VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Excelent
    12:31 02.08.2022

    Kdy začnou rusové skutečně ...Zobrazit celý příspěvek

    Kdy začnou rusové skutečně bojovat?

    https://topwar.ru/199614-kogda...
    je to trochu delší, ale fakt dobrý na pochopení myšlení Rusů:
    To co je u nás svět dezinformací, tak to tam dají natvrdo. Jak oni fakt čekají, že až si řeknou, tak za 2-3 dny bude rozhodnuto.Skrýt celý příspěvek

    • petres
      12:50 02.08.2022

      Díky za odkaz. Výraznou podporu získal tento názor v diskuzi: "Ve skutečnosti je hlavní poselství článku jasné. Ale co když takový pomalý průběh NMD není výsledkem nějakých ...Zobrazit celý příspěvek

      Díky za odkaz.
      Výraznou podporu získal tento názor v diskuzi:
      "Ve skutečnosti je hlavní poselství článku jasné. Ale co když takový pomalý průběh NMD není výsledkem nějakých zákulisních intrik, ale prostě ukázkou skutečných vojenských schopností Ruska? Tato otázka je podle mého názoru klíčová."
      Jak se za těch pár měsíců změnil trend v diskuzích na TopWaru :-))
      Jsem velmi překvapený v jakém duchu se ta diskuze vede. Ještě nedávno nemyslitelné.Skrýt celý příspěvek

      • Excelent
        13:07 02.08.2022

        Mě se líbí tento názor: Jednak pro Cimrmanovské "uvedli v omyl vrchního velitele" a hlavně vlastně dobře popsal možnost Rusů... TatarinSSSR 30. července 2022 18:50 +8 Rusko nic ...Zobrazit celý příspěvek

        Mě se líbí tento názor: Jednak pro Cimrmanovské "uvedli v omyl vrchního velitele" a hlavně vlastně dobře popsal možnost Rusů...

        TatarinSSSR 30. července 2022 18:50
        +8

        Rusko nic nezačne. Všechno, co mohla ukázat, ukázala. Seskupení, které je přiděleno pro NWO. Další budování znamená vyhnat brance na jatka a odhalit další hranice vlasti. Nebo zahájit mobilizaci. Houpejte loď do vnitrozemí. Opravdu doufám, že jednoho dne tato válka skončí za podmínek Ruska. A každý, kdo na začátku udělal důležitá rozhodnutí o plánování tohoto SVO, bude pod plným a přísným článkem odsouzen a poslán na Kolymu, aby otálel. Zatím sklízíme plody průměrnosti a chyb naší rozvědky, vojenských analytiků, kurátorů vojensko-průmyslového komplexu a stratégů. Naši vojáci a civilisté v zóně NVO za ně zaplatili a nyní platí svými životy a zdravím. Doufám, že jednoho dne bude tribunál pro ty, kteří připravovali začátek NWO a kteří uvedli v omyl vrchního velitele o míře podpory Ruska na Ukrajině, o míře připravenosti ozbrojených sil Ukrajiny na válku. a ta připravenost podpořit Ukrajinu zbraněmi a vším ostatním z NATO. Jinak lid a armáda Putina nepochopí. A podpora mezi lidmi bude klesat, jak se NWO protahuje. Lidé jsou již s mnoha věcmi nespokojeni. Ostřelování, nedostatek skutečných úderů na Ukrajinu a podezření na další obchod v zájmu podnikatelské elity.Skrýt celý příspěvek

        • peal
          13:59 02.08.2022

          Na tom je desive to, ze si uvedomuji ze je to velky spatny, ale za to nemuze ani armada, ani Putin, ale neschopne veleni ktere armadu (a jine slozky) nevyuziva spravne, a zaroven ...Zobrazit celý příspěvek

          Na tom je desive to, ze si uvedomuji ze je to velky spatny, ale za to nemuze ani armada, ani Putin, ale neschopne veleni ktere armadu (a jine slozky) nevyuziva spravne, a zaroven lze Putinovi, protoze on je master strategist, takovou botu by neudelal... To fakt nema daleko k nabozenstvi.Skrýt celý příspěvek

          • Hawk
            14:54 02.08.2022

            klasický carský narativ... 200 let a pokaždé stejně...

            klasický carský narativ... 200 let a pokaždé stejně...

          • Badysak
            17:34 02.08.2022

            Stalina taky měli za modlu a jak skončil.

            Stalina taky měli za modlu a jak skončil.

    • peal
      13:01 02.08.2022

      Na precteni celeho clanku jsem nemel silu, stejne jsou to porad ty same nesmysly dokola. Ale prosel jsem namatkou diskuzi a ta me naopak zaujala, ty prispevky jsou velmi ...Zobrazit celý příspěvek

      Na precteni celeho clanku jsem nemel silu, stejne jsou to porad ty same nesmysly dokola. Ale prosel jsem namatkou diskuzi a ta me naopak zaujala, ty prispevky jsou velmi pragmaticke a realisticke, dokonce dobre hodnocene! Naopak Uraaa flastenci casto dostali cocku v podobe argumentu i minusek. Tohle neni TopWar diskuze na kterou jsem byl doted zvykly, rozumne prispevky se daly povazovat za statistickou odchylku :D

      cmax July 30, 2022 04:45 +48
      Not an operation, but one "zilch". The striped ones paid for Norway's air defense systems, not the worst. We will soon see near Donetsk. So we live, the lower classes cannot, the upper classes do not want to. But seriously, the Westerners showed an excellent organization of logistics for the country, which the "effective managers" from the Ministry of Defense of the Russian Federation cannot boast of. It's a shame, but you can't throw words out of a song.

      Tired July 30, 2022 04:38 +42
      Actually, the main message of the article is clear. But what if such a slow course of the NMD is not the result of some behind-the-scenes intrigues, but simply a demonstration of Russia's real military capabilities? This question, in my opinion, is the key one.

      dmi.pris July 30, 2022 05:58 +22
      That’s it. Because this is the limit that we are capable of. Are we waiting for a massive offensive, like during the Second World War? as we can. This is the result of the collapse of the Great Country and the army.

      aslan642 July 30, 2022 21:57 +6
      Lavrov's words about the anti-people government of Ukraine. Do we have a people's government?

      cmax July 30, 2022 06:02 +29
      And here's the question I'm interested in. Recently, the Ukrainians buried their "hero" pilot Kukurba, to hell with him, but shot down his SU-25 on the 100th flight. That is, he bombed our 99 times. Someone can say how this is possible, in the presence of Russian fighter aircraft and the best air defense in the world. I would like to know the opinion of General Kanashenkov.Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    12:30 02.08.2022

    Vypadá to, že nově příchozí ruské jednotky v Chersonské oblasti už zakusily HIMARSy.

    https://twitter.com/praisethes...

    Vypadá to, že nově příchozí ruské jednotky v Chersonské oblasti už zakusily HIMARSy.

    https://twitter.com/praisethes...

  • Adanedhel
    12:23 02.08.2022
    • majales
      12:34 02.08.2022

      Trošku to nesedí to jsou GMLRS rakety, ATACMS mají větší průměr - 24 palců (610 mm)

      Trošku to nesedí to jsou GMLRS rakety, ATACMS mají větší průměr - 24 palců (610 mm)

      • Mortles
        12:43 02.08.2022

        Jéžiš, vtipálci mají stejné znalosti typů vojenské techniky jako naše ministryně obrany, no :D Člověk nemůže chtít všechno!

        Jéžiš, vtipálci mají stejné znalosti typů vojenské techniky jako naše ministryně obrany, no :D Člověk nemůže chtít všechno!

