VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • jj284b
    07:57 26.09.2022

    toto nevymyslis... Osetania a Abchazania sa stazuju ze ich Gruzinci nechcu pustat cez hranice...


    https://twitter.com/marta_lviv...

    toto nevymyslis... Osetania a Abchazania sa stazuju ze ich Gruzinci nechcu pustat cez hranice...


    https://twitter.com/marta_lviv...

    • liberal shark
      11:12 26.09.2022

      Píše se tam o etnických Gruzínech ...

      Píše se tam o etnických Gruzínech ...

  • Cernysip
    07:56 26.09.2022

    Mobilizovaným byly odebrány telefony a byli odesláni na frontu https://www.moscowtimes.ru/202... Mobilizovaní ...Zobrazit celý příspěvek

    Mobilizovaným byly odebrány telefony a byli odesláni na frontu
    https://www.moscowtimes.ru/202...
    Mobilizovaní Rusové přijdou o možnost používat své telefony - budou zabaveny, odeslány k uložení na určené místo a budou vydány podle harmonogramu, uvedli na mobilizační lince 122.
    S pomocí telefonů mohli Rusové povolaní do války informovat své příbuzné o tom, co se s nimi děje. Tak, Andrey Kozyrev, 45, mobilizovaný v Lipetsku, byl poslán „do frontové linie s Donbasem“ po jediném dni výcviku. Telefonicky o tom řekl své ženě, píše Mediazona.
    "Asi před půl hodinou volal znovu, stáli na přehlídce, rozdali jim neprůstřelnou vestu a helmu," řekla Kozyrevova manželka Tatiana Dotsenko. Její manžel obdržel předvolání 22. září v 5 hodin ráno, v 7 hodin byl na vojenském registračním a náborovém úřadě a asi v 10:30 byl převezen do oblasti Belgorod. 25. září byl již poslán na frontu u 237. tankového pluku, je sice vojín („рядовой“), ale byl povolán jako granátometčík.

    Mobilizace v Rusku probíhá od 21. září, kdy ji oznámil ruský prezident Vladimir Putin.
    Podle ministra obrany Sergeje Šojgu je cílem úřadů poslat na frontu na Ukrajinu 300 000 „záložáků“. Nicméně podle zdrojů Novaya Gazeta. Evropa“ a „Medusa“, tajný odstavec dekretu o mobilizaci odkazuje na návrh 1-1,2 milionu lidí. Kreml to nazývá „lež“.
    Většina mobilizovaných je bez lékařské prohlídky odeslána k jednotkám a bez výcviku na frontu. V některých případech dokonce neposkytují jídlo a vodu a také požadují, aby se zbavili chytrých telefonů, píše agentura s odkazem na sedm mobilizovaných lidí. "Říkali, že když jsi tady, znamená to, že jsi fit," - účastník rozhovoru popsal situaci s lékařskou komisí ve městě Michajlovka, region Volgograd, kde bylo takto povoláno asi 1 tisíc lidí. Lékařskou prohlídkou neprošli ani mobilizovaní z Moskvy, Čeboksary, Kirova, Sverdlovska a Sachalinské oblasti.
    Mobilizovaní jsou často posíláni na frontu bez přípravy. Některé agendy říkají, že shromažďování potrvají dva týdny – od 26. září do 10. října, přičemž nezbytné jsou dva měsíce. Jsou ale případy, kdy jsou vysláni do boje zcela bez přípravy. Například 45letý muž z Moskvy byl „okamžitě“ poslán do oblasti Belgorod ze cvičiště v Alabinu u Moskvy.
    Rusové v odvodovém věku prchají před mobilizací: 261 000 mužů opustilo zemi během čtyř dnů, píše Novaja Gazeta. Evropa“ s odkazem na zdroj z prezidentské administrativy. Tento údaj je uveden v nejnovějším certifikátu FSB. "Atmosféra v prezidentské administrativě je taková, že bezpečnostní síly a ministerstvo obrany budou schopny přesvědčit Putina, aby zavřel východ, než bude příliš pozdě," říká zdroj.
    Putin se může rozhodnout uzavřít hranice po konání „referend“ na okupovaných územích Ukrajiny, která skončí 28. února. Už 30. září se prezident podle Nestky chystá vystoupit před Federálním shromážděním, na kterém oznámí anexi Záporožského Chersonu,
    Luganské a Doněcké oblasti Ukrajiny po vzoru Krymu v roce 2014. Bezprostředně poté existuje možnost, že vyhlásí stanné právo, říkají zdroje blízké Kremlu.Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    07:54 26.09.2022

    ..

    ..

  • jj284b
    07:53 26.09.2022

    strelba v jednej odvodovej miestnosti:

    https://twitter.com/igorsushko...

    strelba v jednej odvodovej miestnosti:

    https://twitter.com/igorsushko...

    • jj284b
      08:08 26.09.2022

      vraj to ten velitel neprezil.

      vraj to ten velitel neprezil.

      • pjanyska
        08:28 26.09.2022

        Tak v tom je snad smysl tohoto partizánství, ne? :-)

        Tak v tom je snad smysl tohoto partizánství, ne? :-)

    • Mírovous
      08:10 26.09.2022

      Přesně toto tu někdo před pár dny předpovídal!

      Přesně toto tu někdo před pár dny předpovídal!

    • Tino
      08:12 26.09.2022

      Perpetua pise o mnozstve zabitych RUS pri Kupjansku

      https://twitter.com/AndrewPerp...

      Perpetua pise o mnozstve zabitych RUS pri Kupjansku

      https://twitter.com/AndrewPerp...

      • pjanyska
        08:32 26.09.2022

        To totiž vypadá, že to budou jatka. Na straně Ukrajiny, krom tupců jsou i inteligentní lidi, kteří je řídí. Kdežto na straně Rusů jich tolik nebude. Tam je jenom tupo, sem tam ...Zobrazit celý příspěvek

        To totiž vypadá, že to budou jatka. Na straně Ukrajiny, krom tupců jsou i inteligentní lidi, kteří je řídí. Kdežto na straně Rusů jich tolik nebude. Tam je jenom tupo, sem tam inteligence, ale ta je okamžitě zadupána, protože musí poslouchat vrchní velení a podle stylu bojů, toho moc taky nepobralo.Skrýt celý příspěvek

        • montecasino1
          09:50 26.09.2022

          systém velenia v UA armáde nie je centralistický, že sa čaká na príkaz z hora. Celá ruská spoločnosť je organizovaná vertikálne, centralisticky, pokiaľ nepríde príkaz zhora, tí ...Zobrazit celý příspěvek

          systém velenia v UA armáde nie je centralistický, že sa čaká na príkaz z hora. Celá ruská spoločnosť je organizovaná vertikálne, centralisticky, pokiaľ nepríde príkaz zhora, tí dole neurobia nič, maximalne zdrhnú, keď si pudovo chránia svoj život aj to nie vždycky.Skrýt celý příspěvek

          • Verdon
            10:10 26.09.2022

            Přesto jsou teď ztráty UA velké u Limanu i u Chersonu. Útočit beze ztrát jde jen výjimečně.

            Přesto jsou teď ztráty UA velké u Limanu i u Chersonu. Útočit beze ztrát jde jen výjimečně.

  • Kfir
    07:34 26.09.2022

    Patriarcha Kirill vyhlásil, že smrť vo vojne proti Ukrajine zmýva všetky ...Zobrazit celý příspěvek

    Patriarcha Kirill vyhlásil, že smrť vo vojne proti Ukrajine zmýva všetky hriechy.
    https://www.postoj.sk/115014/p...
    Mal by slúžiť Bohu, ale slúži zločinnému režimu.
    Rusko musí byť zničené!Skrýt celý příspěvek

    • Peacemaker
      07:47 26.09.2022

      Tak zřejmě vyhlásil křížovou výpravu.:-)

      Tak zřejmě vyhlásil křížovou výpravu.:-)

      • jj284b
        07:50 26.09.2022

        a vyzera to tak ze ruski vojaci ho vypoculi: https://twitter.com/AndrewPerp... We are at the point where Russia is suffering such staggering losses ...Zobrazit celý příspěvek

        a vyzera to tak ze ruski vojaci ho vypoculi:

        https://twitter.com/AndrewPerp...

