VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Tino
    20:48 27.09.2022

    ua oslobodili dalsie obce okolo Lyman

    https://twitter.com/v_stus/sta...

    ua oslobodili dalsie obce okolo Lyman

    https://twitter.com/v_stus/sta...

  • jj284b
    20:46 27.09.2022

    bojuje sa vraj pri Torskom https://twitter.com/WarMonitor... viacero zdrojov je pozitivne kryptyckych ohladom ...Zobrazit celý příspěvek

    bojuje sa vraj pri Torskom

    https://twitter.com/WarMonitor...

    viacero zdrojov je pozitivne kryptyckych ohladom Limanu..

    https://twitter.com/WarMonitor...

    https://twitter.com/AndrewPerp... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      21:00 27.09.2022

      Pokud Ukrajinci opravdu útočí na silnici z Kreminny do Lymanu tak je opravdu celá oblast v obklíčení, zdá se, že to bude trvat ještě pár dní, ale myslím, že se můžeme brzy dočkat ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud Ukrajinci opravdu útočí na silnici z Kreminny do Lymanu tak je opravdu celá oblast v obklíčení, zdá se, že to bude trvat ještě pár dní, ale myslím, že se můžeme brzy dočkat toho, že se boje přesunou úspěšně do Luhanské oblasti a možná uvidíme třeba návrat od Severodoněcku.Skrýt celý příspěvek

  • starej
    20:15 27.09.2022

    Tak nam bouchnul ten nordstrým pani Mullerova. Mno a mraky spekulaci, kdo a proc. Cuī bonō? slovy klasika. U vetsiny udalosti se to klasicke, a kdo na tom vydelal?, stava dobrym ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak nam bouchnul ten nordstrým pani Mullerova.
    Mno a mraky spekulaci, kdo a proc.
    Cuī bonō? slovy klasika. U vetsiny udalosti se to klasicke, a kdo na tom vydelal?, stava dobrym voditkem.
    Na likvidaci ci ochromeni NS1 a NS2 mela zajem jen RF. Evropa ma vesmes naplnene zasobniky, cena plynu se pomalu rozbiha zas dolu, poptavka po tom ruskem bude uz jen a jen klesat. Tato udalost je jednou z poslednich sanci jak jeste zvednout cenu plynu a postrasit neprijemne jednotnou EU aby uz konecne prestala tem ukrajincum dodavat zbrane, penize, jidlo, leky, pracky . . . to vsechno co rusakum tak chybi.
    Schopnost tuto akci provest ma zase nejlepsi RF a to jak vojenskou, protoze jeji diverzni ponorky uz pakrat ukazaly svedum ze se blbe honi. Ale taky technickou. Rusaci ovladaji plnici terminal ve Vyborgu. Ve kterem to mimochodem nedavno pekne bouchlo.
    Nejsem odbornik na plynovody, ale vim ze i ceske MERO produktovody melo vecicku co se mohla poslat potrubim za provozu aby ho zevnitr na spravnem miste zrentgenovala. Kdyz to muze vozit retgen muze to pak vozit cokoliv a nemusite nikam posilat zabi muze se semtexem.
    Za mne, rusaci vyhlasili valku Evropske unii. Zacali postupne, treba Vrbeticema a prave zacala faze kdy zautocili primo na energetickou bezpecnost EU.
    Je mi divne u zaludku kdyz to pisu, ale, jsme ve valce s magorama.
    Snad se pletu. A diky za Ukrajinu ze je takova jaka je.Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      20:20 27.09.2022

      A v podstate sa nič nestalo, lebo vyhodili do vzduchu svoje.

      A v podstate sa nič nestalo, lebo vyhodili do vzduchu svoje.

    • bently
      20:23 27.09.2022

      A nepřipadá vám vlastně v důsledku skvělé, že je dnes Evropa s ruským plynem už tak daleko, že tato "nehoda" plní stránky ruských médiích v katastrofálním spojení víc než těch ...Zobrazit celý příspěvek

      A nepřipadá vám vlastně v důsledku skvělé, že je dnes Evropa s ruským plynem už tak daleko, že tato "nehoda" plní stránky ruských médiích v katastrofálním spojení víc než těch evropských? :)Skrýt celý příspěvek

    • Verdon
      20:29 27.09.2022

      Odhaduji, že to je ruská operace. Zakrátko se objeví "jasné důkazy", že to udělali Amíci, aby Němcům definitivně vzali naděje na ruský levný plyn. Cílem je rozložit německou ...Zobrazit celý příspěvek

      Odhaduji, že to je ruská operace. Zakrátko se objeví "jasné důkazy", že to udělali Amíci, aby Němcům definitivně vzali naděje na ruský levný plyn. Cílem je rozložit německou populaci a rozklížit NATO.Skrýt celý příspěvek

      • Mr.Tomas
        20:33 27.09.2022

        Už zajtra nájdu na dne mora US pas.

        Už zajtra nájdu na dne mora US pas.

        • Malarkey
          20:34 27.09.2022

          Předběhl jsi mě : D

          Předběhl jsi mě : D

          • Pampuch
            20:48 27.09.2022

            Plus nazi nálepku a SIMs 3

            Plus nazi nálepku a SIMs 3

        • bently
          20:36 27.09.2022

          Proč ne rovnou amforu s US vlajkou na povrchu a podepsanou fotkou Bidena schovanou uvnitř?

          Proč ne rovnou amforu s US vlajkou na povrchu a podepsanou fotkou Bidena schovanou uvnitř?

          • Nezmar
            23:03 27.09.2022

            Ta amfora bude mit urcite britskou vlajku, rusove preci nejsou zadni pitomci:D

            Ta amfora bude mit urcite britskou vlajku, rusove preci nejsou zadni pitomci:D

        • GlobeElement007
          20:42 27.09.2022

          A DVD Sims3.

          A smozřejmě hákový kříž, rozkaz podepsaný Bidenem a Banderou a legitimaci Gay klubu.

          A DVD Sims3.

          A smozřejmě hákový kříž, rozkaz podepsaný Bidenem a Banderou a legitimaci Gay klubu.

          • bently
            20:44 27.09.2022

            Zapomněl jste na srolovaný plakát s hvězdami Sexu ve městě jako symbolu totální dekadence a prohnilosti Západu.

            Zapomněl jste na srolovaný plakát s hvězdami Sexu ve městě jako symbolu totální dekadence a prohnilosti Západu.

          • Theokotos
            23:53 27.09.2022

            Jak jste mohl zapomenout na balení hry Sims?!

            Jak jste mohl zapomenout na balení hry Sims?!

        • risomas_SK
          22:09 27.09.2022

          Vsetci zabudate na to najdolezitejsie. Preukaz azov

          Vsetci zabudate na to najdolezitejsie. Preukaz azov

      • Malarkey
        20:33 27.09.2022

        Zrovna přemýšlím co se najde na dně moře. Předpokládám že ukrajinská občanka včetně fotek z Kyjeva a nebo zapíchnutá vlajka USA.

        Zrovna přemýšlím co se najde na dně moře. Předpokládám že ukrajinská občanka včetně fotek z Kyjeva a nebo zapíchnutá vlajka USA.

        • Ján Paliga
          21:23 27.09.2022

          Služobný preukaz SBU... :)

          Služobný preukaz SBU... :)

      • Ján Paliga
        21:22 27.09.2022

        Bol to jasne Soros..... Najal si na túto špinavú prácu ukrajinskú flotilu.... :)

        Bol to jasne Soros..... Najal si na túto špinavú prácu ukrajinskú flotilu.... :)

    • vacpro
      20:36 27.09.2022

      Pane Vachmajstr, vy jste hlava! Rus NS1 plyn nedodává, protože prý nejsou opravené kompresory od SIemense. NS2 nikdy nebyl v provozu. V obou případech Rusákovi stačí otočit ...Zobrazit celý příspěvek

      Pane Vachmajstr, vy jste hlava!
      Rus NS1 plyn nedodává, protože prý nejsou opravené kompresory od SIemense. NS2 nikdy nebyl v provozu. V obou případech Rusákovi stačí otočit ventilem, tj. nic do Evropy neposílat, ale je jasný, že si to Rusák odbouchnul sám sobě, zvláště když ho NS2 stál nemalé peníze:)

      Já bych to viděl na pojišťovací podvod, co vy na to? :)))

      Ta logika je jasná. Je to stejné jako když Rusák střílel na Záparožskou elektrárnu z raketometů, když už jí měl obsazenou svýma vojákama:))Skrýt celý příspěvek

      • bently
        20:38 27.09.2022

        A za všechno stejnak ve skutečnosti může Kalousek!

        A za všechno stejnak ve skutečnosti může Kalousek!

        • ArthurHarris
          22:23 27.09.2022

          pre slovenske obecenstvo:
          A.) radicovej vlada
          B.) Sulik, lebo nenakupil podmorskych udrzbarov

          pre slovenske obecenstvo:
          A.) radicovej vlada
          B.) Sulik, lebo nenakupil podmorskych udrzbarov

      • GlobeElement007
        20:46 27.09.2022

        NS2 je collateral damage. Holt rozbili špatnou trubku.
        Cílem bylo přinutit EU zprovoznit prokletý NS2. To by bylo symbolické Putlerovo vítězství.
        Jenomže to podělali jako vždycky.

        NS2 je collateral damage. Holt rozbili špatnou trubku.
        Cílem bylo přinutit EU zprovoznit prokletý NS2. To by bylo symbolické Putlerovo vítězství.
        Jenomže to podělali jako vždycky.

        • bently
          20:47 27.09.2022

          Nechte už ty Rusy, prosím, být. Pan Putin se snaží a dělá, co může.

          Nechte už ty Rusy, prosím, být. Pan Putin se snaží a dělá, co může.

        • Sprite
          22:35 27.09.2022

          Wau, jestli je to fakt takhle... :D

          Wau, jestli je to fakt takhle... :D

      • Malarkey
        20:54 27.09.2022

        NS2 patří Německu ne ? Rusko to jen stavělo?

        NS2 patří Německu ne ? Rusko to jen stavělo?

        • Scotty
          20:59 27.09.2022

          Ne.

          Ne.

      • Анатолий
        21:05 27.09.2022

        No ty kompresory od Siemense jsou jen výmluva jak uměle vytvářet deficit plynu v Evropě. Dřív je napadlo vymlouvat se na Sankce a že potřebují turbíny, asi z Kanady, když je ...Zobrazit celý příspěvek

        No ty kompresory od Siemense jsou jen výmluva jak uměle vytvářet deficit plynu v Evropě. Dřív je napadlo vymlouvat se na Sankce a že potřebují turbíny, asi z Kanady, když je dostali řekli že tam něco nefunguje...) tak že je asi vše jasné
        To samé zkoušejí se svým exportem zrní, to ale platí spíš pro Afriku, dokonce to přiznává jejich propaganda.
        K čemu je dobré zrovna ničení trubic to nechápu po pravdě.Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          00:00 28.09.2022

          Ty kompresory nejsou ve skutečnosti Siemense, ale jsou to upravené motory Rolls-Royce používané dříve v Boing-747. Servis se dělal v Kanadě. Kanada je na základě sankcí odmítala ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty kompresory nejsou ve skutečnosti Siemense, ale jsou to upravené motory Rolls-Royce používané dříve v Boing-747. Servis se dělal v Kanadě. Kanada je na základě sankcí odmítala vrátit. Německo a Siemens intervenovali (to bylo i v mainstreemu). Rus reklamoval nebo co ....
          Jen abychom pochopili, že provozovat takovouhle věc není asi úplně prdel. Kolik má ta kráva motohodin do generálky, když vychází z leteckého motoru?Skrýt celý příspěvek

      • starej
        21:11 27.09.2022

        Ty jo, vy jste dobrej, novej trollik. :-D Kdyby jste nezacal s tou tisickrat vyvracenou lzi o turbinach tak bych s Vami mozna polemizoval. Nu ale takhle mi nestojite za vic ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty jo, vy jste dobrej, novej trollik. :-D
        Kdyby jste nezacal s tou tisickrat vyvracenou lzi o turbinach tak bych s Vami mozna polemizoval.
        Nu ale takhle mi nestojite za vic pismenek nez doted.Skrýt celý příspěvek

      • DanCZer
        21:19 27.09.2022

        Rusáci se potřebují zbavit plynu, který nemají kde skladovat a současně nejde ložiska zavřít otočením kohoutu. Na zakonzervování nemají technologie, takže jediné řešení je se plynu ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusáci se potřebují zbavit plynu, který nemají kde skladovat a současně nejde ložiska zavřít otočením kohoutu. Na zakonzervování nemají technologie, takže jediné řešení je se plynu zbavit - spálit. To nemají jak. Takovýto únik je pro ně spása, protože se tak děje uprostřed moře, kde nějaká potencionální exploze nezpůsobí moc škod a současně to poškodí námořní dopravu protivníků. Pro Rusko samá pozitiva.Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          00:02 28.09.2022

          To je ale hovadina....
          Plyn Rus pálí řadu měsíců. Mají na to udělátka jako ostatní, kdo těží plyn...

