka ma nejake vedomosti, zkusenosti a ze reditel BIS neni pro srandu kraliku, ze se v techto vodach orientuje a nehlasa pitomosti do eteru - ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak zase bych vychazel z toho, ze Koudelka ma nejake vedomosti, zkusenosti a ze reditel BIS neni pro srandu kraliku, ze se v techto vodach orientuje a nehlasa pitomosti do eteru - ze vi co rika.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            17:12 11.04.2022

            ciziho "z ulice" si dnes uz nedovoli pustit ani za prachy a znamy znameho, aby byl rusky agent? No nevim, vidim tisic lehcich zpusobu jak pricestovat.

            ciziho "z ulice" si dnes uz nedovoli pustit ani za prachy a znamy znameho, aby byl rusky agent? No nevim, vidim tisic lehcich zpusobu jak pricestovat.

          • Scotty
            18:45 11.04.2022

            Jan Padesátýpátý
            Rozhodně tam takový nebude jediný.

            Jan Padesátýpátý
            Rozhodně tam takový nebude jediný.

          • Scotty
            18:48 11.04.2022

            Jura99
            Nedělal bych si iluze.

            Jura99
            Nedělal bych si iluze.

      • Wakantanka
        17:20 11.04.2022

        Mám taký pocit, že to obmedzenie pre chlapov 18-60 už neplatí nejak striktne. Kým prvé dva týždne to boli len ženy a deti a sem tam chlap s nimi, nebolo ani ukrajinských kamiónov, ...Zobrazit celý příspěvek

        Mám taký pocit, že to obmedzenie pre chlapov 18-60 už neplatí nejak striktne. Kým prvé dva týždne to boli len ženy a deti a sem tam chlap s nimi, nebolo ani ukrajinských kamiónov, teraz už kamióny zase jazdia a v osobakoch s UKR značkami vidieť oveľa viac chlapov vo veku od 18-60. Ale môže to byť aj klam typu, že žena prešla htanice autom a chlap už tu bol skôr v práci.Skrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      16:18 11.04.2022

      Tak dalo by se to cekat.

      Tak dalo by se to cekat.

    • Standa
      16:38 11.04.2022

      To nemusejí dělat takhle živelně, spoustu špionů se ukrývá mezi tzv. podnikateli, církevními hodnostáři apod. Ti už tady dávno nějakou síť mají.

      To nemusejí dělat takhle živelně, spoustu špionů se ukrývá mezi tzv. podnikateli, církevními hodnostáři apod. Ti už tady dávno nějakou síť mají.

      • Scotty
        16:53 11.04.2022

        Těch zas tolik není a dají se snadno kontrolovat. Na druhou stranu s falešnými ukrajinskými papíry sem může přijít kdokoli.

        Těch zas tolik není a dají se snadno kontrolovat. Na druhou stranu s falešnými ukrajinskými papíry sem může přijít kdokoli.

    • flanker.jirka
      18:17 11.04.2022

      Scotty Takové varování je tu opět s křížkem po funuse. Jestliže připustíme možnost "spících agentů" mezi rusi, ukrajinci a možná dalšími občany bývalých republik sovětského svazu ...Zobrazit celý příspěvek

      Scotty
      Takové varování je tu opět s křížkem po funuse. Jestliže připustíme možnost "spících agentů" mezi rusi, ukrajinci a možná dalšími občany bývalých republik sovětského svazu skrytě pracujících pro ruské služby. Tak takových lidí zde bude více a už nějaký ten pátek! A kdo je tu kdy po dobu posledních 25 let nějak prověřoval???
      Stačí se podívat jak početná ruská a ukrajinská komunita u nás žije. A ty nikdo neprověřoval. Nyní Ukrajinu opouští matky s dětmi a jen velmi malé množství mužů, kteří musí splnit kritetia pro možnost opustit Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        18:50 11.04.2022

        To není varování, ale úvod článku DeníkuN.

        To není varování, ale úvod článku DeníkuN.

  • Krakonoš
    15:49 11.04.2022

    Prosakují zprávy, že Mariupol je u konce. Asi ještě pár dní či možná týdnů se budou zbytky Azovu, případně i mariňáků (kteří se již vzdávají) držet ve sklepeních Azovstalu. ...Zobrazit celý příspěvek

    Prosakují zprávy, že Mariupol je u konce. Asi ještě pár dní či možná týdnů se budou zbytky Azovu, případně i mariňáků (kteří se již vzdávají) držet ve sklepeních Azovstalu.

    Podle ukrajinského tvrzení Rusko mělo ztratit 20 000 mužů, společně se zraněnými, kterých bývá 2-3 násobek nebo i více znamená, že bylo vyřazeno 60-80 tisíc mužů. Což je více než polovina co mělo Rusko u hranic s Ukrajinou podle odhadu USA na začátku invaze. To znamená, že Rusko má nyní k dispozici 40-60 tisíc mužů, plus armády DLR a LLR a Čečenci.

