VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Miroslav
    07:40 12.04.2022

    Predseda ruskej Štátnej dumy Viačeslav Volodin v pondelok navrhol, aby bolo "zradcom", ktorí sa vyslovia proti ruskej vojenskej operácii na Ukrajine, odobraté ruské ...Zobrazit celý příspěvek

    Predseda ruskej Štátnej dumy Viačeslav Volodin v pondelok navrhol, aby bolo "zradcom", ktorí sa vyslovia proti ruskej vojenskej operácii na Ukrajine, odobraté ruské občianstvo.
    Ako príklad pritom uviedol ruskú novinárku Marinu Ovsiannikovovú, ktorá narušila vysielanie hlavných správ ruskej štátnej televízie, aby ukázala protestný plagát proti vojne na Ukrajine. TASR správu prevzala od agentúry AFP. "Veľká väčšina našich občanov podporuje špeciálnu vojenskú operáciu na Ukrajine. Rozumejú, že je potrebná pre zaistenie bezpečnosti našej krajiny a ľudí. Sú však takí, ktorí sa správajú podlo a zradcovsky," uviedol Volodin na sociálnej sieti Telegram.Skrýt celý příspěvek

    • brin
      08:39 12.04.2022

      To je výborný nápad. Hádám, že to začnou Rusové uplatňovat ve velkém a až jich bude nadpoloviční většina, založí si vlastní stát.

      To je výborný nápad. Hádám, že to začnou Rusové uplatňovat ve velkém a až jich bude nadpoloviční většina, založí si vlastní stát.

    • pjaro77
      11:04 12.04.2022

      To je skoro ako v roku 1914 v Rakúsko uhorsku. Kto nekričal "nech žije vojna" bol pomaly protištátny živel. ...Zobrazit celý příspěvek

      To je skoro ako v roku 1914 v Rakúsko uhorsku. Kto nekričal "nech žije vojna" bol pomaly protištátny živel. https://sk.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    07:26 12.04.2022

    https://twitter.com/visegrad24...

    Poliakom sa stratili modernizovane rezervne T72M1R v pocte asi 100 kusov.... nikto nevie kam....

    https://twitter.com/visegrad24...

    Poliakom sa stratili modernizovane rezervne T72M1R v pocte asi 100 kusov.... nikto nevie kam....

    • Cimbi
      07:36 12.04.2022

      Přeji dobrý lov ;-)

      Přeji dobrý lov ;-)

    • Wolv3rine
      07:36 12.04.2022

      Naopak, všichni moc dobře ví kam ;)

      Naopak, všichni moc dobře ví kam ;)

    • Cimbi
      07:38 12.04.2022

      Už to bylo někde kousek níž. Těch 100 traktorů by mělo být na cestě na Ukrajinu, aby pomohly při žních.

      Už to bylo někde kousek níž. Těch 100 traktorů by mělo být na cestě na Ukrajinu, aby pomohly při žních.

    • Miroslav
      07:43 12.04.2022

      A to nie je všetko. Oni sa nielen stratili ale metamorfovali do niečoho, čo pripomína Abrams

      A to nie je všetko. Oni sa nielen stratili ale metamorfovali do niečoho, čo pripomína Abrams

      • Marw
        08:16 12.04.2022

        Niečo na spôsob "T-72 sa za priaznivých podmienok zakukli, a po niekoľko mesačnej hibernácii sa premení na Abrams" ? ;)

        Niečo na spôsob "T-72 sa za priaznivých podmienok zakukli, a po niekoľko mesačnej hibernácii sa premení na Abrams" ? ;)

    • The Pale Emperor
      07:46 12.04.2022

      "V rámci generálních oprav a úprav T-72M1 na standard T-72M1R obdržely vznětové motory W-46-6 o výkonu 573 kW dodatečný digitální startovací systém. Byly také instalovány nové ...Zobrazit celý příspěvek

      "V rámci generálních oprav a úprav T-72M1 na standard T-72M1R obdržely vznětové motory W-46-6 o výkonu 573 kW dodatečný digitální startovací systém. Byly také instalovány nové napájecí systémy s vyrovnávacími bateriemi. PCO dodalo pasivní přístroje řidiči (PNK-72 Radomka místo aktivního TWNE-4B) a veliteli (POD-72 Liswarta místo TKN-3), byl také instalován Periskop Thermal Imaging Sight PCT-72, vybavený termovizními kamerami 3. generace KLW-1 Asteria pro střelce (místo nočního zaměřovače TPN-1-49-23). V zadní části věže byl instalován koš na další kanystry s palivem, přívod vzduchu do motoru v případě překonávání vodních brodů a ohnivzdorný plášť. Tanky dostaly nové sady pásů."Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        07:56 12.04.2022

        Kanystry s palivem - je to dobrý nápad? Někde jsem viděl video, kdy se z nich stali veliké Molotovy...

        Kanystry s palivem - je to dobrý nápad? Někde jsem viděl video, kdy se z nich stali veliké Molotovy...

        • Jura99
          08:48 12.04.2022

          třeba v roce 1968 v Praze na Václavském náměstí nebo u Rozhlasu.

          třeba v roce 1968 v Praze na Václavském náměstí nebo u Rozhlasu.

          • Cimbi
            08:51 12.04.2022

            Jenže tam jim do těch kanystrů nikdo nestřílel trasírkama.

            Jenže tam jim do těch kanystrů nikdo nestřílel trasírkama.

          • Jura99
            09:29 12.04.2022

            způsob zapálení je variabilní, ale důležité je, že se to zapálit dá :-). V Praze to prorazili krumpáčem z nářadí na tanku, strčili kus hadru a ten zapálili.

            způsob zapálení je variabilní, ale důležité je, že se to zapálit dá :-). V Praze to prorazili krumpáčem z nářadí na tanku, strčili kus hadru a ten zapálili.

    • Lars
      08:52 12.04.2022

      Doufám, že se ztratily natankované a napěchované municí.

      Doufám, že se ztratily natankované a napěchované municí.

      • Cimbi
        09:40 12.04.2022

        Jedou sklízet, tak uřčitě nevyrazily nepřipravené.

        Jedou sklízet, tak uřčitě nevyrazily nepřipravené.

    • Silver
      09:17 12.04.2022

      Jedným z nešťastných účinkov klimatických zmien je, že T-72 migrujú veľmi nepredvídateľným spôsobom. Tieto T-72 mohli cestovať takmer odkiaľkoľvek kvôli Coriolisovmu efektu.

      Jedným z nešťastných účinkov klimatických zmien je, že T-72 migrujú veľmi nepredvídateľným spôsobom. Tieto T-72 mohli cestovať takmer odkiaľkoľvek kvôli Coriolisovmu efektu.

  • juhelak
    07:16 12.04.2022

    Dobrý ráno. Poslední dny když sleduju vývoj v severní Africe a ceny komodit na burzách, tak mi přijde že nám možná brzo vznikne nový problém na který Evropa už nebude mít sílu ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobrý ráno. Poslední dny když sleduju vývoj v severní Africe a ceny komodit na burzách, tak mi přijde že nám možná brzo vznikne nový problém na který Evropa už nebude mít sílu nijak reagovat.
    U nás se nadává na ceny jídla ale na severu Afriky (egypt, Maroko, Tunis) tam už lidé přestávají na jídlo vůbec mít. Afrika je dlouhodobě závislá na dovozu pšenice atd.
    Nevím jestli z toho vzniknout zrovna války mezi jednotlivými státy nebo jen další velká uprchlicka vlna.. Ale nevím co s tím jih Evropy bude dělat. Ten neustálý nárůst populace v Africe musí jednou překročit udrzitelnou mez.. A pak se buď opět vybiji mezi sebou nebo se miliony pohnou do Evropy a ta zkolabuje.. Už teď je vidět u nás nenávist k cizím.. Stačila inflace o 12%Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      07:21 12.04.2022

      Rozmýšľajme. Keby sa zrazu pohlo niekoľko miliónov ľudí, lebo nie je čo jesť, tak nebudú mať čo jesť ani počas niekoľko týždňov trvajúcej cesty. K moru by sa dostal iba zlomok...

      Rozmýšľajme. Keby sa zrazu pohlo niekoľko miliónov ľudí, lebo nie je čo jesť, tak nebudú mať čo jesť ani počas niekoľko týždňov trvajúcej cesty. K moru by sa dostal iba zlomok...

    • Kartmen
      07:26 12.04.2022

      Což je přesně to co psal analytik GRU před měsícem, že ten konflikt dopadne hladomorem na Afriku.

      Což je přesně to co psal analytik GRU před měsícem, že ten konflikt dopadne hladomorem na Afriku.

      • juhelak
        07:32 12.04.2022

        Tak zbývá buď aby Evropa poslala do Afriky svoje rezervy nebo se připravila na další velkou vlnu.. A lidé na jihu Evropy už nejsou v takové situaci že by se chtěli s uprchlíky ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak zbývá buď aby Evropa poslala do Afriky svoje rezervy nebo se připravila na další velkou vlnu.. A lidé na jihu Evropy už nejsou v takové situaci že by se chtěli s uprchlíky dělit když sami pociťují ty zdražení. Můžou se dostat na jihu k moci radikálové s nulovou toleranci k nelegalum.. A ti se začnou tlačit po zlém se zbraní když to po dobrém nepůjde.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      07:30 12.04.2022

      Ukrajina bola hlavny exporter obilia do Afriky... a tento rok toho az tak vela nezaseju...

      Ukrajina bola hlavny exporter obilia do Afriky... a tento rok toho az tak vela nezaseju...

      • Upgrade
        07:42 12.04.2022

        Problem je, ze este predavaju existujucu ale nemaju ju ako vozit. Miesto bezletovaej zony by mala mierova misia OSN zabezpecit namorny pristup k Odese.

        Problem je, ze este predavaju existujucu ale nemaju ju ako vozit. Miesto bezletovaej zony by mala mierova misia OSN zabezpecit namorny pristup k Odese.

      • Jura99
        08:49 12.04.2022

        zasejí prý 80% plochy, otázka jestli i sklidí, ale především jestli prodají a doručí. Bude to chtít harpoony v Černém moři a vystřílet si cestu tou blokádou.

        zasejí prý 80% plochy, otázka jestli i sklidí, ale především jestli prodají a doručí. Bude to chtít harpoony v Černém moři a vystřílet si cestu tou blokádou.

        • raven66
          10:56 12.04.2022

          Ono je este problem kto zaseje a kto zozne, kedze vela ukrajincov nastupilo do armady. Tie ich aktualne platy v armade motivovali kopec ludi, aby vstupili do armady. ...Zobrazit celý příspěvek

          Ono je este problem kto zaseje a kto zozne, kedze vela ukrajincov nastupilo do armady. Tie ich aktualne platy v armade motivovali kopec ludi, aby vstupili do armady. Niekolkonasobne prevysuju to, co tam bezne zarobia.Skrýt celý příspěvek

    • ABC123
      07:50 12.04.2022

      Ano. Arabska jar II. Bol tu niekde článok...

      Ano. Arabska jar II. Bol tu niekde článok...

      • pjaro77
        11:10 12.04.2022

        Článkov je o tejto téme dosť na mnohých denníkoch, diskutuje sa o tom od začiatku vojny.

        Článkov je o tejto téme dosť na mnohých denníkoch, diskutuje sa o tom od začiatku vojny.

    • Mr.Tomas
      07:53 12.04.2022

      V pohode, nech si to afričania ...Zobrazit celý příspěvek

      V pohode, nech si to afričania užijú.
      https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • MATRIX
      08:15 12.04.2022

      EU ma prebytok urcite im nieco predame ale je to cele zle, toto co sa deje na UA bude chciet asi vyuzit viac krajn vo svoj prospech.

