VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Rošťák
    20:07 11.04.2022

    Tak jo, je tu nějakej koumák, co ho zajímají ruské drony ( seriózně, né že mi bude všude psát: Nět analoga ) ? Bych rád věděl celkové počty a TTD a pokud někdo má povědomí o ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak jo, je tu nějakej koumák, co ho zajímají ruské drony ( seriózně, né že mi bude všude psát: Nět analoga ) ?
    Bych rád věděl celkové počty a TTD a pokud někdo má povědomí o doktrinálním použití .... Ta azbuka mi fákt nejde a k tomu ověřovat nějaké propagandistické nesmysly fakt nemam štávu .....Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      21:21 11.04.2022

      Zrovna v případě dronů to vše analogy ve světě má, protože polovinu jejich strojů tvoří kopie ať už licencované nebo nelicencované. U Orlanu, Orionu, Forprostu TTD odpovídají ...Zobrazit celý příspěvek

      Zrovna v případě dronů to vše analogy ve světě má, protože polovinu jejich strojů tvoří kopie ať už licencované nebo nelicencované. U Orlanu, Orionu, Forprostu TTD odpovídají údajům na wiki. Ale počty asi nebudou znát přesně ani sami rusové.
      Problémem je spojení, ne-kvalita optických přístrojů a ne-integrace pro multidomain operací.
      Nedivil bych se, kdyby obě strany sundali velké procento dronů palbou na vlastní stroje. Rusové sami tvrdí, že IFF nemají ani na vrtulnících, asi tedy pouze u nadzvuku a bombardérů. A u menších dronů o to pravděpodobněji nic nemají také. Integrovanou obranu v podobě PVOS mají jen nad svým územím, nic z toho nemají přizpůsobené pro propojení více vrstev PVO PV.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        21:51 11.04.2022

        To, že ruské vrtulníky nepoužívají IFF jsem taky zaznamenal a dost mě to překvapilo. Má to nějaký rozumný důvod?

        To, že ruské vrtulníky nepoužívají IFF jsem taky zaznamenal a dost mě to překvapilo. Má to nějaký rozumný důvod?

        • Rošťák
          22:49 11.04.2022

          mě napadà hele jen cena a dostupnost

          mě napadà hele jen cena a dostupnost

      • Rošťák
        22:48 11.04.2022

        Díkes moc,

        Díkes moc,

  • damra
    20:05 11.04.2022

    nemohla by ukrajinska armada otevrit ucet na odstraneni putlera?
    sem zvedavej jaka suma by se tam nashromazdila.

    nemohla by ukrajinska armada otevrit ucet na odstraneni putlera?
    sem zvedavej jaka suma by se tam nashromazdila.

    • Rošťák
      20:08 11.04.2022

      Mam pocit že nějaký rus už na Vladimíra, vypsal milion dollarů .....

      Mam pocit že nějaký rus už na Vladimíra, vypsal milion dollarů .....

    • matus
      20:53 11.04.2022

      Ukrainska armada ma ine problemy ako tento. Toto nieje Disneyland

      Ukrainska armada ma ine problemy ako tento. Toto nieje Disneyland

  • waggon
    20:04 11.04.2022

    Sice tady Miroslav a spol vedou osvetu na Topwars, ale mezitim jak všichni víme Anonymous jsou ve válce s agresivním Ruskem a přidat se muze kazdy s PC ci mobilem. > Snadné ...Zobrazit celý příspěvek

    Sice tady Miroslav a spol vedou osvetu na Topwars, ale mezitim jak všichni víme Anonymous jsou ve válce s agresivním Ruskem a přidat se muze kazdy s PC ci mobilem.

    > Snadné weby: https://cyberwar.cz/ddos-v-pro...
    > APKs: https://cyberwar.cz/ddos-nastr... Skrýt celý příspěvek

    • damra
      20:08 11.04.2022

      kazda mensi firma s it dokaze tohle odfiltrovat: rozsah ip adres daneho statu - odkud prichazi utok se proste omezi....klidne si ponechaji otevrene jen ru ip adresy. takze tento ...Zobrazit celý příspěvek

      kazda mensi firma s it dokaze tohle odfiltrovat: rozsah ip adres daneho statu - odkud prichazi utok se proste omezi....klidne si ponechaji otevrene jen ru ip adresy.
      takze tento zpusob je vhodny jedine tehdy, pokud jste schopni maskovat ip adresu za ruskou.Skrýt celý příspěvek

      • febrik
        20:15 11.04.2022

        VPN? I když pravda, na Nordu je nejbližší server v Gruzii.

        VPN? I když pravda, na Nordu je nejbližší server v Gruzii.

        • damra
          20:47 11.04.2022

          Pokud umí VPN maskovat IP, pak klidne.
          Nejsem úplne sítař tak bych nerad kecal.
          Umí to i některé antiviry (např. avast).

          Pokud umí VPN maskovat IP, pak klidne.
          Nejsem úplne sítař tak bych nerad kecal.
          Umí to i některé antiviry (např. avast).

          • raven66
            22:17 11.04.2022

            Mala by, viacmenej na to sa VPN "zneuziva" napriklad pri sledovani online streamov urcenych pre danu geolokaciu kvoli autorskym pravam. Cize staci najst VPN do Ruska a cez nu to ...Zobrazit celý příspěvek

            Mala by, viacmenej na to sa VPN "zneuziva" napriklad pri sledovani online streamov urcenych pre danu geolokaciu kvoli autorskym pravam. Cize staci najst VPN do Ruska a cez nu to hnat. Akurat, ze clovek s jednym PC nevytvori dostatocnu silu na tieto utoky.Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      21:34 11.04.2022

      Otázkou je, k jakým účelům ta svoje zařízení vlastně propůjčíte. Klidně to může být operace skřetů a vy nemáte moc šancí to ověřit. Kromě toho, shození nějakého webu fakt nikoho ...Zobrazit celý příspěvek

      Otázkou je, k jakým účelům ta svoje zařízení vlastně propůjčíte. Klidně to může být operace skřetů a vy nemáte moc šancí to ověřit.

      Kromě toho, shození nějakého webu fakt nikoho na lopatky nedostane, v rusku tuplem ne.Skrýt celý příspěvek

  • damik
    20:03 11.04.2022

    prej je na tom AZOV v Mariupolu dost dobre a prej tam staveli bunkry poslednich 8 let. DPR Spetnaz si mysli, ze je jen tak jednoduse nedobijou ... ...Zobrazit celý příspěvek

    prej je na tom AZOV v Mariupolu dost dobre a prej tam staveli bunkry poslednich 8 let. DPR Spetnaz si mysli, ze je jen tak jednoduse nedobijou ...

    https://www.reddit.com/r/Ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • Cernysip
      20:23 11.04.2022

      jsou bez zásob, především střeliva a to se špatně bojuje
      ale rád bych se mýlil...

      jsou bez zásob, především střeliva a to se špatně bojuje
      ale rád bych se mýlil...