    Vzhledem k tomu, že Ukrajina je sytě podporována vojenskou výzbrojí a probíhá všeobecná mobilizace, tak jak je možné, že Ukrajina nedokázala Mariupol vysvobodit z obklíčení a hlavně vojensky se jí nepodařilo obsadit žádnou významnou oblast či dokonce město. Stažení vojsk RF od Kyjeva a Černigova a Sum bylo stažení, Ukrajina ty oblasti nedobila.

    Jsem zvědavej, mimo tradičního nadávání a vyhrožování jestli tady někdo dokáže situaci nějak věcně analyzovat.

    Pro úplné vypatlance připomenu, že jako první (nebo mezi prvními) na tomto webu jsme se postavil proti invazi na Ukrajinu a patřil jsem mezi první lidi, kteří humanitárně pomohli uprchlíkům.Skrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      15:55 11.04.2022

      Neopakuješ se ? Skoro úplně to stejné si tu psal už včera :-D :-D :-D

      Neopakuješ se ? Skoro úplně to stejné si tu psal už včera :-D :-D :-D

      • The Pale Emperor
        18:23 11.04.2022

        Nějakou aktivitu u nadřízených vykázat musí, asi jen ten klučík petrohradský zapomněl, že už to sem včera nakopíroval.

        Nějakou aktivitu u nadřízených vykázat musí, asi jen ten klučík petrohradský zapomněl, že už to sem včera nakopíroval.

    • Jura99
      15:58 11.04.2022

      Stažení od Kyjeva a spol. nebylo pro ukrajinské krásné oči, ale protože rusesesák tam dostal takový výprask, že kupodivu i při jeho inteligenci pochopil, že jestli nechce domů ...Zobrazit celý příspěvek

      Stažení od Kyjeva a spol. nebylo pro ukrajinské krásné oči, ale protože rusesesák tam dostal takový výprask, že kupodivu i při jeho inteligenci pochopil, že jestli nechce domů dovézt jenom samé rakve, tak se musí stáhnout. Taktika neprovádět rozsáhlé útoky je od Ukrajinců nevím jestli záměrná, ale v tuto chvíli správná. Na jihu je step a dokud nemají vzdušnou nadvládu, posily by se staly terčem útoku ze vzduchu.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      16:05 11.04.2022

      Prosím vás, "stažení vojsk" RF od Kyjeva bylo zabránění masové kapitulaci cca 10 tisíc vojáků, kterým tam hrozila absolutní likvidace. Už tak tam ty jednotky ztratily třicet, ...Zobrazit celý příspěvek

      Prosím vás, "stažení vojsk" RF od Kyjeva bylo zabránění masové kapitulaci cca 10 tisíc vojáků, kterým tam hrozila absolutní likvidace. Už tak tam ty jednotky ztratily třicet, čtyřicet procent lidí. Po cestě domů nechávali za sebou obrněná vozidla jak Jeníček a Mařenka drobky chleba. V prozaickém jazyce: Dostali na prdel. Jako můžete kouřit co chcete, ale vaše představa, že někdo pronikne 100-150 km do nepřátelskýho území, měsíc se pokouší o izolaci nepřátelského hlavního města (zásadní strategický cíl!) hned ze tří směrů a pak se stáhne proto, že "se mu prostě chtělo" je ještě zaslepenější, než polovina ruského generálního štábu.

      Rusům se musí jedno nechat, nejsou tak blbí, aby nepoznali, kde prostě nemají úspěch a kde ano. A tak se rozhodli zahodit svoje velké materiální a personální oběti a přesunout ty jednotky (nyní s problematickou bojovou efektivitou) tam, kde to víc dává smysl. Dokonce si sehnali už i vrchního velitele pro celou operaci. Asi to nejsou zase absolutní retardi.

      Nikdo neříká, že tahle válka bude pro Ukrajinu nadále jednoduchá. Naopak, bude velmi těžká. Ruská armáda utrpěla velkou porážku (vaše čísla nebudu příliš komentovat, například nepředpokládají schopnost rusů nahrazovat vlastní ztráty, což není úplně pravda), ale aby nebyla schopná útočit na další cíle, bude muset utrpět ještě pět takových.

