VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Pavel J.
    19:30 12.04.2022

    ČR (a doufám, že i další země EU) zruší svou závislost v palivu pro jaderné reaktory z Ruska - tím zvýší svou energetickou ...Zobrazit celý příspěvek

    ČR (a doufám, že i další země EU) zruší svou závislost v palivu pro jaderné reaktory z Ruska - tím zvýší svou energetickou bezpečnost

    https://www.lidovky.cz/byznys/... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:42 12.04.2022

      Pokud jde o nás, závoz 2024 z USA a Francie (bylo to na Idnesu)

      Pokud jde o nás, závoz 2024 z USA a Francie (bylo to na Idnesu)

    • lukas000
      19:43 12.04.2022

      toliko ktomu co prohlasili nemci ze nema cenu otevirat cerstve zavrene jaderky protoze by to nevyresilo zavislsot na rusku, urcite drive nez se zbavi plynu.

      toliko ktomu co prohlasili nemci ze nema cenu otevirat cerstve zavrene jaderky protoze by to nevyresilo zavislsot na rusku, urcite drive nez se zbavi plynu.

      • Magister_Peditum
        19:49 12.04.2022

        Němci jsou s tou svojí antijadernou politikou úplně nemocní.

        Němci jsou s tou svojí antijadernou politikou úplně nemocní.

      • Inflex
        19:58 12.04.2022

        V Německu nemá vůbec smysl investovat do elektráren protože nikdo neví co bude za půl roku. Teď už to není o tom že by nechtěli, ale nenajdou blázna kterej by to udělal.

        V Německu nemá vůbec smysl investovat do elektráren protože nikdo neví co bude za půl roku. Teď už to není o tom že by nechtěli, ale nenajdou blázna kterej by to udělal.

    • janusinko
      19:45 12.04.2022

      To nie je také jednoduché ako sa môže zdať, ruské uránové tyče sú iné ako západné. V jednej diskusnej relácii o tom hovoril minister hospodárstva Sulík, že sa nejaká americká firma ...Zobrazit celý příspěvek

      To nie je také jednoduché ako sa môže zdať, ruské uránové tyče sú iné ako západné. V jednej diskusnej relácii o tom hovoril minister hospodárstva Sulík, že sa nejaká americká firma už v minulosti snažila vyrobiť náhradné palivové tyče ako alternatívu k ruským a výsledok nedopadol úplne najlepšie, čo ale neznamená, že do budúcna by to nebolo možné.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        19:50 12.04.2022

        Paní Drábová v 20 minutách Radiožurnálu před pár dny říkala, že problém byla hlavně bezkonkurenční cena ruského paliva. Temelín přej umí zkrmit ruské i západní, pro Dukovany se ...Zobrazit celý příspěvek

        Paní Drábová v 20 minutách Radiožurnálu před pár dny říkala, že problém byla hlavně bezkonkurenční cena ruského paliva. Temelín přej umí zkrmit ruské i západní, pro Dukovany se snad něco testovalo, ale certifikace se nevyplatila, protože ta ruská cena.Skrýt celý příspěvek

        • foton
          20:17 12.04.2022

          Byl jsem na Temelíně, když se tam na 1 reaktoru zkoušelo palivo od Westinghouse. Došlo k tomu, že tyče které dodali se během provozu prohnuli - zakřivili se jak banán. Byl preoblém ...Zobrazit celý příspěvek

          Byl jsem na Temelíně, když se tam na 1 reaktoru zkoušelo palivo od Westinghouse. Došlo k tomu, že tyče které dodali se během provozu prohnuli - zakřivili se jak banán. Byl preoblém je pak z reaktoru vytáhnout. Je to trochu o přístupu - ruský palivový soubor byl bytelnější, ale zase měl o trochu nižší účinnost - více neutronů bylo pohlceno kde nemělo. Je potřeba si uvědomit, že během provozu v těch peletách narůstá neuvěřitelně tlak. Proto jsou povlakovány slitinami ziorkonia - která má nízký záchyt neutronů. A složení se liší pro různé výrobce. Každopádně předpokládám, že to za ty roky už pořešili.Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            20:22 12.04.2022

            Díky. Já mám o jaderné energetice jen, řekněme, větší laické znalosti. Ďetství jsem strávil nedaleko Temelína, tak jsem se zajímal o svého "souseda"

            Díky. Já mám o jaderné energetice jen, řekněme, větší laické znalosti. Ďetství jsem strávil nedaleko Temelína, tak jsem se zajímal o svého "souseda"

          • foton
            20:55 12.04.2022

            Docela pěkné povídání obecně i s fotkama je tady https://1url.cz/RK7gj... Stránka ČEZu

            Docela pěkné povídání obecně i s fotkama je tady https://1url.cz/RK7gj... Stránka ČEZu

          • Scotty
            20:58 12.04.2022

            Vždyť Temelín jel na americké palivo deset let. Je možné že k tomuto došlo, ale rozhodně to není standardní vlastnost toho paliva.

            Vždyť Temelín jel na americké palivo deset let. Je možné že k tomuto došlo, ale rozhodně to není standardní vlastnost toho paliva.

          • Hawk
            21:24 12.04.2022

            pořešili to a na americké palivo to jede...

            pořešili to a na americké palivo to jede...

      • GlobeElement007
        20:20 12.04.2022

        To bylo u nás, dovezli tyče Westinghousu a nešlo to použít, ale nevím proč. Zkusím najít.

        Ale už to jde, asi špatně trefili potřebné parametry.

        To bylo u nás, dovezli tyče Westinghousu a nešlo to použít, ale nevím proč. Zkusím najít.

        Ale už to jde, asi špatně trefili potřebné parametry.

        • Scotty
          21:03 12.04.2022

          Pro Mochovce, Bohunice stejně jako Dukovany zatím nejsou aletrnativní palivové tyče.

          Pro Mochovce, Bohunice stejně jako Dukovany zatím nejsou aletrnativní palivové tyče.

          • Gator
            21:23 12.04.2022

            V Dukovanech maj rusáci dodávky paliva zasmluvněný na celou dobu životnosti všech čtyř bloků. Bohužel.

            V Dukovanech maj rusáci dodávky paliva zasmluvněný na celou dobu životnosti všech čtyř bloků. Bohužel.

          • Scotty
            21:39 12.04.2022

            Ne tak docela. Jen není momentálně jiný dodavatel protože bloků VVER 440 mimo Rusko je málo. Pokud to nabídne někdo jiný je možnost přejít.

            Ne tak docela. Jen není momentálně jiný dodavatel protože bloků VVER 440 mimo Rusko je málo. Pokud to nabídne někdo jiný je možnost přejít.

          • Miroslav
            22:23 12.04.2022

            Vraj máme zásoby na tak 50 rokov. Ak ti nebudú blokovať ochranári, tak problém by sme mohli mať vyriešený

            Vraj máme zásoby na tak 50 rokov. Ak ti nebudú blokovať ochranári, tak problém by sme mohli mať vyriešený

          • Scotty
            22:43 12.04.2022

            Nejsem si jist jestli palivová tyč tak dlouho vydrží.

            Nejsem si jist jestli palivová tyč tak dlouho vydrží.

          • Gator
            23:12 12.04.2022

            Drábová prohlásila tak před měsícem, že není problém do těch bloků jinej výrobce, do ruských 440 to vyrábí i Westinghouse (používalo se ve Finsku, než ho Rusáci vytlačili nižší ...Zobrazit celý příspěvek

            Drábová prohlásila tak před měsícem, že není problém do těch bloků jinej výrobce, do ruských 440 to vyrábí i Westinghouse (používalo se ve Finsku, než ho Rusáci vytlačili nižší cenou), ale právě že licence na zakládání paliva do Dukovanských reaktorů, tu maj jenom Rusáci.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            23:16 12.04.2022

            Zásoby vhodného uránu. Nie paliva. To ložisko je pri Košiciach. Už sa niekoľkokrát malo aj ťažiť, ale ochranári to vždy zablokovali. Teraz asi nebude iná možnosť

            Zásoby vhodného uránu. Nie paliva. To ložisko je pri Košiciach. Už sa niekoľkokrát malo aj ťažiť, ale ochranári to vždy zablokovali. Teraz asi nebude iná možnosť

          • Scotty
            00:11 13.04.2022

            Gator Ne, potřebné palivo do VVER 440 nikdo nevyrábí. Nedávalo to pro výrobce ekonomicky smyl. Dělali se nějaké zkoušky, ale komerčně dostupné ty tyče nejsou. Žádná licence není, ...Zobrazit celý příspěvek

            Gator
            Ne, potřebné palivo do VVER 440 nikdo nevyrábí. Nedávalo to pro výrobce ekonomicky smyl. Dělali se nějaké zkoušky, ale komerčně dostupné ty tyče nejsou. Žádná licence není, to je naprostá blbost.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            00:13 13.04.2022

            Miroslav
            Samotný uran je k ničemu (je ho momentálně dost). Ovšem někdo z něj musí udělat palivový článek a vyrobit tyč. To je oč tu běží.

            Miroslav
            Samotný uran je k ničemu (je ho momentálně dost). Ovšem někdo z něj musí udělat palivový článek a vyrobit tyč. To je oč tu běží.

          • Gator
            00:51 13.04.2022

            Výrobce paliva musí mít licenci, toto mohl použít v daném typu reaktoru. Tady je odkaz: ...Zobrazit celý příspěvek

            Výrobce paliva musí mít licenci, toto mohl použít v daném typu reaktoru. Tady je odkaz: https://www.idnes.cz/ekonomika... Skrýt celý příspěvek

          • Gator
            00:55 13.04.2022

            Je tam popsaný i to, že Westinghouse vyráběl palivo pro ruský 440 ve Finsku.

