VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • este
    18:54 24.09.2022

    Vlad Vexler - Ruská reakce na mobilizaci Otázka: Zdá se, že referenda na okupovaném území Ukrajiny dávají smysl jen z toho úhlu pohledu, aby pak Putin hrozil jadernými zbraněmi ...Zobrazit celý příspěvek

    Vlad Vexler - Ruská reakce na mobilizaci

    Otázka: Zdá se, že referenda na okupovaném území Ukrajiny dávají smysl jen z toho úhlu pohledu, aby pak Putin hrozil jadernými zbraněmi jako prostředkem "obrany vlastního území"?
    Odpověď. Obávám se, že tahle obava je do značné míry oprávněná. A je šokující, že o tom musíme mluvit, protože to, co Putin provádí, je naprostým kolapsem jakékoliv zodpovědnosti držitele veřejného úřadu. Napadnete sousední zemi, zabijete desetitisíce nebo statisíce lidí, tak jak by mohla odpovědnost ještě poklesnout? Samozřejmě že může, tím, že svět postavíte na práh jaderné krize, kterou jste sami vytvořili. A to je horší, protože pak se to týká nejen jediné země, ale všech zemí.
    Ze strany Putina je to absolutně odporné jednání - odpornější než většina věcí, o kterých tu obvykle mluvíme. Putin si záměrně vytváří prostor k jaderné možnosti, pokud k ní bude v budoucnosti chtít sáhnout. Tedy pokud prohlásíte části Ukrajiny za Rusko, nikdo jiný to neakceptuje a Ukrajinci budou pokračovat v postupu, tak použití jaderných zbraní bude pro Putina snadnější v kontextu toho, jak funguje mašinérie Ruského režimu. Tím se Putinova možnost jaderného vydírání a jaderného vyhrožování zvětšuje. A o to mu bezpochyby částečně jde. To je asi dno, co se týče nihilistické dezintegrace odpovědnosti veřejného úřadu.
    Otázka: Je mobilizace totální nebo částečná?
    Odpověď: Ani jedno. Je to mobilizace tolika lidí, kolik bude mít režim pocit, že mu ještě projde. A když mu to projde tak se může rozhodnout udělat víc. Nemusíme tedy věnovat příliš velkou pozornost číslům nebo "skrytým cílům". Ne. Budou chytat toho, kdo jim přijde pod ruku a pak podle reakcí veřejnosti svůj momentální přístup zkalibrují. Takže je to jejich pokus o mobilizaci a když budou mít pocti, že to nestačí, tak se budou kroutit a taktizovat a zkusí to ještě usilovněji.
    Otázka: Nebude pro Putina rizikem vyzbrojit tolik lidí?
    Ano. Ale má oprávněný pocit, že to není tak velké riziko v tomto okamžiku. To riziko bude růst když válka bude pokračovat a aktuálnější bude asi za rok ode dneška. Až se budou vracet lidé, co zažili frontová traumata a porážky a budou plní deziluze z Putinova režimu.
    Otázka: O co se snaží Putin nyní? Co je jeho hlavním cílem?
    Putinovým hlavním cílem v tomto okamžiku je najít způsob jak vytvořit rozkol mezi Západem a Ukrajinou, aby Západ řekl "pojďme vyjednávat" a Ukrajina chtěla pokračovat. O to se snaží různými prostředky včetně současné anexe kterou bude následovat jaderné vydírání.
    Otázka: Přibližuje mobilizace Putina jeho cílům?
    To je jednoduché - ne. Právě proto tak dlouho váhal s jejím vyhlášením. Mnoho zahraničních pozorovatelů jí oprávněně vyhodnotí jako důkaz neúspěšnosti dosavadního Ruského postupu, jako krok ze zoufalství a že si Putin pod sebou kope stále větší díru.
    Mobilizace z Putinova pohledu dává smysl jen jako okamžitá reakce na fakt, že je zranitelný, když budou pokračovat jeho válečné porážky aniž by ohledně toho nepříznivého vývoje něco neudělal.
    Otázka: Rozumí Rusové co pro ně bude mobilizace znamenat?
    Do určité míry. Například je asi více šokovala mobilizace než probíhající válka, což je samo o sobě důkazem mimořádné pasivity, popírání a vyhýbání se politice u Ruské populace. Ale stále bych řekl, že si to úplně neuvědomují. Čímž nejsem překvapen. Stále je vidět velká míra naivity - teď je online spousta lidí, co říkají: "já jsem student, určitě se mě to nedotkne, mě je 56 let, určitě se mě to nedotkne, já mám modrou knížku kvůli zdravotnímu stavu..."
    Vyhlášením mobilizace ztratili všichni muži mezi 18-60 lety a menší množina žen v Rusku všechna práva a mašinérie je bez mrknutí oka pohltí. Stali se zdrojem pro mobilizaci a nedochází jim, že už nejsou nic jiného.
    To, co dnes některé zachraňuje je, když se jejich příběh stane virálním na sociálních sítích a někdo na vyšších místech si řekne, že to budí příliš velké pohoršení. Jakmile v dalších mobilizačních vlnách míra citlivosti veřejné reakce na tyto případy poklesne, tak lidi pasivně tyhle věci před odvodem chránit nebudou. Nebudou žádné formální byrokratické struktury, které by jim přišly na pomoc bez ohledu na to, jaký je jejich zdravotní stav nebo jestli jsou studenti.
    A to některým lidem pořád nedochází. Říkají si: "mám tyhle dobré výmluvy a omluvy a když je na vojenské správě řeknu tak mě nechají..." Ne.
    Tahle naivita je dechberoucí. To, co je třeba začít dělat, je aktivně hledat způsoby jak se mobilizaci úplně vyhnout. Mobilizační mašinérie, ačkoliv člověku nedá prostor uplatnit legitimní omluvy, je pořád dost hrubým soustrojím, aby si bystřejší lidé nalezli nějaké pokoutní cestičky jak se jí vyhnout.
    Ale - člověk si toho musí být vědom a musí sám aktivně hledat. A vnitřní ospravedlnění je snadné - člověk by byl vyslán zabíjet nevinné lidi, má velkou šanci být zabit nebo zraněn a v nejlepším případě se z války vrátí s hlubokými psychologickými traumaty. Takže téměř jakýkoliv prostředek jak se tomu vyhnout je legitimní.
    Rusům jako celku tohle ještě nedochází a míra naivity je v tom zcela mimořádná. Mají pocit, že tu budou nějaké právní ochranné mechanismy, které ale už neexistují. Z lidí se stal válečný materiál.
    Otázka: Je pokrytectvím od Rusů protestovat proti mobilizaci ale ne proti válce?
    Pokrytecké? Ano, ale tady si musíme opravit svou perspektivu. Zaprvé - nenamlouvejme si, že kdyby žila v současných Ruských podmínkách nějaká jiná populace, že by masově protestovala. Nikdo by neprotestoval. Kdybyste na místo Rusů dali Ukrajince, kdybyste tam dali Američany nebo Francouze - nikdo by neprotestoval.
    Ukrajinská zkušenost z protestů, Americké protiválečné protesty, Francouzské stávky a demonstrace - to všechno jsou irelevantní věci v Ruské situaci.
    Ukrajinský protest v roce 2014 se odehrával v situaci, kdy byl ve státním aparátu vnitřní konflikt, rozdělení, pluralita. Protestujete a uvnitř politických institucí jsou lidé, kteří vám otevřeně nebo skrytě fandí a jsou na vaší straně. To je naprosto jiná situace.
    Ve fázi, v jaké se nachází Putinův režim, nelze protesty z venčí téměř ničeho dosáhnout. To musíme zdůraznit. To je určitý předsudek, kterým se na Ruskou populaci dívají lidé ze Západu. Kdybyste vy žili v Rusku, tak byste statisticky neprotestovali a klamete sami sebe, pokud si říkáte, že ano.
    Malé procento protestuje - ale mluvíme skutečně o malých číslech. Minimální procento lidí je ochotno jít a podniknout něco, co bude mít nulový praktický dopad a riskovat přitom patnáct let ve vězení. Pokud se během demonstrace v Rusku dotknete policisty, riskujete pět let ve vězení. To je důležitý kontext.
    A potom - není vůbec danou věcí, že Rusové, kteří vyšli v malých počtech protestovat proti mobilizaci byli motivováni jen snahou zachránit si svou kůži. Jakékoliv protestování v Rusku je odvážná věc kterou si na čelo kreslíte velký terč a pokud vám pak třeba dají povolávací rozkaz přednostně, jak to prosakovalo ze spousty zpráv, tak protestováním si vlastní kůži nechráníte, ale právě naopak.
    Pokud je motivací zachránit si vlastní kůži, tak tisíckrát lepší sázkou je snaha tiše najít způsoby jak se mobilizaci vyhnout než na sebe hlasitě upozorňovat na ulici.
    Otázka: Několik zemí oznámilo, že neumožní vstup Rusům, kteří utíkají před mobilizací. Co je v téhle situaci to správné rozhodnutí?
    Pro demokracie obecně je velmi složité vyrovnávat se s náhlými přílivy lidí a těžko se v nich hledá vyvážený přístup. Vysoká míra populismu je tady často nevyhnutelná. A často udělat v nich něco, co je ospravedlněné z hlediska vyššího mravního principu způsobí riziko pro politickou stabilitu systému. Otevře to vrátka pro nějakou ošklivou sílu která se pak etabluje na politickém jevišti a politici obecně pak uvíznou mezi dvěma špatnými možnostmi.
    Musíme tedy uznat, že jde o komplexní problém který je potřeba zvážit
    - Pokud jste Baltskou zemí, která neumožní Rusům uprchnout před odvodem, máte tím morální podíl na zločinu? Ano. O tom by neměly panovat pochybnosti. Není to nevinné rozhodnutí které by mělo jen směšné důsledky. Určitě tím máte krev na rukou.
    Ale bylo by obrovsky politicky obtížné takové přijímání uprchlíků prosadit, takže bychom měli mít určité pochopení pro cestu, kterou si tady někdo zvolí.
    Takže i když mohou být silné praktické argumenty, proč tyhle lidi odmítnout, jsou etické argumenty proč je přijmout. V debatě bychom pak neměli dovolit, aby tyhle etické argumenty byly odbyty laciným populismem "Zkrátka mají zůstat doma a protestovat proti Putinovi."
    Otázka: Jak škodlivá je mobilizace pro Putinův režim a je velkým úderem pro jeho popularitu?
    Ano. Mobilizace je bezpochyby velkým úderem pro jeho popularitu a podle dalšího průběhu událostí se projeví buď vážným nebo až katastrofickým pádem Putinovi popularity.
    Čím si Putin udržuje svou pozici ve svých kruzích a nevyhnutelnost své vlády bylo jeho vnímání Ruskou veřejností. Jakmile jeho popularita klesne, tak se stává daleko slabším relativně k dalším potenciálním mocenským hráčům.
    Netvrdím, že je to něco bezprostředně hrozícího, ale určitě to pravděpodobnost, že bude jednoho dne od moci neslavně odstaven velmi zvyšuje. A toho si byl on sám dobře vědom a právě proto odkládal rozhodnutí o mobilizaci až na úplně tu nejzazší možnou chvíli a veřejně sliboval, že žádná mobilizace nebude.
    Otázka: Proč vyměnil Putin bojovníky Azova za Medvedčuka? Neudělal tím velkou díru do své propagandy o Azovácích jako ztělesnění Ukrajinského nacismu?
    Tady může hrát roli něco, o čem my nevíme. Ale může to být tak, že to bylo zkrátka Putinovo osobní rozhodnutí. Nějaký slib, který byl splněn. Pokud je to tak, tak to ukazuje, že Putin, který udělal velmi hrozné věci v politice, si stále zachovává pouta povinnosti vůči svému úzkému kruhu přátel a rodiny.
    Známe politiky jako Stalin, který házel do masomlýnku i své nejstarší přátele a členy vlastní rodiny. Putin, ačkoliv je politické monstrum, není monstrum které by si počínalo stejně.
    Otázka: Je tu ještě něco, o čem se obecně příliš nemluví?
    Myslím, že ano. Ústředním bodem toho, proč se bylo Rusko ochotno snížit se až k tomu, co teď provádí, čím doslova ohrožuje celý okolní svět a umožnilo mimořádně temným a odporným proudům myšlenek které volně zaznívají z Ruských televizních propagandistických pořadů tryskat na povrch, bylo nevyrovnání se se Sovětskými zločiny. Rusko kolektivně nechápe to, proč jsou špatné věci, které spáchal Stalin.

