VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Fiagy
    18:05 04.05.2022

    Byl obnoven kontakt s obránci #Mariupol v #Azovstal. Stále v boji. V tuto chvíli nelze poskytnout více podrobností.
    https://twitter.com/CanadianUk...

    Byl obnoven kontakt s obránci #Mariupol v #Azovstal. Stále v boji. V tuto chvíli nelze poskytnout více podrobností.
    https://twitter.com/CanadianUk...

    • jj284b
      18:07 04.05.2022

      vraj ten utok odrazili..

      vraj ten utok odrazili..

    • MaminCecok
      18:19 04.05.2022

      Tento user nie je spoľahlivý, po jeho nedávnych báchorkách ho viacerí začali spochybňovať, či je vôbec na Ukrajine. Reagoval tak, že ich zabanoval. Toľko k jeho objektivite. Ja som ...Zobrazit celý příspěvek

      Tento user nie je spoľahlivý, po jeho nedávnych báchorkách ho viacerí začali spochybňovať, či je vôbec na Ukrajine. Reagoval tak, že ich zabanoval. Toľko k jeho objektivite. Ja som ho takisto prestal sledovať. Niekto k nemu robil analýzu jeho postov a došiel k tomu, že všetko, čo od neho kedy vyšlo bolo predtým na telegrame, čo potvrdilo teóriu o tom, že len preberá a hrá sa na hrdinu.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        18:22 04.05.2022

        to je mozne, no tieto spravy chodia aj z inych zdrojov.. je uplne jedno ak ich len repostuje... je nam asi kazdemu jasne ze nie je v Azovstale..

        to je mozne, no tieto spravy chodia aj z inych zdrojov.. je uplne jedno ak ich len repostuje... je nam asi kazdemu jasne ze nie je v Azovstale..

        • samoempire
          19:51 04.05.2022

          Přesně tak. Dávejte si pozor na ten internetový účet.

          Přesně tak. Dávejte si pozor na ten internetový účet.

    • Jura99
      18:20 04.05.2022

      borci.

      borci.

  • Alchen
    18:02 04.05.2022

    Zelenskyj oznámil začiatok druhej etapy vojny s Ruskom. Hlavnou úlohou Ukrajiny je čo najviac vytlačiť Rusko z nášho územia a postup ruskej armády je už ...Zobrazit celý příspěvek

    Zelenskyj oznámil začiatok druhej etapy vojny s Ruskom. Hlavnou úlohou Ukrajiny je čo najviac vytlačiť Rusko z nášho územia a postup ruskej armády je už zastavený.

    https://twitter.com/free_espor... Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      18:35 04.05.2022

      Pořád tak nějak doufám, že má UA připraveno něco na 9.5., jakože všichni ti geronti budou mávat z tribuny a všem okolo z generality začnou chodit SMS s texty, že velitelství tam a ...Zobrazit celý příspěvek

      Pořád tak nějak doufám, že má UA připraveno něco na 9.5., jakože všichni ti geronti budou mávat z tribuny a všem okolo z generality začnou chodit SMS s texty, že velitelství tam a tam bylo zničeno, odpálený most na krym, průnik UA jednotek na několika místech.....a všichni by se tam na sebe kysele a nerozhodně dívali a Putin by si toho všiml a řekl...co je? Co se stalo? A všichni by se pomalu vytráceli někam do hajzlu.....no pěkná pohádka, ale bylo by to super.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        18:47 04.05.2022

        Podle mě jediné co asi muže stihnout (a bude hodne chtít) je dostat azovstal :(

        Podle mě jediné co asi muže stihnout (a bude hodne chtít) je dostat azovstal :(

      • damra
        19:25 04.05.2022

        ja zase doufam ze putler se stane cilem

        ja zase doufam ze putler se stane cilem

    • Mortles
      20:55 04.05.2022

      Všichni v téhle válce rádi vyhlašují nějaké etapy :) Jsem zvědavý.

      Všichni v téhle válce rádi vyhlašují nějaké etapy :) Jsem zvědavý.

  • PavolR
    17:52 04.05.2022

    Ukrajinci minulý týždeň urobili niečo pri istej obci neďaleko istého mesta ... ;-) To len aby ste vedeli.

    Odkaz nedám, lebo nepriateľ načúva ...

    Ukrajinci minulý týždeň urobili niečo pri istej obci neďaleko istého mesta ... ;-) To len aby ste vedeli.

    Odkaz nedám, lebo nepriateľ načúva ...

  • major
    17:49 04.05.2022

    PKN Orlen hlási, že v prípade prijatia ropného embarga je schopný zásobovať celú strednú a východnú Európu:
    https://denikn.cz/minuta/87277...

    PKN Orlen hlási, že v prípade prijatia ropného embarga je schopný zásobovať celú strednú a východnú Európu:
    https://denikn.cz/minuta/87277...

    • Scotty
      17:57 04.05.2022

      To by se jim nepochybně líbilo.

      To by se jim nepochybně líbilo.

      • Jura99
        18:25 04.05.2022

        proč ne ? jde o rok o dva, nez se v Rusku zmeni lidi ve vedeni a budou plnit to, co po nich chceme. A samozrejme nahradi skody. Pak se od nich da zase brat ropa.

        proč ne ? jde o rok o dva, nez se v Rusku zmeni lidi ve vedeni a budou plnit to, co po nich chceme. A samozrejme nahradi skody. Pak se od nich da zase brat ropa.

