VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • jj284b
    11:37 05.05.2022

    https://twitter.com/CrimeaSmot...

    ruski vojaci nedostali bonus za skuzbu na Ukrajine, tak hromadne podali vypovede..

    https://twitter.com/CrimeaSmot...

    ruski vojaci nedostali bonus za skuzbu na Ukrajine, tak hromadne podali vypovede..

    • Jirosi
      11:41 05.05.2022

      To už jsou asi ty dopady toho výhodného prodeje ropy.

      To už jsou asi ty dopady toho výhodného prodeje ropy.

    • Mr.Tomas
      11:58 05.05.2022

      Píše sa tam o rosgvardiji, nedával by som ich na roveň s vojakmi.

      Píše sa tam o rosgvardiji, nedával by som ich na roveň s vojakmi.

      • Cimbi
        12:38 05.05.2022

        Ok, míň lidí na kontrolu území.

        To se počítá - víc prostoru pro partyzány nebo vázání vojsk pro tuto službu

        Ok, míň lidí na kontrolu území.

        To se počítá - víc prostoru pro partyzány nebo vázání vojsk pro tuto službu

  • Fiagy
    11:25 05.05.2022

    Honza Klán, by raději na plyn smlouvu s ruskem :-)
    https://twitter.com/jietienmin...

    Honza Klán, by raději na plyn smlouvu s ruskem :-)
    https://twitter.com/jietienmin...

    • Mortles
      11:30 05.05.2022

      Ty vole, to jsou hemzy za všechny prachy...

      Ty vole, to jsou hemzy za všechny prachy...

    • Magister_Peditum
      11:34 05.05.2022

      Jedno oko nezůstalo suché. Komoušovi vadí neekologický plyn!

      Jedno oko nezůstalo suché. Komoušovi vadí neekologický plyn!

      • pjanyska
        11:38 05.05.2022

        Ovšem lepší je ten jeho dotaz, jestli se Ukrajina omluvila za invazi do ČSSR v roce 1968. To je už fakt ujetý od komouše. Nemá on rozdvojenou osobnost? Na to jsou prášky, ne? :D

        Ovšem lepší je ten jeho dotaz, jestli se Ukrajina omluvila za invazi do ČSSR v roce 1968. To je už fakt ujetý od komouše. Nemá on rozdvojenou osobnost? Na to jsou prášky, ne? :D

        • Mortles
          11:41 05.05.2022

          Rusové taky chtějí, abychom se omluvili za to, že jsme dodávali tanky Hitlerovi... Pod genocidní nacistickou okupacií :)

          Rusové taky chtějí, abychom se omluvili za to, že jsme dodávali tanky Hitlerovi... Pod genocidní nacistickou okupacií :)

        • Toomk
          11:46 05.05.2022

          Vždyť je to vůl, kdyby jsi přijmul jen na chvíli tu jeho myšlenku, tak nás neosvobodili od němců rusáci ale ukrajinci viz odkaz z wiki Na osvobození Československa se podílelo ...Zobrazit celý příspěvek

          Vždyť je to vůl, kdyby jsi přijmul jen na chvíli tu jeho myšlenku, tak nás neosvobodili od němců rusáci ale ukrajinci viz odkaz z wiki

          Na osvobození Československa se podílelo okolo 2,1 milionu vojáků spojeneckých armád z východní fronty, z nichž velká většina pocházela ze Sovětského svazu. Šlo o 1. ukrajinský front maršála Koněva, 2. ukrajinský front maršála Malinovského a 4. ukrajinský front gen. Petrova.

          Většina vojáků zverbovali na Ukrajině, jak postupovali. Řekněte tohle v Rusku, že nás osvobodili Ukrajinci a poserou se zlostí, že překrucujeme historii.Skrýt celý příspěvek

          • Tino
            12:02 05.05.2022

            v prvom rade by sme nemali preberat narativ , ze nas ZSSR oslobodzoval....na naosm uzemi bojovali 2 totalitne rezimy a ZSSR vyhrali, ZSSR slobodu ako hodnotu neprinasali, naopak ...Zobrazit celý příspěvek

            v prvom rade by sme nemali preberat narativ , ze nas ZSSR oslobodzoval....na naosm uzemi bojovali 2 totalitne rezimy a ZSSR vyhrali, ZSSR slobodu ako hodnotu neprinasali, naopak pri prvej prilezitosti s kumpanmi spachali statny prevrat a obratili to tu na svoj obraz.Skrýt celý příspěvek

        • Lubko
          11:56 05.05.2022

          Tady je krásně vidět jak jsou komouši totálně bezpáteřní :) To, že nástupnický stát SSSR je RF a ne UA vytahují jen když se jim to hodí. Takže Rusku přivlastňují všechny úspěchy ...Zobrazit celý příspěvek

          Tady je krásně vidět jak jsou komouši totálně bezpáteřní :) To, že nástupnický stát SSSR je RF a ne UA vytahují jen když se jim to hodí. Takže Rusku přivlastňují všechny úspěchy SSSR a za všechny jeho neúspěchy může Ukrajina :)))
          Klasika ti rudí nokové se nezmění ...Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      11:36 05.05.2022

      A další jeho hlod:
      https://twitter.com/Poslednisk...

      A další jeho hlod:
      https://twitter.com/Poslednisk...

      • Ján Paliga
        12:29 05.05.2022

        A za také tweety dostal Mgr.? :)

        A za také tweety dostal Mgr.? :)

    • greenBelt
      11:54 05.05.2022

      Ten Honzík Kláda je úplná Celebrita.

      Ten Honzík Kláda je úplná Celebrita.

    • RiMr71
      13:03 05.05.2022

      ...nedělejte mu prokliky a PR. Je to odpad a je jen otázka času než mu ji někdo natáhne...

      ...nedělejte mu prokliky a PR. Je to odpad a je jen otázka času než mu ji někdo natáhne...

  • V.Karasek
    11:08 05.05.2022

    Dalsi dil oblibeneho serialu Sankce nas posiluji: Všechny ruské závody na výrobu osobních automobilů jsou uzavřeny: AvtoVAZ si bere další ...Zobrazit celý příspěvek

    Dalsi dil oblibeneho serialu Sankce nas posiluji:

    Všechny ruské závody na výrobu osobních automobilů jsou uzavřeny: AvtoVAZ si bere další dovolenou

    https://www.ixbt.com/news/2022...