            Je tam popsaný i to, že Westinghouse vyráběl palivo pro ruský 440 ve Finsku.

          • Gator
            01:28 13.04.2022

            Miroslav Samotnej uraninit se použít dá, ale musí na to být reaktor. Ten byl v Jaslovských Bohunicích v bloku A1, kde byl experimentální reaktor, kam se závaželo palivo i za chodu ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav
            Samotnej uraninit se použít dá, ale musí na to být reaktor. Ten byl v Jaslovských Bohunicích v bloku A1, kde byl experimentální reaktor, kam se závaželo palivo i za chodu reaktoru. Řetězová reakce tam byla moderována těžkou vodou, deuteriem. Chlazený to bylo CO2. Po dvou haváriích je ale kaput.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            12:28 13.04.2022

            Gator
            Ne, nemusí. Američani žádnou licenci nemají.

            Gator
            Ne, nemusí. Američani žádnou licenci nemají.

  • Miroslav
    19:18 12.04.2022

    Vova a Šaňo mali stretnutie: Rokovania s Ukrajinou sú na mŕtvom bode, vyhlásil ruský prezident Vladimír Putin. Kyjev sa podľa neho odchýlil od toho, na čom sa obe strany ...Zobrazit celý příspěvek

    Vova a Šaňo mali stretnutie:

    Rokovania s Ukrajinou sú na mŕtvom bode, vyhlásil ruský prezident Vladimír Putin.
    Kyjev sa podľa neho odchýlil od toho, na čom sa obe strany dohodli pri mierových hovoroch v Istanbule na konci marca. Zábery mŕtvych civilistov a správy o vojnových zločinoch z ukrajinského mesta Buča, ktoré pobúrili Západ, sú falošné, povedal zároveň Putin po rokovaní s bieloruským vodcom Alexandrom Lukašenkom na ruskom Ďalekom východe. Lukašenko situáciu okolo Buče označil za výsledok britskej spravodajskej operácie.

    "Špeciálna vojenská operácia", ako Moskva označuje svoju inváziu na Ukrajinu, ide podľa plánu, povedal podľa ruských tlačových agentúr Putin. Koniec vraj záleží na intenzite bojov, Rusko však bude pokračovať, kým nenaplní svoje ciele.

    "Našou úlohou je naplniť ciele s minimálnymi stratami," povedal ruský prezident. Operácia ruskej armády v niekoľkých ukrajinských regiónoch podľa neho súvisí so snahou zamestnať ukrajinské vojská pred aktívnym zásahom na Donbase.Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      19:24 12.04.2022

      Lež se dostává na novou úroveň

      Lež se dostává na novou úroveň

      • Jan Grohmann
        21:19 12.04.2022

        Oni rozdíl mezi pravdou a lži neznají. Putin a lidé kolem něho jsou pochopitelně psychopati. A je dobré touto optikou se na ně tak dívat.

        Oni rozdíl mezi pravdou a lži neznají. Putin a lidé kolem něho jsou pochopitelně psychopati. A je dobré touto optikou se na ně tak dívat.

    • Fiagy
      19:25 12.04.2022

      Říkat té nakládačce minimální ztráty je hodně velká frajeřina :-)

      Říkat té nakládačce minimální ztráty je hodně velká frajeřina :-)

      • samoempire
        20:24 12.04.2022

        Pro ruské elity jsou to minimální ztráty. Pokud obsazení Ukrajiny po Kyjev bude stát 100 tisíc ruských životů tak se nic neděje. Nikdo nebude protestovat a ty co budou zavřou. To ...Zobrazit celý příspěvek

        Pro ruské elity jsou to minimální ztráty. Pokud obsazení Ukrajiny po Kyjev bude stát 100 tisíc ruských životů tak se nic neděje. Nikdo nebude protestovat a ty co budou zavřou. To samé ztráty techniky. I když ztratí tisíc tanků. Putina zaujímajú životy ruských elit. Například kdyby někdo zaútočil na fsb pobočky. Dokonce ani mrtví generálové nejsou elita.
        Obávám se že válku Rusko nezastaví. Válka bude muset zastavit Ukrajina. A my ji musíme pomoci.Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      19:36 12.04.2022

      Nikde neviem najst informaciu o tom ci medzi vedlajsie ucinky botoxu patri aj odtrhnutie od reality…

      Nikde neviem najst informaciu o tom ci medzi vedlajsie ucinky botoxu patri aj odtrhnutie od reality…

      • Cimbi
        19:42 12.04.2022

        Ne, je to naopak. Napřed jsi mimo realitu, pak užíváš botox. Mimochodem, mohl by ho někdo přesvědčit, že účinnější to je perorálně, než injekčně (botox = botulotoxin - dobrou ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, je to naopak. Napřed jsi mimo realitu, pak užíváš botox.

        Mimochodem, mohl by ho někdo přesvědčit, že účinnější to je perorálně, než injekčně (botox = botulotoxin - dobrou chuť)Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:47 12.04.2022

          Ako kedysi povedal Milan Lasica: ,,Muž ktorý sa odfarbi nevyzerá mladšie, vyzerá ako odfarbený"

          Nejak podobne je to aj s Botoxom. Aj starnúť treba vedieť

          Ako kedysi povedal Milan Lasica: ,,Muž ktorý sa odfarbi nevyzerá mladšie, vyzerá ako odfarbený"

          Nejak podobne je to aj s Botoxom. Aj starnúť treba vedieť

    • alter01
      19:46 12.04.2022

      Ten Vovka si prichváli aj drevennú protézu , že Pozrite aká je pekne vyrezávana!

      Ten Vovka si prichváli aj drevennú protézu , že Pozrite aká je pekne vyrezávana!

    • Ján Paliga
      00:00 13.04.2022

      Napadlo ma, že ich mohli oboch vystreliť na Mesiac a zapísali by sa do historických análov....

      Napadlo ma, že ich mohli oboch vystreliť na Mesiac a zapísali by sa do historických análov....

  • ruleta
    18:59 12.04.2022

    Jasne, ukrajinci si na jeden z klicovych dopravnich uzlu pusti tocky-u, make sense. ...Zobrazit celý příspěvek

    Jasne, ukrajinci si na jeden z klicovych dopravnich uzlu pusti tocky-u, make sense.

    https://www.idnes.cz/zpravy/do... Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      20:55 12.04.2022

      Zavřít!

      Zavřít!

  • Veny224
    18:53 12.04.2022

    Po válce by mě zajímalo, jak budou vypadat skutečné ztráty letectva. Oryx má u spousty ukrajinských ztrát pouze oznámení o úmrtí pilota. Fotky/videa však nikde nejsou, takže se ...Zobrazit celý příspěvek

    Po válce by mě zajímalo, jak budou vypadat skutečné ztráty letectva. Oryx má u spousty ukrajinských ztrát pouze oznámení o úmrtí pilota. Fotky/videa však nikde nejsou, takže se sestřel ani vrak nepodařilo zachytit. Stejně tak pravděpodobně nevíme o některých sestřelech ruských letadel. Těch 154 sestřelů, co tvrdí Ukrajina, je samozřejmě přepal, ale i kdyby se potvrdila jenom čtvrtina, je to ztráta nějakých 40 strojů.

    Jak dlouho bude Rusku trvat, než se dostanou na počty před válkou? Ukrajina po válce téměř jistě přejde na nějaký západní typ, takže hlavní je pro ně především uchránit piloty.Skrýt celý příspěvek

    • DanCZer
      19:22 12.04.2022

      Nepočítají do toho náhodou i drony?

      Nepočítají do toho náhodou i drony?

    • Veny224
      21:05 12.04.2022

      A nevíte někdo, jak moc ty nové sankce ovlivní výrobu nových letadel? Kolik taková SU-34 má součástek ze západu? Aby se jim ta výroba nezastavila na pár let...

      A nevíte někdo, jak moc ty nové sankce ovlivní výrobu nových letadel? Kolik taková SU-34 má součástek ze západu? Aby se jim ta výroba nezastavila na pár let...

  • Veraxx
    18:52 12.04.2022

    tak nevím, jestli tímto nedělá Zelenskij velkou chybu, sice ho chápu ale zavírat si přátelství s ...Zobrazit celý příspěvek

    tak nevím, jestli tímto nedělá Zelenskij velkou chybu, sice ho chápu ale zavírat si přátelství s Německem?

    https://zpravy.aktualne.cz/zah... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:00 12.04.2022

      zatial sa Nemci velmi nepredviedli... skor mi to pride ze len hladaju dovody preco sa to neda...

      zatial sa Nemci velmi nepredviedli... skor mi to pride ze len hladaju dovody preco sa to neda...

      • Miroslav
        19:23 12.04.2022

        Nemecký prezident sa posťažoval, že vraj v Kyjeve nie je vítaný

        Nemecký prezident sa posťažoval, že vraj v Kyjeve nie je vítaný

        • GlobeElement007
          20:25 12.04.2022

          Chudák, teď se mu ostatní děti budou smát.

          Chudák, teď se mu ostatní děti budou smát.

