VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • greenBelt
    21:05 25.08.2022

    Výsadkáři z 95. brigády zajali ruský MTLB (víceúčelový lehký obrněný transportér) a kromě (ne)průstřelných vest

    Výsadkáři z 95. brigády zajali ruský MTLB (víceúčelový lehký obrněný transportér) a kromě (ne)průstřelných vest

    • Jan Padesátýpátý
      21:17 25.08.2022

      něco chybí?

      něco chybí?

    • Mortles
      21:20 25.08.2022

      tvl, by mě zajímalo, kdo vyšmelil ty původní pláty a kolik si na tom vydělal. Nemluvě o tom, že ta látka asi taky nebude kevlar...

      tvl, by mě zajímalo, kdo vyšmelil ty původní pláty a kolik si na tom vydělal. Nemluvě o tom, že ta látka asi taky nebude kevlar...

      • Maskot
        22:26 25.08.2022

        ...tohle byly původní pláty
        давай блять пиздец

        ...tohle byly původní pláty
        давай блять пиздец

  • Cernysip
    21:00 25.08.2022

    Aerolinky začaly rozebírat vrtulníky na díly Moscow ...Zobrazit celý příspěvek

    Aerolinky začaly rozebírat vrtulníky na díly
    Moscow Times
    https://www.moscowtimes.ru/202...
    Kvůli nedostatku dílů a jejich zdražování na pozadí sankcí souvisejících s válkou na Ukrajině začali ruští dopravci z některých vrtulníků odebírat náhradní díly, aby opravovali jiné. Tato situace se podle média Rossijskaja gazeta netýká jen zahraničních vrtulníků, ale i domácích modelů, ve kterých byly bloky zahraniční výroby.
    Potíže nastaly zejména u ruských vrtulníků Ansat, které se montují v Kazani. Motory na nich se vyráběly v USA a Kanadě, startovací generátory - v USA nebo ČR. Podle ředitele Russian Helicopter Systems-Holding LLC Jurije Kazachkova, v blízké budoucnosti budou zprávy o problémech se spouštěcími generátory na Ansatech stále častější: tato jednotka selhává dříve než motor. Ministerstvo průmyslu a obchodu vysvětlilo, že výroba Ansatů bude pokračovat: výrobce má dostatečnou zásobu zahraničních motorů. Plně domácí verze kazaňského vrtulníku bude vyrobena v roce 2024. Zástupci průmyslu považují toto datum za optimistické: testování motoru, který nahradí ten zahraniční může trvat velmi dlouho.
    Ansat však není hlavním problémem dopravců. Na konci roku 2021 bylo v registru Spolkové agentury pro leteckou dopravu registrováno pouze 54 takových letounů. U amerického Robinsona je situace složitější: těchto vrtulníků jsou v zemi stovky a není jasné, jak a kde je při omezeních opravovat.
    Důsledky sankcí se dotýkají i domácích Mi-8, zahraniční součástky se dají koupit ve „spřátelených“ zemích. Náhradní díly pro ně zdražují a doba výroby roste. Letecké továrny mohou natáhnout dodávky některých dílů až na rok nebo dva.
    S podobnými problémy se již potýkaly velké ruské aerolinky, které začaly některé své linkové stroje demontovat na náhradní díly, aby mohly opravit jiné. Nové generace letadel – A320neo, A350, Boeing 737 MAX a 787 – je třeba neustále doplňovat díly.
    Boeing a Airbus tvoří téměř 80 % flotily Aeroflotu. Oba výrobci však přestali udržovat flotilu ruských aerolinek a dodávat jim náhradní díly.Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    21:00 25.08.2022

    E.T. volá domů ze Sevastopolu. prý Murmansk-BN EW https://twitter.com/GirkinGirk... nejaké info k ...Zobrazit celý příspěvek

    E.T. volá domů ze Sevastopolu.

    prý Murmansk-BN EW

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    nejaké info k tomu
    https://www.armyrecognition.co... Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      21:25 25.08.2022

      Snažia sa rušíť awac-si letiace pri Kryme?

      Snažia sa rušíť awac-si letiace pri Kryme?

      • Ján Paliga
        22:13 25.08.2022

        Ak si pozriete súradnice, neďaleko "špendlíku" (čosi západnejšie) pri nejakom podniku Ejforia je pekný zhluk náklaďákov... :-D

        Ak si pozriete súradnice, neďaleko "špendlíku" (čosi západnejšie) pri nejakom podniku Ejforia je pekný zhluk náklaďákov... :-D

    • Rošťák
      22:30 25.08.2022

      A ty souřadnice tam jsou proč? Pač je to nafukovací maketa? Nebo Girkina nakrkli?

      A ty souřadnice tam jsou proč? Pač je to nafukovací maketa? Nebo Girkina nakrkli?

      • Ján Paliga
        23:31 25.08.2022

        Sú tam aj civilné domy, v mieste "zapichnutia" špendlíka. Čosi západnejšie od neho je zhluk techniky, ale určite to nebude čerstvá fotografia.

        Sú tam aj civilné domy, v mieste "zapichnutia" špendlíka. Čosi západnejšie od neho je zhluk techniky, ale určite to nebude čerstvá fotografia.

        • Ján Paliga
          11:51 26.08.2022

          Azda je v popise miesta podľa súradnice niečo, s čím sa dá nesúhlasiť? :)

          Azda je v popise miesta podľa súradnice niečo, s čím sa dá nesúhlasiť? :)

  • greenBelt
    20:57 25.08.2022

    Prý Iránské drony. V těchto videích nevypadají marně.

    https://twitter.com/GeromanAT/...

    Prý Iránské drony. V těchto videích nevypadají marně.

    https://twitter.com/GeromanAT/...

    • flanker.jirka
      22:46 25.08.2022

      na zemi pod technologickými embargy je to opravdu zajímavé.

      na zemi pod technologickými embargy je to opravdu zajímavé.

  • ante1891
    20:56 25.08.2022

    K pousmání: titulek říká aby je oba neposlali na Ukrajinu.
    https://twitter.com/MacaesBrun...

    K pousmání: titulek říká aby je oba neposlali na Ukrajinu.
    https://twitter.com/MacaesBrun...

