VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Technista
    12:42 26.08.2022

    V Rize, Lotyšsku, odstřelily ve čtvrtek 25.8. 80 m vysoký železobetonový monument s hvězdami k "osvobození" Lotyšska Rudou armádou - největším, nejagresivnějším a nejbrutálnějším ...Zobrazit celý příspěvek

    V Rize, Lotyšsku, odstřelily ve čtvrtek 25.8. 80 m vysoký železobetonový monument s hvězdami k "osvobození" Lotyšska Rudou armádou - největším, nejagresivnějším a nejbrutálnějším komplicem nacistického Německa, které nikdy nezradila (pouze byla zrazena sama). https://www.dw.com/en/latvia-r... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      13:38 26.08.2022

      Ešte by to chcelo odstreliť aj ten brutálny falus nad Bratislavou... Tak, ako preň odstrelili vežu kostola boľševici. Vojakov pekne pochovať na normálny cintorín, ako sa na ...Zobrazit celý příspěvek

      Ešte by to chcelo odstreliť aj ten brutálny falus nad Bratislavou... Tak, ako preň odstrelili vežu kostola boľševici. Vojakov pekne pochovať na normálny cintorín, ako sa na civilizáciu patrí.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        13:47 26.08.2022

        Myslím, že pod tím hroby nejsou. Nebývá a nebývalo to zvykem. Spíš je to jen pomník, než hrobka

        Myslím, že pod tím hroby nejsou. Nebývá a nebývalo to zvykem. Spíš je to jen pomník, než hrobka

        • Ján Paliga
          15:19 26.08.2022

          Priamo pod pamätníkom nie, okolo :) Zle som to napísal, ospravedlňujem sa. Čítal som dávnejšie, že kvôli výstavbe tam pozvazali aj telá vojakov z ďalekého okolia, ktorí nezahynuli ...Zobrazit celý příspěvek

          Priamo pod pamätníkom nie, okolo :) Zle som to napísal, ospravedlňujem sa. Čítal som dávnejšie, že kvôli výstavbe tam pozvazali aj telá vojakov z ďalekého okolia, ktorí nezahynuli pri bojoch o Bratislavu.Skrýt celý příspěvek

      • PeterABC
        13:47 26.08.2022

        To si nechcem ani predstavit, co by zacali stvarat slovenski ,,rusofili", ked by niekto zodpovedny tuto myslienku na odstranenie Slavina navrhol. Fico by hned vyhlasil referendum ...Zobrazit celý příspěvek

        To si nechcem ani predstavit, co by zacali stvarat slovenski ,,rusofili", ked by niekto zodpovedny tuto myslienku na odstranenie Slavina navrhol. Fico by hned vyhlasil referendum svojim oveckam.... Ked v rodnej dedine oblial Kalmus cervnou farbou pomnicek Vaska Bilaka, to bol aj sud kvoli tomu. Okupaciu z roku 1968 je hodnoteny viac pozitivne ako negativne v jednom prieskume. Hroza :-(Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          15:23 26.08.2022

          Argumentoval by som, že telá tých vojakov túžia po svojej rodnej hrude. Pekne by som exhumoval, s pietou ich uložil do zinkovej rakvy a poslal tam, kam patria - ku ich predkom. ...Zobrazit celý příspěvek

          Argumentoval by som, že telá tých vojakov túžia po svojej rodnej hrude. Pekne by som exhumoval, s pietou ich uložil do zinkovej rakvy a poslal tam, kam patria - ku ich predkom. Neznámych vojakov si môžu uložiť v Moskve ku hrobu neznámeho vojaka.

          V rámci reciprocity nech nám pošlú našich legionárov, ktorých hroby ničili boľševici. U nás dostanú viacej úcty...Skrýt celý příspěvek

      • risomas_SK
        15:25 26.08.2022

        Odstrelenie by asi nepreslo u nas. Ale urcite by som privital keby minimalne odstranili odtial vsetky komunisticke a sovietske symboly. Uplne odstranenie by pripadalo do uvahy asi ...Zobrazit celý příspěvek

        Odstrelenie by asi nepreslo u nas. Ale urcite by som privital keby minimalne odstranili odtial vsetky komunisticke a sovietske symboly. Uplne odstranenie by pripadalo do uvahy asi az keby sa vymyslel co tam bude miesto toho.Skrýt celý příspěvek

  • Silver
    12:27 26.08.2022

    Kruté prebúdzanie:
    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    Kruté prebúdzanie:
    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    • Marw
      12:43 26.08.2022

      Dost ma fascinuje ze to buchne kusok od chlapa a ten v pohode odbehne po svojich...

      Dost ma fascinuje ze to buchne kusok od chlapa a ten v pohode odbehne po svojich...

      • sgaba
        12:49 26.08.2022

        Byl v díře.

        Byl v díře.

      • Danik
        12:50 26.08.2022

        Ten chlápek měl slušnou kliku. Dopadlo to do místa kde ho terén ochránil, byl níž. Nebo druhá možnost dostal pár střepin, ale adrenalin ho ještě chvíli nesl.

        Ten chlápek měl slušnou kliku. Dopadlo to do místa kde ho terén ochránil, byl níž. Nebo druhá možnost dostal pár střepin, ale adrenalin ho ještě chvíli nesl.

      • segal7
        13:11 26.08.2022

        Byl v okopu pro ležícího střelce, tudíž pod úrovní výbuchu

        Byl v okopu pro ležícího střelce, tudíž pod úrovní výbuchu

      • Misonek 76
        13:48 26.08.2022

        No po svejch odbehl ale tohle probuzeni je rovnou na vymenu spodku.

        No po svejch odbehl ale tohle probuzeni je rovnou na vymenu spodku.

      • Oromis
        15:09 26.08.2022

        Šok dělá hodně, klidně mohl po 15 metrech vykrvácet a umřít.

        Šok dělá hodně, klidně mohl po 15 metrech vykrvácet a umřít.

    • sgaba
      12:48 26.08.2022

      Tentokrát měl velké štěstí, taky se už probudit nemusel.

      Tentokrát měl velké štěstí, taky se už probudit nemusel.

      • peal
        13:06 26.08.2022

        Kazdopadne se uz klidne nevyspi, dokud bude na fronte :) Ten pocit ze na tebe kdykoliv muze neco spadnou znova musi byt sileny.

        Kazdopadne se uz klidne nevyspi, dokud bude na fronte :) Ten pocit ze na tebe kdykoliv muze neco spadnou znova musi byt sileny.

        • Ján Paliga
          13:41 26.08.2022

          A musel si vymeniť aj trencle... Len neviem či s Ivanom, alebo so Serjozom?

          A musel si vymeniť aj trencle... Len neviem či s Ivanom, alebo so Serjozom?

          • Cimbi
            13:50 26.08.2022

            Taky bych při útěku zanechával nepříliš voňavou stopu.

            Málokdo by si v takové situaci nepustil do gatí...

            Taky bych při útěku zanechával nepříliš voňavou stopu.

            Málokdo by si v takové situaci nepustil do gatí...

          • Maskot
            14:08 26.08.2022

            docela by mě zajímalo, jak to doopravdy je se znečištěním spodního prádla v krizi upřímně si myslím, že při leknutí se to nestane jestli by se (vůbec) taková nehoda přihodila, ...Zobrazit celý příspěvek

            docela by mě zajímalo, jak to doopravdy je se znečištěním spodního prádla v krizi
            upřímně si myslím, že při leknutí se to nestane
            jestli by se (vůbec) taková nehoda přihodila, tak bych tipoval spíš při situaci, která je zjevná (na kolejích, když je vidět přijíždějící vlak nebo když je vidět letící raketa, blížící se tank atd)Skrýt celý příspěvek

      • Janicekmac
        15:00 26.08.2022

        jak se nemohl probudit? Probudil by se přece mrtvý. To dá rozum.

        jak se nemohl probudit? Probudil by se přece mrtvý. To dá rozum.

    • Cimbi
      13:48 26.08.2022

      Už před tím útokem vypadá, jak kdyby zemřel na skrčeninu (kdo viděl "Vlak dětství a naděje", ví, na co narážím.

      Už před tím útokem vypadá, jak kdyby zemřel na skrčeninu (kdo viděl "Vlak dětství a naděje", ví, na co narážím.

      • Ján Paliga
        15:29 26.08.2022

        Kapitán Prichoďko ako hlavný predstaviteľ básne postavy hranej Michalom Peškom :) Akurát minule som pozeral reprízu tuším na ČT... Seriál sa mi veľmi páčil. Človek musel pri ...Zobrazit celý příspěvek

        Kapitán Prichoďko ako hlavný predstaviteľ básne postavy hranej Michalom Peškom :)

        Akurát minule som pozeral reprízu tuším na ČT... Seriál sa mi veľmi páčil. Človek musel pri ňom poriadne rozmýšľať.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          15:42 28.08.2022

          Není to laciná zábava...

          Není to laciná zábava...

    • hurvo
      15:15 26.08.2022

      Zdalo sa mi to alebo ten vog dopadol presne dovnutra prilby?

      Zdalo sa mi to alebo ten vog dopadol presne dovnutra prilby?

  • Clanek
    12:27 26.08.2022

    Propojeni slovenske a polske plynarenske soustavy oficielne zprovozneno. 160km plynovod, 60km na Polske a 100km na Slovenske strane. Kapacita : celorocni spotreba ...Zobrazit celý příspěvek

    Propojeni slovenske a polske plynarenske soustavy oficielne zprovozneno. 160km plynovod, 60km na Polske a 100km na Slovenske strane. Kapacita : celorocni spotreba Slovenska.
    https://ekonomika.pravda.sk/en... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      13:51 26.08.2022

      Gratuluji.