    A trochu delsi povidani (a diskuse) o stavu a perspektivach ruskeho mikroelektrotechnickeho prumyslu

    https://habr.com/en/amp/post/6... Skrýt celý příspěvek

    • marosj
      11:34 05.05.2022

      Na margo finančnej náročnosti technológií na výrobu čipov: nová továreň Intelu v nemeckom Madgeburgu - 17 miliárd eur, upgrade írskej továrne v Leixlipe na proces Intel 4 (7 nm) - ...Zobrazit celý příspěvek

      Na margo finančnej náročnosti technológií na výrobu čipov: nová továreň Intelu v nemeckom Madgeburgu - 17 miliárd eur, upgrade írskej továrne v Leixlipe na proces Intel 4 (7 nm) - 12 miliárd eur ....

      https://www.svethardware.cz/in... Skrýt celý příspěvek

      • salatnik
        11:40 05.05.2022

        Keby len finančná, však je verejne známe, že čipy dokáže vyrábať len pár spoločností na svete. Štáty medzi nimi nie sú. V tomto majú tieto spoločnosti moc nad štátmi, ani Čína ...Zobrazit celý příspěvek

        Keby len finančná, však je verejne známe, že čipy dokáže vyrábať len pár spoločností na svete. Štáty medzi nimi nie sú. V tomto majú tieto spoločnosti moc nad štátmi, ani Čína nedokáže vyrábať čipy. A všetci sa predháňajú, aby tie spoločnosti postavili ďalšie závody u nich.Skrýt celý příspěvek

        • Sergej7490
          14:01 05.05.2022

          A co si Kefalin predstavujete pod takym pojmom cip ? Lebo vyznam slova cip sa nerovna najnovsi procesor. Aj dioda, tranzistor, a hocijake ine polovodicove suciastky su cipy. Cip je ...Zobrazit celý příspěvek

          A co si Kefalin predstavujete pod takym pojmom cip ?
          Lebo vyznam slova cip sa nerovna najnovsi procesor.
          Aj dioda, tranzistor, a hocijake ine polovodicove suciastky su cipy. Cip je vlastne ten samostatny kusok kremika realizujuci nejaku funkciu.
          To co pises, sa tyka max poslednych typov procesorov a najmensej vyrobnej technilogie.
          Bezne polovodicove suciastky sa vyvijaju a aj vyrabaju aj v CZ, SK… Skoro v kazdej prajine. Dokonca v statnych instituciach.Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            15:23 05.05.2022

            Veľmi trápne pán Kefalin, samozrejme hovorím o mikročipoch, ktoré sa používajú v modernej technike. Choď prosím vysvetliť všetkým automobilkám na svete, výrobcom elektroniky, že sú ...Zobrazit celý příspěvek

            Veľmi trápne pán Kefalin, samozrejme hovorím o mikročipoch, ktoré sa používajú v modernej technike. Choď prosím vysvetliť všetkým automobilkám na svete, výrobcom elektroniky, že sú hlúpi, že mikročipy sú obyčajné polovodiče, ktoré dokáže vyrobiť aj CZ aj SK aj Rusko a že celý svet odstavoval výrobu zbytočne a prišiel o miliardy, lebo sa dalo zaobísť aj bez nich. Omg, takéto stupídne komentáre si prosím nechaj pre niekoho iného, nemám záujem o drísty. Všetci čo nemali hlavu v riti posledné roky, tak vedia o čom som písal ;)Skrýt celý příspěvek

  • marint
    11:00 05.05.2022

    Chlapik rozprava o problemoch ruzzkej ekonomiky. V 2:00 chlapik z AutoBazz co vsetko nevedia vyrobit ... No nie su to len klince co sa v Ruzzku nevyrabaju. ...Zobrazit celý příspěvek

    Chlapik rozprava o problemoch ruzzkej ekonomiky. V 2:00 chlapik z AutoBazz co vsetko nevedia vyrobit ... No nie su to len klince co sa v Ruzzku nevyrabaju.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Moon
    10:52 05.05.2022

    Tady novej Cooper

    https://medium.com/@x_TomCoope...

    Nejvtipnější je tam mapka z čínské televize, jak si rozdělí rusko.

    Tady novej Cooper

    https://medium.com/@x_TomCoope...

    Nejvtipnější je tam mapka z čínské televize, jak si rozdělí rusko.

    • Roland
      11:03 05.05.2022

      Jako ta usa čínská hranici na území Sibiře - to je dobrý bizar :)

      Jako ta usa čínská hranici na území Sibiře - to je dobrý bizar :)

    • otecko
      11:48 05.05.2022

      Nějak mi na té mapce chybí....rusko :D

      Nějak mi na té mapce chybí....rusko :D

      • DuPo
        17:18 05.05.2022

        Mne nie.

        Mne nie.

    • Jirosi
      12:01 05.05.2022

      Je dobrý, jak státy ze zanedbatelnou populací začnou kontrolovat násobky v Rusku :D

      Je dobrý, jak státy ze zanedbatelnou populací začnou kontrolovat násobky v Rusku :D

    • ggtt
      12:51 05.05.2022

      ale no.. toto tu uz bolo. ta mapa len ukazuje najblizsi stat vramci ruskeho uzemia a nie, kto si co vezme.

      ale no.. toto tu uz bolo. ta mapa len ukazuje najblizsi stat vramci ruskeho uzemia a nie, kto si co vezme.

    • emsy
      13:20 05.05.2022

      Boze, ta mapa uz bola kde kade milion krat. Nie je to plan rozdelenia ruska, ale mapa toho, ku ktoremu statu si najblizsie ked si kdekolvek v rusku.

      Boze, ta mapa uz bola kde kade milion krat. Nie je to plan rozdelenia ruska, ale mapa toho, ku ktoremu statu si najblizsie ked si kdekolvek v rusku.

  • Heretic
    10:46 05.05.2022

    https://youtube.com/shorts/OwM...


    Nevíte prosím co je to za vozidlo?

    https://youtube.com/shorts/OwM...


    Nevíte prosím co je to za vozidlo?

  • Desertfremen
    10:19 05.05.2022
    • Desertfremen
      10:21 05.05.2022

      Na tom Ruskom tanku je napísané "Na Berlín" a "Mordor 666"

      Na tom Ruskom tanku je napísané "Na Berlín" a "Mordor 666"

      • Bravo78
        11:23 05.05.2022

        Snad ta věž doletí až do mordoru :)

        Snad ta věž doletí až do mordoru :)

  • Fiagy
    09:56 05.05.2022

    4. května byl ve Španělsku zadržen proruský blogger Anatolij Shari pro podezření z vlastizrady. Bylo to hlášeno v SBU. "Toto zadržení je dalším důkazem toho, že každý zrádce ...Zobrazit celý příspěvek

    4. května byl ve Španělsku zadržen proruský blogger Anatolij Shari pro podezření z vlastizrady. Bylo to hlášeno v SBU.
    "Toto zadržení je dalším důkazem toho, že každý zrádce Ukrajiny dříve nebo později dostane zasloužený trest, je to nevyhnutelné," uvedla SBU.
    https://www.bbc.com/ukrainian/... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      10:02 05.05.2022

      toto je na tych pro RUS smradoch neuveritelne , ze v krize nezdrhaju do RUS, ktore ma byt vysnenou oazou pokoja, blahobytu, spokojnosti, spravodlivosti....kdeze vsetko to zdrha na ...Zobrazit celý příspěvek

      toto je na tych pro RUS smradoch neuveritelne , ze v krize nezdrhaju do RUS, ktore ma byt vysnenou oazou pokoja, blahobytu, spokojnosti, spravodlivosti....kdeze vsetko to zdrha na zapad, prehnity, dekadenty, upadajuci zapad....viem napr uplne presne, ze keby sa niekedy nedajboze konflikt presunul na svk zdvihnu sa vsetci proRUS smradi rozlezeni po svk ako harabin, carnogursky, chmelar, blaha, banas etc, etc a utekat budu na zapad....ani jeden nepojde do RUS.Skrýt celý příspěvek

      • lukas000
        10:57 05.05.2022

        Vsichni nezdrhnou, dokonce myslim ze vetsina zustane a pri prvni prilezitosti zacne kolaborovat.