      • Cajk
        20:43 11.04.2022

        Střelivo mají od Rusů a určitě ho neplýtvají tak jako kadirovci proti budovám. Potraviny si získávají ze zníčených bytů a domů, kde nikdo není. Mohou tam přežívat celé měsíce. Je ...Zobrazit celý příspěvek

        Střelivo mají od Rusů a určitě ho neplýtvají tak jako kadirovci proti budovám. Potraviny si získávají ze zníčených bytů a domů, kde nikdo není. Mohou tam přežívat celé měsíce. Je to je o motivaci a naději. Potřebují vědět, že jim někdo chce pomoct.Skrýt celý příspěvek

        • matus
          21:01 11.04.2022

          Nehnevajte sa, ale toto su keci, zbozne priania!!! Kde na toto chodite, Nemaju strelivo, jedlo, lieky, Plno zranenych, hladnych civilov a k tomu vojaci. Kolko materialu minuli za ...Zobrazit celý příspěvek

          Nehnevajte sa, ale toto su keci, zbozne priania!!! Kde na toto chodite, Nemaju strelivo, jedlo, lieky, Plno zranenych, hladnych civilov a k tomu vojaci. Kolko materialu minuli za mesiac a kolko im asi tak ostalo? Toto nieje futbalovy zapas. Toto nieje o tom komu drzime palce. Toto je o realite. Kurva toto nieje hra!!!Skrýt celý příspěvek

          • Cajk
            21:14 11.04.2022

            To nieje hra, to je peklo, které se asi jen těžko dá představit. Možná mariňáci mají nějakou šanci přežít, když se vzdají. Ale Azov postřílejí bez slitování a civilisty taky. A kde ...Zobrazit celý příspěvek

            To nieje hra, to je peklo, které se asi jen těžko dá představit. Možná mariňáci mají nějakou šanci přežít, když se vzdají. Ale Azov postřílejí bez slitování a civilisty taky. A kde na to chodím? Každý den kolem 9 hodiny večer mluví polskej dobrovolník v televizi, který se pohybuje na frontě a má kamarády i v Mariupolu. Například hovořil o tom, že všichni vojáci v Mariupolu dostali rozkaz se stáhnout už snad před 3 týdny. Většina, ale neuposlechla.Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      20:28 11.04.2022

      Kéž by to byla pravda. Ale bez zásobování to asi dobré nebude. Navíc těch civilistů jsou tam mraky.

      Kéž by to byla pravda. Ale bez zásobování to asi dobré nebude. Navíc těch civilistů jsou tam mraky.

  • Danik
    19:55 11.04.2022

    Krakonoš neboj reakci k tomu proč Ukrajina zatím nedobyla území (dobyla, ale to je jedno), ti napíšu za chvíli. Byl jsem se projít na čerstvý vzduch, abych trochu vydýchal ...Zobrazit celý příspěvek

    Krakonoš

    neboj reakci k tomu proč Ukrajina zatím nedobyla území (dobyla, ale to je jedno), ti napíšu za chvíli. Byl jsem se projít na čerstvý vzduch, abych trochu vydýchal Covid, dám si véču a vrhnu se na tebe.Skrýt celý příspěvek

    • Eagle
      20:02 11.04.2022

      Ještě nám napiš co si měl k večeři. Jinak by si měl sedět na prdeli když máš covid a být v izolaci :)))
      Začínají tady pomalu " fejzbukovské" manýry jak tak koukám.

      Ještě nám napiš co si měl k večeři. Jinak by si měl sedět na prdeli když máš covid a být v izolaci :)))
      Začínají tady pomalu " fejzbukovské" manýry jak tak koukám.

      • Danik
        20:13 11.04.2022

        Píšu to proto, že Krakonoš začíná něco o tom, že za tři hodiny mu nikdo nic nenapsal, ne všichni tu sedí 24/7. A o moji izolaci nemusíš mít strach, výhoda bydlet na kraji vesnice a ...Zobrazit celý příspěvek

        Píšu to proto, že Krakonoš začíná něco o tom, že za tři hodiny mu nikdo nic nenapsal, ne všichni tu sedí 24/7. A o moji izolaci nemusíš mít strach, výhoda bydlet na kraji vesnice a neboj fb tu snad nikdo nechce.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      20:02 11.04.2022

      Nekrmit trolly, nemá to smysl. Jenom to plní stránku.

      Nekrmit trolly, nemá to smysl. Jenom to plní stránku.

      • Nuker
        21:58 11.04.2022

        Souhlasím, ale pro nás nováčky, amatéry, neznalý je asi lepší, když to někdo vyvrátí. Označí nám tím trolla a vysvětlí situaci. Často jsou trollové šikovní a mohou se, při troše ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlasím, ale pro nás nováčky, amatéry, neznalý je asi lepší, když to někdo vyvrátí. Označí nám tím trolla a vysvětlí situaci. Často jsou trollové šikovní a mohou se, při troše nepozornosti, zaměnit za běžného diskutéra. Ne každý diskutér má stejné názory. Ale souhlas, že se k němu nemusí vyjadřovat všichni, čímž ho krmí a plní stránku.Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      20:08 11.04.2022

      Sorry za minus uklikl jsem se.

      Sorry za minus uklikl jsem se.

  • Petr xx
    19:49 11.04.2022

    Raketomet MGM-140 ATACMS - do výzbroje Ukrajiny, dolet raket není 400 KM ...Zobrazit celý příspěvek

    Raketomet MGM-140 ATACMS - do výzbroje Ukrajiny, dolet raket
    není 400 KM

    https://twitter.com/AleksKayda... Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      10:49 12.04.2022

      I těch 300 km by bylo dobrých ...

      I těch 300 km by bylo dobrých ...

  • lukas000
    19:48 11.04.2022
    • lukas000
      19:50 11.04.2022

      teda jsou to abramsi a jedou do polska, ale tank jako tank a na vychod jede

      teda jsou to abramsi a jedou do polska, ale tank jako tank a na vychod jede

      • Mortles
        19:55 11.04.2022

        Ono u hodně lidí je štěstí, že poznají, že to je tank :D

        Ono u hodně lidí je štěstí, že poznají, že to je tank :D

        • Cimbi
          20:06 11.04.2022

          Patřím mezi ně, zjevně.

          Přání otcem myšlenky

          Patřím mezi ně, zjevně.

          Přání otcem myšlenky

      • Cimbi
        20:07 11.04.2022

        Třeba Vlaku selžou brzdy a přejede :-)

        Třeba Vlaku selžou brzdy a přejede :-)

    • Conquer
      19:55 11.04.2022

      Kam idu tie Abramsy?

      Kam idu tie Abramsy?

      • MaminCecok
        22:14 11.04.2022

        V diaľ...

        V diaľ...

    • Cimbi
      19:58 11.04.2022

      Vypadá to nadějně. Ale stále tam nejsou, tak ještě s jásotem čekám. Aby to nejelo na Slovač do toho mezinárodního praporu... ;-)

      Vypadá to nadějně. Ale stále tam nejsou, tak ještě s jásotem čekám. Aby to nejelo na Slovač do toho mezinárodního praporu... ;-)

    • Rošťák
      20:00 11.04.2022

      Jsem tam psal už včera večer, že to jsou Abramsy, ale pán co to postoval mě nemá rád :D jEndou tvrdil nějaké dobití něčeho, tak jsem nu napsal o zdroj, chtěl kouzelné slůvko :D Ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Jsem tam psal už včera večer, že to jsou Abramsy, ale pán co to postoval mě nemá rád :D jEndou tvrdil nějaké dobití něčeho, tak jsem nu napsal o zdroj, chtěl kouzelné slůvko :D Ale Abrakadabra to nebylo :D
      Jeden jeho sledují neunesl to, že nejsem rusofil, ale přesto chci zdroj :DSkrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      20:28 11.04.2022

      Tak i tem cumicim dojclandum dojde ze o parset kilometru dal je valka. Porad je to jina sila cumet na to jqk pres osobni nadrazi jede transport tanku nez na ro cumet v TV.

