VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • matusco
    23:34 27.09.2022

    Chce sa mi z nich grcať... :( Kazach: "Prečo ste utiekli z RU?" Rusi: "Preč od vojny. To nie je naša vojna" Kazach: "Čiže nechcete zabíjať Ukrajincov?" Rusi: "Nie." Kazach: ...Zobrazit celý příspěvek

    Chce sa mi z nich grcať... :(

    Kazach: "Prečo ste utiekli z RU?"
    Rusi: "Preč od vojny. To nie je naša vojna"
    Kazach: "Čiže nechcete zabíjať Ukrajincov?"
    Rusi: "Nie."
    Kazach: "Čí je Krym, povedzte?"
    Rusi: (krútia sa jak hadi) "...........Eeee, hmm, aaa,... Krymčanov......"
    Kazach: (lapá po dychu) " A Doneck, Luhansk?"
    Rusi: "Noo, ...tie územia patria ľuďom, ktorí žijú na nich."
    Kazach: (má dosť) "Tak vidíte, ľudia", ako odpovedajú... A Pavlodar? Ten patrí komu?"

    Viac sa mi nechce prekladať. Tie ruské ksichty si zaslúžia vrátiť späť...

    https://twitter.com/SputnikATO... Skrýt celý příspěvek

    • Robo
      23:40 27.09.2022

      Okamžitě deportovat zpátky do ruska !!!!! To je evidentní další šíření ruskýho fašismu . To je jako mor .

      Okamžitě deportovat zpátky do ruska !!!!! To je evidentní další šíření ruskýho fašismu . To je jako mor .

    • Theokotos
      23:41 27.09.2022

      To je mix upřímného "nechci zabíjet" ruské duše a vlastně neméně upřímného "chci, aby mi patřilo vše".
      Jakže to napsal Kypling? "Půl děcko a půl ďas"...

      To je mix upřímného "nechci zabíjet" ruské duše a vlastně neméně upřímného "chci, aby mi patřilo vše".
      Jakže to napsal Kypling? "Půl děcko a půl ďas"...

      • alter01
        04:46 28.09.2022

        Zabíjať by aj chceli , ale nechcú byť pri tom zabití!!!! To je celý problém ! Buči a Izjume to ukázali jasne ako si to predstavujú! Stalin nebol Mister Gulag! Tam slúžili ...Zobrazit celý příspěvek

        Zabíjať by aj chceli , ale nechcú byť pri tom zabití!!!! To je celý problém !
        Buči a Izjume to ukázali jasne ako si to predstavujú!
        Stalin nebol Mister Gulag! Tam slúžili desaťtisíce rusov , ktorým robilo vraždenie svoloči , nepriateľov sovietskej vlasti dobre !
        Ps. Názory takého Navaľného ohľadom Ukrajiny nemajú veľké rozdiely oproti Purinovým !Skrýt celý příspěvek

        • Erich
          04:58 28.09.2022

          Naprostý souhlas!

          Naprostý souhlas!

    • matusco
      23:59 27.09.2022

      Predsa ešte záver: Kazach: "Prečo nie ste v svojej krajine? V Moskve, Petrohrade, Dagestane ľudia idú na mítingy a protestujú/búria sa (?), za svoju vlasť. A vy, utekáte zo svojej ...Zobrazit celý příspěvek

      Predsa ešte záver:
      Kazach: "Prečo nie ste v svojej krajine? V Moskve, Petrohrade, Dagestane ľudia idú na mítingy a protestujú/búria sa (?), za svoju vlasť. A vy, utekáte zo svojej krajiny. Rozumiete? Mali by ste sa vrátiť a vzbúriť sa za svoju krajinu..."
      Rusi: .................................................................... (jeden z nich nedokáže vydržať ani priamy pohľad).

      Morálny odpad toto...Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        00:04 28.09.2022

        No, katarze bolí a příjemná není nikdy. Spíš doufám, že to u nich není jen stud, ale opravdu katarze. Ta přináší šanci na změnu.

        No, katarze bolí a příjemná není nikdy. Spíš doufám, že to u nich není jen stud, ale opravdu katarze. Ta přináší šanci na změnu.

        • Tonda
          00:14 28.09.2022

          Kéž by. Ale spíše to vypadá na prach obyčejnou vy**canost.

          Kéž by. Ale spíše to vypadá na prach obyčejnou vy**canost.

    • Tino
      07:16 28.09.2022

      taka je imho vacsina rus,bojovat nechcu pretoze im hrozi zabitie, nie ze byim vadilo zabijanie UA,protestovat nebudu pretoze su zbabeli a rus je vsade kdesi ukazu...

      taka je imho vacsina rus,bojovat nechcu pretoze im hrozi zabitie, nie ze byim vadilo zabijanie UA,protestovat nebudu pretoze su zbabeli a rus je vsade kdesi ukazu...

    • RiMr71
      08:58 28.09.2022

      ...no jsou zde takoví, co ti budou opakovaně tvrdit, že bychom je měli taky "zachraňovat"...

      ...no jsou zde takoví, co ti budou opakovaně tvrdit, že bychom je měli taky "zachraňovat"...

  • Silver
    23:29 27.09.2022

    Ukrajinská obranná spravodajská služba tvrdí, že Rusko používa „blokujúce jednotky na ústup“, aby zabránili ruským silám v ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinská obranná spravodajská služba tvrdí, že Rusko používa „blokujúce jednotky na ústup“, aby zabránili ruským silám v ústupe.
    https://twitter.com/RALee85/st... Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      00:38 28.09.2022

      Vot éto takája ruskaja tradicija, důstojníci NKVD střílející do zad každého, kdo zakolísal v útoku. Opět dám k té ruské bídě k dobru jeden citát, tentokrát Reaganův: "Nic se ...Zobrazit celý příspěvek

      Vot éto takája ruskaja tradicija, důstojníci NKVD střílející do zad každého, kdo zakolísal v útoku.
      Opět dám k té ruské bídě k dobru jeden citát, tentokrát Reaganův:
      "Nic se nenaučili a nic nezapomněli".Skrýt celý příspěvek

      • night
        04:43 28.09.2022

        Povedal to síce de Talleyrand o Bourbonovcoch, ale inak to sedí :-)

        Povedal to síce de Talleyrand o Bourbonovcoch, ale inak to sedí :-)

  • ruleta
    23:02 27.09.2022

    Pro milovniky konspiraci, dneska otevrelo Polsko Baltic pipe, plynovod ze Skandinavie.

    Pro milovniky konspiraci, dneska otevrelo Polsko Baltic pipe, plynovod ze Skandinavie.

    • flanker.jirka
      23:26 27.09.2022

      To je mimo, baltic pipe nemá ambice nahradit tak velké kapacity plynu na které byly stavěny NS 1 a 2.

      To je mimo, baltic pipe nemá ambice nahradit tak velké kapacity plynu na které byly stavěny NS 1 a 2.

      • ruleta
        23:30 27.09.2022

        co je mimo? Proste fakt je, ze dneska Polsko otevrelo Baltic pipe (jako jednu z alternativ k RF) a dneska letel NSX do povetri. Nepisu, ze BP ma NS nahrazovat.

        co je mimo? Proste fakt je, ze dneska Polsko otevrelo Baltic pipe (jako jednu z alternativ k RF) a dneska letel NSX do povetri. Nepisu, ze BP ma NS nahrazovat.

      • alter01
        23:31 27.09.2022

        To bude nejaký omyl , poľský Baltic pipe nemá ambície nahradiť NS 1 , 2.
        On iba rieši , čiastočne , tak ako má byť , poľský problém z plynom.

        To bude nejaký omyl , poľský Baltic pipe nemá ambície nahradiť NS 1 , 2.
        On iba rieši , čiastočne , tak ako má byť , poľský problém z plynom.

      • flanker.jirka
        23:39 27.09.2022

        ruleta
        To si myslíte, že provedli takovou věc na truc němcům? Pokud by se na to přišlo, měli by poláci velký problém se všemi, kteří z NS odebírali plyn.

        ruleta
        To si myslíte, že provedli takovou věc na truc němcům? Pokud by se na to přišlo, měli by poláci velký problém se všemi, kteří z NS odebírali plyn.

        • ruleta
          23:45 27.09.2022

          Ja vubec nevim kdo to udelal. Proto jsem pro pobaveni dal slova pro milovniky konspiraci. Moje omezene znalosti rikaji - - v danych mistech byla americka lod (USS ...Zobrazit celý příspěvek

          Ja vubec nevim kdo to udelal. Proto jsem pro pobaveni dal slova pro milovniky konspiraci.

          Moje omezene znalosti rikaji -

          - v danych mistech byla americka lod (USS Kearsarge)..ale samo o sobe to nic neznamena

          - RF muze hrat nejakou hru, kterou ted nevidim, nechapu a je treba sofistikovana.

          - Nejvice z toho tezit muze Polsko, Ukrajina, protoze zustane vlastne to co pred NS...ale opet to, ze jim tohle neco prinese, tak samo o sobe neznamena, ze to tyto zeme udelaly.

          Jedina zeme u ktere mi to komplet nedava smysl, tak je Nemecko, takze verim, ze to Nemecko nebylo :DSkrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            23:50 27.09.2022

            O tom kdo kde hraje jakou hru se asi ještě dlouho nedozvíme.
            Já bych za tím hledal Grétu a Timmermanse. :-D

            O tom kdo kde hraje jakou hru se asi ještě dlouho nedozvíme.
            Já bych za tím hledal Grétu a Timmermanse. :-D

          • Upgrade
            00:18 28.09.2022

            Akoze Polsko ide vyhlasit vojnu Rusku kvoli trubkam, co sa daju opravit za par tyzdnov, aby mohli inkasovat za tranzit ruskeho plynu, ktoreho sa chce kazdy zbavit?

            Akoze Polsko ide vyhlasit vojnu Rusku kvoli trubkam, co sa daju opravit za par tyzdnov, aby mohli inkasovat za tranzit ruskeho plynu, ktoreho sa chce kazdy zbavit?

          • Scotty
            00:21 28.09.2022

            Opravdu to za pár týdnů nikdo neopraví.

            Opravdu to za pár týdnů nikdo neopraví.