    • IvnB
      19:09 12.04.2022

      Myslím, že naopak. steimayer dostal peknú studenú sprchu pekne vo všetkých médiách. Tak sa snáď začne viac snažiť, aby zo seba zmyl tú ruskú špinu

      Myslím, že naopak. steimayer dostal peknú studenú sprchu pekne vo všetkých médiách. Tak sa snáď začne viac snažiť, aby zo seba zmyl tú ruskú špinu

    • ArcheologJD
      19:10 12.04.2022

      Němci, a to myslím vládu a velkou část nynější opozice nejsou nic jiného než ruská pátá kolona. Kam se na ně hrabe Okamura. Dokonale o nich vypovídají jejich činy něco pošlem aby ...Zobrazit celý příspěvek

      Němci, a to myslím vládu a velkou část nynější opozice nejsou nic jiného než ruská pátá kolona. Kam se na ně hrabe Okamura. Dokonale o nich vypovídají jejich činy něco pošlem aby se neřeklo a protože nechcem, tak hledáme neustále důvody proč to a to nejde.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        19:13 12.04.2022

        Pockej, poslali 1000 Panzerfaustu 3, dalsich 2000 je na ceste a poslali tez 500 Stingeru. Navic tu vychodni techniku - kterou propaci EU- plati prevazne oni jako nejvetsi ...Zobrazit celý příspěvek

        Pockej, poslali 1000 Panzerfaustu 3, dalsich 2000 je na ceste a poslali tez 500 Stingeru. Navic tu vychodni techniku - kterou propaci EU- plati prevazne oni jako nejvetsi prispevatel do EU.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          19:33 12.04.2022

          Panzerfausty Ukrajina koupila.

          Panzerfausty Ukrajina koupila.

          • Cimbi
            19:38 12.04.2022

            Jenže Scholz blokuje i nákupy (ty Leopardy snad měli Ukrajinci od Krauss-Maffei koupit, ale Scholz nedal povolení k vývozu.

            Jenže Scholz blokuje i nákupy (ty Leopardy snad měli Ukrajinci od Krauss-Maffei koupit, ale Scholz nedal povolení k vývozu.

          • alter01
            19:51 12.04.2022

            Kúpila ? naozaj ? Nebolo to z toho otvoreného účtu ?
            Nenasadzujte nemcom psiu hlavu ! Určite nemci to nemôžu vybubnovať , tak ako my ....

            Kúpila ? naozaj ? Nebolo to z toho otvoreného účtu ?
            Nenasadzujte nemcom psiu hlavu ! Určite nemci to nemôžu vybubnovať , tak ako my ....

          • ArcheologJD
            20:00 12.04.2022

            Ruleta: Svoje sem si už řekl a nemám na tom co měnit. GlobeElement: V rámci objektivity PanzerFausty 3 Německo opravdu darovalo. Ukrajina nakoupila RGW 90 (nejspíš proto, že je ...Zobrazit celý příspěvek

            Ruleta: Svoje sem si už řekl a nemám na tom co měnit.
            GlobeElement: V rámci objektivity PanzerFausty 3 Německo opravdu darovalo. Ukrajina nakoupila RGW 90 (nejspíš proto, že je vláda nechtěla darovat) a koupili jich co vím 5 000. Takže i v tomhle světle německý dary žádná sláva. To spíš splihlej chuj, ale možná jsem zaujatejSkrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            20:30 12.04.2022

            V únoru šly z Holandska, Německo to jen povolilo. https://defence-blog.com/ukrai... A pak něco koupila od ...Zobrazit celý příspěvek

            V únoru šly z Holandska, Německo to jen povolilo.

            https://defence-blog.com/ukrai...

            A pak něco koupila od výrobce.

            https://mil.in.ua/en/news/the-... Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        19:33 12.04.2022

        V reportáži na Radiožurnálu říkali, že se to ve vládě a parlamentu hádá. Proti dodávkám je jen Scholz a jeho strana. Zbytek koalice a celá opozice tlačí ty Leopardy a další věci ...Zobrazit celý příspěvek

        V reportáži na Radiožurnálu říkali, že se to ve vládě a parlamentu hádá. Proti dodávkám je jen Scholz a jeho strana. Zbytek koalice a celá opozice tlačí ty Leopardy a další věci dodat.

        Mysím, že to bylo někdy mezi 16:00 a 17:00 (jel jsem právě dom z práce)

        Myslím, že Německo čekají kvůli tomu brzké volby.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          20:29 12.04.2022

          Protože rusové pasou Gerhard Schroder. To je celé. Kdo ví jak byla SPD financována. Co všechno mají rusové na minulého a nového kanceláře. Celé je to nejasné. Nikdo nechce po ...Zobrazit celý příspěvek

          Protože rusové pasou Gerhard Schroder. To je celé. Kdo ví jak byla SPD financována. Co všechno mají rusové na minulého a nového kanceláře. Celé je to nejasné.
          Nikdo nechce po Němcích dobít Kreml ale oni také byli garantem bezpečnostni Evropě. Můžou poslat starší techniku. Proč ne.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          20:32 12.04.2022

          Taky jsem četl, že opozice i vládní strany jsou pro, včetně zelených, což bych fakt nečekal.

          Blokuje to Scholz.

          Taky jsem četl, že opozice i vládní strany jsou pro, včetně zelených, což bych fakt nečekal.

          Blokuje to Scholz.

  • Danik
    18:50 12.04.2022

    Tak Ukrajinci se v Mariupolu asi moc vzdávat netouží

    https://www.youtube.com/watch?...

    Tak Ukrajinci se v Mariupolu asi moc vzdávat netouží

    https://www.youtube.com/watch?...

  • peter111
    18:37 12.04.2022

    Další záběr z výstřelu tanku na ukrajinské vojáky. Friendly fire?

    https://twitter.com/wolski_jar...

    Další záběr z výstřelu tanku na ukrajinské vojáky. Friendly fire?

    https://twitter.com/wolski_jar...

    • jj284b
      18:39 12.04.2022

      podla mna identifikacny omyl, a doplatili na to zivotmi.

      podla mna identifikacny omyl, a doplatili na to zivotmi.

      • peter111
        18:41 12.04.2022

        Myslíš, že to byl tedy ruský tank nebo ukrajinský?

        Myslíš, že to byl tedy ruský tank nebo ukrajinský?

        • jj284b
          18:50 12.04.2022

          urcite Rusky.

          urcite Rusky.

          • peter111
            19:01 12.04.2022

            Ukrainian Story confirms that this was Friendly Fire: The Ukrainian troops were standing next to an abandoned Russian BMP with V Mark while a Ukrainian Tank approached them and saw ...Zobrazit celý příspěvek

            Ukrainian Story confirms that this was Friendly Fire:
            The Ukrainian troops were standing next to an abandoned Russian BMP with V Mark while a Ukrainian Tank approached them and saw the BMP and thought they were Russians.

            https://twitter.com/rysparys/s... Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            19:08 12.04.2022

            na tom delsim videu se ale strili dal, ale muze to byt editovane ... takze fakt the fog of the war.

            na tom delsim videu se ale strili dal, ale muze to byt editovane ... takze fakt the fog of the war.

    • ruleta
      18:43 12.04.2022

      Jak k tomu dosel, jde neco videt na tom tanku?

      Jak k tomu dosel, jde neco videt na tom tanku?

      • peter111
        18:44 12.04.2022

        Taky nevím.

        Taky nevím.

      • raven66
        19:02 12.04.2022

        Vpredu ma biely kruh. Takze najskor rusky.

        Vpredu ma biely kruh. Takze najskor rusky.

        • Tondda
          19:21 12.04.2022

          To není bílý kruh. Přijde mi, že některý Ukrainci tam ani nemají identifikační pásky. A většina těch, co jí mají stojí, nebo sedí na tom RU obrněnci tak, že jí z tanku nemůžou ...Zobrazit celý příspěvek

          To není bílý kruh. Přijde mi, že některý Ukrainci tam ani nemají identifikační pásky. A většina těch, co jí mají stojí, nebo sedí na tom RU obrněnci tak, že jí z tanku nemůžou vidět. Takže jediný co z tanku viděli bylo nepoškozený BVP s ohromnejma Véčkama a tlupu v maskáčích bez označení.Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      19:28 12.04.2022

      Videl som 2-3 fotky toho BMP v priekope pred ktorým stáli Ukrajinci. Mal na sebe z každej strany veľké jasné V. Ak to bolo skutočne friendly-fire, tak možno práve to V rozhodlo :/

      Videl som 2-3 fotky toho BMP v priekope pred ktorým stáli Ukrajinci. Mal na sebe z každej strany veľké jasné V. Ak to bolo skutočne friendly-fire, tak možno práve to V rozhodlo :/

    • CerVus
      19:53 12.04.2022

      Včera se snad řešilo, že šlo o ruský tank, který ukrajinští vojáci považovali za zajatý. Jenže nebyl.

      Včera se snad řešilo, že šlo o ruský tank, který ukrajinští vojáci považovali za zajatý. Jenže nebyl.

  • Fiagy
    18:36 12.04.2022

    Tak mu to Biden vysvětlil :-) Pondělí: Joe Biden řekl indickému premiérovi Naréndrovi Módímu, že nákup další ropy z Ruska není v zájmu Indie. ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak mu to Biden vysvětlil :-)
    Pondělí: Joe Biden řekl indickému premiérovi Naréndrovi Módímu, že nákup další ropy z Ruska není v zájmu Indie.
    https://reuters.com/world/indi...
    Úterý: Indian Oil Corp vyřazuje ropu Ural z posledního tendru (v předchozích tendrech koupil od Uralu 6 milionů barelů).
    https://twitter.com/Poslednisk... Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      18:41 12.04.2022

      Ještě chvíli a Putinovi už fakt přepne ne? Už teď sleduje jak každý den jezdí na Ukrajinu další materiál a technika. Vyhrožuje Finsku, ale ty Finy to moc nezajímá, vyhrožuje ...Zobrazit celý příspěvek

      Ještě chvíli a Putinovi už fakt přepne ne? Už teď sleduje jak každý den jezdí na Ukrajinu další materiál a technika. Vyhrožuje Finsku, ale ty Finy to moc nezajímá, vyhrožuje Spojeným státům, ale těm je to úplně jedno a do toho Joe jede a zruší Putinovi část příjmů z ropy.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      19:49 12.04.2022

      Mohl by vysvetlit Izraeli ze jestli je jim milejsi Rusko tak jim USa muze prestat obranny rozpocet.

