VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • The Pale Emperor
    21:21 26.03.2022

    A rusáci jsou v prdeli.

    https://twitter.com/iaponomare...

    A rusáci jsou v prdeli.

    https://twitter.com/iaponomare...

    • Arthur
      21:36 26.03.2022

      Baba Jaga

      Baba Jaga

    • matus
      21:41 26.03.2022

      Mnam

      Mnam

  • stroup
    21:11 26.03.2022

    europoslanec Tomáš Zdechovský: Myslím si, že na konci války bude možnost prozradit detaily operací, které dělali. Celému světu spadne brada, jak se Češi zachovali. Málokterá zem ...Zobrazit celý příspěvek

    europoslanec Tomáš Zdechovský:
    Myslím si, že na konci války bude možnost prozradit detaily operací, které dělali. Celému světu spadne brada, jak se Češi zachovali. Málokterá zem na světě bude moci říct, že tolik pomohla Ukrajině v boji proti Rusku.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        21:35 26.03.2022

        Samé dobré zprávy s bojem proti dezinformacím, ministerstvo pravdy je na cestě :-)

        Samé dobré zprávy s bojem proti dezinformacím, ministerstvo pravdy je na cestě :-)

    • TF_HU
      21:45 26.03.2022

      Na čem jede?

      Na čem jede?

      • flanker.jirka
        22:31 26.03.2022

        JP-8? nebo nějaké jiné vysoce energetické palivo. Ale možná to bude jen kadidlo, vzhledem k tomu že je u lidovců.

        JP-8? nebo nějaké jiné vysoce energetické palivo. Ale možná to bude jen kadidlo, vzhledem k tomu že je u lidovců.

      • Scotty
        22:40 26.03.2022

        Kdo ví. Rozhodně se nemáme za co stydět, ale kdyby neměla naše armáda jednu kapsu prázdnou a druhou vysypanou mohli jsme pomoct rozhodně víc.

        Kdo ví. Rozhodně se nemáme za co stydět, ale kdyby neměla naše armáda jednu kapsu prázdnou a druhou vysypanou mohli jsme pomoct rozhodně víc.

        • skelet
          22:53 26.03.2022

          Otázkou je kolik a co tam teče přes naše zbrojaře. Jejich kontakty jsou rozsáhlé.

          Otázkou je kolik a co tam teče přes naše zbrojaře. Jejich kontakty jsou rozsáhlé.

          • Scotty
            23:10 26.03.2022

            Určitě se tam dodává co můžou momentálně zbrojaři poskytnout. Ovšem mít na skladě NLAWy nebo PzF-3 mohlo to být i veselejší.

            Určitě se tam dodává co můžou momentálně zbrojaři poskytnout. Ovšem mít na skladě NLAWy nebo PzF-3 mohlo to být i veselejší.

          • skelet
            23:59 26.03.2022

            Tak zajímavé budou i reexporty. Zbrojaři se umí pohybovat v šedých zónách.

            Tak zajímavé budou i reexporty. Zbrojaři se umí pohybovat v šedých zónách.

  • Jan Grohmann
    21:03 26.03.2022

    M2 se správnou municí probije i boční pancíř BVP a BTR. Mocná zbraň. Ideální pro Aktivní zálohy. :)
    https://mobile.twitter.com/IAP...

    M2 se správnou municí probije i boční pancíř BVP a BTR. Mocná zbraň. Ideální pro Aktivní zálohy. :)
    https://mobile.twitter.com/IAP...

    • Cenzor
      21:32 26.03.2022

      Boční pancíř bvp probije i kosa s API munici a neváží 60kg ;-)

      Boční pancíř bvp probije i kosa s API munici a neváží 60kg ;-)

    • Padousek
      21:36 26.03.2022

      Krajské roty AZ mají letos dostat kulomety NSV 12,7mm.

      Krajské roty AZ mají letos dostat kulomety NSV 12,7mm.

      • Scotty
        21:54 26.03.2022

        Mohly by dostat k těm NSV i Kajmany až je výsadkáři vyřadí.

        Mohly by dostat k těm NSV i Kajmany až je výsadkáři vyřadí.

        • Padousek
          22:26 26.03.2022

          NSV jsou jistý. O kajmanech pochybuju, jelikož se má zvyšovat počet členů družstva na 11 vojáků, tak bych to viděl na něco většího, jinak 11 lidí v družstvu nedává smysl.

          NSV jsou jistý. O kajmanech pochybuju, jelikož se má zvyšovat počet členů družstva na 11 vojáků, tak bych to viděl na něco většího, jinak 11 lidí v družstvu nedává smysl.

          • Sgt Murphy
            22:34 26.03.2022

            Rozdeliť na 2 vozidlá?

            Rozdeliť na 2 vozidlá?

          • Scotty
            22:51 26.03.2022

            ¨No, uvidíme. Jediné co by potom dávalo smysl je BVP, ale pochybuji že by je dostaly zrovna krajské roty.

            ¨No, uvidíme. Jediné co by potom dávalo smysl je BVP, ale pochybuji že by je dostaly zrovna krajské roty.

        • Sgt Murphy
          22:30 26.03.2022

          Tak to si viem predstaviť, anti air/anti tank tímy na ľahkých taktických 4x4 s hlavnou výzbrojou ťažký 12,7 mm guľomet, ľahký 7,62 mm, "doplnková výzbroj" 1x Javelin, 2x NLAW alebo ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak to si viem predstaviť, anti air/anti tank tímy na ľahkých taktických 4x4 s hlavnou výzbrojou ťažký 12,7 mm guľomet, ľahký 7,62 mm, "doplnková výzbroj" 1x Javelin, 2x NLAW alebo 2x AA Piorun, 1x AT-4... Plus malé prieskumné dróny. A šli by sa bomby.Skrýt celý příspěvek

          • Padousek
            23:24 26.03.2022

            v nové struktuře pěší roty se počítá s leteckými pozorovateli, takže s něčím na způsob ani air týmu se počítá. Možná proto dostaneme ty NSVéčka. Jen nevím, jestli to bude na ...Zobrazit celý příspěvek

            v nové struktuře pěší roty se počítá s leteckými pozorovateli, takže s něčím na způsob ani air týmu se počítá. Možná proto dostaneme ty NSVéčka. Jen nevím, jestli to bude na vozidlech.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    21:02 26.03.2022

    https://twitter.com/Tibtinabul...

    zopar zajatcov z "Luhanskej Republiky"...

    https://twitter.com/Tibtinabul...

    zopar zajatcov z "Luhanskej Republiky"...

  • Praskot
    20:49 26.03.2022

    Azerbajdžán jede bomby. První země která cítí, že je čas udeřit.
    https://twitter.com/andrewofpo...

    Azerbajdžán jede bomby. První země která cítí, že je čas udeřit.
    https://twitter.com/andrewofpo...

    • samoempire
      20:55 26.03.2022

      Modlím se aby Putin vyprovokoval Japonsko. Nářez které může dostat ruské námořnictvo bude větší než za cara.

      Modlím se aby Putin vyprovokoval Japonsko. Nářez které může dostat ruské námořnictvo bude větší než za cara.

      • Dovi
        21:33 26.03.2022

        Reagovali Japonci nějak na to rusácké cvičeni?

        Reagovali Japonci nějak na to rusácké cvičeni?

        • Mortles
          04:28 27.03.2022

          Myslím, že reagovali "extrémním znepokojením". Jinak nic konkrétního.

          Myslím, že reagovali "extrémním znepokojením". Jinak nic konkrétního.

      • Conquer
        22:05 26.03.2022

        Este 2 tyzdne dozadu som si myslel, ze pripadna vyhra Ukrajiny posilni snahy obcanov krajin ako Bielorusko a Kazachstan zbavit sa ruskej cizmy. Pripadne, ze Cina si ukroji cast ...Zobrazit celý příspěvek

        Este 2 tyzdne dozadu som si myslel, ze pripadna vyhra Ukrajiny posilni snahy obcanov krajin ako Bielorusko a Kazachstan zbavit sa ruskej cizmy. Pripadne, ze Cina si ukroji cast Sibiri. Ale teraz to uz vyzera fakt na lavinu.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      20:56 26.03.2022

      Možná, že země kolem Ruska ucítily krev.