          • VitaZ
            00:39 28.09.2022

            Je předčasné dělat teď nějaké závěry o tom, kdo stojí za výbuchy NS 1 a 2. Švédi uvádějí, že podle jejich seismografů odpovídá síla explozí cca 100 kg průmyslové trhaviny ...Zobrazit celý příspěvek

            Je předčasné dělat teď nějaké závěry o tom, kdo stojí za výbuchy NS 1 a 2. Švédi uvádějí, že podle jejich seismografů odpovídá síla explozí cca 100 kg průmyslové trhaviny (dynamitu). Až budou k dispozici závěry (a záběry) z míst výbuchů, bude v mnohém jasněji. Po každém výbuchu totiž vždycky zůstane celá řada stop. Zbytky výbušniny, která ne vždy zdetonuje úplně všechna, zbytky iniciačního zařízení, v případě použití nějaké rakety nebo torpéda zbytky pláště a pohonné soustavy a pod.
            Plynovod neleží v žádné extrémní hloubce, takže by důkladně ohledání nemuselo být zásadním problémem. Až pak se uvidí.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            00:42 28.09.2022

            Upgrade - jen pro poradek nic z toho co pises z meho prispevku nevyplyva a ani jsem to nenapsal. - Fakt se to da opravit za par tydnu? Ty uz mas informace o rozsahu skod a ...Zobrazit celý příspěvek

            Upgrade - jen pro poradek nic z toho co pises z meho prispevku nevyplyva a ani jsem to nenapsal.

            - Fakt se to da opravit za par tydnu? Ty uz mas informace o rozsahu skod a pripravenosti Nord Stream AG (vlastneny 51% Gazpromem) vse opravit?

            - fakt jde o penize za tranzit? Polsko a dalsi zeme proti NS neprotestovali kvuli ztrate prijmu za tranzit.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            07:41 28.09.2022

            Upgrade Tohle nikdo jen tak neopraví, potřebujete zkontrolovat velkou část potrubí v délce několika kilometrů na obou stranách od zničených konců. Potřebujete konstrukční lodě ...Zobrazit celý příspěvek

            Upgrade
            Tohle nikdo jen tak neopraví, potřebujete zkontrolovat velkou část potrubí v délce několika kilometrů na obou stranách od zničených konců. Potřebujete konstrukční lodě schopné potrubí vyzvednout a spojit nad vodou. Potřebujete u vyzdviženého potrubí zajistit výtlak vody z potrubí.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      00:50 28.09.2022

      No, kdyby to mělo být Poláci, tak nemají kapacitu na takovou akci. Pokud by to udělali US, tak rozhodně ne z lodi, která tam údajně byla. Tohle udělal spíš dron a nebo potápěči. V ...Zobrazit celý příspěvek

      No, kdyby to mělo být Poláci, tak nemají kapacitu na takovou akci. Pokud by to udělali US, tak rozhodně ne z lodi, která tam údajně byla. Tohle udělal spíš dron a nebo potápěči. V obojím má rusácko solidní kapacity. Co se týče ponorek a UUV, tak v tomto jsou dobře vybavení.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        01:03 28.09.2022

        Na zaklade ceho rikas, ze na to polaci nemaji kapacity? Grom ve svem vyctu toho co zvlada toto ma. (https://grom.wp.mil.pl/pl/page... USA ma v oblasti USS ...Zobrazit celý příspěvek

        Na zaklade ceho rikas, ze na to polaci nemaji kapacity? Grom ve svem vyctu toho co zvlada toto ma. (https://grom.wp.mil.pl/pl/page...

        USA ma v oblasti USS Kearsarge, ale to jaksi neznamena, ze lod priplula nad NS X a odpalila to (wtf!). Podivej se na takticke parametry lodi vcetne jednotek, ktere tam jsou/mohou byt.

        Klidne to mohla byt akce UA/Polsko - cista spekulace.Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          01:14 28.09.2022

          Tak řekněme, že Poláci - jak by to měli jako udělat?

          Tak řekněme, že Poláci - jak by to měli jako udělat?

          • ruleta
            01:20 28.09.2022

            No idea, jakoze bezne nedelam planovani a taktickou pripravu na takove mise. Dal jsem priklad Gromu, ktery na podobne akce trenuje. Techniku/vybaveni na toto maji, lidi taky a dle ...Zobrazit celý příspěvek

            No idea, jakoze bezne nedelam planovani a taktickou pripravu na takove mise. Dal jsem priklad Gromu, ktery na podobne akce trenuje. Techniku/vybaveni na toto maji, lidi taky a dle boji viz odkaz nahore, tak se vzdalenost od polskeho pobrezi pohybuje mezi cca 80 az 140 km.Skrýt celý příspěvek

          • Poly
            20:20 28.09.2022

            ruleta Odkaz nefunguje. Že to udělala loď to si asi nemyslí nikdo, ne? Odaz mimochodem nefunguje. Když něco tvrdím, tak mám asi jasno, že tomu tak je a vím jak to asi probíhá. Já ...Zobrazit celý příspěvek

            ruleta
            Odkaz nefunguje. Že to udělala loď to si asi nemyslí nikdo, ne? Odaz mimochodem nefunguje.
            Když něco tvrdím, tak mám asi jasno, že tomu tak je a vím jak to asi probíhá. Já třeba jasno mám a vím, že to asi v případě Polska nejde. A pokud se to nemá profláknout, tak ani v případě USA.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        07:49 28.09.2022

        Poly Kapacitu s potopením se do 50 metrové hloubky má dnes prakticky každý, kdo se potápění chce věnovat. I v Česku jsou školy kde Vás naučí potápět do hloubky 40 metrů jako ...Zobrazit celý příspěvek

        Poly
        Kapacitu s potopením se do 50 metrové hloubky má dnes prakticky každý, kdo se potápění chce věnovat. I v Česku jsou školy kde Vás naučí potápět do hloubky 40 metrů jako naprostého amatéra. A ani případné vybavení v podobě miniponorek dnes není problém. Stačí tam připravit nálože a buď je mít s možností dálkového ovládání nebo nastavené s časovým zpožděním.
        https://olomouc.rozhlas.cz/pri...
        https://kurzy.divers.cz/produc... Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          21:00 28.09.2022

          To je sice pěkné, ale takový kurz je k ničemu. A nemusíte mi to tu psát. Píšu to, že to není jednoduché, protože o tom něco vím resp hodě toho o potápění vím. Hloubka tam není 50 ...Zobrazit celý příspěvek

          To je sice pěkné, ale takový kurz je k ničemu. A nemusíte mi to tu psát. Píšu to, že to není jednoduché, protože o tom něco vím resp hodě toho o potápění vím. Hloubka tam není 50 metrů, ale minimálně 80 metrů a zdá se že jedna z nich je 110 metrů hluboko. To je práce pro tým profesionálů a je třeba mít zázemí. Takže ne úplně lehce schovatelný diving support vessel, řekněme 20 členů posádky a minimálně 2 velmi zkušené potápěče. A dalšího pomocného potápěče.
          Není to práce na pár minut, v takové hloubce je nitrox pasé. Nemluvě pak o dlouhé dekompresi.

          Takže je potřeba mít speciální dron. A to hodně speciální, protože musí být relativně rychlý, obratný, schopný operovat v takové hloubce a zároveň by měl mít nějaký dosah. Musí umět položit náklad a hlavně to usí proběhnout čistě. Nikdo by se přece nemohl dozvědět, že to bylo Polsko nebo USA. V případě Ruska je to jedno, tam se pozůstatky po dronu nebo bombě najít klidně mohou.

          BTW takový dron musí mít buď umělou inteligenci a nebo musí být řízen kabelem. Hloubka a vzdálenost signálu nesvědčí. USA jsem nic takového nezaznamenal takového nepředvedli, Rusko ale ano.Skrýt celý příspěvek

  • Pepe81
    22:58 27.09.2022

    Již nedohledám v záplavě odpovědí zde: https://twitter.com/CovertShor... Ale komentář, který mi přišel relevantní je ve ...Zobrazit celý příspěvek

    Již nedohledám v záplavě odpovědí zde: https://twitter.com/CovertShor...

    Ale komentář, který mi přišel relevantní je ve smyslu: rusko nebude platit za nedodání plynu -sankce (protože "někdo" vyhodil do luftu...) + rusko ukáže, že je schopno odstavit ostatní podmořské plynovody (nejistota na trhu, zvedání cen)

    Nevím, jestli je pravda, že se rusku platí, i když "někdo" zničil plynovody bez ohledu na provoz.

    Dle mě je to známka ruského zoufalství nebo známka nové železné opony. Nebo obojí.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      23:02 27.09.2022

      "rusko ukáže, že je schopno odstavit " - Jenomze nedokaze, uz ted se to tam hemzi Natovskymi letadly a vojenskymi plavidly.

      "rusko ukáže, že je schopno odstavit " - Jenomze nedokaze, uz ted se to tam hemzi Natovskymi letadly a vojenskymi plavidly.

      • Poly
        00:53 28.09.2022

        Aktuálně neumíme ochránit zcela jistě vše ani zdaleka. Dost pochybuju, že ochráníme alespoň plynovody. Mnohem horší jsou kabely - elektrika a data. Drony na to rusácko má a ponorky ...Zobrazit celý příspěvek

        Aktuálně neumíme ochránit zcela jistě vše ani zdaleka. Dost pochybuju, že ochráníme alespoň plynovody. Mnohem horší jsou kabely - elektrika a data. Drony na to rusácko má a ponorky k tomu vybavené taky.

        Nicméně si myslím, že tato akce je čistě ku prospěchu. Potřebují love a levný plyn jim škodí.Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      23:53 27.09.2022

      V zmluve o dodávkach plynu Gazpromom sú určite sankcie za nedodanie a určite je tam výluka zo sankcií z titulu "vyššej moci". Výbuch plynovodu je takáto vyššia moc. Má to logiku a ...Zobrazit celý příspěvek

      V zmluve o dodávkach plynu Gazpromom sú určite sankcie za nedodanie a určite je tam výluka zo sankcií z titulu "vyššej moci". Výbuch plynovodu je takáto vyššia moc. Má to logiku a vysvetľuje to znefunkčnenie NS1. Ale nie NS2, ten ešte nebol v prevádzke. Ruská sabotáž ako gesto "spálenia mostov" s Nemeckom a zároveň vyhnutie sa arbitrážam kvôli neplneniu zmluvy je zatiaľ najlepšie vysvetlenie toho, čo sa stalo s NS1 a NS2. Je to tiež eskalácia zo strany Ruska. Ukazujú, že vedia zaútočiť na kritickú infraštruktúru Západu.Skrýt celý příspěvek

      • Pepe81
        00:15 28.09.2022

        Chytré od putina. "Někdo" vypustil předplacený plyn a další nebude. A Naftogas a Gazprom mají spor.
        Odstřihnutí, "šach"
        Němci zrychlí papírování.
        "šach mat"

        Chytré od putina. "Někdo" vypustil předplacený plyn a další nebude. A Naftogas a Gazprom mají spor.
        Odstřihnutí, "šach"
        Němci zrychlí papírování.
        "šach mat"

        • PavolR
          09:32 28.09.2022

          Žiaden predplatených plyn tam nebol, iba technický na udržiavanie prevádzkového tlaku.