      Mohl by vysvetlit Izraeli ze jestli je jim milejsi Rusko tak jim USa muze prestat obranny rozpocet.

      • segal7
        22:07 12.04.2022

        Tvl, to je furt dokola - si jako myslíš, že Izrael svůj postoj s USA nekonzultuje? tak proč na něj Amerika netlačí? protože to dobře chápe...mají Rusa s jeho spojencem v podstatě ...Zobrazit celý příspěvek

        Tvl, to je furt dokola - si jako myslíš, že Izrael svůj postoj s USA nekonzultuje? tak proč na něj Amerika netlačí? protože to dobře chápe...mají Rusa s jeho spojencem v podstatě na hranicích a současná situace v Izraeli je celkem jasný vzkaz.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    18:15 12.04.2022

    Odpoveď na moju sťažnosť v prípade zablokovaného účtu na Topwar Добрый день! Только что вы писали в комментариях? Вашу "правду", которая на самом деле ложь. Извините, в ...Zobrazit celý příspěvek

    Odpoveď na moju sťažnosť v prípade zablokovaného účtu na Topwar

    Добрый день!

    Только что вы писали в комментариях? Вашу "правду", которая на самом деле ложь.
    Извините, в такое время, нам такие комментаторы не нужны.

    Вадим Смирнов
    ООО "ВО-медиа", "Военное обозрение" - http://topwar.ru...

    Preklad:

    Dobrý deň!

    Čo ste napísali do komentárov? Vaša "pravda", ktorá je v skutočnosti lož. Ľutujeme, ale v súčasnosti takýchto komentátorov nepotrebujeme.

    Vadim Smirnov
    LLC "VO-media", "Vojenská recenzia" - http://topwar.ru... Skrýt celý příspěvek

    • Tondda
      18:19 12.04.2022

      Ano. "V současnosti pravdu nepotřebujem". Líp odpovědět ani nemohli :D

      Ano. "V současnosti pravdu nepotřebujem". Líp odpovědět ani nemohli :D

      • Ján Paliga
        00:10 13.04.2022

        Potrebujú ich "pravdu"... :)

        Potrebujú ich "pravdu"... :)

    • ruleta
      18:21 12.04.2022

      jak dlouho si tam byl 2 dny a 1 prispevek? :D

      jak dlouho si tam byl 2 dny a 1 prispevek? :D

      • Miroslav
        18:23 12.04.2022

        1 deň. 5 komentárov a 1 súkromný chat s celkom uvedomelým občanom. škoda, že mi nestihol napísať viac ako to teraz u nich chodí. Už sme sa blížili k tomu aby sa mi otvoril.

        1 deň. 5 komentárov a 1 súkromný chat s celkom uvedomelým občanom. škoda, že mi nestihol napísať viac ako to teraz u nich chodí. Už sme sa blížili k tomu aby sa mi otvoril.

        • ArcheologJD
          19:19 12.04.2022

          A díky někomu všímavýmu vyfasoval 15letou dovolenou za Uralem.
          Je to čím dal větší zmrdistán ale to yse už jen opakuju :-)

          A díky někomu všímavýmu vyfasoval 15letou dovolenou za Uralem.
          Je to čím dal větší zmrdistán ale to yse už jen opakuju :-)

    • padre
      18:30 12.04.2022

      Dobrá práce Miroslave!! :-)) Kdo by to byl řekl ,že se takhle rychle sami usmažej a odkopou…:-) Zdá se ,že ta ruská kobyla už opravdu chcípá…

      Dobrá práce Miroslave!! :-)) Kdo by to byl řekl ,že se takhle rychle sami usmažej a odkopou…:-) Zdá se ,že ta ruská kobyla už opravdu chcípá…

      • Miroslav
        18:42 12.04.2022

        Ja sa vrátim :-) Zablokovali mi síce aj IP, ale ja sa viem prepnúť na plávajúcu

        Ja sa vrátim :-) Zablokovali mi síce aj IP, ale ja sa viem prepnúť na plávajúcu

        • martin@eurus.cz
          18:45 12.04.2022

          Kaspersky VPN ma server v Moskve a muzete se vydavat za Moskviče :-)

          Kaspersky VPN ma server v Moskve a muzete se vydavat za Moskviče :-)

          • raven66
            19:04 12.04.2022

            Kaspersky kope za Putina, od kedy mu chlapci s FSB uniesli syna a vysvetlili co a ako.

            Kaspersky kope za Putina, od kedy mu chlapci s FSB uniesli syna a vysvetlili co a ako.

    • ArcheologJD
      19:17 12.04.2022

      Já bych na ně nebyl přehnaně přísný. Nechali tě tam jak dlouho to šlo a mezitím už nějaký udavači neustále bobardovali orgány jak je vůbec možný, že to Top War toleruje a možná, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych na ně nebyl přehnaně přísný. Nechali tě tam jak dlouho to šlo a mezitím už nějaký udavači neustále bobardovali orgány jak je vůbec možný, že to Top War toleruje a možná, že by nebylo špatný na ně uplatnit ten 15letej vlatizrádcovskej flastr. Jak to sleduju tak se z perzekuce ala 50tý léta rychle posunují na ala třicátý.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      19:51 12.04.2022

      Chce to psat pochvalne/oslavne komentare a vzdy tam zakomponovat jen nejakou malou blesku ktera muze pozorneho ctenare zaujmout.

      Chce to psat pochvalne/oslavne komentare a vzdy tam zakomponovat jen nejakou malou blesku ktera muze pozorneho ctenare zaujmout.

    • jarok
      19:58 12.04.2022

      Miroslav gratulujem. Ja by som dal nápad. Otázka čo poviete ostatní. Ktokoľvek mimo štandard je na ruských serveroch blokovany a co to riskuje. Ale čo ak by im bolo umožnené ...Zobrazit celý příspěvek

      Miroslav gratulujem. Ja by som dal nápad. Otázka čo poviete ostatní. Ktokoľvek mimo štandard je na ruských serveroch blokovany a co to riskuje.

      Ale čo ak by im bolo umožnené dajme tomu sa zaregistrovať a fungovať tu na AN?

      (Možno nejaké dodatočné označenie RU v nickname). Tu by sa mohli slobodne prejaviť a verím že citajuci sú dostatočne spôsobili rozlišovať druh a kvalitu informácií.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        20:39 12.04.2022

        Chtělo by to samostatnou komentářovou sekci pro tyto nově příchozí.

        Chtělo by to samostatnou komentářovou sekci pro tyto nově příchozí.

  • Jilex
    18:05 12.04.2022

    Brit, který je vojákem brigády námořní pěchoty ozbrojených sil Ukrajiny, která se podílí na obraně Mariupolu, řekl svým přátelům a rodině, že složí zbraně a vzdají se ruským ...Zobrazit celý příspěvek

    Brit, který je vojákem brigády námořní pěchoty ozbrojených sil Ukrajiny, která se podílí na obraně Mariupolu, řekl svým přátelům a rodině, že složí zbraně a vzdají se ruským okupantům.
    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

  • Silver
    17:25 12.04.2022

    Ďalšie Ruské lietadlo zostrelené manpadom:
    https://twitter.com/wolski_jar...

    Ďalšie Ruské lietadlo zostrelené manpadom:
    https://twitter.com/wolski_jar...

    • Rošťák
      17:54 12.04.2022

      fakt jsem tam ten pád neviděl, jsem slepej

      fakt jsem tam ten pád neviděl, jsem slepej

    • Kartmen
      17:54 12.04.2022

      Na to asi nemam oči, kdy a kam se mam dívat?

      Na to asi nemam oči, kdy a kam se mam dívat?

      • salatnik
        18:14 12.04.2022

        jediné čo vidno je, že v mieste kde raketa letela sa trochu niečo za oblakmi rozjasní a potom ten mierny jas klesá k zemi za tými mrakmi, ale moc pomaly, nevedel by som to odlíšiť ...Zobrazit celý příspěvek

        jediné čo vidno je, že v mieste kde raketa letela sa trochu niečo za oblakmi rozjasní a potom ten mierny jas klesá k zemi za tými mrakmi, ale moc pomaly, nevedel by som to odlíšiť od toho ako mraky sa pohybujú popred slnko a raz je jasnejšie a raz tmavšie :DSkrýt celý příspěvek

      • Lyšák
        18:16 12.04.2022

        38.-40. sec - něco padá

        38.-40. sec - něco padá

    • lukas000
      18:22 12.04.2022

      To je jak ruska propaganda, prave likvidujeme ukrajinskou armadu a zaber na sloup.

      To je jak ruska propaganda, prave likvidujeme ukrajinskou armadu a zaber na sloup.

  • Silver
    17:21 12.04.2022

    Žeby technika zo západu na Ukrajine? Čo za stroje to sú?:
    https://twitter.com/UkrainePre...

    Žeby technika zo západu na Ukrajine? Čo za stroje to sú?:
    https://twitter.com/UkrainePre...

    • jj284b
      17:26 12.04.2022

      podla mna to nebude na Ukrajine ale niekde v Baltskych statoch..

      podla mna to nebude na Ukrajine ale niekde v Baltskych statoch..