      Nám toto Bureš zasekl, takže nám zbývají jen oči pro pláč.

      Gratuluji.

      Nám toto Bureš zasekl, takže nám zbývají jen oči pro pláč.

      • Lubko
        14:04 26.08.2022

        To bych fakt blil, ještě před Burešem jsme dováželi cca 1/4 plynu z Norska ... ten pak nechal ve spolupráci s Němci kontrakt chcípnout jelikož jeho chemičky měly vyšší zisk z ...Zobrazit celý příspěvek

        To bych fakt blil, ještě před Burešem jsme dováželi cca 1/4 plynu z Norska ... ten pak nechal ve spolupráci s Němci kontrakt chcípnout jelikož jeho chemičky měly vyšší zisk z levnějšího plynu z Ruska. A teď to hovado ječí z obytňáku, že fialova drahota :(Skrýt celý příspěvek

        • Danik
          14:34 26.08.2022

          Byly bývávaly časy, kdy tohle bylo skoro trestné... Takovéhle ohrožení republiky pro vlastní zisk. To je na kriminál...

          Byly bývávaly časy, kdy tohle bylo skoro trestné... Takovéhle ohrožení republiky pro vlastní zisk. To je na kriminál...

      • Clanek
        14:19 26.08.2022

        Diky propojeni slovenske a ceske plynarenske soustavy je tohle pomoc i pro CR. Potece sem plyn sice oklikou, ale potece, neb Slovaci ani kdyby se tok ruskeho plynu zastavil ...Zobrazit celý příspěvek

        Diky propojeni slovenske a ceske plynarenske soustavy je tohle pomoc i pro CR. Potece sem plyn sice oklikou, ale potece, neb Slovaci ani kdyby se tok ruskeho plynu zastavil komplet, tak nebudou dovazet vse jen skrze Polsko ale i jizni trasou.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    12:25 26.08.2022

    Letectvo okupantů. Kolik techniky je poblíž hranic s Ukrajinou a jaké jsou zásoby https://www.rbc.ua/rus/news/no... UKRAJINA, ...Zobrazit celý příspěvek

    Letectvo okupantů. Kolik techniky je poblíž hranic s Ukrajinou a jaké jsou zásoby
    https://www.rbc.ua/rus/news/no...
    UKRAJINA, PÁTEK 26. SRPNA 2022
    Rusko má na skladě několik tisíc jednotek leteckého vybavení. Poblíž ukrajinských hranic drží Ruská federace stovky letadel a vrtulníků, ale zatím nezvýšila jejich dodávky na fronty. Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na mluvčího ukrajinského letectva Jurije Ignata ve vysílání telethonu.

    400 letadel a 360 vrtulníků
    Ignat poznamenal, že Rusko nepřisunuje letectvo k hranicím, ale pouze rotuje, aby nahradilo ztráty způsobené ukrajinskými obránci. Na hranicích drží nepřítel 400 letadel a až 360 vrtulníků.
    "Nestahuje je, bylo to tu už před invazí. Takové množství vojenské techniky. Bylo tu 450 letadel a 250 vrtulníků." Zničeno více než 200 letadel a více než 200 vrtulníků, Rusko prostě je doplňuje letecké zásoby, které byly zničeny, a tím mírně navýšilo vrtulníkové jednotky, které se nacházejí kolem ukrajinských hranic, nyní se zvýšily na 360. Jedná se o 155 útočných vrtulníků, zbytek jsou vojenské transportní, "řekl Ignat.

    O kolik více letectva je v Rusku?
    Podle něj Rusko po rozpadu SSSR obdrželo až 4 tisíce kusů různé letecké techniky a Ukrajina více než tisíc. Důležité je to, že útočníci na Ukrajině používají modernizovaná letadla.
    „Stíhačky Su-30SM, které okupanti používají, jsou ve skutečnosti modernizované Su-27 a další letadla, jako je Su-34. Právě tato nejnovější technologie byla použita v prvních dnech totální invaze a byla to právě tato technologie, kterou zničila naše protivzdušná obrana a vojenští piloti,“ vysvětlil mluvčí.

    Zastavily sankce výrobu moderních letadel v Rusku?
    Ignat také posuzoval dopad sankcí na výrobu letecké techniky v Rusku. Ruská federace podle něj postupně ztrácí přístup k mikroobvodům, deskám a čipům, kterými jsou vybavena nejen letadla, ale také drony, křižující a balistické střely. „Rusko postupně ztrácí všechny tyto technologie, jediná věc
    to, co svět a my potřebujeme přísně kontrolovat, je dodržování těch sankcí, které již byly proti tomu teroristickému státu přijaty. Protože Rusko se nezastaví před ničím, vždy kradlo technologie a vynálezy a bude v tom pokračovat prostřednictvím třetích zemí nebo pašováním,“ dodal.

    Od začátku totální války zničily ozbrojené síly Ukrajiny již 234 ruských letadel a 202 vrtulníků.Skrýt celý příspěvek

    • Arccos
      12:51 26.08.2022

      Já bych ty "tisíce" trochu krotil. Na wiki (https://en.wikipedia.org/wiki/... ja poměrně přesně a věrohodně vypsán současný inventář ruského ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych ty "tisíce" trochu krotil. Na wiki (https://en.wikipedia.org/wiki/... ja poměrně přesně a věrohodně vypsán současný inventář ruského letectva. K tisícům se dostaneme jenom při započítání úplně všeho. Ale bojových letadel by mělo být asi 1300, z toho asi půlka jsou dnes už obstarožní MiGy-29, Su-27 nebo Su-24. A o stavu skutečné nasaditelnosti můžeme jenom spekulovat.Skrýt celý příspěvek

      • Arccos
        12:52 26.08.2022

        Tak odkaz ještě jedno (systém diskuze tady nerozpozná závorky za okazem...):
        https://en.wikipedia.org/wiki/...

        Tak odkaz ještě jedno (systém diskuze tady nerozpozná závorky za okazem...):
        https://en.wikipedia.org/wiki/...

      • jj284b
        13:02 26.08.2022

        pri ruskej nature, bude nasaditelnost hlboko pod 30%... (Nemecke letectvo je na 50% btw)

        pri ruskej nature, bude nasaditelnost hlboko pod 30%... (Nemecke letectvo je na 50% btw)

        • KóĎA
          13:14 26.08.2022

          Ale Rusové létají i s vadnými komponenty, to by si v Německu v mírové době nedovolili.

          Ale Rusové létají i s vadnými komponenty, to by si v Německu v mírové době nedovolili.

          • Misonek 76
            13:49 26.08.2022

            Jo ale jen jednou

            Jo ale jen jednou

          • alter01
            14:34 26.08.2022

            Iba vás upozornujem na to , že je rozdiel medzi vadným komponentom v lietadle v mierovej dobe a vo vojnovej dobe ! V podstate sú všetky nemecké lietadlí 100% bojaschopné , pokial ...Zobrazit celý příspěvek

            Iba vás upozornujem na to , že je rozdiel medzi vadným komponentom v lietadle v mierovej dobe a vo vojnovej dobe ! V podstate sú všetky nemecké lietadlí 100% bojaschopné , pokial nemajú demontované motory.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    11:52 26.08.2022

    „Za všechno můžou tyhlety internety“: Útok na základnu ruského praporu "Pyatnashka": vyšlo najevo, kdo je vinen "únikem" souřadnic“ DONĚCK, PÁTEK 26. SRPNA ...Zobrazit celý příspěvek

    „Za všechno můžou tyhlety internety“:

    Útok na základnu ruského praporu "Pyatnashka": vyšlo najevo, kdo je vinen "únikem" souřadnic“
    DONĚCK, PÁTEK 26. SRPNA 2022
    https://www.rbc.ua/rus/news/ud...
    U Doněcku 22. srpna vybuchla základna ruských žoldáků z praporu Pjatnaška. Souřadnice jeho polohy pomohl určit ruský blogger Pavel Kukushkin. Právě tento takzvaný „vojenský velitel“ natočil video „příjezdu“ do podniku ležícího nedaleko základny. Právě z tohoto podniku bylo možné určit souřadnice základny žoldáků. Byly předány ozbrojeným silám Ukrajiny a ty objekt zasáhly. Kukuškin navíc pomohl identifikovat všechny žoldáky bojující proti Ukrajině a bombardující Avdiivku v Doněcké oblasti. Ano, blogger natáčel „akční filmy“ a postoval tato videa online. V nich ozbrojenci sdělují svá jména, odkud jsou, jak dlouho bojují.

