ARMÁDNÍ NOVINY - NOVÝ VZHLED STRÁNEK !

Demoverze úvodní stránky nových Armádních novin; větší foto / Armádní noviny

Od 4. prosince, tedy za dva dny večer, webové stránky Armádní noviny přecházejí na nový design. Není třeba se bát nového prostředí, protože struktura a rozložení stránky bude zachována.

UPOZORNĚNÍ: V úterý 4.12. od 17:00 do cca 21:00 nebude možné z důvodu převodu dat přidávat na Armádní noviny diskuzní příspěvky ani se registrovat.

NOVÝ DESIGN SPUSTÍME V ÚTERÝ VEČER MEZI 21:00 - 22:00

Původní design Armádních novin na starém redakčním systému vznikl v roce 2011. Od té doby technologie pokročily a změnily se také nároky na webové stránky. Je nám jasné, že změna designu webu je pro čtenáře vždy stresující, ale věříme, že po krátkém seznámí si čtenáři nový design rychle oblíbí. Žádné obavy, další změnu uděláme nejdříve za 5 let. ( :) )

Hlavní výhody nového designu Armádních novin pro čtenáře:
1) Čistý a přehledný design;
2) Až 5× větší rychlost načítání stránek;
3) Přizpůsobivý obsah pro tablety a mobily;
4) Vyhledávání s našeptávačem;
5) Strukturovaná diskuze;

Hlavním mottem nových stránek je minimalismus a důraz na obsah. Rozložení stránky je zachováno, ale odpadly všechny prvky, které nijak nesouvisí s obsahem nebo funkcemi pro čtenáře.

Koncept výpisu článku na hlavní stránce byl zachován, ale nově byl zmenšen náhledový obrázek s cílem zdůraznit nadpis a nahustit obsah na menší prostor. Avšak významné články ve výpisu získají širokoúhlý obrázek podle původního konceptu.

Na pravé straně zůstaly boxy „Nejnovější komentáře, „Sledujeme pro vás síť a „Nejčtenější články, nově formulované jako nejčtenější články za poslední týden nebo měsíc. Celková čtenost článků se měří vždy k příchodu daného uživatele na stránky. „Přečtenost se aktualizuje každou hodinu a aby článek byl „přečtený, musí na něm čtenáři zůstat po určitou dobu (tak zjistíme skutečnou oblíbenost daného článku).

Struktura článků byla zachována, ale bylo odstraněno známkování metály, které bohužel v původním designu neplní svou funkci ‒ neukazuje skutečnou oblíbenost článku. K tomu slouží nově funkce „Nejčtenější články.

Přizpůsobili jsme obsah Armádních novin pro tablety a mobily. Vždyť z mobilu podle údajů Google Analytics k nám chodí přes 30 % uživatelů a z tabletu 6 % uživatelů. Vylepšením prošlo vyhledávání ‒ výsledky vyhledávání s obrázkem se dynamicky zobrazují v náhledovém okně.

Velkou změnou prošla diskuze. Kromě čistšího přehledného designu je nově diskuze řazena stromově, lze tedy přímo reagovat na konkrétní příspěvek. Lajkování zůstalo zachováno, ale nově přibyla funkcionalita zvýraznění oblíbeného příspěvku. Pokud bude rozdíl mezi „lajky a „dislajky pět a více, příspěvek se zvýrazní.

Dosavadní diskutéři se nemusí znovu registrovat. Všechny registrace budou přeneseny a zachovány.

Při každém startu nových stránek se mohou objevit anomálie se zobrazením grafiky nebo textu. Prosíme tedy o několikadenní shovívavost kvůli ladění stránek. Pokud na nějakou chybu narazíte, budeme rádi, pokud nám zašlete upozornění na e-mail: redakce@armadninoviny.cz

Nahlásit chybu v článku

Doporučte článek svým přátelům na sociálních sítích

Související články

100 nových stíhaček F-35 pro Japonsko

Podle japonských finančních novin Nikkei Japonsko koupí dalších 100 stíhaček F-35 Lightning II. Nezávisle na tom další japonská média informovala o pevném záměru Tokia získat stíhačky verze F-35B ...

CZECHOSLOVAK GROUP vydává kalendář DANGER GIRLS 2019. Výtěžek z prodeje půjde na charitu

Průmyslový holding CZECHOSLOVAK GROUP, který je přední českou společností v oblasti civilní i obranné průmyslové produkce, je známý také svými pravidelnými aktivitami mimo oblast průmyslu. Jednou ...