      Ale jedno je jasné: Rusko nedosáhne žádných ze svých cílů. Protože co jsou jejich cíle? Získání si/ovládnutí celého území Ukrajiny či genocida Ukrajinců - no, k tomu nedojde. Vytvoření geopolitické situace pro ně výhodné - no, k tomu taky nedojde. Oslabení USA - no, k tomu taky nedojde. Války se vedou kvůli politickým cílům, ruské politické cíle jsou retardované, tudíž Rusové mohou klidně dojet do Užhorodu, to by byla samozřejmě smutná situace, ale získají tím velmi málo, rozhodně ne zemi, která by je vítala květinami nebo mezinárodní bezpečnost, získají maximálně další studenou válku a měsíční krajinu bez obyvatel. Fakt supr výhra. Zato Ukrajina může získat všechno a přesně tak i bojují.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        16:17 11.04.2022

        Kyjev byl velkej fail - ale zase ten ustup byl pripraveny a v ramci moznosti organizovany. Ztratili podstatnou cast tezke techniky, ale stahli se. Vem si jak dneska diva na treba ...Zobrazit celý příspěvek

        Kyjev byl velkej fail - ale zase ten ustup byl pripraveny a v ramci moznosti organizovany. Ztratili podstatnou cast tezke techniky, ale stahli se. Vem si jak dneska diva na treba Demjansky kotel ...jako uspesny ustup, sice bez tezke techniky, ale uspesny ustup.

        Ruska Federace na jihu ma 100+ km siroky pozemni koridor na Krym, Mariupol padne, je to smutne, ale je to tak. A tohle uspech je - Ukrajinci se 8 let pripravovali na to, ze Ruskove z Krymu pujdou a neudrzeli to (mozna zatim). Osobne tipuji, ze se ten koridor budou snazit rozsirit, tak at je mimo raketove systemy Ukrajiny.Skrýt celý příspěvek

        • Mortles
          16:29 11.04.2022

          Já se vás zeptám, proč Rusko tuhle válku vede? Čeho jí chce dosáhnout? Důvod, proč valka v Iráku byla neúspěch bylo proto, že měla nejasný cíl: cílem bylo a) zničit zbraně ...Zobrazit celý příspěvek

          Já se vás zeptám, proč Rusko tuhle válku vede? Čeho jí chce dosáhnout? Důvod, proč valka v Iráku byla neúspěch bylo proto, že měla nejasný cíl: cílem bylo a) zničit zbraně hromadného ničení (neexistovaly) b) zabít Saddáma (ok, ale co pak) c) vytvořit arabskou demokracii (to tanky nesvedou) d) oslabit "světový terorismus" (existuje něco takového? Nedosáhla ta invaze spíš opaku?) a podobně... Tudíž Američané mohli zabít kolik chtějí lidí, ale nic jim to nebylo platné, i když jejich lidské ztráty tam nebyly zas tak velké z politického hlediska to byla vždycky blamáž.

          Podobně nyní Rusové: K čemu jim ten Mariupol bude, když 30% obyvatel zabijou a 30% odvezou někam na Sibiř? Jaká strategická bolístka Ruska tím bude vyřešená? Donutí to snad EU přijmout Medvěděvovu představu "Euroasie sjednocené od Vladivostoku až po Lisabon" nebo něco takového? No to ne. Tudíž ta válka je 1. absolutní nesmysl (možná by Rusové svých bezpečnostních cílů dosáhli naprosto opačným přístupem mnohem levněji) 2. Neuvěřitelně sebezničující. Rusové mají dvě věci, kterými mohou ostatní vydírat - 1. energie 2. armáda. Tak EU pracuje na tom, jak neutralizovat ten první nástroj a ten druhý dost ztratí na své účinnosti. Jednoduše řečeno, co říká Rusko už teďka vlastně nikoho extra nezajímá. Už není podmětem, nýbrž předmětem.Skrýt celý příspěvek

          • Roland
            16:33 11.04.2022

            pry je usa moc dominantní - nebo jaká ted platí varianta... ...Zobrazit celý příspěvek

            pry je usa moc dominantní - nebo jaká ted platí varianta...
            https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            16:33 11.04.2022

            Na to mate peknou odpoved tady, ruska optika:

            https://www.blisty.cz/art/1077...

            Na to mate peknou odpoved tady, ruska optika:

            https://www.blisty.cz/art/1077...

          • Mortles
            16:48 11.04.2022

            Ad Ruleta: ten článek je absolutní "cope," ty argumenty jsou blbý. Mě je docela jasný, jaký způsob myšlení Putina k těmto krokům vedl (hloupý a zvrácený) a že Dugin se raduje, že ...Zobrazit celý příspěvek

            Ad Ruleta: ten článek je absolutní "cope," ty argumenty jsou blbý. Mě je docela jasný, jaký způsob myšlení Putina k těmto krokům vedl (hloupý a zvrácený) a že Dugin se raduje, že bude moct vyhnat všechny zlé západní nekřesťanské kapitalisty (a junta získá větší kontrolu nad mocí v zemi), ale jak říkám, ty cíle ala zlepšení bezpečnosti RF nedosáhne: jenom se zvýší počet jednotek NATO v Baltu a přidá se Finsko. Kde je Estonsko v relaci k St. Peterburgu a Moskvě nemusím říkat. Prostě kromě hluboko zaryté touhy vytvořit "nový čistý svět" absolutním zhuntováním vlastní země, ten konflikt nedosahuje pozitivních cílů.