      Možná, že země kolem Ruska ucítily krev.

      • Praskot
        20:59 26.03.2022

        Nu seznam rusáckých křivd je sakra dlouhý. A teď všichni sousedi, kteří byly po desetiletí šikanováni mají šanci, která se prostě musí využít.

        Nu seznam rusáckých křivd je sakra dlouhý. A teď všichni sousedi, kteří byly po desetiletí šikanováni mají šanci, která se prostě musí využít.

      • Malarkey
        20:59 26.03.2022

        Pokud jí ucítí v Bělorusku a Gruzii, tak to bude mela. Bohužel takové štěstí, že by někdo pověsil Lukašenka a vypraskal Rusa z Gruzie asi mít nebudeme.

        Pokud jí ucítí v Bělorusku a Gruzii, tak to bude mela. Bohužel takové štěstí, že by někdo pověsil Lukašenka a vypraskal Rusa z Gruzie asi mít nebudeme.

      • Miroslav
        21:15 26.03.2022

        Začína to pripomínať dokument ktorý som videl minulý týždeň na Prima Zoom. Stádo pakoní tam na smrť dokopalo levy. Aj vrcholový predátor sa môže stať obeťou svojej koristi ak sa ...Zobrazit celý příspěvek

        Začína to pripomínať dokument ktorý som videl minulý týždeň na Prima Zoom. Stádo pakoní tam na smrť dokopalo levy. Aj vrcholový predátor sa môže stať obeťou svojej koristi ak sa spoja vo vhodnom okamihuSkrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        21:38 26.03.2022

        S takovou se brzy setkáme s tím, že si rusové posunou své atomové hodinky o nějakou tu minutu dopředu a zvednou pohotovost.

        S takovou se brzy setkáme s tím, že si rusové posunou své atomové hodinky o nějakou tu minutu dopředu a zvednou pohotovost.

        • Jan Grohmann
          22:28 26.03.2022

          Taky se toho obavám. Nasledky budou nedozírné. Pokud zlomí tabu, pak se nebudou bát ani ostatní.

          Taky se toho obavám. Nasledky budou nedozírné. Pokud zlomí tabu, pak se nebudou bát ani ostatní.

          • Scotty
            23:39 26.03.2022

            Všichni by si měli uvědomit že Rusko není nikdy tak silné jak se zdá, ale ani tak slabé jak vypadá. Použití zbraní hromadného ničení je možnost ´která se nedá brát na lehkou váhu. ...Zobrazit celý příspěvek

            Všichni by si měli uvědomit že Rusko není nikdy tak silné jak se zdá, ale ani tak slabé jak vypadá. Použití zbraní hromadného ničení je možnost ´která se nedá brát na lehkou váhu. Ostatně jaderné mocnosti nemohou být poraženy. Proto si svůj arzenál drží.Skrýt celý příspěvek

          • Ilawar
            11:26 27.03.2022

            @Scotty k té poslední větě: Ono je to spíš tak, že jadernou válku velkého rozsahu jaderné velmoci proti jaderné velmoci nelze vyhrát. Prohrají všichni - to je princip vzájemně ...Zobrazit celý příspěvek

            @Scotty k té poslední větě:

            Ono je to spíš tak, že jadernou válku velkého rozsahu jaderné velmoci proti jaderné velmoci nelze vyhrát.
            Prohrají všichni - to je princip vzájemně zaručeného zničení - M.A.D.

            Jaderné vemoci jsou tři USA, rusácko a asi i čínští komunističtí vzbouřenci.

            Států s JZ je víc: GB, Fra, Izrael, Pákistán, Indie; možná i další.
            Měla je Ukrajina, Jižní Afrika.

            Hypotetická jaderná válka např. mezi samotnou GB a čínany by znamenala zničení GB.

            Nicméně i velmoc může zkolabovat - rusákům se to v minulém století povedlo dokonce dvakrát v 1918 a v 1991. Nebýt pomoci od spojenců zkolabovali by i v roce 1942.
            Teď dělají vše proto, aby proti nim byly vyhlášeny opravdu účinné sankce, které je mohou dotlačit ke krachu v řádu měsíců.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        22:00 26.03.2022

        Číňani pořád lavírují. Jejich postoj bude nakonec rozhodující.

        Číňani pořád lavírují. Jejich postoj bude nakonec rozhodující.

        • Miroslav
          22:08 26.03.2022

          Čína naopak vie veľmi dobre čo chce. Bude oficiálne neutrálna a popritom bude do Ruska dodávať žrádlo, lieky, drogériu, podvozky, vagóny, textil, obuv... Proste hocičo čo sa dá ...Zobrazit celý příspěvek

          Čína naopak vie veľmi dobre čo chce. Bude oficiálne neutrálna a popritom bude do Ruska dodávať žrádlo, lieky, drogériu, podvozky, vagóny, textil, obuv... Proste hocičo čo sa dá deklarovať ako civilný tovar. A od Ruska si ti nechá zaplatiť cez ropu a plyn aj s peknou maržouSkrýt celý příspěvek

          • Scotty
            22:55 26.03.2022

            To by bylo celkem krátkozraké. To můžou dodávat i když by se na Ukrajině víc angažovali.

            To by bylo celkem krátkozraké. To můžou dodávat i když by se na Ukrajině víc angažovali.

          • GlobeElement007
            09:38 27.03.2022

            Cína se na Rusko nemusí ohlížet. Je jediným relevantním odběratelem ruských surovin.

            Cína se na Rusko nemusí ohlížet. Je jediným relevantním odběratelem ruských surovin.

      • GlobeElement007
        09:35 27.03.2022

        Spíš pach mršiny.

        Spíš pach mršiny.

    • Verdon
      21:03 26.03.2022

      Zrovna tohle mi radost nedělá. Arméni si sloužit obětí za rusy nezaslouží.

      Zrovna tohle mi radost nedělá. Arméni si sloužit obětí za rusy nezaslouží.

      • samoempire
        21:06 26.03.2022

        Arméni se měli domluvit s Američani, Tureckem, Ázerbájdžán a postavit plynovod. Mají úplně na hovno geografií. Nemají na výběr.

        Arméni se měli domluvit s Američani, Tureckem, Ázerbájdžán a postavit plynovod. Mají úplně na hovno geografií. Nemají na výběr.

        • flanker.jirka
          21:40 26.03.2022

          Jsou v sevření muslimů, tam opravdu na výběr není. A Azerbajdžán korumpuje koho jen může.

          Jsou v sevření muslimů, tam opravdu na výběr není. A Azerbajdžán korumpuje koho jen může.

          • Scotty
            22:16 26.03.2022

            Ovšem Ázerbájdžánci nám pomohli nám při evakuaci z Afganistanu. Rozhodně jsou západu přátelská země na rozdíl od Arménů.

            Ovšem Ázerbájdžánci nám pomohli nám při evakuaci z Afganistanu. Rozhodně jsou západu přátelská země na rozdíl od Arménů.

          • dalík
            22:20 26.03.2022

            Sousedí s nimi i Gruzie, ale Gruzínci jsou spíš při Azerech.

            Sousedí s nimi i Gruzie, ale Gruzínci jsou spíš při Azerech.

          • flanker.jirka
            22:34 26.03.2022

            Scotty
            A máte nějaký konkrétní případ nepřátelské činnosti arménců proti západu, že to takto vidíte?

            Scotty
            A máte nějaký konkrétní případ nepřátelské činnosti arménců proti západu, že to takto vidíte?

          • GlobeElement007
            09:40 27.03.2022

            Nejsou. Mají vedle sebe Gruzii. Ale navzájem se zrovna nemilují.

            Neměli bychom podléhat naivnímu sentimentu. Kavkazské národy nejsou žádní andílci.

            Nejsou. Mají vedle sebe Gruzii. Ale navzájem se zrovna nemilují.