Tak svět odplácí aneb zpackaná střelba na Libavě - epilog

Za střelbu bojových vozidel pěchoty 18. května 2016 na Střelnici bojových vozidel Přáslavice vojenském prostoru Libavá, při které byli zraněni dva vojáci, nikdo pykat nebude.

Náhrada MiGů-29 a Su-22: Polské letectvo hledí do budoucna

Během nedávné konference Století polského letectva: Perspektivy rozvoje diskuteři debatovali o budoucnosti polského letectva i o budoucnosti vedení leteckých operací celkově. Jedním z hlavních témat ...

Přidávat diskuzní příspěvky a hlasovat pro článek mohou jen registrovaní. Prosím zaregistrujte se nebo se přihlašte!

Komentáře

  • Slavoslav
    13:53 14.12.2018

    bolo by mozne preusporiadat diskusiu? myslim radenie prispevkov aby tie najstarsie boli hore a prirodzenim scrollovanim smerom dole sa ukazovali stale novsie ako to zvykne na diskusnych forach byvat?

    takto je nelogicke ked si citam prispveok a ak si chcem precitat reakcie nan musim ist najskor dole a potom scrollovat hore

  • PavolR
    20:23 09.12.2018

    Všimol som si, že ak niekto vloží do komentára viac ako jeden odkaz, tak sa všetky ďalšie transformujú na prvý. To je tak nastavené zámerne, aby sa nezasmetili komentáre odkazmi? Ak áno, tak by bolo fajn, keby pri odosielaní vyskočilo komentujúcemu nejaké upozornenie, lebo potom je nevie, či on urobil niečo blbo, alebo čo ...

  • StandaBlabol
    12:55 08.12.2018

    Zdravím,

    mně přijde nepřehledná sekce "Nejnovější komentáře". Nevím, co znamená "nejnovější", občas tam kliknu a všechny komentáře už jsem četl. Možná by to chtělo přidat ke každému článku aspoň čas, kdy přibyl poslední koment? Taky je škoda, že už není vidět (na hlavní stránce), kdo komentář vložil. Jsou tu lidi (např. Shania), kteří občas přispějí hodně zajímavými informacemi. A pak lidi, kvůli kterým fakt nemá cenu diskuzi otevírat a číst...

    Obecně nesnáším zobrazení pro mobily, které skrývá podstatné informace. Třeba tady celou pravou lištu, včetně sekce s komentářema.

    Můj obvyklý způsob čtení webu z mobilu:
    Otevřu stránku a podívám se na nové články. Když jsou, přečtu si je. Pokud nejsou, kouknu, kdo přidal nové komentáře a k čemu a otevřu diskuze, které vypadají zajímavě.

    Po novu:
    Otevřu stránku a podívám se na nové články. Když nejsou, jdu pryč, protože fakt nebudu procházet článek po článku abych našel, jestli se někde něco děje. Je to škoda.

  • Tesil
    16:40 07.12.2018

    Z přehledného webu se stal nepřehledný paskvil,který spíše odradí než přitáhne.
    Díky.

    • Jan Grohmann
      17:02 07.12.2018

      Máte nápad na zlepšení?

      • Tesil
        17:24 07.12.2018

        Jistě.Pravidlo říká-nač měnit vítěznou sestavu.A v původním nastavení si AN vedly dobře.Nebo se mýlím?

        • caesar
          10:59 08.12.2018

          p. Grohmann:
          - na uvod, weby su moja parketa a vzdy je v mojom zaujme zmena. to len pre info, aby som nemohol byt obvineny zo spiatocnictva (navrat k staremu desingu)
          - celkovo cely web dat do normalneho stavu je zalezitost dna, max. dvoch
          - responzivny dizajn je dnes samozrejmost. pokial vam dodavatel tuto vec zdoraznuje ako nieco extra, klame. Ak si za to pyta nieco naviac... ehm... jeho sikovnost, ak mu za to zaplatite
          - poznamky k desingu som vam napisal v prispevkoch nizsie

        • Jan Grohmann
          10:18 08.12.2018

          Problém je, že k nám chodí 35 % lidí z mobilních zařízení a tenhle poměr se bude zvětšovat. Je třeba zajistit, aby se stránky dobře zobrazovaly jak na mobilu, tak na 4K 25" displeji. Tedy je třeba mít responzivní design, který se přizpůsobí jakémukoliv typu zařízení. Se starým fixním designem to nešlo. Jednou ke změně muselo dojít.