          To je ale hovadina....
          Plyn Rus pálí řadu měsíců. Mají na to udělátka jako ostatní, kdo těží plyn...

          • Scotty
            09:51 28.09.2022

            Pálí od doby co začali škrtit dodávky pro Evropu.

            Pálí od doby co začali škrtit dodávky pro Evropu.

      • Talvi
        02:28 28.09.2022

        Já bych to viděl tak, že tu máme novýho Pepka Vyskoče, co vy na to ? :)

        Já bych to viděl tak, že tu máme novýho Pepka Vyskoče, co vy na to ? :)

    • Kartmen
      20:42 27.09.2022

      Mohli to poslat rourou, ale bude se to vyšetřovat a předpokládam že explozi zevnitř půjde snadno prokázat, což okruh podezřelých dost zredukuje.

      Mohli to poslat rourou, ale bude se to vyšetřovat a předpokládam že explozi zevnitř půjde snadno prokázat, což okruh podezřelých dost zredukuje.

      • starej
        21:14 27.09.2022

        Samozrejmne, pokud se prokaze iniciace uvnitr trubky neni co resit. Ale ona i akce zvnejsku nebyla zadna sranda. Ty mista jsou prakticky pod permanetnim dohledem, je to blizko. ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozrejmne, pokud se prokaze iniciace uvnitr trubky neni co resit.
        Ale ona i akce zvnejsku nebyla zadna sranda.
        Ty mista jsou prakticky pod permanetnim dohledem, je to blizko. Svedi Dani Polaci Nemci, vsichni vidi co se tam deje na hladine.
        A pod hladinou? S hloubkou cca 50m tam zadna klasicka ponorka skotacit nemuze.
        Takze fakt jen nejaka diverzni specialka, treba ty co kotvi v Kalinigradu a predloni je honili svedove za Gotlandem.Skrýt celý příspěvek

        • Kartmen
          21:26 27.09.2022

          Tipuju to na íránskou sebevražednou dron-ponorku.

          Tipuju to na íránskou sebevražednou dron-ponorku.

    • Scotty
      20:50 27.09.2022

      On si někdo opravdu myslí že za tím nestojí Polsko? V zájmu Ruska určitě není poškození NS2. Naopak celá jejich nátlaková akce měla Evropu přinutit k jeho spuštění.

      On si někdo opravdu myslí že za tím nestojí Polsko? V zájmu Ruska určitě není poškození NS2. Naopak celá jejich nátlaková akce měla Evropu přinutit k jeho spuštění.

      • Miroslav
        20:56 27.09.2022

        To je dosť vážne obvinenie. To si nikto nedovolí nahlas povedať aj keby si to mysleli všetci.

        To je dosť vážne obvinenie. To si nikto nedovolí nahlas povedať aj keby si to mysleli všetci.

        • Scotty
          21:05 27.09.2022

          Taky to žádný politik nahlas neřekne. Ovšem jediný kdo má motiv i příležitost je Polsko.

          Taky to žádný politik nahlas neřekne. Ovšem jediný kdo má motiv i příležitost je Polsko.

          • Miroslav
            21:20 27.09.2022

            Povedzme si úprimne, že útok na strategický energovod je už v podstate ako vyhlásenie vojny

            Povedzme si úprimne, že útok na strategický energovod je už v podstate ako vyhlásenie vojny

          • Scotty
            21:35 27.09.2022

            Jen v podstatě. Kdyby byl v provozu nikdy by k tomu nedošlo. Teď není takže příležitost je ideální.

            Jen v podstatě. Kdyby byl v provozu nikdy by k tomu nedošlo. Teď není takže příležitost je ideální.

      • arny71
        21:00 27.09.2022

        Jaký prospěch by z toho Poláci měli? Podrobně prosím.

        Jaký prospěch by z toho Poláci měli? Podrobně prosím.

        • Scotty
          21:03 27.09.2022

          Kdo chtěl od začátku zabránit otevření NS2? Polsko, Ukrajina, Pobaltí. Jediný kdo by na to z nich měl prostředky je Polsko.

          Kdo chtěl od začátku zabránit otevření NS2? Polsko, Ukrajina, Pobaltí. Jediný kdo by na to z nich měl prostředky je Polsko.

          • DanCZer
            21:15 27.09.2022

            Ano, ale to bylo předtím, než to Němci smetli ze stolu. K čemu by to Polsku pomohlo nyní?

            Ano, ale to bylo předtím, než to Němci smetli ze stolu. K čemu by to Polsku pomohlo nyní?

          • HumInt
            21:22 27.09.2022

            ... a Slovensko, Ukrajina. Ak nepôjde plyn cez NS1-2, tak Rusi musia použiť pôvodné plynovody. Inak poškodenie to poškodenie sa opraviť dá, len to bude chvíľu trvať.

            ... a Slovensko, Ukrajina. Ak nepôjde plyn cez NS1-2, tak Rusi musia použiť pôvodné plynovody. Inak poškodenie to poškodenie sa opraviť dá, len to bude chvíľu trvať.

          • Scotty
            21:26 27.09.2022

            DanCZer
            Pojistli si že Němci nazačnou vyjednávat ústupky za spuštění NS1 a že nespustí NS2. To že Poláci Němcům nevěří je snad zřejmé.

            DanCZer
            Pojistli si že Němci nazačnou vyjednávat ústupky za spuštění NS1 a že nespustí NS2. To že Poláci Němcům nevěří je snad zřejmé.

          • Scotty
            21:28 27.09.2022

            HumInt
            Za ideálního stavu minimálně několik měsíců. Ovšem nepochbně se nenajde žádná firma ochotná opravu provést.

            HumInt
            Za ideálního stavu minimálně několik měsíců. Ovšem nepochbně se nenajde žádná firma ochotná opravu provést.

          • arny71
            21:28 27.09.2022

            Polsko by tím nic nezískalo, NS1 ani 2 stejně nejsou v provozu. Poláci plyn netěží, takže nemají důvod omezovat dodávky plynu z jiných zemí. Pokud by se přišlo na to že v tom mají ...Zobrazit celý příspěvek

            Polsko by tím nic nezískalo, NS1 ani 2 stejně nejsou v provozu.
            Poláci plyn netěží, takže nemají důvod omezovat dodávky plynu z jiných zemí. Pokud by se přišlo na to že v tom mají prsty, znamenalo by to obrovský problém s Německem, taková akce by se zcela jistě dala klasifikovat jako válečná akt. Nechtějí při tom od něj kupovat zbraně, například nejnovější Leopardy? Polská stopa nedává smysl.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            21:43 27.09.2022

            arny71 Chtějí zabránit Německu a Rusku v znovuspouštění/spuštěni ropovodů. To poslední co potřebují je aby Německo a další státy začaly dělat ústupky Moskvě nebo kývly na spuštění ...Zobrazit celý příspěvek

            arny71
            Chtějí zabránit Německu a Rusku v znovuspouštění/spuštěni ropovodů. To poslední co potřebují je aby Německo a další státy začaly dělat ústupky Moskvě nebo kývly na spuštění připraveného NS2. Tomu chtějí za každou cenu zabránit.
            Myslíte že by Německo vyhlásilo Polsku válku? Nebuďte směšný. I kdyby se takové důkazy objevily (jako že neobjeví) budou zameteny hodně hluboko.Skrýt celý příspěvek

      • starej
        21:18 27.09.2022

        Polsko nema motiv, ma terminal, trubku do Norska a timhle nic neziska. Polsko nema schopnost na takovou diverzni akci. Tu trubku o sile steny cca 50mm neprobijes batohem s C4, ...Zobrazit celý příspěvek

        Polsko nema motiv, ma terminal, trubku do Norska a timhle nic neziska.
        Polsko nema schopnost na takovou diverzni akci.
        Tu trubku o sile steny cca 50mm neprobijes batohem s C4, kterej by tam dotahl superpotapec.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          21:33 27.09.2022

          Získá tím vyřazení NS1 a 2. Pojistli že Němci nazačnou dělat Rusům ústupky nebo nespusí NS2. To je jejich cíl už hodně dlouho. Teď je ideální příležitost a vy si opravdu myslíte že ...Zobrazit celý příspěvek

          Získá tím vyřazení NS1 a 2. Pojistli že Němci nazačnou dělat Rusům ústupky nebo nespusí NS2. To je jejich cíl už hodně dlouho. Teď je ideální příležitost a vy si opravdu myslíte že ji nechají ležet?
          Poláci jsou jediní kdo má jasný motiv i příležitost.Skrýt celý příspěvek

          • starej
            22:22 27.09.2022

            Fakt si to nemyslim. Jednak to riziko odhaleni a nasledne reakce sveta je velke. Polaci nemaji nejakou diverzni miniponorku co by to byla schopna. Na lodi se tam neda nepozorovane ...Zobrazit celý příspěvek

            Fakt si to nemyslim. Jednak to riziko odhaleni a nasledne reakce sveta je velke.
            Polaci nemaji nejakou diverzni miniponorku co by to byla schopna. Na lodi se tam neda nepozorovane dostat. A polakum je jasne ze NS1 i NS2 jsou mrtvy projekty, EU rusky plyn proste odebirat dal nebude, o tom je shoda.
            A opravdu neni sranda tenhle typ trubky probit tak aby to explodovalo. Jedna vec je probit to smerovanou nalozi aby tam byla dira, ale podle uniku jsou ty diry obrovske, spis prerusene trubky. To fakt spis ukazuje na explozi zevnitr ven.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            00:19 28.09.2022

            Právě že je jim jasné že zase tak mrtvé nejsou (nebo donedávna nebyli).

            Právě že je jim jasné že zase tak mrtvé nejsou (nebo donedávna nebyli).

    • Miroslav
      20:54 27.09.2022

      Oveľa viac ma desí, že žijeme dobu, keď takáto závažná vec je len dennou epizódou ktorá prejde skoro bez povšimnutia. Už sme tak otupeli, že rozpad EÚ by nás zaujal na 3 dni a 3. ...Zobrazit celý příspěvek

      Oveľa viac ma desí, že žijeme dobu, keď takáto závažná vec je len dennou epizódou ktorá prejde skoro bez povšimnutia. Už sme tak otupeli, že rozpad EÚ by nás zaujal na 3 dni a 3. svetová snáď na týždeňSkrýt celý příspěvek

      • Scotty
        20:58 27.09.2022

        Co to pro nás znamená? NS1 zastavili Rusové a NS2 nebyl nikdy spuštěn. Takže jestli je v nich díra nebo ne momentálně nikoho moc netrápí.

        Co to pro nás znamená? NS1 zastavili Rusové a NS2 nebyl nikdy spuštěn. Takže jestli je v nich díra nebo ne momentálně nikoho moc netrápí.

      • Ján Paliga
        21:28 27.09.2022

        Ľudia otupejevjájú....

        https://www.youtube.com/watch?...

        Ľudia otupejevjájú....

        https://www.youtube.com/watch?...

        • Miroslav
          21:41 27.09.2022

          Aspoň v niečom mal ten klaun pravdu, aj keď to povedal svojským spôsobom

          Aspoň v niečom mal ten klaun pravdu, aj keď to povedal svojským spôsobom

    • Martinos
      20:59 27.09.2022

      Teraz je potrebne strazit trubky z Norska ako oko v hlave.

      Teraz je potrebne strazit trubky z Norska ako oko v hlave.

    • petres
      21:28 27.09.2022

      Zde již nějakou dobu uveřejňuje autor rozhodování aktérů války na Ukrajině podle Teorie her, dnes tedy o výbuchu NS. https://twitter.com/petr_barto... Zde ...Zobrazit celý příspěvek

      Zde již nějakou dobu uveřejňuje autor rozhodování aktérů války na Ukrajině podle Teorie her, dnes tedy o výbuchu NS.
      https://twitter.com/petr_barto...
      Zde jeho komentář k referendům, také velmi zajímavé:
      https://twitter.com/petr_barto... Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        22:56 27.09.2022

        Tak to je pěkná píčovina. Připomíná my to takové to prorusácké blouznění jak Putin hraje několikaúrovňové šachy a důsledky každého tahu má promyšlené dlouho dopředu. Vážně ne. ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak to je pěkná píčovina. Připomíná my to takové to prorusácké blouznění jak Putin hraje několikaúrovňové šachy a důsledky každého tahu má promyšlené dlouho dopředu. Vážně ne. Pokud by chtěl přimět EU ke zrušení sankcí nezlikviduje si trubky které k tomu bude potřebovat.Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          00:04 28.09.2022

          Jojo sám velký Putin si oblíknul plavky, potopil se do hloubky a lípnul tam na trubky C-4:))) Je vidět, že patříte mezi ty šťastné lidi, kteří vůbec ještě netuší, jaké všechny ...Zobrazit celý příspěvek

          Jojo sám velký Putin si oblíknul plavky, potopil se do hloubky a lípnul tam na trubky C-4:)))
          Je vidět, že patříte mezi ty šťastné lidi, kteří vůbec ještě netuší, jaké všechny suroviny (i výrobky!) brala Evropa z Ruska... Počkejte a asi se budete divit...Skrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          00:06 28.09.2022

          Jeden ze skvělých komentářů z konce února byl:
          "Do 24. 2. 2022 jsme všichni věřili, že Putin hraje šachy. Pak jsme zjistili, že hraje vabank."