      EU ma prebytok urcite im nieco predame ale je to cele zle, toto co sa deje na UA bude chciet asi vyuzit viac krajn vo svoj prospech.

      • juhelak
        08:27 12.04.2022

        Je možné že konflikty začnou i jinde. Západ už nemá moc prostředků zásobovat a podporovat další státy. Arménie, Libye Thaiwan. To jsou státy které brzo nemusí vůbec být.

        Je možné že konflikty začnou i jinde. Západ už nemá moc prostředků zásobovat a podporovat další státy. Arménie, Libye Thaiwan. To jsou státy které brzo nemusí vůbec být.

        • Hawk
          09:01 12.04.2022

          :-D osobo s dětským jménem a názory... zjisti si něco o Tchajwanu (takto se to píše), abys zjistil, kdo koho zásobuje... například čipy, elektronikou, technologiemi... Tchajwan má ...Zobrazit celý příspěvek

          :-D osobo s dětským jménem a názory... zjisti si něco o Tchajwanu (takto se to píše), abys zjistil, kdo koho zásobuje... například čipy, elektronikou, technologiemi...
          Tchajwan má ekonomiku na úrovni Japonska nebo Jižní Koreje...Skrýt celý příspěvek

          • Blake
            10:40 12.04.2022

            to nic nemeni na tom, ze coskoro nemusi existovat

            to nic nemeni na tom, ze coskoro nemusi existovat

    • MaminCecok
      10:22 12.04.2022

      Keď bol v Kyjive náš Heger, riešil so Zelenským práve tento problém. Keďže prístavy majú zablokované, ponúkal mu exportovať pšenicu cez náš terminál po koľajniciach. Nebolo by to ...Zobrazit celý příspěvek

      Keď bol v Kyjive náš Heger, riešil so Zelenským práve tento problém. Keďže prístavy majú zablokované, ponúkal mu exportovať pšenicu cez náš terminál po koľajniciach. Nebolo by to márne.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        11:11 12.04.2022

        Ono by nebolo zlé prerobiť celú ukrajinskú železničnú dopravu na stredoeuropsky rozchod. Aj zo strategického hľadiska. Lenže bolo by to drahé.

        Ono by nebolo zlé prerobiť celú ukrajinskú železničnú dopravu na stredoeuropsky rozchod. Aj zo strategického hľadiska. Lenže bolo by to drahé.

  • waggon
    06:52 12.04.2022

    Zpráva pro členy klubu „příspěvek na ambasádu za Cejkise“. Za posledních 24 hodin tu máma 26 příspěvků.

    Zpráva pro členy klubu „příspěvek na ambasádu za Cejkise“. Za posledních 24 hodin tu máma 26 příspěvků.

    • Cimbi
      07:07 12.04.2022

      Máme statistiku, zda vyhlášení příspěvků Čejkise utlumilo nebo nabudilo?

      Máme statistiku, zda vyhlášení příspěvků Čejkise utlumilo nebo nabudilo?

      • waggon
        07:11 12.04.2022

        Včerejšek byl abnormální, tak uvidíme, jaký je trend. Víkend byl naprosto slabý.

        Včerejšek byl abnormální, tak uvidíme, jaký je trend. Víkend byl naprosto slabý.

        • HansCartman
          07:14 12.04.2022

          O víkendu ho mamka nechtěla pustit k počítači :) prej ve škole zlobil

          O víkendu ho mamka nechtěla pustit k počítači :) prej ve škole zlobil

          • The Pale Emperor
            07:21 12.04.2022

            Čekají nás krušné časy, Velikonoční prázdniny se blíží

            Čekají nás krušné časy, Velikonoční prázdniny se blíží

          • cejkis
            07:50 12.04.2022

            :-))))

            :-))))

      • cejkis
        07:49 12.04.2022

        Nabudilo, budete platit jako mourovatej.

        Nabudilo, budete platit jako mourovatej.

        • salatnik
          08:48 12.04.2022

          Jasné, že nabudilo, väčšina takých nie sú platení Moskvou, robia to len kvôli svojmu zlu. Vieme, že tam žiadna logika nie je, nejde o názor či ideológiu ani o Rusko mu vôbec nejde, ...Zobrazit celý příspěvek

          Jasné, že nabudilo, väčšina takých nie sú platení Moskvou, robia to len kvôli svojmu zlu. Vieme, že tam žiadna logika nie je, nejde o názor či ideológiu ani o Rusko mu vôbec nejde, ide o emócie. Emócie byť proti spoločnosti, byť proti ostatným, jednoduché zlo, tam to vzniká. Čiže ak vie, že písaním niekomu ešte aj uškodí finančne, tak moc lepších motivácii už fakt nemôže dostať :DSkrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      07:18 12.04.2022

      Se ptám, abych si udělal jasno, jestli trollí nebo jestli nás záměrně motivuje k těm příspěvkům...

      Asi jsem paranoidní, co?

      Se ptám, abych si udělal jasno, jestli trollí nebo jestli nás záměrně motivuje k těm příspěvkům...

      Asi jsem paranoidní, co?

    • febrik
      07:24 12.04.2022

      Kolik tak dáváte za cejkisův příspěvek, aby vás to nezruinovalo? Ptám se pro kamaráda :)

      Kolik tak dáváte za cejkisův příspěvek, aby vás to nezruinovalo? Ptám se pro kamaráda :)

      • waggon
        07:28 12.04.2022

        Dle svých možností. Ja 100Kč/příspěvek

        Dle svých možností. Ja 100Kč/příspěvek

        • Technista
          08:45 12.04.2022

          Jak to mám poslat, aby to bylo "evidované" na ceikise?

          Jak to mám poslat, aby to bylo "evidované" na ceikise?

  • Alchen
    06:47 12.04.2022

    Útok na žel. trať v Belgorodskej oblasti https://twitter.com/GirkinGirk... Poškodenie železničných tratí v mestskej ...Zobrazit celý příspěvek

    Útok na žel. trať v Belgorodskej oblasti
    https://twitter.com/GirkinGirk...

    Poškodenie železničných tratí v mestskej časti Shebekinsky. Nie sú žiadne obete ani zranení. Zničená bola len železničná trať. Na scéne je pracovná skupina. O dôvodoch poviem neskôr - Vyacheslav GladkovSkrýt celý příspěvek

  • Danik
    00:59 12.04.2022
  • Veraxx
    23:56 11.04.2022

    Cejlonek tady otevřel další velké téma - základna NATO v české republice.
    Očekávám tady dlouhou a plnotučnou diskusi na toto téma. :))

    Cejlonek tady otevřel další velké téma - základna NATO v české republice.
    Očekávám tady dlouhou a plnotučnou diskusi na toto téma. :))

    • Magister_Peditum
      23:58 11.04.2022

      Vzhledem k tomu, co za rozruch způsobil americký radar před pár lety, tak očekávám několik protestních upálení příznivců SPD a KSČM týdně.

      Vzhledem k tomu, co za rozruch způsobil americký radar před pár lety, tak očekávám několik protestních upálení příznivců SPD a KSČM týdně.

      • Bratik
        05:03 12.04.2022

        Na benzín klidně přispěju.

        Na benzín klidně přispěju.

    • Danik
      23:59 11.04.2022

      Za mně je ta diskuze strašně rychlá a jednoduchá.

      How many american military bases do you want in Czechia?

      YES...

      Za mně je ta diskuze strašně rychlá a jednoduchá.

      How many american military bases do you want in Czechia?

      YES...

    • Clanek
      00:05 12.04.2022

      Z toho kvikotu mistnich kremroli je patrne jak dobrej napad to je.

      Z toho kvikotu mistnich kremroli je patrne jak dobrej napad to je.

    • cejkis
      00:46 12.04.2022

      Doufám, že Černochová Biljaková nebude zpívat stejnou píseň. Snad ji to na MO zvládli ...Zobrazit celý příspěvek

      Doufám, že Černochová Biljaková nebude zpívat stejnou píseň. Snad ji to na MO zvládli připravit!

      https://www.idnes.cz/kultura/h... Skrýt celý příspěvek

      • HansHanz
        01:15 12.04.2022

        Ano, paní ministryně se rozhodla zazpívat si písničku. A tato naprosto bezvýznamná událost, která nemá a neměla vliv vůbec na nic, se v této zemi bude řešit 15 let... Vážně už jsi ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano, paní ministryně se rozhodla zazpívat si písničku. A tato naprosto bezvýznamná událost, která nemá a neměla vliv vůbec na nic, se v této zemi bude řešit 15 let... Vážně už jsi na tom s tématy a argumenty tak špatně, že musíš použít i tohle? Připadalo by mi snad lepší mlčet.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          07:52 12.04.2022

          Myslím, že Vlastička a fakt bych ji neříkal ministryně :-))) byla nejvýznamnější národní komediantkou za celou novodobou historii.

          Myslím, že Vlastička a fakt bych ji neříkal ministryně :-))) byla nejvýznamnější národní komediantkou za celou novodobou historii.

          • Pavel 1
            10:16 12.04.2022

            Obávám se, že v této oblasti na tebe nikdo nemá.

            Obávám se, že v této oblasti na tebe nikdo nemá.

      • Ján Paliga
        05:03 12.04.2022

        Na Vasila Bilaka nám nesiahajú, dobre? On je iba náš, iba my mu môžeme stavať bustu. A len naši páni Kalmus a Lorenc ju môžu domalovat.

        Na Vasila Bilaka nám nesiahajú, dobre? On je iba náš, iba my mu môžeme stavať bustu. A len naši páni Kalmus a Lorenc ju môžu domalovat.

    • HansHanz
      01:05 12.04.2022

      Téma podle mě není základna, ale ochota být v NATO. Chápu, že proti budou ti, kteří prostě v NATO být nechtějí ( i když s nimi nesouhlasím ). Pro zase ti, kteří tam být chtějí. ...Zobrazit celý příspěvek

      Téma podle mě není základna, ale ochota být v NATO. Chápu, že proti budou ti, kteří prostě v NATO být nechtějí ( i když s nimi nesouhlasím ). Pro zase ti, kteří tam být chtějí. Koho nechápu - a moc rád bych znal důvody proč - jsou ti, kteří jsou pro členství ale proti základně, to mi přijde úplně schizofrenní. Variantu proti NATO, pro základně asi nikdo nezastává.Skrýt celý příspěvek

      • Clanek
        01:39 12.04.2022

        Chtit byt v NATO a nechtit spojeneckou zakladnu neni schyzofreni, ale vycuranost. Chci byt v alianci a schovavat se za kolektivni obranu, ale uz nechci ke kolektivni obrane prispet ...Zobrazit celý příspěvek

        Chtit byt v NATO a nechtit spojeneckou zakladnu neni schyzofreni, ale vycuranost. Chci byt v alianci a schovavat se za kolektivni obranu, ale uz nechci ke kolektivni obrane prispet / vzit na sebe riziko.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      06:19 12.04.2022

      Za mne základna ano. Aspoň 1 tankovou beigádu, 50 ks F35. Nebo převzít někdejší roli Ramsteinu (bez jádra - to je jediné, s čím mám problém. I se samotnou existencí takových ...Zobrazit celý příspěvek

      Za mne základna ano. Aspoň 1 tankovou beigádu, 50 ks F35.