        Vsichni nezdrhnou, dokonce myslim ze vetsina zustane a pri prvni prilezitosti zacne kolaborovat.

        • Tino
          11:08 05.05.2022

          no mozno carnogursky, ale ten zbytok su klasicki cudzopasnici, neuzitocni, neproduktivni, dobri na robenie bordelu.....a zbabeli, v srdci kolaborant, milovnik RUS, ale zit chce na ...Zobrazit celý příspěvek

          no mozno carnogursky, ale ten zbytok su klasicki cudzopasnici, neuzitocni, neproduktivni, dobri na robenie bordelu.....a zbabeli, v srdci kolaborant, milovnik RUS, ale zit chce na zapade tak ako sa zije na zapade.Skrýt celý příspěvek

  • runner42
    09:45 05.05.2022

    Ukrajina získala zpět Staryj Saltiv v charkovské oblasti. Rusové zde nerozvíjejí ofenzivní operace a zřejmě pouze chrání pravé křídlo Izjum Slovjanks. Rusko útočí ve směru ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajina získala zpět Staryj Saltiv v charkovské oblasti. Rusové zde nerozvíjejí ofenzivní operace a zřejmě pouze chrání pravé křídlo Izjum Slovjanks.
    Rusko útočí ve směru Slovjansk, obsadilo Shandryholove a dosáhlo Lyman, což váže ukrajinské síly a nabízí se možnost průlomu a obchvatu Izium-Kramatorsk.
    Podpůrné aktivity jsou Ruskem vyvíjeny ve směru Severodoněcku a Rubižne.Skrýt celý příspěvek

    • hanzh92
      09:48 05.05.2022

      Sorry, měl být mínus, velký prsty na mobilu...

      Sorry, měl být mínus, velký prsty na mobilu...

      • Aleš
        11:25 05.05.2022

        Taky ...

        Taky ...

    • Tino
      09:55 05.05.2022

      ano okolo charkova sa nesnazia utocit a iba chrania prave kridlo, toto RUS hovoria uz v podstate 3 tyzden, medzicasom sa UA posunuli k priehrade a obsadili v podstate celu zapadnu ...Zobrazit celý příspěvek

      ano okolo charkova sa nesnazia utocit a iba chrania prave kridlo, toto RUS hovoria uz v podstate 3 tyzden, medzicasom sa UA posunuli k priehrade a obsadili v podstate celu zapadnu cast DONEC...a RUS neutocia len chrania, tak hadam im vydrzi toto neutocenie a chranenie v presne takomto tempe este 1-2 tyzdne:-)Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      10:16 05.05.2022

      ahaa, takze preto pri protiutoku prisli o ten T90M??? lebo sa len branili???

      ahaa, takze preto pri protiutoku prisli o ten T90M??? lebo sa len branili???

      • Sergej7490
        10:32 05.05.2022

        Rusko nikdy nieje agresor, rusko sa vzdy len brani :-D

        Rusko nikdy nieje agresor, rusko sa vzdy len brani :-D

    • Cheddar
      10:18 05.05.2022

      Držím palce rusom, aby sa im podobne darilo aj naďaľej :)

      Držím palce rusom, aby sa im podobne darilo aj naďaľej :)

    • Korzar21
      10:20 05.05.2022

      Informacia spred vcerajska, ktoru uz kazdy cital.

      Informacia spred vcerajska, ktoru uz kazdy cital.

    • Cimbi
      10:27 05.05.2022

      NEKRMIT!!!

      NEKRMIT!!!

    • Kraken
      10:31 05.05.2022

      Mezi Lymanem A Kramatorskem je jedna meší překážka, která ten možný průlom a obchvat může zkomplikovat. Uhádnete jaká?

      Mezi Lymanem A Kramatorskem je jedna meší překážka, která ten možný průlom a obchvat může zkomplikovat. Uhádnete jaká?

    • SeaWolf
      11:18 05.05.2022

      A co ten zajatý kanadský generál už jsi našel důkaz ? ;-)

      A co ten zajatý kanadský generál už jsi našel důkaz ? ;-)

    • sgaba
      11:31 05.05.2022

      ,,průlomu a obchvatu Izium-Kramatorsk."
      A co se tím jako obchvátí?
      Vy, jste se totálně zbláznil¨.

      ,,průlomu a obchvatu Izium-Kramatorsk."
      A co se tím jako obchvátí?
      Vy, jste se totálně zbláznil¨.

  • StepRebel
    09:32 05.05.2022

    Fabulace vrchniho TikTok bojovnika o ofenzive.. ale je tam zminena i ta prestrelka mezi Cecenci a ...Zobrazit celý příspěvek

    Fabulace vrchniho TikTok bojovnika o ofenzive.. ale je tam zminena i ta prestrelka mezi Cecenci a ruZZy..

    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

  • Karol.Melichercik
    09:17 05.05.2022

    Clanok velmi nesuvisi s armadnymi zalezitostami ale je v nom dlhy rozhovor s psychologmi, ktori analyzuju náklonost mrzke luzy k Putinovi. Hned na zaciatku clanku je skvely ...Zobrazit celý příspěvek

    Clanok velmi nesuvisi s armadnymi zalezitostami ale je v nom dlhy rozhovor s psychologmi, ktori analyzuju náklonost mrzke luzy k Putinovi.
    Hned na zaciatku clanku je skvely postreh:
    ... časť ľudí verí konšpiračnej teórii už len preto, aby sa tým odlíšili od masy.
    „Pocit, že vidia za roh, im pomáhal zvyšovať hodnotu vlastnej osoby. Pôvabné je, že tento silný pocit jedinečnosti a názorovej nezávislosti majú často práve ľudia, ktorým schopnosť samostatne myslieť v skutočnosti chýba,“ dodáva Ondrušek.
    Ak teda človeka ženie dopredu práve pocit výnimočnosti, tak prácne predkladanie faktov nemusí stačiť: dotyčný môže mať nutkanie oponovať už z princípu, aby nebol mainstreamový.

    https://dennikn.sk/2823555/moj... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      09:34 05.05.2022

      Já jsem z těchhle důvodů poslouchal punk, ale pak jsem z toho trochu vyrostl :D

      Já jsem z těchhle důvodů poslouchal punk, ale pak jsem z toho trochu vyrostl :D

      • Torong
        12:34 05.05.2022

        Na punku ovšem není nic špatného...

        Na punku ovšem není nic špatného...

    • Poly
      09:44 05.05.2022

      Osobní zkušenost - víte pane XY, já čtu i jiné média než je ty, takové neznáte, dlouho jsem je hledal, napište si to - třeba aeronet, protiproud,...

      Osobní zkušenost - víte pane XY, já čtu i jiné média než je ty, takové neznáte, dlouho jsem je hledal, napište si to - třeba aeronet, protiproud,...