    Moje poznámka:
    o „Patnátce“ (Пятнашка) a výbuchu na její základně jsem tu před pár dny psal. Takže jen pro „osvěžení“ a pro ty, kteří to nečetli:
    Mezinárodní brigáda „Pjatnaška“ je dobrovolnická formace pod velením Akhra Avidzby, která se účastnila války na Ukrajině na straně DLR, je součástí Republikánské gardy DLR. Skládá se převážně z abcházských dobrovolníků. Zahrnuje také české, slovenské, ruské, osetské a další dobrovolníky. Brigáda vznikla na konci června 2014. Jen o pár dní později se k brigádě připojilo dalších 20 dobrovolníků. Zpočátku mezi úkoly brigády patřila pouze ochrana kontrolního stanoviště na ulici Stratonautů, která byla poblíž doněckého letiště a byla neustále pod palbou. Po změně velitele Patnáctky bylo dobyto město Šachťjorsk. Patnáctka se zúčastnilo všech hlavních útoků na pozice ozbrojených sil Ukrajiny. Spolu s prapory Sparty a Somálska bojovala na doněckém letišti, poté se zúčastnila dobytí Uglegorska a bitvy u Maryjnu. Také sabotážní a průzkumné skupiny brigády plní různé úkoly bojových letů do týlu Ozbrojených sil Ukrajiny, sběr zpravodajských dat, a různé druhy sabotáží za nepřátelskými liniemi. V současné době je (či to co z ní po tom úderu zbylo) umístěna v Doněcku.Skrýt celý příspěvek

  • damra
    11:43 26.08.2022

    Nevíte někdo zda AGM-88 HARM se hlavice odděluje nebo střela dopadá v celku?
    Pripadne prosim nejake video....zatim jsem odelovani hlavice nevidel.
    Diky

    Nevíte někdo zda AGM-88 HARM se hlavice odděluje nebo střela dopadá v celku?
    Pripadne prosim nejake video....zatim jsem odelovani hlavice nevidel.
    Diky

    • jj284b
      11:51 26.08.2022

      niektore protiradarove strely maju schopnost "visiet nad oblastou" pomocou padaku.. v podstate sa z hlavice oddeli bojova cast, ktora sa potom snazi najst radar.. no nie som si ...Zobrazit celý příspěvek

      niektore protiradarove strely maju schopnost "visiet nad oblastou" pomocou padaku.. v podstate sa z hlavice oddeli bojova cast, ktora sa potom snazi najst radar.. no nie som si isty ci taku schopnost maju strely HARM..Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      11:59 26.08.2022

      Co vím, tak celá střela

      Co vím, tak celá střela

    • mudry.udrzbar
      12:22 26.08.2022

      vybuchuje nad cielom a utoci srapnelmi (neviem ci vsetky verzie)

      vybuchuje nad cielom a utoci srapnelmi (neviem ci vsetky verzie)

  • majales
    11:08 26.08.2022

    Noční útok na velitelské stanoviště/základnu v Kadiivce, Luhanská oblast. Základna byla v Hotelu “Donbas”.

    https://twitter.com/bayraktar_...

    Noční útok na velitelské stanoviště/základnu v Kadiivce, Luhanská oblast. Základna byla v Hotelu “Donbas”.

    https://twitter.com/bayraktar_...

    • Silver
      11:34 26.08.2022

      V Kadijevke bolo v čase útoku celkom až 200 Ruských vojakov. Celkom mäso:
      https://twitter.com/SputnikATO...

      V Kadijevke bolo v čase útoku celkom až 200 Ruských vojakov. Celkom mäso:
      https://twitter.com/SputnikATO...

      • peal
        11:51 26.08.2022

        No, mam-li byt uprimny, posledni dobou si nejsem jisty co si o takovych zpravach mam myslet. Mozna je to tim, ze Rusove hlasi 200 mrtvych s kazdou vybombardovanou kadibudkou, tak ...Zobrazit celý příspěvek

        No, mam-li byt uprimny, posledni dobou si nejsem jisty co si o takovych zpravach mam myslet. Mozna je to tim, ze Rusove hlasi 200 mrtvych s kazdou vybombardovanou kadibudkou, tak se mi podvedome nechce verit cislu 200? Jsem realista, propaganda je oboustranna, dukazu malo.
        Budu verit ze to byl uspech a i kdyz si nejspis nekdo zaprehanel, snad jich tam zarvalo aspon par.Skrýt celý příspěvek

        • Mortles
          11:57 26.08.2022

          Jo, lepší vydělit dvěma, hlavně počet mrtvých může být mrtví + zranění.

          Jo, lepší vydělit dvěma, hlavně počet mrtvých může být mrtví + zranění.

        • Jan Grohmann
          12:02 26.08.2022

          Berte to jako hru. Tak se to prostě hraje.

          Berte to jako hru. Tak se to prostě hraje.

        • Clanek
          12:11 26.08.2022

          Vidim to uplne stejne, smejeme se rusakum a jejich jednou raketou 200 zabitych zoldaku tu, 200 zabitych azovcu tam... Tohle je bohuzel ze stejneho soudku.

          Vidim to uplne stejne, smejeme se rusakum a jejich jednou raketou 200 zabitych zoldaku tu, 200 zabitych azovcu tam... Tohle je bohuzel ze stejneho soudku.

        • Scotty
          12:18 26.08.2022

          To máte jako počty padlích Ukrajinců. Nedávno ohlásili 9000 mrtvých a přitom už v červnu hlásili 10 000. V tomhle se nedá věřit ani jedné straně téměř nic.

          To máte jako počty padlích Ukrajinců. Nedávno ohlásili 9000 mrtvých a přitom už v červnu hlásili 10 000. V tomhle se nedá věřit ani jedné straně téměř nic.

          • StandaBlabol
            12:43 26.08.2022

            Nemáš k tomu nějaký zdroj? Protože tohle "v červnu 10.000, v srpnu 9.000" tlačí ruská propaganda. Ale já si žádný oficiální zdroj, který by oznámil v červnu ukrajinské ztráty ...Zobrazit celý příspěvek

            Nemáš k tomu nějaký zdroj? Protože tohle "v červnu 10.000, v srpnu 9.000" tlačí ruská propaganda. Ale já si žádný oficiální zdroj, který by oznámil v červnu ukrajinské ztráty 10.000 vojáků nepamatuji. Buďto byl něčí odhad, nebo civilní ztráty. Bojím se, že jen pomáháš šířit ruskou lež.Skrýt celý příspěvek

          • StandaBlabol
            18:41 26.08.2022

            to Scotty,

            jo, přesně jak jsem si myslel. Arestovič řekl 100 mužů denně. To bylo v květnu, kdy měli nejtěžší ztráty. A nějaký novinář to vynásobil počtem dnů, které válka trvá.

            to Scotty,

            jo, přesně jak jsem si myslel. Arestovič řekl 100 mužů denně. To bylo v květnu, kdy měli nejtěžší ztráty. A nějaký novinář to vynásobil počtem dnů, které válka trvá.

        • Lubko
          12:24 26.08.2022

          Tam je ale jasně psáno jen, že tam "bylo až 200" , nic o mrtvých, s malou pravděpodobností to mohli přežít i všichni .. a na opačném konci pravděpodobnostní křivky je těch 200 ...Zobrazit celý příspěvek

          Tam je ale jasně psáno jen, že tam "bylo až 200" , nic o mrtvých, s malou pravděpodobností to mohli přežít i všichni .. a na opačném konci pravděpodobnostní křivky je těch 200 mrtvých ...
          BTW, těch "obvyklých" 200 z každé strany souvisí nejspíš, že to má evokovat pověstný Gruz 200 .... :)
          Prostě fog of war ...Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            14:06 26.08.2022

            Není 200 vojáků velikost nějaké jednotky (např roty)? Pak by to dávalo smysl, že je to tak častý počet.

            Není 200 vojáků velikost nějaké jednotky (např roty)? Pak by to dávalo smysl, že je to tak častý počet.

        • Silver
          12:25 26.08.2022

          Budova je veľká. 200 vojakov by tam mohlo byť v pohode.
          Určite ale niekto prežil so zranením a niekto bez zranenia. Aj tak to bol veľmi dobrý terč takéhoto útoku.

          Budova je veľká. 200 vojakov by tam mohlo byť v pohode.
          Určite ale niekto prežil so zranením a niekto bez zranenia. Aj tak to bol veľmi dobrý terč takéhoto útoku.

        • Silver
          12:29 26.08.2022

          Inak tú sú ďalšie zábery a videá. Podľa tohto zdroja túto budovu zasiahlo až 10 rakiet vystrelených z ...Zobrazit celý příspěvek

          Inak tú sú ďalšie zábery a videá. Podľa tohto zdroja túto budovu zasiahlo až 10 rakiet vystrelených z HIMARS:
          https://twitter.com/KremlinTro... Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          14:04 26.08.2022

          "Bylo tam cca 200 Rusů" je něco jiného, než "Zabili jsme 200 Rusů". Oni přece neřekli, kolik jich padlo, jen kolik odhadují, že jich bylo před útokem...

          "Bylo tam cca 200 Rusů" je něco jiného, než "Zabili jsme 200 Rusů". Oni přece neřekli, kolik jich padlo, jen kolik odhadují, že jich bylo před útokem...

      • Tino
        12:11 26.08.2022

        to nemusi nutne znamenat, ze 200 je out...budova nevyzera byt na srot zdemolovana, ludia boli pravdepodobne v spodnych poschodiach .

        to nemusi nutne znamenat, ze 200 je out...budova nevyzera byt na srot zdemolovana, ludia boli pravdepodobne v spodnych poschodiach .

  • Silver
    10:59 26.08.2022

    Rôzne metódy miestnych obyvateľov ako likvidovať Ruské našľapné míny typu "motýľ":

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    Rôzne metódy miestnych obyvateľov ako likvidovať Ruské našľapné míny typu "motýľ":

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    • Ján Paliga
      11:04 26.08.2022

      Receptar nielen na nedeľu... :)

      Receptar nielen na nedeľu... :)

    • Lars
      11:06 26.08.2022

      Pro ochranu civilního obyvatelska dělají rusáci opravdu všechno, co můžou.

      Pro ochranu civilního obyvatelska dělají rusáci opravdu všechno, co můžou.

    • Donald
      12:03 26.08.2022

      Bude to peklo vycistit to vsude az valka skonci. Miny, nevybuchla minice. Kolik to znicili UA tech municnich skladu? 154? Tzn. 154 x Vrbetice + to vsechno ostatni ...

