VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • jj284b
    18:09 31.05.2022

    M109 uz bojuju na Ukrajine:

    https://twitter.com/SputnikATO...

    M109 uz bojuju na Ukrajine:

    https://twitter.com/SputnikATO...

    • MatejBabjak
      18:15 31.05.2022

      Na foto ma fascinuje ten visací zámok na veži :)

      Na foto ma fascinuje ten visací zámok na veži :)

      • Inflex
        18:49 31.05.2022

        Tak jasně, těžká technika na Ukrajině se teď prý hrozně krade.

        Tak jasně, těžká technika na Ukrajině se teď prý hrozně krade.

        • Cimbi
          19:56 31.05.2022

          V Polsku víc. Zmizelo jim tam prý ze skladů přes 200 tanků a ti zloději celé to stádo zahnali na Ukrajinu a prodali ho tam ;-)

          V Polsku víc. Zmizelo jim tam prý ze skladů přes 200 tanků a ti zloději celé to stádo zahnali na Ukrajinu a prodali ho tam ;-)

        • Cimbi
          19:58 31.05.2022

          Mimochodem, dotaz na Slováky: Už jste zkontrolovali ty Mig-29, jestli se neshoufovaly na drátech a neodtáhli na východ? Sice není typický čas tahu ptactva, ale zvyky těchhle ptáčků ...Zobrazit celý příspěvek

          Mimochodem, dotaz na Slováky: Už jste zkontrolovali ty Mig-29, jestli se neshoufovaly na drátech a neodtáhli na východ? Sice není typický čas tahu ptactva, ale zvyky těchhle ptáčků zmáklé nemám...Skrýt celý příspěvek

          • Wakantanka
            21:11 31.05.2022

            Jeden lietal proklatě nízko včera okolo Košíc, takže asi čaká na jeseň.

            Jeden lietal proklatě nízko včera okolo Košíc, takže asi čaká na jeseň.

          • Cimbi
            08:05 01.06.2022

            Wakantanka:
            Třeba houfujou?

            Wakantanka:
            Třeba houfujou?

      • Rase
        19:53 31.05.2022

        Nj. Bulharům nedávno záhadně zmizely Su-25, tak je potřeba zůstat ostražitý! :-D

        Nj. Bulharům nedávno záhadně zmizely Su-25, tak je potřeba zůstat ostražitý! :-D

        • Ján Paliga
          22:43 31.05.2022

          Odleteli to teplých krajín. Vďaka globálnemu otepľovaniu tento rok jeseň prichádza skôr... :)

          Odleteli to teplých krajín. Vďaka globálnemu otepľovaniu tento rok jeseň prichádza skôr... :)

    • ruleta
      18:22 31.05.2022

      Na te fotce je americka kamuflaz pro Evropu.

      Na te fotce je americka kamuflaz pro Evropu.

  • boulak
    17:41 31.05.2022

    Nevím jestli to tu už nebylo ale podle deepstatemap už se bojuje ve Snihurivce.

    Nevím jestli to tu už nebylo ale podle deepstatemap už se bojuje ve Snihurivce.

    • jj284b
      18:08 31.05.2022

      rovnako Ivanivka

      rovnako Ivanivka

      • boulak
        18:17 31.05.2022

        Také máte ten pocit, že na Ukrajině existuje 20 názvů vesnic co se opakují po celé zemi ?

        Také máte ten pocit, že na Ukrajině existuje 20 názvů vesnic co se opakují po celé zemi ?

        • Tino
          18:22 31.05.2022

          najlepsie je to riesit cez postove smerovacie cisla...ja ked cokolvek riesim v de hovoriacich krajinach alfa omega sme smerovacka

          najlepsie je to riesit cez postove smerovacie cisla...ja ked cokolvek riesim v de hovoriacich krajinach alfa omega sme smerovacka

          • boulak
            18:58 31.05.2022

            Ale většinou nemáte uvedeno Olexandryvka PSČ 555 23.

            Ale většinou nemáte uvedeno Olexandryvka PSČ 555 23.

      • Hawk
        18:43 31.05.2022

        těch je tam na první dobrou asi 30... :-D U Chersonu dvě, z každé strany jedna...

        těch je tam na první dobrou asi 30... :-D U Chersonu dvě, z každé strany jedna...

      • Cimbi
        20:07 31.05.2022

        KTERÁÁÁÁÁ? U Chersonu jsem našel jednu a tam kdyby Ukrajinci byli, tak už si koupou nohy v Dněpru. Sice tam má ta ofenziva namířeno, aby odřízla prasata chrochtající jižně od ...Zobrazit celý příspěvek

        KTERÁÁÁÁÁ?

        U Chersonu jsem našel jednu a tam kdyby Ukrajinci byli, tak už si koupou nohy v Dněpru. Sice tam má ta ofenziva namířeno, aby odřízla prasata chrochtající jižně od Krivého Rihu, ale myslím, že takhle rychle by to nedal ani Guderian...Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          20:07 31.05.2022

          No,další je severně od Oděsy, což by byl trochu průser, kdyby se bojovalo tam ;-)

          No,další je severně od Oděsy, což by byl trochu průser, kdyby se bojovalo tam ;-)

  • Praskot
    17:32 31.05.2022

    Tady je přeložený rozhovor Orka co málem zastřelil se svojí jednotkou generálka co je ohrožoval zbraní. CZ titulky.
    https://twitter.com/andrewofpo...

    Tady je přeložený rozhovor Orka co málem zastřelil se svojí jednotkou generálka co je ohrožoval zbraní. CZ titulky.
    https://twitter.com/andrewofpo...

    • lm524a
      17:49 31.05.2022

      Strašně dobře se to poslouchá, to ano, všechny tyhle zachycené rozhovory, ale pořád nějak tomu pořád na 100 % nevěřím. Kdyby toho generála fakt oddělali, tak se nebudu už zdráhat ...Zobrazit celý příspěvek

      Strašně dobře se to poslouchá, to ano, všechny tyhle zachycené rozhovory, ale pořád nějak tomu pořád na 100 % nevěřím. Kdyby toho generála fakt oddělali, tak se nebudu už zdráhat uvěřit, pořád slyším že nedostávají pořádný plat, špatné zásobování, mrtví kamarádi...ale pořád tam bojují a místy postupují a moc se nevzdávají.Skrýt celý příspěvek

      • 1element
        01:08 01.06.2022

        Nevěřte všemu.. tohle tady už běží nějakou dobu a čteme to v různých verzích …jak ztratili 80% vojáků atd.. UKR ví , odkud je ten hovor… proč tedy v těchto místech neútočí? Místo ...Zobrazit celý příspěvek

        Nevěřte všemu.. tohle tady už běží nějakou dobu a čteme to v různých verzích …jak ztratili 80% vojáků atd.. UKR ví , odkud je ten hovor… proč tedy v těchto místech neútočí? Místo toho Orkové pomalu ale jistě zabírají více a více území… kdyby to byl hromadný jev, tak se frontová linie dávno zhroutí…to je realita…i UKR má svoji propagandu…. Musí vydržet, podle mne se Rus do měsíce položí…Skrýt celý příspěvek

    • boulak
      17:51 31.05.2022

      Bylo by to hezké kdyby to tak bylo všude. Ale očividně není, bohužel.

      Bylo by to hezké kdyby to tak bylo všude. Ale očividně není, bohužel.

  • Praskot
    17:28 31.05.2022

    Viceprezident společnosti Lukoil Leonid Fedun navrhl v souvislosti se sankcemi snížit těžbu ropy v Rusku o 20-30 %, informuje agentura ...Zobrazit celý příspěvek

    Viceprezident společnosti Lukoil Leonid Fedun navrhl v souvislosti se sankcemi snížit těžbu ropy v Rusku o 20-30 %, informuje agentura TASS.
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Jinak Mordor začíná mít problém s ukládáním mazutu. Není kam ho prodat nebo skladovat. JPP povídala, že Indie kupuje od Mordoru ropu s minimálně 50% slevou. Mordor prodává i za tuhle cenu protože není kam ropu uložit.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      17:46 31.05.2022

      Obyčajné nádrže zlomia Rusko krk. nemajú dostok nádrží na uskladnenie prebytočnej ropy , nemajú dostatok nádrží na uskladnenie mazutu v rafinériach , nevedia čo urobiť z ...Zobrazit celý příspěvek

      Obyčajné nádrže zlomia Rusko krk. nemajú dostok nádrží na uskladnenie prebytočnej ropy , nemajú dostatok nádrží na uskladnenie mazutu v rafinériach , nevedia čo urobiť z kvapalnými a plynnými výrobkami z ropy nevedia ich uskladniť , pre plasty to nie je problém , začne sa ukladať na ďaľšiu lúku pri rafinérii.
      Začnú im chýbať špecialne chemikálie , katalyzátori , inhibítori , mazadlá a hlavne náhradné diel , lebo všeto postalili USA m Japonsko, J., Korea , alebo EU !
      Feˇďuk dobre vie , že tých 20-30% vrtov je stratených ak sa neodborne nezakozervujú už sa nikdy neobnovia , hlavne vrt cez 1000 m vrstvú permafrostu na Sibíri!
      Rusko čaká osud Venezuely . Venezuela leží na oceáne ropy a pri tom je odkázaná na dovoze benzínu ! Rusko už dnes dováža benzín OČ 98 a OČ 98+ .Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        18:29 31.05.2022

        Nechají to volně vytékat a obviní EU z ekologické katastrofy.