    • Magister_Peditum
      09:45 05.05.2022

      Snaha vymezit se je součástí dospívání, smutné je, že se to projevuje v tak velké míře zrovna u starších ročníků. :-D

      Snaha vymezit se je součástí dospívání, smutné je, že se to projevuje v tak velké míře zrovna u starších ročníků. :-D

      • greenBelt
        09:52 05.05.2022

        Pro ne není jednoduchý se vyznat v dnešním světe. Vem si třeba paušál na mobil. Pokud by jim nepomohl někdo z rodiny, tak je pořádně natáhnou. Jsou nejednoduchou obětí pro ...Zobrazit celý příspěvek

        Pro ne není jednoduchý se vyznat v dnešním světe. Vem si třeba paušál na mobil. Pokud by jim nepomohl někdo z rodiny, tak je pořádně natáhnou. Jsou nejednoduchou obětí pro manipulátory, který jim to vysvětlují jak tomu rozumí. Neumí si ověřit informace z BBC nebo New York Times. Neumí porovnat paušály mezi sebou a dát do tabulky jejich skuteční potřeby. V tomto složitém světě jsou moc zranitelný/manipulovatelný.Skrýt celý příspěvek

        • Magister_Peditum
          10:05 05.05.2022

          Tohle beru u dnešních sedmdesátníků a dál. Ale všichni mladší už prožili část svého produktivního života v moderní éře a dostali se do kontaktu s moderními technologiemi. Najít ...Zobrazit celý příspěvek

          Tohle beru u dnešních sedmdesátníků a dál. Ale všichni mladší už prožili část svého produktivního života v moderní éře a dostali se do kontaktu s moderními technologiemi. Najít nějaké proruské weby je mnohem těžší než čerpat info třeba z čt.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            10:17 05.05.2022

            Oni ti o něco mladší hledají informace, na které jsou zvyklí z Rudého práva. Cítí se tam jistější v kramflecích. Doba, kdy Rusko bylo hodné a my byli jeho vazalem je pro ně dobou, ...Zobrazit celý příspěvek

            Oni ti o něco mladší hledají informace, na které jsou zvyklí z Rudého práva. Cítí se tam jistější v kramflecích.
            Doba, kdy Rusko bylo hodné a my byli jeho vazalem je pro ně dobou, ve které se vyznali. Možná nebyla ideální, ale necítili se v ní ztracení.Skrýt celý příspěvek

          • greenBelt
            11:24 05.05.2022

            CT není sexy a trendy. Oni žijí na YT. Kdo jim naservíruje info tady, tak má vyhráno. CT má Déčko a pak dlouho nic. pak se chytá až generace 25-30. Je tam obrovská mezera, ...Zobrazit celý příspěvek

            CT není sexy a trendy. Oni žijí na YT. Kdo jim naservíruje info tady, tak má vyhráno.

            CT má Déčko a pak dlouho nic. pak se chytá až generace 25-30. Je tam obrovská mezera, kterou CT neřeší. Chtěli udělat pořad o PC hrách a byl z toho skandál.

            Možná redakce očekává, že se teenagery začnou koukat na filmy pro památníky. #sarkasmusSkrýt celý příspěvek

          • otecko
            12:03 05.05.2022

            GlobeElement007- sprosťáku !! Teď jsi mne urazil! Jsem z generace, co dělala sametovku a tak blbě jak píšeš na tom tedy nejsme! dej pozor, abych ti nezačal říkat "cucáku " ...Zobrazit celý příspěvek

            GlobeElement007- sprosťáku !! Teď jsi mne urazil! Jsem z generace, co dělala sametovku a tak blbě jak píšeš na tom tedy nejsme! dej pozor, abych ti nezačal říkat "cucáku " :DSkrýt celý příspěvek

          • otecko
            12:06 05.05.2022

            greenBelt- to nemáš pravdu, to nesouvisí s věkem, ale s Gaussovou křivkou. Stačí se podívat pod diskuze politiků třeba na FB. Tam to vidíš jasně.

            greenBelt- to nemáš pravdu, to nesouvisí s věkem, ale s Gaussovou křivkou. Stačí se podívat pod diskuze politiků třeba na FB. Tam to vidíš jasně.

          • Ján Paliga
            12:50 05.05.2022

            @ Greenbelt

            Filmy pre pamätníkov som mal ako nastrocny, teda dnes tínedžer rád :) Hlavne české komédie.

            @ Greenbelt

            Filmy pre pamätníkov som mal ako nastrocny, teda dnes tínedžer rád :) Hlavne české komédie.

        • pjaro77
          11:57 05.05.2022

          Čo paušály, ale koľkokrát si z nich šmejdi (predavači predražených hrncov a vysávačov) dokázali spraviť dobrý deň ? A čo rôzne "zaručené" a "zázračné" investičné produkty ? Tam ...Zobrazit celý příspěvek

          Čo paušály, ale koľkokrát si z nich šmejdi (predavači predražených hrncov a vysávačov) dokázali spraviť dobrý deň ?
          A čo rôzne "zaručené" a "zázračné" investičné produkty ? Tam sa bežne odrbáva verejnosť naprieč generáciami.Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      10:20 05.05.2022

      A my ostatní nechceme zvyšovať hodnotu vlastnej osobnosti? Nechceme byť jedineční a výnimoční? Sorry, ale je to blbosť, v tom to nie je.

      A my ostatní nechceme zvyšovať hodnotu vlastnej osobnosti? Nechceme byť jedineční a výnimoční? Sorry, ale je to blbosť, v tom to nie je.

      • MeV6
        11:17 05.05.2022

        Jistě, i my ostatní chceme, ale jinými prostředky - práce, vzdělání, rodina, majetek. U těchhle "protiproudařů" tohle chybí, nebo je značně omezeno a oni nemají moc šancí to ...Zobrazit celý příspěvek

        Jistě, i my ostatní chceme, ale jinými prostředky - práce, vzdělání, rodina, majetek.
        U těchhle "protiproudařů" tohle chybí, nebo je značně omezeno a oni nemají moc šancí to změnit. Proto se chtějí odlišovat aspoň názorem. Takže ne, podle mě to není blbost.
        Proč byl komunismus v CZ tak úspěšný a držel se tak dlouho? Protože umožnil lůze ovládat osudy "kvalitnějších" lidí bez jakéhokoli postihu. K tomu by v normální společnosti neměli šanci.Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          11:35 05.05.2022

          Ty tvrdíš, že konšpirátori nemajú prácu, vzdelanie, rodiny ani majetok? To je veľký blud. Je to blbosť, lebo je medzi tiež rovnako zamestnaných s rodinami... Však poznáme ich z ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty tvrdíš, že konšpirátori nemajú prácu, vzdelanie, rodiny ani majetok? To je veľký blud. Je to blbosť, lebo je medzi tiež rovnako zamestnaných s rodinami... Však poznáme ich z okolia každý, aj z práce ;) nie sú to žiadne socky. Takže sorry, týmto to vôbec nie je ;)Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            12:39 05.05.2022

            Ona to pravda je, ale samozřejmě ne pro 100% případů.

            Ona to pravda je, ale samozřejmě ne pro 100% případů.