            Neměli bychom podléhat naivnímu sentimentu. Kavkazské národy nejsou žádní andílci.

          • samoempire
            12:19 27.03.2022

            Pozor Ázerbájdžán je multikulturní země. Jejich národní hrdina je napríklad žid. Bojují za ně etničtí Rusové a podobně. Neříkám že je to Švýcarsko. To vůbec. Je to diktatura. Ale ...Zobrazit celý příspěvek

            Pozor Ázerbájdžán je multikulturní země. Jejich národní hrdina je napríklad žid. Bojují za ně etničtí Rusové a podobně. Neříkám že je to Švýcarsko. To vůbec. Je to diktatura. Ale není to ISISSkrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        21:15 26.03.2022

        Azéři si v 90. letech taky nezasloužila být vyvražďování a vyhnáni z domova, kde žili po generace. Kromě toho jsou spojenci ruska a Iránu.

        Azéři si v 90. letech taky nezasloužila být vyvražďování a vyhnáni z domova, kde žili po generace. Kromě toho jsou spojenci ruska a Iránu.

        • Janicekmac
          21:29 26.03.2022

          už dokonce v 1988 roce

          už dokonce v 1988 roce

      • alter01
        21:49 26.03.2022

        Každý má na výber! Rodinu si nevyberieš , ale priateľov áno ! Armeni si vybrali....

        Každý má na výber! Rodinu si nevyberieš , ale priateľov áno ! Armeni si vybrali....

    • matus
      21:44 26.03.2022

      Je to tak akurat armensko asi nieje kraina kt. chceme vidiet padnut.

      Je to tak akurat armensko asi nieje kraina kt. chceme vidiet padnut.

      • flanker.jirka
        22:36 26.03.2022

        Vidím to podobně, pro samou ukrajinu a covid se zapomíná na jiný tikající problém v podobě muslimů v Evropě. Z těch se beránci nestanou.

        Vidím to podobně, pro samou ukrajinu a covid se zapomíná na jiný tikající problém v podobě muslimů v Evropě. Z těch se beránci nestanou.

        • GlobeElement007
          09:45 27.03.2022

          Muslimové jsou lidi jako my. Stejně jako neplatí že co křesťan, to křižák, neplatí že co muslim, to mužáhid.

          A navíc Azeři nejsou žádná ohniví muslimové.

          Muslimové jsou lidi jako my. Stejně jako neplatí že co křesťan, to křižák, neplatí že co muslim, to mužáhid.

          A navíc Azeři nejsou žádná ohniví muslimové.

  • Praskot
    20:45 26.03.2022
    • The Pale Emperor
      20:48 26.03.2022

      Zrovna jsem to sem chtěl hodit! Jsi rychlejší !:-) Mimochodem. Když jsme u toho. Ví někdo o našincích něco? Kolik jich bojuje a kde? Popřípadě přidává někdo něco někam? Twitter, ...Zobrazit celý příspěvek

      Zrovna jsem to sem chtěl hodit! Jsi rychlejší !:-)
      Mimochodem. Když jsme u toho. Ví někdo o našincích něco? Kolik jich bojuje a kde? Popřípadě přidává někdo něco někam? Twitter, Instagram, TikTok?Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        22:17 26.03.2022

        Ono je asi lepší když se o nich nic moc neví.

        Ono je asi lepší když se o nich nic moc neví.

    • Malarkey
      20:50 26.03.2022

      Tohle pod tím mě pobavilo :D
      https://twitter.com/DamianPlut...

      Tohle pod tím mě pobavilo :D
      https://twitter.com/DamianPlut...

    • Rase
      20:59 26.03.2022

      To je ale daleko od toho obrněného vlaku (na Jihu) - snad ho tam ještě stihnou ukořistit! :-)))
      klukům dobrý lov!

      To je ale daleko od toho obrněného vlaku (na Jihu) - snad ho tam ještě stihnou ukořistit! :-)))
      klukům dobrý lov!

      • The Pale Emperor
        21:16 26.03.2022

        Že bychom opět dojeli až do Vladivostoku? Nezlobil bych se!

        Že bychom opět dojeli až do Vladivostoku? Nezlobil bych se!

        • Magister_Peditum
          21:34 26.03.2022

          Pokud tou dobou bude v Rusku zase zuřit občanská válka...proč ne. :-D

          Pokud tou dobou bude v Rusku zase zuřit občanská válka...proč ne. :-D

        • Roland
          21:54 26.03.2022

          Tam nas v te dobe uz bude vitat cina :)

          Tam nas v te dobe uz bude vitat cina :)

  • stroup
    20:37 26.03.2022

    podle nepotvrzených zpráv jsou ukrajinské jednotky v osadě Tomyna Balka.. to by znamenalo že útok na Cherson opravdu ...Zobrazit celý příspěvek

    podle nepotvrzených zpráv jsou ukrajinské jednotky v osadě Tomyna Balka.. to by znamenalo že útok na Cherson opravdu probíhá...
    https://mapy.cz/zakladni?x=32.... Skrýt celý příspěvek

  • Alchen
    20:26 26.03.2022

    https://twitter.com/InsiderGeo... "Fights underway near Nova Kakhovka, if the Ukrainian armed forces manage to break ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/InsiderGeo...

    "Fights underway near Nova Kakhovka, if the Ukrainian armed forces manage to break through and pass the Dneper, the Russian troops in Kherson will risk encirclement."

    Ak by sa toto potvrdilo tak by to bola paráda. Ale príde mi to až moc optimistickéSkrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      20:35 26.03.2022

      Wow. Dneska jsem zrovna Koukal na mapu a přemýšlel, co by pro UA síly bylo nejlepší a co asi budou mít v plánu. Napadlo mě, že by mohli provést třeba výsadek, nebo pomocí člunů se ...Zobrazit celý příspěvek

      Wow. Dneska jsem zrovna Koukal na mapu a přemýšlel, co by pro UA síly bylo nejlepší a co asi budou mít v plánu. Napadlo mě, že by mohli provést třeba výsadek, nebo pomocí člunů se vylodit a obsadit most/y a zároveň zahájit útok na město.
      Ale že by už tak rychle mohli zaútočit na jeden ze tří mostů, to jsem opravdu nečekal. Snad se to povede, bylo by to velký. Držím pěsti!Skrýt celý příspěvek

    • stroup
      20:38 26.03.2022

      zrovna tam bych čekal docela silnou obranu Rusů...

      zrovna tam bych čekal docela silnou obranu Rusů...

      • Ján Paliga
        21:59 26.03.2022

        Odplašia ich traktormi... :)

        Držím palce bojovníkom.

        Odplašia ich traktormi... :)

        Držím palce bojovníkom.

    • Upgrade
      20:44 26.03.2022

      Podla detekcie poziarov sa tam nieco deje pri tom moste a hore proti prudu dnes Ukrajinci oslobodili dedinu pri pravom ...Zobrazit celý příspěvek

      Podla detekcie poziarov sa tam nieco deje pri tom moste a hore proti prudu dnes Ukrajinci oslobodili dedinu pri pravom brehu.
      https://firms.modaps.eosdis.na... Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    20:23 26.03.2022

    Tak jsem si pustil rozhovor s Arestovičem. Toho posledního generálporučíka vyčmuchali podle auta které používal. Jeho stříbrné auto u předsunutého velitelství 49 armády byl fajn ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak jsem si pustil rozhovor s Arestovičem. Toho posledního generálporučíka vyčmuchali podle auta které používal. Jeho stříbrné auto u předsunutého velitelství 49 armády byl fajn signál pro úder.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      20:36 26.03.2022

      To, co Ukrajinci provádí je vážně neuvěřitelné! Klobouček!

      To, co Ukrajinci provádí je vážně neuvěřitelné! Klobouček!