        • Scotty
          18:38 04.05.2022

          Nechat si odstavit rafinerii a dovážet z Polska už hotové produkty? Stačí že už rafinerie u nás patří Orlenu. Nemusíme být ještě závislí na dovozu. Nemluvě o hospodářských ...Zobrazit celý příspěvek

          Nechat si odstavit rafinerii a dovážet z
          Polska už hotové produkty? Stačí že už rafinerie u nás patří Orlenu. Nemusíme být ještě závislí na dovozu. Nemluvě o hospodářských ztrátách pro ČR a naopak značných ziscích pro Polsko.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            19:01 04.05.2022

            tim spis ze patri Orlenu je to bezproblemova vec, kdyz Polak rika, ze si ropu zajisti.

            tim spis ze patri Orlenu je to bezproblemova vec, kdyz Polak rika, ze si ropu zajisti.

          • Scotty
            19:13 04.05.2022

            Ovšem když vyrábí paliva u nás tak na tom stát profituje. Když je dovezou vyrobené z Polska nemáme z toho nic a Orlen si může diktovat podmínky. To rozhodně není cesta.

            Ovšem když vyrábí paliva u nás tak na tom stát profituje. Když je dovezou vyrobené z Polska nemáme z toho nic a Orlen si může diktovat podmínky. To rozhodně není cesta.

          • Torong
            19:32 04.05.2022

            Já vím, kdyby to bylo z Německa, tak bys tady vyřvával jak jsou ti Němci na nás hodní a jak na nás myslí. Ale když to jsou Poláci tak jsou to hajzlové, že?

            Já vím, kdyby to bylo z Německa, tak bys tady vyřvával jak jsou ti Němci na nás hodní a jak na nás myslí. Ale když to jsou Poláci tak jsou to hajzlové, že?

          • Scotty
            20:06 04.05.2022

            Německou naftu bych sem nosil třeba i v bandaskách.

            Německou naftu bych sem nosil třeba i v bandaskách.

      • Inflex
        19:09 04.05.2022

        Můžem si říkat co chcem, ale nám taky.

        Můžem si říkat co chcem, ale nám taky.

    • flanker.jirka
      18:00 04.05.2022

      Našli v polsku ložiska ropy? :-D

      Našli v polsku ložiska ropy? :-D

      • Janicekmac
        18:07 04.05.2022

        ne, mají ji domluvenou jinde. Jen si projeď starší články s kým a kolik. Něco mají hned, něco koncem roku, něco až pozděj...

        ne, mají ji domluvenou jinde. Jen si projeď starší články s kým a kolik. Něco mají hned, něco koncem roku, něco až pozděj...

    • greenBelt
      18:09 04.05.2022

      Sakra. Na co se ted bude Hu, Sk a Cz vymlluvat?

      Sakra. Na co se ted bude Hu, Sk a Cz vymlluvat?

      • mudry.udrzbar
        18:51 04.05.2022

        Jasne vypnu rafinerie a budu kupovat naftu z Polska

        Jasne vypnu rafinerie a budu kupovat naftu z Polska

  • LNTecho
    17:40 04.05.2022

    O tom jaká jsou to rusaci zvířata..

    https://twitter.com/sumlenny/s...

    O tom jaká jsou to rusaci zvířata..

    https://twitter.com/sumlenny/s...

    • Vlcak
      17:53 04.05.2022

      Nemám slov... Ta matka to bere úplně v klidu, jako by jí popisoval nákup v obchodě... Ti Rusi jsou nemocný národ a jediná možná léčba je podle mně to, co proběhlo po WW2 v Německu ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemám slov... Ta matka to bere úplně v klidu, jako by jí popisoval nákup v obchodě... Ti Rusi jsou nemocný národ a jediná možná léčba je podle mně to, co proběhlo po WW2 v Německu a Japonsku. Jenže tito magoři mají dost atomovek na zničení světa.Skrýt celý příspěvek

      • Silver
        19:37 04.05.2022

        moja reč.

        moja reč.

  • Danik
    17:38 04.05.2022

    Jen jedna taková myšlenka. Řeší se tu, že na nějaké velké převraty a změny v Rusku není dostatek lidí. Rád bych upozornil na fakt, že v době před začátkem národního obrození, tu ...Zobrazit celý příspěvek

    Jen jedna taková myšlenka. Řeší se tu, že na nějaké velké převraty a změny v Rusku není dostatek lidí. Rád bych upozornil na fakt, že v době před začátkem národního obrození, tu taky většina lidí neřešila žádné samostatné české či československé soustátí. To se změnilo s nástupem obrozenců v druhé polovině 19. století. Zde je, ale třeba si uvědomit, že těchto lidí bylo v počátcích velmi málo (profesor na právní řád v prostoru zemí koruny české, měl svůj oblíbený vtip, že kdyby spadl strop v poloprázdné hospodě se všemi buditeli, tak máme po národním obrození). Přes to jsme několik dekád poté, už měli vlastní stát.

    Jde o to, že značná část populace v každé zemi je často pasivní a řeší svět v optice svého vlastního, co nejvíc pohodlného života. Tento segment populace se pak dá utvářet pomocí elit daného národa (na základě myšlenek, ideologie, slibů atp.). Tak jako v česku se povedlo pár (skutečně pár) lidem, probudit v populaci myšlenku vlastního národa a státu (pravda nejdříve v rovinách větší autonomie a váhy v rámci R-U), což se po 300 letech povedlo a nakonec vedlo k vlastnímu státnímu útvaru. Na změny v Rusku také není potřeba mnoho lidí a to jak ve smyslu elit, tak samotných činitelů.