  • Cernysip
    20:41 25.08.2022

    Elon Musk snížil ceny internetu od Starlink pro Ukrajinu UKRAJINA, ČTVRTEK 25. ...Zobrazit celý příspěvek

    Elon Musk snížil ceny internetu od Starlink pro Ukrajinu
    UKRAJINA, ČTVRTEK 25. SRPNA
    https://www.rbc.ua/rus/news/il...
    Společnost Elona Muska snížila ceny satelitního internetu od Starlink pro Ukrajinu a řadu dalších zemí. Informuje o tom RBC-Ukraine s odkazem na The Verge.
    Zejména pro ukrajinské uživatele byla sleva asi 40%. To znamená, že cena předplatného byla snížena ze 100 USD na 60 USD. „Snížení cen zohledňuje vaše místní tržní podmínky a mělo by odrážet paritu kupní síly mezi našimi zákazníky,“ stojí v oznámení. Podobné slevy hlásí uživatelé z Velké Británie, Mexika, Německa. Uživatelé v Chile a Brazílii zároveň hlásí snížení cen o zhruba 50 %. Podle publikace SpaceX a T-Mobile uspořádají společnou akci, kde Elon Musk oznámí plány na „rozšíření konektivity“. Zatím přitom není jasné, zda to má něco společného s novými cenami.
    Jak bylo oznámeno, Ukrajina přijala dalších 5 000 stanic pro satelitní internet Starlink. Novou várku terminálů financovalo Polsko. A 28. února dorazila na Ukrajinu první várka zařízení pro satelitní internetovou stanici Starlink, jejímž hlavním účelem je přivést rychlý internet do těžko dostupných oblastí.Skrýt celý příspěvek

    • V__A
      20:52 25.08.2022

      Je to pěkné vidět sílu západního průmyslu. Kolik firem v Rusku/Číně vyrábí serove satelity s terminály a snižuje skokově cenu o desítky procent?

      Je to pěkné vidět sílu západního průmyslu. Kolik firem v Rusku/Číně vyrábí serove satelity s terminály a snižuje skokově cenu o desítky procent?

  • Cernysip
    20:35 25.08.2022

    Kolik Rusů je nelegálně na Krymu KYJEV, ČTVRTEK 25. SRPNA 2022 https://www.rbc.ua/rus/news/sk... Na okupovaném Krymu je až ...Zobrazit celý příspěvek

    Kolik Rusů je nelegálně na Krymu
    KYJEV, ČTVRTEK 25. SRPNA 2022
    https://www.rbc.ua/rus/news/sk...
    Na okupovaném Krymu je až 800 000 ruských občanů, kteří se na poloostrov dostali nelegálně.
    Informovala o tom RBC-Ukrajina s odkazem na prezidentskou zástupkyni na Krymu Tamilu Taševovou během brífinku.
    „Nepředepisovali jsme podrobně v tomto plánu (Strategie deokupace Krymu, - red.) otázky občanství a práv občanů Ruské federace, kteří dorazili na území poloostrova a jsou tam nelegálně. Někteří odborníci uvádějí taková čísla od 500 do 800 tisíc (Rusů, - pozn.),“ řekla Taševová.
    Dodala také, že zatím není známo, jaký status Krym po deokupaci získá. Podle Taševové to může být autonomní republika, jako dříve,nnebo regulérní region se samostatným statutem pro Sevastopol. Připomeňme, že dříve Volodymyr Zelenskyj řekl, že Ukrajina se sama rozhodne, jakým způsobem vrátit Krym.Skrýt celý příspěvek

    • Peter1978
      21:59 25.08.2022

      No..asi tazko...Ukrajina ma problem spustit protiofenzivu v juznom smere..o ktorej sa rozprava uz dva mesiace...a pochybujem, ze rusaci sa Krymu vzdaju.. Problem pre Ukrajinu bude ...Zobrazit celý příspěvek

      No..asi tazko...Ukrajina ma problem spustit protiofenzivu v juznom smere..o ktorej sa rozprava uz dva mesiace...a pochybujem, ze rusaci sa Krymu vzdaju.. Problem pre Ukrajinu bude vratit uzemie zabrate po 24.2. ..Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        22:43 25.08.2022

        vazne ma ua problem spustit protiofenzivu?:-)...sledujeme rovnaky konflikt? aby si pochopil ake ma ua sance cokolvek urobit musis si z hlavy ihned vyhodit ofenzivu na RUS sposob , ...Zobrazit celý příspěvek

        vazne ma ua problem spustit protiofenzivu?:-)...sledujeme rovnaky konflikt? aby si pochopil ake ma ua sance cokolvek urobit musis si z hlavy ihned vyhodit ofenzivu na RUS sposob , hura na stec a nech skape aj 5k ako pri severodonecku....ua je slabsia v kazdom smre ofenziva bude presne taka ista ako pri kijeve...laik bude mat pocit ze ua prehrava, nic nerobia rus vsade tlacia...a jedneho dna sa rus zbalia a odidu...pretoze logistika, ua s nimi nechcu bojovat ked nemusia oni ich vyhladuju.Skrýt celý příspěvek

        • TF_HU
          07:34 26.08.2022

          Taky si myslím. Prostě je vyčerpají...někteří jedou stále ve stejných vzorcích...z okopu uráááá. Převzetí iniciativy může vypadat úplně jinak.

          Taky si myslím. Prostě je vyčerpají...někteří jedou stále ve stejných vzorcích...z okopu uráááá. Převzetí iniciativy může vypadat úplně jinak.

  • Verdon
    20:34 25.08.2022

    Provoz na Antonovském mostu trvá. Po ostřelování vždy testovali zátěž a postupně pouštěli i těžkou techniku. Chersonci jsou rozčarováni a já taky. Rádio NV rozhodně není kanál ...Zobrazit celý příspěvek

    Provoz na Antonovském mostu trvá. Po ostřelování vždy testovali zátěž a postupně pouštěli i těžkou techniku. Chersonci jsou rozčarováni a já taky. Rádio NV rozhodně není kanál nakloněný orkům
    https://youtu.be/TJK0oMFfQkU... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      20:43 25.08.2022

      No, asi se prostě tak lehce rozbít nedá. Je to prekérní situace, oni ten most zničit potřebují, ale nevím, jestli mají nějaký prostředek, který by byl v tomhle ohledu efektivnější. Zobrazit celý příspěvek

      No, asi se prostě tak lehce rozbít nedá. Je to prekérní situace, oni ten most zničit potřebují, ale nevím, jestli mají nějaký prostředek, který by byl v tomhle ohledu efektivnější.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      20:49 25.08.2022

      Tohle mě dost zklamalo dnes, doufám že ne na dlouho .....

      Tohle mě dost zklamalo dnes, doufám že ne na dlouho .....

    • StandaBlabol
      20:49 25.08.2022

      Jenže co brání Ukrajincům zasahovat ho znovu a znovu?

      Jenže co brání Ukrajincům zasahovat ho znovu a znovu?