      Bude to peklo vycistit to vsude az valka skonci. Miny, nevybuchla minice. Kolik to znicili UA tech municnich skladu? 154? Tzn. 154 x Vrbetice + to vsechno ostatni ...

    • DanCZer
      15:08 26.08.2022

      Jako proč ne - máto někomu utrhnout nohu?
      Po tomhle konfliktu asi půjdou akcie výrobců minohledaček dost nahoru...

      Jako proč ne - máto někomu utrhnout nohu?
      Po tomhle konfliktu asi půjdou akcie výrobců minohledaček dost nahoru...

      • Ján Paliga
        15:33 26.08.2022

        Way Industry by tam malo poslať v rámci pomoci zdarma aspon jednu Boženu. Keď Turci Bayraktary, my Boženy...

        Way Industry by tam malo poslať v rámci pomoci zdarma aspon jednu Boženu. Keď Turci Bayraktary, my Boženy...

  • Cernysip
    10:47 26.08.2022

    Britská rozvědka označila důvody zastavení ruské ofenzívy na Ukrajině UKRAJINA, PÁTEK 26. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Britská rozvědka označila důvody zastavení ruské ofenzívy na Ukrajině
    UKRAJINA, PÁTEK 26. SRPNA 2022 08:32
    https://www.rbc.ua/rus/news/br...
    Ofenzíva ruských jednotek na Ukrajině se zastavila kvůli jejich vlastním nešikovným akcím a tvrdé podpoře ozbrojených sil Ukrajiny. Prohlášení ruských představitelů v této věci neodpovídají skutečnosti. Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na britské ministerstvo obrany na Twitteru. Jak je uvedeno ve zprávě, dne 24. srpna ruský ministr obrany Sergej Šojgu řekl Šanghajské organizaci pro spolupráci, že Rusko záměrně zpomaluje svou vojenskou kampaň na Ukrajině z potřeby snížit civilní oběti.
    "Toto je téměř jistě záměrná dezinformace. Ruská ofenzíva se zastavila kvůli neúspěšným vojenským akcím Ruska a prudkému odpor Ukrajiny,“ je si jisto britské ministerstvo obrany. Podle britské rozvědky, ruské síly operující na Ukrajině na rozkaz Šojgua opakovaně porušovaly plánované operační termíny. Je velmi pravděpodobné, že Šojgu a prezident Putin vyhodili nejméně šest generálů za to, že nepostupovali dostatečně rychle.
    V den Šojguova projevu zasáhla ruská balistická raketa krátkého doletu SS-26 Iskander vlak ve městě Chaplino a zabila nejméně dvě děti.
    „To zdůrazňuje ochotu Ruska způsobit vedlejší škody, když vidí vojenskou výhodu v raketových nebo dělostřeleckých úderech. Britská rozvědka již dříve uvedla, že šest měsíců po začátku války se situace ruské armády zhoršuje. Rusko se ocitlo v mezinárodní izolaci s bezútěšnými vyhlídkami. Ofenziva na Donbasu postupuje minimálně, a Rusko očekává velký ukrajinský protiútok. Operativně Rusko pociťuje nedostatek munice, vozidel a personálu.Skrýt celý příspěvek

    • Karol.Melichercik
      11:21 26.08.2022

      TEsim sa na den ked ich zacnu hnat ako psov spat do tej krajiny obmedzenych moznosti.

      TEsim sa na den ked ich zacnu hnat ako psov spat do tej krajiny obmedzenych moznosti.

      • Standa
        11:53 26.08.2022

        Jj taky, ale do měsíce nic nebude, pak přijde rasputica...zamrzne to a všichni budou čekat na jaro. Rusáci budou doufat v masivní poškození EU vlivem nedostupných nebo drahých ...Zobrazit celý příspěvek

        Jj taky, ale do měsíce nic nebude, pak přijde rasputica...zamrzne to a všichni budou čekat na jaro. Rusáci budou doufat v masivní poškození EU vlivem nedostupných nebo drahých energií. EU bude doufat v masivní poškození ruské ekonomiky kvůli sankcím. Nakonec se to příští rok moc nezmění, protože UA zkrátka nemá dost těžkých zbraní a rusáci zase nemají moc vojáků. Rusácká ekonomika položená nebude ( Rusáci jsou na bídu i celkem zvyklí), EU to taky nějak zvládne......no a budeme se v tom plácat další rok. Budu neskonale mile překvapen, jestli příští rok UA vyžene ty krysy z UA.Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          11:56 26.08.2022

          rasputica bude hrat do karat Ukrajincom... maju dobre motivovanu lahku pechotu... rusi budu zasa odkazany na cesty, co znamena ze sa znizi oblast ktoru bude treba delostrelecky ...Zobrazit celý příspěvek

          rasputica bude hrat do karat Ukrajincom... maju dobre motivovanu lahku pechotu... rusi budu zasa odkazany na cesty, co znamena ze sa znizi oblast ktoru bude treba delostrelecky postrelovat (do rozbahneneho pola delostrelectvo nedaju...)... rovnako tanky sa BVP sa nebudu moct pohybovat po polnych cestach... vyrazne to presunie rovnovahu sil na stranu s lepsim vycvikom a motivaciou.. plus, lepsou zimnou vystrojou...

          zima je tiez idealne prostredie pre termokamery a IR senzory v Javelinoch...Skrýt celý příspěvek

          • Standa
            13:40 26.08.2022

            Na termovize v zimě jsem taky hodně zvědavej. Obecně by měla mít UA v zimě drobnou výhodu (v obraně). Ale rasputica hrát do karet UA nebude, UA chtěla začít ofenzivní činnost ...Zobrazit celý příspěvek

            Na termovize v zimě jsem taky hodně zvědavej. Obecně by měla mít UA v zimě drobnou výhodu (v obraně). Ale rasputica hrát do karet UA nebude, UA chtěla začít ofenzivní činnost (otázka je, v jaké velikosti) a tam bude hrát do karet rasputica rusákům, budou mít zastřílené dělostřelectvo a protitankových zbraní budou mít taky dostatek. S příchodem dešťů to zkrátka zamrzne a rozmrzne to příští jaro. Možná budou chtít překvapit v zimě, ale vzhledem k chybějícímu zimnímu vybavení to neudělají.
            Ale také se mohu mýlit, protože když se mě lidi ptali, zda rusáci zaútočí, tak jsem říkal.....ne teď už ne, za chvíli rozmrzne půda a nikdo se tam nehne a rusáci nemají u hranic logistická centra.....no a ono to začalo. No ale je zase fakt, že snad jen rusák je schopný udělat stejnou chybu 2x....klidně i 5x že :-).Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            14:13 26.08.2022

            Nezamrzne... Já souhlasím s jj284b. Lehká pěchota a čtyřkolky zase pofrčí... Rus je bez dělostřelectva marnej a rasputica jim omezí manévrovací prostor.

            Nezamrzne... Já souhlasím s jj284b. Lehká pěchota a čtyřkolky zase pofrčí... Rus je bez dělostřelectva marnej a rasputica jim omezí manévrovací prostor.

        • Mortles
          11:59 26.08.2022

          To, že jsme nedokázali nalifrovat tam dost tanků na to, abychom vyřešili válku letos je velké selhání politického vedení evropských států. Cenu za tuhle nerozhodnost platíme už ...Zobrazit celý příspěvek

          To, že jsme nedokázali nalifrovat tam dost tanků na to, abychom vyřešili válku letos je velké selhání politického vedení evropských států. Cenu za tuhle nerozhodnost platíme už nyní a lepší to nebude.Skrýt celý příspěvek

          • Zablokovaný Prievan
            12:11 26.08.2022

            Nie je jediná západná krajina, ktorej sa válajú velké množstvá použitelných ťažkých zdraní v skladoch/na púšti, náhodou USA?
            Inak Poliaci prispeli celkom slušnou porciou tankov...

            Nie je jediná západná krajina, ktorej sa válajú velké množstvá použitelných ťažkých zdraní v skladoch/na púšti, náhodou USA?
            Inak Poliaci prispeli celkom slušnou porciou tankov...

          • Misonek 76
            12:30 26.08.2022

            A kde by pane kolego evropa ty tankya tezkou techniku vzala.

            A kde by pane kolego evropa ty tankya tezkou techniku vzala.

          • razorback
            15:00 26.08.2022

            Neni politicka vule, nejaka technika by se snad i nasla. Francie ma myslim 200 Leclercu, zadne nebezpeci, ktere by musely resit tanky jim ted urcite nehrozi..klidne jich uz mohli ...Zobrazit celý příspěvek

            Neni politicka vule, nejaka technika by se snad i nasla. Francie ma myslim 200 Leclercu, zadne nebezpeci, ktere by musely resit tanky jim ted urcite nehrozi..klidne jich uz mohli 100 UA mit a s tim uz by nejakej prulom urcite udelali, zvlast kdyz RU nema leteckou prevahu... Jako by tank byla nejaka psychologicka hranice, pres kterou nechteji zapadni politici jit, pritom si myslim ze ty Himarsy tam delaji mnohem vic skody, ale je to proste asi pro politiky nejak schudnejsi. Nebo je to vazne o tom, ze proste na to UA nema zazemi atd..v tom pripade ale zase nechapu, proc uz nejsou v polsku desitky dalsich Abramsu a vsechny Twardy na UA.Skrýt celý příspěvek

          • Sidon
            15:37 26.08.2022

            Je to pravda, ovsem se jedna o dlouhodobe podceneni nutnosti investice do armady prakticky vsech zapadnich zemi, nikoliv selhani usudku behem posledniho pulroku. Existovala-li by ...Zobrazit celý příspěvek

            Je to pravda, ovsem se jedna o dlouhodobe podceneni nutnosti investice do armady prakticky vsech zapadnich zemi, nikoliv selhani usudku behem posledniho pulroku. Existovala-li by dostatecna zasoba veskereho vojenskeho materialu, byla by i vetsi politicka vule jej poskytnout. Chybou je tedy uprednostnovani kratkodobych politckych zisku, kdy nejvetsi starosti volenych zastupcu je vyhrat nasledujici volby, nikoliv bezpecnost a prosperita zemi v nasledujicich dekadach. Ale politici jsou takovi, jaci jsou lide, takze do jiste miry mame to, co jsme chteli.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          14:09 26.08.2022

          Rasputica znamená novou příležitost pro UA. Dronama vyčistí zákopy, pěchota je překročí. Nebo pustí Rusy kousek postoupit a ti buď zapadnou nebo půjdou po cestách a bude se ...Zobrazit celý příspěvek

          Rasputica znamená novou příležitost pro UA.