      Tak i tem cumicim dojclandum dojde ze o parset kilometru dal je valka. Porad je to jina sila cumet na to jqk pres osobni nadrazi jede transport tanku nez na ro cumet v TV.

    • matus
      21:14 11.04.2022

      Toto by som velmi rad videl na vychode slovenska.

      Toto by som velmi rad videl na vychode slovenska.

      • raven66
        22:24 11.04.2022

        Radsej ziaden tak na vychode Slovenska. A hlavne ziaden Rusky najblizsich tisic rokov.

        Radsej ziaden tak na vychode Slovenska. A hlavne ziaden Rusky najblizsich tisic rokov.

  • damik
    19:47 11.04.2022

    https://preview.redd.it/ubveh9...

    meli radsi zustat doma ...

    https://preview.redd.it/ubveh9...

    meli radsi zustat doma ...

    • Cimbi
      19:56 11.04.2022

      Dobrá aranže

      Dobrá aranže

    • ABC123
      19:58 11.04.2022

      Pohol rukou....

      Pohol rukou....

    • lukas000
      19:58 11.04.2022

      To muselo dat prace .. a pritom takova blbost

      To muselo dat prace .. a pritom takova blbost

      • Cimbi
        20:01 11.04.2022

        Ale houby. Hodili mezi ně ukořistěný ruský granát. Jak na něm maj to "Z", tak to takhle divně zdeformovalo tlakovou vlnu....

        :-D

        Ale houby. Hodili mezi ně ukořistěný ruský granát. Jak na něm maj to "Z", tak to takhle divně zdeformovalo tlakovou vlnu....

        :-D

      • Cernysip
        20:27 11.04.2022

        myslím, že největší práci dala fáze shromažďování materiálu

        myslím, že největší práci dala fáze shromažďování materiálu

    • Cernysip
      20:12 11.04.2022

      krásný živý obraz...
      teda, vlastně, živý obraz, ..., obraz no...

      krásný živý obraz...
      teda, vlastně, živý obraz, ..., obraz no...

    • MATRIX
      20:47 11.04.2022

      Stare iba mesiac

      Stare iba mesiac

      • MaminCecok
        22:16 11.04.2022

        mŕtvy kacap vždy poteší

        mŕtvy kacap vždy poteší

  • montecasino1
    19:42 11.04.2022

    prebehol som zbežne topvar.ru diskusiu pod článkom o Zuzanách kde Miroslav dal dva príspevky,no a čo sa stalo?Hádate správne,vymazané.

    prebehol som zbežne topvar.ru diskusiu pod článkom o Zuzanách kde Miroslav dal dva príspevky,no a čo sa stalo?Hádate správne,vymazané.

    • Miroslav
      19:53 11.04.2022

      A pritom som si dával pozor aby som písal vecne a neutrálne aby sa nikto nemohol uraziť ale automatika zafungovala. Váš účet bol zablokovaný z dôvodu: (neuvedené) Dĺžka bloku: ...Zobrazit celý příspěvek

      A pritom som si dával pozor aby som písal vecne a neutrálne aby sa nikto nemohol uraziť ale automatika zafungovala.

      Váš účet bol zablokovaný z dôvodu: (neuvedené)
      Dĺžka bloku: Neobmedzené

      Najlepšia je táto hláška: Toto je automatický systém blokovania a nemôžete urobiť nič, čo by ho urýchlilo alebo zastaviloSkrýt celý příspěvek

      • dusan1
        20:01 11.04.2022

        To nestačí ... .všimol som si, že "vymínusokovaný" je každý kto neprejavuje dostatočné "nadšenie" ..... a nebodaj sa niečo trošku kriticky opýta ...

        Skrátka ovce : )

        To nestačí ... .všimol som si, že "vymínusokovaný" je každý kto neprejavuje dostatočné "nadšenie" ..... a nebodaj sa niečo trošku kriticky opýta ...

        Skrátka ovce : )

        • GlobeElement007
          20:12 11.04.2022

          Možná by fungovalo přehnané jásání a supervlastenectví. Ruská protitanková střela zničila tři ukrajinské tanky za sebou, kromě Pobaltí, Aljašky a Hawaii patří Rusku i vesmírná ...Zobrazit celý příspěvek

          Možná by fungovalo přehnané jásání a supervlastenectví.

          Ruská protitanková střela zničila tři ukrajinské tanky za sebou, kromě Pobaltí, Aljašky a Hawaii patří Rusku i vesmírná stanice ISS, měli bychom vypovědět americké astronauty a tak.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    19:38 11.04.2022

    Omlouvám se, ale tohle musím :-)
    https://twitter.com/AlexandrMi...

    Omlouvám se, ale tohle musím :-)
    https://twitter.com/AlexandrMi...

    • matus
      21:18 11.04.2022

      Parada

      Parada

  • jj284b
    19:12 11.04.2022

    https://twitter.com/oryxspioen... Oryx to nema lahke... (btw, to je ten municak co vyletel minule v ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/oryxspioen...


    Oryx to nema lahke... (btw, to je ten municak co vyletel minule v Luhansku)

    https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:55 11.04.2022

      Dobrý puzzle. Bude rád, když tam najde dokupy 1 kus. No, železa je tam na tankovej prapor. Ale největší kusy jsou menší, než disky na Oktávku

      Dobrý puzzle. Bude rád, když tam najde dokupy 1 kus. No, železa je tam na tankovej prapor. Ale největší kusy jsou menší, než disky na Oktávku

      • Rošťák
        20:03 11.04.2022

        NA UA weapons píšou že tam můžeme vidět 15, nebo více náklaďáčků a minimálně 2 grady :D

        NA UA weapons píšou že tam můžeme vidět 15, nebo více náklaďáčků a minimálně 2 grady :D

        • MATRIX
          20:52 11.04.2022

          Ja som napocital z inej foto vyše 30 a aj tank + bvp

          Ja som napocital z inej foto vyše 30 a aj tank + bvp

  • stroup
    19:09 11.04.2022

    lidé v LPR se nadšeně připojují k mobilizaci.. když na ně míří samopaly jde ta mobilizace jedna ...Zobrazit celý příspěvek

    lidé v LPR se nadšeně připojují k mobilizaci.. když na ně míří samopaly jde ta mobilizace jedna radost..
    https://www.reddit.com/r/Ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • Lyšák
      19:14 11.04.2022

      jj. už k tak vysoce motivovanému vojsku skřetů naberou ještě odhodlanější... :-D Zatím byl russ největším dodavatelem techniky UA armádě. Teď je na cestě jim dodávat i lidskou ...Zobrazit celý příspěvek

      jj. už k tak vysoce motivovanému vojsku skřetů naberou ještě odhodlanější... :-D

      Zatím byl russ největším dodavatelem techniky UA armádě. Teď je na cestě jim dodávat i lidskou sílu.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      19:16 11.04.2022

      Ľahšie sa vyberá keď existuje len jedna možnosť. Ako povedal jeden môj známy (rudý boľševický nok) keď si chcel kúpiť nové auto: ,,Zlatí komunisti! Aká farba bola taku sme mali a ...Zobrazit celý příspěvek

      Ľahšie sa vyberá keď existuje len jedna možnosť. Ako povedal jeden môj známy (rudý boľševický nok) keď si chcel kúpiť nové auto:

      ,,Zlatí komunisti! Aká farba bola taku sme mali a nebol problém. Teraz kapitalisti ti dajú na výber len z modrej 10 odtieňov aby si sa trápil, či si vybral dobre"Skrýt celý příspěvek

      • Conquer
        19:48 11.04.2022

        Mentalni tragedi. Raz ma jeden cerveny nok presviedcal, ze sme sa mali lepsie nez Svajciari. Lebo my sme mali dovolenku z ROH na Strbskom plese zadarmo a Svajciar si tu Arubu musel ...Zobrazit celý příspěvek

        Mentalni tragedi. Raz ma jeden cerveny nok presviedcal, ze sme sa mali lepsie nez Svajciari. Lebo my sme mali dovolenku z ROH na Strbskom plese zadarmo a Svajciar si tu Arubu musel platit so svojho. Proti takejto "logike" nie su argumenty.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:55 11.04.2022

          Štát sa proste staral. Ešte aj tvoju obľúbenú farbu ti určila strana a tak sa netrebalo namáhať. Zlaté časy...