  • CerVus
    20:14 26.03.2022

    Jestli tam Rusáci začnou ve velkém navážet uloženky (jestli je rozchodí) tak by CŘ, SR a Polsko mělo začít lifrovat na Ukrajinu ty své. V určitém momentě by početní převaha s lépe ...Zobrazit celý příspěvek

    Jestli tam Rusáci začnou ve velkém navážet uloženky (jestli je rozchodí) tak by CŘ, SR a Polsko mělo začít lifrovat na Ukrajinu ty své.
    V určitém momentě by početní převaha s lépe řízeným postupem a přiměřenými požadavky mohla přinést úspěchy. A po několika týdnech nebo nedej bože měsících se i z těch Ruských rekrutů stanou zkušení bojovníci.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      20:15 26.03.2022

      Bude stokrát lepší je vybavit kvalitními PTŘS a drony než těmi rachotinami od nás.

      Bude stokrát lepší je vybavit kvalitními PTŘS a drony než těmi rachotinami od nás.

      • Ilawar
        21:03 26.03.2022

        Pokud budou uloženky v původním stavu - jen zprovozněné, tak souhlas. Ale pokud by CSG upgradovalo skladované T-72 na tu jejich modernizační verzi T-72 Scarab - tak ty by ještě ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud budou uloženky v původním stavu - jen zprovozněné, tak souhlas.

        Ale pokud by CSG upgradovalo skladované T-72 na tu jejich modernizační verzi T-72 Scarab - tak ty by ještě práci proti rusákům odvedly.

        Ani rusáci nemají nekonečně mnoho modernizovaných T-90M, T-72B3M etc. Až budou rusáci nasazovat stovky T-72 z 80-tých let, tak modernizovaný T-72 bude v pozici jednookého krále mezi slepými - doslova.

        Nakonec Fini dokázali, že se dá provést i smysluplná low-cost modernizace BVP-2 -> lepší pozorovací přístroje + SŘP, zesílení předního pancíře - odolnost proti 30mm. Nic víc!
        U BVP nemá cenu řešit protiminovou ochranu ani boční pancíř - jakmile se o to někdo pokusí vyjde z toho těžká obluda jako Šakal apod.
        Prostě jenom zlepšit situační povědomí a pravděpodobnost zásahu jako to provedli UA u BTR-4. A počítat s tím, že i modernizované BVP bude mít ztráty, a velké.

        Pak jsou tu Dana M2 a RM-70 Vampir - myslím, že oboje by UA ocenila.

        Jen je otázka, zda je CSG nebo VOP schopné provést modernizace v čase, kdy to bude pro Ukajinu ještě relevantní.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          21:44 26.03.2022

          CSG ať na to raději nesahá! Jen to bude stát více peněz. A než to bude fungovat, bude po válce. Za tu cenu modernizace Scarabu raději pořídit PTŘS a bude vymalováno.

          CSG ať na to raději nesahá! Jen to bude stát více peněz. A než to bude fungovat, bude po válce. Za tu cenu modernizace Scarabu raději pořídit PTŘS a bude vymalováno.

          • skelet
            22:14 26.03.2022

            To jsou zase moudra

            To jsou zase moudra

          • flanker.jirka
            22:39 26.03.2022

            skeler Vážně si myslíte, že v současné době má CSG na to postavit více než jednu maketu balisticky neotestovanéh Scarabu do takové podoby, aby to ukrajincům pomohlo? To už raději ...Zobrazit celý příspěvek

            skeler
            Vážně si myslíte, že v současné době má CSG na to postavit více než jednu maketu balisticky neotestovanéh Scarabu do takové podoby, aby to ukrajincům pomohlo? To už raději bez modernizace, ať si na to přidělají sami ukrajinci svou dynamickou ochranu. Oni to potřebují rychle. A rychlejší pak bude mít po ruce PTŘS, kterou snadno přepravíte i v nenápadném osobním vozidle a vygumujete s tím tank na několik km.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            22:56 26.03.2022

            Myslím si, že CSG operuje na Ukrajině dlouhodobě a má tam rozsáhlé kontakty. Je velmi pravděpodobné, že se nespoléhají na moudra internetových odborníků na vše.

            Myslím si, že CSG operuje na Ukrajině dlouhodobě a má tam rozsáhlé kontakty. Je velmi pravděpodobné, že se nespoléhají na moudra internetových odborníků na vše.

          • Ilawar
            09:12 27.03.2022

            Opravdu nevím v jakém stavu je projekt Scarab - nejpravděpodobnější je technologický demonstrátor - ale i pokud nemá za sebou balistické zkoušky, tak horší ochranu než exportní ...Zobrazit celý příspěvek

            Opravdu nevím v jakém stavu je projekt Scarab - nejpravděpodobnější je technologický demonstrátor - ale i pokud nemá za sebou balistické zkoušky, tak horší ochranu než exportní verze T-72 pro "spojence z VS" mít nebude.

            Určitě bude mít lepší EO přístroje, SŘP, pokud si vzpomínám má mít i APU - takže je možné jej použít ve dne jako AT pro střelbu z krytu a v noci - díky lepším přístrojů i ofenzivně.

            UA teď bude vděčná za cokoli modernizovaného.
            V situaci co jsou berou cokoli - i oživené uloženky.

            Je na dlouhou diskuzi jestli se mají mobilizační rezervy jednou za 10-20 let vyvézt ze skladů, udělat na nich GO, udělat update systémů a vrátit do skladu.

            Nebo na ně celou dobu nešáhnout, a když přijde potřeba je aktivovat, tak řešit co s tím rozpadajícím se šrotem, kde je potřeba vyměnit všechna ložiska, těsnění, kabely, elektroniku... jen aby ta technika alespoň fungovala - na úrovni doby kdy se ukládala.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          22:41 26.03.2022

          Ilawar
          Modernizace BMP 2 ve Finsku zde nepřipomínejte, nebo si někdo uvědomí, že rusáky zastavili se starými krámy a nebudou chtít pro 7. mb koupit něco nového.

          Ilawar
          Modernizace BMP 2 ve Finsku zde nepřipomínejte, nebo si někdo uvědomí, že rusáky zastavili se starými krámy a nebudou chtít pro 7. mb koupit něco nového.

          • Ilawar
            09:19 27.03.2022

            To doufám teď už nehrozí. Modernizované BVP by byla "spotřebka" - vojáky by uvnitř raději vozit neměli. Fungovalo by jako palebná podpora - nic víc nic míň než samohybný 30 mm ...Zobrazit celý příspěvek

            To doufám teď už nehrozí.
            Modernizované BVP by byla "spotřebka" - vojáky by uvnitř raději vozit neměli.
            Fungovalo by jako palebná podpora - nic víc nic míň než samohybný 30 mm kanón + PTŘS - odolný proti pěchotní munici, zranitelný ručním RPG.

            K té reaktivaci - před 2 týdny jsem sem dával tento odkaz:
            https://www.natoaktual.cz/zpra... Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            11:24 27.03.2022

            To ilawar
            Přesně tak, BVP není IFV ale APC. Používat ho v boji je sebevražda.

            To ilawar
            Přesně tak, BVP není IFV ale APC. Používat ho v boji je sebevražda.

    • jj284b
      20:20 26.03.2022

      Ukrajinci rozhodne budu potrebovat tazku techniku.. nie len tanky, ale aj BVP a delostrelectvo.. to ze su tanky vo vychodnej europe zastarale je sice pravda, no stale plati ze aj ...Zobrazit celý příspěvek

      Ukrajinci rozhodne budu potrebovat tazku techniku.. nie len tanky, ale aj BVP a delostrelectvo.. to ze su tanky vo vychodnej europe zastarale je sice pravda, no stale plati ze aj starsi tank ak je pouzity spravne dokaze zatopit modernemu tanku ktory je pouzivany nespravne...Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        11:25 27.03.2022

        Pořád lepší stará technika než žádná.

        Pořád lepší stará technika než žádná.