          • MeV6
            13:00 05.05.2022

            To byly příklady, ne kompletní a vyčerpávající výčet. Může to být něco z toho, všechno, kombinace nebo taky něco úplně jiného. Klidně to taky může být člověk, který má práci, ...Zobrazit celý příspěvek

            To byly příklady, ne kompletní a vyčerpávající výčet. Může to být něco z toho, všechno, kombinace nebo taky něco úplně jiného.
            Klidně to taky může být člověk, který má práci, rodinu, normální vzdělání ale i tak mu něco chybí - třeba pocit důležitosti, výjimečnosti, moci. A těmi konspiracemi si to doplňuje. Prostě si "honí ego", jak už tu padlo výše.
            Ale nehodlám se hádat, očividně na to máte svůj nazor, který nechcete změnit.Skrýt celý příspěvek

      • saft
        11:36 05.05.2022

        Není to blbost, rozdíl je jen ve zvolených nástrojích. Pokud chce normální člověk zvýšit hodnotu svoji osobnosti a byt jedinečný a výjimečný, tak si například dodělá školu nebo ...Zobrazit celý příspěvek

        Není to blbost, rozdíl je jen ve zvolených nástrojích. Pokud chce normální člověk zvýšit hodnotu svoji osobnosti a byt jedinečný a výjimečný, tak si například dodělá školu nebo bude chodit na odborné kurzy. Pokud normální není, tak to bude dělat tím, že půjde proti proudu za každou cenu.Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          11:45 05.05.2022

          No je to blbosť. Ak chcem zistiť prečo a čím sa dve skupiny ľudí odlišujú, tak nemôže byť príčinou to, čo majú spoločné ;) A ak tvrdíš, že sú konšpirátori, lebo si volia ...Zobrazit celý příspěvek

          No je to blbosť. Ak chcem zistiť prečo a čím sa dve skupiny ľudí odlišujú, tak nemôže byť príčinou to, čo majú spoločné ;) A ak tvrdíš, že sú konšpirátori, lebo si volia konšpiračné teórie, tak len šíriš tautológiu inými slovami a nič vlastne nevysvetľuješ. Potom sa to tvrdenie stále recykluje v médiách a ľudia sú stále prekvapení, akože pochopia a zase sa potom čudujú a tak dookola, lebo nedostali vlastne žiadne vysvetlenie a nevedia prečo je to tak.Skrýt celý příspěvek

          • saft
            12:29 05.05.2022

            No jasně, pokud bych napsal jen ze lidi věří nebo nevěří v konspiraci, tak bys měl pravdu, ale to jsem přece nenapsal, ne? Popravdě tautologii sis v tom našel sám, ale dle mého tam ...Zobrazit celý příspěvek

            No jasně, pokud bych napsal jen ze lidi věří nebo nevěří v konspiraci, tak bys měl pravdu, ale to jsem přece nenapsal, ne? Popravdě tautologii sis v tom našel sám, ale dle mého tam nic takového není.Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            12:53 05.05.2022

            Ale je tam. Jedna skupina normálni, druhá skupina konšpirátori. Cieľ zistiť prečo konšpirátori konšpirujú, čo je príčinou toho akí sú. Odpoveď: Normálni idú študovať konšpirátori ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale je tam. Jedna skupina normálni, druhá skupina konšpirátori. Cieľ zistiť prečo konšpirátori konšpirujú, čo je príčinou toho akí sú. Odpoveď: Normálni idú študovať konšpirátori idú konšpirovať. Zistil som kauzalitu? Ak už niečo i čo som spochybnil (lebo aj konšpirátori majú vzdelanie) tak len koreláciu. Je to príčina, že konšpirátori konšpirujú to prečo konšpirujú? Nie, je motanie sa v kruhu a nepochopenie kauzality.Skrýt celý příspěvek

    • Bravo78
      11:45 05.05.2022

      Moje osobní zkušenost je taková, že náklonost k ruské despocii projevují bezdětní strejdové a tetky. Časová osa, ztracení pejsci, antivax hnutí, a teď válka na UA. Jenom nevím, čím ...Zobrazit celý příspěvek

      Moje osobní zkušenost je taková, že náklonost k ruské despocii projevují bezdětní strejdové a tetky. Časová osa, ztracení pejsci, antivax hnutí, a teď válka na UA. Jenom nevím, čím budou žít až mad vlado (put-in) nebude ...Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      11:55 05.05.2022

      Ja to hovorím už dlho, že konšpirátori majú vnútorné presvedčenie, že "prehliadli" a vedia viac než ostatní. Ostatní sú pre nich len ovce, čo veria mainstreamu. Netvrdím, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja to hovorím už dlho, že konšpirátori majú vnútorné presvedčenie, že "prehliadli" a vedia viac než ostatní. Ostatní sú pre nich len ovce, čo veria mainstreamu. Netvrdím, že vlády nič neskývajú, však rôzni whistlebloweri toho odhalili dosť.
      Lenže im nedochádza, že ich alternatívna realita je väčšinou len zbierka nezmyslov. Ja som bol na tom tiež podobne, keď som až moc veril v cover operácie u mimozemšťanov (tajné zmluvy, únosy ...).Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      12:03 05.05.2022

      Je v tom viac než len sa odlišovať od masy. Dal by som k téme 2 články : https://vesmir.cz/cz/casopis/a... Druhý ...Zobrazit celý příspěvek

      Je v tom viac než len sa odlišovať od masy.
      Dal by som k téme 2 články :
      https://vesmir.cz/cz/casopis/a...

      Druhý článok sa netýka priamo konšpirácií ale lovcov záhad (ezoterika, ufo) ktorý sú tiež schopní uveriť každej blbosti. Pre týchto ľudí je každodenný svet nudný, povedal by som.
      https://www.kpufo.cz/wkm/wkm/a... Skrýt celý příspěvek

  • otecko
    09:09 05.05.2022

    dodívejte se až na samotný záběr. Vesnice srovnaná se zemí, ...co zbylo ?
    https://www.facebook.com/watch...

    ...neuvěřitelné!

    dodívejte se až na samotný záběr. Vesnice srovnaná se zemí, ...co zbylo ?
    https://www.facebook.com/watch...

    ...neuvěřitelné!

  • otecko
    09:09 05.05.2022

    dodívejte se až na samotný záběr. Vesnice srovnaná se zemí, ...co zbylo ?
    https://www.facebook.com/watch...

    ...neuvěřitelné!

    dodívejte se až na samotný záběr. Vesnice srovnaná se zemí, ...co zbylo ?
    https://www.facebook.com/watch...

    ...neuvěřitelné!

  • Tino
    08:48 05.05.2022

    otazka pre niekoho mozno hlupa, ale som laik v tejto zalezitosti , tak plz porozumenie...sledujem, ze na vychodnom kridle kruzia v podstate non stop KC135R....prilietaju, ...Zobrazit celý příspěvek

    otazka pre niekoho mozno hlupa, ale som laik v tejto zalezitosti , tak plz porozumenie...sledujem, ze na vychodnom kridle kruzia v podstate non stop KC135R....prilietaju, odlietaju, kruzia vzdy aspon jeden v oblasti najma nad PL, ale aj Rumunskom ci SVK. ...kto primarne doplna PHM? komu je urceny tento support?Skrýt celý příspěvek

    • Roger
      09:00 05.05.2022

      Awacs všichni okolo kteří nejsou vidět

      Awacs všichni okolo kteří nejsou vidět

      • Tino
        09:04 05.05.2022

        rozumiem a ked predpokladam, ze non stop tu kruzi jedna palivova nadrz znamena nie len koli awacs predpokladam dobre?

        rozumiem a ked predpokladam, ze non stop tu kruzi jedna palivova nadrz znamena nie len koli awacs predpokladam dobre?