        We are at the point where Russia is suffering such staggering losses that any rational country would, at minimum, rethink their military strategy. But instead, Russia is throwing people into combat without any equipment.Skrýt celý příspěvek

        • Kfir
          07:57 26.09.2022

          V rusku na ľudskom živote nikdy nezáležalo. Popravde videá z mobilizácie plné zdegenerovaných alkoholikov potvrdzujú, že im ani veľmi nemá na čom záležať. Mobizujú najmä oblasti, ...Zobrazit celý příspěvek

          V rusku na ľudskom živote nikdy nezáležalo. Popravde videá z mobilizácie plné zdegenerovaných alkoholikov potvrdzujú, že im ani veľmi nemá na čom záležať. Mobizujú najmä oblasti, kde ekonomika straty na životoch vôbec nepostrehne.Skrýt celý příspěvek

          • DanCZer
            08:17 26.09.2022

            Protože v tamním vojenském aparátu vše funguje na principu "Můž s brašnou nesmí projet!" - myšlení není vítáno, vlastní iniciativa je škodlivá, bezmyšlenkovité plnění rozkazu je ...Zobrazit celý příspěvek

            Protože v tamním vojenském aparátu vše funguje na principu "Můž s brašnou nesmí projet!" - myšlení není vítáno, vlastní iniciativa je škodlivá, bezmyšlenkovité plnění rozkazu je oceňováno...Skrýt celý příspěvek

        • Kfir
          08:04 26.09.2022

          A zabudol som dodať, že to len potvrdzuje, že Putin je skutočne odtrhnutý od reality a dostáva správy, ktoré nemajú veľa spoločného s realitou na bojisku. Nikto informovaný a ...Zobrazit celý příspěvek

          A zabudol som dodať, že to len potvrdzuje, že Putin je skutočne odtrhnutý od reality a dostáva správy, ktoré nemajú veľa spoločného s realitou na bojisku. Nikto informovaný a príčetný by predsa nemohol uveriť, že 300k (alebo aj 1M) odvedencov bez výcviku, velenia a vybavenia niečo dokáže zmeniť.Skrýt celý příspěvek

          • DanCZer
            08:20 26.09.2022

            Nezaměňovat odtrhnutí od reality a pohrdání cizími životy. Jemu je to jedno, jestli tam zhebne 1000, 10000 nebo milion lidí. Pokud mu je aparát dodá, tak je tam rozkazem nalifruje. ...Zobrazit celý příspěvek

            Nezaměňovat odtrhnutí od reality a pohrdání cizími životy. Jemu je to jedno, jestli tam zhebne 1000, 10000 nebo milion lidí. Pokud mu je aparát dodá, tak je tam rozkazem nalifruje. Pokud tím dosáhne svých cílů a nebude to na něj mít vliv, tak je pro něj vše v pořádku a neřeší to. Jemu jde jen o sebe...Skrýt celý příspěvek

          • Scay’Ger
            09:01 26.09.2022

            Neomlouvej Putina. Ten šmejd ví přesně co dělá

            Neomlouvej Putina. Ten šmejd ví přesně co dělá

          • Jirosi
            09:54 26.09.2022

            DaCZer: Přesně, někdo kdo si hraje na Stalina, nemůže ani milion lidi na smrt rozházet.

            DaCZer: Přesně, někdo kdo si hraje na Stalina, nemůže ani milion lidi na smrt rozházet.

          • Kfir
            12:01 26.09.2022

            Scay'Ger
            Ja ospravedlňujem putina??? Neblábol prosím ťa!

            Scay'Ger
            Ja ospravedlňujem putina??? Neblábol prosím ťa!

          • Quetzal
            15:44 26.09.2022

            Putin je psychopat - těm na ničem kromě nich samých nezáleží.

            Putin je psychopat - těm na ničem kromě nich samých nezáleží.

    • Silver
      08:18 26.09.2022

      Tak to je výzva pre Putina osobne. Ak si chce zmyť všetky hriechy, mal by sa zapojiť osobne na fronte a ideálne si zmyť všetky hriechy.

      Tak to je výzva pre Putina osobne. Ak si chce zmyť všetky hriechy, mal by sa zapojiť osobne na fronte a ideálne si zmyť všetky hriechy.

      • raven66
        09:52 26.09.2022

        A vedla neho Kirill, nech ide prikladom.

        A vedla neho Kirill, nech ide prikladom.

    • pjanyska
      08:32 26.09.2022

      On slouží Bohu, čím víc dušiček, tím líp pro něj, ne? Nebo to je jenom u vodníků? :-)

      On slouží Bohu, čím víc dušiček, tím líp pro něj, ne? Nebo to je jenom u vodníků? :-)

    • sgaba
      08:35 26.09.2022

      Z toho musí mít Kadyrovci radost.

      Z toho musí mít Kadyrovci radost.

    • liberal shark
      11:14 26.09.2022

      Ruská pravoslavná církev byla vždy pouhým nástrojem carského režimu. Její funkci nelze srovnávat s funkcí církve v Evropě, která korigovala chování feudálních vládců pomocí ...Zobrazit celý příspěvek

      Ruská pravoslavná církev byla vždy pouhým nástrojem carského režimu. Její funkci nelze srovnávat s funkcí církve v Evropě, která korigovala chování feudálních vládců pomocí morálních imperativů.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    07:25 26.09.2022

    Pokrok ruska nikto nezastavi... v dedine Versina Tutury, v Kacugskom okrese, namontovali nove dopravne znacenie..

    https://twitter.com/dumingtups...

    Pokrok ruska nikto nezastavi... v dedine Versina Tutury, v Kacugskom okrese, namontovali nove dopravne znacenie..

    https://twitter.com/dumingtups...

    • mexir
      07:41 26.09.2022

      Nět analoga! A já pořád přemýšlel kde se berou ty el.sloupy, stromy a značky uprostřed cest ve Warthunderu. A oni pouze kopírovali skutečný stav.

      Nět analoga! A já pořád přemýšlel kde se berou ty el.sloupy, stromy a značky uprostřed cest ve Warthunderu. A oni pouze kopírovali skutečný stav.

      • peal
        10:42 26.09.2022

        A ted si predstavte ty QA, co nad tim sedeli dlouhe hodiny nez to zavreli jako not a bug, fact of life... Fakt bych si chtel nekdy popovidat s clovekem, ktery tam tu znacku ...Zobrazit celý příspěvek

        A ted si predstavte ty QA, co nad tim sedeli dlouhe hodiny nez to zavreli jako not a bug, fact of life... Fakt bych si chtel nekdy popovidat s clovekem, ktery tam tu znacku zapichnul. Bylo by to asi mimo me chapani i potom, ale prestoze mam fantazii a empatii hodne rozvinutou, porad si neumim predstavit co se takovemu cloveku honi hlavou.Skrýt celý příspěvek

        • mexir
          12:26 26.09.2022

          Podle mne to bylo asi takhle: konec kvartálu a ve skladu se válej značky, nesplněný plán, tak Míšo, Ivane do terénu a použít. A hlavně vyfotit, pro šéfa. Po návratu z "těchto ...Zobrazit celý příspěvek

          Podle mne to bylo asi takhle: konec kvartálu a ve skladu se válej značky, nesplněný plán, tak Míšo, Ivane do terénu a použít. A hlavně vyfotit, pro šéfa. Po návratu z "těchto originálů" trochu photoshopu a prémie zachráněný.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    07:23 26.09.2022

    zamaskovana skupina ruskych prieskumnikov po kontakte s Ukrajinskou armadou:

    https://twitter.com/cheskeradi...

    zamaskovana skupina ruskych prieskumnikov po kontakte s Ukrajinskou armadou:

    https://twitter.com/cheskeradi...