            Nakonec si je ve slevě jenom koupí Čína, to uchrání pozici velmoci...Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            17:22 11.04.2022

            Jake konkretni argumenty? Dyt je jich tam "milion", je to pohled Ruska. Navic se na vsechno divame svoji optikou (kdo ne, ze? a je to v poradku) - tohle je jen vhled do mozne ...Zobrazit celý příspěvek

            Jake konkretni argumenty? Dyt je jich tam "milion", je to pohled Ruska. Navic se na vsechno divame svoji optikou (kdo ne, ze? a je to v poradku) - tohle je jen vhled do mozne optiky ruskych vladcu. Napriklad ohledne koridoru. On nepotrebuje k tomu lidi, ukrajinske lidi - to jsou nackove, vsichni kdo se postavi na odpor jsou nackove - a zemrou, poslou se na prevychovu, na Sibir, odvezou se a privezou se jiny - pro ne spolehlivy. To, ze bude rozbity Mariupol bude jenom argument proto - ze tam bylo hodne nacku a denacifikace si bere svoji dan a jak bylo v clanku napsano - pro nej je to jenom potvrzeni, ze udelal dobre....za rok, dva...uz by to nemelo cenu.

            Nebo jinak https://twitter.com/RALee85... Rob Lee to ma dobre popsano na twitteru. Ukrajina byla hrozba, ktera s casem vzrusta a proto Putin zvolil eskalaci, protoze v budoucnu by nemusel mit sanci - a to, ze prohral u Kyjeva toto jenom potvrzuje. To je rys mysleni ruskych vladcu, bunkrove mysleni. Ze to je "blby", ze to "neni realne pravda" ...je jedna vec - druha je - ze se takto chova, mysli clovek, ktery ma jadernou mocnost pod palcem.Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            17:28 11.04.2022

            @Mortles Přejímáme ruský slovník. "Bezpečnost Ruska" znamená ve skutečnosti schopnost napadat své sousedy. Rusko jakožto vlastník jaderných zbraní má svou bezpečnost zajištěnu ...Zobrazit celý příspěvek

            @Mortles
            Přejímáme ruský slovník. "Bezpečnost Ruska" znamená ve skutečnosti schopnost napadat své sousedy.
            Rusko jakožto vlastník jaderných zbraní má svou bezpečnost zajištěnu mnohem lépe než drtivá většina zemí světa.Skrýt celý příspěvek

    • MeV6
      16:05 11.04.2022

      Hlavně se pochvalte, když to nikdo jiný neudělá. Čekáte medaili?
      Jak po 2.sv.v, to byl najednou každý v odboji a partyzán, že.

      Hlavně se pochvalte, když to nikdo jiný neudělá. Čekáte medaili?
      Jak po 2.sv.v, to byl najednou každý v odboji a partyzán, že.

    • Poly
      16:14 11.04.2022

      Lhát se nemá.
      První příspěvek jsi napsal AŽ 16:45 28.02.2022 a mimo jiné jsi měl tu drzost napsat, že
      "Mezi civilisti si zatím válka oběti moc nevybírá"

      Docela nechutný...

      Lhát se nemá.
      První příspěvek jsi napsal AŽ 16:45 28.02.2022 a mimo jiné jsi měl tu drzost napsat, že
      "Mezi civilisti si zatím válka oběti moc nevybírá"

      Docela nechutný...

      • ABC123
        17:13 11.04.2022

        Mozno ma viac uctov a pomylil sa z ktoreho to pisal....

        Mozno ma viac uctov a pomylil sa z ktoreho to pisal....

    • Klimesov
      16:18 11.04.2022

      Na Ukrajině přece žádná válka není. Vy sám jste před víc jak měsíce popisoval situaci jako správný analytik vypisoval jste že k žádné válce nedojde a zesměšňoval jste každého kdo ...Zobrazit celý příspěvek

      Na Ukrajině přece žádná válka není. Vy sám jste před víc jak měsíce popisoval situaci jako správný analytik vypisoval jste že k žádné válce nedojde a zesměšňoval jste každého kdo tvrdil, že útok ruských vojsk na Ukrajinu je možný. :) :)
      Takže jak je možné, že dnes neznáte odpovědi na tak důležité otázky, které jste položil? Protože ty jsou velice závažné a podnětné, i když vlastně vůbec ne. :D :DSkrýt celý příspěvek

    • Roland
      16:19 11.04.2022

      co jsem slyšel, tak kolem mariupolu je no-go zona vynucená raketami z krymu, černého moře a pevninské rusy. Těch raket je tam prostě tolik, že v téhle době neprojde skoro nic. Je ...Zobrazit celý příspěvek

      co jsem slyšel, tak kolem mariupolu je no-go zona vynucená raketami z krymu, černého moře a pevninské rusy. Těch raket je tam prostě tolik, že v téhle době neprojde skoro nic. Je to dostatečně věcné?Skrýt celý příspěvek

  • Krakonoš
    15:49 11.04.2022

    Prosakují zprávy, že Mariupol je u konce. Asi ještě pár dní či možná týdnů se budou zbytky Azovu, případně i mariňáků (kteří se již vzdávají) držet ve sklepeních Azovstalu. ...Zobrazit celý příspěvek

    Prosakují zprávy, že Mariupol je u konce. Asi ještě pár dní či možná týdnů se budou zbytky Azovu, případně i mariňáků (kteří se již vzdávají) držet ve sklepeních Azovstalu.

