VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Danik
    21:52 01.06.2022

    Nevím jestli to tu již bylo takhle pohromadě, ale dlouhé vlákna o M142 a M270. Porovnání s ruskými systémy a jaké dopady to bude mít na bojiště. Rusové nebudou mít v bezpečí ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím jestli to tu již bylo takhle pohromadě, ale dlouhé vlákna o M142 a M270. Porovnání s ruskými systémy a jaké dopady to bude mít na bojiště.

    Rusové nebudou mít v bezpečí zásobovací stanoviště, shromaždiště, dělostřelectvo ani PVO, také se bude moct útočit na důležité cíle jako mosty nebo komunikace, cokoliv na chvíli zastaví nebo bude stacionární v okruhu 70-80 km a bude spatřeno, může být z velkou přesností zničeno.

    https://twitter.com/noclador/s...

    https://twitter.com/noclador/s...

    https://twitter.com/noclador/s... Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      22:15 01.06.2022

      Co jsem pochopil, tak Ukrajině v podstatě vrátí schopnosti ze začátku války. Jsem nesmírně rád, že Ukrajina MLRS dostane, ale schopnosti útočit 40km+ běžně měla. Uragán, Smerč, ...Zobrazit celý příspěvek

      Co jsem pochopil, tak Ukrajině v podstatě vrátí schopnosti ze začátku války. Jsem nesmírně rád, že Ukrajina MLRS dostane, ale schopnosti útočit 40km+ běžně měla. Uragán, Smerč, Vilcha, Točka.
      Jen už k ničemu z toho nemá pravděpodobně moc munice nebo náhradní díly.
      Úplně nové schopnosti tedy Ukrajina mít nebude, samozřejmě efektivita a bojová hodnota u MLRS je úplně jinde.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        22:20 01.06.2022

        Myslím, že právě ta výhoda mobility, rychlosti, nabíjení, přesnosti a pokročilých zaměřovacích systémů nyní Ukrajinci ocení, válku jim to nevyhraje, ale boj proti rusům velmi ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že právě ta výhoda mobility, rychlosti, nabíjení, přesnosti a pokročilých zaměřovacích systémů nyní Ukrajinci ocení, válku jim to nevyhraje, ale boj proti rusům velmi ulehčí.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        22:41 01.06.2022

        Špatně vloženy příspěvek

        Špatně vloženy příspěvek

  • Stry128
    21:40 01.06.2022

    Nebylo by lepši ty leo co nam dojdou poslat na ukrajinu a objednat si abramsy?
    Jak to sleduju Poláci se tech svých leo taky dřív nebo později zbaví.

    Nebylo by lepši ty leo co nam dojdou poslat na ukrajinu a objednat si abramsy?
    Jak to sleduju Poláci se tech svých leo taky dřív nebo později zbaví.

    • Danik
      21:41 01.06.2022

      Ještě chvilku a budou K2.

      Ještě chvilku a budou K2.

    • Mr.Tomas
      21:56 01.06.2022

      Nemci taký re-export nedovolia.

      Nemci taký re-export nedovolia.

      • Stry128
        22:07 01.06.2022

        A co by nam tak asi udělali? Mohli by nadávat a to je tak vše

        A co by nam tak asi udělali? Mohli by nadávat a to je tak vše

        • matus
          22:12 01.06.2022

          Zmluvy su nato aby sa dodrziavali, ak nie , tak to bude vasa posledna zmluva.

          Zmluvy su nato aby sa dodrziavali, ak nie , tak to bude vasa posledna zmluva.

        • Poly
          22:42 01.06.2022

          Došlo by na soud. Stal by se z nás nevěrohodný stát a museli by jsme platit. Tohle by byl spor vláda - vláda.

          Došlo by na soud. Stal by se z nás nevěrohodný stát a museli by jsme platit. Tohle by byl spor vláda - vláda.

        • Mr.Tomas
          09:30 02.06.2022

          Mohli by sa s vami súdiť, mohli by ste platiť zmluvnu pokutu a "mohli" by ste sa v budúcnosti nedostať k pokročilým západným zbraňovým systémom. Stačí takáto odpoveď?

          Mohli by sa s vami súdiť, mohli by ste platiť zmluvnu pokutu a "mohli" by ste sa v budúcnosti nedostať k pokročilým západným zbraňovým systémom. Stačí takáto odpoveď?

    • Clanek
      21:57 01.06.2022

      Polaci buduji armadu, ktera ma jak schopnosti, tak pocty. CR buduje armadu, ktera sice bude mit schopnosti, ale co do poctu to bude tak max privesek Bundeswehru, takze se hodi mit ...Zobrazit celý příspěvek

      Polaci buduji armadu, ktera ma jak schopnosti, tak pocty.
      CR buduje armadu, ktera sice bude mit schopnosti, ale co do poctu to bude tak max privesek Bundeswehru, takze se hodi mit stejnou techniku s DE.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      22:09 01.06.2022

      Plán na příští desetiletku: Vlastní tank východní Evropy:) teda krom Maďarů.

      Plán na příští desetiletku: Vlastní tank východní Evropy:) teda krom Maďarů.

      • raven66
        22:33 01.06.2022

        Mohol by to byt K2.

        Mohol by to byt K2.

    • Praclik
      22:35 01.06.2022

      Zbavenie sa L2 v Polsku je otazka na dlhe roky. Uz len kym spojazdnia linku a vyrobia dostatok K2 na nahradu T-72, tak to bude trvat roky a to ani ziadny kontrakt este nie je ...Zobrazit celý příspěvek

      Zbavenie sa L2 v Polsku je otazka na dlhe roky. Uz len kym spojazdnia linku a vyrobia dostatok K2 na nahradu T-72, tak to bude trvat roky a to ani ziadny kontrakt este nie je podpisany.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        22:42 01.06.2022

        Ano, osobně čekám první kusy u jednotek tak za sedm let, řekněme.

        Ano, osobně čekám první kusy u jednotek tak za sedm let, řekněme.

        • greenBelt
          06:39 02.06.2022

          Pokud to neni do 2 let, tan nechapu ten komentar ohledne rychlich dodavek. Sobestacnot bych bral, ale ta rychlost?
          Za 7 let uz muze jet i linka Leo2 i Abrams.