        Nechají to volně vytékat a obviní EU z ekologické katastrofy.

        • GlobeElement007
          20:58 31.05.2022

          Do Bajkalu se toho vejde...

          Do Bajkalu se toho vejde...

          • Quetzal
            21:50 31.05.2022

            Do Bajkalu neeeee!
            Největší nádrž sladké vody na světě.

            Do Bajkalu neeeee!
            Největší nádrž sladké vody na světě.

      • Wakantanka
        19:08 31.05.2022

        Niet sa čo čudovať, keď najväčší spotrebiteľ mazutu Admirál Kuznecov stojí v dokoch :)

        Niet sa čo čudovať, keď najväčší spotrebiteľ mazutu Admirál Kuznecov stojí v dokoch :)

        • Lars
          21:01 31.05.2022

          Jestli je alespoň vodotěsný, můžou ten mazut prostě lít dovnitř. Až po palubu se ho tam vejde asi celkem dost.

          Jestli je alespoň vodotěsný, můžou ten mazut prostě lít dovnitř. Až po palubu se ho tam vejde asi celkem dost.

    • Cimbi
      20:09 31.05.2022

      Tak ať to s 50% slevou nabídnou Ukrajině :-D

      Jistě po tom skočí, ti mají zase málo...

      Tak ať to s 50% slevou nabídnou Ukrajině :-D

      Jistě po tom skočí, ti mají zase málo...

  • Poly
    17:16 31.05.2022

    Jak někoho můžete nutit k použití jaderných zbraní když ani není vyhlášena válka? ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak někoho můžete nutit k použití jaderných zbraní když ani není vyhlášena válka?

    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    17:15 31.05.2022

    V Německu to houstne. FDP dala Scholzovi ultimátum na dodání tanků na UA. https://twitter.com/SerapGuele... Scholz je hodně kritizovaný. První ...Zobrazit celý příspěvek

    V Německu to houstne. FDP dala Scholzovi ultimátum na dodání tanků na UA. https://twitter.com/SerapGuele...

    Scholz je hodně kritizovaný.

    První problém: Jeho telefonáty s Putinem a snaha Francie, Německa a Itálie zachovat Putinovi tvář. Lidi mu vyčítají o čem se dokázal bavit 80 minut s masovým vrahem. Ptají se jestli by dokázal stejně volat Hitlerovi nebo Mussolinimu. Místo toho má volat do Kyjeva a dodávat na UA co jenom půjde.

    Druhý problém: Nedodávání těžké techniky na UA je stále více vnímáno jako snaha podkopat snahu západu v pomoci. Olaf vydává silná prohlášení, ale ve skutečnosti nedělá nic. Spousta Němců se cítí zesměšněna v porovnání s Polskem, ČR, USA, Estonskem. CDU/CSU se pokusí protlačit parlamentem zákon, který přikáže vládě dodávat na UA těžké zbraně.

    Třetí problém: Němci si uvědomují těžké ztráty prestiže na mezinárodním poli. Scholz působí jako brzda a spousta politologů upozorňuje na selhání tandemu Francie-Německo, ztrátu vlivu a přesun moci na východ a sever Evropy. Místo aktivního přístupu těžká pasivita.

    Čtvrtý problém: Odborné kruhy vidí jako problém schválených 100 miliard euro pro armádu. Jde o to, že ministryně obrany Christine Lambrechtová je armádní diletant. O armádu nikdy neměla zájem ani po nástupu do funkce se o ni nezajímá. Jestli se ptáte jak se teda na tuhle pozici dostala tak Scholz měl skvělý nápad mít genderově vyrovnanou vládu. A nejlepší kandidát na pozici ministra obrany byl chlap. Jenže tenhle post se obsazoval jako poslední a tak tam šoupnul tuhle paní. Válka v Evropě přece nebude.Skrýt celý příspěvek

    • Desertfremen
      17:25 31.05.2022

      Sholzovi želám aby dostal takú čočku od samotných Nemcov že by to bolo na predčasné voľby a jeho následný neúspech a odchod na prepadlisko dejín. Vďaka nemu sa Nemci v kritický ...Zobrazit celý příspěvek

      Sholzovi želám aby dostal takú čočku od samotných Nemcov že by to bolo na predčasné voľby a jeho následný neúspech a odchod na prepadlisko dejín.
      Vďaka nemu sa Nemci v kritický okamih zase stáli na nesprávnej strane histórie ( a pozoruhodné je že ITA a HU tiež, presne ako vo ww2) a na Sholza sa bude spomínať ako na zbabelca. Ako na nového Chamberleina. To isté Macron.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        17:45 31.05.2022

        Na předčasné volby ani nemusí dojít, rozdělení sil v Bundestagu je takové, že FDP+Zelení+CDU/CSU spolu můžou složit vládu taky.

        Na předčasné volby ani nemusí dojít, rozdělení sil v Bundestagu je takové, že FDP+Zelení+CDU/CSU spolu můžou složit vládu taky.

      • Lars
        18:05 31.05.2022

        Předčasné volby nejsou dobrá varianta. Německo může být klidně čtvrt roku bez vlády a za tu dobu se ani stéblo nepohne. Žádná pomoc, nula.

        Předčasné volby nejsou dobrá varianta. Německo může být klidně čtvrt roku bez vlády a za tu dobu se ani stéblo nepohne. Žádná pomoc, nula.

    • Cimbi
      20:15 31.05.2022

      Někdy koncem března jsem tu psal, že čekám v Německu do několika měsíců předčasné volby... No, dávám Scholzovi měsíc, maximálně dva, než ho ostatní parlamentní stany svrhnou - ...Zobrazit celý příspěvek

      Někdy koncem března jsem tu psal, že čekám v Německu do několika měsíců předčasné volby...

      No, dávám Scholzovi měsíc, maximálně dva, než ho ostatní parlamentní stany svrhnou - sakra, myslím, že posledně jsem psal cca totéž a asi ten termín nedodrží... ;-)Skrýt celý příspěvek

      • Clanek
        21:08 31.05.2022

        Nemecko takhle vubec nefunguje. Jejich stabilitu vladnuti jim muzeme zavidet.

        Nemecko takhle vubec nefunguje. Jejich stabilitu vladnuti jim muzeme zavidet.

    • 1element
      01:11 01.06.2022

      Co čekáte do byvaleho komunisty?

      Co čekáte do byvaleho komunisty?

  • Praskot
    16:46 31.05.2022

    Mordor utratil za duben 627 miliard rublů na válku na UA.
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Mordor utratil za duben 627 miliard rublů na válku na UA.
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • Hawk
      17:04 31.05.2022

      ti jedou :-D

      ti jedou :-D

    • Poly
      17:33 31.05.2022

      Jak se to dá přepočítat nějakou měnu? Kurz udržují uměle, takže podle jejich super silného rublu k dolaru to bude nevypovídající.

      Jak se to dá přepočítat nějakou měnu? Kurz udržují uměle, takže podle jejich super silného rublu k dolaru to bude nevypovídající.

      • Lwtr
        17:44 31.05.2022

        Pred valkou byl myslim 1 USD cca 75 RUB.
        Tedy cca 8,4 mld USD za mesic (193,5 mld CZK).
        To je dost :)

        Pred valkou byl myslim 1 USD cca 75 RUB.
        Tedy cca 8,4 mld USD za mesic (193,5 mld CZK).
        To je dost :)

      • alter01
        17:53 31.05.2022

        Pri tomto Putin -kurze 60 rb/1USD sa to á spočítať. Ale už som videdl ak realny kurz , v zmenárni v Moskve bol kurz 140rubľov / 1 USd - nákup , predaj bol 0 /nula/. Tj. ruble sa ...Zobrazit celý příspěvek

        Pri tomto Putin -kurze 60 rb/1USD sa to á spočítať. Ale už som videdl ak realny kurz , v zmenárni v Moskve bol kurz 140rubľov / 1 USd - nákup , predaj bol 0 /nula/. Tj. ruble sa nepredávajú , len doláre sa kupujú do zásoby ? Takto to môže byť aj 10 miliárd , ale aj 5 miliárd. Ale tomu neverím .Skrýt celý příspěvek

        • Haklang
          18:16 31.05.2022

          Problém může být i to, že použili řadu zbraní, kde byly západní komponenty, které teď budou dražší, takže by to bylo potřeba přepočítat aktuálními náklady na náhradu, což může být ...Zobrazit celý příspěvek

          Problém může být i to, že použili řadu zbraní, kde byly západní komponenty, které teď budou dražší, takže by to bylo potřeba přepočítat aktuálními náklady na náhradu, což může být podstatně víc. A taky je otázka, jaké jsou odložené platby…Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      17:35 31.05.2022

      Keď sa okrom darí , treba ich nechať ! Meačný nárast i 40% ? Za máj to môže byť aj sovietsko-modorský rekord, 1 bilion rubľov ! A potom to už pôjde z Rusko dole kopcom ......

      Keď sa okrom darí , treba ich nechať ! Meačný nárast i 40% ? Za máj to môže byť aj sovietsko-modorský rekord, 1 bilion rubľov ! A potom to už pôjde z Rusko dole kopcom ......

    • dusan1
      18:04 31.05.2022

      To sú taká "bulharské konštanty" .... skrátka netreba to brať vážne ... Isté je len to, že tá vojna je pre Rusko drahá ... priamo i nepriamo. Garantujem, že presné číslo koľko ...Zobrazit celý příspěvek

      To sú taká "bulharské konštanty" .... skrátka netreba to brať vážne ...