    Podle ukrajinského tvrzení Rusko mělo ztratit 20 000 mužů, společně se zraněnými, kterých bývá 2-3 násobek nebo i více znamená, že bylo vyřazeno 60-80 tisíc mužů. Což je více než polovina co mělo Rusko u hranic s Ukrajinou podle odhadu USA na začátku invaze. To znamená, že Rusko má nyní k dispozici 40-60 tisíc mužů, plus armády DLR a LLR a Čečenci.

    Vzhledem k tomu, že Ukrajina je sytě podporována vojenskou výzbrojí a probíhá všeobecná mobilizace, tak jak je možné, že Ukrajina nedokázala Mariupol vysvobodit z obklíčení a hlavně vojensky se jí nepodařilo obsadit žádnou významnou oblast či dokonce město. Stažení vojsk RF od Kyjeva a Černigova a Sum bylo stažení, Ukrajina ty oblasti nedobila.

    Jsem zvědavej, mimo tradičního nadávání a vyhrožování jestli tady někdo dokáže situaci nějak věcně analyzovat.

    Pro úplné vypatlance připomenu, že jako první (nebo mezi prvními) na tomto webu jsme se postavil proti invazi na Ukrajinu a patřil jsem mezi první lidi, kteří humanitárně pomohli uprchlíkům.Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      15:51 11.04.2022

      V mariupole sú obe strany extrémne vyčerpane, veď chcú použiť chemicky útok na "vyčistenie" mesta :(

      V mariupole sú obe strany extrémne vyčerpane, veď chcú použiť chemicky útok na "vyčistenie" mesta :(

    • Cimbi
      16:04 11.04.2022

      Kyjev a Černigov - Co vím, tak Rusi stáhli jen část, aby posílila východ. Zbytek tam nechali, ale Ukrajinci začuli slabost a vypráskali je. myslím, že Rusi počítali s tím, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Kyjev a Černigov - Co vím, tak Rusi stáhli jen část, aby posílila východ. Zbytek tam nechali, ale Ukrajinci začuli slabost a vypráskali je. myslím, že Rusi počítali s tím, že jednotky se zakopou a udrží ty linie, aby blokovali vojenské kapacity u Kyjeva a Černigova. No, nevyšlo to. Vojáci vzali do zaječích, jakmile uviděli Ukrajince se blížit...

      Tolik k dobytí/nedobití Černigovské a Kyjevské oblasti.

      K Mariupolu: Podle toho, co se dostane do médií to s tou tučností podpory je relativní. Javelin je fajn na zastavení tankového postupu, Breny na zastavení pěchotního postupu.
      Pokud chceš prorazit přes zakopaného nepřítele, potřebuješ dělostřelectvo, tanky, BVP, ideálně i letectvo v hojném počtu, jinak posíláš lidi na smrt (víc, než s tím vybavením).
      A právě tyhle zbraně se nikomu moc nechce dodávat. Něco začalo až po Buči, ale to měl Rus náskok nejméně týden.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        17:30 11.04.2022

        oficiálně šlo u Kyjeva o "omezení aktivity" :)

        oficiálně šlo u Kyjeva o "omezení aktivity" :)

        • StandaBlabol
          17:37 11.04.2022

          Jo, a pár dní Rusové tvrdili, že zůstávají, jen nebudou dál útočit. Pak odtáhli jako spráskaní psi.

          Jo, a pár dní Rusové tvrdili, že zůstávají, jen nebudou dál útočit. Pak odtáhli jako spráskaní psi.

    • StandaBlabol
      17:36 11.04.2022

      Pořád meleš totální nesmysly. Rusové měly na začátku skoro 200.000 mužů, 60 - 80 tisíc je třetina. Kromě toho pořád dopravují další posily z Dálného východu, Osetie, atd. Takže ...Zobrazit celý příspěvek

      Pořád meleš totální nesmysly. Rusové měly na začátku skoro 200.000 mužů, 60 - 80 tisíc je třetina. Kromě toho pořád dopravují další posily z Dálného východu, Osetie, atd. Takže klidně můžou mít dál 150.000. Kromě toho západní rozvědky považují ztráty Rusů za nadsazené a uváděly 10.000 mrtvých na konci března (takže celkem k dnešku cca. 50.000 vyřazených z boje).

      Z oblastí Kyjeva, Černihiva i Sumy se ruská armáda stáhnout musela, protože tam prohrávali a hrozilo totální zhroucení fronty a obklíčení. Jednoznačně je to jejich porážka a vítězství Ukrajiny, to neokecáš. Když někdo obsazuje území, tak rozhodně neplánuje se zase jen tak stáhnout.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    15:43 11.04.2022

    Jen se bojte!!! Lesy se začínají zelenat, jen se bojte!