    V Rusku je toto samozřejmě těžší a to jak díky současnému zřízení (Siloviki) tak díky historii (v Rusku byla vždy velká centralizace pod carem a poté pod ÚV SSSR, na rozdíl od Evropy, kde byla decentralizace v podobě šlechty a poté prvních parlamentů). Ovšem v jistém smyslu i lehčí, protože tato beztvárná masa značné části Rusů, která je naučena věřit elitám, bude svolnější k tomu přijmout "nové elity" pokud se prokážou jako schopnější. Na změny stačí klidně 20-30% aktivizovaných obyvatel, protože pasivní části populace se prostě nebude chtít nic dělat a přijmou výsledek.

    Je to náročné a běh na dlouhou trať, ale ne nemožné. Jeden z mých vzdálenějších přátel je Rus, žijící u nás, ale má stále své kontakty jak v Petrohradě tak Moskvě, rozhovory s ním mi vždy přináší trochu naděje (na rozdíl od jiných ruských ex-známých). V podstatě jeho slovy plus mínus. 10% Rusů ví, že je to špatně a jsou i ochotni něco dělat, kdyby byla šance. 20% tuší, že je něco špatně, ale bojí se o to víc. 40% jsou ten pasivní segment co se nechá unášet proudem a 30% jsou fanatici naprosto ovlivnění státem a podporující režim.

    Díky režimu jsme tedy dle něho cca na 70% podpoře Kremlu (což by i odpovídalo nedávným průzkumům). Ovšem ta "hardcore" zfanatizovaná část této podpory není ani nadpoloviční.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      17:46 04.05.2022

      Jenže národnímu obrození Rakouská monarchie v zásadě nijak nebránila. Dokonce ho i dost podporovala (šlechta stála u založení většiny kulturních institucí, císař masivně podpořil ...Zobrazit celý příspěvek

      Jenže národnímu obrození Rakouská monarchie v zásadě nijak nebránila. Dokonce ho i dost podporovala (šlechta stála u založení většiny kulturních institucí, císař masivně podpořil stavbu národního divadla atd). Problémy začaly až když si Češi začali klást politické podmínky (a ani to by nebyl až takový problém, ale Vídeň si nechtěla znepřátelit sudetské Němce a Maďary, kteří se proti českému vyrovnání s Rakouskem postavili). S ruským policejním státem se ale C. a K. Monarchie nedá vůbec srovnávat.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        17:52 04.05.2022

        To je pravda, současné Rusko je jiný level, jak i sám píši, v kontextu NO jde spíš o to, že tento proces může spustit malý počet lidí. Jinak pozor, i když na tom R-U rozhodně bylo ...Zobrazit celý příspěvek

        To je pravda, současné Rusko je jiný level, jak i sám píši, v kontextu NO jde spíš o to, že tento proces může spustit malý počet lidí. Jinak pozor, i když na tom R-U rozhodně bylo lépe, i monarchie poté používala potlačování zemských sněmů, vojenské a policejní zásahy, tajnou policii a postihy pro ty jež podporovaly myšlenku vyrovnání a větší autonomie. Metternich a Bach nebyli zrovna otevření těmto myšlenkám.Skrýt celý příspěvek

        • Magister_Peditum
          18:22 04.05.2022

          To ano, ale nebyla to vláda teroru, jako v jiných zemích (Irsko) nebo později ve 20. století. Pravdou je taky fakt, že od zavedení všeobecného hlasovacího práva byl český a později ...Zobrazit celý příspěvek

          To ano, ale nebyla to vláda teroru, jako v jiných zemích (Irsko) nebo později ve 20. století. Pravdou je taky fakt, že od zavedení všeobecného hlasovacího práva byl český a později i vídeňský sněm prakticky pořád paralyzovaný hádkami (to, co se děje dneska je proti tehdejším průtahům jednání čajíček), takže vládě kolikrát nezbylo než vládnout bez něj, zcela objektivně.Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            18:45 04.05.2022

            Tak to co bylo v Irsku rozhodně ne, i tak se ale člověk za nepohodlné názory mohl dostat docela do šlamastyky. Ano, velmi komická a zároveň zavrženíhodná kapitola. Například ta ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak to co bylo v Irsku rozhodně ne, i tak se ale člověk za nepohodlné názory mohl dostat docela do šlamastyky.

            Ano, velmi komická a zároveň zavrženíhodná kapitola. Například ta "poslanecká hudební kapela" a jiné bonmoty jako mnohahodinové proslovy. Členové SPD se i přes své excesy ještě mají co učit.Skrýt celý příspěvek

    • IvnB
      17:54 04.05.2022

      Bohužiaľ Rusko má viac ako storočnú tradíciu práve tieto elity systematicky likvidovať, viz Boris Nemcov.

      Bohužiaľ Rusko má viac ako storočnú tradíciu práve tieto elity systematicky likvidovať, viz Boris Nemcov.

    • leir
      18:09 04.05.2022

      Nechci tady vířit nějaké kulturněhistorické debaty, ale není to úplně celkem tak. Moderní národy vznikají na základě módy romantismu. Romány vycházející ze starých pověstí o ...Zobrazit celý příspěvek

      Nechci tady vířit nějaké kulturněhistorické debaty, ale není to úplně celkem tak.

      Moderní národy vznikají na základě módy romantismu. Romány vycházející ze starých pověstí o Niebelunzích, udatných germánských válečnících apod. byly svého času strašně populární. Lidi se chtěli vrátit do dob, kdy svět měl "vyšší smysl", z těchto ideálů pak vzniklo německé národní obrození. Se všemi svými negativními jevy a končící holocaustem.