  • lm524a
    12:22 02.08.2022

    Ukraineinfo - CZ Ruští okupanti plánují uspořádat rockový koncert v Azovstalu. Oznámila městská rada Mariupolu: "Ruští okupanti nadále vytvářejí rekordy ve svém cynismu. Nyní ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    Ruští okupanti plánují uspořádat rockový koncert v Azovstalu.
    Oznámila městská rada Mariupolu:
    "Ruští okupanti nadále vytvářejí rekordy ve svém cynismu. Nyní oznamují rockový koncert v hutním závodě, kde zemřeli naši hrdinové. Opět se snaží odvést pozornost obyvatel od skutečných problémů obrazovými událostmi," uvedla městská rada.
    Je třeba poznamenat, že spolupracovníci "nemohou dát normální vodu a topení, ale pořádají koncerty ve městě, kde jsou pod troskami stále stovky nepohřbených lidí."

    Trump říká, že aby se Ukrajina vyhnula válce, musela by opustit Krym a NATO.
    Citace:
    "On by to Putin nebyl schopen udělat, kdybych tam byl já. Přinejmenším Ukrajinci měli uzavřít dohodu. Mohli by opustit Krym. Mohli by něco udělat s NATO: 'Ok, nevstoupíme do NATO,' a měli bychom zemi, protože si myslím, že Putin chtěl uzavřít dohodu," řekl.
    "A teď si nemyslím, že Putin chce uzavřít dohodu. Myslím, že je mnohem těžší uzavřít dohodu. Bombarduje tam všechno. A je nesmírně, nesmírně smutné vidět, co se děje s Ukrajinou. Velmi, velmi smutné," řekl Trump.
    Republikán zopakoval svou tezi, že hromadění ruských jednotek v blízkosti hranic s Ukrajinou bylo "vynikající vyjednávací" taktikou a zničení a tisícům úmrtí způsobených ruským vojákům bylo možné zabránit.
    "Ty budovy, které jsou úplně vypálené, všichni ti mrtví lidé. Ztratili jsme spoustu lidí. Mohlo by být dosaženo dohody. To vše se nemělo stát. Ale pokud by to bylo předurčeno k tomu, aby se to stalo, mohlo by to být vyřešeno. A on Putin přemístil 200 tisíc vojáků na hranici k vyjednávání a nemohl uzavřít dohodu - a teď si nejsem jistý, že můžete snadno uzavřít dohodu," dodal Trump.

    Prezident Volodymyr Zelenskyj řekl, že Ukrajina nemá žádné iluze, že by se Rusko nepokusilo narušit vývoz ukrajinského obilí.
    Citace:
    Od této chvíle není čas vyvozovat nějaké závěry a předpovídat další události. Ale přístav začal fungovat, začalo vývozní hnutí, a to lze nazvat prvním pozitivním signálem, že existuje šance zastavit rozvoj potravinové krize ve světě. V současné době vše závisí na provádění bezpečnostních parametrů iniciativy, což je odpovědností partnerů - především OSN a Turecka.
    Nemůžeme si dělat iluze, že se Rusko jednoduše zdrží pokusu narušit ukrajinský vývoz."Skrýt celý příspěvek

    • Harvest
      12:33 02.08.2022

      Bol som blbec, že som preferoval Trumpa nad Bidenom v ich voľbách. Ak si Trump naozaj myslí, že s Putinom sa mohli UA nejako dohodnúť a odovzdať mu Krym alebo sľúbiť ze nevstupia ...Zobrazit celý příspěvek

      Bol som blbec, že som preferoval Trumpa nad Bidenom v ich voľbách. Ak si Trump naozaj myslí, že s Putinom sa mohli UA nejako dohodnúť a odovzdať mu Krym alebo sľúbiť ze nevstupia do NATO a on by ich nechal na pokoji tak je to proste idiot.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        12:44 02.08.2022

        Trump by nás obětoval všechny nejradši kdyby mohl. Zcela upřímně, nebylo by to nejlepším vyjádřením principu America first?

        Trump by nás obětoval všechny nejradši kdyby mohl. Zcela upřímně, nebylo by to nejlepším vyjádřením principu America first?

      • DuPo
        12:47 02.08.2022

        A o tom si už počul, že nechal pochovať exmanželku Ivanu na pozemku svojho golfového rezortu? Podľa miestnych zákonov sa totiž pozemok, na ktorom je pochovaná čo i len jedna osoba ...Zobrazit celý příspěvek

        A o tom si už počul, že nechal pochovať exmanželku Ivanu na pozemku svojho golfového rezortu? Podľa miestnych zákonov sa totiž pozemok, na ktorom je pochovaná čo i len jedna osoba považuje za cintorín a z cintorínov sa neplatia dane z nehnuteľností ... To nevymyslíš, to je Trump, ešte väčší úbožiak, ako sa na prvý pohľad zdá.Skrýt celý příspěvek

        • VU 5937
          13:11 02.08.2022

          Asi si chtěl z ní udělat jamku na golfu. :)

          Asi si chtěl z ní udělat jamku na golfu. :)

          • Lars
            19:03 02.08.2022

            Oční jamku.

            Fuj. Dávám si za trest... no, něco vymyslím.

            Oční jamku.

            Fuj. Dávám si za trest... no, něco vymyslím.

      • Inflex
        13:07 02.08.2022

        Trump je Putinova stěnice.

        Trump je Putinova stěnice.

        • Cimbi
          14:10 02.08.2022

          Dlouho po volbách, které vyhrál, probíhalo vyšetřování, zda nebyly ovlivňovány z Ruska (financovány, ovlivňována média apod.). Nevím, jestli už bylo uzavřeno. Tyto Trumpovy názory ...Zobrazit celý příspěvek

          Dlouho po volbách, které vyhrál, probíhalo vyšetřování, zda nebyly ovlivňovány z Ruska (financovány, ovlivňována média apod.). Nevím, jestli už bylo uzavřeno.

          Tyto Trumpovy názory by ta podezření potvrzovaly (není to samozřejmě důkaz).Skrýt celý příspěvek

          • peal
            15:11 02.08.2022

            Pokud vim, nepodarilo se prokazat. Alespon na urovni kdy by to bylo skutecne zalovatelne. Takze vsichni vi, ze se to delo, jen neni na koho ukazat prstem a predlozit patricne ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokud vim, nepodarilo se prokazat. Alespon na urovni kdy by to bylo skutecne zalovatelne. Takze vsichni vi, ze se to delo, jen neni na koho ukazat prstem a predlozit patricne dukazy. To ze se na socialnich sitich dely divne veci je overene, ale s Trumpem ani Ruskem to spojit neslo, protoze to mohl byt klidne i nejaky priznivec a chudak Trump v tom byl zcela nevinne (presumpce neviny). Ze je to krivak vime vsichni kdo chteji videt.Skrýt celý příspěvek

  • Adanedhel
    12:20 02.08.2022

    Ohledně zničených himarsů to není nic nového. Během druhé války sověti zničili nejméně 30 000 tigrů, ferdinandů a elefantů. Navíc páchají zločiny tím že ničí sanitky. Co se týče ...Zobrazit celý příspěvek

    Ohledně zničených himarsů to není nic nového. Během druhé války sověti zničili nejméně 30 000 tigrů, ferdinandů a elefantů. Navíc páchají zločiny tím že ničí sanitky. Co se týče himarsů je druhém patře paneláku, tak když vyhledáte himars toy, tak najdete spousty himarsů v různých barvách a pozicích, říkám to qůli tomu, že to bude zdroj sovětských informací o zničených a ukradených strojích.Skrýt celý příspěvek

  • Phantomiux
    11:09 02.08.2022

    Čo sa človek na wikipedii nedozvie: "Posledné čínske varovanie" (rus. Последнее китайское предупреждение) je ruské príslovie, ktoré znamená varovanie, ktoré nenesie žiadne ...Zobrazit celý příspěvek

    Čo sa človek na wikipedii nedozvie:

    "Posledné čínske varovanie" (rus. Последнее китайское предупреждение) je ruské príslovie, ktoré znamená varovanie, ktoré nenesie žiadne reálne následky.

    https://en.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      11:40 02.08.2022

      To musí silně "ubližovat cítění čínského lidu".