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Jen se bojte!!! Lesy se začínají zelenat, jen se bojte!

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    • lukas000
      16:26 11.04.2022

      no a ukrajinci se pripravuji na proti ofenzivu, takze je to opravdu tak dobra zprava ?

      no a ukrajinci se pripravuji na proti ofenzivu, takze je to opravdu tak dobra zprava ?

      • Cimbi
        16:41 11.04.2022

        Dokud se ofenzíva bude odehrávat na jejich území, tak ano. Na partyzánské boje se připravovali, takže jak se to zazelená, myslím, že Rusi budou mít zase problémy s ...Zobrazit celý příspěvek

        Dokud se ofenzíva bude odehrávat na jejich území, tak ano. Na partyzánské boje se připravovali, takže jak se to zazelená, myslím, že Rusi budou mít zase problémy s logistikou.

        Navíc speciálové se snáz dostanou do Ruska a mohou škodit na Ruském území. Tím donutí stáhnout část sil do zázemí na ochranu.

        Vzhledem k vybavení ze západu (drony, termovize) navíc i ofenziva bude snazší, než skrz holé lesy (já jeho vidim i když na krátkou vzdálenost), on mě ne.
        Myslím, že Ukrajinci nepojedou ofenzivu ala WW2, spíš lokálně proniknou menší jednotky, které provedou něco v zázemí (kryti listím) a pak se za podpory z vlastní strany fronty prostřílí zpátky nebo tak něco - nepojedou vyloženě frontu, ale zaútočí "ala Gudetian" (průnik a maněvrový boj).Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          19:01 11.04.2022

          Pardon, chtěl jsem napsat Guderian.

          Pardon, chtěl jsem napsat Guderian.

  • Karol.Melichercik
    15:29 11.04.2022

    Skvelý rozhovor s bývalým dôstojníkom ruskej armády o pomeroch v Rusku, ktorý nakoniec musel odísť. Ďalší dôkaz, že ta krajina je vykradnutá nie len kultúrne a hodnotovo. Darmo ...Zobrazit celý příspěvek

    Skvelý rozhovor s bývalým dôstojníkom ruskej armády o pomeroch v Rusku, ktorý nakoniec musel odísť.
    Ďalší dôkaz, že ta krajina je vykradnutá nie len kultúrne a hodnotovo.
    Darmo Rusko nie je národ, to je životný štýl :-)

    https://dennikn.sk/2800024/rus... Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      15:52 11.04.2022

      Ďakujem za odomknutie

      Ďakujem za odomknutie

  • Karol.Melichercik
    15:29 11.04.2022

    Skvelý rozhovor s bývalým dôstojníkom ruskej armády o pomeroch v Rusku, ktorý nakoniec musel odísť. Ďalší dôkaz, že ta krajina je vykradnutá nie len kultúrne a hodnotovo. Darmo ...Zobrazit celý příspěvek

    Skvelý rozhovor s bývalým dôstojníkom ruskej armády o pomeroch v Rusku, ktorý nakoniec musel odísť.
    Ďalší dôkaz, že ta krajina je vykradnutá nie len kultúrne a hodnotovo.
    Darmo Rusko nie je národ, to je životný štýl :-)

    https://dennikn.sk/2800024/rus... Skrýt celý příspěvek

  • zdeno
    15:27 11.04.2022

    četl jsem článek europoslance Davida o Kramatorsku (přebírá Ruskou verzi), pokusil jsem si udělat na základě dostupných(značně nedokonalých)záběrů rekonstrukci: vypadá to na pokus ...Zobrazit celý příspěvek

    četl jsem článek europoslance Davida o Kramatorsku (přebírá Ruskou verzi), pokusil jsem si udělat na základě dostupných(značně nedokonalých)záběrů rekonstrukci: vypadá to na pokus z území separatistů (severozápadně od Luhansku) zasahnout jednu z strojírenských továren v Kramatorsku, raketa nedosahla stanovené výšky, přeletěla nádraží a zabila spoustu lidí při evakuaci - pachatel - zřejmě separitistická jednotka z Luhanska(exukrajinská raketa) na Ruský rozkaz,ten nápis bych tipoval na dodatečně napsaný po dopadu (propagandu používají všichni), ale bez expertů na místě se to těžko odhadujeSkrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      15:50 11.04.2022