      • Alchen
        21:00 25.08.2022

        Myslíš že koľko majú tých rakiet? Že môžu nimi plytvať na most po ktorom jazdí stále technika? UA musí starostlivo vyberať ciele na použitie himars. Neviem koľko rakiet zasiahlo ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslíš že koľko majú tých rakiet? Že môžu nimi plytvať na most po ktorom jazdí stále technika? UA musí starostlivo vyberať ciele na použitie himars. Neviem koľko rakiet zasiahlo ten most ale tie rakety mohli zničiť niekoľko skladov a niekoľko ton munície ktorá dopadne na ukrajinské územie.Skrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          21:24 25.08.2022

          Zrovna Antonovský most je v dosahu dělostřelectva. Ani nepotřebují GMLRS, stačí PGK pro 155 mm, to je proti HIMARSům zadarmo. Navíc je to strategický cíl, opakovaně jej poškozovat ...Zobrazit celý příspěvek

          Zrovna Antonovský most je v dosahu dělostřelectva. Ani nepotřebují GMLRS, stačí PGK pro 155 mm, to je proti HIMARSům zadarmo. Navíc je to strategický cíl, opakovaně jej poškozovat je všechno, jenom ne plýtvání municí.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          23:11 25.08.2022

          ak ua nemaju za ciel mosty znicit len poskodzovat a rus logistiku komplikovat je to v poriadku....hra sa na cas.

          ak ua nemaju za ciel mosty znicit len poskodzovat a rus logistiku komplikovat je to v poriadku....hra sa na cas.

    • Tino
      22:47 25.08.2022

      no nebude to take lahke s mostom, prekazky sa musia prekonavat, nema zmysel sa pre nejaku postavit a plakat, rozmrzelo nadavat....ua poskodia a rus opravuju a ua opat poskodia a ...Zobrazit celý příspěvek

      no nebude to take lahke s mostom, prekazky sa musia prekonavat, nema zmysel sa pre nejaku postavit a plakat, rozmrzelo nadavat....ua poskodia a rus opravuju a ua opat poskodia a rus opravuju a ten tok zasob a techniky urcite nie je taky ako za idealnych podmienok inac by neuzivali stale kompu...a takto sa to bude este nejaky ten tyzden natahovat....toto je o trpezlivosti .Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      06:49 26.08.2022

      Otázkou je, zda to spíše není z UA strany záměr.
      Při délce toho mostu by nemel byt problém tam poslat zaškodni skupinu, a ten most akci z vody poslat na onen svět.

      Otázkou je, zda to spíše není z UA strany záměr.
      Při délce toho mostu by nemel byt problém tam poslat zaškodni skupinu, a ten most akci z vody poslat na onen svět.

      • Lars
        10:30 26.08.2022

        V akčních filmech by to problém určitě nebyl. Škoda, že žijeme v realitě.

        V akčních filmech by to problém určitě nebyl. Škoda, že žijeme v realitě.

  • Cernysip
    20:29 25.08.2022

    Kypr může převést své systémy protivzdušné obrany na Ukrajinu, - Forbes KYPR, ČTVRTEK 25. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Kypr může převést své systémy protivzdušné obrany na Ukrajinu, - Forbes
    KYPR, ČTVRTEK 25. SRPNA 2022 19:46
    https://www.rbc.ua/rus/news/ki...
    USA plánují přesvědčit Kypr, aby se vzdal svých starých systémů protivzdušné obrany ve propěch ukrajinské armády poté, co koupil Železnou kupoli od Izraele.
    Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na Forbes.
    Nyní se struktura protivzdušné obrany Kypru skládá ze systémů krátkého dosahu 9K330 Tor a 9K37 Buk středního dosahu. Jako náhradu těchto systémů plánuje Nikósie zakoupit systém protivzdušné obrany Iron Dome z Izraele. K tomu musí USA toto rozhodnutí schválit, protože před více než 35 lety uvalily na Kypr zbrojní embargo. Pokud bude takové embargo zrušeno, Kypr si bude moci ze Spojených států objednat další systémy potřebné k obraně země. Země proto bude moci velmi profitovat, pokud převede své systémy protivzdušné obrany na Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

    • saintcross
      22:27 25.08.2022

      Tvl Kypr, 1,2 mio obyvatel a ma mnohem lepsi zajisteni ptotivzdudne obrany nez my

      Tvl Kypr, 1,2 mio obyvatel a ma mnohem lepsi zajisteni ptotivzdudne obrany nez my

      • flanker.jirka
        22:48 25.08.2022

        ono to odpovídá tomu kde se nachází a jaké je tam bezpečnostně politické pozadí

        ono to odpovídá tomu kde se nachází a jaké je tam bezpečnostně politické pozadí

  • sugpa
    20:26 25.08.2022

    Vampire' transformuje ukrajinské pickupy ve smrtící raketomety. Vehicle-Agnostic Modular Paletized ISR Rocket Equipment System přenosná sada, kterou lze nainstalovat na většinu ...Zobrazit celý příspěvek

    Vampire' transformuje ukrajinské pickupy ve smrtící raketomety.

    Vehicle-Agnostic Modular Paletized ISR Rocket Equipment System přenosná sada, kterou lze nainstalovat na většinu vozidel s nákladovým prostorem pro vypuštění systému Advanced Precision Kill Weapons System nebo jiné laserem naváděné munice.

    Zbraň vyrobená v L3Harris – malý čtyřhlavňový raketomet a senzorová koule – lze namontovat za dvě hodiny a obsluhovat ji jediná osoba, uvedla společnost. Může být vybaven raketami pro zasahování pozemních nebo vzdušných cílů včetně systémů bezpilotních letadel.

    "Systém Vampire sám o sobě je systémem proti UAS," řekl Colin Kahl, náměstek ministra obrany pro politiku, na středečním tiskovém brífinku. "Je to kinetický systém, který používá malé rakety v podstatě k sestřelení UAV z oblohy."

    https://www.defensenews.com/ne... Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    20:23 25.08.2022

    Když Její Veličenstvo královna zavelí ... Kanada rozmístila dvě letadla do Evropy, aby dodala vojenskou pomoc Ukrajině - CBC News ČTVRTEK 25. SRPNA ...Zobrazit celý příspěvek

    Když Její Veličenstvo královna zavelí ...
    Kanada rozmístila dvě letadla do Evropy, aby dodala vojenskou pomoc Ukrajině - CBC News
    ČTVRTEK 25. SRPNA 2022
    https://www.rbc.ua/rus/news/do...
    Kanada nasadí do Evropy dvě nákladní letadla C-130J, aby urychlila dodávky vojenské pomoci Ukrajině. Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na CBC News.
    Jednotka letectva kanadských sil na Blízkém východě, která podporovala protiteroristické operace a mírové mise OSN v Africe, bude převedena do Spojeného království.
    Kanadské ministerstvo obrany uvedlo, že rozmístění dvou nákladních letadel C-130J a souvisejícího personálu jako nezbytný krok k dodání zbraní a munice na Ukrajinu, již probíhá.
    „Konsolidovali jsme naši taktickou jednotku C-130 ve Skotsku, abychom mohli poskytovat podporu v Evropě Ukrajině a příležitostně pomáhat na Blízkém východě a v Africe,“ řekl náčelník kanadské obrany Wayne Airey.Skrýt celý příspěvek

  • Tielk100
    20:19 25.08.2022

    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Rusové ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.idnes.cz/zpravy/za...