      To musí silně "ubližovat cítění čínského lidu".

    • Lars
      11:41 02.08.2022

      Tak ono každé varování je poslední... dokud nepřijde nějaké další. Číňan tomu rozumí.

      Tak ono každé varování je poslední... dokud nepřijde nějaké další. Číňan tomu rozumí.

      • Maskot
        12:30 02.08.2022

        není to trochu něco jako nepochopení jazyka? třeba ve smyslu "zatím posledni varování" ? :)

        není to trochu něco jako nepochopení jazyka? třeba ve smyslu "zatím posledni varování" ? :)

        • Cernysip
          14:02 02.08.2022

          «После́днее кита́йское предупрежде́ние» — иносказательная идиома в русском языке, означающая бесплодные угрозы «на словах», по поводу которых заведомо известно, что никаких ...Zobrazit celý příspěvek

          «После́днее кита́йское предупрежде́ние» — иносказательная идиома в русском языке, означающая бесплодные угрозы «на словах», по поводу которых заведомо известно, что никаких действий в ближайшее время не последует.
          „Poslední čínské varování“ je alegorický idiom v ruštině, který znamená neplodné slovní hrozby, o nichž je známo, že v blízké budoucnosti nebudou následovat žádné akce.Skrýt celý příspěvek

          • Maskot
            18:07 02.08.2022

            a jo, to je z ruštiny, ne z rozsypanýho čaje - mea culpa

            a jo, to je z ruštiny, ne z rozsypanýho čaje - mea culpa

    • Miroslav
      12:30 02.08.2022

      Ako každý čínsky šmejd, ani čínske varovanie nefunguje

      Ako každý čínsky šmejd, ani čínske varovanie nefunguje

  • Atomas
    11:09 02.08.2022

    Rozpadající se morálka v Putinových jednotkách: "80 procent z nás odmítlo bojovat" Dara Massicot z amerického think tanku Rand Corporation: Dívá se na dlouhodobé škody způsobené ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozpadající se morálka v Putinových jednotkách: "80 procent z nás odmítlo bojovat"

    Dara Massicot z amerického think tanku Rand Corporation: Dívá se na dlouhodobé škody způsobené smrtící válkou na Ukrajině. „Dlouhodobé škody na ruské armádě jsou obrovské. Mnohem přesahují počet obětí nebo zničené vybavení. Toto je příběh zničené vojenské generace."
    Zejména ti, kteří přežijí, by se stali problémem. „Přinášejí si trauma z války domů. Válečné zločiny. Napětí. Tyhle problémy vozí rovnou do baráku. To bude toxický nápoj pro ty, kteří se v budoucnu připojí k armádě."
    Vojenský historik píše: "Rusko ničí svou armádu."

    https://www.focus.de/politik/a... Skrýt celý příspěvek

    • McCoolie16
      11:21 02.08.2022

      Zacarovany kruh.

      Zacarovany kruh.

    • Mroz9
      11:59 02.08.2022

      No Rand Corporation bych bral s rezervou.

      https://foreignpolicy.com/2022...

      No Rand Corporation bych bral s rezervou.

      https://foreignpolicy.com/2022...

    • Miroslav
      13:01 02.08.2022

      Len problém je, že keď si už tam, čo iné ti ostáva robiť? Si sadneš na zem a počkáš kým ťa zabijú? Alebo utečieš a doma rodinu necháš lebo sa nemôžeš vrátiť?

      Len problém je, že keď si už tam, čo iné ti ostáva robiť? Si sadneš na zem a počkáš kým ťa zabijú? Alebo utečieš a doma rodinu necháš lebo sa nemôžeš vrátiť?

  • lm524a
    11:06 02.08.2022

    Válka na Ukrajině - AKTUÁLNÍ SITUACE Prehľad správ z Ruských médií Gazprom zverejnil údaje o dodávkach plynu do Číny. V roku 2020 bolo plynovodom do Číny dodaných 4,1 miliardy ...Zobrazit celý příspěvek

    Válka na Ukrajině - AKTUÁLNÍ SITUACE

    Prehľad správ z Ruských médií
    Gazprom zverejnil údaje o dodávkach plynu do Číny.
    V roku 2020 bolo plynovodom do Číny dodaných 4,1 miliardy metrov kubických, v roku 2021 - 10,39 miliardy, na rok 2022 chce Gazprom splniť 15 miliárd kubických metrov. Pre porovnanie, Európa nakupovala vyše 200 miliárd m3 ročne.
    https://m.lenta.ru/news/2022/0...
    Závislosť Ruska od dovozu plynových turbín je viac ako 90 percent. Krajina nemá vlastnú výrobu vysokovýkonných turbín.
    Rusko sa nemôže obrátiť na Čínu, tá sa totiž obáva sekundárnych sankcií
    https://www.rbc.ru/.../08/2022...
    Centrálna banka Ruskej federácie predpovedala „rozšírenejší“ hospodársky pokles Ruska. Prognóza vývoja HDP na štvrtý štvrťrok je mínus 12%
    https://www.cbr.ru/about_br/pu...
    Pošta Ruska za šesť mesiacov vyčíslila straty až
    17,7 miliardy rubľov. Vyplýva to z odkazu na správu spoločnosti pre ruské účtovné štandardy (RAS), uvádza RIA Novosti .
    https://m.lenta.ru/news/2022/0...
    Putin lamentoval nad neochotou Západu riadiť sa princípmi WTO
    Západné krajiny „zahodili“ dodržiavanie zásad Svetovej obchodnej organizácie (WTO) v momente, keď v reakcii na vstup ruských vojsk na územie Ukrajiny rozhodli o bezprecedentných sankciách voči Rusku. Uviedol to prezident Vladimir Putin na stretnutí o rozvoji hutníckeho komplexu
    https://m.lenta.ru/news/2022/0...
    Ruský priemysel čelil obrovskému nedostatku surovín, kvôli prudkému poklesu ich dovozu.
    https://www.kommersant.ru/doc/... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    10:46 02.08.2022

    rusi zverejnili fotky "zniceneho HIMARSu"

    https://twitter.com/UAWeapons/...


    FYI - bola to sanitka..

    rusi zverejnili fotky "zniceneho HIMARSu"

    https://twitter.com/UAWeapons/...


    FYI - bola to sanitka..

  • Bratik
    10:10 02.08.2022
  • Jan Grohmann
    09:44 02.08.2022

    Fakt skvělý rozhovor s polským dobrovolníkem na Ukrajině. Je to velitel roty. https://www.youtube.com/watch?... Spousta informací, jak to chodí na frontě a v ...Zobrazit celý příspěvek

    Fakt skvělý rozhovor s polským dobrovolníkem na Ukrajině. Je to velitel roty.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Spousta informací, jak to chodí na frontě a v ukrajinské armádě - mírně řečeno, je na čem pracovat.