    • halin
      09:04 26.09.2022

      Zjavne je uz chlapcom zima, tie teplaky, ci co to je pod letnou uniformou tiez vela hovori. Zimna vybava zasa meska a je otazka ci dorazi...

      Zjavne je uz chlapcom zima, tie teplaky, ci co to je pod letnou uniformou tiez vela hovori. Zimna vybava zasa meska a je otazka ci dorazi...

      • Standa
        10:19 26.09.2022

        Tepláky mají 3 pruhy, takže se jedná o ruský lidový kroj Adidas. Kultura musí být i v boji.

        Tepláky mají 3 pruhy, takže se jedná o ruský lidový kroj Adidas. Kultura musí být i v boji.

  • Excelent
    07:22 26.09.2022

    Tak procházím kanály Telegramu co sleduju a celkem se tam změnila nálada oproti době před cca týdnem+: Solovjev: Do společnosti jsme zaseli skutečnou hrůzu a nedůvěru úřadů. ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak procházím kanály Telegramu co sleduju a celkem se tam změnila nálada oproti době před cca týdnem+:

    Solovjev: Do společnosti jsme zaseli skutečnou hrůzu a nedůvěru úřadů. Také musí někdo vystoupit a vysvětlit, co se děje. A pak lidé přestanou utíkat, odcházet, odlétat, odplouvat, opouštět zemi. Všichni se spojí a budou pracovat pro vlast!
    https://t.me/s/SolovievLive...

    Dimitriev: Nepřítel tedy již dávno odhalil organizační slabinu ruského státu – neschopnost multitaskingu. Byly tam například momenty, kdy souběžně probíhaly protesty v Chabarovsku, konflikt mezi Čečenskem a Ingušskem, plus ještě něco zároveň. Bylo jasné, že hloupý centralizovaný systém nemusí zvládnout velké množství úkolů. Samostatné instituce v něm prakticky neexistují a všechny zásadní otázky se řeší až úplně, úplně nahoře. To znamená, že když je těchto problémů hodně, centrum je prostě nestihne řešit. A jestli jsem tomu rozuměl, tak ti vyspělí soudruzi na západě tomu rozumí mnohem lépe, mají plné oči (od 19. století je na to připravena vědecká škola). To nevyžaduje exkluzivní zpravodajství, jen otevřené zdroje k pochopení principů rozhodování v Kremlu.

    Navíc tyto problémy si z velké části je provedlo samotné Rusko, které si si vytvářelo nové nebo neřešilo staré. Například ruská armáda se snažila útočit i ve chvíli, kdy bylo nutné přejít delší dobu do obrany a připravovala tak vše na ukrajinskou protiofenzívu. Nyní Rusko náhle, téměř bez přípravy, oznámilo mobilizaci, čímž se čistě vojenský konflikt změnil v konflikt společensko-politický. Jsem si jist, že jakmile se vojenské oddělení nějak organizačně přizpůsobí mobilizaci, objeví se nový problém, a to v úplně jiné oblasti.
    https://t.me/s/russ_orientalis... Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      09:54 26.09.2022

      Hladaju problemy vsade inde, len nie v svojej tupej ruskej dobivacnej hlave.

      Hladaju problemy vsade inde, len nie v svojej tupej ruskej dobivacnej hlave.

  • jisi
    07:10 26.09.2022

    Pokud mob znamená (v angličtině) dav, znamená mobilizace vytváření davů?
    Já jen jestli to nebylo v Rusku špatně přeloženo a pochopeno.

    Pokud mob znamená (v angličtině) dav, znamená mobilizace vytváření davů?
    Já jen jestli to nebylo v Rusku špatně přeloženo a pochopeno.

    • Quetzal
      15:57 26.09.2022

      Zní to hezky, ale je to od slova mobil - pohyb, automobil - samohyb.

      Zní to hezky, ale je to od slova mobil - pohyb, automobil - samohyb.

  • Masterton
    04:34 26.09.2022

    Je to jen muj dojem, nebo na vychode i jihu ted probihaji extremne tvrde boje?

    Je to jen muj dojem, nebo na vychode i jihu ted probihaji extremne tvrde boje?

    • alter01
      05:44 26.09.2022

      Odkial to máš ? Nepočul som ....

      Odkial to máš ? Nepočul som ....

      • Masterton
        06:43 26.09.2022

        Jak u Lymanu, tak smerem na Cherson maji obe strany koncentrovane pomerne velke sily, fronta se moc nehybe a na Telegramovych kanalech bezi info o bojich a ztratach obou stran.

        Jak u Lymanu, tak smerem na Cherson maji obe strany koncentrovane pomerne velke sily, fronta se moc nehybe a na Telegramovych kanalech bezi info o bojich a ztratach obou stran.

        • alter01
          06:49 26.09.2022

          Podľa Telegran kanála už rusi zničili 3x všetky "Chajmarsy" , teraz likvidujú tie rumunské a potom začnú poľské!
          Aj to veríš ?

          Podľa Telegran kanála už rusi zničili 3x všetky "Chajmarsy" , teraz likvidujú tie rumunské a potom začnú poľské!
          Aj to veríš ?

        • fanúšik
          08:58 26.09.2022

          general Skrzypczak uvádza že ukrajinci na záporoží už dlhšie vykonávajú prieskumy bojom za účelom hľadania slabých miest obrany, ale bojím sa že tam slabé miesta nebudú

          general Skrzypczak uvádza že ukrajinci na záporoží už dlhšie vykonávajú prieskumy bojom za účelom hľadania slabých miest obrany, ale bojím sa že tam slabé miesta nebudú

    • Janicekmac
      06:01 26.09.2022

      Prosím, kdysi to tu mělo úroveň. Ty to povyšuješ jen na obyčejnou žvanírnu.

      Prosím, kdysi to tu mělo úroveň. Ty to povyšuješ jen na obyčejnou žvanírnu.

      • jj284b
        07:20 26.09.2022

        ale no, ved ma v podstate pravdu.. tazke boje prebiehaju v Chersonskej oblasti, a poslednych par dni sa bojuje severne od Limanu a vychodne od Kupjansku... Andrew Perpetua napr ...Zobrazit celý příspěvek

        ale no, ved ma v podstate pravdu.. tazke boje prebiehaju v Chersonskej oblasti, a poslednych par dni sa bojuje severne od Limanu a vychodne od Kupjansku...

        Andrew Perpetua napr hlasi velke mnozstvo znicenej ruskej techniky..

        https://twitter.com/AndrewPerp...

        rovnako, poslednych par dni bolo kopec zostrelov, videa opustenych ruskych tankov (T90, T80U).. atd atd...Skrýt celý příspěvek

        • Janicekmac
          08:07 26.09.2022

          Porovnej tvůj příspěvek s jeho. Ty jsi tady už dlouho a tak víš co se sluší a patří. Ten nahoře si nedal ani práci se podívat v komentářích, že vláken na toto téma je už tady možná ...Zobrazit celý příspěvek

          Porovnej tvůj příspěvek s jeho. Ty jsi tady už dlouho a tak víš co se sluší a patří. Ten nahoře si nedal ani práci se podívat v komentářích, že vláken na toto téma je už tady možná vyšší desítky. Minimálně odkaz mohl přidat.Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          08:47 26.09.2022

          A nielen to, ale posledné dni Ukrajinci hlásia 400-500 mŕtvych Rusov denne, a to je hodne, predtým v bežné dni to bývalo 100-200.

          A nielen to, ale posledné dni Ukrajinci hlásia 400-500 mŕtvych Rusov denne, a to je hodne, predtým v bežné dni to bývalo 100-200.