    https://www.facebook.com/vlada... Skrýt celý příspěvek

    • este
      19:05 24.09.2022

      Myslím, že Putinův plán je jasný. Jaderné vyhrožování Evropě. Demonstrativní odpálení bomby někde, aby svět věděl, že to myslí vážně. Bude požadovat okamžité ukončení pomoci ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že Putinův plán je jasný. Jaderné vyhrožování Evropě. Demonstrativní odpálení bomby někde, aby svět věděl, že to myslí vážně. Bude požadovat okamžité ukončení pomoci Ukrajině. To dost ovlivní minimálně české volby. Babiš začne vykřikovat, že je třeba okamžitě Putinovi vyhovět. Na to téma bude lovit hlasy všude. Bude to jako živá voda pro všechny antidemokratické strany "vidíte, my jsme to říkali!" Zároveň lidi začnou panikařit, vykupovat letenky kamkoliv mimo střední evropu. Putin NATO nenapadne, možná někam hodí bombu, nejspíše na Ukrajinu. Nejde mu o to, aby válku s NATO vyhrál, protože ani nemůže. Půjde mu o to vyvolat strach, aby se ho všichni báli. Začne si diktovat podmínky světu. Nejdříve malé, i to bude stačit. Pokud svět ustoupí, přitlačí na pilu. Je možné, že NATO zahájí útok na Černomořské loďstvo, možná nad Ukrajinou vyhlásí bezletovou zónu, nevíme.

      Pokud vydržíme, Rusko se zlomí zevnitř. Jakkoliv Putin drží silnou moc, ta moc je velmi křehká. Možná USA řeknou "zbavte se Putina, a začneme se bavit", možná se stane něco docela jiného.