      Nebo převzít někdejší roli Ramsteinu (bez jádra - to je jediné, s čím mám problém. I se samotnou existencí takových zbraní. Hirošimu a Nagasaki taky vnímám jako genocidu, jakkoliv to urychlilo kapitulaci Japonska)Skrýt celý příspěvek

      • Cheddar
        09:10 12.04.2022

        Za druhej svetovej bolo veľa náletov na mestá (vtedy legitímny cieľ), ktoré mali podstatne viac obetí ako Hirošima a Nagasaki. Genocídou by som to nenazýval. Nešlo o to vyvraždiť ...Zobrazit celý příspěvek

        Za druhej svetovej bolo veľa náletov na mestá (vtedy legitímny cieľ), ktoré mali podstatne viac obetí ako Hirošima a Nagasaki. Genocídou by som to nenazýval. Nešlo o to vyvraždiť všetkých Japoncov, Nemcov, Britov atp., ale o ich kapituláciu vo vojne. V skutočnosti to zachránilo mnoho ďalších životov na oboch stranách. ¨Každopádne s atómovými zbraňami na území ČR (žijem v Prahe) prípadne SR by som súhlasil len za veľmi špecifických podmienok.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        10:22 12.04.2022

        Ve srovnání s předchozími nálety na Tokio apod. vlastně nebyly Hirošima a Nagasaki nic zvláštního. Generál Le May dovedl bombardování zápalnými pumami a vyvolávání ohnivých bouří k ...Zobrazit celý příspěvek

        Ve srovnání s předchozími nálety na Tokio apod. vlastně nebyly Hirošima a Nagasaki nic zvláštního. Generál Le May dovedl bombardování zápalnými pumami a vyvolávání ohnivých bouří k démonické dokonalosti. Počty obětí šly do statisíců a z japonských měst zůstala jen spáleniště. Genocidou by bylo vylodění Spojenců v Japonsku a masakrování civilních obyvatel, vyzbrojených bambusovými oštěpy.Skrýt celý příspěvek

    • Cenzor
      06:37 12.04.2022

      Mě ta základna docela vadí. My v Evropě bychom se měli o svoji bezpečnost postarat v první řadě sami. Je nás víc než Rusů, ekonomický jsme silnější, tak proč si sem porad tahat ...Zobrazit celý příspěvek

      Mě ta základna docela vadí. My v Evropě bychom se měli o svoji bezpečnost postarat v první řadě sami. Je nás víc než Rusů, ekonomický jsme silnější, tak proč si sem porad tahat Amiky, aby za nás případně umírali. To je evropský alibismus a prehnany Americký vliv v Evropě. Oni to nezištně nedělají ...Skrýt celý příspěvek

      • DolphinXXL
        07:15 12.04.2022

        Základna NATO nerovná se základna USA. A nikdo netvrdí, že USA to dělá nezištně, jen ta zištnost není apriori spojená s omezováním lidských práv a svobod a národní svébytnosti, ...Zobrazit celý příspěvek

        Základna NATO nerovná se základna USA.

        A nikdo netvrdí, že USA to dělá nezištně, jen ta zištnost není apriori spojená s omezováním lidských práv a svobod a národní svébytnosti, jako ta ruská zištnost. Takže já mám jasno na které straně barikády chci stát.Skrýt celý příspěvek

        • HansCartman
          07:58 12.04.2022

          Přesně.. NATO nerovná se USA.. Samozřejmě by na případné základně byli (bez nich to nejde), ale většinu by klidně mohly tvořit jednotky z evropských států - angláni, belgáni, ...Zobrazit celý příspěvek

          Přesně.. NATO nerovná se USA.. Samozřejmě by na případné základně byli (bez nich to nejde), ale většinu by klidně mohly tvořit jednotky z evropských států - angláni, belgáni, holanďani.. případně pár nových členů ze švédska a finska :))))Skrýt celý příspěvek

        • Cenzor
          08:13 12.04.2022

          Základnou nato je kterákoliv základna AČR. Tady jde o přítomnost vojáků USA na našem území, kteří by pak sloužili de facto jako živé štíty, protože se předpokládá, že proti nim ...Zobrazit celý příspěvek

          Základnou nato je kterákoliv základna AČR. Tady jde o přítomnost vojáků USA na našem území, kteří by pak sloužili de facto jako živé štíty, protože se předpokládá, že proti nim nikdo nepůjde. To je oč tu běží. Když tu bude základna, tak se zase na naší armádu bude kašlat s tím, že tu přeci máme základnu USA, tak proč dávat 2% HDP na obranu, když klidně stačí 1%. Jenže pak může přijít zase někdo jako Trump, který ty základny klidně jen tak odvelí domu a my tu zůstaneme jak nazí v trní. No a jak rychle dokáží Amíci odněkud odejít jsme viděli v Afghánistánu.

          To já mám taky jasno na který straně barikády chci stát, le nechci se tam schovávat s holejma rukama za zády někoho jiného.Skrýt celý příspěvek

          • Hawk
            09:07 12.04.2022

            z Afu odcházeli cca 5 let... to je jako rychle?

            z Afu odcházeli cca 5 let... to je jako rychle?

      • Maximus
        07:21 12.04.2022

        Pred Ukrajinou jsem byl proti, ale vzhledem k vlaznemu postoji Nemecka, Francie a dalsich lídrů starych zemi EU jsem nazor zmenil. O vlastni bezpecnosti musime rozhodovat primárně ...Zobrazit celý příspěvek

        Pred Ukrajinou jsem byl proti, ale vzhledem k vlaznemu postoji Nemecka, Francie a dalsich lídrů starych zemi EU jsem nazor zmenil.
        O vlastni bezpecnosti musime rozhodovat primárně my sami a případně ve spolupraci s našimi nejbližší spojence. Nektera rizika jen z postavení ČR prostě sami eliminovat nemůžeme - treba jaderne odstraseni či vyresit potrebu sofistikovameho kosmickeho pruzkumu.

        USA byly v minulem stoleti zasadnim garantem bezpecnosti v Evropě a bez USA a jeho prezidenta Wilsona by samotny vznik ČSR byl velmi problematicky.
        Geopoliticke zajmy USA jsou konformni s národními zajmy zemi stredni a vychodni Evropy. Mnohem vice nez zajmy německé a natož ty ruské.

        Silne a suverénní zeme stredni a vychodni Evropy jsou klinem do nemecko-ruske spoluprace, ktera nema zajem na teto suverenite a tyto jejich "pakty" v minulosti generovaly v nasem prostoru jen problemy.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        07:45 12.04.2022

        To je o tom, preco nevyuzit Amikov. Maju peniazie, technologie, najsilnejsiu armadu a rovnaky geopol. zaujem.

        To je o tom, preco nevyuzit Amikov. Maju peniazie, technologie, najsilnejsiu armadu a rovnaky geopol. zaujem.

      • liberal shark
        10:25 12.04.2022

        USA od začátku nechtějí nic jiného, než se aby Evropa už konečně postarala o svou bezpečnost sama a za vlastní peníze. Trump to řekl naprosto jasně. Nemusím snad připomínat ten ...Zobrazit celý příspěvek

        USA od začátku nechtějí nic jiného, než se aby Evropa už konečně postarala o svou bezpečnost sama a za vlastní peníze. Trump to řekl naprosto jasně. Nemusím snad připomínat ten bonmot, že 300 milionů Američanů musí pořád chránit 500 milionů Evropanů před 150 miliony Rusů. A kde je napsáno, že by Američani měli chránit NATO nezištně ? Samozřejmě, že si tím chrání své obchodní zájmy. A kdo to nedělá ? Taková Francie a Německo klidně kolaboruje s Ruskem a Čínou.Skrýt celý příspěvek

    • HansCartman
      07:20 12.04.2022

      Můj názor je, že základna NATO by tu být mohla.. Ale spíš se kloním k tomu, že než usilovat o umístění bojových jednotek, tak by bylo lepší vybudovat tu velké logistické centrum.. ...Zobrazit celý příspěvek

      Můj názor je, že základna NATO by tu být mohla.. Ale spíš se kloním k tomu, že než usilovat o umístění bojových jednotek, tak by bylo lepší vybudovat tu velké logistické centrum.. Něco jako "pobočka" Ramsteinu, která bude mít na starosti zásobování jednotek NATO ve východní Evropě..
      Myslím, že by se to NATO hodilo mnohem víc, než umisťovat u nás nějaké bojové jednotky, přecejen od "fronty" je to (zatím) relativně daleko..
      A navíc.. Vzhledem k tomu, že západ narozdíl od východu pochopil význam slova "logistika" a klade na ní velký důraz, tak se dá očekávat, že takovou základnu nebude hlídat jen pár niggů s humvee.. Ale že pro ní zajistí (i ve spolupráci s AČR) silnou obranu včetně protiletecké :)Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        10:27 12.04.2022

        Velmi rozumný přístup. Naše úloha je především logistický HUB, chráněná křižovatka cest a bastion PVO a PRO.

        Velmi rozumný přístup. Naše úloha je především logistický HUB, chráněná křižovatka cest a bastion PVO a PRO.

    • lukas000
      07:51 12.04.2022

      A nemeli bychom nejdrive pockat jestli ji tu Americani vubec budou chtit ? Tady se porcuje veverka, ktera jeste beha v lese.

      A nemeli bychom nejdrive pockat jestli ji tu Americani vubec budou chtit ? Tady se porcuje veverka, ktera jeste beha v lese.

    • Mroz9
      08:10 12.04.2022

      Ani USA to nečekalo.
      https://www.novinky.cz/domaci/...

      Ani USA to nečekalo.
      https://www.novinky.cz/domaci/...

      • Scotty
        08:23 12.04.2022

        To co píšou Novinky je irelevantní.

        To co píšou Novinky je irelevantní.

    • pjaro77
      11:14 12.04.2022

      Ja čakám , že na tému základní NATO v ČR a SR bude samostatný článok.

      Ja čakám , že na tému základní NATO v ČR a SR bude samostatný článok.

  • Jan Padesátýpátý
    23:52 11.04.2022

    Dobré je, že se dneska pozná kdo je kdo. Před volbama v českých diskuzích spousta příznivců Trikolóry odmítala že by Triko byla proruská. A sama Triko se to snažila skrývat: ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobré je, že se dneska pozná kdo je kdo. Před volbama v českých diskuzích spousta příznivců Trikolóry odmítala že by Triko byla proruská. A sama Triko se to snažila skrývat:
    "jestli mají Vrbětice na svědomí ruští agenti tak je to neomluvitelný zločin! a Rusko musí nést následky! Ale ... zatím s jistotou nevíme kdo to udělal!"

    "O pevnou hráz proti základně USA usilují Okamura, komunisté i Trikolóra"
    https://www.idnes.cz/zpravy/do... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      23:53 11.04.2022

      Cernochova je blazen, vubec nechapu proc to tak vypoustela ven, bez konzultaci, jak interne v CR, tak s partnery v NATO nebo s USA.

      Cernochova je blazen, vubec nechapu proc to tak vypoustela ven, bez konzultaci, jak interne v CR, tak s partnery v NATO nebo s USA.

      • cejkis
        23:57 11.04.2022

        Soudružka Černochová Biljaková se vybarvila jako správná geopolitická selka.

        Soudružka Černochová Biljaková se vybarvila jako správná geopolitická selka.

        • Magister_Peditum
          00:00 12.04.2022

          Ty máš co říkat! :-D

          Ty máš co říkat! :-D

        • Marky
          00:06 12.04.2022

          Nevybarvila, vždycky byla.

          Nevybarvila, vždycky byla.

        • Ján Paliga
          05:05 12.04.2022

          Na Bilaka nám oni nesiahajú, dobre?

          Na Bilaka nám oni nesiahajú, dobre?

      • Scotty
        00:05 12.04.2022

        Jede tam o tom mimo jiné jednat. Není vůbec žádný důvod proč to držet v tajnosti.