      • montecasino1
        18:17 12.04.2022

        v Pobaltských štátoch určite nie,tie kopce vzadu sú moc vysoké na to aby boli v Pobaltí.Najvyšší vrch má 80 nm.

        v Pobaltských štátoch určite nie,tie kopce vzadu sú moc vysoké na to aby boli v Pobaltí.Najvyšší vrch má 80 nm.

    • Janicekmac
      17:32 12.04.2022

      nejspíš polský rosomák, ale je to fakt na Ukrajině?

      nejspíš polský rosomák, ale je to fakt na Ukrajině?

      • Miroslav
        17:44 12.04.2022

        Nevyzerá to ako Rosomák. Rosomák má v prednej časti takú tú výklopnú pozorovateľňu a tieto to nemajú.

        Nevyzerá to ako Rosomák. Rosomák má v prednej časti takú tú výklopnú pozorovateľňu a tieto to nemajú.

      • Miroslav
        17:46 12.04.2022

        Podľa fotiek sa prikláňam k Piranha V. Tie veľké späťáky a v prednej časti nejaká optika, to by sedelo...

        Podľa fotiek sa prikláňam k Piranha V. Tie veľké späťáky a v prednej časti nejaká optika, to by sedelo...

      • Danik
        18:47 12.04.2022

        Rosomák to není určitě, nesedí věž ani přední profil

        Rosomák to není určitě, nesedí věž ani přední profil

    • MeV6
      17:34 12.04.2022

      Není to Ukrajina, prije mi to jako Polsko, aspoň podle toho náklaďáku a toho auta vojenské policie, to mi přijde jako Zandarmerija Wojskova. A ty osmikolky mi přijdou jako ...Zobrazit celý příspěvek

      Není to Ukrajina, prije mi to jako Polsko, aspoň podle toho náklaďáku a toho auta vojenské policie, to mi přijde jako Zandarmerija Wojskova.
      A ty osmikolky mi přijdou jako Piranhy s nějakou 30mm věží. Netuším ale čí jsou.
      Některý kontingent z Pobaltí?Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      17:36 12.04.2022

      Tie päťmiestne číselné kódy na bokoch s písmenom E uprostred majú Rumuni, čiže ide o rumunské Piranha V.

      Tie päťmiestne číselné kódy na bokoch s písmenom E uprostred majú Rumuni, čiže ide o rumunské Piranha V.

      • MeV6
        18:27 12.04.2022

        Jsem si to myslel.

        Jsem si to myslel.

    • Roko
      17:39 12.04.2022

      UA MP maju cez cele auto dvojkoloru svojej vlajky… polsko ma ZW napis a ostatne krajiny netusim…

      UA MP maju cez cele auto dvojkoloru svojej vlajky… polsko ma ZW napis a ostatne krajiny netusim…

    • Mr.Tomas
      17:49 12.04.2022

      Nepíše vľavo hore vo video v azbuke Rumania?

      Nepíše vľavo hore vo video v azbuke Rumania?

      • Mr.Tomas
        18:21 12.04.2022

        Presnejšie Sibiu, Ruminija

        Presnejšie Sibiu, Ruminija

    • HansHanz
      18:09 12.04.2022

      To auto na konci vypadá jako rumunská policejní Dacia.

      To auto na konci vypadá jako rumunská policejní Dacia.

    • ruleta
      18:14 12.04.2022

      https://twitter.com/pdumitrust... Chlapi prosim alespon pracujte s temi informacemi. Tady staci dat tohle do twitteru "Piranha România" a vypadne video ...Zobrazit celý příspěvek

      https://twitter.com/pdumitrust...

      Chlapi prosim alespon pracujte s temi informacemi. Tady staci dat tohle do twitteru "Piranha România" a vypadne video vyse, kdyz si seradite prispevky podle videa - obdobne date Rosomak Polska...a zjistite, ze je to neco jineho.

      Takze resume?

      Armored Piranha carriers in Craiova, returning to base. Several thousand soldiers were concentrated in southern Romania for a military application, including reservists.Skrýt celý příspěvek

      • HansHanz
        18:25 12.04.2022

        Skvělá práce, ale v okamžiku, kdy zadám "Piranha Romania" , už mám problém vlastně vyřešen. Protože mám indicie, že je to Piranha a že je to rumunské. Na základě popisku videa " ...Zobrazit celý příspěvek

        Skvělá práce, ale v okamžiku, kdy zadám "Piranha Romania" , už mám problém vlastně vyřešen. Protože mám indicie, že je to Piranha a že je to rumunské. Na základě popisku videa " Schwere Militärfahrzeuge in der Ukraine angekommen " zadá "Piranha Romania" asi jen jasnovidec.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          18:31 12.04.2022

          To vozidlo jde jednoznacne urcit (google) a jde urcit i toho kdo jej pouziva (wiki). Pro test jsem tam daval i Rosomaka a Polsko.

          To vozidlo jde jednoznacne urcit (google) a jde urcit i toho kdo jej pouziva (wiki). Pro test jsem tam daval i Rosomaka a Polsko.

          • marek.charlie
            20:24 12.04.2022

            Stačí si prečítať nápis vľavo hore vo videu...

            Stačí si prečítať nápis vľavo hore vo videu...

  • Standa
    17:18 12.04.2022

    https://youtu.be/FFMCOsGw5js... Krádež ruských vozidel. Ta kampaň v devadesátých letech s krádežemi vozidel na západě, která se pak záhadně objevila na Ukrajině, tak to nebyly ...Zobrazit celý příspěvek

    https://youtu.be/FFMCOsGw5js...

    Krádež ruských vozidel. Ta kampaň v devadesátých letech s krádežemi vozidel na západě, která se pak záhadně objevila na Ukrajině, tak to nebyly vlastně krádeže, ale bojový výcvik zaměřený na střet s ruskou armádou. Celé to do sebe zapadá.Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      18:16 12.04.2022

      V tých poľských T-72 je aj nočné videnie?

      V tých poľských T-72 je aj nočné videnie?

      • TF_HU
        18:36 12.04.2022

        Proč by nebylo?

        Proč by nebylo?

      • Standa
        18:36 12.04.2022

        Co jsem někde četl, tak ano.

        Co jsem někde četl, tak ano.

      • Cimbi
        18:53 12.04.2022

        Někdo tu psal, že snad je tam v rámci nějaké modernizace vizuální technika vyměněná z a modrenější, včetně termovize 3. generace. Jestli je to pravda, musí potvrdit někdo jiný.

        Někdo tu psal, že snad je tam v rámci nějaké modernizace vizuální technika vyměněná z a modrenější, včetně termovize 3. generace. Jestli je to pravda, musí potvrdit někdo jiný.

    • Cimbi
      18:52 12.04.2022

      Ke konci ta otázka "To tvoj bysnis, nie?" Byží!

      Ke konci ta otázka "To tvoj bysnis, nie?" Byží!

      • Cimbi
        18:53 12.04.2022

        Teda Boží!

        Teda Boží!

  • SeaWolf
    17:04 12.04.2022

    Čejkovi kámoši v tancích potkali zakopané ukrajinské výsadkáře : -D https://www.youtube.com/watch?...

    Čejkovi kámoši v tancích potkali zakopané ukrajinské výsadkáře : -D https://www.youtube.com/watch?...

    • dusan1
      17:09 12.04.2022

      https://www.youtube.com/shorts... Aj Rusi "zabodovali" ... skrátka to ide do materiálovej bitky ... a toho "spotrebného" materiálu potrebujú Ukrajinci dosť .... Oni majú ...Zobrazit celý příspěvek

      https://www.youtube.com/shorts...

      Aj Rusi "zabodovali" ... skrátka to ide do materiálovej bitky ... a toho "spotrebného" materiálu potrebujú Ukrajinci dosť ....

      Oni majú ľudí a motiváciu ... ak ich budeme zásobovať a financovať ... tak Rusko "ubeháme" ..

      Asi to tu bolo ... ale Rusi majú problém s kapacitami výroby a opráv ... rýchlejšie ako som čakal .. a museli začať kakupovať i po svete ...

      https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

      • SeaWolf
        17:47 12.04.2022

        Podle popisu je to opuštěná ukrajinská technika, ale budu upřímný zrovna tohle video se mi moc nezdá. Mám dojem, že ten první hořící tank je T-72 nebo 90., a hlaveň má na opačnou ...Zobrazit celý příspěvek

        Podle popisu je to opuštěná ukrajinská technika, ale budu upřímný zrovna tohle video se mi moc nezdá. Mám dojem, že ten první hořící tank je T-72 nebo 90., a hlaveň má na opačnou stranu, ale není to poznat. Pokud by to byla pravda tak, -10 tanků by nebylo úplně good. Z mobilu nevidím datum a čas videa.Skrýt celý příspěvek

        • dusan1
          17:54 12.04.2022

          Sú to určite ukrajinské T-64BV ... i podľa kamufláže.

          Sú to určite ukrajinské T-64BV ... i podľa kamufláže.

          • Rošťák
            17:57 12.04.2022

            co si pamatuju je tam T-64BV patřící ukrajině a nějaké 72 dál od kamery ….. na TW běhaly i fotky pár dnů zpět

            co si pamatuju je tam T-64BV patřící ukrajině a nějaké 72 dál od kamery ….. na TW běhaly i fotky pár dnů zpět

          • SeaWolf
            18:30 12.04.2022

            Ostatní jsou jednoznačně T-64 řeším jen ten první hořící tank který má hlaveň jako jediný proti směru postupu těch T-64. Ten mi jako T-64 nepříjde, ale je to děsně rozmazaný.

            Ostatní jsou jednoznačně T-64 řeším jen ten první hořící tank který má hlaveň jako jediný proti směru postupu těch T-64. Ten mi jako T-64 nepříjde, ale je to děsně rozmazaný.