          Štát sa proste staral. Ešte aj tvoju obľúbenú farbu ti určila strana a tak sa netrebalo namáhať. Zlaté časy...

          • Conquer
            20:33 11.04.2022

            Hej hej. Moj svokor mi spominal ako si nasporil na embecku a ked uz konecne za 2 roky bola, tak biela, lenze taku nechcel. Ale zaroven nechcel cakat dalsie 2-3 roky na hocijaku inu ...Zobrazit celý příspěvek

            Hej hej. Moj svokor mi spominal ako si nasporil na embecku a ked uz konecne za 2 roky bola, tak biela, lenze taku nechcel. Ale zaroven nechcel cakat dalsie 2-3 roky na hocijaku inu farbu, takze bola dobra aj ta biela :)Skrýt celý příspěvek

        • tombo
          20:13 11.04.2022

          Staršia generácia, im tých 40 rokov socializmu nikto nevytlcie z hlavy. Mne stryco vysvetľoval ako sa mal skvele, chodil každý rok do Juhoslávie. Ale nemohol si tam dovoliť ani ...Zobrazit celý příspěvek

          Staršia generácia, im tých 40 rokov socializmu nikto nevytlcie z hlavy. Mne stryco vysvetľoval ako sa mal skvele, chodil každý rok do Juhoslávie. Ale nemohol si tam dovoliť ani obed v reštaurácií, auto plne jedla, bandaska s benzínom na cestu. Najväčsí socialistický fetiš boli prázdne plechovky od fanty čo vybrali zo smetiakov po turistoch!Skrýt celý příspěvek

          • Misonek 76
            20:39 11.04.2022

            Co delal strejda okresniho tajemnika MNV ze jezdil kazdy rok so Jugosky? Muj deda i otec farali na sachte a od roku 80 do 89 sme se do Jugosky dostali jedinkrat. Zadno jinou ...Zobrazit celý příspěvek

            Co delal strejda okresniho tajemnika MNV ze jezdil kazdy rok so Jugosky? Muj deda i otec farali na sachte a od roku 80 do 89 sme se do Jugosky dostali jedinkrat. Zadno jinou vyjezdni dolozku nikdy nedostali.Skrýt celý příspěvek

          • raven66
            22:35 11.04.2022

            Nezabudnem, ako sme sa v 85?86? vracali z Juhoslavie a dosli na CSSR-HU hranicu. Prva otazka colnika bola: "Kolko ludi ostalo?". Ked povedali, ze nikto, neveriacku sa na nas pozrel ...Zobrazit celý příspěvek

            Nezabudnem, ako sme sa v 85?86? vracali z Juhoslavie a dosli na CSSR-HU hranicu. Prva otazka colnika bola: "Kolko ludi ostalo?". Ked povedali, ze nikto, neveriacku sa na nas pozrel a hned nato dali za odmenu prekontrolovat vsetky batoziny. Mne ako decku Bravo nechali, chlapom vsak pobrali vsetky eroticke casopisy. Manzelky sa az cudovali, co za kontrabant to domov niesli. O 10 km od hranice vynadali veducemu zajazdu do kkt, lebo nechcel dat flasku Caesaru ako baksis pre colnika a na miesto nich si budu bambusy doma lestit colnici.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        20:37 11.04.2022

        Niektorým ľudom je slobody škoda. Myslenie bolí , tak ho radšej nechajú na stranu, na politikov, na kráľa. Ani by mi to nevadilo keby svoj komplex nevnucovali iným ako štátnu ...Zobrazit celý příspěvek

        Niektorým ľudom je slobody škoda. Myslenie bolí , tak ho radšej nechajú na stranu, na politikov, na kráľa.
        Ani by mi to nevadilo keby svoj komplex nevnucovali iným ako štátnu ideologiu.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      19:40 11.04.2022

      Právě sledujeme řízenou genocidu mužského obyvatelstva LPR / DPR řízené nikým jiným, než LPR / DPR ..... Chce se mi zvracet ......

      Právě sledujeme řízenou genocidu mužského obyvatelstva LPR / DPR řízené nikým jiným, než LPR / DPR ..... Chce se mi zvracet ......

      • juhelak
        20:13 11.04.2022

        To bude nevest

        To bude nevest

        • Miroslav
          20:43 11.04.2022

          Čečenci si zoberú domov ako vojnovú korisť

          Čečenci si zoberú domov ako vojnovú korisť

    • MaminCecok
      22:20 11.04.2022

      Fascinuje ma, že im to ešte nevybuchlo do ksichtu. Dajú im do rúk zbrane a po takomto zaobchádzaní stačí tak málo, aby ich namierili na rusov.

      Fascinuje ma, že im to ešte nevybuchlo do ksichtu. Dajú im do rúk zbrane a po takomto zaobchádzaní stačí tak málo, aby ich namierili na rusov.

    • samoempire
      07:39 12.04.2022

      Tady ne důležité si zastavit. Donbass měl zpočátku pro ruské tendence. Hodně. Co lidi připravilo o iluze je ruská zpráva. Lidi jako Motorola, Givi a mnoho dalších neměli žádnou ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady ne důležité si zastavit. Donbass měl zpočátku pro ruské tendence. Hodně. Co lidi připravilo o iluze je ruská zpráva. Lidi jako Motorola, Givi a mnoho dalších neměli žádnou kariéru před válkou. Byli to obyčejný strážníci v obchoďáku. Válka dala tento lidem moc. No a oni ji začali využívat. Takéto prostředí neprospívá ekonomice. Donbass zažil větší ekonomický propad jako zbytek Ukrajiny. No a lidi si to rozmysleli.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    19:07 11.04.2022

    Čo dnes vydali ruské internety alebo Vox populi, Vox dei: # Šéf ruského ministerstva zahraničia Sergej Lavrov označil za hlavný cieľ ruskej vojenskej špeciálnej operácie na ...Zobrazit celý příspěvek

    Čo dnes vydali ruské internety alebo Vox populi, Vox dei:

    # Šéf ruského ministerstva zahraničia Sergej Lavrov označil za hlavný cieľ ruskej vojenskej špeciálnej operácie na Ukrajine. Podľa neho musí ukončiť dominanciu sveta zo strany Spojených štátov a ich podriadených západných spojencov. Minister o tom hovoril novinárom televízie Russia 24.