          Žiaden predplatených plyn tam nebol, iba technický na udržiavanie prevádzkového tlaku.

  • čapaj
    22:58 27.09.2022

    Rusové stále věří, že Evropa přišla na zimu o plyn. https://svpressa.ru/economy/ar... A je to: Evropa je na zimu bez plynu. Měli Zelenski a ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové stále věří, že Evropa přišla na zimu o plyn.

    https://svpressa.ru/economy/ar...

    A je to: Evropa je na zimu bez plynu. Měli Zelenski a Biden prsty v projektu Nord Stream?

    stručně: Rusko tam tvrdí, že to pro něj není výhodné a že za tím jsou ukrajinci a amerika. USA teď získá v Evropě odbyt pro svůj plyn a Ukrajina získá tranzit ruského plynu prý aby Evropa úplně nezamrzla.

    Pravda je ale taková, že na zničeném potrubí nejvíce vydělalo Rusko. Nemusí platit pokuty za nedodání plynu (jsou fakt vysoké) a může to svést na vyšší moc.
    A pro jistotu, dodavatelé plynu na příštích X let pro Evropu jsou pochopitelně už dávno vybráni.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      23:04 27.09.2022

      Opravdu myslíte že by rusové zaplatili nějaké pokuty? Nebuďte směšný. Všechny akce Ruska do teď směřovali k tomu donutit Německo otevřít NS2 a teď do něj udělají díru? To poněkud ...Zobrazit celý příspěvek

      Opravdu myslíte že by rusové zaplatili nějaké pokuty? Nebuďte směšný.
      Všechny akce Ruska do teď směřovali k tomu donutit Německo otevřít NS2 a teď do něj udělají díru? To poněkud nesedí.
      Naopak Polsko jasně deklarovalo že udělají mnohé pro to aby NS2 nebyl nikdy spuštěn. Teď si zajistili takovou pojistku že Němci opravdu své deklarace dodrží.Skrýt celý příspěvek

      • čapaj
        23:13 27.09.2022

        Někdo poškodil nejprve první potrubí, když se ukázalo, že je to NS II, bylo poškozeno další potrubí a pro jistotu na několika místech. Evidentně dotyčný chtěl zastavit plyn na ...Zobrazit celý příspěvek

        Někdo poškodil nejprve první potrubí, když se ukázalo, že je to NS II, bylo poškozeno další potrubí a pro jistotu na několika místech. Evidentně dotyčný chtěl zastavit plyn na zimu. Pouze rusové věří, že Evropa potřebuje ruský plyn. Pokutu nakonec Rusko bude muset řešit. Válku prohrává a slábne. Já tipuji viníkem Rusko.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          23:29 27.09.2022

          O pořadí poškození musel rozhodnout ten kdo to provedl. Uričtě šlo o časované nálože a kdo ví jak dlouho tam byly, když CIA v létě Německo varovala.

          O pořadí poškození musel rozhodnout ten kdo to provedl. Uričtě šlo o časované nálože a kdo ví jak dlouho tam byly, když CIA v létě Německo varovala.

        • alter01
          23:36 27.09.2022

          Tam má plynovod dve potrubia , každé potrubie dostalo svoju nálož . Dohromady sú 4 rúry , z toho 3 sú poškodené!

          Tam má plynovod dve potrubia , každé potrubie dostalo svoju nálož . Dohromady sú 4 rúry , z toho 3 sú poškodené!

          • Scotty
            00:01 28.09.2022

            Tvrdí kdo? Rozsah poškození je ještě nejasný.

            Tvrdí kdo? Rozsah poškození je ještě nejasný.

        • Scotty
          00:04 28.09.2022

          čapaj
          Jestli opravdu myslíte že se akce podobného typu dělají takhle, tak jste neuvěřitelně naivní.

          čapaj
          Jestli opravdu myslíte že se akce podobného typu dělají takhle, tak jste neuvěřitelně naivní.

      • Silver
        23:14 27.09.2022

        Takisto ešte v januári Američanmi ohlasovaný útok Rusov na Ukrajinu všetci považovali za nelogický (vrátane všetkých Rusofilov).
        Nehľadaj logiku podľa vlastných kritérií.

        Takisto ešte v januári Američanmi ohlasovaný útok Rusov na Ukrajinu všetci považovali za nelogický (vrátane všetkých Rusofilov).
        Nehľadaj logiku podľa vlastných kritérií.

        • ruleta
          23:16 27.09.2022

          To pises na foru, ktere se jenom hemzi biased vecmi a vse je protkane neci propagandou :D

          To pises na foru, ktere se jenom hemzi biased vecmi a vse je protkane neci propagandou :D

      • alter01
        23:34 27.09.2022

        Nemusia platiť , ak nechcú . Je tam majetok NS 1,2 za 20 miliárd USD , tak to exekútori nejako vyriešie ?
        V tom to prípade je Rusko za debila !

        Nemusia platiť , ak nechcú . Je tam majetok NS 1,2 za 20 miliárd USD , tak to exekútori nejako vyriešie ?
        V tom to prípade je Rusko za debila !

        • Scotty
          00:03 28.09.2022

          Ten je dnes naprosto bezcenný. Navíc by Němci neváhali infrastrukturu vyvlastnit. Pokud by ji k něčemu potřebovali.

          Ten je dnes naprosto bezcenný. Navíc by Němci neváhali infrastrukturu vyvlastnit. Pokud by ji k něčemu potřebovali.

      • HumInt
        23:57 27.09.2022

        V zmluvách o dodávke plynu je uvedený súd, ktorý bude rozhodovať pri prípadnej arbitráži. Gazprom by pokuty určite platil, jednoducho by súd obstavil akýkoľvek majetok spojený s ...Zobrazit celý příspěvek

        V zmluvách o dodávke plynu je uvedený súd, ktorý bude rozhodovať pri prípadnej arbitráži. Gazprom by pokuty určite platil, jednoducho by súd obstavil akýkoľvek majetok spojený s Gazpromom.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          00:02 28.09.2022

          Soudu a arbitráže se Rusko samozřejmě zalekne. Už teď mají obestavěný majetek na Západě.

          Soudu a arbitráže se Rusko samozřejmě zalekne. Už teď mají obestavěný majetek na Západě.

          • HumInt
            01:18 28.09.2022

            Skôr alebo neskôr vojna skončí a príde čas zúčtovania. Gazprom má pomerne veľký majetok. Iste, časť na Západe je obstavený, ale nie všetko. Obstavenie majetku iné, ako rozhodnutie ...Zobrazit celý příspěvek

            Skôr alebo neskôr vojna skončí a príde čas zúčtovania. Gazprom má pomerne veľký majetok. Iste, časť na Západe je obstavený, ale nie všetko. Obstavenie majetku iné, ako rozhodnutie komu pripadne. A o toto sa zrejme hrá.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          00:12 28.09.2022

          To jakoze Gazprom ted normalne funguje na zapade jo? a neni na sankcnim liste a volne naklada s majetkem na zapade? lol

          To jakoze Gazprom ted normalne funguje na zapade jo? a neni na sankcnim liste a volne naklada s majetkem na zapade? lol

      • damra
        10:35 28.09.2022

        pokuty mohou byt provedeny i zapoctem!

        pokuty mohou byt provedeny i zapoctem!

        • Scotty
          11:34 28.09.2022

          Za co? Do Německa už měsíc neteče ruský plyn.

          Za co? Do Německa už měsíc neteče ruský plyn.

  • Verdon
    22:52 27.09.2022

    Pokud si někdo myslíte, že vaše práce nemá smysl, uvědomte si, že někdo je placen za sčítání hlasů v ruských volbách. (Převzato)

    Pokud si někdo myslíte, že vaše práce nemá smysl, uvědomte si, že někdo je placen za sčítání hlasů v ruských volbách. (Převzato)

  • ArthurHarris
    22:30 27.09.2022

    ak si spojite narativ svabov o tom ze za NS1 a NS2 je Polsko, spolu s touto informaciou: https://twitter.com/KremlElfen... musite pochopit kam smeruje ...Zobrazit celý příspěvek

    ak si spojite narativ svabov o tom ze za NS1 a NS2 je Polsko, spolu s touto informaciou:
    https://twitter.com/KremlElfen...
    musite pochopit kam smeruje najnovsia operacia ruskych trolov.Skrýt celý příspěvek

  • Falko
    22:09 27.09.2022

    https://spravy.pravda.sk/svet/...

    Zase sa ti niekto oháňa červenou čiarou..... Bez oči.

    https://spravy.pravda.sk/svet/...

    Zase sa ti niekto oháňa červenou čiarou..... Bez oči.

    • pepezdepa
      22:18 27.09.2022

      Zablokovat financování z EU. Však oni se umoudří, až dostanou hlad.

      Zablokovat financování z EU. Však oni se umoudří, až dostanou hlad.

      • Scotty
        23:11 27.09.2022

        My také nemáme alternativního dodavatele paliva pro VVER 440...

        My také nemáme alternativního dodavatele paliva pro VVER 440...

        • alter01
          23:38 27.09.2022

          A to máš odkial takú informáciu ? Ruské palivové články sú tak unikátne , že sa nedajú nahradiť ? naozaj ....no toto?

          A to máš odkial takú informáciu ? Ruské palivové články sú tak unikátne , že sa nedajú nahradiť ? naozaj ....no toto?

          • vacpro
            23:48 27.09.2022

            Palivo se zkoušelo i do Temelína brát od Westinghouse. Palivové tyče se značně deformovali v aktivní zóně. Jak to bylo s cenou nevím, ale asi levnější než Rus nebyli. Jestli je ...Zobrazit celý příspěvek

            Palivo se zkoušelo i do Temelína brát od Westinghouse. Palivové tyče se značně deformovali v aktivní zóně. Jak to bylo s cenou nevím, ale asi levnější než Rus nebyli. Jestli je problém již vyřešen nevím. Slovákům vezl palivové tyče 3 dny po zahájení lapálie na UA ruský speciál do Blavy....Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            23:52 27.09.2022

            Scotty má pravdu. Palivo WEC pro VVER-440 zatím není dostupné. Bloky VVER-1000 přechází na palivo WEC právě teď. I ruské palivo na ETE má těžké problémy.