  • Jan Grohmann
    14:41 07.12.2018

    Děkujeme za všechny komentáře.

    Hlavní změny, které chceme vyřešit aktuálně:
    + Použijeme bezpatkový font a zvětšíme font na 15px;
    + Podkladovou barvu změním z čistě bíle "na smokewhite";
    + Nadpis článku necháme jen na šířku obsahu a posnume výše práve menu - tím více vizuálě oddělíme obsah a pravé menu;
    + Graficky více rozčleníme jednotlivé příspěvky v diskuzi;
    + Uparvíme rozestupy ve výpisu článků na hlavní stránce.

    Jinak grafiku budeme postupě dolaďovat.

  • Deutschmann
    10:55 07.12.2018

    V boxu nové komentáře by se hodilo datum a čas posledního komentáře, protože člověk nemá čas a paměť si pamatovat kolik a kdy bylo komentářů.

    Sekce Související články jsou umístěny dost nešťastně (nebo spíš jsou moc velké).

  • Sllim
    22:16 06.12.2018

    Za mě si myslím, že vzhled by chtěl ještě poupravit. Myslel jsem, že mi to vypálí oči, že server se ještě ani nenačetl a jen se buglo načítání. Tolik bílé!!! Alespoň sem někam dejte možnost tmavého vzhledu. Dokonce i Youtube to nabízí. Prosím, nechci bílou :(
    Obrázky k jednotlivým článkům, jak jsou hned vedle reklamy a dalších navrhovaných článků, splívají. Mnohem lepší strukturování bylo, když byly náhledy v levo.
    Ah ta bílá barva!

    • Jan Grohmann
      14:41 07.12.2018

      Ano, bílá je problém - změníme na whitesmoke

  • HibbsCZ
    21:02 06.12.2018

    Nevím proč, ale jak se změnil vzhled stránek, tak mě web na telefonu vůbec nejde otevřít. :-(

  • harambe
    17:29 06.12.2018

    Tento nový vzhľad mi príde dosť nepriehľadný a "nezaplnený/suchý". Pôvodny dizajn sa mi páči viac, ale snahu treba oceniť, mohlo to byť aj horšie..

  • caesar
    12:06 06.12.2018

    len na rychlo upravenych zopar parametrov v konzole https://postimg.cc/9Rw493SP

    dalej by som doplnil:
    - suvisiace clanky pod textom clanku uvadzat len ako nazvy/linky bez perexu a obrazkov. nebude vam to tlacit diskusie velmi dole
    - celkovo na mobiloch je ten dizajn rozhadzany a nekompletny. ak vam toto dodal dodavatel, vymente ho. ak to robite vo vlastnej rezii, unahlili ste sa s nasadzovanim a sup-sup dokoncit (no flame, len rada :)
    - este doplnim svoj prispevok nizsie k tym 3 promovanym clankom. je to zbytocne kedze texty su stare a pravidelny citatelia by skor (subjektovne) ocenili zvyrazneny novy/posledny clanok tak, aby bolo hned pri prichode na vas web jasne, ze tu je novy obsah. celkovo mi unika logika tych 3 odporucanych clankov (okrem vyplnenia priestoru niecim grafickym)

    • caesar
      12:24 06.12.2018

      este si dovolim doplnenie. ospravedelnujem sa za spam.
      - celkovo je navrh uvedeny na obrazku v clanku lepsi ako to, co ste nasadili
      - strankovanie posunte dole pod clanky. jednak su na to uzivatelia (vseobecne, nie konretne vasi) zvyknuty (nepodcenujte to) a za dalsie je v najcennejsom priestore uvedeny prvok, ktory takmer nikto nevyuzije
      - ako si postupne vsimam, pouzivate niekolko druhov fontov co sa vo vseobecnosti neodporuca. jednak to podobi rusivo a za dalsie kazdy font je potrebne natiahnut (kazda ms je dobra)
      - texty clankov zacentrujte ako text-align:justify; a vlozte tam pravy padding/margin. takto sa vam vizualne oddeli text clanku od dalsieho obrahu v pravom stlpci
      - zapnite editaciu prispevkov v diskusii
      - reklamu, ktoru mate celkom na vrchu stranky posunte pod prvy/najnovsi clanok (medzi najnovsi clanok a tie dalsie). najcennejsi priestor (hlavna stranka, celkom na vrchu - to, co uzivatel vidi ako prve), ktory mate si takto zapracete.
      - v dnesnej dobe je velka skoda nevyuzivat celu velkost obrazovky, ale to je vec nazoru
      - k mobilnej verzii je skoda sa vyjadrovat. jedine to, ze by som dal "po rukach" cloveku, ktory to nie urobil, ale iba rozpracoval