      Co myslíte vy?Skrýt celý příspěvek

      • este
        19:11 24.09.2022

        Kdybych měl odpovědět sám sobě: NATO na odpálení jaderné zbraně okamžitě zareaguje, už to mají připravené. Příčetní politici řeknou, že žádnému vyhrožování neustoupí, a že pokud ...Zobrazit celý příspěvek

        Kdybych měl odpovědět sám sobě:

        NATO na odpálení jaderné zbraně okamžitě zareaguje, už to mají připravené.
        Příčetní politici řeknou, že žádnému vyhrožování neustoupí, a že pokud Putin napadne NATO, reakce bude okamžitá a zdrcující. Válka se přenese na Ukrajinu, a Rusko tam prohraje, a pak snad už konečně Putina zastřelí nebo otráví nějaký jeho poskok, a nový vládce všechno svede na Putina, a stáhne se z Ukrajiny, a evropa bude mít zase na deset let "klid na práci".Skrýt celý příspěvek

        • Upgrade
          19:24 24.09.2022

          Podla mna ho nechaju sa machat v tej Ukrajine, az z toho bude Rusom nevolno. Ziadna velka ofenziva. Rusi tam budu posielat jednotky a Ukrajinci im ich budu nicit a pomalicky sem ...Zobrazit celý příspěvek

          Podla mna ho nechaju sa machat v tej Ukrajine, az z toho bude Rusom nevolno. Ziadna velka ofenziva. Rusi tam budu posielat jednotky a Ukrajinci im ich budu nicit a pomalicky sem tam postupovat, aby mali Rusi o com pisat.Skrýt celý příspěvek

          • d_mm2288
            19:27 24.09.2022

            Přesně tak, Putin to bude hrát na opotřebovávací válku a doufat, že brzo přijde jiná krize a zlejší nepřítel, který donutí západ s ním jednat

            Přesně tak, Putin to bude hrát na opotřebovávací válku a doufat, že brzo přijde jiná krize a zlejší nepřítel, který donutí západ s ním jednat

        • d_mm2288
          19:24 24.09.2022

          Demonstrativní odpálení jaderný bomby je vlastní gól. V podstatě si tím řekne o bezletovou zónu nad Ukrajinou a vstup vojsk NATO na Ukrajinu. Současně dostane totální obchodní ...Zobrazit celý příspěvek

          Demonstrativní odpálení jaderný bomby je vlastní gól. V podstatě si tím řekne o bezletovou zónu nad Ukrajinou a vstup vojsk NATO na Ukrajinu. Současně dostane totální obchodní blokádu, ke které, pokud nejsou idioti, se přidá i Čína, Indie a v podstatě celý svět kromě bizárů typu KLDR, Turkmenistánu nebo Nikaragui, protože jadernou válku nepotřebuje nikdo.
          Nevím, jestli adekvátní reakcí je likvidace černomořské flotily - je to asi dobré PR s ohledem na význam Krymu a Sevastopolu v tomhle konfliktu, ale mnohem levnější a lepší bude zablokovat Bospor - v takovém případě budou ruské válečné lodě zablokované v Černém moři a Putin si, slovy našeho expremiéra, bude mocť len honiť vtáka.
          A v případě, že by poslali JZ na území Ukrajiny, by bylo adekvátní žádat v rámci reparací postoupení části ruského území za teritorium poškozené jaderným úderem. Kaliningrad?Skrýt celý příspěvek

          • este
            19:28 24.09.2022

            Ad vlastní gól; však ano, zatím si je střílel s velikou chutí, takže nevím, proč by měl najednou přestat.

            Ad vlastní gól; však ano, zatím si je střílel s velikou chutí, takže nevím, proč by měl najednou přestat.

          • GlobeElement007
            19:51 24.09.2022

            Protože nevěděl, že to jsou vlastní góly. Tady to ví.

            Protože nevěděl, že to jsou vlastní góly. Tady to ví.

        • CerVus
          22:50 24.09.2022

          Já bych si tou reakcí NATO nebyl tak jistý. Nejdříve by dodali rakety delšího dosahu, minimálně nad západní Ukrajinou vyhlásili bezletovou zónu a totálně Rusko ekonomicky a ...Zobrazit celý příspěvek

          Já bych si tou reakcí NATO nebyl tak jistý.
          Nejdříve by dodali rakety delšího dosahu, minimálně nad západní Ukrajinou vyhlásili bezletovou zónu a totálně Rusko ekonomicky a diplomatický odřízli.
          Na opravdové zapojení NATO by došlo až kdyby tohle nevyšlo. A to jen za situace, kdyby na to Západ měl odvahu. Tady všichni vědí proč máme drahý plyn a inflaci ale stejně část lidí obviňuje naší vládu. A tohle by bylo horší.Skrýt celý příspěvek

      • Quetzal
        07:14 25.09.2022

        Já jsem přesvědčený (a taky jsem tu včera na toto téma vyvolal diskusi, že pokud někdo Putina včas neodstraní, že on je připravený jadernou zbraň použít. Jeho poskoci nejsou žádnou ...Zobrazit celý příspěvek

        Já jsem přesvědčený (a taky jsem tu včera na toto téma vyvolal diskusi, že pokud někdo Putina včas neodstraní, že on je připravený jadernou zbraň použít. Jeho poskoci nejsou žádnou pojistkou.

        Za 1) jsou mu naprosto loajální.
        Za 2) kdyby se náhodou chtěli cukat, Putin zmáčkne zvonek nebo co tam má a přiběhne jeho ochranka připravená odstřelit každého, kdo by se snad vzpěčoval. A protože to všichni vědí, tak se nikdo neodváží možná ani tázavě zvednout obočí.n
        Za 3) Putin už překročil všechny předchozí červené čáry, proč by se měl zastavit před touto? Izolace Ruska? Copak mu tohle nějak ublíží?
        Za 4) Nevíme, jak moc je nemocný. Možná to má za pár a ví to. Pak mu bude všechno tuplem jedno.Skrýt celý příspěvek

    • daxik
      19:33 24.09.2022

      Lenže to jadrové vyhrážanie mi príde strašne chabé. Má slabé karty v rukách a tá hrozba je postavená na absolútne hlinených nohách. Ako môže s vážnou tvárou povedať svetovým ...Zobrazit celý příspěvek

      Lenže to jadrové vyhrážanie mi príde strašne chabé. Má slabé karty v rukách a tá hrozba je postavená na absolútne hlinených nohách. Ako môže s vážnou tvárou povedať svetovým lídrom, že prehlasujem anektované územie za ruské a budem ho brániť jadrom?
      Nikto mu to nezožerie a ani nemôže lebo by to vytvorilo šialene nebezpečný precedens. Stačí pohroziť jadrom a územie je tvoje? jednak by to mohla zneužiť každá jadrová mocnosť voči nejadroveja ptm by to odštartoval jadrové zápasy v zbrojení u krajín ktoré ešte atomovku nemajú.

      Na toto mu nikto nepristúpi, to by tu atomovku musel skutočne odpáliť, Rusko by bolo automaticky prehlásené za teroristický štát a NATO by muselo konvenčne odpovedať. Začal by sa hunt na Putina.

      Skor ma napadlo, že nechce vyostriť retoriku a prinútiť Zelenskeho sadnúť si k rokovaciemu stolu, a zobchodovať územia za mier. Lebo neviem ako velmi by musel byť chorý aby si myslel, že mu na ten cynizmus niekto pristúpi.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      19:50 24.09.2022

      Ale kdepak. Putin potřebuje poslat víc vojáků, ale už je nemá. Musí tedy mobilizovat, ale odvedence podle zákona nesmí nasadit mimo území Ruska. A proto ta pseudoreferenda. Aby ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale kdepak. Putin potřebuje poslat víc vojáků, ale už je nemá. Musí tedy mobilizovat, ale odvedence podle zákona nesmí nasadit mimo území Ruska. A proto ta pseudoreferenda. Aby ukrajinské území prohlásil za ruské a mohl tam poslat odvedence.Skrýt celý příspěvek

  • 3pa3ck3
    18:48 24.09.2022

    Takže aj Slovensko nasadilo svoju pozorovateľku: https://dennikn.sk/minuta/3024...

    Takže aj Slovensko nasadilo svoju pozorovateľku: https://dennikn.sk/minuta/3024...

    • Upgrade
      19:47 24.09.2022

      No co sefe, ani toto sa nesmie urazat?

      No co sefe, ani toto sa nesmie urazat?

    • Janhansen
      19:48 24.09.2022

      Blaško, Blašková... to je synonymum Quislinga. Pochybuju, že se se tam objeví nějaký polský Blaszko. Za ty naše česko-slovenské mě hanba fackuje.