            Scotty má pravdu. Palivo WEC pro VVER-440 zatím není dostupné. Bloky VVER-1000 přechází na palivo WEC právě teď. I ruské palivo na ETE má těžké problémy.

          • Scotty
            00:17 28.09.2022

            Palivo pro VVER-440 se nikomu jinému nevyplatí vyrábět. Zejména proto že takových reaktorů mimo Rusko moc není a Rusové nabízeli bezkonkurenční ceny.

            Palivo pro VVER-440 se nikomu jinému nevyplatí vyrábět. Zejména proto že takových reaktorů mimo Rusko moc není a Rusové nabízeli bezkonkurenční ceny.

          • Lubko
            02:00 28.09.2022

            Problém s průhybem palivových tyčí od WEC byl dávno vyřešen ... Ty od TVELu se prohýbají navíc taky. Takže když se před lety do měnil dodavatel paliva, tak Rusko dostalo přednost ...Zobrazit celý příspěvek

            Problém s průhybem palivových tyčí od WEC byl dávno vyřešen ... Ty od TVELu se prohýbají navíc taky. Takže když se před lety do měnil dodavatel paliva, tak Rusko dostalo přednost čistě kvůli ceně, jinak obě paliva byly naprosto srovnatelné co se vlastností týče.Skrýt celý příspěvek

        • LNTecho
          23:51 27.09.2022

          CEZ po zapoceti valky na Ukraine urychlene nakupoval palivo do Temelína i Dukovan do zasoby.
          A případně lze ruske palivo od Rosatom-Tvel nahradit palivem od Westinghouse.

          CEZ po zapoceti valky na Ukraine urychlene nakupoval palivo do Temelína i Dukovan do zasoby.
          A případně lze ruske palivo od Rosatom-Tvel nahradit palivem od Westinghouse.

          • LNTecho
            00:06 28.09.2022

            Temelín má palivo na 2roky
            Dukovany na 3+
            V cervnu CEZ uzavřel smlouvy s Westinghausem a s Arevou
            Budou dodávat palivové soubory od 2024.

            Temelín má palivo na 2roky
            Dukovany na 3+
            V cervnu CEZ uzavřel smlouvy s Westinghausem a s Arevou
            Budou dodávat palivové soubory od 2024.

          • Scotty
            00:18 28.09.2022

            Pro Dukovany nejde koupit od nikoho jiného. Minimálně zatím.

            Pro Dukovany nejde koupit od nikoho jiného. Minimálně zatím.

          • Náhodný kolemjdoucí
            00:54 28.09.2022
          • Lubko
            01:31 28.09.2022

            ČEZ po zavedení sankcí už v Rusku palivo nenakupoval. Všechny závozy paliva po začátku války z Ruska bylo plnění předtím dohodnutých kontraktů, které mají výjimku ze sankcí.

            ČEZ po zavedení sankcí už v Rusku palivo nenakupoval. Všechny závozy paliva po začátku války z Ruska bylo plnění předtím dohodnutých kontraktů, které mají výjimku ze sankcí.

          • Scotty
            09:09 28.09.2022

            Náhodný kolemjdoucí
            Zatím ovšem takové tyče k dispozici nejsou.

            Náhodný kolemjdoucí
            Zatím ovšem takové tyče k dispozici nejsou.

          • vacpro
            10:38 29.09.2022

            A víte o tom, že Westinghause za posledních 15 let již si 3x zbankrotoval? Tak doufejme, že bude svoje závazky zvládat plnit...

            A víte o tom, že Westinghause za posledních 15 let již si 3x zbankrotoval? Tak doufejme, že bude svoje závazky zvládat plnit...

        • VitaZ
          00:47 28.09.2022

          Tato informace už je neaktuální. Westinghouse už technické problémy s palivem do reaktorů stejného typu jako v Dukovanech před nějakou dobou úspěšně vyřešil a pokud se nepletu, ...Zobrazit celý příspěvek

          Tato informace už je neaktuální. Westinghouse už technické problémy s palivem do reaktorů stejného typu jako v Dukovanech před nějakou dobou úspěšně vyřešil a pokud se nepletu, dodává už toto palivo pro nějakou finskou JE. Jméno se mi teď v noci nechce dohledávat.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            09:08 28.09.2022

            Nedodává. Zatím takové palivové soubory mimo Rusko k dispozici nejsou. Dostupné jsou pro VVER-1000 ne pro VVER-440.

            Nedodává. Zatím takové palivové soubory mimo Rusko k dispozici nejsou. Dostupné jsou pro VVER-1000 ne pro VVER-440.

  • Upgrade
    21:50 27.09.2022

    K plynovodu. 1) Kto by si dovolil zautocit na rusky plynovod? Vsak je to ako vyhlasenie vojny Rusku. 2) Byt to niekto iny, tak Rusi vyskakuju meter vysoko. Pozeral som teraz ...Zobrazit celý příspěvek

    K plynovodu.

    1) Kto by si dovolil zautocit na rusky plynovod? Vsak je to ako vyhlasenie vojny Rusku.

    2) Byt to niekto iny, tak Rusi vyskakuju meter vysoko. Pozeral som teraz ruske weby a tam nic.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      21:53 27.09.2022

      Mě nejvíc zaujal titulek ¨článku na RIA NOVOSTI s názvem "Nord Stream označil zničení Nord Streamu za bezprecedentní"

      https://ria.ru/20220927/potok-...

      Mě nejvíc zaujal titulek ¨článku na RIA NOVOSTI s názvem "Nord Stream označil zničení Nord Streamu za bezprecedentní"

      https://ria.ru/20220927/potok-...

    • PUCMELOUN
      21:58 27.09.2022

      Přijde mi ze to muže byt současně vzkaz Německu. Takové vzteklé bouchnutí dveřmi po dlouhém partnerském vztahu. Úplně přesně “pálení mostů” :)

      Přijde mi ze to muže byt současně vzkaz Německu. Takové vzteklé bouchnutí dveřmi po dlouhém partnerském vztahu. Úplně přesně “pálení mostů” :)

    • petres
      22:03 27.09.2022

      Kdo by si dovolil zautočit na rusky plynovod? Nejspíš sami rusové. Proč? tady je jedna z možnách odpovědí podle teorie ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdo by si dovolil zautočit na rusky plynovod?
      Nejspíš sami rusové. Proč? tady je jedna z možnách odpovědí podle teorie her:
      https://twitter.com/petr_barto...
      Spálilo mosty.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      23:39 27.09.2022

      Tam nič ? Ve´d preto ? Chválili sa ruské weby Vrbenicami ?
      Sú ako voš pod chrasou .

      Tam nič ? Ve´d preto ? Chválili sa ruské weby Vrbenicami ?
      Sú ako voš pod chrasou .

  • petres
    21:42 27.09.2022

    V podstatě je potvrzené, že výbuchy na NS je sabotáž. Pod mořem nevedou, ale jenom plynovody, ale i ostatní životně důležité sítě. Více k tomu ...Zobrazit celý příspěvek

    V podstatě je potvrzené, že výbuchy na NS je sabotáž.
    Pod mořem nevedou, ale jenom plynovody, ale i ostatní životně důležité sítě.
    Více k tomu zde:
    https://twitter.com/KvBahnhof/... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      21:49 27.09.2022

      Jo, no, pro mě je také nejlogičtější vysvětlení, že se Rusové snažili sdělit, že takhle zvládnou vyhodit do vzduchu cokoli dalšího. Ale jsou tu dobré zprávy: dánské úžiny se dají ...Zobrazit celý příspěvek

      Jo, no, pro mě je také nejlogičtější vysvětlení, že se Rusové snažili sdělit, že takhle zvládnou vyhodit do vzduchu cokoli dalšího. Ale jsou tu dobré zprávy: dánské úžiny se dají uhlídat, takže pokud Rusové opravdu nechtějí válku s NATO tak se o nic dalšího snad nepokusí.Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        22:00 27.09.2022

        Mohou operovat z Kaliningradu.

        Mohou operovat z Kaliningradu.

        • starej
          22:09 27.09.2022

          Jenze pokud chtej z Kralovce kamkoli mimo Balt musi pres danske uziny ;-¨).

          Jenze pokud chtej z Kralovce kamkoli mimo Balt musi pres danske uziny ;-¨).

        • Nezmar
          22:59 27.09.2022

          Me se zda, ze mohou operovat z celeho nemeckeho pobrezi.

          Me se zda, ze mohou operovat z celeho nemeckeho pobrezi.

    • Falko
      21:52 27.09.2022

      Našťastie by v priebehu desaťročia malo prísť o všetky ľadovce, takže by som nejak tú zimu neprežíval... Skôr nech sa naučia odsolovať morskú vodu. Tie rúrky, bol aj tak len ...Zobrazit celý příspěvek

      Našťastie by v priebehu desaťročia malo prísť o všetky ľadovce, takže by som nejak tú zimu neprežíval... Skôr nech sa naučia odsolovať morskú vodu. Tie rúrky, bol aj tak len geopoliticky ťah, ktorý Putlerove nevyšiel, tak ho radšej odpálilSkrýt celý příspěvek

      • Falko
        21:54 27.09.2022

        Nemecko malo prísť o ľadovce. Myslím tým, že budú teplé zimy a plynu dosť aj bez strednej azie

        Nemecko malo prísť o ľadovce. Myslím tým, že budú teplé zimy a plynu dosť aj bez strednej azie

    • Theokotos
      23:43 27.09.2022

      To už je fakt válka s mloky :-)

      To už je fakt válka s mloky :-)

  • Peacemaker
    21:27 27.09.2022

    Ukrajinci jsou údajně (i podle ruských zdrojů) ve vesnici Kolodyazi, kousek severně od Zarichne. Přitom se ukrajinská armáda tlačí na Zarichne i z jihovýchodu. Obklíčení Lymanu ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinci jsou údajně (i podle ruských zdrojů) ve vesnici Kolodyazi, kousek severně od Zarichne. Přitom se ukrajinská armáda tlačí na Zarichne i z jihovýchodu. Obklíčení Lymanu dostává konečně jasné kontury. Bude to pěkná mela.
    https://twitter.com/NOELreport... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      21:29 27.09.2022

      akurat som o kolodyazi chcel pisat, ze ak sa to potvrdi, maju rus velky problem

      akurat som o kolodyazi chcel pisat, ze ak sa to potvrdi, maju rus velky problem

    • machotka.r
      22:03 27.09.2022

      O tom útoku z jihovýchodu na Zarichne jsem nenašel žádné seriózní informace. Šipičku na mapce v odkazu za seriózní informaci nepovažuji. Máte někdo nějaký odkaz?