      Isté je len to, že tá vojna je pre Rusko drahá ... priamo i nepriamo.

      Garantujem, že presné číslo koľko ich stojí nevedia ani samotní Rusi .. nakoľko sú výdavky často previazené cez rozličné sektory. Preto sú tie odhady naozaj len pre zaujatie verejnosti ... nemá ich zmysel študovať.Skrýt celý příspěvek

    • Karol.Melichercik
      18:46 31.05.2022

      Nic nehovoriace cislo, ked zacala vojna s tou velko ofenzivou sa hovorilo zhruba o mld €/usd denne. Teraz je to zrejme menej. Aj keby splnili tie sluby o platoch a dochodmoch ...Zobrazit celý příspěvek

      Nic nehovoriace cislo, ked zacala vojna s tou velko ofenzivou sa hovorilo zhruba o mld €/usd denne. Teraz je to zrejme menej. Aj keby splnili tie sluby o platoch a dochodmoch vojakov su to omrvinky. Hospodarske skody su zrejme tie mld € denne. A s postupujucom casom to bude rast. Putin skoro 8 rokov sporil na tuto vojnu aby za pol roka spravil z ruska venezuelu. A po vojne ich caka bud platba reparacii a vykupenie sa z toho bahna alebo dlhodobe opovrhnutie.Skrýt celý příspěvek

  • Alchen
    16:25 31.05.2022

    Ukrajinská ofenzíva v Chersonskej oblasti postupuje od Davydiv Brid a preráža ruské línie na ceste do Beryslavu. Sily UA rozšírili svoj front na ľavom (južnom) brehu rieky ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinská ofenzíva v Chersonskej oblasti postupuje od Davydiv Brid a preráža ruské línie na ceste do Beryslavu. Sily UA rozšírili svoj front na ľavom (južnom) brehu rieky Inhulets. Sily RU na severovýchod od Davydiv Brid sú obzvlášť zraniteľné

    https://twitter.com/mhmck/stat...

    Všetci píšu o prerážaní línii od Davidovho brodu v smere na Berislav. Je to vlastne reálne prerážať takú úzku líniu na takú vzdialenosť? Malo by to byť po tej ceste nejakých 50km.Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      16:31 31.05.2022

      liveuamap tvrdí, že ten most vyletěl do vzduchu, tak snad to tak opravdu je. držme palce.

      liveuamap tvrdí, že ten most vyletěl do vzduchu, tak snad to tak opravdu je. držme palce.

      • jj284b
        16:33 31.05.2022

        most? jeden dnes vraj vyletel do vzduchu v Davydiv Brode, co dost dobre nechapem preco..

        most? jeden dnes vraj vyletel do vzduchu v Davydiv Brode, co dost dobre nechapem preco..

        • Lubko
          16:39 31.05.2022

          Mohli ho vyhodit do luftu ustupující orkové ... to by smysl dávalo ...

          Mohli ho vyhodit do luftu ustupující orkové ... to by smysl dávalo ...

        • Mortles
          16:39 31.05.2022

          Nějak ho zničili Rusové, zdržují zásobování téhle dílčí ofenzívy. Naštěstí Inhulec je prý docela mělká, lehce broditelná řeka.

          Nějak ho zničili Rusové, zdržují zásobování téhle dílčí ofenzívy. Naštěstí Inhulec je prý docela mělká, lehce broditelná řeka.

        • Alchen
          16:41 31.05.2022

          Ten most je strata dosť veľká i keď by tam mali byť tie mosty hneď dva vedľa seba plus ešte jeden pri Bielej Krynytsie. Ale i tak som čakal skôr že ťa ofenzíva sa bude ťahať okolo ...Zobrazit celý příspěvek

          Ten most je strata dosť veľká i keď by tam mali byť tie mosty hneď dva vedľa seba plus ešte jeden pri Bielej Krynytsie. Ale i tak som čakal skôr že ťa ofenzíva sa bude ťahať okolo tej rieky aby zabezpečili viac prechodov cez rieku.Skrýt celý příspěvek

          • jj284b
            16:43 31.05.2022

            tak oni presli cez tu rieku asi na 4roch miestach naraz...

            tak oni presli cez tu rieku asi na 4roch miestach naraz...

          • StandaBlabol
            17:03 31.05.2022

            Nevím, na mapě je vidět jen tenhle jeden. Navíc ISW včera tvrdilo, že Ukrajinci nepostupují. Že lokální protiútok dobrý, nutí to Rusy měnit plány a přisunovat posily, nicméně to je ...Zobrazit celý příspěvek

            Nevím, na mapě je vidět jen tenhle jeden. Navíc ISW včera tvrdilo, že Ukrajinci nepostupují. Že lokální protiútok dobrý, nutí to Rusy měnit plány a přisunovat posily, nicméně to je vše. Moc bych jim to přál, ale uvidíme.Skrýt celý příspěvek

          • Alchen
            17:19 31.05.2022

            https://twitter.com/JulianRoep... tam je i fotka toho väčšieho z toho menšieho mosta.

            https://twitter.com/JulianRoep... tam je i fotka toho väčšieho z toho menšieho mosta.

          • Cimbi
            20:29 31.05.2022

            Oni si ten průlom rozšiřují! Na livemap je vidět, že část jednotek po průlomu "odbočila" doprava a táhne za linií ruské obrany na jih, takže se chystají na dalších místech ...Zobrazit celý příspěvek

            Oni si ten průlom rozšiřují!

            Na livemap je vidět, že část jednotek po průlomu "odbočila" doprava a táhne za linií ruské obrany na jih, takže se chystají na dalších místech zaútočit na linie zepředu i zezadu, aby vytvořili široký průlom.

            Jednotek by mohli mít dost:
            Jednak tam drželi síly na obranu Oděsy a Mikolajiva, jednak změnili zákony, takže i oděská domobrana asi bude te´d z části v téhle oblasti (třeba zajišťovat týl, držet linie na jiných úsecích apod.), jednak tam asi chvíli hromadili síly pro tuhle příležitost.

            No, pokud udrží tempo, tak za cca 2-3 dny budou u řeky (Začali s tím včera večer, tuším?)Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      16:31 31.05.2022

      ak by sa to podarilo, tak ruske jednotky na sever by boli kompletne odrezane... preto asi ta panika..

      ak by sa to podarilo, tak ruske jednotky na sever by boli kompletne odrezane... preto asi ta panika..

      • Toomk
        16:41 31.05.2022

        Kdyz budou chtit muzou skreti preplavat dnepr :) sice je to par stovek metru nebo mozna km .... Ted vazne, kdyby se povedl kotel a uzavrit je tam, tak by to byla dobra zprava. ...Zobrazit celý příspěvek

        Kdyz budou chtit muzou skreti preplavat dnepr :) sice je to par stovek metru nebo mozna km ....
        Ted vazne, kdyby se povedl kotel a uzavrit je tam, tak by to byla dobra zprava. Smer na Cherson a na Novou Kakovku by mohl byt celkem nebraneny ....Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          16:44 31.05.2022

          pridaj, 5km standardne...

          pridaj, 5km standardne...

          • Toomk
            16:58 31.05.2022

            No vida, 5km to je i disciplina na MS v plavani, porad si Rusaci stezujou, ze je letos ze soutezi vyloucili a ted maji prilezitost :)

            No vida, 5km to je i disciplina na MS v plavani, porad si Rusaci stezujou, ze je letos ze soutezi vyloucili a ted maji prilezitost :)

        • Alchen
          16:54 31.05.2022

          Tak či by to plávali to neviem ale kľudne nech skúsia. Ale technika by musela ostať na druhej strane.

          Tak či by to plávali to neviem ale kľudne nech skúsia. Ale technika by musela ostať na druhej strane.

          • Haklang
            16:57 31.05.2022

            S povyšováním na ponorku už mají nějaké zkušenosti, takže možná i technika...

            S povyšováním na ponorku už mají nějaké zkušenosti, takže možná i technika...

          • Zablokovaný Prievan
            17:15 31.05.2022

            5 km preplava bezny Rus aj s tankom na chrbte.
            Ak neverite, spytajte sa pana Solovjova, on vám vydá potvrdenie

            5 km preplava bezny Rus aj s tankom na chrbte.
            Ak neverite, spytajte sa pana Solovjova, on vám vydá potvrdenie

        • 1element
          01:14 01.06.2022

          Komunikace jsou kompletně zaminované

          Komunikace jsou kompletně zaminované

      • Alchen
        16:43 31.05.2022

        Ale zase či má UA toľko jednotiek aby udržala Rusov rozdelených na takú vzdialenosť. Resp. Aby sa nestalo že Rus odreže postupujúcu UA

        Ale zase či má UA toľko jednotiek aby udržala Rusov rozdelených na takú vzdialenosť. Resp. Aby sa nestalo že Rus odreže postupujúcu UA

        • Haklang
          17:00 31.05.2022

          Ano, to riziko tu je, ale není to tak jednoduché. Závisí i na morálce obklíčených jednotek a zásobách. Za WWII jim to prolamování kotlů moc nešlo...doufám, že tuto "tradici" si ...Zobrazit celý příspěvek

          Ano, to riziko tu je, ale není to tak jednoduché. Závisí i na morálce obklíčených jednotek a zásobách. Za WWII jim to prolamování kotlů moc nešlo...doufám, že tuto "tradici" si ponechala i jejich armáda.Skrýt celý příspěvek

          • Toomk
            17:13 31.05.2022

            Osobne si myslim, ze zasobovani techto jednotek resi z jihu pres krym, ktery ma jen ten most do ruska, takze pokud zasobovani je na dombase bida, jak to bylo v tech slyset na tech ...Zobrazit celý příspěvek

            Osobne si myslim, ze zasobovani techto jednotek resi z jihu pres krym, ktery ma jen ten most do ruska, takze pokud zasobovani je na dombase bida, jak to bylo v tech slyset na tech odposlechach, tak tady si myslim ze to bude jeste horsi. Tady to je prakticky nejdal, kam se dostali.Skrýt celý příspěvek

          • Haklang
            18:18 31.05.2022

            Toomk: Ano, to je pravda. Zase chystali ofenzívu na Mykolajiv. Ale může být, že rezerva na větší protiútok tam nebude. A doufám, že není.