      Blaško, Blašková... to je synonymum Quislinga. Pochybuju, že se se tam objeví nějaký polský Blaszko. Za ty naše česko-slovenské mě hanba fackuje.

      • ante1891
        20:01 24.09.2022

        Existuje užitečny idiot, ale tohle jsou užitečni gauneři, slušně řečeno.

        Existuje užitečny idiot, ale tohle jsou užitečni gauneři, slušně řečeno.

  • Synx_Fiction
    18:36 24.09.2022

    Co se děje v Číně ? https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    Co se děje v Číně ? https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    • toustr
      18:43 24.09.2022

      Na 99% nic. Kdyby moc převzala nějaká vojenská junta nebo kdokoli jiný, spousty vrcholných představitelů Číny by se to dotknulo a prosakovaly by určité indicie. Krom pár spekulací ...Zobrazit celý příspěvek

      Na 99% nic. Kdyby moc převzala nějaká vojenská junta nebo kdokoli jiný, spousty vrcholných představitelů Číny by se to dotknulo a prosakovaly by určité indicie. Krom pár spekulací ale nevidím jedinou relevantní indicii.Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      18:44 24.09.2022

      Nech sa deje čokoľvek, tá klebeta koluje už 24 hodín a ešte nebola vyvrátená, čo je už samo o sebe pozoruhodné (hoci možno v čínských pomeroch normálne).

      Nech sa deje čokoľvek, tá klebeta koluje už 24 hodín a ešte nebola vyvrátená, čo je už samo o sebe pozoruhodné (hoci možno v čínských pomeroch normálne).

    • Mr.Tomas
      18:45 24.09.2022

      Je to v clanku - nikto vlastne nevie, ci sa tam vobec nieco deje. Akurat som pozeral, ze niekedy o 2 tyzdne budu nejake volby v ramci Strany, myslim ze budu volit aj prezidenta. Ak ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to v clanku - nikto vlastne nevie, ci sa tam vobec nieco deje. Akurat som pozeral, ze niekedy o 2 tyzdne budu nejake volby v ramci Strany, myslim ze budu volit aj prezidenta. Ak by chceli vymenit Si, tak myslim ze pockaju do volieb.Skrýt celý příspěvek

      • PavolR
        20:52 24.09.2022

        Našiel som veľmi dobrý článok, ktorý nezávisle od aktuálnych fám vykresľuje, že Siho politickú kariéru mohlo položiť veľké zlyhanie vojenskej reformy - armáda zriadi ...Zobrazit celý příspěvek

        Našiel som veľmi dobrý článok, ktorý nezávisle od aktuálnych fám vykresľuje, že Siho politickú kariéru mohlo položiť veľké zlyhanie vojenskej reformy - armáda zriadi nápravu:
        https://www-theepochtimes-com....

        A inak nie, nemohli počkať, lebo Si svojich oponentov necháva teraz pred voľbami bez milosti zatýkať a odsudzovať na smrť. Včera a predvčerom boli takto odsúdení dvaja bývalí vysokí činitelia.Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      19:10 24.09.2022

      Pripomína mi to Hnutie sto kvetov, keď Mao vyzval ľudí na kritiku strany a potom sa s kritikmi urobili čistky. Tak možno podobne Si nechá šíriť fámy, aby odhalil potencionálnych ...Zobrazit celý příspěvek

      Pripomína mi to Hnutie sto kvetov, keď Mao vyzval ľudí na kritiku strany a potom sa s kritikmi urobili čistky. Tak možno podobne Si nechá šíriť fámy, aby odhalil potencionálnych rebelov :DSkrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    18:32 24.09.2022

    A co na to kolega Mortles? 거기에 뭔가가 있습니까? Putin a kasta KGB čelí hrozbě ztráty moci Jurij Romaněnko - Vedoucí politických programů Ukrajinského institutu pro ...Zobrazit celý příspěvek

    A co na to kolega Mortles? 거기에 뭔가가 있습니까?

    Putin a kasta KGB čelí hrozbě ztráty moci
    Jurij Romaněnko - Vedoucí politických programů Ukrajinského institutu pro budoucnost
    https://opinions.glavred.info/...
    Mobilizace jako nástroj k udržení moci. Transformace Ruska v novou Severní Koreu je vzorem pro udržení moci.
    Putin a čekistická kasta čelí hrozbě ztráty moci, domnívá se Romanenko / Reuters
    Skutečná podstata Putinovy mobilizace. Logika eskalace.

    Putin a kasta KGB čelili hrozbě ztráty moci. Když Putin 24. února zahájil válku, vycházel z předpokladu, že Čína, stará Evropa a dokonce ani Spojené státy nebudou bránit pohlcení Ukrajiny.
    Dohody se Si Ťin-pchingem mu umožnily převést většinu bojeschopných jednotek z Dálného východu. To odhalilo boky Ruska, což nebylo v Putinově chápání nijak kritické, pokud by na Ukrajině ovšem uspěl. Zničení ruské pravidelné armády na Ukrajině však postavilo Putina před existenční výzvy.
    Za prvé, mnozí uvnitř Ruské federace začali chápat, že Rusko prohrává válku s Ukrajinou, a to vyvolalo otázku legitimity Putinova režimu v blízké budoucnosti. Čekisté si uvědomili, že mohou skutečně ztratit moc.
    Zadruhé, Putinovi klíčoví zahraničněpolitičtí partneři – Čína, Německo a další, kteří přijali zničení Ukrajiny jako nutné zlo pro vytvoření nového světového řádu, najednou čelili faktu příliš vysoké ceny, kterou nebyli připraveni zaplatit. Putin se po svých krvavých experimentech stal příliš toxickým, než aby mohl pokračovat.
    Summit SCO zaznamenal geopolitickou osamělost Ruska. Čína a Indie otevřeně řekly, že válka musí být ukončena. A Moskva si uvědomila, že její odhalené boky jsou problémem. Putin chápe, že pokud se Západ rozhodne zbavit se Ruska, pokud se Čína stane součástí dohody se Západem, pak bude porážka rychlá a totální.
    Urychlená mobilizace se proto pro Putina stala jedinou možnou odpovědí. Vzhledem k tomu, že nechce zastavit válku za podmínek Západu, je k uzavření celého obrovského perimetru Ruska velká potřeba kanonenfutru. Putin souhlasil se Si Ťin-pchingem jako Stalin s Hitlerem, ale to nezaručuje, že nedojde k bodnutí do zad. Proto Putin zahájil špatně organizovanou mobilizaci.
    Mobilizace je nástroj k udržení moci. Transformace Ruska v novou Severní Koreu je vzorem pro udržení moci.
    Čekisté chápou, že strategicky prohráli, protože chtějí záruky – zachování moci. Taková záruka je jen jedna – autarkie. Pouze autarkie v duchu KLDR jim umožňuje udržet si moc v jejich chápání.
    V tomto ohledu mobilizace spouští recyklační stroj pro disidenty. Mobilizace je rok 1937 v Putinově stylu. A bude se používat tímto způsobem. Čekisté popadnou demonstranty a okamžitě je pošlou na frontu. Narativ, že Rusko je ve válce se Západem znamená, že mobilizace bude pokračovat donekonečna, dokud takový konflikt neskončí. To znamená, že koncem války s Ukrajinou neskončí mobilizace v Rusku. Potrvá, dokud čekisté nepocítí, že hrozba ztráty moci pominula.
    V tomto ohledu taktické jaderné údery proti Ukrajině řeší problém povýšení Ruska do statutu KLDR. Protože pro interního uživatele uzavřou všechny možné alternativy. Rusko bude uzavřeno před světem za železnou oponou. Pro Spojené státy je tato varianta horší než změna mocenského režimu v Rusku, která přinese do Kremlu někoho typu Navalného, který uzavře protičínský pakt se Západem. Ale pokud čekisté vydrží, pak možnost Rusko = KLDR Eurasie také není špatná, protože odřízne Čínu od ruských zdrojů a alternativního přístupu do Evropy po zemi. V tomto případě budou muset USA a Čína vyjednávat. A je možné, že na úkor Ruska.