    Diskusia:

    @ Geografia špeciálnej operácie sa rozširuje
    @Aljaška, Hokkaido, San Francisco, Kolyvan, Yuriev, Narva, Przemysl, Bialystok, Západné Východné Prusko, Pomoransko, Fínsko. Dali sme príliš veľa našej pôdy komukoľvek.
    @Lavrov má pravdu! Ukrajina je druhoradá, toto je len výhovorka, aby si začal vybíjať stoličku spod USA! ...
    A svoj cieľ nedosiahneme ani inak.
    @V roku 1945 sa starým otcom podarilo stanoviť pravidlá. Potomkovia nesklamú
    @V skutočnosti je to pre nás jednoduchšie, nebudeme musieť cestovať ďaleko do Európy, NATO zmáčame na dosah ruky, v pobaltských štátoch. Kde ich všetkých pochováme?
    @Naložte prach do kanónov a strieľajte smerom k Eurofašistickej únii.
    @Veľa bude závisieť od výsledkov na Ukrajine. Vyhráme! A potom, koľko krajín NATO bude chcieť umiestniť svojich vojakov v blízkosti pobaltských štátov? Radšej nechajú "pre každý prípad" domaSkrýt celý příspěvek

    • Tondda
      19:24 11.04.2022

      A jste ještě na Topwar? Vaše příspěvky do diskuse u Zuzan zmizely.

      A jste ještě na Topwar? Vaše příspěvky do diskuse u Zuzan zmizely.

      • Miroslav
        19:35 11.04.2022

        Už som dostal BAN. Ale dokážem sa dostať na web keď prepnem na plávajúcu IP

        Už som dostal BAN. Ale dokážem sa dostať na web keď prepnem na plávajúcu IP

    • pjaro77
      20:42 11.04.2022

      Borci. 140 milionový národ ide poraziť západ , ktorý má cez 800 milionov ľudí a je technicky o roky vpredu.

      Borci. 140 milionový národ ide poraziť západ , ktorý má cez 800 milionov ľudí a je technicky o roky vpredu.

  • Upgrade
    19:01 11.04.2022

    Za tie Migy by mohli vybavit F-35 na patrolovanie. To by zdvihlo moralku, aj par vypocitavych podporovatelov prouskych politikov by sa presvedcilo.

    Za tie Migy by mohli vybavit F-35 na patrolovanie. To by zdvihlo moralku, aj par vypocitavych podporovatelov prouskych politikov by sa presvedcilo.

    • Upgrade
      19:05 11.04.2022

      Aj imidzovka pre NATO by to bola celkom dobra.

      Aj imidzovka pre NATO by to bola celkom dobra.

    • Roko
      19:22 11.04.2022

      Staci ze by sme mali konecne armadu resp obranu a nie nutne zlo v podobe nefunkcneho letectva, pvo, tankove vojsko prakticky nie je…

      Staci ze by sme mali konecne armadu resp obranu a nie nutne zlo v podobe nefunkcneho letectva, pvo, tankove vojsko prakticky nie je…

      • Ján Paliga
        21:59 11.04.2022

        Chceli sme radšej "istoty"... :)

        A dnes ochrancovia mafiánskeho štátu plačú, že sme darovali historickú S-300 ... Ale neurobili pre Slovensko nič, len pre svoje bezodné kešene...

        Chceli sme radšej "istoty"... :)

        A dnes ochrancovia mafiánskeho štátu plačú, že sme darovali historickú S-300 ... Ale neurobili pre Slovensko nič, len pre svoje bezodné kešene...

  • stroup
    18:54 11.04.2022

    Nedávno jsem četl zajímavé vlákno popisující logistiku ruské armády, a tam byl zajímavý postřeh.. Ruská logistika (a logistika je to co vyhrává války) ustrnula v 20-30 letech ...Zobrazit celý příspěvek

    Nedávno jsem četl zajímavé vlákno popisující logistiku ruské armády, a tam byl zajímavý postřeh..
    Ruská logistika (a logistika je to co vyhrává války) ustrnula v 20-30 letech minulého století před nástupem palet a systému kolem nich, oni více méně nepoužívají palety a kontejnery, na Ukrajině nebyly téměř zaznamenány nákladní automobily s "rukou" či vysokozdvižné vozíky (v západních armádách je standart 15 až 20% NA vybaveno "rukou" další pak s hydr. zadní plošinou, k tomu pak mají nakladače (vysk. vozíky, čelní nakl..) ).
    Rusové v podstatě vše nakládají ručně v bednách či volně.. což o to nouzově to jde, ale zásobovat takhle útočící armádu je šílené...Skrýt celý příspěvek

    • Centaur
      19:06 11.04.2022

      V carské armádě byl takový obyčej, že každý proviantní důstojník byl po pěti letech služby zastřelen. Buďto kradl a co jiného se zlodějem.... Anebo nekradl, tedy byl neschopný a co ...Zobrazit celý příspěvek

      V carské armádě byl takový obyčej, že každý proviantní důstojník byl po pěti letech služby zastřelen.
      Buďto kradl a co jiného se zlodějem....
      Anebo nekradl, tedy byl neschopný a co jiného s neschopákem.......Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      20:04 11.04.2022

      Tady to ovšem jistopu logiku má. Co na autě není, to se nemůže rozbít a nedostatkem lidské síly rusáci nikdy netrpěli. Prostě to urvou na sílu, holt to nejde tak rychle, ale zato ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady to ovšem jistopu logiku má. Co na autě není, to se nemůže rozbít a nedostatkem lidské síly rusáci nikdy netrpěli. Prostě to urvou na sílu, holt to nejde tak rychle, ale zato se to téměř nemůže podělat.Skrýt celý příspěvek

      • Adanedhel
        20:44 11.04.2022

        To je blbina. Co nemáš to ti neposlouží. A dnes se lidé nehodlají srát s něčím jen qůli to,mu že se to nerozbije. Já jednou zkoušel přeložit jeden pitomej návěs plnej vaků a kýblů ...Zobrazit celý příspěvek

        To je blbina. Co nemáš to ti neposlouží. A dnes se lidé nehodlají srát s něčím jen qůli to,mu že se to nerozbije. Já jednou zkoušel přeložit jeden pitomej návěs plnej vaků a kýblů s barvou a trvalo mi to dva dny a byl jsem na chocholouška. Navíc stroje se neserou tak jako kdysi.Skrýt celý příspěvek

        • Lars
          21:40 11.04.2022

          Odkdy jakoukoli armádu (a ruskou tuplem) zajímá, co voják chce nebo nechce? Já jen říkám, že z pohledu rusů se tohle nemusí jevit jako nezbytná investice.

          Odkdy jakoukoli armádu (a ruskou tuplem) zajímá, co voják chce nebo nechce? Já jen říkám, že z pohledu rusů se tohle nemusí jevit jako nezbytná investice.