          Pokud to neni do 2 let, tan nechapu ten komentar ohledne rychlich dodavek. Sobestacnot bych bral, ale ta rychlost?
          Za 7 let uz muze jet i linka Leo2 i Abrams.

    • Sprite
      22:54 01.06.2022

      Pamatujete si, jaký shitstorm byl okolo porušené smlouvy na ponorky od Francie. To raději fakt ne :)

      Pamatujete si, jaký shitstorm byl okolo porušené smlouvy na ponorky od Francie. To raději fakt ne :)

      • AR10
        23:29 01.06.2022

        Tak zase porovnávať kontrakt na 30+ tankov s kontraktom na ponorky za miliardy je tiež trochu nezmyselné...

        Tak zase porovnávať kontrakt na 30+ tankov s kontraktom na ponorky za miliardy je tiež trochu nezmyselné...

      • liberal shark
        10:14 02.06.2022

        Navíc vývoj těch ponorek šel hodně šejdrem. Asi jako design JE Hanhikivi :-),

        Navíc vývoj těch ponorek šel hodně šejdrem. Asi jako design JE Hanhikivi :-),

    • CerVus
      23:26 01.06.2022

      On ten Abrams také není tank, který se dá pořídit v rámci pár měsíců. Když tedy pomineme fakt, že už se nějaký ten rok ani nevyrábějí. Navíc ty Polské Leopardy mohou klidně za pár ...Zobrazit celý příspěvek

      On ten Abrams také není tank, který se dá pořídit v rámci pár měsíců. Když tedy pomineme fakt, že už se nějaký ten rok ani nevyrábějí. Navíc ty Polské Leopardy mohou klidně za pár let skončit i v našich službách.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    21:38 01.06.2022

    Omlouvám se, že není zdroj, nemůžu to teď ale zpětně najít. HIMARSy již byly rozmístěny v Evropě tak, aby po schválení dodávky se výcvik na nich a dodání na UA mohlo uskutečnit ...Zobrazit celý příspěvek

    Omlouvám se, že není zdroj, nemůžu to teď ale zpětně najít.

    HIMARSy již byly rozmístěny v Evropě tak, aby po schválení dodávky se výcvik na nich a dodání na UA mohlo uskutečnit co nejdříve.

    EDIT: Tak jsem našel, dá se předpokládat, že Ukrajinci již na ně byli i vycvičení.

    https://twitter.com/W7VOA/stat... Skrýt celý příspěvek

  • Spalda
    21:37 01.06.2022

    Mmch, když tal sleduji dění, kdo znáte série knizek p. Drnka, a zejména poslední díl "Žáby na prameni"?

    Mmch, když tal sleduji dění, kdo znáte série knizek p. Drnka, a zejména poslední díl "Žáby na prameni"?

    • lm524a
      21:44 01.06.2022

      Ano, taky tam vidím dost paralel se současnou situací

      Ano, taky tam vidím dost paralel se současnou situací

  • StandaBlabol
    21:35 01.06.2022

    to Danik, ty úvahy o 100+ HIMARSech jsou příliš optimistické. Poslední balík pomoci je ve výši 700 mil. USD a má zahrnovat kromě HIMARSů i radary a Javeliny. Minulý týden ...Zobrazit celý příspěvek

    to Danik,

    ty úvahy o 100+ HIMARSech jsou příliš optimistické. Poslední balík pomoci je ve výši 700 mil. USD a má zahrnovat kromě HIMARSů i radary a Javeliny.

    Minulý týden Austrálie nakoupila 20 HIMARSů s příslušenstvím za 385 mil. USD.

    Takže mi to vychází na 20 - 30 HIMARSů pro Ukrajinu. To ale nemusí tolik vadit. Zdá se, že kromě HIMARSů půjdou na Ukrajinu i M270 dalších zemí, mluví se mimo jiné o Německu a Británii. Takže ve finále by to mohlo být 50+ vozidel. Když bude dost munice, tak to stačí.Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      21:39 01.06.2022

      Tak nemusí jít o dodání všeho v této várce, jen že US může poskytnout přes sto systémů HIMARS a ani jeden nesebere svým jednotkám.

      Tak nemusí jít o dodání všeho v této várce, jen že US může poskytnout přes sto systémů HIMARS a ani jeden nesebere svým jednotkám.

  • Danik
    21:30 01.06.2022

    Turci už začínají eskalovat vztahy i s Řeckem

    Turkey will no longer hold high-level talks with neighbouring Greece

    https://twitter.com/the_hindu/...

    Turci už začínají eskalovat vztahy i s Řeckem

    Turkey will no longer hold high-level talks with neighbouring Greece

    https://twitter.com/the_hindu/...

    • Quetzal
      21:34 01.06.2022

      Evidentně chtějí ze situace vydřít co nejvíc :-/

      Evidentně chtějí ze situace vydřít co nejvíc :-/

    • leir
      21:34 01.06.2022

      Erdogan může prohrát volby, tak se snaží dělat ramena. Turecké hospodářství ho ale doběhne, stejně jako Putina to ruské...

      Erdogan může prohrát volby, tak se snaží dělat ramena. Turecké hospodářství ho ale doběhne, stejně jako Putina to ruské...

      • salatnik
        22:03 01.06.2022

        Erdogan nemôže prehrať voľby. V Turecku je asi taká demokracia ako v Rusku. Zavrel do väzenia všetkých, čo boli proti nemu, však v Turecku je každá urážka na Erdogana trestná, tam ...Zobrazit celý příspěvek

        Erdogan nemôže prehrať voľby. V Turecku je asi taká demokracia ako v Rusku. Zavrel do väzenia všetkých, čo boli proti nemu, však v Turecku je každá urážka na Erdogana trestná, tam je normálna diktatúra len sa to akože tvári ako demokracia.Skrýt celý příspěvek

        • leir
          00:18 02.06.2022

          Samozřejmě, ale nemyslím, že by mu prošlo to co Lukašenkovi.

          Samozřejmě, ale nemyslím, že by mu prošlo to co Lukašenkovi.