    • Malarkey
      20:23 26.03.2022

      Souhlasím. Nemám naprosto tušení v jakém stavu jsou naše rezervní T-72, ale tak 30-40 ks z nich je nám určitě úplně k ničemu. Určitě bude mít i Excalibur Army nějakou uloženou ...Zobrazit celý příspěvek

      Souhlasím. Nemám naprosto tušení v jakém stavu jsou naše rezervní T-72, ale tak 30-40 ks z nich je nám určitě úplně k ničemu. Určitě bude mít i Excalibur Army nějakou uloženou techniku.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        21:44 26.03.2022

        V lepším než ty modernizované :-D

        V lepším než ty modernizované :-D

    • Miroslav
      20:26 26.03.2022

      Trochu mám obavu aby ich ten neúspech nás Ukrajine nepoučil natoľko, že potom pôjdu suverénne ďalej.

      Trochu mám obavu aby ich ten neúspech nás Ukrajine nepoučil natoľko, že potom pôjdu suverénne ďalej.

      • flanker.jirka
        21:45 26.03.2022

        Nebudou mít s čím někam jít.

        Nebudou mít s čím někam jít.

        • Miroslav
          21:53 26.03.2022

          Nemusí to byť hneď. Taká facka im môže dať impulz. Nová taktika, nový výcvik, nový prístup a technika len taká, ktorá sa ukázala ako efektívna. To všetko je výzvou do budúcnosti. ...Zobrazit celý příspěvek

          Nemusí to byť hneď. Taká facka im môže dať impulz. Nová taktika, nový výcvik, nový prístup a technika len taká, ktorá sa ukázala ako efektívna. To všetko je výzvou do budúcnosti. Ak to Rusko všetko správne vyhodnotí a príjme správne rozhodnutia, môže ti byť do budúcnosti veľmi nebezpečné pre násSkrýt celý příspěvek

          • skelet
            22:16 26.03.2022

            Asi je každému jasné, že tohle je jen první kolo. Ať to na Ukrajině dopadne jakkoliv

            Asi je každému jasné, že tohle je jen první kolo. Ať to na Ukrajině dopadne jakkoliv

          • Miroslav
            22:25 26.03.2022

            Zo začiatku som bol nadšený z toho ako Ukrajina decimovala Rusov. Teraz to už tak prvoplánovo nevnímam a uvedomujem si, že každý neúspech Ruska znamená, že sa z toho poučia a ...Zobrazit celý příspěvek

            Zo začiatku som bol nadšený z toho ako Ukrajina decimovala Rusov. Teraz to už tak prvoplánovo nevnímam a uvedomujem si, že každý neúspech Ruska znamená, že sa z toho poučia a vrátia nám toSkrýt celý příspěvek

          • Standa
            22:45 26.03.2022

            To už ale bude pozdě, protože vyděšený západ s veškerou ekonomicko technologickou základnou začne zbrojit a modernizovat a ten krok bude vždy delší a mohutnější, než co si bude ...Zobrazit celý příspěvek

            To už ale bude pozdě, protože vyděšený západ s veškerou ekonomicko technologickou základnou začne zbrojit a modernizovat a ten krok bude vždy delší a mohutnější, než co si bude moci dovolit rusko. A je taky otázka, zda si ruské elity budou chtít odkrojit z bohatství směrem do společnosti. Jediný efektivní krok by byl propojení spolupráce s Čínou.....no proč by to zrovna teď Čína dělala?Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            22:46 26.03.2022

            Je to dvojsečné. Oni se poučí, ale taky nám to dá více času na přípravu.

            Je to dvojsečné. Oni se poučí, ale taky nám to dá více času na přípravu.

          • flanker.jirka
            22:47 26.03.2022

            Miroslav Snad nemáte Stockholmský syndrom? :-) Je pravdou, že rusové vždy nejdříve dostali přee držku, aby se pak probrali. Ale ukrajinci mají obrovskou materiální a ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav
            Snad nemáte Stockholmský syndrom? :-)
            Je pravdou, že rusové vždy nejdříve dostali přee držku, aby se pak probrali. Ale ukrajinci mají obrovskou materiální a technologickou podporu USA a NATO. Tomu se ruská ekonomika nemůže rovnat. Vždyť i velkou vlasteneckou válku vyhráli i díky technologické a materiální pomoci ze zahraničí. V tomto případě by je dokázala podrže pouze Čína.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            23:05 26.03.2022

            Nie, to nie je Štokholmský syndróm. Len sa dívam do histórie a Rusko vždy začínalo nejakou blamážou až z toho vždy vyšlo posilnené. Snáď sa na to pripravíme lepšie ako Rusko

            Nie, to nie je Štokholmský syndróm. Len sa dívam do histórie a Rusko vždy začínalo nejakou blamážou až z toho vždy vyšlo posilnené. Snáď sa na to pripravíme lepšie ako Rusko

          • Conquer
            23:57 26.03.2022

            A ako? Na velku vojnu treba velku ekonomiku. Hitler zacinal tym, ze zhabal majetok zidom. Zlatom od zidov rozbehol priemysel, stavebnictvo, zacal budovat armadu. Putin armadu ...Zobrazit celý příspěvek

            A ako? Na velku vojnu treba velku ekonomiku. Hitler zacinal tym, ze zhabal majetok zidom. Zlatom od zidov rozbehol priemysel, stavebnictvo, zacal budovat armadu. Putin armadu zdedil, na ekonomiku kasle. Nemci mali velke plany a skvelych vedcov. Co maju rusi? Ani zidovske zlato ani silnu ekonomiku a ani mozgy, ktore z ruSSka utekaju.Skrýt celý příspěvek

          • Irving
            01:24 27.03.2022

            @Miroslav Rusové se nepoučí, v systému, který v Rusku vládne to prostě není možné. 1. Pro dokonalé zhodnocení výkonu armády by museli přiznat všechny své neúspěchy na Ukrajině, což ...Zobrazit celý příspěvek

            @Miroslav
            Rusové se nepoučí, v systému, který v Rusku vládne to prostě není možné.
            1. Pro dokonalé zhodnocení výkonu armády by museli přiznat všechny své neúspěchy na Ukrajině, což se propagandě ani samotným vojákům nehodí. Dále by museli přiznat ten hlavní problém - zcela nerealisticky nastavené cíle operace, což jde za Putinem.
            2. Museli by řešit, proč Ruské vybavení není na takové úrovni, jak by mělo být, a tím by se dostali ke korupci a rozkrádání. V tom jede půlka armády spolu s představiteli státních zbrojovek, takže to nikdo neudělá.
            Rusové udělají to co vždycky - neúspěchy svedou na NATO a domácí zrádce, ohlásí vítěztví, ať už válka dopadne jakkoliv, poplácají se po zádech, jak to vlastně skvěle zvládli i přes nepřízeň osudu a další protivenství a karavana potáhne dál.Skrýt celý příspěvek

    • stroup
      20:34 26.03.2022

      tak podle agentury JPP-CZ na Ukrajinu byly už dodány, a nejen ty.. spíš tedy od Excalibru (zde zprávy z agentury mlčí)

      tak podle agentury JPP-CZ na Ukrajinu byly už dodány, a nejen ty.. spíš tedy od Excalibru (zde zprávy z agentury mlčí)

      • flanker.jirka
        21:46 26.03.2022

        Pokud máte na mysli dodávky od roku 2014, tak tam toho bylo už dost.

        Pokud máte na mysli dodávky od roku 2014, tak tam toho bylo už dost.

        • skelet
          22:15 26.03.2022

          Ne, myslí tím současnost

          Ne, myslí tím současnost

        • flanker.jirka
          22:49 26.03.2022

          O součanosti není radno se někde zmiňovat. Každopádně, je to tam prospěšnější než u nás ve skladech. Jen bychom se měli sami rozhýbat a něčím to nahradit.

          O součanosti není radno se někde zmiňovat. Každopádně, je to tam prospěšnější než u nás ve skladech. Jen bychom se měli sami rozhýbat a něčím to nahradit.

          • skelet
            22:57 26.03.2022

            Nejrozsáhlejší sklady tady má CSG, o kterém je taky v onom příspěvků řeč.

            Nejrozsáhlejší sklady tady má CSG, o kterém je taky v onom příspěvků řeč.