    • Technista
      20:48 11.04.2022

      Jste mi připomněl, že i ty těžké raketomety (Smerč, Uragán) nabíjejí po jedné raketě. A protože je vojáci neunesou, tak k těm raketometům mají speciální nabíjecí vozidla. Oproti ...Zobrazit celý příspěvek

      Jste mi připomněl, že i ty těžké raketomety (Smerč, Uragán) nabíjejí po jedné raketě. A protože je vojáci neunesou, tak k těm raketometům mají speciální nabíjecí vozidla. Oproti MLRS je to šíleně komplikované a drahé řešení. Do MLRS se nabijí pouze 2 kontejnery. Ty si MLRS sám zvedne ze země. A tam mu je doveze a položí v podstatě každý univerzální náklaďák s ramenem (oboje s odpovídající nosností).Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      22:05 11.04.2022

      No nepoučili sa z časov Lend-Lease ... :) "Logistice věnuji jednu samostatnou kapitolu, nicméně zde bych se zmínil o dvou technologiích, se kterými se setkáváme každý den a každý ...Zobrazit celý příspěvek

      No nepoučili sa z časov Lend-Lease ... :)

      "Logistice věnuji jednu samostatnou kapitolu, nicméně zde bych se zmínil o dvou technologiích, se kterými se setkáváme každý den a každý je s nimi velmi dobře obeznámen, nicméně již si plně neuvědomujeme jejich historii a dopady na válečné tažení. Rusům umožnili velmi zvýšit využití kapacity jejich železnic, lodí apod. První z nich je na první pohled celkem bezvýznamná - určitě asi každý z nás zná obyčejnou dřevěnou paletu? Paleta jako taková byla vymyšlena v průběhu dvacátých let a průběžně pak byla dále zlepšována - nejdůležitějším je patent ze 21. února roku 1939, s číslem 2 148 150, autora Carla L. Clarka, který v podstatě již zakončil proces vylepšování palety, takže byla skoro identická s moderní paletou, kterou používáme dnes. Nicméně asi každý si říká, jak může takový obyčejný kus dřevěných fošen mít vliv na válečné operace? Jako odpověď uvedu reálná data z roku 1931 – bez palet trvalo přesně 3 dny vyložit z jednoho uzavřeného vagonu vlaku 13 000 krabic s konzervami potravin. S paletami (a samozřejmě vysokozdvižnými vozíky) naprosto stejná aktivita trvala pouze 4 hodiny! Navíc s tím paleta nejenže zrychlovala distribuci, ale také jí zefektivňovala – např. lodní či železniční prostor je v podstatě kvádr, díky paletizaci tak došlo ke skoro 90% využití tohoto prostoru. Pro srovnání, paletizace již v roce 1940 umožnila při stejném lodním prostoru přepravit Američanům o 30% zboží více než byli schopni přepravit Němci – těm nebyla paleta vůbec známá, tudíž ji nepoužívali a místo ní používali zastaralou metodu sítí, která byla velmi neefektivní a časově náročná. Američané však neskončili pouze paletou, ale pokračovali celým logistickým systémem – tedy přizpůsobili jeřáby, vlaky, lodě, nákladní auta a vytvořili nejefektivnější logistický systém tehdejšího světa, který jim umožnil vést obrovské operace jak v Pacifiku, Itálii, Normandii, tak ještě zásobovat SSSR, Británii a další státy - zejména v Latinské Americe. Samozřejmě, že tento vynález byl Rusům předán také, což umožnilo velkým způsobem zefektivnit ruskou logistiku do té doby extrémně napjatou ztrátami lokomotiv a vagonů. Není divu, že někteří historici-ekonomové považují paletu za nejvýznamnější vynález, který umožnil Spojencům vyhrát válku – osobně s nimi v určitém smyslu souhlasím." - viac https://www.valka.cz/13367-Eko...

      Časti o logistike:
      https://www.valka.cz/13461-Eko...
      https://www.valka.cz/13467-Eko... Skrýt celý příspěvek

  • Krakonoš
    18:54 11.04.2022

    3 hodiny od mého dotazu, proč ukrajinská armáda do teď nedokázala vojensky osvobodit (dobýt) prakticky žádné území, když ruská armáda má podle ukrajinských tvrzení ztráty víc jak ...Zobrazit celý příspěvek

    3 hodiny od mého dotazu, proč ukrajinská armáda do teď nedokázala vojensky osvobodit (dobýt) prakticky žádné území, když ruská armáda má podle ukrajinských tvrzení ztráty víc jak poloviční z celkového stavu před invazí jsem se žádné věcné odpovědi nedočkal.

    Zdejší diskutující asi umí jen nadávat a podsouvat své lži. Kvalita se hned pozná :DSkrýt celý příspěvek

    • lukas000
      18:56 11.04.2022

      jaka ukrajinska armada ? ta je davno znicena a nasi hosi postupuji na zapad prakticky bez odporu.

      jaka ukrajinska armada ? ta je davno znicena a nasi hosi postupuji na zapad prakticky bez odporu.

    • Horny
      18:57 11.04.2022

      Jen počkej, trolle. Tvůj milovaný fýrer z tebe "za zásluhy" co nevidět udělá skřeta a ukrajinci následně Gruz 200.

      Jen počkej, trolle. Tvůj milovaný fýrer z tebe "za zásluhy" co nevidět udělá skřeta a ukrajinci následně Gruz 200.

    • damra
      19:00 11.04.2022

      VY nechcete odpověď, vy chcete potvrdit vlastní pravdu.

      VY nechcete odpověď, vy chcete potvrdit vlastní pravdu.

    • Cimbi
      19:03 11.04.2022

      NEKRMIT!

      NEKRMIT!

    • Poly
      19:04 11.04.2022

      A jak je to s tím tvým lhaním? Raději jsi na můj příspěvek neodpověděl...

      A jak je to s tím tvým lhaním? Raději jsi na můj příspěvek neodpověděl...

    • Storm
      19:05 11.04.2022

      To viš žejoooo Krakonoši... A nechtěl by sis vyzkouset tuhle krásnou novou bundu se zapínáním vzadu a zašitýma rukávama?

      To viš žejoooo Krakonoši... A nechtěl by sis vyzkouset tuhle krásnou novou bundu se zapínáním vzadu a zašitýma rukávama?

    • Inflex
      19:05 11.04.2022

      Nedráždit, nekrmit.

      Nedráždit, nekrmit.

    • stroup
      19:06 11.04.2022

      no dle mého je to tím že nemají stále dostatečnou převahu (hlavně v letectvu a těžké technice, tanky, dělostřelectvo...) na rozsáhlejší ofenzívu, asi nechtějí dopadnout jako ...Zobrazit celý příspěvek

      no dle mého je to tím že nemají stále dostatečnou převahu (hlavně v letectvu a těžké technice, tanky, dělostřelectvo...) na rozsáhlejší ofenzívu, asi nechtějí dopadnout jako Rusové:) předpokládám že ztráty jaké mají Rusové pro ně nejsou přijatelné...Skrýt celý příspěvek

    • Veraxx
      19:08 11.04.2022

      Ano ukrajinská armáda do teď nic neosvobodila

      Už jsi se z toho udělal?
      Jestli ne tak si nech od Alexeje Byčkova protáhnout anus, to umí tví kamarádi moc dobře

      Ano ukrajinská armáda do teď nic neosvobodila

      Už jsi se z toho udělal?
      Jestli ne tak si nech od Alexeje Byčkova protáhnout anus, to umí tví kamarádi moc dobře

    • ArthurHarris
      19:20 11.04.2022

      Rusku ropu v Belgorode oslobodila, teraz sa vznasa niekde nad atlantikom

      Rusku ropu v Belgorode oslobodila, teraz sa vznasa niekde nad atlantikom

    • Cernysip
      19:30 11.04.2022

      ??? Vždyť osvobodili prakticky všechny území, kromě pásu při východě a jihu. O to se teď bojuje...
      Pokud víte, co jsou mapy, tak do nich občas podívejte...

      ??? Vždyť osvobodili prakticky všechny území, kromě pásu při východě a jihu. O to se teď bojuje...
      Pokud víte, co jsou mapy, tak do nich občas podívejte...