    Souhrn:
    Putin má možnost vystoupit z války za podmínek Západu nejpozději do konce listopadu.
    Do té doby Rusko nasadí novou, špatně vycvičenou armádu, aby udržela okupovaná území a posílila svou vyjednávací sílu, pokud Putin v listopadu začne jednat.

    Odražení nové vlny vojáků zvýší ruskou motivaci použít taktických jaderných úderů. Proto je třeba s jejich hrozbou zacházet realisticky. Použití jaderných zbraní bude vyžadovat hlubší zapojení Spojených států a spojenců. Rusko bude vyloučeno z Rady bezpečnosti OSN a návrat Ruska do civilizace bude spojen s jeho denuklearizací, denacifikací a demilitarizací.
    Ukrajina získá status Jižní Koreje – hraničního státu v rámci NATO a EU.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      20:28 24.09.2022

      Bohužel nejsem jasnovidec, ale paralela s Jižní Koreou ignoruje hrozně moc věcí - například, že Jižní Korea byla vojenská diktatura, která se zvláštním způsobem inspirovala v ...Zobrazit celý příspěvek

      Bohužel nejsem jasnovidec, ale paralela s Jižní Koreou ignoruje hrozně moc věcí - například, že Jižní Korea byla vojenská diktatura, která se zvláštním způsobem inspirovala v předválečném Japonsku. Jižní Korea nebyla podporovaná USA proto, že by byla lepší než Severní, ale protože prostě nebyla komunistická...

      Ale ano, až Rusům selže jejich současná snaha (protože si nemyslím, že dokážou rychle vygenerovat bojeschopné jednotky), tak jim zůstane jen málo možností jak pokračovat. Jaderné zbraně neočekávám, kdyby jejich problém vyřešily jaderné zbraně nepochybuji o tom, že by je už použili.Skrýt celý příspěvek

      • Cernysip
        21:14 24.09.2022

        Díky

        Díky

  • Tecka
    17:41 24.09.2022

    OT. Testy pierwszych zj2 dla Polski, dostawy prawdopodobnie już jesienią tego roku ,plus IFV Redback do testów.. https://v.daum.net/v/WkiLeZPlR... Ps. Produkcja pierwszych IFV ...Zobrazit celý příspěvek

    OT. Testy pierwszych zj2 dla Polski, dostawy prawdopodobnie już jesienią tego roku ,plus IFV Redback do testów..
    https://v.daum.net/v/WkiLeZPlR...
    Ps. Produkcja pierwszych IFV Borsuk
    https://twitter.com/1232_sg/st... Skrýt celý příspěvek

    • Tecka
      17:46 24.09.2022

      K2 …literówka..

      K2 …literówka..

    • Mortles
      18:08 24.09.2022

      감사 합니다!

      감사 합니다!

  • Praskot
    17:36 24.09.2022

    V Číně se něco děje. Omezený letecký provoz a prodej jízdenek do rychlovlaků je ...Zobrazit celý příspěvek

    V Číně se něco děje. Omezený letecký provoz a prodej jízdenek do rychlovlaků je potvrzený.
    https://twitter.com/SwamyVeera...
    https://twitter.com/sumitsaura...
    https://twitter.com/casulers/s...
    Celé se to šíří z Taiwanu, Nepálu a nějakých antičínských médií. Nejvíc je na tom zajímavý, že nikdo z oficiálních představitelů to nepopřel. Ani nikdo nevystoupil před tisk.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      18:05 24.09.2022

      Stejný hoax dneska už potřetí?

      Stejný hoax dneska už potřetí?

      • Praskot
        18:19 24.09.2022

        60% civilních letů vypneš jen tak? Ze dne na den?

        60% civilních letů vypneš jen tak? Ze dne na den?

        • StandaBlabol
          18:23 24.09.2022

          Kdo říká že vypnuli 60% letů a čím to doložil? V Číně se "něco děje", mimochodem podle těch linků už 4 dny, a žádná tisková agentura si toho nevšimla, jen twitterové účty? Fakt? ...Zobrazit celý příspěvek

          Kdo říká že vypnuli 60% letů a čím to doložil?

          V Číně se "něco děje", mimochodem podle těch linků už 4 dny, a žádná tisková agentura si toho nevšimla, jen twitterové účty? Fakt? Když něco vypadá jako pitomost, tak to je pitomost.Skrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          18:30 24.09.2022

          Žádné zrušené lety, žádná fakta, jen spekulace na sociálních sítích. A ani to nejde z Číny, šíří se to z ...Zobrazit celý příspěvek

          Žádné zrušené lety, žádná fakta, jen spekulace na sociálních sítích. A ani to nejde z Číny, šíří se to z Indie.

          https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

  • Zuzana 2 enjoyer
    17:35 24.09.2022

    https://mobile.twitter.com/Sag...
    údajne ruský SU-30 po zásahu z MANPADS

    https://mobile.twitter.com/Sag...
    údajne ruský SU-30 po zásahu z MANPADS

  • Анатолий
    16:53 24.09.2022

    Nový ruský lifehack
    https://t.me/lisovijmasiv1894/...

    Nový ruský lifehack
    https://t.me/lisovijmasiv1894/...

    • Edo79
      18:16 24.09.2022

      Adept na Darwinovu cenu...

      Adept na Darwinovu cenu...

  • bently
    16:35 24.09.2022

    Rusové masivně distribuují povolávací příkazy krymským Tatarům. Ti jsou nuceni opouštět Krym Mobilizační kampaň zahájená na Krymu se týká především krymských Tatarů. Podle UP a ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové masivně distribuují povolávací příkazy krymským Tatarům. Ti jsou nuceni opouštět Krym

    Mobilizační kampaň zahájená na Krymu se týká především krymských Tatarů. Podle UP a organizace Crimea SOS více než 80 % všech povolávacích příkazů na Krymu směřuje právě do rukou krymských Tatarů.

    "Lidé jsou prostě odváděni ze svých domovů vojenskými komisaři. Všichni muži chodí v černém. Nikdo se nechce účastnit války proti své zemi, jít zabíjet Ukrajince."

    Kvůli neochotě bojovat velké množství mužů a jejich rodin opouští Krym. Lidé odjíždějí do nejbližších hraničních zemí s Ruskem: Gruzie, Kazachstánu, Arménie a Běloruska.

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      17:13 24.09.2022

      jo, no, ruská mobilizační genocida. To jim ty jednotky určitě budou skvěle fungovat.

      jo, no, ruská mobilizační genocida. To jim ty jednotky určitě budou skvěle fungovat.

      • Talvi
        17:18 24.09.2022

        Jsem na to hodně zvědav, tak si myslím, že Ukrajina začne mít problémy s množstvím zajatců.

        Jsem na to hodně zvědav, tak si myslím, že Ukrajina začne mít problémy s množstvím zajatců.

        • Jirosi
          17:30 24.09.2022

          Spise armáda Svobodného Ruska nebude mít dost státních důstojníků.

          Spise armáda Svobodného Ruska nebude mít dost státních důstojníků.

    • Mr.Tomas
      17:13 24.09.2022

      Aj toto video má byť z Krymu

      https://www.reddit.com/r/Ukrai...

      Aj toto video má byť z Krymu

      https://www.reddit.com/r/Ukrai...