      České obrození byla víceméně kulturní reakce na tento jev v 19. a 20. století, byť samozřejmě zpočátku vedená hrstkou lidí. Jako nejsilnější romantizující epocha bylo využíváno samozřejmě husitství, vykládané jako "my proti všem", přestože tomu tak v realitě úplně nebylo. Bez germanizační militarizace rakouské společnosti od roku 1914 by nebyl protitlak ve snaze o vznik samostatného Československa.

      Je potřeba si uvědomit, že dnešní Rusové mají tyto romantické představy o Velké vlastenecké válce (a proto to tak funguje, Rus si na to nedá sáhnout a proto to propaganda stále tepe). Oni zachránili celý svět před zlem a temnotou.

      No a Ukrajina svoje v budoucnu zpětně romantizované období prožívá dnes.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        18:51 04.05.2022

        Tak toto je druhá věc. V Německu to díky specifikům meziválečného období nabralo dost extrémní podobu a vzniku ČSR 1 světová velmi pomohla. Jak už jsem psal, odkaz na NO byl ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak toto je druhá věc. V Německu to díky specifikům meziválečného období nabralo dost extrémní podobu a vzniku ČSR 1 světová velmi pomohla.

        Jak už jsem psal, odkaz na NO byl primárně v principu, že na první shození domina stačí hrstka elit. Rusové už svůj národní stát mají, je však potřeba (zda je možná) jeho přesměrování na méně destruktivní šovinistickou kolej.Skrýt celý příspěvek

        • leir
          22:30 04.05.2022

          To by musel přijít nějaký populární narativ, který "řeší problémy obyčejného člověka"; tak jako tomu bylo třeba u nás v roce 1989. Komunisti sice zbili studenty, ale hlavní ...Zobrazit celý příspěvek

          To by musel přijít nějaký populární narativ, který "řeší problémy obyčejného člověka"; tak jako tomu bylo třeba u nás v roce 1989.

          Komunisti sice zbili studenty, ale hlavní motivace lidí byla čistě materiální - chceme "se mít" jako na Západě. Sebeidentifikace a tedy štěstí bylo pro ně ve hmotných statcích. Nějací Husité už nikoho nepálili, byť třeba legie první války na jejich odkazu přímo stavěly. Komunisti ten narativ úplně zničili.

          Rusové se spálili v '90. víc jak my. Dnes mnoho zestárnuvších lidí zjistilo, že ta materie jim to štěstí jaksi nepřináší (ne, nemají se jako Západní Němci, nikdo jim nic zadarmo nedal). Tak se obrací zpět do světa, který znají - k Babišovi.

          Natož Rusové. Nám se ten devadesátkový mafiánistán kolem roku 2003 pomalu začalo dařit krotit, ale v Rusku se to nepodařilo. Rusové se obrátili k tomu, co důvěrně znají - k vládě pevné ruky, která měla mafiánistán zkrotit. Co na tom, že Putin je sám největší mafián v Rusku? Je to "člověk z lidu" a to stačí. Stejně jako českým důchodcům nevadí, že Babiš je jeden z největších devadesátkových zlodějů a mafiánů. Materiálně se Rusům nevede, nezbylo jim než se vrátit zpět do transcendentna - viz pohádky o třetím Římu, boji s fašismem apod.

          Kolikrát myslíte, že se u člověka podaří za jeho život změnit jeho zaměření z idealismu do materialismu a zpět? Přestoupit z jedné ideologie na jinou u prostých lidí víceméně nejde.Skrýt celý příspěvek

        • leir
          22:45 04.05.2022

          Jinak řečeno, jediné co by mohlo z Ruska udělat přátelský stát, je hluboká deputinizace na jedné straně doprovázená obrovskou hospodářskou pomocí, která neměla v historii obdoby, ...Zobrazit celý příspěvek

          Jinak řečeno, jediné co by mohlo z Ruska udělat přátelský stát, je hluboká deputinizace na jedné straně doprovázená obrovskou hospodářskou pomocí, která neměla v historii obdoby, Rusku. Odstranit ideologii materialismem, tak jako se to stalo v Německu po druhé světové (pak se ale nedivte, proč jsou Němci dnes tak pacifističtí a hrabiví). Pak v nové generaci může zakořenit nová ideologie (ale nikdo vám nezaručí, jaká bude, u Rusů se bojím).

          Ani jedno z toho není proveditelné, asi netřeba psát proč. Bez vnějšího zásahu bude národní uraženectví a pocit vyvoleného národa v boji "proti všem" akorát sílit, tak jako sílilo v Německu mezi válkami. Myslím, že to všichni tak nějak tušíme i bez hlubších znalostí sociální psychologie.Skrýt celý příspěvek

  • montecasino1
    17:37 04.05.2022

    k trolom len toľko,mám zato že vzhľadom nato,že sú aktívny len určitý čas,si myslím že ozaj pôsobia z územia mimo ČR a SK,aktivujú sa len ku večeru až na pár výnimiek a končia ráno Zobrazit celý příspěvek

    k trolom len toľko,mám zato že vzhľadom nato,že sú aktívny len určitý čas,si myslím že ozaj pôsobia z územia mimo ČR a SK,aktivujú sa len ku večeru až na pár výnimiek a končia ránoSkrýt celý příspěvek

    • Silver
      19:36 04.05.2022

      Skôr to sú emocionálne namotivované vstupy z rôznych dôvodov typu: tak teraz im to tu rozbijeme a zneistíme ich. Medzitým sa presunú na iné servre a pokračujú vo svojej práci.

      Skôr to sú emocionálne namotivované vstupy z rôznych dôvodov typu: tak teraz im to tu rozbijeme a zneistíme ich. Medzitým sa presunú na iné servre a pokračujú vo svojej práci.