  • caesar
    10:09 06.12.2018

    Tak, ako som pisal v maile pre p. Grohmana:
    - zmenit typ pisma z patkoveho na bezpatkove. alebo inak v pripade patkoveho pisma ho zvacsit. takto ako to je teraz je to horsie citatelne
    - pri registracii heslo nezasielat mailom
    na uvodnej stranke vyhodit 3 odporucane clanky a namiesto toho zvotil variant, kde najnovsi clanok bude mat obrazok cez celu sirku stlpca so zvyraznenym titulkom
    - v diskusiach v textarea zvacsit line-height. momentalne sa riadky zlievaju
    - horne menu by malo byt pri scrolle vzdy viditelne, tzv. prichytavacie aby clovek nemusel v pripade potreby vzdy scrollovat az hore
    - pri sirke okna 600px vam v "hadze" info o clanku (datum, komentare, autor) napravo vedla obrazku. predpokladam, ze jo to chyba a nie zamer. lepsie by to bolo pod sebou
    - zvyraznene clanky vam centruje rovnako napravo. vacsiu logiku mi dava centrovanie vlavo alebo na stred (tyka sa minimalne sirky 600px)
    - ako pozeram, celkovo zvyste line-height aj pri titulkoch. velmi sa to zlieva a zhorsuje to citatelnost

    pekny den.

  • Pavel408
    09:44 06.12.2018

    Nový vzhled je modernější a čistější , zvyknu si :-) Hlavní stránka je ok, ale zhoršila se přehlednost stránek s článkem, konkrétně
    - víc mi vyhovoval text článku v jakémsi "boxu", takhle je všechno na stejném bílém pozadí a tak nějak splývá dohromady
    - příspěvky v diskuzi jsou příliš "vysoké" a tudíž se musí příliš scrollovat
    - totéž "související články" uvedené pod článkem, zase spousta scrollování, než dojedu k diskuzi
    - v diskuzi by se reakce měly ukazovat již rozbalené

  • mattea
    23:44 05.12.2018

    Eh, předchozí komentář nebyl k odeslání, uklidnil jsem se. Okno pro psaní komentáře by nemuselo být tak veliké, ale mohlo by reagovat na rozsah komentáře a přizpůsobovat se mu. V základě by podle mě stačily max. 4 řádky.

  • mattea
    23:39 05.12.2018

    Konečně funguje noční režim a responzivnost dolů se výrazně zlepšila, zatímco nahoru, tj FHD a víc chybí,jak už zmínil Rimr.

    Diskuze by mohla být kompaktnější - např. toto okno pro psaní by nemuselo mít fixní výšku. Mezera mezi palci a textem by mohla být menší,max. čtyř zájmováDalší postřehy až zítra z pc.

  • mattea
    23:35 05.12.2018

    Navrhnul bych automaticky rozbalovat odpovědi na komentáře. Pročítání diskuze je při nutnosti ručně vše rozbalit dosti otravné

  • stronger.p
    19:47 05.12.2018

    Stále chybí možnost časově omezené editace příspěvku, např. překlepy a gramatika

  • asdf
    19:41 05.12.2018

    Este takato vec ma napadla.

    Mat moznost si pozriet vsetky prispevky daneho uzivatela napr. kliknutim na jeho meno alebo nieco podobne.

    • Jan Grohmann
      22:29 05.12.2018

      Díky za reakce. Nejprve musíme zajistit, ať prvotní šok čtenářů z nového designu je co nejmenší, ale pak se mrkneme na další vylepšení.

  • RiMr71
    17:09 05.12.2018

    No, je to opravdu vzácný případ, ale v tomto musím takřka na 100% souhlasit s Razielem :)

    Bez ohledu na starý/nový/zvyknete si, moje nepodstatné postřehy:

    - starý layout mnohem výrazněji graficky odděloval jednotlivé bloky stránky. Teď splývají. Horní pruh se třemi vypíchnutými články, hlavní blok článků, postranní bloky s nejn. komentáři, nejčtenějšími články a "sledujeme síť" to vše "anarchisticky" proloženo reklamními bloky.... všechno to splývá, šedý podklad pod některými články je málo kontrastní k podkladu, stínečky pod fotkami - buď jim trochu zvyšte opacitu, nebo je vyhoďte (to bych doporučoval, buď chcete čistý strohý design, nebo stínečky, obojí se neslučuje). BLoky prostě splývají v jeden mišmaš (pokud tedy není zámerem splývání obsahu s klikací inzercí? :) ), osobně bych to více opticky oddělil - minimálně horizontálními a vertikálními linkami, ale spíš i bloky. Místa tam na to máte MOC, viz následující.