  • daxik
    16:27 24.09.2022

    Inak prečo neskusia v rusku hacknut systém tým, že ak teda účastníkom protestov hrozí okamžitý odvod tak na proteste by sa zúčastnili výlučne ženy, manželky, či matky? 100ky ...Zobrazit celý příspěvek

    Inak prečo neskusia v rusku hacknut systém tým, že ak teda účastníkom protestov hrozí okamžitý odvod tak na proteste by sa zúčastnili výlučne ženy, manželky, či matky? 100ky účastníkov na proteste nič nezmení, museli by sa tam zaplniť námestia milionmi ľudí.Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      16:40 24.09.2022

      Zeby preto, lebo to vlastne nechcu? Kym nema v schranke povolavaci rozkaz, je im to aj tak jedno, lebo za nich bojuje a zomiera niekto iny. 300.000 je z plosneho hladiska relativne ...Zobrazit celý příspěvek

      Zeby preto, lebo to vlastne nechcu? Kym nema v schranke povolavaci rozkaz, je im to aj tak jedno, lebo za nich bojuje a zomiera niekto iny.
      300.000 je z plosneho hladiska relativne malo, aby sa kvoli tomu muselo strajkovat.Skrýt celý příspěvek

      • d_mm2288
        17:10 24.09.2022

        Fakt si myslite, ze ruskym zenam je sumak, ze poslou jejicj syny, manzele, bratry nebo otce jako kanonenfutr na ukrajinu, a ze se tesej na Ladu?

        Fakt si myslite, ze ruskym zenam je sumak, ze poslou jejicj syny, manzele, bratry nebo otce jako kanonenfutr na ukrajinu, a ze se tesej na Ladu?

        • raven66
          17:42 24.09.2022

          Prevazne sa mobilizuju mensiny zijuce v Rusku - ako sa to tu uz viackrat spominalo. Takze zenam z Moskvy a Peterburgu, ktore by s tym mohli pohnut a ktore by bolo vidiet, je to ...Zobrazit celý příspěvek

          Prevazne sa mobilizuju mensiny zijuce v Rusku - ako sa to tu uz viackrat spominalo. Takze zenam z Moskvy a Peterburgu, ktore by s tym mohli pohnut a ktore by bolo vidiet, je to zatial naozaj fuk.Skrýt celý příspěvek

          • d_mm2288
            19:05 24.09.2022

            Rusko vytahuje z venkovských regionů (ne jen národnostních republik) víc lidí, protože tam je statisticky víc lidí, co sloužilo v armádě. To ale neznamená, že pokud máte bydliště ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusko vytahuje z venkovských regionů (ne jen národnostních republik) víc lidí, protože tam je statisticky víc lidí, co sloužilo v armádě. To ale neznamená, že pokud máte bydliště 10 minut od Kremlu nebo na Něvském prospektu, že se vás to nemůže dotknout.
            Tahle nebo některá další vlna mohylizace může zasáhnout úplně každého, je to v podstatě loterie, už vzhledem k úrovni bordelu, který se tam aktuálně projevuje.Skrýt celý příspěvek

        • Martinos
          17:43 24.09.2022

          Robil niekto nieco ked miliony rusov skoncili v gulagoch? Teraz tam maju druheho Stalina.

          Robil niekto nieco ked miliony rusov skoncili v gulagoch? Teraz tam maju druheho Stalina.

    • d_mm2288
      17:08 24.09.2022

      Manzela odvedou (nebo mu hrozi, ze ho odvedou v kterekoli v nasledujicich vln) a manzelku zavrou na 10 let za diskreditaci armady. A o deti se bude starat kdo? Ruskej decak?

      Manzela odvedou (nebo mu hrozi, ze ho odvedou v kterekoli v nasledujicich vln) a manzelku zavrou na 10 let za diskreditaci armady. A o deti se bude starat kdo? Ruskej decak?

    • Kartmen
      17:13 24.09.2022

      Kadyrov to řešil tak, že poslal na frontu všechny mužské příbuzné protestujících.

      Kadyrov to řešil tak, že poslal na frontu všechny mužské příbuzné protestujících.

      • d_mm2288
        17:30 24.09.2022

        To je taky možnost, pěkně po kavkazsku

        To je taky možnost, pěkně po kavkazsku

      • daxik
        20:06 24.09.2022

        jop...po dopísaní príspevku mi napadlo niečo podobné.

        jop...po dopísaní príspevku mi napadlo niečo podobné.

  • Miroslav
    16:18 24.09.2022

    Ruské ministerstvo obrany zbavilo funkcie námestníka Dmitrija Bulgakova, ktorý zodpovedal za armádnu logistiku, uviedla dnes agentúra TASS. Personálna zmena sa odohráva na ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruské ministerstvo obrany zbavilo funkcie námestníka Dmitrija Bulgakova, ktorý zodpovedal za armádnu logistiku, uviedla dnes agentúra TASS.

    Personálna zmena sa odohráva na pozadí pokračujúcej ruskej mobilizácie aj problémov so zásobovaním ruských vojsk bojujúcich na Ukrajine. Ministerstvo konkrétny dôvod generálovho odvolania neoznámilo. Uviedlo iba, že Bulgakov bol "uvoľnený v súvislosti s prechodom do inej funkcie". V pozícii námestníka pre "materiálno-technické zásobovanie ozbrojených síl" ho nahradí generálplukovník Michail Mizincev, ktorý figuruje ich na sankčných zoznamoch západných krajín kvôli svojej úlohe pri obliehaní Mariupolu, pri ktorej podľa odhadov zahynuli tisíce civilistov.Skrýt celý příspěvek

    • Roger
      16:26 24.09.2022

      Možná někdo viděl co fasují branci.

      Možná někdo viděl co fasují branci.

    • bently
      16:29 24.09.2022

      Divné - vždyť jde všechno podle plánu. Už 7 měsíců.

      Divné - vždyť jde všechno podle plánu. Už 7 měsíců.

      • d_mm2288
        17:25 24.09.2022

        přesně tak. Dle tajných plánů ruského ministerstva obrany se na sedmý měsíc SVO připravovala všeobecná mobilizace a vstup do katastrálního území Bachmutu (Arťomovsku). Když vše ...Zobrazit celý příspěvek

        přesně tak. Dle tajných plánů ruského ministerstva obrany se na sedmý měsíc SVO připravovala všeobecná mobilizace a vstup do katastrálního území Bachmutu (Arťomovsku). Když vše půjde podle plánu, do příštího léta se podaří ruským silám dostat se k hranici Avdějevky.Skrýt celý příspěvek

  • Mr.Tomas
    15:51 24.09.2022

    Prisejem sem niečim z Magyar Nemzet :-) - >Čoskoro sa začne vojna. Zahrievacie kolo sa skončilo a onedlho 2 milióny po zuby vyzbrojených dobrovoľníkov a profesionálov vymažu z ...Zobrazit celý příspěvek

    Prisejem sem niečim z Magyar Nemzet :-) -

    >Čoskoro sa začne vojna. Zahrievacie kolo sa skončilo a onedlho 2 milióny po zuby vyzbrojených dobrovoľníkov a profesionálov vymažu z mapy sveta to, čomu sa niekoľko rokov hovorí "Ukrajina". Maďarsko musí za každkú cenu ostať mimo konflikti NATO-Rusko<

    https://magyarnemzet.hu/veleme... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      15:56 24.09.2022

      Maďari si o sebe vždy mysleli viac, ako na čo mali

      Maďari si o sebe vždy mysleli viac, ako na čo mali

      • Uvidis
        18:14 24.09.2022

        Negeneralizuj pls.. Mohol by som ti uviest x pripadov ohladne Slovakov alebo Cechov. Madarska vlada a jej podriadene media nie su Madarsky narod..