    • bently
      21:36 01.06.2022

      Turci jsou obyčejní handlíři, kteří se budou snažit využít každé situace ve svůj prospěch - no matter costs. Vidíme to u vstupu severských států do NATO, uvidíme to u Kurdů a ...Zobrazit celý příspěvek

      Turci jsou obyčejní handlíři, kteří se budou snažit využít každé situace ve svůj prospěch - no matter costs.
      Vidíme to u vstupu severských států do NATO, uvidíme to u Kurdů a Řecka.
      Něco takového mě napadlo hned, jakmile se začali všichni zaobírat Ruskem, a Turci začali současně různými "tajemnými" prohlášeními čeřit vody. Mám jenom strach, aby se nepřidala i Čína s Tchaj-wanem...Skrýt celý příspěvek

    • faraonamumu
      22:01 01.06.2022

      Je ideální čas oprášit smlouve ze Sevres a k tomu vrátit Konstantinopol Řecku!

      Je ideální čas oprášit smlouve ze Sevres a k tomu vrátit Konstantinopol Řecku!

      • tombo
        22:15 01.06.2022

        Aj Bodrum a Izmir :) Egejsky a Marmarsky Region v Turecku su obyvane islamskymi Grekmi. Podobne v Grecku je mnoho ludi tureckeho povodu, ktori prisli v 20tych rokoch po prehratej ...Zobrazit celý příspěvek

        Aj Bodrum a Izmir :) Egejsky a Marmarsky Region v Turecku su obyvane islamskymi Grekmi. Podobne v Grecku je mnoho ludi tureckeho povodu, ktori prisli v 20tych rokoch po prehratej vojne.Skrýt celý příspěvek

      • boulak
        22:21 01.06.2022

        Konstantinopol přímo ne. A stejně to pak bylo jedno.

        Konstantinopol přímo ne. A stejně to pak bylo jedno.

    • GlobeElement007
      22:13 01.06.2022

      Upřímně - já je chápu. Úplně všechny ostrovy kolem jsou řecké. To znamená, že komplet celé moře je řecká ekonomická zóna. Taky by se mi to nelíbilo. Ale Řecko je v právu. Jenomže ...Zobrazit celý příspěvek

      Upřímně - já je chápu. Úplně všechny ostrovy kolem jsou řecké. To znamená, že komplet celé moře je řecká ekonomická zóna.
      Taky by se mi to nelíbilo.

      Ale Řecko je v právu. Jenomže někdy je to právo ne úplně fajn.Skrýt celý příspěvek

      • leir
        00:19 02.06.2022

        Ona i ta přípobřežní pevnina je původně etnicky řecká. ;-)

        Ona i ta přípobřežní pevnina je původně etnicky řecká. ;-)

      • salatnik
        01:36 02.06.2022

        Nepáčilo by sa ti, že niekto má niečo, čo ty nemáš a preto to nie je fajn? :O

        Nepáčilo by sa ti, že niekto má niečo, čo ty nemáš a preto to nie je fajn? :O

      • liberal shark
        10:17 02.06.2022

        Po WW1 došli Řekové málem až do Ankary. Pak ovšem následovala katastrofa a brutální etnická čistka. Po řeckém osídlení Malé Asie nezůstalo ani zblo.

        Po WW1 došli Řekové málem až do Ankary. Pak ovšem následovala katastrofa a brutální etnická čistka. Po řeckém osídlení Malé Asie nezůstalo ani zblo.

  • Danik
    21:20 01.06.2022

    Tak Poláci jak už se tu dnes psalo pošlou 54 Krabů, tohle je mimo těch 18 co už poslali, takže UA dostane 72 houfnic Krab. Korejci pomohou s urychlením dodávky, protože poskytnou ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak Poláci jak už se tu dnes psalo pošlou 54 Krabů, tohle je mimo těch 18 co už poslali, takže UA dostane 72 houfnic Krab. Korejci pomohou s urychlením dodávky, protože poskytnou své K9 šase ze zásob.

    https://twitter.com/RyszardJon... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      21:33 01.06.2022

      To by som bral aj pre nas aj s K2. A tlacit na Korejcov do transferu. Tu by sa oplatila spolupraca niekoho dalsieho z EU. Myslim, ze u Korejcov je to len otazka konecnej sumy. ...Zobrazit celý příspěvek

      To by som bral aj pre nas aj s K2. A tlacit na Korejcov do transferu. Tu by sa oplatila spolupraca niekoho dalsieho z EU. Myslim, ze u Korejcov je to len otazka konecnej sumy. Nemaju dovod nemat toho v EU co najviac.


      Slovensko s Ceskom, Polskom a Rumunskom vyrobia rocne 3 000 000 aut. Tu sa povaluje primysel, ktory dokaze v pripade potreby nasekat desattisicove pocty cohokolvek a ani sa nezapoti.Skrýt celý příspěvek

      • daniel78
        21:47 01.06.2022

        tak optimisticky bych to neviděl, mít na lince 1,5t auto a 50t tank je asi velký rozdíl

        tak optimisticky bych to neviděl, mít na lince 1,5t auto a 50t tank je asi velký rozdíl

        • Upgrade
          21:50 01.06.2022

          Ziadny rozdiel tam nie je.

          Ziadny rozdiel tam nie je.

          • Jura99
            22:35 01.06.2022

            jak jsi na to prisel ? fabrika na osobaky a fabrika na tanky se dost zasadne lisi.

            jak jsi na to prisel ? fabrika na osobaky a fabrika na tanky se dost zasadne lisi.

          • Praclik
            23:38 01.06.2022

            Prepac, ale to co za hlupost si teraz napisal? Videl si vobec niekedy, ako vyzera vyroba aut v Skoda alebo vo VW na Slovensku? Ta vyroba nema s tankami absolutne nic spolocne.

            Prepac, ale to co za hlupost si teraz napisal? Videl si vobec niekedy, ako vyzera vyroba aut v Skoda alebo vo VW na Slovensku? Ta vyroba nema s tankami absolutne nic spolocne.

          • Matthius
            06:26 02.06.2022

            Prepáč Upgrade ale mýliš sa. Rozdiel tam je obrovský. Základňa tam isto je ale tie linky sú riadny rozdiel. Vid vývoj Hetzera v 2sv. Vznikol len preto preto lebo v Čechách vo ...Zobrazit celý příspěvek

            Prepáč Upgrade ale mýliš sa. Rozdiel tam je obrovský. Základňa tam isto je ale tie linky sú riadny rozdiel. Vid vývoj Hetzera v 2sv. Vznikol len preto preto lebo v Čechách vo fabrikách kde sa vyrábal Lt35/38 nebol dostatočne veľký žeriav (rozumej nosnost) aby vyrábali dačo na podvozku PZIII alebo PzIV. Radšej vyvinuli Hetzer na podvozku Lt38 čiže asi taká sranda pre kopať linku to nebude. A to sa bavíme o linke na tank. Nie na autá. Nehovoriac o stupni automatizácie a postupe vyrobySkrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        10:18 02.06.2022

        Nezapomínejme na to, že v K2 je německý kanon, převodovka a možná i motor.