  • MaraKM
    23:55 25.09.2022

    Postreh od Michal Horacka: Girkinův recept: Poté, co referenda vrátí “ukrajinská” území Rusku, dá Putin UA ultimátum. Pokud UA ruská území neopustí, bude jí vyhlášena válka. ...Zobrazit celý příspěvek

    Postreh od Michal Horacka:

    Girkinův recept:
    Poté, co referenda vrátí “ukrajinská” území Rusku, dá Putin UA ultimátum. Pokud UA ruská území neopustí, bude jí vyhlášena válka. Během 72 hodin zničíme Kyjev, Charkov, Lvov. Za další 2 dny nastoupí proti zbytku 200K Bělorusů.

    Rusko není jen Putin. Je to nemoc.
    …..
    Podstatnější ovšem je, že to není má analýza. Je to “návod” Girkina-Strelkova, teroristy a jednoho z mnoha velkoruských fanatiků na síti Telegram.

    https://twitter.com/m_horacek/... Skrýt celý příspěvek

    • Worko
      00:03 26.09.2022

      A ked im Rusko vyhlasi vojnu, tak sa zmeni co? Nadalej budu bojovat tie iste zoskupenia a ruska bordelarska taktika. BLR pochybujem, ze bude doma riskovat obciansku vojnu za ...Zobrazit celý příspěvek

      A ked im Rusko vyhlasi vojnu, tak sa zmeni co? Nadalej budu bojovat tie iste zoskupenia a ruska bordelarska taktika.

      BLR pochybujem, ze bude doma riskovat obciansku vojnu za zaujmy teroristickeho statu.Skrýt celý příspěvek

      • Lwtr
        07:06 26.09.2022

        Až jim vyhlásí vojnu tak nasadí všechny wunderwaffen a tu armádu profesionálů co mají schovanou za frontou (dle názoru kamárada z SPD, nechápu jak tomu může věřit :) )

        Až jim vyhlásí vojnu tak nasadí všechny wunderwaffen a tu armádu profesionálů co mají schovanou za frontou (dle názoru kamárada z SPD, nechápu jak tomu může věřit :) )

      • leir
        07:42 26.09.2022

        Začnou ve velkém bombardovat základní infrastrukturu - elektrárny, Bankovní ulici apod. :-/

        Začnou ve velkém bombardovat základní infrastrukturu - elektrárny, Bankovní ulici apod. :-/

        • SeaWolf
          08:27 26.09.2022

          To dělají už teď.

          Nic se nezmění jen vyplácají další falešnou kartu v téhle vydírací pokerové partii.

          To dělají už teď.

          Nic se nezmění jen vyplácají další falešnou kartu v téhle vydírací pokerové partii.

    • HumInt
      00:15 26.09.2022

      BLR je out, nebude sa do ničoho púštať. Ukrajina bude ultimáta Putina ignorovať, špeciálne teraz, keď im ide karta. Naviac v samotnom Rusku sa zvyšuje chaos, mužská populácia sa ...Zobrazit celý příspěvek

      BLR je out, nebude sa do ničoho púštať. Ukrajina bude ultimáta Putina ignorovať, špeciálne teraz, keď im ide karta. Naviac v samotnom Rusku sa zvyšuje chaos, mužská populácia sa snaží emigrovať alebo aspoň skryť. "Čiastočná" mobilizácia zjavne nefuguje podľa predstáv a to ešte nie sú žiadne obete. Zato fronta na Donbase eroduje a na perifériii Ruska rastie napätie.Skrýt celý příspěvek

    • mabc
      00:46 26.09.2022

      Rusko nie je nemoc, je to zivotny styl.

      Rusko nie je nemoc, je to zivotny styl.

      • Verdon
        06:24 26.09.2022

        Nemocný životní styl

        Nemocný životní styl

    • jj284b
      07:21 26.09.2022

      a odkial Bielorusko naberie 200.000 vojakov ochotnych ist bojovat za Lukasenka a putina?? minule mali problem zohnat 20.000.. a to boli rusi pri Kyive...

      a odkial Bielorusko naberie 200.000 vojakov ochotnych ist bojovat za Lukasenka a putina?? minule mali problem zohnat 20.000.. a to boli rusi pri Kyive...

  • Knightrider
    23:43 25.09.2022

    Myslím, že dnešní Konašenkov, ale to byli žně! 2x Mig-29 s Harmem (jak to vedi otázka) , 18 raket HIMARS a 3 střely HARMs. Pokud správně počítám, tak asi 300 UA vojáků a jak jinak ...Zobrazit celý příspěvek

    Myslím, že dnešní Konašenkov, ale to byli žně! 2x Mig-29 s Harmem (jak to vedi otázka) , 18 raket HIMARS a 3 střely HARMs. Pokud správně počítám, tak asi 300 UA vojáků a jak jinak se UA pokusila zaútočit hnedle 12 dronama na svoji JE
    Tradicni mega sbírka blbostí
    Překlad
    ⚡️ Brífink Ministerstva obrany Ruské federace:

    - ruští střelci zmařili pokusy o ofenzívu ozbrojených sil Ukrajiny ve směru na Maryinku v DLR, ztráty nepřítele činily více než 50 ozbrojenců;

    - Dělostřelectvo ozbrojených sil Ukrajiny střílelo na obytné oblasti Energodar, bylo vypáleno 59 granátů denně;

    - Ruské ozbrojené síly zničily asi 100 žoldáků raketovým úderem u města Záporoží;

    - Ozbrojené síly RF zabránily pokusům ozbrojených sil Ukrajiny zaútočit na JE Záporoží osmi kamikadze drony;

    - Ruské vzdušné síly zničily až 50 ozbrojenců úderem na místo opravy a obnovy techniky Ozbrojených sil Ukrajiny v oblasti Annovka;

    - Stíhači ruských leteckých sil v Nikolajevské oblasti sestřelili dva ukrajinské letouny MiG-29 přestavěné na použití amerických raket HARM;

    - Ztráty ozbrojených sil Ukrajiny ve směru Nikolajev-Kryvyj Roh činily více než 110 zabitých a zraněných osob denně;

    - Ruské systémy protivzdušné obrany sestřelily 12 ukrajinských bezpilotních letounů za den a také zachytily 18 granátů HIMARS;

    - Ruské systémy protivzdušné obrany v Chersonské oblasti a LPR sestřelily tři protiradarové střely HARM.

    @opersvodkiSkrýt celý příspěvek

    • Dash80
      01:48 26.09.2022

      Bolo vobec toľko Migov 29 dokopy vyrobených koľko ich rusi už zničili na Ukrajine?

      Bolo vobec toľko Migov 29 dokopy vyrobených koľko ich rusi už zničili na Ukrajine?

  • Cernysip
    23:34 25.09.2022

    Telegram-kanal „Suterén Dagestánu“, aktuální videa https://t.me/podval_dagestana/... Jedna z výzev na tomto kanále: Dagestánci ve všech dobách byli vždy známí svou odvahou a ...Zobrazit celý příspěvek

    Telegram-kanal „Suterén Dagestánu“, aktuální videa
    https://t.me/podval_dagestana/...
    Jedna z výzev na tomto kanále:
    Dagestánci ve všech dobách byli vždy známí svou odvahou a vytrvalostí. Nyní píšeme svou historii, a aby ji naši potomci mohli číst s hrdostí, musíme ukázat, čí jsme potomci a kdo jsou naši předci! DAGESTAN SE NEZLOMÍ, BUĎTE PŘÍKLADEM PRO VŠECHNY!Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      23:48 25.09.2022

      Jinak vtipný fakt: výrazným etnikem v Dagestánu jsou Avarové, s evropskými Avary nemají nic společného, shoda jmen. Hnedka vedle Dagestánu je Albánie, opět nic společného s tou ...Zobrazit celý příspěvek