    Co mě nejvíce zaujalo, je nasazení ruských prostředků EB na frontě. Na frontě kvůli rušení nefungují mobily, GPS ani rádia ... kromě Starlinku. Ten se Rusům nepodařilo zarušit a Ukrajinci mohou díky němu komunikovat. Starlink je klíčová věc.
    Ale Rusové mají prostředky elektronického průzkumu na dronech Orlan (zřejmě systém Leer-3, https://www.armadninoviny.cz/r... ), tak musí dávat pozor, aby nad anténou Starlink neproletěl ruský dron a neodhalil ji. Je třeba to hlídat.

    Jinak Rusové dokáží pomocí dronů Orlan zaměřit nepřátelské mobily, a pokud uvidí nějaké větší seskupení mobilů, zahajují palbu. Takové případy byly.

    Jinak fakt doporučují poslechnout, tuny informací.Skrýt celý příspěvek

    • danny
      10:13 02.08.2022

      Velmi dobrý link

      Velmi dobrý link

    • ImreSVK
      11:34 02.08.2022

      Skoda, ze bez titulkou. Nieco malo mu rozumiem :-/.

      Skoda, ze bez titulkou. Nieco malo mu rozumiem :-/.

    • Danik
      11:36 02.08.2022

      Bezvadný Link, díky!

      Bezvadný Link, díky!

    • samoempire
      11:48 02.08.2022

      Je důležité mít letectvo. Prostředky EB mají nevýhodou, že pokud je zapnete, tak jsou vidět z měsíce. Ukrajinci moc nemají prostředky jak je odhalit. Letectvo toto vyřeší. Snad se ...Zobrazit celý příspěvek

      Je důležité mít letectvo. Prostředky EB mají nevýhodou, že pokud je zapnete, tak jsou vidět z měsíce. Ukrajinci moc nemají prostředky jak je odhalit. Letectvo toto vyřeší.
      Snad se objeví na Ukrajině F-16 s nějakými senzory, které umožní zaměřit EB. HIMARS si pohlída zbytek.Skrýt celý příspěvek

    • hajma
      14:19 02.08.2022

      “ Jinak Rusové dokáží pomocí dronů Orlan zaměřit nepřátelské mobily, a pokud uvidí nějaké větší seskupení mobilů, zahajují palbu. Takové případy byly.” Dovézt do staré chaty 10 km ...Zobrazit celý příspěvek

      “ Jinak Rusové dokáží pomocí dronů Orlan zaměřit nepřátelské mobily, a pokud uvidí nějaké větší seskupení mobilů, zahajují palbu. Takové případy byly.”

      Dovézt do staré chaty 10 km od fronty 20 nokií, zapnout a zdrhat - by mohla být validní protistrategie.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        16:37 02.08.2022

        A ještě by to ty Nokie přežily a mohly se použít znovu :-)

        A ještě by to ty Nokie přežily a mohly se použít znovu :-)

  • damra
    09:12 02.08.2022

    Tak tohle začíná být velmi zajímavé. Medvedev na svém VK napsal, že Rusko bude po Ukrajině dal “obnovovat své hranice”. Podle nej je Kazachstán umělý stát a a Gruzie vůbec vznikla ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak tohle začíná být velmi zajímavé. Medvedev na svém VK napsal, že Rusko bude po Ukrajině dal “obnovovat své hranice”.
    Podle nej je Kazachstán umělý stát a a Gruzie vůbec vznikla až za carského Ruska.

    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      09:22 02.08.2022

      Sa mi páči termín "obnovovať hranice"

      Sa mi páči termín "obnovovať hranice"

      • Zablokovaný Prievan
        10:21 02.08.2022

        To nadvazuje na Puťkovu myšlienku: "Je to ruské územie, len to nikto neuznáva."

        To nadvazuje na Puťkovu myšlienku: "Je to ruské územie, len to nikto neuznáva."

    • Ján Paliga
      09:25 02.08.2022

      Ako povedal pán Kari v rozprávke o Paddigtonovi: "Co to plácáš, Medvěde?"

      Ten musí frčať na poriadne silných špáradlách.... :)

      Ako povedal pán Kari v rozprávke o Paddigtonovi: "Co to plácáš, Medvěde?"

      Ten musí frčať na poriadne silných špáradlách.... :)

    • Misonek 76
      09:28 02.08.2022

      Jednou bych chtel okostovat ten matros co ti moskalove snupou to musi bejt narez :)

      Jednou bych chtel okostovat ten matros co ti moskalove snupou to musi bejt narez :)

    • Desertfremen
      09:32 02.08.2022

      Ten človek je horúci kandidát na budúceho cára keď terajší bunkrový cár natáhne brka. Len pre informáciu že toto netreba brať na ľahkú váhu. Myslím že konečný stret Európy s ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten človek je horúci kandidát na budúceho cára keď terajší bunkrový cár natáhne brka.
      Len pre informáciu že toto netreba brať na ľahkú váhu.
      Myslím že konečný stret Európy s Mordorom je nevyhnutný a je to len otázka času, Medvedev je ešte horší ako Putin.

      V tom prípade ale z Moskvy a Petrohradu je treba nenechať kameň na kameni (Niečo ako Berlín v 1945) a na 100 rokov nútenú správu.Skrýt celý příspěvek

      • Lars
        10:21 02.08.2022

        Ten člověk je jen lejno na putinově botě. Snaží se díky silným prohlášením strhnout na sebe pozornost, ale na silovou politiku nemá šanci.

        Ten člověk je jen lejno na putinově botě. Snaží se díky silným prohlášením strhnout na sebe pozornost, ale na silovou politiku nemá šanci.

        • MaminCecok
          11:07 02.08.2022

          Tiež si myslím, že sa podobnými kecami len snaží udržať v mocenskej hre, aby akože nevypadol z najvyššieho kruhu. Predháňajú sa, kto povie väčšiu kravinu, ako päťroční v škôlke.

          Tiež si myslím, že sa podobnými kecami len snaží udržať v mocenskej hre, aby akože nevypadol z najvyššieho kruhu. Predháňajú sa, kto povie väčšiu kravinu, ako päťroční v škôlke.

          • Lars
            11:36 02.08.2022

            Nedávno někde lamentoval, že se o válce dozvěděl až den předem. Vzhledem k tomu, že to FSB i armáda intenzivně připravovaly měsíce a roky, tak je jasné, že tenhle člověk ...Zobrazit celý příspěvek

            Nedávno někde lamentoval, že se o válce dozvěděl až den předem. Vzhledem k tomu, že to FSB i armáda intenzivně připravovaly měsíce a roky, tak je jasné, že tenhle člověk nerozhoduje vůbec o ničem, natož aby někde "obnovoval hranice".Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      09:41 02.08.2022

      nemělo by nás ukolébat, že je Medveděv psychopat, to byl Hitler taky a i ten měl ve zvyku své zdánlivě sci-fi plány hlásit dopředu, např. v Mein Kampfu. Jediná správná reakce je ...Zobrazit celý příspěvek

      nemělo by nás ukolébat, že je Medveděv psychopat, to byl Hitler taky a i ten měl ve zvyku své zdánlivě sci-fi plány hlásit dopředu, např. v Mein Kampfu. Jediná správná reakce je ihned dát prioritu výrobě zbraní a munice, obojího velkou hromadu.Skrýt celý příspěvek

      • pepezdepa
        09:46 02.08.2022

        A přesně to se neděje a ani se to nejspíš v dohledné době nestane. Nejspíš jsme se nepoučili z vlastní historie dostatečně. Naštěstí Rusák pravděpodobně na Ukrajině skončí tak či ...Zobrazit celý příspěvek

        A přesně to se neděje a ani se to nejspíš v dohledné době nestane. Nejspíš jsme se nepoučili z vlastní historie dostatečně. Naštěstí Rusák pravděpodobně na Ukrajině skončí tak či onak dosti neslavně a pokud ti potomci neuvolní sankce, tak nemají šanci nějak relevantně svůj zbrojní průmysl rozvíjet, nemluvě o jiných věcech. Nic jako ruské impérium už nikdy existovat nebude.Skrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          09:46 02.08.2022

          pitomci... :-)

          pitomci... :-)

    • Jan Grohmann
      09:46 02.08.2022

      Rusko? Chtěl říct Moskva. Další zotročené kolonie nutné k živení Moskvy.