        Nezapomínejme na to, že v K2 je německý kanon, převodovka a možná i motor.

    • OndraV.
      22:48 01.06.2022

      Velmi slušná práce!:)

      Velmi slušná práce!:)

    • Sprite
      22:58 01.06.2022

      To je proxy válka Polska s Ruskem :D Respekt k Polákům, že v tom Ukrajinu nenechají.

      To je proxy válka Polska s Ruskem :D Respekt k Polákům, že v tom Ukrajinu nenechají.

    • ruleta
      00:31 02.06.2022

      Pisou, ze 18 je zadarmo, zbytek se prodava Ukrajine.

      Pisou, ze 18 je zadarmo, zbytek se prodava Ukrajine.

  • Danik
    21:10 01.06.2022

    Sorry ale nemůžu si pomoct to nesdílet "Konverzace ruských vojáků" Dmitri jak to jde? Vovu zabil francouzský dělostřelecký granát, velitele americká bomba a generála ...Zobrazit celý příspěvek

    Sorry ale nemůžu si pomoct to nesdílet

    "Konverzace ruských vojáků"

    Dmitri jak to jde?

    Vovu zabil francouzský dělostřelecký granát, velitele americká bomba a generála kanadský sniper

    Sakra a jak jsi přežil ty?

    Mám štěstí, že jednotka proti které bojujeme je zásobována německými zbraněmi...

    https://twitter.com/CincusSauc... Skrýt celý příspěvek

    • Toomk
      21:31 01.06.2022

      S dovolením sdílím dále ....

      S dovolením sdílím dále ....

      • boulak
        21:41 01.06.2022

        Už jsem bez dovolení poslal synovi. Má kamarády v Německu a ti to vidí stejně. Normální dvacetiletí kluci vysokoškoláci z maloměsta.

        Už jsem bez dovolení poslal synovi. Má kamarády v Německu a ti to vidí stejně. Normální dvacetiletí kluci vysokoškoláci z maloměsta.

  • bently
    21:04 01.06.2022

    Scholz dostává neuvěřitelně naloženo - to není už jenom lokální Spiegel, ale i Politico, The Washington Post, The Economist... Německo čím dál víc vypadá jako (proruský) looser, ...Zobrazit celý příspěvek

    Scholz dostává neuvěřitelně naloženo - to není už jenom lokální Spiegel, ale i Politico, The Washington Post, The Economist...
    Německo čím dál víc vypadá jako (proruský) looser, jehož pozice a vliv se v Evropě v posledních týdnech ve světle ruské agrese skokově snižuje ve prospěch Východu.
    Tohle nemůže Scholz politicky dlouho ustát.

    Pár zajímavých pasáží z citovaného článku:

    - "Nepotřebujeme německou ochranu; historie dokazuje, že stojí na špatné straně dějin," prohlásil jeden diplomat z východní Evropy s odkazem na dlouholetou politiku Berlína, který vůči Moskvě postupuje mírně.

    - "Scholz je skutečný problém," řekl jeden z diplomatů EU. "Chová se prostě jako merkelovský Němec místo jako tvůrce kompromisů, kterým byla Merkelová. Za Merkelovou nikdo nezastupuje."

    - Diplomat uvedl, že Scholze lze v nejlepším případě označit za "člověka z Ecofinu" - člena Rady pro hospodářské a finanční záležitosti složené z ministrů financí členských států, což je funkce, kterou Scholz dříve zastával. "Ale upřímně řečeno, má úroveň vedoucího představitele sotva středně velké evropské země," dodal diplomat.

    - Putinova rozsáhlá invaze na Ukrajinu východoevropské národy jen utvrdila v tom, že Německo udělalo vážnou historickou chybu, když upřednostnilo ekonomické zájmy před zadržováním a izolací válečného diktátora. Invaze následovala po měsících varování z Washingtonu, že válka je nevyhnutelná - varování, na něž Berlín a Paříž reagovaly otevřenou skepsí.

    https://www.politico.eu/articl... Skrýt celý příspěvek

    • Peacemaker
      21:21 01.06.2022

      Jen je mi divné, že se tu nikdo tolik nenaváží třeba do orbánovského Maďarska. To je furt falešné Německo, zrádný Scholz. Posílají na Ukrajinu hromadu peněz, zbraně, budou dodávat ...Zobrazit celý příspěvek

      Jen je mi divné, že se tu nikdo tolik nenaváží třeba do orbánovského Maďarska. To je furt falešné Německo, zrádný Scholz. Posílají na Ukrajinu hromadu peněz, zbraně, budou dodávat těžkou techniku. A co Orbán?Skrýt celý příspěvek

      • bently
        21:25 01.06.2022

        To bude nejspíš tím, že Maďarsko je Maďarsko a Německo Německo - pohledem velikosti, kupní a politické síly, vlivu a všeho dalšího. Zatímco Orbán je už dlouhé roky mezinárodně ...Zobrazit celý příspěvek

        To bude nejspíš tím, že Maďarsko je Maďarsko a Německo Německo - pohledem velikosti, kupní a politické síly, vlivu a všeho dalšího.
        Zatímco Orbán je už dlouhé roky mezinárodně považován za divnou populistickou figurku v "jedné z východoevropských zemí blízko Rusko", u Německa se od začátku války na Ukrajině očekávalo, že bude jednou z hlavních sil společného evropského postoje vůči Rusku. A místo toho z úst jejího představitele - Scholze - padají samé výhovorky, mlžení, slibování nakonec nesplněného apod.Skrýt celý příspěvek

      • Janicekmac
        21:42 01.06.2022

        tak o Maďarsku se tu nemluvilo od voleb. Taky proč, že? Ale Německo, to je jiná.

        tak o Maďarsku se tu nemluvilo od voleb. Taky proč, že? Ale Německo, to je jiná.