          Jeden ze skvělých komentářů z konce února byl:
          "Do 24. 2. 2022 jsme všichni věřili, že Putin hraje šachy. Pak jsme zjistili, že hraje vabank."

  • bently
    19:56 27.09.2022

    Rusko za 7 měsíců války povýšilo ze země s druhou nejsilnější armádou na světě na největší zásobárnu kvalifikované pracovní síly pro řadu postsovětských republik a Turecko, a na ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko za 7 měsíců války povýšilo ze země s druhou nejsilnější armádou na světě na největší zásobárnu kvalifikované pracovní síly pro řadu postsovětských republik a Turecko, a na nejvýznamnější vojensko-taktický komplex rozprostírající se na území ležícím východně od Ukrajiny a severně od Číny.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    19:41 27.09.2022

    Pocul som zaujimavu teoriu, preco povolavaju aj tych, co nemaju za sebou vojensku sluzbu - v rusku je bezne uplacat odvodovych dostojnikov, aby nemuseli na vojnu... taky uradnicek ...Zobrazit celý příspěvek

    Pocul som zaujimavu teoriu, preco povolavaju aj tych, co nemaju za sebou vojensku sluzbu - v rusku je bezne uplacat odvodovych dostojnikov, aby nemuseli na vojnu... taky uradnicek potom do papierov zapise, ze ten clovek na vojnu nastupil, a velitel jednotky na neho berie peniaze, aj ked nikdy nebol v kasarnach... co je vyhodny business pre vsetkych... Lenze teraz su tito ludia v zoznamoch na mobilizaciu... kedze papierovo vojencinu absolvovali... preto teraz ten utek vsetkych co si to mozu dovolit...Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      20:25 27.09.2022

      Vtipná teorie, ale imho kulhá na obě nohy: - v mobilizačních seznamech jsou prakticky všichni, včetně lidí, kteří nebyli na základní vojenské službě, ale je jim přes 29 let. Do ...Zobrazit celý příspěvek

      Vtipná teorie, ale imho kulhá na obě nohy:
      - v mobilizačních seznamech jsou prakticky všichni, včetně lidí, kteří nebyli na základní vojenské službě, ale je jim přes 29 let. Do toho na VŠ ještě mají vojenské katedry, které vojenskou službu svým způsobem nahrazují. Samo sebou že důstojník ve výslužbě, co tři roky střílel Araby v Sýrii bude v jiné kategorii než kluk, co od VŠ pracuje v účetní firmě, ale mobilizovat lze oba;
      - ruská armáda nepovolává na základní vojenskou službu všechny kluky, ale jen část. A tady už se to sortuje - Dagestánci a Burjati na vojnu jdou rádi, zaprvé proto, že v tamní společnosti si připadají bez vojenské služby méněcenně, a zadruhé proto, že hodně z nich pak rovnou podepíše kontrakt. Zatímco ti z bohatších regionů o to zájem nejsou a ani nejsou povolaní, protože nejsou potřeba;
      - pokud už klukovi z dobré moskevské rodiny přijde "pověstka", tak je jasný, že se rodiče snaží ho z toho dostat, i za cenu toho, že úřední dostane "podarok". Ale rozhodně bych si to nepředstavoval tak, že tohle je ten pattern, podle kterého povolali kluky, kteří nikdy nesloužili. Navíc takoví kluci by s tímhle ani nešli na veřejnost, protože by je do druhého dne usvědčili z podvodu - přijdou k němu, řeknou mu "malčik, davaj vojennyj bilet" a daj mu několik nepříjemných otázek na téma, jak je možné, že vykládá, že nesloužil, když jeho vojenská knížka říká opak.
      Vysvětlení je prosté - zaprvé ve vojenkomatech je bordel jako v ruském tanku a zadruhé to není částečná, nýbrž všeobecná mobilizace, takže to může padnout na kohokoli.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        21:05 27.09.2022

        Taký paradox nie je nejaká zvláštnosť. Vojenská hodnosť sa ti zvyšuje automaticky na základe veku a vzdelania aj u nás. Ak by sa u nás mobilizovalo, je celkom možné, Ze 35 ročný ...Zobrazit celý příspěvek

        Taký paradox nie je nejaká zvláštnosť. Vojenská hodnosť sa ti zvyšuje automaticky na základe veku a vzdelania aj u nás. Ak by sa u nás mobilizovalo, je celkom možné, Ze 35 ročný inžinier alebo právnik ktorý nikdy nebol na vojne bude mať hodnosť povedzme poručíka a profesionál so skúsenosťou z Afganistanu bude stále len desiatnikSkrýt celý příspěvek

    • Kartmen
      20:27 27.09.2022

      Myslíte že se kontroluje kdo měl nastoupit a kdo nastoupil, nebo pokud odvodové středisko dodá zadanou kvótu, tak je fuk kdo tam vlastně je? Pak by stačilo přímo při odvodu dát ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslíte že se kontroluje kdo měl nastoupit a kdo nastoupil, nebo pokud odvodové středisko dodá zadanou kvótu, tak je fuk kdo tam vlastně je? Pak by stačilo přímo při odvodu dát úplatek, aby vystavili povolávací dopis někomu jinému.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        20:56 27.09.2022

        tak nie je to prva zmienka kedy sa spominaju neexistujuci vojaci, ktori existuju len na papieri a velitelia beru za nich peniaze..

        tak nie je to prva zmienka kedy sa spominaju neexistujuci vojaci, ktori existuju len na papieri a velitelia beru za nich peniaze..

  • bently
    19:38 27.09.2022

    Tajemník ukrajinského NSDC Oleksiy Danilov: „Ukrajina nikdy nebyla proti jednání s Ruskou federací... ohledně příspěvků a reparací. Čím déle kremelský režim bude tato jednání ...Zobrazit celý příspěvek

    Tajemník ukrajinského NSDC Oleksiy Danilov: „Ukrajina nikdy nebyla proti jednání s Ruskou federací... ohledně příspěvků a reparací. Čím déle kremelský režim bude tato jednání oddalovat, tím horší budou podmínky a o to vyšší vyplácené částky."

    Podle Danilova bude úkol deokupace Ukrajiny a defragmentace Ruska dokončen v plném rozsahu „podle plánu a harmonogramu“.

    https://twitter.com/OleksiyDan...

    Ten pocit, když chceš v únoru zničit jeden národ a ukázat tím sílu Ruska, a o 7 měsíců později tě místo toho tenhle národ trollí takovým způsobem, že ti z toho musí nabíhat žíly vzteku už i na prdeli.Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      20:22 27.09.2022

      Rusi narazili na zlatú žilu. Písali v análoch.

      Rusi narazili na zlatú žilu. Písali v análoch.

    • vacpro
      20:42 27.09.2022

      Machrování UA herců... Od začátku sleduji i UA kanály stejně jako rusácké. Ale UA v propagandistickém blábolení nechává Putinovi poskoky daleko za sebou... Kdyby to měl člověk ...Zobrazit celý příspěvek

      Machrování UA herců...
      Od začátku sleduji i UA kanály stejně jako rusácké. Ale UA v propagandistickém blábolení nechává Putinovi poskoky daleko za sebou... Kdyby to měl člověk brát vážně jen z 10%, tak dneska stojí UA armáda před Moskvou....
      Nedochází vám, že nejen Ukrajina, ale celá EU již dle všeho vyčerpala svoje armádní rezervy? To, že se tam začala posílat nová technika není proto, že by strejda Sam byl tak hodný, ale proto, že starý šrot co by byl alespoň trochu použitelný už prostě v EU došel....Skrýt celý příspěvek

      • bently
        20:45 27.09.2022

        Ahoj. Ty ses tu vyloupnul jak, prosím tě?

        Ahoj. Ty ses tu vyloupnul jak, prosím tě?

      • jj284b
        20:58 27.09.2022

        tak to je potom dobra sprava... NATO sa zbavilo stareho srotu a znicilo rusom vsetky nove zbrane, ze teraz vytahuje T62ky a stare Zyly..

        tak to je potom dobra sprava... NATO sa zbavilo stareho srotu a znicilo rusom vsetky nove zbrane, ze teraz vytahuje T62ky a stare Zyly..

      • damra
        21:53 27.09.2022

        nevim...reagovat vecne? pochopite to? podpora ukrajiny je sice podstatna ale stejne tak podstatna je ochota bojovat. muzete kritizovat kvalitu zbrani (šrot), ale pak si srovnejte ...Zobrazit celý příspěvek

        nevim...reagovat vecne? pochopite to?
        podpora ukrajiny je sice podstatna ale stejne tak podstatna je ochota bojovat.
        muzete kritizovat kvalitu zbrani (šrot), ale pak si srovnejte jak ten šrot znicil ruskou armadu jako celek!

        ta nej ru armada je v rozkladu, nema vojaky ani vybaveni.
        nakupovat musi zbrane z iranu....ekonomika v haji.
        moralka?...nulova.Skrýt celý příspěvek

        • Gabo
          23:47 27.09.2022

          Škoda energie a času na neho. Je to troll a navyše vypatlaný keď to robí keď už potkany z lode utekajú...

          Škoda energie a času na neho. Je to troll a navyše vypatlaný keď to robí keď už potkany z lode utekajú...

        • vacpro
          00:12 28.09.2022

          Jo? Válku určitě vyhrajeme podceňováním nepřítele a posmíváním se mu.. To je trochu mateřská školka.. Zajeďte se do Iránu podívat jo? Ne není to banda opičáků, která trhá banány ...Zobrazit celý příspěvek

          Jo? Válku určitě vyhrajeme podceňováním nepřítele a posmíváním se mu.. To je trochu mateřská školka..

          Zajeďte se do Iránu podívat jo? Ne není to banda opičáků, která trhá banány ze stromů. Ohromné procento společnosti tam má vysokou školu. A asi Vás překvapí, že i vědí kde je Czechoslovace, kdo je Pat a Mat a kluci vyjmenujou nejmíň 5 našich fotbalistů. Je to země s ohromným potenciálem s nešťastnou moderní historií. Drony z Iránu evidentně fungují, jsou levné a Irán je schopen produkovat je ve velkém množství. Co naše slavná armáda? I ty Sojky před 12 lety vyřadila.
          Koukněte se na ekonomiku Ruska! Rusko nemá dluhy! Rusko má přebytkový rozpočet! Kolik, že to má ČR dluh (domácnosti + stát?) dohromady snad 7bil. Kč což je víc než máme roční rozpočet...Skrýt celý příspěvek

          • Cheddar
            01:00 28.09.2022

            Na Vašom mieste by som zmenil pôsobisko, na tejto stránke vám to nikto žrať nebude.

            Na Vašom mieste by som zmenil pôsobisko, na tejto stránke vám to nikto žrať nebude.

          • damra
            10:44 28.09.2022

            kdo pise o podceňování?
            prave jste se zaradil na blacklist.
            vase neustale lzi uz nechci cist. sbohem

            kdo pise o podceňování?
            prave jste se zaradil na blacklist.
            vase neustale lzi uz nechci cist. sbohem

  • Pirat49
    19:36 27.09.2022

    NordStream1 je poskodeny na 2 miestach. NS2 na jednom. Unika z nich plyn, oblast je uzavreta. Moze mi niekto vysvetlit co tym akoze Moskva ziska?! Okrem dalsieho znecistenia ...Zobrazit celý příspěvek

    NordStream1 je poskodeny na 2 miestach. NS2 na jednom. Unika z nich plyn, oblast je uzavreta.
    Moze mi niekto vysvetlit co tym akoze Moskva ziska?! Okrem dalsieho znecistenia atmosfery nevidim ziadny racionalny dovod...ano viem ze Putler taky nepotrebuje.
    Ak by ...rusi poskodili novy plynovod Balticpipe nebolo by to uz vyhlasenie regulernej vojny?Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:37 27.09.2022

      snazia sa vytvarat rozkol medzi Nemeckom, USA, Polskom a Ukrajinou...

      snazia sa vytvarat rozkol medzi Nemeckom, USA, Polskom a Ukrajinou...