      Jinak vtipný fakt: výrazným etnikem v Dagestánu jsou Avarové, s evropskými Avary nemají nic společného, shoda jmen. Hnedka vedle Dagestánu je Albánie, opět nic společného s tou druhou Albánií, pouze shoda jmen. Hnedka na západ (v Gruzii) je pak Iberie, opět naprostá shoda jmen. Kavkaz je vtipný region.Skrýt celý příspěvek

      • Talvi
        00:45 26.09.2022

        Nejen Kavkaz, na Volze a Krymu leželo Volžské Bulharsko, v Dagestánu žili i Burdžané neboli Dagestánští Bulhaři. S těmi Avary je to mezi etnografy předmětem vášnivých debat, zda ...Zobrazit celý příspěvek

        Nejen Kavkaz, na Volze a Krymu leželo Volžské Bulharsko, v Dagestánu žili i Burdžané neboli Dagestánští Bulhaři. S těmi Avary je to mezi etnografy předmětem vášnivých debat, zda byli nebo nebyli příbuzní s těmi u nás. K tomuhle doporučuju knížky slovenského génia Juraje Červenáka, koneckonců jeho úžasná trilogie Bohatýr je o počátcích Kyjevské Rusi a tedy se týče i nynějších událostí :)Skrýt celý příspěvek

    • Cernysip
      23:49 25.09.2022

      A svolávají další demonstrace, jednu v Naľčiku, což je hlavní město Kabardsko-balkarské republiky. Zdá se, že Kavkaz se začíná bouřit.

      A svolávají další demonstrace, jednu v Naľčiku, což je hlavní město Kabardsko-balkarské republiky. Zdá se, že Kavkaz se začíná bouřit.

    • HumInt
      23:57 25.09.2022

      Zatiaľ nie sú vidieť žiadne reálne činy, ktoré by viedli k destabilizácií Dagestanu.

      Zatiaľ nie sú vidieť žiadne reálne činy, ktoré by viedli k destabilizácií Dagestanu.

    • HumInt
      01:08 26.09.2022

      V Dagestane sa vážne veci neriešia cez kanál na telegrame. Zajtra uvidíme, či to má nejaký reálny základ. Dúfajme, že áno.

      V Dagestane sa vážne veci neriešia cez kanál na telegrame. Zajtra uvidíme, či to má nejaký reálny základ. Dúfajme, že áno.

  • boulak
    23:01 25.09.2022

    Co myslíte, oddálil Putin mobilizací svůj konec nebo ho urychlil ? Zhroutila by se bez ní fronta na Ukrajině rychleji než Rusko s ní ?

    Co myslíte, oddálil Putin mobilizací svůj konec nebo ho urychlil ? Zhroutila by se bez ní fronta na Ukrajině rychleji než Rusko s ní ?

    • Nezmar
      23:05 25.09.2022

      Oddalil, ale potvrdil, ze odejit chce;)

      Oddalil, ale potvrdil, ze odejit chce;)

      • boulak
        23:11 25.09.2022

        Nevím. Pokud se Rusku zhroutí ekonomika ( což mobilizace výrazně akcelerovala ) tak nebudou mít čím svojí armádu na Ukrajině udržovat.

        Nevím. Pokud se Rusku zhroutí ekonomika ( což mobilizace výrazně akcelerovala ) tak nebudou mít čím svojí armádu na Ukrajině udržovat.

        • Miroslav
          23:17 25.09.2022

          Ja by som bol v týchto odhadoch opatrný. Už od začiatku vojny počúvame čo všetko sa stane a nestane a zatiaľ sa z toho veľa nesplnilo. Rusko prejde na centrálne plánovanú ekonomiku ...Zobrazit celý příspěvek

          Ja by som bol v týchto odhadoch opatrný. Už od začiatku vojny počúvame čo všetko sa stane a nestane a zatiaľ sa z toho veľa nesplnilo. Rusko prejde na centrálne plánovanú ekonomiku a nejaký čas to aj bude fungovať. Irán je v izolácii už ako dlho a režim žije. Vedia si aj zohnať zahraničné komponenty. Napríklad ten ich dron má rakúsky motor.Skrýt celý příspěvek

          • boulak
            23:24 25.09.2022

            Samozřejmě, píšu trochu v nadsázce. Bude to tak i tak trvat ještě dlouho.

            Samozřejmě, píšu trochu v nadsázce. Bude to tak i tak trvat ještě dlouho.

          • Miroslav
            23:30 25.09.2022

            Samozrejme, bežný ľud sa bude musieť uskromniť v istých vymoženostiach doby, ale zase Rusko má výhodu v tom, že dokáže byť sebestačné v rastlinnej a živočíšnej výrobe. Má tiež ...Zobrazit celý příspěvek

            Samozrejme, bežný ľud sa bude musieť uskromniť v istých vymoženostiach doby, ale zase Rusko má výhodu v tom, že dokáže byť sebestačné v rastlinnej a živočíšnej výrobe. Má tiež energetické zdroje čo je veľmi dôležité. Pokiaľ dokáže režim zabezpečiť jedlo a energiu pre svoj ľud, tak to nejak ustoja asi aj napriek izolácii.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            23:38 25.09.2022

            S takou dávkou nadsázky by som to povedal asi tak, že ľudia budú nasraní lebo nemajú na obed rezeň, ale pokiaľ dostanú aspoň ten chlieb a nebudú hladní, tak sa z reťaze asi ...Zobrazit celý příspěvek

            S takou dávkou nadsázky by som to povedal asi tak, že ľudia budú nasraní lebo nemajú na obed rezeň, ale pokiaľ dostanú aspoň ten chlieb a nebudú hladní, tak sa z reťaze asi neodtrhnú. Ako sa v starom Ríme hovorilo ,,Chlieb a hry"Skrýt celý příspěvek

          • alter01
            04:27 26.09.2022

            Opatrný nemusíš byť ! Ešte pred mesiacom EU posielala do Ruska za plyn a ropu viac ako Putin potreboval na financovalie vojny . V podstate sme sedeli v provom rada , žrali pukance ...Zobrazit celý příspěvek

            Opatrný nemusíš byť ! Ešte pred mesiacom EU posielala do Ruska za plyn a ropu viac ako Putin potreboval na financovalie vojny .
            V podstate sme sedeli v provom rada , žrali pukance , popíjali pivko a pozerali proxyvojnu - Ukrajinská vojna 2.0 / 1.0 bola Púštna búrka / .
            Dnes už to tak nie je a bude už iba horšie , Vladimír Vladimírovič!Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            09:07 26.09.2022

            alter: Ale to nielen čo sa týka peňazí. Po prvom mesiaci im mali dojsť PHM, po druhom tanky, po treťom ľudia, po štvrtom munícia... Nemám rád sa spoliehať na domnienky. Všetko ...Zobrazit celý příspěvek

            alter: Ale to nielen čo sa týka peňazí. Po prvom mesiaci im mali dojsť PHM, po druhom tanky, po treťom ľudia, po štvrtom munícia... Nemám rád sa spoliehať na domnienky. Všetko treba robiť tak, ako keby bolo a malo dlho byť Rusko pri plnej sileSkrýt celý příspěvek

          • montecasino1
            09:58 26.09.2022

            Ale Irán nikdy nebol centrálne riadená ekonomika a myslím si že povaha Peržana je úplne iná ako tá ruská.

            Ale Irán nikdy nebol centrálne riadená ekonomika a myslím si že povaha Peržana je úplne iná ako tá ruská.

    • HumInt
      23:10 25.09.2022

      Urychlil. A myslím, že mobilizácia najbližšie 3 týždne situáciu na fronte nezmení. Potom sa uvidí, čo sa bude diať v Rusku, hlavne na periférii.

      Urychlil. A myslím, že mobilizácia najbližšie 3 týždne situáciu na fronte nezmení. Potom sa uvidí, čo sa bude diať v Rusku, hlavne na periférii.