    I na displeji se šířkou zobrazení 1920 pxl (tedy obyč fHD) se smutně krčí obsah uprostřed - to máte skutečně template nastavený na šířku 1280 obr. bodů, nebo snad ještě míň? Na jednu stranu máte responzivní vzhled reagující z prehistoricky malého rozlišení směrem dolů, na druhou stranu "nahoru" váš web nereaguje. Na full HD to vypadá "jen" chudě, na 4K displeji děsivě prázdně :)

    Za mě musím říct, že to není krok, ale tři zpátky. Ale jak říkám, je to jen můj nepodstatný názor a ten má dnes každý kdo má víte do čeho díru :)

    • Jan Grohmann
      22:28 05.12.2018

      Mrkneme na to. Co se týče vizuálního rozčlenění, možná nebude od věci oddělit obsah článku a pravé menu nějakou vymezovací světle šedou linkou, nebo nadpis článku mít roztáhly pouze na šířku obsahu článku.

      Klikací inzerce - zas tak ďábelsky vypočítaví nejsme. :)

  • Jan Grohmann
    13:28 05.12.2018

    Razile87: Freewere šablona to určitě není.

    Jinak obrázek vpravo ve výpisu článků je proto, že jsme chtěli dát nově větší důraz na nadpis. Diskuze o tom, zda obrázek vpravo nevo vlevo se vedla 30 minut.

    To že se na webu hůře orientuje je naprostá samozřejmost - počkejte pár dní, a pak zksute napsat znovu.

    Co se týče dislajku/lajků - mohou lajkovat jen registrování uživatelé u daného diskuzního příspěvku pouze jednou. Dotyčný by musel provést několik registrací, aby mohl "dislajkovat" - doufáme, že takových bláznů moc není.

  • PavolR
    13:02 05.12.2018

    Na screene betaverzie boli pri najnovších komentároch uvedené aj niektoré mená komentujúcich. Podľa mňa je na škodu, že informácia o komentujúcich "išla do koša" lebo mená niektorých miestnych prispievateľov sú iste nielen pre mňa lákadlom kliknúť na daný článok a prečítať si práve ich komentár.

    Mimochodom - avatar sa zobrazuje iba pri príspevkoch napísaných pred prechodom.

  • raziel87
    11:26 05.12.2018

    Subjektivně myslím, že v jednoduchosti je síla.

    Pamatuju, jak kvůli přechodům na nové webovky rapidně ubyla navštěvovanost
    třeba dolekop.com (přední český server na bike gravity disciplíny) Roky tam byly
    živé diskuze a pop řechodu na nový vizuál se z Dolekopu stal mrtvej server :(

    Myslím, že by alespoň trochu pomohlo, pokud ilustrační obrázek k článku
    přemístíte buď nahoru, jako to bylo dřív, nebo doleva (člověk čte zleva doprava)

    Zatím to působí trochu rozháraně a na webu se hůře orientuje, paradoxně
    hůře než dřív. Font písma je dle mého také hůře čitelný. Pardon za negativní komentář, ale takhle to cítím já. Starší vizuály webových stránek jsou paradoxně
    lépe čitelné, mají lépe nastavené šablony.

    Tohle na mě působí jako freeware šablona něčího blogu a ne profi armádního deníku.

    Možná bych odstranil to pitomé lajkování/dislajkování po vzoru www.kosmonautix.cz , dost si tam s tím naběhli, když nějaký psychicky narušený hovado z proměnné I.P adresy standartně vydislajkovalo články od Ondry Šamárka, který se přitom o kosmonautiku zajímá jako málokdo. Přiživujete tím blbečky, co nechodí diskutovat, ale z principu vydislajkovat svoje názorové oponenty, věřte že ubyde komentářů od jedné části pitomců, co si sem chodí cintat pentli a nahodit lajky

  • Jan Grohmann
    10:32 05.12.2018

    Díky za připomínky a e-maily, ve kterých upozorňujete na chyby. Postřehy můžete klidně psat zde. Budeme web pár dní ladit.
    Hlavní problém je s formátováním textu (velké mezery mezi odstavci). Víme o tom.