      • jj284b
        17:51 12.04.2022

        to video je este z 25. februara... prakticky zaciatok utoku, tato jednotka stratila par tankov, a zvysok sa stiahol na Cherson, kde potom na ustupe stratili dalsich par...

        to video je este z 25. februara... prakticky zaciatok utoku, tato jednotka stratila par tankov, a zvysok sa stiahol na Cherson, kde potom na ustupe stratili dalsich par...

    • Cajk
      17:12 12.04.2022

      To jsou ti ukrajinští vojáci co zníčili 5 tanků jen pomocí "RPG"? :) Alespoň takový byl nadpis na jiném twitter účtu.

      To jsou ti ukrajinští vojáci co zníčili 5 tanků jen pomocí "RPG"? :) Alespoň takový byl nadpis na jiném twitter účtu.

    • Cimbi
      18:48 12.04.2022

      To byl dobrý lov ;-)

      To byl dobrý lov ;-)

  • SeaWolf
    16:49 12.04.2022

    Je tam pěkná výpověď ukrajinského dědy který sloužil v Rusé armádě s rusy u parašutistů ( to ještě nebylo označení VDV ) potom co dnešní okupanti zdrhli. Rusové arogantní čuňata ...Zobrazit celý příspěvek

    Je tam pěkná výpověď ukrajinského dědy který sloužil v Rusé armádě s rusy u parašutistů ( to ještě nebylo označení VDV ) potom co dnešní okupanti zdrhli. Rusové arogantní čuňata všude bordel.

    Ve zkratce: "Němci byli čestnější/slušnější, Rusové jsou hajzlové a Němci tu neudělali takový bordel jako dnes Rus za pár týdnů"

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      17:24 12.04.2022

      nikoliv ojedinělý názor pamětníků i z našich luk a hájů...

      nikoliv ojedinělý názor pamětníků i z našich luk a hájů...

    • Miroslav
      17:53 12.04.2022

      Poviem ako si to pamätala moja stará mama... Kedysi bolo zvykom, že vojaci bývali po domoch u bežných ľudí. Nemci vraj boli vždy slušní, dobre a čisto oblečení. Čo zjedli a vypili, ...Zobrazit celý příspěvek

      Poviem ako si to pamätala moja stará mama... Kedysi bolo zvykom, že vojaci bývali po domoch u bežných ľudí. Nemci vraj boli vždy slušní, dobre a čisto oblečení. Čo zjedli a vypili, to aj zaplatili a keď odchádzali, tak ešte nechali za ochotu niečo zo svojich zásob, hlavne deťom čokoládu. Rusi boli vraj obyčajná ožratá banda zavšivavených primitívov. Nikdy za nič neplatili, skôr ešte ukradliSkrýt celý příspěvek

      • TF_HU
        18:41 12.04.2022

        Tak u nás v protektorátu...byli vlastně doma, na Slovensku byli u spojenecké státu. U nás válku nevedli

        Tak u nás v protektorátu...byli vlastně doma, na Slovensku byli u spojenecké státu. U nás válku nevedli

      • Cimbi
        18:46 12.04.2022

        Vzpomněl jsem si na film Želary (někde v závěru to bylo)

        Vzpomněl jsem si na film Želary (někde v závěru to bylo)

      • Falko
        18:47 12.04.2022

        To vravela aj moja starká.

        To vravela aj moja starká.

      • montecasino1
        18:49 12.04.2022

        znovu to napíšem,tie hovadá v 45 prastarému otcovi v Bardejove vyplundrovali a zničili kníhkupectvo,podotýkam že to nebolo tým žeby tak dychtili po vzdelaní a literatúre.Zacitujem ...Zobrazit celý příspěvek

        znovu to napíšem,tie hovadá v 45 prastarému otcovi v Bardejove vyplundrovali a zničili kníhkupectvo,podotýkam že to nebolo tým žeby tak dychtili po vzdelaní a literatúre.Zacitujem z knižky Ivanova válka od Catherine Merridaleovej.
        Namiesto pravdy,tak zložitej a tak pochopiteľne ľudskej,vybudoval štát lesklú a klamlivú konštrukcie mýtu.Bolo len málo veteránov,ktorým by mohlo prospieť proti tomu mýtu protestovať.Mýtus im vyhovoval a mnohí vojnové zásluhy používali ako dôkaz svojho charakteru v kariérach ktoré si nekôr zvolili.
        Ináč neviem či je vám znám,ale len Žukov z Nemecka do Ruska odviezol minimálne 5 vlakov(nie vagónov) narabovaného tovaru,kožuchy,zlato,šperky,koncertné klavíre,nábytok a pod.Takže vzor pre súčasných rabiátov je tu teda veľký.Skrýt celý příspěvek

      • MaVeRick114
        19:10 12.04.2022

        Velmi podobne to mam sprostredkovane aj od mojej starej mamy.

        Velmi podobne to mam sprostredkovane aj od mojej starej mamy.

      • mexir
        19:13 12.04.2022

        Jsou svědectví z bitvy u Slavkova. Rakušané byli doma, Francouzi za vše platili a byli slušní a rusové zběř která všechno ukradla. Tehdy byli mužiky a mužiky zůstali, nic se v ...Zobrazit celý příspěvek

        Jsou svědectví z bitvy u Slavkova. Rakušané byli doma, Francouzi za vše platili a byli slušní a rusové zběř která všechno ukradla. Tehdy byli mužiky a mužiky zůstali, nic se v jejich charakteru nezměnilo.Skrýt celý příspěvek

      • Sgt Murphy
        23:55 12.04.2022

        Miroslav to je presne do bodky čo vraveli moji starý rodičia :) Teda okrem SS fanatikov, tí tu vraj narobili celkom slušný bordel keď naháňali partizánov po Liptove...

        Miroslav to je presne do bodky čo vraveli moji starý rodičia :) Teda okrem SS fanatikov, tí tu vraj narobili celkom slušný bordel keď naháňali partizánov po Liptove...

  • SeaWolf
    16:40 12.04.2022

    Reportáž z Mariupolu o včerejším chemickém útoku, podle tváří se pravděpodobně vyjadřují UA mariňáci i AZOV: https://www.youtube.com/watch?...

    Reportáž z Mariupolu o včerejším chemickém útoku, podle tváří se pravděpodobně vyjadřují UA mariňáci i AZOV: https://www.youtube.com/watch?...

  • Petr xx
    16:26 12.04.2022

    Rusáky nepodceńovat- Elektronická válka v praxi....rusáci neskutečně investovali do elektronické války a dá se říci , že i USA je musí dohánět.... takový rusácký ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusáky nepodceńovat- Elektronická válka v praxi....rusáci neskutečně
    investovali do elektronické války a dá se říci , že i USA je musí
    dohánět....

    takový rusácký fígl...

    https://twitter.com/A_z_im/sta... Skrýt celý příspěvek

    • 5uldo
      16:36 12.04.2022

      Toto som staval na Lesti cca 1997 :)

      Toto som staval na Lesti cca 1997 :)

      • samoempire
        16:58 12.04.2022

        Do čeho Rusové investují je páta kolona na západě a u nás. Tohle bych nepodceňoval.

        Do čeho Rusové investují je páta kolona na západě a u nás. Tohle bych nepodceňoval.

        • Mortles
          17:08 12.04.2022

          Le Pen už jede Orbánovu taktiku "prdelolezectví vůči rusku nám zajistí levný plyn" na plné obrátky. Však se dočkáme i tady.

          Le Pen už jede Orbánovu taktiku "prdelolezectví vůči rusku nám zajistí levný plyn" na plné obrátky. Však se dočkáme i tady.

        • Peterh
          17:22 12.04.2022

          Ta hybridna vojna je podla mna ich najvacsi uspech, vystihli nastup socialnych sieti a uplne to vyuzili.

          Ta hybridna vojna je podla mna ich najvacsi uspech, vystihli nastup socialnych sieti a uplne to vyuzili.

          • montecasino1
            19:00 12.04.2022

            čo je hybridná vojna,viete definovať tento pojem,resp. čo to znamená v praxi?Pretože sa mi to javí tak,že ide vlastne len o obyčajnú propagandu,ktorá sa využivala vždy,akurát že ...Zobrazit celý příspěvek

            čo je hybridná vojna,viete definovať tento pojem,resp. čo to znamená v praxi?Pretože sa mi to javí tak,že ide vlastne len o obyčajnú propagandu,ktorá sa využivala vždy,akurát že dnešný rozmer je trochu iný práve kvôli sociálnym sieťam,to jecelé.Skrýt celý příspěvek

          • Sgt Murphy
            01:16 13.04.2022

            montecasino V skratke je to komplexná vojna pozostávajúca z prvkov konvenčnej, nekonvenčnej vojny a vojny v kyberpriestore. V praxi to vidíš presne čo sa deje od roku 2014 na ...Zobrazit celý příspěvek

            montecasino V skratke je to komplexná vojna pozostávajúca z prvkov konvenčnej, nekonvenčnej vojny a vojny v kyberpriestore. V praxi to vidíš presne čo sa deje od roku 2014 na Ukrajine ale aj voči EU.