        • Roger
          10:02 05.05.2022

          Na východní hranici bylo přesunuto spoustu jednotek a ty tam musí cvičit. Tanker je tam kvuli podpoře nasazených sil a výcviku.

          Na východní hranici bylo přesunuto spoustu jednotek a ty tam musí cvičit. Tanker je tam kvuli podpoře nasazených sil a výcviku.

        • Silver
          12:15 05.05.2022

          Nie len kvôli AWACS. Vo vzduchu je toho oveľa viac ako vidíme.

          Nie len kvôli AWACS. Vo vzduchu je toho oveľa viac ako vidíme.

    • Upgrade
      09:03 05.05.2022

      Raz som videl ako tankoval AWACS severne od Tatier. Potom je na vychodnom kridle 130 stihaciek v pohotovosti. tak nieco bude urcite vo vzduchu. A este som raz videl Eurofighter z ...Zobrazit celý příspěvek

      Raz som videl ako tankoval AWACS severne od Tatier. Potom je na vychodnom kridle 130 stihaciek v pohotovosti. tak nieco bude urcite vo vzduchu. A este som raz videl Eurofighter z UK letiet na vychod, tam chvilu poletoval a zase letel domov.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      09:14 05.05.2022

      Pre pilotov KC135 je už vojnový stav ! Oni nekrúžia , ale lietajú po presne vymedzených trasách s presným harmonogramom tankovania jednotlivých lietadiel. Skôr by som povedal , že ...Zobrazit celý příspěvek

      Pre pilotov KC135 je už vojnový stav ! Oni nekrúžia , ale lietajú po presne vymedzených trasách s presným harmonogramom tankovania jednotlivých lietadiel. Skôr by som povedal , že ich je aj málo!
      Je správne , že my nevidíme tie desiatky lietadiel , ktoré sú 24/7 vo vzduchu od Baltu po Rumunsko. Niektorí by sa začali báť , niektorí by podľahli panike!
      Lebo tie presuny vojsk na východné krídlo NATO čo vidíme je iba škrupinka skutočnej činnosti !Skrýt celý příspěvek

      • Roger
        10:02 05.05.2022

        Na východní hranici bylo přesunuto spoustu jednotek a ty tam musí cvičit. Tanker je tam kvuli podpoře nasazených sil a výcviku.

        Na východní hranici bylo přesunuto spoustu jednotek a ty tam musí cvičit. Tanker je tam kvuli podpoře nasazených sil a výcviku.

  • Heretic
    08:37 05.05.2022

    https://www.idnes.cz/zpravy/do... Fiala letí do Německa. Jednat má o energetice a ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.idnes.cz/zpravy/do...

    Fiala letí do Německa. Jednat má o energetice a bezpečnosti. Tak snad se nám podaří získat nějaké místo v budoucích německých LNG terminalech.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      08:41 05.05.2022

      Určitě by to chtělo z několika směrů - Německo, Polsko i ta jihovýchodní Evropa.

      Určitě by to chtělo z několika směrů - Německo, Polsko i ta jihovýchodní Evropa.

      • alter01
        09:18 05.05.2022

        V každom prípade ! Stále sme sa nepučili , že najhoršia vec je jeden dodavateľ nejakej suroviny ? Nám nestačilo , že keď vyhorela papiereň v Harmanci celá ˇ slávna ČSSR chodila ...Zobrazit celý příspěvek

        V každom prípade ! Stále sme sa nepučili , že najhoršia vec je jeden dodavateľ nejakej suroviny ?
        Nám nestačilo , že keď vyhorela papiereň v Harmanci celá ˇ slávna ČSSR chodila na WC z Pravdou a Rudým právom !Skrýt celý příspěvek

        • greenBelt
          09:42 05.05.2022

          Diverzifikace zdrojů něco stoji. V minulosti se řešila pouze cena. Snad to teď už všichni pochopí a nebudou čekat, až Puťka dostane rozum.

          Diverzifikace zdrojů něco stoji. V minulosti se řešila pouze cena. Snad to teď už všichni pochopí a nebudou čekat, až Puťka dostane rozum.

          • GlobeElement007
            10:01 05.05.2022

            Není tak úplně pravda. Po roce 1990, za vlády ODS a toho dnes ruského Klause, se stavěl ropovod Ingolstadt. Byl tehdy kritizován jako zbytečná investice, přivádějící drahou ...Zobrazit celý příspěvek

            Není tak úplně pravda. Po roce 1990, za vlády ODS a toho dnes ruského Klause, se stavěl ropovod Ingolstadt. Byl tehdy kritizován jako zbytečná investice, přivádějící drahou arabskou ropu.
            A jak se nám dneska hodí.Skrýt celý příspěvek

  • Mroz9
    08:31 05.05.2022

    Myslíte, že Putin začíná v každém hovoru se západními leadery větou "přestaňte posílat zbraně na Ukrajinu"? Ukraine war: Putin tells Macron West should stop sending ...Zobrazit celý příspěvek

    Myslíte, že Putin začíná v každém hovoru se západními leadery větou "přestaňte posílat zbraně na Ukrajinu"?

    Ukraine war: Putin tells Macron West should stop sending arms
    https://www.bbc.com/news/world... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      08:36 05.05.2022

      Mi to pripomina Trumpa: Prestante pocitat hlasy, lebo prehram!

      Mi to pripomina Trumpa: Prestante pocitat hlasy, lebo prehram!

  • ruleta
    08:25 05.05.2022

    Ukrajinci s M777, vypadaj na old school delostrelce :D

    https://twitter.com/RALee85/st...

    Ukrajinci s M777, vypadaj na old school delostrelce :D

    https://twitter.com/RALee85/st...