            Toomk: Ano, to je pravda. Zase chystali ofenzívu na Mykolajiv. Ale může být, že rezerva na větší protiútok tam nebude. A doufám, že není.

    • Superbanikovec
      16:48 31.05.2022

      Tady je ještě jedna mapka, vypadá to nadějně.

      https://twitter.com/AggregateO...

      Tady je ještě jedna mapka, vypadá to nadějně.

      https://twitter.com/AggregateO...

  • Desertfremen
    16:22 31.05.2022

    Ohľadne prezbrojenia na 155 mm. Takže krátke zhrnutie akými modernými samohybnými delostreleckými systémami 155 by mala teraz disponovať (alebo v blízkej budúcnosti 2-3 ...Zobrazit celý příspěvek

    Ohľadne prezbrojenia na 155 mm.
    Takže krátke zhrnutie akými modernými samohybnými delostreleckými systémami 155 by mala teraz disponovať (alebo v blízkej budúcnosti 2-3 týždňov):

    12 ks Caesar (FR)
    12 ks PzH 2000 (DE+NED)
    18 ks AHS Krab (PL)
    8 ks Zuzana 2 (SR)
    20+ ks M109A3 (NOR)
    spolu: 70 ks západných samohybných húfnic 155 mm.

    Tu by som poznamenal že stav sa v priebehu roka (pár mesiacov) ešte zlepší pretože minimálne PL a SK dodajú ďalšie húfnice. UA iež už používa v boji 152 mm samohybné húfnice"DANY" 20+ ks (presný počet nepoznám), otázka bude či pre ne majú dosť granátov avšak objavujú sa správy že svet nestíha vyrábať 152 mm muníciu.

    Okrem toho na UA boli dodané aj ťahané húfnice 155 mm:

    108+4+6 M777 (USA+ Kanada+ Austrália)

    spolu: 118 húfnic M777 ráže 155 mm.

    Tu by som poznamenal že Ukrajina dostala aj 155 mm húfnice FH-70 ale neznámeho počtu.

    a teraz hlavná otázka: Stačí to?Skrýt celý příspěvek

    • Praclik
      16:26 31.05.2022

      Bohuzial to urcite nestaci a je treba tam toho poslat daleko viac. Divim sa ale, ze UK zatial neposlalo ziadne samohybne hufnice, resp. sa o tom nevie.

      Bohuzial to urcite nestaci a je treba tam toho poslat daleko viac. Divim sa ale, ze UK zatial neposlalo ziadne samohybne hufnice, resp. sa o tom nevie.

      • ArthurHarris
        18:27 31.05.2022

        Uz som to tu cca tyzden dozadu pisal. UK ma tahane len lahke L118 (105mm) a samohybne AS90 (155mm). AS90 neposkytuje zasadnu vyhodu je to starsi system 155mm/39 efektivne cca ...Zobrazit celý příspěvek

        Uz som to tu cca tyzden dozadu pisal. UK ma tahane len lahke L118 (105mm) a samohybne AS90 (155mm).
        AS90 neposkytuje zasadnu vyhodu je to starsi system 155mm/39 efektivne cca 24-25km, cize neposkytuje zasadnu vyhodu nad ruskou 152mm (MSTA ma dostrel 28,5km).
        Ta 105ka je na urovni nejakych 17-17,5 km v dostrele, cize je uplne zarovno s russkou D-20 152mm hufnicou (dostrel 17,4 km) a dopravue lahsi mensi granat. Tiez neposkytne ziadnu vyhodu.
        Cize si viem predstavit, ze ponuknute boli, ale UA neprejavila zaujem vzhladom na dodavky M777 a moznost ziskat modernejsie systemy 155mm/52 (Zuza, Krab, Cesar)Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      16:29 31.05.2022

      Rozhodně to nestačí, čím víc tím líp. Ale je otázka, jestli je odkud brát a jak dlouho bude trvat výroba náhrad, protože zcela upřímně, dodací doby jsou nekonečné vlastně u ...Zobrazit celý příspěvek

      Rozhodně to nestačí, čím víc tím líp. Ale je otázka, jestli je odkud brát a jak dlouho bude trvat výroba náhrad, protože zcela upřímně, dodací doby jsou nekonečné vlastně u jakékoli vojenské techniky a obzvláště pak u komplikovaných vozidel.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      16:31 31.05.2022

      FH-70 byla dodana pravdepodobne z Italie a Estonska. Estonsko ma cca 20 ks, Italie 90 ks. Podle UWT jsou na fotkach estonske, takze odhaduji pesimisticky scenar nekolik kusu, ...Zobrazit celý příspěvek

      FH-70 byla dodana pravdepodobne z Italie a Estonska. Estonsko ma cca 20 ks, Italie 90 ks. Podle UWT jsou na fotkach estonske, takze odhaduji pesimisticky scenar nekolik kusu, optimistickych scenar 10+.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        16:32 31.05.2022

        U Kraba Wolski rikal, ze je Polsko pripraveno poslat 2-3x tolik co doted.

        U Kraba Wolski rikal, ze je Polsko pripraveno poslat 2-3x tolik co doted.

        • Praclik
          17:10 31.05.2022

          Je to realne? Krabov bolo doteraz podla Wiki vyrobenych 80 kusov, keby dali Ukrajine 54, tak to je 67,5% stavu polskej armady.

          Je to realne? Krabov bolo doteraz podla Wiki vyrobenych 80 kusov, keby dali Ukrajine 54, tak to je 67,5% stavu polskej armady.

          • ruleta
            18:25 31.05.2022

            Ty cisla jsem daval vcera tez, nevim nakolik je to realne. Tezko soudit od koho ma info a jaka je spolehlivost.

            Ty cisla jsem daval vcera tez, nevim nakolik je to realne. Tezko soudit od koho ma info a jaka je spolehlivost.

  • ruleta
    16:19 31.05.2022

    Vcerejsi Wolski:

    https://www.youtube.com/watch?...

    The best je jeho vyrok:

    Armada je tady od toho abychom nemluvili rusky.

    :D

    Vcerejsi Wolski:

    https://www.youtube.com/watch?...

    The best je jeho vyrok:

    Armada je tady od toho abychom nemluvili rusky.

    :D

    • Clanek
      16:28 31.05.2022

      Vystizeno v jedne vete. Klidne by to mohli mit armady byvaleho vychodniho bloku (a ta Polska zvlast) jako motto.

      Vystizeno v jedne vete. Klidne by to mohli mit armady byvaleho vychodniho bloku (a ta Polska zvlast) jako motto.

  • Clanek
    16:05 31.05.2022

    "Oproti minulému roku sa podiel Slovákov vnímajúcich Rusko ako hrozbu zvýšil z 20 na 62 percent. Prieskum Globsec Trends 2022 meria zmenu postojov v deviatich krajinách strednej a ...Zobrazit celý příspěvek

    "Oproti minulému roku sa podiel Slovákov vnímajúcich Rusko ako hrozbu zvýšil z 20 na 62 percent. Prieskum Globsec Trends 2022 meria zmenu postojov v deviatich krajinách strednej a východnej Európy vplyvom vojny na Ukrajine.

    Aj napriek tomu, že viac ako 50 percent respondentov na Slovensku uviedlo, že Rusko je primárne zodpovedné za konflikt na Ukrajine, 16 percent si tiež myslí, že zodpovedná je Ukrajina, pretože utláčala rusky hovoriacu časť populácie.

    Najviac ľudí na Slovensku zo všetkých skúmaných krajín (28 percent) tvrdí, že západ vyprovokoval Rusko. Podľa Globsecu to potvrdzuje dlhodobú zraniteľnosť Slovenska voči dezinformáciám a prokremeľskej propagande.