            Začne to tvrdou propagandou cez sociálne siete, televíziu a rádio. Pokračuje to úplatkami pre politikov, sudcov, vyšetrovateľov policajného zboru, šéfov kontrarozviedky, velenia armády. Politici tvoju propagandu ďalej opakujú obyvateľstvu, zaistia energetickú alebo aj potravinovú závislosť štátu, nakúpia vojenskú techniku či znemožnia armády riadne vykonávať svoju funkciu priškrtením financií. Policajný vyšetrovatelia zaistia beztrestnosť "našim ľuďom" - mafiánom, ktorý robia obchody s ruskou mafiou a na oplátku sú využívaný ako kladivo na záujmové osoby. Kontrarozviedka zatvorí oči o činnosti agentov a velenie armády poskytuje nepriateľovi plné situačné povedomie. Nepriateľ začne na území zakladať polovojenské skupiny, poskytovať im výstroj, výzbroj a výcvik. Lojálnym politikom zabezpečí dokonalú politickú kampaň a plnú diskreditáciu opozičných politikov. Pokiaľ lojálnosť začne upadať, môže prísť na rad diskreditácia cez médiá, môže sa pritvrdiť vydieraním cez mafiánske podsvetie. Vybuchnú muničné sklady. Prídu kybernetické útoky na kritickú infraštruktúru. Zrazí sa pár vlakov. Stane sa nejaká ekologická katastrofa. Zvýši sa cena za energie alebo má výpadky. Prídu výpadky komponentov vo výrobe. Ľudia prídu do ulíc protestovať, príslušníci polovojenských skupín začnú robiť neporiadok. Organizovať ozbrojený odpor na protestoch, unášať miestnych politikov, vytiahne sa otázka národnostných menšín. Členovia polovojenských skupín a tajných služieb im budú rozbíjať okná na domoch, podpaľovať autá, mlátiť ľudí či ich unášať, znásilňovať, zabíjať. Maľovať hákové kríže. To sme už v šedej zóne ozbrojeného konfliktu a štát je na prahu vojny ani sa nezbadáš a máš tu ozbrojených separatistov a "zelených mužíčkov" aj s ťažkou obrnenou technikou chrániť nejakú menšinu, ktorú keď príde podporiť regulárna armáda a tak z asymetrického konfliktu si zrazu v otvorenej vojne, pardon, špeciálnej vojenskej denacifikačnej operácii. Kapišto?Skrýt celý příspěvek

    • PaSt
      16:59 12.04.2022

      OK, chápu to samozřejmě jako vtip, o tomto psal už například R. A. Heinlein v Hvězdných dvojčatech (kosmická groteska z roku 1952), ale zeptám se vážně: mohlo by mít i tak ...Zobrazit celý příspěvek

      OK, chápu to samozřejmě jako vtip, o tomto psal už například R. A. Heinlein v Hvězdných dvojčatech (kosmická groteska z roku 1952), ale zeptám se vážně: mohlo by mít i tak primitivní zařízení, jako je koutový odražeč, v současném REB nějaký efekt? Skutečně se ptám vážně, jsem absolutní laik...Skrýt celý příspěvek

      • DuPo
        17:16 12.04.2022

        Určite, rovnako ako má vplyv homosexualita mravcov na výchylku zemskej osi.

        Určite, rovnako ako má vplyv homosexualita mravcov na výchylku zemskej osi.

        • PaSt
          17:21 12.04.2022

          OK, tahle odpověď mi stačí... :D

          OK, tahle odpověď mi stačí... :D

      • TF_HU
        18:43 12.04.2022

        Ano má. Záleží jak to použijete.

        Ano má. Záleží jak to použijete.

        • Kanaďan
          19:03 12.04.2022

          Ptal jsem se na to ženijních instruktorů a už to je lehce odhalitelné. Dnešní radary už to prostě odhalí.

          Ptal jsem se na to ženijních instruktorů a už to je lehce odhalitelné. Dnešní radary už to prostě odhalí.

          • PaSt
            21:05 12.04.2022

            Díky za info, předpokládal jsem něco takového, spíš by mě překvapilo, kdyby to tak nebylo...

            Díky za info, předpokládal jsem něco takového, spíš by mě překvapilo, kdyby to tak nebylo...

    • Roger
      18:39 12.04.2022

      Normální koutový odražeč. Starší než hnědý uhlí. Nějaký (modernější) nechali i na měsíci.

      Normální koutový odražeč. Starší než hnědý uhlí. Nějaký (modernější) nechali i na měsíci.

      • Cimbi
        18:44 12.04.2022

        Jo, podobnou věc máme na pilířích mostu, aby o nich i za tny věděly lodě a podobný mají lodě na Labi na tyči nad "můstkem"

        Jo, podobnou věc máme na pilířích mostu, aby o nich i za tny věděly lodě a podobný mají lodě na Labi na tyči nad "můstkem"

      • PaSt
        21:23 12.04.2022

        Jj, to vím, šlo mi o info co se týče využití tohoto principu v konetxtu s radarem (klamné cíle atp.). A jak píše Kanaďan o kousek výš, moderní radary si s tím prý umí poradit - což ...Zobrazit celý příspěvek

        Jj, to vím, šlo mi o info co se týče využití tohoto principu v konetxtu s radarem (klamné cíle atp.). A jak píše Kanaďan o kousek výš, moderní radary si s tím prý umí poradit - což jsem tak nějak předpokládal, sralo by mě, kdyby tlupa orků s kusem drátu a rolí alobalu dokázala vyšachovat třeba E-8 za čtvrt miliardy dolarů... :DSkrýt celý příspěvek

        • Roger
          07:06 13.04.2022

          Tohle je směřované jako ochcran před pozemnímy sledovacími radary a určitě to nějakou ochranu poskytne. Moderní radaryve vzduchu to asi uplně neoblbne ale zhorší to poskytovanou ...Zobrazit celý příspěvek

          Tohle je směřované jako ochcran před pozemnímy sledovacími radary a určitě to nějakou ochranu poskytne. Moderní radaryve vzduchu to asi uplně neoblbne ale zhorší to poskytovanou informaci.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:42 12.04.2022

      Pokud je to kovové, a má to správný rozměry, funguje to jako radarový odražeč. Radary (např. z NATO letounů pečlivě scanujících UA území) toto mohou vyhodnotit jako potenciální ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud je to kovové, a má to správný rozměry, funguje to jako radarový odražeč. Radary (např. z NATO letounů pečlivě scanujících UA území) toto mohou vyhodnotit jako potenciální kolonu.

      Jde podle mě o klamné cíle (taková radarová analogie dřevěných nebo nafukovacích tanků).
      V lese v okolí bude banda Rusů s Strelami nebo Iglami a někde poblíž bude (pokud něco takového mají) dělostřelecký radar a baterie, vše s cílem nalákat útočníky na domnělou kolonu a zlikvidovat ho.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      00:31 13.04.2022

      Kútové odrážače.... Tiež som kedysi staval...

      Kútové odrážače.... Tiež som kedysi staval...

  • V.Karasek
    16:26 12.04.2022

    Dalsi dil serialu Sankce nas posiluji.
    Pote, co oznamili pozastaveni cinnosti v Rusku dodavatele telekomunikacni struktury Ericsson a Nokia se dnes pridal cinsky Huawei...

    Dalsi dil serialu Sankce nas posiluji.
    Pote, co oznamili pozastaveni cinnosti v Rusku dodavatele telekomunikacni struktury Ericsson a Nokia se dnes pridal cinsky Huawei...

  • Atomas
    16:10 12.04.2022

    Technické detaily ruského dronu Orlan. Asi bych to nazval ruskij hytech :-)

    https://mobile.twitter.com/Nin...

    Technické detaily ruského dronu Orlan. Asi bych to nazval ruskij hytech :-)

    https://mobile.twitter.com/Nin...

    • Fiagy
      16:41 12.04.2022

      Jj, je to kus ruční práce :-) Voják zjistil, že primárním fotoaparátem zodpovědným za snímání obrazu je Canon EOS Rebel T6i (AKA 750D), DSLR fotoaparát uvedený na trh v roce 2015 s ...Zobrazit celý příspěvek

      Jj, je to kus ruční práce :-)
      Voják zjistil, že primárním fotoaparátem zodpovědným za snímání obrazu je Canon EOS Rebel T6i (AKA 750D), DSLR fotoaparát uvedený na trh v roce 2015 s maloobchodní cenou 750 $, ale v současnosti má na trhu s použitými výrobky hodnotu asi 300 až 400 $.
      https://petapixel.com/2022/04/... Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      17:29 12.04.2022

      :-D v tomto případě mne to HY neuráží...:-D na rozdíl od jiných kabrňáků, kteří napsali první příspěvek bez hrubky až 35. den války....

      :-D v tomto případě mne to HY neuráží...:-D na rozdíl od jiných kabrňáků, kteří napsali první příspěvek bez hrubky až 35. den války....

      • Atomas
        18:33 12.04.2022

        to byl záměr, aby ten hytech krásně vyzněl :-) Jinak v diskuzi níže ostatní komentují, že je to OK, že takovýto dron má být co nejlevnější... Nicméně někdo uvádí, že pořizovací ...Zobrazit celý příspěvek

        to byl záměr, aby ten hytech krásně vyzněl :-) Jinak v diskuzi níže ostatní komentují, že je to OK, že takovýto dron má být co nejlevnější... Nicméně někdo uvádí, že pořizovací cena takového dronu je prý 90 000 USD... Pokud tomu tak je, tak je míra korupce v rusku absolutně neskutečná (což je pro UA značná strategická výhoda) :-)Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          21:37 12.04.2022

          jojo, někde dole to bylo... dron za 5 000 USD prodáš za 100 000 USD...

          jojo, někde dole to bylo... dron za 5 000 USD prodáš za 100 000 USD...