      Myslím, že celá pointa je o hodně jednoduší, Rusům podle mého názoru dochází už úplně všechno, takže nasazují do boje vše co je po ruce. Až se začne větší kočkování v Doněcku a ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že celá pointa je o hodně jednoduší, Rusům podle mého názoru dochází už úplně všechno, takže nasazují do boje vše co je po ruce.
      Až se začne větší kočkování v Doněcku a Luhansku tak uvidíme jaký poměr ruské techniky ještě budou relativně nové Tajfuny, Tygry, T-72B3, T-90, T-80 ve srovnání ze skladu vytáhnutým starým T-72M, Uazy, Uraly, staré Kamazy ... a jiné úloženky? Stejné je to u raket, kdy funkční Kalibry a Iskandery, jsou dle mého názoru na minimu počátečního stavu a tak už střílí vše co se jim podaří trochu zprovoznit.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        15:57 11.04.2022

        Iskandery im dosli prve.. tie stare Tocky vytiahli uz po dvoch tyzdnoch... bolo kopec fotiek kolon v Rusku a Bielorusku kde bolo jasne vidiet Tocky a municne vozidla k nim....

        Iskandery im dosli prve.. tie stare Tocky vytiahli uz po dvoch tyzdnoch... bolo kopec fotiek kolon v Rusku a Bielorusku kde bolo jasne vidiet Tocky a municne vozidla k nim....

    • ruleta
      16:24 11.04.2022

      Utok na strojirenske zavody Tockou-u s kazetovym kontejnerem se submunici nedava smysl. Nebyla by tam skoro zadna skoda.

      Utok na strojirenske zavody Tockou-u s kazetovym kontejnerem se submunici nedava smysl. Nebyla by tam skoro zadna skoda.

    • Jan Padesátýpátý
      17:32 11.04.2022

      Proč se na svém webu pochlubili, že zničili vlak s municí, a vzápětí to z webu stáhli?

      Proč se na svém webu pochlubili, že zničili vlak s municí, a vzápětí to z webu stáhli?

  • liberal shark
    15:21 11.04.2022

    Tak Mariupol už asi padne. Stejně je div, že vydrželi tak dlouho. Bude z nich legenda.
    https://www.novinky.cz/valka-n...

    Tak Mariupol už asi padne. Stejně je div, že vydrželi tak dlouho. Bude z nich legenda.
    https://www.novinky.cz/valka-n...

    • Cimbi
      15:22 11.04.2022

      Já furt ve skrytu duše doufám, že je to lákadlo, aby tam Rusi vlítli a nedávali si pozor.

      Ale je to spíš jen iluze.

      Já furt ve skrytu duše doufám, že je to lákadlo, aby tam Rusi vlítli a nedávali si pozor.

      Ale je to spíš jen iluze.

    • HansCartman
      15:38 11.04.2022

      To že jsou na tom zle s municí, jídlem, zdrav. materiálem a pod, to je asi všem jasné.. Ale to vyjádření na FB bych zase tak vážně nebral.. Spíš je to podle mě hoax, případně práce ...Zobrazit celý příspěvek

      To že jsou na tom zle s municí, jídlem, zdrav. materiálem a pod, to je asi všem jasné.. Ale to vyjádření na FB bych zase tak vážně nebral.. Spíš je to podle mě hoax, případně práce hackerů.. Pochybuju, že by velitelé Azova něco takového postovali zrovna na FB, přijde mi to dost podezřelé.. A vzhledem k tomu, jak pracuje ruská propaganda, tak bych tipoval že vítr vane odtud..Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        15:42 11.04.2022

        Možná bait? Nahnat rusáky do města s tím, že se chtějí vzdát a nemají munici a pak jim dát lekci? Každopádně na tom budou špatně, dnes je 47. den invaze, pokud se nepletu…

        Možná bait? Nahnat rusáky do města s tím, že se chtějí vzdát a nemají munici a pak jim dát lekci? Každopádně na tom budou špatně, dnes je 47. den invaze, pokud se nepletu…

        • Cimbi
          15:47 11.04.2022

          To mě taky napadlo. Jsem optimista, ale nejsem naivní.

          Uvidíme. Ač ateista, dnes večer se asi začnu modlit...

          To mě taky napadlo. Jsem optimista, ale nejsem naivní.

          Uvidíme. Ač ateista, dnes večer se asi začnu modlit...

      • Cimbi
        15:46 11.04.2022

        Tohle nebylo vyjádření Azovu, ale mariňáků.

        Tohle nebylo vyjádření Azovu, ale mariňáků.

      • Jan Padesátýpátý
        00:34 12.04.2022

        To vyjádření nějak smrdí :)
        Když se chci vzdát, tak se vzdám
        Když se nechci vzdát, nehlásím že mi došla munice

        To vyjádření nějak smrdí :)
        Když se chci vzdát, tak se vzdám
        Když se nechci vzdát, nehlásím že mi došla munice

    • samoempire
      17:42 11.04.2022

      Je mi líto, ale bude to asi pravda. Stejně se jedná o moderní příbeh statečnosti jaký jsme dlouho nezažili. Obávam se, že fronta se zastaví na linii Kherson - Dnipro - Charkov. ...Zobrazit celý příspěvek