  • jozo
    20:08 26.03.2022

    Ak rátame, že Rusi bojujú s technikou, ktorej priemerný vek je 40 rokov tak potom ďaleko najviac denných strát techniky musí byť kvôli poruchám. Ak sa im každých 24 hodín pokazí ...Zobrazit celý příspěvek

    Ak rátame, že Rusi bojujú s technikou, ktorej priemerný vek je 40 rokov tak potom ďaleko najviac denných strát techniky musí byť kvôli poruchám. Ak sa im každých 24 hodín pokazí len 0,5% všetkej techniky čo môže byť pri tak starej technike možno aj 1% aj viac tak nároky na opravárenskú logistiku musia byť ohromné a určite nestíhajú. To isté platí aj pre Ukrajinu aj keď oni majú výhodu, že ich logistické trasy sú oveľa kratšie. V každom prípade straty na oboch stranách musia byť obrovské a poruchy z opotrebenia sa budú len zvyšovať čiže vojna jednoznačne musí prejsť do fázy kde bude totálna redukcia bojovej činností po celej dĺžke frontu a bojovať sa bude len toľko koľko zvládne Ruská logistika opravovať a zásobovať. Logicky tak Rusi zredukujú počet aktívnych smerov útoku na minimum a tam zkoncentrujú aj svoju logistiku. Ak to urobia čo musia tak potom by sa mali z ostatných miest stiahnuť a zredukovať dĺžku frontu lebo riskujú že slabo podporované časti frontu s redukovanou logistikou budú rozprášené Ukrajinskou armádou.Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      20:22 26.03.2022

      ako poznám rusa odnikiaľ sa nestiahnu, radšej tam nechajú pozdochýnať vlastných vojakov, lebo veď čo keby sa podaril nejaký prielom... to nie sú normálne ľudské bytosti

      ako poznám rusa odnikiaľ sa nestiahnu, radšej tam nechajú pozdochýnať vlastných vojakov, lebo veď čo keby sa podaril nejaký prielom... to nie sú normálne ľudské bytosti

      • Irving
        20:54 26.03.2022

        Tak o tom celém je asi to vyhlášení o ukončení první části operace a soustředění na Donbas. Můj tip je, že se Rusové stáhnou od Kyjeva, Černihivu a možná i Charkova a pokusí se ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak o tom celém je asi to vyhlášení o ukončení první části operace a soustředění na Donbas. Můj tip je, že se Rusové stáhnou od Kyjeva, Černihivu a možná i Charkova a pokusí se dobýt ¨Donbas. Pro Ukrajince je teď důležité, aby se jim podařilo uzavřít kotle u Kyjeva a snížit tak počet vojáků a techniky, které budou moct rusové poslat na Donbas.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          21:47 26.03.2022

          Určitě se budou snažit i na severu držet nějaké pozice, aby vázali síly a urkajinci nemohli snadno vše poslat na východ.

          Určitě se budou snažit i na severu držet nějaké pozice, aby vázali síly a urkajinci nemohli snadno vše poslat na východ.

  • V.Karasek
    20:00 26.03.2022

    https://thediplomat.com/2022/0...

    Neco o pozici Ciny...

    https://thediplomat.com/2022/0...

    Neco o pozici Ciny...

  • Praskot
    19:59 26.03.2022

    Asi už to tu bylo ale je Andrej tam dal titulky s překladem. Video s Běloruským praporem https://twitter.com/andrewofpo...

    Asi už to tu bylo ale je Andrej tam dal titulky s překladem. Video s Běloruským praporem https://twitter.com/andrewofpo...

  • The Pale Emperor
    19:58 26.03.2022

    Hodně zajímavá informace :D https://twitter.com/tibtinabul... Tak to byli Bělorusi, kdo otevřel to Bevko ...Zobrazit celý příspěvek

    Hodně zajímavá informace :D

    https://twitter.com/tibtinabul...

    Tak to byli Bělorusi, kdo otevřel to Bevko :D

    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      20:01 26.03.2022

      Štvou Kadyrovce proti armádě. Stejně poštvali Kadyrovce proti FSB. Dobrá zpravodajská válka.

      Štvou Kadyrovce proti armádě. Stejně poštvali Kadyrovce proti FSB. Dobrá zpravodajská válka.

  • Torong
    19:49 26.03.2022

    Demoralizaci už podléhá i Ruská technika...
    https://twitter.com/uamemesfor...

    Demoralizaci už podléhá i Ruská technika...
    https://twitter.com/uamemesfor...

    • Praskot
      19:54 26.03.2022

      To je ten T80 ze včerejška :-D

      To je ten T80 ze včerejška :-D

  • Jan Grohmann
    19:45 26.03.2022

    Co říkáte pánové na tento PSYOPS?
    https://twitter.com/wolski_jar...

    Co říkáte pánové na tento PSYOPS?
    https://twitter.com/wolski_jar...

    • Torong
      19:51 26.03.2022

      Dost drsné...

      Dost drsné...

      • Jan Grohmann
        20:41 26.03.2022

        Směřuje to k ruským vojákům a případně všem , kteří mají na Ukrajině bojovat.

        Směřuje to k ruským vojákům a případně všem , kteří mají na Ukrajině bojovat.

        • flanker.jirka
          21:54 26.03.2022

          Pokud se o mrtvých budou vyjadřovat takto nevhodně a i sprotstě, může to být kontraproduktivní v tom, že si je rusové budou chtít najít a podat. Může to změnit ruskou motivaci k ...Zobrazit celý příspěvek

          Pokud se o mrtvých budou vyjadřovat takto nevhodně a i sprotstě, může to být kontraproduktivní v tom, že si je rusové budou chtít najít a podat. Může to změnit ruskou motivaci k boji a ochotu si toho ukrajince podat. Ten ukrajinec předvádí přesně to to co Putin rusům o ukrajincích říká.
          Správně by to mělo být ve vší slušnosti sdělení o tom, že majitel telefonu již není mezi živými a zeptat se jich na to co s tělem mají provést.Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      19:53 26.03.2022

      Čím víc rusáckým žen pochopí, že jejich chlapi se vrátí v zinkové rakvi nebo v několika pytlech tím dřív to skončí. A nesmíme zapomínat na 1.duben. Odvody branců do rusácké armády ...Zobrazit celý příspěvek

      Čím víc rusáckým žen pochopí, že jejich chlapi se vrátí v zinkové rakvi nebo v několika pytlech tím dřív to skončí. A nesmíme zapomínat na 1.duben. Odvody branců do rusácké armády začínají za týden.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        20:11 26.03.2022

        Si pamätám ako mi všetci hovorili, že najhoršia vojna je v Jelšave a Kežmarku. V povolávaku som mal Kežmarok (vtedy tankisti). Dnes už viem, že sa dá dopadnúť aj horšie a ísť rovno ...Zobrazit celý příspěvek

        Si pamätám ako mi všetci hovorili, že najhoršia vojna je v Jelšave a Kežmarku. V povolávaku som mal Kežmarok (vtedy tankisti). Dnes už viem, že sa dá dopadnúť aj horšie a ísť rovno do ostrej vojnySkrýt celý příspěvek

        • Desertfremen
          22:09 26.03.2022

          Ja som bol u PVO. Protiletecká raketová brigáda, Most pri Bratislave. Spojár a "značkár" .Malý objekt v "poli", všeho všudy vojakov. do najbližšej dediny dva kilometre cez pole ...Zobrazit celý příspěvek

          Ja som bol u PVO. Protiletecká raketová brigáda, Most pri Bratislave. Spojár a "značkár" .Malý objekt v "poli", všeho všudy vojakov. do najbližšej dediny dva kilometre cez pole to sa ani do krčmy neoplatilo chodiť. Bol som tesne po 9/11 takže sme mali ostrú hotovosť a stále ostré rakety na rampách (to predtým nikdy nebývalo) . A pol roka som nedostal ani opušták pretože stále v ostrej hotovosti..Skrýt celý příspěvek

          • Conquer
            00:57 27.03.2022

            Tak to ta lutujem. Ja som isiel do civilu jul 2001 :)

            Tak to ta lutujem. Ja som isiel do civilu jul 2001 :)