    Slováci sa cítia byť viac súčasťou západu než minulý rok. Tento ukazovateľ narástol z 26 percent na 34 percent, ale väčšina respondentov, 51 percent, stále preferuje postavenie Slovenska „niekde uprostred“. Podpora NATO na Slovensku je 72 percent. (SITA)"

    Čítajte viac: https://svet.sme.sk/c/22924315... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      16:20 31.05.2022

      Mne to pripada, ze ten postoj k Rusku je u nas cista zbabelost. Ludia su za Rusov, lebo si myslia, ze su silnejsi a hlavne nebezpecnejsi. Ked dostanu Rusi na bendzo, tak bude aj po ...Zobrazit celý příspěvek

      Mne to pripada, ze ten postoj k Rusku je u nas cista zbabelost. Ludia su za Rusov, lebo si myslia, ze su silnejsi a hlavne nebezpecnejsi. Ked dostanu Rusi na bendzo, tak bude aj po ich podpore.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        16:26 31.05.2022

        samozrejme ved toto je cistocisty dezolat svet, ziadne hodnoty, pevne postoje , nazorova konzistentnost..mmali ludia idu tam kde sa vyhrava

        samozrejme ved toto je cistocisty dezolat svet, ziadne hodnoty, pevne postoje , nazorova konzistentnost..mmali ludia idu tam kde sa vyhrava

      • Sergej7490
        17:47 31.05.2022

        Ono je to trosku zamotanejsie. Slovaci miluju ublizenych, ale zaroven aj velikasstvo. Cize odstrkovany rusi bojujuci proti zlemu NATO je idealna kombinacia…

        Ono je to trosku zamotanejsie. Slovaci miluju ublizenych, ale zaroven aj velikasstvo. Cize odstrkovany rusi bojujuci proti zlemu NATO je idealna kombinacia…

      • Marlow
        18:01 31.05.2022

        Plus Rusove a Cinani jsou k porazenym brutalnejsi nez zapad. Kdyz Mordor prohraje, nestane se jim vubec nic. Kdyz vyhraje, doufaji ze jim to prictou k dobru.

        Plus Rusove a Cinani jsou k porazenym brutalnejsi nez zapad. Kdyz Mordor prohraje, nestane se jim vubec nic. Kdyz vyhraje, doufaji ze jim to prictou k dobru.

      • Ján Paliga
        23:11 31.05.2022

        Koncom 80-tych na nich Slovač nadávala, dnes sú ich idolmi... :)

        Rusov podporujú voliči Fica, Kotlebu, Mazureka či Kollára. Je to mentalitou.

        Koncom 80-tych na nich Slovač nadávala, dnes sú ich idolmi... :)

        Rusov podporujú voliči Fica, Kotlebu, Mazureka či Kollára. Je to mentalitou.

  • Jiricek
    16:02 31.05.2022

    Clanek je na www.oe24.at... Hodne Dole, tesne nad pocasim, v rubrice " Top gelesen". Je to hruza....

    Clanek je na www.oe24.at... Hodne Dole, tesne nad pocasim, v rubrice " Top gelesen". Je to hruza....

    • MatejBabjak
      16:15 31.05.2022

      Kolega, prelinkoval som to už vo Vašom prvom príspevku, nie je potrebné to vždy hádzať na top level, potom tu vzniká chaos, ďakujem!

      Kolega, prelinkoval som to už vo Vašom prvom príspevku, nie je potrebné to vždy hádzať na top level, potom tu vzniká chaos, ďakujem!

  • bently
    15:42 31.05.2022

    Pomalu, ale jistě, aneb ruská munička Barnaul, která ještě počátkem dubna vykřikovala do médií něco o světlé budoucnosti, rostoucí poptávce a "posilujících sankcích", oznámila ...Zobrazit celý příspěvek

    Pomalu, ale jistě, aneb ruská munička Barnaul, která ještě počátkem dubna vykřikovala do médií něco o světlé budoucnosti, rostoucí poptávce a "posilujících sankcích", oznámila hromadné propouštění s tím, že 300 lidí poslala na chodník rovnou a 500 dalších převedla na částečný úvazek. Důvod? "Posílení" západními sankcemi.

    https://defence-ua.com/news/u_... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      15:47 31.05.2022

      Hodí se dodat, že v téhle době naprostá většina ostatních muniček po světě nestíhá a vyrábí jako o závod. Holt to "posílení" bylo asi intenzivnější, než kalkulovali.

      Hodí se dodat, že v téhle době naprostá většina ostatních muniček po světě nestíhá a vyrábí jako o závod. Holt to "posílení" bylo asi intenzivnější, než kalkulovali.

      • Haklang
        16:04 31.05.2022

        Také je otázkou, co udělal ten požár té chemičky. Vypadalo to, že bez její produkce nebude střelivo (ani palivo pro rakety).....

        Také je otázkou, co udělal ten požár té chemičky. Vypadalo to, že bez její produkce nebude střelivo (ani palivo pro rakety).....

    • Poly
      16:05 31.05.2022

      Robotizace a automatizace, to je jasný...

      Robotizace a automatizace, to je jasný...

      • bently
        16:06 31.05.2022

        Takhle rychle a nečekaně?
        Sakra, abychom se ještě neměli od Rusů v zavádění nových technologií co učit... :-O

        Takhle rychle a nečekaně?
        Sakra, abychom se ještě neměli od Rusů v zavádění nových technologií co učit... :-O

        • Haklang
          16:11 31.05.2022

          To budou ti bioroboti, co už použili v Černobylu.

          To budou ti bioroboti, co už použili v Černobylu.

          • MatejBabjak
            16:20 31.05.2022

            Len aby tam nezačali presúvať na nútené práce tých chudákov a chudery z "prevýchovných táborov", tradícia prevýchovy triednych nepriateľov prácou má v rusku dlhú tradíciu.

            Len aby tam nezačali presúvať na nútené práce tých chudákov a chudery z "prevýchovných táborov", tradícia prevýchovy triednych nepriateľov prácou má v rusku dlhú tradíciu.

          • Haklang
            17:01 31.05.2022

            Matej - ale pro výrobu munice by to bylo docela riskantní, ne?

            Matej - ale pro výrobu munice by to bylo docela riskantní, ne?

          • MatejBabjak
            18:44 31.05.2022

            Nie každý si trúfne sabotovať, keď mu za chrbtom stojí dozorca. Aj tí chudáci v koncentrákoch sa poväčšine snažili robiť čokoľvek, len aby nedostali bitku, niekedy až fatálnu.

            Nie každý si trúfne sabotovať, keď mu za chrbtom stojí dozorca. Aj tí chudáci v koncentrákoch sa poväčšine snažili robiť čokoľvek, len aby nedostali bitku, niekedy až fatálnu.

    • Hawk
      16:20 31.05.2022

      no jo, když si svět představují jako naivní dítě a pak se probudí do reality...

      no jo, když si svět představují jako naivní dítě a pak se probudí do reality...

  • martin@eurus.cz
    15:41 31.05.2022

    Shrnutí zpráv z ruSSké ekonomiky posbíraných dnes na Yandex: Sankcemi dotčeno 85% firem. Prodej aut letos spadne o 70%, objem hypoték spadl na 1/3 loňských objemů. Avtovaz a ...Zobrazit celý příspěvek

    Shrnutí zpráv z ruSSké ekonomiky posbíraných dnes na Yandex:

    Sankcemi dotčeno 85% firem. Prodej aut letos spadne o 70%, objem hypoték spadl na 1/3 loňských objemů. Avtovaz a Kamaz stále nic nevyrábí - běží dovolené. Výběr DPH spadl skoro o 60%. Firmy neplatí daně a odvody - nemají tržby, není z čeho.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      15:46 31.05.2022

      Neplašte, to určitě přejde. Západní sankce přeci posilují, říkávalo se vždycky v Russii. Kamaz už oznámil, že po vycouvání Mercedesu a dalších západních partnerů opráší kabiny a ...Zobrazit celý příspěvek

      Neplašte, to určitě přejde. Západní sankce přeci posilují, říkávalo se vždycky v Russii.
      Kamaz už oznámil, že po vycouvání Mercedesu a dalších západních partnerů opráší kabiny a motory z devadesátech, a AvtoVaz deklaroval, že vůbec nevadí, že je aktuálně přímo napojen na francouzský výrobní řetězec jen s velmi omezeným vlastním vývojem, a že pomocí čínských dílů začne brzo zase chrlit supermoderní a nádherná auta jedna báseň.
      Dejte tomu čas a Rusku se bude opět žít min. stejně dobře jako kdysi za časů SSSR!Skrýt celý příspěvek

      • Bravo78
        16:00 31.05.2022

        To ano, sankce posilují i koupěschopnost a úspory rus. obyvatel. Uvidíme kdo si nakonec ty super moderní auta bude kupovat. Dáme sázku, kdy bude oficiálně vyhlášen bankrot RF ? ...Zobrazit celý příspěvek

        To ano, sankce posilují i koupěschopnost a úspory rus. obyvatel. Uvidíme kdo si nakonec ty super moderní auta bude kupovat. Dáme sázku, kdy bude oficiálně vyhlášen bankrot RF ? Měsíc nebo dva ? Jestli se put-in dožije konce prázdnin tak mu budu přezdívat Kostěj- nesmrtelný :)Skrýt celý příspěvek

        • periot
          16:43 31.05.2022

          Tak oni si tohle mužou dovolit dělat dokud mají co brát ze státních rezerv a kdy jim dojdou dost zavisí na množství ropy a plynu co prodají. Podle mě uz budou na podzim tisknout ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak oni si tohle mužou dovolit dělat dokud mají co brát ze státních rezerv a kdy jim dojdou dost zavisí na množství ropy a plynu co prodají. Podle mě uz budou na podzim tisknout rubly ve velkém a do konce roku je tak max co můžou vydržet aniž by z Ruska byla Severní Korea.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          17:09 31.05.2022

          Takto, ona ta situace není tak zlá pro Rusko. Zatím. Rusko má hodně schopné lidi v centrální bance. Jenomže ta situace nemůže vydržet dlouho. Myslím, že po létě se začnou objevovat ...Zobrazit celý příspěvek

          Takto, ona ta situace není tak zlá pro Rusko. Zatím. Rusko má hodně schopné lidi v centrální bance. Jenomže ta situace nemůže vydržet dlouho. Myslím, že po létě se začnou objevovat větší náznaky, že ruské hospodárství není úplně v pořádku.
          Jedna důležitá vlastnost zapadních investicích je, že umožnila hodně ruským podnikům být ziskových a častokrát vyvážet produkci. Příkladem může být takový autovaz. Jejich produkce byla konkurenceschopná, dokonca se objevovali jejich auta u nás. Bez zapadních investic to změní. Jednak auta budou horší ale hlavně bude dražší výroba. To znamená, že ruská vláda bude muset dotovat výrobu. Tím pádem dojde k poklesu volných prostředků například pro silové složky. Ano, vysoká cena ropy zatím hraje do karet Rusům. Pokud začne ropu vyvážet taková Venezuela, tak Rusové maji velký problém.
          Nebude to hned, ale ruská ekonomika může zažít kolaps horší než v 90 letech.Skrýt celý příspěvek

          • ante1891
            17:50 31.05.2022

            Pokud povolí vyrábět auta bez airbagů a emisních norem, tak to už nevyvezou nic. To 80kový retro jim za chvíli poleze krkem.