        • Falko
          23:22 01.06.2022

          Napíšem to metaforou : Maďari sú problémovi žiak, ktorý je každému u prdele dokým nevyvedie naozaj veľký prúser. Nemci sú vzorový premianti, takým sa neodpúšťajú ani malé chybi, ...Zobrazit celý příspěvek

          Napíšem to metaforou : Maďari sú problémovi žiak, ktorý je každému u prdele dokým nevyvedie naozaj veľký prúser. Nemci sú vzorový premianti, takým sa neodpúšťajú ani malé chybi, nieto ešte priemerné.Skrýt celý příspěvek

      • Quetzal
        21:43 01.06.2022

        Orbán je balkánský koloryt, který nikoho nevytrhne. Německo by mělo být vůdčí silou pomoci Ukrajině a místo toho se kontinuálně ztrapňuje. A protože je tak velké a reálně i mocné, ...Zobrazit celý příspěvek

        Orbán je balkánský koloryt, který nikoho nevytrhne. Německo by mělo být vůdčí silou pomoci Ukrajině a místo toho se kontinuálně ztrapňuje. A protože je tak velké a reálně i mocné, tak se okolo toho nejdřív jen nervózně přešlapovalo, ale teď už to prostě přehlížet nejde.Skrýt celý příspěvek

      • viktor.sieger
        23:35 01.06.2022

        Třeba já nad Německem ještě hůl nezlomil, podle mě by se tam mohla vyměnit vláda nebo vedení ustoupit tlaku. Maďarsko a Maďary už beru jako nepřítele a to, že nepřítel dělá ...Zobrazit celý příspěvek

        Třeba já nad Německem ještě hůl nezlomil, podle mě by se tam mohla vyměnit vláda nebo vedení ustoupit tlaku. Maďarsko a Maďary už beru jako nepřítele a to, že nepřítel dělá nepřátelské věci mě zas tak moc nepohoršuje.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        10:20 02.06.2022

        Ono se o tom moc nemluví, ale v Maďarsku je třeba přes 600 tisíc ukrajinských uprchlíků.

        Ono se o tom moc nemluví, ale v Maďarsku je třeba přes 600 tisíc ukrajinských uprchlíků.

    • Praskot
      21:34 01.06.2022

      Tohle si musí vyřešit mezi sebou Němci. Scholz v mírových dobách by udělal slabý průměr. Jenže teď se přepisují dějiny, dochází k geopolitickému přesunu moci, vlivu a dalších věcí. ...Zobrazit celý příspěvek

      Tohle si musí vyřešit mezi sebou Němci. Scholz v mírových dobách by udělal slabý průměr. Jenže teď se přepisují dějiny, dochází k geopolitickému přesunu moci, vlivu a dalších věcí. Olaf nestíhá, nechápe a nechce chápat. Je to jako bitka v hokeji kde se zapojí obě dvě mužstva. Jenom Scholz sedí na lavičce a vydává silná prohlášení o tom jak mu to vadí a co všechno má v plánu udělat. Jenže nedělá nic podstatného a každý ve světě i doma to vidí. 30 let budovaného vlivu Německa Scholz pomalu krájí na kousky a háže do koše.Skrýt celý příspěvek

    • leir
      21:36 01.06.2022

      Loser, ne looser.

      Loser, ne looser.

      • bently
        21:37 01.06.2022

        Vím, překlep (psaní na mobilu je někdy za trest).

        Vím, překlep (psaní na mobilu je někdy za trest).

      • Mortles
        21:47 01.06.2022

        loser je s jedním o, dvě o je "volnější".

        loser je s jedním o, dvě o je "volnější".

    • liberal shark
      10:21 02.06.2022

      Politico ? To bruselské Rudé právo ? To už je co říct !

      Politico ? To bruselské Rudé právo ? To už je co říct !

  • bently
    20:55 01.06.2022

    Ruský diktátor Vladimir Putin nabídl zrušení blokády výměnou za zrušení sankcí vůči Rusku. To je samozřejmě špatná dohoda - a Bidenova administrativa ji právem odmítla. Západ ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský diktátor Vladimir Putin nabídl zrušení blokády výměnou za zrušení sankcí vůči Rusku. To je samozřejmě špatná dohoda - a Bidenova administrativa ji právem odmítla. Západ nemůže zrušit žádné sankce, dokud Putin nezastaví svou nezákonnou invazi.

    Admirál ve výslužbě James Stavridis, bývalý velitel NATO, obhajuje užití mezinárodní flotily jako doprovod nákladních lodí převážejících ukrajinskou pšenici. Jeho vzorem je akce Earnest Will, operace amerického námořnictva z let 1987 a 1988 (které se účastnil jako nižší důstojník), jejímž záměrem bylo doprovodit ropné tankery přes Perský záliv tváří v tvář íránským pokusům o uzavření vodní cesty.

    Má pravdu v tom, že "Earnest Will udržel ropu v toku a zbavil Íránce vlivu", ale přišlo to draho. Poté, co íránská mina poškodila americkou fregatu, zahájilo americké námořnictvo největší hladinovou akci od druhé světové války, při níž zničilo dvě íránské pozorovací plošiny, potopilo dvě íránské lodě a další vážně poškodilo. Americká válečná loď také omylem sestřelila íránské letadlo s 290 lidmi na palubě.

    Úspěch jakékoli operace konvoje v Černém moři by závisel na podobné ochotě potopit ruská letadla, ponorky nebo hladinové lodě, které by misi narušovaly. Prezident Biden však neprojevil žádnou ochotu jít s Rusy - kteří na rozdíl od Íránců disponují jadernými zbraněmi - do křížku.

    To znamená, že pokud má být blokáda Černého moře v krátké době zrušena, budou se o to muset postarat sami Ukrajinci. Ukrajina již potopila vlajkovou loď ruské černomořské flotily a těžce poškodila nebo zničila tři ruské výsadkové lodě a pět hlídkových člunů, ale odhaduje se, že Rusko má v Černém moři stále asi 20 vojenských plavidel včetně ponorek.