      • Excelent
        07:00 26.09.2022

        No řekl bych, že místo jednoho velkého problému bez řešení (prohra na UA) má před sebou těch problémů najednou víc (nárůst nepokojů v říši), pravda má nyní armádu mobiků, ale na ...Zobrazit celý příspěvek

        No řekl bych, že místo jednoho velkého problému bez řešení (prohra na UA) má před sebou těch problémů najednou víc (nárůst nepokojů v říši), pravda má nyní armádu mobiků, ale na kterou se moc spoléhat nemůže a u některých etnik bych měl strach jim vůbec dát do ruky zbraně....Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        10:07 26.09.2022

        Vzhladom, ze ich urychlene posielaju rovno na frontu, tak az zacnu, prezivsi zajatci volat domov z Ukrajiny a referovat, kto vseko zo znamych tam zomrel, to uz to bude ine cafe. ...Zobrazit celý příspěvek

        Vzhladom, ze ich urychlene posielaju rovno na frontu, tak az zacnu, prezivsi zajatci volat domov z Ukrajiny a referovat, kto vseko zo znamych tam zomrel, to uz to bude ine cafe. Doteraz zomierali profesionali a dobrovolnici, u ktorych je predpoklad, ze zomriet mozu. Ale nikto doma necaka, ze tatko, ci sincek, ktoreho vzali od TV o tyzden-dva pohnoji ukrajinsku zem. Toto nevyzehli ziadna Lada. Vlastne u odvedencov ani ta Lada nehrozi.
        Problem je ale v neexistujucej ruskej sebareflexii. Dlho budu mnohi nastvati neopravnene na Ukrajincov, ze im zabili muzov a deti a nie na hlavneho vinnika z Kremla. Ved kolko desatroci trvalo, kym sa Stalinove svinstva najavo a Rusi ich zacali konecne odsudzovat a aj to nie vsetci.Skrýt celý příspěvek

        • raven66
          10:08 26.09.2022

          syncek ... ups

          syncek ... ups

    • Miroslav
      23:10 25.09.2022

      Prehraná vojna by pre jeho reputáciu bola rozhodne väčším problémom ako demonštrácie proti mobilizácii.

      Prehraná vojna by pre jeho reputáciu bola rozhodne väčším problémom ako demonštrácie proti mobilizácii.

      • jj284b
        06:29 26.09.2022

        myslim ze jeho reputacia je uz tak ci tak v troskach... nech to dopadne akokolvek...

        myslim ze jeho reputacia je uz tak ci tak v troskach... nech to dopadne akokolvek...

  • roboSE
    22:15 25.09.2022

    Prečo je nervozita v RF nielen s priebehom na fronte. https://www.nn.ru/text/job/202... Sankce a odchod velkých značek se dotknou 8 milionů lidí. Máme očekávat ...Zobrazit celý příspěvek

    Prečo je nervozita v RF nielen s priebehom na fronte.

    https://www.nn.ru/text/job/202...

    Sankce a odchod velkých značek se dotknou 8 milionů lidí. Máme očekávat nárůst nezaměstnanosti a propouštění?
    S odborníkem diskutujeme, v jakém stavu je nyní trh práce.

    Z článku:

    ,,Zahraniční společnosti opouštějí Rusko. Bude nezaměstnanost?

    Trh práce zaměstnavatele je stále velmi daleko, říká sebevědomě expert HeadHunter a cituje data z výzkumu Centra pro strategický výzkum, které na konci června zveřejnilo studii o zahraničním podnikání v nových ekonomických podmínkách.

    Podle jeho údajů je ruský personální trh asi 70 milionů lidí. 2 miliony jsou zaměstnány v zahraničním obchodu. Dalších 6 milionů je nepřímo spojeno se zahraničním byznysem (dealeři, distributoři, poskytovatelé). Když to shrnu, stratíte více než 10 % trhu práce, a to je hodně. Automobilový průmysl, high-tech společnosti, programátoři a média odcházejí. Každý region to pociťuje po svém, v závislosti na podnikání: například Kaluga je celý automobilový klastr.,,



    P.S.: Iba pripomenutie. Ruská vláda garantovala vyplácanie miezd v plnej výške 6 mesiacov po odchode spoločnosti z Ruského územia. V auguste rozhodla, že už ďalšie peniaze týmto občanom nebude dávať a nepredĺžila náhradu miezd. Majú si hľadať nové zamestnanie. V marci a apríli začal exodus firiem z RF. Takže väčšina ,,nezamestnaných,, občanov práve v tomto období september a október prichádza o štátnu pomoc v nezamestnanosti a zostáva bez finančných prostriedkov.Skrýt celý příspěvek

    • roboSE
      22:32 25.09.2022

      Tieto regionálne noviny Nižného Novgorodu sú celkom úprimne. Tu je napríklad dnešná zmienka o fronte na hraniciach. https://www.nn.ru/text/gorod/2... - z ...Zobrazit celý příspěvek

      Tieto regionálne noviny Nižného Novgorodu sú celkom úprimne. Tu je napríklad dnešná zmienka o fronte na hraniciach.

      https://www.nn.ru/text/gorod/2...

      - z článku

      Je tu jen nekonečný proud: na hranici Volgogradské oblasti a Kazachstánu se tvoří obří fronty
      Podle pozorování obyvatel Volgogradu jsou v autech většinou svobodní muži.

      - mám pocit, že všichni muži se shromáždili zde, místo vojenské registrace a nástupního úřadu ušli do Kazachstánu, - řekli obyvatelé okresu. - V autech jezdí převážně muži, asi 30 až 50 let. Jen proud. Moskva, Rostov, Krasnodar, Volgogradská oblast. Stovky aut. Přeplněno, už se vytvořila obří fronta.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    22:02 25.09.2022

    "Mobilizace vyvolala paniku." Rusové stáhli z bank rekordní množství hotovosti od prvních dnů ...Zobrazit celý příspěvek

    "Mobilizace vyvolala paniku." Rusové stáhli z bank rekordní množství hotovosti od prvních dnů války
    https://www.moscowtimes.ru/202...
    První mobilizace po 80 letech vyvolala pouť ruských občanů k bankomatům a pokladnám bankovních kanceláří za hotovostí. Objem hotovosti v oběhu za jeden den 23. září vyskočil o 132,1 miliardy rublů, vyplývá z provozních statistik Centrální banky Ruské federace. Taková poptávka po hotovosti nebyla zaznamenána od 4. března: 151,1 miliarda rublů. Absolutní rekord v celé historii ruského bankovního systému byl vytvořen druhý den války – 25. února, kdy bylo z účtů, karet a vkladů vybráno 1,4 bilionu rublů („триллион“).
    „Mobilizace vyvolala mezi obyvatelstvem paniku,“ konstatují analytici MMI. Povaha tohoto jevu však může být podle nich jiná než v únoru a březnu: tehdy se lidé báli, že přijdou o své úspory, když se dozvěděli o začátku invaze a sankcích. Nyní se mohou chtít zásobit rubly, aby „utlumili mobilizaci“, nebo opustit zemi, nad kterou může padnout železná opona.
    Podle zdrojů Meduzy blízkých Kremlu jedná nejvyšší vedení Ruska o úplném zákazu cest mužů odpovědných za vojenskou službu. Vzhledem k masivnímu odlivu může být zaveden po 28. září, tedy datu, po skončení tzv. referend v okupovaných oblastech Ukrajiny.
    Je možné, že hotovost vybrali lidé, kteří se snaží odejít do zemí SNS a již tam převádějí své rubly na jiné měny, říká Jurij Belikov, generální ředitel Expert RA (citováno RBC). Sofia Donets, hlavní ekonom společnosti Renaissance Capital pro Rusko a SNS, odhaduje celkovou poptávku po hotovosti kvůli zprávám o mobilizaci až na bilion rublů. „Lidé se připravují na zhoršení situace,“ říká: úspory se přesouvají do likvidnější formy, které budou vyžadovány v místech mimo velká města, i když se nachází uvnitř země.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      22:59 25.09.2022

      Mozno pre toto chcela byt Elvira do mobilizacie.