    Rusové jsou vyčerpaní, Ukrajinci je mohou vytlačit ještě letos, míní expertiSkrýt celý příspěvek

    • V__A
      20:55 25.08.2022

      Až uvidím UA jednotky na krymu tak uvěřim. Experti předpokládali pád Kyjeva během prvních dnů invaze.

      Až uvidím UA jednotky na krymu tak uvěřim. Experti předpokládali pád Kyjeva během prvních dnů invaze.

      • RobS
        21:02 25.08.2022

        Deset expertů má v jakémkoliv oboru dvanáct navzájem neslučitelných názorů. :)

        Deset expertů má v jakémkoliv oboru dvanáct navzájem neslučitelných názorů. :)

    • Scotty
      20:57 25.08.2022

      Nevím. Většina odborníků je přesvědčena že větší ofenziva Ukrajinců v nejbližší době rozhodně nehrozí.

      Nevím. Většina odborníků je přesvědčena že větší ofenziva Ukrajinců v nejbližší době rozhodně nehrozí.

      • Jirosi
        06:58 26.08.2022

        Mohou se stáhnout sami, nebylo by to poprvé ani naposled v této válce.

        Mohou se stáhnout sami, nebylo by to poprvé ani naposled v této válce.

      • liberal shark
        08:08 26.08.2022

        Tak tak, ofenziva v klasickém stylu je v dnešních podmínkách odsouzena k rychlému rozstřílení :-(.

        Tak tak, ofenziva v klasickém stylu je v dnešních podmínkách odsouzena k rychlému rozstřílení :-(.

    • flanker.jirka
      22:51 25.08.2022

      Kdo to jsou ti experti? :-)

      Kdo to jsou ti experti? :-)

  • Profesor
    19:29 25.08.2022

    Army-2022 - fotky zajímavé, s masovou výrobou je to už horší.

    https://www.vitalykuzmin.net/M...

    Army-2022 - fotky zajímavé, s masovou výrobou je to už horší.

    https://www.vitalykuzmin.net/M...

    • Sgt Murphy
      20:09 25.08.2022

      Armaty z preglejky :D ten tank bude funkčný podobne ako severokórejský M2020, podobnosť čisto náhodná. Robil asi ten istý "modelár".

      Armaty z preglejky :D ten tank bude funkčný podobne ako severokórejský M2020, podobnosť čisto náhodná. Robil asi ten istý "modelár".

      • Rošťák
        20:24 25.08.2022

        Ta NK M2020 mi utekla :D
        Ale už jen za to, že mají 9 ks, se hodí palec hore :D

        Ta NK M2020 mi utekla :D
        Ale už jen za to, že mají 9 ks, se hodí palec hore :D

    • StatusQuo
      21:22 25.08.2022

      Rusové buď vymyslí tank kterej nedokážou vyrábět a tudíž je pro ně nepoužitelnej nebo vezmou starej šrot kterej vymysleli jejich pradědové a nasadí na něj nové high-tech komponty ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusové buď vymyslí tank kterej nedokážou vyrábět a tudíž je pro ně nepoužitelnej nebo vezmou starej šrot kterej vymysleli jejich pradědové a nasadí na něj nové high-tech komponty ze západu, přelakujou a maj hotovo. Výsledek vidíme na Ukrajině. Měli zkušenosti z několika válek a přesto nedokázali přizpůsobit svoje tanky modernímu vedení boje.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      22:25 25.08.2022

      Vďaka, krásne fotografie. Chuť mi len kazí pomyslenie na Skřetov....

      Vďaka, krásne fotografie. Chuť mi len kazí pomyslenie na Skřetov....

    • flanker.jirka
      22:53 25.08.2022

      nebudou náhodou zkoušet tu T 62 udělat jako UGV? Podobnou optikcou soustavu měli dříve právě na UGV.

      nebudou náhodou zkoušet tu T 62 udělat jako UGV? Podobnou optikcou soustavu měli dříve právě na UGV.

  • Alchen
    19:20 25.08.2022

    Že s Ana Ukrajine lieta nízko to sme už videli a vieme ale toto je masaker... popod dráty ...Zobrazit celý příspěvek

    Že s Ana Ukrajine lieta nízko to sme už videli a vieme ale toto je masaker...
    popod dráty https://twitter.com/magictouch... Skrýt celý příspěvek

    • Bender
      20:03 25.08.2022

      Zřejmě slušnej oddíl, no!

      Zřejmě slušnej oddíl, no!

    • Tondda
      20:05 25.08.2022

      Letí hodně nízko, ale nad dráty, je tam údolí.

      Letí hodně nízko, ale nad dráty, je tam údolí.

      • vz. 58
        20:25 25.08.2022

        To jako že je to optický klam? Nebo nějaký trik?

        To jako že je to optický klam? Nebo nějaký trik?

        • Mortles
          20:29 25.08.2022

          Já teda myslím, že je to pod dráty, ale je pravda, že to není úplně jasné i když si to člověk zastaví.

          Já teda myslím, že je to pod dráty, ale je pravda, že to není úplně jasné i když si to člověk zastaví.

        • Tondda
          20:37 25.08.2022

          Když se to zastaví,tak je to vidět ještě líp. Z údolí tam jsou vidět jen vršky sloupů a letěj nad nima.

          Když se to zastaví,tak je to vidět ještě líp. Z údolí tam jsou vidět jen vršky sloupů a letěj nad nima.

        • Ján Paliga
          22:32 25.08.2022

          Optický klam. Skutočne letia ponad vedenie NN.

          Optický klam. Skutočne letia ponad vedenie NN.

      • mexir
        20:43 25.08.2022

        Mil Mi-8 má v klidu na zemi výšku 5,65 metru. Za letu dojde ke zvednutí konců listů o 1,5-2,5 metru? Navíc se celý vrtulník naklopí do předu. Sloupy mají výšku odhadem 8-10 ...Zobrazit celý příspěvek

        Mil Mi-8 má v klidu na zemi výšku 5,65 metru. Za letu dojde ke zvednutí konců listů o 1,5-2,5 metru? Navíc se celý vrtulník naklopí do předu. Sloupy mají výšku odhadem 8-10 metru. Nevidím že by vrtulník coural kola po zemi. Tondda ma pravdu. Je to iluze. Ale stejně je to sekáč. Letí opravdu nízko, ale pod dráty ani náhodou.Skrýt celý příspěvek

        • dusan1
          20:55 25.08.2022

          Okrem toho pri roztočení sú lity rotora "ohnuté" dohora .... a drží ich len odstredivá sila .... podlietať sa dajú tak drôty VV vedenia, ktoré sú podstatne vyššie ..... určite ...Zobrazit celý příspěvek