    Ukrajina začala dostávat protilodní střely Harpoon americké výroby z Dánska. Jakmile budou v provozu, mohou ruské černomořské flotile udělat ze života peklo. Ukrajina však bude potřebovat ještě další zbraně, než bude moci opět vypravovat lodní dopravu z Oděsy, jediného velkého černomořského přístavu, který má stále pod kontrolou. Kyjev bude potřebovat protiminové a protiponorkové kapacity spolu s raketami delšího doletu schopnými zasáhnout ruskou námořní základnu v Sevastopolu na Ruskem okupovaném Krymu. Bohužel Biden zatím odmítl vyslání raket s dosahem větším než zhruba 40 mil.

    Pokud Spojené státy a jejich spojenci nechtějí riskovat otevření Černého moře svými vlastními flotilami, musí Ukrajině poskytnout schopnosti, které jim to umožní. Svět nemůže nečinně přihlížet tomu, jak Kreml opět používá hladomor jako zbraň.

    https://www.washingtonpost.com... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      20:56 01.06.2022

      Nenazval by som to dohodou, skôr vydieraním

      Nenazval by som to dohodou, skôr vydieraním

    • liberal shark
      10:23 02.06.2022

      Zahnat rusáky do Sevastopolu raketami bude bezpečnější a efektivnější, než vypravit flotilu NATO do Oděsy.

      Zahnat rusáky do Sevastopolu raketami bude bezpečnější a efektivnější, než vypravit flotilu NATO do Oděsy.

  • PavolR
    20:50 01.06.2022

    Maďarsko pokračuje v blokovaní 6. balíka sankcií:
    https://e.dennikn.sk/minuta/28...
    O.i. žiada nesankcionovať patriarchu Kirilla.

    Maďarsko pokračuje v blokovaní 6. balíka sankcií:
    https://e.dennikn.sk/minuta/28...
    O.i. žiada nesankcionovať patriarchu Kirilla.

    • Mortles
      21:16 01.06.2022

      Příště nebude chtít, aby se sankcionovala jeho prdel, je to kolaborant už v téhle fázi.

      Příště nebude chtít, aby se sankcionovala jeho prdel, je to kolaborant už v téhle fázi.

    • pepezdepa
      21:50 01.06.2022

      Až tahle nepříjemnost bude jednou minulostí, bude muset EU na Maďarsko pořádně šlápnout. Minimálně jim trochu přiškrtit penězovod by nebylo od věci.

      Až tahle nepříjemnost bude jednou minulostí, bude muset EU na Maďarsko pořádně šlápnout. Minimálně jim trochu přiškrtit penězovod by nebylo od věci.

    • leir
      00:22 02.06.2022

      Nejvyšší čas začít blokovat Maďarsko.

      Nejvyšší čas začít blokovat Maďarsko.

    • samoempire
      00:42 02.06.2022

      Kiril je čistý KGB. To nemá smysl komentovat. Užitečný idioty jako Orbán nebo Carlson si myslí že Rusko obnovuje nějaké konzervativní hodnoty. Ruské elity sú kompletné ...Zobrazit celý příspěvek

      Kiril je čistý KGB. To nemá smysl komentovat. Užitečný idioty jako Orbán nebo Carlson si myslí že Rusko obnovuje nějaké konzervativní hodnoty. Ruské elity sú kompletné degenerovane. Putin se ani nevidí se svými dětmi. Má další rodinu. Stejně jako Lavrov a ostatní. Žirinovskij byl gay. Všichni nosí drahé hodiny na které nemůže člověk vydělat za život nedej bůh jako státní zaměstnanec.Skrýt celý příspěvek

  • boulak
    20:30 01.06.2022

    A také k tomu častému blábolu o tom jak Rusko neprohrává války. Za posledních 200 let skutečnou válku pokud mě paměť neklame vyhrálo jen jednu jedinou

    A také k tomu častému blábolu o tom jak Rusko neprohrává války. Za posledních 200 let skutečnou válku pokud mě paměť neklame vyhrálo jen jednu jedinou

    • MatejBabjak
      20:44 01.06.2022

      No ja tam vidím viac zelenej farby ako červenej: https://en.wikipedia.org/wiki/... Veci treba posudzovať bez emócií - to, čo si prajeme nemôže ...Zobrazit celý příspěvek

      No ja tam vidím viac zelenej farby ako červenej: https://en.wikipedia.org/wiki/...

      Veci treba posudzovať bez emócií - to, čo si prajeme nemôže ovplyvňovať naše analytické myslenie.Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        20:52 01.06.2022

        To je hodně sporný přehled, ke každému druhému konfliktu bych mohl mít koment...
        Například cokoliv v Čečně je podáváno jako samostatná válka s vítězstvím...

        To je hodně sporný přehled, ke každému druhému konfliktu bych mohl mít koment...
        Například cokoliv v Čečně je podáváno jako samostatná válka s vítězstvím...

      • Rase
        20:54 01.06.2022

        "Skutečnou válku" (ne blbiny jako maďarská revoluce a podobné pokusy o revolty).

        "Skutečnou válku" (ne blbiny jako maďarská revoluce a podobné pokusy o revolty).

        • boulak
          21:16 01.06.2022

          Přesně o tom píšu. Až mě to zarazilo když jsem se nad tím zamyslel. Válku do které teď dorostla ta na Ukrajině jsem našel opravdu jen jednu.

          Přesně o tom píšu. Až mě to zarazilo když jsem se nad tím zamyslel. Válku do které teď dorostla ta na Ukrajině jsem našel opravdu jen jednu.

      • Magister_Peditum
        20:58 01.06.2022

        Nutno ovšem dodat že většina těch "válek" ve skutečnosti byla potlačováním nejrůznějších rebélií, konflikty s papírově slabšími soupeři nebo mezinárodními konflikty, které ale ...Zobrazit celý příspěvek

        Nutno ovšem dodat že většina těch "válek" ve skutečnosti byla potlačováním nejrůznějších rebélií, konflikty s papírově slabšími soupeři nebo mezinárodními konflikty, které ale Rusko vedlo jako člen nějaké širší koalice. Na druhou stranu se tohle o válkách za posledních 200 let dá říct o většině ostatních zemí.Skrýt celý příspěvek

        • boulak
          21:49 01.06.2022

          Samozřejmě se to dá říct. Ale o těch ostatních se to opakovaně netvrdí. Zarazil měl právě ten mýtus v porovnání s fakty.

          Samozřejmě se to dá říct. Ale o těch ostatních se to opakovaně netvrdí. Zarazil měl právě ten mýtus v porovnání s fakty.