      O tom útoku z jihovýchodu na Zarichne jsem nenašel žádné seriózní informace. Šipičku na mapce v odkazu za seriózní informaci nepovažuji. Máte někdo nějaký odkaz?

  • Ján Paliga
    21:16 27.09.2022

    Obsah lekárničky ruského medika....

    https://www.facebook.com/photo...

    Obsah lekárničky ruského medika....

    https://www.facebook.com/photo...

    • Miroslav
      21:19 27.09.2022

      Tá trápna autolekárnička z Lidlu za 6€ je oproti tomu ako centrálny príjem

      Tá trápna autolekárnička z Lidlu za 6€ je oproti tomu ako centrálny príjem

    • bently
      21:22 27.09.2022

      No a? Náplast tam podle všeho je. Nebuďte zženštilý a proměklý jako většina Zápaďáků!

      No a? Náplast tam podle všeho je. Nebuďte zženštilý a proměklý jako většina Zápaďáků!

      • Pampuch
        21:44 27.09.2022

        Podľa posledného odporúčania, ošetriť si strelnú ranu tanpónom by som tam čakal kancelársky spínkovač na rezné rany a paličky z nanukov na zlomeniny.

        Podľa posledného odporúčania, ošetriť si strelnú ranu tanpónom by som tam čakal kancelársky spínkovač na rezné rany a paličky z nanukov na zlomeniny.

        • bently
          21:49 27.09.2022

          Tak to si snad dotáhnete z domova ne? Matička Rus za tebe nebude dělat úplně všechno, soudruhu.

          Tak to si snad dotáhnete z domova ne? Matička Rus za tebe nebude dělat úplně všechno, soudruhu.

        • Gabo
          23:18 27.09.2022

          Oni majú po sankciách iba ruskú zmrzlinu a tá, pokiaľ si dobre pamätám, žiadnu paličku neobsahuje

          Oni majú po sankciách iba ruskú zmrzlinu a tá, pokiaľ si dobre pamätám, žiadnu paličku neobsahuje

      • Ján Paliga
        22:38 28.09.2022

        :) Provedu! Dovolte mi odejít!

        :) Provedu! Dovolte mi odejít!

    • Pirat49
      21:32 27.09.2022

      Cakal som flasku vodky alebo aspon samohonky.

      Cakal som flasku vodky alebo aspon samohonky.

      • Theokotos
        23:45 27.09.2022

        Ta by byla podle všeho účinnější, než tato hromádka odpadků.

        Ta by byla podle všeho účinnější, než tato hromádka odpadků.

  • Radovan
    21:13 27.09.2022

    Litva nakoupí zimní oblečení pro 25 000 ukrajinských ...Zobrazit celý příspěvek

    Litva nakoupí zimní oblečení pro 25 000 ukrajinských vojáků..
    https://www.delfi.lt/en/politi... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      21:50 27.09.2022

      Nakupuje už nějaký hadříky Rusům Eritrea?

      Nakupuje už nějaký hadříky Rusům Eritrea?

      • Synx_Fiction
        22:01 27.09.2022

        Prý tradiční africký zimní oblečení... Tričko Adedas a kraťasy Puna ..

        Prý tradiční africký zimní oblečení... Tričko Adedas a kraťasy Puna ..

  • flanker.jirka
    21:07 27.09.2022

    Zalužnyj https://zahranicni.hn.cz/c1-67... Zobrazit celý příspěvek

    Zalužnyj
    https://zahranicni.hn.cz/c1-67... Skrýt celý příspěvek

  • bently
    20:59 27.09.2022

    FSO se rozhodla nejprve vyhlásit mobilizaci, a až poté, začít zjišťovat situaci ve vlastní ekonomice a vojenském průmyslu Federální bezpečnostní služba (FSO) se začala zajímat o ...Zobrazit celý příspěvek

    FSO se rozhodla nejprve vyhlásit mobilizaci, a až poté, začít zjišťovat situaci ve vlastní ekonomice a vojenském průmyslu

    Federální bezpečnostní služba (FSO) se začala zajímat o mediální a odborné posudky o stavu ruské ekonomiky a vojensko-průmyslového komplexu. FSO 23. září umístila na portál veřejných zakázek tři žádosti týkající se těchto témat a Verstka na ně upozornila.

    V rámci první veřejné zakázky agentura požádala o přístup k údajům z analytických středisek, za který je připravena měsíčně platit. Služba má zájem o týdenní monitoring Centra politických technologií, jedné z největších ruských organizací zabývajících se politickým poradenstvím, která byla založena v roce 1991. Kromě toho se FSO zajímá o bulletiny vydávané společností Analytical Holding. Součástí nákupu jsou zprávy z oborů "palivový a energetický komplex a ruská energetická politika", "problematické oblasti mezinárodní politiky" a "vojenská bezpečnost a ruské ozbrojené síly".

    Druhá žádost FSO se týká informací o vojensko-průmyslovém komplexu a vojensko-technické spolupráci, telekomunikacích, námořní, železniční a potrubní dopravě, finančně-průmyslových skupinách, metropolitních a regionálních bankách a telekomunikacích. Služba vyžaduje monitorování pomocí nejméně 32 000 ruských a zahraničních médií. Zprávy musí být seskupeny podle světových regionů a Ruska, stejně jako společnosti, které v nich vystupují.

    Třetí zakázka se týká informací a analytických přehledů médií o různých sektorech spotřebitelského trhu. Témata, o která se speciální služba zajímá, zahrnují automobilový průmysl a trh s alkoholem, zemědělství a regionální rozvoj, banky a úvěry, silniční stavitelství a těžbu zlata, strojírenství a zdravotnictví, metalurgii a hornictví, ropný průmysl a palivový a energetický komplex, obranný průmysl a politické scénáře pro zemi, komunikace a telekomunikace, dopravu a stavebnictví, sociální a ekologickou politiku.

    https://www.moscowtimes.nl/202...

    Že by příprava na vůbec první revizi únorového plánu, podle kterého se v Rusku dodnes úspěšně jede?Skrýt celý příspěvek

  • d_mm2288
    20:55 27.09.2022

    Na TASSu píšou o prvních předběžných výsledcích referend: https://tass.ru/mezhdunarodnay... - Cherson - spočítáno 76 % okrsků, pro 86 %, účast 76 % - ...Zobrazit celý příspěvek

    Na TASSu píšou o prvních předběžných výsledcích referend:

    https://tass.ru/mezhdunarodnay...

    - Cherson - spočítáno 76 % okrsků, pro 86 %, účast 76 %
    - Záporoží - spočítáno 100 % okrsků, pro 93,11 %, účast +90 %
    - Lugansk - spočítáno 91,2 % okrsků, pro 98,54 %, účast 92,6 %
    - Doněck - spočítáno 31,74 okrsků, pro 93,95 %.

    Lukašenko je se svými 81,04 % na posledních prezidentských celkem ňouma.Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      20:57 27.09.2022

      Vypadá to přesvědčivě.

      Vypadá to přesvědčivě.

      • d_mm2288
        21:00 27.09.2022

        Tak přesvědčivé vítězství jsem neviděl od roku 2019, kdy se v KLDR konaly parlamentní volby.

        Tak přesvědčivé vítězství jsem neviděl od roku 2019, kdy se v KLDR konaly parlamentní volby.

        • bently
          21:05 27.09.2022

          A to zapomínáte, že v tom roce byla v KLDR ještě nejnižší volební účast za posledních min. 30 let!

          A to zapomínáte, že v tom roce byla v KLDR ještě nejnižší volební účast za posledních min. 30 let!

        • GlobeElement007
          22:19 27.09.2022

          I voliči jsou ti samí.

          I voliči jsou ti samí.

      • alter01
        21:07 27.09.2022

        Tiež myslím , že je to presvedčivé . Donecká oblasť cca 8 milionov obyvateľov , iba samotný Doneck cca 1 milion a 250 000 +- voličov rozhodlo /993,95%/ o pripojení k RF . A čo ten ...Zobrazit celý příspěvek

        Tiež myslím , že je to presvedčivé . Donecká oblasť cca 8 milionov obyvateľov , iba samotný Doneck cca 1 milion a 250 000 +- voličov rozhodlo /993,95%/ o pripojení k RF . A čo ten zbytok ? Tých rozprášile v priestore ? Od Magadanu po Madrid ?Skrýt celý příspěvek

        • bently
          21:08 27.09.2022

          Děláte to špatně. Vnímejte jenom procenta a nepřemýšlejte.

          Děláte to špatně. Vnímejte jenom procenta a nepřemýšlejte.

          • Theokotos
            23:46 27.09.2022

            "Postav to třídně, soudruhu!"

            "Postav to třídně, soudruhu!"

        • d_mm2288
          21:09 27.09.2022

          neplatné hlasy, i v DNR žijí idioti, kteří nedokážou vyplnit volební lístek.

          neplatné hlasy, i v DNR žijí idioti, kteří nedokážou vyplnit volební lístek.

          • Kartmen
            21:19 27.09.2022

            Okamura se o to snažil a jak to dopadlo :)

            Okamura se o to snažil a jak to dopadlo :)

          • GlobeElement007
            22:21 27.09.2022

            Proto jsou lístky vyplněné předem a do okrsků se rozvážejí již vhozené do volebních uren.
            Takový full servis pro voliče.

            Proto jsou lístky vyplněné předem a do okrsků se rozvážejí již vhozené do volebních uren.
            Takový full servis pro voliče.

    • bently
      21:01 27.09.2022

      100 % se nepodařilo dosáhnout nikde?

      100 % se nepodařilo dosáhnout nikde?

      • d_mm2288
        21:04 27.09.2022

        Ne, 100 % se nepodařilo nikde ani dosáhnout, natožpak překročit, což je veliké zklamání. Nicméně na zahraničních volebních místech (na území RF) se pohybovaly výsledky mezi 96,75 % ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, 100 % se nepodařilo nikde ani dosáhnout, natožpak překročit, což je veliké zklamání. Nicméně na zahraničních volebních místech (na území RF) se pohybovaly výsledky mezi 96,75 % po 98,69 %, což lze považovat za relativně uspokojivé.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          21:07 27.09.2022

          Pan Putin do těchto referend vložil velké úsilí, tak mu aspoň v jednom z referend těch 100 % mohli dopřát. Co by jim to udělalo? Nic.

          Pan Putin do těchto referend vložil velké úsilí, tak mu aspoň v jednom z referend těch 100 % mohli dopřát. Co by jim to udělalo? Nic.