        Negeneralizuj pls.. Mohol by som ti uviest x pripadov ohladne Slovakov alebo Cechov. Madarska vlada a jej podriadene media nie su Madarsky narod..

        • 3ngelchen
          18:50 24.09.2022

          a tu vládu tam volil kdo?

          a tu vládu tam volil kdo?

          • Uvidis
            19:06 24.09.2022

            Ja som madar zijuci na Slovensku, a nestotoznujem sa s nazormi madarskej vlady. Kto voli Fica, Blahu na Slovensku ? Ved realne hrozi ze po volbach tu bude taky isty bastard ako v ...Zobrazit celý příspěvek

            Ja som madar zijuci na Slovensku, a nestotoznujem sa s nazormi madarskej vlady. Kto voli Fica, Blahu na Slovensku ? Ved realne hrozi ze po volbach tu bude taky isty bastard ako v madarsku..Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      16:19 24.09.2022

      Nem mormáliš ? Putin nedá dohromady do konca roku ani ten 300,000 pohrebný sprievod . Ani pre tých nebude mať dosť hrdzavých samopalov a Mosimov! A to , že sa Maďarsko musí držať ...Zobrazit celý příspěvek

      Nem mormáliš ? Putin nedá dohromady do konca roku ani ten 300,000 pohrebný sprievod . Ani pre tých nebude mať dosť hrdzavých samopalov a Mosimov!
      A to , že sa Maďarsko musí držať mimo EU bude asi veľmi rýchlo splnené !Skrýt celý příspěvek

    • hurvo
      16:22 24.09.2022

      "Skoncovali sme s profesionalnou ruskou armadou, teraz skoncujeme s tou neprofesionalnou." Gen. Zaluzny

      "Skoncovali sme s profesionalnou ruskou armadou, teraz skoncujeme s tou neprofesionalnou." Gen. Zaluzny

    • Tino
      16:25 24.09.2022

      nechce sa mi hrabat tymi srackami, to je nazor autora clanku , alebo diskusny prispevok?

      nechce sa mi hrabat tymi srackami, to je nazor autora clanku , alebo diskusny prispevok?

      • Janhansen
        16:29 24.09.2022

        Ano, je to výkřik "lokálního" novináře.

        Ano, je to výkřik "lokálního" novináře.

    • Janhansen
      16:27 24.09.2022

      Ach ten Trianon.
      Být angličanem, tak nepřenesu přes srdce "Bostonské pití čaje".

      Ach ten Trianon.
      Být angličanem, tak nepřenesu přes srdce "Bostonské pití čaje".

    • Misonek 76
      16:41 24.09.2022

      Uprime za me muze jit cela Madarsko klidne do pr.... . Uprime neni zadnej rozdil mezi tim co pise novinar kterej je placenej Orbanem a novinarem ktery je placenej Babise. Jako me ...Zobrazit celý příspěvek

      Uprime za me muze jit cela Madarsko klidne do pr.... . Uprime neni zadnej rozdil mezi tim co pise novinar kterej je placenej Orbanem a novinarem ktery je placenej Babise. Jako me nezajimaji slinty Babisnovinaru stejne me nazajimaj slinty Orbannovinaru. Obojw jsou stejne sragory.Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      16:51 24.09.2022

      Dva miliony? Po zuby? A mohl bych je vidět?

      Dva miliony? Po zuby? A mohl bych je vidět?

    • Mortles
      17:14 24.09.2022

      Chci vidět co budou říkat, až Rusové opětovně dostanou na prdel.

      Chci vidět co budou říkat, až Rusové opětovně dostanou na prdel.

    • Synx_Fiction
      18:05 24.09.2022

      Naci keci...

      Naci keci...

    • greenBelt
      18:05 24.09.2022

      Pro začátek by stačilo 10 tis. moderně vyzbrojených. Nemusíme byt hned maximalisti.

      Pro začátek by stačilo 10 tis. moderně vyzbrojených. Nemusíme byt hned maximalisti.

  • Miroslav
    15:35 24.09.2022

    Tak už aj Vtáčatko je doma a vyzerá byť v poriadku

    https://ibb.co/LdGgR2S...
    https://ibb.co/sPMKC4j...

    Tak už aj Vtáčatko je doma a vyzerá byť v poriadku

    https://ibb.co/LdGgR2S...
    https://ibb.co/sPMKC4j...

  • Cernysip
    15:16 24.09.2022

    Povolávací rozkazy přicházejí po desítkách. Na Krymu jsou distribuovány instrukce jak se vzdát ozbrojeným silám Ukrajiny KRYM, SOBOTA 24. ZÁŘÍ 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Povolávací rozkazy přicházejí po desítkách. Na Krymu jsou distribuovány instrukce jak se vzdát ozbrojeným silám Ukrajiny
    KRYM, SOBOTA 24. ZÁŘÍ 2022 15:16
    https://www.rbc.ua/ukr/news/po...
    Po zahájení mobilizace v Rusku začaly přicházet předvolání k obyvatelům Krymu a byly jich desítky. V chatovacích místnostech příznivci „ruského světa“ rozdávají pokyny, jak se vzdát, a mluvit s Ozbrojenými silami Ukrajiny. Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na StratCom ozbrojených sil Ukrajiny. „Nemáte ponětí, co se teď děje na Krymu. Podniky – továrny, pekárny atd. již obdržely mnoho předvolání (desítky),“ uvedl předplatitel společnosti StratCom.
    Jeho přítel, který byl příznivcem Ruské federace, už byl podle něj odvezen.
    "Můj přítel" Vatan "byl odvezen. Všichni mluví jsou jen o mobilizaci. Už skládají bajky a legendy o HIMARS a vyprávějí, jako „známý přítel“ sedí v Chersonu a každý den se loučí se životem,“ dodává.
    Došlo to až do bodu, jak říká, kdy si v chatovacích místnostech Rusové navzájem posílali pokyny, jak se vzdát. "Je třeba zvlášť poznamenat, že je nutné říci ukrajinským vojákům, že my (Krymčané) jsme občané Ukrajiny. Dnes jsem byl svědkem toho, jak muž málem zbil ženu, která mu řekla, že musít jít do války, "StratCom cituje slova předplatitele. Připomeňme, že RBC-Ukrajina napsala, že šéf Kremlu Vladimir Putin oznámil částečnou mobilizaci v Rusku. Podle ministra obrany Sergeje Šojgua se Moskva chystá povolat 300 000 záložníků. Rada pod vedením prezidenta Ruska rovněž navrhla rozšířit seznam osob odpovědných za vojenskou službu o migranty, kteří mají ruské občanství méně než 10 let.Skrýt celý příspěvek

    • jozo
      16:18 24.09.2022

      To je ešte nič. Počkajte si na ďalšie kolá nútených odvodov. Každé ďalšie kolo bude stupňovať agresivitu a protesty až to bude neudržateľné a samozrejme predpokladám, že niektorí ...Zobrazit celý příspěvek

      To je ešte nič. Počkajte si na ďalšie kolá nútených odvodov. Každé ďalšie kolo bude stupňovať agresivitu a protesty až to bude neudržateľné a samozrejme predpokladám, že niektorí sa proste z tejto "vlasteneckej" povinnosti vykúpia podplácaním a prevalí sa to a to potom bude poprask. Ďalej začnú chodiť domov vrecia z mŕtvymi a v januári omrzliny bude mať polovica Ruskej armády. Proste už teraz sa dá predpokladať, že toto ruské dobrodružstvo má svoje najtrápnejšie chvíľky ešte len pred sebou.Skrýt celý příspěvek

  • Janhansen
    15:08 24.09.2022
    • StatusQuo
      15:11 24.09.2022

      Dá se jeho účast na nelegálním referendu nějak právně napadnout?