      Rusko? Chtěl říct Moskva. Další zotročené kolonie nutné k živení Moskvy.

    • sgaba
      10:34 02.08.2022

      Dobré na tom je, že po Ukrajině už žádné Rusko nebude.

      Dobré na tom je, že po Ukrajině už žádné Rusko nebude.

    • liberal shark
      10:41 02.08.2022

      Twl, Gruzie tu byla už od IX století, 400 let před vznikem ...Zobrazit celý příspěvek

      Twl, Gruzie tu byla už od IX století, 400 let před vznikem Ruska.
      https://cs.wikipedia.org/wiki/...
      https://cs.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

      • Lars
        11:10 02.08.2022

        Pokud někdo tvrdí, že před vznikem ruska byly nějaké dějiny, pak je samozřejmě fašista.

        Pokud někdo tvrdí, že před vznikem ruska byly nějaké dějiny, pak je samozřejmě fašista.

    • DanCZer
      10:58 02.08.2022

      Medveděv zjevně došel k závěru, že pokud má mít šanci být potenciálním nástupcem Putlera, musí být ještě větší kretén než Putin a jeho nohsledi. A tady máme výsledky...

      Medveděv zjevně došel k závěru, že pokud má mít šanci být potenciálním nástupcem Putlera, musí být ještě větší kretén než Putin a jeho nohsledi. A tady máme výsledky...

      • Phantomiux
        12:26 02.08.2022

        Ale to je zakladna politologicka poucka pre politicky uspech - musis bud ponuknut viac toho isteho, alebo nieco uplne opacne. No a kedze to druhe menovane je v Rusku za 15 ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale to je zakladna politologicka poucka pre politicky uspech - musis bud ponuknut viac toho isteho, alebo nieco uplne opacne. No a kedze to druhe menovane je v Rusku za 15 nepodmienecne...Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        15:00 02.08.2022

        ano, psychopata překoná jen ještě větší psychopat...

        ano, psychopata překoná jen ještě větší psychopat...

    • liberal shark
      12:12 02.08.2022

      Už to smazali, prý to byl fake příspěvek od nějakých ...Zobrazit celý příspěvek

      Už to smazali, prý to byl fake příspěvek od nějakých hackerů.
      https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    08:43 02.08.2022

    Sankce fungují - ruským letadlům začínají docházet díly :-) Ruské aerolinky doporučily pilotům, aby méně používali ...Zobrazit celý příspěvek

    Sankce fungují - ruským letadlům začínají docházet díly :-)

    Ruské aerolinky doporučily pilotům, aby méně používali brzdy

    https://www.moscowtimes.ru/202... Skrýt celý příspěvek

    • Bratik
      09:15 02.08.2022

      To jsem rád.Vyšetřování leteckých katastrof bude mít spoustu nových dílů.

      To jsem rád.Vyšetřování leteckých katastrof bude mít spoustu nových dílů.

      • Blejk
        10:14 02.08.2022

        Budou to díly o dílech.

        Budou to díly o dílech.

    • Lars
      11:33 02.08.2022

      Zhruba za tři měsíce bude následovat další doporučení, aby piloti méně používali letadla.

      Zhruba za tři měsíce bude následovat další doporučení, aby piloti méně používali letadla.

  • majales
    08:32 02.08.2022

    Day 159, August 1. Summary of #Arestovych and #Feygin daily broadcast.

    https://twitter.com/savaadaak/...

    Day 159, August 1. Summary of #Arestovych and #Feygin daily broadcast.

    https://twitter.com/savaadaak/...

    • sugpa
      10:04 02.08.2022

      MLRS teď může vypálit jednu(!) salvu 168 střel (16x M142+6x M270). 168 cílů. S tím si můžou vystřílet soustředěný průlom a prorazit frontu na slabších místech. Byť to krátkodobě ...Zobrazit celý příspěvek

      MLRS teď může vypálit jednu(!) salvu 168 střel (16x M142+6x M270). 168 cílů. S tím si můžou vystřílet soustředěný průlom a prorazit frontu na slabších místech. Byť to krátkodobě ekonomicky nebude efektivní, ale operačně to může být rozhodující. Záleží na volbě místa, aby to mělo zásadnější dopad.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        10:41 02.08.2022

        Pokud dostanou AW, tak tohle znamená, že vytvoří na daném úseku ze všeho živého jemně mleté hovězí.

        Pokud dostanou AW, tak tohle znamená, že vytvoří na daném úseku ze všeho živého jemně mleté hovězí.

        • Atomas
          11:39 02.08.2022

          Tak konečně rusáci naleznou zdroj masa pro svůj Big Mac do restaurací Tečka a hnij, nebo jak se to jmenuje...

          Tak konečně rusáci naleznou zdroj masa pro svůj Big Mac do restaurací Tečka a hnij, nebo jak se to jmenuje...

      • DanCZer
        11:00 02.08.2022

        Hlavně se to musí uzásobovat!

        Hlavně se to musí uzásobovat!

    • alansi
      14:10 02.08.2022

      Tohle mě zaujalo - myslím, že je Ukrajinci dosud nedostali, že?

      Tohle mě zaujalo - myslím, že je Ukrajinci dosud nedostali, že?

  • Tino
    08:31 02.08.2022

    rus v okoli bachmutu postupuju

    https://twitter.com/WarMonitor...

    rus v okoli bachmutu postupuju

    https://twitter.com/WarMonitor...

  • Jackus
    08:29 02.08.2022

    UKRAJINA: Nová kapitola v dějinách NATO a EU Przemysław Żurawski vel Grajewski Zajímavý článek převzatý z Konzervativních ...Zobrazit celý příspěvek

    UKRAJINA: Nová kapitola v dějinách NATO a EU
    Przemysław Żurawski vel Grajewski
    Zajímavý článek převzatý z Konzervativních novin

    https://neviditelnypes.lidovky... Skrýt celý příspěvek

  • Sprite
    08:22 02.08.2022

    Jsou jinak nějaké další známky Ukrajinské ofenzivy? Podle UA live je to zaseklé, jako v první světové válce.

    Jsou jinak nějaké další známky Ukrajinské ofenzivy? Podle UA live je to zaseklé, jako v první světové válce.