      • Quetzal
        19:42 27.09.2022

        USA, Polsko a Ukrajina jsou jenom rádi. A co by mohlo rozkolit Německo? To může jen šoupat nohama a snažit se o výraz "já nic, já muzikant".

        USA, Polsko a Ukrajina jsou jenom rádi. A co by mohlo rozkolit Německo? To může jen šoupat nohama a snažit se o výraz "já nic, já muzikant".

      • Toomk
        19:56 27.09.2022

        Jak tohle vytvoří rozkol ? Spíš teda to povede k většímu sjednocení, z Ruska už definitivně nic nepřiteče a tím pádem bude více norského plynu a LNG ze zámoří. Ať na koukám z ...Zobrazit celý příspěvek

        Jak tohle vytvoří rozkol ? Spíš teda to povede k většímu sjednocení, z Ruska už definitivně nic nepřiteče a tím pádem bude více norského plynu a LNG ze zámoří.

        Ať na koukám z kterékoliv strany, tak zničený NS1 a NS2 je jasná prohra pro Rusáky. Válka dřív nebo později skončí a Německo by pak určitě zase nějaký plyn skrz NS1 odebíralo. Teď si definitivně Evropa/Německo zajistí alternativní zdroje plynu a k ruským se už nikdo vracet nebude.Skrýt celý příspěvek

        • greenBelt
          20:09 27.09.2022

          Roury jde opravit, až se pro to rozhodne DE/RU. Plyn muže proudit Jamalen a spol., pokud moc budou chtít. Pro koho to je špatně je Německo. Takto se uz nebude moci domlouvat ...Zobrazit celý příspěvek

          Roury jde opravit, až se pro to rozhodne DE/RU.

          Plyn muže proudit Jamalen a spol., pokud moc budou chtít.

          Pro koho to je špatně je Německo. Takto se uz nebude moci domlouvat přímo s Rusákem.Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          20:45 27.09.2022

          EU si nezajistí alternativní zdroje! Plyn prostě není! Nor nemá! Saudi nechtějí navýšit těžbu. Tankery prostě nejsou! Terminály na LPG nejsou. Nepokryje se ani plná půlroční ...Zobrazit celý příspěvek

          EU si nezajistí alternativní zdroje! Plyn prostě není! Nor nemá! Saudi nechtějí navýšit těžbu. Tankery prostě nejsou! Terminály na LPG nejsou. Nepokryje se ani plná půlroční spotřeba EU. Němec zavírá jaderky! Němec zavírá 5 oceláren! Budeme muset šetřit.....Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        20:19 27.09.2022

        Prečo rozkol ? Dnes sa ukazuje , že EU vôbec nepotrebuje NS1 a NS2. *EU už nikdy nebude odoberať z Ruska 140-150 miliárd m3 plynu . Po doputinizácii Ruska, po nastúpeni ...Zobrazit celý příspěvek

        Prečo rozkol ? Dnes sa ukazuje , že EU vôbec nepotrebuje NS1 a NS2. *EU už nikdy nebude odoberať z Ruska 140-150 miliárd m3 plynu . Po doputinizácii Ruska, po nastúpeni demokratickej cesty ; možno niekedy za 5-10 rokov ; EU bude odoberať max . 20-30 miliárd m3 a na to bude stačiť bohate Tranzitný plynovod cez Ukrajinu.
        Europa nastupuje degazifikácii v horizonte roku 2030-35 +- . Ja si myslím , že toto všetko Putin vedel , bál sa toho spolu z Gazpromom a zvolil si túto šialenú cestu ako tomu zabrániť .
        Lebo iba šialenec začne vydierať ekonomiku ktorá je 15 krát výkonnejšia , na ktorej je Rusko závislé , s tým , že on je ten čo čo diktuje a my sa musíme báť !Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          20:48 27.09.2022

          Víte aspoň něco o situaci na trhu s plynem? EU bude na jaře totálně v řiti. V lednu nebo v únoru už nebudou žádné rezervy. Zásobníky jsou schopné vykrýt jen špičky odběru, na celou ...Zobrazit celý příspěvek

          Víte aspoň něco o situaci na trhu s plynem? EU bude na jaře totálně v řiti. V lednu nebo v únoru už nebudou žádné rezervy. Zásobníky jsou schopné vykrýt jen špičky odběru, na celou zimu nestačí...
          Víte co, napiště příspěvek na jaře jo?Skrýt celý příspěvek

          • brunteles
            21:06 27.09.2022

            Máte pre svoje tvrdenia aj dôkazy?

            Máte pre svoje tvrdenia aj dôkazy?

          • vacpro
            00:17 28.09.2022

            Důkazy mám... Koukněte se do tisku, kde se vyjadřovali lidi co opravdu dělají do energetiky... Je toho hodně. Plyn v zásobnících v ČR není náš, patří německým dodavatelům, mají ho ...Zobrazit celý příspěvek

            Důkazy mám... Koukněte se do tisku, kde se vyjadřovali lidi co opravdu dělají do energetiky... Je toho hodně.
            Plyn v zásobnících v ČR není náš, patří německým dodavatelům, mají ho u nás pouze uložen. Jo a ty zásobníky také nejsou naše, patří RWE
            https://zpravy.aktualne.cz/eko... Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            09:46 28.09.2022

            vacpro
            To není pravda. Zatím máme dost plynu i na ta plnění zásobníků i bez ruského plynu.

            vacpro
            To není pravda. Zatím máme dost plynu i na ta plnění zásobníků i bez ruského plynu.

    • Quetzal
      19:40 27.09.2022

      Hledat u Ruska racionální důvod? A není to trochu marná snaha? Mohl to ale udělat kdokoliv. Proč Rusko? Aby třeba mohlo něco svést na západní imperialisti útočící na nevinný ...Zobrazit celý příspěvek

      Hledat u Ruska racionální důvod? A není to trochu marná snaha?
      Mohl to ale udělat kdokoliv.

      Proč Rusko? Aby třeba mohlo něco svést na západní imperialisti útočící na nevinný plynovod? Stejně neměli v úmyslu Evropě dodávat.Skrýt celý příspěvek

      • Pirat49
        19:53 27.09.2022

        Kdokoliv by ho nenicil. Dovod ,Putler nebude u kormidla navzdy a ,,rury,, by casom zase plnili svoj povodny ucel. Rusi ... min. vyhrazka , pozri co vsetko dokazeme. Opetovny narast ...Zobrazit celý příspěvek

        Kdokoliv by ho nenicil. Dovod ,Putler nebude u kormidla navzdy a ,,rury,, by casom zase plnili svoj povodny ucel.
        Rusi ... min. vyhrazka , pozri co vsetko dokazeme. Opetovny narast cien plynu na burze , priame ohrozenie energetickej bezpecnosti , nabuduce to moze byt terminal LNG...... mozes si vybrat.Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        20:37 27.09.2022

        Ved uz rozhlasuju, ze to spravili USA alebo Britovia. Zajtra povedia, ze nasli kluce s otlackami Super Mario Bros leziaci vedla dier na NS1/2. A vedla nich tetovacku NAVY Seals. ...Zobrazit celý příspěvek

        Ved uz rozhlasuju, ze to spravili USA alebo Britovia. Zajtra povedia, ze nasli kluce s otlackami Super Mario Bros leziaci vedla dier na NS1/2. A vedla nich tetovacku NAVY Seals. Vinnik je jasny, aspon v ruskych krajoch a u nasich rusofilov.Skrýt celý příspěvek

      • vacpro
        20:51 27.09.2022

        Rusko celou svou historii postupuje racionálně, stejně jako USA. Každý hájí své zájmy... Ono to začalo vypadat, že by Němec mohl nakonec v zimě vyměknout a s Rusákem se domluvit. ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusko celou svou historii postupuje racionálně, stejně jako USA. Každý hájí své zájmy... Ono to začalo vypadat, že by Němec mohl nakonec v zimě vyměknout a s Rusákem se domluvit. Není možné, že někdo chtěl Němcům vysvětlit, že tudy cesta nevede?Skrýt celý příspěvek

    • bently
      19:48 27.09.2022

      Nerozumím, proč obviňujete Rusko. Všechno jasně svědčí pro to, že se jedná o další sebevražednou misi samotných Evropanů, kteří se už před nějakou dobou dobrovolně skrze přijetí ...Zobrazit celý příspěvek

      Nerozumím, proč obviňujete Rusko. Všechno jasně svědčí pro to, že se jedná o další sebevražednou misi samotných Evropanů, kteří se už před nějakou dobou dobrovolně skrze přijetí rusofobních sankcí rozhodli, že hodlají bez ruského plynu nejbližší zimu pomrznout.
      Jenom další dílek do skládačky s názvem "sebevražda Evropy a posilňování Ruska" v přímém přenosu.Skrýt celý příspěvek

      • Kartmen
        19:54 27.09.2022

        I kdyby, tak jakou roli v tom hraje odpálení plynovodů, kterými plyn neteče?

        I kdyby, tak jakou roli v tom hraje odpálení plynovodů, kterými plyn neteče?

        • greenBelt
          20:10 27.09.2022

          Symbolickou.

          Symbolickou.

          • Kartmen
            20:19 27.09.2022

            Přijde mi to jako pojistka pokud by v Rusku někdo tlačil na obnovení provozu, když je jasné, že se Evropa bez plynu sice obtížně ale obejde a jim jen utíkají prachy a plyn pálí. ...Zobrazit celý příspěvek

            Přijde mi to jako pojistka pokud by v Rusku někdo tlačil na obnovení provozu, když je jasné, že se Evropa bez plynu sice obtížně ale obejde a jim jen utíkají prachy a plyn pálí. Další důvod jak se tu píše, že nebudou porušovat smlouvy nedodáním plynu a krátkodobě to o něco vyžene cenu plynu. Ale nenapadá mě důvod proč by to dělal někdo jiný.Skrýt celý příspěvek

      • Jardo77
        20:15 27.09.2022

        Ci ze tvojou logikou,chces mat lacny plyn tym dotovat ruSSku armadu ktora sa v podani Kremla x krat vyhrazala ze to potiahne az do Lisabonu. A pritom ti ako ze nevadi ze aj tvoj ...Zobrazit celý příspěvek

        Ci ze tvojou logikou,chces mat lacny plyn tym dotovat ruSSku armadu ktora sa v podani Kremla x krat vyhrazala ze to potiahne az do Lisabonu. A pritom ti ako ze nevadi ze aj tvoj domcek stoji v ceste tej armade nakolko svk je na ceste do Lisabonu. Inak prava hemisfera v tvojom mozecku je ok?? Nejak to tam mas vyskratovane ohladom kritickeho myslenia.....zas IQ 88 v akciii :) :) :)Skrýt celý příspěvek

    • econ 2
      19:54 27.09.2022

      Tak to je zřejmé. 1. Sázka na to, že Evropa bude mrznout a nespokojení lidé vyvinou tlak na vlády aby zrušily sankce a rusové za to pustily plyn (přes UA Jamalem atd). 2. ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak to je zřejmé.
      1. Sázka na to, že Evropa bude mrznout a nespokojení lidé vyvinou tlak na vlády aby zrušily sankce a rusové za to pustily plyn (přes UA Jamalem atd).
      2. Finance. Rusové tím že nedodávají plyn, tak porušují dlouhodobé smlouvy a musí platit sankce. Poškozením se budou odvolávat na vyšší moc.Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      20:10 27.09.2022

      Rusko (Gazpom) má dôvod neplatiť pokuty za nedodaný plyn cez NS1. NS2 sa takto nedá vysvetliť.

      Rusko (Gazpom) má dôvod neplatiť pokuty za nedodaný plyn cez NS1. NS2 sa takto nedá vysvetliť.

      • Scotty
        21:18 27.09.2022

        Co to změní? Už teď Rusové říkají že nemůžou dodávat kvůli technické závadě. Navíc pokuty z nich nikdo nikdy nevyrazí.

        Co to změní? Už teď Rusové říkají že nemůžou dodávat kvůli technické závadě. Navíc pokuty z nich nikdo nikdy nevyrazí.

    • greenBelt
      20:25 27.09.2022

      Tak jsem si říkal, ze to bude téma č. 1 DE, ale mýlil jsem se. Nejvíc řeší, že Habeck chce prodloužit jaderný do Jara. Cást veřejnosti to nedokáže vůbec strávit. Tu ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak jsem si říkal, ze to bude téma č. 1 DE, ale mýlil jsem se. Nejvíc řeší, že Habeck chce prodloužit jaderný do Jara. Cást veřejnosti to nedokáže vůbec strávit.
      Tu Antiatomfraftwerkbewegung nechápu.

      https://m.faz.net/aktuell/poli... Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        21:32 27.09.2022

        Tomu odporu proti atomkam, by ste rozumeli, keby ste videli jeden film, čo púšťajú nemeckými študentom v škole. Popravde,keď som ho videl mal som aj ja pocit, že chcem vypnúť ...Zobrazit celý příspěvek

        Tomu odporu proti atomkam, by ste rozumeli, keby ste videli jeden film, čo púšťajú nemeckými študentom v škole. Popravde,keď som ho videl mal som aj ja pocit, že chcem vypnúť všetky atomky sveta, lebo sú nebezpečné. Našťastie som skončil elektro-energetický odbor na SŠ.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          21:46 27.09.2022

          26-62-6 ako ja? :)

          26-62-6 ako ja? :)

      • Ján Paliga
        21:44 27.09.2022

        Veď Greenpeeace bola roky platená KGB, aby protestovala proti "špinavej" jadrovej energii.... A proti Pershingom v záhrade....