    • alter01
      09:21 05.05.2022

      Oni sú , lebo sú to starí kanonieri ešte z časov Krasnoj Armii. Koho najrýchlejšie zaškolíš na nový kanon ? Delostrelca ! Ja by som mesiac nevedel pochopiť rozdiel medzi námerom a ...Zobrazit celý příspěvek

      Oni sú , lebo sú to starí kanonieri ešte z časov Krasnoj Armii. Koho najrýchlejšie zaškolíš na nový kanon ? Delostrelca !
      Ja by som mesiac nevedel pochopiť rozdiel medzi námerom a odmerom !Skrýt celý příspěvek

      • marint
        10:02 05.05.2022

        Presne! Minule som pocuval na Youtube Ivan Yakovina. On rozpraval ze uz pocas skolenia su UA delostrelci lepsi ako instruktori - a to nie v zmysle ze su nieco extra ale proste maju ...Zobrazit celý příspěvek

        Presne! Minule som pocuval na Youtube Ivan Yakovina. On rozpraval ze uz pocas skolenia su UA delostrelci lepsi ako instruktori - a to nie v zmysle ze su nieco extra ale proste maju bojove skusenosti a teraz dostali lepsi Hardware.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          11:31 05.05.2022

          toto mi pride ako celkom logicke inac, zaciatok to ale ma v kvalitnom vybere ludi, vojak nema byt len maso do mlynceka, nemysliaci idiot, chytry bystry clovek, schopny rychleho ...Zobrazit celý příspěvek

          toto mi pride ako celkom logicke inac, zaciatok to ale ma v kvalitnom vybere ludi, vojak nema byt len maso do mlynceka, nemysliaci idiot, chytry bystry clovek, schopny rychleho zhodnotenia situacie, racionalny, adaptabilny ...takeho nemoze trvat zaskolovat dlho , skor naopak, z pohladu skolitela je to rychly proces....ak skolia uz hotovych vojakov, ktorych rukami presla nejaka ta technika , maju skusenosti musi to ist este rychlejsie a rozumiem, ak su instruktori v situacii, ze ten koho skolia sa ku koncu skolenia ukaze ako minimalne rovnocenny partner v uzivani konkretnej tehcnologieSkrýt celý příspěvek

  • ruleta
    08:08 05.05.2022

    Utok na most v Dnipru. Rusak jede infrastrukturu ve velkem.

    https://twitter.com/RALee85/st...

    Utok na most v Dnipru. Rusak jede infrastrukturu ve velkem.

    https://twitter.com/RALee85/st...

    • Ján Paliga
      08:50 05.05.2022

      Chce to revanš ...

      Chce to revanš ...

      • Tino
        11:32 05.05.2022

        vsetci netrpezlivo obzerame ten kercsky most:-))

        vsetci netrpezlivo obzerame ten kercsky most:-))

    • peter111
      09:13 05.05.2022

      Včera bylo ve zprávách na ct. Ten reportér zrovna točil z Dnipru live. Krátce před tím výbuchy. https://www.ceskatelevize.cz/p... Najdi si ...Zobrazit celý příspěvek

      Včera bylo ve zprávách na ct. Ten reportér zrovna točil z Dnipru live. Krátce před tím výbuchy.

      https://www.ceskatelevize.cz/p...

      Najdi si - 13minSkrýt celý příspěvek

  • Pilgrim
    07:21 05.05.2022

    Kontrolní otázka - jestlipak jste si všimli, které téma budí největší zájem na Topwaru a jakým směrem se debata ubírá? A to se netýká jen posledního článku. Já jen k té slavné ...Zobrazit celý příspěvek

    Kontrolní otázka - jestlipak jste si všimli, které téma budí největší zájem na Topwaru a jakým směrem se debata ubírá? A to se netýká jen posledního článku. Já jen k té slavné denacifikaci.
    https://topwar.ru/195848-glavn... Skrýt celý příspěvek

    • MatejBabjak
      07:33 05.05.2022

      Dobrý postreh

      Dobrý postreh

    • lukas000
      07:34 05.05.2022

      Pripravuje se Lavrov vedome jako obetni beranek ?

      Pripravuje se Lavrov vedome jako obetni beranek ?

      • salatnik
        07:57 05.05.2022

        Podľa mňa platí Iránu za pomoc, nielen zbrane, ale veľa toho čo vypadlo kvôli sankciám zachraňuje Irán, okrem oblečenia som zachytil aj ruskú žiadosť o náhradu autosúčiastok, ...Zobrazit celý příspěvek

        Podľa mňa platí Iránu za pomoc, nielen zbrane, ale veľa toho čo vypadlo kvôli sankciám zachraňuje Irán, okrem oblečenia som zachytil aj ruskú žiadosť o náhradu autosúčiastok, ktorých zásoba dochádza v Rusku vďaka sankciám, na Iránsky automobilový priemysel.
        https://e.dennikn.sk/minuta/28... Skrýt celý příspěvek

        • Zablokovaný Prievan
          08:10 05.05.2022

          Iransky co?

          Iransky co?

          • salatnik
            08:14 05.05.2022

            Tak ako sú USA majstri v uvaľovaní sankcií, tak je Irán je majster prežívania pod sankciami. Rusko si nemôže vyberať spojencov, toto je jediný naozajstný, ktorý im ostal po ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak ako sú USA majstri v uvaľovaní sankcií, tak je Irán je majster prežívania pod sankciami. Rusko si nemôže vyberať spojencov, toto je jediný naozajstný, ktorý im ostal po Bielorusku.Skrýt celý příspěvek

          • Poly
            09:08 05.05.2022

            salatnik
            +KLDR

            salatnik
            +KLDR

      • GlobeElement007
        08:05 05.05.2022

        Lavrov musel vědět, že tak silné výroky vyprovokují Izrael k nějaké reakci. Takže otázka zní - jakou reakci čekal? 1. Izrael se zastydí a otevřeně přejde na ruskou stranu? Po ...Zobrazit celý příspěvek

        Lavrov musel vědět, že tak silné výroky vyprovokují Izrael k nějaké reakci. Takže otázka zní - jakou reakci čekal?

        1. Izrael se zastydí a otevřeně přejde na ruskou stranu? Po výroku, že Hitler byl Žid? No velmi těžko.

        2. Izrael se naštve a přestane brát ohled na ruské zájmy.

        Pokud je za 2 správně, čeho tím Lavrov chce dosáhnout? Chce být odvolán? Odejít ze zdravotních důvodů a nebýt dál spojován s Putinem?Skrýt celý příspěvek

        • PavolR
          08:35 05.05.2022

          Alebo chce byť Putinovým nástupcom a hrá na zakorenený ruský antisemitizmus. Ak Izraelci zareagujú, ako zareagovali, dokážu, že sú zlí a Putinovo paktovanie s nimi bola zrada.

          Alebo chce byť Putinovým nástupcom a hrá na zakorenený ruský antisemitizmus. Ak Izraelci zareagujú, ako zareagovali, dokážu, že sú zlí a Putinovo paktovanie s nimi bola zrada.

          • Poly
            09:10 05.05.2022

            Lavrov se nástupcem nestane. Pro Putina je to spíše takový loajální poskok.

            Lavrov se nástupcem nestane. Pro Putina je to spíše takový loajální poskok.

        • DanCZer
          09:19 05.05.2022

          Prostě dostal za úkol naklonit si Írán. Zařídil to. Cena, kterou zaplatí, asi nikoho v Kremlu nezajímá. Asi jako tahle válka - je jim jedno, co to bude stát...

          Prostě dostal za úkol naklonit si Írán. Zařídil to. Cena, kterou zaplatí, asi nikoho v Kremlu nezajímá. Asi jako tahle válka - je jim jedno, co to bude stát...