      Dá se jeho účast na nelegálním referendu nějak právně napadnout?

      • Janhansen
        15:15 24.09.2022

        Podle mého nedá. Ale jsou i zákonné a demokratické prostředky: podívat se na jeho daně (viz Al Capone), majetek a dát ho do patřičného šuplíčku u tajných služeb. I v mezích zákona ...Zobrazit celý příspěvek

        Podle mého nedá.
        Ale jsou i zákonné a demokratické prostředky: podívat se na jeho daně (viz Al Capone), majetek a dát ho do patřičného šuplíčku u tajných služeb. I v mezích zákona se dá člověk zničit, ale tak nějak "přes ruku".Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        15:27 24.09.2022

        Dá, ale nejak nie je možnosť dovolať sa nápravy pretože ju nemá kto a ako vykonať

        Dá, ale nejak nie je možnosť dovolať sa nápravy pretože ju nemá kto a ako vykonať

      • StandaBlabol
        15:27 24.09.2022

        Pomoc okupačním silám musí být na Ukrajině trestným činem. Stačí aby ho obžalovali a požádali o vydání. Ale asi jim za to nestojí.

        Pomoc okupačním silám musí být na Ukrajině trestným činem. Stačí aby ho obžalovali a požádali o vydání. Ale asi jim za to nestojí.

        • Janhansen
          15:39 24.09.2022

          Ano to máš pravdu. A navíc mluví tak blbě rusky a asi i nerozumí, že Ukrajinci usoudili, že je to prvok

          Ano to máš pravdu. A navíc mluví tak blbě rusky a asi i nerozumí, že Ukrajinci usoudili, že je to prvok

      • daxik
        16:14 24.09.2022

        Ked sa dal zničiť hambálek prečo by sa nedal zničiť aj tento? Strčiť na sankčný zoznam Eu a hotovo.

        Ked sa dal zničiť hambálek prečo by sa nedal zničiť aj tento? Strčiť na sankčný zoznam Eu a hotovo.

      • HumInt
        17:09 24.09.2022

        Ukrajinská strana vyhlásila, že má kompletné zoznamy úradníkov, ktorí pomáhali organizovať tzv referendum a všetkých bude súdiť.

        Ukrajinská strana vyhlásila, že má kompletné zoznamy úradníkov, ktorí pomáhali organizovať tzv referendum a všetkých bude súdiť.

      • VitaZ
        17:36 24.09.2022

        Domnívám se, že kdyby orgány činné v TŘ nahlédly do trest. zákona, našly by v hlavě XIII hned několik paragrafů, které by mohl svou účastí na okupantském "referendu" ...Zobrazit celý příspěvek

        Domnívám se, že kdyby orgány činné v TŘ nahlédly do trest. zákona, našly by v hlavě XIII hned několik paragrafů, které by mohl svou účastí na okupantském "referendu" naplnit.
        http://zakony.centrum.cz/trest... Skrýt celý příspěvek

  • Harvest
    15:08 24.09.2022

    Ukrakinci ukoristili ďalší zoopark radiolokacny systém.
    https://twitter.com/GirkinGirk...

    Ukrakinci ukoristili ďalší zoopark radiolokacny systém.
    https://twitter.com/GirkinGirk...

    • Hawk
      16:54 24.09.2022

      za oceánem mu bude dobře.... :-D

      za oceánem mu bude dobře.... :-D

    • Náhodný kolemjdoucí
      17:01 24.09.2022

      Vypadá poškozený, ale minimálně na náhradní díly...
      Každopádně už to, že o něj připravili Rusy, je dobrá zpráva.

      Vypadá poškozený, ale minimálně na náhradní díly...
      Každopádně už to, že o něj připravili Rusy, je dobrá zpráva.

  • Cernysip
    15:07 24.09.2022

    Ozbrojené síly Ukrajiny zapracovaly na pozicích útočníků na jihu: nepřítel má ztráty KHERSON, SOBOTA 24. ZÁŘÍ 2022 15:52 Ozbrojené síly Ukrajiny zaútočily na soustředění útočníků ...Zobrazit celý příspěvek

    Ozbrojené síly Ukrajiny zapracovaly na pozicích útočníků na jihu: nepřítel má ztráty
    KHERSON, SOBOTA 24. ZÁŘÍ 2022 15:52
    Ozbrojené síly Ukrajiny zaútočily na soustředění útočníků v Chersonu a Berislavské oblasti. Zasaženo bylo i nepřátelské velitelské stanoviště v oblasti Genichesk.
    Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na Facebook operačního velení "Jih".
    „Naše letectvo zasadilo nepříteli tři údery. Dělostřelecké jednotky uskutečnily 180 palebných misí. Palebná kontrola Kakhovského mostu byla obnovena, v oblasti Antonovského mostu byly způsobením palebných škod výrazně oslabeny zásoby nepřátelské techniky, která se na přechod přepravovala náhradním způsobem,“ říká zpráva.
    V samotném Chersonu ukrajinské jednotky zasáhly oblast, kde byly soustředěny nepřátelské zbraně a technika, a v Berislavské oblasti byla zasažena dělostřelecká baterie a velitelské stanoviště nepřátelských jednotek.
    „Potvrzené ztráty nepřítele jsou: 14 Rashistů, vícenásobný raketový systém Uragan, dva protiletadlové raketové systémy Tor, muniční sklad v Zolotaya Balka,“ řeklo velení "Jih".
    Připomeňme, že během dne 23. září letectvo zničilo 9 cílů, včetně útočného letounu Su-25, vrtulníku Mi-8 a také íránských kamikadze dronů Shahed a úderného UAV Mohajer.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    14:44 24.09.2022

    Ve vesnici Bolshereche v Omské oblasti se mobilizovaní lidé dostali do potyčky s policisty a zaměstnanci Národní gardy, protože se bezpečnostní složky násilně snažily posadit ...Zobrazit celý příspěvek

    Ve vesnici Bolshereche v Omské oblasti se mobilizovaní lidé dostali do potyčky s policisty a zaměstnanci Národní gardy, protože se bezpečnostní složky násilně snažily posadit občany do autobusů.
    https://t.me/omsk_ogo/9846... Skrýt celý příspěvek

  • MaraKM
    14:38 24.09.2022

    Jo taaaak, reknu, ze odvedeno bude “jen” 300k; snazim se odvest 1M a pak budu za viteze, kdyz tech zhruba 300k pak nekde bude v seznamu naskatulkovano…

    Jo taaaak, reknu, ze odvedeno bude “jen” 300k; snazim se odvest 1M a pak budu za viteze, kdyz tech zhruba 300k pak nekde bude v seznamu naskatulkovano…

  • Miroslav
    14:35 24.09.2022

    To je politická satira alebo politická diskusia? Som zmätený

    https://www.facebook.com/10008...

    To je politická satira alebo politická diskusia? Som zmätený

    https://www.facebook.com/10008...

    • pjaro77
      16:19 24.09.2022

      Vidím tú nafúkanosť ruských tlkov, tomu sa ani veriť nechce. Zopár z nich by si zaslúžilo za tie reči taký direkt do gesichtu, po ktorom by mesiac cucali polievku brčkom.

      Vidím tú nafúkanosť ruských tlkov, tomu sa ani veriť nechce. Zopár z nich by si zaslúžilo za tie reči taký direkt do gesichtu, po ktorom by mesiac cucali polievku brčkom.

    • gaius225
      16:32 24.09.2022

      Mobilizovat, tvrdy trojdnovy vycvik, hrdzave AK do ruky a odvelit do Chersonu

      Mobilizovat, tvrdy trojdnovy vycvik, hrdzave AK do ruky a odvelit do Chersonu

Načítám diskuzi...