  • Danik
    20:29 01.06.2022

    US generál Paul Nakasone v rozhovoru potrvdil, že americké kybernetické síly podnikly útočné operace na podporu ...Zobrazit celý příspěvek

    US generál Paul Nakasone v rozhovoru potrvdil, že americké kybernetické síly podnikly útočné operace na podporu Ukrajiny.

    https://twitter.com/AlexMartin... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    20:27 01.06.2022

    Tak Rusové by měli být na cca 50% bojové efektivity původní invazní síly.

    Ukrajinci ztrácejí 60-100 mužů denně

    https://twitter.com/shashj/sta...

    Tak Rusové by měli být na cca 50% bojové efektivity původní invazní síly.

    Ukrajinci ztrácejí 60-100 mužů denně

    https://twitter.com/shashj/sta...

  • Danik
    20:23 01.06.2022

    A pak se někdo diví Polákům, že si co nejvíc chtějí dělat doma... Švýcarsko vetovalo dánský požadavek o zaslání Piranha 3 na ...Zobrazit celý příspěvek

    A pak se někdo diví Polákům, že si co nejvíc chtějí dělat doma... Švýcarsko vetovalo dánský požadavek o zaslání Piranha 3 na Ukrajinu

    https://twitter.com/Defence_bl... Skrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      20:29 01.06.2022

      Švýcaři sedící v hlubokém zázemí a bezpečí mezi Německem, Francií a Itálií v ruce seznam ruských tučných kont všech ruských mafiánů a politiků hrají svou pokryteckou roli ...Zobrazit celý příspěvek

      Švýcaři sedící v hlubokém zázemí a bezpečí mezi Německem, Francií a Itálií v ruce seznam ruských tučných kont všech ruských mafiánů a politiků hrají svou pokryteckou roli nezúastněného a nestraného pozorovatele.Skrýt celý příspěvek

      • LNTecho
        20:47 01.06.2022

        Stejně jak to hráli za 2ww..prachy

        Stejně jak to hráli za 2ww..prachy

        • Sidon
          21:49 01.06.2022

          Nejen to. Staci si vzpomenout, jak se chovali k sestrelenym ci nouzove pristanuvsim pilotum spojencu a Osy. Strucne, zatimco spojenci hnili do konce valky v dost neprijemnych ...Zobrazit celý příspěvek

          Nejen to. Staci si vzpomenout, jak se chovali k sestrelenym ci nouzove pristanuvsim pilotum spojencu a Osy. Strucne, zatimco spojenci hnili do konce valky v dost neprijemnych lagrech, Nemci byli za par dni zase zpatky na obloze.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        21:14 01.06.2022

        Inu, taková je švýcarská tradice.

        Inu, taková je švýcarská tradice.

    • salatnik
      20:30 01.06.2022

      Všimol som si túto správu dnes. Dúfam, že už nikto na svete nekúpi žiadne vojenské vybavenie v Švajčiarsku. Je to absurdné, nech si táto neutrálna krajina vyrába pre svoje potreby ...Zobrazit celý příspěvek

      Všimol som si túto správu dnes. Dúfam, že už nikto na svete nekúpi žiadne vojenské vybavenie v Švajčiarsku. Je to absurdné, nech si táto neutrálna krajina vyrába pre svoje potreby a nech politici na svete nie sú tak bláhoví ako kedysi, však sú to potom napoly vyhodené peniaze ak nemôžem vyviesť a predať svoje armádne zložky. Šialenstvo že neutrálna krajina exportuje zbrane a bráni potom s ich predajom. A ešte väčšie šialenstvo ak niekto s nimi obchoduje.Skrýt celý příspěvek

      • Martinos
        21:21 01.06.2022

        Kupuje USA Spoločnosť Sig Sauer Inc. 10-ročná následná výrobná zmluva s pevnou cenou má hodnotu 4,5 miliardy dolárov a pokrýva dodávku dvoch variantov zbrane - pušky XM5 a ...Zobrazit celý příspěvek

        Kupuje USA
        Spoločnosť Sig Sauer Inc. 10-ročná následná výrobná zmluva s pevnou cenou má hodnotu 4,5 miliardy dolárov a pokrýva dodávku dvoch variantov zbrane - pušky XM5 a automatickej pušky XM250 - ako aj hybridnej munície FURY 6,8 x 51 mm.
        https://www.nationaldefensemag... Skrýt celý příspěvek

        • ante1891
          23:11 01.06.2022

          Novej náboj 6.8x51 je taková 7,62x51 na steroidech, respektive návrat skoro k .30-60. Asi trochu nepříjemný pro standardní přilby a vesty.

          Novej náboj 6.8x51 je taková 7,62x51 na steroidech, respektive návrat skoro k .30-60. Asi trochu nepříjemný pro standardní přilby a vesty.

          • Hawk
            09:33 02.06.2022

            správně je .30-06, .30 jsou tři desetiny palce (7,62) a 06 znamená rok zavedení do služby (vzor 1906).... v nebezpečí jsou vesty a také věci až 1000m vzdálené, oproti 400m u ...Zobrazit celý příspěvek

            správně je .30-06, .30 jsou tři desetiny palce (7,62) a 06 znamená rok zavedení do služby (vzor 1906).... v nebezpečí jsou vesty a také věci až 1000m vzdálené, oproti 400m u 5,56x45...Skrýt celý příspěvek

  • DuPo
    20:23 01.06.2022

    Ukrajina a Poľsko budú vyrábať zbrane, pripravuje sa spoločný podnik:
    https://www.dialog.ua/war/2529...

    Ukrajina a Poľsko budú vyrábať zbrane, pripravuje sa spoločný podnik:
    https://www.dialog.ua/war/2529...

    • Malarkey
      21:28 01.06.2022

      Bude to znít asi vypočítavě a bezohledně, ale doufám že i ČR kuje železo dokud je žhavé a české podniky využijí potřebu výrobních kapacit ukrajinské strany, možnosti v zemi ...Zobrazit celý příspěvek

      Bude to znít asi vypočítavě a bezohledně, ale doufám že i ČR kuje železo dokud je žhavé a české podniky využijí potřebu výrobních kapacit ukrajinské strany, možnosti v zemi investovat a navazovat budoucí ekonomické partnerství. Teď když tam.na nás koukají v dobrém světle a když máme šanci se tam chytit. Než to udělá Polsko, Německo, Francie nebo USA.Skrýt celý příspěvek

      • Janicekmac
        21:47 01.06.2022

        někde dolů jsem dával odkaz na Tatrovku, která hledá 500 nových zaměstnanců. Takže jo, minimálně CSG do toho šlape.

        někde dolů jsem dával odkaz na Tatrovku, která hledá 500 nových zaměstnanců. Takže jo, minimálně CSG do toho šlape.