          Dronama vyčistí zákopy, pěchota je překročí.


          Nebo pustí Rusy kousek postoupit a ti buď zapadnou nebo půjdou po cestách a bude se opakovat situace z jara...Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        11:54 26.08.2022

        skor krajiny neobmedzenych nemoznosti..

        skor krajiny neobmedzenych nemoznosti..

        • fanúšik
          12:34 26.08.2022

          krajiny neobmedzene obmedzených možností

          krajiny neobmedzene obmedzených možností

  • Danik
    10:29 26.08.2022

    OT (jak sviň, sorry), ale máme novou, fotečku pouhou Morany.

    https://www.excaliburarmy.cz/t...

    OT (jak sviň, sorry), ale máme novou, fotečku pouhou Morany.

    https://www.excaliburarmy.cz/t...

    • faraonamumu
      10:56 26.08.2022

      Kráska. Snad se brzo dočká prvního zákazníka. Velké šance by mohla mít nejen na Ukrajině, ale i v JV Asii. Tak držím palce.

      Kráska. Snad se brzo dočká prvního zákazníka. Velké šance by mohla mít nejen na Ukrajině, ale i v JV Asii. Tak držím palce.

      • Ján Paliga
        11:00 26.08.2022

        A hlavne nech slape ako hodinky. Ešte ju poslať na výlet a nech Orkom pošle pekné darčeky...

        A hlavne nech slape ako hodinky. Ešte ju poslať na výlet a nech Orkom pošle pekné darčeky...

    • liberal shark
      11:04 26.08.2022

      Cool :-)

      Cool :-)

    • peal
      11:58 26.08.2022

      Musim uznat, ze tohle se neokouka. Elegantni a zaroven z toho strika sila. Jsou uz znama nejaka data spusteni produkce? Nebo jak dlouho to budou jeste testovat?

      Musim uznat, ze tohle se neokouka. Elegantni a zaroven z toho strika sila. Jsou uz znama nejaka data spusteni produkce? Nebo jak dlouho to budou jeste testovat?

      • Rase
        13:01 26.08.2022

        Je to pořád jenom demonstrátor (stejně tak DITA).

        Je to pořád jenom demonstrátor (stejně tak DITA).

  • greenBelt
    10:20 26.08.2022

    Podobny pribeh RU vojaka a jeho jednotky (64th Separate Guards Motor Rifle Brigade), ktery nakonec napadl sveho ...Zobrazit celý příspěvek

    Podobny pribeh RU vojaka a jeho jednotky (64th Separate Guards Motor Rifle Brigade), ktery nakonec napadl sveho velitele:

    https://twitter.com/chriso_wik... Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    10:10 26.08.2022

    Pribeh RU vojaka nasadeneho na severu. Zaujimavost: Instrukce a jidlo dostali na 3 ...Zobrazit celý příspěvek

    Pribeh RU vojaka nasadeneho na severu.

    Zaujimavost: Instrukce a jidlo dostali na 3 dni.

    https://twitter.com/chriso_wik... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    10:03 26.08.2022

    Zdá se mi to, nebo je na těch UA Mi-17, pro našince velmi známá kamufláž? :-). Klucí lítaj nízko jak export ruského zbrojního ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdá se mi to, nebo je na těch UA Mi-17, pro našince velmi známá kamufláž? :-). Klucí lítaj nízko jak export ruského zbrojního průmyslu.

    https://twitter.com/OleksandrK...

    EDIT: Nemýlím-li se dodatečné UA výsostné znaky jsou stejné jako na "našich" Mi-24/35. Tak se ty naši Hroši dočkali důstojného konce kariéry. To stejné přeju i T-72M4CZ, BVP-2, Kubům a zbytku Dan a Mi-24Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      10:17 26.08.2022

      Ne. To se mýlíš. Takhle česká kamufláž ani náhodou nevypadá.

      Ne. To se mýlíš. Takhle česká kamufláž ani náhodou nevypadá.

  • V__A
    09:50 26.08.2022

    malé OT: Spx rozjede během příš´tiho roku beta test telefonování přes stralink bez terminálů pouze pomocí obyčejných mobilů. Pro to se určitě v armádě a na okupovaných územ´ích ...Zobrazit celý příspěvek

    malé OT: Spx rozjede během příš´tiho roku beta test telefonování přes stralink bez terminálů pouze pomocí obyčejných mobilů. Pro to se určitě v armádě a na okupovaných územ´ích najde využitíSkrýt celý příspěvek

    • zenker
      10:25 26.08.2022

      Zdroj?
      Neprudim, ale zda se mi to technicky nemozne (aby to zvladly bezne mobily), bude to potrebovat satelitni verzi tel.

      Zdroj?
      Neprudim, ale zda se mi to technicky nemozne (aby to zvladly bezne mobily), bude to potrebovat satelitni verzi tel.

      • lm524a
        10:33 26.08.2022

        Je to technicky nemožné, musí tam být nějaký mezičlánek - z družice nejde vysílat signal pro mobilní sítě, na to je moc sítí a moc rušení, ale z geostacionární družice můžete ...Zobrazit celý příspěvek

        Je to technicky nemožné, musí tam být nějaký mezičlánek - z družice nejde vysílat signal pro mobilní sítě, na to je moc sítí a moc rušení, ale z geostacionární družice můžete vysílat data do vysílače a z něj se může šířit mobilní signál.Skrýt celý příspěvek

        • V__A
          10:39 26.08.2022

          pokud to je technicky nemožné tak by to měl někdo těm blbcům ze Spx a T-mobilu říct jinak půjdou a udělají to.

          pokud to je technicky nemožné tak by to měl někdo těm blbcům ze Spx a T-mobilu říct jinak půjdou a udělají to.

          • lm524a
            10:41 26.08.2022

            Viz můj příspěvek níže kde reaguju na Maskota. RAN inženýra dělám 8 let, troufám si říct že o tomto tématu něco málo vím.

            Viz můj příspěvek níže kde reaguju na Maskota. RAN inženýra dělám 8 let, troufám si říct že o tomto tématu něco málo vím.

          • Maskot
            11:55 26.08.2022

            jenže ono ve článku na spacenews (nejenom tam) je, že to bude bez základen na zemi .... taky mi to připadá divný, ale ta anténa na Starlinku V2 má mít 25m² nicméně normálnímu 5G ...Zobrazit celý příspěvek

            jenže ono ve článku na spacenews (nejenom tam) je, že to bude bez základen na zemi .... taky mi to připadá divný, ale ta anténa na Starlinku V2 má mít 25m²
            nicméně normálnímu 5G telefonu ze současný nabídky se mi fakt nechce věřit (nějaký jiný kapesní zařízení, proč ne)Skrýt celý příspěvek

        • Matesxx
          11:39 26.08.2022

          Možná to bude přes ty brány (satelity komunikují buď přímo s uživatelskými terminály nebo pozemními branami, které jsou obvykle umístěny u významných uzlů stávající internetové ...Zobrazit celý příspěvek

          Možná to bude přes ty brány (satelity komunikují buď přímo s uživatelskými terminály nebo pozemními branami, které jsou obvykle umístěny u významných uzlů stávající internetové infrastruktury).
          viz. odkaz
          https://www.elonx.cz/vse-o-kon... Skrýt celý příspěvek

          • lm524a
            11:45 26.08.2022

            Pokud je to přes terminál, podobně jako starlink, pak ano, pak to není problém

            Pokud je to přes terminál, podobně jako starlink, pak ano, pak to není problém

    • Maskot
      10:30 26.08.2022
      • lm524a
        10:39 26.08.2022

        Podle toho článku se počítá s využitím pro mobile dead zones, minimální vytížení sítě, dále je tam zmínka "Musk did not specify whether a downsized Starlink V2 would have an ...Zobrazit celý příspěvek

        Podle toho článku se počítá s využitím pro mobile dead zones, minimální vytížení sítě, dále je tam zmínka "Musk did not specify whether a downsized Starlink V2 would have an antenna large enough to connect to mobile phones directly." - tam bude problém, prostě do vesmíru se nedá vynést dost velké vybavení ktere může sloužit jako BTS pro větší počet lidí, buď bude pokrytí s minimální propustností sítě (hovory budou padat, nebo se nespojí vůbec), nebo naopak bude řádově menší pokrytí a lepší propustnost, ale rád se nechám překvapit s čím Elon přijde.Skrýt celý příspěvek

        • V__A
          10:50 26.08.2022

          Proboha to je snad každému kdo se trochu zamyslí jasné. Starlink nebyl a nikdy nebude určen pro hustě zalidněné oblasti a ani tam díky pokrytí není potřeba.