      Mozno pre toto chcela byt Elvira do mobilizacie.

    • alter01
      06:54 26.09.2022

      Na šťastie rusi v časoch hojniosti nakúpili kvalitné a výkonné rotačky na peniaze , nedostatok peňazí v rusku nehrozí. Majú iba jeden problém , bankomaty vydávajú a berú iba ...Zobrazit celý příspěvek

      Na šťastie rusi v časoch hojniosti nakúpili kvalitné a výkonné rotačky na peniaze , nedostatok peňazí v rusku nehrozí. Majú iba jeden problém , bankomaty vydávajú a berú iba peniaze čo platili doteraz , už novú trochu zmenenú bankovke neberú. Nekúpili SW? Ukradnúť sa nedá ?Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    21:48 25.09.2022

    Zdroje uvádějí: FSB napočítala více než 260 000 mužů, kteří opustili Rusko. Bezpečnostní složky chtějí uzavřít hranici, ale Putin zatím tuto otázku ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdroje uvádějí: FSB napočítala více než 260 000 mužů, kteří opustili Rusko. Bezpečnostní složky chtějí uzavřít hranici, ale Putin zatím tuto otázku neřeší
    https://novayagazeta.eu/articl...
    FSB uvedla, že po vyhlášení „částečné“ mobilizace opustilo Rusko 261 000 mužů. O tom „Novayu Gazetu - Evropa,“ informoval zdroj z prezidentské administrativy (AP).
    Jednání v prezidentské administrativě o uzavření hranic pro muže ve vojenském věku začala ve středu, kdy začaly přicházet údaje z bezpečnostních složek o počtu mužů, kteří opouštějí Rusko. Podle něj je v nejnovějším certifikátu FSB, který dnes 25. září „prošel úřady“, údaj o 261 000 mužích, kteří od středy do sobotního večera opustili Rusko.
    Zdroj „Novaya Gazeta - Evropa“ v AP pochybuje o pravosti údajů FSB, protože předtím pohraniční služba FSB „nefungovala tak rychle“. Podle něj se na jaře snažili více vycházet z dat získaných od mobilních operátorů, která přicházejí později. Přesto „atmosféra v AP je taková, že bezpečnostní síly a ministerstvo obrany budou schopny přesvědčit Putina, aby zavřel výjezdy, než bude příliš pozdě,“ řekl představitel AP. "Nyní [v práci] z toho vycházíme," řekl.
    Přitom „lídři nemají na druhou polovinu září schůzky s prezidentem,“ upřesňuje zdroj. „Na začátku měsíce se [lídři] scházeli [s prezidentem] několikrát týdně,“ vysvětlil mluvčí Novaya Gazeta - Evropa,“ komentuje zprávy zdrojů novinářky Faridy Rustamové. Den předtím s odvoláním na tři zdroje Rustamová řekla, že po vyhlášení mobilizace odjel Vladimir Putin na týden odpočívat do Valdaje.
    Další partner „Novaya Gazeta - Evropa“ v prezidentské administrativě tvrdí, že ještě neviděl návrh vyhlášky hlavy státu o uzavření hranic. Ruská média dříve s odvoláním na zdroje uvedla, že ruské úřady se chystají uzavřít hranice pro muže ve vojenském věku po skončení referend o připojení k samozvaným „LDNR“, Chersonské a Záporožské oblasti. Podle „Důležitých příběhů“ se hranice pro Rusy podléhající mobilizaci uzavřou od 26. září.
    Zdroj Meduza zdůraznil, že úřady neplánovaly uzavřít hranici pro ruské muže do konce „referend“ na okupovaných územích Ukrajiny (měla by skončit 27. září). Situace se však může změnit, „pokud dojde k masivnímu odlivu“. Podle mluvčích Medúzy situace závisí na posouzení „bloku silovikov“ (to znamená ruského ministerstva obrany, speciálních služeb a donucovacích orgánů), jakož i samotného Vladimíra Putina, který si je jistý, že by měla být provedena „referenda“ a mobilizace tak rychle, jak je to možné.
    Dnes také vyšlo najevo, že některým občanům, kteří spadající pod kritéria „částečné“ mobilizace a pokoušejí se opustit Rusko, začali na hranicích vydávat rozhodnutí, podle kterých mají na základě rozhodnutí vojenského komisariátu zakázán výjezd. Takových případů už bylo hlášeno nejméně pět.Skrýt celý příspěvek

  • irbis
    21:47 25.09.2022

    Putin by mal byť momentálne na svoje dači na severe, keby ho chcel ísť niekto navštíviť. Adresu pridávam: ...Zobrazit celý příspěvek

    Putin by mal byť momentálne na svoje dači na severe, keby ho chcel ísť niekto navštíviť.
    Adresu pridávam:
    https://www.google.com/maps/@5...
    Na severe heliporty s tromi vrtuľníkmi, na juhu golfové ihrisko, že aj Trumpovi by spadla sánka.
    Tento človek si chce užívať, nie púšťať JZ.Skrýt celý příspěvek

    • Smirnov
      21:52 25.09.2022

      Tak to je škoda, že se mi v garáži neválí Pershing.

      Tak to je škoda, že se mi v garáži neválí Pershing.

    • Cernysip
      21:53 25.09.2022

      Nemyslím, že si chce užívat. Myslím, že to je hluboce frustrovaný člověk, který nemůže uvěřit tomu, že to není "genius moci", ale "vajgl", jak mu v mládí říkali. Člověk, co se ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemyslím, že si chce užívat. Myslím, že to je hluboce frustrovaný člověk, který nemůže uvěřit tomu, že to není "genius moci", ale "vajgl", jak mu v mládí říkali. Člověk, co se chtěl srovnávat s Petrem Velikým, a vypadá, že to bude největší lůzr v dějinách od Adolfa Hitlera. Člověk těžce nemocný, vystrašený, neschopný uvěřit, že prohrál, člověk kterému dochází možnosti... Krysa zahnaná do rohu.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      22:25 25.09.2022

      %Co si chce užívať a ako ? Je to trasľavý 71 ročný dedo čo si vždy ociká manžety na nohaviciach . Každý deň zožerie za hrsť tabletie.....

      %Co si chce užívať a ako ? Je to trasľavý 71 ročný dedo čo si vždy ociká manžety na nohaviciach . Každý deň zožerie za hrsť tabletie.....

    • skelet
      22:58 25.09.2022

      Hitler taky miloval luxus, a ve finále chtěl zničit vše co ještě v Německu zůstalo.

      Hitler taky miloval luxus, a ve finále chtěl zničit vše co ještě v Německu zůstalo.

      • montecasino1
        23:16 25.09.2022

        Hitler tiež tvrdil, že Nemecký národ si nezaslúži prežiť, lebo ho zradil, paralela by tu bola, hajzeľ.

        Hitler tiež tvrdil, že Nemecký národ si nezaslúži prežiť, lebo ho zradil, paralela by tu bola, hajzeľ.

    • Worko
      23:01 25.09.2022

      Maju na tej daci klasicke - drevene okna? Ci uz vymenili za modernejsie, plastove?

      Maju na tej daci klasicke - drevene okna? Ci uz vymenili za modernejsie, plastove?

      • Ján Paliga
        07:26 26.09.2022

        Drevené okná sú ale lepšie... :)

        Drevené okná sú ale lepšie... :)

  • Tino
    21:39 25.09.2022

    dagestanci vraj dali uradnikom 1 hod. ultimatum na prepustenie zadrzanych ludi?

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    dagestanci vraj dali uradnikom 1 hod. ultimatum na prepustenie zadrzanych ludi?

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    • roboSE
      21:54 25.09.2022

      No tak vyzerá to na utrhnutie medzi prvými na Dagestan, určite Čečensko. Ostatní? Ussuri v Chabarovsku, za pomoci Číňancov?