  • Miroslav
    15:42 12.04.2022

    Výbušné zariadenia na palube lietadla boli príčinou zrútenia poľského vládneho lietadla, pri ktorom v roku 2010 pri ruskom meste Smolensk zahynulo 96 ľudí vrátane vtedajšieho ...Zobrazit celý příspěvek

    Výbušné zariadenia na palube lietadla boli príčinou zrútenia poľského vládneho lietadla, pri ktorom v roku 2010 pri ruskom meste Smolensk zahynulo 96 ľudí vrátane vtedajšieho poľského prezidenta Lecha Kaczyňského.
    V utorok to uviedla špeciálna poľská vyšetrovacia komisia. TASR správu prevzala z agentúry AFP. "Skutočnou príčinou katastrofy v Smolensku boli dve explózie v konečnej fáze letu," uviedla vládna komisia vo svojej správe zverejnenej on-line. Podľa novej správy sa stopy po výbušninách našli na fragmentoch lietadla. Výbušné zariadenia mohli byť na palubu lietadla umiestnené počas opráv v Rusku, píše sa v správe.

    Údržba lietadla prebehla v meste Samara v závode výrobcu Aviakor, ktorý "v tom čase patril ruskému oligarchovi Olegovi Deripaskovi, priateľovi vtedajšieho ruského premiéra Vladimira Putina", konštatuje sa v predmetnej správe.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      16:09 12.04.2022

      Jojo, slyšel jsem to ráno na Radiožurnálu.

      Jojo, slyšel jsem to ráno na Radiožurnálu.

    • Scotty
      16:21 12.04.2022

      Á, oblíbená polská konspirační teorie znovu na světě.... Tomu může věřit tak maximálně Kaczyński.

      Á, oblíbená polská konspirační teorie znovu na světě.... Tomu může věřit tak maximálně Kaczyński.

      • Miroslav
        16:27 12.04.2022

        Myslím, že posolstvo tohto článku je o niečom inom ako o tom, či je to pravda

        Myslím, že posolstvo tohto článku je o niečom inom ako o tom, či je to pravda

        • Scotty
          16:31 12.04.2022

          Myslím že je to přesně o tom. Nebo je poselsví v tom že to sice není pravda, ale mohla by být?

          Myslím že je to přesně o tom. Nebo je poselsví v tom že to sice není pravda, ale mohla by být?

          • Miroslav
            17:55 12.04.2022

            My to asi nezistíme. Ale určite by som to nevylučoval. V každom prípade je to veľmi vážne obvinenie a to som tým myslel, keď som písal o tom posolstve

            My to asi nezistíme. Ale určite by som to nevylučoval. V každom prípade je to veľmi vážne obvinenie a to som tým myslel, keď som písal o tom posolstve

          • ruleta
            18:29 12.04.2022

            Zjistime, byla 2 vysetrovani a ani jedno nekonstatuje co se pise vyse. Proste je to polska obsese a konspirace. Kravina. Je to stejne jako kdyz dneska na report ohledne MH17 rekne ...Zobrazit celý příspěvek

            Zjistime, byla 2 vysetrovani a ani jedno nekonstatuje co se pise vyse. Proste je to polska obsese a konspirace. Kravina. Je to stejne jako kdyz dneska na report ohledne MH17 rekne nekdo bylo to jinak a my to stejne nezjistime...pracujme s fakty jake mame. I ten ruskej final report prochazel review - a prosel, neni to vycucane z prstu.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            21:08 12.04.2022

            Je to blud který část polské veřejnosti přijala za svojí víru. Je naprosto jasné co se tam stalo a kdo za to může.

            Je to blud který část polské veřejnosti přijala za svojí víru. Je naprosto jasné co se tam stalo a kdo za to může.

        • Inflex
          16:33 12.04.2022

          Já tak nějak preferuju pravdu.

          Já tak nějak preferuju pravdu.

      • Roko
        17:35 12.04.2022

        No rusi tomu nijako nenapomahaju, co urobili po katastrofe? Nevpustili ziadne zachranne zlozky na miesto, hned zacali s odstranovanim (bagrami !!! ) trosiek , tela obeti museli byt ...Zobrazit celý příspěvek

        No rusi tomu nijako nenapomahaju, co urobili po katastrofe? Nevpustili ziadne zachranne zlozky na miesto, hned zacali s odstranovanim (bagrami !!! ) trosiek , tela obeti museli byt exhumovane a az tak bola robena velmi dosledna pitva ktora ukazala, ze niektori clenovia posadky “zili” a zomreli az nasledne, s tym suvisiace teorie o tom, ze im nebola poskytnuta prva pomoc a podobne veci…Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          18:21 12.04.2022

          Což tak nějak není pravda.

          Což tak nějak není pravda.

      • Kanaďan
        19:06 12.04.2022

        Aneb, jak se praví ve starém vtipu z té doby: Volá Putin Medvěděvovi: Zajebaný časový posun! Volám do Japonska a kondoluji k zemětřesení a Japonci na to, že volám pozdě, že to už ...Zobrazit celý příspěvek

        Aneb, jak se praví ve starém vtipu z té doby:
        Volá Putin Medvěděvovi: Zajebaný časový posun! Volám do Japonska a kondoluji k zemětřesení a Japonci na to, že volám pozdě, že to už bylo dávno. Pak volám do Polska a kondoluji za Kaczyńského a ostatní v letadle a Poláci na to, že to letadlo ještě nevlétlo.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      16:25 12.04.2022

      Já bych to bral jako polskou válečnou propagandu, ale na druhou stranu, historie je příběh, který si vyprávíme o minulosti, jak to bylo "doopravdy", na tom zas tolik nikomu ve ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych to bral jako polskou válečnou propagandu, ale na druhou stranu, historie je příběh, který si vyprávíme o minulosti, jak to bylo "doopravdy", na tom zas tolik nikomu ve finále nezáleží.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      16:30 12.04.2022

      To je poľská obsesia .... Havária je dávno vyšetrená ... jednou z príčiny bol tlak vysokopostavených poľských potentátov, ktorí chceli zaveliť vetru, daž´du ... ... a jedným z ...Zobrazit celý příspěvek

      To je poľská obsesia ....

      Havária je dávno vyšetrená ... jednou z príčiny bol tlak vysokopostavených poľských potentátov, ktorí chceli zaveliť vetru, daž´du ... ... a jedným z týchto "inteligentov" bol Kayczynski ....Skrýt celý příspěvek

    • Cajk
      16:42 12.04.2022

      V souvislosti s Ukrajinou by se hodilo doplnit o větu, které pronesl Lech Kaczynski 12. srpna 2008 v hlavním městě Gruzie Tbilisi před 200 000 davem. "My dobře víme, že dnes je to ...Zobrazit celý příspěvek

      V souvislosti s Ukrajinou by se hodilo doplnit o větu, které pronesl Lech Kaczynski 12. srpna 2008 v hlavním městě Gruzie Tbilisi před 200 000 davem.
      "My dobře víme, že dnes je to Gruzie, zítra to bude Ukrajina, pozítří pobaltské státy, a pak možná přijde na řadu i moje země."

      nadčasová byla možná i tato následující věta "Věříme, že Evropa pochopí vaše právo na svobodu a pochopí, kde leží její vlastní zájmy. Pochopí, že bez Gruzie Rusko obnoví své impérium, a to není v zájmu nikoho."Skrýt celý příspěvek

    • DuPo
      17:12 12.04.2022

      Myslím, že toto je kauza rovnakej kategórie ako havária lietadla s gen. Štefánikom vo Vajnoroch pri Bratislave - nech už by to vyšetroval ktokoľvek a výsledky by boli akékoľvek, ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že toto je kauza rovnakej kategórie ako havária lietadla s gen. Štefánikom vo Vajnoroch pri Bratislave - nech už by to vyšetroval ktokoľvek a výsledky by boli akékoľvek, vždy sa nájdu ľudia, ktorí budú mať "svoju" pravdu.Skrýt celý příspěvek

      • ABC123
        18:19 12.04.2022

        Alebo Dubčeka….

        Alebo Dubčeka….

    • tomas.foldyna
      18:46 12.04.2022

      Ohledně toho, že jde o "konspirační teorii"... Není to tak jednoznačné. Před časem Mark Solonin tomu věnoval na svém kanálu několik videí. Mnoho věcí tam s ruskou (tzv. ...Zobrazit celý příspěvek

      Ohledně toho, že jde o "konspirační teorii"... Není to tak jednoznačné. Před časem Mark Solonin tomu věnoval na svém kanálu několik videí. Mnoho věcí tam s ruskou (tzv. mezinárodní) verzí nesedí. (charakter zranění, poškození letounu atd.)
      https://www.youtube.com/watch?...
      https://www.youtube.com/watch?...
      https://www.youtube.com/watch?...
      https://www.youtube.com/watch?...
      https://www.youtube.com/watch?...
      Ale je na každém, čemu bude věřit. Pochopitelně rusofilové Marka Solonina značně nenávidí a také jistá polská zájmová skupina :)Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        18:55 12.04.2022

        Je to víc než jednoznačné.

        Je to víc než jednoznačné.

    • CerVus
      20:00 12.04.2022

      Jako v tomhle případě věřím, že jsou Rusové neviní. Papaláši přinutili pokusit se o přistání piloty v obstarožním letadle za podmínek, které na daném letišti nebyly bezpečné a ...Zobrazit celý příspěvek

      Jako v tomhle případě věřím, že jsou Rusové neviní. Papaláši přinutili pokusit se o přistání piloty v obstarožním letadle za podmínek, které na daném letišti nebyly bezpečné a bratříček to ne a ne přenést přes srdce.Skrýt celý příspěvek

    • MATRIX
      20:16 12.04.2022

      Na invaziu do kaliningradu to staci.

      Na invaziu do kaliningradu to staci.

Načítám diskuzi...