    • Tino
      08:46 02.08.2022

      zalezi co si pod ofenzivou predstavujes, na chersone su to skor takticke manevre , nejaky progres je pod izjumom, stracaju mierne okolo bachmut...cherson oblast je pod informacnym ...Zobrazit celý příspěvek

      zalezi co si pod ofenzivou predstavujes, na chersone su to skor takticke manevre , nejaky progres je pod izjumom, stracaju mierne okolo bachmut...cherson oblast je pod informacnym embargom nezaznamenal som doteraz oficialne potvrdenie o oslobodeni vasilivky sever cherson oblasti...mal sa tak uz stat pred niekolkymi dnami.Skrýt celý příspěvek

    • peal
      10:19 02.08.2022

      Za ofenzivu se da povazovat i masivni likvidaci skladu a velitelskych stanovist. Kdyz to pujde dobre, tak pak staci na spravnem miste stouchnout a sesype se to samo. Ofenziva ...Zobrazit celý příspěvek

      Za ofenzivu se da povazovat i masivni likvidaci skladu a velitelskych stanovist. Kdyz to pujde dobre, tak pak staci na spravnem miste stouchnout a sesype se to samo. Ofenziva nemusi byt nutne Uraaaa akce s hromadou padlych, radeji at pracuji chytre a systematicky.Skrýt celý příspěvek

    • dicede
      11:43 02.08.2022

      Z posledních vysílání Arestovyče by se snad dalo usuzovat na to, že UA věří, že nedávný přesun ruské techniky k Chersonu (30 BTG v nejasném stavu) signalizuje přípravu ofenzivy ...Zobrazit celý příspěvek

      Z posledních vysílání Arestovyče by se snad dalo usuzovat na to, že UA věří, že nedávný přesun ruské techniky k Chersonu (30 BTG v nejasném stavu) signalizuje přípravu ofenzivy směrem na Nikolajev a Kryvyj Rih a ne jen rozhodné posílení obrany.
      V tom případě by nejspíše nechali Rusy udělat první krok, útok zachytili a zároveň by ukrajinské síly přesnými údery na zásobování a velicí strukturu rozložili soustředěný odpor v oblasti. Mraky zajatců a tuny techniky.
      Arestovyč take včera zmiňoval posilování ruských pozic kolem Tokmaku a Melitopole. Snad by to mohlo souviset s kusými informacemi o bojích směrem na Polohy a možným ohrožením železničního spojení právě přes Tokmak.

      Ale je to Arestovyč, takže: https://youtu.be/1CYA3eLs-lE...
      (snad tu je nějaký fanoušek Duny)Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        12:16 02.08.2022

        Pokud je operačním zámyslem ZSU přitáhnout pozornost a prostředky rusáků na jih, tak se jim to povedlo. Bylo by pak logické, že ZSU udeří na východě a rusák se tam z jihu nestihne ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud je operačním zámyslem ZSU přitáhnout pozornost a prostředky rusáků na jih, tak se jim to povedlo. Bylo by pak logické, že ZSU udeří na východě a rusák se tam z jihu nestihne přesunout.Skrýt celý příspěvek

  • waggon
    07:49 02.08.2022

    Ruské BMP-3 zničeno teritoriální obranou https://twitter.com/UAWeapons/... Dělostřelecké postavení orků zasaženo a zničena byla minimálně jedna houfnice ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruské BMP-3 zničeno teritoriální obranou https://twitter.com/UAWeapons/...
    Dělostřelecké postavení orků zasaženo a zničena byla minimálně jedna houfnice 2A65 Msta-B ráže 152mm a další pravděpodobně poškozená. https://twitter.com/UAWeapons/...
    Známým faktem je, že rusové lžou. To co má být údajně zničený HIMARS je ve skutečnosti „pouze“ M1152 HMMWV ve zdravotnické verzi https://twitter.com/UAWeapons/...
    Použití sebevražedného dronu proti ruským silám. Zdroj tvrdí, že se jedná o dar z USA v podobě "Phoenix Ghost", ale někteří zastávají názor, že jde o „kutilskou verzi komerčního dronu“. https://twitter.com/UAWeapons/...
    Dar z Německa - PzH 2000 v akci. Zajímavá je montáž pancíře "Igelpanzerung“ chránícího před kazetovou municí https://twitter.com/UAWeapons/...
    Dar z Polska -průzkumný dron FlyEye od WB Electronics. https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    07:29 02.08.2022

    Jak se tady psalo, že za Trumpa by to bylo jiné... Trump said Ukraine should have done a deal with Russian dictator to prevent invasion “They could have given up Crimea.They ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak se tady psalo, že za Trumpa by to bylo jiné...

    Trump said Ukraine should have done a deal with Russian dictator to prevent invasion

    “They could have given up Crimea.They could have done something with NATO’...and you’d have a country, because I believe Putin wanted to make a deal,“ex-US president said.

    https://twitter.com/Euromaidan...

    OT: CIA odpráskla v Kábulu vůdce al-kájdySkrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      07:49 02.08.2022

      IMHO na počátku všech problémů stálo prosté nedorozumění kolem pokračování pronájmu přístavu v Sevastopolu a návrhu jazykového zákona. Stejně tak prezident Janukovyč selhal v ...Zobrazit celý příspěvek

      IMHO na počátku všech problémů stálo prosté nedorozumění kolem pokračování pronájmu přístavu v Sevastopolu a návrhu jazykového zákona. Stejně tak prezident Janukovyč selhal v komunikaci ohledně podmínek přístupové smlouvy k EU.Skrýt celý příspěvek

      • salatnik
        08:10 02.08.2022

        Na počiatku všetkých problémov bol ruský imperializmus, ktorý sa stelesnil v Putinovi, všetko ostatné sú len zámienky ako dobýjať ďalšie územia.

        Na počiatku všetkých problémov bol ruský imperializmus, ktorý sa stelesnil v Putinovi, všetko ostatné sú len zámienky ako dobýjať ďalšie územia.

      • samoempire
        08:11 02.08.2022

        To jako vážně? To musí být vtip?

        To jako vážně? To musí být vtip?

      • Ján Paliga
        08:32 02.08.2022

        "Ruská federácia mala prenajatý vojenský priestor v ukrajinskom Sevastopoli do roku 2017. V roku 2010 sa prezidenti oboch štátov, Janukovyč a Medvedev, dohodli na predĺžení tejto ...Zobrazit celý příspěvek

        "Ruská federácia mala prenajatý vojenský priestor v ukrajinskom Sevastopoli do roku 2017. V roku 2010 sa prezidenti oboch štátov, Janukovyč a Medvedev, dohodli na predĺžení tejto zmluvy o 25 rokov, s možnosťou opcie 5 rokov. Rusi budú mať priestor prenajatý najmenej do roku 2042. To, či dôjde aj k využitiu opcie je otázne. Ak by však využili opciu, tak dôjde k predĺženiu nájmu do roku 2047. Inými slovami, Rusko môže počítať s využívaním základne v Sevastopoli do roku 2047. " - https://demagog.sk/vyrok/vr266... Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          08:37 02.08.2022

          No, fakt je, že se jim nelíbila představa, že vedle Moskvy bude kotvit Aleight burke (v případě vstupu Ukrajiny do NATO. Tu nevoli chápu, ale řešit to měli přesunem základny, ne ...Zobrazit celý příspěvek

          No, fakt je, že se jim nelíbila představa, že vedle Moskvy bude kotvit Aleight burke (v případě vstupu Ukrajiny do NATO.

          Tu nevoli chápu, ale řešit to měli přesunem základny, ne agresí.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            09:02 02.08.2022

            Myslím, že v té době ještě Ukrajina do NATO reálně nesměřovala. To přišlo až po jejím napadení Ruskem.
            https://en.wikipedia.org/wiki/...

            Myslím, že v té době ještě Ukrajina do NATO reálně nesměřovala. To přišlo až po jejím napadení Ruskem.
            https://en.wikipedia.org/wiki/...

          • Jirosi
            09:22 02.08.2022

            Jako, ze bych dnes už jimi dosažený preziden co neměl problém odstoupit od dohody z EU by podepsal vstup do NATO?

            Jako, ze bych dnes už jimi dosažený preziden co neměl problém odstoupit od dohody z EU by podepsal vstup do NATO?