  • DanCZer
    17:31 04.05.2022

    Kde je runner42? V Petrohradu skončila směna?

    Kde je runner42? V Petrohradu skončila směna?

    • Magister_Peditum
      17:49 04.05.2022

      Za chvilku nastoupí směnu zase Honza Kláda...

      Za chvilku nastoupí směnu zase Honza Kláda...

  • MaminCecok
    17:29 04.05.2022

    Nemecko zvažuje poslať na Ukrajinu protibatériové radary, prehľadové radary pre C-UAV a kamery na pozorovanie na extrémne veľké ...Zobrazit celý příspěvek

    Nemecko zvažuje poslať na Ukrajinu protibatériové radary, prehľadové radary pre C-UAV a kamery na pozorovanie na extrémne veľké vzdialenosti.

    https://twitter.com/HoansSolo/... Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      17:57 04.05.2022

      Němci pořád něco zvažují, už by taky mohli pro jednou něco pořádného poslat.

      Němci pořád něco zvažují, už by taky mohli pro jednou něco pořádného poslat.

    • Vlcak
      17:59 04.05.2022

      Nikoliv "zvažuje", ale "chce" nebo "plánuje". Co z toho opravdu bude se uvidí.

      Nikoliv "zvažuje", ale "chce" nebo "plánuje". Co z toho opravdu bude se uvidí.

    • Poly
      17:59 04.05.2022

      Co už vlastně reálné poslali a UA to už používá?

      Co už vlastně reálné poslali a UA to už používá?

  • greenBelt
    17:22 04.05.2022

    Zbrane od EU i pro Moldavii?

    https://twitter.com/samramani2...

    Zbrane od EU i pro Moldavii?

    https://twitter.com/samramani2...

    • d_mm2288
      17:41 04.05.2022

      neznám úplně moldavskou politiku, ale ta země na mě dělá dojem, že neví, čí je. tam bych se bál toho, že jakákoli dodávka zbraní pro Moldávii může záhy skončit převratem a ...Zobrazit celý příspěvek

      neznám úplně moldavskou politiku, ale ta země na mě dělá dojem, že neví, čí je. tam bych se bál toho, že jakákoli dodávka zbraní pro Moldávii může záhy skončit převratem a vyzbrojování nepřítele.
      a když už, tak by dávalo smysl vyškrábat poslední zbytky ze skladů sovětské techniky a poslat jim to tam. stejně pochybuju, že s něčím novějším se moldavská armáda bude schopna v rozumné době naučit.Skrýt celý příspěvek

      • greenBelt
        18:02 04.05.2022

        Me se nezda, ze by moc lavirovala. Ja bych jim vyzbrojil a vycvicil jednu mech brigadu a pak bych se zeptal RU jestli tam chcou jeste zustat.

        Me se nezda, ze by moc lavirovala. Ja bych jim vyzbrojil a vycvicil jednu mech brigadu a pak bych se zeptal RU jestli tam chcou jeste zustat.

      • Mortles
        19:24 04.05.2022

        Není pravda, v Moldávii je hlavně mladá generace dost pro EU. Problém jsou tam peníze: ta země je chudá a ty oblasti, které jsou o něco bohatší (Gagauzie) mají odstředivé tendence. ...Zobrazit celý příspěvek

        Není pravda, v Moldávii je hlavně mladá generace dost pro EU. Problém jsou tam peníze: ta země je chudá a ty oblasti, které jsou o něco bohatší (Gagauzie) mají odstředivé tendence. Tudíž prostě na nějaké budování vlastní armády nemají peníze a její samotné budování mohlo být považováno za provokaci, která by vedla k útoku Ruských jednotek z Podněstří. Jelikož nám ovšem to, co si o tom Rusko myslí, může být nyní docela jedno, myslím, že by se dalo uvažovat o nějaké formě sponzorování tamějších jednotek, čímž by se hrozba z Podněstří mohla eliminovat, ale pravda je taková, že na to nemáme extra čas, protože tam musí dojít k docela rozsáhlému budování sil a to trvá. Takže asi nejdůležitější by bylo zjistit, co se dá zařídit rychle a to jim zasponzorovat (jsem si jistý, že v těch jednotkách nemají třeba vůbec kvalitní palné zbraně například a s těmi není spojené velké bezpečnostní riziko) a zbytek řešit dle situace.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    17:10 04.05.2022

    Pardon, ale už se musím smát :´-D :-D

    Nam niet analoga :-D.... Cyka Blyat :-D

    https://twitter.com/VDV_Textbo...

    Pardon, ale už se musím smát :´-D :-D

    Nam niet analoga :-D.... Cyka Blyat :-D

    https://twitter.com/VDV_Textbo...

  • Fiagy
    17:03 04.05.2022

    Místo výroby aut, zeleninové zahrádky :-) Kaliningradský závod "Avtotor" se rozhodl přidělit pozemky pro zeleninové zahrady svým zaměstnancům "kvůli obtížné ekonomické situaci." ...Zobrazit celý příspěvek

    Místo výroby aut, zeleninové zahrádky :-)
    Kaliningradský závod "Avtotor" se rozhodl přidělit pozemky pro zeleninové zahrady svým zaměstnancům "kvůli obtížné ekonomické situaci." Oznámili to ve středu 4. května v samotné společnosti.
    "Za účelem poskytnutí další sociální podpory zaměstnancům podniku se akcionáři a vedení Avtotoru rozhodli přidělit volné pozemky pro uspořádání zeleninových zahrad všem," poznamenala společnost.
    https://www.newkaliningrad.ru/... Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      17:15 04.05.2022