      Je mi líto, ale bude to asi pravda. Stejně se jedná o moderní příbeh statečnosti jaký jsme dlouho nezažili. Obávam se, že fronta se zastaví na linii Kherson - Dnipro - Charkov. Snad se povede odtamtud dostat pryč co nejvíce civilistů a nebudou žádné kotle.
      Rusové se budou tlačit také k Odesse, ale to snad povede zastavit. Pokud by se to povedlo, tak to ukrajina má šanci na přežití. Měli bychom ji přijmout do EU a začít normální obnovu.
      Západ by se měl zaměřit na Bělorusko. To je slabý článek.Skrýt celý příspěvek

    • matus
      19:19 11.04.2022

      Mozeme verit, dufat, modlit sa, ale donekonecna to takto nepojde. Bojim sa ze konecno sa blizi.

      Mozeme verit, dufat, modlit sa, ale donekonecna to takto nepojde. Bojim sa ze konecno sa blizi.

  • ruleta
    15:18 11.04.2022

    Wtf? ty vibrace tech raketnic. Nevi nekdo je tam nejaka stabilizace? jasne jsou to nenavadene S-8, ale i tak...tim proste nic ...Zobrazit celý příspěvek

    Wtf? ty vibrace tech raketnic. Nevi nekdo je tam nejaka stabilizace? jasne jsou to nenavadene S-8, ale i tak...tim proste nic netrefej.

    https://twitter.com/RALee85/st... Skrýt celý příspěvek

    • matus
      19:22 11.04.2022

      Tak ono zase to nieje odstrelovacska puska, neriadene raketry su proti plosnym cielom.

      Tak ono zase to nieje odstrelovacska puska, neriadene raketry su proti plosnym cielom.

    • Silver
      22:00 11.04.2022

      No na vojne som bol pod Vihorlatom (VVP Kamenica nad Cirochou). Niekedy dávno tam bola tanková strelnica. No a v 1999 tam bola už iba pešia strelnica a chodili tam tiež trénovať ...Zobrazit celý příspěvek

      No na vojne som bol pod Vihorlatom (VVP Kamenica nad Cirochou). Niekedy dávno tam bola tanková strelnica. No a v 1999 tam bola už iba pešia strelnica a chodili tam tiež trénovať streľby Mi24 s neriadenýmy raketami z Prešova. A to bola sranda, úspešnosť zasiahnutia cieľa bola neviem možno pod 10%. Bežne trafili nesprávnu horu. No a my sme nerobili nič iné, len sme lietali na V3Ske hasiť požiare.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    15:14 11.04.2022

    Tohle si snad dělají prdel? https://liveuamap.com/en/2022/... Separatisti tlačí, aby proti obráncům Mariupolu byly ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle si snad dělají prdel?

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Separatisti tlačí, aby proti obráncům Mariupolu byly použity chemické zbraně...Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    15:10 11.04.2022

    Jak jsem postoval ráno to video, kde to narve ten tank zblízka do skupiny vojáků, tak to skutečně byli Ukrajinci. Mám video, co z nich (ne)zbylo, pokud na to má někdo žaludek. ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak jsem postoval ráno to video, kde to narve ten tank zblízka do skupiny vojáků, tak to skutečně byli Ukrajinci. Mám video, co z nich (ne)zbylo, pokud na to má někdo žaludek. +18

    https://twitter.com/aosmanzeyn... Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      15:23 11.04.2022

      Doufám že ten tank někdo sundal a osádka uhořela :(((

      Doufám že ten tank někdo sundal a osádka uhořela :(((

      • Cimbi
        15:33 11.04.2022

        Souhlas, ale tohle byla chyba těch Ukrajinců... Nechali se překvapit.

        Každopádně přeju okamžitou smrt každému, kdo je na Ukrajině s Rusákama.

        Souhlas, ale tohle byla chyba těch Ukrajinců... Nechali se překvapit.

        Každopádně přeju okamžitou smrt každému, kdo je na Ukrajině s Rusákama.

        • samoempire
          17:44 11.04.2022

          Oni si mysleli, že je to jejich tank proto mu mávali...

          Oni si mysleli, že je to jejich tank proto mu mávali...

    • Tomáš Hutla
      15:31 11.04.2022

      to je hrozný... jenže při koukání na video mě napadlo, kolik asi podobných věcí tam ti lidé vidí denně.. :-(

      to je hrozný... jenže při koukání na video mě napadlo, kolik asi podobných věcí tam ti lidé vidí denně.. :-(

  • ruleta
    14:55 11.04.2022
  • marosj
    14:50 11.04.2022

    American automatic 40-mm grenade launcher Mk19 in the Armed Forces of Ukraine: clearly

    https://twitter.com/antiputler...

    American automatic 40-mm grenade launcher Mk19 in the Armed Forces of Ukraine: clearly

    https://twitter.com/antiputler...

    • MATRIX
      17:11 11.04.2022

      V najlepšom konec

      V najlepšom konec

Načítám diskuzi...