            Pokud povolí vyrábět auta bez airbagů a emisních norem, tak to už nevyvezou nic. To 80kový retro jim za chvíli poleze krkem.

      • Bravo78
        22:11 31.05.2022

        Ještě si dovolím jeden odkaz, 11:19 minuta, k tomu si zjistěte průměrnou mzdu v RF, která šla teď dolů, inu za kvalitu se musí připlatit, už chápu proč v RF zrušili STK pro obyč. ...Zobrazit celý příspěvek

        Ještě si dovolím jeden odkaz, 11:19 minuta, k tomu si zjistěte průměrnou mzdu v RF, která šla teď dolů, inu za kvalitu se musí připlatit, už chápu proč v RF zrušili STK pro obyč. lidi ... https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      15:51 31.05.2022

      Nepište Rusko s dvěma SS. Díky.

      Nepište Rusko s dvěma SS. Díky.

      • martin@eurus.cz
        15:59 31.05.2022

        Proč?

        Proč?

        • Poly
          16:12 31.05.2022

          Tak asi to SS dáváte kvůli Waffen SS, to je zcela konkrétní jednotka hovad, které mimo jiné spolupracovali s koncentračními a vyhlazovacími tábory, byli součástí Totenkopf, apd. ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak asi to SS dáváte kvůli Waffen SS, to je zcela konkrétní jednotka hovad, které mimo jiné spolupracovali s koncentračními a vyhlazovacími tábory, byli součástí Totenkopf, apd. Fašisti resp nacisti, to Rusi aktuálně jsou, ale SS ne.Skrýt celý příspěvek

          • martin@eurus.cz
            16:53 31.05.2022

            Chovají se ještě hůř jako SS! Ale rád bych zdůvodnění přímo od pana Grohmanna.

            Chovají se ještě hůř jako SS! Ale rád bych zdůvodnění přímo od pana Grohmanna.

        • Jan Grohmann
          16:54 31.05.2022

          Protože spojovat Rusko s SS je vytváření falešných a hloupých historických spojitostí.

          Protože spojovat Rusko s SS je vytváření falešných a hloupých historických spojitostí.

          • martin@eurus.cz
            18:02 31.05.2022

            Sorry, ale to je hloupé vysvětlení. RuSSká armáda se chová hůř jak SS, ruSSký stát také a o ruSSech samotných nemluvě. Dáte mi za ruSSko blok? Abych věděl, jestli mám zrušit ...Zobrazit celý příspěvek

            Sorry, ale to je hloupé vysvětlení. RuSSká armáda se chová hůř jak SS, ruSSký stát také a o ruSSech samotných nemluvě.

            Dáte mi za ruSSko blok? Abych věděl, jestli mám zrušit premium.Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            20:10 31.05.2022

            "RuSSká armáda se chová hůř jak SS"

            Tak tenhle fór byl dobrej :D

            "RuSSká armáda se chová hůř jak SS"

            Tak tenhle fór byl dobrej :D

        • Stonkeeper
          16:54 31.05.2022

          Neni treba detinsky komolit nazev zeme. Takze doporucuji psat fasisticke rusko.

          Neni treba detinsky komolit nazev zeme. Takze doporucuji psat fasisticke rusko.

          • Vrata
            18:55 31.05.2022

            Podle mne neni Rusko fasisticke ale nacisticke - to presvedceni o vlasni nadrazenosti nad ostatnimi narody tam je podobne jako v nacistickem Nemecku. Tedy pokud nerezervujete ...Zobrazit celý příspěvek

            Podle mne neni Rusko fasisticke ale nacisticke - to presvedceni o vlasni nadrazenosti nad ostatnimi narody tam je podobne jako v nacistickem Nemecku. Tedy pokud nerezervujete nacismus jen pro Nemce. Dokonce Rusko ma i nejaky Putinuv pamflet, ktery tu nadrazenost tvrdi - obdoba Mein Kampfu. Necetl jsem ani jeden z nich.Skrýt celý příspěvek

          • Dovi
            19:07 31.05.2022

            Není to komolení. Pokud vím tak dvě s mají i v azbuce...

            Není to komolení. Pokud vím tak dvě s mají i v azbuce...

        • copy
          19:24 31.05.2022

          Hůře než SS? Víte něco víc o 2 SV? Víte co prováděli Němci na východní frontě? Neomlouvám zločiny rusáků na Ukrajině, ale tímto bagatelizujete zrůdnost nacistického Německa a a ...Zobrazit celý příspěvek

          Hůře než SS? Víte něco víc o 2 SV? Víte co prováděli Němci na východní frontě?
          Neomlouvám zločiny rusáků na Ukrajině, ale tímto bagatelizujete zrůdnost nacistického Německa a a jeho zločinů.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            23:19 31.05.2022

            A čo robili súdruhovia v ZSSR od roku 1917? Ak by sme cynicky rátali v absolútnych číslach, Germáni sú oproti súdruhom len neschopní učni.... Medzinárodný a národný socializmus sú ...Zobrazit celý příspěvek

            A čo robili súdruhovia v ZSSR od roku 1917? Ak by sme cynicky rátali v absolútnych číslach, Germáni sú oproti súdruhom len neschopní učni.... Medzinárodný a národný socializmus sú režimy s krvavými rukami....Skrýt celý příspěvek

      • Solitér
        16:05 31.05.2022

        A můžu psát Ruská Horda?

        A můžu psát Ruská Horda?

        • Karol.Melichercik
          16:15 31.05.2022

          Kludne piste boslevicki vrazi, proti tomu nebude nikto namietat

          Kludne piste boslevicki vrazi, proti tomu nebude nikto namietat

      • zenker
        16:24 31.05.2022

        Pravidlo dodržuji, ale nebylo by možné rozhodnutí přehodnotit? Napadá mě, že v případě Německa se o Německu z válečného období píše jako o "nacistickém Německu", tak asi by bylo ...Zobrazit celý příspěvek

        Pravidlo dodržuji, ale nebylo by možné rozhodnutí přehodnotit?
        Napadá mě, že v případě Německa se o Německu z válečného období píše jako o "nacistickém Německu", tak asi by bylo možné dnes psát fakticky o fašistickém Rusku, příkladem:
        Fašistické Rusko pokračuje dnes ve snahách obsadit celou Luhaňskou oblast.
        Je toto pro Armádní noviny vyhovující?Skrýt celý příspěvek

        • Lars
          16:35 31.05.2022

          S fašistickým ruskem tady problémy nikdo mít nebude. Tedy skoro nikdo.

          S fašistickým ruskem tady problémy nikdo mít nebude. Tedy skoro nikdo.

      • StepRebel
        18:43 31.05.2022

        Ja si nemuzu pomoct, ale ta zeme si z meho pohledu nezaslouzi, aby se o ni psalo jinak nez o ruZZku ci ruSSku. Prici se mi nazyvat ji normalne a davat na zacatek velke pismeno. ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja si nemuzu pomoct, ale ta zeme si z meho pohledu nezaslouzi, aby se o ni psalo jinak nez o ruZZku ci ruSSku. Prici se mi nazyvat ji normalne a davat na zacatek velke pismeno. Chapu, ze to muze nekomu pripadat detinske, nicmene me to prijde velmi adekvatni a rad bych si ponechal svobodu nazyvat tuto svoloc tak, jak si to v mych ocich zaslouzi.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          23:21 31.05.2022

          A čo tak použiť terminológiu veľkého J. R. R. Tolkiena? ;)

          A čo tak použiť terminológiu veľkého J. R. R. Tolkiena? ;)

  • Jiricek
    15:40 31.05.2022

    Byvaly rakousky kancler Sebastian Kurz v roce 2018 podepsal za pritomnosti Putina smlouvu na odber plynu. Smlouva je v podstate tajna, rakousko se ale zavazalo odbirat jiste nemale ...Zobrazit celý příspěvek

    Byvaly rakousky kancler Sebastian Kurz v roce 2018 podepsal za pritomnosti Putina smlouvu na odber plynu. Smlouva je v podstate tajna, rakousko se ale zavazalo odbirat jiste nemale mnozstvi plynu az do roku 2040. Pri momentalnich cenach plynu by to znamenalo,ze Rakousko I za neodebrany plyn musi zaplatit az 100 Milliarden €. Pekny maso.... Soucasny kancler Nehammer bude pripadne ukonceni odberu v ramci EU negovat....Skrýt celý příspěvek

    • Toomk
      15:41 31.05.2022

      Zdroj této informace, nebo jsi sis to vymyslel ?