          Okrem toho pri roztočení sú lity rotora "ohnuté" dohora .... a drží ich len odstredivá sila .... podlietať sa dajú tak drôty VV vedenia, ktoré sú podstatne vyššie ..... určite nie bežné vedenia ktoré sú tak 6-8 metrov nad zemou ....Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            22:36 25.08.2022

            Ak si dobre pamätám zo školy ( a že je to rokov...), NN vedenia sa umiestňovali v 6 metroch, a u vysokonapäťových vedení bola minimálna vzdialenosť nad terénom tiež okolo 6 metrov ...Zobrazit celý příspěvek

            Ak si dobre pamätám zo školy ( a že je to rokov...), NN vedenia sa umiestňovali v 6 metroch, a u vysokonapäťových vedení bola minimálna vzdialenosť nad terénom tiež okolo 6 metrov (pri najväčšom priehybe vodiča). A jeho priehyb zavísí od viacerých faktorov, ktoré sa v čase menia. Tých 6 m malo byť pri najnepriaznivejších pomeroch). A hádam ma niekto doplní, prípadne opraví... :)Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        21:47 25.08.2022

        Presne takto nám lietali voľakedy Mi-24 s Lešti tesne ponad dom. A tiež zvykli u nás pekelne nízko lietat aj Mig 21 a 29 pri nacvičovaní vzdušného súboja . Naozaj, keď človek ...Zobrazit celý příspěvek

        Presne takto nám lietali voľakedy Mi-24 s Lešti tesne ponad dom. A tiež zvykli u nás pekelne nízko lietat aj Mig 21 a 29 pri nacvičovaní vzdušného súboja . Naozaj, keď človek pozrel do dediny alebo pozeral s cintorína nad dedinou, tak to vyzeralo, ako popod stĺpy s vedením 22 kV. Keď som bol raz na dvore, a leteli tesne tým myslím možno 5 metrov nad domom, to sa aj škridla otriasla. A odhad mám, lebo tesne po škole som chodil stavať stĺpy VN, ako lezec. A dávali sa s podvesu vrtuľníku.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      20:52 25.08.2022

      Ono je to "jednoduché" .... kto lieta nízko ten lieta ... kto nie ... tak už "dolietal" ... Pove´dzme si otvorene, že Mi-8, nie je na takéto misie úplný zázrak .... je to skôr o ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono je to "jednoduché" .... kto lieta nízko ten lieta ... kto nie ... tak už "dolietal" ...

      Pove´dzme si otvorene, že Mi-8, nie je na takéto misie úplný zázrak .... je to skôr o kvalitách pilotov, ktorí podobné mise cvičili už dávno.....

      https://www.youtube.com/watch?...
      https://www.youtube.com/shorts... Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      20:58 25.08.2022

      Fake.

      Fake.

    • RobS
      21:06 25.08.2022

      Krokoval jsem to a je to optický klam.

      Krokoval jsem to a je to optický klam.

    • TF_HU
      07:38 26.08.2022

      Špatně se díváte. Letí nad. Elektrické vedení v tom místě klesá a druhé se stáčí doleva. Oba vrtulníky jsou nad úrovní sloupů. Pod dráty určitě neletí.

      Špatně se díváte. Letí nad. Elektrické vedení v tom místě klesá a druhé se stáčí doleva. Oba vrtulníky jsou nad úrovní sloupů. Pod dráty určitě neletí.

  • Praskot
    19:13 25.08.2022

    Kadyrovo voják při práci přes termální optiku.
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Kadyrovo voják při práci přes termální optiku.
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

  • Clanek
    18:25 25.08.2022

    Slovenskou spousti novy blok v ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovenskou spousti novy blok v Mochovcich.
    https://www.novinky.cz/clanek/...

    Mimochodem tohle je neco u ceho by mela i CR kopnout do vrtule. Na Slovensku prodrazeni o 100%, zdrzeni temer dekadu... Jen rozhodnuti ze rusaci do Dukovan nebo Temelina nepachnou nestaci a je potreba podepsat a zacit stavet co nejdriv.Skrýt celý příspěvek

    • darkstyle
      19:01 25.08.2022

      Ono to predraženie je ako sa to vezme. Cena 3 mld bola vycucaná z prstu. Prakticky všade na svete sa stavia za 6. To bola len taká Ficovska rozprávka pre malé deti. Keď si ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono to predraženie je ako sa to vezme.

      Cena 3 mld bola vycucaná z prstu. Prakticky všade na svete sa stavia za 6.
      To bola len taká Ficovska rozprávka pre malé deti.

      Keď si porovnáme výstavbu JE inde, tiež majú všetci meškanie, neviem ani o jednej, ktorú by otvorili predčasne. Celkovo Taliani sa moc neponáhľali..Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      19:01 25.08.2022

      Tak Slováci si to doslova vyžrali do dna. Blok se začal stavět v roce 1987, jenže pak se to v devadesátkách stoplo, a deset let nic nedělo, pak nastopil "slavný" ENEL, který ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak Slováci si to doslova vyžrali do dna. Blok se začal stavět v roce 1987, jenže pak se to v devadesátkách stoplo, a deset let nic nedělo, pak nastopil "slavný" ENEL, který si myslel, že se na Mochovcích naučí stavět JE a vyházel všechny československé firmy, které JE v republice stavěly, od ŠKODY JS až po Hutní Montáže a ČKD Blansko... prostě namachrovaní taliáni. V jednu dobu v Mochovcích dle sdělení( jj, něco o tom vím) techniků pracoval doslova Babylón zemí, ale nikdo za nic neměl odpovědnost. Až když došly prachy a Italy přitlačili ke zdi, nakonec je částečně Slováci vykopali do prdele, nastoupily zpět firmy a začalo se opravdu pracovat na dokončení.
      Takže dnes v ČR-SR buďme rádi za Mochovce III. a snad přespříští rok na podzim se spustí Mochovce IV! Už aby to bylo!Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      19:14 25.08.2022

      JE jsou bezpečnostní riziko, vždy se najde nový havarijní scénář, se kterým experti nepočítali a jsou hrozně překvapení. Nejnověji máme reálnou a dosud neznámou zkušenost z ...Zobrazit celý příspěvek

      JE jsou bezpečnostní riziko, vždy se najde nový havarijní scénář, se kterým experti nepočítali a jsou hrozně překvapení. Nejnověji máme reálnou a dosud neznámou zkušenost z obsazení JE pomateným a nevypočitatelným nepřítelem. V naší hustě osídlené oblasti by havárie vylidnila na mnoho generací značný kus území (zakázaná zóna v Černobylu je jen o něco menší než celý Liberecký kraj).Skrýt celý příspěvek

      • Clanek
        20:08 25.08.2022

        I kdybych na tuhle tezy pristoupil, tak my (cr, sr) jinou moznost nez jadro nemame. Ciste zelene to nepude, to nam nazorne ukazuji Nemci, a jen uhlim to nikdy neutahnem.