      • Jardo77
        21:07 27.09.2022

        Vo vatikane xexe

        Vo vatikane xexe

        • 3pa3ck3
          22:03 27.09.2022

          Tam sa percentá víťaza neoznamujú ;-)

          Tam sa percentá víťaza neoznamujú ;-)

    • Malarkey
      21:18 27.09.2022

      Asi nikdo Rusku neřekl jak vypadají výsledky ve svobodných volbách, asi by to vzhledem k situaci mohlo být uvěřitelnější.

      Asi nikdo Rusku neřekl jak vypadají výsledky ve svobodných volbách, asi by to vzhledem k situaci mohlo být uvěřitelnější.

    • Анатолий
      21:20 27.09.2022

      To je zajímavé, v tom co ukazovali na TV, vycházela finální účast asi 0,5% v Chersonu :) https://t.me/gfdfgdgegr/200213... 655 hlasů = 12% Celkový počet obyvatelů Chersonské oblasti ...Zobrazit celý příspěvek

      To je zajímavé, v tom co ukazovali na TV, vycházela finální účast asi 0,5% v Chersonu :)
      https://t.me/gfdfgdgegr/200213...
      655 hlasů = 12%
      Celkový počet obyvatelů Chersonské oblasti do války je 1,028 milionů

      Samozřejmě že rusové to celé brali jako takovou zábavu, hlasoval i převlečený Alexandr Pistoletov, je to taková opice co je známá tancováním nahým pod písničky Pirátů z Karibiku a s tankySkrýt celý příspěvek

      • Анатолий
        21:30 27.09.2022

        Ještě musím dodat že za dobu referenda se např. v Chersonu posílila filtrace obyvatelstva, především za městem. Ten unikátní způsob referenda, kdy hlasovat nechodí lidé do ...Zobrazit celý příspěvek

        Ještě musím dodat že za dobu referenda se např. v Chersonu posílila filtrace obyvatelstva, především za městem.
        Ten unikátní způsob referenda, kdy hlasovat nechodí lidé do hlasovacích kabinek, ale hlasovací kabinky chodí k nim, s kalašnikovy, lidem domů zeptat se za co hlasují k tomu nabádá...
        Také se objevují zprávy o chystané mobilizaci v Chersonské a jiných nově okupovaných místech, což je opravdu čirý nacizmus...Skrýt celý příspěvek

      • Анатолий
        21:40 27.09.2022

        Jo a to není vtip, tam opravdu mohli hlasovat i rusové z ruskaú
        https://t.me/kazansky2017/4292...

        Jo a to není vtip, tam opravdu mohli hlasovat i rusové z ruskaú
        https://t.me/kazansky2017/4292...

        • Theokotos
          23:50 27.09.2022

          No koho by to překvapilo. Každý normální člověk věděl, že tady nejde o nic jiného, než moci do ruské televize vyhlásit větu, která začíná: "Přes 90% obyvatel..."

          No koho by to překvapilo. Každý normální člověk věděl, že tady nejde o nic jiného, než moci do ruské televize vyhlásit větu, která začíná: "Přes 90% obyvatel..."

    • Standa
      21:26 27.09.2022

      Musím se zcela veřejně omluvit ruské říši, výsledky voleb jsou přímo šokující. Nečekal jsem takovou podporu, všichni jsme říši křivdili.......bože, už zbývají opravdu jen ty ...Zobrazit celý příspěvek

      Musím se zcela veřejně omluvit ruské říši, výsledky voleb jsou přímo šokující. Nečekal jsem takovou podporu, všichni jsme říši křivdili.......bože, už zbývají opravdu jen ty atomovky k dokreslení toho fantaskního obrazu.......a pak se snad probudím do normálního světa.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      21:34 27.09.2022

      Se divím, že pro jistotu nevyhlásili výsledky referenda i v Charkově.

      Se divím, že pro jistotu nevyhlásili výsledky referenda i v Charkově.

      • bently
        21:57 27.09.2022

        Nebo v Minsku.

        Nebo v Minsku.

    • vacpro
      23:55 27.09.2022

      Tak jasně, Lukašenko je zlý diktátor, psali to na novinkách. A lidi ho nesnáší nebo se ho bojí... :) Když jsem byl před lety v Sýrii tak nebyl snad jediný člověk co by si stěžoval ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak jasně, Lukašenko je zlý diktátor, psali to na novinkách. A lidi ho nesnáší nebo se ho bojí... :)
      Když jsem byl před lety v Sýrii tak nebyl snad jediný člověk co by si stěžoval na Asada. Všichni měli někde nalepenou jeho fotku a byli rádi jak je to v Sýrii v pohodě.... Minulý rok měl ve volbách 95%, kam se hrabe Lukašenko jo jo...Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    20:48 27.09.2022

    ua oslobodili dalsie obce okolo Lyman

    https://twitter.com/v_stus/sta...

    ua oslobodili dalsie obce okolo Lyman

    https://twitter.com/v_stus/sta...

  • jj284b
    20:46 27.09.2022

    bojuje sa vraj pri Torskom https://twitter.com/WarMonitor... viacero zdrojov je pozitivne kryptyckych ohladom ...Zobrazit celý příspěvek

    bojuje sa vraj pri Torskom

    https://twitter.com/WarMonitor...

    viacero zdrojov je pozitivne kryptyckych ohladom Limanu..

    https://twitter.com/WarMonitor...

    https://twitter.com/AndrewPerp... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      21:00 27.09.2022

      Pokud Ukrajinci opravdu útočí na silnici z Kreminny do Lymanu tak je opravdu celá oblast v obklíčení, zdá se, že to bude trvat ještě pár dní, ale myslím, že se můžeme brzy dočkat ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud Ukrajinci opravdu útočí na silnici z Kreminny do Lymanu tak je opravdu celá oblast v obklíčení, zdá se, že to bude trvat ještě pár dní, ale myslím, že se můžeme brzy dočkat toho, že se boje přesunou úspěšně do Luhanské oblasti a možná uvidíme třeba návrat od Severodoněcku.Skrýt celý příspěvek

  • starej
    20:15 27.09.2022

    Tak nam bouchnul ten nordstrým pani Mullerova. Mno a mraky spekulaci, kdo a proc. Cuī bonō? slovy klasika. U vetsiny udalosti se to klasicke, a kdo na tom vydelal?, stava dobrym ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak nam bouchnul ten nordstrým pani Mullerova.
    Mno a mraky spekulaci, kdo a proc.
    Cuī bonō? slovy klasika. U vetsiny udalosti se to klasicke, a kdo na tom vydelal?, stava dobrym voditkem.
    Na likvidaci ci ochromeni NS1 a NS2 mela zajem jen RF. Evropa ma vesmes naplnene zasobniky, cena plynu se pomalu rozbiha zas dolu, poptavka po tom ruskem bude uz jen a jen klesat. Tato udalost je jednou z poslednich sanci jak jeste zvednout cenu plynu a postrasit neprijemne jednotnou EU aby uz konecne prestala tem ukrajincum dodavat zbrane, penize, jidlo, leky, pracky . . . to vsechno co rusakum tak chybi.
    Schopnost tuto akci provest ma zase nejlepsi RF a to jak vojenskou, protoze jeji diverzni ponorky uz pakrat ukazaly svedum ze se blbe honi. Ale taky technickou. Rusaci ovladaji plnici terminal ve Vyborgu. Ve kterem to mimochodem nedavno pekne bouchlo.
    Nejsem odbornik na plynovody, ale vim ze i ceske MERO produktovody melo vecicku co se mohla poslat potrubim za provozu aby ho zevnitr na spravnem miste zrentgenovala. Kdyz to muze vozit retgen muze to pak vozit cokoliv a nemusite nikam posilat zabi muze se semtexem.
    Za mne, rusaci vyhlasili valku Evropske unii. Zacali postupne, treba Vrbeticema a prave zacala faze kdy zautocili primo na energetickou bezpecnost EU.
    Je mi divne u zaludku kdyz to pisu, ale, jsme ve valce s magorama.
    Snad se pletu. A diky za Ukrajinu ze je takova jaka je.Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      20:20 27.09.2022

      A v podstate sa nič nestalo, lebo vyhodili do vzduchu svoje.

      A v podstate sa nič nestalo, lebo vyhodili do vzduchu svoje.

    • bently
      20:23 27.09.2022

      A nepřipadá vám vlastně v důsledku skvělé, že je dnes Evropa s ruským plynem už tak daleko, že tato "nehoda" plní stránky ruských médiích v katastrofálním spojení víc než těch ...Zobrazit celý příspěvek

      A nepřipadá vám vlastně v důsledku skvělé, že je dnes Evropa s ruským plynem už tak daleko, že tato "nehoda" plní stránky ruských médiích v katastrofálním spojení víc než těch evropských? :)Skrýt celý příspěvek

    • Verdon
      20:29 27.09.2022

      Odhaduji, že to je ruská operace. Zakrátko se objeví "jasné důkazy", že to udělali Amíci, aby Němcům definitivně vzali naděje na ruský levný plyn. Cílem je rozložit německou ...Zobrazit celý příspěvek

      Odhaduji, že to je ruská operace. Zakrátko se objeví "jasné důkazy", že to udělali Amíci, aby Němcům definitivně vzali naděje na ruský levný plyn. Cílem je rozložit německou populaci a rozklížit NATO.Skrýt celý příspěvek

      • Mr.Tomas
        20:33 27.09.2022

        Už zajtra nájdu na dne mora US pas.

        Už zajtra nájdu na dne mora US pas.

        • Malarkey
          20:34 27.09.2022

          Předběhl jsi mě : D

          Předběhl jsi mě : D

          • Pampuch
            20:48 27.09.2022

            Plus nazi nálepku a SIMs 3

            Plus nazi nálepku a SIMs 3

        • bently
          20:36 27.09.2022

          Proč ne rovnou amforu s US vlajkou na povrchu a podepsanou fotkou Bidena schovanou uvnitř?

          Proč ne rovnou amforu s US vlajkou na povrchu a podepsanou fotkou Bidena schovanou uvnitř?

          • Nezmar
            23:03 27.09.2022

            Ta amfora bude mit urcite britskou vlajku, rusove preci nejsou zadni pitomci:D

            Ta amfora bude mit urcite britskou vlajku, rusove preci nejsou zadni pitomci:D

        • GlobeElement007
          20:42 27.09.2022

          A DVD Sims3.

          A smozřejmě hákový kříž, rozkaz podepsaný Bidenem a Banderou a legitimaci Gay klubu.

          A DVD Sims3.

          A smozřejmě hákový kříž, rozkaz podepsaný Bidenem a Banderou a legitimaci Gay klubu.

          • bently
            20:44 27.09.2022

            Zapomněl jste na srolovaný plakát s hvězdami Sexu ve městě jako symbolu totální dekadence a prohnilosti Západu.