        Jede tam o tom mimo jiné jednat. Není vůbec žádný důvod proč to držet v tajnosti.

      • Hugo557
        06:37 12.04.2022

        To je normální taktika, vypustit balónek a sledovat reakce

        To je normální taktika, vypustit balónek a sledovat reakce

  • Miroslav
    23:49 11.04.2022

    Je zaznamenaná zvýšená aktivita ruských otvorených síl ktoré presúvajú veľké množstvo ťažkej techniky na fínske hranice a k fínskemu pobrežiu. Zaznamenané sú aj K-300P Bastion

    Je zaznamenaná zvýšená aktivita ruských otvorených síl ktoré presúvajú veľké množstvo ťažkej techniky na fínske hranice a k fínskemu pobrežiu. Zaznamenané sú aj K-300P Bastion

    • Danik
      23:51 11.04.2022

      Miroslave už není apríl, řekni mi, že si děláš srandu. Rusové přece nemůžou být tak hloupí. Teď jako napadnou Švédsko a Finsko, aby se nepřipojili do NATO? Kdo to tu psal, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Miroslave už není apríl, řekni mi, že si děláš srandu. Rusové přece nemůžou být tak hloupí. Teď jako napadnou Švédsko a Finsko, aby se nepřipojili do NATO?

      Kdo to tu psal, že Ruský národ je nemocný?Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        23:54 11.04.2022

        Bohužiaľ nejde o srandu

        https://www.facebook.com/group...

        Bohužiaľ nejde o srandu

        https://www.facebook.com/group...

        • ruleta
          23:57 11.04.2022

          Pockej, ale tohle je na urovni JPP, neni tam zadny zdroj, nic.

          Pockej, ale tohle je na urovni JPP, neni tam zadny zdroj, nic.

        • Jan Padesátýpátý
          23:59 11.04.2022

          Bohudík, ne bohužel. ¨
          :D v ideálním případě to bude pro Rusko boj na dvou frontách
          a minimálně FIN+SWE do NATO takto dotlačí

          Bohudík, ne bohužel. ¨
          :D v ideálním případě to bude pro Rusko boj na dvou frontách
          a minimálně FIN+SWE do NATO takto dotlačí

        • Marw
          00:05 12.04.2022

          Ak je to pravda zrejme pokus o natlak na Finov, ale mam pocit ze tym ich skor utvrdia ze vcera bolo nesko podat prihlasku. Inak si neviem predstavit ako by chceli realne zvladnut ...Zobrazit celý příspěvek

          Ak je to pravda zrejme pokus o natlak na Finov, ale mam pocit ze tym ich skor utvrdia ze vcera bolo nesko podat prihlasku. Inak si neviem predstavit ako by chceli realne zvladnut boj na dvoch frontoch, ked uz teraz vyhrabavaju posledne zvysky presnej municie.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            00:08 12.04.2022
          • Marw
            00:13 12.04.2022

            Za mna z toho kuka zufalstvo a bezradnost. Ono je to vlastne dobra sprava, dalsie jednotky co budu viazane mimo Ukrajiny (priamej intervencii proti Finsku neverim)

            Za mna z toho kuka zufalstvo a bezradnost. Ono je to vlastne dobra sprava, dalsie jednotky co budu viazane mimo Ukrajiny (priamej intervencii proti Finsku neverim)

          • Jan Padesátýpátý
            00:15 12.04.2022

            Miroslav
            Pod tím tweetem jsou pěkné hlody. Líbí se mi finský farmář jak si mne ruce :)

            Miroslav
            Pod tím tweetem jsou pěkné hlody. Líbí se mi finský farmář jak si mne ruce :)

          • raven66
            11:02 12.04.2022

            Oni si myslia, ze Fini nemaju traktory?

            Oni si myslia, ze Fini nemaju traktory?

      • Jan Padesátýpátý
        23:56 11.04.2022

        Pro Putina to musí být noční můra. Pokud Finsko a Švédsko vstoupí do NATO, pak i kdyby Rusko dobylo půl Ukrajiny, nemůže Putin výsledek války prezentovat jako výhru, byla by to ...Zobrazit celý příspěvek

        Pro Putina to musí být noční můra.
        Pokud Finsko a Švédsko vstoupí do NATO, pak i kdyby Rusko dobylo půl Ukrajiny, nemůže Putin výsledek války prezentovat jako výhru, byla by to těžká prohra.Skrýt celý příspěvek

      • Technista
        00:19 12.04.2022

        Zastrašování. A zrovna protilodní K-300P Bastion proti UA v Černém moři nepotřebují.

        Zastrašování. A zrovna protilodní K-300P Bastion proti UA v Černém moři nepotřebují.

    • alter01
      00:00 12.04.2022

      Fínsku vojnu 2.0 už pidimužík nestihne ?

      Fínsku vojnu 2.0 už pidimužík nestihne ?

    • Rošťák
      00:05 12.04.2022

      Neblbni, já když jsem se bavil s finskýma kamarádama nedávno, tak mi říkaly, že maj fakt obavy……. vůbec netuší, tam všechny útočníky zahrabou …..

      Neblbni, já když jsem se bavil s finskýma kamarádama nedávno, tak mi říkaly, že maj fakt obavy……. vůbec netuší, tam všechny útočníky zahrabou …..

      • Cimbi
        06:38 12.04.2022

        Nějakou dobu zpátky se tu psalo, že na finských hranicích už dávno statisíce ruských vojáků jsou... Půl metru pod zemí.

        Pokud Rus zaútočí, zase jen pohnojí Karélii, řekl bych.

        Nějakou dobu zpátky se tu psalo, že na finských hranicích už dávno statisíce ruských vojáků jsou... Půl metru pod zemí.

        Pokud Rus zaútočí, zase jen pohnojí Karélii, řekl bych.

        • samoempire
          06:45 12.04.2022

          Útok Ruska na Finsko by byl skutečně geopolitický tah do nikam. Co znám Finy tak ti se připravují jenom na tuto možnost.

          Útok Ruska na Finsko by byl skutečně geopolitický tah do nikam. Co znám Finy tak ti se připravují jenom na tuto možnost.

      • Jirka318
        07:03 12.04.2022

        Zahrabávání nebude ani potřeba. Finsko je země tisíce vlků a medvědů. Stačí se chvíli otočit a počkat, než utichne mlaskání :-D

        Zahrabávání nebude ani potřeba. Finsko je země tisíce vlků a medvědů. Stačí se chvíli otočit a počkat, než utichne mlaskání :-D

        • liberal shark
          10:29 12.04.2022

          Třeba na chvíli přestanou vykrádat popelnice :-).

          Třeba na chvíli přestanou vykrádat popelnice :-).

        • raven66
          11:03 12.04.2022

          A potom, az si tie svorky zvyknu na ruske maso, tak potiahnu na juhovychod.

          A potom, az si tie svorky zvyknu na ruske maso, tak potiahnu na juhovychod.

    • Lars
      01:34 12.04.2022

      Zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby tohle Putinovo šoupání jednotkama všichni ignorovali a nikomu by to nestálo ani za řeč. To by mu mohla nejspíš prasknout žilka.

      Zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby tohle Putinovo šoupání jednotkama všichni ignorovali a nikomu by to nestálo ani za řeč. To by mu mohla nejspíš prasknout žilka.

    • juhelak
      06:32 12.04.2022

      Já myslel že na UK je všechno co měli, takhle se to tu píše již nějakou dobu. Tak mi nesedí kde vzali další velké množství techniky na tohle

      Já myslel že na UK je všechno co měli, takhle se to tu píše již nějakou dobu. Tak mi nesedí kde vzali další velké množství techniky na tohle

    • Cimbi
      06:36 12.04.2022

      Tak by možná měli Švédi a Fini využít situaci a dělat denně cvičné nálety na ten systém (tak, aby prokazatelně a jednoznačně nenarušili vzdušný prostor RF. Prostě trénovat ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak by možná měli Švédi a Fini využít situaci a dělat denně cvičné nálety na ten systém (tak, aby prokazatelně a jednoznačně nenarušili vzdušný prostor RF. Prostě trénovat likvidaci toho systému (jeden den z výšky, další den nízké přiblížení atd.).
      Pokud tam Rusi alokují nějakou S300 nebo S400, tak trénovat i nálety na ni.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        10:30 12.04.2022

        Pár ošklivých provokací kolem Královce by neškodilo. A odstávka železničního spojení s Běloruskem na "dlouho plánovanou rekonstrukci" taky ne.

        Pár ošklivých provokací kolem Královce by neškodilo. A odstávka železničního spojení s Běloruskem na "dlouho plánovanou rekonstrukci" taky ne.

  • Ján Paliga
    23:40 11.04.2022

    Zaujímavý článok o vojenských invalidoch ZSSR "Ako si súdruhovia hrdinov uctili... ...alebo krátky článok na tému starostlivosti o vojnových hrdinov na strane sovietov" - ...Zobrazit celý příspěvek

    Zaujímavý článok o vojenských invalidoch ZSSR

    "Ako si súdruhovia hrdinov uctili...

    ...alebo krátky článok na tému starostlivosti o vojnových hrdinov na strane sovietov" - https://blog.sme.sk/jurajkumic... Skrýt celý příspěvek

    • Adanedhel
      07:08 12.04.2022

      Chudáci chlapi.

      Chudáci chlapi.

    • Roko
      07:11 12.04.2022

      Vznika fakt ozaj generacia ktora sa o seba absolutne nebude vediet postarat a o alkoholizme , ale ze fakt tazkom alkoholizme nehovoriac

      Vznika fakt ozaj generacia ktora sa o seba absolutne nebude vediet postarat a o alkoholizme , ale ze fakt tazkom alkoholizme nehovoriac

  • Janicekmac
    23:23 11.04.2022

    SPD a chlebíčky aneb naše pátá kolona chystá pohoštění
    https://www.denik.cz/krimi/jil...

    SPD a chlebíčky aneb naše pátá kolona chystá pohoštění
    https://www.denik.cz/krimi/jil...

    • ruleta
      23:25 11.04.2022

      Dobrej je jeho facebook, stoji za navstevu.

      Dobrej je jeho facebook, stoji za navstevu.

      • Rošťák
        23:30 11.04.2022

        Díky, ale dneska zvracet nechci

        Díky, ale dneska zvracet nechci

        • ruleta
          23:45 11.04.2022

          :D

          :D

        • Ján Paliga
          05:10 12.04.2022

          Nezjedol si omylom nejaký chlebíček? ;)

          Nezjedol si omylom nejaký chlebíček? ;)

          • Rošťák
            08:04 12.04.2022

            Těch bych se nedotkl ani násadou lopaty...... Proč lopaty? ..... odpovězte si sami :D

            Těch bych se nedotkl ani násadou lopaty...... Proč lopaty? ..... odpovězte si sami :D

  • dusan1
    23:21 11.04.2022

    https://www.oryxspioenkop.com/...

    Dodávky zo západu na Ukrajinu.

    https://www.oryxspioenkop.com/...

    Dodávky zo západu na Ukrajinu.

    • Technista
      00:03 12.04.2022

      TVL, Orkové nás vůbec nebudou mít rádi :) 7 vlaječek - GB po 6 vlaječkách - USA + ČR 3 vlaječky - Polsko 2 - Austrálie + Holandsko + Turecko 1 vlaječka - SR + Španělsko + Estonsko Zobrazit celý příspěvek

      TVL, Orkové nás vůbec nebudou mít rádi :)
      7 vlaječek - GB
      po 6 vlaječkách - USA + ČR
      3 vlaječky - Polsko
      2 - Austrálie + Holandsko + Turecko
      1 vlaječka - SR + Španělsko + EstonskoSkrýt celý příspěvek

    • otecko
      08:35 12.04.2022

      Polácí dodávají pro MiGy a SU rakety R73 jaký mají operační dolet?