        I kdybych na tuhle tezy pristoupil, tak my (cr, sr) jinou moznost nez jadro nemame. Ciste zelene to nepude, to nam nazorne ukazuji Nemci, a jen uhlim to nikdy neutahnem.

      • V__A
        20:13 25.08.2022

        Zaměřovat se na Občasné Zdroje Energie podporované plnynem je bezpečnostní riziko. Pokud by se i mírumilovné státy jako RF rozoholdy dělat problémy a způsobit nedostatek elektrikcé ...Zobrazit celý příspěvek

        Zaměřovat se na Občasné Zdroje Energie podporované plnynem je bezpečnostní riziko. Pokud by se i mírumilovné státy jako RF rozoholdy dělat problémy a způsobit nedostatek elektrikcé energie tak to může spolu s nepřátelkaou popagantou způsobit rozklad naší společnosti. A pokud rus zvládne obsadit Dukovany tak už jsme stejně prohráli.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        20:22 25.08.2022

        Ne. Bezpečnostním rizikem jsou občané, kteří podporují uzavírání JE a chybějící energii nahradí dovozem plynu od mafiánského státu, aby měli čím topit v rychlých PE, když jim ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne. Bezpečnostním rizikem jsou občané, kteří podporují uzavírání JE a chybějící energii nahradí dovozem plynu od mafiánského státu, aby měli čím topit v rychlých PE, když jim přestane svítit nebo foukat a jejich ekofašistické "obnovitelné zdroje" jsou k ničemu.Skrýt celý příspěvek

      • McCoolie16
        20:27 25.08.2022

        Za me plus. Vetsine jeste nedoslo ze JE je cesta do pekel.

        Za me plus. Vetsine jeste nedoslo ze JE je cesta do pekel.

        • V__A
          20:31 25.08.2022

          Proč?

          Proč?

        • Ján Paliga
          21:16 25.08.2022

          Naopak. Viac by sa malo investovať a skúmať, ako ich vylepšiť. Neprodukujú CO2.

          Naopak. Viac by sa malo investovať a skúmať, ako ich vylepšiť. Neprodukujú CO2.

          • V__A
            21:40 25.08.2022

            Zkoušel to Gates s reaktory nové generace, ale na západě nebyla vůle a spolupráci s Čínou utnula obchodní válka co rozjel Trump

            Zkoušel to Gates s reaktory nové generace, ale na západě nebyla vůle a spolupráci s Čínou utnula obchodní válka co rozjel Trump

          • Ján Paliga
            22:54 25.08.2022

            Tak po tomto energetickom šoku si myslím, že sa bude pokračovať...

            Tak po tomto energetickom šoku si myslím, že sa bude pokračovať...

    • sgaba
      20:09 25.08.2022

      Před dvaceti lety bylo pozdě.
      Napadá mě jen: ,,Venku zuřej bitvy, Moravský pole, Lipany, Bílá hora, a tady se furt čeká."

      Před dvaceti lety bylo pozdě.
      Napadá mě jen: ,,Venku zuřej bitvy, Moravský pole, Lipany, Bílá hora, a tady se furt čeká."

    • liberal shark
      08:09 26.08.2022

      Ono už v roce 2014, kdy byl zrušen tendr na ETE34, bylo pozdě :-(.

      Ono už v roce 2014, kdy byl zrušen tendr na ETE34, bylo pozdě :-(.

  • majales
    18:25 25.08.2022

    Video Antoniovského mostu z neznámého data publikováno dnes na ruských médiích ukazující: - poškození mostu. - konstrukci pontonového mostu podél Antoniovského mostu - ...Zobrazit celý příspěvek

    Video Antoniovského mostu z neznámého data publikováno dnes na ruských médiích ukazující:

    - poškození mostu.
    - konstrukci pontonového mostu podél Antoniovského mostu
    - provoz přívozu přes Dněpr.

    https://twitter.com/bayraktar_... Skrýt celý příspěvek

    • Sunakashi
      18:47 25.08.2022

      Ještě jedno video z toho twitu...údajně pohyb vojenských vozidel kolem 6 ráno ....bohužel to vypadá že je stále k omezenému použití

      Ještě jedno video z toho twitu...údajně pohyb vojenských vozidel kolem 6 ráno ....bohužel to vypadá že je stále k omezenému použití

        • StandaBlabol
          19:06 25.08.2022

          Na těch dvou videích není stejný most.

          Na těch dvou videích není stejný most.

          • Tondda
            19:10 25.08.2022
          • StandaBlabol
            19:23 25.08.2022

            Na jedné fotce jsou lana, na druhé nejsou.

            Na jedné fotce jsou lana, na druhé nejsou.

          • majales
            19:37 25.08.2022

            Je to stejný most - předložená analýza obrázků je dostatečná. Zmiňuje se, že blízko kamery v záběru byl elektrický kabel.

            Je to stejný most - předložená analýza obrázků je dostatečná. Zmiňuje se, že blízko kamery v záběru byl elektrický kabel.

          • Rošťák
            19:47 25.08.2022

            @majales, jak jsem již dnes k tomuto videu psal, na všech fotkách, i z dálky jsou vidět lampy. tady nejsou ani náznakem.......

            @majales, jak jsem již dnes k tomuto videu psal, na všech fotkách, i z dálky jsou vidět lampy. tady nejsou ani náznakem.......

          • StandaBlabol
            20:10 25.08.2022

            Je rok 2022, když vidím špatnou fotku, tak první co mě napadne je, že vysokém rozlišení by neobstála. Viz. všechna ta ruská videa "zničených HIMARSů".

            Je rok 2022, když vidím špatnou fotku, tak první co mě napadne je, že vysokém rozlišení by neobstála. Viz. všechna ta ruská videa "zničených HIMARSů".

          • Tondda
            20:12 25.08.2022

            Ale jsou. Na tom videu s náklaďákama jsou při přiblížení kandelábry vidět. Sice slabě, ale jsou tam vidět poměrně dobře. Je to holt z pěkné dálky.

            Ale jsou. Na tom videu s náklaďákama jsou při přiblížení kandelábry vidět. Sice slabě, ale jsou tam vidět poměrně dobře. Je to holt z pěkné dálky.

          • mspe
            20:31 25.08.2022

            Ano, špatně, ale při zvětšení tam lampy jsou a jejich rozmístění vzhledem k pilířům také odpovídá. Tady je fotka z mostu, kde je vidět rozmístění lamp: ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, špatně, ale při zvětšení tam lampy jsou a jejich rozmístění vzhledem k pilířům také odpovídá.