      • StandaBlabol
        19:43 11.04.2022

        Ale "to se nepočítá". Prostě řekneš, že co osvobodili se nepočítá a pak co zbývá? Nic. Neosvobodili nic. Že si myslí, že 60.000 je víc než polovina z 200.000 z něj dělá idiota, se ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale "to se nepočítá". Prostě řekneš, že co osvobodili se nepočítá a pak co zbývá? Nic. Neosvobodili nic.

        Že si myslí, že 60.000 je víc než polovina z 200.000 z něj dělá idiota, se kterým se tu zbytečně zahazujeme.Skrýt celý příspěvek

    • mikojan29
      20:44 11.04.2022

      Nekŕmte trolla!

      Nekŕmte trolla!

  • jj284b
    18:50 11.04.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro...


    Utok na konvoj (neviem ci ten velky co bol vcera ohlaseny):

    https://twitter.com/Blue_Sauro...


    Utok na konvoj (neviem ci ten velky co bol vcera ohlaseny):

    • MATRIX
      20:59 11.04.2022

      Tak už vieme kam pôjdu naši na školenie s dronmi

      Tak už vieme kam pôjdu naši na školenie s dronmi

  • Veraxx
    18:30 11.04.2022

    Prodam podnikatelský záměr na Ukrajině . Obrat a suroviny jsou na dlouhou dobu zajištěny .

    Promo video:

    https://mobile.twitter.com/666...

    Prodam podnikatelský záměr na Ukrajině . Obrat a suroviny jsou na dlouhou dobu zajištěny .

    Promo video:

    https://mobile.twitter.com/666...

      • PavolR
        18:55 11.04.2022

        KrAZ-255 ... najskôr ...

        KrAZ-255 ... najskôr ...

        • ArthurHarris
          19:34 11.04.2022

          Kraz-255 som nepredpokladal, pretoze som ho nenasiel nikde na fotkach s dvojmontazou na zadnych kolesach

          Kraz-255 som nepredpokladal, pretoze som ho nenasiel nikde na fotkach s dvojmontazou na zadnych kolesach

    • Ján Paliga
      22:10 11.04.2022

      Preto Orkovia kradnú medené káble... :)

      Preto Orkovia kradnú medené káble... :)

  • majales
    18:26 11.04.2022

    Co myslíte, jednal kancléř Rakouska Karl Nehammer se skutečným Putinem? Nebo to byl jen nějaký Nývlt/Macháně? Přece jen paranoia v Rusku už musí být značná..

    Co myslíte, jednal kancléř Rakouska Karl Nehammer se skutečným Putinem? Nebo to byl jen nějaký Nývlt/Macháně? Přece jen paranoia v Rusku už musí být značná..

    • Lyšák
      18:33 11.04.2022

      On nepotřebuje Nývlta, má desetimetrový stůl...
      A věřím, že blíž se k němu teď nikdo "cizí" nedostane.

      On nepotřebuje Nývlta, má desetimetrový stůl...
      A věřím, že blíž se k němu teď nikdo "cizí" nedostane.

    • Veraxx
      18:33 11.04.2022

      Trochu de bojím proč tam jel, jako zástupce západní části EU tam mohl domluvit cokoliv. I to co se nam nebude líbit. Takže uvidíme. Každopádně Putin ho nepřijal jen kvůli tomu aby ...Zobrazit celý příspěvek

      Trochu de bojím proč tam jel, jako zástupce západní části EU tam mohl domluvit cokoliv. I to co se nam nebude líbit. Takže uvidíme.
      Každopádně Putin ho nepřijal jen kvůli tomu aby se jen viděli .Skrýt celý příspěvek

      • Storm
        18:54 11.04.2022

        No těch důvodu budeasi víc... Ale jeden z těch důvodů bude nejspíš takový, aby to mohla použít domácí propaganda... " Čučte poddaní, západní představitelé mě jezdí prosit abych ...Zobrazit celý příspěvek

        No těch důvodu budeasi víc... Ale jeden z těch důvodů bude nejspíš takový, aby to mohla použít domácí propaganda...
        " Čučte poddaní, západní představitelé mě jezdí prosit abych *zbytek si doplnte sami * "...Skrýt celý příspěvek

        • Storm
          18:57 11.04.2022

          edit:
          No těch důvodů PROČ HO V KREMLU PŘIJALI bude asi víc..

          edit:
          No těch důvodů PROČ HO V KREMLU PŘIJALI bude asi víc..

      • Poly
        19:07 11.04.2022

        Karl Nehammer není Scholz nebo Macron.

        Karl Nehammer není Scholz nebo Macron.

    • raven66
      22:45 11.04.2022

      Mozno sa ho bol opytat, ci kolko a koho ma vyhostit z ambasady vo Viedni v ramci PR, aby ostali operacne schopnosti GRU ostali zachovane.

      Mozno sa ho bol opytat, ci kolko a koho ma vyhostit z ambasady vo Viedni v ramci PR, aby ostali operacne schopnosti GRU ostali zachovane.

  • jarda.zaruba@gmail.com
    17:35 11.04.2022

    https://strategicpolicy.substa... Delší článek o ruské perspektivě války na Ukrajině a jejího ...Zobrazit celý příspěvek

    https://strategicpolicy.substa...

    Delší článek o ruské perspektivě války na Ukrajině a jejího ukončení...

    Český překlad:
    https://blisty.cz/art/107757-c...

    ... celkem nic povzbuzujícího.Skrýt celý příspěvek

    • Hetzer
      17:43 11.04.2022

      Dostal jsem se až po rubl, který se dostal na předválečnou úroveň a skončil jsem...

      Dostal jsem se až po rubl, který se dostal na předválečnou úroveň a skončil jsem...

    • jj284b
      17:56 11.04.2022

      samy nezmysel, a v podstate same zbozne myslienky ze vsetko ide podla planu... lebo vraj general co tam velil je nejaky genius, lebo velil v Syrii tak nie je mozne aby to tak ...Zobrazit celý příspěvek

      samy nezmysel, a v podstate same zbozne myslienky ze vsetko ide podla planu...

      lebo vraj general co tam velil je nejaky genius, lebo velil v Syrii tak nie je mozne aby to tak spackal, a ze mal nejaky iny zamer??? no to je pekne ze velil v Syrii par tisickam vojakov co podporovali Syrsku armadu, no teraz musi velit niekolkym armadam na par tisickach km dlhom fronte a koordinovat vsetky jednotky a logistiku co viditelne nezvladaju...

      a len tak mimochodom, NATO zverejnilo odhad, ze cca 40 BTG je kompletne vyradenych z 120 BTG co mali... fakt genialny plan prist o tretinu jednotiek... hotovy Napoleon...Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        18:09 11.04.2022

        Obětovali pravé křídlo

        Obětovali pravé křídlo

        • Standa
          18:12 11.04.2022

          Musí obětovat ještě levé křídlo a se zbytkem zaútočit na bodáky přímo na střed.....to nebude nikdo čekat :-)

          Musí obětovat ještě levé křídlo a se zbytkem zaútočit na bodáky přímo na střed.....to nebude nikdo čekat :-)

          • Ján Paliga
            22:12 11.04.2022

            Ale iba v prípade, že zaútočia priamo cez mínové pole. Tam ich útok nečaká naozaj nikto... :)

            Ale iba v prípade, že zaútočia priamo cez mínové pole. Tam ich útok nečaká naozaj nikto... :)

        • Veraxx
          18:36 11.04.2022

          Generál X zná jediný taktický manévr-obětovat levé křídlo!