      Zdroj této informace, nebo jsi sis to vymyslel ?

      • salatnik
        15:45 31.05.2022

        Nejaký hoax asi, tajná zmluva, ktorá vlastne ani nie je tajná, lebo sa o nej vedia podrobnosti, to je základ všetkých konšpirácií :D Navyše to nemá zmysel, na odber plynu má zmluvy ...Zobrazit celý příspěvek

        Nejaký hoax asi, tajná zmluva, ktorá vlastne ani nie je tajná, lebo sa o nej vedia podrobnosti, to je základ všetkých konšpirácií :D Navyše to nemá zmysel, na odber plynu má zmluvy mnoho krajín, niektoré prestali platiť a prestal plyn chodiť. To nie je tak, že musíš stále platiť dokiaľ to je v zmluve aj keď nič nemáš :DSkrýt celý příspěvek

    • martin@eurus.cz
      15:42 31.05.2022

      Zdroj?

      Zdroj?

    • Hevonen
      15:44 31.05.2022

      Treba dať čas na diverzifikáciu zdrojov a následne nech Ukrajinci uzavrú kohútiky. Ak zvládneme my za pár mesiacov nahradiť 65% ruského plynu zo zahraničia, Rakúsko má vo svete ...Zobrazit celý příspěvek

      Treba dať čas na diverzifikáciu zdrojov a následne nech Ukrajinci uzavrú kohútiky.
      Ak zvládneme my za pár mesiacov nahradiť 65% ruského plynu zo zahraničia, Rakúsko má vo svete predsalen inú váhu.

      Rakúšania nemôžu platiť za niečo, čo Rus nedokáže dodať.Skrýt celý příspěvek

      • Karol.Melichercik
        16:11 31.05.2022

        Tych 65% je pekne priklaslenych. Neexistuje. Je to hra s cislami za prve. Kontrakty a znizenie si poriesilo spp ktore ma 70% trhu, Za druhe az pride zima a bol by nedostatok plynu ...Zobrazit celý příspěvek

        Tych 65% je pekne priklaslenych. Neexistuje. Je to hra s cislami za prve. Kontrakty a znizenie si poriesilo spp ktore ma 70% trhu, Za druhe az pride zima a bol by nedostatok plynu co myslite co sa stane? Pridu nemci a to preplatia, tak ako sa tankery s plynom do azie otocili a prisli do eu kvoli vyssej cene. Za tretie, no.je otazne kde bude cena, ani ta nemoze rast do neba lebo jednoducho je tu urcita hranica akceptovania vysky nakladu.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          17:12 31.05.2022

          Bude trvat roky, až se naučíme žít bez ruského plynu. Plyn se používá v průmyslu ještě víc než v domácnostech. Je škoda, že jsme na to kašlali doteď. EU mohla mít dávno postavený ...Zobrazit celý příspěvek

          Bude trvat roky, až se naučíme žít bez ruského plynu. Plyn se používá v průmyslu ještě víc než v domácnostech. Je škoda, že jsme na to kašlali doteď. EU mohla mít dávno postavený plynovod do zemí blízkého východu nebo například střední asie.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      15:49 31.05.2022

      Bez uvedení zdroje sem, prosím, podobné "informace" ani nedávej.
      Díky.

      Bez uvedení zdroje sem, prosím, podobné "informace" ani nedávej.
      Díky.

    • axoloth
      16:00 31.05.2022

      Ta zmluva nie je vobec tajna. Nejake info som nasiel na tomto linku: https://www.aa.com.tr/en/energ... A nepodpisal ...Zobrazit celý příspěvek

      Ta zmluva nie je vobec tajna. Nejake info som nasiel na tomto linku: https://www.aa.com.tr/en/energ... A nepodpisal ju Kurz s Putinom, ale OMV s Gazporomom.Skrýt celý příspěvek

    • MatejBabjak
      16:08 31.05.2022

      Žiaľ je to fakt, prebehlo to aj v Štátnej televízii ORF, napr. tu: https://tvthek.orf.at/profile/... Alebo ...Zobrazit celý příspěvek

      Žiaľ je to fakt, prebehlo to aj v Štátnej televízii ORF, napr. tu: https://tvthek.orf.at/profile/...

      Alebo tu: https://www.oe24.at/welt/ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • ottokarbrezina
      21:48 03.06.2022

      "rakousko se ale zavazalo odbirat jiste nemale mnozstvi plynu az do roku 2040. " Ano , je to pravda. Rika se tomu klauzule "take or pay" a byva dosti casto pritomna v kontraktech ...Zobrazit celý příspěvek

      "rakousko se ale zavazalo odbirat jiste nemale mnozstvi plynu az do roku 2040. "
      Ano , je to pravda. Rika se tomu klauzule "take or pay" a byva dosti casto pritomna v kontraktech se zemnim plynem. Jenze tady se jedna o take or pay na urovni 95% maximalniho mozneho odberu, coz mi pripada silene riskantni.
      https://newsbeezer.com/austria... Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    15:37 31.05.2022

    Zuzanky na Ukrajině:

    https://twitter.com/oryxspioen...

    ;-)

    Zuzanky na Ukrajině:

    https://twitter.com/oryxspioen...

    ;-)

    • Desertfremen
      15:54 31.05.2022

      Pani prezidentka Zuzana Čaputová to oznámila v Ukrajinskom Parlamante, je na ofic. návšteve v Kijeve.

      Pani prezidentka Zuzana Čaputová to oznámila v Ukrajinskom Parlamante, je na ofic. návšteve v Kijeve.

    • Cimbi
      16:05 31.05.2022

      Nezbývá, než popřát dobrý lov... BTW, Slováci se vytáhli: Dali jich (prozatím) víc, než Francie Ceasarů a to jsou Zuzany pro dané bojiště o moc vhodnější - doba mezi zabržděním a ...Zobrazit celý příspěvek

      Nezbývá, než popřát dobrý lov...

      BTW, Slováci se vytáhli: Dali jich (prozatím) víc, než Francie Ceasarů a to jsou Zuzany pro dané bojiště o moc vhodnější - doba mezi zabržděním a prvním výstřelem a mezi posledním výstřelem a sešlápnutím plynu je mnohem kratší...Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        23:25 31.05.2022

        No dúfajme, že sa im tam nebudú kaziť a spravia pre Ukrajinu kopec dobrej roboty.

        No dúfajme, že sa im tam nebudú kaziť a spravia pre Ukrajinu kopec dobrej roboty.

    • Praclik
      16:15 31.05.2022

      Je pri nich poznamka "(Purchased) [To be delivered]". Na Ukrajine este asi nie su.

      Je pri nich poznamka "(Purchased) [To be delivered]". Na Ukrajine este asi nie su.

      • Praclik
        16:16 31.05.2022

        Resp., nie je to ziadna nova informacia. O tom, ze im ich dodame sa vie uz dost dlho.

        Resp., nie je to ziadna nova informacia. O tom, ze im ich dodame sa vie uz dost dlho.

      • Desertfremen
        16:32 31.05.2022

        To je informácia pre proruský plebs, Fica a Ruských trollov.
        Skutočný termín dodania sa na webe nedozvieš.

        To je informácia pre proruský plebs, Fica a Ruských trollov.
        Skutočný termín dodania sa na webe nedozvieš.

        • Praclik
          17:13 31.05.2022

          Ved prave to, vie sa iba, ze budu dodane, ale nevie sa kedy. Mozno tam uz naozaj su, ale to my nevieme. Preto pisem, ze to nie je ziadna nova informacia. Kedze sa tam potvrdzuje ...Zobrazit celý příspěvek

          Ved prave to, vie sa iba, ze budu dodane, ale nevie sa kedy. Mozno tam uz naozaj su, ale to my nevieme. Preto pisem, ze to nie je ziadna nova informacia. Kedze sa tam potvrdzuje iba, ze budu dodane, co sa vie uz davno.Skrýt celý příspěvek

    • Drucik
      21:44 31.05.2022

      Ked si to zoberiem z pohladu povodneho planu dodavok, kde do konca roku 2022 mali dodat 25 hufnic, minuly rok v july dostali prvych 8, na zvysnych 17 im zostava rok a pol, tak mi z ...Zobrazit celý příspěvek

      Ked si to zoberiem z pohladu povodneho planu dodavok, kde do konca roku 2022 mali dodat 25 hufnic, minuly rok v july dostali prvych 8, na zvysnych 17 im zostava rok a pol, tak mi z toho logicky vychadza ze tych 8 kuskov pre ukrajinu uz musia mat vyrobenych, takze predpokladam ze su uz tam :)Skrýt celý příspěvek

  • ggtt
    15:26 31.05.2022

    "Nové unijní sankce proti Rusku podle ruského expremiéra Dmitrije Medveděva poškodí obyčejné Rusy. Za jejich motiv označil nenávist vůči Rusku a Rusům." ..a to si oni vazne ...Zobrazit celý příspěvek

    "Nové unijní sankce proti Rusku podle ruského expremiéra Dmitrije Medveděva poškodí obyčejné Rusy. Za jejich motiv označil nenávist vůči Rusku a Rusům."