          • Ján Paliga
            09:43 02.08.2022

            Lenže to bola iba predstava, nie realita.... Na tie predstavy majú poriadny matroš...

            Lenže to bola iba predstava, nie realita.... Na tie predstavy majú poriadny matroš...

          • Zablokovaný Prievan
            09:58 02.08.2022

            Vstup UA do NATO v horizonte do 10 - 15 rokov bola absolútne nereálna záležitosť. NATO by kvoli vstupu UA nikdy neriskovalo priamu konfrontáciu s Ruskom. Po roku 2014 a v prostredí ...Zobrazit celý příspěvek

            Vstup UA do NATO v horizonte do 10 - 15 rokov bola absolútne nereálna záležitosť. NATO by kvoli vstupu UA nikdy neriskovalo priamu konfrontáciu s Ruskom. Po roku 2014 a v prostredí sporov ohladne režimu Donbasu a Krymu bol vstup UA do NATO úplne vylúčený. A vedeli to velmi dobre všetci. Rusi, predstavitelia NATO i UA.
            Tvrdenie, že sa Rusko intenzívne bálo vstupu UA do NATO je čistý produkt kremelskej propagandy zameraný na ospravedlnenie ruského útoku na UA.Skrýt celý příspěvek

          • jj284b
            10:24 02.08.2022

            nechapem preco by im to malo vadit.. ved ich propagandisticke plagaty uplne bezne ukazuju namiesto ruskych lodi, tie americke...

            nechapem preco by im to malo vadit.. ved ich propagandisticke plagaty uplne bezne ukazuju namiesto ruskych lodi, tie americke...

          • DanCZer
            11:07 02.08.2022

            @Zablokovaný Prievan: Záleží na tom, v jakém stavu bude rusko po skončení konfliktu na Ukrajině. Je taky možné, že rusko v hranicích jak známe už nebude, resp jeho reálná moc bude ...Zobrazit celý příspěvek

            @Zablokovaný Prievan: Záleží na tom, v jakém stavu bude rusko po skončení konfliktu na Ukrajině. Je taky možné, že rusko v hranicích jak známe už nebude, resp jeho reálná moc bude výrazně menší... Ale to jsme asi moc velký optimista!Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        08:43 02.08.2022

        Rusáci považovali UA za svou sféru zájmu, což je v principu špatně, dělit si cizí státy na sféry vlivu. Janukovič ovšem šel rusům na ruku a chystal se přijmout od rusů úvěry, ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusáci považovali UA za svou sféru zájmu, což je v principu špatně, dělit si cizí státy na sféry vlivu. Janukovič ovšem šel rusům na ruku a chystal se přijmout od rusů úvěry, namísto úvěrů od EU a přístupových jednání do EU. To se zase nelíbilo lidem, mířit na východ, protože mraky lidí pracovalo na západě a mohlo porovnávat, takže šli do ulic a došlo k Majdanu. Pak se to rusům začalo sypat a nutno říct, že je zhroucení Janukoviče asi zastihlo nepřipravené, protože se chovali a dodnes chovají jako diletanti. Kdyby to plánovali, tak Ukrajinu obsadí v 2014 celou, protože UA armáda byla jen stínem dnešní.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          08:59 02.08.2022

          Ano, část ukrajinských občanů chtěla "na Západ", ale je tu otázka, jaké podmínky dala naše dobrotivá EU do návrhu přístupové smlouvy, proč to Janukovyč nakonec nepodepsal a hlavně ...Zobrazit celý příspěvek

          Ano, část ukrajinských občanů chtěla "na Západ", ale je tu otázka, jaké podmínky dala naše dobrotivá EU do návrhu přístupové smlouvy, proč to Janukovyč nakonec nepodepsal a hlavně jak to vysvětlil občanům Ukrajiny. Podle mně nijak a to pak vedlo k Majdanu a násilnostem.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            09:27 02.08.2022

            A ako súvisí nepodpísanie prístupovej zmluvy s právom Ruska zaútočiť na Ukrajinu?

            A ako súvisí nepodpísanie prístupovej zmluvy s právom Ruska zaútočiť na Ukrajinu?

          • RobS
            09:37 02.08.2022

            Na druhou stranu, mnohem větší část nikdy nechtěla do Ruska a dnes si myslím, že to je drtivá většina.

            Na druhou stranu, mnohem větší část nikdy nechtěla do Ruska a dnes si myslím, že to je drtivá většina.

          • Ján Paliga
            09:46 02.08.2022

            Myslíš si, že občania Ukrajiny mali namiesto mozgu slamu, aby nevedeli o čo ide? A bol to janukovičov Berkut, ktorý najprv unášal ľudí, ktorí boli na Majdane a neskôr ich začal ...Zobrazit celý příspěvek

            Myslíš si, že občania Ukrajiny mali namiesto mozgu slamu, aby nevedeli o čo ide? A bol to janukovičov Berkut, ktorý najprv unášal ľudí, ktorí boli na Majdane a neskôr ich začal vraždiť (tipoval by som, že aj s prispením ruských tajných služieb).Skrýt celý příspěvek

          • Zablokovaný Prievan
            10:00 02.08.2022

            "otázka, jaké podmínky dala naše dobrotivá EU" bola jednoznačne vyriešená postojom Ukrajincov na Majdane. Obyvatelia UA chceli Asociačnú dohodu s EU, nie prehlbovanie závislosti na ...Zobrazit celý příspěvek

            "otázka, jaké podmínky dala naše dobrotivá EU" bola jednoznačne vyriešená postojom Ukrajincov na Majdane. Obyvatelia UA chceli Asociačnú dohodu s EU, nie prehlbovanie závislosti na Rusku.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            10:43 02.08.2022

            Kdy se vy puberťáci konečně naučíte normálně věcně diskutovat ?

            Kdy se vy puberťáci konečně naučíte normálně věcně diskutovat ?

          • Zablokovaný Prievan
            10:51 02.08.2022

            liberal shark: No tak to pardon, že sa nezamýšľame nad "skutočnými" dovodmi, prečo asi rusofilný politik Janukovyč, neskor pobývajúci v luxusnej vile ruského ministra vnútra v ...Zobrazit celý příspěvek

            liberal shark: No tak to pardon, že sa nezamýšľame nad "skutočnými" dovodmi, prečo asi rusofilný politik Janukovyč, neskor pobývajúci v luxusnej vile ruského ministra vnútra v ruskom exile, nepodpísal Asociačnú dohodu s EU napriek tomu, že ju obyvatelia UA zjavne chceli. Hm, hm.Skrýt celý příspěvek

          • lm524a
            10:53 02.08.2022

            no, myslím že problém není na naší straně, ale spíše na tvé. A nadávat do puberťáků? ale no tak, víš prd kolik nám je.

            no, myslím že problém není na naší straně, ale spíše na tvé. A nadávat do puberťáků? ale no tak, víš prd kolik nám je.

          • liberal shark
            11:05 02.08.2022

            to lm524a
            A jaký přívlastek by vám byl milejší ?

            to lm524a
            A jaký přívlastek by vám byl milejší ?

          • lm524a
            11:13 02.08.2022

            A přoč někomu hned dávat přívlastek? to je podle tebe diskuze? No vést takovou diskuzi je opravdu zbytečné. Sbohem.

            A přoč někomu hned dávat přívlastek? to je podle tebe diskuze? No vést takovou diskuzi je opravdu zbytečné. Sbohem.