        Veď Greenpeeace bola roky platená KGB, aby protestovala proti "špinavej" jadrovej energii.... A proti Pershingom v záhrade....

    • salatnik
      21:38 27.09.2022

      Mne to pripomína spálenie lode pri vylodení v minulosti, keď chceli vodcovia upevniť svoju pozíciu, aby im neutiekli vojaci z boja, tým že nebudú mať kde. Tak toto, že už sú ...Zobrazit celý příspěvek

      Mne to pripomína spálenie lode pri vylodení v minulosti, keď chceli vodcovia upevniť svoju pozíciu, aby im neutiekli vojaci z boja, tým že nebudú mať kde. Tak toto, že už sú oddelení od Západu a budú izolovaní bez možnosti návratu, že prozápadný vplyv v Rusku už nebude môcť získať vplyv. Aj preto možno nechávajú ujsť mužov pred odvodmi, že ide do tuhého.Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    19:28 27.09.2022

    Radek Sikorski dekuje USA za NS https://twitter.com/radeksikor... Je fakt, ze USA ma v oblasti USS Kearsarge. Ted muze jit plyn via Jamal takze ...Zobrazit celý příspěvek

    Radek Sikorski dekuje USA za NS

    https://twitter.com/radeksikor...

    Je fakt, ze USA ma v oblasti USS Kearsarge. Ted muze jit plyn via Jamal takze Belorusko, Polsko, Nemecko.

    Asi to udelal statni akter - RF, Polsko/Ukrajina, USA, VB. Ale nejak mi z toho jednoznacny mozny vinik nevychazi.Skrýt celý příspěvek

    • Jirka33
      19:38 27.09.2022

      Asi tak nějak ...motiv by mohl mít každý z nich

      Asi tak nějak ...motiv by mohl mít každý z nich

    • Náhodný kolemjdoucí
      19:49 27.09.2022

      Lukašenkovy tajné služby?

      Lukašenkovy tajné služby?

    • starej
      19:53 27.09.2022

      Radek Sikorsky placa kraviny. Napad ze by to nejak udelala ukrajina je debilni. Ta jedina z toho seznamu nema a nikdy nemela tuto schopnost, natoz ji pouzit v Baltskem mori kam ...Zobrazit celý příspěvek

      Radek Sikorsky placa kraviny.
      Napad ze by to nejak udelala ukrajina je debilni. Ta jedina z toho seznamu nema a nikdy nemela tuto schopnost, natoz ji pouzit v Baltskem mori kam nema pristup.
      Misto utoku na NS je pomerne blizko pobrezi a hodne mělké cca 50m. Hladinove plavidlo co by se tam nejak angazovalo by bylo detekovany, a uz ted by se psalo co to bylo na za lod. Vidi tam Danove, Svedi, Nemci i Polaci.
      Z klasicke ponorky treba typu Kilo nebo dejme tomu LosAngeles by to taky neslo, te vody je tam proste malo na to aby tam manevrovala velka ponorka. Navic propluti tridy LosAngeles do Baltu Kattegatem by bylo hoodne medializovane.
      USS Kearsarge ma na palube lecos mozna i nejaky subteam na destrukce pod vodou, ale zase byla by tam videt ze se tam mota cela lod nebo jeji vrtulniky.
      Za to v Kalinigradu je dislokovana jednotka pro diverzni akce pod vodou, kdyz uz. A mimochodem uz pakrat ukazali ze umi pod vodou doplout az za Gotland a tam strasit svedy.
      Takze jedinej kdo v Baltu na to ma prokazanou schopnost jsou jen rusaci. A jediny kdo na tom mel zajem aby to bouchlo jsou zas jen rusaci. Stejnak po tom pruseru pred par tydny ve Vyborgu nebyli schopni tlacit plyn do trubek. Proto mleli o vadny turbine. Ted tim vybuchem chteji zastavit pokles cen zemniho plynu.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        20:14 27.09.2022

        Jsou tam dvě díry v NS1 a jedna v NS2. Tipoval bych ruskou snahu poškodit NS1, aby byl zprovozněn NS2, což by bylo vítězství proti sankcím EU, jenže jak je pod vodou blbě vidět, ...Zobrazit celý příspěvek

        Jsou tam dvě díry v NS1 a jedna v NS2.
        Tipoval bych ruskou snahu poškodit NS1, aby byl zprovozněn NS2, což by bylo vítězství proti sankcím EU, jenže jak je pod vodou blbě vidět, poškodili i špatnou trubku.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          20:16 27.09.2022

          "Mysleli jsme to (a měli naplánováno) dobře, ale dopadlo to jako vždycky"?

          "Mysleli jsme to (a měli naplánováno) dobře, ale dopadlo to jako vždycky"?

        • starej
          20:19 27.09.2022

          to asi ne, ta poskozeni jsou hodne daleko od sebe, a v tyhle vode se urco nepohybujete na videnou, tam se pod vodou orientuji jinak, navic umisteni trubek je presne zaznamenane na ...Zobrazit celý příspěvek

          to asi ne, ta poskozeni jsou hodne daleko od sebe, a v tyhle vode se urco nepohybujete na videnou, tam se pod vodou orientuji jinak, navic umisteni trubek je presne zaznamenane na GPS kvuli namorni navigaci a pripadnym opravam.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            20:51 27.09.2022

            Bavíme se o Rusku.

            Bavíme se o Rusku.

        • Scotty
          21:22 27.09.2022

          Tak to fakt ne.

          Tak to fakt ne.

      • vacpro
        20:57 27.09.2022

        Fakt je tam 50m? Vyhodíte potápěče, ty tam plácnou C-4 na trubky a za hoďku je nabere vrtulník. Tohle by byl schopnej udělat snad i polák. No, ale jestli tam byla US výsadková ...Zobrazit celý příspěvek

        Fakt je tam 50m? Vyhodíte potápěče, ty tam plácnou C-4 na trubky a za hoďku je nabere vrtulník. Tohle by byl schopnej udělat snad i polák. No, ale jestli tam byla US výsadková loď, která po výbuchu nasadila západní kurz (není už teď někde za Anglií?), tak kdopak asi loupal ten perníček? :))Skrýt celý příspěvek

        • starej
          21:35 27.09.2022

          :-D :-D vy jste ale hloupej kus

          :-D :-D vy jste ale hloupej kus

          • vacpro
            00:21 28.09.2022

            Jo jo, školy nemám, psát ani číst neumím a celej život házim lopatou pane:) Slyšel jste, že existujou nějaký potápěči viďte? A, že vojenský má každá armáda co má za barákem moře a ...Zobrazit celý příspěvek

            Jo jo, školy nemám, psát ani číst neumím a celej život házim lopatou pane:)

            Slyšel jste, že existujou nějaký potápěči viďte? A, že vojenský má každá armáda co má za barákem moře a jsou trénovaný hlavně pro diverzní akce? Jestli ne, tak to bude tím, že jste tak moc chytrej:)Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          21:54 27.09.2022

          Perníček tam lúpe jedine lietajúci tanier ....

          Perníček tam lúpe jedine lietajúci tanier ....

    • econ 2
      20:00 27.09.2022

      USA z toho nic nemají. Poláci, VB také ne. NS1 v poslední době nic neteklo. Jediný kdo z toho má finance (vyvinění se z nedodávají a porušování smluv) a "strategický" zájem je ...Zobrazit celý příspěvek

      USA z toho nic nemají. Poláci, VB také ne. NS1 v poslední době nic neteklo. Jediný kdo z toho má finance (vyvinění se z nedodávají a porušování smluv) a "strategický" zájem je Rusko.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        21:20 27.09.2022

        Poláci z toho mají hodně. Pojistli si že dodávky plynu z Ruska už v dohledné době nepůjdou spustit.

        Poláci z toho mají hodně. Pojistli si že dodávky plynu z Ruska už v dohledné době nepůjdou spustit.

      • vacpro
        00:22 28.09.2022

        Hodně z toho mají všichni ostatní dodavatelé plynu do Evropy... Ceny půjdou hoooodně nahoru, možná, že tak moc, že si to Fiala se zastropováním cen ještě do prosince rozmyslí. ...Zobrazit celý příspěvek

        Hodně z toho mají všichni ostatní dodavatelé plynu do Evropy... Ceny půjdou hoooodně nahoru, možná, že tak moc, že si to Fiala se zastropováním cen ještě do prosince rozmyslí.
        Takže šupem do lesa a kácet a řezat...Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          09:48 28.09.2022

          Proč by měli jít hodně nahoru? Ani jednou trubkou nic neproudí a trh už se na situaci adaptoval.

          Proč by měli jít hodně nahoru? Ani jednou trubkou nic neproudí a trh už se na situaci adaptoval.

          • vacpro
            21:40 28.09.2022

            Hahaha .... Plyn se teprve spotřebovávat začne. Plynu není dost, zásobníky nestačí.. Není dost tankerů na celém světě a dost terminálů v EU, aby to stačilo... EU má před sebou max. ...Zobrazit celý příspěvek

            Hahaha ....
            Plyn se teprve spotřebovávat začne. Plynu není dost, zásobníky nestačí.. Není dost tankerů na celém světě a dost terminálů v EU, aby to stačilo... EU má před sebou max. 6 měsíců, pak to půjde dost rychle do ....Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      20:29 27.09.2022

      To bolo poslané s Ruska rúrou

      To bolo poslané s Ruska rúrou

      • Scotty
        21:21 27.09.2022

        Co by z toho měli?

        Co by z toho měli?

        • damra
          22:12 27.09.2022

          domaci publikum..
          nici nam produktovody..

          rusko ma nejvetsi zajem na poskozeni vztahu!

          domaci publikum..
          nici nam produktovody..

          rusko ma nejvetsi zajem na poskozeni vztahu!

          • Scotty
            23:00 27.09.2022

            Ak čemu jim to bude? Pro domácí publiku je mnohem lepší říct my jsme jim tem plyn zastavili o vlastní vůli. Rusko má jediný zájem a to vynutit si otevření NS2. K tomu všechny ...Zobrazit celý příspěvek

            Ak čemu jim to bude? Pro domácí publiku je mnohem lepší říct my jsme jim tem plyn zastavili o vlastní vůli.
            Rusko má jediný zájem a to vynutit si otevření NS2. K tomu všechny jejich akce směřovaly.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    19:22 27.09.2022

    "Zatímco standardně se export vojenského materiálu [z ČR] pohybuje okolo 15 miliard korun, letos by to mohl být více než dvojnásobek. Důležitou destinací bude Ukrajina“, uvedl ...Zobrazit celý příspěvek

    "Zatímco standardně se export vojenského materiálu [z ČR] pohybuje okolo 15 miliard korun, letos by to mohl být více než dvojnásobek. Důležitou destinací bude Ukrajina“, uvedl prezident Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu Jiří Hynek.

    https://www.czdefence.cz/clane... Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    19:04 27.09.2022

    Trapný článek na TOPWAR, jak Ukrajinci v zimě pomrznou, protože NATO jim nedokáže dodat zimní uniformy. Ale zajímavý je jeden komentář, který vychází z vlastní zkušenosti. ...Zobrazit celý příspěvek

    Trapný článek na TOPWAR, jak Ukrajinci v zimě pomrznou, protože NATO jim nedokáže dodat zimní uniformy. Ale zajímavý je jeden komentář, který vychází z vlastní zkušenosti. Mimochodem jediný, který stál lidem za lajkování:

    "A naši zimní uniformy mají?! Můj synovec byl povolán. Stěží jsem mu sehnal teplé věci. Na cenovce bylo 2800 rublů a musel jsem zaplatit 6300. Obchodníci po vyhlášení mobilizace zvýšily ceny... Takže než položíte život za vlast, tak se ještě nejdřív musíte zadlužit... Přitom to jsou obchody s vojenskými potřebami, žádné módní věci...".

    https://topwar.ru/202473-poval... Skrýt celý příspěvek

    • Pirat49
      19:18 27.09.2022

      Aspon ten kapitalizmus sa rusom dostal pod kozu.

      Aspon ten kapitalizmus sa rusom dostal pod kozu.