    ..a to si oni vazne myslia, ze su na nejakych poprednych miestach popularity?Skrýt celý příspěvek

    • MatejBabjak
      15:29 31.05.2022

      To je ale podľa mňa veľká zmena rétoriky - doteraz to bolo o tom, že sankcie poškodia západ, teraz už ale poškodia rusov. Túto zmenu si zapamätajme, kolegovia, retrospektívne možno ...Zobrazit celý příspěvek

      To je ale podľa mňa veľká zmena rétoriky - doteraz to bolo o tom, že sankcie poškodia západ, teraz už ale poškodia rusov. Túto zmenu si zapamätajme, kolegovia, retrospektívne možno bol tento deň veľmi významný, posúdime o pár mesiacov.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      15:45 31.05.2022

      Že vás tak stále fascinuje, co Rusové říkají. Pokud je to nějaký druh zvrácené zábavy... tak každý má něco. :) Všechno je třeba od nich brát jako lež a manipulaci. Tyhle ...Zobrazit celý příspěvek

      Že vás tak stále fascinuje, co Rusové říkají. Pokud je to nějaký druh zvrácené zábavy... tak každý má něco. :)
      Všechno je třeba od nich brát jako lež a manipulaci. Tyhle prohlášení je nutno brát jako způsob vedení války. Vše je válka.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:16 31.05.2022

        Pravda. V rusku vládne byvála KGB. A´ť si každý odpovídí, jestli by věril instituci nebo člověku spolejného s KGB. Důležité jsou činy a situace na zemi. A tam je vidět, že rusové ...Zobrazit celý příspěvek

        Pravda. V rusku vládne byvála KGB. A´ť si každý odpovídí, jestli by věril instituci nebo člověku spolejného s KGB. Důležité jsou činy a situace na zemi. A tam je vidět, že rusové cvičí další jednotky, které chtějí poslat na ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        17:40 31.05.2022

        Už jsem to tu psal několikrát. V Ruském pravoslavném kulturním okruhu pojem pravda v našem západním pojetí prostě neexistuje.

        Už jsem to tu psal několikrát. V Ruském pravoslavném kulturním okruhu pojem pravda v našem západním pojetí prostě neexistuje.

  • MatejBabjak
    15:15 31.05.2022

    Ospravedlňujem sa za off-topic, ale narazil som na nasledovný text a nedokázal by som to napísať lepšie. Niektorí kolegovia sa možno spoznajú... ----------- Cieľom propagandy nie ...Zobrazit celý příspěvek

    Ospravedlňujem sa za off-topic, ale narazil som na nasledovný text a nedokázal by som to napísať lepšie. Niektorí kolegovia sa možno spoznajú...
    -----------
    Cieľom propagandy nie je presvedčiť o vlastnej interpretácii skutočnosti, stačí vzbudiť pochybnosti o tom, čo všetci vidíme. Ruské vojská vtrhli na Ukrajinu a vedú v nej krvavú vojnu. Miliónom ľudí spôsobili nepredstaviteľné utrpenie. Neexistuje žiadny dôvod, ktorým sa táto brutálna agresia Kremľa dá ospravedlniť. Pokusov na odvrátenie pozornosti však propaganda ponúka dostatok.
    Najlepšie to ilustrujú napríklad tieto pokusy:

    - Nesúhlasím s vojnou, ale...
    - Aj mne je ľúto tých ľudí, ale...
    - Neobhajujem Putina vo všetkom, ale...
    - Každá minca má dve strany
    - Pravda je niekde uprostred
    - Akcia vyvoláva reakciu
    - Pozri si video s prof. Staněkom
    - Keď umierali ľudia na Donbase, to si si nevšímal?
    - Veci nie sú čiernobiele
    - Videl si, koľko má Amerika základní?
    - Ty veríš našim médiám?
    - Aj americký plukovník povedal, že...
    - Tak prestaň kúriť ruským plynom
    - Keď hovoríš A, povedz aj B
    - Čo si myslíš o bombardovaní Juhoslávie?
    - Prečo tam Američania platili tie laboratória?
    - Doštuduj si, kto to boli banderovci
    - A kde zrazu zmizol covid?
    - Jedného dňa možno pochopíš
    - Raz sa ukáže, ako to celé boloSkrýt celý příspěvek

    • Tino
      15:22 31.05.2022

      este sa zvyknu odvolavat aj na vlastny nazor....ked dojdu argumenty, ked uz nevedia co povedat, napisat vytiahnu je to len moj nazor a hekaju ze ich kamenujeme koli nazoru:-)))

      este sa zvyknu odvolavat aj na vlastny nazor....ked dojdu argumenty, ked uz nevedia co povedat, napisat vytiahnu je to len moj nazor a hekaju ze ich kamenujeme koli nazoru:-)))

    • GlobeElement007
      15:35 31.05.2022

      U nás ještě - říkal to Šándor.

      U nás ještě - říkal to Šándor.

      • bently
        15:38 31.05.2022

        Nechystá zase nějakou tiskovku?
        Nebo už si zalezl do bunkru, kde se může dle vlastních slov chránit nejen před vojenským útokem, ale třeba i tornádem?

        Nechystá zase nějakou tiskovku?
        Nebo už si zalezl do bunkru, kde se může dle vlastních slov chránit nejen před vojenským útokem, ale třeba i tornádem?

    • Jan Grohmann
      15:48 31.05.2022

      Nejlepší je, "nic není černo-bíle a pravda je uprostřed."

      Nejlepší je, "nic není černo-bíle a pravda je uprostřed."

      • Danik
        15:58 31.05.2022

        Přesně tak, pravda je přece vždy někde uprostřed, třeba v takovém koncentráku mezi dozorčími a židy to byla "pravda uprostřed" jedna báseň. Když někdo tohle vyzvrací tak mi praská ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně tak, pravda je přece vždy někde uprostřed, třeba v takovém koncentráku mezi dozorčími a židy to byla "pravda uprostřed" jedna báseň.

        Když někdo tohle vyzvrací tak mi praská žilka.Skrýt celý příspěvek

    • ante1891
      17:57 31.05.2022

      Když někdo říká že pravda je uprostřed, tak to ve skutečnosti znamená, že je mu pravda mezi půlkami.

      Když někdo říká že pravda je uprostřed, tak to ve skutečnosti znamená, že je mu pravda mezi půlkami.

  • bently
    15:05 31.05.2022

    Tak ria.ru se "konečně" zmohla na článek, který ale pro jistotu na hlavní straně ukryla pěkně dole. Titulek je následující: „Hrajete si se smrtí“: Číňané se vysmívali embargu EU ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak ria.ru se "konečně" zmohla na článek, který ale pro jistotu na hlavní straně ukryla pěkně dole.

    Titulek je následující: „Hrajete si se smrtí“: Číňané se vysmívali embargu EU na ruskou ropu, přičemž "článek" sdružuje vybrané reakce Číňanů v diskusi pod jedním z článků na čínském serveru.

    Teda čekal jsem ledacos, ale takovouhle zoufalost snad ani ne. Jde vidět, že Rusům pořádně teče do bot, když se jejich propaganda na nic lepšího než na webové příspěvky čínských diskutérů nezmohla.

    https://ria.ru/20220531/neft-1... Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      15:21 31.05.2022

      Ruská propaganda využívá anonymní příspěvky na fórech už roky. Například nějaký vožralý starosta v ukrajinské vesnici řekne že se má zakázat Puškin. Oni to otisknou jakože Ukrajina ...Zobrazit celý příspěvek

      Ruská propaganda využívá anonymní příspěvky na fórech už roky. Například nějaký vožralý starosta v ukrajinské vesnici řekne že se má zakázat Puškin. Oni to otisknou jakože Ukrajina chce zakázat Puškina. Nebo otisknout příspěvky čínských uživatelů jako důkaz toho že je Čína podporuje. Přitom Číňani budou kupovat ruskou ropu ze Slevou. Nebo v Čechách dá starosta městské části pryč sochu. Oni interpretují že všichni Češi jsou nacisté. Pořád dokola. Mezitím jejich elity jedou čistý fašizmus.
      Je dobré že si lidé toho začínají všímat a uvědomují jak je ruská propaganda nebezpečná.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        19:51 31.05.2022

        A hlavne tí Číňania im nedovolia ani pristáť v Číne ani preletieť ponad Čínu Airbusom alebo Boeingom. To je podpora jak lusk. :)

        A hlavne tí Číňania im nedovolia ani pristáť v Číne ani preletieť ponad Čínu Airbusom alebo Boeingom. To je podpora jak lusk. :)

  • aladar2403
    14:34 31.05.2022

    66 666

    66 666

    • Cernysip
      14:57 31.05.2022

      Po čertech dobrý postřeh!!!

      Po čertech dobrý postřeh!!!

    • jj284b
      15:04 31.05.2022

      ?

      ?

      • Danik
        15:10 31.05.2022

        Bylo 66 666 komentářů.

        Bylo 66 666 komentářů.

    • Wolf:81
      15:04 31.05.2022

      Deleno dva je 33333

      Deleno dva je 33333

      • GlobeElement007
        15:37 31.05.2022

        A násobeno dvěma je to 133 332, ale netuším, co z toho vydedukovat.

        A násobeno dvěma je to 133 332, ale netuším, co z toho vydedukovat.

    • Clanek
      15:09 31.05.2022

      ...

      ...

      • vz. 58
        16:24 31.05.2022

        @Clanek: Co jsou ty tři tečky?

        @Clanek: Co jsou ty tři tečky?

        • Clanek
          17:19 31.05.2022

          Puvodne jsem autorovi kazil radost a editem si vztoupil do svedomi. :)

          Puvodne jsem autorovi kazil radost a editem si vztoupil do svedomi. :)

    • vz. 58
      16:25 31.05.2022

      Pekelné číslo!

      Pekelné číslo!

Načítám diskuzi...