          A co my?

          Obětujeme pravé křídlo!?

          Ne, obětujeme OBĚ křídla!!!

          Generál X zná jediný taktický manévr-obětovat levé křídlo!

          A co my?

          Obětujeme pravé křídlo!?

          Ne, obětujeme OBĚ křídla!!!

    • Miroslav
      18:05 11.04.2022

      Prešiel som si na Topwar niekoľko diskusií a všade to isté: ,,Na Ukrajine musíme vyhrať čím skôr aby sme mohli ísť ďalej". Tí ľudia sa už ani nesnažia skrývať, že toto je ...Zobrazit celý příspěvek

      Prešiel som si na Topwar niekoľko diskusií a všade to isté: ,,Na Ukrajine musíme vyhrať čím skôr aby sme mohli ísť ďalej".

      Tí ľudia sa už ani nesnažia skrývať, že toto je dobyvateľská výprava s cieľom vybojovať si svoje miesto na slnku. Vraj ich dedovia v 1945 vybojovali budúcnosť sveta a nová generácia nesmie sklamaťSkrýt celý příspěvek

      • Danik
        18:19 11.04.2022

        To je ten jejich děsivý mesiášský komplex co si vybudovali po "Velké vlastenecké válce". Ta jejich národní pohádka o tom jak "zachránili svět". Co na tom, že se chovali podobně ...Zobrazit celý příspěvek

        To je ten jejich děsivý mesiášský komplex co si vybudovali po "Velké vlastenecké válce". Ta jejich národní pohádka o tom jak "zachránili svět". Co na tom, že se chovali podobně jako třetí říše. Zaútočili na Pobaltí, Finsko, Polsko, zabrali část Rumunska a pak vesele dodávali Němcům naftu díky které dobyli Francii. A pak když jim ty jejich dobyvačné choutky vybouchli do obličeje v podobě Barbarossy, tak s obrovskou pomocí západu nakonec vývoj východní fronty obrátili a společně se Spojenci válku vyhráli. Samozřejmě ještě nezapomněli znásilnit, zabít a ukrást cokoliv jim stálo v cestě i na území Polska, Slovenska, Čech, Pobaltí a dalších zemí, nechali vykrvácet Varšavské povstání, zabrali si pro sebe Prahu, která mohla trpět o několik dní méně a mohla být skutečně zachráněna Američany no a nakonec kdyby nebylo odvážných kanadských výsadkářů co zachránili Dánsko když zablokovali Sovětský postup do země, tak si vezmou ještě tuto zemi.

        A teď už přes 70 let celému světu nonstop vpalují do obličeje jak jim máme být všichni strašně vděční, protože zachránili lidstvo před nacismem.Skrýt celý příspěvek

        • lukas000
          19:09 11.04.2022

          A kdo za to muze ? Americani ! Kdyby jim nepomohli, tak nevyhrali. Rusaci maj pravdu, USA podporuje zlo.

          A kdo za to muze ? Americani ! Kdyby jim nepomohli, tak nevyhrali. Rusaci maj pravdu, USA podporuje zlo.

      • jj284b
        18:23 11.04.2022

        kym sedia za klavesnicami a nerukuju do armady, tak je to relativne ok... otazka je koho chcu poslat bojovat??? dnesni 20-25 rocni Rusi komunizmus nezazili... za ich mladosti Rusko ...Zobrazit celý příspěvek

        kym sedia za klavesnicami a nerukuju do armady, tak je to relativne ok... otazka je koho chcu poslat bojovat??? dnesni 20-25 rocni Rusi komunizmus nezazili... za ich mladosti Rusko bola relativne demokraticka krajina bez zakazov... a zrazu je z nich Severna Korea zo dna na den... pochybujem ze najdu v tejto demografickej skupine velku podporu.... to skor maximalne chudoba z dalekeho vychodu, ktora nema na vyber....Skrýt celý příspěvek

        • Danik
          18:26 11.04.2022

          Mám obavu, aby to číslo rozumných mladých lidí bylo dostatečné.

          Mám obavu, aby to číslo rozumných mladých lidí bylo dostatečné.

          • jj284b
            18:29 11.04.2022

            ta generacia ale nie je tak pocetna... ide o najslabsi populacny rocnik... (1998 bola velka kriza po ktorej sa im prepadla porodnost)

            ta generacia ale nie je tak pocetna... ide o najslabsi populacny rocnik... (1998 bola velka kriza po ktorej sa im prepadla porodnost)

          • Danik
            18:38 11.04.2022

            O to horší teď budou ty generace 2008, 2010 a další, které už budou zcela vychovávány v pěkném protizápadním duchu.

            O to horší teď budou ty generace 2008, 2010 a další, které už budou zcela vychovávány v pěkném protizápadním duchu.

          • Ján Paliga
            22:22 11.04.2022

            @Danik, že Ty budeš veštec...? "O to horší teď budou ty generace 2008, 2010 a další, které už budou zcela vychovávány v pěkném protizápadním duchu." "Hrozí jej väzenie. Žiaci v ...Zobrazit celý příspěvek

            @Danik, že Ty budeš veštec...?

            "O to horší teď budou ty generace 2008, 2010 a další, které už budou zcela vychovávány v pěkném protizápadním duchu."

            "Hrozí jej väzenie. Žiaci v Rusku udali učiteľku, ktorá súhlasila so sankciami" - https://svet.sme.sk/c/22881037...

            Žiaľ nemám platenú verziu článku.Skrýt celý příspěvek

        • Veraxx
          18:54 11.04.2022

          Opravdu bych byl rád kdyby jsi měl pravdu , ale nevím?

          https://mobile.twitter.com/ces...

          Opravdu bych byl rád kdyby jsi měl pravdu , ale nevím?

          https://mobile.twitter.com/ces...

    • V.Karasek
      18:49 11.04.2022

      Obavam se, ze je to natolik zvracene, ze by to v pripade Ruska mohla byt pravda...

      Obavam se, ze je to natolik zvracene, ze by to v pripade Ruska mohla byt pravda...

    • otecko
      19:20 11.04.2022

      Každý starší a rozumný člověk, který poznal Rusy v za dob ČSSR MUSÍ konstatovat, že ten článek je FAKT dobrý! Protože opravdu pro Rusko není žádný lidský život vojáka nějaká ...Zobrazit celý příspěvek

      Každý starší a rozumný člověk, který poznal Rusy v za dob ČSSR MUSÍ konstatovat, že ten článek je FAKT dobrý! Protože opravdu pro Rusko není žádný lidský život vojáka nějaká hodnota, kterou by měl důstojník nějak zvlášť zaobírat, to je prostě fakt. Stejně je i vzpomínaný fakt, že na ruské ztráty nelze ani v nejmenším hledět optikou veřejnosti Západu. Ne, v tom článku opravdu nejsou bláboly, to je pouze náhled na to, jak uvažuje Rus, Rusko a jaké hodnoty oni vyznávají. Že se nám příčí takto uvažovat nemění nic na tom, že nás chce Putin zničit a že jsme zhýčkaní ve svém pohodlí, zatímco rus je zvyklý žít život ve svém nepohodlí. Z toho pohledu se také rus dívá na válku a její oběti. Jak živé síly, tak techniky. Je dobré nepodléhat sebeklamu.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...