      No tak vyzerá to na utrhnutie medzi prvými na Dagestan, určite Čečensko. Ostatní? Ussuri v Chabarovsku, za pomoci Číňancov?

      • Upgrade
        23:02 25.09.2022

        "Moskva chod do puce"

        Tento nesvar ked sa im tam rozsiri ...

        "Moskva chod do puce"

        Tento nesvar ked sa im tam rozsiri ...

    • HumInt
      21:58 25.09.2022

      Zatiaľ je to len nejaké internerové prehlásenie. Dnes večer/zajra ráno uvidíme, či to treba brať vážne.

      Zatiaľ je to len nejaké internerové prehlásenie. Dnes večer/zajra ráno uvidíme, či to treba brať vážne.

      • Tino
        22:07 25.09.2022

        jj nejaka politicka opozicia chce zacat blokovat cesty zrejme, netusim ci tam je realny nejaky aktivny odpor

        jj nejaka politicka opozicia chce zacat blokovat cesty zrejme, netusim ci tam je realny nejaky aktivny odpor

    • alter01
      22:16 25.09.2022

      Ani sa mi nechce veriť , že by sa už začala rúcať Putinkinová dedina . Nie je to ešte skoro ? Stále nie sú problémy ..... S tými čečencami je to pravda . Majú najväčšiu ozbrojenú ...Zobrazit celý příspěvek

      Ani sa mi nechce veriť , že by sa už začala rúcať Putinkinová dedina .
      Nie je to ešte skoro ? Stále nie sú problémy .....
      S tými čečencami je to pravda . Majú najväčšiu ozbrojenú jednotku v Rusku pod "neruským velením" !Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      22:19 25.09.2022

      Nj, ale Dagestán je ve federaci. Říše tam může poslat Omon, Specnaz a dostupné armádní jednotky, včetně branců. Povstání by bylo super, ale Říše by to zašlápla extrémně ...Zobrazit celý příspěvek

      Nj, ale Dagestán je ve federaci. Říše tam může poslat Omon, Specnaz a dostupné armádní jednotky, včetně branců. Povstání by bylo super, ale Říše by to zašlápla extrémně brutálně a zcela promptně. Udělat to teď by byla chyba. Je lepší si počkat, až bude Říše škemrat o mír s UA a pak to udělat. Nejde o sílu, ale o psychologii......pro říši na kolenou, by další konflikt byl politicky neprůchodný.Skrýt celý příspěvek

      • HumInt
        22:29 25.09.2022

        Pravda, ale: 1. Ak sa začne búriť viac regiónov naraz, tak na to nemajú kapacitu: Dagestan, Burjatia, Jakutsko 2. Azerbajdžan sa nebude len tak pozerať, ako Rusák masakruje ...Zobrazit celý příspěvek

        Pravda, ale:
        1. Ak sa začne búriť viac regiónov naraz, tak na to nemajú kapacitu: Dagestan, Burjatia, Jakutsko
        2. Azerbajdžan sa nebude len tak pozerať, ako Rusák masakruje Dagestancov.Skrýt celý příspěvek

      • Talvi
        23:17 25.09.2022

        Zvládnou jeden, dva novodobé Novočerkassky- ale už ne, pokud nepůjde o městské, ale regionální vzpoury, není rok 1962.

        Zvládnou jeden, dva novodobé Novočerkassky- ale už ne, pokud nepůjde o městské, ale regionální vzpoury, není rok 1962.

      • alter01
        05:42 26.09.2022

        To ako pokojne protestujúcich / zatial/ treba zmasakrovať , pozvárať ? Ale v krajine kde sa slovo demokracia považuje za nadávku je to asi možné! Toto nerobili angličania ...Zobrazit celý příspěvek

        To ako pokojne protestujúcich / zatial/ treba zmasakrovať , pozvárať ?
        Ale v krajine kde sa slovo demokracia považuje za nadávku je to asi možné!
        Toto nerobili angličania krovákov pred ani pred rokmi !
        Potom je Dagestan naozaj iba ruská kolonia ! Bolo to poznať aj podľa tých úprimných tvári ruských policajtov a kozákov z Rosgvardie čo tie žena vláčili po zemi ako odpadkové vrecia!Skrýt celý příspěvek

        • Talvi
          12:26 26.09.2022

          Tak moment. To o historii Británie moc nevíš. Raději bych tohle nevykřikoval, Britové byli svého času pěkný svině. Střílení do demonstrací bylo u nich běžné.

          Tak moment. To o historii Británie moc nevíš. Raději bych tohle nevykřikoval, Britové byli svého času pěkný svině. Střílení do demonstrací bylo u nich běžné.

      • Jirosi
        07:01 26.09.2022

        Standa: Čekat můžete vy u klávesnice, pro ně čekání = odjezd směr UA.

        Standa: Čekat můžete vy u klávesnice, pro ně čekání = odjezd směr UA.

  • Poly
    20:55 25.09.2022

    „Moje spekulace založená na tom, jaké signály vysílají někteří bývalí američtí generálové a admirálové, je, že pokud Rusové použijí jaderné zbraně, tak by to znamenalo potopení ...Zobrazit celý příspěvek

    „Moje spekulace založená na tom, jaké signály vysílají někteří bývalí američtí generálové a admirálové, je, že pokud Rusové použijí jaderné zbraně, tak by to znamenalo potopení celé Černomořské flotily, čehož jsou Američané a NATO schopni,“

    Zajímavý názor pana Dyčky.

    https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      21:30 25.09.2022

      Arestovyč prohlásil něco podobného, asi je to zvažováno jako možná reakce.

      Arestovyč prohlásil něco podobného, asi je to zvažováno jako možná reakce.

      • ruleta
        21:49 25.09.2022

        Pochybuji, ze se nekdo z NATO s Arestovycem na tohle tema bavi.

        Pochybuji, ze se nekdo z NATO s Arestovycem na tohle tema bavi.

        • alter01
          22:26 25.09.2022

          Stači , že sedí v kúte a pozorne počúva ....

          Stači , že sedí v kúte a pozorne počúva ....

          • Nezmar
            22:51 25.09.2022

            Myslim, ze to neni o tom koute a naslouhcani. Ale souhlasim ze prace Arestovyce je prohlasit, ze neco podobneho se zvazuje;)

            Myslim, ze to neni o tom koute a naslouhcani. Ale souhlasim ze prace Arestovyce je prohlasit, ze neco podobneho se zvazuje;)

    • hurvo
      21:32 25.09.2022

      Ja myslim ze nie len to. Určite by nastupilo na scenu usaf a zmietlo by všetko ruske vo vzduchu i na zemi na Ukrajine.

      Ja myslim ze nie len to. Určite by nastupilo na scenu usaf a zmietlo by všetko ruske vo vzduchu i na zemi na Ukrajine.

      • pepezdepa
        21:40 25.09.2022

        Taky si myslím. Nevím, co by mělo za smysl likvidovat strachy posranou flotilu třesoucí se někde v koutě mimo dostřel Ukrajinců.

        Taky si myslím. Nevím, co by mělo za smysl likvidovat strachy posranou flotilu třesoucí se někde v koutě mimo dostřel Ukrajinců.

    • flanker.jirka
      22:48 25.09.2022

      Vážně někdo půjde riskovat planetární jadernou apokalypsu kvůli nečlenskému státu NATO?

      Vážně někdo půjde riskovat planetární jadernou apokalypsu kvůli nečlenskému státu NATO?

      • skelet
        23:00 25.09.2022

        Ano, aby to nikdo neriskoval.

        Ano, aby to nikdo neriskoval.

    • ante1891
      23:54 25.09.2022

      A to by se jim vyplatilo, obětovat Černomořskou flotilu za 3 km zničeného území.

      A to by se jim vyplatilo, obětovat Černomořskou flotilu za 3 km zničeného území.

Načítám diskuzi...