            Tady je fotka z mostu, kde je vidět rozmístění lamp: https://upload.wikimedia.org/w...
            Točena byla pravá část levé poloviny mostu, kde se mění vzdálenost mezi pilíři a tak se mění i počet map mezi nimi.Skrýt celý příspěvek

  • mamut
    17:38 25.08.2022

    https://en.wikipedia.org/wiki/... < vie mi niegdo vysvetlit, jak toto moze stat $195,000? :)

    https://en.wikipedia.org/wiki/... < vie mi niegdo vysvetlit, jak toto moze stat $195,000? :)

    • Zuzana 2 enjoyer
      17:42 25.08.2022

      Výrobca má slušnú maržu :)

      Výrobca má slušnú maržu :)

    • peal
      17:43 25.08.2022

      Hi-tech technologie, speciální materiály, miniaturizace, vývoj. A nechrlí to v obrovských sériích, nějak se to zaplatit musí.

      Hi-tech technologie, speciální materiály, miniaturizace, vývoj. A nechrlí to v obrovských sériích, nějak se to zaplatit musí.

    • ruleta
      17:50 25.08.2022

      Vsechno si delaji sami. Ridici stanici, VR, software. Navic je tu faktor ceny prace v Norsku.

      Vsechno si delaji sami. Ridici stanici, VR, software. Navic je tu faktor ceny prace v Norsku.

      • KóĎA
        18:16 25.08.2022

        Nemyslím si, že cena kvalifikovaného pracovníka pro takovou práci bude v Norsku jiná než jinde na Západě.

        Nemyslím si, že cena kvalifikovaného pracovníka pro takovou práci bude v Norsku jiná než jinde na Západě.

    • Maskot
      17:51 25.08.2022

      to si ho asi nekoupím :( kruci
      snad to číňani okopnou a bude za $500-$600 napřesrok na Wishi

      to si ho asi nekoupím :( kruci
      snad to číňani okopnou a bude za $500-$600 napřesrok na Wishi

    • mittar
      17:54 25.08.2022

      software :)

      software :)

    • Arccos
      18:02 25.08.2022

      Všechno, co tu psali ostatní, samozřejmě platí. Nicméně, velice často jsou ceny čehokoliv pro specializovaná odvětví přemrštěné - s výmluvou k té "specializaci" si to výrobci a ...Zobrazit celý příspěvek

      Všechno, co tu psali ostatní, samozřejmě platí.
      Nicméně, velice často jsou ceny čehokoliv pro specializovaná odvětví přemrštěné - s výmluvou k té "specializaci" si to výrobci a obchodníci obhájí a zákazníci obvykle nemají jinou možnost, případně oni sami nejsou ti, co to platí, tak se to zkrátka akceptuje. Schálně uvádím "specializovaná odvětví" a ne "vojenská", protože to tak funguje i jinde.
      Mám takový pěkný příklad ze života. Před lety jsem pracoval v laboratoři, kde se objenaly speciální kalorimetry. Jeden stál přes dva miliony, a protože tomu nerozumím, tuto cenu nechci rozporovat. Nicméně, spolu k přístrojům byl dodán i přípravek na upevňování vzorků do kapslí, které se pak do těch kalorimetrů vkládaly. Byl to asi 30cm vysoký kovový stojánek s pístem, který se ručně pákou přirážel na tu kapsli. Celé to na pohled připomínalo školní mikroskop nebo stojan na malou vrtačku. Tahle BLBOST, kterou by kdejaký fachman dokázal na frézce vyrobit za flašku během polední pauzy, stála neuvěřitelných 15 000 Kč (patnáct tisíc, zhruba tehdejší průměrný plat). Nikdo ani nepípnul, přece to bylo "speciální laboratorní vybavení" a stejně se to platilo z grantu, tak co...Skrýt celý příspěvek

      • V__A
        20:22 25.08.2022

        Určitě tam je velká marže, ale je potřeba do ceny rozpustit cenu vývoje, certifikace, získání know how atd.

        Určitě tam je velká marže, ale je potřeba do ceny rozpustit cenu vývoje, certifikace, získání know how atd.

    • VictorAlphaCharlie
      19:03 25.08.2022

      Počítám,že výsledný profit margin bude mezi 50-70%, ale u něčeho náročného na vývoj a s tím že není jisté zda se to někdy použije, to ani jinak nejde pokud má firma přežít.. a ...Zobrazit celý příspěvek

      Počítám,že výsledný profit margin bude mezi 50-70%, ale u něčeho náročného na vývoj a s tím že není jisté zda se to někdy použije, to ani jinak nejde pokud má firma přežít.. a upřímně aby něco takhle malého mělo flight time 25min je sakra uspech. Prostě ten R&D čas se musí nějak zaplatit. Zároveň se špatně vyčísluje.. nejde koukat jen na cenu výroby komponent a montáže.Skrýt celý příspěvek

      • VictorAlphaCharlie
        19:06 25.08.2022

        K tomu přípravku do laboratoře, samozřejmě neznám detaily.. ale často jde o to, že všechno co se používá musí mít souhlas od všech stran, certifikace..atd atd a pak i pár šroubů ...Zobrazit celý příspěvek

        K tomu přípravku do laboratoře, samozřejmě neznám detaily.. ale často jde o to, že všechno co se používá musí mít souhlas od všech stran, certifikace..atd atd a pak i pár šroubů stojí třeba pár stovek.. viz letectví nebo lékařská technikaSkrýt celý příspěvek

        • VictorAlphaCharlie
          19:10 25.08.2022

          Ale těch 195k mi taky přijde hodně.

          Ale těch 195k mi taky přijde hodně.

          • Pavka
            19:27 25.08.2022

            Jak pravil klasik "Pes není kráva, čím menší tím dražší..." sry nemohl jsem si pomoct

            Jak pravil klasik "Pes není kráva, čím menší tím dražší..." sry nemohl jsem si pomoct

    • sgaba
      20:13 25.08.2022

      To je asi víc, než stál, ten dron co létá na Marsu.

      To je asi víc, než stál, ten dron co létá na Marsu.

  • Zuzana 2 enjoyer
    16:42 25.08.2022

    https://www.youtube.com/watch?... Veľmi kritický rozhovor s Cohenovým bratom, ktorý tiež bojoval na Ukrajine. Rozhovor je v angličtine. Hovoria tam o korupcii v ua ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.youtube.com/watch?...
    Veľmi kritický rozhovor s Cohenovým bratom, ktorý tiež bojoval na Ukrajine. Rozhovor je v angličtine. Hovoria tam o korupcii v ua armade a že posielajú vojakov na samovražedné misie.
    Ten kritický článok Jamestownu mal pravdu.Skrýt celý příspěvek

    • VictorAlphaCharlie
      19:13 25.08.2022

      Ono to docela hraje dokupy s tím co psali na kyivindependent. Snad s tím UA něco dělá. Každe války se chytnou různé živly..

      Ono to docela hraje dokupy s tím co psali na kyivindependent. Snad s tím UA něco dělá. Každe války se chytnou různé živly..

      • Zuzana 2 enjoyer
        20:38 25.08.2022

        No vyzerá to tak že je to systémový problém naprieč ua armádou.

        No vyzerá to tak že je to systémový problém naprieč ua armádou.