      Polácí dodávají pro MiGy a SU rakety R73 jaký mají operační dolet?

      • Silver
        08:59 12.04.2022

        R-73 – základná verzia s dosahom 20 km R-73E – verzia so zväčšeným dosahom na 30 km R-74ME – modernizovaná verzia s novou elektronikou a citlivejšou vyhľadávacou hlavicou s dosahom ...Zobrazit celý příspěvek

        R-73 – základná verzia s dosahom 20 km
        R-73E – verzia so zväčšeným dosahom na 30 km
        R-74ME – modernizovaná verzia s novou elektronikou a citlivejšou vyhľadávacou hlavicou s dosahom 40 km (pôvodne označovaná ako R-73M)Skrýt celý příspěvek

    • brin
      09:00 12.04.2022

      Tak ještě DANY.

      Tak ještě DANY.

  • Arthur
    23:21 11.04.2022
  • Danik
    23:15 11.04.2022

    Pánové zajímaly by mě vaše odhady, jak dlouho bude konflikt pokračovat? (ať už skončí porážkou Ruska a dobytí republik a Krymu, nebo Ukrajina odstoupí nějaká území, či dojde k ...Zobrazit celý příspěvek

    Pánové zajímaly by mě vaše odhady, jak dlouho bude konflikt pokračovat? (ať už skončí porážkou Ruska a dobytí republik a Krymu, nebo Ukrajina odstoupí nějaká území, či dojde k zamrznutí konfliktu. Zásah západu nepočítáme)Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      23:31 11.04.2022

      Je tam veľmi veľa premenných. Akýkoľvek odhad stojí na vode. V každom prípade si nemyslím, že to skončí odstúpením "nejakých území". Pre Ukrajinu by to bolo veľa a pre Rusko málo. ...Zobrazit celý příspěvek

      Je tam veľmi veľa premenných. Akýkoľvek odhad stojí na vode. V každom prípade si nemyslím, že to skončí odstúpením "nejakých území". Pre Ukrajinu by to bolo veľa a pre Rusko málo. Nemyslím, že Rusko si rozvrátilo štát kvôli Krymu ktorý už beztak mali v rukách 8 rokov a tým dvom srandarepublikám na východe. Rusko potrebuje zabrať minimálne polovicu, ideálne celú Ukrajinu. A celkovo ich ambície zrejme siahajú za hranice Ukrajiny. Sám Lavrov dnes povedal, že Ukrajina nie je dôležitá, dôležité je obmedzenie vplyvu USASkrýt celý příspěvek

    • dusan1
      23:32 11.04.2022

      Môj tip bol ešte pred vojnou, že vojna bude dlhá a krvavá .... Trafil som rozsah konfliktu (plný rozsah ruskej invázie) ale zmýlil som sa kam sa Rusi dostanú a koľko bude ...Zobrazit celý příspěvek

      Môj tip bol ešte pred vojnou, že vojna bude dlhá a krvavá ....

      Trafil som rozsah konfliktu (plný rozsah ruskej invázie) ale zmýlil som sa kam sa Rusi dostanú a koľko bude utečencov ... našťastie ..

      I ke´ď som už pred konflitom tvrdil, že "ukrajinská armáda je najlepšia na svete" (hlavne čo sa týka výcviku a bojových skúsenostní v boji s modernou armádou), tak i mna prekvapilo, že sa Rusi ďaleko nedostali ....a tým sa znížil počet utečencov, lebo z mnohých oblastí Ukrajinci jednoducho nemusia utekať .... našťastie ...

      Takže bol som síce v rozsahu vojny pesimista, ale v schopnostiach ukrajinskej armády, resp. k neschopnosti ruskej som bol optimista ... ale ukázalo sa, že som si to len myslel .. všetci sme boli pesimisti : )

      Určite tá vojna bude dlhá a krvavá .... Putin nemá prečo ustupovať .... doma to má "vybavené" a na svet sa už neohliada ...

      Ale mylím, že po pár mesiacoch sa bude snažiť o "prímerie" ... v preklade garanciu dnešných ziskov .... na čo Ukrajinci nebudú chcieť pristúpiť ...

      Uvidíme čo to spraví, keď budú Rusi žobrať na uliciach a chodiť často na "prechádzky" na cintoríny pochovávať vojakov .....

      Je možné, že Putin mobilizuje vo veľkom ... ale tým ekonomiku dorazí ....

      V dlhodobom horizonte sa rysuje "ruská KLDR" s vyššou úrovňou pre vývoz surovín .... a "nekonečná" vojna na Ukrajine .... ktorá zrejme v nejakej fáze "zaspí" .... v ideálnom stave, ke´d Ukrajinci oslobodia sovje územie po "novorusko" .... a potom zrejme budú chcieť nastoliť "status quo" z januára tohto roku ....Skrýt celý příspěvek

    • Veraxx
      23:34 11.04.2022

      Všechno záleží na západu , jak hodně budeme tlačit na ruský režim , a co udělá zbytek světa

      Všechno záleží na západu , jak hodně budeme tlačit na ruský režim , a co udělá zbytek světa

    • Marw
      23:46 11.04.2022

      Ak zapadu uplne nerupne v bedni tak teraz ma exkluzivnu prilezitost rozdrbat velku cast armady chanatu a dostat chanat do takych ekonomickych sraciek ze od nich bude pokoj dalsich ...Zobrazit celý příspěvek

      Ak zapadu uplne nerupne v bedni tak teraz ma exkluzivnu prilezitost rozdrbat velku cast armady chanatu a dostat chanat do takych ekonomickych sraciek ze od nich bude pokoj dalsich 50 rokov. Chce to len nevymeknut v sankciach + este pritvrdit a liat na Ukrajinu dostatok vyzbroje. Nebude to lacne ani jednoduche a ani rychle ale ak tuto sancu minimalne USA s najblizsimi spojencami nevyuzije tak su hlupaci. Pri troche stastia si tym moze USA rozviazat ruky na Cinu. Pri dostatocne oslabenom chanate by si uz svoju bezpecnost vedela Europa zaistit aj sama, zvlast ak by mala naraznik z pozuby vyzbrojenych Ukrajincov a Poliakov. Verim ze ak Ukrajina dostane spravnu vyzbroj tak dokaze chanat zatlacit minimalne do pozicie velmi podobnej tej pred invaziou. Ci dokaze obnovit kontrolu nad celym uzemim sa neodvazim typovat a otazka je ci by to v danu chvilu nebolo dokonca aj kontraproduktivne (nech uz to znie akokolvek cynicky).Skrýt celý příspěvek

      • PPoe
        18:08 12.04.2022

        Tady s tím souhlasím, jen bych ještě dodával, že pokud nejsme úplný přizdisráči, kteří náš boj nechají vybojovat někoho jiného a za odměnu ho necháme se zničenou a zbídačenou ...Zobrazit celý příspěvek

        Tady s tím souhlasím, jen bych ještě dodával, že pokud nejsme úplný přizdisráči, kteří náš boj nechají vybojovat někoho jiného a za odměnu ho necháme se zničenou a zbídačenou zemí.. Tak bych i dodával, že je potřeba se připravit na to, nalít opravdu velké částky do obnovy Ukrajiny.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      23:52 11.04.2022

      Ja by som to dal na Kozinu : Do roka a dne , po zatvorení posledného ventilu na plynovode !

      Ja by som to dal na Kozinu : Do roka a dne , po zatvorení posledného ventilu na plynovode !

    • mabc
      02:17 12.04.2022

      Niekolko rokov, dokym sa nezmeni nieco podstatne v (najma ruskej) geopolitike, resp. dokym Ukrajina nepodpise pre nu nevyhodne primerie. Rusi nemaju v povahe sa po par tyzdnoch ...Zobrazit celý příspěvek

      Niekolko rokov, dokym sa nezmeni nieco podstatne v (najma ruskej) geopolitike, resp. dokym Ukrajina nepodpise pre nu nevyhodne primerie. Rusi nemaju v povahe sa po par tyzdnoch vzdavat a ich krajina je nevycerpatelna studna zdrojov (materialnych aj ludskych - "nas mnogo").

      Na rozdiel od zapadu su aj s Ukrajincami velmi odolni nepohodliu alebo materialnemu stradaniu. Zapadne sankcie v sucasnom rozsahu Rusov viac stmelia nez odradia (teda mimo nepocetnu moskovsku, petrohradsku alebo jekaterinbursku strednu triedu).Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        05:18 12.04.2022

        Já moc nevěřím, že by se Rusku podařilo zopakovat Velkou vlasteneckou válku bez americké hospodářské podpory. Spíš myslím, že si zopakují tu první. Ale zásadní bude, zda se Čína ...Zobrazit celý příspěvek

        Já moc nevěřím, že by se Rusku podařilo zopakovat Velkou vlasteneckou válku bez americké hospodářské podpory. Spíš myslím, že si zopakují tu první. Ale zásadní bude, zda se Čína postaví na Ruskou stranu aby zabránila rozpadu RF a zda bude Západ masivně podporovat Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          06:52 12.04.2022

          Čína je klíč. Pokud podpoří Rusko tak rusové můžou válku i vyhrát. Moc to nevidím. Čína má rád Rusko někde mezi. Ani vítězné ani ne poražené. Bude tlačit na uzavření míru. Pro ...Zobrazit celý příspěvek

          Čína je klíč. Pokud podpoří Rusko tak rusové můžou válku i vyhrát. Moc to nevidím. Čína má rád Rusko někde mezi. Ani vítězné ani ne poražené. Bude tlačit na uzavření míru.
          Pro západ je klíč Bělorusko. Ideální země pro partizánsky boj. Hranice s Polskem a Ukrajinou. Země úplně závislá na Rusku.
          Co bude ještě zajímavé je Japonsko. Rusové se dívají na Japonce z výšky. Pokud ale budou provokovat tak tichomořská flotila může přestat existovat.Skrýt celý příspěvek

          • Maximus
            07:42 12.04.2022

            Rusove mohou na Ukrajině vyhrat asi jako SSSR v AFG. Dokazi nejaky cas okupovat nejake uzemi, dosadit nejakou loutkovou vladu s "velmi kratkym polocasem rozpadu" a denně ztraty ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusove mohou na Ukrajině vyhrat asi jako SSSR v AFG. Dokazi nejaky cas okupovat nejake uzemi, dosadit nejakou loutkovou vladu s "velmi kratkym polocasem rozpadu" a denně ztraty vojaku a kolaborantu ve stovkach a ztraty techniky v desitkach kusu. Jak dlouho to ten zaprtek, co zustal po SSSR, dokaze pri sankcich zapadu financovat a politicky ustát?
            Rusko prohralo a vse pokracovani bude jen agonie ruskeho vedeni, ktera bude stat zcela zbytečné hromady mrtvych ruskych vojaku a ukrajinskych obyvatel. Pokud to rusaci vcas sami nezastaví, tak budou mit nakroceno k rozpadu SSSR ver. 2.0.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            10:34 12.04.2022

            Čína na jedné straně určitě nechce úplnou destabilizaci a rozpad RF, na druhé straně se jí určitě nelíbí násilné změny hranic pomocí vojenských prostředků a narušování čínských ...Zobrazit celý příspěvek

            Čína na jedné straně určitě nechce úplnou destabilizaci a rozpad RF, na druhé straně se jí určitě nelíbí násilné změny hranic pomocí vojenských prostředků a narušování čínských obchodních zájmů. Nejlepší by bylo, kdyby se Západ potichu domluvil se soudruhem Xi, jak hluboko nechají Rusko padnout a jak obnoví fungování čínských podniků na Ukrajině.Skrýt celý příspěvek

    • Adanedhel
      07:13 12.04.2022

      Já si myslím, že Sovětsko v zoufalství vystřelí jádro. Jedno na koho a kam, ale mám za to, že prohru nepřipouští a budou se chtít okázat.