            Zapomněl jste na srolovaný plakát s hvězdami Sexu ve městě jako symbolu totální dekadence a prohnilosti Západu.

          • Theokotos
            23:53 27.09.2022

            Jak jste mohl zapomenout na balení hry Sims?!

            Jak jste mohl zapomenout na balení hry Sims?!

        • risomas_SK
          22:09 27.09.2022

          Vsetci zabudate na to najdolezitejsie. Preukaz azov

          Vsetci zabudate na to najdolezitejsie. Preukaz azov

      • Malarkey
        20:33 27.09.2022

        Zrovna přemýšlím co se najde na dně moře. Předpokládám že ukrajinská občanka včetně fotek z Kyjeva a nebo zapíchnutá vlajka USA.

        Zrovna přemýšlím co se najde na dně moře. Předpokládám že ukrajinská občanka včetně fotek z Kyjeva a nebo zapíchnutá vlajka USA.

        • Ján Paliga
          21:23 27.09.2022

          Služobný preukaz SBU... :)

          Služobný preukaz SBU... :)

      • Ján Paliga
        21:22 27.09.2022

        Bol to jasne Soros..... Najal si na túto špinavú prácu ukrajinskú flotilu.... :)

        Bol to jasne Soros..... Najal si na túto špinavú prácu ukrajinskú flotilu.... :)

    • vacpro
      20:36 27.09.2022

      Pane Vachmajstr, vy jste hlava! Rus NS1 plyn nedodává, protože prý nejsou opravené kompresory od SIemense. NS2 nikdy nebyl v provozu. V obou případech Rusákovi stačí otočit ...Zobrazit celý příspěvek

      Pane Vachmajstr, vy jste hlava!
      Rus NS1 plyn nedodává, protože prý nejsou opravené kompresory od SIemense. NS2 nikdy nebyl v provozu. V obou případech Rusákovi stačí otočit ventilem, tj. nic do Evropy neposílat, ale je jasný, že si to Rusák odbouchnul sám sobě, zvláště když ho NS2 stál nemalé peníze:)

      Já bych to viděl na pojišťovací podvod, co vy na to? :)))

      Ta logika je jasná. Je to stejné jako když Rusák střílel na Záparožskou elektrárnu z raketometů, když už jí měl obsazenou svýma vojákama:))Skrýt celý příspěvek

      • bently
        20:38 27.09.2022

        A za všechno stejnak ve skutečnosti může Kalousek!

        A za všechno stejnak ve skutečnosti může Kalousek!

        • ArthurHarris
          22:23 27.09.2022

          pre slovenske obecenstvo:
          A.) radicovej vlada
          B.) Sulik, lebo nenakupil podmorskych udrzbarov

          pre slovenske obecenstvo:
          A.) radicovej vlada
          B.) Sulik, lebo nenakupil podmorskych udrzbarov

      • GlobeElement007
        20:46 27.09.2022

        NS2 je collateral damage. Holt rozbili špatnou trubku.
        Cílem bylo přinutit EU zprovoznit prokletý NS2. To by bylo symbolické Putlerovo vítězství.
        Jenomže to podělali jako vždycky.

        NS2 je collateral damage. Holt rozbili špatnou trubku.
        Cílem bylo přinutit EU zprovoznit prokletý NS2. To by bylo symbolické Putlerovo vítězství.
        Jenomže to podělali jako vždycky.

        • bently
          20:47 27.09.2022

          Nechte už ty Rusy, prosím, být. Pan Putin se snaží a dělá, co může.

          Nechte už ty Rusy, prosím, být. Pan Putin se snaží a dělá, co může.

        • Sprite
          22:35 27.09.2022

          Wau, jestli je to fakt takhle... :D

          Wau, jestli je to fakt takhle... :D

      • Malarkey
        20:54 27.09.2022

        NS2 patří Německu ne ? Rusko to jen stavělo?

        NS2 patří Německu ne ? Rusko to jen stavělo?

        • Scotty
          20:59 27.09.2022

          Ne.

          Ne.

      • Анатолий
        21:05 27.09.2022

        No ty kompresory od Siemense jsou jen výmluva jak uměle vytvářet deficit plynu v Evropě. Dřív je napadlo vymlouvat se na Sankce a že potřebují turbíny, asi z Kanady, když je ...Zobrazit celý příspěvek

        No ty kompresory od Siemense jsou jen výmluva jak uměle vytvářet deficit plynu v Evropě. Dřív je napadlo vymlouvat se na Sankce a že potřebují turbíny, asi z Kanady, když je dostali řekli že tam něco nefunguje...) tak že je asi vše jasné
        To samé zkoušejí se svým exportem zrní, to ale platí spíš pro Afriku, dokonce to přiznává jejich propaganda.
        K čemu je dobré zrovna ničení trubic to nechápu po pravdě.Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          00:00 28.09.2022

          Ty kompresory nejsou ve skutečnosti Siemense, ale jsou to upravené motory Rolls-Royce používané dříve v Boing-747. Servis se dělal v Kanadě. Kanada je na základě sankcí odmítala ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty kompresory nejsou ve skutečnosti Siemense, ale jsou to upravené motory Rolls-Royce používané dříve v Boing-747. Servis se dělal v Kanadě. Kanada je na základě sankcí odmítala vrátit. Německo a Siemens intervenovali (to bylo i v mainstreemu). Rus reklamoval nebo co ....
          Jen abychom pochopili, že provozovat takovouhle věc není asi úplně prdel. Kolik má ta kráva motohodin do generálky, když vychází z leteckého motoru?Skrýt celý příspěvek

      • starej
        21:11 27.09.2022

        Ty jo, vy jste dobrej, novej trollik. :-D Kdyby jste nezacal s tou tisickrat vyvracenou lzi o turbinach tak bych s Vami mozna polemizoval. Nu ale takhle mi nestojite za vic ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty jo, vy jste dobrej, novej trollik. :-D
        Kdyby jste nezacal s tou tisickrat vyvracenou lzi o turbinach tak bych s Vami mozna polemizoval.
        Nu ale takhle mi nestojite za vic pismenek nez doted.Skrýt celý příspěvek

      • DanCZer
        21:19 27.09.2022

        Rusáci se potřebují zbavit plynu, který nemají kde skladovat a současně nejde ložiska zavřít otočením kohoutu. Na zakonzervování nemají technologie, takže jediné řešení je se plynu ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusáci se potřebují zbavit plynu, který nemají kde skladovat a současně nejde ložiska zavřít otočením kohoutu. Na zakonzervování nemají technologie, takže jediné řešení je se plynu zbavit - spálit. To nemají jak. Takovýto únik je pro ně spása, protože se tak děje uprostřed moře, kde nějaká potencionální exploze nezpůsobí moc škod a současně to poškodí námořní dopravu protivníků. Pro Rusko samá pozitiva.Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          00:02 28.09.2022

          To je ale hovadina....
          Plyn Rus pálí řadu měsíců. Mají na to udělátka jako ostatní, kdo těží plyn...

          To je ale hovadina....
          Plyn Rus pálí řadu měsíců. Mají na to udělátka jako ostatní, kdo těží plyn...

          • Scotty
            09:51 28.09.2022

            Pálí od doby co začali škrtit dodávky pro Evropu.

            Pálí od doby co začali škrtit dodávky pro Evropu.

      • Talvi
        02:28 28.09.2022

        Já bych to viděl tak, že tu máme novýho Pepka Vyskoče, co vy na to ? :)

        Já bych to viděl tak, že tu máme novýho Pepka Vyskoče, co vy na to ? :)

    • Kartmen
      20:42 27.09.2022

      Mohli to poslat rourou, ale bude se to vyšetřovat a předpokládam že explozi zevnitř půjde snadno prokázat, což okruh podezřelých dost zredukuje.

      Mohli to poslat rourou, ale bude se to vyšetřovat a předpokládam že explozi zevnitř půjde snadno prokázat, což okruh podezřelých dost zredukuje.

      • starej
        21:14 27.09.2022

        Samozrejmne, pokud se prokaze iniciace uvnitr trubky neni co resit. Ale ona i akce zvnejsku nebyla zadna sranda. Ty mista jsou prakticky pod permanetnim dohledem, je to blizko. ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozrejmne, pokud se prokaze iniciace uvnitr trubky neni co resit.
        Ale ona i akce zvnejsku nebyla zadna sranda.
        Ty mista jsou prakticky pod permanetnim dohledem, je to blizko. Svedi Dani Polaci Nemci, vsichni vidi co se tam deje na hladine.
        A pod hladinou? S hloubkou cca 50m tam zadna klasicka ponorka skotacit nemuze.
        Takze fakt jen nejaka diverzni specialka, treba ty co kotvi v Kalinigradu a predloni je honili svedove za Gotlandem.Skrýt celý příspěvek

        • Kartmen
          21:26 27.09.2022

          Tipuju to na íránskou sebevražednou dron-ponorku.

          Tipuju to na íránskou sebevražednou dron-ponorku.

    • Scotty
      20:50 27.09.2022

      On si někdo opravdu myslí že za tím nestojí Polsko? V zájmu Ruska určitě není poškození NS2. Naopak celá jejich nátlaková akce měla Evropu přinutit k jeho spuštění.

      On si někdo opravdu myslí že za tím nestojí Polsko? V zájmu Ruska určitě není poškození NS2. Naopak celá jejich nátlaková akce měla Evropu přinutit k jeho spuštění.

      • Miroslav
        20:56 27.09.2022

        To je dosť vážne obvinenie. To si nikto nedovolí nahlas povedať aj keby si to mysleli všetci.

        To je dosť vážne obvinenie. To si nikto nedovolí nahlas povedať aj keby si to mysleli všetci.

        • Scotty
          21:05 27.09.2022

          Taky to žádný politik nahlas neřekne. Ovšem jediný kdo má motiv i příležitost je Polsko.

          Taky to žádný politik nahlas neřekne. Ovšem jediný kdo má motiv i příležitost je Polsko.

          • Miroslav
            21:20 27.09.2022

            Povedzme si úprimne, že útok na strategický energovod je už v podstate ako vyhlásenie vojny

            Povedzme si úprimne, že útok na strategický energovod je už v podstate ako vyhlásenie vojny

          • Scotty
            21:35 27.09.2022

            Jen v podstatě. Kdyby byl v provozu nikdy by k tomu nedošlo. Teď není takže příležitost je ideální.

            Jen v podstatě. Kdyby byl v provozu nikdy by k tomu nedošlo. Teď není takže příležitost je ideální.