    • bently
      19:26 27.09.2022

      Milé. Podpořit domácí prodejce a tím i ekonomiku v krizi, osobně se zadlužit, poslat synovce na smrt za matičku Rus a pak zbytek života z toho všeho utopit v hektolitrech vodky. ...Zobrazit celý příspěvek

      Milé. Podpořit domácí prodejce a tím i ekonomiku v krizi, osobně se zadlužit, poslat synovce na smrt za matičku Rus a pak zbytek života z toho všeho utopit v hektolitrech vodky.
      Jestli tohle není ruské bago jak ze žurnálu, tak už nevím.Skrýt celý příspěvek

      • JohnR
        19:28 27.09.2022

        Vodka zdražuje, takže ani to nepůjde :-)

        Vodka zdražuje, takže ani to nepůjde :-)

        • bently
          19:30 27.09.2022

          Ne nadarmo jsou si slova "vodka" a "voda" tak podobná. Obojí jsou životně důležité tekutiny, na které se v Rusku najdou grošáky vždycky.

          Ne nadarmo jsou si slova "vodka" a "voda" tak podobná. Obojí jsou životně důležité tekutiny, na které se v Rusku najdou grošáky vždycky.

        • Jirka33
          19:39 27.09.2022

          Přejdou na samohonku ;)

          Přejdou na samohonku ;)

    • StandaBlabol
      21:59 27.09.2022

      Tak ten komentář už cenzura smazala...

      Tak ten komentář už cenzura smazala...

  • Анатолий
    18:58 27.09.2022

    Unikátní záběry ukrajinských Su-24 bombardující lesní pozice nepřítele
    https://t.me/vospitatel_rb/167...

    Unikátní záběry ukrajinských Su-24 bombardující lesní pozice nepřítele
    https://t.me/vospitatel_rb/167...

    • StandaBlabol
      19:14 27.09.2022

      Rozumí někdo víc než já tomu, co vidíme? Dvě Su-24 bombardují pozice v lese. Ta munice padá dlouho, takže bržděné pumy, aby střepiny nezasáhly letadlo? Ale co ty obláčky kouře při ...Zobrazit celý příspěvek

      Rozumí někdo víc než já tomu, co vidíme? Dvě Su-24 bombardují pozice v lese. Ta munice padá dlouho, takže bržděné pumy, aby střepiny nezasáhly letadlo? Ale co ty obláčky kouře při odhozu munice? Že by se padáčky otvírali pyrotechnicky? A jak dokážou takhle naslepo trefit tank v lese? Náhoda?Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        20:46 27.09.2022

        Nejspíše jen dostali souřadnice nad kterými uvolnily pumy nad plošným cílem.

        Nejspíše jen dostali souřadnice nad kterými uvolnily pumy nad plošným cílem.

      • Анатолий
        20:49 27.09.2022

        Pyrotechnické uvolnění padáčků?

        Pyrotechnické uvolnění padáčků?

      • Ján Paliga
        22:13 27.09.2022

        Na Twittri Ukraine Weapons Tracker je v popise ku videu spomenutá táto bomba - http://www.airwar.ru/weapon/ab...

        Na Twittri Ukraine Weapons Tracker je v popise ku videu spomenutá táto bomba - http://www.airwar.ru/weapon/ab...

  • greenBelt
    18:48 27.09.2022

    OT Vítězka italských voleb, pravddpodobne sestaví vládu. Projev má zvládnutí na 1*. Mussolini 2.0. Obsah je jako od SPD. Říkám si, snad z toho nebude ...Zobrazit celý příspěvek

    OT

    Vítězka italských voleb, pravddpodobne sestaví vládu. Projev má zvládnutí na 1*. Mussolini 2.0. Obsah je jako od SPD. Říkám si, snad z toho nebude ItalaExit.

    https://www.youtube.com/watch?...

    Ještě vysvětlení výsledků voleb na irozhlas.
    https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

    • Xander
      19:04 27.09.2022

      V niečom súhlasím a v niečom nie. Ale to je domáca politika. Pre nás je dôležitá zahraničná politika. A Meloniová je proUSA a proUA.

      V niečom súhlasím a v niečom nie. Ale to je domáca politika. Pre nás je dôležitá zahraničná politika. A Meloniová je proUSA a proUA.

      • Stry128
        19:15 27.09.2022

        Ja byl v Řimě pracovně na jaře a chapu že maji plne zuby migrantu. neustale vas otravuji migranti s prodejem bez cenych kravin. Ale neustale, na ulici, v restauraci na křižovatce ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja byl v Řimě pracovně na jaře a chapu že maji plne zuby migrantu. neustale vas otravuji migranti s prodejem bez cenych kravin. Ale neustale, na ulici, v restauraci na křižovatce když sedite v autě. Tak se jim moc nedivimSkrýt celý příspěvek

        • sgaba
          19:38 27.09.2022

          To můžu jenom potvrdit. Bydlí tam v krabicích na ulici, klidně v prostřed chodníku.

          To můžu jenom potvrdit. Bydlí tam v krabicích na ulici, klidně v prostřed chodníku.

        • Jirka33
          19:42 27.09.2022

          Je to otravné to bez debat, ale nějak si vydělat musí. Lepší než kdyby kradli

          Je to otravné to bez debat, ale nějak si vydělat musí. Lepší než kdyby kradli

          • Stry128
            19:55 27.09.2022

            Třeba praci? By mohli uklizet ten bordel co tam všude je.

            Třeba praci? By mohli uklizet ten bordel co tam všude je.

    • Malarkey
      19:10 27.09.2022

      Itálie exit? Kdo by jim potom platil.

      Itálie exit? Kdo by jim potom platil.

      • jj284b
        19:19 27.09.2022

        lol.. presne... ako Taliansko tak Madarsko, su prisaty na EU peniazoch.. ani jeden z nich nema zaujem sa odstrihnut..

        lol.. presne... ako Taliansko tak Madarsko, su prisaty na EU peniazoch.. ani jeden z nich nema zaujem sa odstrihnut..

        • greenBelt
          19:45 27.09.2022

          U.K. si taky nepomohlo. Prodělávají na Brexitu a stejně jim to stojí za to. Lidé někdy neuvazují racionálně|ekonomicky. Jinak teď tam nevidím velikou šanci. To se ale může změnit. Zobrazit celý příspěvek

          U.K. si taky nepomohlo. Prodělávají na Brexitu a stejně jim to stojí za to. Lidé někdy neuvazují racionálně|ekonomicky.
          Jinak teď tam nevidím velikou šanci. To se ale může změnit.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            20:14 27.09.2022

            Británie nemá na krku státní bankrot.

            Británie nemá na krku státní bankrot.

    • Quetzal
      19:18 27.09.2022

      Je evidentní, že o Mussolinim nevíte nic. Alespoň podle toho projevu je ta baba normální KDU-ČSL. Podpora rodiny a porodnosti (malá porodnost je celoevropský průser, o tom žádná). ...Zobrazit celý příspěvek

      Je evidentní, že o Mussolinim nevíte nic.
      Alespoň podle toho projevu je ta baba normální KDU-ČSL. Podpora rodiny a porodnosti (malá porodnost je celoevropský průser, o tom žádná). Jo a kecy proti adopcím homosexuálů. To je zásadní změna v chápání rodiny, a chvíli potrvá, než si lidi zvyknou. Normální lidská reakce na neznámé věci. Ještě před padesáti lety byl i samotný homosexuální styk aneb sodomie trestný. Vzpomeňte si na chudáka Turinga. A navíc holt každá politická strana má nějaký úlet, se kterým se nedá souhlasit.

      Nějaké kecy o nadnárodním kapitálu, dost populismus, ale ruku na srdce... kdo z vás má radost, že zahraniční banky ze svých českých poboček stahují zisky, které by jinak mohly zůstat doma a rozvíjet naši zemi. Ale pozor! Chci já vyvlasňovat banky v držení zahraničních vlastníků? Ani omylem! Ale jako každá rozumná země bychom měli podporovat domácí průmysl, domácí finančnictví, domácí zemědělství. Co je na tom špatného?

      PS. Ty kecy a nálepkování jako "krajní pravice", to jsou jen levičácké žvásty. A navíc Mussolini byl levičák, aby bylo jasno.Skrýt celý příspěvek

      • greenBelt
        19:22 27.09.2022

        Mussolini měl kvalitní projevy, proto to přirovnání. Taky táto bába to umí.

        Mussolini měl kvalitní projevy, proto to přirovnání. Taky táto bába to umí.

        • Quetzal
          19:32 27.09.2022

          Jo tak to pardon, já to pochopil trochu jinak. ... To jo, projev má přesvědčivý. Spousta našich politiků by se od ní mohla učit :-))

          Jo tak to pardon, já to pochopil trochu jinak. ... To jo, projev má přesvědčivý. Spousta našich politiků by se od ní mohla učit :-))

    • JVit
      19:21 27.09.2022

      Blbost, normalni konzervativni politicka. Pod vetsinu z toho co rekla bych se podepsal. Hlavne ta cast o niceni individualni identity.

      Blbost, normalni konzervativni politicka. Pod vetsinu z toho co rekla bych se podepsal. Hlavne ta cast o niceni individualni identity.

      • Quetzal
        20:17 27.09.2022

        Máme tu nějakého zarytého levičáka :-))
        U každého kladného komentáře je jedno mínus.

        Máme tu nějakého zarytého levičáka :-))
        U každého kladného komentáře je jedno mínus.

      • raven66
        20:56 27.09.2022

        V Europskom parlamente su vo frakcii Europski konzervativci a reformisti podobne ako slovenska SAS. A to je dost liberalna strana, urcite nie krajne pravicova, dokonca sa ...Zobrazit celý příspěvek

        V Europskom parlamente su vo frakcii Europski konzervativci a reformisti podobne ako slovenska SAS. A to je dost liberalna strana, urcite nie krajne pravicova, dokonca sa distancuju od akejkolvek spoluprace, ci hlasovania s nasimi nackami.
        Talianskym komunistom a socialistom jednoducho po dlhom case vyrastla doma pravicova konkurencia a tak obvinuju, mimochodom podobne ako Putin, na vsetky strany, ze oponent je fasista. To je uz taka ta ruska a neomarxisticka zvyklost oznacovat fasistami kazdeho, kto ma iny nazor na vec, ako oni a nelezie im do zadku.Skrýt celý příspěvek

  • daxik
    18:41 27.09.2022

    Parlament dnes schválil výraznou väčšinou vstup švédska a fínska do NATO. Caká sa len na podpis prezidentky. Tak už len Madari (náš minister zahraničia povedal, že má info, že ...Zobrazit celý příspěvek

    Parlament dnes schválil výraznou väčšinou vstup švédska a fínska do NATO. Caká sa len na podpis prezidentky.

    Tak už len Madari (náš minister zahraničia povedal, že má info, že madari to schvália ešte tento týžden. ´) a Turci.Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      20:05 27.09.2022

      Turci můžou dělat ještě problémy. Bál jsem se Maďarů, ale jestli to mají podepsat už tento týden, tak je to v suchu. Jakmile se to upeče, bude to parádní kopanec do putinových ...Zobrazit celý příspěvek

      Turci můžou dělat ještě problémy. Bál jsem se Maďarů, ale jestli to mají podepsat už tento týden, tak je to v suchu. Jakmile se to upeče, bude to parádní kopanec do putinových vajec se solidní rozběhem.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    17:51 27.09.2022

    AFU začalo brát do zajetí první mobilizované Rusy (video) KUPYANSK, ÚTERÝ 27. ZÁŘÍ 2022 18:26 Šťastný mobilizant: jen ho povolali, a už je v zajetí a hlavně nezraněný. Ruský voják ...Zobrazit celý příspěvek

    AFU začalo brát do zajetí první mobilizované Rusy (video)
    KUPYANSK, ÚTERÝ 27. ZÁŘÍ 2022 18:26
    Šťastný mobilizant: jen ho povolali, a už je v zajetí a hlavně nezraněný.
    Ruský voják řekl, že byl poslán do města Kupjansk v Charkovské oblasti „bojovat proti nacionalistickým praporům“, ale brzy si uvědomil, že tam jsou jen civilisté.
    Ukrajinská armáda už zajímá Rusy, kteří byli povoláni po oznámení ruského prezidenta Vladimira Putina o mobilizaci v jeho zemi. Informuje o tom RBC-Ukraine s odkazem na mluvčího Odesa OVA Sergeje Bratchuka v Telegramu. Bratčuk zveřejnil video, na kterém je vyslýchán zajatý ruský voják. Podle útočníka, se dostal na frontu po zahájení mobilizace v Rusku.
    https://t.me/Bratchuk_Sergey/1... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      18:05 27.09.2022

      Ročník 1977, tvrdí, že je v sovětské armádě a bude to fanoušek Stopařova průvodce po galaxii (má na hlavě ručník). To je materiál...