    • The Pale Emperor
      19:54 26.03.2022

      Dost drsný. Asi ti bude mít opačný efekt… spíš bych vysvětlil proč zemřel a kvůli komu, kdo ho tam poslal. Nasměrovat jejich agresi proti Kremlu

      Dost drsný. Asi ti bude mít opačný efekt… spíš bych vysvětlil proč zemřel a kvůli komu, kdo ho tam poslal. Nasměrovat jejich agresi proti Kremlu

    • Standa
      19:57 26.03.2022

      Sporné, útočí na lidi, kteří samotní nemusí souhlasit s invazí, třeba volá holce, jejíž kluk neměl ani na vybranou. Asi bych rozlišoval čečence, důstojníky a pak ty kuřata ...Zobrazit celý příspěvek

      Sporné, útočí na lidi, kteří samotní nemusí souhlasit s invazí, třeba volá holce, jejíž kluk neměl ani na vybranou. Asi bych rozlišoval čečence, důstojníky a pak ty kuřata 18letý, kteří ani neví, jak se bránit tomu systému. Pořád si myslím, že je lepší zavolat a říct, je nám líto, ale váš muž, syn, otec....zemřel při nezákonné operaci, když mu bylo nařízeno útočit na civilní cíle na Ukrajině. Spíš bych v nich zasel nenávist k systému, než se jim vysmívat. Ti lidé naproti cítí k tomu padlému jen to dobré, vyjádření lítosti a hození odpovědnosti na systém, se mi zdá lepší řešení do budoucna.Skrýt celý příspěvek

      • Torong
        20:07 26.03.2022

        Taky si myslím.

        Taky si myslím.

      • samoempire
        21:02 26.03.2022

        Ukrajinci to dělají protože začali dělat Rusové. Pořád se snažíte uplatňovat naší morálku na Rusku. Vemte si, že by vás poslali střílet 5000 km od domova. Skutečně odjedete jenom ...Zobrazit celý příspěvek

        Ukrajinci to dělají protože začali dělat Rusové. Pořád se snažíte uplatňovat naší morálku na Rusku.
        Vemte si, že by vás poslali střílet 5000 km od domova. Skutečně odjedete jenom tak? Vím není to hezké ale tady nebojujte s Italem. Pokud jeden takový hnusný telefon zabrání tomu, že další 18 lety ruské Rambo se nebude chtít do armády.
        Nikdo z nás nechce obsadit Moskvu nebo Vladivostok. Chceme žít naše životy a mít klid. Rusové jsou asi jiný. Nevím.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          22:54 26.03.2022

          Ale právě to je ten rozdíl, který z nás dělá evropany a z nich jen "rusáky." Na západní frontě to bylo s ženevskými konvencemi a respektem k vojákům jiné než na východě, tam jsou ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale právě to je ten rozdíl, který z nás dělá evropany a z nich jen "rusáky." Na západní frontě to bylo s ženevskými konvencemi a respektem k vojákům jiné než na východě, tam jsou evidentně zamrzlí v předminulém století.Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      20:09 26.03.2022

      Překopíruju komentář z diskuze, protože s ním souhlasím... Skuteczne to chyba nie jest. Raczej kontrpoduktywne, bo tylko potwierdza negatywne stereotypy o Ukraińcach w oczach ...Zobrazit celý příspěvek

      Překopíruju komentář z diskuze, protože s ním souhlasím...
      Skuteczne to chyba nie jest. Raczej kontrpoduktywne, bo tylko potwierdza negatywne stereotypy o Ukraińcach w oczach Rosjan. Ukraińcy mogą wygrać tylko dzięki wyższości moralnej bo ich sprawa jest słuszna. Zbydlecenie tej sprawie nie służy.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        21:04 26.03.2022

        Ukrajinci chtěli být morální a nezačali ani s mobilizaci. Co jim to pomohlo. Navíc nikdo nikoho nezabíjí. Jenom pouští hnusní reklamu. Aby nemusel zabíjet.

        Ukrajinci chtěli být morální a nezačali ani s mobilizaci. Co jim to pomohlo. Navíc nikdo nikoho nezabíjí. Jenom pouští hnusní reklamu. Aby nemusel zabíjet.

        • Dovi
          21:15 26.03.2022

          Ja tomu rozumím, ale víc fungují videa kde POW nakrmí a dají jim čaj a nechaj zavolat domu. ( jestli je po vypnutí kamery střelej do hlavy je mi jedno) Myslím že to jako ...Zobrazit celý příspěvek

          Ja tomu rozumím, ale víc fungují videa kde POW nakrmí a dají jim čaj a nechaj zavolat domu. ( jestli je po vypnutí kamery střelej do hlavy je mi jedno) Myslím že to jako propaganda funguje lépe.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          21:58 26.03.2022

          Jednou věcí je "hnusná reklama" druhou věcí je to, že i ti mrtví rusové mají příbuzné. Pokud se o nich někdo bude vyjadřovat sprostě, tak si to s ním budou chtít vyřídit.

          Jednou věcí je "hnusná reklama" druhou věcí je to, že i ti mrtví rusové mají příbuzné. Pokud se o nich někdo bude vyjadřovat sprostě, tak si to s ním budou chtít vyřídit.

    • Inflex
      20:15 26.03.2022

      No není PSYOPS podle mýho gusta. Podle mě je hlavní vůbec nemluvit. Cedule "Welcome to hell" pobliž hromady pokroucenýho plechu a nebo poslat z toho telefonu pár drastickejch ...Zobrazit celý příspěvek

      No není PSYOPS podle mýho gusta. Podle mě je hlavní vůbec nemluvit. Cedule "Welcome to hell" pobliž hromady pokroucenýho plechu a nebo poslat z toho telefonu pár drastickejch záběrů, ale hlavně mlčet. Jestli je něco strašidelnýho tak to je ticho.Skrýt celý příspěvek

    • Verdon
      20:21 26.03.2022

      Pochybuji, že zde jsou pouze "pánové"

      Pochybuji, že zde jsou pouze "pánové"

      • flanker.jirka
        21:59 26.03.2022

        :-D je tady jedna štětka, že? :-D

        :-D je tady jedna štětka, že? :-D

    • Rase
      22:24 26.03.2022

      Je nutno chápat, že v Rusku žádné ženy a děti neumírají žízní v zasypaných krytech, nebo při ostřelování. Tedy u ukrajinských vojáků je nemalá flustrace více než pochopitelná a ...Zobrazit celý příspěvek

      Je nutno chápat, že v Rusku žádné ženy a děti neumírají žízní v zasypaných krytech, nebo při ostřelování. Tedy u ukrajinských vojáků je nemalá flustrace více než pochopitelná a výsledkem je tohle. Nelíbí se mi ten styl, ale třeba právě tohle na tu ruskou svoloč doma platí.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    19:14 26.03.2022
  • flanker.jirka
    19:07 26.03.2022

    Patriot chrání střední slovensko. ...východňári jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    Patriot chrání střední slovensko. ...východňári jsou obětováni???
    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:10 26.03.2022

      Patrioty su na Sliaci, lebo tam je vojenske letisko... ma prist druha bateria (z Holandska) a ta pojde na Presovske letisko (predpokladam) a ta ochrani vychod..

      Patrioty su na Sliaci, lebo tam je vojenske letisko... ma prist druha bateria (z Holandska) a ta pojde na Presovske letisko (predpokladam) a ta ochrani vychod..

      • Mr.Tomas
        19:19 26.03.2022

        Počul som že by mohli byť v Kamenici nad Cirochou. A ešte ma prísť tretia batéria.

        Počul som že by mohli byť v Kamenici nad Cirochou. A ešte ma prísť tretia batéria.

        • Miroslav
          19:46 26.03.2022

          Myslím, že Odpaľovacie zariadenia nemusia byť nutne na jednom mieste s velinom a radarom

          Myslím, že Odpaľovacie zariadenia nemusia byť nutne na jednom mieste s velinom a radarom

          • Torong
            19:51 26.03.2022

            To určitě ne, ale jak daleko od sebe můžou být?