          Proboha to je snad každému kdo se trochu zamyslí jasné. Starlink nebyl a nikdy nebude určen pro hustě zalidněné oblasti a ani tam díky pokrytí není potřeba.

        • Maskot
          11:51 26.08.2022

          downsized Starlink V2 = hypotetický mini Starlink V2
          (kdyby nebyla včas Starship)

          downsized Starlink V2 = hypotetický mini Starlink V2
          (kdyby nebyla včas Starship)

  • Danik
    09:48 26.08.2022

    Ukázka, že i mezi Rusy jsou stále normální lidé. Tohle je Yevgeniy Royzman, bývalý starosta Jekatěrinburgu, který od 2014, kritizoval kroky ruské vlády. Již dostal pokutu. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukázka, že i mezi Rusy jsou stále normální lidé. Tohle je Yevgeniy Royzman, bývalý starosta Jekatěrinburgu, který od 2014, kritizoval kroky ruské vlády. Již dostal pokutu. Předevčírem byl však zadržen za "diskreditaci OS RF".

    "It's awful what my country did, and I am, indirectly, an accomplice, in one way or another".

    Tady je rozhovor s ním.

    https://twitter.com/Gerashchen... Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      09:55 26.08.2022

      Blby, ze jsou vsichni v base.

      Blby, ze jsou vsichni v base.

      • RobS
        10:49 26.08.2022

        Před 40 lety by skončili na psychiatrii a před 60 by jen skončili.

        Před 40 lety by skončili na psychiatrii a před 60 by jen skončili.

    • Ján Paliga
      10:42 26.08.2022

      Na Twitteri NEXTA bol dokonca obrázok, že mu našli navstivenku ukrajinskej SBU - I. P. Smeska ... To radšej mohli nájsť jeho preukaz Azova, ten je tam v Rusku momentalne populárny ...Zobrazit celý příspěvek

      Na Twitteri NEXTA bol dokonca obrázok, že mu našli navstivenku ukrajinskej SBU - I. P. Smeska ... To radšej mohli nájsť jeho preukaz Azova, ten je tam v Rusku momentalne populárny :) Alebo CD Simms ...Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    09:35 26.08.2022

    Taky tato SK celebrita sa vyjadrila k “veci”.

    https://twitter.com/skdailymal...

    Taky tato SK celebrita sa vyjadrila k “veci”.

    https://twitter.com/skdailymal...

    • Alfii
      09:41 26.08.2022

      Neskutečná kravka, už pár let, kdykoli ji zahlédnu se mi zdvíhá kufr...inu jaký otec, taková dceruška

      Neskutečná kravka, už pár let, kdykoli ji zahlédnu se mi zdvíhá kufr...inu jaký otec, taková dceruška

    • Tino
      09:45 26.08.2022

      jej otec je poctivy rusofil/ kremlobot...podla mna potencionalny kolaborant, uroven Stremousov v Chersone...nieco take by si urcite prial a nieco take by od RUS keby na to prisl ...Zobrazit celý příspěvek

      jej otec je poctivy rusofil/ kremlobot...podla mna potencionalny kolaborant, uroven Stremousov v Chersone...nieco take by si urcite prial a nieco take by od RUS keby na to prisl oaj dostal....typek nema ziadnu cest, ako klasicky dezolat popieral/bagatelizoval covid, ked ho dostal a bolo mu fakt zle ako posledny lempl sa nechal odviezt do nemocnice ...ziadna cest v tomt odobytku nie je, ako ostatne u vacsiny rusofilov....jeho dcere ista cas kvalitne prepinalo, isla to co on, nasledne korigovala svoje nazory....nie som presvedceny, ze toto ma byt presny citat, resp presne to co mala povedat....cim ju nejdem branit on je rusofilna, ale nie vymlety rusofil ktory zakecava svoju poziciu acohentizmomSkrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      09:48 26.08.2022

      tak vzhladom k tomu, ze jej cely zivot doma vymival mozog agent ŠTB Lotos, tak sa vysledku nedivim

      tak vzhladom k tomu, ze jej cely zivot doma vymival mozog agent ŠTB Lotos, tak sa vysledku nedivim

    • jj284b
      09:54 26.08.2022

      aj na koronu neverila, kym ju nedostala... cert ho vie co by sa jej muselo stat aby prestala verit v rusov...

      aj na koronu neverila, kym ju nedostala... cert ho vie co by sa jej muselo stat aby prestala verit v rusov...

      • MaminCecok
        12:24 26.08.2022

        neprajem jej nič zlé, ono je to výrok z 2014, hádam za ten čas aspoň mierne precitla
        napadá mi "ruská trojka" ako z Buči: muža podrežú, ženu znásilnia

        neprajem jej nič zlé, ono je to výrok z 2014, hádam za ten čas aspoň mierne precitla
        napadá mi "ruská trojka" ako z Buči: muža podrežú, ženu znásilnia

    • Jura99
      09:56 26.08.2022

      docela zklamání, mě bývala svého času sympatická

      docela zklamání, mě bývala svého času sympatická

      • Ján Paliga
        10:49 26.08.2022

        Mne nie. Som na ňu alergický. Prázdne plytké moderovanie v rádiu sa nedalo počúvať. Možno sa odvtedy zmenila, ale mne je to jedno. Pre spoločnosť by to ale bolo prínosné.

        Mne nie. Som na ňu alergický. Prázdne plytké moderovanie v rádiu sa nedalo počúvať. Možno sa odvtedy zmenila, ale mne je to jedno. Pre spoločnosť by to ale bolo prínosné.

    • Mr.Tomas
      09:57 26.08.2022

      Treba uviesť aj to, že tento citát je z roku 2014.

      Treba uviesť aj to, že tento citát je z roku 2014.

      • greenBelt
        10:21 26.08.2022

        Dik

        Dik

      • montecasino1
        10:55 26.08.2022

        tiež mi to nekorešpondovalo, lebo ona sa k vojne na UA ani nevyjadrovala, pracuje pre RTVS a tam by to bol problém a ona to vie, tak blbá nie je ako jej otec.

        tiež mi to nekorešpondovalo, lebo ona sa k vojne na UA ani nevyjadrovala, pracuje pre RTVS a tam by to bol problém a ona to vie, tak blbá nie je ako jej otec.

    • Klimesov
      10:03 26.08.2022

      Válka ve Vietnamu, přinesla obrovskou "kulturní revoluci" smím li to tak nazvat v podobě anti válečných protestů, muziky, filmy, hnutí na kterých se staví dodnes. Taková byla ...Zobrazit celý příspěvek

      Válka ve Vietnamu, přinesla obrovskou "kulturní revoluci" smím li to tak nazvat v podobě anti válečných protestů, muziky, filmy, hnutí na kterých se staví dodnes. Taková byla tehdejší reakce na nesmyslnou válku.
      Reakce dnešních lidí na další nesmyslnou válku: Srance, dezinformace, a naprostý až odporný alibizmus.
      Ono ta touha po tom zrušit sociální sítě má něco do sebe. Roky si zde mohli lidé beztrestně veřejně psát kdejaké hovno.
      Jako já nevím jsem docela zklamaný z reakcí naší generace. Na jednu stranu obrovská vlna solidarity to jo, ale pak se objeví tohle.Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        10:24 26.08.2022

        Zase i ty hnutí proti válce ve Vietnamu jeli na Ruské propagandě. Zatím co S.Veitnam podporovali zbraněmi. Dnes je jiné jen to, že tam bojují přímo vojáci RF, zatím co obránce je ...Zobrazit celý příspěvek

        Zase i ty hnutí proti válce ve Vietnamu jeli na Ruské propagandě. Zatím co S.Veitnam podporovali zbraněmi.
        Dnes je jiné jen to, že tam bojují přímo vojáci RF, zatím co obránce je ochoten bojovat sám za sebe.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          10:46 26.08.2022

          Jane Fonda na protilietadlovom kanone v Severnom Vietname... :)

          Jane Fonda na protilietadlovom kanone v Severnom Vietname... :)

        • mudry.udrzbar
          11:01 26.08.2022

          a hlavne vtedy nexistovali socialne siete ako idealna platforma pre sirenie propagandy a dezinformacii, bohuzial zapad s tym odmieta efektivne bojovat na rozdiel od Ciny, Ruska a ...Zobrazit celý příspěvek

          a hlavne vtedy nexistovali socialne siete ako idealna platforma pre sirenie propagandy a dezinformacii, bohuzial zapad s tym odmieta efektivne bojovat na rozdiel od Ciny, Ruska a dalsich totalitnych statov, ktore sa cenzury internetu neboja. Za mna tu verejny zaujem na boji proti propagande nepriatela ma vyssiu hodnotu nez ciastocne obmedzenie slobody slova na soc.sietach.Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        15:46 26.08.2022

        Nesmyslnou válku?? na čem jedeš, komouši? Copak Američané to začali ? Trochu dějepisu by to chtělo...

        Nesmyslnou válku?? na čem jedeš, komouši? Copak Američané to začali ? Trochu dějepisu by to chtělo...

    • StatusQuo
      11:09 26.08.2022

      Ano to že se Rusové vybijou na Ukrajině hraje do karet USA ale to že kdyby Rusové ovládli celou Ukrajinu během týdne jak plánovali a na ten popud rozpoutali válku by hrál do karet ...Zobrazit celý příspěvek

      Ano to že se Rusové vybijou na Ukrajině hraje do karet USA ale to že kdyby Rusové ovládli celou Ukrajinu během týdne jak plánovali a na ten popud rozpoutali válku by hrál do karet Rusům už nenapíše.Skrýt celý příspěvek

    • Karol.Melichercik
      11:26 26.08.2022

      Nazor Banasovej na geopolitiku je ako keby sa pytam kuchara na plynovu krizu v EU. Keby chodila sem na armadny magazin mohla sa posunut niekam dalej :-)))))))

      Nazor Banasovej na geopolitiku je ako keby sa pytam kuchara na plynovu krizu v EU. Keby chodila sem na armadny magazin mohla sa posunut niekam dalej :-)))))))

    • RiMr71
      13:36 26.08.2022

      ...kdo to je... nějaká kuchařka z MŠ?