  • greenBelt
    20:13 01.06.2022

    Zaujimave porovnani velikosti uzemi, ktery obsadili rusaci do ted a kterou by UA melo postoupit pro zachovani tvare Velkeho Putku. Uzemi o velikosti CR + SR, nebo Anglie, ...Zobrazit celý příspěvek

    Zaujimave porovnani velikosti uzemi, ktery obsadili rusaci do ted a kterou by UA melo postoupit pro zachovani tvare Velkeho Putku. Uzemi o velikosti CR + SR, nebo Anglie, …

    https://twitter.com/kasparov63... Skrýt celý příspěvek

  • J. R.
    20:12 01.06.2022

    Poradce německé vlády obhlíží rusko-ukrajinskou frontu. https://www.youtube.com/watch?...

    Poradce německé vlády obhlíží rusko-ukrajinskou frontu. https://www.youtube.com/watch?...

  • dusan1
    20:07 01.06.2022

    Rusi zas cítia "racionalizovať" nasadenie starých T-62 ... https://topwar.ru/197041-t-62-... Sami diskutéri sú často skeptický a ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusi zas cítia "racionalizovať" nasadenie starých T-62 ...

    https://topwar.ru/197041-t-62-...

    Sami diskutéri sú často skeptický a poukazujú na atypickú muníciu (115 mm) ktorá komplikuje logistiku ... a menšiu ochranu s tým, že posádky sú cennejšie ako stroje ...

    Podľa mňa však nezaznel najlogickejší argument, že prečo nevyťahujú Rusi tanky T-72 či t-80, keďže na skladoch ich majú tisíce. ..

    Odpoveď je jednoduchá a pre Rusko nelichotivá. Vyťahujú to čo je funkčné a nepotrebuje generálnu opravu .... a to sú práve tanky T-62M a T-62MV.Skrýt celý příspěvek

    • LNTecho
      20:53 01.06.2022

      Ne, oni je mají v zásobě, pokud ztratili 1000 tanků, tak mají ještě těch moderních funkčních, třeba 2500,jsou proste paranoidní, nechávají si je a chystají se na válku s Nato, ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne, oni je mají v zásobě, pokud ztratili 1000 tanků, tak mají ještě těch moderních funkčních, třeba 2500,jsou proste paranoidní, nechávají si je a chystají se na válku s Nato, ale posádky neoserou, ty jim chybí už teď.Skrýt celý příspěvek

      • Toomk
        21:08 01.06.2022

        blbost, možná někde v nějakém dokumentu na ministerstvu ty moderní tanky budou mít. Kdyby je ale měli v reálu, tak je použijou a prorazí prostě frontu. A nebudou dělat, to co ...Zobrazit celý příspěvek

        blbost, možná někde v nějakém dokumentu na ministerstvu ty moderní tanky budou mít. Kdyby je ale měli v reálu, tak je použijou a prorazí prostě frontu. A nebudou dělat, to co dělají, že vybraný kus totálně rozstřílejí děly a raketami. Jediný tanky, který mají v záloze jsou Armaty, ale ty vzhledem k jejich skutečný hodnotě asi nikdy na frontě neuvidíme.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        21:35 01.06.2022

        Samotný problém nie je či je to T-62 alebo T-90. Bojovú hodnotu môže mať aj ten T-55 ak bude správne modernizovaný. Bez kvalitného vybavenia a ochrany je to len kus železa s ...Zobrazit celý příspěvek

        Samotný problém nie je či je to T-62 alebo T-90. Bojovú hodnotu môže mať aj ten T-55 ak bude správne modernizovaný. Bez kvalitného vybavenia a ochrany je to len kus železa s kanónom a silným motorom a nezáleží na type. Lenže modernizovať podvozok T-62 je rovnako náročné ako modernizovať podvozok T-72. Čiže z toho mi vychádza, že problém bude asi niekde indeSkrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      20:58 01.06.2022

      Tak som sa pustil do diskusie a dozvedel som sa, že T-72B3 je rovnako dobrý a bezpečný ako Abrams a tiež, že T-72/T-80/T-90 je nutné šetriť na vojnu s NATO. ,,Ďakujem, móžete sa ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak som sa pustil do diskusie a dozvedel som sa, že T-72B3 je rovnako dobrý a bezpečný ako Abrams a tiež, že T-72/T-80/T-90 je nutné šetriť na vojnu s NATO. ,,Ďakujem, móžete sa smáť"Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    20:04 01.06.2022

    Nechcu uz nikoho zlobit ohledne DE dodavek. Posledny muj prispevek na toto tema. Uz je to vic nez trapny. “Dodávky německých raket na Ukrajinu se mohou zpozdit o měsíce. ...Zobrazit celý příspěvek

    Nechcu uz nikoho zlobit ohledne DE dodavek. Posledny muj prispevek na toto tema. Uz je to vic nez trapny.

    “Dodávky německých raket na Ukrajinu se mohou zpozdit o měsíce.

    Německá ministryně zahraničí Annalena Baerbock 1. června řekla, že střely vzduch-vzduch IRIS-T dodá německý výrobce Diehl a ne ze skladů Bundeswehru, což zpozdilo dodávku.”

    https://twitter.com/kyivindepe... Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      20:26 01.06.2022

      Je nutno to neustále připomínat, protože až Ukrajina vyhraje, tak Němci přitančí a začnou bojovat o nejlukrativnější místo na trhu a dělat jako by nic.

      Je nutno to neustále připomínat, protože až Ukrajina vyhraje, tak Němci přitančí a začnou bojovat o nejlukrativnější místo na trhu a dělat jako by nic.

    • Mortles
      20:54 01.06.2022

      Jsem už říkal rodičům, že němci slibují, ale skutek utek.

      Jsem už říkal rodičům, že němci slibují, ale skutek utek.

Načítám diskuzi...