      Zajímavé. Přísahal bych, že někdy v poledne tu byl k vidění příspěvek, ve kterém jeho autor zdůrazňoval velký přínos sankcí pro Rusko. Nutnost pěstovat zeleninu v továrně, aby ...Zobrazit celý příspěvek

      Zajímavé. Přísahal bych, že někdy v poledne tu byl k vidění příspěvek, ve kterém jeho autor zdůrazňoval velký přínos sankcí pro Rusko. Nutnost pěstovat zeleninu v továrně, aby budoucí bývalí zaměstnanci měli co žrát, k tomu vzestupu asi patří.Skrýt celý příspěvek

      • Wolfenstein
        17:19 04.05.2022

        To jenom spatne chapete ruskou propagandu... to je prece jasna cesta k potravinove sobestacnosti (ze je to na ukor prumyslu? Nevadi)

        To jenom spatne chapete ruskou propagandu... to je prece jasna cesta k potravinove sobestacnosti (ze je to na ukor prumyslu? Nevadi)

        • pepezdepa
          17:21 04.05.2022

          Kdoví, třeba v budoucnu budou rusáci provádět ty svoje čtvrt kilometrové tankové průlomy na kedlubnách. Vždycky o krok napřed...

          Kdoví, třeba v budoucnu budou rusáci provádět ty svoje čtvrt kilometrové tankové průlomy na kedlubnách. Vždycky o krok napřed...

        • Misonek 76
          17:23 04.05.2022

          To je zamestnaneckej bonus prece. Mame stravenky oni zahradku.

          To je zamestnaneckej bonus prece. Mame stravenky oni zahradku.

          • Ján Paliga
            00:08 05.05.2022

            Nebyť stravenky, bežný ťapákovec podľa mafiánov vydávajúcich stravenky, by si nemohol dovoliť ísť do reštaurácie.... :)

            Ale držia sa toho kšeftu, držia.... neskutočne....

            Nebyť stravenky, bežný ťapákovec podľa mafiánov vydávajúcich stravenky, by si nemohol dovoliť ísť do reštaurácie.... :)

            Ale držia sa toho kšeftu, držia.... neskutočne....

    • montecasino1
      17:43 04.05.2022

      ale toto je tradičné ruské riešenie,ktoré im vždy fungovalo,ešte žijú Rusi,ktorý dokážu čo-to dopestovať,pribudnú ešte vysoké pece na záhrade ako svojho času v Číne keď tam ...Zobrazit celý příspěvek

      ale toto je tradičné ruské riešenie,ktoré im vždy fungovalo,ešte žijú Rusi,ktorý dokážu čo-to dopestovať,pribudnú ešte vysoké pece na záhrade ako svojho času v Číne keď tam kormidloval "Veľký kormidelník" pestovanie plesní na výrobu antibiotík možno dáky sústruh a pod.Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      18:00 04.05.2022

      no tvl. , to šlo rychle...

      no tvl. , to šlo rychle...

  • Misonek 76
    17:02 04.05.2022

    Je fajn bejt zase hrdej na to ze je clovek cechoslovak.

    Je fajn bejt zase hrdej na to ze je clovek cechoslovak.

  • Standa
    16:50 04.05.2022

    https://youtu.be/KWhOXip6L4I...

    Zničení munice orků

    https://youtu.be/KWhOXip6L4I...

    Zničení munice orků

    • montecasino1
      17:46 04.05.2022

      staré niekoľko dní,pamätám si to podľa tých kravičiek čo tam pobehovali,chúďatká.

      staré niekoľko dní,pamätám si to podľa tých kravičiek čo tam pobehovali,chúďatká.

      • Standa
        18:38 04.05.2022

        Tvl tak já už na to kašlu, ještě se dívám, kdy to bylo vydaný, aby to sem náhodou někdo nedal před 10 minutami.....

        Tvl tak já už na to kašlu, ještě se dívám, kdy to bylo vydaný, aby to sem náhodou někdo nedal před 10 minutami.....

  • marint
    16:09 04.05.2022

    Niekto si dal tu namahu a len zozbieral-zostrihal vyhlasenia ruskej propagandy ako ide vsetko podla planu - no odstupom casu uz musia sami hovorit nieco ine... ...Zobrazit celý příspěvek

    Niekto si dal tu namahu a len zozbieral-zostrihal vyhlasenia ruskej propagandy ako ide vsetko podla planu - no odstupom casu uz musia sami hovorit nieco ine...
    https://www.youtube.com/watch?...

    Slava Ukrajine!!! Gerojom slava!!!Skrýt celý příspěvek

    • DanCZer
      17:24 04.05.2022

      Jo jo, šipky a čárky...

      Jo jo, šipky a čárky...

    • StandaBlabol
      18:21 04.05.2022

      Já si pamatuju tři největší perly z denních hlášení ruského armády z prvních 2 dnů: - ukrajinská PVO byla zcela zlikvidována (s výjimkou MANPADS) - město Sumy obsazeno - obklíčení ...Zobrazit celý příspěvek

      Já si pamatuju tři největší perly z denních hlášení ruského armády z prvních 2 dnů:
      - ukrajinská PVO byla zcela zlikvidována (s výjimkou MANPADS)
      - město Sumy obsazeno
      - obklíčení Kyjeva dokončeno, jsme připraveni vstoupit do městaSkrýt celý příspěvek

  • stroup
    16:09 04.05.2022

    Hořící Rusko.. Zcela nový požár průmyslového rozpouštědla v ruském ...Zobrazit celý příspěvek

    Hořící Rusko..
    Zcela nový požár průmyslového rozpouštědla v ruském Novgorodu
    https://www.reddit.com/r/ukrai...