      Ročník 1977, tvrdí, že je v sovětské armádě a bude to fanoušek Stopařova průvodce po galaxii (má na hlavě ručník). To je materiál...

      • Cernysip
        18:07 27.09.2022

        Ano, silně mi připomněl Švejka... (:-))

        Ano, silně mi připomněl Švejka... (:-))

      • Quetzal
        19:12 27.09.2022

        Za mě - samá pozitiva. Má rád Stopaře. Nechce bojovat a nechal se nejkratší cestou zajmout. Víc takových.

        Za mě - samá pozitiva. Má rád Stopaře. Nechce bojovat a nechal se nejkratší cestou zajmout. Víc takových.

      • Falko
        20:38 27.09.2022

        78

        78

  • jj284b
    17:49 27.09.2022

    zopar zajatych po prestrelke:

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    zopar zajatych po prestrelke:

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • StandaBlabol
      18:09 27.09.2022

      Ze začátku to dost připomíná Kadyrovce - v jedné ruce zbraň, v druhé mobil a střílí na stromy. Ale konec dobrý.

      Ze začátku to dost připomíná Kadyrovce - v jedné ruce zbraň, v druhé mobil a střílí na stromy. Ale konec dobrý.

    • starej
      18:12 27.09.2022

      husty, jak by rekli my decka, ale zase dostal ten neskutecnej bordel v jejich tabore, kurva dyk ani nemuzou vedet kde maj zradlo kde zbrane a kam serou?! to je neskutecny

      husty, jak by rekli my decka, ale zase dostal ten neskutecnej bordel v jejich tabore, kurva dyk ani nemuzou vedet kde maj zradlo kde zbrane a kam serou?! to je neskutecny

      • DanCZer
        18:43 27.09.2022

        Přesně v nejlepších tradicích svých otců a dědů!

        Přesně v nejlepších tradicích svých otců a dědů!

    • LAMP
      18:51 27.09.2022

      Bílé stany a jasně barevné plastové kraviny všude kolem. Asi opravdu chtěli být nalezeni nepřítelem.

      Bílé stany a jasně barevné plastové kraviny všude kolem. Asi opravdu chtěli být nalezeni nepřítelem.

  • Pirat49
    17:43 27.09.2022

    Cital som zaujimavu uvahu, ze by USA na UA dodali miesto Abramsov M1128. Tak ci onak sa ich chcu zbavit a bola by to ,,schudnejsi,, cesta ako tanky , a aj pocty su zaujimave. ...Zobrazit celý příspěvek

    Cital som zaujimavu uvahu, ze by USA na UA dodali miesto Abramsov M1128. Tak ci onak sa ich chcu zbavit a bola by to ,,schudnejsi,, cesta ako tanky , a aj pocty su zaujimave. Vyrobenych 148ks, nieco z toho urcite uz nerozchodia alebo rozoberu na nahradne diely. Ale aj tak by islo asi o najvyraznejsiu pomoc pre UA.Skrýt celý příspěvek

    • starej
      17:58 27.09.2022

      Urcite by to bylo lepsi jak ty Mardery a Lea1 jaky svet jeste nevidel.
      Navic ta stopetka s thermem co ma by udelala velkou paseku mezi rusakama.

      Urcite by to bylo lepsi jak ty Mardery a Lea1 jaky svet jeste nevidel.
      Navic ta stopetka s thermem co ma by udelala velkou paseku mezi rusakama.

      • CerVus
        18:58 27.09.2022

        No.. Marder je BVP i na dnešní poměry s poměrně solidní ochranou a i to leo 1a5 by tam ještě nějakou parádu udělalo. Přeci jen tam silnice nejsou to samé co tady a ty pásy budou ...Zobrazit celý příspěvek

        No.. Marder je BVP i na dnešní poměry s poměrně solidní ochranou a i to leo 1a5 by tam ještě nějakou parádu udělalo. Přeci jen tam silnice nejsou to samé co tady a ty pásy budou znát.
        Na proti tomu ta M1128 může těžit ze své rychlosti při přesunu jako hasič ale moc toho nevydrží. Navíc ani ta spolehlivost není žádná sláva co amíci popisovali.Skrýt celý příspěvek

        • Malarkey
          19:15 27.09.2022

          Ono ve výsledku dojde na všechno. Otázkou je co pošlou dřív.

          Ono ve výsledku dojde na všechno. Otázkou je co pošlou dřív.

        • starej
          19:33 27.09.2022

          Leo1 by tam nahodou udelal hodne dobrou sluzbu. Ta jeho stopetka probije snad vsechno krom T80 a T90 zepredu a o zamerovani thermu optice ani nemluvim. Jenze german je tam ...Zobrazit celý příspěvek

          Leo1 by tam nahodou udelal hodne dobrou sluzbu. Ta jeho stopetka probije snad vsechno krom T80 a T90 zepredu a o zamerovani thermu optice ani nemluvim.
          Jenze german je tam neposle, a v tom je ten problem.Skrýt celý příspěvek

      • Náhodný kolemjdoucí
        20:59 27.09.2022

        Když odhlédneme od neochoty Němců je dodat, tak Leopard 1A5 by možná nebyl až tak špatný - asi je to relativně primitivní technika navržená pro armádu branců z dob studené války. ...Zobrazit celý příspěvek

        Když odhlédneme od neochoty Němců je dodat, tak Leopard 1A5 by možná nebyl až tak špatný - asi je to relativně primitivní technika navržená pro armádu branců z dob studené války. Sice by neřešil techniku pro tankové jednotky ukrajinské armády, ale mohli by třeba zformovat nové tankové roty teritoriální obrany nebo tak něco.
        Osobně bych raději Marder viděl v armádách NATO výměnou za BVP nebo M113.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    17:36 27.09.2022

    Ruský Su-25 sestřelen v Chersonské oblasti https://www.ukrinform.net/rubr... Ukrajinské jednotky protiletadlové obrany ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský Su-25 sestřelen v Chersonské oblasti
    https://www.ukrinform.net/rubr...
    Ukrajinské jednotky protiletadlové obrany dnes sestřelily ruský útočný letoun Su-25 v Chersonské oblasti. Příslušné prohlášení učinil na brífinku mluvčí velitelství vzdušných sil ozbrojených sil Ukrajiny Jurij Ihnat, informuje zpravodaj Ukrinform.
    „Kromě tří bezpilotních letounů (operačně taktické úrovně a dokonce bojových) byl kolem 13:30 sestřelen další útočný letoun Su-25 ruských okupantů. Stalo se to v Chersonské oblasti,“ řekl Ihnat.
    Večer 26. září 2022 ukrajinské letectvo zničilo tři ze tří nepřátelských vzdušných cílů, tedy sebevražedné drony Shahed-136. Dnes ráno jednotky protiletadlové obrany ukrajinských námořních sil také sestřelily tři ze tří sebevražedných dronů.
    Připomínáme, že od 24. února 2022 do 27. září 2022 celkové bojové ztráty Ruska na Ukrajině dosáhly asi 57 750 vojáků.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      17:39 27.09.2022

      Na fotce je nějaký derivát Su-27, úroveň ukrajinské "strategické komunikace" jde dolů.

      Na fotce je nějaký derivát Su-27, úroveň ukrajinské "strategické komunikace" jde dolů.

      • Mr.Tomas
        17:47 27.09.2022

        Pri fotke je hlavne uvedené, že je ilustračná

        Pri fotke je hlavne uvedené, že je ilustračná

        • StandaBlabol
          18:12 27.09.2022

          Ne není, u fotky je datum a čas. Má to vypadat, že na fotce je čerstvě sestřelený stroj. Že je ilustrační je schováno až dole na konci stránky.

          Ne není, u fotky je datum a čas. Má to vypadat, že na fotce je čerstvě sestřelený stroj. Že je ilustrační je schováno až dole na konci stránky.

          • Náhodný kolemjdoucí
            18:51 27.09.2022

            Je přes ní text článku s datem vydání, ale dole je "Photo: illustrative"
            Nicméně měli by to udělat lépe, takhle mohou vznikat i neúmyslně fámy a nepřesnosti.

            Je přes ní text článku s datem vydání, ale dole je "Photo: illustrative"
            Nicméně měli by to udělat lépe, takhle mohou vznikat i neúmyslně fámy a nepřesnosti.

      • RiMr71
        18:01 27.09.2022

        "Photo: illustrative"

        ...něco dolů jde, ale něco úplně jiného...

        "Photo: illustrative"

        ...něco dolů jde, ale něco úplně jiného...

      • flanker.jirka
        21:00 27.09.2022

        Asi jim došly ilustrační fotky s SU 25, tak použili derivát SU 27. Rozhodně tím přispěli k věrohodnosti informace. Oryx z toho bude jistě nadšen.

        Asi jim došly ilustrační fotky s SU 25, tak použili derivát SU 27. Rozhodně tím přispěli k věrohodnosti informace. Oryx z toho bude jistě nadšen.

  • Cernysip
    17:25 27.09.2022

    Kdy se Evropa naučí bránit? Francie a Německo stále říkají, že Evropa se bude muset přestat spoléhat na Washington, ale pak udělají přesně ...Zobrazit celý příspěvek

    Kdy se Evropa naučí bránit?
    Francie a Německo stále říkají, že Evropa se bude muset přestat spoléhat na Washington, ale pak udělají přesně to.
    https://www.politico.eu/articl...
    CLEA CAULCUTT, HANS VON DER BURCHARD A JACOPO BARIGAZZI
    27. ZÁŘÍ 2022 – 4:00 hod
    PAŘÍŽ/BERLÍN – Třicet let poté, co hrůzy balkánských válek odhalily neschopnost západní Evropy vypořádat se s konfliktem na evropské půdě, ruská invaze na Ukrajinu ukazuje, jak málo se změnilo. Když se Jugoslávie začala v roce 1991 rozpadat a lucemburskému ministru zahraničí Jacquesu Poosovi připadl úkol, aby učinil nemožné, vyslovil osudově optimistickou poznámku: "Toto je hodina Evropy, ne hodina Američanů."
    Od té doby proběhly roky zoufalého zpytování duše, proč se Evropě nepodařilo konstituovat se jako vojenská síla. Mantra „Amerika na prvním místě“ bývalého prezidenta USA Donalda Trumpa dostala na novou úroveň paniky, jak francouzského prezidenta Emmanuela Macrona, tak bývalou německou kancléřku Angela Merkelová, kteří vydali hrozivá varování, že EU se již nemůže spoléhat na USA. Macron neustále mluví o obrovské hře na to, že Evropa zavádí vlastní bezpečnostní agendu, ale jeho sliby – spolu se závazky mnoha dalších vysokých evropských politiků – že budou prosazovat politiku evropské „strategické autonomie“, v níž EU výrazně sníží svou vojenskou závislost na USA, byly dosud téměř výhradně rétorické.
    Tváří v tvář genocidnímu útoku ruského prezidenta Vladimira Putina na největší zemi v Evropě se Francie a Německo sedm měsíců vojensky spoléhaly na Washington a v menší míře na Británii, aby zaručily demokracii a svobodu blízkému spojenci EU.
    Podle Kielského institutu pro světovou ekonomiku, U.S. přislíbila 25 miliard eur na vojenskou podporu Ukrajině a Spojené království přislíbilo 4 miliardy eur. Naproti tomu Německo přislíbilo 1,2 miliardy eur, tedy méně než Polsko s 1,8 miliardy eur, zatímco francouzská vojenská podpora Kyjevu se sotva registruje, ve výši 233 milionů eur, v žebříčku za Estonskem. Británie vycvičila 5000 ukrajinských vojáků, zatímco Francie jich trénovala 100.
    Tyto nesrovnalosti jsou otázkou politické vůle, nikoli hotovosti. Roční hrubý domácí produkt EU je 14 bilionů eur a celkový rozpočet na obranu činí 230 miliard eur. Francie však zdůraznila, že nechce být „spolubojovníkem“ ve válce ani „ponižovat“ Rusko, zatímco německý kancléř Olaf Scholz zdůrazňuje nebezpečí vtažení do konfliktu. Všechny oči se nyní upírají na to, zda hrozí potenciální změna „srdce Evropy“ a zda evropský ekonomický král Německo a Francie, jediná jaderná mocnost EU, budou souhlasit s vysláním tanků Leopard 2 a Leclerc. Ukrajina sama prosí o více zbraní nyní, když Putin posílá do boje další statisíce vojáků.