    • alter01
      08:04 05.05.2022

      Lavrov nazval veci pravými menami , molodec! - ? Konečne , keď sa rusi cicmajú zo Sýriou , Iránom - baštou islámskej demokracie , potom musia mať aj nepriateľ ...nie ? Kauza z ...Zobrazit celý příspěvek

      Lavrov nazval veci pravými menami , molodec! - ?
      Konečne , keď sa rusi cicmajú zo Sýriou , Iránom - baštou islámskej demokracie , potom musia mať aj nepriateľ ...nie ?
      Kauza z kremeľkými doktormi nie je zabudnutá už vôbec nie je odpustená !
      A rus má dlhú pamäť , ako slon .Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        12:12 05.05.2022

        Akej demokracie ? Rus niekedy obdivoval demokraciu u nich doma ?
        Vrana k vrane sadá - Putin, Lukašenko, vládcovia v sýrii, iráne, prípadne diktátori v afrike si porozumejú dobre.

        Akej demokracie ? Rus niekedy obdivoval demokraciu u nich doma ?
        Vrana k vrane sadá - Putin, Lukašenko, vládcovia v sýrii, iráne, prípadne diktátori v afrike si porozumejú dobre.

    • halin
      08:27 05.05.2022

      140 plusiek, co som na Topware este nevidel, dostal komentar: "Strýko Lee, Včera, 14:55 +140 Lavrov nazval veci pravými menami! A Božím vyvoleným sa to nepáčilo! Pravda bolí ...Zobrazit celý příspěvek

      140 plusiek, co som na Topware este nevidel, dostal komentar:
      "Strýko Lee, Včera, 14:55
      +140
      Lavrov nazval veci pravými menami! A Božím vyvoleným sa to nepáčilo! Pravda bolí oči."

      A teraz, nech mi nieco niekto hovori o tom, ze kto su nacisti.Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        08:43 05.05.2022

        V Rusku je antisemitismus hluboce zakořeněný. Není náhoda, že tam dnes sídlí nejpočetnější neonacistické hnutí v Evropě (možná na světě).

        V Rusku je antisemitismus hluboce zakořeněný. Není náhoda, že tam dnes sídlí nejpočetnější neonacistické hnutí v Evropě (možná na světě).

        • pjaro77
          12:13 05.05.2022

          A že rusom domácia náckovia a rasisti nevadia.

          A že rusom domácia náckovia a rasisti nevadia.

    • daxik
      08:34 05.05.2022

      hrajú sa na antifašistov, ako je na Ukrajine nacizmus a treba ju denacifikovať a celá tá diskusia tam je plná tých najtrápnejších konšpi nacistických teórií o zlých židoch. :D ...Zobrazit celý příspěvek

      hrajú sa na antifašistov, ako je na Ukrajine nacizmus a treba ju denacifikovať a celá tá diskusia tam je plná tých najtrápnejších konšpi nacistických teórií o zlých židoch. :D strašný bizár.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      08:42 05.05.2022

      Mi z té diskuze vychází toto: 1) ruská vzdělávací soustava stojí za ho*no. Rusáci se stále poklepávají po plecích, jak zvítězili jejich dědové v II. SV. Dál ale ani před před ...Zobrazit celý příspěvek

      Mi z té diskuze vychází toto:
      1) ruská vzdělávací soustava stojí za ho*no. Rusáci se stále poklepávají po plecích, jak zvítězili jejich dědové v II. SV. Dál ale ani před před tu dobu se nedostali. Jejich svět je ohraničen tímto hrdinstvím a na základě toho jsou "naočkováni", že mají právo rozhodovat o okolních státech a kontinentech.
      2) nevěřím, že se těch 140 mil. lidí někdy změní bez toho, aby došlo k něčemu jako denacifikaci po válce v Německu
      3) pro svět bude nejlepší, pokud se rusko izoluje od všech okolních států a vyloučí ze všech dalších mezinárodních insitucí, když už to nejde z OSN .
      4) Západ by měl ve svém zájmu postupovat tak, jak mu zanechal v knihách Z. Brzezinský, jinak budoucnost prohrajeme.Skrýt celý příspěvek

      • mexir
        08:55 05.05.2022

        Na ten ruský svět je možno podívat prostřednictvím skvělého ...Zobrazit celý příspěvek

        Na ten ruský svět je možno podívat prostřednictvím skvělého dok.filmu.
        https://www.csfd.cz/film/78263...
        https://uloz.to/hledej?q=Provi...
        Člověka až zamrazí jak to s dneškem do sebe zamrazí.Skrýt celý příspěvek

        • mexir
          08:56 05.05.2022

          ... zapadá.
          Provinční městečko E.

          ... zapadá.
          Provinční městečko E.

        • vz. 58
          10:33 05.05.2022

          Tak ten film opravdu doporučuju. Jsou tam k vidění věci nevídané a o ruské duši, formované od dětství jednostranně to vypovídá opravdu hodně. Až děsivé je si uvědomit, že mezi ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak ten film opravdu doporučuju. Jsou tam k vidění věci nevídané a o ruské duši, formované od dětství jednostranně to vypovídá opravdu hodně. Až děsivé je si uvědomit, že mezi Hitlerjugend a Junarmií v principu není žádný rozdíl! Ten film je skvěle natočen (ale také sestříhán a podle jeho scénáře, vlastně to udělal na koleně) začínajícím dokumentaristou Dimitrijem Bogoljubovem; jsem zvědav na jeho další počiny. Navíc běžel v České televizi. Opravdu to stojí za shlédnutí, moc děkuji mexirovi za připomenutí.Skrýt celý příspěvek

      • montecasino1
        09:20 05.05.2022

        už som to tu písal niekoľko krát,Rusi v školách vyučujú úplne iné dejiny.Podľa nich boli doteraz dejiny na školách vyučované príliš európsky a o Európe tak ich vylepšili a ...Zobrazit celý příspěvek

        už som to tu písal niekoľko krát,Rusi v školách vyučujú úplne iné dejiny.Podľa nich boli doteraz dejiny na školách vyučované príliš európsky a o Európe tak ich vylepšili a zaklincovali alternatívou o ich Ottečestvennoj vojne.I keď je treba priznať že na našich školách je to čo sa obsahu a súvislostí týka podobná bieda.Nemyslím tým vymýšľanie alternatívnych dejín.Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      08:45 05.05.2022

      To vše je divadlo pro arabský svet. Ty jim tam docela otevřeně fandí. Rusáci si tímto krokem vybrali stranu a udělali tlustou čáru na Blízkém Východě. Pravda, daří se jim tvořit ...Zobrazit celý příspěvek

      To vše je divadlo pro arabský svet. Ty jim tam docela otevřeně fandí. Rusáci si tímto krokem vybrali stranu a udělali tlustou čáru na Blízkém Východě.

      Pravda, daří se jim tvořit alternaticní historii.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        12:16 05.05.2022

        Obávam sa, že rusi so svojim alternatívnym videním sveta zblbnú raz celý stredný východ, blízky východ a severnú afriku, aby tiahla na Europu.

        Obávam sa, že rusi so svojim alternatívnym videním sveta zblbnú raz celý stredný východ, blízky východ a severnú afriku, aby tiahla na Europu.

  • lukas000
    07:10 05.05.2022

    neco malo o historii a regionalnim rozdeleni ussr

    https://www.visualcapitalist.c...

    neco malo o historii a regionalnim rozdeleni ussr

    https://www.visualcapitalist.c...

Načítám diskuzi...