      Já si myslím, že Sovětsko v zoufalství vystřelí jádro. Jedno na koho a kam, ale mám za to, že prohru nepřipouští a budou se chtít okázat.

      • pjaro77
        13:25 12.04.2022

        To som zvedavý, čo potom spraví Čína.

        To som zvedavý, čo potom spraví Čína.

  • dusan1
    23:14 11.04.2022

    https://www.youtube.com/watch?...

    Vysvetlenie je zrejme jednoduché ... "priateľská paľba" ....

    https://www.youtube.com/watch?...

    Vysvetlenie je zrejme jednoduché ... "priateľská paľba" ....

  • Gator
    23:08 11.04.2022

    https://twitter.com/andrewofpo...

    Prý to byli Čečeci

    https://twitter.com/andrewofpo...

    Prý to byli Čečeci

    • Cimbi
      06:01 12.04.2022

      Byli nebyli Čečenci.

      Teď je hojně hnojiva.

      Byli nebyli Čečenci.

      Teď je hojně hnojiva.

  • StepRebel
    23:04 11.04.2022

    300, Thermopyly

    3500, Mariupol

    Jdi, poutnice, a zvestuj Ukrajinskym, ze my tu mrtvi lezime, jak zakony kazaly nam.

    Putler idi na xuj!

    300, Thermopyly

    3500, Mariupol

    Jdi, poutnice, a zvestuj Ukrajinskym, ze my tu mrtvi lezime, jak zakony kazaly nam.

    Putler idi na xuj!

  • cejkis
    22:58 11.04.2022

    Ještě bych Vám chtěl říci, že vyšel nový ceník ČEZu: 7,1CZK/kWh v silovce (před rokem 2,3) s distribucí to bude letos za cca 10CZK/kWh Nárůst plynu u nových smluv cca 500%, u ...Zobrazit celý příspěvek

    Ještě bych Vám chtěl říci, že vyšel nový ceník ČEZu: 7,1CZK/kWh v silovce (před rokem 2,3) s distribucí to bude letos za cca 10CZK/kWh

    Nárůst plynu u nových smluv cca 500%, u elektřiny cca 300%.

    Vládě se ještě chvíli bude dařit všechny problémy schovávat pod modrožlutou vlajku. Do doby než dostane většina firem a lidí vyučtování energií. To bude na sklonku léta. V této době vykrystalizují problémy se školkami a školami obsazovanými Ukrajinci. Firmy začnou propouštět a nálada ve společnosti upadne.

    Vláda už nyní ví, že skončí a tak uvidíme rychlou snahu o uzavírání smluv s Američany.

    https://www.cez.cz/edee/conten... Skrýt celý příspěvek

    • IS-3
      23:00 11.04.2022

      A pak se vlhkej probudíš, Kremlobote.

      A pak se vlhkej probudíš, Kremlobote.

      • cejkis
        23:03 11.04.2022

        Ceník ČEZu neokecáte

        Ceník ČEZu neokecáte

        • Poly
          23:24 11.04.2022

          A to se jako řídíš ceníkem ČEZu??? To by mimo jiné částečně vysvětlovalo tvoji zatrpklost :-D

          A to se jako řídíš ceníkem ČEZu??? To by mimo jiné částečně vysvětlovalo tvoji zatrpklost :-D

        • alter01
          23:58 11.04.2022

          Máš nočnú v kotolni na vašej ambasáde?

          Máš nočnú v kotolni na vašej ambasáde?

        • Cajk
          08:42 12.04.2022

          To je drzost nejvyššího kalibru. Svalujete vinu na nynější vladu a vaše stará vláda, nasekala nejvyšší dluh od roku 1948 a díky ní ceny všeho vzrostli na těch 500% a 300%. Pro mě ...Zobrazit celý příspěvek

          To je drzost nejvyššího kalibru. Svalujete vinu na nynější vladu a vaše stará vláda, nasekala nejvyšší dluh od roku 1948 a díky ní ceny všeho vzrostli na těch 500% a 300%. Pro mě větší ještě motivace, zabránit každé další takové komunistické vládě, aby se dostala k moci.Skrýt celý příspěvek

          • Eagle
            20:23 12.04.2022

            Která vláda od roku 1948 se potýkala s celosvětovou pandemií? Kdy od roku 1948 do roku 1999 byly tak těsně provázány ekonomiky jako dnes? Uvidíme jaké dluhy naseká nová vláda a ...Zobrazit celý příspěvek

            Která vláda od roku 1948 se potýkala s celosvětovou pandemií? Kdy od roku 1948 do roku 1999 byly tak těsně provázány ekonomiky jako dnes? Uvidíme jaké dluhy naseká nová vláda a jak bude podporovat podnikatele. A to nové vládě držím palce, naše politika potřebovala změnu. Uvidíme za 4 roky.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      23:02 11.04.2022

      Zvláštní, podle posledních průzkumů si pětikolka dokonce ještě polepšila... Zdaleka ne každý v této zemi je socka, co by prodala vlastní matku za slevu na elektřinu.

      Zvláštní, podle posledních průzkumů si pětikolka dokonce ještě polepšila... Zdaleka ne každý v této zemi je socka, co by prodala vlastní matku za slevu na elektřinu.

      • cejkis
        23:09 11.04.2022

        :-))) víte jak se dělají průzkumy ?

        :-))) víte jak se dělají průzkumy ?

        • Magister_Peditum
          23:14 11.04.2022

          Smiř se s tím, že je vás jenom menšina.

          Smiř se s tím, že je vás jenom menšina.

          • cejkis
            23:18 11.04.2022

            S ohledem na výsledky posledních voleb lžete.

            S ohledem na výsledky posledních voleb lžete.

          • Scotty
            23:20 11.04.2022

            Komunistů, SPD, Trikolory a ostatních sráčů menšina zcela určitě je.

            Komunistů, SPD, Trikolory a ostatních sráčů menšina zcela určitě je.

          • cejkis
            23:33 11.04.2022

            Počet konkurenčních hlasů 5 koalice byl větší. Tedy vládu netradičně i sněmovnu vede skupina lidí, kteří dostali minoritu hlasů. To je fakt. A že arogantně neumožnili opozici ...Zobrazit celý příspěvek

            Počet konkurenčních hlasů 5 koalice byl větší. Tedy vládu netradičně i sněmovnu vede skupina lidí, kteří dostali minoritu hlasů. To je fakt. A že arogantně neumožnili opozici obsadit vedoucí pozice sněmovny se jim vrátí po dalších volbách.Skrýt celý příspěvek

          • Magister_Peditum
            23:41 11.04.2022

            Jóó, ty předpokládáš, že kdo nevolil vládní koalici v posledních volbách je automaticky proti její současné politice, že jo? :-D

            Jóó, ty předpokládáš, že kdo nevolil vládní koalici v posledních volbách je automaticky proti její současné politice, že jo? :-D

          • Scotty
            23:42 11.04.2022

            Ty "konkurenční" strany prostě neoslovily ani minimum potřebných voličů.

            Ty "konkurenční" strany prostě neoslovily ani minimum potřebných voličů.

        • sgaba
          23:19 11.04.2022

          Tady nejste v Rusku.

          Tady nejste v Rusku.

        • TF_HU
          23:20 11.04.2022

          V Rusku Tak dokonce i volí

          V Rusku Tak dokonce i volí

    • dusan1
      23:04 11.04.2022

      Môžeš poslať pozdrav Putinovi, že rád zaplatíš za vysokú cenu zemného plynu ...

      Môžeš poslať pozdrav Putinovi, že rád zaplatíš za vysokú cenu zemného plynu ...

      • cejkis
        23:19 11.04.2022

        Máte to nějaké pomotané. Ruský plyn byl vždy nejlevnější.

        Máte to nějaké pomotané. Ruský plyn byl vždy nejlevnější.

        • majales
          23:23 11.04.2022

          Teď bude nejdražší, protože část ceny půjde na obnovu Ukrajiny.

          Teď bude nejdražší, protože část ceny půjde na obnovu Ukrajiny.

        • Scotty
          23:27 11.04.2022

          Ne, nebyl.

          Ne, nebyl.

          • cejkis
            23:40 11.04.2022

            OK, mate pravdu. V jednom období byly dlouhodobé kontrakty dražší.

            OK, mate pravdu. V jednom období byly dlouhodobé kontrakty dražší.

          • Scotty
            00:08 12.04.2022

            Od doby co se zjistilo že Rusové jaksi opomněli naplnit zásobníky šla cena prudce vzhůru a překonala LNG.

            Od doby co se zjistilo že Rusové jaksi opomněli naplnit zásobníky šla cena prudce vzhůru a překonala LNG.

        • dalík
          23:28 11.04.2022

          Byl, ale už není. Teď ho platíme podruhé. Je to ten nejdražší plyn na světě.

          Byl, ale už není. Teď ho platíme podruhé. Je to ten nejdražší plyn na světě.

        • dusan1
          23:38 11.04.2022

          Nemám ... to platilo do konca roku 2021, kedy Putin prestal dodávať zemný plyn na spotový trh a ceny sa raketovo zdvihli ... zároveň vyprázdnil zásobníky plynu gazpromu a to ...Zobrazit celý příspěvek

          Nemám ... to platilo do konca roku 2021, kedy Putin prestal dodávať zemný plyn na spotový trh a ceny sa raketovo zdvihli ... zároveň vyprázdnil zásobníky plynu gazpromu a to vyvolalo paniku ....

          Preto sa začiatkom roku 2021 tankery so skvapalneným plynom otočili a presmerovali do Eur´ópy a pomohli stlačiť ceny toho "lacného" ruského plynu ...

          Rusko mohlo zarábať na vysokých cenách ... ale naschvál nezarábalo .. lebo vydieralo Nemecko pre NS2.... vieme ako to "úspešne" skončilo ...NS2 je kaput a Rusko končí ako dodávateľ do Európy v horizonte pár rokov ...

          Dnes už Rusko dodáva ostošesť ... lebo potrebuje prachy ... ale neistota drží ceny hore a žu len to núti všetkých odkloniť sa od plynu, resp. od ruského plynu ...

          Ten "lacný ruský plyn" je už dávno minulosť ....Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            23:54 11.04.2022

            Máte to překroucené. Kdyby evropští obchodníci nespekulovali na pokles ceny a nakupovali přes léto, nevytvořili by prostor pro vydírání Gazpromem. Zásobníky pod smlouvami ...Zobrazit celý příspěvek

            Máte to překroucené.

            Kdyby evropští obchodníci nespekulovali na pokles ceny a nakupovali přes léto, nevytvořili by prostor pro vydírání Gazpromem. Zásobníky pod smlouvami Gazpromu jsou 10% evropské uskladňovací kapacity.