      ...kdo to je... nějaká kuchařka z MŠ?

  • Danik
    09:29 26.08.2022

    Než se rozjede dole ještě větší shitstorm (aneb zcela zbytečné československé poměřování pindíků). Tady máte tabulku do 7. Června v absolutních číslech (tedy bez poměru k HDP). Co ...Zobrazit celý příspěvek

    Než se rozjede dole ještě větší shitstorm (aneb zcela zbytečné československé poměřování pindíků). Tady máte tabulku do 7. Června v absolutních číslech (tedy bez poměru k HDP). Co vidíme? Že jak Česko tak Slovensko dělá dost a patří k předním příčkám. Zároveň nezapomeňme na kroky OBOU našich zemí, kdy jsme vyšlapávali cestu dodávek těžší techniky.

    https://www.czdefence.cz/image...

    Ono celkově tyto tabulky jsou hooodně orientační, protože otázka kdo co započítá, kdo jak nacení, kdo co dá darem a kdo si co nechá zaplatit (jsou tam třeba započítané peníze z těch sbírek co se nakupovaly Breny nebo výstroj? atd.). Něco se dalo darem, něco se proplatí z EU a něco se vymění. Viz naše T-72M1 nebo slovenské BVP-1 za Leo2A4, či naše Mi-24 za další H-1.

    Na jednu stranu tu můžou zaznít názory jak je to amorální, na druhou stranu pro Ukrajinu má ta technika cenu zlata a my by jsme byli blázni, kdyby jsme např. těch H-1 nevyužili. Tahle naše technika se prostě dá použít rychle a Ukrajinci ji znají. US si toho cení no a Němci koneckonců též (taky něco udělají a ještě zajistí zakázka pro domácí průmysl).

    Takže místo handrkování se, když máme doslova za humny válku, by bylo lepší makat dohromady a já doufám, že jak u CV-90 tak Leo2A4 se půjde cestou výhodnější úzké spolupráce (ta československá divize by pak taky vzniknout mohla). Nehledě na to, že jak půjde válka tak tohle je šance pro naše zbrojní průmysly vychytat své produkty přímo v nasazení a lepší PR se asi nenajde. Takže přeju ať se Zuze zadaří.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      09:40 26.08.2022

      Určite som nechcel svojim príspevkom nikoho uraziť. Nikdy by ma nenapadlo, že nejaký rebríček štátov, ktoré pomáhajú inej krajine by mohlo spôsobiť taký rozruch. Ale verím, že to ...Zobrazit celý příspěvek

      Určite som nechcel svojim príspevkom nikoho uraziť. Nikdy by ma nenapadlo, že nejaký rebríček štátov, ktoré pomáhajú inej krajine by mohlo spôsobiť taký rozruch.

      Ale verím, že to nie je o národnosti ale o ľuďoch.

      Samuela Ramaniho na Twitteri sledudujem už dlhšie. Je doktorom filozofie v medzinárodných vzťahoch na St. Antony's College, University of Oxford so špecializáciou na ruskú zahraničnú politiku po roku 1991. Odkaz na jeho štatistiku som postol, lebo sa mi zdala zaujímavá.

      Ak som niekoho urazil, tak sa ospravedlňujem.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        09:57 26.08.2022

        Nemáš se za co omlouvat, tento příspěvek nebyl myšlený proti tobě (a z podstaty věci proti nikomu). Jako 2 sv. v. Jedná se o společné úsilí mnoha zemí. Ta jeho statistika v ...Zobrazit celý příspěvek

        Nemáš se za co omlouvat, tento příspěvek nebyl myšlený proti tobě (a z podstaty věci proti nikomu). Jako 2 sv. v. Jedná se o společné úsilí mnoha zemí. Ta jeho statistika v korelaci s tím co jsem dával já bude dost pravděpodobně přesná, ovšem pak zase otázka metodiky výpočtu celkové pomoci v absolutních číslech. Všichni víme, že nejvíce do toho šlape US, jenže to je jaksi globální supervelmoc, tedy ne moc překvapení. Slovensko, ČR a Baltské země se vzhledem ke své velikosti a významu myslím vyšvihlySkrýt celý příspěvek

      • Silver
        11:31 26.08.2022

        Inak nechcem už prilievať olej do ohňa, ale tu je oficiálny zdroj (statista): https://twitter.com/Pabriks/st... SK, CAN a CZ ...Zobrazit celý příspěvek

        Inak nechcem už prilievať olej do ohňa, ale tu je oficiálny zdroj (statista):
        https://twitter.com/Pabriks/st...

        SK, CAN a CZ majú identickú podporu k pomeru HDP = 0,19%HDP.Skrýt celý příspěvek

    • fanúšik
      09:41 26.08.2022

      československá divízia má byť cieĺ pre nás všetkých

      československá divízia má byť cieĺ pre nás všetkých

    • Jura99
      09:45 26.08.2022

      Zde se v grafu pomoc USA zastavila někde u 24mld. €, ale z tisku víme, že v květnu odklepli pomoc 40mld. USD. Je to sice směs civilní a vojenské pomoci, ale USA zkrátka Ukrajinu ...Zobrazit celý příspěvek

      Zde se v grafu pomoc USA zastavila někde u 24mld. €, ale z tisku víme, že v květnu odklepli pomoc 40mld. USD. Je to sice směs civilní a vojenské pomoci, ale USA zkrátka Ukrajinu podpořily mnohem více, než by se z tohoto grafu zdálo člověku, který situaci nesleduje. Otázek je tam mnoho, Britové například na svém území vycvičí 10.000 UA vojáků každé 4měsíce, je to v tom grafu ? V jaké částce ? Protože taková pomoc, vycvičit od nuly nezkušené civilisty, bez jakékoliv zátěže ukrajinské infrastruktury, to je prostě naprostá bomba. Britové jsou spolu s Američany těmi, kdo pomáhají efektivně a o krok dříve než je potřeba. Jejich Javeliny a NLAWy do značné míry zpacifikovaly rusáky u Kijeva, HIMARS smáznul rusákům sklady munice a značně zredukoval jejich dělostřelecký válec.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        09:53 26.08.2022

        Přesně, myslím, že nikdo nepochybuje, že tandem US-Británie jede bomby. Já bych třeba nezapomněl ani na Poláky. Ale zároveň je pak třeba vzít v potaz i velikost země a HDP. Třeba ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně, myslím, že nikdo nepochybuje, že tandem US-Británie jede bomby. Já bych třeba nezapomněl ani na Poláky. Ale zároveň je pak třeba vzít v potaz i velikost země a HDP. Třeba ČR vzala nejvíce uprchlíků na osobu, Slováci dodali PVO a pomáhají UA s PHM, Kanada společně s Brity velmi důsledně cvičila ZSU už od 2014, Polsko poskytlo tanky a Kraby, Baltské země také jedou bomby vzhledem k své velikosti, Norové i Australani pomáhají také.

        U těchto grafů je prostě problém metodika. Započítalo se třeba to, že léčíme UA vojáky a civilisty u nás nebo v Polsku? atd.Skrýt celý příspěvek

      • mudry.udrzbar
        10:02 26.08.2022

        Ano v absolutnych cislach aj z hladiska efektivnosti je pomoc USA a VB v uplne inej lige. Na druhu stranu aj moznosti USA su uplne v inej galaxii nez nejaka ČR alebo SR, ked ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano v absolutnych cislach aj z hladiska efektivnosti je pomoc USA a VB v uplne inej lige. Na druhu stranu aj moznosti USA su uplne v inej galaxii nez nejaka ČR alebo SR, ked porovnam kolko neefektivne "preinvestovali" v Afganistane, tak Ukrajina je stale oproti tomu len slabucky odvar hlboko pod skutocnymi kapacitami USA.Skrýt celý příspěvek

      • Clanek
        12:03 26.08.2022

        Tak znovu, Lend & Lease act. je zakon, byl schvalen 9.5., a hovori o pujcce a pronajmu pro UA ve vyssi az 40mld USD na zaklade dekretu prezidenta pro fiskalni rok 2023, ktery v ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak znovu, Lend & Lease act. je zakon, byl schvalen 9.5., a hovori o pujcce a pronajmu pro UA ve vyssi az 40mld USD na zaklade dekretu prezidenta pro fiskalni rok 2023, ktery v pripade USA a konkretne pro federalni vladu zacina platit 1.10.2022. Proto do ted UA na zaklade Lend & Lease nic nedostala. Tech 40mld existuje od kvetna jen na papire a fakricky budou k dispozici az v poslednim kalendarnim kvartalu tohoto roku a po vetsinu kalendarniho roku 2023. Co poslalo nebo posila USA ted jde mimo tenhle budget.

        Tohle nema v aktualnich grafech pomoci CO UZ ODESLA NA UA co delat.Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          12:26 26.08.2022

          takze rozhoduje potvrzeny "dodaci list" nebo stačí kontrakt pro vstup do statistiky ? :-).

          takze rozhoduje potvrzeny "dodaci list" nebo stačí kontrakt pro vstup do statistiky ? :-).