  • Rošťák
    16:07 25.08.2022

    Pamatujete, jak jsme zde řešily video o tom, jak s tankem vjel borec do minového pole, kde jich už pár bylo? Nemáte ho někdo někde uložené? Nevim zda je tohle stejná situace, ...Zobrazit celý příspěvek

    Pamatujete, jak jsme zde řešily video o tom, jak s tankem vjel borec do minového pole, kde jich už pár bylo?
    Nemáte ho někdo někde uložené?
    Nevim zda je tohle stejná situace, jen z jiného dronu ....
    https://twitter.com/Shtirlitz5... Skrýt celý příspěvek

    • AnthraxLeak
      16:13 25.08.2022

      Spíš mi to připadá, že je to to samé video, jen zrcadlově otočené. Ale bohužel, původní video taky nemůžu najít .

      PS: pokud tu nejsme všichni děvčata, tak jsme "řešili".

      Spíš mi to připadá, že je to to samé video, jen zrcadlově otočené. Ale bohužel, původní video taky nemůžu najít .

      PS: pokud tu nejsme všichni děvčata, tak jsme "řešili".

      • Roger
        16:53 25.08.2022

        Dobrá otázka. Je tu zástupce něžného pohlaví? Alespoň jedna?

        Dobrá otázka. Je tu zástupce něžného pohlaví? Alespoň jedna?

      • vz. 58
        16:58 25.08.2022

        Pózor: Vojenská gramatická policie uděluje AnthraxLeakovi pochvalu před nastoupenou abecedou a rozvinutým lexikonem. Pohov, volno...

        Pózor: Vojenská gramatická policie uděluje AnthraxLeakovi pochvalu před nastoupenou abecedou a rozvinutým lexikonem. Pohov, volno...

        • Hawk
          18:15 25.08.2022

          Já naopak souhlasím... Možná ve vašich životech tohle nehraje roli, ale na (určitě nejen) mé úrovni dělat hrubky i/y, shoda pod./přísud. atd. je v podstatě konec kariéry... Jako ...Zobrazit celý příspěvek

          Já naopak souhlasím... Možná ve vašich životech tohle nehraje roli, ale na (určitě nejen) mé úrovni dělat hrubky i/y, shoda pod./přísud. atd. je v podstatě konec kariéry... Jako vážně... Jakou odbornou váhu má člověk, který nezvládne učivo 5. třídy ZŠ?Skrýt celý příspěvek

          • Misonek 76
            18:33 25.08.2022

            No uprime znam spoustu vysokoskolaku odborniku ve svem oboru a nejsou schopni dat dohromady kloudnou vetu pokud se netejka jejich oboru. Takze ja se svou deslexii disgrafii a ...Zobrazit celý příspěvek

            No uprime znam spoustu vysokoskolaku odborniku ve svem oboru a nejsou schopni dat dohromady kloudnou vetu pokud se netejka jejich oboru. Takze ja se svou deslexii disgrafii a totalni neschopnosti pochopit psanej ceskej jazyk a jeste bez brejli jsem na pohodu :) pro me je dulezitej obsah nez gramatika.Skrýt celý příspěvek

          • Sunakashi
            19:00 25.08.2022

            "Jako vážně"...tak to nechápu že to tady zvládáš číst ty příspěvky... jestli to má mít odbornou váhu podle gramatiky tak to ses dobrej Mimoň a nemluvě o tom že někoho urážíš...

            "Jako vážně"...tak to nechápu že to tady zvládáš číst ty příspěvky... jestli to má mít odbornou váhu podle gramatiky tak to ses dobrej Mimoň a nemluvě o tom že někoho urážíš...

          • Rošťák
            19:55 25.08.2022

            @Hawk k tomuhle nemám co dodat, bohužel dyslexie a dysgrafie jaksi ovlivňuje můj psaný text a nebude to to nepochopením učiva, ale prostě tam ty hrubky nevidím ( a to si ...Zobrazit celý příspěvek

            @Hawk
            k tomuhle nemám co dodat, bohužel dyslexie a dysgrafie jaksi ovlivňuje můj psaný text a nebude to to nepochopením učiva, ale prostě tam ty hrubky nevidím ( a to si příspěvky opakovaně čtu ) .....
            Jinak mi sice " osud" tady ubral ale dle testů třeba v technickém směru mam IQ nad 150 ...... Ale to neberte, že bych chtěl kolem sebe kopat :) Knih také přečtu za rok desítky ..... Ale tak to prostě u mě je ....
            Jinak, článek o dodávce sanitek na UA , projde jazykovou korekturou ( vícenásobnou ... )Skrýt celý příspěvek

          • Hawk
            20:14 25.08.2022

            Pozor, neurážím nikoho, kdo má prokazatelné zdravotní problémy...

            Pozor, neurážím nikoho, kdo má prokazatelné zdravotní problémy...

          • McCoolie16
            20:31 25.08.2022

            Tady je zase chytrolinu.

            Tady je zase chytrolinu.

          • Ján Paliga
            23:01 25.08.2022

            @ McCoolie16

            "Tady je zase chytrolinu."

            Nechceš sa pridať? Máme dosť miesta.... :)

            @ McCoolie16

            "Tady je zase chytrolinu."

            Nechceš sa pridať? Máme dosť miesta.... :)

          • Jirosi
            07:08 26.08.2022

            Hawk: To jako dokážete poznat, kdo má zdravíčko problémy, a kdo ne z prispevku na webu?

            Hawk: To jako dokážete poznat, kdo má zdravíčko problémy, a kdo ne z prispevku na webu?

          • liberal shark
            08:31 26.08.2022

            Souhlasím. Osobně nevěřím, že člověk který, nedokáže zvládnout český jazyk, může být odborníkem na cokoliv.

            Souhlasím. Osobně nevěřím, že člověk který, nedokáže zvládnout český jazyk, může být odborníkem na cokoliv.

          • Rošťák
            12:53 26.08.2022

            liberal shark
            Díky za názor.

            liberal shark
            Díky za názor.

    • Inflex
      16:15 25.08.2022

      Našel sem to podle svýho commentu "můj WoT team". https://twitter.com/markito017... To ani nebude jinej dron, jen zrcadlově ...Zobrazit celý příspěvek

      Našel sem to podle svýho commentu "můj WoT team".
      https://twitter.com/markito017...
      To ani nebude jinej dron, jen zrcadlově obrácený.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        19:56 25.08.2022

        Díky, mě to přišlo dost podobné a proto jsem to video hledal .....

        Díky, mě to přišlo dost podobné a proto jsem to video hledal .....

    • Ján Paliga
      23:02 25.08.2022

      Nižšie v pokeci pod twittrovým príspevkom sa píše, že je to staré video....

      Nižšie v pokeci pod twittrovým príspevkom sa píše, že je to staré video....

Načítám diskuzi...