            Tankery LNG začaly proudit do EU na základě toho, že asijští obchodníci měli naplněné zásobníky a cena v EU byla již vyšší. Do té doby byla Američanům Evropa u zadku. Jestli chcete hodím sem porovnání dodávek LNG do Evropy v letech a uvidíte v létě 2021 zásadní pokles.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            00:14 12.04.2022

            Jak jistě víte ubohý trolle 10% je na manipulaci s cenou víc než dost. Zvlášť když je celoevropský průměr ukazatel naprosto o ničem. Takhle můžeme tvrdit že je EU závislá na ruském ...Zobrazit celý příspěvek

            Jak jistě víte ubohý trolle 10% je na manipulaci s cenou víc než dost. Zvlášť když je celoevropský průměr ukazatel naprosto o ničem. Takhle můžeme tvrdit že je EU závislá na ruském plynu jen ze 40% procent. Takže ukončení dodávek nezpůsobí žádný problém.
            Ne. Akorát cen ruského plynu v Evropě překonala cenu LNG. Ty tankery původně do Evropy vůbec nemířily.Skrýt celý příspěvek

        • damra
          23:46 11.04.2022

          nemate zcela pravdu. lng byl nekdy levnejsi nez rusky plyn a nekdy drazsi. neminim zrovna pro vas hledat ceny komodit. ale mohu ...Zobrazit celý příspěvek

          nemate zcela pravdu. lng byl nekdy levnejsi nez rusky plyn a nekdy drazsi.
          neminim zrovna pro vas hledat ceny komodit.
          ale mohu nabidnout:
          https://www.tydenikhrot.cz/cla...

          hlavne prosim nepiste.....uz dneska se za kazdy vas post prispelo opet ukrajine.
          bezte zpet treba na seznam...tam se vam také smějí.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      23:04 11.04.2022

      Nechci bejt chytrej, ale kdo sledoval trh s energiema, tak na podzim fixoval cenu na co nejdelší dobu……

      Nechci bejt chytrej, ale kdo sledoval trh s energiema, tak na podzim fixoval cenu na co nejdelší dobu……

      • cejkis
        23:11 11.04.2022

        Vyprávějte to lidem, kterým zkrachoval dodavatel. A mimochodem aktuálně stojí před bankrotem Pražská plynárenská, 3. největší obchodnik s plynem v ČR.

        Vyprávějte to lidem, kterým zkrachoval dodavatel. A mimochodem aktuálně stojí před bankrotem Pražská plynárenská, 3. největší obchodnik s plynem v ČR.

        • Rošťák
          23:15 11.04.2022

          no jelikož já fixoval u ČEZu oboje rodičům v době kdy šla největší vlna lidí v DPI a šlo to v pohodě, tam o tom klidně můžu vyprávět …..

          no jelikož já fixoval u ČEZu oboje rodičům v době kdy šla největší vlna lidí v DPI a šlo to v pohodě, tam o tom klidně můžu vyprávět …..

          • cejkis
            23:20 11.04.2022

            Pak využíváte efektu předchozích nákupů ČEZu na delší období. Zdraží vám to později.

            Pak využíváte efektu předchozích nákupů ČEZu na delší období. Zdraží vám to později.

          • Rošťák
            23:40 11.04.2022

            Ono, někd yneni nejlevnější varianta ta nejlevnější, ale tříletá jistota stabilní ceny je něco, s čím se dá počítat, a ano, za 3 roky budu mít cenu jinou, takovej je hold svět že…. ...Zobrazit celý příspěvek

            Ono, někd yneni nejlevnější varianta ta nejlevnější, ale tříletá jistota stabilní ceny je něco, s čím se dá počítat, a ano, za 3 roky budu mít cenu jinou, takovej je hold svět že…. ale pak to bude o tom vzít do roky tužku a papír a udělat si zase plán cashflow ( a ono to fakt funguje! ) ….. Ale někteří nevidí dál jak na krabičku startek a petku piva v lednici no …..Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          23:22 11.04.2022

          Říkaly v Moskvě?

          Říkaly v Moskvě?

        • Poly
          23:25 11.04.2022

          Dodavatelé krachli v době kdy byla elektřina dražší než je teď. Moc ti ty argumenty nefungují.

          Dodavatelé krachli v době kdy byla elektřina dražší než je teď. Moc ti ty argumenty nefungují.

          • cejkis
            23:41 11.04.2022

            Jaké argumenty ?

            Jaké argumenty ?

    • Danik
      23:12 11.04.2022

      Že se zdražuje všechno je dané. Že roste inflace taky, že zvládnout největší uprchlickou krizi od 2 světové války nebude lehké je jasné. Že porostou ekonomické a sociální problémy ...Zobrazit celý příspěvek

      Že se zdražuje všechno je dané. Že roste inflace taky, že zvládnout největší uprchlickou krizi od 2 světové války nebude lehké je jasné. Že porostou ekonomické a sociální problémy je dané, že obnova Ukrajiny bude stát značné finance je dané, ale nechápu za co z toho může vláda nebo Ukrajinci...

      Americká základna už tu měla být dávno a smlouvy s USA a dalšími na dodávky zbraní by jsme nyní měli házet lopatou.

      Ano čekají nás těžké časy, budou se utahovat opasky, ale i tak jsem rád, že máme tu vládu co máme a upřímně, fakt bych nechtěl být v jejich kůži, protože množství problémů a zametání bordelu pod předchozích vládách mají tolik, že by potřebovali tak 20 let a stabilně rostoucí ekonomiku.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      23:15 11.04.2022

      Presne, v Rusku se buduje raj a tady Ukrajinci "obsazuji" skolky, skoly, doktory, pracovni mista - bude se propoustet, jde to tu od 10 k 5. Je na case abys ses hnul na vychod :D

      Presne, v Rusku se buduje raj a tady Ukrajinci "obsazuji" skolky, skoly, doktory, pracovni mista - bude se propoustet, jde to tu od 10 k 5. Je na case abys ses hnul na vychod :D

      • cejkis
        23:22 11.04.2022

        Odpovím ruletě v září. Uvidíme, kdo z nás bude nad věcí a kdo bude v hajzlu.

        Odpovím ruletě v září. Uvidíme, kdo z nás bude nad věcí a kdo bude v hajzlu.

        • Scotty
          23:26 11.04.2022

          Co bude v září?

          Co bude v září?

        • ruleta
          23:27 11.04.2022

          cejkis prorok :D kdyz si tady vedl disputace nad myslenkami ohledne narodnich zajmu, nad zajmy Nemecka, USA - ok, zajimava debata - ale ty vzkazky co tu v posledni dobe ze ...Zobrazit celý příspěvek

          cejkis prorok :D kdyz si tady vedl disputace nad myslenkami ohledne narodnich zajmu, nad zajmy Nemecka, USA - ok, zajimava debata - ale ty vzkazky co tu v posledni dobe ze zoufalstvi hazes, NATO instruktori, Cernobyl, elektrina, "obsazovani" skolek - sorry, to je ubohost.Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            23:43 11.04.2022

            Dlouhé příspěvky zde nemají vůbec smysl. Žádné diskuze se zde nevedou. Jan uctíváni kultu žlutomodré vlajky. Sláva Ukrajině ...Zobrazit celý příspěvek

            Dlouhé příspěvky zde nemají vůbec smysl. Žádné diskuze se zde nevedou. Jan uctíváni kultu žlutomodré vlajky. Sláva Ukrajině !

            https://ct24.ceskatelevize.cz/... Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            23:43 11.04.2022

            Sím, ještě se tu neřešil benzín a nafta :D Já aby se nezapomnělo ….

            Sím, ještě se tu neřešil benzín a nafta :D Já aby se nezapomnělo ….

          • ruleta
            23:48 11.04.2022

            cejkisi opravdovy problem je, kdyz mas Rusa na dvorku a ne to co tu postujes....tyhlety uhybne manevry si zkousej na sve ridici organy na ruske ambasade :D

            cejkisi opravdovy problem je, kdyz mas Rusa na dvorku a ne to co tu postujes....tyhlety uhybne manevry si zkousej na sve ridici organy na ruske ambasade :D

          • Magister_Peditum
            23:56 11.04.2022

            Tak už i děti ve školkách ti vadí! Jak hluboce může člověk ještě klesnout?

            Tak už i děti ve školkách ti vadí! Jak hluboce může člověk ještě klesnout?

          • Rošťák
            23:59 11.04.2022

            Ale jo, ok, tak toho pojďme využít ne? Rozhoďme sítě, a lokalizujme místa kde je jsou full školky. 1) pokuď je v prostoru moc UA dětí, tak to znamená, že tam jsou i ženský z UA a ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale jo, ok, tak toho pojďme využít ne? Rozhoďme sítě, a lokalizujme místa kde je jsou full školky.
            1) pokuď je v prostoru moc UA dětí, tak to znamená, že tam jsou i ženský z UA a jaká je šance že bychom jich nenašli pár s pedagogickým vzděláním?
            2) Vhodné prostory se dají v každém kraji pronajmout.
            3) Na vybavení se dá udělat nějaká sbírka a s trochou tvořivosti se dají dělat zázraky.
            4) Financování - MSMT beztak má v plánu hradit školky pro děti uprchlíků
            5) potřebné doklady - při troše vůle MSMT by problém být neměl
            6) po konci uprchlické krize by se dalo uvažovat nad transformací do standardní školky
            - joo, je to kur** zjednodušené, ale nic neni neřešitelné, když je to třeba a když se chce…. unavuje mě brek nad tím, že něco nejde a zároveň čekat na to, až to někdo vyřeší …..Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            00:02 12.04.2022

            @Ruleta

            Nemáme Rusa na dvorku. A ukazuje se, že bez kolejí není schopen dojet dál než 200km.

            @Ruleta

            Nemáme Rusa na dvorku. A ukazuje se, že bez kolejí není schopen dojet dál než 200km.

          • Scotty
            00:15 12.04.2022

            Hrdinům sláva!

            Hrdinům sláva!

        • damra
          23:47 11.04.2022

          vy jste v hajzlu uz ted

          vy jste v hajzlu uz ted

    • Scotty
      23:19 11.04.2022

      To víš že jo.

      To víš že jo.

    • Bordza
      23:22 11.04.2022

      predplatil som si 20 prispevkov a poslal 500 ecok. Keby sa spina co sedi v kremli nenapadla ukrainu, tak sme tu nemuseli riesit tieto veci.

      predplatil som si 20 prispevkov a poslal 500 ecok. Keby sa spina co sedi v kremli nenapadla ukrainu, tak sme tu nemuseli riesit tieto veci.

    • Poly
      23:22 11.04.2022

      Njn, Putler začal vraždit, tak holt neseme následky počínání fašistického Ruska. Nicméně asi nevíš, jak se trendují smlouvy ve firmách. Opravdu ne přes ceník :-D BTW cena ...Zobrazit celý příspěvek

      Njn, Putler začal vraždit, tak holt neseme následky počínání fašistického Ruska. Nicméně asi nevíš, jak se trendují smlouvy ve firmách. Opravdu ne přes ceník :-D

      BTW cena elektřina je na mnohem nižší úrovni než byla. Na konci minulého roku stála na burze MWh přes 300 euro. Dnes je cena na burze 200 euro.

      Co bude s plynem neví nikdo. Firmy mají ceny vysoutěžené obvykle do konce roku. Osobně neznám žádnou, která nemá. Soutěžit se začne někdy na podzim a nikdo neví, co se bude dít.
      Každopádně opět, cena minulý rok na konci roku byla dokonce o něco málo vyšší než je nyní.
      A ČR pamatuje mnohem vyšší ceny plynu než jsou dnes. A stačí se podívat jen pár roků do minulosti.

      Ceníkové ceny jsou vysoké proto, protože dodavatelé se chtějí napakovat, protože burza ukazuje něco jiného, co není adekvátní žravosti jejich kasy:

      https://prnt.sc/tWRdB0DS-Vqf... Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        00:35 12.04.2022

        1) krátkodobé navýšení cen nevytvoří inflační efekt jako dlouhodobé o něco nižší navýšení. 2) Pokud je cena na burze 5,3 a ČEZ nabízí v tarifu za 7,1 je to dle očekávání. 3) A ...Zobrazit celý příspěvek

        1) krátkodobé navýšení cen nevytvoří inflační efekt jako dlouhodobé o něco nižší navýšení.