    Náš osud ve vlastních rukou
    Rozdíly ve výdajích mezi USA a Západoevropany vyvolávají ve vedoucích představitelích EU mučivé otázky o tom, co by se stalo s Kyjevem, kdyby U.S. prezident byl méně otevřený rozsáhlé intervenci než je Joe Biden. Německá ministryně obrany Christine Lambrechtová v hlavním projevu tento měsíc uznala, že situace je neudržitelná. "Německo a Evropané jsou závislí na mírovém řádu, který nemohou sami zaručit," řekla Lambrecht. Dodala, že je to obzvláště problematické, protože Amerika stále více obrací „svou hlavní pozornost“ k Pacifiku. Washington „už nemusí být schopen garantovat obranu Evropy ve stejném rozsahu jako v minulosti,“ řekla ministryně. „Závěr je jasný: My Evropané, a tedy především my Němci, musíme udělat více, abychom sami mohli věrohodně prokázat tolik vojenské síly, že ostatní mocnosti ani nenapadne nás napadnout.“
    Zda však po těchto slovech budou následovat činy, zůstává nejasné. Její kritici rychle poukázali na to, že bývalá kancléřka Merkelová dospěla k podobnému závěru již v roce 2017 — když na stranickém mítinku v mnichovském pivním stanu řekla, že „my Evropané musíme vzít svůj osud do vlastních rukou“ —, aniž by se poté něco stalo. Jde o fenomén, který sužuje evropskou obranu již dlouhou dobu: „Už v 90. letech zněl hlas: Nemůžeme být pořád závislí na Američanech,“ řekla Claudia Major z Německého institutu pro mezinárodní a bezpečnostní záležitosti. Odkázala na francouzsko-britskou deklaraci Saint Malo z roku 1998, reakce na neúspěchy v balkánských válkách, které zdůrazňovaly, že Evropa „musí mít kapacitu pro autonomní akci, podporovanou důvěryhodnými vojenskými silami“. Místo toho se však „od té doby stalo málo“, protože hlavní evropské mocnosti „se necítily vojensky ohroženy a prostě spoléhaly na USA,“ řekla Major.

    Nelze spolupracovat
    Přestože se dlouho tradovalo, že EU nedokáže věrohodně posílit své obranné schopnosti, pokud si ponechá 27 armád, které se často pokoušejí samostatně plnit stejné úkoly a vyvíjet vlastní vybavení, snahy o sdružování zdrojů mají stále fatální zádrhely.
    „Musíme sladit naše jednání, stejně jako se [Německo] připravuje být další vojenskou mocností,“ řekla bývalá francouzská ministryně pro Evropu a europoslankyně Nathalie Loiseau s odkazem na obrovský berlínský fond na modernizaci armády ve výši 100 miliard eur. "Naše úsilí je roztříštěné, dochází k velkému plýtvání, protože máme tolik různých modelů tanků, plavidel a stíhaček." Jen málo věcí tak úhledně symbolizuje strasti této chabé spolupráce a nedůvěry jako strádání francouzsko-německo-španělského projektu bojových letounů FCAS. Doslova se nerozjede.

    FCAS, což je zkratka pro Future Combat Air System, byl léta utápěn ve zpožděních a potížích a utrpěl nové neúspěchy, i když evropské vlády slíbily obnovený závazek k obraně v důsledku ukrajinské války. První modely stíhačky se neočekávají dříve než v roce 2040 díky neshodám mezi Francouzi a Němci o vedení společného projektu. Francouzští představitelé a experti na obranu se vztekají nad nedávným německým rozhodnutím nahradit takzvaný „nukleární podíl“ části svého letectva, které by mělo být schopné shazovat americké jaderné bomby v případě války s Ruskem, americkými stíhačkami F- 35.
    „V Německu není příliš jasná linie. Některé věci jsou uklidňující, ostatní si dělají starosti. Francie se v otázkách obrany o Německo skutečně opřít nemůže,“ řekl Pierre Haroche, evropský odborník na obranu v think-tanku IRSEM podporovaném francouzským ministerstvem obrany. „Prioritou Německa není vybudovat evropskou obranu, ale obnovit svou armádu, která se rozpadala. Chce znovu získat svůj status dobrého žáka v NATO,“ dodal. Němečtí představitelé tvrdí, že rozhodnutí ohledně F-35 nemění závazek Berlína vůči FCAS. Namísto toho, tvrdí, bylo o F-35 rozhodnuto pouze proto, že bylo nutné okamžitě koupit nová letadla, zatímco FCAS je ještě daleko od uvedení do provozu. Kromě toho představitelé v Berlíně argumentují, že Washington by nesouhlasil s tím, aby americké jaderné bomby přepravovalo letadlo, jehož konstrukční plány nebyly dříve poskytnuty americké rozvědce. Německo ze své strany obvinilo francouzský obranný průmysl, že nehraje s míčem, pokud jde o vojenskou spolupráci. „Ve všem, o čem diskutujeme, musí být na konci jasné, že s námi bude zacházeno jako se sobě rovnými. A že nemohou existovat francouzské průmyslové podniky, které chtějí omezit přístup k určitým znalostem. Měli bychom za to platit, ale nezískáváme úplný přístup ke všem datům? Tak to být nemůže,“ řekla Lambrecht pro POLITICO.
    Přesto Lambrecht také uznala, že v zájmu podpory společných evropských obranných projektů musí Německo opustit svou politiku schopnosti blokovat vývoz zbraní od spojenců, pokud tyto zbraně byly původně z Německa nebo byly vyvinuty společně. Spojenec z NATO Estonsko měl například krátce před válkou zakázán prodej zbraní Ukrajině. „Pokud dělám takový projekt společně se svými spojenci, kteří sdílejí stejné hodnoty jako já, a pokud jsem tam jediná země, která má jiný postoj k exportu, pak si musíte položit otázku, zda to vlastně vůbec může být překážkou,“ řekla.

    Žádné řešení z Bruselu
    Brusel se snaží přimět evropské země, aby se připojily ke svým obranným projektům, ale pokrok je na bodu mrazu. Evropská komise v květnu navrhla nový plán koordinace vojenských výdajů mezi členskými zeměmi EU. Zda země kupují americké nebo evropské zbraně, se stalo klíčovým bodem diskuse. Josep Borrell, nejvyšší diplomat EU, zdůraznil, že Evropa nakupuje asi 60 procent svých systémů mimo blok, a vyzval k přesunu k většímu počtu domácích zdrojů. Návrh nyní studují odborníci na obranu v Radě a existuje naděje, že by mohl v listopadu přistát na stole ministrů obrany, než půjde do Evropského parlamentu. Diplomaté pracující na spisu však nejsou přesvědčeni, že takový časový plán je proveditelný, protože diskuse je stále v rané fázi. Částky, o které jde, jsou také malé. Komise navrhuje 500 milionů eur na dva roky na podporu společného nákupu zbraní, což je podle diplomatů příliš málo na posílení evropských kapacit.
    "Určitě, zatím nemáme žádný gamechanger," řekl jeden z diplomatů. Od Komise se očekává další ambicióznější návrh, ale není jasné, kdy přesně dorazí. Mezi hlavní sporné body patří pravidla pro obranné společnosti, které přijímají dceřiné společnosti mimo blok nebo mají globální vlastnické struktury a používání high-tech komponent pocházejících ze zemí, jako jsou USA nebo Velká Británie. Podle diplomatů má Francie na tyto otázky přísnější pohled než například Itálie nebo Švédsko. Zásadní otázkou však je, že pro nákup evropských členských zemí se musí nejprve přesvědčit, že kupují nejmodernější produkty vyrobené s nejlepšími dostupnými technologiemi. „Nemůžeme kupovat evropské produkty jen kvůli nákupu od evropského průmyslu, to se mi zdá jasné,“ řekl vysoce postavený diplomat.

    Mezera v důvěryhodnosti
    Občas se zdálo, že krutost ukrajinské války by si konečně mohla vynutit splynuté myslí mezi Francií a Německem. Minulý měsíc Scholz nastínil svou vizi „silnější, suverénnější, geopolitické Evropské unie“. V Paříži bylo Scholzovo prohlášení čteno jako opožděná odpověď na Macronovu výzvu z roku 2017 po „strategické autonomii“. Macron doufal, že oživí evropskou obrannou politiku, a hovořil o potřebě vybudovat „společné intervenční síly, společný obranný rozpočet a společná doktrína jednat.“ Ale kromě diplomatických jemností se ani Scholz ani Macron nedokázali postavit do čela válečného úsilí. Francie a Německo ve snaze řídit evropskou agendu jsou až za Polskem a severskými a pobaltskými zeměmi. Několik francouzských představitelů uvedlo, že veřejně dostupná čísla o vojenských darech neodrážela skutečnost, protože Francie všechny své dary nezveřejnila. Pokud ano, je to rozhodnutí, které se podle Philippa Maze-Senciera, odborníka na veřejné záležitosti z Institut Montaigne a globálního předsedy pro veřejné záležitosti v Hill+Knowlton Strategies, obrátilo proti němu. „Rozhodli jsme se nehrát komunikační hru, ale pak se to jeví tak, že Francie je na sedmém místě v mezinárodním žebříčku, na stejné úrovni jako Norsko. Ale my nehrajeme ve stejné lize jako Norsko. Není divu, že pak nejsme legitimní, pokud jde o vedení Evropy k obraně,“ řekl Maze-Sencier. Macronovy minulé pokusy postavit se do role prostředníka v konfliktu a propagovat Francii jako „vyrovnávací mocnost“ na Ukrajině také vyvolaly podezření ohledně jeho dlouhodobých cílů. Jeho rozhodnutí ponechat otevřenou komunikaci s Kremlem a minulé výzvy „neponižovat Rusko“ byly podle Maze-Senciera v mnoha částech EU zesměšňovány. „[Francie] ztratila důvěryhodnost kvůli našemu postoji k Ukrajině. Stručně řečeno, naši přátelé v severských zemích, pobaltských státech a ve východní Evropě se cítí zklamáni a dokonce to srovnávají s [nedostatkem solidarity] ve druhé světové válce,“ řekl Maze-Sencier. "Každý den opakují, zajistěte nám americkou ochranu," dodal.Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      18:36 27.09.2022

      Do kamene vytesat a postavit před parlamenty všech hlavních evropských zemí.

      Do kamene vytesat a postavit před parlamenty všech hlavních evropských zemí.

  • Tino
    17:23 27.09.2022

    drsne video zlikvidovanej RUS posadky..

    https://twitter.com/heroofthed...

    drsne video zlikvidovanej RUS posadky..

    https://twitter.com/heroofthed...

  • jj284b
    17:14 27.09.2022

    uz si lamu nohy aby nemuseli narukovat...

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    uz si lamu nohy aby nemuseli narukovat...

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    • Atomas
      17:20 27.09.2022

      Velmi drsné...

      Velmi drsné...

    • DanCZer
      17:37 27.09.2022

      Tak ten způsob je dost hustej - obě kosti zlomené, dislokace a k tomu nádavkem poničené měkké tkáně kolem. Takže finální stav bude, že bude možná do konce života kulhat a na frontu ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak ten způsob je dost hustej - obě kosti zlomené, dislokace a k tomu nádavkem poničené měkké tkáně kolem. Takže finální stav bude, že bude možná do konce života kulhat a na frontu půjde o dva měsíce později. Gratulujeme!Skrýt celý příspěvek

      • Desertfremen
        17:58 27.09.2022

        To vyzerá na veľmi komplikovanú zlomeninu. To bude mať najmenej 12 týždňov v sádre (3 mesiace) + ďalšie 3 mesiace bude musieť byť rehabilitácia. až potom sa môže noha v plnom ...Zobrazit celý příspěvek

        To vyzerá na veľmi komplikovanú zlomeninu. To bude mať najmenej 12 týždňov v sádre (3 mesiace) + ďalšie 3 mesiace bude musieť byť rehabilitácia. až potom sa môže noha v plnom rozsahu zaťažiť ako pred zlomením. Čiže pol roka.

        Obecne platí že koľko týždňov je noha v sádre, toľko týždňov musí byť postupná rehabilitácia.
        Pretože tým že sa noha nehýbe dlhý čas, dôjde tam k výraznému úbytku svalstva a skrátenu šliach a oslabeniu väzív.Skrýt celý příspěvek

        • DanCZer
          18:33 27.09.2022

          S ohledem na to, jak přistupují k mobilizovaným, tak na nějakou rehabilitaci se ohlížet nebudou - sundají mu sádru a hurá na frontu.

          S ohledem na to, jak přistupují k mobilizovaným, tak na nějakou rehabilitaci se ohlížet nebudou - sundají mu sádru a hurá na frontu.

    • LAMP
      18:47 27.09.2022

      Tak tohle je určitě na operaci a spoustu šroubů.

      Tak tohle je určitě na operaci a spoustu šroubů.

    • MacGyver
      19:12 27.09.2022

      To video jsem viděl už před několika lety.

      To video jsem viděl už před několika lety.

    • Ján Paliga
      22:30 27.09.2022

      Inšpirovali sa asi našou klasikou Občanský půkaz.... - https://www.youtube.com/watch?...

      Inšpirovali sa asi našou klasikou Občanský půkaz.... - https://www.youtube.com/watch?...

Načítám diskuzi...