          • Clanek
            12:46 26.08.2022

            No klidne si to vystavte na imaginarnich hodnotach, treba tam zapoctete vsechny T72m4, zbytek mixeru, bvp2 a dany, vzdyt prece jednou taky pudou na UA, no ne? Slovensku tam ...Zobrazit celý příspěvek

            No klidne si to vystavte na imaginarnich hodnotach, treba tam zapoctete vsechny T72m4, zbytek mixeru, bvp2 a dany, vzdyt prece jednou taky pudou na UA, no ne? Slovensku tam zapocteme 8 zuzan, nebo radeji rovnou 16 (co kdyby UA priobjednala) a taky Migy. Jo a polakum samozrejme i vsechny objednane Kraby, ikdyz je budou dodavat jeste 2r. :)

            A jsme opet u toho ze michate jablka (pomoc co UA uz dostala) s hruskama (pomoc co UA jednou, mozna, dostane) a divite se, ze vam to nevychazi. Me prijde prirozene, ze se v takovem srovnani resi pomoc, kterou ma Ukraina na Ukraine, a ne pomoc kterou ma Ukraina zatim jen na papire.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            13:14 26.08.2022

            Clanek: kontrakt neni imaginarni hodnota. Napr. ve statistice zbrojnich vydaju mame predpokladam platby do H-1, ale zadny vrtulnik jeste nedorazil.

            Clanek: kontrakt neni imaginarni hodnota. Napr. ve statistice zbrojnich vydaju mame predpokladam platby do H-1, ale zadny vrtulnik jeste nedorazil.

          • Clanek
            13:41 26.08.2022

            A zase pletete jablka a hrusky, to je skutecny talent tohle :D Ukrajina nema v ruce zadny kontrakt na 40mld. USA si samo sobe schvalilo zakon se sluvkem "az", bez toho aby bylo ...Zobrazit celý příspěvek

            A zase pletete jablka a hrusky, to je skutecny talent tohle :D
            Ukrajina nema v ruce zadny kontrakt na 40mld. USA si samo sobe schvalilo zakon se sluvkem "az", bez toho aby bylo jasne kdy a kolik z toho skutecne doputuje na UA. Muze to byt 40mld v prosinci, nebo taky 4mld a az za rok. A tohle vy chcete srovnavat s HIMARSama, caesarama, krabama a ja nevim cim co uz svou praci na UA odvadi?

            Vas bych chtel mit na nejakem projektu, na papire vsechno na nejlepsim poradku a na place se jeste nekoplo do zeme. Ale kdo by to resil, hlavne ze mame prislib "jednou, neco, snad" :))Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      10:57 26.08.2022

      Premeriavat pindiky ani netreba. Je evidentné, že najväčších pindikov máme my, Slováci. Niektorých vo vláde, niektorých v parlamente... :) Odkedy je pomoc ľuďom napadnutých ...Zobrazit celý příspěvek

      Premeriavat pindiky ani netreba. Je evidentné, že najväčších pindikov máme my, Slováci. Niektorých vo vláde, niektorých v parlamente... :)

      Odkedy je pomoc ľuďom napadnutých okupantom nemorálna? Na základe toho myslím, že máš zbytočne obavy. Osobne si vážim občanov ČR za to, koľko sa vyzbierali na pomoc Ukrajine. A som smutny z toho, že Slováci nie sú takí štedrí a sú vymyti ruskou propagandou...Skrýt celý příspěvek

      • Verdon
        12:45 26.08.2022

        Ano, i my máme největšího slovenského pindíka ve své politice :)

        Ano, i my máme největšího slovenského pindíka ve své politice :)

  • zero1711
    09:26 26.08.2022

    Zdravím, možno to bude mimo tému, ale neobjavili sa niekde informácie o termovíznych kamerách ruského pôvodu(k zameriavaču Sosna U), ktoré začali montovať do T72B3 mod 2016 po to ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdravím, možno to bude mimo tému, ale neobjavili sa niekde informácie o termovíznych kamerách ruského pôvodu(k zameriavaču Sosna U), ktoré začali montovať do T72B3 mod 2016 po to čo nemohli používať Francúzky tip?
    Podľa rusov by sa mali plne vyrovnať Francúzkym. Teraz keď sa podarilo Ukraincom ukoristiť rôzne kusy techniky, by také informácie niekde mohli byť.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      11:08 26.08.2022

      Starší model termokamier vyrába v licencii Bielorusko. Tie boli myslím dodávané do ruských tankov...

      Starší model termokamier vyrába v licencii Bielorusko. Tie boli myslím dodávané do ruských tankov...

      • Charlie
        13:49 26.08.2022

        Pokud se nemýlím tak běloruské infravize byly jeden z nejdůležitějších komponent a i když to byla francouzská licence, tak byly pořád o kilometr lepší než to co dokázali produkovat ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud se nemýlím tak běloruské infravize byly jeden z nejdůležitějších komponent a i když to byla francouzská licence, tak byly pořád o kilometr lepší než to co dokázali produkovat doma. Netuším jestli nějaké, případně kolik zařízení šlo přímo z francie,s tejně tak kolik toho vyráběli přímo bělorusové a kolik komponent chodilo ze zahraničí a oni je jen montovali.Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    09:24 26.08.2022

    Dle FT Rusko nepocita s diplomatickym resenim a pripravuje se na vleklou valku.

    https://www.ft.com/content/c93...

    Dle FT Rusko nepocita s diplomatickym resenim a pripravuje se na vleklou valku.

    https://www.ft.com/content/c93...

    • lm524a
      09:27 26.08.2022

      Mě by zajímalo čím tu válku chtějí financovat, čím tam chtějí bojovat a kdo tam půjde bojovat. Jediná opravdová šance pro ně je že západ vyměkne.

      Mě by zajímalo čím tu válku chtějí financovat, čím tam chtějí bojovat a kdo tam půjde bojovat. Jediná opravdová šance pro ně je že západ vyměkne.

      • Tino
        09:38 26.08.2022

        to je s imyslim RUS vyjednavacia karta a startovacia pozicia, nieco v zmysle ok sme prirpaveni na dlhodobi konflikt a vy?....toto budu tvrdit a toto im budu pomahat pretlacat ich ...Zobrazit celý příspěvek

        to je s imyslim RUS vyjednavacia karta a startovacia pozicia, nieco v zmysle ok sme prirpaveni na dlhodobi konflikt a vy?....toto budu tvrdit a toto im budu pomahat pretlacat ich priatelia na druhej strane, ktori budu rpave tymto argumentovat a tlacit UA do kompromisov.Skrýt celý příspěvek

        • lm524a
          09:51 26.08.2022

          Já už se nebojím, byl jsem připosraný strachy únor/březen kdy opravdu hrozilo že padne Kyjev, teď se bojím pro změnu toho že ten západ opravdu vyměkne a začne tlačit kompromis - ...Zobrazit celý příspěvek

          Já už se nebojím, byl jsem připosraný strachy únor/březen kdy opravdu hrozilo že padne Kyjev, teď se bojím pro změnu toho že ten západ opravdu vyměkne a začne tlačit kompromis - přesně jak píšete.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            10:28 26.08.2022

            Toho se mělo smysl bát, kdy, opravdu hrozil pak Kieva. Dnes už to západ bere jako levnou šanci se zbavit Ruska, kterou jim Putin doslova naserviroval na zlatem podnose. Náklady v ...Zobrazit celý příspěvek

            Toho se mělo smysl bát, kdy, opravdu hrozil pak Kieva.

            Dnes už to západ bere jako levnou šanci se zbavit Ruska, kterou jim Putin doslova naserviroval na zlatem podnose.
            Náklady v porovnání se studenou válkou jsou směrné.

            Projekty na odstrihnuti do surovikovodu jedou. Tenhle rok bude kriticky, ale suroviny skrtily už loni a současně blokování zásobníky (prazdne). Tak jsme to přežily...Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      09:32 26.08.2022

      Jestli plánují vleklou válku se zemí, která plně mobilizovala a má materiální, technologickou a finanční podporu USA, EU, GB a k tomu dalších zemí jako třeba Austrálie, tak se ...Zobrazit celý příspěvek

      Jestli plánují vleklou válku se zemí, která plně mobilizovala a má materiální, technologickou a finanční podporu USA, EU, GB a k tomu dalších zemí jako třeba Austrálie, tak se stali obětí vlastní propagandy a úplně ztratili smysl pro realitu.Skrýt celý příspěvek

      • Verdon
        12:52 26.08.2022

        Mohou taky docela racionálně kalkulovat s tím, že se sníží ochota Ukrajinců žít další roky v provizoriu a skoro bez příjmů. Je to celé válka zbraní, ekonomik a nervů.

        Mohou taky docela racionálně kalkulovat s tím, že se sníží ochota Ukrajinců žít další roky v provizoriu a skoro bez příjmů. Je to celé válka zbraní, ekonomik a nervů.

    • Jirosi
      09:38 26.08.2022

      Že ta třídenní operace nevyšla, zjistili po půl roce války?

      Tak Císařské Japonsko také nepocitalo z diplomatickym řešením, ale při podpisu kapitulaci se jich na to nikdo neptal.

      Že ta třídenní operace nevyšla, zjistili po půl roce války?

      Tak Císařské Japonsko také nepocitalo z diplomatickym řešením, ale při podpisu kapitulaci se jich na to nikdo neptal.

    • Hawk
      09:53 26.08.2022

      jestli to nemyslí tak, že jejich budoucnost se stane každodenním bojem o kus žvance.... :-D

      jestli to nemyslí tak, že jejich budoucnost se stane každodenním bojem o kus žvance.... :-D

Načítám diskuzi...