    Neznámá osoba házela „Molotovovy koktejly“ na vojenský registrační a nástupní úřad v ruském Nižněvartovsku.
    https://www.reddit.com/r/ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      16:22 04.05.2022

      Ten kokain taky nedorazí...

      Ten kokain taky nedorazí...

    • mexir
      16:27 04.05.2022

      To druhé je jasné. Kluci nechtějí na vojnu. Není papír, není odvedenec.

      To druhé je jasné. Kluci nechtějí na vojnu. Není papír, není odvedenec.

      • greenBelt
        16:41 04.05.2022

        To chceš říct, že nemají počítače?

        To chceš říct, že nemají počítače?

        • Roger
          16:50 04.05.2022

          Nemají splachovací záchod

          Nemají splachovací záchod

        • alter01
          17:00 04.05.2022

          A majú ?

          A majú ?

        • Wakantanka
          18:24 04.05.2022

          Tak ščot je relatívne jednoduchý počítač ... :)

          Tak ščot je relatívne jednoduchý počítač ... :)

    • alter01
      17:05 04.05.2022

      Ale toto už začína vyzerať na "vlastné zdroje" ....

      Ale toto už začína vyzerať na "vlastné zdroje" ....

    • Ján Paliga
      00:16 05.05.2022

      Nie "Molotovove", ale "Banderove smoothie"...:) - Informnapalm.

      Nie "Molotovove", ale "Banderove smoothie"...:) - Informnapalm.

  • stroup
    16:01 04.05.2022

    Kontakt s ukrajinskými obránci v ocelárně Azovstal byl ztracen.

    https://www.ukrinform.net/rubr...

    Kontakt s ukrajinskými obránci v ocelárně Azovstal byl ztracen.

    https://www.ukrinform.net/rubr...

    • Upgrade
      16:05 04.05.2022

      Mali Starlink, mozno len prisli o anteny pri bombardovani.

      Mali Starlink, mozno len prisli o anteny pri bombardovani.

    • Tino
      16:08 04.05.2022

      ua referuju ze sa rus podarilo vniknut do arealu , co presne to ale znamena nespresnili...ani ako dlho sa tam rus udrzali ,prebiehaju tazke boje m

      ua referuju ze sa rus podarilo vniknut do arealu , co presne to ale znamena nespresnili...ani ako dlho sa tam rus udrzali ,prebiehaju tazke boje m

  • Danik
    15:42 04.05.2022

    NATO MN.BG.SVK. Češi a Slováci pospolu a pár slov od NGŠ AČR gen. Aleše Opaty a od NGŠ OSSR gen. Daniel Zmeka

    https://www.youtube.com/watch?...

    NATO MN.BG.SVK. Češi a Slováci pospolu a pár slov od NGŠ AČR gen. Aleše Opaty a od NGŠ OSSR gen. Daniel Zmeka

    https://www.youtube.com/watch?...

    • Storm
      16:02 04.05.2022

      Češi a Slováci spolu...
      Moc hezké video, chtělo by to víc společných akcí...

      Češi a Slováci spolu...
      Moc hezké video, chtělo by to víc společných akcí...

      • Danik
        16:48 04.05.2022

        Vzhledem k tomu , že brzy začíná Swift Response 2022 (Sword of Freedom), tak myslím, že i jednotky jež jsme tu teď viděly se tam potkají. Jak naši tak slovenští paragáni, ...Zobrazit celý příspěvek

        Vzhledem k tomu , že brzy začíná Swift Response 2022 (Sword of Freedom), tak myslím, že i jednotky jež jsme tu teď viděly se tam potkají. Jak naši tak slovenští paragáni, průzkumáci, JTACS a specky.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      00:20 05.05.2022

      Vyzerá to na VVP Lešť. Ku koncu videa bytovky, kde bol nakrúcaný film ˇ"Eštebák", u Vás v ČR známy tuším ako "Konfident" s J. Mádlom. Ozaj, šídlisko sa volá - Malá Moskva... :)

      Vyzerá to na VVP Lešť. Ku koncu videa bytovky, kde bol nakrúcaný film ˇ"Eštebák", u Vás v ČR známy tuším ako "Konfident" s J. Mádlom. Ozaj, šídlisko sa volá - Malá Moskva... :)

  • Jirosi
    15:33 04.05.2022

    Šojgu se trošku rozvášnil: "Vozidla Severoatlantické aliance, která vezou zbraně a munici pro ukrajinské ozbrojené síly, považuje ruská armáda za legitimní cíl ke zničení, oznámil ...Zobrazit celý příspěvek

    Šojgu se trošku rozvášnil:
    "Vozidla Severoatlantické aliance, která vezou zbraně a munici pro ukrajinské ozbrojené síly, považuje ruská armáda za legitimní cíl ke zničení, oznámil ve středu ruský ministr obrany Sergej Šojgu. Zároveň agentuře TASS sdělil, že tato technika také rozdrcena bude."

    Pokud třeba sestřelí dopravní C-17, budou pak legitimní cíl všechna Ruská letadla mimo ruský vzdušný prostor?Skrýt celý příspěvek

    • Stonkeeper
      15:36 04.05.2022

      Predpokladam ze to myslel na uzemi Ukrajiny a tak nejak pochybuju, ze to tam vozi vozidla NATO :) Takze dalsi naprosto bezvyznamny vyhlaseni.

      Predpokladam ze to myslel na uzemi Ukrajiny a tak nejak pochybuju, ze to tam vozi vozidla NATO :) Takze dalsi naprosto bezvyznamny vyhlaseni.