            To určitě ne, ale jak daleko od sebe můžou být?

          • Miroslav
            20:15 26.03.2022

            Myslím, že v prípade S-300 sú to nižšie desiatky kilometrov. Predpokladajme, že u patriotov to bude plus-mínus rovnaké. Potom môžu byť Odpaľovacie vozy pri hranici. Velín, ...Zobrazit celý příspěvek

            Myslím, že v prípade S-300 sú to nižšie desiatky kilometrov. Predpokladajme, že u patriotov to bude plus-mínus rovnaké. Potom môžu byť Odpaľovacie vozy pri hranici. Velín, agregáty, radar a zázemie kľudne v PrešoveSkrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            20:23 26.03.2022

            Pokud budou mít rakety se systémem navedení TVM (track via missile) tak orientačně pár set metrů max. jednotky km, dál to nebude.

            Pokud budou mít rakety se systémem navedení TVM (track via missile) tak orientačně pár set metrů max. jednotky km, dál to nebude.

        • Hajo
          20:08 26.03.2022

          Neviem či je vhodné vzhľadom na situáciu dávať informácie pre druhú stranu ohľadom rozmiestnenia spojeneckej techniky.

          Neviem či je vhodné vzhľadom na situáciu dávať informácie pre druhú stranu ohľadom rozmiestnenia spojeneckej techniky.

          • Ján Paliga
            22:35 26.03.2022

            Netreba zabúdať ani na množstvo piatej kolóny na Slovensku. Oni majú Vodcu z Kremľa radšej ako Slovensko....

            Netreba zabúdať ani na množstvo piatej kolóny na Slovensku. Oni majú Vodcu z Kremľa radšej ako Slovensko....

    • Malarkey
      19:45 26.03.2022

      Vychodnari budou teď součástí té Velké Haliče ne? :D Podle toho Srba teď Němci chrání budoucí ČR a Maďarsko:D

      Vychodnari budou teď součástí té Velké Haliče ne? :D Podle toho Srba teď Němci chrání budoucí ČR a Maďarsko:D

      • Miroslav
        20:19 26.03.2022

        Človek ešte nemal 40 a už tretia krajina. To už by som mohol teoreticky tromfnúť aj starého otca ktorý ich prežil 5 (Rakúsko-Uhorsko, ČS1, Slovenský štát, ČS2, SR)

        Človek ešte nemal 40 a už tretia krajina. To už by som mohol teoreticky tromfnúť aj starého otca ktorý ich prežil 5 (Rakúsko-Uhorsko, ČS1, Slovenský štát, ČS2, SR)

        • Malarkey
          20:30 26.03.2022

          Já mám docela rád to Česko-Slovenské popichování, takže jsem se u toho " nikdo ve světě by si ani nevšiml, že se Slovensko rozdělí" fakt zasmál. Každopádně je vážně smutný, že se ...Zobrazit celý příspěvek

          Já mám docela rád to Česko-Slovenské popichování, takže jsem se u toho " nikdo ve světě by si ani nevšiml, že se Slovensko rozdělí" fakt zasmál.
          Každopádně je vážně smutný, že se tu po měsíci zveřejňují teorie o Polské anexi Ukrajiny. Vzniku Velké Haliče. Zániku Slovenska atd... Bez ohledu na ty konkrétní státy.
          Teď bych se zeptal těch Slováků co vřískaji o vojácích USA na Slovensku jako o vlastizradě, jestli je pořád ještě nechtějí:DSkrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:37 26.03.2022

            Tento scenár teda fakt nepokladám za reálny, ale priznám sa, že oveľa ľahšie by som prijal fakt keby sa súčasťou tej Halíče stalo celé Slovensko. S rozdelením Slovenska v súčasných ...Zobrazit celý příspěvek

            Tento scenár teda fakt nepokladám za reálny, ale priznám sa, že oveľa ľahšie by som prijal fakt keby sa súčasťou tej Halíče stalo celé Slovensko. S rozdelením Slovenska v súčasných hraniciach by som sa asi nezmieril nikdy.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            20:46 26.03.2022

            Určitě není reálný. To by stím Slovensko muselo souhlasit. Neumím si představit, že by v ČR nějaká vláda souhlasila o přičlenění západního a středního Slovenska a jakkoliv se ...Zobrazit celý příspěvek

            Určitě není reálný. To by stím Slovensko muselo souhlasit. Neumím si představit, že by v ČR nějaká vláda souhlasila o přičlenění západního a středního Slovenska a jakkoliv se podílela na něčem takovém.
            Na jihu s maďarskou menšinou by to bylo asi horší.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            21:02 26.03.2022

            Maďarská menšina na juhu je rok od roku slabšia. Od začiatku 90-tych rokov sa maďarská menšina kontinuálne zmenšuje. Z nejakých 12% v roku 1970 na cca 7% v roku 2021. Zmenšuje sa ...Zobrazit celý příspěvek

            Maďarská menšina na juhu je rok od roku slabšia. Od začiatku 90-tych rokov sa maďarská menšina kontinuálne zmenšuje. Z nejakých 12% v roku 1970 na cca 7% v roku 2021. Zmenšuje sa percentuálny podiel aj absolútne čísla. Viacmenej tá generácia maďarov ktorí sa tu zasekli po vojne už vymrela a mladí keď chcú žiť normálny život (študovať, pracovať, žiť) tak už musia žiť ako Slováci. Nejaký Aladár keď sa poriadne nenaučí po slovensky, tak bude do konca života v Šamoríne pestovať melóny. Mladí už majú vyššie ambície a aj sa tomu prispôsobiliSkrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            22:37 26.03.2022

            Tá piata kolóna ich nechce stále.... Oni milujú Vodcu z Kremľa :)

            Tá piata kolóna ich nechce stále.... Oni milujú Vodcu z Kremľa :)

    • Ján Paliga
      22:33 26.03.2022

      Flanker, na vychodze nič nit... :)

      PS: Som Šarišan a robim sebe srandu

      Flanker, na vychodze nič nit... :)

      PS: Som Šarišan a robim sebe srandu

  • Upgrade
    19:02 26.03.2022

    "Azerbajdžanské ozbrojené sily vstúpili do ruskej mierovej zóny na území Náhorného Karabachu, informovalo v sobotu večer Rusko." "Azerské sily vykonali štyri údery pomocou ...Zobrazit celý příspěvek

    "Azerbajdžanské ozbrojené sily vstúpili do ruskej mierovej zóny na území Náhorného Karabachu, informovalo v sobotu večer Rusko."

    "Azerské sily vykonali štyri údery pomocou bezpilotných lietadiel Bayraktar TB-2 na jednotky ozbrojených síl Náhorného Karabachu v oblasti osady Furukh."
    https://www.jpost.com/breaking... Skrýt celý příspěvek

  • stroup
    18:33 26.03.2022

    další várka zajatců:
    https://twitter.com/Aregularpe...

    další várka zajatců:
    https://twitter.com/Aregularpe...

    • Miroslav
      18:42 26.03.2022

      Je to síce hanba, ale aspoň neskončia zahrabaní vedľa pieskoviska ako tí nešťastníci v Mariupole

      Je to síce hanba, ale aspoň neskončia zahrabaní vedľa pieskoviska ako tí nešťastníci v Mariupole

      • jj284b
        18:47 26.03.2022

        ori troske (ich) smoly ich vymenia za ukrajinskych vojakov...

        ori troske (ich) smoly ich vymenia za ukrajinskych vojakov...

    • jj284b
      19:38 26.03.2022
      • Cernysip
        21:00 26.03.2022

        Jestli dobře počítám, tam tam jsou tři živí a cca deset padlých ...

        Jestli dobře počítám, tam tam jsou tři živí a cca deset padlých ...

    • damra
      19:40 26.03.2022

      by mne zajimalo, jaky pocet ostrahy je
      nutne vyclenit (pocet lidi) a kteri pak chybeji pri akci.

      by mne zajimalo, jaky pocet ostrahy je
      nutne vyclenit (pocet lidi) a kteri pak chybeji pri akci.

Načítám diskuzi...