  • Rase
    08:37 05.12.2018

    myslím že nefunguje nahrávání avatarů, prý jde nahrát pouze formát .jpg, přitom to co jsem nahrával bylo

    • PavolR
      09:00 05.12.2018

      Celkom iste to nefunguje. Dokonca aj prednastaveného, keď si uložím a bez akejkoľvek zmeny spätne nahrám, odmietne to.

      • PavolR
        12:52 05.12.2018

        No, avatara už meniť možno, no nový sa objaví zatiaľ iba pri príspevkoch spred prechodu.

  • Jirosi
    20:32 04.12.2018

    Starší vzhled mi přišel tedy poněkud přehlednější.
    Úpravy diskuze +1!

  • green_korytnacka
    14:05 04.12.2018

    Novy vzhlad palec dolu.

    Ale chcelo by to opravit prihlasovanie. Prenos prihlasovanych udajov nieje sifrovany, co je standard uz aspon 10 rokov a tak isto treba prihlasenie podrzat aspon 2 tyzdne, to je tiez standard, uz aspon 15 rokov. Nie ako tu po hodine ci kolko sa treba prihlasovat znova.

  • Tesil
    22:17 03.12.2018

    Jako pesimista a skeptik zastávám názor,že většina změn vede k horšímu.Což se pravidelně potvrzuje,Nechám se překvapit.

  • fotr
    20:19 03.12.2018

    Tak držím palce pane Grohmane, tohle je můj oblíbený web a modernizaci si zaslouží a to říkám jako zatvrzelý odpůrce ,,novot". DD

  • Jan Grohmann
    11:23 03.12.2018

    Pánové, budeme rádi, pokud nám své úcelené nápady (ideálně detailně rozepsané) napíšete na redakce@armadninoviny.cz

  • carramba66
    10:08 03.12.2018

    Hezký. Fakt hezký. Akorát to logo mi něco připomíná, Svazarm nebo tak něco...

  • mattea
    08:16 03.12.2018

    Hurá!

  • danny
    00:20 03.12.2018

    JG: držím palce, ať to proběhne bez vážnějších komplikací!

  • madrabbit
    22:47 02.12.2018

    Za mne třeba super funkce je mít odlišené nové diskuzní příspěvky - nemuset vždy hledat, kde je poslední, co jsem četl.

  • Talvi
    20:58 02.12.2018

    Co odlišení citovaného příspěvku nějakou barvou nebo odrážkou ? Dosavadní systém, kdy to není nijak odlišeno je dost matoucí.

  • darkstyle
    18:56 02.12.2018

    Este lepsie by bolo, ak by som si mohol kliknut na svoj profil a videl vsetky odpovede, komenty na tie moje..

    Urcite.by.Vam to este viac zvysilo pocet komentov v diskusii..

  • Jan Grohmann
    18:43 02.12.2018

    Co se týče boxu s posledními komentáři, v demoverzi je opravdu jen návrh. A bude to skutečně tak - v boxu se budou zobrazovat vždy poslední komentované články a počet komentářů za posledních 24 hodin (k aktuálnímu času).

  • Gibon
    18:43 02.12.2018

    Tak dufam, ze linky v diskusii budu uz konecne aktivne. Kopirovat adresy na mobile bolo fakt unavne.

  • Luky
    17:42 02.12.2018

    tomas.kotnour
    jo, tím se to vyřeší....

  • PavolR
    17:21 02.12.2018

    tomas.kotnour:
    Podľa screenshotu demoverzie sa zdá, že to bude práve tak a pod tým bude ešte info, koľko nových komentárov pribudlo v danom článku

  • tomas.kotnour
    17:15 02.12.2018

    Já jsem právě panu Grohmannovi posílal návrh, zda by nešlo změnit poslední komentáře na poslední komentované články, takže by tam bylo 5 článků, u kterých naposledy probíhala diskuze.

  • Hajo
    17:07 02.12.2018

    Bolo by možné v sekcii "Poslední komentáře" dorobiť odkaz na staršie resp. zobrazovať viac komentárov ako doterajších posledných šesť?

  • Luky
    16:54 02.12.2018

    koukám, že na novým je jich jen 5 :)

  • Luky
    16:50 02.12.2018

    ....by se mi někdy líbilo pod "poslední komentáře" tlačítko další nebo starší....jak jich je jen 6, tak občas zapadnou komenty ke starším článkům, které se pak musí zdlouhavě hledat.

  • darkstyle
    13:10 02.12.2018

    Jednym slovom konecne..