        2) Pokud je cena na burze 5,3 a ČEZ nabízí v tarifu za 7,1 je to dle očekávání.

        3) A jak se řeší nákupy na VN ve firmách fakt nevím :-) Vypravujte mi o tom :-))))Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      07:06 12.04.2022

      Máme další díl lekce z kremelské propagandy. K zvýšení ceny energií dochází hlavně kvůli Rusku. Nemá vůbec nic společného s naší podporou Ukrajině. Pokud si dobře pamatujete Rusko ...Zobrazit celý příspěvek

      Máme další díl lekce z kremelské propagandy. K zvýšení ceny energií dochází hlavně kvůli Rusku. Nemá vůbec nic společného s naší podporou Ukrajině. Pokud si dobře pamatujete Rusko vlastnilo většinu zásobníku na plyn v Evropě. Už od léta je přestalo plnit. Dále pamatujete si na Ruský pokus o zničení těžby ropy pomocí frakovani. Take to způsobilo nestabilitu v cenách energií.
      Úplně to zabilo invazi na Ukrajinu. Nicméně z dlouhodobého hlediska to přispěje k stabilitě cen a jejich snížení. Takový Katar nepotřebuje znásilňovat ženy na Ukrajině... Plus dojde k rozšíření obnovitelných zdrojů. Větru a slunci je jedno nějaké Rusko.Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    22:50 11.04.2022

    Zkušenosti ze Syrie se začínají projevovat. Na Mariupol byl nejspíš vysypán sarin. https://twitter.com/andrewofpo... Tady o nutnosti použití mluví ...Zobrazit celý příspěvek

    Zkušenosti ze Syrie se začínají projevovat. Na Mariupol byl nejspíš vysypán sarin.
    https://twitter.com/andrewofpo...
    Tady o nutnosti použití mluví zástupce DLR
    https://twitter.com/andrewofpo...
    A Dvornikov s chemickými zbraněmi je taky jedna ruka.Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      22:53 11.04.2022

      Jsem zvědav, zda se prokáže ruské prohlášení, že v podzemí železárny v Maripolu jsou západní instruktoři. Pak by to bylo opravdu jako v Aleppu.

      Jsem zvědav, zda se prokáže ruské prohlášení, že v podzemí železárny v Maripolu jsou západní instruktoři. Pak by to bylo opravdu jako v Aleppu.

      • Moon
        22:58 11.04.2022

        Takže západní instruktoři kteří pomáhají Ukrajinské armádě by byly špatně, ale chemické zbraně jsou cajk?

        Takže západní instruktoři kteří pomáhají Ukrajinské armádě by byly špatně, ale chemické zbraně jsou cajk?

        • Magister_Peditum
          22:59 11.04.2022

          Logiku u něj nehledej.

          Logiku u něj nehledej.

        • cejkis
          23:04 11.04.2022

          Bylo by to přímé zapojeni NATO do konfliktu. A to se oficiálně odmítlo.

          Bylo by to přímé zapojeni NATO do konfliktu. A to se oficiálně odmítlo.

          • Sergej7490
            23:09 11.04.2022

            Instruktor na dovolenke je priame zapojenie nato ?

            Instruktor na dovolenke je priame zapojenie nato ?

          • Moon
            23:10 11.04.2022

            A když tam přijede na dovču? Jako rusáci v 2014 na donbas?
            Taky špatně?
            Nebo když by ho tam poslali jen řekněme Němci, sami za sebe, žádný nato?
            Taky špatně? To se nesmí?

            A když tam přijede na dovču? Jako rusáci v 2014 na donbas?
            Taky špatně?
            Nebo když by ho tam poslali jen řekněme Němci, sami za sebe, žádný nato?
            Taky špatně? To se nesmí?

          • Jan Padesátýpátý
            23:14 11.04.2022

            Termín "zapojení do konfliktu" není nikde přesně definován a je na každém jak si ho vyloží. Podle mého subjektivního názoru pokud instruktoři nebojují, není to zapojení do ...Zobrazit celý příspěvek

            Termín "zapojení do konfliktu" není nikde přesně definován a je na každém jak si ho vyloží.

            Podle mého subjektivního názoru pokud instruktoři nebojují, není to zapojení do konfliktu.
            Ale je na Rusku, co ono bude pokládat za "zapojení do konfliktu" a jak bude reagovat.

            Je to stejné jako když jdu po ulici a vidím chuligána jak mlátí babičku. Můžu zavolat policii, křičet na něj "nech ji být", podat babičce klacek nebo jít babičku bránit.
            Chuligán může cokoli z toho považovat za "zapojení do konfliktu"Skrýt celý příspěvek

          • padre
            23:21 11.04.2022

            to cejkis prosím nechte už těch průhledných a infantilních keců,to se opravdu nedá číst .

            to cejkis prosím nechte už těch průhledných a infantilních keců,to se opravdu nedá číst .

          • cejkis
            23:23 11.04.2022

            Pokud je to pravda, tak toho Rusové využijí k tlaku na západ.

            Pokud je to pravda, tak toho Rusové využijí k tlaku na západ.

          • cejkis
            23:25 11.04.2022

            @padre

            :-)))

            @padre

            :-)))

          • Poly
            23:27 11.04.2022

            Západní není to samé co NATO, víme? Spíš asi nevíme, že?

            Západní není to samé co NATO, víme? Spíš asi nevíme, že?

          • Moon
            00:09 12.04.2022

            Cejkis fuj ,takhle přepisovat zprávu uprostřed diskuse (22.53)!! A kde/kdy se našli západní instruktoři v Aleppu? Nic takovýho si nepamatuju. Nějakej odkaz, důkaz? A i kdyby se ...Zobrazit celý příspěvek

            Cejkis fuj ,takhle přepisovat zprávu uprostřed diskuse (22.53)!!
            A kde/kdy se našli západní instruktoři v Aleppu? Nic takovýho si nepamatuju. Nějakej odkaz, důkaz?

            A i kdyby se tam objevili instruktoři, žádnej zákon/smlouvu/dohodu stát kterej je tam poslal neporušil. Je to tak?

            Zato rusáci porušili minimálně tohle:
            https://www.sujb.cz/zakaz-chem... Skrýt celý příspěvek

      • Praskot
        23:05 11.04.2022

        Hm něco ve stylu jako ten zajatý americký generálporučík? Co o něm melou na topwar.ru v diskuzi? Cejkis sakra postav se trošku na nohy. Tahle to nemá žádnou úroveň. Já chápu, ...Zobrazit celý příspěvek

        Hm něco ve stylu jako ten zajatý americký generálporučík? Co o něm melou na topwar.ru v diskuzi?

        Cejkis sakra postav se trošku na nohy. Tahle to nemá žádnou úroveň. Já chápu, že máš v týhle situaci těžký období. Trolení před válkou bylo o dost jednoduší, ale prosím zapracuj na tom. Vytvoř si nějaký dlouhodobý plán. Kolik příspěvků za jednotlivý profily denně napíšeš, jaký dezinfo se budeš snažit podstrčit.

        A nezapomeň chodit taky trošku ven. Příroda dělá divy. Zkus obejmout strom nebo si lehnout do trávy a pozorovat nebe. Uvolni se. Netlač tolik na pilu. Rubly ti přijdou tak jako tak.Skrýt celý příspěvek

        • Veraxx
          23:14 11.04.2022

          Možná by jsme se měli Cejlonkovi složit na nějakou lehkou děvu, třeba se mu uleví a da si chvíli pokoj ::)))))

          Možná by jsme se měli Cejlonkovi složit na nějakou lehkou děvu, třeba se mu uleví a da si chvíli pokoj ::)))))

      • ruleta
        23:05 11.04.2022

        Jasne ve sklepe je tam 500 NATO instruktoru. Boooze Cejkisi zase prebrals s vodkou?

        Jasne ve sklepe je tam 500 NATO instruktoru. Boooze Cejkisi zase prebrals s vodkou?

        • Rošťák
          23:17 11.04.2022

          jenom 500? A není to málo?

          jenom 500? A není to málo?

      • Rošťák
        23:06 11.04.2022

        A to ospravedlňuje použití chemických zbraní? Joo já vim, o tom jste vlastně nepsal ……

        A to ospravedlňuje použití chemických zbraní? Joo já vim, o tom jste vlastně nepsal ……

    • Scotty
      23:13 11.04.2022

      Teď? To nedává moc smysl.

      Teď? To nedává moc smysl.

    • ruleta
      23:16 11.04.2022

      Sarin z dronu :D jako sorry, ale tohle je nepravdepodobne.

      Sarin z dronu :D jako sorry, ale tohle je nepravdepodobne.

  • cejkis
    22:43 11.04.2022

    Tak se tady vrátím k překrucování mých příspěvků ze strany Storma. V souvislosti s nárůstem radiace v Černobylu před měsícem jsem uvedl, že je nereálné vysvětlit 30x nárůst ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak se tady vrátím k překrucování mých příspěvků ze strany Storma.

    V souvislosti s nárůstem radiace v Černobylu před měsícem jsem uvedl, že je nereálné vysvětlit 30x nárůst radiace v elektrárně a 2x v okolí pohybem techniky v oblasti. Z logiky věci to nevysvětluje nárůst v prostorách eletrárny 30x. Nemůže to ani vysvětlit kopání zákopů v červeném lese. Tyto aktivity mohou být připsány dvojnásobnému nárůstu v okolí. Nemohou ovšem vysvětlit nárůst v 30x !! v prostorách elektrárny, kde se navíc technika pohybovala po asfaltových cestách. Tehdy jsem napsal, že to spíše vypadá, že v elektrárně Rusové něco hledali.

    A po měsíci se z rozhovoru se zaměstnancem elektrárny dozvíme, že Rusové prohlíželi všechny sklady s radioaktivním materiálem.

    A pak přijde nějaký uživatel s bouřkou v hlavě a začne to celé překrucovat. Tedy Storme, kecal jste a neměl jste pravdu.Skrýt celý příspěvek

    • Moon
      23:00 11.04.2022

      Podle vás když otevřeli sklad, tak vypustily radioaktivitu?

      Podle vás když otevřeli sklad, tak vypustily radioaktivitu?

      • cejkis
        23:05 11.04.2022

        Ano :-)))

        Ano :-)))

        • Moon
          23:11 11.04.2022

          Nějakej důkaz? Nebo jen kvalifikovaný odhad odborníka cejkise?

          Nějakej důkaz? Nebo jen kvalifikovaný odhad odborníka cejkise?

          • Moon
            00:11 12.04.2022

            Tak je to dobrý, Storm může v klidu spát. cejkis si to vymyslel.

            Já du taky do hajan.

            Tak je to dobrý, Storm může v klidu spát. cejkis si to vymyslel.

            Já du taky do hajan.

        • majales
          23:36 11.04.2022

          Jasně, můžete ji zavřít za dveře.. když se včas zamkne, nestačí utéct.. Nechcete vzít nějaký prášek? Ulevilo by se vám i nám..

          Jasně, můžete ji zavřít za dveře.. když se včas zamkne, nestačí utéct.. Nechcete vzít nějaký prášek? Ulevilo by se vám i nám..

        • damra
          23:51 11.04.2022

          ......:-) :-).....
          boze ty to vidis. tak moc chce byt zajimavej az placa hlouposti.

          ......:-) :-).....
          boze ty to vidis. tak moc chce byt zajimavej az placa hlouposti.

Načítám diskuzi...