      • jj284b
        15:38 04.05.2022

        aj tak nemaju ako zasahovat pohybujuce sa vozidla...

        aj tak nemaju ako zasahovat pohybujuce sa vozidla...

      • Praclik
        15:48 04.05.2022

        Ano, v tom jeho vyhlaseni bolo niekde aj slovne spojenie "na Ukrajine".

        Ano, v tom jeho vyhlaseni bolo niekde aj slovne spojenie "na Ukrajine".

    • Mortles
      15:39 04.05.2022

      Tyhle bláboly jsou míněny hlavně na domácí publikum, aby nějak zakryl fakt, že v jeho válce proti NATO zatím nezemřel jediný voják NATO, zato 20 tisíc Rusů...

      Tyhle bláboly jsou míněny hlavně na domácí publikum, aby nějak zakryl fakt, že v jeho válce proti NATO zatím nezemřel jediný voják NATO, zato 20 tisíc Rusů...

    • alter01
      15:48 04.05.2022

      O tom , že nejaké vozidlo NATO vezie po UA zbrane a muníciu je iba šialený výplod Šojgu. A ak tým myslí nejaké na Slovensku , Rumunsku , Poľsku nech skúsi . Ten idiot asi nestáva ...Zobrazit celý příspěvek

      O tom , že nejaké vozidlo NATO vezie po UA zbrane a muníciu je iba šialený výplod Šojgu. A ak tým myslí nejaké na Slovensku , Rumunsku , Poľsku nech skúsi .
      Ten idiot asi nestáva správy z Hlavného stanu . potom nevie čo povedal Na´ď , že keď priletí prvá ruská raketa na Slovensko , že čo sa stane !
      Arogancia , podceňovanie menších , chrapúňstvo = Šojgu !Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    15:28 04.05.2022

    Zajímavý ceník :-)
    https://www.zbraneproukrajinu....

    Zajímavý ceník :-)
    https://www.zbraneproukrajinu....

    • Jura99
      15:42 04.05.2022

      tak kdo tam koupi T72 Scarab ? :-)

      tak kdo tam koupi T72 Scarab ? :-)

      • Heretic
        15:48 04.05.2022

        Myslím, že se tam dá koupit akorát t72m1

        Myslím, že se tam dá koupit akorát t72m1

        • Jura99
          15:52 04.05.2022

          obrazek Scarabu a urcite se tank da koupit jen od CSG, takze proc ne Scarab ?

          obrazek Scarabu a urcite se tank da koupit jen od CSG, takze proc ne Scarab ?

          • Heretic
            15:58 04.05.2022

            Je to tam napsané myslím, ale je možné, že se pletu

            Je to tam napsané myslím, ale je možné, že se pletu

          • Jan Grohmann
            16:02 04.05.2022

            Scarab je demonstrátor, ne hotový výrobek. Scarab je ukázka schopností EA.

            Scarab je demonstrátor, ne hotový výrobek. Scarab je ukázka schopností EA.

          • Jura99
            16:08 04.05.2022

            Scarab patri spis mezi lehci modernizace, delat na tanku GO, asi rovnou Scarab

            Scarab patri spis mezi lehci modernizace, delat na tanku GO, asi rovnou Scarab

          • Heretic
            16:09 04.05.2022

            Tank T-72 je velmi populární a výkonný stroj, ve verzi M1 opakovaně modernizovaný. Disponuje kvalitním kanónem ráže 125mm pro přímou palbu, silným motorem, který mu dává dysokou ...Zobrazit celý příspěvek

            Tank T-72 je velmi populární a výkonný stroj, ve verzi M1 opakovaně modernizovaný. Disponuje kvalitním kanónem ráže 125mm pro přímou palbu, silným motorem, který mu dává dysokou pohyblivost a vysokým stupněm pancéřové ochrany. Za tuto částku pořídíte tank T-72M1 pro ukrajinské tankové síly, které jej budou moci zařadit do stavu a použít jej při osvobozování okupovaných ukrajinských měst.

            ‍to je napsáno přímo pod obrázkem scarabuSkrýt celý příspěvek

      • greenBelt
        15:48 04.05.2022

        Co kdybychom tu zbírku dělali na konkrétní věc? Třeba Bazooka z Kládu.

        Co kdybychom tu zbírku dělali na konkrétní věc? Třeba Bazooka z Kládu.

        • greenBelt
          15:50 04.05.2022

          myslel jsem RPG za Hozíka Kládu

          myslel jsem RPG za Hozíka Kládu

        • Jura99
          16:06 04.05.2022

          Klada a spol. jsou tak agilni, ze brzo bude na tankovou cetu.

          Klada a spol. jsou tak agilni, ze brzo bude na tankovou cetu.

    • Gator
      16:10 04.05.2022

      No, BVP 1 za 12 mega? To si dělají prdel, ne?

      No, BVP 1 za 12 mega? To si dělají prdel, ne?

    • matus
      16:12 04.05.2022

      Kosik plny:D

      Kosik plny:D

    • flanker.jirka
      18:10 04.05.2022

      To jsem vážně zvědav, za kolik bude AČR nahrazovat munici a zbraně. SA 58 za 11 500 Kč, kolik stojí Nový Bren? Munice 152 mm za 19 000 Kč! :-D Za kolik to potom budou muset koupit ...Zobrazit celý příspěvek

      To jsem vážně zvědav, za kolik bude AČR nahrazovat munici a zbraně. SA 58 za 11 500 Kč, kolik stojí Nový Bren?
      Munice 152 mm za 19 000 Kč! :-D Za kolik to potom budou muset koupit do skladů? za 50 000 nebo už rovnou 155 mm za 100 000 Kč kus?Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...