      • arny71
        21:00 27.09.2022

        Jaký prospěch by z toho Poláci měli? Podrobně prosím.

        Jaký prospěch by z toho Poláci měli? Podrobně prosím.

        • Scotty
          21:03 27.09.2022

          Kdo chtěl od začátku zabránit otevření NS2? Polsko, Ukrajina, Pobaltí. Jediný kdo by na to z nich měl prostředky je Polsko.

          Kdo chtěl od začátku zabránit otevření NS2? Polsko, Ukrajina, Pobaltí. Jediný kdo by na to z nich měl prostředky je Polsko.

          • DanCZer
            21:15 27.09.2022

            Ano, ale to bylo předtím, než to Němci smetli ze stolu. K čemu by to Polsku pomohlo nyní?

            Ano, ale to bylo předtím, než to Němci smetli ze stolu. K čemu by to Polsku pomohlo nyní?

          • HumInt
            21:22 27.09.2022

            ... a Slovensko, Ukrajina. Ak nepôjde plyn cez NS1-2, tak Rusi musia použiť pôvodné plynovody. Inak poškodenie to poškodenie sa opraviť dá, len to bude chvíľu trvať.

            ... a Slovensko, Ukrajina. Ak nepôjde plyn cez NS1-2, tak Rusi musia použiť pôvodné plynovody. Inak poškodenie to poškodenie sa opraviť dá, len to bude chvíľu trvať.

          • Scotty
            21:26 27.09.2022

            DanCZer
            Pojistli si že Němci nazačnou vyjednávat ústupky za spuštění NS1 a že nespustí NS2. To že Poláci Němcům nevěří je snad zřejmé.

            DanCZer
            Pojistli si že Němci nazačnou vyjednávat ústupky za spuštění NS1 a že nespustí NS2. To že Poláci Němcům nevěří je snad zřejmé.

          • Scotty
            21:28 27.09.2022

            HumInt
            Za ideálního stavu minimálně několik měsíců. Ovšem nepochbně se nenajde žádná firma ochotná opravu provést.

            HumInt
            Za ideálního stavu minimálně několik měsíců. Ovšem nepochbně se nenajde žádná firma ochotná opravu provést.

          • arny71
            21:28 27.09.2022

            Polsko by tím nic nezískalo, NS1 ani 2 stejně nejsou v provozu. Poláci plyn netěží, takže nemají důvod omezovat dodávky plynu z jiných zemí. Pokud by se přišlo na to že v tom mají ...Zobrazit celý příspěvek

            Polsko by tím nic nezískalo, NS1 ani 2 stejně nejsou v provozu.
            Poláci plyn netěží, takže nemají důvod omezovat dodávky plynu z jiných zemí. Pokud by se přišlo na to že v tom mají prsty, znamenalo by to obrovský problém s Německem, taková akce by se zcela jistě dala klasifikovat jako válečná akt. Nechtějí při tom od něj kupovat zbraně, například nejnovější Leopardy? Polská stopa nedává smysl.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            21:43 27.09.2022

            arny71 Chtějí zabránit Německu a Rusku v znovuspouštění/spuštěni ropovodů. To poslední co potřebují je aby Německo a další státy začaly dělat ústupky Moskvě nebo kývly na spuštění ...Zobrazit celý příspěvek

            arny71
            Chtějí zabránit Německu a Rusku v znovuspouštění/spuštěni ropovodů. To poslední co potřebují je aby Německo a další státy začaly dělat ústupky Moskvě nebo kývly na spuštění připraveného NS2. Tomu chtějí za každou cenu zabránit.
            Myslíte že by Německo vyhlásilo Polsku válku? Nebuďte směšný. I kdyby se takové důkazy objevily (jako že neobjeví) budou zameteny hodně hluboko.Skrýt celý příspěvek

      • starej
        21:18 27.09.2022

        Polsko nema motiv, ma terminal, trubku do Norska a timhle nic neziska. Polsko nema schopnost na takovou diverzni akci. Tu trubku o sile steny cca 50mm neprobijes batohem s C4, ...Zobrazit celý příspěvek

        Polsko nema motiv, ma terminal, trubku do Norska a timhle nic neziska.
        Polsko nema schopnost na takovou diverzni akci.
        Tu trubku o sile steny cca 50mm neprobijes batohem s C4, kterej by tam dotahl superpotapec.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          21:33 27.09.2022

          Získá tím vyřazení NS1 a 2. Pojistli že Němci nazačnou dělat Rusům ústupky nebo nespusí NS2. To je jejich cíl už hodně dlouho. Teď je ideální příležitost a vy si opravdu myslíte že ...Zobrazit celý příspěvek

          Získá tím vyřazení NS1 a 2. Pojistli že Němci nazačnou dělat Rusům ústupky nebo nespusí NS2. To je jejich cíl už hodně dlouho. Teď je ideální příležitost a vy si opravdu myslíte že ji nechají ležet?
          Poláci jsou jediní kdo má jasný motiv i příležitost.Skrýt celý příspěvek

          • starej
            22:22 27.09.2022

            Fakt si to nemyslim. Jednak to riziko odhaleni a nasledne reakce sveta je velke. Polaci nemaji nejakou diverzni miniponorku co by to byla schopna. Na lodi se tam neda nepozorovane ...Zobrazit celý příspěvek

            Fakt si to nemyslim. Jednak to riziko odhaleni a nasledne reakce sveta je velke.
            Polaci nemaji nejakou diverzni miniponorku co by to byla schopna. Na lodi se tam neda nepozorovane dostat. A polakum je jasne ze NS1 i NS2 jsou mrtvy projekty, EU rusky plyn proste odebirat dal nebude, o tom je shoda.
            A opravdu neni sranda tenhle typ trubky probit tak aby to explodovalo. Jedna vec je probit to smerovanou nalozi aby tam byla dira, ale podle uniku jsou ty diry obrovske, spis prerusene trubky. To fakt spis ukazuje na explozi zevnitr ven.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            00:19 28.09.2022

            Právě že je jim jasné že zase tak mrtvé nejsou (nebo donedávna nebyli).

            Právě že je jim jasné že zase tak mrtvé nejsou (nebo donedávna nebyli).

    • Miroslav
      20:54 27.09.2022

      Oveľa viac ma desí, že žijeme dobu, keď takáto závažná vec je len dennou epizódou ktorá prejde skoro bez povšimnutia. Už sme tak otupeli, že rozpad EÚ by nás zaujal na 3 dni a 3. ...Zobrazit celý příspěvek

      Oveľa viac ma desí, že žijeme dobu, keď takáto závažná vec je len dennou epizódou ktorá prejde skoro bez povšimnutia. Už sme tak otupeli, že rozpad EÚ by nás zaujal na 3 dni a 3. svetová snáď na týždeňSkrýt celý příspěvek

      • Scotty
        20:58 27.09.2022

        Co to pro nás znamená? NS1 zastavili Rusové a NS2 nebyl nikdy spuštěn. Takže jestli je v nich díra nebo ne momentálně nikoho moc netrápí.

        Co to pro nás znamená? NS1 zastavili Rusové a NS2 nebyl nikdy spuštěn. Takže jestli je v nich díra nebo ne momentálně nikoho moc netrápí.

      • Ján Paliga
        21:28 27.09.2022

        Ľudia otupejevjájú....

        https://www.youtube.com/watch?...

        Ľudia otupejevjájú....

        https://www.youtube.com/watch?...

        • Miroslav
          21:41 27.09.2022

          Aspoň v niečom mal ten klaun pravdu, aj keď to povedal svojským spôsobom

          Aspoň v niečom mal ten klaun pravdu, aj keď to povedal svojským spôsobom

    • Martinos
      20:59 27.09.2022

      Teraz je potrebne strazit trubky z Norska ako oko v hlave.

      Teraz je potrebne strazit trubky z Norska ako oko v hlave.

    • petres
      21:28 27.09.2022

      Zde již nějakou dobu uveřejňuje autor rozhodování aktérů války na Ukrajině podle Teorie her, dnes tedy o výbuchu NS. https://twitter.com/petr_barto... Zde ...Zobrazit celý příspěvek

      Zde již nějakou dobu uveřejňuje autor rozhodování aktérů války na Ukrajině podle Teorie her, dnes tedy o výbuchu NS.
      https://twitter.com/petr_barto...
      Zde jeho komentář k referendům, také velmi zajímavé:
      https://twitter.com/petr_barto... Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        22:56 27.09.2022

        Tak to je pěkná píčovina. Připomíná my to takové to prorusácké blouznění jak Putin hraje několikaúrovňové šachy a důsledky každého tahu má promyšlené dlouho dopředu. Vážně ne. ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak to je pěkná píčovina. Připomíná my to takové to prorusácké blouznění jak Putin hraje několikaúrovňové šachy a důsledky každého tahu má promyšlené dlouho dopředu. Vážně ne. Pokud by chtěl přimět EU ke zrušení sankcí nezlikviduje si trubky které k tomu bude potřebovat.Skrýt celý příspěvek

        • vacpro
          00:04 28.09.2022

          Jojo sám velký Putin si oblíknul plavky, potopil se do hloubky a lípnul tam na trubky C-4:))) Je vidět, že patříte mezi ty šťastné lidi, kteří vůbec ještě netuší, jaké všechny ...Zobrazit celý příspěvek

          Jojo sám velký Putin si oblíknul plavky, potopil se do hloubky a lípnul tam na trubky C-4:)))
          Je vidět, že patříte mezi ty šťastné lidi, kteří vůbec ještě netuší, jaké všechny suroviny (i výrobky!) brala Evropa z Ruska... Počkejte a asi se budete divit...Skrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          00:06 28.09.2022

          Jeden ze skvělých komentářů z konce února byl:
          "Do 24. 2. 2022 jsme všichni věřili, že Putin hraje šachy. Pak jsme zjistili, že hraje vabank."

          Jeden ze skvělých komentářů z konce února byl:
          "Do 24. 2. 2022 jsme všichni věřili, že Putin hraje šachy. Pak jsme zjistili, že hraje vabank."

  • bently
    19:56 27.09.2022

    Rusko za 7 měsíců války povýšilo ze země s druhou nejsilnější armádou na světě na největší zásobárnu kvalifikované pracovní síly pro řadu postsovětských republik a Turecko, a na ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko za 7 měsíců války povýšilo ze země s druhou nejsilnější armádou na světě na největší zásobárnu kvalifikované pracovní síly pro řadu postsovětských republik a Turecko, a na nejvýznamnější vojensko-taktický komplex rozprostírající se na území ležícím východně od Ukrajiny a severně od Číny.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...