          • peal
            12:05 02.08.2022

            Demokracie je vlada lidu. Lid demonstroval proti stavajici vlade a odklonu od zapadu, takze Majdan byl naprosto legitimni. I kdyby za to opravdu tahali US, jak zni oblibene ...Zobrazit celý příspěvek

            Demokracie je vlada lidu. Lid demonstroval proti stavajici vlade a odklonu od zapadu, takze Majdan byl naprosto legitimni. I kdyby za to opravdu tahali US, jak zni oblibene konspiracni teorie, tak co? Vetsina se chtela priklanet k zapadu misto k vychodu, Rusko nema pravo do toho vojensky zasahovat.
            Mimochodem, ty nasilnosti uz byly vicekrat prokazane, ze byly naopak vyvolane vychodem. Myslim si ze je takovy maly zazrak ze se to tenkrat nezvrhlo vic.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        08:44 02.08.2022

        To je ako v tom vtipe... Chcel som manželke povedať aby mi ešte pridala lyžicu polievky, ale pomýlil som sa a povedal jej: ,,Ty krava sprostá, posrala si mi celý život" Takto ...Zobrazit celý příspěvek

        To je ako v tom vtipe...

        Chcel som manželke povedať aby mi ešte pridala lyžicu polievky, ale pomýlil som sa a povedal jej: ,,Ty krava sprostá, posrala si mi celý život"

        Takto nejak vzniklo to nedorozumenie v Sevastopole? Putin kedysi povedal, že najväčšou tragédiou 20. storočia bol rozpad ZSSR. Putin rýchlo pochopil, že ak Ukrajina vstúpi do EÚ a NATO, tak Rusko ju nadobro stratí a obnova ZSSR nebude možná.Skrýt celý příspěvek

      • damra
        09:07 02.08.2022

        nedorozumeni v pronajmu?
        Jako ze kdyz neprodlouzite pronajem bytu, muze vam byt najemce sebrat?

        nedorozumeni v pronajmu?
        Jako ze kdyz neprodlouzite pronajem bytu, muze vam byt najemce sebrat?

        • Miroslav
          09:24 02.08.2022

          Len pokiaľ je nájomca Rus

          Len pokiaľ je nájomca Rus

      • D.i.p
        09:21 02.08.2022

        Liberál shark má pravdu. Samozřejmě v tom hraje roli i ruská rozpínavost a pocit nadřazenosti, většina civilizovaných států by se snažil dohodnout. Je potřeba si uvědomit, že se to ...Zobrazit celý příspěvek

        Liberál shark má pravdu. Samozřejmě v tom hraje roli i ruská rozpínavost a pocit nadřazenosti, většina civilizovaných států by se snažil dohodnout. Je potřeba si uvědomit, že se to nejdříve posralo v samotné UA. Přístupové rozhovory EU nebo spíše vyjednávání o “volném” obchodu bylo ze strany EU necitlivé k politickým reáliím v UA a spíš se to podobalo vydírání. Je zajímavé, že když se někdo snaží najít jiné příčiny konfliktu než pohádkové vysvětlení souboje dobra se zlem, tak se na něj sesypou fanatici bez argumentů a začnou ho lynčovat.Skrýt celý příspěvek

        • lm524a
          09:49 02.08.2022

          A vy máte nějaký argument? nebo je to jenom výkřik do tmy?

          A vy máte nějaký argument? nebo je to jenom výkřik do tmy?

        • Ján Paliga
          09:49 02.08.2022

          Nikto ťa tu nelynčuje, prečo si vymýšľaš? Politické reálie UA? Chceš tvrdiť, že občania Ukrajiny sa nemôžu mať lepšie ako v Rusku? Rusku, ktoré na Ukrajine kradne WC misy, ke´ďže ...Zobrazit celý příspěvek

          Nikto ťa tu nelynčuje, prečo si vymýšľaš?

          Politické reálie UA? Chceš tvrdiť, že občania Ukrajiny sa nemôžu mať lepšie ako v Rusku? Rusku, ktoré na Ukrajine kradne WC misy, ke´ďže je také bohaté na nerasty, že má občan Ruska vysokú životnú úroveň, ale na WC misu mu už nevyšlo?Skrýt celý příspěvek

          • D.i.p
            10:13 02.08.2022

            Politické reálie byly ty, že značná část obyvatel, zejména v některých oblastech měla vazby na Rusko. Vč. mnoha obchodních vztahů, které by radikálně omezila celní bariéra. Vy si ...Zobrazit celý příspěvek

            Politické reálie byly ty, že značná část obyvatel, zejména v některých oblastech měla vazby na Rusko. Vč. mnoha obchodních vztahů, které by radikálně omezila celní bariéra. Vy si to tu pletete s přístupovými dohodami. Ty byly ještě hodně vzdálené. Stejně tak o NATO, taky nešlo.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            12:38 02.08.2022

            to D.i.p.
            Prý ještě po anexi Krymu jezdily tisíce Ukrajinců pracovat do Ruska.

            to D.i.p.
            Prý ještě po anexi Krymu jezdily tisíce Ukrajinců pracovat do Ruska.

    • Tino
      08:00 02.08.2022

      jj aj ja som cital mudrosti ze keby bol trump prezident vojna vobec nie je:-)...

      jj aj ja som cital mudrosti ze keby bol trump prezident vojna vobec nie je:-)...

      • Poly
        08:25 02.08.2022

        To pozor, to je fakt pravda, protože to tvrdil on sám a jeho silný nekonečný stisk.

        To pozor, to je fakt pravda, protože to tvrdil on sám a jeho silný nekonečný stisk.

    • Cimbi
      08:38 02.08.2022

      On je Putin 2.0.

      Problém je, že za ním by stála skutečně silná armáda...

      On je Putin 2.0.

      Problém je, že za ním by stála skutečně silná armáda...

    • Mortles
      08:58 02.08.2022

      Samozřejmě, autoritáři milují autoritáře. Jenom škoda, že byl moc velký zbabělec na to, aby se postavil do čela vlastního pokusu o převrat, aspoň by byl po právu ve vězení.

      Samozřejmě, autoritáři milují autoritáře. Jenom škoda, že byl moc velký zbabělec na to, aby se postavil do čela vlastního pokusu o převrat, aspoň by byl po právu ve vězení.

    • RiMr71
      12:21 02.08.2022

      ...jjj. Trump je debil. Nejvíc mě naštval, jak lezl i s vlastním ministrem zahraničí rusákům v Praze do zadku i s tím jeho resetovacím tlačítkem, jak zaříznul F-22...

      ...jjj. Trump je debil. Nejvíc mě naštval, jak lezl i s vlastním ministrem zahraničí rusákům v Praze do zadku i s tím jeho resetovacím tlačítkem, jak zaříznul F-22...

  • waggon
    06:26 02.08.2022

    Ázerbájdžánský minomet 20N5 ráže 82mm používá ukrajinská armáda https://twitter.com/UAWeapons/... Teritoriální obrana zničila ruský BMP-3 ...Zobrazit celý příspěvek

    Ázerbájdžánský minomet 20N5 ráže 82mm používá ukrajinská armáda https://twitter.com/UAWeapons/...
    Teritoriální obrana zničila ruský BMP-3 https://twitter.com/UAWeapons/...
    Poměrně zajímavá kořist ukrajinské armády. Samohybné minomety ráže 120mm 2S9 Nona a 2S23 Nona-SVK https://twitter.com/UAWeapons/...
    Další ruský BTR-80/82A zničen https://twitter.com/UAWeapons/...
    I nepřítel má úspěchy. Jak ukazuje případ sestřeleného průzkumného dronu ukrajinské armády Spectator-M1 https://twitter.com/UAWeapons/...
    Pro pobavení https://twitter.com/Poslednisk... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...